Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:55:
[...]

Eigenlijk had je moeten zeggen dat hij je verkeerd begrijpt en dat jij bedoelde, dat je door met granaten te gooien je vijand alarmeert omdat je in engels of nep-russisch roept, dat je granaten gooit. Dan had je heel wakker geleken :D
Argh, zo. Ja, je alarmeert vijanden ook met je "frag out!". :P

We weten hopelijk toch wel dat frag out een uitgaande granaat is en grenade (granata) een inkomende? :)

Geluid is sowieso erg belangrijk voor mij, ik speel met 5.1 en dat merk je echt. Ik kan precies horen waar een tank of APC rijdt, hoe hard, hoeveel grip 'ie heeft en welke kant 'ie op rijdt. Ook spelers die auto-taunten (omdat ze onder vuur worden genomen, ammo gooien of hun paddles pakken) verraden zo telkens hun positie aan mij. Jammer dat het reload-geluid van de meeste guns zo zacht is en zelden synchroon loopt met de werkelijkheid.

Nu nog leren mikken en dan zou ik er nog iets aan hebben ook. :+

[ Voor 31% gewijzigd door CodeCaster op 21-02-2013 11:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:44:
[...]
Argh, zo. Ja, je alarmeert vijanden ook met je "frag out!". :P
Dit is op een Hc server wel eens nuttig geweest, door onvrwacht in een groep vijanden terecht te komen. ik dacht sowieso plat te gaan gaan dus ik mik een frag tussen m'n voeten (en de vijandjes) en één ervan schrok zo van mij dat hij subiet omdraaide en mij en één van z'n squad mates neermaaide. Terwijl hij sorry in de chat zat te tikken ging vervolgens m'n nade af. Effectief: 1 kill, 1 death. Gevoelsmatig: suicide bombing hero.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:59:
[...]

Kijk, als dit als reden werd aangegeven dat er ééns per maand een patch kwam, zou ik het helemaal snappen. Maar één patch per kwartaal en zelfs de game-breaking bugs en echt lompe dingen (M26 om maar een dwarsstraat te noemen) letterlijk maanden laten zitten is echt nit alleen wegens lastig uit te voeren patchen - dat is gewoon lamballerij, om zo lang niets te doen.

En dat je moet testen op drie platforms is leuk verzonnen, maar waarom kon er bij COD Black Ops, dat op dezelfde platformen draait, welk meermaals per maand gepatched worden en als er een game-breaking bug in zat zelfs binnen 24 uur? Frostbite zal best wat verwerkingstijd toevoegen maar maanden in plaats van een dag is wel vrij belachelijk - zó slecht kan die engine niet geschreven zijn want dan waren ze er nooit aan begonnen er een spel in te maken.
Ik heb de post van mikael kalms weer kunnen vinden op een website, heb er een stukje van geplaatst en de rest kun je in de volgende link vinden: http://bashandslash.com/i...k=view&id=1016&Itemid=128
Developing a game is developing a software suite, and a dataset that will go along with the software. Users will use the software (= run the game executable) to manipulate the dataset (= use mouse/keyboard/joystick to control the game).

A good game requires that the capabilities of the software matches the dataset that is being created. The software is usually refined in parallel with the dataset. In order words, the game engine and the game worlds are tailored to each other, to some extent.

The programming side of making a game corresponds fairly much to developing other kinds of software. You usually use mature languages, standardized tools, and techniques which were pioneered back in the 1960s to create a set of source code, which when built creates a single game executable.

Creating the content is less straight-forward. Sometimes there are tools that do the job well (Maya, Photoshop, SoundForge, Cubase etc). For other kinds of content, there are no good tools, so the game developers develop their own.

Raw source format is not a good format for distributing a game engine to end users. One could ship the code as-is, but that would require people to have the right compilers and software SDKs available on their machines. Distributing the code in the form of a game executable is more practical.

Raw source format is not a good format for distributing the game content either. It is convenient for editing, but the game engine will usually want the content in a different format before using it. The raw source format is often bulky, and the conversion step is lengthy. Therefore, game developers usually create custom tools which "cook" the data -- convert it from source format to something that suits the game engine better.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Content builden (of "cooking") duurt echt geen maanden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 21-02-2013 13:12 ]

• NLsandman
lees de rest op de link die ik er bij heb gezet.

Verwijderd

NLsandman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:16:
lees de rest op de link die ik er bij heb gezet.
dus hun tools maken de data niet elke keer gelijk. dat zijn dus A niet hele goeie tools en B problemen die ze zelf gemaakt hebben.
Data niet in raw formaat aan je exe leveren is niet nieuw heh. dat "cooking" is niets meer of minder dan je rouwe data prepareren in het format dat je engine hebben wil, en inpakken. Hartstikke leuk dat hij het beschrijft maa rook niet heel nieuw.

In het beste geval is het dus zo dat DICE met de frostbite engine geen goeie tools gemaakt heeft om de game content te beheren, in het slechtste geval zijn ze daarnaast ook nog lui of ongeïnteresseerd in de community. Aangezien ze prat op hun engine gaan, lijken me beide zaken hun eigen probleem.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Fack man waarom zit deze zooi niet standaard in BF3!!! |:(

Het is zooo mooi!!!! :-(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:12:

[video]

omdat je de zonsopgang niet meekrijgt in een snelle shooter? het enige dat je doet is meer gpu kracht eisen voor een effect wat je alleen ziet op 1000 tickets servers en dan alleen als je er op let.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:19:
[...]

omdat je de zonsopgang niet meekrijgt in een snelle shooter? het enige dat je doet is meer gpu kracht eisen voor een effect wat je alleen ziet op 1000 tickets servers en dan alleen als je er op let.
Van mij hoeft het ook niet in-game te gebeuren, maar maak het dan tenminste beschikbaar zodat er er mooie filmpjes mee gemaakt kunnen worden.
Weet je hoeveel klandizie het oplevert als spelers betere mogelijkheden hebben om mooie montages, cinematics en machinimas te maken, aangezien EA graag geld lijkt te zien snap ik niet waarom dit nog niet in de game zit, zo veel mogelijkheden!!!!! :9~

[...]

Het hoeft toch niet in real-time te gaan? Je zou het ook best kunnen koppelen aan het aantal tickets bij Rush of Conquest. Lijkt me best wel bruut eerlijk gezegd als je daar in je server instellingen een beetje mee zou kunnen spelen.

Ik zie het ook helemaal zitten! Bijvoorbeeld op Oman of Sharqi dat je onder dekking van de duisternis van het vliegdekschip aan land komt om bij zonsopgang te knokken om de eerste beachhead in te richten, overdag flink lopen hengsten om de maps om vervolgens tijdens de laatste tickets in het schemerdonker om de laatste objectives te vechten.

Dan wordt soldier en gun camoflage, de INVR scopes en de vergelijkbare vehicle perks ook waardevol en creëer je voor gebruikers toch weer de mogelijkheid tot een geheel nieuwe ervaring.

Er mag sowieso wel meer dynamiek in maps van mij, bijvoorbeeld voor Rush dat als er nog maar een 20% van de tickets over is dat er dan nóg een nieuwe flank route geopend wordt ala Dustbowl in Team Fortress 1 zo goed deed.

Zo valt er nog wel een hele hoop te verzinnen, helemaal als de zichtbaarheid ook wordt gekoppeld aan de spotting distance of FOV. Dat je in het donker iemand echt in je crosshair moet hebben voor je hem kan spotten en niet verder dan 200 meter tenzij je door je scope kijkt. etc. etc. etc.

[ Voor 7% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 21-02-2013 14:39 ]

• AdmiralSnipe
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:33:

Er mag sowieso wel meer dynamiek in maps van mij, bijvoorbeeld voor Rush dat als er nog maar een 20% van de tickets over is dat er dan nóg een nieuwe flank route geopend wordt ala Dustbowl in Team Fortress 1 zo goed deed.

Zo valt er nog wel een hele hoop te verzinnen.
Ja precies, zo moeilijk zal het toch niet zijn om bij een bepaalde ticket count, of bepaald moment in de match een dag/nacht cyclus in te bouwen, net zoiets als met de toren op Caspian border die bij ± 15 tickets omvalt.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 07:51
Misschien handig om alvast een [Multi]Battlefield 4 te starten?!

Er is al redelijk wat informatie beschrikbaar over de game. Laat ik nou alleen geen goede topic starter zijn!

Floksor

Floks schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:52:
Misschien handig om alvast een [Multi]Battlefield 4 te starten?!

Er is al redelijk wat informatie beschrikbaar over de game. Laat ik nou alleen geen goede topic starter zijn!
Ik had het hier gisteren met Tsurany over en hij heeft geen tijd meer.
Iemand bezwaar als ik het overneem? (Ik wil wel)

Ik zou alleen wel iemand nodig hebben om te helpen omdat ik nog nooit een TS voor een game ben gestart en aangezien ik dyslectisch ben zal de grammatica ook niet geweldig zijn. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:02:
[...]
Ik had het hier gisteren met Tsurany over en hij heeft geen tijd meer.
Iemand bezwaar als ik het overneem? (Ik wil wel)

Ik zou alleen wel iemand nodig hebben om te helpen omdat ik nog nooit een TS heb gestart en aangezien ik dyslectisch ben zal de grammatica ook niet geweldig zijn. ;)
Als de TS in het BF4 topic niet uitsluitend gaat over "DAT COLOR" en shitbuckets vind ik het dikke prima. :)

Als je een grammaticale review wil dan kan ik je daar in elk geval wel mee helpen.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 07:51
Ik weet ook niet hoe en wat (qua toevoegen van personen aan het topic/startpost) maar er is iig al genoeg informatie over de game te vinden om een topic te klussen.

Floksor

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:14:
[...]

Als de TS in het BF4 topic niet uitsluitend gaat over "DAT COLOR" en shitbuckets vind ik het dikke prima. :)

Als je een grammaticale review wil dan kan ik je daar in elk geval wel mee helpen.
Daar gaat de halve TS. :+ (jk)
Maar even serieus. Ik maak er geen potje van. Het word gewoon een nette TS zonder meningen.

Ben trouwens maar alvast begonnen met schrijven. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:24:
[...]

Daar gaat de halve TS. :+ (jk)
Maar even serieus. Ik maak er geen potje van. Het word gewoon een nette TS zonder meningen.

Ben trouwens maar alvast begonnen met schrijven. ;)
Dan wachten wij in spanning af! d:)b

AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:31:
[...]

Dan wachten wij in spanning af! d:)b
Nu komt er ook nog druk op me. :P

edit:
Don't kill me. ;)

DanielWW2 in "[Multi]Battlefield 4"

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-02-2013 17:48 ]

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:39:
[...]

Nu komt er ook nog druk op me. :P

edit:
Don't kill me. ;)

DanielWW2 in "[Multi]Battlefield 4"
Goed begin, zag wel een aantal zinnen die niet helemaal lekker liepen maar dat kan later wel eens nagekeken worden.
En ja, we verwachten veel van je! :+

AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 17:55:
[...]

Goed begin, zag wel een aantal zinnen die niet helemaal lekker liepen maar dat kan later wel eens nagekeken worden.
En ja, we verwachten veel van je! :+
Noes, to much expectations. :P
En dat er een paar zinnen niet lopen is standaard bij mij. Je moet eens zien wat een eerste versie is als ik een essay schrijf. O-)
Heb ik allemaal al. :+
Gaat dus beter dan verwacht. :P

Maar voor BF4 nu natuurlijk:
[Multi]Battlefield 4

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-02-2013 18:06 ]

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

SLOTJE!!! :+

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Heb je Battlefield 3 nu al doodverklaard?

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Gisteren op Grand Bazaar zit ik in dat halletje tussen c (market) e (highway) ff te reloaden zie ik ineens een loop door de muur heen steken. :9 Tja, dus ik maar meteen schietend het hoekje om en oopsie drie vijandjes geperforeerd met m'n pecheneg. En ja hoor nog geen vijf secondes later in de chat wallhacker dit en dat.

Komt er ooit nog een moment dat muren ook echt muren worden in een spel of is dit ijdele hoop ?

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Zijn er nog mensen die samen willen gamen op hc mode? city maps, close quarters, TDM, Conquest. zolang het maar geen rush is.

Formerly known as Ragdoll

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:00

steveman

Comfortabel ten onder

En wéér een update van 42MB ! 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

InFamous schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:32:
Zijn er nog mensen die samen willen gamen op hc mode? city maps, close quarters, TDM, Conquest. zolang het maar geen rush is.
ik vind dat wel wat, want al mn vaste knalleritos spelen liever softcore. Alleen CQ (large) en Rush voor mij,en geen close quarters. City maps, vehicle maps, allemaal prima.

http://battlelog.battlefi...Death123/stats/389682867/

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Hippocampus schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:21:
Gisteren op Grand Bazaar zit ik in dat halletje tussen c (market) e (highway) ff te reloaden zie ik ineens een loop door de muur heen steken. :9 Tja, dus ik maar meteen schietend het hoekje om en oopsie drie vijandjes geperforeerd met m'n pecheneg. En ja hoor nog geen vijf secondes later in de chat wallhacker dit en dat.

Komt er ooit nog een moment dat muren ook echt muren worden in een spel of is dit ijdele hoop ?
Daarom vind ik het ook zo eng om bij muurtjes en in hoekjes te gaan liggen omdat ik dan bang ben dat er opeens een been door de muur heen steekt... :|

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Zonet even BO2 gespeeld, conclusie: wat een kutspel

[/rant]

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
hardcoresmurf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:51:

[/rant]
Durf je dat niet te zeggen in het BO topic.

Meesten zullen het best eens met je zijn, maar zijn toch beidde heel andere games.

Verwijderd

[/rant]
Zag het ook @ Steam voorbij komen (dit weekend gratis spelen).

• QPeter
  • Laatst online: 20-11 20:25
http://youtu.be/FV4uH2LdTh8 dit verklaard een hoop :)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
NLsandman schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 07:34:
[...]

Er zijn meerdere factoren die een rol spelen, het aantal man uur dat nodig is om bugs te fixen, het creeren van een patch voor frostbite werkt anders dan dat je gewent bent, men moet complete files op nieuw compilen, daarom zijn de patches ook zo groot, het is niet zo dat ze in een gamefile een paar kleine dingen vervangen.
Dan komt nog het testen, de patch moet op 3 systemen getest worden en ze moeten ook nog eens getest worden door sony en microsoft.
Als er dan iets niet goed is beginnen ze weer van voor af aan.

Mikael Kalms is degene die over het patchen gaat en hij heeft ten tijde van bc2 een uitleg hier over gegeven, hij noemt het cooking new files.

Een voorbeeld van wat er mis kan gaan is grand bazaar, denk dat de meesten de deuren in de vloer wel hebben ontdekt.

Als een bug echt game breaking is dan fixen ze het maar als het geen groot probleem is dan laten ze het zitten omdat het risico te groot is dat het mis gaat en dat men er geen tijd en man kracht voor heeft o.a. door het beschikbare budget.

Jammer dat EA UK forum weg is, daar was heel veel informatie te vinden, toen communiceerden ze nog met de community.
Klinkt aannemelijk. :)

http://bashandslash.com/i...k=view&id=1016&Itemid=128
d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door ChojinZ op 21-02-2013 23:54 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40

[video]

Wtf nice!

En ik denk ook dat dit in BF3 zou lukken hoor. Als Crysis - game uit 2007 - en de PC's van die tijd het kunnen, dan kan deze game het ook. Server admins konden zelfs kiezen of ze het inschakelen of niet.
Op vele servers stond het gewoon aan!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:14:
[...]

Hehe.
Maar een kritische noot mag altijd... dus als blijkt dat BF4 op stront lijkt, dan staat die topicstart - verdiend - vol met /rage :D

Ik kan anders GIFjes providen?
Als ik er van BF4 tegenkom (nadat we de eerste gameplay kregen), dan wil ik die gerust geven. Ook zogenaamde reaction-gifs ben ik meester in.
Kortom...
YOU NAME IT, I HAVE IT
Daar kan AdmiralSnipe van meespreken... gisteren in het PS4 reveal topic. >:)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Asgaro schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 01:41:

Ik kan anders GIFjes providen?
Als ik er van BF4 tegenkom (nadat we de eerste gameplay kregen), dan wil ik die gerust geven. Ook zogenaamde reaction-gifs ben ik meester in.
Kortom...
YOU NAME IT, I HAVE IT
Daar kan AdmiralSnipe van meespreken... gisteren in het PS4 reveal topic. >:)
Dat wordt vast een nuttige aanvulling op de BF4 TS! _O-

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:32:
[...]

Moet ik het alleen wel toevoegen.
Als BF4 echt bagger is dan speel ik het ook gewoon niet. ;)

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:32:
[...]
Gaan we weer zo'n filmpje krijgen waar ie mensen gaat lopen humpen.
actually.... :9

Oh nee, dat was Rienspy. Nee, dan zie ik weinig nut in bijdrages van... eh, ik bedoel, niets gezegd. >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2013 11:10 ]

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:05:
[...]

Gaan we weer zo'n filmpje krijgen waar ie mensen gaat lopen humpen.
actually.... :9

Oh nee, dat was Rienspy. Nee, dan zie ik weinig nut in bijdrages van... eh, ik bedoel, niets gezegd. >:)
U bedoelt deze?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XvGhvzJkvmc&list=PL10DAD908F1224102&index=2]

Ahhh, good old days!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11
AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:59:
[...]

Daarom vind ik het ook zo eng om bij muurtjes en in hoekjes te gaan liggen omdat ik dan bang ben dat er opeens een been door de muur heen steekt... :|
Als je in een gebouw gaat liggen moet je ook uitkijken dat je niet te dicht bij de rand ligt, anders steken je benen uit door de muur en kunnen ze je aan de andere kant ook gewoon kapot schieten :')

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:26:
[...]
U bedoelt deze?
[video]
Ahhh, good old days!
Nee, deze: http://youtu.be/KEH7ClzXpK4
De door mij bedoelde bevat verschrikkelijke kutmuziek, maar de jouwe bevat echt een gigantisch pijnlijk om te horen potje steenkolen-engels. Rienspy - maak je films eens gewoon stil, jongen.

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:56
Hallo,

Ik lees al een hele tijd mee in dit topic, maar nooit gepost.
Daar ik vandaag eindelijk Premium heb aangeschaft zit ik met een aantal vragen.

Wat zijn de leuke servers om te spelen/ervaring opdoen in CQ en AM? Met AK en B2K ben ik bekend, want die had ik al een tijdje geleden apart aangeschaft.

Ik heb even Ziba Tower gedaan, maar dan kom je er op een pijnlijke manier achter dat je dan echt weer noob bent

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Gummiebeer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:11:
Hallo,

Wat zijn de leuke servers om te spelen/ervaring opdoen in CQ en AM? Met AK en B2K ben ik bekend, want die had ik al een tijdje geleden apart aangeschaft.

Ik heb even Ziba Tower gedaan, maar dan kom je er op een pijnlijke manier achter dat je dan echt weer noob bent
Zelf speel ik vaak op servers van xtracommunity, deze hebben eigenlijk voor ieder wat wils. CQ, B2K, Strike at Karkand 24/7, AM, AK, vanilla servers en voor de liefhebbers een tweetal non explosive metros. Niveau van de spelers varieert ook erg, van noobs tot pro's :) oh en admins die zich gedragen en pas bannen als er 100% duidelijk is dat het een cheater betreft of iemand zwaar beledigend bezig is.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 15:53

d_star

Maharadja of the Year :-/

Op zich is CQ niet echt heel moeilijk, je moet er alleen even aan wennen dat alles wat sneller gaat en dat je sneller moet reageren. Sowieso is het bij CQ bijna verplicht om je network smoothing factor in je opties helemaal naar links te bewegen, om niet benadeeld te zijn door het feit dat jouw acties niet helemaal goed worden gesynct met wat er volgens de server gebeurt.

Daarnaast is Ziba Tower ook wel een klasse apart: vanaf elke vlag (aannemende dat je Conquest Domination speelt) kan je van minimaal drie kanten af worden geflankeerd, en vaak zijn de maps een clusterfuck van granaten en automatisch wapengekletter.

Mijn tips voor Ziba Tower: een PDW als de MK5 of MP7 gebruiken (snelle time to kill) en max 24, maar bij voorkeur 16 spelers. Dan is 't nog goed bij te houden. Vervolgens even wat uurtjes leren om de goeie plekjes te kennen, de spawnpunten te leren kennen en de flow van de map leren kennen en you're good to go. Overigens vind ik dit echt een briljante map... Maar zoals zo vaak in deze community: zoveel spelers, zoveel voorkeuren.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Hallo,

Xtracommunity of OscarMIke servers zijn doorgaans wel oke, maar het is moeilijk daar iets algemeens over te zeggen, helemaal bij Close Quarters.

CQ (Domination) is tegelijkertijd verreweg de makkelijkste maar ook verreweg de moeilijkste DLC/Mode. Goed teamwork is nodig om een ronde te winnen, maar je krijgt er meestal niet de tijd of ruimte voor, het is meer TDM on steroids.

Consequent, ronde na ronde, map na map, met een k/d van 2+ te eindigen is erg moeilijk. Campen kan eigenlijk niet want 1 seconde later kan er alweer iemand achter je spawnen en je kan nagenoeg altijd vanaf 2 hoeken beschoten worden en je bent erg afhankelijk van team balance. Er zijn ook geen perfecte wapens voor en vaak sta je tegenover meerdere tegenstanders op verschillende afstanden. Mijn advies is OF veel kogels of een snelle reload time, zowel ADS als uit de heup acceptabele accuracy en een hoge rate of fire.
M16, AEK, MP7/P90, M240B zijn toch mijn favoriet.

Qua mijn strategie: als je team 2 of meer vlaggen hebt: altijd naar de flag die je team het langste vast heeft (daar is meestal de meeste actie), blijven lopen, NIET op je squadmates spawnen en hopen dat je in een flow komt. Sprint en Cover perk zijn het handigst.

24/32 spelers is goed te doen, bij 48/64 is een beetje geluk met de spawns erg prettig. Overigens fantastische game mode en goed voor je gunplay. :)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Heb even BO II geprobeerd maar mijn geld krijgen ze niet.
Bulten campers op capture the flag, irritante flash nades waardoor je amper iets terug kunt doen omdat je muis niet reageert, een of andere vaag stroombomding die campers bij deuropeningen leggen zodat je nog makkelijker voer voor hun bent en dan ook nog die irritante *** killstreaks.
Ben blij dat BF3 dat soort crap niet heeft.
BO II zal voor veel mensen een leuk spel zijn maar ik ben er wel weer achtergekomen dat dit geen game voor mij is...

• Gummiebeer
Bedankt voor de tips!
Ik zal vanavond de servers die zijn opgenoemd spelen. Wel een omschakeling idd met CQ, meestal loop ik op de grote maps met een 3,4 scope op een assault rifle of bipodcampen }:O in Metro (gezien teamwork ver te zoeken is op Metro). Ik merk met CQ dat ik mijn strategie moet aanpassen.

Network smoothing heb ik idd al zover mogelijk links staan. Af en toe is de knifekill animation crappy, maar daar kan ik mee leven.

Voor eventuele friendrequest want alleen is ook maar alleen: http://battlelog.battlefi...ebeer007/stats/369968353/ en ja, niet hele goede stats ben ik mij van bewust. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Gummiebeer op 22-02-2013 14:02 ]

Hallo,

Een nadeel van servers die CQ draaien is dat je ook snel gekicked kan worden van deze servers. Volgens sommige is het lastig om steeds een KD boven de 2 te halen, hoewel dit in mijn ogen vrij makkelijk is in de kleine maps. Alle maps of het nu de kleine conquest map is of de grote Armored kill map, er zijn altijd vlaggen die je liever niet in je bezig wilt hebben. Zo moet je er voor zorgen in Ziba tower dat je vlag B en C in bezit houdt. Teamwork of niet, maar onbewust heb ik persoonlijk geen enkele match meer verlopen op Ziba tower op deze manier van spelen.

Volgens vele is het ook Tricky om steeds maar een KD score te halen van 2.0 of hoger, hoewel het door de kleine afstanden juist makkelijker is om een hoge score te halen. Er zijn heel wat spelers die gewoon van vlag naar vlag rennen en daardoor vaak dood gaan. Pak je wat meer rust, dan domineer je altijd. Dat heeft weer effect op me eerste regel van deze post, dat ik regelmatig gekicked wordt van CQ servers omdat mijn KD gemiddeld in ziba tower 3.5 is en zelfs hoger. sinds de patch dat je zowel conquest domination finish round en winning round hebt, heb ik nog geen enkele match verloren door me hersens goed te gebruiken in ziba tower.

Server die AM draaien zijn mijn vriendjes ;) 3 van de 4 maps in deze dlc zijn goed gemaakt en zeer leuk om te spelen. Markaz monolith is de slechtste map van de DLC en in mijn ogen zelfs na de maps van AK DLC en Wake island, de slechtste map van de game. Er zijn genoeg servers te vinden die AM DLC spelen.
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:44:
Heb even BO II geprobeerd maar mijn geld krijgen ze niet.
Bulten campers op capture the flag, irritante flash nades waardoor je amper iets terug kunt doen omdat je muis niet reageert, een of andere vaag stroombomding die campers bij deuropeningen leggen zodat je nog makkelijker voer voor hun bent en dan ook nog die irritante *** killstreaks.
Ben blij dat BF3 dat soort crap niet heeft.
BO II zal voor veel mensen een leuk spel zijn maar ik ben er wel weer achtergekomen dat dit geen game voor mij is...
Moet je deze post niet plaatsen in de BO II Topic ?
ik denk dat 80% het met je eens is hier. Maar net als in BF3 moet je een game ook de kans geven.
het is free weekend, dus je kan het nu 2 dagen spelen en kijken hoe het is ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Pykow schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:18:

Moet je deze post niet plaatsen in de BO II Topic ?
ik denk dat 80% het met je eens is hier. Maar net als in BF3 moet je een game ook de kans geven.
het is free weekend, dus je kan het nu 2 dagen spelen en kijken hoe het is ;)
Ik had het ook in het BO II topic kunnen posten (of gewoon helemaal niet ;) ), maar het ging mij om alle factoren in die game waardoor het voelt alsof het meer om luck dan om skill gaat.
Als er een flashnade voor je ontploft kun je niet meer goed aimen en momenten waarop je opeens een instadeath krijgt door een of andere killstreak, dat soort dingen.
Met black ops (I) waren er ook wel eens free weekends en ook daar vond ik het wel leuk om even een paar uurtjes te spelen maar dan ben ik er daarna ook wel weer klaar mee.
Ik poste het in dit topic om aan te geven dat BO II toch wel een andere game is dan BF3 en dat de speelstijl van BF3 me beter ligt dan de CoD franchise, maar voor andere mensen zal dit juist andersom zijn.

En nu weer back on topic! :)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:23
De dingen die je nu aangeeft zijn overigens wel te counteren in Blops, maar als je BF3 je ding is snap ik dat Blops niet zoveel voor je is.

• Hippocampus
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Pykow schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:18:
Markaz monolith is de slechtste map van de DLC
Tja, smaken verschillen, maar ik vind Epicenter (conquest) toch de slechtste van die DLC. Punten B, C en D zijn zo armoedig ingericht, bijna alsof ze vergeten waren dat er nog vlaggen in de map moesten. Om over het spawnen achter een gesloten hek of deur maar te zwijgen 8)7

Azadi Palace en Talah Market zijn gewoon hele leuke infanterie mappen met veel routes en hoekjes, en niet al te uitnodigend om te snipen.

Markaz Monolith heeft helaas wel heel veel sniper plekjes, vooral de daken, maar een beetje heli-chauffeur maakt daar vlot een eind aan.

Overigens ben ik het wel met je eens dat Wake Island tot nog toe de slechtste map is (voor infanterie dan)

[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 22-02-2013 16:34 ]

Verwijderd

Gummiebeer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:51:
Bedankt voor de tips!
Ik zal vanavond de servers die zijn opgenoemd spelen. Wel een omschakeling idd met CQ, meestal loop ik op de grote maps met een 3,4 scope op een assault rifle of bipodcampen }:O in Metro (gezien teamwork ver te zoeken is op Metro). Ik merk met CQ dat ik mijn strategie moet aanpassen.

Network smoothing heb ik idd al zover mogelijk links staan. Af en toe is de knifekill animation crappy, maar daar kan ik mee leven.

Voor eventuele friendrequest want alleen is ook maar alleen: http://battlelog.battlefi...ebeer007/stats/369968353/ en ja, niet hele goede stats ben ik mij van bewust. :+
Mijn CQ tip voor jou, pak een PDW, welke maakt niet zoveel uit zolang je maar niet de UMP (te lage ROF) of de PP-19 (te weinig damage) kiest. Ram er red dot + laser + extra mags op, pak de sprint perk en leer het ADS-en af. Aim alleen als de enemy op aanzienlijke afstand staat of als je bepaalde hoekjes cornert.

beetje zoals deze gast doet met zen P90
YouTube: Battlefield 3 : Tips und Tricks zu Ziba Tower(Ziba Turm), Conquest Domination

• QPeter
Ik zie het, dat was gisteren niet zo. Komt van de LevelBF channel op YouTube.
Het blijkt als je als je support class speelt met mortar & asval. Dat je dan niet op de minimap komt als je schiet.

• Gummiebeer
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:45:
[...]

Mijn CQ tip voor jou, pak een PDW, welke maakt niet zoveel uit zolang je maar niet de UMP (te lage ROF) of de PP-19 (te weinig damage) kiest. Ram er red dot + laser + extra mags op, pak de sprint perk en leer het ADS-en af. Aim alleen als de enemy op aanzienlijke afstand staat of als je bepaalde hoekjes cornert.

beetje zoals deze gast doet met zen P90
YouTube: Battlefield 3 : Tips und Tricks zu Ziba Tower(Ziba Turm), Conquest Domination
Bedankt voor de tip!
Ik moet idd het ADS-en afleren, want daarmee verlies ik 1 op 1 gevecht telkens weer. Het is een gewoonte geworden door de grote maps.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:09:
[...]

Nee, deze: http://youtu.be/KEH7ClzXpK4
De door mij bedoelde bevat verschrikkelijke kutmuziek, maar de jouwe bevat echt een gigantisch pijnlijk om te horen potje steenkolen-engels. Rienspy - maak je films eens gewoon stil, jongen.
Lol.
Deze blijft me ook bij. Droge humor but i like. :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cU2KC7pXHNU]

Maak is aub een Harlem Shake video, Rienspy, door te humpen of te teabaggen op eender wat je vindt... :>

Wtf, nieuwe animation? Punchen?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nbfC2fiHOeQ]

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 22-02-2013 18:26 ]

Verwijderd

[/rant]
Net ook even gespeeld en ben het 100% met je eens. :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:58:
[...]
Net ook even gespeeld en ben het 100% met je eens. :r
Ja, ik heb het ook gezien en maar gelaten. Wat een achteruitgang is dat zeg.

Spot de GoTter
Even met DXTory gespeeld, kijken of dat wat is, in plaats van Fraps.
Spelen tégen je vrienden is ook wel eens leuk...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aoLSsWGWnTk]

I love it when they scream.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:34:
Spot de GoTter
[video]

Waar is je "Ducky killed <enemy>"? Of was dit unranked of zo en zie je dat daar niet? Edit: oh nee, je mist een paar pixels, je squad bestaat ook maar uit twee man. :+

Ik vind het filmpje wel een beetje ruk, erg veel compressie-artifacts. Kan natuurlijk ook aan YouTube liggen.

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 22-02-2013 19:45 ]

Verwijderd

CodeCaster schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:39:
[...]
Waar is je "Ducky killed <enemy>"? Of was dit unranked of zo en zie je dat daar niet?
Dat neemt hij niet op, was mij ook al opgevallen. Het is in dit geval wel fijn want nu hoeven mijn slachtoffers niet met naam en toenaam erin.

Hij compresst hem inderdaad redelijk verrot, zo eens even mee pielen. Eigenlijk ging het om de spot-de-gotter, natuurlijk.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

QPeter schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:56:
[...]

Ik zie het, dat was gisteren niet zo. Komt van de LevelBF channel op YouTube.
Het blijkt als je als je support class speelt met mortar & asval. Dat je dan niet op de minimap komt als je schiet.
De AS Val heeft standaard een suppressor (kun je niet verwijderen), dus zou je sowieso nooit op de minimap mogen verschijnen wanneer je ermee schiet. Of blijf je ook onzichtbaar wanneer je de mortier gebruikt? (heb de video zelf niet gezien)

---

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:42:
[...]

Dat neemt hij niet op, was mij ook al opgevallen. Het is in dit geval wel fijn want nu hoeven mijn slachtoffers niet met naam en toenaam erin.

Hij compresst hem inderdaad redelijk verrot, zo eens even mee pielen. Eigenlijk ging het om de spot-de-gotter, natuurlijk.
Bekijk dit filmpje eens :)

YouTube: How to record PC Games! No LAG! Anyone can do it!

Dat geeft dit soort filmpje's op,
YouTube: Battlefield 3 Rush on Talah Market as an Attacker

• NLsandman
[...]

Spot de GoTter
[video]

Was jij dat vanmiddag, hahaha, ik herinner die claymore, ik liep erin :P
Je was aardig aan het rapen met rockets,lol
Ben we gegaan, kreeg telefoon en ik heb nog geen shit bucket, was ook nog niet zo lang wakker.

Wat vond jij van die gast die op 1 stond in het andere team?
Die gast aimde wel heel erg goed.

[ Voor 6% gewijzigd door NLsandman op 22-02-2013 22:33 ]

• QPeter
w00t00w schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:16:
[...]

De AS Val heeft standaard een suppressor (kun je niet verwijderen), dus zou je sowieso nooit op de minimap mogen verschijnen wanneer je ermee schiet. Of blijf je ook onzichtbaar wanneer je de mortier gebruikt? (heb de video zelf niet gezien)
Je blijft ontzichtbaar als je met de mortar schiet. (1 van de vele bugs)

• QPeter
Ja zeer goede tutoria! Alleen lukt het mij niet om 60 FPS te houden op 1080p. Heb een raid0 opstelling die 166mb/ps kan weg schrijven. Maar volgens mij vindt mijn i5 2500k het niet zo leuk :) dropt soms van 60 naar 53 fps, en meestal op actie momenten waar je slowmo's in wil gaan maken :'(

• theburninglink
  • Laatst online: 08-11 01:41
[...]

Spot de GoTter
[video]

prachtig ook dat stuk op dat einde met de humvee, inschatten waar je moet gaan schieten en net als je schiet gaat hij vol op de rem. Erg herkenbaar xD

'I reject your reality and substitute my own'

Verwijderd

Ik record af en toe wel eens gameplay met Dxtory en zal vast neit de enige zijn die het progamma gebruikt. Werkte voorheen altijd perfect maar hij wilt niet meer opstarten sinds ik Comodo Internet Security heb geinstalleerd, iemand een oplossing?

@qpeter
Dat heb ik dus ook, maar dat ligt denk ik voornamelijk aan m'n crossfire set up. Mijn i5 2500k zit ook altijd tegen de 100% op tijdens BF3.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 00:51 ]

• QPeter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:49:
@qpeter
Dat heb ik dus ook, maar dat ligt denk ik voornamelijk aan m'n crossfire set up. Mijn i5 2500k zit ook altijd tegen de 100% op tijdens BF3.
Die van mij draait op 4.5ghz, dus valt hier wel mee, toch droppen de frames. Ach leek me wel eens leuk om wat gameplay op te nemen, en wat te bewerken met slowmotions er in. Maar meestal als ik er mee bezig ben heb ik er geen tijd / geduld voor. Dus 30fps is ook prima :)

• NLsandman
Ben aan het testen geweest met Action! van mirillis ltd, een ingame recorder, hij verbruikt minder recources van mijn pc dan afterburner.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
NLsandman schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 04:20:
Ben aan het testen geweest met Action! van mirillis ltd, een ingame recorder, hij verbruikt minder recources van mijn pc dan afterburner.

[video]
Precies wel wat blurry ?
Zelfs op 720p (in fullscreen alleszins en dan vooral de tekst + de minimap)

Wel goed dat je in 720p kan filmen zonder ook maar de minste lag te ervaren :)

[ Voor 13% gewijzigd door JimDB op 23-02-2013 13:02 ]

Verwijderd

NLsandman schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 04:20:

[video]
Ik vind hem in het begin wel vrij blurry blijven.
Ik heb een beetje met de settings zitten pielen, en geloof dat ik de kwaliteit nu redelijk heb.
Heel kort stukje (het enige dat ik vanmorgen deed dat amusant was).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mFSv502qZGQ]

Misschien moet ik eens betere editing software regelen dan Windows Live Movie Maker... :z
Recorden in een loss-less formaat was wel een gouden tip, trouwens. Thanks Mixie100

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 13:15 ]

• vinom
Lijkt alsof de bitrate wat aan de lage kant is. Ligt waarschijnlijk aan het programma waar je me edit.

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:01:
Lijkt alsof de bitrate wat aan de lage kant is. Ligt waarschijnlijk aan het programma waar je me edit.
ik denk dat dat eerder de compressie is omdat ik op 2560x1600 speel en op 1280x720 record, dus het is allemaal al redelijk ge'pressed voor er überhaupt een codec overheen gaat. Maar spelen in low res ergert me, dus ik denk dat dit zo blijft.

Verwijderd

Haha was ik naar m'n troll filmpje van bijna een jaar geleden aan het kijken toen me dit opviel :D

@ 1:10 [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1DkZIbh3n6o%5DYouTube:%20BF3%20Close%20Quarters%20Ziba%20Tower%20beta%20gameplay]

Damn wat gaat de tijd snel vooruit :r

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 14:56 ]

Verwijderd

om 1:10 lig je die kerel te reviven.
whatsup?

• QPeter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:30:
whatsup?
Lachie Ryan 9 maanden geleden
1:12 chair comes in as medic...WHATS THA SITUATION!

alwaysstoned1989 9 maanden geleden
hahaha i didn't noticed that, lolz!!

Verwijderd

QPeter schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:37:
[...]

Lachie Ryan 9 maanden geleden
1:12 chair comes in as medic...WHATS THA SITUATION!

alwaysstoned1989 9 maanden geleden
hahaha i didn't noticed that, lolz!!
:? Ik heb in de loop van de avond meer dan een halve fles wodka weggemaakt, maar ik geloof niet dat het aan mij ligt dat ik geen flauw idee heb waar je over praat nu?

• QPeter
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 00:25:
[...]

:? Ik heb in de loop van de avond meer dan een halve fles wodka weggemaakt, maar ik geloof niet dat het aan mij ligt dat ik geen flauw idee heb waar je over praat nu?
@Knettergek
whatsup?

In de comments staat lol @ 1:12 chair comes in as medic...WHATS THA SITUATION!

@wietkop poste het denk ik daarom, als je stoned bent kan zoiets lach wekkend zijn :+

• vinom
Voor de vroege vogels van zondag, hier mijn nieuwe video ;)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:43

D4NG3R

kiwi

:)

vinom schreef op zondag 24 februari 2013 @ 02:38:
[video]
_/-\o_

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Wut, jij bent helemaal van Alborz Mountains naar Death Valley gevlogen :? :+

• AdmiralSnipe
  • Nu online
[video]
Dat einde. :9

• vinom
@Murphy, je moest eens weten hoe dicht de mappen bij elkaar liggen :+
@AdmiralSnipe, keyword wat ik had voor het einde: unexpected. I think I did good :P

Mochten jullie overigens bekend zijn met Reddit, een upvote stel ik erg op prijs ;)
http://en.reddit.com/r/ba..._battlefield_3_cinematic/

[ Voor 38% gewijzigd door vinom op 24-02-2013 14:06 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 07:57
Meer mensen hier last van?

This PB Server Requires (A1386 C2.325) - Error loading pbcl

Wordt van iedere server gekicked :(

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Versteegrob schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:15:

Lijkt op een Punkbuster probleem, al geprobeerd om PB handmatig te updaten??

~edit:

Je kan je vraag ook hier stellen btw.

[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 24-02-2013 17:21 ]

• QPeter
Versteegrob schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:15:

Ga naar:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3 (Of naar de dir waar jij bf3 hebt geïnstalleerd.
Rename de map: "pb" naar "pb_oud"
Download: pbsetup (http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php)
Start pbsetup.exe & add game bf3, klik check update.
Probeer het dan nog eens, succes ;)

[ Voor 3% gewijzigd door QPeter op 24-02-2013 18:38 ]

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Niet echt herkenbaar dit keer.. Meestal wordt ik gewoon geswitched door autobalance, de enige manual acties van een noob-admin die niet tegen z'n verlies kan die ik heb meegemaakt zijn kill of kick :P En een keer een ban vanwege C4 jeeps :P

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2013 21:52 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-11 07:57
QPeter schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:37:
[...]

Ga naar:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3 (Of naar de dir waar jij bf3 hebt geïnstalleerd.
Rename de map: "pb" naar "pb_oud"
Download: pbsetup (http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php)
Start pbsetup.exe & add game bf3, klik check update.
Probeer het dan nog eens, succes ;)
Thnx, zo ff testen

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:00

steveman

Comfortabel ten onder

[video]
Nice! :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:20
Battlelog ligt er hier weer eens uit. Meer mensen last van?

Is beter ook, dan kan ik gaan slapen :).

[ Voor 9% gewijzigd door wesleytjuh op 25-02-2013 00:51 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:47

Metro2002

Memento mori

Ai wat ik gisteren toch meemaakte was echt te absurd. Ik join een server neusharen kanaal, spawn in de ZW11 en wordt direct gekilled door een andere ZW11. Oke, ik spawn op het schip zelf ren naar boven en zie de nieuwe gereedstaande ZW11 direct aan bonken geschoten worden, ik probeer het via de amfibievoertuigen en wordt ook direct onder vuur genomen. Uiteindelijk met een stinger een paar keer die sukkels de lucht uit geschoten maar komop, dat is echt baserapen ten top. Toen ze erachter kwamen dat ik een stinger had besloen ze met zijn tweeen te gaan rapen, ze vliegen naar het vliegdekschip, 1 springt eruit en steelt de ZW11 van ons terwijl de ander mij afleidt. 8)7

Uiteindelijk hebben we alsnog gewonnen want die 2 sukkels gingen zo op in hun baserape spel dat ze niet doorhadden dat we intussen alle vlaggen hadden gecapped maar ooo wat kan ik me daar kwaad om maken, dat is gewoon onwijs unfair spel.

Hetzelfde geintje had ik daarna in operation firestorm. Ook continu gebaseraped met heli's en jets tot ik het zat was en de server verliet (net als bijna alle andere spelers overigens) om operation metro te gaan doen.

dat soort dingen brengt wel echt rage in me omhoog. Speel normaal of ga in de zandbak spelen waar je thuishoort met dat soort gedrag.

Verwijderd

Metro2002 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:46:
Ai wat ik gisteren toch meemaakte was echt te absurd. Ik join een server neusharen kanaal, spawn in de ZW11 en wordt direct gekilled door een andere ZW11. Oke, ik spawn op het schip zelf ren naar boven en zie de nieuwe gereedstaande ZW11 direct aan bonken geschoten worden, ik probeer het via de amfibievoertuigen en wordt ook direct onder vuur genomen. Uiteindelijk met een stinger een paar keer die sukkels de lucht uit geschoten maar komop, dat is echt baserapen ten top. Toen ze erachter kwamen dat ik een stinger had besloen ze met zijn tweeen te gaan rapen, ze vliegen naar het vliegdekschip, 1 springt eruit en steelt de ZW11 van ons terwijl de ander mij afleidt. 8)7

Uiteindelijk hebben we alsnog gewonnen want die 2 sukkels gingen zo op in hun baserape spel dat ze niet doorhadden dat we intussen alle vlaggen hadden gecapped maar ooo wat kan ik me daar kwaad om maken, dat is gewoon onwijs unfair spel.

Hetzelfde geintje had ik daarna in operation firestorm. Ook continu gebaseraped met heli's en jets tot ik het zat was en de server verliet (net als bijna alle andere spelers overigens) om operation metro te gaan doen.

dat soort dingen brengt wel echt rage in me omhoog. Speel normaal of ga in de zandbak spelen waar je thuishoort met dat soort gedrag.
Ik ben het met je eens dat baserapers het één na laagste soort mensch is en op de trein naar Polen moet, maar eh... op noshar heb je in CQL een static AA... zit die er in CQsmall niet in of heb je daar niet aan gedacht?* Want met zo'n ding maai je die kerels in no time uit hun helifloptertje. En anders is er nog de magische m16a3, waarmee je met foregrip en hvy barrel mákkelijk scouthelipiloten kunt hebben op de afstand waar ze jou serieus kunnen bedreigen. RPK met hvy barrel en foregrip werkt ook goed, trouwens.

En dan is er nog Plan B. Wat maten erbij halen, met z'n vieren in je scout heli duiken, hun heli neermaaien terwijl jouw engis je heli repareren in de lucht, en dan naar hun base en anaaliseren die hufters, tot ze zelf weggaan. Het liefst gelijk hun heli roven, er mee naar je eigen base vliegen en het ding gebruiken als stationair soflam/missile platform. Zolang ze je niet met een tank of javelin grijpen blijft het ding gewoon heel, en zijn zij niet in staat hem te komen halen.
'Hee baseraper, kom je heli halen dan!" oOo

* laatste keer dat ik conquest small speelde op noshar kon je nog in je eentje laser painten en guided missiles gebruiken, en had ik die nog niet vrij... dus het kan zijn dat ik wat vergeten ben over die kaart in die configuratie ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 17:06 ]

9 van de 10 keer heb ik dit geval, maar dan vooral met de jets die over je basis vliegen en steeds je jets jatten of steeds schade toebrengen tot ze roken en zo kun je niks meer doen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Pykow schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:27:
[...]

9 van de 10 keer heb ik dit geval, maar dan vooral met de jets die over je basis vliegen en steeds je jets jatten of steeds schade toebrengen tot ze roken en zo kun je niks meer doen.
Met jets kan ik het me nog wel voorstellen maar scout heli's zin in zo'n map toch niet echt moeilijk neer te halen?

• theburninglink
  • Laatst online: 08-11 01:41

Gelukkig ben ik zelf admin op een server wat dat soort ongein niet is toegestaan. Niks irritanter dan dat soort kansloze figuren die aan het eind van de ronde ook nog trots zijn op hun 'killstreak'. Heb voor dat soort spelers net zo weinig respect als voor statpadders. 8)7

'I reject your reality and substitute my own'

Verwijderd

@ Battlelog

Battlefield will be unavailable for 2 hours per platform (PC/XBOX360/PS3 in that order) from 08:00 UTC to 14:00 UTC on Tuesday the 26th of February

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
theburninglink schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:06:
[...]

Gelukkig ben ik zelf admin op een server wat dat soort ongein niet is toegestaan. Niks irritanter dan dat soort kansloze figuren die aan het eind van de ronde ook nog trots zijn op hun 'killstreak'. Heb voor dat soort spelers net zo weinig respect als voor statpadders. 8)7
Is dat de laatste tijd niet bijna op elke server ?

Of toch minstens een warning bij de eerste keer baserapen, maar daarna toch kick ... Zie dat wel vaak in Caspian servers.
[video]
Zalig einde _/-\o_

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:43

D4NG3R

kiwi

:)

[...]

Nouwja, ik weet niet hoe veel extra gpu performance het kost. Maar spelen op een map welke zowel overdag als 's nachts speelt lijkt mij wel donders gaaf. De hele match word omgeslagen als het donker word.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• vinom
Thanks, het einde vinden veel viewers leuk zo te zien :D
Pagina: 1 ... 170 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.