Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:15:
[...]

Vooruit, laat ik de knuppel in 't hoenderhok gooien: hoe lang blijft zoiets leuk vraag ik mij dan af?

Ik kan m'n kop er niet omheen vouwen, ja het een enkele keer grappig maar rondenlang, portje na portje C4 campen, nee dank je....... Of het nu op een vlag of op een mcom is, "C4 erop en campen máár!" is toch wel het laagste van het laagste als je het mij vraagt.

Vrij nutteloos ook, ja je stopt een enkele capture/mcom arm, maar m'n medic maatje trekt ons toch direct overeind en dan staan we met 4 man op de vlag/mcom. Of eerst een graat op de objective, poef, c4 weg en dan lag je daar 10 minuten voor jan doedel met je wasknijper in de handen.
ik gooi meestal altijd een granaat naar een mcom omdat er vaak ook van die panenkoeken opzitten, aan de hitmarker kan je dan zien of het veilig is
brilsmurfffje schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:25:
[...]
ik gooi meestal altijd een granaat naar een mcom omdat er vaak ook van die panenkoeken opzitten, aan de hitmarker kan je dan zien of het veilig is
Ja precies... maar ik denk altijd met weemoed aan die support zodra die 'explosives destroyed' in beeld komen. Nu moet hij nóg een keer van die doorligplekken afkomen, wéér helemaaaaal naar de objective moet sjouwen, misschien zelfs daadwerkelijk schieten, met een beetje mazzel nog een keer zorgvuldig z'n C4 rond te strooien en weer achterin de map gaan liggen.
disturbedmind schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:54:
[...]

Ik heb wel veel lol met CTF + Javelin. Ik ga meestal eerst als een Support op een tactische plek een ammo crate gooien, daarna als ik dood ben spawn ik als Engi en ga dan bij mijn ammo crate staan en dirt bikes locken >:)
Get. out.
*wijst naar deur*

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:53
NLsandman schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:01:
[...]

Je moet de underslung rail kiezen op je assault wapen indien mogelijk en dan komt de m320 op je wapen te zitten in plaats van los.
Huh? Gewoon m320 kiezen en veel kills maken. Elke X kills unlock je iets. Zelfde geld voor de M26 underslung shotty. Heb zo'n hekel aan een m320 die vast zit aan een wapen, aimt echt voor geen meter op hardcore :P

Mijn YouTube

Tsurany schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:18:
Direct het grootste nadeel van CTF, 80% van de server is defender en slechts 20% is attacker. Als attacker is het dus meestal geen zak aan. Dan verandert het meer in King of the Hill, wie kan het grote punt in het midden overnemen.
Gewoon de tank pakken, de vijandelijk basis inrijden, alle recons en javelin campers afschieten, vlag pakken en naar de basis.

Het werkt nog ook. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Blijkbaar speel jij dan in de "no-engineers-or-support-allowed" servers, want het eerste wat ik doe bij een CTF game is de flag locatie volhangen met AT-mines en checken of mijn IGLA launcher opgewarmd is. En als ik zie hoeveel mensen campen op de base als potentiele Support class met C4 in de aanslag, dan hou ik het bij voetwerk of dirtbike carnage. Tanken lukt alleen als het een opposing noobteam is maar dan is het ook gewoon win-more.
Alsof mijnen moeilijk te zien zijn...
En van de IGLA word ik in een tank ook totaal niet bang en C4 doet mij meestal niet veel in een tank...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Als je gewoon rijd in 3rd person view en Q spamt ben je ontzettend aan het failen om dood te gaan door c4 of een mine.
Daarnaast dien je ook van ver te schieten met een tank, en als alles zo goed als clear is pas verder te gaan.
Ik zie zoveel mensen rushen met een tank, terwijl de range echt HUGE is.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Phuncz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:29:
Blijkbaar speel jij dan in de "no-engineers-or-support-allowed" servers, want het eerste wat ik doe bij een CTF game is de flag locatie volhangen met AT-mines en checken of mijn IGLA launcher opgewarmd is. En als ik zie hoeveel mensen campen op de base als potentiele Support class met C4 in de aanslag, dan hou ik het bij voetwerk of dirtbike carnage. Tanken lukt alleen als het een opposing noobteam is maar dan is het ook gewoon win-more.
Hoe bedoel je IGLA opgewarmd is? Die doet het altijd toch gewoon meteen?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:51:
[...]

Gewoon de tank pakken, de vijandelijk basis inrijden, alle recons en javelin campers afschieten, vlag pakken en naar de basis.

Het werkt nog ook. :D
De keren dat ik het naar m'n zin heb in CTF zit ik ook in een tank. De meeste tankdrivers die ik tegenkom snappen het niet en gaan van achter de vlag staan schieten op heli's...

Met de tank kun je een flink gat slaan in de verdediging, als achter je ook nog een dirtbike of twee rijdt maak je best wat kans om de vlag te pakken te krijgen. Telkens lomp je tank parkeren tussen javelins en jouw teammates en constant smoken zorgt ervoor dat snipers en javelinners in ieder geval werkloos worden. Van een afstandje lukt dat je niet.

[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 03-04-2013 18:34 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:45

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

CodeCaster schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:30:
[...]

De keren dat ik het naar m'n zin heb in CTF zit ik ook in een tank. De meeste tankdrivers die ik tegenkom snappen het niet en gaan van achter de vlag staan schieten op heli's...

Met de tank kun je een flink gat slaan in de verdediging, als achter je ook nog een dirtbike of twee rijdt maak je best wat kans om de vlag te pakken te krijgen. Telkens lomp je tank parkeren tussen javelins en jouw teammates en constant smoken zorgt ervoor dat snipers en javelinners in ieder geval werkloos worden. Van een afstandje lukt dat je niet.
Als je dan iemand raakt is het wel leuk natuurlijk ;)
Weer een team vol lafbekken die in de base blijven campen en de enemy die er gebruik van maakt om rond onze base te gaan campen omdat de paar die er uit durven komen dan zo afgeslacht zijn. Server met 64 man en 60 daarvan zitten in of rond onze base :')

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ircghost schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:27:
[...]

Hoe bedoel je IGLA opgewarmd is? Die doet het altijd toch gewoon meteen?
Niet te letterlijk nemen.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ben ik de enigste die af en toe echt moe wordt van al het gezeik van iedereen hier? (including me dus nu op dit moment, lol)

Als ik toch alles zo moet lezen moet het eigenlijk toch wel een ontzettend klote spel zijn O-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Wow, is die PP-19 (met silencer) zo slecht of ligt het gewoon aan mij?

Ik speel de laatste maand met een silencer op elk wapen, en meestal is dit goed te doen, maar bij die PP-19 moet je echt je volle magazine in 1 enemy pompen...

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Mu.siQ schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:58:
Ben ik de enigste die af en toe echt moe wordt van al het gezeik van iedereen hier? (including me dus nu op dit moment, lol)

Als ik toch alles zo moet lezen moet het eigenlijk toch wel een ontzettend klote spel zijn O-)
+1. Kom hier al nauwelijks meer door al dat gezeik :p
En toch speelt iedereen het wel, niks beters te doen of allemaal nutteloos gezeik in dit topic?

Verwijderd

Driekwart is geneuzel over kampeerders en slecht teamwork :9
Asgaro schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:01:
Wow, is die PP-19 (met silencer) zo slecht of ligt het aan gewoon mij?

Ik speel de laatste maand met een silencer op elk wapen, en meestal is dit goed te doen, maar bij die PP-19 moet je echt je volle magazine in 1 enemy pompen...
Slecht is een understatement. Ik ga voor compleet waardeloos. :+
http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#50-50-00-01

Maar BF3 is toch ook een waardeloos stuk stront dat niemand wil spelen, dat totaal niet deugt, er spuuglelijk uitziet met verschrikkelijke balans en waardeloze gunmechanics en dan is het ook nog eens doodsaai? ;)

Er zijn geen betere shooter games op dit moment dus je hebt geen alternatief. Dat is het grote probleem met games zoals Battlefield, door gebrek aan concurrentie komen ze veel makkelijker weg met grote tekortkomingen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:05
vinom schreef op zondag 31 maart 2013 @ 16:03:
Had 'm eigenlijk al eerder willen releasen, maar helaas kwam er wat tussen. Enjoy it nonetheless!
[video]
Hij is nu featured op Facebook!

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2Y0v2C0A0T2G1S3B1H3V/Screen%20Shot%202013-04-03%20at%2019.15.50.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:19
Awwww yeah, de goden zijn goedgezind vandaag :D

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ircghost schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:39:
[...]

Als je dan iemand raakt is het wel leuk natuurlijk ;)
Geloof me, dat doe ik ondertussen ook. :P Al die explosives overal, heerlijk. Vooral bij die naïeve bike-met-C4-bestuurders die denken dat ik ze niet zie omdat m'n loop niet recht naar voren staat, of bij engineers die nog even mijnen denken te kunnen leggen als ik eraan kom. >:)

Ik zet m'n tank echt het liefst tussen de vijand en mijn team in, midden tussen de rook en het vuur, ik haat dat afwachtende gespeel. Ja, ik ga er wat vaker door dood, maar door de hele ronde op een halve kilometer afstand van de vlag achter een heuveltje te gaan staan nodig je alleen maar uit dat er drie soflams jouw kant op gericht worden, waardoor je hele team niet meer langs die kant kan. De tank moet de klappen opvangen en doorstoten, niet het mietje uithangen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:49
Ik ben zelf niet meer zo thuis in de hardware wereld. Nu heb ik een vraag, ik wil battlefield 3 gaan spelen op de resolutie 2560 x 1600. Helaas trekt mijn setup het niet dus ga ik nu upgraden. Trekt 2x 7950 deze resolutie met alles op max?

Wel is waar beta: http://www.techspot.com/r...ta-performance/page6.html

[ Voor 18% gewijzigd door jostefa op 03-04-2013 20:07 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat is SP en ook van een hele tijd geleden. Er zijn heel wat driveroptimalisaties geweest.
Ik speel met een 7950 @1000/6000 op 1440x900 en daar is op ultra met alles aan de minimal framerate z'n 50 fps. Average verschilt echt per map. Sommige zijn 100+ met gemak, andere mappen in de 70 a 80 fps.
2560x1600 is alleen wel even een andere resolutie en ik durf niet te zeggen of 7950x2 genoeg is voor alles full out. In ieder geval heb je wel een behoorlijke CPU nodig omdat BF3 ook zwaar is op de CPU.

Een krap jaar geleden werd ik nog voor gek verklaard toen ik zei dat ik met een OC van 2.66ghz naar 3.3ghz (i5 750) ik dik 20 minimal fps erbij kreeg. Als ik het zo lees de afgelopen dagen dan heb ik toch mooi gelijk. ;)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:50:
Ik speel met een 7950 @1000/6000 op 1440x900 en daar is op ultra met alles aan de minimal framerate z'n 50 fps. Average verschilt echt per map. Sommige zijn 100+ met gemak, andere mappen in de 70 a 80 fps.
2560x1600 is alleen wel even een andere resolutie en ik durf niet te zeggen of 7950x2 genoeg is voor alles full out.
Dat durf ik dan wel. Ik speel namelijk op 2560x1600. 1440x900 is zowat een derde van 2560x1600. Dus als je op die resolutie met alles op z'n hoogst goed kunt spelen op één kaart dan zul je drie kaarten nodig hebben voor 2560x1600. Maar dan hebben we de CPU nog niet meegerekend.

in 2560x1600 spelen gaat goed met een gtx580 op Low in 2560x1600, framerate dropt naar de 40 op echt heftige stukken en hangt anders constant tussen de 55 en 60. Als ik zit te recorden wordt het 45~55 normaal en 35~40 op heftige stukken.
Zelf hier gewon 1080p resolutie alles op low en mijn laagst haalbare fps is 57. maar dat komt omdat de game niet optimaal is. hoop dat ze de maps goed optimaliseren in BF4 en niet van die verschrikkelijke drops.
als ik alles op ultra draai heb ik overal 60FPS op een lege caspian border server, maar vlieg ik met me heli naar hilltop dan zakt hij naar 45 FPS en dus is een behoorlijke dreun / vertraging wat ik niet soepel vindt spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00

Wat moet je anders?

Kan wel vragen of Battlefield 3 prone heeft....maar daar word niemand blij van :+

Uiteraard kun je altijd een goed beargumenteerde discussie starten met Fiesta_Solara. :D

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:36
Ik speel zelf op 1440p met een 7970 en alles op ultra, MSAA staat uit volgens mij en FXAA op post. (Ik heb al een tijd niet meer gekeken naar de instellingen dus ik weet uit mijn hoofd niet welke AA instellingen er zijn). En ik speel alles soepel, geen haperingen of wat dan ook. Ik ga niet claimen dat ik constant op 60 fps speel (alleen als er niet zo veel gebeurd), maar voor mij is het soepel dus het zal wel 40+ zijn.

Gebrek aan beter op dit moment en ze komen overal mee weg.
Er is totaal geen concurrentie. Ze willen wel concureren met CoD, maar daar gaat het vooral om de spelers over te halen, dan een soort gelijke game te maken.

Van mij ,moeten ze die CoD spelers mooi weglaten, want dat zijn toch de ergste jankballen, haantjesvolk en statshoertjes. Dat skill level in CoD is zo verschrikkelijk laag dat ze een killstreak bonus nodig hebben om een positieve KD over te houden.

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:48:
Dat durf ik dan wel. Ik speel namelijk op 2560x1600. 1440x900 is zowat een derde van 2560x1600. Dus als je op die resolutie met alles op z'n hoogst goed kunt spelen op één kaart dan zul je drie kaarten nodig hebben voor 2560x1600. Maar dan hebben we de CPU nog niet meegerekend.
Het is lang niet altijd zo dat twee keer zoveel pixels twee keer zoveel rekenkracht nodig heeft.

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:49:
[...]
Het is lang niet altijd zo dat twee keer zoveel pixels twee keer zoveel rekenkracht nodig heeft.
Maar als ik BF3 terugschaal naar 1280x800 en m'n framerate uncap loopt hij op 160 tot 240 FPS. Dat is vier keer zo hoog als bij 2560x1600. Een wilde gok is het dus niet in dit geval ;)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:07:
[...]

Dat noemen ze een fietspad. ;)
Misschien een voorproefje al voor BF4 dat we de oorlog ook op de fiets kunnen winnen ;) net zoals met heroes and generals :P
yep had ik ook gezien naast B vlag op caspian border.
er zitten wel meer van dit soort ongein in de maps.
Meest recente is de sneeuwpop met een helm.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 04-04-2013 12:11 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Zitten inderdaad veel meer van zulke grapjes in, bv de Helm van Isaac uit Dead space in Azadi Palace en de schoenen van Faith uit Mirrors Edge in Markaz Monolith

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als ik de eerste keer op Quick match klik vind ie vaak geen match. Cancel ik en klik ik weer, dan vindt ie er een binnen seconden. Is dit een bekend probleem?

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Olaf van der Spek schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:39:
Als ik de eerste keer op Quick match klik vind ie vaak geen match. Cancel ik en klik ik weer, dan vindt ie er een binnen seconden. Is dit een bekend probleem?
Ik heb dat ook, maar ik dacht dat dit altijd aan mij lag. Omdat ik namelijk niet in Nederland woon. Hier in Cyprus is de verbinding best aardig, 20MB... maar ze zijn laatst bezig geweest met de adsl kast... En nu kan ik gewoon bijna niet meer de eerste keer connecten..... Of de ping is tussen de 140-150.. terwijl dat normaal rond de 50 zit.

• NLsandman
  • Laatst online: 10-11 23:30
Meelobee schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:30:
Zitten inderdaad veel meer van zulke grapjes in, bv de Helm van Isaac uit Dead space in Azadi Palace en de schoenen van Faith uit Mirrors Edge in Markaz Monolith
Die snelweg is geen grapje van de devs, dat is een fout tijdens het bakken van de maps, het is het zelfde probleem als in bazaar voor de laatste patch, toen had je deuren als vloer.

sneeuwpop, schoentjes en helm zijn wel geintjes van de devs, bf3 zit vol met paas eieren;)

@ olaf, gebruik nooit quick match, dat werkt alleen op console op pc werkt dat voor geen meter en heb je kans dat je in eens in japan op een server zit te spelen.
YouTube: CPH Games 2013 - Haastattelussa BF3 pelaajia

De staat van competitive BF3 volgens de leider van SixFinns (met een paar piljes op) en Team Denmark en de ongezouten mening over Zhinto/EA plus de daaruit voortkomende verwachtingen van BF4.

Best grappig :)
zhinto is a dickhead. :D
http://youtu.be/mlPec0h543Y?t=2m39s

Hier kan ik uren naar luisteren. :+

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
DanielWW2 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:30:
zhinto is a dickhead. :D
http://youtu.be/mlPec0h543Y?t=2m39s

Hier kan ik uren naar luisteren. :+
Precies hoe ik erover denk. Prachtig dat het zo op camera staat. Hopen dat die dickead dit ziet.

Hij klinkt trouwens eng veel als Skate van Gamekings.

[ Voor 8% gewijzigd door rickyy op 04-04-2013 17:15 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

rickyy schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:14:
[...]

Precies hoe ik erover denk. Prachtig dat het zo op camera staat. Hopen dat die dickead dit ziet.

Hij klinkt trouwens eng veel als Skate van Gamekings.
https://twitter.com/zh1nt0

Ik heb geen twitter, misschien wil iemand zo lief zijn om "Team Manager for Epsilon Esports" zhinto te melden wat de gamers van hem vinden? :+

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:04:
YouTube: CPH Games 2013 - Haastattelussa BF3 pelaajia

De staat van competitive BF3 volgens de leider van SixFinns (met een paar piljes op) en Team Denmark en de ongezouten mening over Zhinto/EA plus de daaruit voortkomende verwachtingen van BF4.

Best grappig :)
100% mee eens wat ze zeggen.
Nobody is trusting each other. (lang leve de hitreg en geen battlerecorder)
en ook een goede opmerking als ze de strijd aan willen gaan met CoD, dan moet er een battlerecorder gaan komen.

• vinom
Meelobee schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:30:
Sjonge jonge, nu heb je al de helft van mijn aankomende filmpje zitten spoileren :+
vinom schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:13:
[...]

Sjonge jonge, nu heb je al de helft van mijn aankomende filmpje zitten spoileren :+
Spoileren ?
Zoals de kabouters op alborz mountain ?
De dragon Egg die ook in alborz mountain aanwezig is ?
en de dinosaurus in Wake island, Epicenter ?
Teddy beertje met een hartje in Strik at karkand en wake island
miror edge schoenen in de container bij B in death valley ?
de sneeuwpop insabalan pipeline ?
de t-rex skull in alborz mountain ?

Dit zijn geen spoilers, want de meeste zijn al bekend en ik vergeet er nu vast een paar die ik niet meer kan opnoemen, er was er ook 1 met mass effect robot als ik me niet vergis.
Dus nee bespaar je de moeite.

• vinom
You'll see :)
Pykow schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:27:
[...]

Spoileren ?
Zoals de kabouters op alborz mountain ?
De dragon Egg die ook in alborz mountain aanwezig is ?
en de dinosaurus in Wake island, Epicenter ?
Teddy beertje met een hartje in Strik at karkand en wake island
miror edge schoenen in de container bij B in death valley ?
de sneeuwpop insabalan pipeline ?
de t-rex skull in alborz mountain ?

Dit zijn geen spoilers, want de meeste zijn al bekend en ik vergeet er nu vast een paar die ik niet meer kan opnoemen, er was er ook 1 met mass effect robot als ik me niet vergis.
Dus nee bespaar je de moeite.
Idd, een soort hoverend robotje, op Operation Riverside. Denk dat die van Battlefield 2142 was (heb die game nooit gekocht, a shame I know :> )

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wie zijn eigenlijk de betere spelers van NL die ook competitief spelen? Hebben we die überhaupt? :)

Zag hier een leuke match met verslag van Daskro en 1 van de spelers, de Nederlander dan1mall.
Is hij dan ook een van de betere spelers van ons land?

YouTube: Multi-POV Helo Commentary on 64 Man End Game Railroad Pt 1]

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-11 21:50
kazuka schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:44:
Wie zijn eigenlijk de betere spelers van NL die ook competitief spelen? Hebben we die überhaupt? :)

Zag hier een leuke match met verslag van Daskro en 1 van de spelers, de Nederlander dan1mall.

Een van de betere wil ik hem niet noemen. Global Conflict is een community waar het vooral om 'fun' draait.

Join us here: http://www.global-conflict.org/

Betere uitleg over wat GC inhoudt: http://global-conflict.org/whatisgc.php

• kevz
Pykow schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:50:
[...]

100% mee eens wat ze zeggen.
Nobody is trusting each other. (lang leve de hitreg en geen battlerecorder)
en ook een goede opmerking als ze de strijd aan willen gaan met CoD, dan moet er een battlerecorder gaan komen.
Past niet in het business model van EA/DICE. Liever een succesvol spel dat snel aftakelt zodat het volgende nummertje in de reeks goed gaat verkopen.

Relevant filmpje waar ik me zeer goed ik kan vinden:

http://youtu.be/XZxXEidtxHk

Mijn YouTube

kazuka schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:44:

Zoveel teams heb je niet in nederland.
Team Aspera
DutchBest Clan
GMRT(gamert.nl community)
Play 4 fun
iQon een beginnend nieuwe team.
SoF (Soldier of Fortune) volgens mij waren die ook nederlands, maar weet ik niet meer zeker.

Vooral de bovenste twee zijn flink aan het groeien met sponsoren.
Maar bij Dutchbest heb je irritante kindjes rond lopen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 04-04-2013 20:51 ]

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
kevz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:17:
[...]

Past niet in het business model van EA/DICE. Liever een succesvol spel dat snel aftakelt zodat het volgende nummertje in de reeks goed gaat verkopen.

dat filmpje zegt ook veel belachelijke dingen..

bv. volgens hem zou de gaming industry massaal dalen omdat er geen used games meer kunnen gebruikt worden.. waardoor gamestop falliet zou worden etc etc.
- gamestop zal sowieso failliet gaan in de volgende jaren (als ze hetzelfde blijven doen) -> online kopen
- gemakkelijk bij een vriend spelen -> inloggen op je eigen account bij je vriend? (mss zelf de game streamen?)
- als er een gamekey markt onstaat voor de consoles dan zal er net als bij de pc goedkopere opties onstaan -> online keystores? 20 euro voor fifa 13 terwijl die in de winkel nog voor 50 euro stond..
Die prijs is dan terug laag genoeg om het spel "nieuw" te kopen.

Spellen huren zal natuurlijk niet gaan, maar in België mag je gewoon al geen spellen meer verhuren als winkel -> tegen de wet..

en er komen nog genoeg goede, nieuwe spellen uit (Watch dogs, the last of us, GTA V, zelf BF4 als ze het goed updaten..)
EA zal wel iets moeten doen of het zal steeds slechter gaan.

[ Voor 56% gewijzigd door SmokingCrop op 04-04-2013 21:36 ]

• kevz
't Is ook wel een cultuurverschil denk ik met ons europeanen. Maar ik doelde wat meer op het verhaal kwantiteit > kwaliteit van EA ;)

Mijn YouTube

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
kevz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:17:
[...]

http://smotri.com/video/view/?id=v2429773bb91#

Voor als je niks te doen hebt, een videoreactie op de door jouw geplaatste video. Is inmiddels al meerdere keren downgehaald door de user van jouw geplaatste video. Weerwoord is ie schijnbaar niet van gediend :P

Vandaag ook voor het eerst een 5 kill met 1 sniperkogel, moet toegeven op hardcore is dat toch een stuk makkelijker, anders moet je 5 headshots schieten. Dat gaat moeilijk worden :P. Denk niet dat er ooit nog eentje zo zal maken, dubbel of triple kill is niet zo heel zeldzaam maar 4 of meer. Ik deed wel even een vreugdedansje waarna ik afgeschoten werd en geteabagged LOL. Haters :+
Xant0r schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:04:
[...]

Voor als je niks te doen hebt, een videoreactie op de door jouw geplaatste video. Is inmiddels al meerdere keren downgehaald door de user van jouw geplaatste video. Weerwoord is ie schijnbaar niet van gediend :P
Hehe het is me nu een beetje te laat om jouw link te bekijken, doe ik morgen even, maar ik kan me er aardige voorstelling van maken want het verhaal van CleverNoobs rammelt aan ALLE kanten. Die kerel kan nog wel paar jaartjes economie en statistiek gebruiken; er zitten bij vlagen echt tenenkrommende redenaties in.

Ik ben het wel mee eens dat de overall kwaliteit van games achteruit lijkt te gaan though, maar dat is een vrij selecte observatie: mijn eigen. :)

• kevz
Xant0r schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:04:
[...]

Vandaag ook voor het eerst een 5 kill met 1 sniperkogel, moet toegeven op hardcore is dat toch een stuk makkelijker, anders moet je 5 headshots schieten. Dat gaat moeilijk worden :P. Denk niet dat er ooit nog eentje zo zal maken, dubbel of triple kill is niet zo heel zeldzaam maar 4 of meer. Ik deed wel even een vreugdedansje waarna ik afgeschoten werd en geteabagged LOL. Haters :+
Ben het met beide videos eens. Clevernoob legt 't alleen wat simplistischer uit, en natuurlijk is niet alles 100% accuraat, dat zou interessant zijn als hij alles wist heh :P Werd alleen wat moe van het moddergooien. Meneer uit die link hierboven snapt geen sarcasme dus uiteindelijk 't videotje maar uitgezet. Point and case, EA probeerd uit de shit te komen en doet dat via zo goedkoop mogelijk games op de markt te brengen en zo snel mogelijk. Dat is natuurlijk nergens voor nodig en uiteindelijk zullen ze dat zelf ook voelen. Of dat met BF4 nog slechter zal gaan, of dat EA hun lesje geleerd hebben en een meer gepolijst product op de markt brengen... Only time will tell *O*

btw; vandaag ook ff die pp19 geprobeerd voor die assignments, maar wat een grafding zeg :X

Mijn YouTube

Bf3 was belangrijk voor ea. Maar ik heb zo gevoel dat bf4 de status leven of dood krijgt.
Als het te veel van bf3 bevat, gaan ze gamers verliezen. Je leest overal de zelfde commentaar.
Battlerecorder.
Minder supression.
Server side hitreg
Minder headglitch spots of map glitches.
64 man op de console
60 fps op de next gen console

Bij bf3 kwamen ze er mee weg doorhet grafischegeweld, maar dat kennen we nu en gaat het alleen nog maar om gameplay. Me lovin it

• SmokingCrop
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 02:10:
Bf3 was belangrijk voor ea. Maar ik heb zo gevoel dat bf4 de status leven of dood krijgt.
Als het te veel van bf3 bevat, gaan ze gamers verliezen. Je leest overal de zelfde commentaar.
Battlerecorder.
Minder supression.
Server side hitreg
64 man op de console

Bij bf3 kwamen ze er mee weg doorhet grafischegeweld, maar dat kennen we nu en gaat het alleen nog maar om gameplay. Me lovin it
de demogameplay liet wel zien dat er weer een stuk betere graphics komen hoor ;)
Pykow schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 02:10:
Battlerecorder.
Minder supression.
Server side hitreg
64 man op de console

Dan word het alleen wel moeilijk.
Wat willen we liever, een fatsoenlijke BF of de dood van EA? :+

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 01:18:
[...]
vandaag ook ff die pp19 geprobeerd voor die assignments, maar wat een grafding zeg :X
zelfs op hardcore in close quarters moet je echt blijven sproeien voor ze een keer gaan liggen. Bezopen slecht dit ding.
SmokingCrop schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 03:39:
[...]

de demogameplay liet wel zien dat er weer een stuk betere graphics komen hoor ;)
Ja maar nobody cares als je zo de forums doorleest bij regedit, battlelog en comments bij youtube video's
een enkeling heeft het over zijn PC setup en of die BF4 straks wel kan draaien door de nieuwe graphics.
Maar je hoort er verder niemand over praten. Bij BF3 werdt er continue geschreeuwd van WAUW ZIET ER GOED UIT, HEFTIGE GRAPHICS etc.

Nu lees ik meer berichten als: Ok, Nice looking but how about the hitreg ?
Of leuk die singleplayer beelden maar wat maakt het uit het gaat om de multiplayer.

Wat ik nog wel het mooiste nieuws vond van de afgelopen dagen is het volgende interview:

Hij start bij de gedeelte waar ze praten over eSports en dat ze hierin geintresseerd zijn.

• kevz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 07:34:
[...]

zelfs op hardcore in close quarters moet je echt blijven sproeien voor ze een keer gaan liggen. Bezopen slecht dit ding.
idd, het is 1 van de weinige wapens op hardcore waar je 10+ erwtjes nodig hebt om iemand neer te leggen.... en dat is op neushaar canals lol. Iemand is vergeten dat ding goed te tweaken haha :D

200 kills totaal over de 4 kits... must... finish... assignment...

Mijn YouTube

kevz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 01:18:
[...]
Point and case, EA probeert uit de shit te komen en doet dat via zo goedkoop mogelijk games op de markt te brengen en zo snel mogelijk. Dat is natuurlijk nergens voor nodig en uiteindelijk zullen ze dat zelf ook voelen. Of dat met BF4 nog slechter zal gaan, of dat EA hun lesje geleerd hebben en een meer gepolijst product op de markt brengen... Only time will tell *O*
Helemaal mee eens, het is inderdaad onbegrijpelijk dat EA probeert de productiekosten zo laag mogelijk te houden en de opbrengsten zo hoog mogelijk, helemaal voor een beursgenoteerd bedrijf. ;)

Wen er maar aan, investeerders in EA eisen een bepaalde ROI (en heus geen onmogelijke rendementen, gewoon martcomform) en om dat te halen moet EA zelf een iets hogere ROI halen uit hun investeringen in hun games. Je kan er nog wel enkele tientallen miljoenen tegenaangooien maar dan moeten de sales er ook zijn.
Pykow schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:24:
[...]

Ja maar nobody cares als je zo de forums doorleest bij regedit, battlelog en comments bij youtube video's
een enkeling heeft het over zijn PC setup en of die BF4 straks wel kan draaien door de nieuwe graphics.
Maar je hoort er verder niemand over praten. Bij BF3 werdt er continue geschreeuwd van WAUW ZIET ER GOED UIT, HEFTIGE GRAPHICS etc.

Nu lees ik meer berichten als: Ok, Nice looking but how about the hitreg ?
Of leuk die singleplayer beelden maar wat maakt het uit het gaat om de multiplayer.

Wat ik nog wel het mooiste nieuws vond van de afgelopen dagen is het volgende interview:
[video]
Hij start bij de gedeelte waar ze praten over eSports en dat ze hierin geintresseerd zijn.
Mee eens, voor ons op de PC. Voor de consolespelers zullen de graphics van de next gen consoles wel de grootste trekpleister worden. Cool interview trouwens!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vond de 5 DLC's voor 50€ anders geen slechte deal, we hebben er 20 maps bij waarvan sommige juweeltjes, evenals een handje vol aan game modes, berg voertuigen, wat wapens. Als we naar de concurrentie kijken, valt het toch wel tegen. Ik kan me ook geen expansion vroeger herinneren die zoveel bood voor zo weinig geld. Er zijn sequels van games geweest die nog niet eens zoveel diversie brachten.

Het "EA melkt iedereen uit" is al sinds 2008 heel erg passé, in mijn ogen melkt Activision, de enige concurrent op het gebied van dergelijke PC-shooters, momenteel meer uit dan EA, zeker gezien de geboden kwaliteit.

Wat EA in de laatste 5 jaren heeft uitgebracht: Battlefield, Crysis, Mass Effect, Army of Two, Dead Space, Mirror's Edge, Dragon Age
Wat Activision in de laatste 5 jaren heeft uitgebracht: Call of Duty, Spiderman, Crash Bandicoot, James Bond

Ik weet welke studio momenteel voor de volwassen categorie gamers de meeste interessante games uitbrengt en dat is toch wel EA. Activision is juist in EA's oude voetstappen gevolgd, waar er geen kwaliteit wordt gevraagd in een game, maar ze blijven wel verkopen. Ubisoft is ook wel goed bezig maar ze hebben in de laatste 5 jaren geen cent van mij gezien dankzij de verplichte DRM. Dat is vanaf nu anders en bij de volgende generatie games sta ik er terug voor open.

[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 05-04-2013 11:06 ]

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Als de gameplay van BF4 maar beter word.... en er een GHillie suit beschikbaar is voor snipers ter compensatie van die ''scope glimp'' -.-

Tevens raar v/d scope glimp. Het leger heeft al een aantal jaren scopes die geen reflectie geven namelijk -.-

[ Voor 29% gewijzigd door Dr.Root op 05-04-2013 11:30 ]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Of met de zon in de rug nog steeds reflectie afgeven als een zaklamp.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56
boeles schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:29:
Als de gameplay van BF4 maar beter word.... en er een GHillie suit beschikbaar is voor snipers ter compensatie van die ''scope glimp'' -.-

Tevens raar v/d scope glimp. Het leger heeft al een aantal jaren scopes die geen reflectie geven namelijk -.-
Misschien omdat je anders snipers nooit meer kunt vinden. Alternatief is dat het gaat als in BFBC2: Je kunt niet liggen.

Als we toch realistisch(er) willen maken mag je 1 sniper per 10 spelers hebben bijvoorbeeld. Laagste rang krijgt voorrang ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

boeles schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:29:

Liever de gehele recon class verwijderen >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

beuker19 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:42:
[...]

Of accounts voor 't leven van BF verbannen als ze langer dan 10 minuten in een straal van 15 meter blijven zitten met een bolt action meer dan 200m van een objective.

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:42:
[...]

+1
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:46:
[...]

Of accounts voor 't leven van BF verbannen als ze langer dan 10 minuten in een straal van 15 meter blijven zitten met een bolt action meer dan 200m van een objective.
+100000000

• NiGeLaToR
Zat al te denken of het een idee zou zijn als de commander een squad assigned aan een objective, dat de squad dan alleen bewegingsvrijheid heeft richting de objective. Lastig te implementeren, maar op die manier 'dwing' je mensen een kant op te gaan en heeft de commander echt grip.

Of het met punten regelen; als je ver van je objective kills maakt krijg je er gewoon 10 punten voor, terwijl op de objective 150 ofzo? Noem maar wat :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Scopes minder ''dom'' maken, de acog bv, 4x vergroten wil niet zeggen na 100 meter niks meer zien.
In de heli seatswitchen zonder neer te storten eruit halen, claymore's laten staan na je dood, verdwijnende rpg's/handgranaten fixen, jet's die met 50 km/per uur kunnen vliegen....ach de hele waslijst van ''rare onrealistische'' elementen zeg maar.
NiGeLaToR schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:00:
Zat al te denken of het een idee zou zijn als de commander een squad assigned aan een objective, dat de squad dan alleen bewegingsvrijheid heeft richting de objective. Lastig te implementeren, maar op die manier 'dwing' je mensen een kant op te gaan en heeft de commander echt grip.

Of het met punten regelen; als je ver van je objective kills maakt krijg je er gewoon 10 punten voor, terwijl op de objective 150 ofzo? Noem maar wat :)
De intentie is helder en goed, maar ik hoop dat ze zoiets nooit geen implementeren want ik vrees met grote vrezen dat dit in de praktijk verschrikkelijk uit zal pakken. Zelf zou ik echt gillend gek worden als ik zou moeten vertrouwen op het tactisch inzicht van een commander die ik niet ken. Eén foutje van een commander is oneindig veel irritanter dan een fout van mezelf. :)

Plus, wie speelt er nu nog echt voor de punten? SPM was in het begin even leuk als 'skill' indicatie, maar het verschil is te groot tussen maps/modes/klasees. Als je de ronde wilt winnen er zoveel mogelijk vijanden over de kling, waar dan ook op de map zoda tje de bewegingsvrijheid hebt om de objectives te pakken. :P
Hippocampus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:04:
Scopes minder ''dom'' maken, de acog bv, 4x vergroten wil niet zeggen na 100 meter niks meer zien.
In de heli seatswitchen zonder neer te storten eruit halen, claymore's laten staan na je dood, verdwijnende rpg's/handgranaten fixen, jet's die met 50 km/per uur kunnen vliegen....ach de hele waslijst van ''rare onrealistische'' elementen zeg maar.
Die van de scopes snap ik niet, je ziet toch nog steeds na 100m?
De claymores blijven al sinds de B2K patch niet meer staan na een death. Ik ben het er helemaal mee eens dat die krengen moeten verdwijnen met een death, maar het zou wellicht beter zijn om dat na en respawn te laten verdwijnen.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:17:
De claymores blijven al sinds de B2K patch niet meer staan na een death. Ik ben het er helemaal mee eens dat die krengen moeten verdwijnen met een death, maar het zou wellicht beter zijn om dat na en respawn te laten verdwijnen.
Realistisch gezien zou het spul moeten blijven liggen :P Het is soms al lastig genoeg om een claymore kill te maken zonder zelf eerder dood te gaan. Het is eigenlijk ook niet consistent dat clays en c4 wél verdwijnen na een death en mijnen niet. Dice moet consequent zijn in de keuzes die ze maken.

• SmokingCrop
  • Niet online
Troll army incoming, overal claymores zetten, zichzelf laten doodgaan en nog meer claymores zetten :D

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Bee.nl schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:22:
Dice moet consequent zijn in de keuzes die ze maken.
Dat.

Over die scope: ik bedoel de ''haze'' die je na een x aantal meter krijgt.

Veel mensen spelen hardcore omdat dat realistischer is, maar er zitten gewoon veel features in tbv playability/usability. Het hoeft geen sim te worden, maar die arcade elementen maken het spel niet uitdagender. Stap je in een jet/heli/tank: dan kan je niet ook nog 7 rpg's en 6 mijnen meenemen bv.
Maargoed, het spel is nu zoals het is en er zal geen patch meer komen gok ik, dus doen we het er maar mee ;)

Verwijderd

Hippocampus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:33:
[...]
Over die scope: ik bedoel de ''haze'' die je na een x aantal meter krijgt.
Wat voor haze heb jij het over? Is je scherm vies of speel je in lage resolutie ofzo? Ik speel met ACOG op m'n long range wapens en ik heb echt geen haze? Ik heb de meeste van m'n 500+ meter headshots met ACOG gemaakt.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:02:
[...]

Wat voor haze heb jij het over? Is je scherm vies of speel je in lage resolutie ofzo? Ik speel met ACOG op m'n long range wapens en ik heb echt geen haze? Ik heb de meeste van m'n 500+ meter headshots met ACOG gemaakt.
Als je langs het randje van de lens kijkt (acog 4x) dan zie je wat ik bedoel. DAN zie je alles wel duidelijk.
Er zit toch een verschil in viewing distance tussen de scopes naast het zoomlevel. (of heb alleen ik dat ? :? )

EDIT: of het is per map verschillend, dat weet ik niet zeker.

Btw Ik heb een (schone ;) ) 1920x1200 monitor.

[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 05-04-2013 13:14 ]

Verwijderd

Hippocampus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:10:
[...]
Als je langs het randje van de lens kijkt (acog 4x) dan zie je wat ik bedoel. DAN zie je alles wel duidelijk.
Er zit toch een verschil in viewing distance tussen de scopes naast het zoomlevel. (of heb alleen ik dat ? :? )
Ah, we hebben weer iemand die maar twee kaarten speelt? Canals en Bazaar. De "nevel" in die kaarten wordt verlicht door de scope; door de donkere rand kun je dan nét iets verder kijken. Hier heb je geen last van op de meeste kaarten, en is volgens mij niet alleen aan de ACOG scope gelegen.
EDIT: of het is per map verschillend, dat weet ik niet zeker.
Speel meer maps :P
Btw Ik heb een (schone ;) ) 1920x1200 monitor.
low res dus. Maar in dit geval is dat niet wat je bedoelt.

• kevz
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:35:
low res dus. Maar in dit geval is dat niet wat je bedoelt.
*slap* 't is een bovengemiddelde res onder de tweakers gok ik. Meest voorkomende zal 1920x1080 zijn.

@Hippo; Misschien is je beeldscherm wel traag dat alles zo blurry word? :P

edit; resolutie polletje voor de bf3'ers doen? (zodra ik snap hoe dat moet :D )

[ Voor 10% gewijzigd door kevz op 05-04-2013 14:00 ]

Mijn YouTube

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ah, we hebben weer iemand die maar twee kaarten speelt?
Nee ik speel niet maar 2 maps, waarom meteen zo denigrerend ?

Ik ben gewoon een casual gamer die de Battlefield serie leuk vind. Dat ik het verschil niet weet tussen de spread van de m16 standing/crouche/prone is voor mij geen probleem, maar hier steeds weggezet worden als inferieure speler komt me onderhand wel de keel uit.

Als ik iets zeg wat niet klopt, of niet helemaal weet hoe het zit mag er ook wel zonder godcomplex gereageerd worden, bvd.

Verder even geen zin meer om het scope geneuzel uit te leggen, ik ga battlfield opstarten ;w

Verwijderd

Hippocampus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:59:
[...]
Denigrerend? Dat lees jij er in, dan.
Die fog zit maar op heel weinig kaarten (bazaar en canals zijn de meest opvallende twee én meest populaire kaarten) en aangezien er nogal wat mensen zijn die maar een paar kaartjes spelen is dat helemaal geen gekke gedachte.
Ik ben gewoon een casual gamer die de Battlefield serie leuk vind. Dat ik het verschil niet weet tussen de spread van de m16 standing/crouche/prone is voor mij geen probleem, maar hier steeds weggezet worden als inferieure speler komt me onderhand wel de keel uit.

Als ik iets zeg wat niet klopt, of niet helemaal weet hoe het zit mag er ook wel zonder godcomplex gereageerd worden, bvd.
Tering... als iemand wat schrijft kun je je ook afvragen of het godcomplex niet gewoon je eigen minderwaardigheidscomplex is? Kalm aan jongen, wat maak je je druk.
Verder even geen zin meer om het scope geneuzel uit te leggen, ik ga battlfield opstarten ;w
:w Toch weer iemand geïnspireerd een lekker rondje te gaan spelen. _O-

• kevz
Sorry hoor Knetter, maar je post was inderdaad wat aan de denigrerende kant, en om iemand dan zwart te maken door het over een godcomplex te hebben, omg spiegel?

Dus weer ontopic. Zo weer proberen wat kills te maken met die pp19, en stoppen voordat ik m'n pc weer het raam uit wil gooien :F

Mijn YouTube

• NiGeLaToR
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:17:
[...]

De intentie is helder en goed, maar ik hoop dat ze zoiets nooit geen implementeren want ik vrees met grote vrezen dat dit in de praktijk verschrikkelijk uit zal pakken. Zelf zou ik echt gillend gek worden als ik zou moeten vertrouwen op het tactisch inzicht van een commander die ik niet ken. Eén foutje van een commander is oneindig veel irritanter dan een fout van mezelf. :)

Plus, wie speelt er nu nog echt voor de punten? SPM was in het begin even leuk als 'skill' indicatie, maar het verschil is te groot tussen maps/modes/klasees. Als je de ronde wilt winnen er zoveel mogelijk vijanden over de kling, waar dan ook op de map zoda tje de bewegingsvrijheid hebt om de objectives te pakken. :P
Het is ook maar een idee.. inderdaad, als ik commander ben komt het wel goed natuurlijk, maar zo zal elke commander denken :+

Volgens mij spelen de meeste voor de punten.. ik speel eigenlijk alleen nog met vrienden via TS, anders is er weinig leuks aan. Ja, beetje op C4 motor tanks trollen of met je heli klooien. Helemaal alleen het spel naar je hand zetten is lastig en de CoD achtige individuele speelstijl is ook niet mijn ding (meer).

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Hippocampus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:59:
[...]

Counterstrike draait al 15 jaar om 2 maps, whats the issue? :)
Phuncz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:05:
Ik vond de 5 DLC's voor 50€ anders geen slechte deal, we hebben er 20 maps bij waarvan sommige juweeltjes, evenals een handje vol aan game modes, berg voertuigen, wat wapens. Als we naar de concurrentie kijken, valt het toch wel tegen. Ik kan me ook geen expansion vroeger herinneren die zoveel bood voor zo weinig geld. Er zijn sequels van games geweest die nog niet eens zoveel diversie brachten.
Een kind van de huidige generatie blijkbaar... vroeger kreeg de community tools om zelf aan de slag te gaan en was dit helemaal gratis. 50€ DLC voor een shooter blijft veel geld imo en je schrikt er ook casual spelers mee af die de game niet meer gaan spelen omdat ze niet dezelfde opties hebben als spelers die well +100€ voor hun game willen betalen.
NiGeLaToR schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:09:
[...]
Het is ook maar een idee.. inderdaad, als ik commander ben komt het wel goed natuurlijk, maar zo zal elke commander denken :+

Volgens mij spelen de meeste voor de punten.. ik speel eigenlijk alleen nog met vrienden via TS, anders is er weinig leuks aan. Ja, beetje op C4 motor tanks trollen of met je heli klooien. Helemaal alleen het spel naar je hand zetten is lastig en de CoD achtige individuele speelstijl is ook niet mijn ding (meer).
Hehe, true true. Ik heb zelf al zo lang niets nuttigs meer te unlocken dat de punten me niet zoveel kunnen schelen, het gaat mij ook puur om spelplezier. Zonder Skype/TS speel ik nog maar heel zelden, het spel is zoveel gaver met vrienden.
Inrage schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:10:
[...]
Een kind van de huidige generatie blijkbaar... vroeger kreeg de community tools om zelf aan de slag te gaan en was dit helemaal gratis. 50€ DLC voor een shooter blijft veel geld imo en je schrikt er ook casual spelers mee af die de game niet meer gaan spelen omdat ze niet dezelfde opties hebben als spelers die well +100€ voor hun game willen betalen.
De tijden zijn nou eenmaal veranderd. Vroeger kostte een AAA titel (wat die term ook waard mag zijn tegenwoordig....) spel ook niet 100+ miljoen euro om te maken en of de DLC het geld waard is moet iedereen voor zichzelf afwegen.
Op zichzelf gezien is € 50,- inderdaad veel geld voor DLC, maar de voor BF3 geleverde DLC vindt ik dat meer dan waard. Er is minstens zoveel nieuwe content (maps, modes, voertuigen, wapens) en het belangrijkste voor mij; speelplezier bijgekomen als in het origineel.

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:08:
Sorry hoor Knetter, maar je post was inderdaad wat aan de denigrerende kant, en om iemand dan zwart te maken door het over een godcomplex te hebben, omg spiegel?
godcomplex was zijn woord. als je denigrerend wilt doen, lees dan even wáár je denigrerend over doet en tegen wie. Heb je die pp19 nou nog niet vol? O-)
Inrage schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:10:
Aan de eene kant waar, aan de andere kant... het uitzoekwerk om tussen de absolute crapmaps de leuke te vinden is ook geen sinecure en net zo goed afschrikkend voor mensen die casual willen spelen. In het verleden was het draaien van custom maps op een server min of meer garantie dat je quake, counter strike of unreal bak leeg bleef omdat niemand die kaarten had en áls ze ze hadden liep driekwart te bitchen over dat het amateuristische ballenkaarten waren.
Modtools zijn zeker leuk maar ze zijn ook dé manier om een commuinty op te knippen en fragmenteren. Met Premium is de community verdeeld in de Haves (premium) Have-Nots (geen Premium, geen DLC) en de Hoornergensbijs (Losse DLC).

• NiGeLaToR
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:26:

De tijden zijn nou eenmaal veranderd. Vroeger kostte een AAA titel (wat die term ook waard mag zijn tegenwoordig....) spel ook niet 100+ miljoen euro om te maken en of de DLC het geld waard is moet iedereen voor zichzelf afwegen.
Op zichzelf gezien is € 50,- inderdaad veel geld voor DLC, maar de voor BF3 geleverde DLC vindt ik dat meer dan waard. Er is minstens zoveel nieuwe content (maps, modes, voertuigen, wapens) en het belangrijkste voor mij; speelplezier bijgekomen als in het origineel.
En wat jammer is met bedrijven als EA, is dat als het spel 500% winst oplevert omdat het een grote hit is, er geen enkele moeite wordt gedaan om klanten te bedanken. Geef dan alle spelers van BF3 een paar extra's, of een top 5 van features/problemen die worden gebouwd/opgelost, als dank voor loyaliteit. Nee, je krijgt het 'speciale recht' om hun bugs te mogen vinden in BF4, waarna je alsnog 60-70 euro mag neertellen voor de volgende basisversie van het spel - nadat je al >100,- hebt uitgegeven aan de vorige versie.

Ondanks dat ik de BF franchise erg waardeer, is mijn loyaliteit naar EA zeer beperkt. Dat is iets wat dit soort bedrijven op de lange termijn zal opbreken - de community zijn de mensen die je spel maken of breken.

• kevz
Ah, we hebben weer iemand die maar twee kaarten speelt? Canals en Bazaar. De "nevel" in die kaarten
Ga ff lekker een end fietsen. En nee ik heb geen moeite met medals, 't is meer dat er gespeelt moet worden met een zeer ondermaats ding. Leuk dat hij 50 rounds houd maar als hij geen schade doet en veel spread heeft, wtf nutteloos dice! :D

20 minuten nodig en dat ding is gehaalt, speel gewoon liever met een normale rifle :P

Mijn YouTube

• NiGeLaToR
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:29:
[...]

In het verleden was het draaien van custom maps op een server min of meer garantie dat je quake, counter strike of unreal bak leeg bleef omdat niemand die kaarten had en áls ze ze hadden liep driekwart te bitchen over dat het amateuristische ballenkaarten waren.
Heb op CS de poolday en zombie maps helemaal grijsgespeeld. In de community was een ontzettend levendige discussie over de maps, verbeteringen en juist als je een server draaide met die maps zat ie in no-time vol. Laden van de maps als je hem nog niet had duurde ook nooit heel lang, alleen al die fucking custom geluidjes werd ik altijd gek van :+ MOMOMOMOMOMOMOMOMONSTERKILLLLL (argh, speel geen UT!).

NiGeLaToR schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:33:
[...]
En wat jammer is met bedrijven als EA, is dat als het spel 500% winst oplevert omdat het een grote hit is, er geen enkele moeite wordt gedaan om klanten te bedanken. Geef dan alle spelers van BF3 een paar extra's, of een top 5 van features/problemen die worden gebouwd/opgelost, als dank voor loyaliteit. Nee, je krijgt het 'speciale recht' om hun bugs te mogen vinden in BF4, waarna je alsnog 60-70 euro mag neertellen voor de volgende basisversie van het spel - nadat je al >100,- hebt uitgegeven aan de vorige versie.

Ondanks dat ik de BF franchise erg waardeer, is mijn loyaliteit naar EA zeer beperkt. Dat is iets wat dit soort bedrijven op de lange termijn zal opbreken - de community zijn de mensen die je spel maken of breken.
Ik begrijp je gevoelens wel, maar ik vind het niet heel realistisch om dat te eisen eerlijk gezegd. BF3 is slechts 1 (klein) gedeelte van een gigantische portefeuille aan games. Aannemende dat ze inderdaad netto 5 keer zoveel hebben verdiend aan BF3 dan het gekost heeft (wat me overigens sterk lijkt hoor):

Hoeveel autofabrikanten, filmstudio's, supermarkten etc. etc. geven na de sales nog 'gratis' goederen/diensten weg als bedankje alleen aan klanten van één van de vele producten waar ze toevallig wél 500% winst op gemaakt hebben? Aan hoeveel partijen stel je deze eis?
NiGeLaToR schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:33:
[...]

Je kan toch ook niet verwachten dat software bugs vrij opgeleverd worden. Ik zit zelf in de software ontwikkeling en we kunnen testen wat we willen, er is altijd wel iemand die iets ontdekt wat wij over het hoofd zien. een game is veel complexer en dus de kans op bugs groter.

EA is al een halve miljoen kwijt aan alleen maar updaten op de consoles als ik de prijzen mag geloven van 50.000 euro per patch per console. dus ze moeten premium al zien te verkopen aan 10.000 spelers om de kosten te dekken. Dat hebben ze ruim schoots gehaald, dat weet ik natuurlijk ook wel.

Dan nog iets, hebben jullie ooit wel bij stil gestaan hoeveel je daadwerkelijk heb betaald aan aantal uur plezier ? Als dit zo doorgaat, heb ik straks 14 cent per uur betaald aan deze game en dat is wel heel erg weinig. Nou moet ik ook wel reëel zijn. het kost je 400 uur om alle unlocks vrij te spelen en om rank 100 (145) te worden.
400 uur / 100 euro = 4 euro per uur en is dat veel voor een game ? Totaal niet !
Ook niet te vergeten dat je de game in 2 termijnen hebt betaald dus 50 euro tijdens de release en 50 euro een half jaar later voor premium. JE maakt mij niet wijs dat je geen 50 euro overhoudt in een half jaar.

Ik heb Battlefield 4 al besteld. Ja ik weet dat ik de eerste week de game waarschijnlijk niet kan downloaden en dat er veel problemen aanwezig zullen zijn, maar ik weet ook dat ik er meer dan 400 uur in deze game ga stoppen en dan valt de prijs reuze mee.

Oja nu we het over de prijs hebben. Vroeger betaalde ik 35 gulden voor The sims uitbreidingspakket en nu betaal je 35 euro ? wat is het verschil ? 35 - 35 = 0 verschil.

Back on topic: PP-19,M60,M39 zijn de slechtste

• kevz
Gratis producten eisen, nee. Fatsoenlijk een spel patchen als er veel fouten/inconsistancies in zitten, ja.

100 euro en ik krijg nog steeds uber veel artiffacts als ik af en toe alt+tab. En nee, mijn gfx werkt prima, alle laatste drivers, heb het al een maand of 4 (en dat is the tip of the iceberg)

Maarja, kan er eeuwig over door gaan, feit blijft dat er hier duidelijk gamers tussen zitten van de nieuwe generatie die aannemen dat het normaal is dat een spel verrot is bij launch en halfassed gepatched word, dna binnen een jaar afgedaan word omdat er een nieuw nummertje in de serie moet komen.

Whatever floats yer boat enzo :)

@pykow

prijs van de sims erbij halen, ur entire story is now moot. haha.

[ Voor 5% gewijzigd door kevz op 05-04-2013 15:33 ]

Mijn YouTube

• NiGeLaToR
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:48:
[...]

Ik begrijp je gevoelens wel, maar ik vind het niet heel realistisch om dat te eisen eerlijk gezegd. BF3 is slechts 1 (klein) gedeelte van een gigantische portefeuille aan games. Aannemende dat ze inderdaad netto 5 keer zoveel hebben verdiend aan BF3 dan het gekost heeft (wat me overigens sterk lijkt hoor):

Hoeveel autofabrikanten, filmstudio's, supermarkten etc. etc. geven na de sales nog 'gratis' goederen/diensten weg als bedankje alleen aan klanten van één van de vele producten waar ze toevallig wél 500% winst op gemaakt hebben? Aan hoeveel partijen stel je deze eis?
Er zijn steeds meer bedrijven die een samen-zijn-we-succesvol formule gebruiken. Deze bedrijven hebben vaker loyale klanten. Maargoed, snap uiteraard dat EA al z'n missers betaalt van de succesnummers.
Ik weet het, we zijn gewend geworden aan pauzeloos bijbetalen voor niet altijd geweldige producten en ik doe er zelf ook aan mee (ik bedoel, EA staat hoog op de lijst van sponsors van Brein bijvoorbeeld), maar gewoon al redenerende had ik veel meer binding met Valve tijdens de HalfLife en CS succesjaren dan met EA nu. En die gaven ook niet geweldig veel weg, maar waren wel bezig met hun community.
Pykow schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:22:
[...]

Je kan toch ook niet verwachten dat software bugs vrij opgeleverd worden. Ik zit zelf in de software ontwikkeling en we kunnen testen wat we willen, er is altijd wel iemand die iets ontdekt wat wij over het hoofd zien. een game is veel complexer en dus de kans op bugs groter.

EA is al een halve miljoen kwijt aan alleen maar updaten op de consoles als ik de prijzen mag geloven van 50.000 euro per patch per console. dus ze moeten premium al zien te verkopen aan 10.000 spelers om de kosten te dekken. Dat hebben ze ruim schoots gehaald, dat weet ik natuurlijk ook wel.

Dan nog iets, hebben jullie ooit wel bij stil gestaan hoeveel je daadwerkelijk heb betaald aan aantal uur plezier ? Als dit zo doorgaat, heb ik straks 14 cent per uur betaald aan deze game en dat is wel heel erg weinig. Nou moet ik ook wel reëel zijn. het kost je 400 uur om alle unlocks vrij te spelen en om rank 100 (145) te worden.
400 uur / 100 euro = 4 euro per uur en is dat veel voor een game ? Totaal niet !
Ook niet te vergeten dat je de game in 2 termijnen hebt betaald dus 50 euro tijdens de release en 50 euro een half jaar later voor premium. JE maakt mij niet wijs dat je geen 50 euro overhoudt in een half jaar.

Ik heb Battlefield 4 al besteld. Ja ik weet dat ik de eerste week de game waarschijnlijk niet kan downloaden en dat er veel problemen aanwezig zullen zijn, maar ik weet ook dat ik er meer dan 400 uur in deze game ga stoppen en dan valt de prijs reuze mee.

Oja nu we het over de prijs hebben. Vroeger betaalde ik 35 gulden voor The sims uitbreidingspakket en nu betaal je 35 euro ? wat is het verschil ? 35 - 35 = 0 verschil.

Back on topic: PP-19,M60,M39 zijn de slechtste
Mijn punt is niet dat ik per gespeeld uur niet veel heb betaald, ook ik kan dat rekensommetje maken. En ja, ontwikkeling is ingewikkeld en ontwikkelaars verre van perfect ;), dus bugs en ongewilde features hou je ook. Dat je dit in een beta laat testen door gebruikers is logisch, maar het wordt je nu voorgehouden als 'wij doen jou een plezier!' - terwijl het andersom minstens net zo hard nodig is.

Mijn punt is meer dat voor elk verkocht spel, de ontwikkelkosten niet stijgen. Dit zijn producten waarbij de baten bij globaal succes de kosten vele malen overstijgen. Het is dan ook een relatief kleine moeite voor je hele populatie dingen te doen om ze te binden. Mijn opmerking komt alleen voort uit de observatie dat ik geen binding met EA heb (en dankzij hun aandeelhouders, corporate insteek en sponsoring aan Brein eigenlijk een crap bedrijf vind) en dus geen seconde loyaal zal zijn als er ergens anders een ander leuk spel opduikt.

10.000 spelers is dan ook een aardig aantal. Kosten dekken met 10k spelers, maar de verkopen lopen in de miljoenen. Goed voor hun, maar merkwaardig dat ik als 'klant' totaal niets met ze heb. BF2 met alle community mogelijkheden is ook zo'n voorbeeld, dat hebben we massaal jaaaaren gespeeld, met veel plezier. Allemaal alle uitbreidingen gekocht en later kreeg iedereen alles. Op lanparties spelen we het nog steeds vaak, vanwege.. lan.

Ik ben het ook eens een keer eens met Pykow. :+
Ik zit nu op 0.23 cent per uur en dat is eigenlijk niks voor z'n GOEDE game.
Ja suppresion is irritant, hitreg moet beter, geen f*cking blue filter meer graag en dan zijn er nog balansproblemen maar zelfs dan is BF3 een behoorlijk goede game.

Alleen was het volgens mij iets van $20.000 voor een patch bij MS en iets minder bij Sony dus geen $50.000.
Niet dat dit een excuus is om maar minder te patchen. EA zou er goed aan doen om eens wat druk op MS en Sony te zetten dat dit niet langer kan...
Oh en ik zou de sims vergelijking laten vallen. Dat is zelfs voor EA standaarden uitmelken. ;)

kevz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:22:
Gratis producten eisen, nee. Fatsoenlijk een spel patchen als er veel fouten/inconsistancies in zitten, ja.

100 euro en ik krijg nog steeds uber veel artiffacts als ik af en toe alt+tab. En nee, mijn gfx werkt prima, alle laatste drivers, heb het al een maand of 4 (en dat is the tip of the iceberg)

Maarja, kan er eeuwig over door gaan, feit blijft dat er hier duidelijk gamers tussen zitten van de nieuwe generatie die aannemen dat het normaal is dat een spel verrot is bij launch en halfassed gepatched word, dna binnen een jaar afgedaan word omdat er een nieuw nummertje in de serie moet komen.

Nieuwe generatie? Ik speel al PC games sinds de 286 maar ik weet ook dat de markt gewoon verandert, zowel de eindgebruikers als de game ontwikkelaars. Sommige zaken worden beter, andere zaken worden slechter. Niemand wil, hier of waar dan ook, een halfbakken product of onspeelbaar product.

Als je dat vermoedt of een uitgever dat altijd doet, dan kan je toch gewoon meewegen in je aankoopbeslissing net zoals bij alle andere producten en diensten die je afneemt? Als jij dat de prijs niet waard vindt, koop je het niet daarvoor maar wacht je tot de prijs zakt, of koopt het niet. Die afweging moet iedereen voor zichzelf maken. Als niemand het koopt is het óf te duur, óf het is niet wat de klant wil hebben en dan past de markt zich vanzelf wel aan. Hetzij met een prijsverlaging, hetzij met geheel nieuwe producten. Er is meer op de markt dan alleen EA.

Ik heb geen gfx fouten en BF3 heeft nooit voor mij gamebreakende bugs gehad dus daar kan ik EA/DICE niet op afrekenen. Er zijn tientallen dingen die ik wel graag anders zou zien in BF3 ja, maar dat is niet wat door DICE/EA wordt verkocht. Van wat ze me wel verkocht hebben heb ik honderden uren plezier gehad. Op basis van dát plus mijn ervaringen in het (recente) verleden én wat ze beloven van BF4 wordt de volgende aankoopbeslissing afgewogen.

• NLsandman
  • Laatst online: 10-11 23:30
kevz schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:22:

@pykow

prijs van de sims erbij halen, ur entire story is now moot. haha.
Het heeft ook met gewenning en acceptatie te maken, de laatste jaren brengt men games veel te snel uit en is er het geld er niet meer voor om jaren aan een game te werken.

Het volgende filmpje geeft goed weer wat er aan de hand is, hele interessante analise van wat er is gebeurd.
let wel het is in het engels.

[YouTube: http://youtu.be/XZxXEidtxHk]

• SmokingCrop
  • Niet online
Tot je eens het 60 minuten filmpje bekijkt van iemand die er een reply op heeft gemaakt..
Meer "Bullshit" dan iets anders waar hij het over heeft..

http://smotri.com/video/view/?id=v2429773bb91

en die "clevernoobs" probeert telkens zijn video's neer te halen.. hij is gewoon belachelijk.
Pagina: 1 ... 185 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.