Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

AdmiralSnipe schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:37:
Probeer verder maar eens om hem achter je aan te lokken op Markaz monolith en duik vervolgens achter een gebouw, als je naar 3rd person view gaat kun je hem aan zien komen en op het laatste moment duik je omhoog (moet je alsnog oppassen als hij repair buddies heeft).
Bedoel je met een heli ? Vliegen is niet zo mijn ding eigenlijk. Ik kom er ook niet echt aan toe om het me aan te leren want ik speel liever op volle 64p servers en daar krijg je geen tijd om te oefenen.

Ook in een tank blijft het kat en muis, want hij gebruikt ook de guided missile.

Maargoed, het is niet zo dat hij me vaak pakt, of dat ik heel het potje lang hem probeer te pakken hoor, ik heb wel betere dingen te doen :)

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:05
Hippocampus schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:01:
[...]

Bedoel je met een heli ? Vliegen is niet zo mijn ding eigenlijk. Ik kom er ook niet echt aan toe om het me aan te leren want ik speel liever op volle 64p servers en daar krijg je geen tijd om te oefenen.

Ook in een tank blijft het kat en muis, want hij gebruikt ook de guided missile.

Maargoed, het is niet zo dat hij me vaak pakt, of dat ik heel het potje lang hem probeer te pakken hoor, ik heb wel betere dingen te doen :)
Ja ik bedoel met een heli, op die manier kon ik 'm een aantal keer in de val lokken maar na een tijdje moet je het anders aanpakken want anders ben je ook zo voorspelbaar. :)
Als je een beetje kunt mikken met een tank is het best makkelijk om scout heli's neer te halen op Markaz monolith omdat ze vaak gefocust zijn op infantry.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hier doe ik beter geen uitspraak over :)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10

D4NG3R

kiwi

:)

* D4NG3R joined een game, spawned op scout heli.

YOUR TEAM LOST.

Really BF3... Really?

Behoorlijk irritant dat hier nooit wat aan gedaan is. Laat games die op het punt staan te eindigen uit de serverlijst :( .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• AdmiralSnipe
D4NG3R schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:49:
* D4NG3R joined een game, spawned op scout heli.

YOUR TEAM LOST.

Really BF3... Really?

Behoorlijk irritant dat hier nooit wat aan gedaan is. Laat games die op het punt staan te eindigen uit de serverlijst :( .
Was er geen live scoreboard beschikbaar op die server??
Ik kijk tegenwoordig meestal of de ronde bijna over is voordat ik join.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

AdmiralSnipe schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:59:
[...]

Was er geen live scoreboard beschikbaar op die server??
Ik kijk tegenwoordig meestal of de ronde bijna over is voordat ik join.
Gaat wat lastig als je gewoon met wat vrienden autojoin klikt ;).

• AdmiralSnipe
D4NG3R schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:44:
[...]

Gaat wat lastig als je gewoon met wat vrienden autojoin klikt ;).
Pfff, wie gebruikt er dan ook autojoin. :o

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
Net op een server 3x geteambalanced naar het team dat gebaseraped werdt, nadat wij met het team het werk hadden gedaan. uiteindelijk een switch terug gedaan voor de 3e keer en afgesloten zodat me scores wel bij het winnende team blijven

Angelo NL / Global Cargo VTC

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Pykow schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:24:
Net op een server 3x geteambalanced naar het team dat gebaseraped werdt, nadat wij met het team het werk hadden gedaan. uiteindelijk een switch terug gedaan voor de 3e keer en afgesloten zodat me scores wel bij het winnende team blijven
Bijna net zo'n loze melding als al die kinders op facebook tegenwoordig bijhouden, heb je ook een battlefield dagboekje ?

• AdmiralSnipe
Stingers zijn echt gaar nu.
Als je met een heli tegen de grond aan schuurt kun je vaak alsnog gelocked worden.
Net zoals die **** soflams, die kloppen helemaal voor geen meter.
Die poepemmer vogel in deze episode is wel geniaal trouwens! :+

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:43

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kablaaahhhh!
Hilarisch weer.

Net een meesterlijk potje gehad. Stond uit eindelijk 1-1, dus was ff afwachten wie er gewonnen had.
http://battlelog.battlefi...how/55597970/1/352330830/

---RAWE CEEK!!!---

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Meer mensen problemen met Origin? Blijft bij mij in OFFLINE modus staan en als ik de game start, start de single playER :(

:-)

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:38

Bluebe

Roar

PiRiVi schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:15:
Meer mensen problemen met Origin? Blijft bij mij in OFFLINE modus staan en als ik de game start, start de single playER :(
ja zelfde hier... net als je eindelijk weer even tijd hebt om te spelen ;(

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-10 13:59
Yup hier ook ineens problemen met dat waardeloze stuk software.

• PiRiVi
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Inloggen via battlelog.battlefield.com in de browser werkt bij mij prima! Workaround!
Dirk149 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:27:
Yup hier ook ineens problemen met dat waardeloze stuk software.

:-)

• __Kiwi__
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-03-2024
@PiRiVi

Toppie man! Thanks, het werkt

• Ruffzz
  • Niet online

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
PiRiVi schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:49:
Inloggen via battlelog.battlefield.com in de browser werkt bij mij prima! Workaround!

[...]

Werkt voor mij helaas niet, krijg nog steeds een Origin inlog scherm en vervolgens een foutmelding ;(

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Verwijderd

Thr!lls schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:59:
[...]

Werkt voor mij helaas niet, krijg nog steeds een Origin inlog scherm en vervolgens een foutmelding ;(
Hier ook weeral problemen...

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
deze zgn workaround werkt voor geen meter. Je kunt wel inloggen en browsen, status bekijken maar wil je een game joinen dan verschijnt het Origin inlog scherm.

Dus hier noppes nada. Niet erg want na een lange tijd weer eens bf3 en al snel de broek er van vol. Barst van de cheats en huppel spelers. Ben er weer klaar mee.

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 19:45
Mij is het wel gelukt om onze server te joinen.

• __Kiwi__
  • Laatst online: 26-03-2024
Hoe dan Zatara?

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Hrm raar, net 2 potjes gespeeld. Vond het al raar dat ik in moest loggen voor ik BF3 kon spelen (doet hij normaal vanzelf als je via battlelog joined) + stond op offline.

'I reject your reality and substitute my own'

• Zatara
  • Laatst online: 22-11 19:45
Eerlijk gezegd .... geen idee. Heb Origin steeds afgesloten en via battlelog geprobeerd vrienden te joinen.

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:19
AdmiralSnipe schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:30:
[...]

Stingers zijn echt gaar nu.
Als je met een heli tegen de grond aan schuurt kun je vaak alsnog gelocked worden.
Net zoals die **** soflams, die kloppen helemaal voor geen meter.
Ik moet zeggen dat ik het al zo gek vond dat mijn stinger een heli neerhaalde met 1 klap (disabled en dan blijven ze zitten ofzo). Ik dacht dat ie al een keer geraakt was ofzo.

Maar je zou toch zeggen het niet zo moeilijk moet zijn zo iets te balancen.

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb nergens last van, kan gewoon spelen.
Net ook een lekker potje, winnend en op de eerste plaats afgesloten.

http://battlelog.battlefi...how/55611047/1/352330830/

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

[quote]Pykow schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Grappig de PP2000 is naast de PP-19 de slechtste wapen in de game en de M16A3 de beste wapen in de game, best wel raar dat je niet met andere wapens over weg kunt.
Niveau ligt zeker niet hoog, het is gewoon anders schieten en als je CS en DOD al gewend bent, dan weet je ook wat recoil betekend en die moet je als eerst onder de knie hebben, wil je iets kunne betekenen in de game. Het is niet zo extreem als in CS, maar wel meer dan in bijvoorbeeld CoD.

[...]

Hmm Ik vind de pp2000 en die engineers default AK erg fijn door de lage rate of fire. Ik krijg de meeste kills met de p90 of met de m16a3 maar het voelt zo lame aan om met deze wapens te spelen. Zit nu ong aan de 400 kills met de pp2000, waarschijnlijk een laag aantal voor de meeste van jullie :+

Ik bedoel het is toch veel leuker te zien dat je bent gekilled door iemand die een pp2000/AK 74 zonder scope gebruikt of gesnipt ben door die pistool met scope 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 05:24 ]

Gisteren in tijden een team gehad die luisterde en begrepen wat ze moesten doen.
Grandbazaar conquest small, we stonden 100 tickets achter en zei hadden alle vlaggen en dat zag er dus niet best uit.

Uitendelijk kregen we C terug en vrijwel direct ging iedereen richting C. Maar een klein groepje gingen de flanken op en schoot het halve team van achteren neer op B (waaronder ik zelf) en een gedeeltelijk ging A cappen, Nadat we A hadden, konden we vrij simpel de B vlag overnemen en op dat moment hadden wij alle vlaggen.
Toen heb ik met me clan maat A zitten verdedigen en zijn we 1x C kwijt geraakt, maar ook weer snel overgenomen. de laatste tickets 30 voor hun en 10 voor ons en we begonnen C weer kwijt te raken.
Op dat moment gaat mijn clanmaat naar C en pakt het punt terug en ik verdedig zowel A als de highwayflank tot dat het opeens 12-7 stond en wij schreeuwen in de chat dat ze niet moeten spawnen en de helft ging dood, maar ze spawnde niet meer, waardoor ik in mijn eentje A nog stond te houden en uitendelijk wonnen met 0 - 4. Dit soort potjes kom je bijna niet meer tegen, zo goed in balans.
http://battlelog.battlefi...how/55596246/1/172685289/

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:24:
Gisteren in tijden een team gehad die luisterde en begrepen wat ze moesten doen.
Grandbazaar conquest small, we stonden 100 tickets achter en zei hadden alle vlaggen en dat zag er dus niet best uit.

Uitendelijk kregen we C terug en vrijwel direct ging iedereen richting C. Maar een klein groepje gingen de flanken op en schoot het halve team van achteren neer op B (waaronder ik zelf) en een gedeeltelijk ging A cappen, Nadat we A hadden, konden we vrij simpel de B vlag overnemen en op dat moment hadden wij alle vlaggen.
Toen heb ik met me clan maat A zitten verdedigen en zijn we 1x C kwijt geraakt, maar ook weer snel overgenomen. de laatste tickets 30 voor hun en 10 voor ons en we begonnen C weer kwijt te raken.
Op dat moment gaat mijn clanmaat naar C en pakt het punt terug en ik verdedig zowel A als de highwayflank tot dat het opeens 12-7 stond en wij schreeuwen in de chat dat ze niet moeten spawnen en de helft ging dood, maar ze spawnde niet meer, waardoor ik in mijn eentje A nog stond te houden en uitendelijk wonnen met 0 - 4. Dit soort potjes kom je bijna niet meer tegen, zo goed in balans.
http://battlelog.battlefi...how/55596246/1/172685289/
Zoiets hadden wij gisteren ook .
Epiccenter fonta was al in de server ik join hem met nog 2 anderen en hadden alleen C en meer als 150 tickets verschil.
Toen gauw B gepakt en proberen E (bij onze basis) te pakken paar keer dood en toen hadden we het en toen vanaf C en E ook vlag D gepakt en gewonnen met 7 tickets .
http://battlelog.battlefi...how/55610864/1/176614903/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• AdmiralSnipe
Oooh:

• Zeara
Ze moeten een dag/nacht cyclus toevoegen aan BF4! Liefst nog in BF3 :P

Dat lijkt mij zo vet. Ziet er toch prachtig uit in dat filmpje.

• beta-ark
  • Niet online
kan niet inloggen op mijn account,dus ook niet downloaden :(

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• vinom
  • Laatst online: 22:15
Ik ga hem hopelijk vandaag uit proberen :D Zal ook wel iets van een timelapse video worden om er een beetje in te komen.

• beta-ark
  • Niet online
vinom schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:17:
[...]

Ik ga hem hopelijk vandaag uit proberen :D Zal ook wel iets van een timelapse video worden om er een beetje in te komen.
Heb je hem al gedownload dan?

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

• vinom
  • Laatst online: 22:15
beta-ark schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:57:
[...]

Heb je hem al gedownload dan?
Nee, kan niet inloggen op de site :S

• beta-ark
  • Niet online
vinom schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:42:
[...]

Nee, kan niet inloggen op de site :S
nee idd ik ook niet,beetje jammer!

• Ircghost
  • Laatst online: 20:50

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Lol ik had een ticket ingediend 2 januari, die zeiden toen ja we escaleren het probleem voor je (ging om co-op dat niet werkt). Op de 24e nemen ze eindelijk "contact op". Zegt diegene: gezien je battlelog history lijkt het te werken, dus ik sluit het hierbij.. wat.. donder toch lekker op zeg.

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:24:
Nederlands is ook best moeilijk als je de 20 gepasseerd bent. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

pafdaddy schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:55:
[...]

gvd, wat een gezeur over de spelling en nobody cares.
Het is een forum geen officiële brief of wat dan ook damn.

Jou leven moet wel heel zwaar zijn of niet om je hier druk over te maken:O
Lekkere zinvolle post van je, echt mag ik je aanraken want volgens mij voel je je eigen super speciaal en te goed voor anderen. jezus wat een flauwekul zeg.

[ Voor 78% gewijzigd door Pykow op 18-02-2013 18:42 ]

• Ircghost
  • Laatst online: 20:50

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Haha wow wat een haat Pykow :P

Maar goed in ieder geval, ik heb net een UUR met de EA support gechat. Damn goede inzet van hun hoor, veel geprobeerd en erg behulpzaam hen. Jammer genoeg kan ik nog steeds geen co-op doen.

Verwijderd

pafdaddy schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:55:
[...]

Is toch niet belangrijk voor de game? Want zo moeilijk is de game niet. :+

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Zie ik hier nou een undercover aimbot aan het werk? Kijk heel goed bij de multikills.. YouTube: BF3 - Call an Admin! PERFECT GAME: 105-0

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 21:10
Die nightvision heh..... wat heb je er in hemelsnaam aan dat wapen in BF3?

Verwijderd

fynrd1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:53:
Zie ik hier nou een undercover aimbot aan het werk? Kijk heel goed bij de multikills.. YouTube: BF3 - Call an Admin! PERFECT GAME: 105-0
Dat @ 14:50 zegt mij al genoeg. :')

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Typische SC jet whore. Kan alleen maar gespotte dingen raken, vliegt overal langs als er geen driehoekje of vierkantje om heen zit. Zeer goed vliegwerk, maar pas indrukwekkend als hij het ook in Hardcore kan.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

oOo *O*
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2sbjq51.jpg

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Assault of recon?

---RAWE CEEK!!!---

• Zeara
NoFearCreations schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:11:
Typische SC jet whore. Kan alleen maar gespotte dingen raken, vliegt overal langs als er geen driehoekje of vierkantje om heen zit. Zeer goed vliegwerk, maar pas indrukwekkend als hij het ook in Hardcore kan.
Had er laatst eentje op HC. Op caspian ging het nog wel, maar daarna kwam firestorm. Toen ben ik maar na 5 minuten weg gegaan, want ik zag de bui al hangen.

• AdmiralSnipe
Die freecamera tool ziet er wel vet uit, jammer dat Dice er zelf niet mee komt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Clewk1UltU8]

[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 19-02-2013 00:40 ]

Verwijderd

fynrd1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:53:
Ik zie geen aimbot? Ik zie wel iemand die kan vliegen en doordat hij van boven blijft komen is er maar één wapen dat hem kan locken, de stinger, en hij is buiten bereik voor het ding gevuurd wordt - en is hij dat niet dan countert hij met flares en blijft weg tot die weer klaar zijn. SOFLAM en javelins kun je hier niets mee aanvangen, dus óf je moet een betere piloot zijn of je moet tien man met stingers hebben en een berg geluk.

Maar jets zijn niet OP hoor. :X
noud schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:54:
Die nightvision heh..... wat heb je er in hemelsnaam aan dat wapen in BF3?
Om door smoke heen te kijken in metro bijvoorbeeld.
Backstairs oprennen een teammaat laten smoken en jij met je nightvision erdoor heen lopen, je ziet ze eerder dan zei jou.

Daarnaast moet je de nightvision ook gebruiken op de lichte maps en niet op de donkere maps (dice logic)
ze hebben dan iets meer bereik.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:52:
[...]

Ik zie geen aimbot? Ik zie wel iemand die kan vliegen en doordat hij van boven blijft komen is er maar één wapen dat hem kan locken, de stinger, en hij is buiten bereik voor het ding gevuurd wordt - en is hij dat niet dan countert hij met flares en blijft weg tot die weer klaar zijn. SOFLAM en javelins kun je hier niets mee aanvangen, dus óf je moet een betere piloot zijn of je moet tien man met stingers hebben en een berg geluk.

Maar jets zijn niet OP hoor. :X
ik kan hem alleen maar bedanken om nog eens bewijs te leveren dat de jets OP zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Pykow op 19-02-2013 09:12 ]

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 10:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

pfff niks overpowered. Laat het andere team maar een jet pakken en hem irriteren. Als ik zo een tegenstander heb dan is hij mijn main target!!!!
Kan me de reet roesten als mijn k/d ratio dan negatief is, zolang ik voor hem maar een pain in the anus ben. Die gast weet gewoon hoe hij om moet gaan met een jet. Heeft ie veel uurtjes in gestoken.
Wat mis ik die 2 persoons jet van bf2. Daar kon je pas mee dominaten en niemand die er maar wat over zei.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

MeagaShira schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:08:
pfff niks overpowered. Laat het andere team maar een jet pakken en hem irriteren. Als ik zo een tegenstander heb dan is hij mijn main target!!!!
Kan me de reet roesten als mijn k/d ratio dan negatief is, zolang ik voor hem maar een pain in the anus ben. Die gast weet gewoon hoe hij om moet gaan met een jet. Heeft ie veel uurtjes in gestoken.
Wat mis ik die 2 persoons jet van bf2. Daar kon je pas mee dominaten en niemand die er maar wat over zei.
Die waren minder overpowerd. simpel weg door de FoG in de maps
ze konden inderdaad een vlag in bezit houden, maar je had genoeg ruimte om te schuilen ervoor.
Ze konden ook niet spotten iemand aan de andere kant van de map

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Pykow, ga gewoon alleen AM mappen spelen, dan heb je alleen last van snipers, en dat valt op SC ook nog wel mee.

---RAWE CEEK!!!---

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-11 13:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

NoFearCreations schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:16:
Pykow, ga gewoon alleen AM mappen spelen, dan heb je alleen last van snipers, en dat valt op SC ook nog wel mee.
Dat is het probleem ontwijken en heb je niets aan.
Wij willen gewoon dat het probleem wordt opgelost zodat je op alle map fun kunt hebben en niet alleen de maps zonder jets.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Pykow schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:11:
[...]

Die waren minder overpowerd. simpel weg door de FoG in de maps
ze konden inderdaad een vlag in bezit houden, maar je had genoeg ruimte om te schuilen ervoor.
Ze konden ook niet spotten iemand aan de andere kant van de map
Bf3 heeft ook genoeg schuilplekken.
In bf2 had ik geen spotknop nodig.Ik zag je zo ook wel.Als ik je niet zag dan dropte ik random bommen en dan neukte ik je ook:)
Begrijp me goed. Ik val je echt niet aan maar je hebt het altijd over op jets en ik heb daar serieus echt geen last van. Tuurlijk heb ik af en toe wel is een potje dat er zo een master in de lucht zit maar fack it.
Ik snap gewoon echt niet waarom je telkens in je kontje genomen wordt door een jet. Misschien doe je wel iets verkeerd waardoor je gewoon een easy target bent.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

• in2duhCore
  • Laatst online: 31-03 17:57
MeagaShira schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:31:
[...]

Bf3 heeft ook genoeg schuilplekken.
In bf2 had ik geen spotknop nodig.Ik zag je zo ook wel.Als ik je niet zag dan dropte ik random bommen en dan neukte ik je ook:)
Begrijp me goed. Ik val je echt niet aan maar je hebt het altijd over op jets en ik heb daar serieus echt geen last van. Tuurlijk heb ik af en toe wel is een potje dat er zo een master in de lucht zit maar fack it.
Ik snap gewoon echt niet waarom je telkens in je kontje genomen wordt door een jet. Misschien doe je wel iets verkeerd waardoor je gewoon een easy target bent.
zo wat een stoere taal!

• LongBowNL
Daarnaast was er een static AA in die video die alleen maar naar het land aan het kijken was, ipv naar de jet de recht boven hem vloog.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
+ de enemy jet zelf die (iig in het begin, ik had het na 30sec wel gezien) duidelijk ofwel een maatje van m is of afgesproken om elkaar niet te raken. Met een frogfoot knal je die gast met een burst uit de lucht, moet je het wel willen natuurlijk.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Nope geen stoere taal. De twee persoons jet was awsome in bf2. Zoals ik al zei is het absoluut geen aanval op Pykow maar wat me gewoon opvalt is dat elke post van hem bijna eindigt met een op jet. Pykow heeft ontzettend veel nuttige tips gegeven v w b bf3 en ik post lang niet zoveel als hem maar ik snap de frustratie gewoon niet van op jets in bf3. Bf2 was naar mijn gevoel veel erger voor wat betreft airpower.Die statische aa plekken waren gewoon echt easy kills voor een jet in bf2. Stingers zijn wat mij betreft veel handiger om te gebruiken. Een jet of een chopper weet niet waar ze vandaan kunnen komen.

Nu ik zo mijn vorige post teruglees had ik het beter iets anders kunnen formuleren mijn excusses daarvoor.

• in2duhCore
  • Laatst online: 31-03 17:57
MeagaShira schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:04:
[...]

Nu ik zo mijn vorige post teruglees had ik het beter iets anders kunnen formuleren mijn excusses daarvoor.
Dat bedoel ik ook, misschien had je wel een punt maar het komt er zo neerbuigend uit...no harm done
[...]

Nope geen stoere taal. De twee persoons jet was awsome in bf2. Zoals ik al zei is het absoluut geen aanval op Pykow maar wat me gewoon opvalt is dat elke post van hem bijna eindigt met een op jet. Pykow heeft ontzettend veel nuttige tips gegeven v w b bf3 en ik post lang niet zoveel als hem maar ik snap de frustratie gewoon niet van op jets in bf3. Bf2 was naar mijn gevoel veel erger voor wat betreft airpower.Die statische aa plekken waren gewoon echt easy kills voor een jet in bf2. Stingers zijn wat mij betreft veel handiger om te gebruiken. Een jet of een chopper weet niet waar ze vandaan kunnen komen.

Dat is dus het punt en ook wat Beuker zegt. Wij zien het graag opgelost worden en niet dat we ons moeten beperken op maps en hoelanger de game uit is, hoe beter de jet piloten worden, maar volgens mij willen ze dit niet inzien.

Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat ik BF2 regelmatig speelde met infantry only, je had echt heel veel servers die dit draaide en er waren genoeg maps waar je geen lucht attack had, maar vooral tanks.
ik heb nu ook meer tijd in BF3 zitten dan in BF2 wat ook logisch is, want BF2 komt uit 2004 volgens mij en toen was ik 14 en was voetballen op straat en zaalvoetballen mijn hobby, alleen nu niet meer haha.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ja ik snap ook wel dat als je er echt zoveel last van hebt dat je het opgelost wil hebben maar DICE kennende is dat ze het ene fixen en het andere weer verkloten. Ik hoop voor jullie dat BF4 er anders uit zal gaan zien en dat ze er een juiste balans in gaan vinden zodat jullie ook kunnen genieten van airmaps:)

• AdmiralSnipe
[...]

Stingers zijn wat mij betreft veel handiger om te gebruiken. Een jet of een chopper weet niet waar ze vandaan kunnen komen.
Whaha, probeer jij maar eens een ervaren jet piloot neer te halen met een stinger! 8)7
Stingers werken alleen goed tegen heli's na de buff omdat je heli's vaak gewoon kunt locken terwijl ze aan de grond staan.
Verder is de range van stingers/igla's tegenwoordig huge en kun je met een heli lang zo makkelijk niet wegkomen als met een jet.

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:42:
[...]
Whaha, probeer jij maar eens een ervaren jet piloot neer te halen met een stinger! 8)7
Zelfs met meerdere stingers. Niet te lang terug met vier man met stingers serieus jacht gemaakt op één kerel in een jet op Caspian. Zolang hij boven de 400 blijft kun je sowieso niets locken (en hij jou wel spotten en sprayen) en zelfs als hij eronder komt is hij te snel buiten bereik om meer dan één stinger tegen te krijgen. En die flaret hij weg. Uiteindelijk met twee SOFLAMs op D en de US spawn lang genoeg een lock gekregen om een setje javelins er achteraan te krijgen waarvan er na verloop van tijd één toch nog raak was, en z'n killstreak gebuttfucked. Bij zoveelenveertig-nul.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 14:45 ]

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Je mist mijn punt.

Ik vergeleek de stinger met de statische AA uit bf2.
Ik zeg niet dat het een superding is maar ik vind hem handiger dan de statisch AA uit bf2
Het bereik van de statische AA in bf2 hadden ook geen supergroot bereik en had altijd een vast punt op de map. Easy kill voor een jet en chopper.
Een jet piloot in bf3 die weet wat hij doet heeft idd geen last van stingers.

[ Voor 11% gewijzigd door MeagaShira op 19-02-2013 14:47 ]

Verwijderd

MeagaShira schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:46:
Ik vergeleek de stinger met de statische AA uit bf2.
Ik zeg niet dat het een superding is maar ik vind hem handiger dan de statisch AA uit bf2
Het bereik van de statische AA in bf2 hadden ook geen supergroot bereik en had altijd een vast punt op de map. Easy kill voor een jet en chopper.
Je mist mijn punt.

Met de stinger kun je de jet niet raken, dus dan is hij minder handig dan de static AA in BF2.

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:47:
[...]

Je mist mijn punt.

Met de stinger kun je de jet niet raken, dus dan is hij minder handig dan de static AA in BF2.
Met de stinger kan je een jet wel raken. Ligt alleen aan de map, waar je staat en hoe de piloot vliegt.

Edit: mijn vorige post was niet aan jou gericht knettergek. Toen ik hem typte had jij net wat neergezet.

[ Voor 13% gewijzigd door MeagaShira op 19-02-2013 14:50 ]

Verwijderd

MeagaShira schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:48:
[...]
Met de stinger kan je een jet wel raken. Ligt alleen aan de map, waar je staat en hoe de piloot vliegt.
Nee, met de stinger kun je alleen jets raken waarin iemand zit die niet bijster goed kan vliegen. Het is goed mogelijk (hell, IK kan het en ik ben écht geen goeie piloot) om permanent buiten bereik van alles wat op de grond loopt te blijven qua raketten, en nooit een stinger te vangen. )

Dat het mogelijk is een jet te raken die door iemand van mijn incompetentieniveau bestuurd wordt daar twijfelt niemand aan mag ik hopen. Maar ik word ook wel door tanks en RPGs neergehaald, omdat ik nog wel de neiging heb erg laag te vliegen. Als je dat niet doet wordt het schier onmogelijk iemand te stingeren die echt niet wil. En dat, terwijl hij gewoon wel rockets op doelen over de hele kaart verdeeld krijgt. In het gepostte filmpje is de jet zelden lang genoeg beneden om door een stinger gelockt te worden, en nooit lang genoeg om na de flares nog een stinger te gaan vangen.

Ik ben echt een matige piloot - ik mik slecht, ik raak het overzicht kwijt, ik heb negen van de tien keer geen flauw idee waar de vijandelijke jets zitten en als ik een Dickmann's negerzoen kreeg voor elke keer dat ik met stukjes vleugel, landingsgestel of cockpit blijf hangen aan andere jets, helis, bomen, lantaarnpalen, tanks, bouwkranen, gebouwen en vangrails dan woog ik vijftienhonderd kilo. Desondanks word ik, behalve door het parkeren in woonhuizen en roadkillen van tanks, bijna uitsluitend neergehaald door andere jets. De keren dat ik gestingerd word zijn zo zeldzaam dat ik me altijd afvraag waarom er niemand probeert me te stingeren, terwijl mijn buddies in de heli nauwelijks nog van de grond komen vanwege de stinger-regen.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

In het filmpje zie ik eigenlijk 3 dingen:

1. De piloot verliest alsnog de pot (oftewel hoeveel nuttiger is hij dan een buikschuivende sniper)
2. De onrealistisch kleine draaicirkel van de jet. Bijna loodrecht omlaag en dan binnen plusminus 50 meter weer loodrecht omhoog.
3. Het totale gebrek aan bedreiging tegen de piloot. (je zou het unballanced kunnen noemen)

Verwijderd

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'BeR1chy' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Oké ?!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Toppunt van F#cked up balance plugin, wordt geswichted terwijl de tegenpartij nog 1 punt heeft. WTH!!!

---RAWE CEEK!!!---

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:11:
[...]

Om door smoke heen te kijken in metro bijvoorbeeld.
Backstairs oprennen een teammaat laten smoken en jij met je nightvision erdoor heen lopen, je ziet ze eerder dan zei jou.

Daarnaast moet je de nightvision ook gebruiken op de lichte maps en niet op de donkere maps (dice logic)
ze hebben dan iets meer bereik.

[...]

ik kan hem alleen maar bedanken om nog eens bewijs te leveren dat de jets OP zijn.
Moeilijk natuurlijk maar het is zij. }:O

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:21
Of ze overpowerd zijn.. Ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat de ze de balans flink kunnen verpesten. Afgelopen tijd speel ik weer wat meer conquest, vooral omdat mijn favo server veranderd is in een conquest server ( :( ). Maar man.. Af en toe wordt de hele game gedomineerd door 1 jet, dan ben je er snel klaar mee. Wanneer je zelf in een jet stapt, binnen 10 seconden een hoopje as. Wanneer je in een tank stapt, 10 seconden ben je disabled, 10 seconden later een hoopje as. Leuk man, jets. Wanneer je niemand in je team hebt die een clue heeft wat je er nou tegen doet, is de balans gewoon weg |:(

[ Voor 9% gewijzigd door wesleytjuh op 19-02-2013 18:48 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik krijg steeds de melding: ''spelbestanden niet gesynchroniseerd'' als ik BF3 opstart, en dan kan ik kiezen uit van de cloud naar pc of pc naar cloud waarbij mijn pc de recenste bestanden heeft dus kies ik die.

Heb ik ergens iets verkeerd ingesteld, of is dit typisch Origin ?

@Pafdaddy: Is het erg leuk om de spellingnazie uit te hangen of wil je Pykow gewoon op de kast krijgen ?

Verwijderd

@ Origin:

Battlefield 3™
(€ 9,99)

Battlefield 3™ Premium
(€ 29,99)

Battlefield 3™ Premium Edition
(€ 34,99)
Zucht Ziggo wifi router kan maar tot channel 9 en dat haal ik boven niet, anders had ik een betere ping gehad in me games en sneller download !!
nu zit ik nog op de oude ADSL lijntje en ga eens kijken of ik een router kan aansluiten met betere bereik.

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:45:
[...]

Zelfs met meerdere stingers. Niet te lang terug met vier man met stingers serieus jacht gemaakt op één kerel in een jet op Caspian. Zolang hij boven de 400 blijft kun je sowieso niets locken (en hij jou wel spotten en sprayen) en zelfs als hij eronder komt is hij te snel buiten bereik om meer dan één stinger tegen te krijgen. En die flaret hij weg. Uiteindelijk met twee SOFLAMs op D en de US spawn lang genoeg een lock gekregen om een setje javelins er achteraan te krijgen waarvan er na verloop van tijd één toch nog raak was, en z'n killstreak gebuttfucked. Bij zoveelenveertig-nul.
Of gewoon de mobile AA nemen met een engineer vriendje en dan maar campen zodat ze wegblijven uit je spawn :+ , daar wordt ik echt ambetant van als ze dat doen ... (+ Dan nog een paar stingers :D )

• AdmiralSnipe
JimDB schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:45:
[...]

Of gewoon de mobile AA nemen met een engineer vriendje en dan maar campen zodat ze wegblijven uit je spawn :+ , daar wordt ik echt ambetant van als ze dat doen ... (+ Dan nog een paar stingers :D )
Jets zijn ook helemaal niet OP terwijl je 10 man nodig hebt om een jet uit je spawn te houden... :F

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:30:
@ Origin:

Battlefield 3™
(€ 9,99)

Battlefield 3™ Premium
(€ 29,99)

Battlefield 3™ Premium Edition
(€ 34,99)
dankje! was me niet opgevallen. Ga die premium edition maar eens kopen. :)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
beuker19 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:26:
[...]

Dat is het probleem ontwijken en heb je niets aan.
Wij willen gewoon dat het probleem wordt opgelost zodat je op alle map fun kunt hebben en niet alleen de maps zonder jets.
Uhhhh... spelen in maps waar jets wel de overhand hebben en vervolgens hier gaan klagen lost het probleem ook niet op hoor. ;)
Waarom zou je niet specifieke maps/servers spelen (servers waar jets dus niet voorkomen) om het probleem te mijden? Dat is toch ook de hele opzet van infantry only maps/servers?

Als je het probleem wil oplossen moet je gaan klagen bij DICE of een petitie inleveren (als ze daar wat mee doen 8) ).
Maar bepaalde maps niet spelen als vorm van protest? Dat kom je echt niet ver mee...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• AdmiralSnipe
ChojinZ schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:25:
[...]

Uhhhh... spelen in maps waar jets wel de overhand hebben en vervolgens hier gaan klagen lost het probleem ook niet op hoor. ;)
Waarom zou je niet specifieke maps/servers spelen (servers waar jets dus niet voorkomen) om het probleem te mijden? Dat is toch ook de hele opzet van infantry only maps/servers?

Als je het probleem wil oplossen moet je gaan klagen bij DICE of een petitie inleveren (als ze daar wat mee doen 8) ).
Maar bepaalde maps niet spelen als vorm van protest? Dat kom je echt niet ver mee...
Ik speel bepaalde maps ook bijna niet meer en dat doe ik niet uit protest maar meer omdat ik er gewoon niet veel aan vind op maps waar balance vaak ver te zoeken is.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:30:
[...]

Ik speel bepaalde maps ook bijna niet meer en dat doe ik niet uit protest maar meer omdat ik er gewoon niet veel aan vind op maps waar balance vaak ver te zoeken is.
Same here.

Maar de (voor mij) beste oplossing is gewoon een 8 vs 8 server. Lost een hoop ergenis op:

-Minder cheaters (en valt minder te fraggen en je valt sneller op)
-Jets/Choppers worden minder gebruikt ( wederom minder frags, vijanden vanuit een jet spotten op een rustige server is lastiger en rondvliegen loont minder)
-Mensen zijn meer met de objectives bezig.
-Minder statspadders (dogtags/wapens vrijspelen is makkelijker op een drukke server)
-Minder hectisch (wordt een dagje ouder en ben niet meer zo snel :+ )

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11 11:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:12:
[...]

dankje! was me niet opgevallen. Ga die premium edition maar eens kopen. :)
Ik heb op dit moment een Ru key, als ik die op origin koop kan ik dan mijn gegevens overzetten?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

fynrd1 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:51:
Ik heb op dit moment een Ru key, als ik die op origin koop kan ik dan mijn gegevens overzetten?
Het gaat om je account niet om je serial dus gewoon met je oude account en nieuwe serial number inloggen en alles zou gewoon moeten werken :)

Trouwens jets zijn alleen ECHT irritant als er niks tegen baserape wordt gedaan en je dus niet eens kan opstijgen, omdat het team hopeloos is en er geen admin online is om er wat aan te doen...
Dus stap gewoon in dat ding als het wel kan en help je K/D naar iets moois als 0-20 als je denkt dat je team de vlaggen kan houden/terug cappen op voorwaarde dat jij de jet nerd bezig houdt :P IT WORKS!!! TRUST ME >:)
Als je een beetje oefent kan je zelfs die mooie K/D van de jet nerd flink schade toebrengen })

Onlangs een "kijk mij stoer zijn in mijn chopper" gevalletje heel boos gemaakt door de volgende ronde in een chopper met een bekende rond te vliegen : Hij ging gelijk in een jet zitten en bleef ver weg van onze heli vandaan :+ :') _O-

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Grmbls. Wordt nu steeds gekicked i.v.m punkbuster
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player '' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Low-Tech schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:34:
Grmbls. Wordt nu steeds gekicked i.v.m punkbuster

[...]
PB herinstalleren, dit probleem heb ik zelf ook al een keer gehad.

Verwijderd

BF4 competitief zie ik wel zitten :)

Verwijderd

Zalig gewoon die 4 laatste mappen.. spijtig dat er nu echt een einde aan komt, is een van de beste spellen sinds counter strike 1.6 imo

OPERATION RIVERSIDE
Internal working title: “XP5_001” or River”
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2ezmjr4.jpg
Supported game modes: Capture the Flag (NEW), Air Superiority (NEW), Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch
Distinguishing features: This fall themed map houses an electric power substation at its center, with a small river flowing along its axis. The layout of the bases in Operation Riverside caters somewhat towards infantry action rather than all-out vehicle warfare. It’s generally speaking an infantry-friendly landscape where soldiers can go by foot between the bases, while ground vehicles need to take more roundabout roads to traverse the environment.

Across the river giving this map its name, players can find a spectacular jump in the form of a partly destroyed wooden bridge. A lot of other ramps have been carefully placed in the environment on Operation Riverside to make sure that the map is full of exciting options for riders of the new dirt bike. You can read more about the spectacular jumps in End Game in this previous blog post.

NEBANDAN FLATS
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/nobv4m.jpg
Internal working title: “XP5_002” or “Flats”
Supported game modes: Capture the Flag (NEW), Air Superiority (NEW), Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch
Distinguishing features: In this arid desert dotted with gigantic wind generators lies a seemingly non-distinguishing warehouse. But behind its unassuming exterior hides a secret weapons and munitions depot, leading to a clash in the area. The relative openness of the desert setting allows for full freedom of movement for the entire range of vehicles at disposal in Battlefield 3 multiplayer. The low amount of natural cover available also demands quick transportation between capture points, as players are otherwise open to attack.

KIASAR RAILROAD
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/dtj6s.jpg
Internal working title: “XP5_003” or “Railroad”
Distinguishing features: This picturesque summer logging industry setting sees a strategic railway stretch across the map – with covert weapons deliveries being its main purpose. The many height changes in this undulating landscape can be used to your advantage – There’s plenty of opportunity to hide from the enemy and use cover as you approach your targets.

While this map also has ample opportunity for dirt bike riders to catch big air, the jumps on Kiasar Railroad are typically more carefully molded into the landscape itself, or not as obvious.

SABALAN PIPELINE
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/vg1owi.jpg
Internal working title: “XP5_004” or “Pipeline”
Distinguishing features: Ever since we demoed the Alborz Mountain map at GamesCom 2012 and saw the amazing fan reactions, we’ve known that snow is one of the most stunning settings we can provide in Battlefield 3. Sabalan Pipeline is no different. The oil pipeline traversing this frosty winter landscape has immense economic value and is a highly contested battlefield.

Similar to Operation Riverside, Sabalan Pipeline was built to cater for a mix of vehicle and infantry gameplay. Compared to the other three maps in End Game, Sabalan Pipeline has fewer and narrower roads that are important to control if you want to dominate the opposition. At the center of this map lies a central base that is also an essential asset, as it allows you extended control over the road leading to and from your main bases. This is equally important whether playing the signature Battlefield Conquest mode or our take on Capture the Flag that we are introducing in End Game.

We’re excited to present our players with such a broad variety of environments to expand their Battlefield experience with come March. Join us here on the Battlefield Blog for more breaking news on End Game up until launch. Let us know what you think in the poll and comments section below, and we’ll make sure to check in and discuss with you!

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 23:15 ]

Zien er, op de tweede map na, goed uit. Lekker gevuld en een goede mix van infantry en voertuigen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:26

ZenTex

Doet maar wat.

Nou, na al dat gedoe om BF3 ook maar eens de boel gedownload, kostte nog geen tientje, dus waarom niet...

En om eerlijk te zijn, ik ben flink underwhelmed. Is dit nou het spel waar iedereen het over heeft?
Eingelijk zie ik niets nieuws tov BBFBC2, enkel dat de GFX mooier zijn.

Verder is het 1 grote chaos, als infanterie hoef ik het niet meer te proberen, veel teveel voertuigen, meestal haal ik het niet eens tot de volgende punt. In BC2 was dat wel anders, een klein groepje infanterie maakte korte metten met voertuigen.

Heb spijt van dat tientje, had beter verwacht van dice, ik vind het waardeloos.

• AdmiralSnipe
ZenTex schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:21:
Nou, na al dat gedoe om BF3 ook maar eens de boel gedownload, kostte nog geen tientje, dus waarom niet...

En om eerlijk te zijn, ik ben flink underwhelmed. Is dit nou het spel waar iedereen het over heeft?
Eingelijk zie ik niets nieuws tov BBFBC2, enkel dat de GFX mooier zijn.

Verder is het 1 grote chaos, als infanterie hoef ik het niet meer te proberen, veel teveel voertuigen, meestal haal ik het niet eens tot de volgende punt. In BC2 was dat wel anders, een klein groepje infanterie maakte korte metten met voertuigen.

Heb spijt van dat tientje, had beter verwacht van dice, ik vind het waardeloos.
En dat zeg je na hoeveel uur speeltijd??
Het klinkt alsof je het spel een paar uur geleden hebt gekocht, en om dan al een oordeel te vellen...
Ik vond BF3 de eerste paar dagen/weken ook tegenvallen omdat ik bad company 2 gewend was maar na een tijdje leer je de maps een beetje kennen en kun je zelf wel een beetje aanvoelen welke maps en spelmodi je het best liggen.
Als voertuigen niks voor je zijn kun je ook infantry only spelen, TDM doen of Close Quarters DLC proberen.

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:19:
Zien er, op de tweede map na, goed uit. Lekker gevuld en een goede mix van infantry en voertuigen.
Ik vind juist de 2de maps net wel iets hebben, het feit dat het gewoon woestijn is en je in de verte de vijand kan zien en niet achter een boom, rots kan kruipen is toch wel geweldig. Ben benieuwd welke tactiek ik hiervoor ga gebruiken, maar waarschijnlijk zal iedereen gewoon rushen.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Hmmm, moet ik per sé de boel uren spelen? Als ik het na een paar uur niets vind heb ik daar helemaal geen zin in, vooral omdat de paar shooters die ik ooit gespeeld heb wél onmiddelijk leuk waren, en ik vanaf het begin met veel plezier gespeeld heb.

Ik mis spelen als een eenheid, als een team, in BF3 lijkt iedereen als een kip zonder kop te rennen, in de eerdere BF's kon je lekker als groepje samen blijven. Nu is iedereen elkaar kwijt na een paar seconden.

Ik zal wel tegen het zere been van velen schoppen met de volgende uitspraak, maar ik vind dit echt een MTV generatie spel, een beetje doelloos rondrennen, daar lijkt het het meeste op.

Verwijderd

ZenTex schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:40:
Hmmm, moet ik per sé de boel uren spelen? Als ik het na een paar uur niets vind heb ik daar helemaal geen zin in, vooral omdat de paar shooters die ik ooit gespeeld heb wél onmiddelijk leuk waren, en ik vanaf het begin met veel plezier gespeeld heb.

Ik mis spelen als een eenheid, als een team, in BF3 lijkt iedereen als een kip zonder kop te rennen, in de eerdere BF's kon je lekker als groepje samen blijven. Nu is iedereen elkaar kwijt na een paar seconden.

Ik zal wel tegen het zere been van velen schoppen met de volgende uitspraak, maar ik vind dit echt een MTV generatie spel, een beetje doelloos rondrennen, daar lijkt het het meeste op.
Jeetje, hoe negatief. Het klopt wel dat op sommige servers teamplay ver te zoeken is maar als je een goed squad hebt dan kan dat enorm in je voordeel werken. Ik vind 't juist een van de beste shooters sinds CS 1.6, al die mogelijkheden, verschillende soorten tactieken dat je kan gebruiken, voertuigen, etc.. maar ja waarom zou ik hier dit spel moeten verdedigen als je het niks vindt. Smaken verschillen, je koopt best gewoon Call Of Duty dat is pas rondlopen zonder kop...

edit: check op mijn BF3 profiel eens mijn favoriete servers, dat zijn servers waar 90% goede teamplay te vinden is, zeker op oscarmike & battlefieldhome
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ecl1px/servers/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 23:47 ]

• AdmiralSnipe
ZenTex schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:40:

Ik ga je niet dwingen om het spel te spelen maar om nou gelijk een conclusie te trekken nadat je het spel waarschijnlijk nog dezelfde dag hebt binnen gehengeld vind ik wel een beetje kort door de bocht.
Dat het lijkt alsof iedereen als een kiop zonder kop aan het rond rennen is komt waarschijnlijk ook doordat de maps groter zijn dan in de meeste andere shooters.
Wel is het zo dat er best wel veel spelers zijn waarbij het lijkt alsof ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn, knap dat je dat al na een paar uur ontdekt. :+
Als je meer teamplay wilt kun je misschien eens proberen om met een paar GoTters mee te spelen, er is een Teamspeak channel beschikbaar.
Als je er na een week of meer nog steeds niks aan vindt laat je het spel verder toch links liggen?

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Negatief? Ja, ik had van BF3 écht veel meer verwacht, gezien de reputatie.

Laten we gewoon zeggen dat ik een andere speelwijze gewend bent, of dat het spel mij gewoon niet ligt. Daarom heb ik ook geen zin om het verder te spelen, het heeft geen zin om een week door te spelen als ik daar geen zin in heb, dat is zoiets als iemand dwingen koffie te drinken die het spul niet lust, enkel omdat de rest van de mensen het wél lekker vindt.

Nogmaals, ik heb BC2 gespeeld, en heb me er goed mee vermaakt, BF3 voegt echter weinig toe behalve dat ik het veel sneller vind spelen en het veel chaotischer is, waar BC2 al redelijk verwarrend kon zijn. Net een city map gespeeld waar iedereen er maar op los schoot, heb geen enkel gericht schot af kunnen vuren omdat het scherm continue trilde, iedereen rende maar naar voren, wierp een paar granaten en schoot in het wilde weg, ik heb maar 2 keer een vijand gezien, en wat stipjes, waar gelijk 20 man blind op loopt te vuren, verder enkel rook. Leuk is anders.

Enfin, kort verhaal lang: niet mijn ding.
Pagina: 1 ... 168 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.