Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
In bc2 hebben we na een tijdje ook 4 maps voor niets gekregen, oa oasis, harvest day en heavy metal.Meelobee schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:43:
EA en gratis...lol wat denk je zelf?
Dit was na vele verzoeken van de community.
Ik zou helemaal niet verbaasd zijn als ze nog een paar extra mappen een x aantal maanden na end game uit brengen, gratis voor iedereen om toch de spelers vast te houden tot bf4 wordt uigebracht.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 23-11 10:47
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ja best wel vaag dat de G13 gezien wordt als een joystick.Adanteh schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:15:
Controllers zijn geen groot succes met Battlefield, dat kan ik je wel vertellen. Als 'echte' PC titel is de joystick / controller support simpelweg rampzalig. Ik weet niet hoe het met die controller zit qua software, maar als er iets van Saitek profiler bij zit kan je het beste daar even mee klooien. Also, andere controllers moet je er uit gooien. (Jaja, bij twee controllers gaat hij moeilijk doen. Daar zit ik dan met mijn G13, waarvan de thumbstick als joystick gezien wordt)
Daar heb ik nu dus ook last van als ik ETS2 aan het instellen ben.
ik heb Muis + toetsenboard + Logitech G27 steerwheel en dan ook nog eens G13 Joystick.
Maar goed dat ik me logitech Rumblepad erniet op aangesloten heb, anders zeggen de sommige games dat ik heel veel controleles hebt.
In fifa 13 kan ik ook met 3 spelers spelen volgens EA.
Toetsenboard, Rumblepad en G13.
ik haal ze er altijd uit, wanneer ik het niet meer nodig heb.
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 90% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 00:58 ]
Verwijderd
Zucht, die Saitek controller was het goedkoopste model in de Mediamarkt en nu versta ik ook wel waarompeakaboo schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:16:
[...]
Ik heb standaard een wireless Xbox 360 controller for PC aan mn computer hangen. Die werkt gewoon out of the box, naast tobo + muis. Kunt dus beide kiezen, niet of of.
Met de muis speel ik altijd wel goed maar met een jet minder, echt jammer dat ie niet goed werkt...
Ik heb uit principe ook heel lang volgehouden geen premium te kopen, het is toch eigenlijk raar dat je voor iets betaalt wat nog niet eens bestaat?
Mijn premium heb ik gehaald in een key store anders had ik hem ook niet gehad en ik ben nog steeds tegen het produkt premium.
Verwijderd
Moet je al die mensen die ana Kickstarter meedoen eens proberen uit te leggenNLsandman schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:05:
Ik heb uit principe ook heel lang volgehouden geen premium te kopen, het is toch eigenlijk raar dat je voor iets betaalt wat nog niet eens bestaat?
Heb je een killstreak van 46 op Damavand peak, besluiten een paar campende Recons om soflams op die koepel te planten.
Die dingen kunnen je vanaf daar tot aan de heli spawn locken en je krijgt ze haast niet kapot omdat de hitbox van die dingen zo verschrikkelijk klein is, en omdat ze in een hoek op de koepel staan kun je ze nog moeilijker raken.
Had guided missiles geselecteerd maar die vliegen gewoon tegen de koepel aan en wanneer je de missile wel vol op de soflam uit elkaar ziet spatten is dat ding nog niet kapot.
Toen ik eenmaal bij de koepel was aangekomen na 20.000 igla/stinger locks moest ik eerst nog al sprayend 10 rondjes om de soflam heen cirkelen voordat dat ding eindelijk kapot was.
Dan vlieg je daarna weg en staan er een halve minuut later weer een paar soflams op dat ding, ben er maar mee opgehouden om die dingen kapot te maken dus heb het maar geaccepteerd dat ik om de 2 seconden een stinger/igla achter me aan kreeg.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
die soflams hebben niets met stingers of iglas te maken...AdmiralSnipe schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:42:
Wanneer fixen ze nu eens die ****** irirtante hitbox van de soflam.
Heb je een killstreak van 46 op Damavand peak, besluiten een paar campende Recons om soflams op die koepel te planten.
Die dingen kunnen je vanaf daar tot aan de heli spawn locken en je krijgt ze haast niet kapot omdat de hitbox van die dingen zo verschrikkelijk klein is, en omdat ze in een hoek op de koepel staan kun je ze nog moeilijker raken.
Had guided missiles geselecteerd maar die vliegen gewoon tegen de koepel aan en wanneer je de missile wel vol op de soflam uit elkaar ziet spatten is dat ding nog niet kapot.
Toen ik eenmaal bij de koepel was aangekomen na 20.000 igla/stinger locks moest ik eerst nog al sprayend 10 rondjes om de soflam heen cirkelen voordat dat ding eindelijk kapot was.
Dan vlieg je daarna weg en staan er een halve minuut later weer een paar soflams op dat ding, ben er maar mee opgehouden om die dingen kapot te maken dus heb het maar geaccepteerd dat ik om de 2 seconden een stinger/igla achter me aan kreeg.
*Javelins dan...Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:48:
[...]
die soflams hebben niets met stingers of iglas te maken...
+
stingers/igla's.
=
Rocket clusterf*ck
Verwijderd
wees blij met een 46 streak en dat er geen meer ervaren mensen je al uit de cockpit hadden gesnipedAdmiralSnipe schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:42:
Wanneer fixen ze nu eens die ****** irirtante hitbox van de soflam.
---RAWE CEEK!!!---
Best wel raar eigenlijk want de tegenstanders waren bijna allemaal aan het snipen...Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:01:
[...]
wees blij met een 46 streak en dat er geen meer ervaren mensen je al uit de cockpit hadden gesniped
Verder kun je het op Damavand Peak aardig lang uithouden als je een beetje tactisch de scout heli gebruikt.
Bovendien is er volgens mij op een twitter van battlefield of dice iets geweest (ver voor de release), dat ze waarschijnlijk gratis DLC zouden uitbrengen, ten behoeve van de community. Met EA verbaasde het me eigenlijk niet dat het er niet van gekomen is.NLsandman schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:54:
[...]
In bc2 hebben we na een tijdje ook 4 maps voor niets gekregen, oa oasis, harvest day en heavy metal.
Dit was na vele verzoeken van de community.
Ik zou helemaal niet verbaasd zijn als ze nog een paar extra mappen een x aantal maanden na end game uit brengen, gratis voor iedereen om toch de spelers vast te houden tot bf4 wordt uigebracht.
Maar als het kan, zou het zeker mooi meegenomen zijn, mits de mappen niet afgeraffelt zijn. Dat geldt denk ik beter niets dan iets extra's.
Even in darkest of time, there will always be light.
Als ze al gratis maps uitbrengen dan zeggen ze dat natuurlijk pas een tijdje na de laatste betaalde DLC. Anders bestaat het gevaar dat mensen geen DLC's kopen maar gewoon even wachten op die gratis maps.Skydream schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:02:
[...]
Bovendien is er volgens mij op een twitter van battlefield of dice iets geweest (ver voor de release), dat ze waarschijnlijk gratis DLC zouden uitbrengen, ten behoeve van de community. Met EA verbaasde het me eigenlijk niet dat het er niet van gekomen is.
Maar als het kan, zou het zeker mooi meegenomen zijn, mits de mappen niet afgeraffelt zijn. Dat geldt denk ik beter niets dan iets extra's.
Ryzen 3600 - GTX1060
Verwijderd
net niet genoeg skill. met 3.4x zoom knal ik ze meestal wel uit de scouts. had ik maar 46-1 een keer. altijd goed voor de ego en de statsAdmiralSnipe schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:45:
[...]
Best wel raar eigenlijk want de tegenstanders waren bijna allemaal aan het snipen...![]()
Verder kun je het op Damavand Peak aardig lang uithouden als je een beetje tactisch de scout heli gebruikt.
ik zou zo graag dragon valley uit bf2 willen! zou een mooie gratis map zijnDaanieyel schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:15:
[...]
Als ze al gratis maps uitbrengen dan zeggen ze dat natuurlijk pas een tijdje na de laatste betaalde DLC. Anders bestaat het gevaar dat mensen geen DLC's kopen maar gewoon even wachten op die gratis maps.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 20:35 ]
De laatste paar spelletjes op Markaz kom ik een heli piloot tegen die kwa uren echt een shitbucket moet hebben, maar probeer jij die maar eens te pakken dan. Een kdr van 170 - 8 of zelfs 188 - 5 is hem niet vreemd.NoFearCreations schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:07:
Inderdaad, dat had je met mij in de tegenpartij echt niet gehaald, en dan gebruik ik nog niet eens een sniper.
Wel jammer dat ie deze server gevonden heeft, want sinds hij er rondvliegt is er geen ballans meer in het spel helaas. Volgende server dan maar.
Edit: Littlebird 357 uur en 60.000 kills en in de z11w 197 uur met 31.000 kills.
[ Voor 6% gewijzigd door Hippocampus op 14-02-2013 20:40 ]
Ook niet als je hem opwacht met een M240b op statief en extra ammo? Soms ga ik keer dood, maar meestal knal ik de piloot er wel mee uit. Kwestie van tijd. Score is wel heel bizar, twee man met igla of goeie tank crew moeten er zo een einde aan kunnen maken. Als er iets niet op is, dan is het wel een scout heli.Hippocampus schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:37:
[...]
De laatste paar spelletjes op Markaz kom ik een heli piloot tegen die kwa uren echt een shitbucket moet hebben, maar probeer jij die maar eens te pakken dan. Een kdr van 170 - 8 of zelfs 188 - 5 is hem niet vreemd.
Wel jammer dat ie deze server gevonden heeft, want sinds hij er rondvliegt is er geen ballans meer in het spel helaas. Volgende server dan maar.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik heb ook al vanalles geprobeerd, maar deze kerel weet precies wat ie doet.NiGeLaToR schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:40:
Ook niet als je hem opwacht met een M240b op statief en extra ammo? Soms ga ik keer dood, maar meestal knal ik de piloot er wel mee uit. Kwestie van tijd. Score is wel heel bizar, twee man met igla of goeie tank crew moeten er zo een einde aan kunnen maken. Als er iets niet op is, dan is het wel een scout heli.
Andere noot, wat is de Rhino effectief als je achteruit rijd. Niet zo snel, maar je kan er niet uitgeschoten worden.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
welke server?Hippocampus schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:41:
[...]
Ik heb ook al vanalles geprobeerd, maar deze kerel weet precies wat ie doet.
by your powers combined, i am captain iglo
ehh
stinger..planet..whatever. let's troll 'm
Verwijderd
---RAWE CEEK!!!---
Precies, zie slimmere piloten wel de neus optrekken als ik los ga, maar vroeg of laat moet de neus jouw kant op als ze je willen pakken. Maargoed, goeie piloten hebben wel genoeg plek om zich te verstoppen op bijv monolitz.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:44:
De scout heli heeft juist een gigantisch raam - waar je met elk wapen doorheen kunt schieten - aan de voorkant.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Tja, het ligt altijd wel ergens aan als iemand uberl33t is.NoFearCreations schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:43:
crap team als een chopper zulke scores kan halen.
Als je ziet hoeveel stingers/igla's en ander guided spul plus snipers en beltfed crap ie naar zijn vliegende koffiemolen geslingert krijgt, en vrolijk even een dipje of een ommetje maakt en er gewoon weer 5 of 6 man aan gort schiet.
Das wel weer slimNoFearCreations schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:43:
Andere noot, wat is de Rhino effectief als je achteruit rijd. Niet zo snel, maar je kan er niet uitgeschoten worden.
Ps, het kan zijn dat ie een maatje heeft zitten in de andere heli, want ze spelen goed samen.
[ Voor 30% gewijzigd door Hippocampus op 14-02-2013 20:57 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ah, ik dacht al dat je die bedoelde.Hippocampus schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:51:
Voor de mensen die wel van een uitdaging houden, het is SerafiN2, kijk ff waar ie bezig is en euh, veel succes.
Ps, het kan zijn dat ie een maatje heeft zitten in de andere heli, want ze spelen goed samen.
Heb bij de release van Aftermath veel Markaz gespeeld en kwam hem regelmatig tegen.
Hij vloog bijna altijd met 1 of 2 repair maatjes waardoor het een stuk moeilijker wordt om hem neer te halen, vooral als je zelf alleen in een heli zit.
Als je goed gebruik maakt van de gebouwen in die map kun je wel van 'm winnen hoor.
Die kerel speelt echt 24/7 Markaz lijkt het wel...
kijk het volgende potje ff op je battlereportMu.siQ schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:58:
Nou lekker. Krijg je assault service star nummertje 13 (geloof ik). Verschijnt niet in-game en ook niet post-game. Conclusie, 20.000 punten door het afvoerputje maar wel in battlelog zeggen dat ik 1% ben met de volgende service star
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dit heb ik al een paar keer meegemaakt, niet alleen in tank maar ook buggies, vliegtuigen, choppers en zelf voetstappen. Wat ik ook vaak heb is dat het geluid verdooft word, als je dood gaat zeg maar, maar dan heel de match.CodeCaster schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:08:
Ik heb m'n sound-bug eindelijk kunnen opnemen.De game lagt wel een beetje door het recorden, maar zie voor uzelf (einde bug @ 1:52):
Formerly known as Ragdoll
Ik ben voorlopig wel weer ff klaar met bf3, na 10+ keer kansloze baserape.
Hier nog een!
Soms hoor ik mijn eigen wapen niet meer, soms geen voertuig geluiden, soms geen voetstappen en nog meer...
En soms gewoon random maar niet heel vaak
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
---RAWE CEEK!!!---
Same here. Ik hoor best wel een rare, buggy of onverwachte geluiden, maar niet veel dat ik me herinner. Uitzonderingen zijn voice overs van het andere team wanneer ik voor het eerst in het spawn screen kom ("We have lost the objective") en soms een repeterend geluid op een bepaalde plek in een map (plaatsgebonen, als ik wegloop zwakt het af, kom ik dichterbij zwelt het weer aan), soms minutenlang (bijv. een gierende mortier of een MBT machine gun). Lijpe shizNoFearCreations schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:37:
Heb ik mazzel, nog nooit gehad wat ik me zo kan herinneren.
Oh, en ik erger met rot aan het fluitende sniper rifle-geluid dat shotgun ammo soms ook maakt, for some reason. Ga je de omgeving scannen op scope glint, komt ineens zo'n shotgun dude om een hoekje gehuppeld en blaast point blank je aangezicht aan barrels
---
http://battlelog.battlefi...how/55385432/1/177231754/
En vraag mij niet hoe ik aan de 47% kom, want daar snap ik helemaal niks van.
Verwijderd
Of het niveau ligt erg hoog, of er zijn veel cheaters, vaak zat eindig ik met een 2-10 of meer score, het lijkt wel of die gasten een hele dichte grouping hebben als ze schieten want je hoort dan een ander geluid en binnen 2/3 kogels binnen 2 seconden ben ik al dood
Dit had ik een stuk minder met CS en DOD(s) waarvan het laaste mijn all time favoriete shooter game is.
Dat ze durven dat plaatje te gebruikenDanielWW2 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:47:
http://battlelog.battlefi...view/2832654791450132383/
Forever alone double XP.
Probeer eens CS:GO en anders heb je nog ArmA III dat dit jaar uit zou moeten komen waar je dit soort problemen niet hebt :Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:12:
Klopt als je van BF 3 op zoek gaat naar een andere shooter kom je teleurgesteld terug. Er is geen waardig alternatief. Ik denk er sterk aan om terug meer BFBC2 te spelen, dat spel heb ik destijds toch geen honderden uren gespeeld, ik weet alleen niet hoe het zal zijn qua besturingen etc komende van BF 3.
In ArmA II heb ik gewoon met joystick + alleen de G25 pedalen in een heli gevlogen en dat werkt echt idioot goedPykow schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:56:
Ja best wel vaag dat de G13 gezien wordt als een joystick.
Daar heb ik nu dus ook last van als ik ETS2 aan het instellen ben.
ik heb Muis + toetsenboard + Logitech G27 steerwheel en dan ook nog eens G13 Joystick.
Maar goed dat ik me logitech Rumblepad erniet op aangesloten heb, anders zeggen de sommige games dat ik heel veel controleles hebt.
In fifa 13 kan ik ook met 3 spelers spelen volgens EA.
Toetsenboard, Rumblepad en G13.
ik haal ze er altijd uit, wanneer ik het niet meer nodig heb.
Je moet een "slome joystick" hebben zoals de Logitech 3D Pro Extreme. Mijn Thrustmaster die eigenlijk veel beter is krijg ik ook niet lekker ingesteldVerwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:12:
Iemand ervaring met een controller op BF3 PC?
Ik heb dit model en heb gisteren na uren lang zitten zoeken voor de juiste instellingen het min of meer aan de praat gekregen maar het is echt te gevoelig imo. Ookal staat de sensitivity op het laagste..
Iemand tips?
Toch moet ik zeggen dat ik tot nu toe beter kan vliegen met de muis, het enigste positieve aan deze controller is dat ik nu perfect in rondjes kan draaien....
[afbeelding]
Een van de dingen die ik persoonlijk stom vind aan Premium is die stomme knife die je krijgt : De originele is veel leukerw00t00w schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:36:
Ik zie dat je alle DLC's gekocht hebt - waarom dan niet meteen Premium aangeschaft? Gewoon een normale vraag, dus graag een normaal (of anders geen) antwoord (we kennen je mening wat betreft Premium inmiddels wel)
Totaal geen pantser in het glas en vooral pijnlijk als he HC mode speelt, want alles en iedereen kan je eruit knallenNoFearCreations schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:43:
Is de Z-W11 eigenlijk gepantserd? Want daar kan je volgens mij de piloot niet uit schieten met een assualt rifle? Maar inderdaad, crap team als een chopper zulke scores kan halen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Zeg dat nou niet hardop, het is zo fijn om regelmatig de vijandelijke heli te grijpen nadat je de gunner eruit geM60t hebtTsurany schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 07:32:
De ZW-11 schiet je zo iemand uit. Zeker op Damavand Peak rush merk je dat, daar is het echt snel vliegen en niet stil in de lucht hangen want een paar salvo's hebben je al neer.
/me houdt bijna nog meer van het jatten van scout-helis dan van het vliegen erin.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Grappig de PP2000 is naast de PP-19 de slechtste wapen in de game en de M16A3 de beste wapen in de game, best wel raar dat je niet met andere wapens over weg kunt.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 02:19:
Tof spel, echter word ik helemaal kapot geschoten als ik wat anders dan de pp2000 of m16a3 schiet.
Of het niveau ligt erg hoog, of er zijn veel cheaters, vaak zat eindig ik met een 2-10 of meer score, het lijkt wel of die gasten een hele dichte grouping hebben als ze schieten want je hoort dan een ander geluid en binnen 2/3 kogels binnen 2 seconden ben ik al dood
Dit had ik een stuk minder met CS en DOD(s) waarvan het laaste mijn all time favoriete shooter game is.
Niveau ligt zeker niet hoog, het is gewoon anders schieten en als je CS en DOD al gewend bent, dan weet je ook wat recoil betekend en die moet je als eerst onder de knie hebben, wil je iets kunne betekenen in de game. Het is niet zo extreem als in CS, maar wel meer dan in bijvoorbeeld CoD.
Wat is er zo leuk aan killstreaks bonussen in CoD ?JimDB schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:15:
[...]
Call Of Duty is gewoon een ander soort game dan BF3, en ik vind beiden wel leuk om eens te spelen.
Vooral de killstreaks vind ik gewoon een leuke toevoeging aan een FPS
[...]
Ok ?
Dit is misschien je eigen mening maar (héél) veel mensen zullen daar anders over denken.
1) In ieder spel zitten er wel een aantal
2) Zie 1
3) Zie 1
Het aantal mensen dat CoD speelt ligt volgens mij nog altijd hoger dan het aantal mensen dat BF speelt ...
Als ik 7 kills maak, dan krijg je een bonus om makkelijk nog meer kills te krijgen.
Dus als je al goed bent, dan krijg je nog een bonus om nog meer kills te maken, hoe lame is dat.
Je kan me meteen voor rotte vis uitmaken, maar toch staat mn punt. Jou punt echter niet, de expansion packs voor de oude BF versies komen nl uit een tijd dat de meeste DLC's gratis waren, inmiddels is de markt veranderd en gaan we echt niet een gratis DLC meer krijgen.Jovas schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:01:
[...]
Battlelog zit ook al vol met hersenloze Premium idioten zoals jij. Als je niets positiefs of zinvols te melden hebt, reageer dan niet zielig mannetje.. Dus je vind EA maar niks hé? Daarom heb je ze ook gespekt door Premium te kopen zeker hé? Ga a.u.b. weg en reageer niet zielepiet..
En inderdaad, BC2 kwam ook met een te gek gratis map pack voor Vietnam expansie met maps uit BC1 erin!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Anyway het was wel leuk om eens terug op leguna presa te knallen
nog mensen die hier last mee hebben ?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Dat je niet kon strafen in BFBC2 was de reden dat ik die game nooit heb gespeeld, alleen de singleplayer 1x uitgespeeld. je kan je bijna niet voorstellen dat er games zijn/waren waarbij je niet kan strafen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:24:
Gisteren BFBC2 opnieuw gespeeld, het spel voelt echt vreemd aan na al die uren BF 3, vooral het gemis van strafen was serieus wennen. Kon me ook niet van de indruk ontdoen dan het spel minder "soepel" liep dan BF 3. Ondanks dat het toch minder belastend is voor de computer, ik had volgens fraps minimum 110fps. Toch voelde de boel laggie aan.
Anyway het was wel leuk om eens terug op leguna presa te knallen. Ik ben nadien nog in enkele rondjes TDM gestapt in BF 3 (metro, seine, damavand peek en bazaar). Mijn eerste drie rondjes was echt een ramp, het was precies of ik had nog nooit gespeeld! Na een half uur was mijn aim wel terug.
nog mensen die hier last mee hebben ?
Verwijderd
Nja het is idd een heel andere manier van bewegen. Ik kan me niet herinneren dat het me vroeger zo hard stoordePykow schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:33:
[...]
Dat je niet kon strafen in BFBC2 was de reden dat ik die game nooit heb gespeeld, alleen de singleplayer 1x uitgespeeld. je kan je bijna niet voorstellen dat er games zijn/waren waarbij je niet kan strafen.
Als je BF 3 beu bent is dit zeker een (goedkope) aanrader! Alleen zoals gezegd als je dan BF 3 speelt is het wel serieus wennen
Precies dit. Zat toen al te twijfelen tussen de COD van die tijd of de BF van die tijd, maar dit heeft me toch wel voor COD doen gaan. Dat viel uiteindelijk best tegen en bij de volgende confrontatie tussen COD en BF dus maar voor BF3 gegaan, geen moment spijt van gehad.Pykow schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:33:
[...]
Dat je niet kon strafen in BFBC2 was de reden dat ik die game nooit heb gespeeld, alleen de singleplayer 1x uitgespeeld. je kan je bijna niet voorstellen dat er games zijn/waren waarbij je niet kan strafen.
Nog zo'n (bestuurlijke) misser die me een spel na 5 minuten heeft doen neerleggen. In Far Cry 2 kon ik het Aim Down Sight niet togglen, wat dus betekent dat je de helft van de tijd met je middelvinger op de rechtermuisknop zit, wat je aim verpest en je hand verkrampt. (Ik kon het destijds niet vinden in de settings, gelukkig had ik het spel voor 7,50 uit een aanbiedingen bak gevist, anders had ik er zeker zwaarder aan getild).
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
ik heb BFBC2 hier liggenVerwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:51:
[...]
Nja het is idd een heel andere manier van bewegen. Ik kan me niet herinneren dat het me vroeger zo hard stoorde. Het spel niet spelen om deze reden is wel overdreven hoor
. Het is best een leuke game eens je voorbij het strafen kijkt. er zijn een heel aantal leuke maps en tot mijn verbazing nog erg veel gevulde servers!
Als je BF 3 beu bent is dit zeker een (goedkope) aanrader! Alleen zoals gezegd als je dan BF 3 speelt is het wel serieus wennen.
Nee in BFBC2 had ik nooit een goede map. of het was die heavy metal map die hele grote open map waar iedereen lag te snipen in de heuvels. Of ik had een snow map, waarbij het inzoomen met een rifle er voor zorgde dat ik niks meer zag door de witte blur effect.
of een rush map waarbij je door bossen heen loopt naar het strand en dat je echt zwaar gebaseraped kon worden of zelfs onder de Mcom dat ding kon armen.
en dan nog zo rush map waarbij je op een eiland staat met 1 brug en een grote heuvel voor je neus waar ze vandaan komen, ze hadden gewoon hoogte voordeel een oneerlijke strijd.
de wapens hadden een hele rare scope erop zitten in de eerste levels, het duurde echt veelste lang voordat ik een fatsoenlijke scope in me handen had, maar dan moest ik wel weer een wapen in leveren die sterker was.
Dan heb ik het nog niet gehad met de noobs die je steeds killede met RPG's ipv met hun rifles.
en dit al met de combinatie dat de besturing slecht was dat je niet schuin kont lopen, heb ik de game nooit meer aangeraakt.
ik speelde ook veel team fortress 2 in clan verbant en daarin heb je zoveel bewegings vrijheid dat het gewoon niet te doen was.
Battlefield 3 was in het begin ook geen pretje om te spelen als je van hele snelle gameplay komt.
had een KD van 1.2 tot 1.4 met een SPM van 400 maar, echt een super noob was ik met zulke scores.
daarna ermee gekapt en 2 maanden later weer opgepakt en na 1 week werdt ik al weer eerste en ging me SPM al naar 500 toe en nu met meer ervaring heb ik alles verdubbelt
Had ik in het begin ook toen ik overkwam van CoD, maar het betert wel, het is gewoon een kwestie van gewoonteVerwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 02:19:
Tof spel, echter word ik helemaal kapot geschoten als ik wat anders dan de pp2000 of m16a3 schiet.
Hoewel de pp2000 zalige accuracy heeft doet ie wel weinig damage, probeer gewoon ieder wapen eens een tijdje uit en zie wat je het beste ligt, als dat de pp2000 of m16a3 is dan is dat maar zo
Geen idee, vind het gewoon een leuk concept dat je wordt beloond voor je goede werk en het geeft je een doel om naar te streven iedere keer dat je spawntPykow schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:40:
[...]
Wat is er zo leuk aan killstreaks bonussen in CoD ?
Als ik 7 kills maak, dan krijg je een bonus om makkelijk nog meer kills te krijgen.
Dus als je al goed bent, dan krijg je nog een bonus om nog meer kills te maken, hoe lame is dat.
Niet kunnen straferunnen is superirritant. Maar irl is er niemand die straferunt. Als je irl je sprintrichting wil aanpassen doe je dat door je verticale as te draaien. Probeer maar eens een sprintje te trekken en tegelijkertijd een stap naar links of rechts te doen. Kan je nu al vertellen: gaat je niet lukken.Pykow schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:33:
[...]
Dus ook al is het niet kunnen straferunnen irritant, het is wel een stuk realistischer.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Sterker nog, je kunt WEL strafen in BFBC2, maar niet sprinten en strafen. Maar in BF3 kun je niet schieten terwijl je rent en strafet dus het enige verschil is dat je moet draaien.ChojinZ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:38:
[...]
Niet kunnen straferunnen is superirritant. Maar irl is er niemand die straferunt. Als je irl je sprintrichting wil aanpassen doe je dat door je verticale as te draaien. Probeer maar eens een sprintje te trekken en tegelijkertijd een stap naar links of rechts te doen. Kan je nu al vertellen: gaat je niet lukken.![]()
Dus ook al is het niet kunnen straferunnen irritant, het is wel een stuk realistischer.
Ik heb er in BFBC2 nooit veel last van gehad, en ik vond het een geweldig spel - eigenlijk de reden dat ik BF3 gekocht heb terwijl ik na 1942 het wel gezien had met de hele franchise.
Vandaar ook dat ik de term straferunning gebruikVerwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:42:
[...]
Sterker nog, je kunt WEL strafen in BFBC2, maar niet sprinten en strafen.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Alé ik hoor het al, we zullen niet samen een rond BC2 spelenPykow schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:16:
[...]
ik heb BFBC2 hier liggenben rank 6 van de ? 145 levels die je hebt ?
Nee in BFBC2 had ik nooit een goede map. of het was die heavy metal map die hele grote open map waar iedereen lag te snipen in de heuvels.
Battlefield 3 was in het begin ook geen pretje om te spelen als je van hele snelle gameplay komt.
had een KD van 1.2 tot 1.4 met een SPM van 400 maar, echt een super noob was ik met zulke scores.
daarna ermee gekapt en 2 maanden later weer opgepakt en na 1 week werdt ik al weer eerste en ging me SPM al naar 500 toe en nu met meer ervaring heb ik alles verdubbelt
Nja mijn SPM blijft hangen rond de 960 en men KD 1.9 dacht ik.
Als ik nu speel probeer ik vooral mijn ACC per ronde de hoogte in te jagen.
Op noshar bijvoorbeeld haal ik zeer regelmatie 24-29% met m16a3 of aek. (yes noobwapen tis al goed).
Maar als ik dan naar een conquestmap ga dan zakt dat zeer regelmatig naar 17-21 afhankelijk van de dag en situatie/map.
Ik weet niet hoe het komt, ik denk dat ik in conquest te vaak voor onmogelijke shots blijf kiezen. Shots die te ver weg zijn etc.
Nu kan je zeggen wat maakt het ook uit, mss niet veel maar iedereen zoekt zo zijn "motiverende factor" in een game. Bij mij is het momenteel accurater worden
Klopt wel idd maar goed, je weet waarover het gaatChojinZ schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:45:
[...]
Vandaar ook dat ik de term straferunning gebruik
Btw, in BFBC2 kan je wel super hoog springen
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2013 12:56 ]
Verwijderd
Hoezo, komen er in BC2 mensen die zeggen "Hee ga daar eens af, dat is voor kinderen!" langs dan?Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:48:
[...]
in BFBC2 kan je wel super hoog springenis precies of je op een luchtkasteel staat !
(of in jouw geval "alee menneke, wa doede gij daareu, das veur kindekes heej, nie veur u!"...)
Verwijderd
Yup, je kent dat he "lvl 100 salto-noob, lvl 100 dolphin diver, ...", same old same oldVerwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:06:
[...]
Hoezo, komen er in BC2 mensen die zeggen "Hee ga daar eens af, dat is voor kinderen!" langs dan?
(of in jouw geval "alee menneke, wa doede gij daareu, das veur kindekes heej, nie veur u!"...)
en btw, niet meteen mijn dialect
Verwijderd
Jij gaat naar rare luchtkastelen als ze over level 100 dolphin divers beginnen, moet ik opmerken.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:14:
[...]
Yup, je kent dat he "lvl 100 salto-noob, lvl 100 dolphin diver, ...", same old same old
en btw, niet meteen mijn dialectBelgische roots ?
In conquest speel je toch meer op medium tot long range en de spread is ook veel groter op afstand door bv suppression of random deviation.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Alé ik hoor het al, we zullen niet samen een rond BC2 spelen
Nja mijn SPM blijft hangen rond de 960 en men KD 1.9 dacht ik.
Als ik nu speel probeer ik vooral mijn ACC per ronde de hoogte in te jagen.
Op noshar bijvoorbeeld haal ik zeer regelmatie 24-29% met m16a3 of aek. (yes noobwapen tis al goed).
Maar als ik dan naar een conquestmap ga dan zakt dat zeer regelmatig naar 17-21 afhankelijk van de dag en situatie/map.
Ik weet niet hoe het komt, ik denk dat ik in conquest te vaak voor onmogelijke shots blijf kiezen. Shots die te ver weg zijn etc.
Nu kan je zeggen wat maakt het ook uit, mss niet veel maar iedereen zoekt zo zijn "motiverende factor" in een game. Bij mij is het momenteel accurater worden.
[...]
Klopt wel idd maar goed, je weet waarover het gaat
Btw, in BFBC2 kan je wel super hoog springenis precies of je op een luchtkasteel staat !
l0n3w012ph schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:28:
Wat is dolphin diving???
[ Voor 8% gewijzigd door NLsandman op 15-02-2013 15:30 ]
Verwijderd
pc servers - stressedagoNITE schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:35:
Battlelog bij meer mensen down? Denk je even zonder geze*k een potje BF3 te kunnen spelen op je welverdiende eerste avond van het weekend, beginnen ze met dit geouwehoer.
battlelog - down
oh----
en hier kan je t checken
http://www.ea.com/servers/battlefield3
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2013 18:38 ]
Verwijderd
Ook hier is Battlelog dood.agoNITE schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:35:
Battlelog bij meer mensen down? Denk je even zonder geze*k een potje BF3 te kunnen spelen op je welverdiende eerste avond van het weekend, beginnen ze met dit geouwehoer.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Mooi spul
Verwijderd
Battlelog is weer up.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:36:
[...]
pc servers - stressed
battlelog - down
oh----
en hier kan je t checken
http://www.ea.com/servers/battlefield3
http://store.origin.com/s....mystery_sale_2013_nl_NL/
Als je ff naar 16.02.13 kijkt zie je volgens mij BF3 staan. Iemand hierover iets gehoord? Wat houdt dit in?
KortingHelix schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:45:
Deze week is het mystery sale bij Origin zag ik.
http://store.origin.com/s....mystery_sale_2013_nl_NL/
Als je ff naar 16.02.13 kijkt zie je volgens mij BF3 staan. Iemand hierover iets gehoord? Wat houdt dit in?
Maar hoeveel korting, wat bieden ze aan? Ook bijv. BF3 Premium Edition?
Tsja, met dat andere team, wat eenAdmiralSnipe schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:30:
De rondes worden ook steeds korter...
http://battlelog.battlefi...how/55434808/1/336464702/
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Het stelde niet veel voor nee.
De ronde was bijna afgelopen en opeens was je weg...
Fijn dan een fatsoenlijk shuffle systeem nog steeds ontbreekt
Zo te zien is het gemiddelde level van het verliezende team iets van 20, zegt niet altijd alles, maar in dit geval...
Speel overgens alleen nog maar hc tdm op neushaar, enige wat me nog boeit vanwege het tempo
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/55440182/1/244048006/
eerlijkheid gebied me te zeggen dat men teammatie die lelijkerds wel even paar keer mooi geknived had waardoor ze demoted raakten hihi
LOL jets zijn niet OP, de hardware is OP, damn wat een set up.
Zo te zien speelt die niet alleen bf3, ziet er uit als een sim set up.

Heeft vast niet te maken met het feit dat ik 2 dagen geleden geen punkbuster servers kon joinen? -_-
'I reject your reality and substitute my own'
Let op, gisteren heeft PB een nieuwe client uitgebracht, even handmatig updaten dus.theburninglink schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:34:
Prachtig, vandaag opeens uit het niets deze rotmelding:
[afbeelding]
Heeft vast niet te maken met het feit dat ik 2 dagen geleden geen punkbuster servers kon joinen? -_-
Ben al vaak van die kut ingestelde servers tegen gekomen (zoals het niet mogen switchen naar verliezende team, zelfs (!) niet als zij minder man hebben). Maar dit sloeg toch wel alles hoor, gewoon naar winnende team geswitched worden door autobalance plugin midden in de ronde met 500+ tickets achterstand.
Erg tof gedaan, nog steeds een grote domper dat DICE dit niet gewoon vanaf dag 1 voor het grote publiek toegankelijk maakt ipv dat door mods gedaan moet worden op non-pb servers.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:54:
Vette Machinima voor degenen die 'm nog niet gezien hebben:
[video]
Beter heeft BF4 wel gewoon een specmode/demo record optie etc.
[ Voor 34% gewijzigd door Xant0r op 16-02-2013 14:45 ]
Ik dacht eerst ook dat het met die nieuwe free camera move tool gemaakt was maar in een comment zeiden ze dat ze het zonder tools hadden gemaakt.Xant0r schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:41:
Erg tof gedaan, nog steeds een grote domper dat DICE dit niet gewoon vanaf dag 1 voor het grote publiek toegankelijk maakt ipv dat door mods gedaan moet worden op non-pb servers.
Beter heeft BF4 wel gewoon een specmode/demo record optie etc.
De balans is natuurlijk eerst op het gelijke aantal spelers, want op papier is 28 tegen 28 eerlijker dan 30 tegen 26. Daarbij zijn de laatst gejoinde altijd de klosXant0r schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:41:
Joinde van de week met maat van me metro server, kwamen gelijk terecht in een fullcap tegen met 500 tickets achterstand ofzo. Worden we na kleine 5 minuten met het squad (3 man) geswitched naar het winnende team.
Ben al vaak van die kut ingestelde servers tegen gekomen (zoals het niet mogen switchen naar verliezende team, zelfs (!) niet als zij minder man hebben). Maar dit sloeg toch wel alles hoor, gewoon naar winnende team geswitched worden door autobalance plugin midden in de ronde met 500+ tickets achterstand.
Daarnaast is het moeilijk om te zien hoeveel ''veteranen'' er tegen ''nieuwe'' spelers spelen ivm boosten en resets, en hoe hard de spelers hun best doen om te winnen. Dus een team met level 100's kan het nog steeds afleggen tegen een team lager gerankte. Het wachten is op de shuffle bij het begin van een nieuwe ronde (als die shuffle komt, want dat is ook niet altijd het geval) waarbij je ook nog eens rekening moet houden met squad maatjes.
Al bij al is het balanceren ''hit and miss''.
Heerlijke line of sight op close quarters 48 players, ik maai er 5 neer....banned for camping.
Flikker toch op.
/rage mode off
EDIT: krijg ik nog wel mijn XP?
[ Voor 9% gewijzigd door vinom op 16-02-2013 17:00 ]
---RAWE CEEK!!!---
http://blogs.battlefield.com/2013/02/end-game-maps-overview/
[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 16-02-2013 22:03 ]
Prachtig filmpje !! Hoevaak zijn ze de map heen en weer gevlogen ? 379 keer .... of loopt het in de duizenden kerenAdmiralSnipe schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:54:
Vette Machinima voor degenen die 'm nog niet gezien hebben:
[video]
Verwijderd
Meer dan 3300 punten aan laser-designation damage assists
Sommige servers draaien een anti switch plugin, ik ben al diverse malen weer terug geswitched omdat ikXant0r schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:41:
Joinde van de week met maat van me metro server, kwamen gelijk terecht in een fullcap tegen met 500 tickets achterstand ofzo. Worden we na kleine 5 minuten met het squad (3 man) geswitched naar het winnende team.
probeerde om naar het verliesende team te switchen, houd niet zo van dat gerape en in de chat staat dan NLsandman tried to switch to the other team, shame on you.
Mis de tijden dat admins nog actief waren, nu zijn het allemaal domme auto admins die draaien op waardeloze of slecht geconfigureerde scripts.
Wilde bijna zeggen dat ze waarschijnlijk zichzelf wilde indekken tegen eventuele ban via DICE oid, maar na tweede keer kijken (voornamelijk die met cockpit/pilot view) lijkt het erop dat het inderdaad gewoon is uitgeknipt en op de grond is gerecorded door op cockpit te gaan staan oid. Des te knapper is het in elkaar gezet, maar blijf uiteraard bij mijn mening staan dat dit sowieso vanaf dag 1 mogelijk moest wezen door middel van specmode en/of een demo recorder.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:01:
[...]
Ik dacht eerst ook dat het met die nieuwe free camera move tool gemaakt was maar in een comment zeiden ze dat ze het zonder tools hadden gemaakt.
Klopt, ik vind het persoonlijk net even wat te ver gaan. Helemaal omdat ik 9 van de 10x niet alleen speel en dus gewoon naar maat toe wil switchen. Vaak switchen we naar verliezende team, omdat je als je naar winnende team switch toch vaak weer word terug gebalanced. Is het niet direct, dan komt het later wel. Daarom echt schurfthekel aan bepaalde servers, laten je niet eens switchen naar het verliezende team ondanks minder tickets, minder vlaggen en minder spelers.NLsandman schreef op zondag 17 februari 2013 @ 00:45:
[...]
Sommige servers draaien een anti switch plugin, ik ben al diverse malen weer terug geswitched omdat ik
probeerde om naar het verliesende team te switchen, houd niet zo van dat gerape en in de chat staat dan NLsandman tried to switch to the other team, shame on you.
Mis de tijden dat admins nog actief waren, nu zijn het allemaal domme auto admins die draaien op waardeloze of slecht geconfigureerde scripts.
Doet me gelijk weer denken aan Bad Company 2 waar men vanuit de mainbase gingen snipen met alle vlaggen tegen, maar zodra je hun killde werd je door plugin automatisch gekilled voor baserape/killing in mainbase maar zelf gewoon lekker blijven campen en geen enkele poging wagen om de base uit te komen..
[ Voor 47% gewijzigd door Xant0r op 17-02-2013 09:21 ]
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 00:21:
Oman + Knet-Soflam + Codecaster-javelins == big points...
Meer dan 3300 punten aan laser-designation damage assistsMet 3-3 tot de helft van de ronde 1e gestaan omdat er ouwerwets een regen javelins op mijn soflam volgde. Lekker hoor
Ik was waarschijnlijk gespot en zat in een hoekje mijn spawn beacon uit te klappen toen ik de heli hoorde aankomen. En ja hoor hij kwam al schietend het hoekje om vliegen, maar hij moest relatief stil hangen om mij te raken. Ik snel met de m98b inzoomen en pok..... killstreak ended
De twijfelachtige eer voor één van zijn vier deaths tijdens het potje.
Stom hoe dat één kill toch heel je dag goedmaakt zo
Verwijderd
Ik snap nog steeds niet dat je zo'n last hebt van een kerel in een scout heli. Als je die bolt-action weg legt en iets pakt waarmee je niet de hele tijd op een dak moet zitten is die kerel er zó uit. Ik vergaar bijna net zo vaak scout helis door de voorgaande bewoner eruit te maaien als door ze van de spawn te halen...Hippocampus schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:21:
Gisteren is het me dan toch gelukt die Serafin uit zijn cockpit te schieten toen hij me wilde neermaaien![]()
Ik was waarschijnlijk gespot en zat in een hoekje mijn spawn beacon uit te klappen toen ik de heli hoorde aankomen. En ja hoor hij kwam al schietend het hoekje om vliegen, maar hij moest relatief stil hangen om mij te raken. Ik snel met de m98b inzoomen en pok..... killstreak ended![]()
De twijfelachtige eer voor één van zijn vier deaths tijdens het potje.
Stom hoe dat één kill toch heel je dag goedmaakt zo
Pak een beetje zuivere PDW of speel eens geen recon, dan is je trauma over.
Hoho, niet te snel conclusies trekken aub.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:29:
Ik snap nog steeds niet dat je zo'n last hebt van een kerel in een scout heli. Als je die bolt-action weg legt en iets pakt waarmee je niet de hele tijd op een dak moet zitten is die kerel er zó uit. Ik vergaar bijna net zo vaak scout helis door de voorgaande bewoner eruit te maaien als door ze van de spawn te halen...
Pak een beetje zuivere PDW of speel eens geen recon, dan is je trauma over.
1: Die ''kerel'' is goed in zijn heli, zoals gezegt probeer t eens.
2: Ik lig niet de hele tijd op een dak, sterker nog dat heb ik ooit eens geprobeerd en het is saai en je hebt er niks aan. Dus dat doe ik niet.
3: Ik speel al mijn kits even veel, ik was gewoon even recon om een alternatieve spawn op te zetten voor mijn squad omdat we dus geen vlaggen hadden (lees baserape)
4: Ik heb zeker geen trauma, niet van hem nog andere spelers of situaties in het spel.
Fijn om te zien dat ik meteen weer in een hokje gestopt wordt
Ik zou zeggen pak een tank, dat werkt veel beter dan met een sniper hem eruit proberen te vliegen schieten.Hippocampus schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:40:
[...]
Hoho, niet te snel conclusies trekken aub.
1: Die ''kerel'' is goed in zijn heli, zoals gezegt probeer t eens.
2: Ik lig niet de hele tijd op een dak, sterker nog dat heb ik ooit eens geprobeerd en het is saai en je hebt er niks aan. Dus dat doe ik niet.
3: Ik speel al mijn kits even veel, ik was gewoon even recon om een alternatieve spawn op te zetten voor mijn squad omdat we dus geen vlaggen hadden (lees baserape)
4: Ik heb zeker geen trauma, niet van hem nog andere spelers of situaties in het spel.
Fijn om te zien dat ik meteen weer in een hokje gestopt wordt
Hij speelt veel Markaz en Damavand peak heb ik gemerkt, dat zijn maps waar je relatief makkelijk weg kunt komen met een scout heli dus je moet 'm in 1 hit neer zien te halen.
Toen ik bij hem in de server zat en hem een paar keer op een tankshell had getrakteerd was hij snel weg.
Probeer verder maar eens om hem achter je aan te lokken op Markaz monolith en duik vervolgens achter een gebouw, als je naar 3rd person view gaat kun je hem aan zien komen en op het laatste moment duik je omhoog (moet je alsnog oppassen als hij repair buddies heeft).
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.