||| F1-aeroblog || Battlelog |||
'I reject your reality and substitute my own'
Mirillis Action vind ik goed werken. Weinig FPS lossfynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:38:
Wat is een goede en lichte gameplay recorder?
Buffalo77 | Pokemon Unite
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Volgens mij is het niet helemaal in orde dat jij dat kind de tiet geeft, zo werkt dat niet hoorChojinZ schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:06:
[...]
Komt vanzelf weer goed. De eerste 6 maanden kom je nauwelijk aan gamen toe maar als het wat ouder begint te worden (en niet elke 3 uur komt voor een flesje/de tiet) zal je wel weer wat meer tijd krijgen.
Geldt natuurlijk alleen voor de avond. Want overdag zal je de komende jaren weinig aan gamen toe komen...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ow, vandaar dat hij blijft doorhuilen....Tsurany schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:54:
[...]
Volgens mij is het niet helemaal in orde dat jij dat kind de tiet geeft, zo werkt dat niet hoor
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
En mijn kinderen vinden de 3ds en funnygames ook al leuk .
En ik heb ook nog een baby en de fles geven/verschonen heb ik een vrouw voor
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Zelf gebruik ik vooral Xfire.fynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:38:
Wel handig om te recorden, screenshots te nemen, eventueel te broadcasten, ...
En doormiddel van xfire kan je ook linksboven het uur en rechtboven je FPS laten weergeven in-game, wel gemakkelijk
Ergens in maart, ik denk niet dat er al een officiele datum vast staat ...Indy91 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:37:
[...]
On Topic:
Zijn er al release data bekend voor End Game?
[ Voor 24% gewijzigd door JimDB op 12-02-2013 18:51 ]
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 19:46
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
MSI afterburner gebruik ik.fynrd1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:38:
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dankje voor alle tips, ik heb uiteindelijk deze gebruikt en werkt geweldig. De onzichtbare bullet staat nu gecaptured. Even een video-editor vinden om te knippenronalddus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:44:
[...]
Mirillis Action vind ik goed werken. Weinig FPS loss
+1theburninglink schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:41:
Ik persoonlijk vind Dxtory het fijnste.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/KiRliCiKi/
Is er zo een die in ze eentje in een tank wilt, ga je erbij, gaat hij op de base achter een gebouw staan, of buiten het level rijden. Heb hem de rest van de game lopen trollen, en TK'en.
---RAWE CEEK!!!---
Android developer & dürüm-liefhebber

Er was ook nog een grenade bij betrokken en het was op Grand Bazaar... experimenteer er op los zou ik zeggen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nope geen andere game voor mij...Pykow schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:58:
[...]
Andere game misschien ? met het niveau op de meeste servers, wordt de fun snel van je ontnomen.
Ik speel bf al sinds bf vietnam. Daarvoor soldier of fortune clanwars to the max
Ik accepteer het spel zoals het is...:)
Enige waar ik de schurft aan heb zijn teamkillers.(op hc). Gasten die in de chat zeiken op een ander Noob dit Noob dat kanker dit kanker dat.bah ik poep op hun allemaal. Airrape heb ik geen last van als het gebeurd dan is die gast gewoon super goed. Heeft hij behoorlijk wat tijd ingestoken.
Ik knal met elk wapen, gebruik alles wat ik in de game gebruiken kan en ik geniet er met volle teugen van.
Conquest/TDM hell yeah....i love it. Baserape....? Hmmzzz jammer ik zoek wel een andere server.
Crane campers.....I love you all...!!! Easy targets op zijn best...:)
Mensen moeten zich niet zo druk maken op public servers....
Wil je serieus spelen dan moet je wars doen met een clan.
Die tijd ben ik helaas voorbij....
Edit:
En iedereen bedankt voor de felicitaties:)
Kon niet wachten om een extra game pc voor mijn zoon te kopen...Haha in dezelfde kamer,zelfde squad en lekker knallen...woop woop
[ Voor 7% gewijzigd door MeagaShira op 13-02-2013 08:59 ]
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Is dat de reden dat ik helemaal niet meer kan joinen? Krijg een zwart beeld als ik join. Voorheen had ik dit ook, maar dat lag toen omdat ik geen ports had geforwarded.
Fixed
http://www.cmwgaming.com/announcements/fix-for-crash/
[ Voor 9% gewijzigd door noud op 13-02-2013 10:45 ]
Hoe krijg ik in godsnaam die multikills? Al flink lopen spammen met nades en ook al meerdere kills met 1 nade gemaakt maar toch blijft de teller op 0 staan.
Dus... hoe maak ik die multikills?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Metro 64 man met frags allowed wil hij ook wel lukken.
[ Voor 14% gewijzigd door MeagaShira op 13-02-2013 11:15 ]
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
De teller staat bij mij op drie multikills (4 man minimaal omleggen).ChojinZ schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:03:
Kheb hulp nodig bij het verkrijgen van de Rambo dogtag.
Hoe krijg ik in godsnaam die multikills? Al flink lopen spammen met nades en ook al meerdere kills met 1 nade gemaakt maar toch blijft de teller op 0 staan.
Het gaat het beste met c4. Een keer een BTR die gevuld was met vier man. C4 erop en klaar.
Een keer c4 in een trap gat en een hele squad kwam naar boven. (okee, ik was zelf ook dood, maar squad whipe en vier man pleitte)
Maar het is gewoon vreselijk geluk hebben.
[ Voor 40% gewijzigd door DvE op 13-02-2013 12:36 ]
Ik heb laatst alle assignments gehaald (
Ik heb ze grotendeels gehaald door op een no-rule Ziba Tower Conquest server te gaan zitten en C4 rond de C-vlag of de A-vlag te spammen. Lame, maar het werkte. C4 tactisch neerleggen - daar waar JIJ zou gaan zitten als je die vlag zelf zou cappen - en ergens verderop in een plantenbak gaan liggen te wachten tot de vlag bijna is: beste moment om BOEM te doen.
Dat lever soms een double op, soms een triple en héél soms een multikill. Dus als je je Rambo-tag wilt halen: geduld.
oh en als trots op je KDR bent: niet gaan proberen om alle assignments te gaan halen
[ Voor 6% gewijzigd door Murphy op 13-02-2013 11:48 ]
En straks komt er weer double XP aan dus iedereen zit dan in MetroThr!lls schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:48:
Gewoon een Metro server opgaan, M320 of M320LVG en vervolgens op de bekende plekken wat shells rammen. Binnen no time heb je dan de multikills binnen
Ik heb er nu 3 vd 5. Eerste was een tijd geleden op Canals toen ik met m'n tank een volle Rhib boat overhoop knalde, stond er zelf van te kijken dat ik een multi kill had. En afgelopen dagen 2 gehad op AK, helikoptertjes uit de lucht knallen met je tank, onvoorstelbaar dat daar toch nog vaak 4 man in zitten, maar mij hoor je niet klagen!ChojinZ schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:03:
Kheb hulp nodig bij het verkrijgen van de Rambo dogtag.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ook al drie van de vijf gewoon geschoten met quadprays.

Moet eigenlijk overstappen op de C4 maar ik heb totaal geen zin om TDM C4 parachute, C4 op MCOM, C4 op flag bij CQ of gewoon 64 player metro te gaan doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De Rambo dogtag moet je gewoon halen zoals John Rambo het zelf zou doen: met de belt-fed lmg met fg + extended mags/laser en schieten vanuit de heup. Gewoon flanken en een groepje van de achterkant benaderen, granaat erin gooien voor de paniek en open trekken die belt fed. Heb je in no-time multi kills, het kostte me nog geen week en dat was nog zonder actief proberen de multi kills te halen.
[ Voor 70% gewijzigd door wesleytjuh op 13-02-2013 13:42 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Lock wel je squad anders gaan squadmates je voor zijn. Zorg dat je beiden engineer bent en kan repareren en zorg dat jij ook kan vliegen. Als je in de heli spawned vanuit het menu kan het zijn dat hij gunner is en jij de piloot. Dan kan je uitstappen en wisselen maar dan kan iemand de heli "kapen", beste is om dan weg te vliegen en een stukje verder op te wisselen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
vreemd want ik krijg met geen enkel wapen nog een multi-kill.. ook al leg ik er 8 achter elkaar om... volgens mij vanaf de laatste patch ?!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:12:
Ik wordt een beetje verdrietig van al die verhalen over C4 flagcampen om deze dogtag te halen.....
De Rambo dogtag moet je gewoon halen zoals John Rambo het zelf zou doen: met de belt-fed lmg met fg + extended mags/laser en schieten vanuit de heup. Gewoon flanken en een groepje van de achterkant benaderen, granaat erin gooien voor de paniek en open trekken die belt fed. Heb je in no-time multi kills, het kostte me nog geen week en dat was nog zonder actief proberen de multi kills te halen.
m320(lvg) krijg ik ook geen multikills meer in metro64...met handgranaten heel af en toe eentje...
Da's inderdaad handigste, en dan eventueel op elkaar spawnen.Versteegrob schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:38:
Met ze tweeën in een squad en dan geluk hebben?
Als je een niet te drukke Conquest-server kiest (30 spelers ofzo van de max. 64), kun je de kans nog wat vergroten dat je daadwerkelijk de heli te pakken krijgt (ipv. de 15 anderen die daar al staan te springen om in te stappen danwel de heli/elkaar op te blazen...zucht

Ik heb op seine ooit per ongeluk een dubble kill geschoten met de m98b doordat er precies twee pupkes achter elkaar stonden. Het was met 1 kogel 2 headshots.
Ander onderwerp, is het de brakke hitdetectie of is het gewoon nog steeds niet gefixt dat je rpg in de lucht oplost als je kort na het afvuren dood gaat ? Of heeft ie een paar meters nodig om bestaansrecht te krijgen in het spel. Erg frustie momenten levert het op.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
1x met me jet een transport helineergehaald die helemaal vol zat
2x C4 parashut in een TDM van 48 spelers/
zijn gewoon heel lastig te halen, maar gelukkig toch gehaald met veel frustratie
Volgens mij heeft hij inderdaad een paar meter nodig voordat hij geldig is. Erg irritant, vooral omdat de animatie en het geluid wel gewoon aanwezig is, enkel geen hit..Hippocampus schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:01:
Is een stel vijanden achter elkaar neermaaien niet gewoon een killstreak ipv een multi-kill ? Is het dan niet zo dat je in één keer een bergje vijanden moet killen, dus met granaat of c4 of idd een volle heli ?
Ik heb op seine ooit per ongeluk een dubble kill geschoten met de m98b doordat er precies twee pupkes achter elkaar stonden. Het was met 1 kogel 2 headshots.
Ander onderwerp, is het de brakke hitdetectie of is het gewoon nog steeds niet gefixt dat je rpg in de lucht oplost als je kort na het afvuren dood gaat ? Of heeft ie een paar meters nodig om bestaansrecht te krijgen in het spel. Erg frustie momenten levert het op.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Is het weer zover en heeft pb weer een update van de pb server software uitgebracht die niet over een komt met de client software.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:55:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'ecl1px' (for 0 minutes) ... This PB Server Requires (A1386 C2.317) - Error loading pbag
Dit is al de 3e keer dat ik het tegen kom.
Verwijderd
PC: We are aware of the connectivity issues on PC and investigating. You should currently be able to join servers that have Punkbuster set to "off". Stay tuned for more info.
Dat staat er al sinds vanmorgen, maar ik kan gewoon zonder problemen servers joinen.Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:03:
Lees net op Battlelog:
PC: We are aware of the connectivity issues on PC and investigating. You should currently be able to join servers that have Punkbuster set to "off". Stay tuned for more info.
Verwijderd
Zag het net ook.Snorro schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:07:
[...]
Dat staat er al sinds vanmorgen, maar ik kan gewoon zonder problemen servers joinen.
Verwijderd
Nee, dat is gewoon de netcode. Als jij vuurt duurt het een tijdje (jouw ping...) tot de server weet dat die RPG er is. Dus jij ziet jezelf nog schieten aar volgens de server ben je al dood. Dus de server gebruikt zijn veto-recht en je RPG verdwijnt als sneeuw voor de snijbrander.wesleytjuh schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:53:
[...]
Volgens mij heeft hij inderdaad een paar meter nodig voordat hij geldig is. Erg irritant, vooral omdat de animatie en het geluid wel gewoon aanwezig is, enkel geen hit..
Zelfde met kogels afgevuurd in je laatste ogenblikken - die zijn vaak ook niet aangekomen ondanks de hitmarkers omdat je al dood was toen je vuurde.
BF3's netcode is gewoon niet bijster intelligent.
Ik lees dat ze nieuwe domeinen hebben en het even duurt voor alle dns servers gesynct zijn maar ik vind dat vreemd, misschien liggen ze onder vuur omdat ze aan bepaalde figuren hun inkomsten zitten?
DAT is inderdaad pas Rambo style!!!brechts schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:41:
Ik heb er één gehaald op bazaar met X-bow met explosive bolt, middengang rubble kill door hoog te richten, vrij rambo-stijl als je 't mij vraagt
En @Pykow: wat lees ik nu??? Met je jet een transport heli neergehaald? Dat kan niet!
Verwijderd
speel wat minder TDM en m16a3-medic danPykow schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:03:
zijn gewoon heel lastig te halen, maar gelukkig toch gehaald met veel frustratie
IFVs C4en, transporthelis neerhalen, je M240b leegschudden op een groepje Metro64 spelers en een keer volgas je tank over een vlag op Seine heenscheuren en je haalt ze best snel.
De mijne die ik me recent herinner waren: op Seine een tank over E heen gewalst waar net een groepje vijanden liep, op Seine een huis in een steegje gepleurd dat vol liep, op Metro op de roltrap gaan liggen met de M240 op bipod en een hele squad die de lockerroom uit komt in één salvo ter gronde richten (dat is wel blind geluk), een IFV geboemd op Bazaar die helemaal vol zat (omdat hij nét op E aan kwam van de verse spawn en mijn jeepje met plaksel in z'n flank kreeg

Ik haal niet dagelijks een multikill, maar met m'n 700 uur heb ik er toch wel enkele tientallen. Veel op grote voertuigkaarten spelen werkt, zeker in HC waar je geen jetrape hebt en waar je javelin bij inslag op de tank ook de omstaande engies meeneemt
Ik snap je punt (en je frustratieA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:12:
Ik wordt een beetje verdrietig van al die verhalen over C4 flagcampen om deze dogtag te halen.....
Sommige achievements kan je nog wel halen terwijl je nog steeds bezig bent met de objectives. Maar er zitten achievements tussen die, zeker als je casual speler bent, niet kan halen zonder de objectives uit het oog te verliezen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
wat nou, ik speel niet altijd met de M16A3 als ik TDM speelVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:34:
[...]
speel wat minder TDM en m16a3-medic dan
http://battlelog.battlefi...how/55251599/1/172685289/
Jawel zelfs een grote jet noob kan ermee domineren, iets met jets en overpowerd te maken.l0n3w012ph schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:28:
[...]
En @Pykow: wat lees ik nu??? Met je jet een transport heli neergehaald? Dat kan niet!
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
AEK telt niet.Pykow schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:03:
[...]
wat nou, ik speel niet altijd met de M16A3 als ik TDM speel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
M416 of F2000 wel dan ?
Kerel, kom eens met een ander excuus.Pykow schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:03:
[...]
wat nou, ik speel niet altijd met de M16A3 als ik TDM speel
[...]
Jawel zelfs een grote jet noob kan ermee domineren, iets met jets en overpowerd te maken.
Verwijderd
Als je met een heli stilhangend in je eigen basis serieus schade aan kut richten is het hele vijandelijke team aan het nitwitten. Dus als je dat regelmatig overkomt een andere server zoeken of leren omgaan met laserpainters en guided ammo.Kepro schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:29:
[...]
Kerel, kom eens met een ander excuus.Chopper is zeker ook OP omdat je met zoom options helemaal achter in de base kan blijven stil hangen en toch kills kan krijgen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
M416 niet nee, F2000 misschien wel.
Verwijderd
F2000 en AEK wat mij betreft wel, die hebben een nadeel (niet handig op afstand) en zinj daardoor goed in balans.
Hier nog steeds problemenNLsandman schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:07:
Paar uurtjes geduld hebben dus tot alle servers weer een goede versie van pb draaien, laatste keer duurde het 4 uur.
1. M16A3 bashing
2. <insert random kutding hier> is zòòòòò OP!
Ieder speelt toch met wapens die ze zelf kiezen, ze zitten in het spel voor een reden. En zijn ze te OP en moet je wenen omdat je niet kan winnen? Gebruik het dan gewoon facking zelf?
Android developer & dürüm-liefhebber
Doe mij maar de SG-553, M27 of de F2000.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
niet dat het mij uitmaakt heb men shitbucket al lang en breed verdiend maar toch
Ik zou de M27 zeker wel als makkelijk wapen binnen zijn class bestempelen: in feite is het qua characteristics gewoon een prima hanteerbare assault rifle met een grote clip. Het is overigens ook mijn default-wapen als Support, samen met de MG36: met die belt-fed dingen heb ik niet zo veel.NoFearCreations schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:00:
Ik wordt nooit voor -insert random weapon- noob uitgemaakt. Speel ook weinig met die makkelijke wapens.
Verder heb ik door mijn wapen-keuze ook praktisch nooit te kampen met beschuldigend gejank in de chat - niet dat het me wat kan schelen als ik wel wat naar mijn hoofd geslingerd krijg.
---
Definieer makkelijke wapens?NoFearCreations schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:00:
Ik wordt nooit voor -insert random weapon- noob uitgemaakt. Speel ook weinig met die makkelijke wapens.
Ik speel altijd Assault - M16A3 - Health pack of Support - M27 - C4, dat telt zeker als makkelijk
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
TDM op Neushaar...Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:01:
[...]
F2000 en AEK wat mij betreft wel, die hebben een nadeel (niet handig op afstand) en zinj daardoor goed in balans.
Ja, de AEK is easymode.
Waarom zou je Zoom Optics nemen als een TV Guided ook infantry kan opblazen en ook nog eens preciezer is en met een groter rage gehalte van je vijand wordt geleverd : GRATISCHSCHSCHSCHKepro schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:29:
Chopper is zeker ook OP omdat je met zoom options helemaal achter in de base kan blijven stil hangen en toch kills kan krijgen?
PKP en M60 zijn misschien wel NOG makkelijkerw00t00w schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:28:
M27 ... makkelijk wapen ... MG36
met die belt-fed dingen heb ik niet zo veel.
Ik vind de Type 88 de laatste tijd leuk : Best raar om mee te schieten en zonder wat voor scope dan ook erop krijg je een beetje het PKM gevoel uit BF2 dankzij dat lief klein gek iron sight dingetje
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De M16A3 dus, en bijna net zo de M416. Die gebruik ik alleen als het echt ff ruk gaat, om toch weer een beetje terug te komen. Maar vind het veel leuker om met minder goede wapens te spelen, is de uitdaging groter. Speel alleen maar een pubs, kom zelden uber-1337-leet spelers tegen, dus heb de M16A3 ook niet nodig.Makkelijk schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:29:
[...]
Definieer makkelijke wapens?
Ik speel altijd Assault - M16A3 - Health pack of Support - M27 - C4, dat telt zeker als makkelijk
---RAWE CEEK!!!---
Wellicht, maar het is niet echt mijn ding. Betekent overigens niet dat ik ze nooit gebruik: op zijn tijd een beetje aanklooien met die dingen op TDM of Metro kan best leuk zijnnero355 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:34:
[...]
PKP en M60 zijn misschien wel NOG makkelijker
Ik vind de Type 88 de laatste tijd leuk : Best raar om mee te schieten en zonder wat voor scope dan ook erop krijg je een beetje het PKM gevoel uit BF2 dankzij dat lief klein gek iron sight dingetje
Ik gebruik de M416 en M16A3 praktisch nooit: ik gebruik bij voorkeur 7.62mm carbines en assault rifles, en moet als ik switch best weer even wennen, wellicht door de recoil compensatie die ik gewoon ben. Ik had laatst weer even met de M416 in de rondte geschoten (voor die camo assignment), en het voelde alsof ik met een plastic proppenschieter rondliep, het zwabberde alle kanten op
---
Nevermind, zeker geen chopper pilot. Zo wel, dan speel je het toch echt verkeerd.nero355 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:34:
[...]
Waarom zou je Zoom Optics nemen als een TV Guided ook infantry kan opblazen en ook nog eens preciezer is en met een groter rage gehalte van je vijand wordt geleverd : GRATISCHSCHSCHSCH
[...]
PKP en M60 zijn misschien wel NOG makkelijker
Tijd om eens even een potje te racen ipv schieten.
Dat klinkt bekend in de orenHippocampus schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:03:
Soms heb je van die dagen dan zit alles tegen. Steeds in de rug geschoten worden, vijanden met 2% health laten staan, je granaat net tegen de gordijnrails gooien en terug op je dop krijgen, als een mafkees staan dansen omdat je blijft hangen achter een drempeltje enz enz.
Tijd om eens even een potje te racen ipv schieten.
De laatste tijd speel ik meer HC waardoor je minder last hebt van die net-niet kills. Zeker als er een groepje staat kun je met één magazijn veel meer omleggen. Bijkomend voordeel is dat ze je niet op de map kunnen zien. Ook gebruik ik steeds meer de minder gebruikte wapens voor wat meer uitdaging. Als het tegenzit switch ik soms weer even terug naar een makkelijkere variant.
Gisteren weer even een normaal potje 32p Ziba gedaan met mn vaste teammaat. Er waren iets van 700 tickets, dus daar ben je wel even zoet mee. Onze score was ongeveer 2x zo hoog als alle andere spelers; ging dus erg lekker! Met nog <100 tickets te gaan stopte het spel bij mn maat. Hij dacht eerst dat het een crash was, maar hij werd gekickt voor 'being a bunnyhopping cunt'. Dus wij allebei zo van wtf? Foute inschatting van de admin misschien, kan gebeuren. Een minuut later werd ik er ook afgekegeld. Sommige admins

Tja, nu weer bunnyhoppen, in BF2 was het 'dolphin diving' en dat was nog erger.Bee.nl schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:16:
'being a bunnyhopping cunt'.
Zolang iedereen het doet (af en toe) kan je er spelers toch niet voor bannen vind ik. Misschien had de admin ook even een potje moeten gaan racen
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Kan Jezus toch niets aan doen?Mavamaarten schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:20:
Jezus, het topic hier is ook een beetje eentonig hoor...
1. M16A3 bashing
2. <insert random kutding hier> is zòòòòò OP!
Ieder speelt toch met wapens die ze zelf kiezen, ze zitten in het spel voor een reden. En zijn ze te OP en moet je wenen omdat je niet kan winnen? Gebruik het dan gewoon facking zelf?
Wat minder taalarmoede graag.
[ Voor 3% gewijzigd door pafdaddy op 13-02-2013 22:14 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
In BF3 niet echt nee. In BF2 heb ik heel wat mensen kwaad gemaakt door te seatswitchen en op een TV missile te trakteren en dan het liefst infantry als het effe kanKepro schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:57:
Nevermind, zeker geen chopper pilot. Zo wel, dan speel je het toch echt verkeerd.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Taalarmoede is dit een troll ?pafdaddy schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:12:
[...]
Kan Jezus toch niets aan doen?
Wat minder taalarmoede graag.
Nee klopt jezus was niet goed bij zijn bewust zijn, jezus was toch een burger met een sick mind en waanbeelden die zich laat vast spijkeren aan 2 houten latten.
Tenminste of het was een burger die niet goed bij zijn hoofd was of een slechte goochelaar die dacht nog los te komen van de houten latten en er behoorlijk hard in faalde. die was zeker nog geen level 100 haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 14-02-2013 09:29 ]
Iemand die ik kan toevoegen op Battelelog?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
je bedoelt een morraalridder ?Murphy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:40:
LOL!!! *neemt screenshot voordat een moraalmod dit wegpoetst*
Vrijheid van meningsuiting he, ze noemen het niets voor niets een GELOOF, je moet er in geloven ipv dat ze feiten hebben. De nuchterheid van de nederlander. niet gezien is niet geloven
Met de V kan je de F(v)iremode aanpassen, niet dat het veel nut heeft, maar het kan.Alexxxxxxxxxx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:31:
Hoe kun je de fire mode van wapens veranderen?
Iemand die ik kan toevoegen op Battelelog?
Wanneer gaat origin een update uitgeven dat we meer dan 100 vrienden kunnen toevoegen aan je lijstje ?
ik moet zoveel invites afwijzen en steeds opschonen dat ik er redelijk gek van wordt.
Volgens mij wordt het gewoon tijd om je friendlist eens op te schonen.Pykow schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:53:
[...]
Wanneer gaat origin een update uitgeven dat we meer dan 100 vrienden kunnen toevoegen aan je lijstje ?
ik moet zoveel invites afwijzen en steeds opschonen dat ik er redelijk gek van wordt.
Verwijderd
Kijk ik nadien op die speler zijn profiel, welk wapen gebruikt hij het meest, idd ... M16A3.
Ik reageer nooit op die dingen maar tegenwoordig krijg ik ze meer en meer en het irriteert me wel !
Ik ben 27 wat zou ik gaan schieten in een computerspelletje :-S.
"Cheater! How could you make such a shot with a shotgun, i'm too far out".
"Euhm omdat je 1) in het midden van de gang staat. 2) compleet alles verwoest naast mij maar mijzelf niet raakt met je gesproei 3) ik slugs gebruik en zelf vanuit cover vuur. zucht"
Van mij mag BF 4 toch echt wel een kill-cam hebben waarbij je kan zien hoe ze je killen. het mag dan nog een optie zijn die je kan aan of uit zetten, maar misschien helpt dat tegen het geklaag !
Ik moet zeggen, ik heb alles gehaald m.u.v. de medals en dogtags en sinds ik lvl 100 ben en de assignments geunlocked heb. Ben ik gekapt met spelen. Misschien kom ik nog terug voor endgame, maar ik vind het eigenlijk niet meer zo leuk. Zeker niet om alleen te spelen, en zeker niet om dan nog op servers te komen waar zaken niet deugen en van alles mis is met de personen die aan de andere kant van het toetsenbord zitten.Thr!lls schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:41:
Nog 17 levels tot m'n eigen shitbucket, het komt nu toch wel akelig dichtbij
En daar merk ik nu van dat ik wel in een soort van gat gevallen ben, want ik heb zeeën van tijd over. Tijd voor een andere hobby...
Verwijderd
Iedereen is vrij te kiezen met welk wapen ze spelen imo.NoFearCreations schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:00:
Ik krijg de stippeltjes van snipers maar ik zal nooit of nooit in de chat beginnen klagen over "fucking noob sniper, noob weapon" of whatever. net hetzelfde als een goeie (of betere speler als ik) me doodt met een AEK, M16A3. Dan denk ik, ok kerel is goed of waar ben ik in de fout gegaan?
Maar neen, afgeven is gemakkelijker :-).Ik heb het al gezegd, die chatfunctie afschaffen!
---RAWE CEEK!!!---
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Er is een heel groot gat wanneer je geen zin meer hebt in BF3, er is namelijk geen andere shooter op de markt die in de buurt komt. Speel de game nu een stuk minder dan voorheen, alleen nog met vrienden of clan maten en anders raak ik de game bijna niet meer aan.loewie1984 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Ik moet zeggen, ik heb alles gehaald m.u.v. de medals en dogtags en sinds ik lvl 100 ben en de assignments geunlocked heb. Ben ik gekapt met spelen. Misschien kom ik nog terug voor endgame, maar ik vind het eigenlijk niet meer zo leuk. Zeker niet om alleen te spelen, en zeker niet om dan nog op servers te komen waar zaken niet deugen en van alles mis is met de personen die aan de andere kant van het toetsenbord zitten.
En daar merk ik nu van dat ik wel in een soort van gat gevallen ben, want ik heb zeeën van tijd over. Tijd voor een andere hobby...
ik ben nu weer in een fase dat racen leuk is en speel dus nu DiRT3 en Euro truck simulator 2
totaal wat anders dan een shooter, maar wel leuk om te doen. De laatste maand speel ik dus ETS2, DiRT3, Fifa 13 en zo nu en dan nog een keertje BF3.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Verwijderd
Klopt als je van BF 3 op zoek gaat naar een andere shooter kom je teleurgesteld terug. Er is geen waardig alternatief. Ik denk er sterk aan om terug meer BFBC2 te spelen, dat spel heb ik destijds toch geen honderden uren gespeeld, ik weet alleen niet hoe het zal zijn qua besturingen etc komende van BF 3.Pykow schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:19:
[...]
Er is een heel groot gat wanneer je geen zin meer hebt in BF3, er is namelijk geen andere shooter op de markt die in de buurt komt. Speel de game nu een stuk minder dan voorheen, alleen nog met vrienden of clan maten en anders raak ik de game bijna niet meer aan.
Sommigen raden planetside 2 aan maar naar mijn mening al helemaal geen spel om alleen te spelen. Het is team-oriented en dat is prima maar het feit dat je niet bij de "buddy" kan spawnen verprutst (voor mij) het spel.
Ik heb gem 1 a 2 uur de tijd om te gamen op de dagen dat ik speel. Als je dan 50% van de tijd moet lopen om bij elkaar te raken, of weer eens een respawn moet uitvoeren om wat actie te zien is voor mij de fun er snel van af. Ik schiet het spel niet af, ik heb meer dan waarschijnlijk te weinig kennis van het spel maar mijn weinige ervaringen hebben me toch ontmoedigd om me te verdiepen in het spel.
En voor zover ik het volg is het toch geen overgroot succes.
BF 3 blijft wel mijn geliefkoosde spel maar ik hoop toch dat er nog eens iets nieuw uitkomt dat me kan boeien alvorens we bij BF 4 zijn. Zijn er nog grote titels van shooters die we in de eerst komende periode mogen verwachten?
Zo heb ik BF3 sinds het begin élke dag gespeeld, maar staat het nu even in de koelkast voor Far Cry 3, mede omdat ik alle assignments heb gehaald (Pykow schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:19:
[...]
Er is een heel groot gat wanneer je geen zin meer hebt in BF3, er is namelijk geen andere shooter op de markt die in de buurt komt. Speel de game nu een stuk minder dan voorheen, alleen nog met vrienden of clan maten en anders raak ik de game bijna niet meer aan.
ik ben nu weer in een fase dat racen leuk is en speel dus nu DiRT3 en Euro truck simulator 2
totaal wat anders dan een shooter, maar wel leuk om te doen. De laatste maand speel ik dus ETS2, DiRT3, Fifa 13 en zo nu en dan nog een keertje BF3.
Dus 1 kill wordt dan ... 2 kills. (Afgezien van de punten die je krijgt)
EDIT:tnx
[ Voor 54% gewijzigd door noud op 14-02-2013 15:10 ]
Nee hij levert nu alleen 200 punten op ipv 100 (+ de bonussen, die ook verdubbeld worden puntsgewijs), maar 1 kill telt voor je stats niet als 2 kills.noud schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:03:
Behoren kills ook tot de dubbele kills bij Double XP?
Dus 1 kill wordt dan ... 2 kills?
Verwijderd
Ik heb dit model en heb gisteren na uren lang zitten zoeken voor de juiste instellingen het min of meer aan de praat gekregen maar het is echt te gevoelig imo. Ookal staat de sensitivity op het laagste..
Iemand tips?
Toch moet ik zeggen dat ik tot nu toe beter kan vliegen met de muis, het enigste positieve aan deze controller is dat ik nu perfect in rondjes kan draaien....

Ik heb standaard een wireless Xbox 360 controller for PC aan mn computer hangen. Die werkt gewoon out of the box, naast tobo + muis. Kunt dus beide kiezen, niet of of.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:12:
Iemand ervaring met een controller op BF3 PC?
Ik heb dit model en heb gisteren na uren lang zitten zoeken voor de juiste instellingen het min of meer aan de praat gekregen maar het is echt te gevoelig imo. Ookal staat de sensitivity op het laagste..
Iemand tips?
Toch moet ik zeggen dat ik tot nu toe beter kan vliegen met de muis, het enigste positieve aan deze controller is dat ik nu perfect in rondjes kan draaien....
[afbeelding]
BFBC2 is mijns inziens het beste alternatief voor BF3. Je gaat weliswaar er iets op achteruit qua graphics maar daarintegen ben je meteen verlost van bepaalde irritatie's. OP jets zal je in iedergeval niet tegenkomen.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:12:
[...]
Klopt als je van BF 3 op zoek gaat naar een andere shooter kom je teleurgesteld terug. Er is geen waardig alternatief. Ik denk er sterk aan om terug meer BFBC2 te spelen, dat spel heb ik destijds toch geen honderden uren gespeeld, ik weet alleen niet hoe het zal zijn qua besturingen etc komende van BF 3.
Het enige wat ik wel mis is strafe run. Snap niet dat ze dat niet hebben geimplementeerd.
Grrrrrrrrr, dus omdat ik vrijgezel ben heb ik geen leven?Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:22:
morgen en vrijdag is het dus double xp? handig om doordeweeks te doen, zeker om de no-lifers die anders een ruk valentijnsdag hebben tegemoet te komen
niet dat het mij uitmaakt heb men shitbucket al lang en breed verdiend maar toch
Je moest eens weten hoeveel colonel shit buckets getrouwd zijn of een vriendin hebben,lol
@wietkop,
Ik heb een controller voor xbox gekocht omdat die als enigste ondersteund wordt in bf3, mijn flightstick werkt niet goed, mijn wingman gamepad werkt niet goed en sony ps3 controller werkt ook niet goed via pc.
Voor een game die ook op consoles draait is dit diep triest.
[ Voor 22% gewijzigd door NLsandman op 14-02-2013 15:32 ]
http://battlelog.battlefi...#post_2832654490167842223
Dank!
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.