Ik speel sinds bf3 ook nog voor de lol, heb ook de tijd niet meer om het 4 uur per dag te spelen en met 40 wordt het wel wat minder allemaal, vooral de concentratie een hele ronde kunnen vast houden is lastig.NiGeLaToR schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 07:25:
[...]
Ik speel al jaren puur voor m'n lol. Ben een echte veteraan geworden - speel immers al 15 jaar wekelijks FPS en nog lang pc-games. Kan me in een directe confrontatie met een 17 jarig 10 uur per dag gamende tiener niet meer meten, maar speel daarom slimmer. En als het uitdraait op een vervelende rape door jets of op je spawn, dan inderdaad magic-combo alt-f4. Voor mij zonde van de tijd zodra ik het niet meer leuk vind - heb immers maar weinig tijd om nog te gamen. Wissel dan ook vaak van wapen en van kit om gewoon wat anders te proberen of het spelverloop te beinvloeden.
* NiGeLaToR zwijmelt nog wel eens bij de tijd dat ie met z'n clan in de top 3 van de EU ladder van CS stond
Ik speel ook met van alles, speel nu sniper met l96, kijken of ik CQC snipen in bf3 onder de knie kan krijgen, heb al een paar leuke drag shots en quick scopes gemaakt in bf3, het is wel moeilijker en dice heeft dingen gedaan die no scope, quickscope en dragshots tegen gaan oa suppression en spread.