Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
NiGeLaToR schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 07:25:
[...]

Ik speel al jaren puur voor m'n lol. Ben een echte veteraan geworden - speel immers al 15 jaar wekelijks FPS en nog lang pc-games. Kan me in een directe confrontatie met een 17 jarig 10 uur per dag gamende tiener niet meer meten, maar speel daarom slimmer. En als het uitdraait op een vervelende rape door jets of op je spawn, dan inderdaad magic-combo alt-f4. Voor mij zonde van de tijd zodra ik het niet meer leuk vind - heb immers maar weinig tijd om nog te gamen. Wissel dan ook vaak van wapen en van kit om gewoon wat anders te proberen of het spelverloop te beinvloeden.

* NiGeLaToR zwijmelt nog wel eens bij de tijd dat ie met z'n clan in de top 3 van de EU ladder van CS stond :+
Ik speel sinds bf3 ook nog voor de lol, heb ook de tijd niet meer om het 4 uur per dag te spelen en met 40 wordt het wel wat minder allemaal, vooral de concentratie een hele ronde kunnen vast houden is lastig.

Ik speel ook met van alles, speel nu sniper met l96, kijken of ik CQC snipen in bf3 onder de knie kan krijgen, heb al een paar leuke drag shots en quick scopes gemaakt in bf3, het is wel moeilijker en dice heeft dingen gedaan die no scope, quickscope en dragshots tegen gaan oa suppression en spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

En nog steeds last van crashende servers..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Weet iemand toevallig hoe dat precies zit met die top percentages van de wapens in de 'better battlelog'-extensie? Ik zit met de M16 in de top 2%, met de DAO en de UMP-45 in de top 1% met allemaal redelijk prima rankings als je kijkt dat dit 'world-wide' is. Vond het wel geinig om te zien. De stats halen ze trouwens van de site bf3stats.com zeggen ze.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:44:
Ik speel ook met van alles, speel nu sniper met l96, kijken of ik CQC snipen in bf3 onder de knie kan krijgen, heb al een paar leuke drag shots en quick scopes gemaakt in bf3, het is wel moeilijker en dice heeft dingen gedaan die no scope, quickscope en dragshots tegen gaan oa suppression en spread.
Als je wil quickscopen neem dan de SV98. 20 i.p.v 15 meter OHK range en de beste hipfire van alle bolt actions. ;)

http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#45-42-00-00

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-02-2013 18:58 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
DAMAGE schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:42:
Weet iemand toevallig hoe dat precies zit met die top percentages van de wapens in de 'better battlelog'-extensie? Ik zit met de M16 in de top 2%, met de DAO en de UMP-45 in de top 1% met allemaal redelijk prima rankings als je kijkt dat dit 'world-wide' is. Vond het wel geinig om te zien. De stats halen ze trouwens van de site bf3stats.com zeggen ze.
Betekent gewoon dat je wat ranking betreft bij de top 1% zit. Rankings worden pas geteld vanaf 100 kills, dus stel er zijn 100.000 man met meer dan 100 kills met de M16, zit jij dus ergens in de top 1000. Overigens gaat dit alleen op voor de mensen die 'bekeken' zijn op BF3Stats.com. Voor de PC komt dit neer op ongeveer de helft van alle spelers (al kun je er van uit gaan dat goede spelers over het algemeen vaker worden opgevraagd (en zelf kijken) dan slechte/beginnende spelers). in 2012 hebben ze over alle platforms 11.1 miljoen spelers 'zien spelen', maw op servers geteld. 3.3 miljoen hiervan zijn op BF3stats.com opgevraagd/stats bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Airrape, dat ik dat mocht meemaken!

We hadden ene Hlkz in ons team, die stond op een gegeven moment 35-1 terwijl wij, RU, heel Oman in bezit hadden. Na een beetje heen en weer te hebben gereden op de kust (in m'n tank uiteraard, tijdens m'n tweede leven) en af en toe een brandje te blussen (soms redde een vliegend voertuig van de US het tot nèt boven land voor het werd neergehaald) was ik ineens Disconnected from EA Online en was er geen seconde rouwig om. We stonden toen iets van 800 - 200. Drie SOFLAMs op het dek haalden geen zier uit.

Ik teamswitch doorgaans in zo'n situatie om het nog proberen te redden, maar ga daar niet voor suiciden. :P
Pykow schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:07:
Ik was aan het trollen, steeds met de jet op je in laten crashen, ik stond 0 - 4
:) :P

Nu ik ontdekt heb dat je met de rechtermuisknop ingedrukt kunt rondkijken in de cockpit van jet en heli, probeer ik dat steeds vaker. Ik moet alleen heel voorzichtig de knop loslaten, want ik beweeg normaal gesproken met de pijltjestoetsen. Dat heeft me al een aantal crashes gekost, doordat ik bij het loslaten van de muis mijn hand opzij beweeg om die weer op het toetsenbord te leggen. |:( :P

Klopt het trouwens dat je direct bij het indrukken van de rechtermuisknop een lock die je had kwijtraakt, of waren dat (goed getimede :+) ECM's?

[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 08-02-2013 19:48 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Ik ga ook eindelijk de 21ste eeuw in. Binnenkort eindelijk glasvezel en eindelijk oprotten met die waardeloze 6/0.8mb waar ik nu mee zit. _/-\o_
CodeCaster schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:41:
Klopt het trouwens dat je direct bij het indrukken van de rechtermuisknop een lock die je had kwijtraakt, of waren dat (goed getimede :+) ECM's?
Niks goed getimed, dat was gewoon 100% ECM.
* DaniëlWW2 mompelt iets over overpowered, BS en jet whores die denken dat ze zo goed zijn. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

nero355 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 00:56:
[...]

Volgens mij raken dan al je settings nog steeds in de war door die eene bug dus netjes Exit/Quit aanclicken lijkt me beter ;)
Ik heb met meer dan genoeg technische mankementen te kampen (Invalid License errors, corrupte game data, random crashes/disconnects), maar ik kan me niet herinneren dat mijn settings ooit in de war zijn geraakt (en trust me, ik Alt-F4 een hoop! :+ )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 15:12
Kan me soms zo ergeren aan die verlepte animatie wanneer iemand over een muurtje springt.
Had net een .44 bij me, komt er een vijand over een muurtje springen.
Eerst blijft hij hangen achter het muurtje, dus ik begin op hem te schieten, totaal geen hitmarkers en opeens word ik geraakt terwijl hij 2 meter doorschiet en ik hem nog steeds niet kan raken.
Echt irritant dat na meer dan 1 jaar er nog zo veel irritante bugs en vaagheden in deze game zitten.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:31:
Kan me soms zo ergeren aan die verlepte animatie wanneer iemand over een muurtje springt.
Had net een .44 bij me, komt er een vijand over een muurtje springen.
Eerst blijft hij hangen achter het muurtje, dus ik begin op hem te schieten, totaal geen hitmarkers en opeens word ik geraakt terwijl hij 2 meter doorschiet en ik hem nog steeds niet kan raken.
Echt irritant dat na meer dan 1 jaar er nog zo veel irritante bugs en vaagheden in deze game zitten.
Ook leuk: knife animatie's die niet werken.

Veel moeite doen om iemand van achter te besluipen, vervolgens op die ctrl knop rammen,
en dan........... helemaal niets... :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

w00t00w schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:55:
Ik heb met meer dan genoeg technische mankementen te kampen (Invalid License errors, corrupte game data, random crashes/disconnects), maar ik kan me niet herinneren dat mijn settings ooit in de war zijn geraakt (en trust me, ik Alt-F4 een hoop! :+ )
Dan hebben ze het stiekem een keer gefixt, terwijl ik niet keek of zo... EINDELIJK!!! :P
DanielWW2 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:12:
offtopic:
Ik ga ook eindelijk de 21ste eeuw in. Binnenkort eindelijk glasvezel en eindelijk oprotten met die waardeloze 6/0.8mb waar ik nu mee zit. _/-\o_
offtopic:
KPN abbo die je nooit hebt laten updaten naar de nieuwe snelheden zeker ?? LOL!!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:40:
[...]

Dan hebben ze het stiekem een keer gefixt, terwijl ik niet keek of zo... EINDELIJK!!! :P

[...]

offtopic:
KPN abbo die je nooit hebt laten updaten naar de nieuwe snelheden zeker ?? LOL!!!
offtopic:
Nee, waardeloze buurtcentrale van KPN die alleen maar 8/1 kan.
En dat 15km van hartje Amsterdam. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:56:
[...]

offtopic:
Nee, waardeloze buurtcentrale van KPN die alleen maar 8/1 kan.
En dat 15km van hartje Amsterdam. :')
ah joh huil niet kheb 30 mbit, dus maar 3.6mb en ik heb gewoon een ping van onder de 20 op nl servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Laatst online: 04-06 00:39
Wifi(WIMAX) over een afstand van 4km, ping rond de 90, 2 mbit down 1mbit up (120kb/s/60kbs).....

Did i win the pissing contest :P

Speelt nog steeds prima trouwens, al moet je uiteraard niks anders met de verbinding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:10:
Wifi(WIMAX) over een afstand van 4km, ping rond de 90, 2 mbit down 1mbit up (120kb/s/60kbs).....

Did i win the pissing contest :P

Speelt nog steeds prima trouwens, al moet je uiteraard niks anders met de verbinding doen.
I will shut up. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:58
YouTube: Battlefield 3 Endgame Trailer: Biker Gangs go!

Heb toch wel zin in die dirt bikes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Inplaats van die jet map in end game waarom niet een map met dirt bike superiority?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik blijf het gewoon een topgame vinden.
Beetje hetzelfde verhaal al sommige hierboven. Speel casual. Maar al jaren actief als fps-gamer.
Bf3 blijft elke keer een beleving. De graphics, de sound, de maps. Zit gewoon erg goed in elkaar!

Als ik terugdenk aan mijn puberjaren.. Damn..
Doom, Wolvenstein. Later Quake, Soldier of Fortune, Unreal.
Dat was helemaal het.

Als je toen zou weten dat pakweg 10-15 jaar later je games had die eruit zagen als de introfilmpjes van toen met de huidige interactiviteit en gameplay..

Ik ben misschien een simpele ziel.
Maar waardeer BF3 nog steeds enorm om de game zoals hij vandaag de dag is.

[ Voor 46% gewijzigd door Lasteraar op 09-02-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-10 08:09
Hier net zo. Iedere keer blijft het weer zo vet. Super gaaf als je in je eentje 4 of 5 gasten neer knalt. Verder is de gameplay super, geluid is geweldig en EyeFinity maakt het af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Vandaag weer heerlijk gespeeld met een totale random kerel die me later ook nog had toegevoegd. Bleef aan me reet plakken alsof ie met sleeptouw vast zat. Zelfs nog twee keer geteamswitched toen we alle vlaggen hadden. Er zijn dus nog echt wel mensen die van teamplay houden, alleen kom je ze echt zelden tegen op publics (tenzij je uiteraard met bekenden/vrienden speelt, randoms die samenspelen zijn er niet veel :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:44

Metro2002

Memento mori

Omfg, net een cheater niet normaal. Loopt dwars door een claymore (ik zie de hitmarks), ik knal een complete clip op hem leeg (en ja RAAK) en hij heeft maar 20% damage! 8)7 sorry hoor. Daarnaast had ie een debiele KD van meer dan 38/1 terwijl als ik in zijn stats kijk het een hele gemiddelde speler is met een normale k/d van 2/1 en een accuracy van 17% .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Lasteraar schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:09:
Ik blijf het gewoon een topgame vinden.
Beetje hetzelfde verhaal al sommige hierboven. Speel casual. Maar al jaren actief als fps-gamer.
Bf3 blijft elke keer een beleving. De graphics, de sound, de maps. Zit gewoon erg goed in elkaar!

Als ik terugdenk aan mijn puberjaren.. Damn..
Doom, Wolvenstein. Later Quake, Soldier of Fortune, Unreal.
Dat was helemaal het.

Als je toen zou weten dat pakweg 10-15 jaar later je games had die eruit zagen als de introfilmpjes van toen met de huidige interactiviteit en gameplay..

Ik ben misschien een simpele ziel.
Maar waardeer BF3 nog steeds enorm om de game zoals hij vandaag de dag is.
Toen ik in de begin jaren 80 kennis maakte met pong had ik ook nooit kunnen verwachten dat we nu zo ver zouden zijn en over 30 jaar zeggen we denk ik het zelfde als nu bv weet je nog dat je bf3 speelde met muis en keyboard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:44

Metro2002

Memento mori

NLsandman schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:00:
[...]

Toen ik in de begin jaren 80 kennis maakte met pong had ik ook nooit kunnen verwachten dat we nu zo ver zouden zijn en over 30 jaar zeggen we denk ik het zelfde als nu bv weet je nog dat je bf3 speelde met muis en keyboard :P
Dan heb je een eigen holodeck :P
(hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:15
Nieuw filmpje van mijn kant, hope you'll like it :)

Ik denk dat jullie hier iets apparts zien :)

[ Voor 16% gewijzigd door vinom op 09-02-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

vinom schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:01:
[video]
Hoe heb je dat gemaakt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Pykow schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:36:
[...]

kon je die jet niet weglaten, verpest het filmpje
Nee, die kon ik niet weglaten...ik had er credits kunnen plaatsen, maar dat heb ik niet gedaan.
hardcoresmurf schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:41:
[...]

Hoe heb je dat gemaakt als ik vragen mag?
Like usual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

vinom schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:44:
[...]

Nee, die kon ik niet weglaten...ik had er credits kunnen plaatsen, maar dat heb ik niet gedaan.
[...]

Like usual :)
En dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]
VeniceFX? ;)
Ziet er wel goed uit.
Pykow schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:36:
kon je die jet niet weglaten, verpest het filmpje
Niet zo zeiken, het is maar een machinima en geen gameplay. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
[video]
Nice!
Is dat met die nieuwe cameramod gemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
AdmiralSnipe schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Nice!
Is dat met die nieuwe cameramod gemaakt??
[video]
Ding ding ding ;)
Momenteel hebben 77 mensen deze tool en zoals je ziet zijn de mogelijkheden eindeloos.

Op 1:26 zie je dus dan ik de camera in de cockpit heb gezet. Ik kan hem bijvoorbeeld ook aan mijn vleugels hangen of op de jet. Voor de rest gebruik ik de MAV heel veel i.c.m. met mijn controller zodat het er soepel uitziet.

[ Voor 29% gewijzigd door vinom op 10-02-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
De dropship is als verwacht gewoon de AC130, maar dan zonder wapens (C130). End Game zal wel weer niet zo speciaal zijn....

http://mp1st.com/2013/02/...ted-in-latest-test-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 14:19
[quote]vinom schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:00:
[...]

Ding ding ding ;)
Momenteel hebben 77 mensen deze tool en zoals je ziet zijn de mogelijkheden eindeloos.

Op 1:26 zie je dus dan ik de camera in de cockpit heb gezet. Ik kan hem bijvoorbeeld ook aan mijn vleugels hangen of op de jet. Voor de rest gebruik ik de MAV heel veel i.c.m. met mijn controller zodat het er soepel uitziet.

Damn je maakt echt coole films en goede muziek keuzes _/-\o_
Je filmpjes helpen bij het zin in bf3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
vinom schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:00:
[...]

Ding ding ding ;)

[video]
Ah, dacht het al.
Zag je gister al de hele tijd in een recording server zitten dus ik verwachtte al een filmpje. ;)
Van wat ik gelezen heb is die tool (nog) niet helemaal vrij toegankelijk en kun je 'm verder alleen op -non PB server draaien omdat je anders een ban riskeert.
Zo'n tool is wel ideaal om mooie cinematics te maken, jammer dat Dice niet zelf zoiets in hun game stopt.
Wanneer die tool vrij beschikbaar wordt gesteld ga ik 'm zeker even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
[video]
Ziet er leuk uit :D
Hoe heet het muziekje wat je eronder hebt gezet?

Nvm, al gevonden op youtube zelf ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeara op 10-02-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
@Admiral, klopt. Ik heb zelf vanwege die tool maar ff een servertje gehuurd. Unranked, non PB, kan ik zelf lekker mee kloten.

@Zeara, de muziek is van de film The Island. Titel is My name is Lincoln.

@Petertje, goed om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Zojuist Battlefield 3 Premium Edition gekocht :P
Heb alleen geen idee hoeveel meerwaarde dit bied over het normale spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexxxxxxxxxx schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:57:
Zojuist Battlefield 3 Premium Edition gekocht :P
Heb alleen geen idee hoeveel meerwaarde dit bied over het normale spel.
Gefeliciteerd :)
...iets met alle DLC's hebben samen met skins en dogtags, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 13:13
In my country battlefield hacks you :+

Weer mooie aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Mooi ook hoe je met ammo crates en medica packs een heel gebouw kunt slopen maar een tegenstander niet pijntjes kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

3770 gister geinstalleerd.......... tov i5 760 letterlijk bijna 2x zo snel ook al pak je 8 spelers dan nog is die framerate 80 fps ipv 50 op die i5

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 13:13
Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/9345/lvl100a.png

480h over gedaan :)

[ Voor 14% gewijzigd door bal130 op 10-02-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Hooah!
Ik heb eventueel nog wel een emmer liggen als je echt niet een kunt vinden...

[ Voor 20% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-02-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/55139263/1/307564538/
Oefenen voor air superiority :P
Ookal heb ik BF3 al sinds vorig jaar niet meer aangeraakt, toch lukt het me om 36 jet kills te halen met een kd van 3.1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Voor het eerst een leuk potje op Markaz Monolith..
Ook al heb ik een negatieve k/d... zoals (bijna) altijd op deze map...

Hele potje stonden we achter en op het einde hadden we nog 7 tickets en de tegenstander 66..
Paar tellen later hadden we 2 tickets over tegen 33 van de tegenstander..
En precies toen hadden we eindelijk alle vlaggen in handen en kon ik de 2 tickets behouden door F4st_Tony en nog een team maat te reviven.
Spannen momentje en gewonnen :D :D

http://battlelog.battlefi...how/55139388/1/270382331/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:04:
Voor het eerst een leuk potje op Markaz Monolith..
Ook al heb ik een negatieve k/d... zoals (bijna) altijd op deze map...

Hele potje stonden we achter en op het einde hadden we nog 7 tickets en de tegenstander 66..
Paar tellen later hadden we 2 tickets over tegen 33 van de tegenstander..
En precies toen hadden we eindelijk alle vlaggen in handen en kon ik de 2 tickets behouden door F4st_Tony en nog een team maat te reviven.
Spannen momentje en gewonnen :D :D

http://battlelog.battlefi...how/55139388/1/270382331/
Netjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:03:
Ookal heb ik BF3 al sinds vorig jaar niet meer aangeraakt, toch lukt het me om 36 jet kills te halen met een kd van 3.1 :D
Jet is OP. :+
Abandons topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wellicht denken jullie nu noob, maar ik heb dus zojuist ontdekt dat ik onzichtbare bullets kan afvuren. Bullet traject wordt pas goed zichtbaar vanaf 400m en hoger. En is daardoor voor de oplettende ontvanger ook makkelijk te ontwijken.

Om zo weinig mogelijk dood tegaan heb ik mezelf een paar 100 bf uren een bepaalde schot techniek aangeleerd die naar wat blijkt een leuk bij-effect te hebben. Namelijk dat de bullet en zijn traject niet meer zichtbaar zijn. Je tegenstander ziet zeg maar je scopeglint verschijnen, verdwijnen en valt daarna dood neer.
Voor wie niet echt kan voorstellen wat ik bedoel, de ervaringen komen overheen met die van een aimbotter. Ik snap nu volkomen waarom iedereen denkt dat ik een hacker ben ingame, want als het mij overkwam had ik dezelfde vermoedens dat iets niet aan de haak was. Ik kreeg vaak als klacht dat mijn bulllet niet te zien was terwijl die toch zo'n 2 seconde onderweg zou zijn.

Door er met een top25 recon (hij komt uit ukraine en vertaald met googletranlate) over te spreken ben ik er zodoende achter gekomen dat het dus aan de manier van schieten ligt en heb ik er een paar potjes met hem opgeoefend heb om het volledig te beheersen. De bullet wordt pas zichtbaar wanneer het geen headshot schot is en ik ben nou toch even benieuwd wat hier nou aan de hand is.
Is dit een glitch? Ben ik een cheater omdat ik dit beheers en gebruik?(omdat ik een glitch uitbuit) of is dit de intentie van dice geweest om snipen over lange afstanden makkelijker te maken?

Gek genoeg kan ik er niks over vinden op internet, maar misschien zoek ik verkeerd omdat er een term voor is die ik en googletranslate niet ken. Maar zijn anderen hiermee bekend? Of boeit het jullie niet zoveel omdat het hier om een sniper situatie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien gewoon vertellen wat het is? Want zo kan niemand er wat mee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat je doet is eigenlijk rennen of lopen, aimed gelijk naar je target 1200m verderop uiteraard sta je stil op het moment dat je adem wordt ingehouden en schiet, gelijk gevolgd door een descope en een vlote beweging. Bijvoorbeeld een sprintje of een duik als je zelf beschoten wordt. Als slachtoffer zie je gewoon iemand lopen kort een scope glint en daarna ben je dood.

Leuke is als je dit doet in een soort van dogfight met iemand die dit ook beheerst dat je dan ook kan fake schieten, duikt die persoon naar de grond kan je hem alsnog pakken bijv.

Ik heb gezocht op long distance dragscoping / trickshot / qucikscoping maar ik krijg geen resultaten boven de 100m. Ik neem aan dat die term dan ook niet correct is. Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd?

[ Voor 6% gewijzigd door fynrd1 op 11-02-2013 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is toch gewoon snel mikken, schieten en weer doorlopen? Zie niet echt hoe hier iets vreemds aan de hand is. Hij ziet de scope glare verdwijnen vanwege de bullet travel time die in Battlefield 3 eigenlijkte hoog is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tsurany schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:17:
Dit is toch gewoon snel mikken, schieten en weer doorlopen? Zie niet echt hoe hier iets vreemds aan de hand is. Hij ziet de scope glare verdwijnen vanwege de bullet travel time die in Battlefield 3 eigenlijkte hoog is.
Wat ik vreemd vind is dat de bullet en zijn traject niet meer te zien zijn als je op deze manier schiet, wat ik vergeten te vermelden ben is dat je tijdens het de-scopen en door bewegen je tegenstander buiten je fov moet laten komen. Als hij niet buiten je fov komt, dan ziet je slachtoffer de bullet gewoon aankomen. Met deze afstanden is dat 1,5 tot 2s waar je nog wat latency vanaf trekt voor de actual hit zeg maar. Tijd genoeg om te ontwijken zeg maar. Voor mij als leek oogt het als een glitch die je dus kan misbruiken :/ . Ik kan vanavond wel even opnemen wat ik precies bedoel als je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:03:
Nog al voorspelbaar dat je zo score haalt in de jet en dan ook nog op de air superiority map bander desert.

Gisteren even 4 clan potjes gespeeld en 4x gewonnen, eerste potje ging alleen slecht met mij, speelde mt de M16A3, maar op 1 of andere manier bleven ze maar overeind staan. Toen geswitch naar AEK-971 met heavy barrel, foregrip en red dot (en oja ook in het laatste rondje zonder scope) toen ging het een stuk beter.

en gelijk weer na de 4 potjes andere games gespeeld ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:41

Cheezus

Luiaard

fynrd1 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:53:
[...]

Wat ik vreemd vind is dat de bullet en zijn traject niet meer te zien zijn als je op deze manier schiet, wat ik vergeten te vermelden ben is dat je tijdens het de-scopen en door bewegen je tegenstander buiten je fov moet laten komen. Als hij niet buiten je fov komt, dan ziet je slachtoffer de bullet gewoon aankomen. Met deze afstanden is dat 1,5 tot 2s waar je nog wat latency vanaf trekt voor de actual hit zeg maar. Tijd genoeg om te ontwijken zeg maar. Voor mij als leek oogt het als een glitch die je dus kan misbruiken :/ . Ik kan vanavond wel even opnemen wat ik precies bedoel als je wilt?
Dit is toch alleen relevant bij snipers die stil gaan liggen in een uithoek van een map? Dat zijn sowieso niet echt de spelers die enig benul hebben wat er om hun heen gebeurd.. Meestal blijven ze nog liggen als je ze weg aan het duwen bent met een EOD bot, dus of ze nou een kogel aan zien komen of niet zal ook weinig uitmaken lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-10 08:09
In maart komt de laatste DLC uit. Is het al zeker dat hierna niks meer uit komt? Is het dan wachten op BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:53:
[...]

In principe is het niets nieuws wat je beschrijft. Ditzelfde gebeurt ook met de laser en tac light. Als je tegenover elkaar staat en met de crosshair naar elkaar toe draait is de hoek voordat je de glare/laser of zonne-eclips in beeld krijgt is vrij klein maar voor je hem kwijt raakt is de hoek veel groter.

Maar dat de tracer verdwijnt op deze manier lijkt me vrij sterk, bovendien heb ik nog nooit een sniper kogel fysiek op me af zien vliegen en dat ik er nog tijd had om te bukken, maar ik lig dan ook nooit stil in open veld naar snipers te kijken. Als je het opneemt, neem je dan ook de 'standaard' situatie op ter vergelijking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Even wat vraagjes:

Zijn er ook wapenstatistieken van de voertuig mounted guns ? Ik heb namelijk het idee dat daar iets niet helemaal klopt. De meeste schieten echt een heel eind weg, dus zou je denken dat de kogels ook veel damage doen. Maar ik moet iemand relatief vaak raken wil ie ook daadwerkelijk omgaan.

Is het een server instelling of algemeen in het spel dat je op Markaz Monolith geen mortar kan neerzetten ? Ik dacht even een sniper te pakken ergens op het dak, maar ik kon m nergens neerzetten.
Geen wonder dat iedereen daar op het dak zit als je niet kan mortarren. (btw ik gebruik die knalpijp echt zelden.)

En als laatste, zijn de claymore's ook generft onderweg, want vaak gaan ze niet af, ik zie ze er gewoon langsrennen (range korter ?) en als ze afgaan zijn ze zelden fatal (minder damage of kleinere spread ?) Ik heb geprobeerd het de patchnotes terug te vinden, maar de enige die ik kan vinden is die van december vorig jaar, en daar stond er niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan langs claymores sprinten waardoor je het overleefd of er overheen kruipen waardoor hij niet af gaat. Range is ook niet super groot. Is al vrij lang zo.

Er zijn geen server instellingen die zaken zoals mortar placement kunnen beinvloeden, dat is onderdeel van het map design. Mortars niet meer in de hoofd basis waar de enemy niet kan komen en geen mortars op bepaalde structures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tsurany schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:56:
Je kan langs claymores sprinten waardoor je het overleefd of er overheen kruipen waardoor hij niet af gaat. Range is ook niet super groot. Is al vrij lang zo.

Er zijn geen server instellingen die zaken zoals mortar placement kunnen beinvloeden, dat is onderdeel van het map design. Mortars niet meer in de hoofd basis waar de enemy niet kan komen en geen mortars op bepaalde structures.
Thanks, het erlangs rennen zou ze dan toch alsnog boem laten doen, en ik heb al een paar keer gezien dat ze er gewoon langsrennen en geen boem. Dat je een boem dan alsnog overleeft is een beetje 50/50 idd.

Wat betreft de mortar in de thuisbasis, dat dacht ik ook al, maar dan is dat gebied toch iets groter dan de uncap, want zelfs midden op straat (net voor de uncap) kon ik m ook niet kwijt. Dan zal ik het toch eens ergens anders gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:29:
In maart komt de laatste DLC uit. Is het al zeker dat hierna niks meer uit komt? Is het dan wachten op BF4?
Volgens wat ik gelezen hebt is dit de laatste DLC. Verder zou BF 4 in 2014 uitkomen, hoewel dit door velen hier betwist wordt.

Mij lijkt het dat ofwel DICE nog met een extra DLC afkomt (blijkbaar is er een grote vraag naar maps met Amerikaanse steden à la New York) ofwel komt BF 4 dit jaar nog uit.

Ik denk niet dat ze een volledig jaar gaan laten voorbijgaan, rekenende op een spel dat ondertussen toch al (ik dacht ) anderhalf jaar uit is. Zoals je ook hier op het forum begint te lezen, mensen zijn BF 3 stilletjes aan beu. End game zal mogelijk nog een beetje het leven van BF 3 rekken maar tegen de zomer zit het er volgens mij grotendeels op.

Het lijkt me niet zo slim om de fans van BF een jaar op hun honger te laten zitten. Ik denk niet dat iedereen, of zelfs een groot deel van deze mensen zal blijven wachten. Ze zullen verdergaan naar andere games, bijvoorbeeld een planetside ofzo.

Dus eerlijk gezegd verwacht ik ofwel in april/mei de aankondiging van een extra DLC ofwel de aankondiging van BF 4 tegen het eind van het jaar.

Ik amuseer me nog steeds met BF 3 ondanks zijn beperkingen dus een extra DLC mag er zeker komen. Ik verwacht echter dat men dit niet gaat doen en de release van BF 4 zal gaan opbouwen en uitwerken. Een DLC lijkt me toch ook veel werk en tijd te zullen kosten en zoals reeds gezegd mensen hebben het precies wel wat gezien met BF 3. Ik zie het dan ook een beetje als "kosten op het sterfhuis". Maar beide opties zijn eigenlijk goed voor mij. De zomer komt eraan en dan verminderd het gamen toch sterk (althans bij mij :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

ik denk dat ze BF4 lanceren als de Next gen consoles in de winkels liggen. Want dat is dan natuurlijk een verkoop kanon

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 04-10 22:45

Stewie!

Keen must die!

Dat is dus dit jaar, gewoon zelfde tijd, zelfde plaats, elk jaar een mooie release. 2
BF4 is in 2012 al aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:35:
[...]
Maar dat de tracer verdwijnt op deze manier lijkt me vrij sterk, bovendien heb ik nog nooit een sniper kogel fysiek op me af zien vliegen en dat ik er nog tijd had om te bukken, maar ik lig dan ook nooit stil in open veld naar snipers te kijken. Als je het opneemt, neem je dan ook de 'standaard' situatie op ter vergelijking?
Vanaf 500m kan je hem zien en ontwijken, daarvoor zie je hem ook al wel maar dan ben je vs een goede sniper al dood. Een hele goede sniper valt ook niet te raken want die ligt niet op de grond te campen met een bipod en zal tijdens het schieten niet langer dan 1 a 2 seconden stil staan. Dit type schot gebruik je dan ook alleen tegenover de goede spelers, omdat ze alleen maar kunnen vermoeden dat je geschoten hebt. Ik had een paar weken geleden nog mijn twijfel gepost over een speler die dit dus ook beheerst. Nu snap ik dus dat het gewoon iets uit het spel zelf is. Maarja of het een glitch is of by design weet ik niet. In geen enkele sniper tutorial wordt erover gesproken en in filmpjes met een gelijksoortige deaths is het gelijk vs een aimbotter.

Ik zal vanavond (of morgen middag) wel iemand op me laten schieten op beide manieren. Ik vind het gewoon iets opmerkelijks, dan ga ik ook gelijk uitproberen of het werkt over afstanden van 1200m tot 2200m.
Misschien houdt het verband met de clientside hit detection? Dat je dan een soort van clientside visual hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 11-02-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila, jet service star 13 is binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Wonderlijke lui kom je soms tegen.

Knakker wordt voor m'n neus neergeknald tijdens een potje TDM. Ik ben engineer, en in een goede bui, dus ik pak zijn kloffie op om hem te reviven.

Ipv een dankjewel, zoekt ie mij op, schiet me neer, pakt zijn kloffie terug en gaat weer verder na mij te hebben gerevived.

Uh... ok :?

Zal wel bezig zijn geweest om z'n dao-12 te unlocken of zo?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:30:

Knakker wordt voor m'n neus neergeknald tijdens een potje TDM. Ik ben engineer, en in een goede bui, dus ik pak zijn kloffie op om hem te reviven.

Ipv een dankjewel, zoekt ie mij op, schiet me neer, pakt zijn kloffie terug en gaat weer verder na mij te hebben gerevived.

Heb je nog geluk gehad. De meeste laten je gewoon liggen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:30:

Nee, hij wilde gewoon z'n class terug. Als hij je dan revivet dan is er nog niet veel aan de hand (dan heb jij je eigen class ook terug tenslotte) maar vaak laten ze je inderdaad liggen.
Het is niet zo dat alle medics tokkies zijn, maar de overgrote meerderheid van de BF3-tokkies speelt wel medic, zeker in HC. Daarom is het nogal eens voor gekomen dat ik een medic-teammate omgeblazen zie worden en dan ipv hem te zappen met 'zn eigen class maai ik zijn killer omver en teabag mijn eigen teammate. Die gaat dan in de chat ragen tegen degene die hem schoot (want die ziet in z'n killcam niet wie hem precies teabagde :+ ) en dan zijn zij lekker aan het chatten en kan ik rustig (met de gestolen medic class) een paar kills maken. Hij tokkie-en, ik tokkie-en. En als ik één ding goed kan, is het irritant zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe proficiat !! Elk schot dat je nu maakt "No lifer! That's not possible how the hell could you shoot me from that distance" and so on ... enjoy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Laatst online: 04-10 12:58
http://youtu.be/cxISIEqDyRA

Het bovenstaande filmpje leek mij wel iets om hier te sharen!

[ Voor 8% gewijzigd door QPeter op 11-02-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:40

ThunderNet

Flits!

WTF? zojuist geband van een server :')
TDM-potje en tegenstanders (2 man) lopen 2x achter elkaar aan, en dus 2x double-kill.. gaan ze me bannen wat een lutsers..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:01:
[...]

Nee, hij wilde gewoon z'n class terug. Als hij je dan revivet dan is er nog niet veel aan de hand (dan heb jij je eigen class ook terug tenslotte) maar vaak laten ze je inderdaad liggen.
Het is niet zo dat alle medics tokkies zijn, maar de overgrote meerderheid van de BF3-tokkies speelt wel medic, zeker in HC. Daarom is het nogal eens voor gekomen dat ik een medic-teammate omgeblazen zie worden en dan ipv hem te zappen met 'zn eigen class maai ik zijn killer omver en teabag mijn eigen teammate. Die gaat dan in de chat ragen tegen degene die hem schoot (want die ziet in z'n killcam niet wie hem precies teabagde :+ ) en dan zijn zij lekker aan het chatten en kan ik rustig (met de gestolen medic class) een paar kills maken. Hij tokkie-en, ik tokkie-en. En als ik één ding goed kan, is het irritant zijn.
Haha, ben jij misschien ook zo iemand die voertuigen steelt van teammates of huizen kapot knalt waar nog teammates in zitten ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

hmmm,die xbow kills schieten ook niet erg op zeg, soms denk ik dat ik beter met dat ding kan slaan of gooien :P jammer eigenlijk dat de pijlen niet zichtbaar blijven, het zou zo leuk zijn om een dood stekelvarken achter te laten. (iets met team fortress heavy's die helemaal vol zitten met pijlen)

Is die he bolt one shot kill op infanterie, want dan ga ik die maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hippocampus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:20:
hmmm,die xbow kills schieten ook niet erg op zeg, soms denk ik dat ik beter met dat ding kan slaan of gooien :P jammer eigenlijk dat de pijlen niet zichtbaar blijven, het zou zo leuk zijn om een dood stekelvarken achter te laten. (iets met team fortress heavy's die helemaal vol zitten met pijlen)

Is die he bolt one shot kill op infanterie, want dan ga ik die maar eens proberen.
HE is OHK maar ook waardeloos door de drop. De normale bolt is de beste. ;)

edit:
Totaal offtopic maar ik moest hier zo hard om lachen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-02-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:53:
[...]
Haha, ben jij misschien ook zo iemand die voertuigen steelt van teammates of huizen kapot knalt waar nog teammates in zitten ? :D
In tegendeel. Ik repair voertuigen en blijf er dan af (tenzij de inzittende hem als een meisje gepeerd is, dan is he tmijn tank), en alhoewel ik wel regelmatig 'bijvangst' heb met m'n huizensloperij (ik maak graag kills met huizen >:) ) is dat zelden opzet. Toegegeven, als je met RPGs op Seine op HC CQ huizen op vlaggen gooit neem je wel een verhoogd risico op teamkills, maar opzet is er bijna nooit bij. (Soms zie ik vier of vijf vijandjes en één blauwe, dan heeft die blauwe pech, dat is gewoon een multikill voor mij.)

Maar, als iemand mij, of mijn squad mates, gaat zitten treiteren (teammates die de heli moedwillig in een boom hangen omdat ze hun gunner niet bevalt, voertuigdieven, teamkillers, dat soort rotmuppets) dan gaat er wel vrij ernstig gereageerd worden. En dán kan het inderdaad wel voorkomen dat één specifiek persoon de hele tijd zonder voertuig zit, instortende huizen bezoekt, lege jeepjes op z'n tenen en helis op zn kop gesmeten krijgt en jets in de flank van z'n heli vindt. Extra irritant wordt het dan als de teammate in kwestie de chat vol gaat kotsen met ziektes, dan heeft hij ineens een squad dedicated trolls tegenover zich.
Maar ik begin daar nooit zelf mee. Het is altijd reactie op anderman's opzettelijke irritantheid die dit uitlokt.

Waar ik wél zelf mee begin is vijandjes lame afmaken, van claymore+ATmijn combis tot RPGs in da fees, campen alsof het lekker is en bij de uitgang van de spawn wachten en mensen in hun rug schieten en voertuigjes C4en; maar dat hoort bij het spel.
DanielWW2 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:00:
[...]
Totaal offtopic maar ik moest hier zo hard om lachen. :+[/small]
[video]
Onrealistisch. Het spel dat hij koopt is niet in de verkeerde taal en het is niet onmogelijk dat legaal te omzeilen zonder de piratenbaai te bezoeken. Dat is in het echt wel zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Hippocampus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:20:

Bij mij ging dat nochtans redelijk vlot, gewoon een Canals TDM joinen en men XBOW boven halen => gegarandeert succes :D ( Dat was overigens met de gewone XBOW zonder speciale bolts ofzo )
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:03:
[...]
Maar, als iemand mij, of mijn squad mates, gaat zitten treiteren (teammates die de heli moedwillig in een boom hangen omdat ze hun gunner niet bevalt, voertuigdieven, teamkillers, dat soort rotmuppets) dan gaat er wel vrij ernstig gereageerd worden. En dán kan het inderdaad wel voorkomen dat één specifiek persoon de hele tijd zonder voertuig zit, instortende huizen bezoekt, lege jeepjes op z'n tenen en helis op zn kop gesmeten krijgt en jets in de flank van z'n heli vindt. Extra irritant wordt het dan als de teammate in kwestie de chat vol gaat kotsen met ziektes, dan heeft hij ineens een squad dedicated trolls tegenover zich.
Maar ik begin daar nooit zelf mee. Het is altijd reactie op anderman's opzettelijke irritantheid die dit uitlokt.
De hele tijd in de weg lopen of grenades naar hun gooien werkt ook wel effectief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:13:
[...]
De hele tijd in de weg lopen of grenades naar hun gooien werkt ook wel effectief ;)
in de weg lopen is een goeie manier om ze snel van en hardcore server te krijgen ja. Zodra hij begint te schieten ervoor gaan staan, !punish, en hij is zó weg. Granaten gooien is onhandig dan. Maar, dat werkt op normal mode servers weer beter, want mensne gaan wegrennen voor jouw (onschuldige) granaat en voor de vijandelijke m16a3 lopen. Maar als je dat kunt doen had je ook wel een jeep in z'n nek kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:19
Zonde van je tijd zeg. Leer je wel af als je net een baby hebt - elke minuut die ik kan gamen, naast de luiers, gezinnetje spelen, flesjes en dat soort dingen, besteed ik nuttig. Zodra een server me geen leuke game experience biedt ALT-F4 en op naar de volgende. Echt, geen minuut wordt besteed aan zulk gelame.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

NiGeLaToR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:41:
Zonde van je tijd zeg. Leer je wel af als je net een baby hebt - elke minuut die ik kan gamen, naast de luiers, gezinnetje spelen, flesjes en dat soort dingen, besteed ik nuttig. Zodra een server me geen leuke game experience biedt ALT-F4 en op naar de volgende. Echt, geen minuut wordt besteed aan zulk gelame.
+3

Ik ben ook papa sinds 09-01-2013 en ik pak elk minuutje dat ik kan gamen........en dat is erg lastig.
Gamen moet fun zijn en geen frustratie!!!

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:50:
[...]

+3

Ik ben ook papa sinds 09-01-2013 en ik pak elk minuutje dat ik kan gamen........en dat is erg lastig.
Andere game misschien ? met het niveau op de meeste servers, wordt de fun snel van je ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

+3

Komt vanzelf weer goed. De eerste 6 maanden kom je nauwelijk aan gamen toe maar als het wat ouder begint te worden (en niet elke 3 uur komt voor een flesje/de tiet ;) ) zal je wel weer wat meer tijd krijgen.
Geldt natuurlijk alleen voor de avond. Want overdag zal je de komende jaren weinig aan gamen toe komen... :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Lang geleden dat ik nog een leuke pot had. Jammer genoeg waren er wel een paar camperds die de pret een beetje bedierven (bederfden? :+). Laatste base hadden ze echt helemaal belegerd, en dan met een kerel die goed met de little bird overweg kon werkelijk hun belegering afgeslacht, terwijl ik zijn heli repairde. jammer genoeg was het net niet genoeg om de laatste base te veroveren.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
[...]

+3

Feli! :) Onze dame is al weer van eind september en slaapt al weer een tijdje nachten door. Ik probeer elke week een avondje ofzo te pakken om het liefst met wat vrienden een rondje te spelen :)

Gaat prima met BF3 hoor, gewoon lekker gamen en de babyfoon in de gaten houden 8)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ChojinZ schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:06:
[...]

Komt vanzelf weer goed. De eerste 6 maanden kom je nauwelijk aan gamen toe maar als het wat ouder begint te worden (en niet elke 3 uur komt voor een flesje/de tiet ;) ) zal je wel weer wat meer tijd krijgen.
Geldt natuurlijk alleen voor de avond. Want overdag zal je de komende jaren weinig aan gamen toe komen... :+
Als ze wat ouder zijn kun je vergeten dat je nog op de pc kunt gamen, de kids nemen de boel gewoon over.
Ik moet wel eens op passen op de tweeling van mijn zusje, nou weinig kans dat ik aan het gamen toe kom.
1 van de 2 speelt namelijk bf heroes, speelt dat beter dan ik kan en dat voor een meid van 10 jaar.
Nog een paar jaar en dan mogen ze bf4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiGeLaToR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:41:
Leuk voor je, gefeliciteerd enzo, maar wat wil je nou zeggen? Dat ik m'n rubbertjes eraf moet laten zodat ik wat minder ga zitten lamen? Of dat ik tveel tijd heb om frustierondjes af te spelen? De lol in het spelen zit er vooral in dat ik met m'n vrienden speel, niet dat het spel super loopt ofzo. Af en toe is een rondje zo'n irritantje groen en geel irriteren met z'n vieren ook leuk hoor - dat kan behoorlijk fun zijn :+

En volgens mijn vaste medespelers met kinderen valt dat ook wel mee met de investering van vrije tijd. Vooral de oudste zit regelmatig met z'n 14 maanden oude kleindochter op schoot te knallen, en dan horen wij via Skype gebrabbel en dingen als "Wijs jij ze aan, dan schiet opa ze kapot". En ja, we voeden de kleine al op om "awwa abba!" te roepen als opa een voertuig C4t en zichzelf mee opblaast. Haar turkse vader is daar trouwens niet zó heel blij mee... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Van mij moet je niets, maar verbaas me er wel eens over hoeveel mensen zich waanzinnig druk kunnen maken. Als jij je vermaakt met het verpesten van andere hun spelplezier moet je dat zeker doen, maar kun je niet op veel sympathie rekenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:00

d_star

Maharadja of the Year :-/

NiGeLaToR schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:07:
[...]

Feli! :) Onze dame is al weer van eind september en slaapt al weer een tijdje nachten door. Ik probeer elke week een avondje ofzo te pakken om het liefst met wat vrienden een rondje te spelen :)

Gaat prima met BF3 hoor, gewoon lekker gamen en de babyfoon in de gaten houden 8)
Leuk om te lezen!

Vanaf half april (give or take 2 weeks) ga ik ook pappa worden. Ik had al wel gedacht dat mn game-hobby op een laag pitje komt te staan, maar 't is leuk om te lezen dat mensen toch een weg hebben gevonden om hun wekelijkse dosis kills/actie binnen te krijgen :P
_/-\o_ Eindbaas ben je, menigeen die ze niet mooier kan vertellen die verhalen!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kinderen en gamen gaat niet samen, wordt je steeds afgeleid. als ze klein zijn willen ze eten en drinken.
als ze wat ouder zijn willen ze alles uitproberen wat papa niet leuk vindt. als het tieners gaan worden, dan pakken ze je pc af, wanneer ze studeren zitten ze alleen nog maar achter de PC films te downloaden of te gamen net als wij nu en zo gaat het circeltje rond.

Toch lijkt het mij ook leuker als vader om je kind op te laten groeien ipv battlefield 3 te spelen.
kinderen zijn tenminste niet overpowerd :+ jets wel
Tenminste als je vader wilt zijn, ik hoef geen kinderen voorlopig ben pas 22.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 12-02-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:00

d_star

Maharadja of the Year :-/

Pykow schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:37:
Toch lijkt het mij ook leuker als vader om je kind op te laten groeien ipv battlefield 3 te spelen.
Oh tuurlijk, 't staat buiten kijf dat opvoeding belangrijker is als BF3 spelen.. Maar daarentegen, je hoeft toch niet _ALLES_ aan de kant te zetten voor je kind(eren)? Je bent toch ook nog je eigen persoon, met je eigen hobbies?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
d_star schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:33:
[...]

Leuk om te lezen!

Vanaf half april (give or take 2 weeks) ga ik ook pappa worden. Ik had al wel gedacht dat mn game-hobby op een laag pitje komt te staan, maar 't is leuk om te lezen dat mensen toch een weg hebben gevonden om hun wekelijkse dosis kills/actie binnen te krijgen :P
Spannend hoor, de eerste paar maanden had ik er nagenoeg geen tijd voor. Maar naarmate er wat routine in je dagen en nachten komen krijg je ook wat meer 'eigen' tijd terug. Zou ook zeker die tijd nemen, om te sporten, met zonder baby dingen te doen en dus af en toe een hobby als gamen te blijven doen. Meeste tijd gaat voorlopig in ieder geval in je gezin zitten, wat ook prima is.
Kinderen en gamen gaat niet samen, wordt je steeds afgeleid. als ze klein zijn willen ze eten en drinken.
als ze wat ouder zijn willen ze alles uitproberen wat papa niet leuk vindt. als het tieners gaan worden, dan pakken ze je pc af, wanneer ze studeren zitten ze alleen nog maar achter de PC films te downloaden of te gamen net als wij nu en zo gaat het circeltje rond.

Klopt ook, daarom heb ik de eerste paar maanden nauwelijks de pc aan gehad. Pas nu ze 's avonds rond 20:30 in bed ligt heb ik weer een paar uurtjes voor mezelf. Daarvoor een enkele avond en een zaterdag met vrienden. Die kleine kun je ook niet negeren ofzo, het is een mini persoontje in ontwikkeling, dus los van dat ze zelf bepaalt wat ze wel of niet leuk vindt, is het ook nog eens geweldig om te zien opgroeien 8)

Maar, wat al opgemerkt is, is ook waar, ik heb soms wel onwijze behoefte aan een paar uurtjes voor ik, mij en mezelf. En das ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Nu noem je alleen de nadelen, er zijn ook leuke voordelen, het is een wonder dat ze eerst van die kleine scheit fabriekjes zijn die huilen en lachen en later kunnen ze lopen en hebben een eigen wil, ze hebben heel veel vragen, wat voor ons van zelfsprekend is dat is voor hun iets onbekends.
Ze vragen veel energie van jouw maar je krijgt er ook veel voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 19:07

DvE

ORA-00000

Geweldig hoe in een battlefield topic het uiteindelijk over kinderen (schijtfabriekjes) gaat. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
NLsandman schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:00:
[...]

Nu noem je alleen de nadelen, er zijn ook leuke voordelen, het is een wonder dat ze eerst van die kleine scheit fabriekjes zijn die huilen en lachen en later kunnen ze lopen en hebben een eigen wil, ze hebben heel veel vragen, wat voor ons van zelfsprekend is dat is voor hun iets onbekends.
Ze vragen veel energie van jouw maar je krijgt er ook veel voor terug.
Gaat zo snel.. na 2 weken kon ze haar hoofd overeind houden om de wereld in de gaten te houden. Rond 5-6 weken begon ze te lachen naar ons. Na 8 weken begonnen haar handen al te pakken wat haar ogen zagen, net voor ze vier maanden was kon ze al rollen en sinds gister heeft ze door hoe ze op haar buik in de box kan draaien. Zodra ik iets in de keuken ga doen met een flesje, heeft ze door dat er een fles komt. Heeft ze honger en zit ze bij een willekeurige vrouw, begint ze bijdehand de boel uit te pakken, op zoek naar de tet. Zo bizar, bijzonder, mooi en leuk tegelijk. En dan het gevoel van zo'n aanhankelijk knuffelig schattig zelf-geknutseld popje in je armen te hebben.. onbeschrijvelijk.

Sinds ze er is lachen we ons dagelijks een slag in de rondte. Oke, we zijn moeier (geweest) dan ooit, hebben getwijfeld, ons lamlendig gevoeld, een slaaf van het baby ritme, maar inmiddels groeit ze uit dat een echte baby-peuter en zie je het elke dag weer meer een persoontje worden.

Het heeft weinig met BF3 te maken - maar speel inmiddels met meer vaders.. erg grappig om je ervaringen van baby uit te wisselen op TS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DvE schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:04:
Geweldig hoe in een battlefield topic het uiteindelijk over kinderen (schijtfabriekjes) gaat. LOL
Dat laat zien hoe volwassen de bf3 community is,lol

Er is een paar jaar geleden een onderzoek gedaan naar de gemiddelde leeftijd van een pc gamer en die lag toen op 32 jaar.
Dit onderwerp, bf3 en familie leven zul je niet tegen komen in het console bf3 topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:09:
[...]

Dat laat zien hoe volwassen de bf3 community is,lol

Er is een paar jaar geleden een onderzoek gedaan naar de gemiddelde leeftijd van een pc gamer en die lag toen op 32 jaar.
Dit onderwerp, bf3 en familie leven zul je niet tegen komen in het console bf3 topic :+
Daar zijn het zelf de kinderen die het spelen en hier komen de ouders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
NLsandman schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:17:
[...]

Als ze wat ouder zijn kun je vergeten dat je nog op de pc kunt gamen, de kids nemen de boel gewoon over.
Ik moet wel eens op passen op de tweeling van mijn zusje, nou weinig kans dat ik aan het gamen toe kom.
1 van de 2 speelt namelijk bf heroes, speelt dat beter dan ik kan en dat voor een meid van 10 jaar.
Nog een paar jaar en dan mogen ze bf4 spelen.
Ow, maar daar heeft papa al rekening mee gehouden. Over een paar jaar krijgt de kleine ook een game-pc en mag hij lekker elke avond papa revive en medkitjes toewerpen! 8)

Het gejank van een hongerige baby's echt wel OP hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Natuurlijk niet.

Kinderen en gamen gaat bij mij anders prima samen. ;)
Tijdens peuter/kleuterjaren: hup na kinderbedtijd meteen achter de PC. Ik heb gewoon lekker UT99, UT2K3, UT2K4 kunnen spelen.
En als ze dan tiener worden....dan schuif je je eigen PC door, of bouw je aparte PC voor de kids.
Ik heb toenderijd gewoon in de avonduren de CoD-serie en BF2 kunnen spelen.

Online gamen houdt echt niet op als je vader wordt of als je ouder dan 40 bent. Het fanatisme en de spelbeleving in online gaming is bij mij in al die jaren hetzelfde gebleven ;)

On Topic:
Zijn er al release data bekend voor End Game?

[ Voor 8% gewijzigd door Indy91 op 12-02-2013 16:48 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 19:07

DvE

ORA-00000

Ik heb ook een bijna 4 jarige rondlopen. BF3 is bij mij puur iets voor de avonduren als een stukje plezier.
Okee, je moet koptelefoontjes opzetten (speakers op 100 kan niet meer), maar heb nog steeds reuze lol.

[ Voor 0% gewijzigd door DvE op 12-02-2013 17:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16:18
ChojinZ schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:06:
[...]

LOL junkies!
Pagina: 1 ... 165 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.