Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 21:36
Zeara schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:36:
Ik snap het hele TDM in BF3 sowieso niet. In mijn ogen wint niet het team wat de meeste kills maakt, maar het team wat het meest revived 8)7 Zo speel je TDM in mijn ogen niet, zelfde geldt voor SDM en alles waar het team met de meeste kills wint (waarbij je kunt reviven)
Het blijft TEAM death match en in mijn ogen dus anders als death match zonder team. Hoe kan een team aspect meerwaarde creëren in zo'n modus?

De keuze voor revive lijkt me vanuit dat standpunt redelijk logisch, waardoor dood dus niet dood hoeft te zijn. Als je team niet revived heb je dus door slecht teamwerk verloren. Lijkt terecht toch?

Zou het mogelijk moeten zijn in BF3 om revive uit te schakelen als toggle? Misschien wel een interessante optie aangezien dat de flow van het spel wel aardig zou kunnen veranderen. Maar gezondheid op 100% na een revive zou mischien ook wel iets minder mogen zijn, zodat er eerst nog wat extra healing nodig is, zou ook al veel veranderen imo.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Metro2002 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:33:
Zucht, gisteren tot 3 maal toe een server waar iemand overduidelijk een aimbot gebruikte, althans, voor mijn gevoel. Of het moet normaal zijn dat je telkens met 1 schot gedood wordt met een AEK op forse afstand.
dat voelt soms zo,de hitreg klopt soms niet helemaal,ik heb er ook vaak last van.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, reviven uitschakelen is geen server option. Evenals health na revive en dergelijken, daarvoor moet je echt de code in duiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
Op servers waarbij maar een minimum aantal snipers is toegestaan, hoe wordt dat eigenlijk geregeld? Zou dat ook voor andere classes kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:07
AeoIus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:35:
[...]

Het blijft TEAM death match en in mijn ogen dus anders als death match zonder team. Hoe kan een team aspect meerwaarde creëren in zo'n modus?

De keuze voor revive lijkt me vanuit dat standpunt redelijk logisch, waardoor dood dus niet dood hoeft te zijn. Als je team niet revived heb je dus door slecht teamwerk verloren. Lijkt terecht toch?

Zou het mogelijk moeten zijn in BF3 om revive uit te schakelen als toggle? Misschien wel een interessante optie aangezien dat de flow van het spel wel aardig zou kunnen veranderen. Maar gezondheid op 100% na een revive zou mischien ook wel iets minder mogen zijn, zodat er eerst nog wat extra healing nodig is, zou ook al veel veranderen imo.
Ik ben gewoon nogal traditioneel in dat opzicht. Je kunt ook prima als team spelen zonder te reviven.
Ik vind het persoonlijk gewoon idioot dat het in BF3 niet zo zeer om de kills gaat (ja, daar win je natuurlijk wel mee) maar dat het gewoon zo is dat het team wat het meest revived wint. Kunnen ze er beter team revive match van maken ofzo :P

Maar goed dat is mijn mening. En ik speel ook nooit TDM vanwege die reden, en als het voorbij komt in de rotatie van een server dan doe ik ook lekker mee met de revive train, omdat dat gewoon de makkelijkste manier is om je team te helpen. (wat ik dus een beetje idioot vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 22:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ben ik dan de enige die de M16A3 niet gebruikt? In totaal heb ik er 39 kills mee in 39m 57s. (van de 800+ uur..) Als engineer speel zo goed als altijd met de QBZ-95B en als support met de M249. En ik heb qua kills niet echt veel te klagen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AeoIus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:44:
Op servers waarbij maar een minimum aantal snipers is toegestaan, hoe wordt dat eigenlijk geregeld? Zou dat ook voor andere classes kunnen?
De server weet niet met welke class mensen spawnen. Dan heb je twee opties over. De eerste speler die een sniper kill maakt is de eerste sniper of de speler die het langste in leven is voor hij een sniper kill maakt is de eerste sniper. In beide gevallen is een kill dus nodig om te weten wie de eerste sniper is. Zijn er twee snipers, mogen er twee snipers zijn en komt er een derde sniper dan kan hij enkel gestraft worden nadat hij deze kill gemaakt heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
Meelobee schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:56:
Ben ik dan de enige die de M16A3 niet gebruikt? In totaal heb ik er 39 kills mee in 39m 57s. (van de 800+ uur..) Als engineer speel zo goed als altijd met de QBZ-95B en als support met de M249. En ik heb qua kills niet echt veel te klagen.
Het is bij mij mijn 3e assault wapen, eerst F2000 :P en AEK alhoewel het niet al te ver uit elkaar ligt.
ACW-R voor Engineer omdat ik hiermee toch wat voorzichtiger probeer te spelen en PKP voor support met name op Metro gebruikt (het was een fase :P).

Mijn keuze bij assault wapens ligt toch echt aan mijn speelstijl. Het betere 'kip zonder kop' principe 8)7 en het liefste als eerste en zonder na te denken de bocht om. Dan blijk je meer te hebben aan de hoge rpm wapens om het soms wél te overleven |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
Tsurany schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:00:
[...]

De server weet niet met welke class mensen spawnen. Dan heb je twee opties over. De eerste speler die een sniper kill maakt is de eerste sniper of de speler die het langste in leven is voor hij een sniper kill maakt is de eerste sniper. In beide gevallen is een kill dus nodig om te weten wie de eerste sniper is. Zijn er twee snipers, mogen er twee snipers zijn en komt er een derde sniper dan kan hij enkel gestraft worden nadat hij deze kill gemaakt heeft.
Gebruik van PDW's heeft hier geen invloed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
Tsurany schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:02:
Ik geloof wel dat er veel manieren zijn om recon te spelen waardoor je wel waardeloos wordt voor het team. Je draagt enorm weinig bij en dat soort spelers zullen de meesten het liefst in ruilen voor andere spelers.
Ik denk dat teveel mensen de romantische gedachte van de lone gunman in hun hoofd hebben waarin ze death and destruction zaaien op kilometers afstand terwijl de vijand geen idee heeft waar het vandaan komt. Zo werkt het helaas in de Battlefield 3 praktijk niet.

Het kan soms vrij frustrerend zijn als je, tezamen met een paar anderen, de enige bent die echt probeert te pushen. Denk dat daar vooral de frustratie vandaan komt. Niet dat anderen perse op een bepaalde manier moeten spelen maar wel op een manier spelen die zorgt dat de rest van het team een zwaardere taak heeft.
Ik snap je probleem wel en ik ben het ook wel met je eens maar sommige hier zijn wel heel extreem met het bepalen van rollen.
Als ik een potje rush speel op een server met 250 tickets, dan ga ik de eerste 100 tickets niet heel hard mijn best doen. Nee, dat is voor mij het moment dat ik nieuwe dingen wil uitproberen ( Nieuwe tactics, nieuwe wapens, etc). Maar als je dat doet krijg je al snel te horen dat je waardeloos bent.
Tsurany schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:21:
Moet je dan veel ervaring hebben om mee te mogen praten over jets?
Sommige mensen vinden van wel. ;)
Mooi om te zien dat je mening gebaseerd is op bijna 60 uur totale speeltijd. Oftewel je hebt geen fucking idee waar je over praat, je weet niet eens dat jet + rockets = OP en denkt dat iemand behalve jijzelf met laser guided missiles speelt. Als dat nou waar was was de jet niet OP. (Als dat waar was zou ik het zelfs goed vinden om de jet twee guided missiles te geven in plaats van één...)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:13:
En toch blijft het "leuk" die discussie over jets OP ja of nee :) En wat me vooral opvalt is dat er mensen zijn die halsstarrig blijven volhouden dat iets zo is en anderen waar je ECHT mee kunt discussiëren en open staan voor argumenten van anderen.

Zo is de terechte opmerking van JayP (ik kom er zo op terug) dat jets feitelijk geen vehicle destroyed per strafe van een jet oplevert, voor AWSME-0 voldoende om dat ook te accepteren. Fiestasolara had ik al verwacht in de discussie en die was natuurlijk het daar niet mee eens. Logisch hem kennende… Maar anderen blijven ook maar volhouden dat jets OP zijn en zijn blind voor elke vorm van echte discussie waardoor fora altijd zinloos zijn voor dit soort zaken.

Ik zou zeggen dat zowel JayP als AWSME-0 gelijk hebben. AWSME-0 enkel en alleen echter als de vehicle CONSTANT op dezelfde plek blijft staan. Slechts dan kan een jet vanaf die genoemde 1300 meter uit zijn post inderdaad twee rocket pods leeg knallen en het voertuig vernietigen (maar moet hij wel alles raken! en geloof me: dat is echt een kunst!). Met de eerste is hij slechts disabled. Met de tweede is hij destroyed. Beweegt de tank of MAA zich echter (dus goede vehicle spelers) dan moet je als jet pilot er al voor gaan mikken en inschatten vanaf +1000 meter waar je moet mikken. Een druk bijvoorbeeld op S (en vervolgens lang op W en weer een op S als hij in een gevecht zit) door een tank bestuurder of MAA bestuurder en je kunt niet meer snel genoeg bij richten en meer dan de helft van je pods is mis. Dan moet de tweede pod al volledig raak zijn voor in ieder geval nog een disabled. Dus heb je een tweede strafe nodig… Maar nogmaals: alleen bij stilstaande vehicles.
Goed om te weten hoe het nu precies zit, ik heb ook nog geen rocket pods en heb de intentie ook niet om die nog te gaan halen. Met uitzondering van Oman en Caspian Border, en die speel ik al zelden, zijn er geen airmaps die me kunnen bekoren dus ik heb er ook geen last meer van/kom ik ze niet meer tegen. :)
Er zijn hier ongeveer 4 a 5 forum posters die 90% van dit topic vullen. En die zullen ook wel veel competitief willen spelen met een goede balans. Dat dit mogelijk is bewijzen de posts wel over de AnR server. Die is dus populair. Maar als je veel voertuigen speelt, zijn er genoeg servers te vinden waarop geen air rape is door GOEDE voertuig spelers en samenwerkende SOFLAM/Javelin squads. Ik heb er genoeg in mijn favorieten staan.
Als je wat van die servers kan posten dan kan iedereen die teamplay eens ervaren in CQ 64. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:21:
Moet je dan veel ervaring hebben om mee te mogen praten over jets? Ik speel er zelf ook wel in, ben behoorlijk waardeloos, maar infantry killen of een tank slopen als ik hem op tijd zie en de kans voor een goede run krijg is dan vrij simpel. En dat voor iemand die eigenlijk niet in een jet thuis hoort wegens skill gebrek.

Het vervelende aan in een tank zitten is dat je tank na een disable vaak al waardeloos is. Dan moet je uitstappen om hem te repairen en vaak zit je in een gevecht dus verlies je dat. Een jet zie je niet aankomen, als je even stil staat om te richten op een andere tank in de verte is dat genoeg tijd voor een jet. Acceleratie met een tank, zeker in een bocht, is te traag om te ontkomen aan een jet die op je af komt.

Zat laatst als engineer in een MAA en daar kon ik prima de jets mee te lijf gaan, maar dat waren wel vrij sucky piloten. Ik had geen teammates die stingers of wat dan ook gebruiken dus een jet kon simpelweg zijn ECM jammer gebruiken en snel buiten het bereik van mijn AA lock komen. Als hij op mij af komt dan is dat vrijwel altijd een disable. Ik kan hem dan wel weer repairen maar ben wel een sitting duck voor iedere andere speler.

Wil je op een jet schieten die ver weg is met de cannon moet je dat wel doen als je stil staat, rijdend is dat geen succes omdat de grond te hobbelig is en je zeer accuraat moet mikken. Een jet heeft hier geen last van, die kan constant zijn focus bijstellen en daardoor blijven vuren terwijl jij rijdt.

Jet's zijn OP zodra er een goede speler in zit, die kan dan volledig domineren. Dit heb je in andere voertuigen een stuk minder. Je kan de beste speler in een tank zijn maar als de vijand met drie RPG's op je schiet ben je gewoon de lul.
Eindelijk iemand die het begrijpt.
ChojinZ schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 08:18:
[...]

Same here. Het huilie huilie gehalte in dit topic wordt ook steeds groter. En zoals je zelf al zegt: bij veel mensen heb ik het idee dat ze helemaal niet meer voor de fun spelen maar enkel om te kunnen kankeren op het spel. Beetje triest mijns inziens..

En over de ow-jij-speelt-anders-dan-ik-en-dat-maakt-je-een-noob mentaliteit zullen we het maar helemaal niet hebben... :+
Iedereen mag anders spelen, zolang je maar nuttig blijft voor het team.
Een Medic kan healen, killen en reviven en dat maakt hem een sterke class, daar ben ik het met iedereen over eens. Maar je hebt ook support speler nodig om ze van ammo te voorzien.
en op de voertuigen maps heb je toch genoeg engineers nodig wil je iets tegen de tanks gaan doen.

De fun wordt je snel ontnomen door unbalanced teams en dat komt regelmatig door je team, maar in de open maps is het toch meestal, wie de air in zijn macht heeft wint de match.
Sinds aftermath speel ik bijna geen grote open maps meer, omdat ik nu genoeg keuze heb en variatie om deze maps te kunnen vermijde en me niet steeds kapot te hoeven ergeren aan de jets.
Heel veel mensen zeggen dat het misschien wel mee valt, maar ik had na 2 weken weer een potje caspian border gespeeld en gelijk zat er weer een jet whore op de server die 80 servers stars had. je weet dan gewoon hoe laat het is.

Noobs zijn slechte spelers in de game, denk daarbij aan spelers die je gewoon niet helpen.
of dood gaan als warme broodjes eten in de ochtend. Nee de fun is dan ook weer snel weg.
Gisteren een potje gespeeld waarbij mijn team op geen enkele wijze mee hielp. Sterker nog.
ik heb een stront hekel aan dat mensen uit hun tank springen en deze dan kwijt raken aan de tegenstander !
Of te wel aanschouw hier de battlereport: http://battlelog.battlefi...how/54775961/1/172685289/

Mag je dan niet pissig worden op je team ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AeoIus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:08:
[...]

In principe niet want ze weten niet of jij wel of niet als recon met een PDW speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:11:
Ik snap je probleem wel en ik ben het ook wel met je eens maar sommige hier zijn wel heel extreem met het bepalen van rollen.
Als ik een potje rush speel op een server met 250 tickets, dan ga ik de eerste 100 tickets niet heel hard mijn best doen. Nee, dat is voor mij het moment dat ik nieuwe dingen wil uitproberen ( Nieuwe tactics, nieuwe wapens, etc). Maar als je dat doet krijg je al snel te horen dat je waardeloos bent.
Uitproberen is, lijkt mij, niks mis mee. De vraag is enkel wat je gaat uitproberen. Als je, als attacker, in de base blijft hangen met je sniper om dat uit te proberen ben ik inderdaad niet heel erg blij met je. Echter nieuwe wapens of nieuwe aanvalsroutes naar de MCOM uitproberen kan natuurlijk nooit kwaad, dat doe ik zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pykow schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:27:

Noobs zijn slechte spelers in de game, denk daarbij aan spelers die je gewoon niet helpen.
of dood gaan als warme broodjes eten in de ochtend. Nee de fun is dan ook weer snel weg.
Gisteren een potje gespeeld waarbij mijn team op geen enkele wijze mee hielp. Sterker nog.
ik heb een stront hekel aan dat mensen uit hun tank springen en deze dan kwijt raken aan de tegenstander !
Of te wel aanschouw hier de battlereport: http://battlelog.battlefi...how/54775961/1/172685289/

Mag je dan niet pissig worden op je team ?
Dat mag wel hoor Pykow, dat doe je volgens mij al vanaf het begin van het spel en wat heeft het je opgeleverd? Niets, helemaal niets. DICE luistert niet naar je, je teammaten al helemaal niet, iedereen speelt zoals hij/zij wil. Zelf geef je ook al aan dat je daarom maar ESL gaat spelen omdat dat veel beter gaat en dan is een pub server vervolgens een "makkie". Waarom dan nog zo gefrustreerd? Je schiet ze dan toch makkelijk neer en als ik het zo lees (en soms zie met je batte reports) heb je je teammaten niet eens nodig om constant bovenaan te staan. Toch? En zelfs met een brakke WiFi red je het nog. Wat ik overigens best knap vind! (dat je daar gefrustreerd van raakt(e?) kan ik dan trouwens wel begrijpen) ;)

Ik zag een paar posts terug ook weer een opmerking van je staan over de M16. Dat die zo veel sterker is dan alle andere. Door meerdere hier al met vele statistieken aangeduid en dat zal dan ook wel. Einde van je post: "Alleen ik loop niet te klagen welk wapen iemand gebruikt. Iedere game heeft hier last van. deal with it". Great! Je geeft me een inkoppertje: Deal with the jets! en accepteer de voertuig-voedselketen, net zoals je zelf de wapen-voedselketen ook accepteert en dat anderen dan ook wil opleggen.
Ik klaag ook beslist niet als er een goede MAA speler in de game zit die het me onmogelijk maakt om te air rapen. Ik deal ermee! Dan maar geen scores van 43-2 maar 10-16 of iets dergelijks. Who gives a fuck? Ik bewonder die lui die het spelen in een MAA tot een kunst hebben verheven en het mij lastig kunnen maken. Je schreef in diezelfde post ook al: "een noob met een M16 verliest het nog steeds van een goede AK74 speler". Inderdaad, en zo verliest een noob / doorsnee jet pilot het absoluut van de goede MAA speler en is de cirkel weer rond.

@AWSME-0: ik zal je de servers posten vanavond. Het zijn echter geen 64 CQ servers maar 16 tot 32 CQ servers. 64 speel ik nooit op. Is me te druk :)

@Tsurany: hoe lang doe jij erover dan om te repairen? Zoals ik al zei: een bewegend doel krijgt beslist niet de volle lading van een jet, dus je hoeft niet vanaf 45% je repair tool te laten draaien als je een goede vehicle speler bent. Als ik tegenover goede MAA spelers vlieg, duurt het soms wel tien strafes om mijn pods af te vuren en ze evt (!) een keer te killen. De meesten vergeten denk ik dat je met een jet niet meteen je bocht kunt maken en alweer knallen maar toch echt weer naar boven moet klimmen, draaien en vervolgens weer een strafe maken. Dit kost je schat ik zo'n 7 a 8 sec. Goede MAA spelers hebben dan inmiddels al voldoende gerepaired en zijn ook weer van plek veranderd. In combinatie met thermal camo (dus je moet echt exact spotten) is dat een "ramp" voor een jet pilot want wat nog niet gerepaired is, komt dan wel weer met de auto-regeneration. En het spelletje herhaalt zich weer :) Maar best leuk om te doen hoor!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dunno, seconde of 5 tot 10 afhankelijk van de damage? En je weet dat je naar 100% moet repairen om weer te kunnen rijden he? Anders blijft het beperkt tot kruipen. Auto regeneration kicked niet in na een disable. Dus wanneer je disabled bent, en dat is na een enkele run eigenlijk altijd wel, moet je direct repairen omdat je anders niks meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:11:
Sommige mensen vinden van wel. ;)
[...]
Want er is een reden voor dat je met 60 uur achter de rug geen idee hebt waarom jets OP zouden zijn... en dan te gaan bitchen over hoe de guided missile helemaal niet OP is en de rest van de community (die met 600+ uren...) vreselijk is, natuurlijk. Daarom moeten we op iemand met 60 uur speeltijd en geen idee waar hij over praat net zo veel acht slaan als op iemand als Tsu of Pyk0w met honderden uren onder de riem en een veel beter idee over hoe het spel werkt.

Het ligt aan jou, Chojinz, dat je dat vindt. Op dezelfde manier dat ik geen relatieadvies hoef van een ventje van 15 hoef ik geen "jets zijn niet OP én jij bent smerig omdat je dat vindt" van iemand met 60 uur speeltijd en guided missiles op z'n jet ( :') van alle prutswapens in het spel waarschijnlijk de meest waardeloze...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ah niks veranderd hier, open het topic eens na een aantal weken en nog steeds 2 a 3 personen die precies weten hoe het zit want ze spelen veel dus ze weten het wel beter :)

Vraag me af hoeveel derden dit topic nog lezen

Stukje ontopic – afgelopen week nog even bf3 in 3D gespeeld met een xbox controller. Niet leuk op de grond natuurlijk, chopper en jet zeer goed te doen met zon bankzit jongen.

Jammer dat er zoveel icoontjes inzitten, verpest het 3D effect volledig. Zonder al die icoontjes is het best vet in 3D

[ Voor 40% gewijzigd door evilpin0 op 06-02-2013 15:04 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:38
De video van endgame air superiority staat op t.net:
video: Luchtgevechten in Battlefield 3: End Game

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit, zo te zien absoluut geen grondtroepen in de air superiority mode? Stuk beter dan tank superiority waar eigenlijk te weinig tanks zijn. Mooi moment om eens wat beter te leren vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* DaniëlWW2 hoopt stiekem nog een beetje dat alle jet whores naar airsuperiority gaan en daar blijven. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:40:
[...]

Dat mag wel hoor Pykow, dat doe je volgens mij al vanaf het begin van het spel en wat heeft het je opgeleverd? Niets, helemaal niets. DICE luistert niet naar je, je teammaten al helemaal niet, iedereen speelt zoals hij/zij wil. Zelf geef je ook al aan dat je daarom maar ESL gaat spelen omdat dat veel beter gaat en dan is een pub server vervolgens een "makkie". Waarom dan nog zo gefrustreerd? Je schiet ze dan toch makkelijk neer en als ik het zo lees (en soms zie met je batte reports) heb je je teammaten niet eens nodig om constant bovenaan te staan. Toch? En zelfs met een brakke WiFi red je het nog. Wat ik overigens best knap vind! (dat je daar gefrustreerd van raakt(e?) kan ik dan trouwens wel begrijpen) ;)
Het gaat er toch niet om of je 1ste bent of 20ste in de lijst ?
het gaat erom dat je iets nuttigs doet voor het team. Als ik een flank aan het dicht houden ben zodat ze ons niet kunnen backrapen, dan sta ik niet op de eerste plaats, maar ben ik wel nuttig geweest voor het team.
Sterker nog met een Bipodje een flank dicht gaan houden is ook objectief spelen en dat geeft nog eens aan dat je ook met andere classes goed kunt spelen.

Ja WiFi is soms echt een drama, maar ach ik speel al vanaf kleins af aan met WiFi.
Alhoewel ik vroeger meer van de Roller coaster tycoon, sims , fifa games was en daar heb je geen internet verbinding voor nodig (wat mis ik toch een goede roller coaster tycoon game van vroeger :( )

ESL gaat beter in de zin van, meer teamwork. Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik het op ESL vaak knap lastig vindt en me soms ook afvraag of iedereen wel zo eerlijk speelt, doet me denken aan de tijd van CS1.6
daarom ga ik nu de laatste tijd mijn gameplay opnemen om te kijken wat ik verkeerd doe en om te kijken of me iets verdachts opvalt.
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:30:
[...]

Want er is een reden voor dat je met 60 uur achter de rug geen idee hebt waarom jets OP zouden zijn... en dan te gaan bitchen over hoe de guided missile helemaal niet OP is en de rest van de community (die met 600+ uren...) vreselijk is, natuurlijk. Daarom moeten we op iemand met 60 uur speeltijd en geen idee waar hij over praat net zo veel acht slaan als op iemand als Tsu of Pyk0w met honderden uren onder de riem en een veel beter idee over hoe het spel werkt.

Het ligt aan jou, Chojinz, dat je dat vindt. Op dezelfde manier dat ik geen relatieadvies hoef van een ventje van 15 hoef ik geen "jets zijn niet OP én jij bent smerig omdat je dat vindt" van iemand met 60 uur speeltijd en guided missiles op z'n jet ( :') van alle prutswapens in het spel waarschijnlijk de meest waardeloze...)
met maar 60 uur kan je alles OP vinden, omdat je er zelf geen ervaring mee hebt inderdaad.
Ik had 40 uur in Call of duty zitten en dan weet ik ook niet welke wapen sterk of zwak zijn, dus kan ik ook niet hardop gaan roepen dat iets OP is. Daarnaast is niet alles wat jou vaak killed gelijk OP natuurlijk.
ik ga regelmatig dood door een tank, maar dat komt omdat ik dan medic ben of op een slechte plek sta. dat maakt hem nog steeds niet OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

edit

[ Voor 94% gewijzigd door A87 op 06-02-2013 16:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:00:
* DaniëlWW2 hoopt stiekem nog een beetje dat alle jet whores naar airsuperiority gaan en daar blijven. O-)
Daar missen ze de easy kills denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
[...]

Leuk die honderden uren van die twee, maar die logica volgend en constaterend dat ze nog way minder dan 60 uur in een Jet/MAA/FAA hebben doorgebracht hoef ik ze dus ook niet serieus te nemen wat betreft jets=OP discussie right ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Maar er is toch geen discussie. Zie hier meerdere piloten voorbij komen, die het dood normaal vinden dat ze scores van minimaal 50-2 KDR halen. Dat haal je echt alleen maar als iets OP is, of je heel veel support hebt. Nou hoeft je als piloot geen support te hebben.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Meelobee schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:56:
Nope, nr 63 van mijn meest gebruikte wapenlijst (4 kills met de M16A3 met 433 speeluren). Ik speel nauwelijks Assault, en als ik dan al Assault speel dan gebruik ik de M416 of de AsVal.
AeoIus schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:08:
[...]

Op sommige servers is het zelfs zo, dat men puur iemand kicked op basis van een algeheel verbod op gebruik (dus iemand killed) van Sniper Rifles. :P

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 23:19

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mensen doen jullie wel eens iets anders dan hier zeuren over of jets al dan niet OP zijn? Volgens mij heb ik nog nooit in de afgelopen maanden een pagina hier kunnen lezen zonder dat deze discussie er was.

Leg jullie er toch bij neer of maak anders een nieuw topic aan, het vervuild dit hele topic volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Ircghost schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 18:14:
Mensen doen jullie wel eens iets anders dan hier zeuren over of jets al dan niet OP zijn? Volgens mij heb ik nog nooit in de afgelopen maanden een pagina hier kunnen lezen zonder dat deze discussie er was.

Leg jullie er toch bij neer of maak anders een nieuw topic aan, het vervuild dit hele topic volledig.
Op elk forum dat over bf3 gaat is dit een trending topic, zelfs op het stukje in nieuws op tweakers over end game zitten ze over OP jets te praten en dat komt echt niet door de discussie in deze thread of door de lobbyist fiestasolera :+

Je moet het zo zien, zolang er nog zo fel over een game gediscusseerd wordt dan is de game nog steeds populair en heeft het nog steeds de aandacht, ik heb liever dit dan een stervende game waar niemand meer om geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik begin de bugs en hitdetectie na krap anderhalf jaar toch een beetje spuugzat te worden, dus vermaak me de laatste week erg met World of Tanks. In BF3 ben ik eigenlijk ook alleen maar in tanks te vinden dus het verschilt niet eens zo veel.

Alleen X en E werken daar niet... :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Kom op gast. We hebben het hier niet over Eve Online waar je na 150 uur spelen nog steeds beschouwd wordt als noob. Zo complex is BF3 helemaal niet en als je een beetje bekend bent met shooters dan kan je na 60uur spelen al redelijk goed inschatten wat OP is en wat niet.

Dat jij dan vervolgens niets wilt aannemen van iemand die "maar" 60 heeft gespeeld moet jij helemaal zelf weten.
Uiteindelijk doe je jezelf alleen maar tekort omdat, geloof het of niet, ook iemand met "maar" 60 uur speeltijd weleens een inzichtvolle mening kan hebben. ;)
Tsurany schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:04:
Laat vooral zien hoe selectief jij leest.
Geldt dat ook voor mij? :) Ik heb namelijk hetzelfde gevoel.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

ChojinZ schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:16:
[...]

Kom op gast. We hebben het hier niet over Eve Online waar je na 150 uur spelen nog steeds beschouwd wordt als noob. Zo complex is BF3 helemaal niet en als je een beetje bekend bent met shooters dan kan je na 60uur spelen al redelijk goed inschatten wat OP is en wat niet.

Dat jij dan vervolgens niets wilt aannemen van iemand die "maar" 60 heeft gespeeld moet jij helemaal zelf weten.
Uiteindelijk doe je jezelf alleen maar tekort omdat, geloof het of niet, ook iemand met "maar" 60 uur speeltijd weleens een inzichtvolle mening kan hebben. ;)

[...]

Geldt dat ook voor mij? :) Ik heb namelijk hetzelfde gevoel.
nou echt niet als je verschillende gamemodes hebt gespeeld en bijv. maar 3 of 4 potjes CQL kun je daar niet echt een mening over geven ja een 1e indruk :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
beuker19 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 19:29:
[...]

nou echt niet als je verschillende gamemodes hebt gespeeld en bijv. maar 3 of 4 potjes CQL kun je daar niet echt een mening over geven ja een 1e indruk :)
Ja, maar dat spreekt voor zich.

Ik zit nu op ongeveer 150 uur spelen maar heb er hoogstens 10 uurtjes kontquest op zitten omdat ik de gamemodus geen drol aanvindt. Bovenstaande geldt dus ook voor mij, ondanks de 150 uur die ik erop heb zitten. ;)

Maar je komt met een mooi voorbeeld. Het toont namelijk aan dat speeltijd niet altijd wat zegt. Iemand met 60 speeluren, volledig gespeeld op conquest, kan dus meer ervaring hebben met die spelmodus dan iemand die 500 uur alleen maar rush heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 14:43
Hebben jullie nog ideeen voor een cinematic video? Iets wat je altijd al hebt willen zien in BF3? * vinom is koos inspiratieloos at the moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:13
Had er wel genoeg van alleen maar met pistols te spelen laatste tijd dus dacht ga maar weer eens met gewone wapens spelen en toen maar eens AnR server gejoint en eerste potje was nog ff inkomen met m16 maar tweede potje ging wel weer chill werd wel 2 keer gebalanced omdat ik de lone wolf was :+
http://battlelog.battlefi...how/54836544/1/363204797/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vraag me wel is af of al die snipers niet snappen dat ze keer op keer er voor zorgen dat hun team verliest. Speel atm alleen maar AM mappen, en als de server geen sniperlimit heeft, is 50+ snipers op een 64p server meer regel dan uitzondering.

Was net wel apart, iedereen die geen sniper was, had in iedergeval een voertuig.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

NoFearCreations schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:59:
Vraag me wel is af of al die snipers niet snappen dat ze keer op keer er voor zorgen dat hun team verliest.
Het is niet de vraag of ze het weten, het is de vraag of het ze iets kan schelen, het is tenslotte maar een spelletje.

Ik snap wel dat er spelers zijn die het spel heel serieus nemen en zich dan snel ergeren aan teammates die minder of helemaal niet PTO spelen, maar daar maken de casual gamers zich in de eerste plaats toch al niet druk om, en dus al helemaal niet als je erover gaat miepen.

Verder vind ik het spelen van de recon class op z'n tijd gewoon leuk, even een ander tempo en een andere benadering van het spel. Soms neem ik een shotty of een pdw mee, maar soms zet ik inderdaad me tent op en het liefst met een kopje thee erbij ;)

Als iemand na het spelen op een AnR server een hartslag heeft van 220 is leuk als je dat wilt, maar het moet geen verplichting zijn toch ?

En NoFearCreations, als je op een 64 player server komt met 50 snipers heb je misschien niet gezien dat het een sniper only server was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Hippocampus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 02:31:
[...]

Het is niet de vraag of ze het weten, het is de vraag of het ze iets kan schelen, het is tenslotte maar een spelletje.

Ik snap wel dat er spelers zijn die het spel heel serieus nemen en zich dan snel ergeren aan teammates die minder of helemaal niet PTO spelen, maar daar maken de casual gamers zich in de eerste plaats toch al niet druk om, en dus al helemaal niet als je erover gaat miepen.

Verder vind ik het spelen van de recon class op z'n tijd gewoon leuk, even een ander tempo en een andere benadering van het spel. Soms neem ik een shotty of een pdw mee, maar soms zet ik inderdaad me tent op en het liefst met een kopje thee erbij ;)

Als iemand na het spelen op een AnR server een hartslag heeft van 220 is leuk als je dat wilt, maar het moet geen verplichting zijn toch ?

En NoFearCreations, als je op een 64 player server komt met 50 snipers heb je misschien niet gezien dat het een sniper only server was :P
Helemaal mee eens!

Na een dag hard werken heb ik soms wel zin BF3 maar niet de hectiek die er bij komt kijken. Niets lekkerder als het opzetten van je tentje, lekker turen over de horizon en vervolgens wat headshots te maken met een sniperriffle.
Ben ik nutvol voor mijn team? Nee. Moet dat dan? Nee, niet altijd. Ik vind dat ik voor die 80 euro zelf mag bepalen wat ik ingame doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Was het maar zo dat het een sniper only server was, dan kon ik hem vermijden. Het is op de AM mappen gewoon te erg met alle snipers. Gaat er mij ook niet dat ze sniper zijn, maar als iedereen sniper is lijkt het mij ook weinig aan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
NoFearCreations schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:09:
Was het maar zo dat het een sniper only server was, dan kon ik hem vermijden. Het is op de AM mappen gewoon te erg met alle snipers. Gaat er mij ook niet dat ze sniper zijn, maar als iedereen sniper is lijkt het mij ook weinig aan?
M320. Ik ben ondertussen redelijk bedreven met de M320 en het lukt me redelijk om op ongeveer 100m nog kills te halen, zodra je de drop doorhebt is het een wonderlijk stopmiddel voor snipers, support met bipods, light vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:08:
[...]

Helemaal mee eens!

Na een dag hard werken heb ik soms wel zin BF3 maar niet de hectiek die er bij komt kijken. Niets lekkerder als het opzetten van je tentje, lekker turen over de horizon en vervolgens wat headshots te maken met een sniperriffle.
Ben ik nutvol voor mijn team? Nee. Moet dat dan? Nee, niet altijd. Ik vind dat ik voor die 80 euro zelf mag bepalen wat ik ingame doe. :)
Wel jammer dat zulke spelers dan niet gevotekickt worden, vreselijk om zulke mensen in je team te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:19:
[...]

Wel jammer dat zulke spelers dan niet gevotekickt worden, vreselijk om zulke mensen in je team te hebben.
Tja votekick, hoe vaak werkt dat? Zelfs bij cheaters doen mensen het niet.
Anyway, hij heeft wel een punt maar ik vind dat je dan een "no objective" game moet spelen.
Speel dan wat rondjes TDM ipv een tactische ronde zoals Conquest of Rush.

Mensen die klagen over snipers op bijvoorbeeld Noshar Canals kan ik minder hebben.
Ok je sterft er een aantal keer door maar als je slim speelt heb je er echt niet zoveel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Jammer he! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ja, zo ken ik er ook wel een paar.
Spelers die zo ontzettend PTO in hun brein hebben zitten die:

*Je uit hun squad kiepen omdat je niet als assault speeld.
*Zo bang zijn dat hun spm zakt dat ze hun teamgenoten niet helpen, bv even omdraaien en repairen of ff snel een kistje ammo afleveren.
*Als assault in een tank stappen zodat ze een goed excuus hebben om niet eruit te hoeven om te repairen.
*Niet spotten, want het is hun kill, maar ook voertuigen of mijnen niet spotten.
*Je niet in hun voertuig willen hebben omdat hun maatje erin moet.
*Halverwege de ronde wel de tijd vinden om in de chat hun team te trashen als het even tegenzit, maar niet de tijd nemen om even een aanval/plan voor te stellen.
*Eisen dat iedereen in hun squad achter hun aan huppelt.
*Op je spawnen en wegrennen, of erger nog, meteen in de aanval gaan terwijl ik daar toch echt met een reden met me ballen in het grind lag.

Zulke figuren maken voor mij het spel er ook niet leuker op, maar ach, ik maak me er niet zo druk om, ik hoef niet persé te winnen of bovenaan te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Ik ga de vraag gewoon zonder schaamte stellen:

Betreft de Jets - OP discussie, WTF staat OP voor? Google maakt me niets wijzer.
Zelfde geldt trouwens voor PTO..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Martijnvc schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:06:

Betreft de Jets - OP discussie, WTF staat OP voor? Google maakt me niets wijzer.
Over Powered en Play The Objective.

En schaam je niet. Het is namelijk totaal niet belangrijk om dit te weten. Misschien wel handig als je de discussie's hier wil volgen maar meer ook niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Hippocampus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:44:
[...]

Ja, zo ken ik er ook wel een paar.
Spelers die zo ontzettend PTO in hun brein hebben zitten die:

*Je uit hun squad kiepen omdat je niet als assault speeld.
*Zo bang zijn dat hun spm zakt dat ze hun teamgenoten niet helpen, bv even omdraaien en repairen of ff snel een kistje ammo afleveren.
*Als assault in een tank stappen zodat ze een goed excuus hebben om niet eruit te hoeven om te repairen.
*Niet spotten, want het is hun kill, maar ook voertuigen of mijnen niet spotten.
*Halverwege de ronde wel de tijd vinden om in de chat hun team te trashen als het even tegenzit, maar niet de tijd nemen om even een aanval/plan voor te stellen.
*Op je spawnen en wegrennen, of erger nog, meteen in de aanval gaan terwijl ik daar toch echt met een reden met me ballen in het grind lag.

Zulke figuren maken voor mij het spel er ook niet leuker op, maar ach, ik maak me er niet zo druk om, ik hoef niet persé te winnen of bovenaan te staan.
QFT + touché, zo waar dit :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijnvc schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:06:

Wel niet erg uw best gedaan zeker ? :)

http://www.google.be/sear...517cc369&biw=1680&bih=884

eerste resultaat :)
Maar goed voor zover het van belang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Tsjah, doorgaans Google ik niet in 4 talen om te kijken waar ik een hit krijg..NL en EN leverde niets op dus ik had mijn geld niet ook nog op BE ingezet, wellicht volgende keer dan toch maar wel ;)

Maar dank beiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Martijnvc schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:23:
[...]

Tsjah, doorgaans Google ik niet in 4 talen om te kijken waar ik een hit krijg..NL en EN leverde niets op dus ik had mijn geld niet ook nog op BE ingezet, wellicht volgende keer dan toch maar wel ;)

Maar dank beiden
Een handig iets is de urban dictionary.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah... als ik op een teammate spawn die ligt is het eerste wat ik doe opstaan en naar dekking rennen. Liggend ben je gewoon een veel te makkelijk doel, beweeg je veel te langzaam en kan je te weinig uithalen. Ik ga misschien in 1/4e van de potjes die ik speel en keer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik bedoelde meer zijn lijstje in algemeenheid dan dit specifieke punt. Maar hij heeft wel een punt. Als je spawned verraad je iemands positie, ongeacht hoe snel je ook prone gaat. En daarom kijk ik altijd even op wie ik spawn voordat ik spawn..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Als iemand prone is spawn je ook prone op hem, dus maakt niet uit hoe snel je gaat liggen want je ligt al?

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theburninglink schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:31:
Als iemand prone is spawn je ook prone op hem, dus maakt niet uit hoe snel je gaat liggen want je ligt al?
Erger dan dat, als je prone op iemand spawnt en dan snel op prone ramt om te gaan liggen ga je staan...
Loewie maakt vrienden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
mybad, hoef geen vrienden.. hoe meer enemy's hoe meer frags.. :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 19:07

DvE

ORA-00000

loewie1984 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:36:
mybad, hoef geen vrienden.. hoe meer enemy's hoe meer frags.. :P
Of een friendly knife kill in je rug. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:26:

Mensen die klagen over snipers op bijvoorbeeld Noshar Canals kan ik minder hebben.
Ok je sterft er een aantal keer door maar als je slim speelt heb je er echt niet zoveel last van.
Snipers in TDM zijn inderdaad gratis kills, die vormen echt geen enkele bedreiging. Helaas geldt ook dat ze voor de tegenpartij gratis kills zijn als ze bij jou in het team zitten. Je moet wel flink huishouden in je eentje wil je al die door je eigen snipers verloren tickets goed kunnen maken.

Reviven in TDM is eigenlijk ook al geen optie, die timewindow is zo krap.

*Je uit hun squad kiepen omdat je niet als assault speelt.
Ik knal ook zonder mededogen mensen uit m'n squad als ze niets toevoegen aan het halen van de objective (lees: ver achterin campen). Dan heb ik liever iemand waar je op spawnen of die je actief kan ondersteunen met health, ammo of het vernietigen van armour.

Tsja, mensen die geen teammates helpen en dus die punten niet willen uit angst voor een lage SPM kan je sowieso afschrijven, die hebben het niet helemaal begrepen en zijn al helemaal niet PFO bezig. :P

Idem, als mensen dat daadwerkelijk bewust doen om maar niet te hoeven repairen zijn ze niet aan 't PTFO-en maar gewoon aan het falen.

Wederom, dit heeft niets met PTFO te maken, maar gewoon met kansloos falen. Spotten is een cruciaal onderdeel in BF3 om te winnen als team

Zolang mensen dat netjes vragen of aangeven heb ik er geen bezwaar tegen, dikke kans dat ze actief communiceren en een stuk effectiever zijn.

Haha ja, heerlijk die keyboard warriors, niets van aan trekken en lekker laten uitrazen, die ragequitten vanzelf wel.

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar ik heb zelf toch ook wel graag dat mensen richting de actie gaan en niet lege grasvelden achter onze linies aan het bewaken zijn.

Zolang ze de kogels opvangen en je de tijd verschaffen om zelf daarna beter in dekking te gaan, niets mis mee toch? :P

Die knakkers die jij omschrijft zijn over het algemeen nou niet bepaald goed aan 't PTFO-en als ik het zo lees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@ A.W.E.S.O.M.-O

Met PTO bedoel ik vlaggen cappen/mcoms armen en kills maken. Spotten, repairen, healen/reviven, resuplyen, soflammen/painten noem ik teamwork, want dat doe je voornamelijk direct voor een ander, indirect voor het team en wat extra puntjes. Maargoed hierin kunnen we van mening verschillen.

Maar waarom is alles wat niet PTO is meteen n00b ? Ik blijf wel eens wat vaker een vlagje defenden terwijl mijn squad verder stiefelt, dan speel ik ineens niet meer PTO want: In mijn eentje hou ik geen heel squad tegenstanders tegen en ik laat mijn eigen squad in de steek. Maar dat hele gehuppel van a naar b en via c weer naar a is maar even leuk, daarna wil ik ook wel eens een tankje pesten of een snipertje dunschillen.

Mijn punt is dat alleen maar PTO spelen voor mij niet leuk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hippocampus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:21:
@ A.W.E.S.O.M.-O

Met PTO bedoel ik vlaggen cappen/mcoms armen en kills maken. Spotten, repairen, healen/reviven, resuplyen, soflammen/painten noem ik teamwork, want dat doe je voornamelijk direct voor een ander, indirect voor het team en wat extra puntjes. Maargoed hierin kunnen we van mening verschillen.

Maar waarom is alles wat niet PTO is meteen n00b ? Ik blijf wel eens wat vaker een vlagje defenden terwijl mijn squad verder stiefelt, dan speel ik ineens niet meer PTO want: In mijn eentje hou ik geen heel squad tegenstanders tegen en ik laat mijn eigen squad in de steek. Maar dat hele gehuppel van a naar b en via c weer naar a is maar even leuk, daarna wil ik ook wel eens een tankje pesten of een snipertje dunschillen.

In sommige situaties kan achterblijven en vlag defenden wel PTO zijn.
De invulling van wat PTO is kan toch wel wat verschillen.

Langs één kant speel ik graag PTO en snap ik bijna alle frustraties die hierboven neergeschreven werden, alleen maak ik er mij zo druk niet in.Maar er valt ook iets te zeggen over het feit dat niet iedereen PTO wil of kan spelen.

De associatie met "noob" zijn als je niet PTO speelt komt gewoon voort uit ervaring. De meeste mensen die niet PTO'en zijn nu eenmaal beginnende spelers. Het woord "noob" heeft ook een veel negatievere bijklank gekregen dan dat het eigenlijk imo hoort te hebben.

Het spel starten in Rush of Conquest zonder de intentie om actief deel te nemen aan het eigenlijke doel van de ronde (het opblazen of veroveren van de flags) kan ik niet verstaan. Dat is hetzelfde als een rondje fifa opstarten en zeggen, ik vind alleen aanvallen plezant ik doe enkel dat en fuck verdedigen. Speel dan een trainigsmatch zonder tegenstanders ... .

Maar dat je als beginnende speler niet denkt aan reviven, ammo boxes gooien ect, dat kan ik in het begin nog verstaan. Je bent nog niet goed thuis in de maps, je hebt nog issues met het mikken en bent al blij dat je een positieve KD haalt etc.Want laat ons eerlijk zijn, iedereen zegt KD is voor kiddies maar het is altijd fijn als je kan zeggen dat je er meer omver knalde dan dat je zelf omver viel.

Killerbeuker kan beamen dat ik vaak TDM speel (meestal als ik alleen ben). Ik vind dit de beste modus als je niet PTO wil gaan. Ok je gooit ammobox of medicbox maar that's it, voor de rest doe je uw goesting. Als je in Rush of Conquest stapt hoor je gewoon voor die flags te gaan. Snipen van op 10km afstand heeft geen nut. Zo'n mensen vliegen bij mij idd meteen uit men squad uit !

Maar ik denk dat men hier nog 100 pagina's aan tekst kan over bijlullen. Ik vind het moeilijk om hier een definitief standpunt in te kiezen/nemen. Er valt voor beide wat te zeggen maar als je kijkt naar het uiteindelijke doel van het spel dan is dat PTO. De invulling kan hiervan nog lichtelijk verschillen maar het algemene doel van het spel is duidelijk.

Mensen die spelen enkel omdat ze ervoor betaald hebben en met een mentaliteit lopen van "ik doe wat ik wil" zijn in hun recht, maar zo zijn ook de mensen die je zullen kicken voor het niet spelen van PTO. En als dit je overkomt denk ik dat je meer naar jezelf moet kijken dan met je vinger wijzen naar anderen.

Ach, PTO het zal altijd een zeer punt blijven als je pubs speelt. Als je met wat makkers kan afspreken en zelf al PTO speelt vergaan veel van deze "frustraties", althans bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 03-10 16:27
Mijn god wat kunnen jullie zwetsen zeg, ik hou het wel bij spelen..

Ben zelf erg benieuwd naar de 4 seizoen maps!

Maakt mij niet uit dat BF4 pas volgend jaar komt, ik vermaak me toch nog wel met BF3! Alle medals proberen te halen, binnenkort nieuwe DLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hippocampus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:21:
@ A.W.E.S.O.M.-O

Ja, we hebben inderdaad een andere PTFO definitie. :) Wat mij betreft is alles wat je doet of probeert om je team te helpen de ronde te winnen PTFO. Daar hoort wat mij betreft het veroveren of vasthouden van vlaggen bij, het armen van mcoms, maken van kills, health/ammo geven, repairen, flanken etc. etc.

Natuurlijk hoeft dat niet altijd persé te lukken maar het spelletje is zoveel leuker en spannender als een meerderheid het actief probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jovas schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:29:
Mijn god wat kunnen jullie zwetsen zeg, ik hou het wel bij spelen..

Ben zelf erg benieuwd naar de 4 seizoen maps!

Maakt mij niet uit dat BF4 pas volgend jaar komt, ik vermaak me toch nog wel met BF3! Alle medals proberen te halen, binnenkort nieuwe DLC!
idd wat een oeverloos gelul hier de laatste tijd, en het gaat echt ook echt nergens over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:19:
Maar ik denk dat men hier nog 100 pagina's aan tekst kan over bijlullen. Ik vind het moeilijk om hier een definitief standpunt in te kiezen/nemen. Er valt voor beide wat te zeggen maar als je kijkt naar het uiteindelijke doel van het spel dan is dat PTO. De invulling kan hiervan nog lichtelijk verschillen maar het algemene doel van het spel is duidelijk.
Maar zoals bv Tsurany hier even zijn frust komt uiten over zijn trieste team, maar ondertussen wel bovenaan staat met een goeie score dan denk ik: Wow, ik zou na zo'n stroeve match nog tevreden zijn over de uitkomst. Ok, de ronde is verloren, maar met zo'n score hoef je toch niet ontevreden te zijn.
Dus zijn gedrevenheid ontneemt hem het plezier in het spel lijkt wel, dat is toch jammer eigenlijk.

Even iets anders: Er is iets met de map Epicenter want ik speel daar op een of andere manier altijd zo slecht. Het zit misschien precies tussen mijn speelstijlen in ofzo. Die andere 3 gaan best aardig trouwens.

Edit:
Oh sorry Jovas & Skoftebok waar wilde jullie heren het over hebben dan ?

[ Voor 3% gewijzigd door Hippocampus op 07-02-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A
Hippocampus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:43:
[...]

Maar zoals bv Tsurany hier even zijn frust komt uiten over zijn trieste team, maar ondertussen wel bovenaan staat met een goeie score dan denk ik: Wow, ik zou na zo'n stroeve match nog tevreden zijn over de uitkomst. Ok, de ronde is verloren, maar met zo'n score hoef je toch niet ontevreden te zijn.
Dus zijn gedrevenheid ontneemt hem het plezier in het spel lijkt wel, dat is toch jammer eigenlijk.

Even iets anders: Er is iets met de map Epicenter want ik speel daar op een of andere manier altijd zo slecht. Het zit misschien precies tussen mijn speelstijlen in ofzo. Die andere 3 gaan best aardig trouwens.

Edit:
Oh sorry Jovas & Skoftebok waar wilde jullie heren het over hebben dan ?
Als je na een tijd "gewoon" bent om ergens vanboven te eindigen en het speciale hiervan af is zoek je nu eenmaal andere uitdagingen, in zijn geval het winnen van rondjes :). Maar het zou idd het plezier van het spel niet mogen ontnemen dat is waar. Maar ergens normaal, als je tennis speelt tegen iemand die niet weet wat een backhand is en je bent zelf prof dan is de leut er ook snel af nietwaar ? :)

Maar goed ik ga zelf eens een rondje starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 03:05
Wisselen jullie wel eens van squad om meerdere squads op 1 plek te krijgen? Ik wil nog wel eens flink omlopen en zo achter een linie komen, als de rest van mij team ook prima mee gaat dan wissel ik en vraag anderen op mij te spawnen. Soms lukt dat maar meestal niet, toch jammer dat je nog geen ingame TS hebt.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Dit is toch wel waarom ik nog steeds BF3 de bom vind.

Potje joinen met een 300-500 achterstand, continu iedereen zien proberen te switchen naar het winnende team. Even met wat armor en wat squad teamplay proberen jouw kant van Seine te clearen en capturen (D/E), doorstoten van C -> B, op het einde winnen met 12-0 en op het laatst even de lafaards trollen in de chat: @all winning teamswitchers: WHAHAHAHAHAHAHHAHAA!

Made my day :D

@Low-Tech: Dat is ook mijn ervaring ja, zeker op metro als je dan eindelijk door de linies heen gestoten bent en bij A bent en dat 20x in de chat meld nog steeds iedereen op C zien spawnen, meestal campend met hun LMG/Sniper rifles bij de trappen :( Werkt helaas zelden.

[ Voor 20% gewijzigd door Jay-P op 07-02-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:39:
Dit is toch wel waarom ik nog steeds BF3 de bom vind.

Made my day :D
Dat zijn inderdaad de leuke momenten, als je met teamwork een compleet team weg domineert.
Bovenaan staan vind ik niet zo boeiend, wil leuke potjes hebben. Als je alles hebt geunlockt wat je wilt hebben en je bent rang 100 dan heb je aan punten niet zoveel meer.
Epicenter is een vage map. Veel makkelijke camp plekjes en een team dat altijd voordeel heeft on Conquest doordat ze "E" compleet kunnen afsluiten (je moet aan beide kanten een veel te lege straat over steken) en doordat ze nooit naar boven hoeven te vechten maar bovenaan trappen kunnen wachten. Wat bij mij goed werkt is rond B en C spelen, als je daar maar niet op de lage stukken gaat lopen (behalve om B te cappen) en zorgt dat de vijanden vanaf A moeten komen dan kan je redelijk goed stand houden omdat je constant voordeel hebt qua positie (hoger en met meer dekking).
Epicenter is veel campen en snelle ren acties simpelweg omdat bepaalde punten veel te open zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 07-02-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dat ligt eraan :

- Team heeft zijn best gedaan en toch verloren ? Niks aan de hand :)
- Bovenaan staan in een team omdat het een stelletje prutsers zijn en het idee hebben dat je als enige wat nuttigs doet ? -O- /quit

Maar als ik het goed begrijp speelt niemand hier BF3 om te winnen, maar puur omdat het leuk, gezellig is om een hele ronde lang totaal nutteloos rond te lopen of ergens te campen ??!
Voor jullie moeten ze dan nieuwe DLC uitbrengen waarbij je arm in arm rond een kampvuur kan gaan dansen of zo _O- W-T-F ... hippie tijd is al lang voorbij hoor :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik denk dat je het meer moet zien dat er bedoeld wordt dat een of meerdere leuke acties een verloren ronde voor je gevoel toch nog kunnen redden. Ik blijf inderdaad wel op een server als we hopeloos hebben verloren, maar ik toch achter elkaar Javelin-noobs kan headshotten met m'n tank en zo. Dat is zó grappig. Die mensen weten blijkbaar niet dat de tank z'n smoke sneller herlaadt dan een Javelin.

Kopje komt boven de rotsen uit, *piep*piep*piep*, even rustig mikken, smoke, klik, headshot. En zo niet, dan heb ik nog een poging, net zolang tot zij 't zat worden of hun ammo op is. Ik kan me daar écht wel even mee vermaken, ook al zijn we aan het verliezen. Of lekker rustig op een paar honderd meter afstand snipers het leven zuur maken, want hoewel die hitmarkers soms maar flauw zijn, heb je na een keer of vijf semi-raak schieten toch echt een kill.

Ook wil ik, als een ronde bij voorbaat al verloren is (wij 25% van de ticketcount van de tegenstander en een noobteam), nog wel eens gaan mortarren of sniperen. Ook daar kun je geweldig mee trollen.

Op zo'n manier vind ik het helemaal niet erg als je verliest, als er maar goed geshuffled wordt aan het eind van de ronde, of de rape-clan in kwestie (en wat maak ik dat nog regelmatig mee zeg, 6+ man van een clan in één team, daar is toch ook geen hol aan) de server verlaat.

[ Voor 48% gewijzigd door CodeCaster op 07-02-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na de as val nu ook de m5k op 10101 kills ^.^ welke pdw zal ik nu eens gaan abusen, ump lijkt me wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Karkand blijft moeilijk. Als je niet in de eerste run minstens E, F of G pakt, heb je bij voorbaat bijna altijd al verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik word ook moe van de slechte balans, ik vind niet daar je daar de "noobs" de schuld kunt geven.

Als dat winnende team ook nog eens stoer gaat doen hoe goed ze zijn dan heb ik het helemaal gehad.
Ik ben nooit iemand geweest die loopt te schelden in chat maar sinds bf3 laat ik mij soms heel erg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punt is dat we nu, tweede ronde, als attacker met enkel bagger snipers zitten. Mensen in LAV's en tanks die rustig eens rond kijken en rijden ipv pushen. Iedereen is kennelijk tevreden met de wetenschap dat we verliezen en is enkel aan het snipen.

Edit: http://battlelog.battlefi...how/54895035/1/186401280/

Alsof je met de F'jes tegen de A'tjes speelt. Het is gewoon om te huilen.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 07-02-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typsch hoe ik me voel als er een jet piloot in de server zit:
Afbeeldingslocatie: http://funnyasduck.net/wp-content/uploads/2012/09/Computer-Rage.gif
Echt ze verpesten gewoon heel de game volkomen.
probeer een potje fun te trappen op onze caspian border, komt er een jet whore binnen die iedereen gaat afslachten echt. Waarom vinden ze het zo leuk om de game DOOD te maken !!!

[ Voor 43% gewijzigd door Pykow op 07-02-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

:D Moet jij zeggen! Jij was de US base constant aan het bestoken vanuit een jet en heli, er kon niets opstijgen.

En je moet beter leren mikken met die TV. :P

[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 07-02-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:00:
:D Moet jij zeggen! Jij was de US base constant aan het bestoken vanuit een jet en heli, er kon niets opstijgen.

En je moet beter leren mikken met die TV. :P
Ik was aan het trollen, steeds met de jet op je in laten crashen, ik stond 0 - 4 dus waar praat je over.
Die vieze K skydream komt de server in en gaat iedereen overhoop schieten met de overpowerd jet.
als die me nog 1x meer had neer gehaald, had ik waarschijnlijk alles hier kapot geslagen voor de frustratie.
Man wat kan ik er moeilijk tegen dat er van die zielige gastjes zijn, die het leuk vinden om de game gewoon DOOD te maken !!!. ik heb 100 euro betaald, maar heb er geen Condoms bij gekregen om genaaid te worden door DiCE zijn jets !!

had je die chopper pilot gezien van mij :S die ging dood terwijl hij aan het repairen was in de deadzone, wtf waarom stapt hij er niet opnieuw in en elke keer als ik me TV afschoot ging hij de andere kant op kijken en moet ik te veel corrigeren en dan raak je geen hond (oja ik raakte je staart maar we weten hoe DiCE moet de netcode omgaat).

Nee dit was even de druppel op alle frustraties op deze game de laatste maand.
De noobs die rond lopen.
De m16 Jankers
De Overpowerd jets
De slechte hit detectie
De Headglitchers
De cheaters die toenemen.
De Bad luck glitches

Tijd voor een andere game en wachten op BF4. Hopelijk wordt dat Battlefield die ze beloofd hadden !!
Een game moet wel leuk zijn voor ontspanning en voor de Fun en dat is dus niet meer het geval.
Tijd om Borderlands 2, Far cry 3, Max payne 3 uit te gaan spelen

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 07-02-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:54:
Typsch hoe ik me voel als er een jet piloot in de server zit:
[afbeelding]
Echt ze verpesten gewoon heel de game volkomen.
probeer een potje fun te trappen op onze caspian border, komt er een jet whore binnen die iedereen gaat afslachten echt. Waarom vinden ze het zo leuk om de game DOOD te maken !!!
Trollmodus on:

Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor.

:+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Pykow schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:07:
[...]

Ik was aan het trollen, steeds met de jet op je in laten crashen, ik stond 0 - 4 dus waar praat je over.
Die vieze K skydream komt de server in en gaat iedereen overhoop schieten met de overpowerd jet.
als die me nog 1x meer had neer gehaald, had ik waarschijnlijk alles hier kapot geslagen voor de frustratie.
Man wat kan ik er moeilijk tegen dat er van die zielige gastjes zijn, die het leuk vinden om de game gewoon DOOD te maken !!!. ik heb 100 euro betaald, maar heb er geen Condoms bij gekregen om genaaid te worden door DiCE zijn jets !!

had je die chopper pilot gezien van mij :S die ging dood terwijl hij aan het repairen was in de deadzone, wtf waarom stapt hij er niet opnieuw in en elke keer als ik me TV afschoot ging hij de andere kant op kijken en moet ik te veel corrigeren en dan raak je geen hond (oja ik raakte je staart maar we weten hoe DiCE moet de netcode omgaat).

Nee dit was even de druppel op alle frustraties op deze game de laatste maand.
De noobs die rond lopen.
De m16 Jankers
De Overpowerd jets
De slechte hit detectie
De Headglitchers
De Bad luck glitches

Tijd voor een andere game en wachten op BF4. Hopelijk wordt dat Battlefield die ze beloofd hadden !!
Een game moet wel leuk zijn voor ontspanning en voor de Fun en dat is dus niet meer het geval.
Tijd om Borderlands 2, Far cry 3, Max payne 3 uit te gaan spelen
We waren op Caspian #1 even aan het testen omdat de videokaart van Randy_Oss bijgesteld moest worden. Als jij dan mee inlogt moet je niet verwachten dat je een potje aan het spelen bent voor je Clan die betaald gamed. En goh je wordt neergehaald omdat iemand anders in een Jet beter is ???
En dan met K gaan slingeren, dan ben ik blij dat je gerage-quit bent makker.

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Och jee, weer zo'n kansloos geval die met K*nker loopt te schelden. Zo iemand mogen ze van mij ook bannen.

OT, wordt nu ieder potje best support, blijkbaar speelt niemand dat op AM mappen? En met de M27IAR, Holo, Foregrip en die vlammendover is het nog goed te doen. Af en toe een tank of lav c4'en. Of rond een sniper squad uit ons team strooien, en wachten tot een tegenstander het raakt :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:29:
OT, wordt nu ieder potje best support, blijkbaar speelt niemand dat op AM mappen? En met de M27IAR, Holo, Foregrip en die vlammendover is het nog goed te doen. Af en toe een tank of lav c4'en. Of rond een sniper squad uit ons team strooien, en wachten tot een tegenstander het raakt :P
Het probleem met support en AM is dat AM zo belachelijk veel plekken heeft waar je kan headglitchen of gewoon goede dekking hebt. De LMG's zijn ronduit waardeloos tegen headglitchers en met hun relatief hoge recoil zijn ze niet al te fijn voor AM. Meestal speel ik met de MP7 als ik support speel om deze reden. Alleen AM is gewoon niet echt MP7 materiaal.

Ga toch wel eens kijken wat er wel kan want ik zit vaak genoeg zonder ammo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
Zeker op Talah Market gebruik ik het nog wel eens. Maar aan de andere kant is assault daar ook wel een prettige keuze, door vele kleine tot medium range afstanden. Bij de andere mappen speel ik liever als engineer. Ondanks dat ik voorkeuren voor bepaalde klassen heb in bepaalde mappen, wissel ik alles een beetje af.

[ Voor 6% gewijzigd door Skydream op 07-02-2013 22:46 ]

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gertjanvdheuvel schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:20:
[...]

We waren op Caspian #1 even aan het testen omdat de videokaart van Randy_Oss bijgesteld moest worden. Als jij dan mee inlogt moet je niet verwachten dat je een potje aan het spelen bent voor je Clan die betaald gamed. En goh je wordt neergehaald omdat iemand anders in een Jet beter is ???
En dan met K gaan slingeren, dan ben ik blij dat je gerage-quit bent makker.
Dat verwacht ik ook niet en ik was zelf ook maar met met setting an het spelen , maar moet ik dan lachen als er jet het verpest dat je niet eens kan lopen ? Nee dus. Ja als ik flip dan flip ik ook in mijn taal gebruik. Maar goed ik rage quit gelijk zodat jullie er geen last van hebben daarna.
Och jee, weer zo'n kansloos geval die met K*nker loopt te schelden. Zo iemand mogen ze van mij ook bannen.
Zoals ik aan geef is het niet bedoelt om mensen te kwetsen, ik ben ook kennissen kwijt geraakt er door, maar dat staat er los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kan iemand dat headglitchen op AM dan is uitleggen, zegt mij zo niks?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:48:
Kan iemand dat headglitchen op AM dan is uitleggen, zegt mij zo niks?
Tussen de stenen gaan liggen en je hebt dan spots waarbij jij iemand eerder neer schiet dan zei jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:50:
[...]

Tussen de stenen gaan liggen en je hebt dan spots waarbij jij iemand eerder neer schiet dan zei jou
Euh nee. Headglitchen is wanneer de ander jou niet kan zijn omdat er cover tussen zit maar jij hem wel kan zien vanwege de camera positie en jou ook kan killen.
Zie hier als voorbeeld: Op het moment dat hij de kill maakt rond de 55 seconden is hij op het scherm van de ander totaal niet te zien terwijl eigenlijk een groot deel van zijn hoofd inclusief gun zichtbaar zou moeten zijn.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4lrK_-c8j0U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:03:
[...]

Euh nee. Headglitchen is wanneer de ander jou niet kan zijn omdat er cover tussen zit maar jij hem wel kan zien vanwege de camera positie en jou ook kan killen.
Zie hier als voorbeeld: Op het moment dat hij de kill maakt rond de 55 seconden is hij op het scherm van de ander totaal niet te zien terwijl eigenlijk een groot deel van zijn hoofd inclusief gun zichtbaar zou moeten zijn.
[video]
Dit dus.
Nog een voor het lijstje van BF4, doe iets aan headglitching.

En CoD maakt het wel weer heel erg bont, gewoon 100% achter een muur maar toch kunnen schieten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vermaak me nog wel met bf3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ook, sinds ik AM heb gekocht heb ik er al weer heel wat uurtjes in zitten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:03:
[...]

[video]
Ja maar bij am is dat dus meestal tussen de stenen, waar je kan headglitchen.
NoFearCreations schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:21:
Ik ook, sinds ik AM heb gekocht heb ik er al weer heel wat uurtjes in zitten.
Am is de beste dlc. Speel alleen maar am en andere citymaps. Maar ben er nu wel beetje klaar mee.
Speel de laatste twee weken al minder. Speel meer euro truck simulator en ben nu la noir aan het downloaden.
Even wat singleplayers games gaan spelen voor de rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Same here oOo
Tuurlijk valt er genoeg te klagen over BF3 (zowel technisch als wat betreft spelers), maar als het echt zo'n drama zou zijn dan zou niemand zijn vele, vele honderden uren in hebben gestoken. Wat de een tof vindt kan een ander mateloos irriteren: ik stoor me geregeld aan zowel medespelers als tegenstanders, maar zij ergeren zich wellicht net zo kapot aan wat ik doe. Deal with it, vooral die lui die graag even 'lekker willen trollen', maar tegelijkertijd het lef hebben over het gedrag van anderen te klagen. En als last resort heb je altijd de magische toetsencombo Alt-F4 nog... Als een kleuter eindeloos over hetzelfde gaan lopen dreinen op een forum gaat sowieso niets oplossen: het enige dat het doet is het topic vervuilen.

[ Voor 8% gewijzigd door w00t00w op 08-02-2013 00:11 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

w00t00w schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 00:07:
En als last resort heb je altijd de magische toetsencombo Alt-F4 nog...
Volgens mij raken dan al je settings nog steeds in de war door die eene bug dus netjes Exit/Quit aanclicken lijkt me beter ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
De meesten vermaken zich wel met bf3 ondanks al dat geklaag, kijk maar eens op battlelog, een en al geklaag maar toch 150000 spelers op piek uren op console en pc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:01
NLsandman schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 01:16:
[...]

De meesten vermaken zich wel met bf3 ondanks al dat geklaag, kijk maar eens op battlelog, een en al geklaag maar toch 150000 spelers op piek uren op console en pc. ;)
Ik speel al jaren puur voor m'n lol. Ben een echte veteraan geworden - speel immers al 15 jaar wekelijks FPS en nog lang pc-games. Kan me in een directe confrontatie met een 17 jarig 10 uur per dag gamende tiener niet meer meten, maar speel daarom slimmer. En als het uitdraait op een vervelende rape door jets of op je spawn, dan inderdaad magic-combo alt-f4. Voor mij zonde van de tijd zodra ik het niet meer leuk vind - heb immers maar weinig tijd om nog te gamen. Wissel dan ook vaak van wapen en van kit om gewoon wat anders te proberen of het spelverloop te beinvloeden.

* NiGeLaToR zwijmelt nog wel eens bij de tijd dat ie met z'n clan in de top 3 van de EU ladder van CS stond :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:14:
En CoD maakt het wel weer heel erg bont, gewoon 100% achter een muur maar toch kunnen schieten. :/
Maar in COD kun je door muren schieten dus dan is het niet zo erg (x-ray kills FTW :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Pykow schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:53:
[...]

Ja maar bij am is dat dus meestal tussen de stenen, waar je kan headglitchen.

[...]

Am is de beste dlc. Speel alleen maar am en andere citymaps. Maar ben er nu wel beetje klaar mee.
Speel de laatste twee weken al minder. Speel meer euro truck simulator en ben nu la noir aan het downloaden.
Even wat singleplayers games gaan spelen voor de rust.
Dat is wel heel toevallig, ik heb L.A. Noire net binnen, maar krijg hem nog niet aan de praat! :9

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:31:
[...]

Maar in COD kun je door muren schieten dus dan is het niet zo erg (x-ray kills FTW :D )
Specifiek die plek uit dat filmpe kan je alleen niet doorheen schieten. ;)
Ik weet wel wat over CoD, te lang gespeeld. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20
Wat een hypocriet gejank van mensen die ondertussen wel al honderden zo niet duizenden uren in de game hebben zitten (oftewel, ruim waar voor hun geld hebben gekregen)
De noobs die rond lopen.
Alsjeblieft zeg, we zijn allemaal beginners geweest, je moet het toch een keer leren he?

De m16 Jankers
Je laat je over de stang jagen door een paar mensen die in de chat (want ik zie geen andere reden hoe mensen je op hierover kunnen raken) op je zeuren? Laat je keuren voor wat antidepressiva of disable die chat gewoon als je er zo erg mee zit.

De Overpowerd jets
Hier is genoeg discussie over en iedereen heeft zijn mening al gevormd en vaststaan, mijn mening is dat ze idd slightly OP zijn, maar niet zo zwaar zoals hier wel s wordt aangehaald. Net als een m16 levert het plaats nemen in een jet geen gratis kills op, daar moet alsnog voor gewerkt en voor getraind worden. Hier gaan gewoon heel veel uren inzitten, net zoals het perfectioneren van je gebruik van de (daar is ie weer) m16. Dat jij je speeluren anders hebt verdeeld en daardoor zo'n jet niet uit de lucht kan halen... Is dat dan degene die jouw spel verneukt? Zal hij ook hetzelfde zeggen als hij op een inf map tegen jouw met je m16 speelt? Is hij dan ook een m16 janker?
Ik ben zelf niet zo'n ace jet pilot en het komt idd voor dat je op een server zit waarin een pilot zit waartegen jij en/of je team niks kan beginnen. Dan ben ik gewoon heel snel vertrokken en zoek ik een andere server. Want ondanks wat sommige mensen hier willen doen laten geloven, is het verre van gebruikelijk dat 1 of 2 jets de hele server domineren, in my experience.

De slechte hit detectie
Dit is het enige punt in deze lijst waar ik me ook in kan vinden en waardoor ik wel eens vloekend achter mn pc zit, maar het werkt ook de andere kant op en levert je genoeg kills op en zo vaak gebeurt het nou ook weer niet.

De Headglitchers
Dit is zo'n beetje inherent aan het FPS genre omdat iedere game die ik gespeeld heb zo geprogrammeerd is dat code-wise de bullets uit je ogen / top van je hoofd komen. In bf3 heb ik er haast geen last van, vergeleken met andere FPS die ik heb gespeeld. Iemand die zon plekje heeft ingenomen zal daar doorgaans een tijdje staan campen en dan is het misschien irritant als hij je 1x weet te pakken, maar de volgende flank je m gewoon en is t gedaan met m, geen verschil met reguliere campers dus eigenlijk.

Ik ben er in mijn 600+ gameplayuren nog steeds maar tussen de 5-10 tegengekomen. Dan bedoel ik de cheaters die binnen 5 seconden ongeacht de map 15-0 staan en zo overduidelijk zijn dat er geen ontkennen meer aan is. Natuurlijk ben ik ook spelers tegengekomen die zo'n stuk beter waren dan de gemiddelde topspelers waar ik mee speel en weet ik ook dat er hacks zijn die je een stuk minder obvious laten cheaten maar waardoor je dus wel voordeel hebt en bij slim gebruik flink mee kunt ownen zonder al te veel op te vallen. Maar totdat het tegendeel bewezen is ga ik er gewoon van uit dat die spelers simpelweg beter dan ik zelf zijn, dat zouden een hoop meer mensen moeten doen.

De Bad luck glitches
Ook dit is idd irritant, maar het gebeurt op zulke kleine schaal dat ik het makkelijk kan wegstrepen tegen alle fun die ik uit het spel haal.
PS. Dit lijstje heb ik even gequote van Pykow, maar het is niet persoonlijk bedoeld, het zijn gewoon de punten waar de laatste tijd de meeste mensen (hier in dit topic) over vallen en die ik dus in het algemeen even wil voorzien van wat tegengewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:54:
Wat een hypocriet gejank van mensen die ondertussen wel al honderden zo niet duizenden uren in de game hebben zitten (oftewel, ruim waar voor hun geld hebben gekregen)

[...]

PS. Dit lijstje heb ik even gequote van Pykow, maar het is niet persoonlijk bedoeld, het zijn gewoon de punten waar de laatste tijd de meeste mensen (hier in dit topic) over vallen en die ik dus in het algemeen even wil voorzien van wat tegengewicht.
Het is een opsomming van alles, waardoor ik vrijwel geen zin meer heb in deze game.
Alleen ik weet ook dat er geen andere shooter is op dit moment en misschien is het wel zo dat ik voor het eerst mee maak, wat shooter moeheid betekend.
Gelukkig heb ik nog genoeg games om uit te spelen en LA Noir heb ik gekocht voor 10 euro deze zomer, maar nog niet aangeraakt.
Zo zijn er nog meer games die ik nu wel eens even wil gaan oppikken, want mijn frustratie in BF3 heeft zijn top bereikt en dat heb ik alleen eerder meegemaakt bij CS1.6 toen de duitsers flink begonnen te hacken.

Ik hoop dat de patch volgende maand iets goeds in huis heeft, want alleen aftermath had 3 goede maps en back2karkand had 1 goede map en de rest van de DLC's waren gewoon matig tot heel slecht. Ik noem maar een alborz mountain

Pagina: 1 ... 164 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.