Ik zou niet zo mieterig toegeven eigenlijk

Als je vanaf 1300 meter je eerste rocketsalvo loslaat kun je je tweede rack rockets er ook in hebben voor je weg moet draaien. Twee volle rocketsalvo's (en zelfs ik haal meer dan tien hits per salvo en ik kan écht niet mikken) en alles behalve een MBT is rokend schroot. En dat kan makkelijk vanaf 1300 meter, ik met mijn matige flyboyskills kan op Caspian van boven de eigen spawn tanks uit de andere spawn wegmaaien als iemand ze spot voor me.
Verder kun je nog steeds locks breken door hoog te gaan vliegen en eventueel even een stukje in een stijf bochtje te vliegen om afgevuurde raketten te missen. Als ik de ECM te laat inzet, of helemaal niet omdat hij nog herlaadt, kan ik toch de stingers en heat seekers ontwijken. En ik ben echt geen bijster goeie piloot. Feitelijk is het enige dat mij in een jet kan counteren een andere jet, een aantal (niet één) stingers, of een MAA met iemand erin die een beetje weet wat hij doet. Als je betere piloten vindt (en die vind ik regelmatig, want ik heb er één in m'n regelmatige spelersgroep) is die stinger al een minder probleem en wordt de MAA ook minder en minder lastig. Blijft over de andere jets. Maar als je goed kunt vliegen, dan zijn die ook minder lastig. Resultaat: KDR in jets van rond de 15~20. En HIJ is geen bijzonder goeie piloot, gewoon een beetje beter dan ik.
Het is geen flightsim. Het moest een oorlogsspelletje zijn, en in plaats daarvan is het een medic-trainfest en een jetraperij.
Hardcore daargelaten, daar is de gun balance beter (dwz, je gaat aan alles dood) en er is weinig jetrape (geen 3d-spotting).
Ahem... de m16a3 heeft geen nadelen. Daar is, all-round, geen kruid tegen gewassen. Het maakt niet uit welke sterktes je wapen heeft, tenzij je gaat zitten snipen op 300+ meter waar je te lastig bent om te raken met een M16 of gaat shotgunnen op knuffelbereik ga je een head-on fight altijd verliezen, zelfs als je als eerste begint te schieten. Dus tenzij je gaat bipodcampen of runnybunniën is de m16a3 gewoon sterker.
Hoeveel non-jet-rape maps speel je waar je danwel op 300+ meter of op < 3 meter rellen uitvecht? Juist, 7. (alle vier de CQ maps, Armored Shield, Dinges Monolith en Metro)
Als je de balans goed vindt moet je eens een maand spelen met alle classes behalve assault. Spreek ik je daarna weer, als je KDR en SPM gehalveerd zijn. Tekenend: ik heb in anderhalve maand alle assaultweapons alle attachments gehaald en daarmee m'n SPM van 420 naar 600+ gekrikt, m'n KDR gebuffed, m'n MVP medals aangevuld en een paar clan invites gekregen. Assault = easy-mode. M16a3 op assault = too easy mode, want alle andere wapens hebben enige vorm van nadeel - de AEK is onzuiver, de Famas is helemaal rot, de G3A3 is onhandig op short range, enzovoorts. Maar de m16a3 is eigenlijk foutloos.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:15:
Waarom zit iedereen altijd te JANKEN over de jets? Ze zijn niet overpowered, heb je wel eens een laser guided missile afgeschoten? 9 van de 10 keer mist hij, en als hij raak is doe je 30% damage op een jeep bij wijze van spreken.
Mooi om te zien dat je mening gebaseerd is op bijna 60 uur totale speeltijd. Oftewel je hebt geen fucking idee waar je over praat, je weet niet eens dat jet + rockets = OP en denkt dat iemand behalve jijzelf met laser guided missiles speelt. Als dat nou waar was was de jet niet OP. (Als dat waar was zou ik het zelfs goed vinden om de jet twee guided missiles te geven in plaats van één...)
[...]
Bah wat een smerige community heeft Battlefield tegenwoordig

Ja, vooral die kereltjes die echt nét komen kijken en direct beter weten en dan de rest van de community smerig noemen.
oh wacht.
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 05-02-2013 18:36
]