Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 07:51:
[...]

Ga niet op noob servers spelen, meestal zitten ze vol colonel 100 spelers die het leuk vinden om noobs te vernederen en zodra het te lastig wordt verlaten ze de server.
Metro 64 slot raad ik ook af, je krijgt de kans niet om te aimen, het beste is bv karkand met maximaal 48 spelers, je speelt veel meer op medium tot long range en je hebt meer tijd om te aimen.
tnks! , Moet ik me ook zorgen maken om cheaters of mensen die hacks gebruiken of heefte dice dit op de pc goed onder controle ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Nooit geen zorgen maken over mensen met hacks.....:)
Zoveel zijn het er niet, kom je er 1 tegen report hem dan. Kan even duren maar als je report klopt dan krijgen ze een ban.
Have fun on the battlefield soldier!!!!

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ga niet op noob servers spelen, meestal zitten ze vol colonel 100 spelers die het leuk vinden om noobs te vernederen en zodra het te lastig wordt verlaten ze de server.
Metro 64 slot raad ik ook af, je krijgt de kans niet om te aimen, het beste is bv karkand met maximaal 48 spelers, je speelt veel meer op medium tot long range en je hebt meer tijd om te aimen.
Hoe weet je wat een noob server is? Ik join gewoon een willekeurige server die voldoet aan mijn "eisen" qua server instelling. Vaak een rush/conquest mixed server met wat leuke close combat mappen. Geen flauw idee wat het niveau is voor ik speel. Zo vind ik Damavand Peak in Rush erg leuk maar soms kom ik in zulke servers terecht, tja, wat moet je dan?
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:17:
tnks! , Moet ik me ook zorgen maken om cheaters of mensen die hacks gebruiken of heefte dice dit op de pc goed onder controle ?
Doe jezelf een plezier, als je een hacker of cheater komt ga dan naar een andere server toe. Zie veel mensen die in zo'n server blijven, daar heb je enkel jezelf mee ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 01-02-2013 11:21 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Kan niet wachten tot air superiority. Lijkt me echt waanzinnig fet. Gigantisch veel vliegtuigen elkaar allemaal neerhalen, epische dogfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:14

KhaZ

Alfa Romeo

Pykow schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:20:
[...]

Heb jij je origin id gewijzigd of je wachtwoord gewijzigd laatst, dat kan ook deze error veroorzaken.

Zet je origin id en/of wachtwoord weer terug naar het oude en je kan weer spelen.
Zo niet, dan moet je contact opnemen met EA helpdesk, want er moet iets mis zijn met je account.
Nee niets gewijzigd.. Origin, de battlelog web plugin, BF3 en punkbuster zijn up to date - snap er geen sikkepit van.. :'(

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:48:
Een vraagje, zijn de AnR servers weg ??? Ik wou me nog eens wagen aan een moeilijk potje maar ... dead and gone precies.
Nee hoor, de servers zijn alleen gemigreerd van de UK naar Duitsland. Je kan gewoon zoeken op AnR in algemene serverlijst, ze heten nog exact hetzelfde met dezelfde instellingen maar staat niet meer automatisch in de favorties lijst.

Het is nog steeds hetzelfde balachelijk hoge niveau als altijd, met geen snipers, hoog tempo, geen voertuigen, m16 of aek, 90% is level 100+, iedereen revived, gooit kistjes en communiceert in de chat.

Er is nog wel eens de sporadische teddybeer die nog even virendelijk aangeeft dat m16 een noobwapen is, maar zich aanpast of na een ronde helemaal gek wordt en ragequit.

Met afstand voor mij de leukste server om te spelen naast Metro Rush, ultieme uitdaging.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:17:
[...]

Welnee, er wordt vrijwel niet gehacked. Iedereen die roept dat het 'vergeven' is van de cheaters zijn doorgaans zelf niet zo heel erg bijster goed maar schuiven dat liever af op cheaters dan op het zelf maken van fouten. In 700 uur ben ik er echt maar een stuk of 5 tegengekomen die dusdanig cheatte dat m'n game verziekt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:45:
Er is nog wel eens de sporadische teddybeer die nog even virendelijk aangeeft dat m16 een noobwapen is, maar zich aanpast of na een ronde helemaal gek wordt en ragequit.
* DaniëlWW2 is z'n teddybeer die zichzelf vervolgens met de M416 zich staande houd. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:50:
[...]

* DaniëlWW2 is z'n teddybeer die zichzelf vervolgens met de M416 zich staande houd. :+
Als jij op AnR, met gemiddelde bezetting, consequent meedoet voor de winst qua kills en punten met je M416: petje af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:45:
[...]

Nee hoor, de servers zijn alleen gemigreerd van de UK naar Duitsland. Je kan gewoon zoeken op AnR in algemene serverlijst, ze heten nog exact hetzelfde met dezelfde instellingen maar staat niet meer automatisch in de favorties lijst.

Het is nog steeds hetzelfde balachelijk hoge niveau als altijd, met geen snipers, hoog tempo, geen voertuigen, m16 of aek, 90% is level 100+, iedereen revived, gooit kistjes en communiceert in de chat.

Met afstand voor mij de leukste server om te spelen naast Metro Rush, ultieme uitdaging.

[...]

Welnee, er wordt vrijwel niet gehacked. Iedereen die roept dat het 'vergeven' is van de cheaters zijn doorgaans zelf niet zo heel erg bijster goed maar schuiven dat liever af op cheaters dan op het zelf maken van fouten. In 700 uur ben ik er echt maar een stuk of 5 tegengekomen die dusdanig cheatte dat m'n game verziekt werd.
Jij speelt dan ook voornamelijk op de AnR server en daar komen minder cheaters.
ik kom ze zelf wel een paar keer tegen in de twee weken, maar heb ook 700 uur in de game zitten en denk ik maar 40 cheater tegen gekomen en dat valt mee in vergelijking met een CoD, waarbij ik in 20 uur al 15 cheaters was tegen gekomen.

op de AnR speelt natuurlijk iedereen met de top guns, M416 moet je ook niet vergeten.
veel spelers die ESL of PCW spelen zitten op die server. ik zit er zelf vrij weinig op omdat de server meestal vol is en ik geen zin heb om te wachten. Daarnaast speel ik liever met wat gasten van GoT of van mijn clan waar ik bij zit.

Ze gebruiken veel M16A3 en AEK maar met de M416 kan je ook goed huishouden.
dat wapen gebruik ik ook eens in de zoveel tijd en merk bijna geen verschil met de m16a3

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:52:
[...]

Als jij op AnR, met gemiddelde bezetting, consequent meedoet voor de winst qua kills en punten met je M416: petje af. :)
Dat verschil is zo marginaal, denk dat je het verschil tussen de M416 en de M16A3 niet merkt daar. Ik kom daar wel eens van t weekend meespelen, klinkt wel leuk zo'n server :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

idd daar ben ik achtergekomen om op noob servers te spelen .. 8)7 flauwe mensen zijn dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Pykow schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:20:
[...]
In welke opzicht is hij beter dan de M4A1 ? kogels zijn langzamer, RPM is langzamer, Reload is langzamer ?
Hij zegt fijner niet beter, gelukkig zijn er ook nog mensen die niet wannabeproontopkillallinfantryhardcorekdstat-oriented zijn maar gewoon iets pakken wat leuk knalt. Anders zou het allemaal wel heel erg eenheidsworst worden nietwaar ? Voor de rest, als je geen TDM/CQ/City maps speelt, waar je toch meestal niet voor engineer class kiest, maken stats een stuk minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:33
Idd die AnR server wel eens op gespeeld en lekker hoog niveau, maar ben toen begonnen met me goal : http://battlelog.battlefi...130/weapons/363204797/pc/ en als je dan met die lmgs gaat rondlopen of pdws dat schiet daar niet zo op :+

Of atm alleen nog handguns :D

[ Voor 5% gewijzigd door bal130 op 01-02-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Jay-P schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:01:
[...]

Hij zegt fijner niet beter, gelukkig zijn er ook nog mensen die niet wannabeproontopkillallinfantryhardcorekdstat-oriented zijn maar gewoon iets pakken wat leuk knalt.
Heb pas twee potjes kunnen spelen met de G53 en zit rond de 110 kills. De stats van de M4a1 zijn inderdaad beter, dat was ook altijd mijn standaard engi wapen. Misschien dat de verandering me even goed deed, want metro speelt lekker weg met de G53 :P

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:50:
[...]

Dat verschil is zo marginaal, denk dat je het verschil tussen de M416 en de M16A3 niet merkt daar. Ik kom daar wel eens van t weekend meespelen, klinkt wel leuk zo'n server :D
De verschillen zijn inderdaad klein, maar je moet er van uitgaan dat iedereen daar op afstanden tot 100m perfecte recoil control heeft en vol op 't hoofd mikt. Met andere woorden, de lagere recoil en spread van de M416 worden al te niet gedaan.

De voordelen van de M16, de combinatie snellere kogels én hogere rpm, zorgen ervoor dat ik toch merkbaar sneller iemand neerkrijg met de M16 dan met een M416. Het zijn meestal 3 of 4 shots kills, (head head chest of 2x chest 2x head) en dan win je directe vuurgevechten eigenlijk niet met een M416. Op grotere afstanden is het verhaal wel iets anders natuurlijk, maarja ze draaien alleen maar city maps CQ small.

Eigenlijk zou ik voor de balance liever zien dat de M416 de hogere muzzle velocity kreeg en de M16 het rpm voordeel, maar het is nu eenmaal wat 't is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:48:
...
De trailers van BF 3 End game vielen me wat tegen eerlijk gezegd. Opnieuw grote maps, veel voertuigen, AK all over again?.
Hmm....omdat BF3 een opvolger is van BF2?
En BF2 was all about large maps. :)
Waarom dan niet vlags in the air ofzo, soort van beakons die je moet bewaken tegen andere vliegers/helikopters, en laat de mensen op de grond gerust :)
Omdat vlaggen in de lucht niet erg handig zijn? Lijkt me lastig cappen met een jet. ;)

Al met al kijk ik erg uit naar de (hopenlijk) grote maps van End Game.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:52:
[...]

Ik deed dat een paar maanden geleden ja dus nog voordat de M16A3 zijn supressie fix/nerfje kreeg. Was wel leuk om te doen en dan ook nog een paar keer in de top drie te komen maar meestal meer rond plaats 5. Er zijn daar een paar echt ongelooflijk goed. Jij huppelde trouwens ook rond toen. ;)

Ben nu alleen denk ik een beetje roestig, nu bijna 3 weken niet gespeeld dus ik betwijfel of ik het nu zo weer zou kunnen. Denk dat ik toch wat uren zou moeten inschieten.

Wat natuurlijk ook meespeelt is dat ik merk dat ik veel beter ga spelen met echte tegenstand. Ik ga nog wel eens "super casual" spelen als de tegenstanders er niks van bakken en dat merk je wel als je dan opeens spelers tegenkomen die het wel kunnen.

En ik ben eigenlijk ook een ramp in schakelen tussen games. Toen BF3 net uit was was ik middelmatig op z'n best en het koste me echt maanden en maanden om een beetje op niveau te komen. Ik vermoed zo dat als ik weer ga spelen het even afzien word en ik ben toch wel een beetje bang voor BF4. :/

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-02-2013 15:25 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:17:
[...]

Ik deed dat een paar maanden geleden ja dus nog voordat de M16A3 zijn supressie fix/nerfje kreeg. Was wel leuk om te doen en dan ook nog een paar keer in de top drie te komen maar meestal meer rond plaats 5. Er zijn daar een paar echt ongelooflijk goed. Jij huppelde trouwens ook rond toen. ;)

Ben nu alleen denk ik een beetje roestig, nu bijna 3 weken niet gespeeld dus ik betwijfel of ik het nu zo weer zou kunnen. Denk dat ik toch wat uren zou moeten inschieten.
De M416 heeft sindsdien ook weer een tikje gehad he: recoil omhoog, initiele recoil fors omhoog, reload weer ietsje trager.

Ik bedoelde ook niet het onmogelijk is, ik win er heeeel zelden ook wel eens potjes met ene LMG. Maar consequent, over meerdere potjes met een M416 winnen van topspelers met een M16A3 is naar mijn mening niet mogelijk. Tenzij jij natuurlijk nóg beter bent dan de ESL top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als ik die A.W.E.S.O.M.-0 online zie dit weekend en ik ben niet met maatjes aan het schieten of mijn maatjes willen mee naar de AnR dan zullen jullie mij ook wel even zien :) Ik ben Rice aldaar.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Could not communicate with running game. Please make sure it was not launched outside of the web.

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:36:
Could not communicate with running game. Please make sure it was not launched outside of the web.

??
Die melding kreeg ik gisteren ook.
dit kreeg ik toch ik een ESL match starte en ik was iets te snel met klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:55:
[...]

Die melding kreeg ik gisteren ook.
dit kreeg ik toch ik een ESL match starte en ik was iets te snel met klikken.
Hoe heb je het opgelost? Of is dat nog niet gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare servers als AnR ? Want hij is momenteel leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:09:
Zijn er eigenlijk nog vergelijkbare servers als AnR ? Want hij is momenteel leeg :(
Je zou erin kunnen gaan zitten en wachten tot ie vult of een andere infantry only server moeten zoeken :P
Verder geen idee of er nog andere vergelijkbare servers zijn ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus dan speel je voor het eerst in bijna drie weken weer...
Het eerste dat opvalt is dat suppresion echt BS is, het tweede is de gruwelijke kleur en supernova zon en het derde is de netcode...

Ja, BF3 FTW. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:56:
[...]

Hoe heb je het opgelost? Of is dat nog niet gelukt?
nog een keer geklikt en toen deed hij het wel ;).
Wat je kan doen is origin van te voren starten, dus via origin op play BF3 klikken.
Dan opent hij nog steeds je browser en dan een game gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Tsurany schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:20:
[...]

Hoe weet je wat een noob server is? Ik join gewoon een willekeurige server die voldoet aan mijn "eisen" qua server instelling. Vaak een rush/conquest mixed server met wat leuke close combat mappen. Geen flauw idee wat het niveau is voor ik speel. Zo vind ik Damavand Peak in Rush erg leuk maar soms kom ik in zulke servers terecht, tja, wat moet je dan?

[...]

Doe jezelf een plezier, als je een hacker of cheater komt ga dan naar een andere server toe. Zie veel mensen die in zo'n server blijven, daar heb je enkel jezelf mee ;)
Vaak staat er noobs welcome in de server naam.
Als in een gewone server zit en die zit vol noobs dan is het hun probleem maar op een noob server als colonel 100 is gewoon makkelijk scoren en ze verpesten het voor de mensen die het nog moeten leren.

Ik snap het ook niet dat een server gewoon vol blijft terwijl er een cheater aan het werk is met full aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:53:
[...]

Ik snap het ook niet dat een server gewoon vol blijft terwijl er een cheater aan het werk is met full aimbot.
Omdat gamers perse de cheater willen killen om zich eigen trots te voelen.
Zeg maar het "Ha, zelfs met je cheat krijg ik je nog dood, Jonguhh" effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer gewoon omdat jij niet van de server hoeft maar de cheater wel. Geen admin dan ben ik wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:57:
[...]

Omdat gamers perse de cheater willen killen om zich eigen trots te voelen.
Zeg maar het "Ha, zelfs met je cheat krijg ik je nog dood, Jonguhh" effect.
LOL met zo'n gast op full spread aimbot maak je weinig kans

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YXQw2yMQRF0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:01:
[...]

LOL met zo'n gast op full spread aimbot maak je weinig kans

[video]
Hij is gewoon f*cking pro. :+
Mompelt iets met PB en bannen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:36:

??
Als ik die melding krijg sluit ik Origin altijd helemaal af, dan doet hij daarna meestal weer :)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook tijd om de friendslist weer eens op te schonen, zitten hier nog tweakers tussen toevallig?

Com center

Friend requests
l3uffalo77
MiTeeXx
Jeronimoli
SpectreRain
Baldr12
ResistanceIV
Aspera-TaaLooN
DomingoT
Nephilim-EvE
xBlack7
Gruneth
XX_kingjake_XX
bou8773
c4_juDaS
Thundepants
1mA-1St-Sgt-PrO
Epforced
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:09:
Je zou de REVO infantry only servers kunnen proberen, komt er het dichtste bij in de buurt voor zover ik weet.

edit: Roberto is al gelocaliseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Toch nog eens die End Game movie bekeken voor Air superiority. Tot die tijd vermaak ik me wel met BFBC2 maar als hij uitkomt, stof ik mijn joystick af en stort me er vol in :) Goede grote mappen (voor zover nu te beoordelen) en gamemode om je dogfights te pefectioneren en om daarna weer lekker de normale mappen te spelen met dogfights en rocketpods voor ground targets...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
hé jongens,misschien een rare vraag,maar zijn er hier ook mensen die zin hebben om gewoon te spelen..teambased that is...in combinatie met een mic/headset,ik speel met regelmaat conquest/large en heb premium,maar als lone wolf na meer als een jaar,krijg ik meer en meer goesting in het communiceren zoals ik in UT99/CS deed,als er iemand zin in heeft,je mag me altijd toevoegen:

-MikeG85 is mijn nick op battlelog

ben Belg,maar kan strategisch en slap ouwehoeren tegelijk!

wel liefst mensen met een beetje niveau graag ;)

Grtjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Slammed_a4 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:17:
hé jongens,misschien een rare vraag,maar zijn er hier ook mensen die zin hebben om gewoon te spelen..teambased that is...in combinatie met een mic/headset,ik speel met regelmaat conquest/large en heb premium,maar als lone wolf na meer als een jaar,krijg ik meer en meer goesting in het communiceren zoals ik in UT99/CS deed,als er iemand zin in heeft,je mag me altijd toevoegen:

-MikeG85 is mijn nick op battlelog

ben Belg,maar kan strategisch en slap ouwehoeren tegelijk!

wel liefst mensen met een beetje niveau graag ;)

Grtjs
teamspeak.gotlike.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:12

NoFearCreations

3DPrint the world!

Waarom zijn het altijd en alleen de nederlanders die beginnen te schelden op de chat, vaak nog met de meest vreselijke dingen. Is fatsoenlijke opvoeding tegenwoordig niet meer normaal?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 14:41

ronalddus

Buffalo77

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:05:
Het is ook tijd om de friendslist weer eens op te schonen, zitten hier nog tweakers tussen toevallig?

Com center

Friend requests
l3uffalo77
MiTeeXx
Jeronimoli
SpectreRain
Baldr12
ResistanceIV
Aspera-TaaLooN
DomingoT
Nephilim-EvE
xBlack7
Gruneth
XX_kingjake_XX
bou8773
c4_juDaS
Thundepants
1mA-1St-Sgt-PrO
Epforced

[...]

Je zou de REVO infantry only servers kunnen proberen, komt er het dichtste bij in de buurt voor zover ik weet.

edit: Roberto is al gelocaliseerd :)
Jep me ;)
Was weer begonnen met spelen en vriend waarmee ik het samen speelde, spelen niet meer.
Vandaar de uitnodiging ;)

l3uffalo77 btw

Ik join ook even AnR, kijken of ik nog een beetje mee kan komen, wel een rij van 6 :o

[ Voor 5% gewijzigd door ronalddus op 01-02-2013 20:47 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:28:
Waarom zijn het altijd en alleen de nederlanders die beginnen te schelden op de chat, vaak nog met de meest vreselijke dingen. Is fatsoenlijke opvoeding tegenwoordig niet meer normaal?
Elke keer als ik YT comments in het Nederlands zie dan schaam ik me diep Nederlander te zijn. :/
Je hebt ze uit alle landen maar Nederlanders zijn of verbaal veel meer aanwezig of gewoon ronduit asociaal op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:13

Cheezus

Luiaard

DanielWW2 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:58:
[...]
Nederlanders zijn of verbaal veel meer aanwezig of gewoon ronduit asociaal op internet.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Tis ook diep triest, maar je doet er niks aan. Ouders van tegenwoordig weten blijkbaar niet meer wat opvoeden is.

OT
Moet nog steeds 1x MVP worden voor een medaille , maar wordt telkens 2e of 3e. Zo frustrerend!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130

WTF 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 19:32
ik zie vooral heel veel baserape met tanks of helis
en jets, maar als je daar goed in bent dan kan alles. Door mensen zoals hem heb ik nogsteeds niet mijn rocketpods vrijgespeeld voor jets puur omdat ik binnen 10 seconden na opstijfen waar ontplof.

pff wat een belachelijk slecht spel is dit toch ook. En jammer genoeg zegt dat heel veel over de markt, want het is nu dan wel de best keuze boven de rest.

- Doodgaan terwijl je al lang en breed de hoek om bent of een huis in bent gerend.
- hitregistratie van lik me vestje, spelers raken die omdraaien en jou doden met 100 %
- zelf meerdere schoten of raketten nodig hebben, maar dan opeens zo het lijkt met 1 schot neer te vallen of met 1 raket disabled te zijn
- overpowerd en zware unbalans in haast alles

[ Voor 37% gewijzigd door Skybullet op 02-02-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:00
Skybullet schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:56:
[...]

ik zie vooral heel veel baserape met tanks of helis
en jets, maar als je daar goed in bent dan kan alles. Door mensen zoals hem heb ik nogsteeds niet mijn rocketpods vrijgespeeld voor jets puur omdat ik binnen 10 seconden na opstijfen waar ontplof.
Moet je even op HC proberen te spelen. Pilots zijn wat minder skilled, omdat al die gasten (zoals uit het filmpje dus) lekker alles op normal doen want daar zien ze alles met driehoekjes etc.

Het duurt misschien wat langer omdat je tanks dus niet zo makkelijk ziet. Maar alles wat vliegt zie je wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:26:
OT
Moet nog steeds 1x MVP worden voor een medaille , maar wordt telkens 2e of 3e. Zo frustrerend!
Je moet je er niet op focussen. Ik weet van mezelf dat als je focust je alleen maar gefrustreerd raakt als het niet lukt. Het komt wel vanzelf en dan is het meteen leuker omdat het onverwacht is.

En medic spelen helpt meestal ook goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Had net ook een leuk potje

http://battlelog.battlefi...how/54481608/1/177231754/

Alleen maar MAA, en die ene kill kwam door een teamkill :( zaten paar idioten op de server.
Maar goed, als de jets en heli's gewoon recht voorbij je vliegen dan wordt het helemaal makkelijk. En als je zelfs tanks kunt killen met je MAA dan zegt het denk ik wel genoeg over de tegenstand :+
Maakte het allemaal niet minder grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zeara schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:10:
[...]

Moet je even op HC proberen te spelen. Pilots zijn wat minder skilled, omdat al die gasten (zoals uit het filmpje dus) lekker alles op normal doen want daar zien ze alles met driehoekjes etc.

Het duurt misschien wat langer omdat je tanks dus niet zo makkelijk ziet. Maar alles wat vliegt zie je wel gewoon
Zeer zeker +1! 99.9 procent van al die youtube pro's zitten alleen maar op SC. Want er is niks makkelijker dan alleen maar op driehoekjes schieten. Zonder spotting raken ze ineens niks meer. Als je er wat van zegt, dan is HC niks aan, want dan gaat ze te snel dood.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren paar leuke potjes gespeeld op AnR met Killerbeuker en AWSME-0 :)
Ging er hard aan toe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is hij nou echt zo goed of is de tegenpartijd zo slecht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:02:
Ging er hard aan toe !
ging niet zo best :'(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 14:41

ronalddus

Buffalo77

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:02:
Ging er hard aan toe !
Gisteravond ook op de AnR server gespeeld met AWSME-0 en Admiralsnipe.
Ging opzich niet heel goed, toch meeste potjes rond KD 2 of hoger, dat viel dan weer niet tegen

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hoef je jouw niet voor te schamen hoor, je speelt tegen spelers die elke avond competitie spelen en op warmen op de anr server vanaf 19:00 tot 21:00
De eerste paar ronden word ik gewoon vernederd op die server tot dat ik het tempo te pakken heb.
Ik ben ook helemaal kapot als ik weg ga het is net top sport, zweet in de handen, hoge hart slag en een sky high adrinaline niveau.

Als je van anr server naar een pub server switched merk je meteen het niveau verschil en is het veel makkelijker om op pubs te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:36:
[...]

Hoef je jouw niet voor te schamen hoor, je speelt tegen spelers die elke avond competitie spelen en op warmen op de anr server vanaf 19:00 tot 21:00
De eerste paar ronden word ik gewoon vernederd op die server tot dat ik het tempo te pakken heb.
Ik ben ook helemaal kapot als ik weg ga het is net top sport, zweet in de handen, hoge hart slag en een sky high adrinaline niveau.

Als je van anr server naar een pub server switched merk je meteen het niveau verschil en is het veel makkelijker om op pubs te spelen.
Precies! Die ervaring had ik dus ook, mijn handen waren aan het zweten, op een moment voelde ik men hartslag verhogen, ik was super attent ! Was best leuke ervaring, daarna een TDM gedaan op gewone pubserver, wat was that easy !

Ik was al blij dat ik telkens met een positieve KD kon eindigen ! Af en toe wat beter , dan weer wat slechter.
Ik vraag me toch af waar het verschil zit met die gasten. Ik controleerde even de accuracy van die gasten tijdens die potjes, die lag niet echt veel hoger of soms zelf lager dan de mijne. Toch waren er spelers bij die echt pakken beter waren.

Allesinds het was super fijn, lang geleden dat ik nog eens zoveel plezier had in een BF rondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:30
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:56:
[...]

is hij nou echt zo goed of is de tegenpartijd zo slecht :?
Gare tegenpartij idd. Ook leuk te zien hoe geweldig de netcode is @0:40-0:51 }:O
Wat een grafspel heh, en toch speel ik nonstop neushaar canals 32 player tdm op hardcore, lekker ff raggen :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Wat is 'netcode' als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

YorisM schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:28:
Wat is 'netcode' als ik vragen mag?
Het stuk source code dat de Netwerk functies regeld

[ Voor 3% gewijzigd door hardcoresmurf op 02-02-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus ook voor het eerst sinds maanden weer eens op de ANR server gespeeld. Ben redelijk afgeslacht de eerste paar potjes. :P
Moet toch echt even serieus aan mijn burst fire accuracy werken om me daar staande te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 19:32
net werd ik uitgemaakt voor " hacker stinger " haha. Door iemand die er heilig van overtuigd was dat ik hem nooit kon neerschieten want hij had stealth en ecm jammer. En het kon niet want hij landde telkens tussendoor, en je kon onmogelijk een gelande chopper locken en neerschieten.

Ik hoefde telkens maar hetzelfde trucje uit te halen. Locken en kijken of hij de ecm gebruikt, als hij dat niet deed schoot ik er eentje af. Gevolg was altijd hetzelfde wachten tot ecm jammer klaar is en de volgende lock krijgen, terwijl de lock gemaakt was zag ik hem landen en de raket klapt bovenop de bijna of helemaal gelandde heli en spat uit elkaar.

8x gedaan, bijna telkens double kill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:08:
Dus ook voor het eerst sinds maanden weer eens op de ANR server gespeeld. Ben redelijk afgeslacht de eerste paar potjes. :P
Moet toch echt even serieus aan mijn burst fire accuracy werken om me daar staande te houden. :+
Ik moet echt een goede dag hebben, ben ook wel eens geraged quit daar ter bescherming van mijn toetsen bord, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Hoe kan je recommended friends verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:21:
[...]

Ik moet echt een goede dag hebben, ben ook wel eens geraged quit daar ter bescherming van mijn toetsen bord, haha
Zo erg was het nog "net" niet. Wel voor het eerst sinds april de M16A3 gepakt omdat de M416 gewoon net te weinig was. Moet toch toegeven dat dat wel wat helpt ten opzichte van de M416 op dat niveau. Na 5 rondjes ofzo kwam ik langzaam aan mee alleen liep de server toen leeg. :/

En ik haat suppresie nog meer op die server. Het is al belachelijk snapshot based maar als je dan net optijd wegduikt/tegenstander kilt dan zit je vaak genoeg met iets van 10% health en ben je doodsupressed. Dan kan je het wel vergeten als er nog iemand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:26:
[...]

Zo erg was het nog "net" niet. Wel voor het eerst sinds april de M16A3 gepakt omdat de M416 gewoon net te weinig was. Moet toch toegeven dat dat wel wat helpt ten opzichte van de M416 op dat niveau. Na 5 rondjes ofzo kwam ik langzaam aan mee alleen liep de server toen leeg. :/

En ik haat suppresie nog meer op die server. Het is al belachelijk snapshot based maar als je dan net optijd wegduikt/tegenstander kilt dan zit je vaak genoeg met iets van 10% health en ben je doodsupressed. Dan kan je het wel vergeten als er nog iemand is...
Haha, ik werd ook lekker ge'owned eerste keer dat ik op die server kwam vandaag. Vooral heel wisselend, seine crossing ken ik helemaal niet en stierf meteen van de recons dus meteen 30-2, metro en bazaar gelukkig wel positieve k/ds.

AdmiralSnipe zit ook in dit topic toch? Gaat lekker op Rush, helicoptereindbaas.. http://battlelog.battlefi...how/54571673/1/471805546/

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
Makkelijk schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:35:
[...]

Haha, ik werd ook lekker ge'owned eerste keer dat ik op die server kwam vandaag. Vooral heel wisselend, seine crossing ken ik helemaal niet en stierf meteen van de recons dus meteen 30-2, metro en bazaar gelukkig wel positieve k/ds.

AdmiralSnipe zit ook in dit topic toch? Gaat lekker op Rush, helicoptereindbaas.. http://battlelog.battlefi...how/54571673/1/471805546/
Yup die staat ook #179 met scout heli :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het ging inderdaad lekker toen alle GoTters joinden. Allemaal afgeslacht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 15:12
[...]

Ik speel de laatste tijd wat meer met de Scout heli ja, toch wel mijn favoriete voertuig in BF3.
Zo'n server als AnR is wel andere koek de de meeste pubservers, op de meeste servers ga ik al snel wat rondhuppelen zonder echt goed op te letten, dat moet je niet op zo'n server doen... :+

[ Voor 13% gewijzigd door AdmiralSnipe op 02-02-2013 22:44 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

AnR server zijn zeker SC? Anders zou ik ook wel is ff komen buurten, maar softcore vind ik zo frusterend.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
NoFearCreations schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:55:
AnR server zijn zeker SC? Anders zou ik ook wel is ff komen buurten, maar softcore vind ik zo frusterend.
Yup, is SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Niet dat je daar veel van merkt, je gaat net zo snel dood 8)7
Ik dacht, ik probeer het ook heel even. Dat niveau is inderdaad debiel hoog vergeleken met andere servers.
Dus uit frustratie hou ik het lekker bij de andere servers, ben toch meer voor all out mayhem met voertuigen :)

Al ga ik het misschien nog wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:43:
[...]

Precies! Die ervaring had ik dus ook, mijn handen waren aan het zweten, op een moment voelde ik men hartslag verhogen, ik was super attent ! Was best leuke ervaring, daarna een TDM gedaan op gewone pubserver, wat was that easy !

Ik was al blij dat ik telkens met een positieve KD kon eindigen ! Af en toe wat beter , dan weer wat slechter.
Ik vraag me toch af waar het verschil zit met die gasten. Ik controleerde even de accuracy van die gasten tijdens die potjes, die lag niet echt veel hoger of soms zelf lager dan de mijne. Toch waren er spelers bij die echt pakken beter waren.

Allesinds het was super fijn, lang geleden dat ik nog eens zoveel plezier had in een BF rondje :)
Haha, mooi dat je 't zo tof vond, welcome to my world zou ik haast zeggen, ik wil het ook alleen maar bij wijze van spreken bloedstollende potjes spelen in BF3. Maar er blijven niet zo heel veel maps en modes / servers over die dat regelmatig bieden, AnR is wat dat betreft echt een aanrader. :)
ronalddus schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:32:
[...]

Gisteravond ook op de AnR server gespeeld met AWSME-0 en Admiralsnipe.
Ging opzich niet heel goed, toch meeste potjes rond KD 2 of hoger, dat viel dan weer niet tegen
Waren een paar goede potten bij!
Er zijn weinig servers meer hardcore dan AnR hoor. :) Maar als je een HC server weet die net zoveel aktie, teamplay en spanning biedt dan ben ik wel benieuwd. Alle HC potjes die ik tot nu toe ben tegengekomen vielen me erg tegen, terwijl ik an sich het idee van geen minimap, geen 3d spotting wel erg leuk vind. Ik kom er alleen maar campers tegen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 03:22:Er zijn weinig servers meer hardcore dan AnR hoor. :) Maar als je een HC server weet die net zoveel aktie, teamplay en spanning biedt dan ben ik wel benieuwd. Alle HC potjes die ik tot nu toe ben tegengekomen vielen me erg tegen, terwijl ik an sich het idee van geen minimap, geen 3d spotting wel erg leuk vind. Ik kom er alleen maar campers tegen... :(
Geen 3d spotting vind volgens mij iedereen vooral wel heel fijn, het is gewoon zo zonde dat het wordt 'verziekt' door de weapon balance die verdwenen is. Elke HC server sterft van de bolt-action snipers.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zijn meerdere HC servers met een sniperlimit van 2, of waar snipers helemaal verboden zijn. Worden er helaas wel steeds minder :(

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

DanielWW2 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 19:08:
Dat viel inderdaad niet mee (wat zeker niet geholpen werd door de brakke team balance): gisteren voor het eerst in twee maanden BF3 weer opgestart, en dat heb ik geweten ook :S Man, je gaat er sneller tegen de vlakte dan iemand die voor het eerst probeert te schaatsen! En ik merkte ook dat je het jezelf een stuk lastiger maakt wanneer je niet meedoet aan de M16/M416-hype op AnR.
Maar zoals anderen al zeiden, ik merk wel dat je er even moet inkomen alsvorens je met het tempo mee kan gaan en het gevoel krijgt wat zinvols (hoe minimaal ook) bij te dragen. En spelen op pubs is daarna inderdaad een stuk makkelijker >:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:43:
[...]

Ik speel de laatste tijd wat meer met de Scout heli ja, toch wel mijn favoriete voertuig in BF3.
Zo'n server als AnR is wel andere koek de de meeste pubservers, op de meeste servers ga ik al snel wat rondhuppelen zonder echt goed op te letten, dat moet je niet op zo'n server doen... :+
en dat maakt de AnR een goede server.
Mensen weten dat je daar niet zo kan rondhuppelen en daardoor krijg je veel betere partijen.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:43:
[...]

Dat verschil ervaar ik ook na een ESL wedstrijdje, dan zijn de meeste public servers ook easy mode. maar dat is meestal ook wel weer leuk omdat je nergens druk over hoeft te maken.

accuratie kan misschien lager liggen bij sommige, maar als ze zitten te headglitchen of een andere goede map positie hebben, dan ben je zo dood. Helaas vertrouw ik niet iedereen in BF3, door de geweldige misser van DiCE dat je damage van je wapen omhoog kan halen en punkbuster kicked deze mensen niet, omdat ze on op vallend zijn.
w00t00w schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:50:
[...]

Dat viel inderdaad niet mee (wat zeker niet geholpen werd door de brakke team balance): gisteren voor het eerst in twee maanden BF3 weer opgestart, en dat heb ik geweten ook :S Man, je gaat er sneller tegen de vlakte dan iemand die voor het eerst probeert te schaatsen! En ik merkte ook dat je het jezelf een stuk lastiger maakt wanneer je niet meedoet aan de M16/M416-hype op AnR.
Maar zoals anderen al zeiden, ik merk wel dat je er even moet inkomen alsvorens je met het tempo mee kan gaan en het gevoel krijgt wat zinvols (hoe minimaal ook) bij te dragen. En spelen op pubs is daarna inderdaad een stuk makkelijker >:)
Tuurlijk moet je met de hype van m16/aek-971 en m416 mee.
op een server met goede spelers, moet je ook goede wapens gebruiken.
leuk is dat veel mensen op de AnR servers heel slecht zijn weer met voertuigen gameplay ;)
bij mij in de clan zitten gasten die erg goed kunnen schieten, maar als we een potje conquest doen op de grote maps, dan wordt hij boos op de voertuigen omdat hij er gewoon niet mee om kan gaan. Jammer maar helaas heb je dit soort lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Pykow schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:56:
Tuurlijk moet je met de hype van m16/aek-971 en m416 mee.
op een server met goede spelers, moet je ook goede wapens gebruiken.
Persoonlijk vind ik, ondanks de lagere rof, in Conquest op urban maps wapens met een zwaarder caliber zoals de Scar-H, G3A3 en in iets mindere mate de ACR-W fijner spelen, maar dan is het wel - nog meer - van belang dat je eerste kogel meteen on target is. Ik speel nu meestal met de genoemde wapens, en merk dat wanneer ik naar een M16, M416 oid. grijp, ik het gevoel heb dat die dingen veel meer alle kanten op stuiteren: komt wellicht omdat ik qua mouse compensation aan die zwaardere wapens gewend ben, en daardoor lichtere wapens teveel compenseer. Volgende keer dan toch maar eens meegaan in de 'hype', zeker in Bazar en Metro - kijken of het verschil maakt...

Verder moet ik zeggen dat me Aftermath erg goed bevalt (gisteren er mijn eerste minuten gemaakt): fraaie maps, volgens mij in de regel vrij goede balance door de map layout, en geschikt voor gameplay die mijn voorkeur heeft (urban medium-to-close range combat met een beperkt aantal voertuigen). Ook Scavenger vind ik een aardige toevoeging - lekker hektisch, vereist wat meer taktiek en vooruitdenken - maar hoe het met de houdbaarheidsdatum ervan ligt durf ik nu nog niet te zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door w00t00w op 03-02-2013 12:18 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ffs, zit ik op een server waar een hacker in zit.
Wordt die kerel een aantal keer gevotekicked maar komt steeds terug.
Gaat ie vervolgens mij proberen te votekicken zodat hij niet gekicked kan worden, dus ik zeg: "Go away noob, and don't come back" waardoor ik uit de server gekicked word wegens "bad language"...
Echt te triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zat net op een server waar een kerel de damage van de RPG had aangepast. Ieder voertuig kreeg hij met 1 of 2 rpg's kapot. Maar geswitch en hem net zo vaak geTK'ed tot ik gekickt werd. Enigste wat dan nog een beetje voldoening geeft.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:56:
accuratie kan misschien lager liggen bij sommige, maar als ze zitten te headglitchen of een andere goede map positie hebben, dan ben je zo dood. Helaas vertrouw ik niet iedereen in BF3, door de geweldige misser van DiCE dat je damage van je wapen omhoog kan halen en punkbuster kicked deze mensen niet, omdat ze on op vallend zijn.
En hoe gaan ze die damage verhogen nu DICE een file checker in BF3 heeft gestopt en het alternatief injecting is waar PB voor bant?

Nee, damagehackers worden ook gebanned.
En dan nog even over die file checker. Is het niemand opgevallen dat de Aftermath patch veel groter was dan voorgaande patches? ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kr8hf_JXuhk]
Ik heb denk ik een nieuwe favoriete aflevering. :+

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-02-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
ben gelukkig nog geen shitbucket :+
alhoewel ik nu wel dichtbij kom, 96..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 14:38

beuker19

Killerbeuker is so OP

bal130 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:45:
ben gelukkig nog geen shitbucket :+
alhoewel ik nu wel dichtbij kom, 96..
Noob :+

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DanielWW2 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:07:
En hoe gaan ze die damage verhogen nu DICE een file checker in BF3 heeft gestopt en het alternatief injecting is waar PB voor bant?
Gaat dat bannen automagisch, of moet en serveradmin of andere spelers daar iemand voor reporten ?

Ik kwam gisteren een speler tegen in een lav die duidelijk een aimbot had, hij was ook continu aan het schieten om zijn accuracy laag te houden. Binnen notime de server zo goed als leeg, terwijl het al twee rondjes goed spelen was, erg sneu zulke toestanden.

Hahahaha die Battlefield Friends: Hey i have a map _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hippocampus schreef op zondag 03 februari 2013 @ 21:22:
[...]

Gaat dat bannen automagisch, of moet en serveradmin of andere spelers daar iemand voor reporten ?

Ik kwam gisteren een speler tegen in een lav die duidelijk een aimbot had, hij was ook continu aan het schieten om zijn accuracy laag te houden. Binnen notime de server zo goed als leeg, terwijl het al twee rondjes goed spelen was, erg sneu zulke toestanden.
Geef PB een maandje om die even op te ruimen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[video]
Guys revive me, dude you are just prone, hahaha

Grappig, ik had het hier pas nog over colonel 100 die een nieuwe key gebruikten, ze lezen dus mee hier hahaha.

Kwam dit gisteren tegen, round the table met de noob en the engineer, vanaf 8 minuten hebben ze het over conquest assault, leuk om hun gewoon te horen over bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee, damagehackers worden ook gebanned.
En dan nog even over die file checker. Is het niemand opgevallen dat de Aftermath patch veel groter was dan voorgaande patches? ;)

[video]
Volgens mij hebben ze het gros wel te pakken met file checker, maar het zal niet onmogelijk zijn om die te omzeilen zodra ze daar de precieze werking van ontleed hebben, zolang het clientside blijft.

Misschien dat de BFF boys na 15/16 maandjes wel level 100 zouden zijn als ze niet de hele tijd in de eigen spawn lopen miepen over shitbuckets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 18:09

Metro2002

Memento mori

NoFearCreations schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:47:
Zat net op een server waar een kerel de damage van de RPG had aangepast. Ieder voertuig kreeg hij met 1 of 2 rpg's kapot. Maar geswitch en hem net zo vaak geTK'ed tot ik gekickt werd. Enigste wat dan nog een beetje voldoening geeft.
Je weet dat voertuigen zwakke plekken hebben waarmee je ze in 1 of 2 keer aan bonken kan schieten he? Bij de meeste voertuigen recht van achteren is na 1 keer an een vehicle disabled en bij 2 keer total loss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal lig ik altijd in een deuk om BFF, maar deze episode was gewoon niet grappig of ik snap de humor er niet van.

het gaat over iemand die een nieuwe key heeft gekocht voor unlocks en om de lvl 100 jankers te vermeide ? wat is daar grappig aan ? het is wel herkenbaar dat er zoveel jankers zijn als je lvl 100 bent, maar de game is al meer dan een jaar oud op dit moment, dus grappen maken hierover is niet meer zo relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Metro2002 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:56:
[...]

Je weet dat voertuigen zwakke plekken hebben waarmee je ze in 1 of 2 keer aan bonken kan schieten he? Bij de meeste voertuigen recht van achteren is na 1 keer an een vehicle disabled en bij 2 keer total loss
Dat weet ik, maar was nu niet het geval. Reed op Markaz de spawn uit richting A, één RPG vol van voren en ik was kapot. Zelfde bij C, stap in de tank, instant kapot door een RPG.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
pffff..... ff 3 dagen niet gekeken in het topic en we zijn weer 300 pagina's verder. Mag ik hieruit concluderen dat BF3 nog steeds immens populair is op GoT? :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:12:
[...]

Volgens mij hebben ze het gros wel te pakken met file checker, maar het zal niet onmogelijk zijn om die te omzeilen zodra ze daar de precieze werking van ontleed hebben, zolang het clientside blijft.

Misschien dat de BFF boys na 15/16 maandjes wel level 100 zouden zijn als ze niet de hele tijd in de eigen spawn lopen miepen over shitbuckets. :+
De werking is al bekend, hier een quote van iemand die met het modden van bf3 is bezig geweest voor de patch, het is wel in engels.

Confirmed Impossible. They use a RSA Private/Public key pair along with HMAC_SHA. There are a few ways to get around this, but neither of them are clean methods and would force everyone on non-punkbuster servers. The first is we could just patch out the signature checks to load whatever the fuck we wanted. Another would be to change the Public/Private key pair and resign all of the files ourself. But then we would need to write a hook to load our own public keypair instead of the one that was originally coded into the game.

Al met al is het dus op de gewone manier niet meer mogelijk en zul je de bf3 beveiliging moeten hacken, dan maar met blue filter spelen, ik ga niet zover om de game te gaan hacken.

@pykow,

Ik denk dat je de clue mist van deze aflevering van bff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:37:
[...]
@pykow,

Hij is col100... misschien vindt hij hem daarom niet leuk. >:)
dan maar met blue filter spelen, ik ga niet zover om de game te gaan hacken.
FXAA injector werkt nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De werking is al bekend, hier een quote van iemand die met het modden van bf3 is bezig geweest voor de patch, het is wel in engels.

Confirmed Impossible. They use a RSA Private/Public key pair along with HMAC_SHA. There are a few ways to get around this, but neither of them are clean methods and would force everyone on non-punkbuster servers. The first is we could just patch out the signature checks to load whatever the fuck we wanted. Another would be to change the Public/Private key pair and resign all of the files ourself. But then we would need to write a hook to load our own public keypair instead of the one that was originally coded into the game.

Al met al is het dus op de gewone manier niet meer mogelijk en zul je de bf3 beveiliging moeten hacken, dan maar met blue filter spelen, ik ga niet zover om de game te gaan hacken.

@pykow,

Cool, thanks! Ik moet toch eens wat meer in Mordor om gaan hangen merk ik, interessant om te weten wat voor methoden Dice gebruikt om dit te voorkomen. Maar mensen die toegewijd zijn om het bouwen van cheats ter verkoop zullen er ongetwijfeld wel weer een manier op vinden, maar het is dus in elk geval niet meer mogelijk om te tweaken zonder een ban te riskeren en ach, die kleur heb ik met digital vibrance/saturation al opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FXAA is alleen waardeloos in vergelijking. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:14:
[...]

Hij is col100... misschien vindt hij hem daarom niet leuk. >:)
Tis wel hardstikke herkenbaar. Je moet geen colonel 100 zijn met de M16A3 op 100 service stars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:25:
[...]

Tis wel hardstikke herkenbaar. Je moet geen colonel 100 zijn met de M16A3 op 100 service stars :+
100 service stars? Wat voor noob heeft er maar 100? Vanaf de 500 gaan we praten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer drie nieuwe premium dogtags erbij jongens het feest kan niet op >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

WOW.. origin gedraagd zich nu echt als een stuk hackware/ virus/spyware. heb nu al 100 popups gehad van KOOP premium.. terwijl ik het notabene ook al heb. Het blijft zelfs opd e desktyop hangen en komt steeds terug!!!

ben er ZOOOOOO klaar mee dat EA/ origin ik koop nooit meer een enkel spel van ea

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 04-02-2013 19:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

A87 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:40:
WOW.. origin gedraagd zich nu echt als een stuk hackware/ virus/spyware. heb nu al 100 popups gehad van KOOP premium.. terwijl ik het notabene ook al heb. Het blijft zelfs opd e desktyop hangen en komt steeds terug!!!

ben er ZOOOOOO klaar mee dat EA/ origin ik koop nooit meer een enkel spel van ea
Dit, en je kunt ook settings.xml niet meer tweaken zodat Origin geen advertenties laat zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

En het wordt nog erger.. 1 x 7970......... 99% load 2 kaarten ieder 40 % en minder fps terwijl de CPU niets doet.
Wat een prutsers daar bij EA :X. Ze leren het ook nooit

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 04-02-2013 19:44 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Pagina: 1 ... 162 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.