Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de kleurtjes is er nog altijd de FXAA injector (die doet het nog, in tegenstelling tot de colour-cheater) en die cheaters daargelaten maar verder moet ik jullie wel gelijk geven in irritatie van duffe teammates die niets uitspoken, zotte hitreg, brakke netcode, bugs die niet verholpen worden en jets die nooit voldoende generft gaan worden.

Ik speel zonder vrienden gewoon helemaal niet meer, en met wordt het ook steeds minder spannend vooral omdat twee ervan echt héél erg slecht zijn en de derde feitelijk nog steeds een schouderklopje wil als hij eens van z'n campspot komt. Je zou verwachten dat een squad met twee beroerde noobs, een full-time campkoning en één matige M60-sproeier geen kans maakt. Maar we rollen best vaak best hard over halve teams heen, wat dus een indicatie is dat het andere team écht niet samenwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
loewie1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:50:
@spelen met vrienden, dat doe ik regelmatig, zij alleen wat minder dan ik. Dus ik zit grotendeels nog alleen in de server. Met 4+ man kan je inderdaad wat uitrichten in zo'n gevallen. Achja we zien wel..
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:58:
[...]

Dat probleem heb ik ook, ik speel zelf wat meer dan mijn vrienden dus dan eindig je nog vaak alleen op een server!
Ik zou zeggen: voeg elkaar toe als vriend! ;)

Andere optie zou natuurlijk de GoT server zijn. Maar die is de laatste tijd wel errug dood... ;(
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:45:

Ik speel zonder vrienden gewoon helemaal niet meer, en met wordt het ook steeds minder spannend vooral omdat twee ervan echt héél erg slecht zijn en de derde feitelijk nog steeds een schouderklopje wil als hij eens van z'n campspot komt.
Aan jouw de schone taak om ze op te voeden. :P

[ Voor 22% gewijzigd door ChojinZ op 30-01-2013 16:49 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

daantjuh68 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:40:
voor bf4 had ik wel gehoopt op een andere setting... ik vond vietnam heel erg vermakelijk en bf1942 ook. ga maar terug naar WWII super setting heb dat modern shit wel gezien atm.
had ook liever bad compay 3 ben laatst bc2 weer gaan spelen wat een super game !!!!
Jij ook al? :) ik speel ook weer BFBC2 sinds twee weken en eigenlijk vind ik het nog beter als BF3, de mappen, de close finishes en de wapens. Alles eigenlijk wel. Wat mij eigenlijk nog het meest verbaasde was dat er nog zo ongelooflijk veel volle servers zijn voor dit spel. Zegt wel genoeg denk ik... En ideaal als je toch nog 9 levels moet halen voor je commander bent.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige nadeel aan BC2 vind ik dat je dan weer geen goeie verdediging tegen helis hebt. Alsnog airrape. Alhoewel ik daar zelf wel redelijk kan vliegen, wat inhoudt dat de airrape weliswaar gepleegd wordt maar niet altijd op een manier die mij ergert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:53:
Het enige nadeel aan BC2 vind ik dat je dan weer geen goeie verdediging tegen helis hebt. Alsnog airrape. Alhoewel ik daar zelf wel redelijk kan vliegen, wat inhoudt dat de airrape weliswaar gepleegd wordt maar niet altijd op een manier die mij ergert >:)
mja ik vind die ellendige scopes vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
loewie1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:20:
Hoe kan je die darkmod nu spelen als er gechecked wordt op aangepaste programma bestanden. Is dat dan op gehackte/gekraakte servers ofzo
Ze doen dit met een injector, vandaar dat de server waarop ze de night mod spelen geen pb draait, zodra je hiermee op een pb enabled server gaat spelen heb je een ban te pakken omdat de injectors die ze gebruiken bekend zijn van cheats.
Injectors injecteren de aangepaste data in het geheugen, daar checkt dice niet, alleen pb kan het geheugen scannen.

Ik denk zelf dat dice geen moeite heeft met modden maar dat EA dit niet wil hebben, ze willen geen games die 5 jaar lang een grote groep spelers vast houdt, dit levert niets op, elke 2 jaar een nieuwe bf is cashen voor EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 11:11
At4 4 the win<3 niks lock ons etc. etc. gewoon skilled richten en neerhalen :D
l0n3w012ph schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:46:
[...]

Jij ook al? :) ik speel ook weer BFBC2 sinds twee weken en eigenlijk vind ik het nog beter als BF3, de mappen, de close finishes en de wapens. Alles eigenlijk wel. Wat mij eigenlijk nog het meest verbaasde was dat er nog zo ongelooflijk veel volle servers zijn voor dit spel. Zegt wel genoeg denk ik... En ideaal als je toch nog 9 levels moet halen voor je commander bent.
[quote]l0n3w012ph schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:46:
[...]

jaa meerdere mensen om mij heen zo"n 50% is terug hahah veel lekkerder schieten zonder gezeur er omheen. haha ik moet ook nog een hoop rangen maar dan heb ik m'n 3de account op lvl 50 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:04:
[...]

mja ik vind die ellendige scopes vervelend.
Ik vind de manier van bewegen op de een of andere manier ook wat lekkerder aanvoelen in BF3 in vergelijking met BC2.
Het voelt wat vrijer, ook omdat je in BC2 niet naar links en rechts kunt strafen tijdens het sprinten.

Had vanmiddag ook weer een lekker snel rush potje.
Zo leuk om de tegenstander totaal te overrompelen.

http://battlelog.battlefi...how/54334192/1/336464702/

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:14:
[...]

Ik vind de manier van bewegen op de een of andere manier ook wat lekkerder aanvoelen in BF3 in vergelijking met BC2.
Het voelt wat vrijer, ook omdat je in BC2 niet naar links en rechts kunt strafen tijdens het sprinten.

Had vanmiddag ook weer een lekker snel rush potje.
Zo leuk om de tegenstander totaal te overrompelen.

http://battlelog.battlefi...how/54334192/1/336464702/
Mooie score en een mooie ratio heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 14:41

ronalddus

Buffalo77

Ik heb het wel meer geroepen volgens mij, maar daar kun met enige at4 skills een chopper uitschakelen zonder dat daar 4 man voor nodig is. Skill vs skill. Had ook zoiets graag in bf3 gezien. Nu hangt het te veel af hoe goed de piloot zelf is

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Zijn er trouwens meer hier die problemen hebben met het COM CENTER??
Die lijst update bij mij niet waardoor het lijkt alsof anderen de hele dag in de zelfde server zitten terwijl ze allang offline zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Meh, net BF3 verplaatst van HDD naar SDD via dit stappenplan, maar nee hoor. Nu 18 Gig aan het downloaden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murphy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:08:
Meh, net BF3 verplaatst van HDD naar SDD via dit stappenplan, maar nee hoor. Nu 18 Gig aan het downloaden ;w
Meteen de download stoppen, de map van BF3 op de HDD naar de SSD kopiëren op de plek waar origin de game opslaat/installeert en dan de download weer aanzetten. Scheelt even wat tijd. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Ben ik nu aan het doen idd. Volgens mij heb ik het gewoon verkeerd gedaan met mijn domme hoofd.

Edit: playing :)

[ Voor 9% gewijzigd door Murphy op 30-01-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:35
Voordat ik daadwerkelijk iemand een cheater ga noemen :P

Is er een hack/upgrade waardoor je jet niet bij iemand op zijn radar komt?
Ik heb air radar aanstaan en normaal zie ik elke jet daarop, tenzij die natuurlijk laag over de grond gaat.
En ik zat net in een potje en die gast kwam niet voor op mijn radar, terwijl ie er toch echt op zou moeten verschijnen.

Ik heb zelf nog even naar stealth gekeken maar daar wordt niks vermeld over het niet verschijnen op iemands radar.

En wat vliegen die tankbuster dingen verrekte traag en log zeg 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Zeara op 30-01-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben laatste tijd serieus aan het twijfelen welke sniper rifle nu het beste is, de SKS & de QBU-88. Ze lijken identiek op elkaar behalve dat de QBU met een supressor iets meer geluid maakt...

Kunnen jullie mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 02-10 20:06
Zeara schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:44:
Voordat ik daadwerkelijk iemand een cheater ga noemen :P

Is er een hack/upgrade waardoor je jet niet bij iemand op zijn radar komt?
Ik heb air radar aanstaan en normaal zie ik elke jet daarop, tenzij die natuurlijk laag over de grond gaat.
En ik zat net in een potje en die gast kwam niet voor op mijn radar, terwijl ie er toch echt op zou moeten verschijnen.

Ik heb zelf nog even naar stealth gekeken maar daar wordt niks vermeld over het niet verschijnen op iemands radar.

En wat vliegen die tankbuster dingen verrekte traag en log zeg 8)7
ECM jammer haalt je tijdelijk van de radar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
LongBowNL schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:03:
[...]

ECM jammer haalt je tijdelijk van de radar af.
Nee, dat was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:43

KhaZ

Alfa Romeo

Origin/Battlelog stuk? Kan geen server joinen, melding in battlelog: you got disconnected from EA Online..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier het volgende misschien even 'confirmen'? Als ik mijn stinger of igla reload en ik stap na op 'R' gedrukt te hebben ff snel in en uit een vehicle, dan kost het geen reloaden geen tijd. Wellicht handig als je als engineer in AA zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mach2 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:06:
Net zoals in BF1942 bedoel je ;-)
Explain please :)

Ik heb alleen de DEMO gespeeld en die vond ik heel erg "Goed idee wat helemaal verkeerd uitgewerkt is" dus de hele game nooit gespeeld en weer lekker MoH:AA opgestart :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer DICE/EA iemand op Battlelog bant/stats wipet, moeten ze deze GIF op zn profiel plaatsen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S9UF7R7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs gebruikt gemaakt van deze glitches, en ik vroeg me nu echt af als dit als cheaten wordt gezien en men u kan bannen? Ik krijg om de haverklap enorm veel geflame van andere spelers en ze zeggen allemaal "reported'"... Ik ben lvl 100 en sinds 20 minuten heb ik voor de eerste keer geglitched, wil dus echt niet m'n account kwijtspelen.

Ik zie het toch als een bug en het is aan de developers om hier iets aan te doen, toch mij niet bannen? Men kon vroeger toch niet iedereen bannen die de MAV glitch gebruikte?

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2r3gg37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/334un4p.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:F 12x scope M98B camper... en dan nog glitchen en vragen of het ban waardig is :') Ik zou je alleen al bannen vanwege het campen _O- Gewoon... omdat het kan })

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg wat is er daar nu verkeerd aan, ik camp niet alleen, ik spot en doe ook recon enzo... zodat m'n teammaten toch nog iets weten, het is absoluut niet zo dat ik useless ben voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:07
nero355 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 03:53:
:F 12x scope M98B camper... en dan nog glitchen en vragen of het ban waardig is :') Ik zou je alleen al bannen vanwege het campen _O- Gewoon... omdat het kan })
oh come on, die eerste screeny... die map is gemaakt voor snipers, niks meer niks minder. slecht design naar mijn mening.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 03:56:
Zeg wat is er daar nu verkeerd aan, ik camp niet alleen, ik spot en doe ook recon enzo... zodat m'n teammaten toch nog iets weten, het is absoluut niet zo dat ik useless ben voor het team.
Nero is jouw aan het plagen, als dat glitchen is dan glitched elke sniper op de map oman op die hoge gebouwen die je alleen met chopper of jet kunt bereiken.
In alle mappen van aftermath kun je door jumpen op plekken komen die nog niet zo bekend zijn, dat maakt aftermath leuk, je krijgt er een extra dimensie er bij.

Ik ben ook nog niemand tegen gekomen die hier voor is gebanned op een server door een admin.

Boven de map op metro dat is glitchen, je kunt anderen killen maar niemand kan jouw killen omdat je buiten de map zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:20:
[...]

Nero is jouw aan het plagen, als dat glitchen is dan glitched elke sniper op de map oman op die hoge gebouwen die je alleen met chopper of jet kunt bereiken.
In alle mappen van aftermath kun je door jumpen op plekken komen die nog niet zo bekend zijn, dat maakt aftermath leuk, je krijgt er een extra dimensie er bij.

Ik ben ook nog niemand tegen gekomen die hier voor is gebanned op een server door een admin.

Boven de map op metro dat is glitchen, je kunt anderen killen maar niemand kan jouw killen omdat je buiten de map zit.
Jullie zien toch wel dat hij op de eerste screen half door een muur zit met zijn lichaam.

Maar je hoeft je niet bang te worden dat je accountkwijt raakt hierdoor. want campers hebben nooit zo goede stats alleen een hoge KD. vindt het wel belachelijk dat je aan het campen ben met een 12x scope. echt hoop jou nooit in mijn team te hebben, nutteloos snipertje.
Sterker nog op je 2 screens heb je in beide gevallen geen zicht op de vlag, dus zie je echt helemaal niets te doen dan campen. bij screen 1 zit je tussen E en D te kijken, maar je ziet de vlaggen niet
en bij screen 2 kan je alleen de daken bekijken van de vlaggen WauW Zinvol zeg.

Ja ik spot ook, Gebruik dan een MAV als je wil spotten !!
ik de recon dingen ? Wat bedoel je daar nu weer mee ? campen van verre afstand of soflam neer zetten, waar je het team wel mee helpt, mits je hem op nuttige plaatsen zet (en niet zoals op je eerste screen)

jou screenshots laten wel zien, waarom BF3 steeds minder intressant wordt om te spelen.
omdat er nog steeds veel noobs zijn na 1 jaar die het gewoon niet willen of kunnen begrijpen.
Daarom speel ik dus alleen nog maar ESL, PCW zodat ik weet dat ik teammaten heb die wat doen en TDM zodat ik het minste last heb van de noobs in me team, die geen vlaggen overnemen of verdedigen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CCCCCCCCCCCCCOMBO BREAKERRRRRRRR

Volgende Battlefield komt past volgend jaar, en dus niet dit najaar.

Hier heb ik niets op tegen: beter iets degelijk dan een gerushte versie die voor de volgende CoD uit moet komen.
Daarnaast heeft de EA CEO ook gezegd dat Medal of Honor niet meer bij hun top-franchises hoort na de slechte Warfighter receptie. De franchise wordt op stand-by gezet. Ik vermoed dat EA nu echt wil inzetten op Battlefield en door te zeggen dat een volgende BF pas volgend jaar komt, hebben ze zo te zien ingezien dat releases rushen nooit goed is.
Wie weet met Battlerecorder? Wie weet met mod support? :D One can only dream.

http://uk.ign.com/article...eld-game-coming-next-year
http://mp1st.com/2013/01/...be-taken-out-of-rotation/

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 31-01-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 03:56:
Je post twee screens waarop jouw team een minderheid van de vlaggen en tickets heeft, en op de tweede screen staat het zelfs 25/750. Dan zou ik mezelf al campend bovenop een toren niet nuttig voor het team durven noemen.

Ik had er gisteren op Oman ook zo een in m'n team. Of nou ja, één...

We werden door de Russen, gevuld met twee Duitse clans (laat een van die clans dan switchen :')), keihard van onze carrier afgeblazen. Twee snipers boven E knalden één voor één onze poppetjes van het dek, want ja, als je eenmaal de sweet spot hebt gevonden kun je blijven schieten.

Dus ik ging een van onze (level 100, dat met Metro geworden zeker :Z) snipers die op het dek lag en met 3 kills en 2 deaths bovenaan ons team stond een beetje teabaggen terwijl ik in de chat vroeg of 'ie misschien met z'n luie aars in een landingsboot wilde gaan zitten om misschien even te helpen een van de acht rode vlaggen te cappen.

"Geez, nobody understands a snipers' job" zei 'ie. Huilend en lachend tegelijk (zo dus: :')) ben ik de server verlaten. Oh en ik heb 11% quits. :*)

Waarom blijft mijn SPM toch zo laag. ;( Ik ben bijna adelaar 80, heb ruim 4400 tank kills maar haat close quarter combat. Is dat het? Een voertuig met inzittende laten ontploffen levert zo'n 500 punten op, een vlag cappen 450 en ik doe beide vrij veel. Toch is mijn SPM maar 450. ;(

@Pykow: heb je je "BF3 zuigt"-posttemplate weer uit de kast getrokken? :D

Het ligt niet aan het spel maar aan de spelers.

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 31-01-2013 10:08 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:45:

Hier heb ik niets op tegen: beter iets degelijk dan een gerushte versie die voor de volgende CoD uit moet komen.
Daarnaast heeft de EA CEO ook gezegd dat Medal of Honor niet meer bij hun top-franchises hoort na de slechte Warfighter receptie. De franchise wordt op stand-by gezet. Ik vermoed dat EA nu echt wil inzetten op Battlefield en door te zeggen dat een volgende BF pas volgend jaar komt, hebben ze zo te zien ingezien dat releases rushen nooit goed is.

En ik was al zo aan het uitkijken naar Battlefield 4 dat ze de hitreg zouden gaan verbeteren.
nu heb ik nog 1 vraag over. wat gaan ze doen dit jaar dan aan de hitreg, jets en slugs die nu de game nog al verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:07:
[...]

En ik was al zo aan het uitkijken naar Battlefield 4 dat ze de hitreg zouden gaan verbeteren.
nu heb ik nog 1 vraag over. wat gaan ze doen dit jaar dan aan de hitreg, jets en slugs die nu de game nog al verzieken.
Wel euhm, laat het mij tonen met een illustratie:
- basketballer = DICE, die ontastbaar is
- woedend publiek = gamers, die DICE niets kunnen verplichten
- breedlachende zwarte man in witte polo = CEO EA

Afbeeldingslocatie: http://thebiglead.fantasysportsven.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/01/marshall_hendersonauburn.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 31-01-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Hebben meerdere mensen last met hun mav die niet van de grond af wilt komen....???
Nooit geen problemen mee gehad en gister wou hij in 1 x niet meer liften. Heb niks geen instellingen veranderd.......

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20
CodeCaster schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:55:

Waarom blijft mijn SPM toch zo laag. ;( Ik ben bijna adelaar 80, heb ruim 4400 tank kills maar haat close quarter combat. Is dat het? Een voertuig met inzittende laten ontploffen levert zo'n 500 punten op, een vlag cappen 450 en ik doe beide vrij veel. Toch is mijn SPM maar 450. ;(

Voor een hogere SPM zul je toch echt vooral infantry moeten gaan spelen. De pace (en daarmee het oplopen van de kills en score) ligt daarbij gewoon simpelweg veel hoger omdat de objectives en dus de frontlinies veel sneller te bereiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:45:

You ruined my day!
Balen wel, ik keek uit naar de beta en info het komende jaar. Toch maar eens de beta van Crysis 3 downloaden straks, mss is het wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:24
Misschien lees ik niet goed hoor, maar waar halen jullie uit dat Battlefield 4 niet dit jaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
vinom schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:53:
Misschien lees ik niet goed hoor, maar waar halen jullie uit dat Battlefield 4 niet dit jaar komt?
Dit staat er

" Gibeau didn’t elaborate beyond that or mention Battlefield 4 specifically, though he did add that “we're not announcing an annualization of Battlefield at this time.”

Wat je dus kunt zien als, BF4 komt niet dit jaar want dan zouden ze elk jaar een BF uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Close combat (en dan met name assault spelen en je falende teammates zappen) is hoe je een hoge SPM krijgt. Daarom zit minj SPM de laatste maanden zoveel hoger dan de jouwe - jij zit op 1000 tickets Oman, wij op 500 tickets urban maps. In de tijd dat jij een vlag capt en een tank walst hebben wij een groepje inf platgemaaid, een vlag genomen, een tank ge C4-jeept, een gebouw op iemand's dop laten instorten en nog een vlag gevangen. Vroeger, toen de jets nog niet zo ranzig overpowered leken en we nog regelmatig op grote open kaarten speelden, was mijn SPM ook veel lager dan nu.

Maar kan jou die SPM schelen dan?

Zeara schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:56:
[...]

Dit staat er

" Gibeau didn’t elaborate beyond that or mention Battlefield 4 specifically, though he did add that “we're not announcing an annualization of Battlefield at this time.”

Wat je dus kunt zien als, BF4 komt niet dit jaar want dan zouden ze elk jaar een BF uitbrengen.
BF3 is van 2011... 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was ik dus ook net aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:03:
[...]

was ik dus ook net aan het denken.
Ja en als je BF4 dit jaar uitbrengt en dan BF5 volgend jaar dan breng je er elk jaar eentje uit. Startend met BF4 dan natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Zeara op 31-01-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:09

Metro2002

Memento mori

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:10:
[...]

Ik snap nog steeds niet dat er zoveel over onopvallende cheaters geklaagd wordt, eigenlijk. Hoe merk je die op dan?
Mwa ik had gister een server waarbij er 1 tussenzat die me elke keer via een headshot dood kreeg , op zich niet raar maar wel als dat consqeuent met een LMG type 88 gebeurd :+ Die kerel had nog een enorm lage rang ook.
Uiteindelijk die persoon maar zoveel mogelijk ontweken en een paar keer geknifed :+ maar dat zijn dus cheats die niet direct opvallen maar bij langdurig en consequent gedrag wel een beetje fishy begint te ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 13:32
Gasten die glitches abusen maken het spel dood imho...

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Pykow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:24:
[...]

vindt het wel belachelijk dat je aan het campen ben met een 12x scope. echt hoop jou nooit in mijn team te hebben, nutteloos snipertje.
Nou, nou... dat kan ook wat vriendelijker zeg.... Als dat zijn manier van spelen is, laat em lekker....
Snorro schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:49:
[...]

Voor een hogere SPM zul je toch echt vooral infantry moeten gaan spelen. De pace (en daarmee het oplopen van de kills en score) ligt daarbij gewoon simpelweg veel hoger omdat de objectives en dus de frontlinies veel sneller te bereiken zijn.
Het belangrijkste is nog wel large player maps. Spelen op 8 x 8 maps levert simpelweg een veel lagere SPM op dan op een 32 x 32 server. En dat is ook meteen 1 van de redenen waarom SPM geen drol zegt.... ;)

Iemand met goede skills kan, door het spelen van max 16 player maps, toch een gemiddelde SPM hebben.

[ Voor 48% gewijzigd door ChojinZ op 31-01-2013 11:27 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 14:46
Kijk eens hier:

Battlefield ‏@Battlefield
Air Superiority ✈ Coming to Battlefield 3 in March with #BF3EndGame || Retweet if you're excited!

https://twitter.com/@battlefield

Air Superiority komt eraan. De vliegers in BF3 zullen dit heerlijk gaan vinden.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:00
Dat wordt een zooitje in de lucht dan :D. Het aantal units van tank superiority maar dan in de lucht, chaos 8). Misschien kan ik dan eindelijk eens leren fatsoenlijk in een jet te vliegen.. of niet..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

heeft niemand geen antwoord op mijn mav probleem..... :'(

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

MeagaShira schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:53:
heeft niemand geen antwoord op mijn mav probleem..... :'(
Misschien is de brandstof op

:+

nee geen idee, ik heb er nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Metro2002 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:09:
[...]

Misschien is de brandstof op

:+

nee geen idee, ik heb er nooit problemen mee.
Haha ja dat zou kunnen....:)
Heb er ook nooit problemen mee gehad, begon gewoon in 1 x.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
MeagaShira schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:47:
Hebben meerdere mensen last met hun mav die niet van de grond af wilt komen....???
Nooit geen problemen mee gehad en gister wou hij in 1 x niet meer liften. Heb niks geen instellingen veranderd.......
Ben je niet aan het lopen wanneer je de MAV deployed??
Soms wil dat ding niet van de grond af omdat je er bovenop staat.
Even met E eruit, stukje lopen en dan weer terug naar de MAV, dat helpt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:54
heb je een joystick of andere controller? als die standaard met the throttle naar beneden staat kom je niet omhoog.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ik deploy hem en dan loop ik altijd eerst naar een veilige plek. Mijn joystick zou idd het probleem wel eens kunnen zijn. Zal vanavond is checken.....thnx zover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:07:
Kan iemand hier het volgende misschien even 'confirmen'? Als ik mijn stinger of igla reload en ik stap na op 'R' gedrukt te hebben ff snel in en uit een vehicle, dan kost het geen reloaden geen tijd. Wellicht handig als je als engineer in AA zit...
Zodra je uitstapt, zal je als nog moeten reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:30:
[...]

Zodra je uitstapt, zal je als nog moeten reloaden.
Het kan ook zijn dat de reload animatie het dan niet doet maar dat je nog wel aan het reloaden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

@Pykow: heb je je "BF3 zuigt"-posttemplate weer uit de kast getrokken? :D

Het ligt niet aan het spel maar aan de spelers.
het gaat om je score per MINUUT en dan kan je nog een punt overnemen en een tank laten ontploffen, maar als je de rest van de 20 minuten weinig doet, dan heb je nog steeds een lage SPM en hoe langer je speelt, hoe moeilijker het is om je stats nog omhoog te krijgen.
mijn SPM is 1022 en dat komt omdat ik alleen maar city maps speel en zo nu en dan eens een aftermath meepak. in een goede conquest match, haal je niet eens een hoge SPM maar ben je punt voor punt aan het vechten en soms wel paar minuten in duel voor 1 vlag.

BF3 heeft alleen last van jets,slugs en de hitregistratie. maar goed jets kan je vermijden en niet iedereen is goed met slugs en hou je nog 1 frustratie punt over in BF3.
En ben het met je eens het zijn vooral de spelers die nutteloos zijn voor het team.
Bewijs is eerder geleverd in deze topic door 2 camp screenshots.
ChojinZ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:22:
[...]

Nou, nou... dat kan ook wat vriendelijker zeg.... Als dat zijn manier van spelen is, laat em lekker....

[...]

Het belangrijkste is nog wel large player maps. Spelen op 8 x 8 maps levert simpelweg een veel lagere SPM op dan op een 32 x 32 server. En dat is ook meteen 1 van de redenen waarom SPM geen drol zegt.... ;)

Iemand met goede skills kan, door het spelen van max 16 player maps, toch een gemiddelde SPM hebben.
Hoezo vriendelijker ? mensen die het in hun kophalen om nutteloos in een spel te zijn en dit niet inzien, moet je wat harder aanpakken. klaar.

SPM zegt ook niet zo super veel, het is de combinatie van alle stats.
een lage accuratie, maar een hoge KD is meestal verdacht (of diegene speelt veel met de LMG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
AdmiralSnipe schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:11:
[...]

Het kan ook zijn dat de reload animatie het dan niet doet maar dat je nog wel aan het reloaden bent.
Er zijn weinig zaken binnen BF3 waaraan ik me kan storen. Cheaters, statpadders, OP spelers, etc. heb je al jaren en daar kan ik me dan ook niet echt druk meer om maken.

Maar 1 van de weinige zaken waar ik me echt druk om kan maken zijn de animatie's. Vooral de knife animatie faalt regelmatig. En daar kan ik me zo over opvreten.... aaarrrrrgghhhh...... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Snorro schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:49:
Dus toch. Dan blijf ik maar lekker RPG's ontwijken in m'n MBT, veel leuker dan gangetjesclusterfuck met granaten en shotguns. :D

Ik vind een granaat-kill in een open map veel vetter, ik word ook steeds beter in die dingen op een afstandje door een raam gooien en dan de trap oprennen zónder dat ik bovenop m'n eigen granaat ga staan. :+
Maar kan jou die SPM schelen dan?
Eigenlijk niet. :+ En ik speel wel íets meer dan alleen Oman64 hoor. :P

@RPG-reload-verhaal hierboven: ik ben dat ook incidenteel tegengekomen. Afhankelijk van op welk punt van het reloaden je instapt, gebeuren er rare dingen als je uitstapt.

Wat ik heb gezien, van vaak naar zelden:

- Ammo staat bij het uitstappen op 0, maar de reload-animatie speelt niet en je kunt gewoon mikken, maar niet schieten. Na een paar seconden springt de 0 op 1 en kun je schieten.
- Ammo staat bij het uitstappen op 1, maar als je klikt om te schieten springt 'ie naar 0 en moet je reloaden
- Ammo staat na het uitstappen op 1 en je kunt mikken en schieten

Wat ik al een tijdje vergeet te vragen: horen jullie ook stemmen aan het begin van een ronde? (:+)

Als ik een potje join dat al aan de gang is, krijg ik tussen het laadscherm en het spawnscherm voor een paar seconden een zwart scherm, waarbij ik stemmen hoor. Die van de soldaatjes wel te verstaan: spots ("I've spotted an enemy sniper"), maar ook de "auto-taunts" ("We've lost the objective", "We're getting our ass kicked in here!", enzovoorts).

Hoe langer de ronde al aan de gang is, hoe meer geluiden ik hoor, maar het duurt nooit langer dan een handvol seconden. Het rare is echter dat ik het vaak in verschillende talen hoor, eerst RU, dan US, dan weer RU en dan join ik uiteindelijk toch het US team. Zijn dit autobalancers die aan het werk zijn, hoort dit in de game of ben ik de enige? :P

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 31-01-2013 14:40 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Je bent niet de enige.. :)
Dit hoor ik ook altijd wanneer ik eer ronde join. Rus en Us door elkaar heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Heb ik ook. En meestal is het zo dat ik het andere team terecht kom :P Dus ik weet in 9 van de 10 keer in welk team ik zit, zonder het daadwerkelijk te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeara op 31-01-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:07

DvE

ORA-00000

Pykow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:22:
[...]

Hoezo vriendelijker ? mensen die het in hun kophalen om nutteloos in een spel te zijn en dit niet inzien, moet je wat harder aanpakken. klaar.
Dat kan ook op een normale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:33
Zeara schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Ja en als je BF4 dit jaar uitbrengt en dan BF5 volgend jaar dan breng je er elk jaar eentje uit. Startend met BF4 dan natuurlijk
Er is blijkbaar alleen maar gezegd dat er nu geen announcement komt, maar die kan nog komen. We zitten namelijk pas in het begin van dit jaar. En volgens de trend zou het aannemelijk zijn dat BF4 dit najaar uitkomt. En waar haal je de aaname vandaan dat volgend jaar BF5 zou verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Pykow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:22:
[...]

Wie ben jij om te bepalen wie nutteloos is? Misschien vind ik jou tijdens het spelen ook wel nutteloos. Is dat voor mij dan een excuus/reden om je onbeschoft en kleinerend te behandelen?

Hij heeft ook 4 tientjes voor het spel neergelegd. Dan zou hij zelf toch wel mogen bepalen wat hij doet in de game? ( cheaten natuurlijk uitgesloten).

En als je iemand dan op zijn fouten wil wijzen. Doe het dan op een normale manier. Zoals je het nu bracht komt de boodschap zeker weten niet aan en is je opmerking dus eigenlijk nutteloos geweest. Of denk jij dat je mensen kan overtuigen van je gelijk door zo te reageren?

Draai het eens om: Wat als ik zo tegen jou zou reageren? Dan denk je toch ook bij jezelf: Joh, wie is die gast? Die laat ik lekker lullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:19

wontcachme

You catch me? No you wont

Damn, die Air Superiority ziet er gaaf uit. Ook Capture the flag ziet er niet verkeerd uit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Voor degene die de nieuwe trailer van End Game nog niet gezien hebben.
Capture the flag en Air Superiority :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Capture the flag lijkt me nog wel leuk maar air superiority lijkt me helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
ViNOK16Bit schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:17:
Er is blijkbaar alleen maar gezegd dat er nu geen announcement komt, maar die kan nog komen. We zitten namelijk pas in het begin van dit jaar. En volgens de trend zou het aannemelijk zijn dat BF4 dit najaar uitkomt. En waar haal je de aaname vandaan dat volgend jaar BF5 zou verschijnen?
Volgens mij is ergens van de zomer gezegd (augustus 2012 dus) dat BF4 ergens rond oktober dit jaar zou moeten uitkomen.
Als je dan kijkt naar het artikel van IGN, dan staat er dat er volgend jaar (2014) een nieuwe BF uit moet komen. Verder wordt er niks gezegd dat het BF4 is of een andere in de serie. Maar er werd wel gezegd dat ze niet van plan zijn om er jaarlijks eentje uit te brengen.
Dus, BF4 komt dit jaar niet uit maar volgend jaar. Anders zouden ze er een jaarlijkse serie van maken.
Wie weet komt dat later nog, maar gebaseerd op dit bericht kan ik aannemen dat BF4 pas in 2014 op de markt komt. (zou BF4 dit jaar wel op de markt komen, dan zou er dus een nieuwe BF volgend jaar uitkomen die ik dan maar even voor het gemak BF5 noem)

Geen idee of ik gelijk heb, dat zal wel niet. Maar dit zijn mijn aannames.

Die air superiority ziet er best wel geinig uit. :P Alleen maar jets zo te zien, geen grondtroepen. Dus zullen wel speciale servers worden met maar 16 man ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeara op 31-01-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:52:
[...]

Volgens mij is ergens van de zomer gezegd (augustus 2012 dus) dat BF4 ergens rond oktober dit jaar zou moeten uitkomen.
Als je dan kijkt naar het artikel van IGN, dan staat er dat er volgend jaar (2014) een nieuwe BF uit moet komen. Verder wordt er niks gezegd dat het BF4 is of een andere in de serie. Maar er werd wel gezegd dat ze niet van plan zijn om er jaarlijks eentje uit te brengen.
Dus, BF4 komt dit jaar niet uit maar volgend jaar. Anders zouden ze er een jaarlijkse serie van maken.
Wie weet komt dat later nog, maar gebaseerd op dit bericht kan ik aannemen dat BF4 pas in 2014 op de markt komt. (zou BF4 dit jaar wel op de markt komen, dan zou er dus een nieuwe BF volgend jaar uitkomen die ik dan maar even voor het gemak BF5 noem)

Geen idee of ik gelijk heb, dat zal wel niet. Maar dit zijn mijn aannames.

Die air superiority ziet er best wel geinig uit. :P Alleen maar jets zo te zien, geen grondtroepen. Dus zullen wel speciale servers worden met maar 16 man ofzo.
Het zou hier ook om een fiscaal jaar kunnen gaan i.p.v. kalenderjaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mhindrik schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:45:
Air Superiority komt eraan. De vliegers in BF3 zullen dit heerlijk gaan vinden.
We zullen zien, maar ik geloof er geen klap van! Ik ken weinig vliegers die echt wild worden van non-stop dog fights (aka een uurtje rondjes draaien). Daar zijn veel betere flight sims voor te vinden, zodra ze geen tanks/dorrito's kunnen rapen zijn de meesten het vliegen en de mode vrij snel zat.
CodeCaster schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:26:
Hoe langer de ronde al aan de gang is, hoe meer geluiden ik hoor, maar het duurt nooit langer dan een handvol seconden. Het rare is echter dat ik het vaak in verschillende talen hoor, eerst RU, dan US, dan weer RU en dan join ik uiteindelijk toch het US team. Zijn dit autobalancers die aan het werk zijn, hoort dit in de game of ben ik de enige? :P
Dat is al vanaf de beta het geval, in elk geval met Rush ook nog regelmatig in-game in het gedeelte van de map waarin je spawnt. Dan hoor je 'we've taken the objective' en denk je WTF ik heb dat ding NET gedisarmed, staan 6 teammates omheen, WIE liet dat ding armen???? Kijk je nog eens, is 'ie gewoon heel.
ChojinZ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:22:
[...]
Hoewel je gelijk hebt, kan ik niet ontkennen dat ik afgelopen jaar zooooooooooooooooo vaak hetzelfde heb gedacht als Pykow omschrijft. Ik kan me niet herinneren ooit een potje te hebben verloren dankzij een of meer snipers in het andere team, maar echt tientallen potjes door snipers in mijn eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:31:
[...]

Hoewel je gelijk hebt, kan ik niet ontkennen dat ik afgelopen jaar zooooooooooooooooo vaak hetzelfde heb gedacht als Pykow omschrijft. Ik kan me niet herinneren ooit een potje te hebben verloren dankzij een of meer snipers in het andere team, maar echt tientallen potjes door snipers in mijn eigen team.
Begrijp me goed, ik vind het net zo goed irritant. Maar wie ben ik om te bepalen hoe iemand speelt?

Uiteindelijk spelen we het spel allemaal ter ontspanning en voor de fun en hebben we er allemaal (+-) 40 euro voor betaald. Als je dan een bepaalde speelstijl hebt gevonden die je erg ligt en die je vooral ook leuk vindt, moet je die dan aanpassen omdat iemand anders vindt dat dat niet hoort?

Ik loop heel veel met een SAIGA/DAO rond en krijg daar ontzettend veel kritiek op. Ik ben noob want ik kan niet richten, ik ben statspadder want ik loop met eeen shottie, afijn, je kent het wel. Maar moet ik dan maar de shottie links laten liggen, ook al vind ik dat 1 van de leukste wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:43:
[...]
Ik loop heel veel met een SAIGA/DAO rond en krijg daar ontzettend veel kritiek op. Ik ben noob want ik kan niet richten, ik ben statspadder want ik loop met eeen shottie, afijn, je kent het wel. Maar moet ik dan maar de shottie links laten liggen, ook al vind ik dat 1 van de leukste wapens?
Gewoon gebruiken! Ik vindt de Saiga ook een heerlijk wapen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:29:
[...]

Het zou hier ook om een fiscaal jaar kunnen gaan i.p.v. kalenderjaar. ;)
Ach, we zullen wel zien ;)

Voor mij mag ie gewoon in oktober uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Begrijp me goed, ik vind het net zo goed irritant. Maar wie ben ik om te bepalen hoe iemand speelt?

Uiteindelijk spelen we het spel allemaal ter ontspanning en voor de fun en hebben we er allemaal (+-) 40 euro voor betaald. Als je dan een bepaalde speelstijl hebt gevonden die je erg ligt en die je vooral ook leuk vindt, moet je die dan aanpassen omdat iemand anders vindt dat dat niet hoort?

Zoals gezegd heb je 100% gelijk, ik ben ook al weken bezig om met 3 vrienden zo hard en zo veel mogelijk kogels te spammen met belt-fed lmg's. Komt de accuracy en de SPM ook niet ten goede, maar we lachen ons wel een breuk vanwege de lompheid.

Wapens zijn ook nooit 'noob', pakken wat je pakken kan en spelen hoe je spelen wilt. Maar mensen mogen zich er wel bewust van zijn dat je met je sniper in het achterveld doorgaans weinig bijdraagt aan het veroveren van de objectives. Helaas zijn er nog wel veel te veel mensen die er oprecht heilig van overtuigd zijn zo echt heel veel toe te voegen aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heerlijk die mensen die boos worden om welk wapen je gebruikt. 'SHOTGUN NOOB!' roepen ze dan als je een DAO leegt en je iedereen met 1 kogel af schiet. Lukt me regelmatig om elke kogel op een poppetje te landen en hem te killen nog voor ze mij allemaal kunnen killen. En dan DAO-noob roepen. LOL! Ik schiet ze allemaal af.

Die CTF mode lijkt me awesome. Maar dat vliegen met zoveel in een open map met wat windmolens die er duidelijk neer zijn geplant om er op te kunnen botsen... Meeeeh!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:55:
[...]

Zoals gezegd heb je 100% gelijk, ik ben ook al weken bezig om met 3 vrienden zo hard en zo veel mogelijk kogels te spammen met belt-fed lmg's. Komt de accuracy en de SPM ook niet ten goede, maar we lachen ons wel een breuk vanwege de lompheid.

Wapens zijn ook nooit 'noob', pakken wat je pakken kan en spelen hoe je spelen wilt. Maar mensen mogen zich er wel bewust van zijn dat je met je sniper in het achterveld doorgaans weinig bijdraagt aan het veroveren van de objectives. Helaas zijn er nog wel veel te veel mensen die er oprecht heilig van overtuigd zijn zo echt heel veel toe te voegen aan het team.
Er is maar 1 wapen of eigenlijk gezegt 1 kogel die tot frustratie kan leiden en dat is de slugs, maar goed niet iedereen kan accuraat schieten en daardoor heb je er niet zoveel last van en ze zijn goed te counteren met de AEK-971. Het is wat je zegt, geen enkel wapen is een noob wapen. speel met de wapen die je zelf wilt. Uiteindelijk komt iedereen toch terug op de M16A3,M416,AEK-971, M4A1 omdat ze gewoon het effectiefste zijn.

ook ik klooi wel eens in de game door voor een master dog tag te gaan, dit verpest zo mijn accuratie bijvoorbeeld met de LMG, maar toch blijf ik voor vlaggen gaan en zal ik niet gaan campen.
iedereen hier weet dat snipers die campen nutteloos zijn. Ja we spotten !! WAUW dat is nog steeds geen kill of een revive of een voertuig die opgeblazen is of een vlag verdedigd/afgepakt.
mensen met de Q toets kan je met alle classes spotten en daar heb je de recon niet voor nodig.
of zoals aangegeven "Recon dingen". recon speel je inderdaad om af en toe lol te trappen om op mid/ long range wat mensen van een punt af te schieten. maar als iemand op een glitch spot zit of op gebouwen gaat campen. sja dan heb je aan mij niet de goede speler om het te tonen.
Sterker nog als het me echt irriteerd, pak ik soms the littlebird en duw ik ze van de torens af met veel plezier.

zover ik in het filmpje kan zien, zien de maps er niet bijzonder uit en hebben ze minder impact op me gemaakt dan aftermath (Beste DLC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Pykow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:09:
[...]

Uiteindelijk komt iedereen toch terug op de M16A3,M416,AEK-971, M4A1 omdat ze gewoon het effectiefste zijn.
Spreek voor jezelf aub. Gelukkig zijn er ook een hoop mensen die het spelletje niet zo serieus spelen en gewoon een wapen pakken dat leuk is ipv makkelijk.
Het geeft mij meer voldoening om met een inferieur wapen iemand te killen dan de makkelijkste weg te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Die snipers op glitch-plekken zijn gewoon triest. Of uberhaupt dingen gebruiken die niet in de game horen, om op die manier een betere score te krijgen. Ik snap echt niet wat voor lol mensen eruit halen om hoge scores te halen op een manier die niet bij het spel hoort. Heb je dan geen zelfrespect?

Ik speel nu de laatste tijd veel met de AN-94. Wat een beest van een wapen is dat zeg! Haal per game wel vaak 23% acc. of hoger ermee :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cheezus schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:13:
[...]

Spreek voor jezelf aub. Gelukkig zijn er ook een hoop mensen die het spelletje niet zo serieus spelen en gewoon een wapen pakken dat leuk is ipv makkelijk.
Het geeft mij meer voldoening om met een inferieur wapen iemand te killen dan de makkelijkste weg te kiezen.
Ik kies altijd voor het wapen die het meest effectief is in de map.
ik zal net met een sniper rifle lopen op een kleine city map.
Maar ook weer geen AEK op een grote map.
DAMAGE schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:15:
Die snipers op glitch-plekken zijn gewoon triest. Of uberhaupt dingen gebruiken die niet in de game horen, om op die manier een betere score te krijgen. Ik snap echt niet wat voor lol mensen eruit halen om hoge scores te halen op een manier die niet bij het spel hoort. Heb je dan geen zelfrespect?

Ik speel nu de laatste tijd veel met de AN-94. Wat een beest van een wapen is dat zeg! Haal per game wel vaak 23% acc. of hoger ermee :D
Door de burst mode schiet je wat accurater, omdat je niet zoals bij een automatische geweer je knop blijft inhouden. Leer met burst schieten en alleen maar te schieten als je op target zit als dit kan en dan zal je accuratie omhoog gaan.
soms haal ik accuratie van 19% en daarna weer 24. mijn hoogste is 31% met de AEK in een TDM match, vraag me niet hoe ik het deed, want normaal zit ik altijd tussen de 19 % en 23 %

BTW Stats reset , reset alles alleen onderin zie je wat je totaal hebt gehaald.
zo kan je boven in een kd van 4.0 hebben en onder in je pagina een kd van 1.8
Alleen je accuratie wordt wel volledig hersteld, zowel bij je totaal als boven in je stats pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Pykow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:29:
[...]

Ik kies altijd voor het wapen die het meest effectief is in de map.
ik zal net met een sniper rifle lopen op een kleine city map.
Maar ook weer geen AEK op een grote map.
En ik loop regelmatig met een bolt-action sniper (non HC uiteraard) in een city-map en met een PDW in grote open maps. Met het gemiddeld aantal noobs wat in BF3 rondloopt krijg je alsnog wel een positieve K/D ratio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ Pykow: Ja ik gebruik de AN-94 dus gewoon full-auto, maar ik schiet afhankelijk van de range maar 1 of 2 of max 4 kogels op het poppetje af. Ik mik toch vaak op het kopje/torso, en met de AN-94 vallen ze na 2 kogels goed raak wel neer.

Bij elk wapen weet ik wel ongeveer hoeveel kogels raak moeten eer ze neer vallen. Dat is soms wel verneukeratief, want dan schiet je dus dat aantal kogels, en stop je met schieten omdat ze normaal gesproken dan al dood zijn, maar soms overleven ze het en ben je te vroeg gestopt met schieten LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Ach ik krijg ook wel eens van die reacties als ik met een M98B met holo rondloop in CQ maps of met een SPAS-12 of M870C met Slugs. Alsof dat van die makkelijke wapens zijn 8)7
Cheezus schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:13:
[...]

Ik speel eigenlijk amper (meer) met die wapens idd :P
Vooral de AEK vind ik persoonlijk een onding :o Ik heb liever iets dat in 1 keer doodmaakt.
Bij de assault weapons vind ik de M5K nog het fijnst op de voet gevolgd door de AS-VAL (ok, dat zijn PDW's)

[ Voor 34% gewijzigd door Metro2002 op 31-01-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-10 13:58
ik weet niet of dit al is gepost

YouTube: Battlefield 3 - Stop/Motion

erg mooi gemaakt filmpje, vraag me af hoe hij dit heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
cirflexx schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:53:

Wow dat is vet.
Misschien dat ie 2x op precies dezelfde plek heeft zitten recorden,
Zag ook al een comment staan dat je ergens aan de mist kon zien dat het 2 verschillende layers waren.
Wel knap gemaakt want het valt haast niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

cirflexx schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:53:

Zeker mooi en de muziek vind ik ook wel erg goed :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 14:41

ronalddus

Buffalo77

AdmiralSnipe schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:21:
[...]

Wow dat is vet.
Misschien dat ie 2x op precies dezelfde plek heeft zitten recorden,
Zag ook al een comment staan dat je ergens aan de mist kon zien dat het 2 verschillende layers waren.
Wel knap gemaakt wat het valt haast niet op.
Zeker mooi gedaan. Zijn inderdaad 2 of meer layers en het juiste eruit masken

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:34

InFamous

excommunicado

Air superiority, hmm karige maps met 2 luchtballonnen als basis ( als ik het goed begrijp ), wat een chaos in dat filmpje van premium.

[ Voor 45% gewijzigd door InFamous op 31-01-2013 20:52 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo , bf3 preminium gekocht voor de pc , had hem al voor de ps3.
Wat een verschil zeg met de mappen en uiteraard het grafische gedeelte.

Iemand nog goeie server waar een beetje "normaal"word geschoten :p, ik moet nog namelijk wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 15:22

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben volgens mij een van de weinige die de SG553 een fijn wapen vinden, volgens BF3Stats zit ik daarmee in de top 3%.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
top 0%, 130ste. 3499 kills :P

Dus ja, ik vind hem ook erg fijn, al switch ik tegenwoordig vaak naar de ACW-R als ik denk wat meer range nodig te hebben. Ding handelt gewoon heel prettig met short bursts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:38
Weet iemand wat ik kan doen als BF3 niet launched?
Battlelog vindt servers, maar geen 1 wil er opstarten.
Ik pik net zoals anders servers met een lage ping.

AHA, na een half uur meldt ie een update in Origing, dat is het waarschijnlijk

[ Voor 20% gewijzigd door jopie op 31-01-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 15:22

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jay-P schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:25:
top 0%, 130ste. 3499 kills :P

Dus ja, ik vind hem ook erg fijn, al switch ik tegenwoordig vaak naar de ACW-R als ik denk wat meer range nodig te hebben. Ding handelt gewoon heel prettig met short bursts.
Das nog wel iets beter ja. Heb de ACW-R helaas niet, geen CQ. Maar volgens mij is dat wel een goed wapen, wordt er vaak door gekilled.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:43

KhaZ

Alfa Romeo

KhaZ schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:15:
Origin/Battlelog stuk? Kan geen server joinen, melding in battlelog: you got disconnected from EA Online..
Probleem bestaat nog steeds.. hééél irritant dit, kan geen server joinen :? :r

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/nx2bdz.png

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
NoFearCreations schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:07:
Ik ben volgens mij een van de weinige die de SG553 een fijn wapen vinden, volgens BF3Stats zit ik daarmee in de top 3%.
Ben het vandaag gaan gebruiken op aanraden van een clangenoot, wat een prachtwapen! Vind hem zelfs fijner dan de m4a1.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:57:
Zo , bf3 preminium gekocht voor de pc , had hem al voor de ps3.
Wat een verschil zeg met de mappen en uiteraard het grafische gedeelte.

Iemand nog goeie server waar een beetje "normaal"word geschoten :p, ik moet nog namelijk wennen.
Ga niet op noob servers spelen, meestal zitten ze vol colonel 100 spelers die het leuk vinden om noobs te vernederen en zodra het te lastig wordt verlaten ze de server.
Metro 64 slot raad ik ook af, je krijgt de kans niet om te aimen, het beste is bv karkand met maximaal 48 spelers, je speelt veel meer op medium tot long range en je hebt meer tijd om te aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Al een hele tijd heb ik BF3 niet meer gespeeld, nou wilde ik deze vandaag weer eens gaan spelen maar ik heb een probleem.

Als ik BF3 start en deze open in de browser dan moet ik met game manager een browser update installeren, echter als ik op de knop 'download' druk gebeurt er niets, dit terwijl vroeger er zoals het hoort een bestand gedownload werd waardoor ik na de installatie weer kon spelen.

Ik kan op internet geen oplossingen vinden en heb zelf geen idee hoe ik dit op moet lossen, zonder deze update kan ik het hele spel niet eens spelen... Nogal hinderlijk dus. Vandaar dat ik hier om hulp vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Uninstall origin en zet hem er opnieuw op. Ik heb dit probleem bij elke update. Eerder pleurde ik heel bf3 eraf en opnieuw erop. Word je niet vrolijk van......
Dus alleen origing eraf halen en opnieuw erop zetten dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid je nieuwe update binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
MeagaShira schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:16:
Uninstall origin en zet hem er opnieuw op. Ik heb dit probleem bij elke update. Eerder pleurde ik heel bf3 eraf en opnieuw erop. Word je niet vrolijk van......
Dus alleen origing eraf halen en opnieuw erop zetten dan zal hij naar alle waarschijnlijkheid je nieuwe update binnen halen.
Bedankt,

Origin verwijdert, opniew geïnstalleerd en toen werkte het downloaden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

SN4K3 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:20:
[...]

Bedankt,

Origin verwijdert, opniew geïnstalleerd en toen werkte het downloaden wel.
Beter:)

Ik werd toen ook helemaal gek. Niks is vervelender om 18 gig opnieuw te installen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KhaZ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:22:
[...]

Probleem bestaat nog steeds.. hééél irritant dit, kan geen server joinen :? :r

[afbeelding]
Heb jij je origin id gewijzigd of je wachtwoord gewijzigd laatst, dat kan ook deze error veroorzaken.

Zet je origin id en/of wachtwoord weer terug naar het oude en je kan weer spelen.
Zo niet, dan moet je contact opnemen met EA helpdesk, want er moet iets mis zijn met je account.
theburninglink schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 03:01:
[...]

Ben het vandaag gaan gebruiken op aanraden van een clangenoot, wat een prachtwapen! Vind hem zelfs fijner dan de m4a1.
In welke opzicht is hij beter dan de M4A1 ? kogels zijn langzamer, RPM is langzamer, Reload is langzamer ?
ik sta op plaats 554 met de M4A1, heb 150 uur engineer gespeeld en ongeveer 80 uur de M4A1 gebruikt ;)
alle andere wapens hebben een downside. SG553 is langzamer dan de M4A1 dus 1 vs 1 win je het altijd met de M4A1. de ACW-R is ook een populair wapen omdat het een minimale damage heeft van 20 en die van de overige carbines zijn 14.x , alleen volgens mij was de max damage van de ACW-R maar 22 en die van de M4A1 24 dus wint de M4A1 het weer.

de M4A1 is de M16A3 voor de engineer, beste all-round gun.
MeagaShira schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:43:
[...]

Beter:)

Ik werd toen ook helemaal gek. Niks is vervelender om 18 gig opnieuw te installen:)
En daarom heb ik een dubbele backup gemaakt van BF3 ;)
zowel op een 2e SSD waar ik niks op doe, als op een verouderde HDD in mijn systeem ;)
Oja en nog een redelijk recente backup op me extrene HDD haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Ik gebruik al eeuwen de A-91 voor mijn engi class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje, zijn de AnR servers weg ??? Ik wou me nog eens wagen aan een moeilijk potje maar ... dead and gone precies. Anyway gisteren was het niet te spelen van de lag !! Ik ben van miserie gestopt en crysis beta 3 getest, wat viel dat mee! De trailers van BF 3 End game vielen me wat tegen eerlijk gezegd. Opnieuw grote maps, veel voertuigen, AK all over again?. Waarom dan niet vlags in the air ofzo, soort van beakons die je moet bewaken tegen andere vliegers/helikopters, en laat de mensen op de grond gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YorisM schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:22:
Ik gebruik al eeuwen de A-91 voor mijn engi class :)
Alleen goed van dichtbij alles op afstand is moeilijk te raken of duurt te lang.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:48:
Een vraagje, zijn de AnR servers weg ??? Ik wou me nog eens wagen aan een moeilijk potje maar ... dead and gone precies. Anyway gisteren was het niet te spelen van de lag !! Ik ben van miserie gestopt en crysis beta 3 getest, wat viel dat mee! De trailers van BF 3 End game vielen me wat tegen eerlijk gezegd. Opnieuw grote maps, veel voertuigen, AK all over again?. Waarom dan niet vlags in the air ofzo, soort van beakons die je moet bewaken tegen andere vliegers/helikopters, en laat de mensen op de grond gerust :)
Yep lijken weer grote maps te worden, iets waar ik niet op zit te wachten.

Pagina: 1 ... 161 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.