beta-ark schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:44:
[...]
Ja dat kan ik mij ook wel voorstellen,het is de grootste noob wapen van bf3,mensen die dat ding gebruiken moeten direct gebanned voor 1 maand, daarbij vind ik ze nog zielig ook! en dan ook nog als naam NOFEAR gebruiken
Inderdaad, mortar is alleen een kill als het een 100% direct hit is. Als je daardoor gekilled wordt zit je dus te campen. Speel dan wel HC, is hij iets effectiever, en stromen de kill assists ook binnen. In het zelfde potje heb ik ook even de laatste paar kills met de M39? met holo en silencer gehaald. Dan ben je nog enigzins nuttig als recon
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Draai jij op Ultra altijd boven de 60fps? Als ik naar AK maps ga haal ik dit niet.chris84 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:10:
[...]
Ik heb een GTX 660 TI en daar draai ik BF 3 mee op max. Geen probleem
Zelfs op de andere mappen val ik er soms ff onder.
Wat me wel opvalt, los van de kaart, de laatste tijd (laatste dagen) heb ik meer last van lag, hebben jullie dit ook ?
Ik vind het wel apart dat er mensen zijn die met (veel) betere specs dan ik problemen te zeggen ondervinden. Ik heb een AMD Phenom 965(stock) en een 6850(stock) en ik heb nooit last van enige drops of stutteringen. FPS kijk ik niet zoveel naar, maar heb één keer een testje uitgevoerd op een 64-man server en ik had gewoon constant hoger dan 50 fps op high settings met sommige settings op ultra.
Winst = Papie = ZeroT0ne
*kuck* Assignments *kuch*beta-ark schreef op maandag 28 januari 2013 @ 07:44:
[...]
Ja dat kan ik mij ook wel voorstellen,het is de grootste noob wapen van bf3,mensen die dat ding gebruiken moeten direct gebanned voor 1 maand, daarbij vind ik ze nog zielig ook! en dan ook nog als naam NOFEAR gebruiken
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Pijltje omhoog vervangen in spatiebald en pijltje naar beneden veranderen in controll en de rest standaard houdenVersteegrob schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:30:
Ben vandaag begonnen met vliegen in een jet maar bak er niks van. Als ik wil draaien moet ik dan meer mijn toetsenbord of muis gebruiken? Een simpele bocht is al moeilijk, jaja slecht
je kan dan met je muis naar links je jet kantelen en met de spatiebalk ingedruk maak je dan een bocht naar links (zelfde geld voor rechts) met deze combinatie is het paar uurtjes vliegen en je hebt het zo onder de knie en kan je net als ieder andere piloot denken dat je pro bent, omdat je vliegt in een overpowerd jet.
Het kan wel eens voorkomen dat je erdoor gekilled wordt. heeft niets met prutser te maken want je ziet het niet aankomen. sterker nog in seine crossing 64 man kan je bij een baserape de ene kill naar de ander kill maken met de mortar, ze doen niet veel damage, maar ze kunnen je wel killen ze doen iets van 15 of 20% damage.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:12:
[...]
grootste noobwapen als je je erdoor laat killen, ja. Dan ben je écht een prutser, want die mortar is zó zwak.
Wie speelt er nu nog AK, deze maps zijn niet leuk om te spelen door de airrape.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:11:
[...]
Draai jij op Ultra altijd boven de 60fps? Als ik naar AK maps ga haal ik dit niet.
Wat me wel opvalt, los van de kaart, de laatste tijd (laatste dagen) heb ik meer last van lag, hebben jullie dit ook ?
precies wat je zegt, hoger dan 50FPS is niet 60FPS. je wilt gewoon niet onder de 60FPS komen wil je echt goed kunnen spelen. als ik in een match een FPS haal onder de 60, dan verliest ons team meestal. het is maar 5vs5 en iedere speler en iedere frame telt meeWinst schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:10:
Ik vind het wel apart dat er mensen zijn die met (veel) betere specs dan ik problemen te zeggen ondervinden. Ik heb een AMD Phenom 965(stock) en een 6850(stock) en ik heb nooit last van enige drops of stutteringen. FPS kijk ik niet zoveel naar, maar heb één keer een testje uitgevoerd op een 64-man server en ik had gewoon constant hoger dan 50 fps op high settings met sommige settings op ultra.
Gisteren niet zoveel BF3 gespeeld door dat mensen me aan Euro truck simulator hebben gekoppeld
nolife rond rijden, maar wel grappig om te doen, vooral als er niemand online is om BF3 te spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Of als je dit niet bevalt (mij beviel het niet) A en D en muis links/rechts omwisselen qua functie, zodat je met WASD kunt vliegen en met de muis kunt mikken.Pykow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:17:
[...]
Pijltje omhoog vervangen in spatiebald en pijltje naar beneden veranderen in controll en de rest standaard houden
je kan dan met je muis naar links je jet kantelen en met de spatiebalk ingedruk maak je dan een bocht naar links (zelfde geld voor rechts) met deze combinatie is het paar uurtjes vliegen en je hebt het zo onder de knie en kan je net als ieder andere piloot denken dat je pro bent, omdat je vliegt in een overpowerd jet.
Kijk, een keertje kan het iedereen overkomen (als je je laat baserapen buiten Metro ben je trouwens wel redelijk aan het prutsen, met wat smoke kom je in elk geval ver genoeg om niet gemortard te worden tenslotte) maar als het je vaak genoeg overkomt om te gaan huilen over preventieve bans en noobwapens, dan ben je wat mij betreft wel een beetje een faalhaas pur sang.[...]
Het kan wel eens voorkomen dat je erdoor gekilled wordt. heeft niets met prutser te maken want je ziet het niet aankomen. sterker nog in seine crossing 64 man kan je bij een baserape de ene kill naar de ander kill maken met de mortar, ze doen niet veel damage, maar ze kunnen je wel killen ze doen iets van 15 of 20% damage.
Het gebeurt mij vrijwel nóóit dat ik gemortard word, en áls het gebeurt is het normaliter omdat ik op m'n bipod zit of omdat ik zo'n handige kerel in m'n jeepje heb die gaat lopen schieten op dingen terwijl ik de motorkap vol C4 in een tank probeer te duwen. Dan is een near-miss ook goed voor een very-very-hit. Met omstandervernietigingsbonus. In beide gevallen ben ik dan aan het prutsen. (Ik ben sowieso veel aan het prutsen, want dat is gewoon leuker dan keihard je best doen
Hier gaat gebitch op komen van mensen die vinden dat je niet mag klagen dat jets overpowered lameheid zijn. Voor dat gebeurt wil ik alvast even aangeven dat je gelijk hebt.[...]
Wie speelt er nu nog AK, deze maps zijn niet leuk om te spelen door de airrape.
Die AK map zonder jets is wel serieus de bom trouwens.
Of je speelt op HC of een server zonder 3d spotting (voor zover die er daadwerkelijk zijn) en je hebt nergens last vanVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:36:
Hier gaat gebitch op komen van mensen die vinden dat je niet mag klagen dat jets overpowered lameheid zijn. Voor dat gebeurt wil ik alvast even aangeven dat je gelijk hebt.
Die AK map zonder jets is wel serieus de bom trouwens.
Verwijderd
Ik haalde AK maar aan als voorbeeld.Pykow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:17:
[...]
Wie speelt er nu nog AK, deze maps zijn niet leuk om te spelen door de airrape.
[...]
precies wat je zegt, hoger dan 50FPS is niet 60FPS. je wilt gewoon niet onder de 60FPS komen wil je echt goed kunnen spelen. als ik in een match een FPS haal onder de 60, dan verliest ons team meestal. het is maar 5vs5 en iedere speler en iedere frame telt mee
Gisteren niet zoveel BF3 gespeeld door dat mensen me aan Euro truck simulator hebben gekoppeld
nolife rond rijden, maar wel grappig om te doen, vooral als er niemand online is om BF3 te spelen.
Is jouw ingame naam Aspera-pykow ? Ik denk dat ik je tegenkwam op een TDm gisteren
Verwijderd
In m'n eentje - ik heb maar één regelmatige meespeler voor wie Hardcore niet te moeilijk is. Pussies, I know.Zeara schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:37:
[...]
Of je speelt op HC of een server zonder 3d spotting (voor zover die er daadwerkelijk zijn) en je hebt nergens last van

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2013 14:25 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Yep dat moet dit potje geweest zijn gisteren, was bezig om de 5e ster voor de lsat te halen. zit daar nu op 440 kills mee.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:05:
[...]
Ik haalde AK maar aan als voorbeeld.
Is jouw ingame naam Aspera-pykow ? Ik denk dat ik je tegenkwam op een TDm gisteren
http://battlelog.battlefi...how/54129838/1/172685289/
Knetter, ik speel alleen maar HC, laat maar weten of je een keer samen een paar potjes wilt doen. Geen superspeler, vaak in de top10, altijd teamplay en PTFO.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Is wel een keer leuk, ik zal als ik tijd heb om te spelen je eens toevoegen.NoFearCreations schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:02:
Knetter, ik speel alleen maar HC, laat maar weten of je een keer samen een paar potjes wilt doen. Geen superspeler, vaak in de top10, altijd teamplay en PTFO.
Ik ben zeker wel gewéldig, althans in my own mind. Meestal wel top10 als ik serieus speel, 50-50 tussen PTFO en lekker lamballen, wel bijna altijd teamplay. Uiteindelijk is het doel zó hard lamen dat je toch nog wint.
Ook in HC is racen met C4jeepjes een geliefde tactiek
Ach, dan pak je toch een jet ofzoVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:25:
[...]
In m'n eentje - ik heb maar één regelmatige meespeler voor wie Hardcore niet te moeilijk is. Pussies, I know.
Ik kan het meestal wel prima in mijn eentje, ten minste dan wel in een tank
Maar je kunt mij ook best toevoegen (zeara). Ik speel de laatste tijd wel wat minder.
Ik wil ook wel is een keer lekker trollen, maar in je eentje is dat vaak toch lastig.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:19:
[...]
Is wel een keer leuk, ik zal als ik tijd heb om te spelen je eens toevoegen.
Ik ben zeker wel gewéldig, althans in my own mind. Meestal wel top10 als ik serieus speel, 50-50 tussen PTFO en lekker lamballen, wel bijna altijd teamplay. Uiteindelijk is het doel zó hard lamen dat je toch nog wint.
Ook in HC is racen met C4jeepjes een geliefde tactiek
NL-RetardMagnet is momenteel de naam.
---RAWE CEEK!!!---
Iedereen kijkt naar de max fps maar ik vind minimum fps veel belangrijker, als de kaart 80 fps haalt op ultra maar drops heeft naar 40 fps dan merk je dit wel.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:11:
[...]
Draai jij op Ultra altijd boven de 60fps? Als ik naar AK maps ga haal ik dit niet.
Ik heb ook lag en micro stuttering, 1 rondje ging perfect en volgende ronde heb ik moeten afbreken vanmiddag.
Het gaat al 2 weken zo en vaak komt het in een ronde en verdwijnt ook weer in diezelfde ronde, ik had het met mijn amd 6870 en nu heb ik het met mijn gtx670 dus kan mij niet voorstellen dat het mijn gpu is.
Ik heb nog niet gekeken wat punkbuster aan het doen is, die kan ook lag veroorzaken als het actief aan het scannen is.
sinds wanneer kan een helikopter zo snel zijn flares herladen dat hij mijn 2 zonder pauze achter elkaar geschoten stingers kan ontwijken....
Ik besloot vandaag wat te gaan stingeren omdat ik bijna moest kotsen van alle overpowered piloten op de grote conquest maps. Eerst met het AA voertuig een paar potjes lang de piloten weggejaagd door ze constant neer te halen net zolang tot ze gaan. Net besloten de stinger te gebruiken. En ik weet dat de eerste stinger altijd de flare krijgt, maar dat als de helikopterpiloot zo dom is om boven mijn hoofd te blijven hangen ik hem dan neerkrijg met de tweede. Maar deze piloot leek een wonderbaarlijke herlaadtijd te hebben ...
Van mij mag bf4 zonder het vlieggedeelte zijn
Ik besloot vandaag wat te gaan stingeren omdat ik bijna moest kotsen van alle overpowered piloten op de grote conquest maps. Eerst met het AA voertuig een paar potjes lang de piloten weggejaagd door ze constant neer te halen net zolang tot ze gaan. Net besloten de stinger te gebruiken. En ik weet dat de eerste stinger altijd de flare krijgt, maar dat als de helikopterpiloot zo dom is om boven mijn hoofd te blijven hangen ik hem dan neerkrijg met de tweede. Maar deze piloot leek een wonderbaarlijke herlaadtijd te hebben ...
Klopt, is een standaardinstelling voor muis en tobo jet spelers, maar Pykow niet al te veel geloven hoor Versteegrob... Als je namelijk een ECHT goede MAA speler tegenkomt (dus eentje die er een beetje mee gespeeld heeft i.p.v. na een paar keer door een jet gekilled te zijn meteen roept dat jets overpowered zijn) dan haal je daar niks tegen uit en ben je zo weer van de server afPykow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:17:
[...]
Pijltje omhoog vervangen in spatiebald en pijltje naar beneden veranderen in controll en de rest standaard houden
De chopper heeft toch een perk dat het locken wat langer duurt (stealth?) dacht ik? Wellicht dat het net genoeg tijd is om tussen 2 stinger schoten opnieuw te flaren, als de afstand tussen jou en de chopper groot genoeg is.Skybullet schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:13:
sinds wanneer kan een helikopter zo snel zijn flares herladen dat hij mijn 2 zonder pauze achter elkaar geschoten stingers kan ontwijken....
Of hier moet ook al een hack voor zijn intussen, zou helemaal lame zijn.
Het viel me op dat wanneer je dood gaat vlak voordat de ronde eindigt, dat die dan bij de volgende ronde in je battlereport komt te staan.
[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-01-2013 20:27 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Tip maar even opgevolgd, moest nog 14 kills met mortar voor mijn medal, wat een helse opdracht was dat zeg bah. Blij dat ik minimaal de helft al een jaar geleden had gedaan, ging toen stuk makkelijkerNoFearCreations schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:22:
Even een potje zitten lamen op Epicenter met een Mortar. Ideale map daarvoor, je kan op heel veel plaatsen je mortar binnen zetten. Je kunt dan wel iedereen raken, maar kan niet terug geraakt worden door een mortar. Teammate met een medipack ernaast, en trollen maar. De rage op de chat was weer fantastisch.
Nu nog 6x ff laser designaten en dan heb ik die ook binnen. Dan is het over op de claymore medal en de nieuwere gametypes, maar of ik dat ooit ga halen betwijfel ik, zo vaak speel ik het niet. Als je dan net pech hebt dat je verliezende team zit schiet het ook niet op.
Als ik net dood ga op moment dat ronde eindigd/witte flash krijgt dan telt ie me death dezelfde ronde nog even bij op. Grote scoreboard normale score, gaat ie naar kleine scoreboard dan telt ie er even snel ééntje bij opAdmiralSnipe schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:27:
Het viel me op dat wanneer je dood gaat vlak voordat de ronde eindigt, dat die dan bij de volgende ronde in je battlereport komt te staan.
[ Voor 21% gewijzigd door Xant0r op 28-01-2013 20:52 ]
Ik moet nog steed twee EOD bot equipment destroys... Het is dat ik die assignments niet al te serieus neem anders had ik, zoals de meesten waarschijnlijk, ze gewoon gefarmd met wat vrienden. Die PP-19 bewaar ik ook lekker voor later, heb er even mee zitten pielen maar wat een waardeloos wapen is dat zeg.
hoe report je eigenlijk iemand ? wordt eens tijd dat ik ermee begin om een hele hoop mensen erbij te naaien
Ja aan het eind van de ronde ja.Xant0r schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:50:
Als ik net dood ga op moment dat ronde eindigd/witte flash krijgt dan telt ie me death dezelfde ronde nog even bij op. Grote scoreboard normale score, gaat ie naar kleine scoreboard dan telt ie er even snel ééntje bij op
Ik heb al een aantal keer gehad dat in het Battlereport 1 kill minder kwam te staan dan op het ingame scoreboard aan het eind.
De volgende ronde kwam er opeens 1 death bij terwijl ik een paar minuten voor het eind van de ronde helemaal niet dood was gegaan.
Ga naar profile van degene die je wilt reporten, dan zie je rechts in de zwarte balk een klein geel driehoekjeSkybullet schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:05:
hoe report je eigenlijk iemand ? wordt eens tijd dat ik ermee begin om een hele hoop mensen erbij te naaien
als je daar op klikt kan je degene reporten.
Hoe heb je die stationary emplacement medal gehaalt, meestal als ik in zo'n ding sta te kijken word ik zelf gekilledXant0r schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:50:
[...]
Nu nog 6x ff laser designaten en dan heb ik die ook binnen. Dan is het over op de claymore medal en de nieuwere gametypes, maar of ik dat ooit ga halen betwijfel ik, zo vaak speel ik het niet. Als je dan net pech hebt dat je verliezende team zit schiet het ook niet op.
Die in de basis staat telt daar toch ook voor?
---RAWE CEEK!!!---
Yep, en is ook wat makkelijker aangezien je zelf niet gekilled kan worden.
In een kleine map is een mortar effectief, maarja. Een rocket launcher, M320 of LMG ook.Pykow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:17:
[...]
Het kan wel eens voorkomen dat je erdoor gekilled wordt. heeft niets met prutser te maken want je ziet het niet aankomen. sterker nog in seine crossing 64 man kan je bij een baserape de ene kill naar de ander kill maken met de mortar, ze doen niet veel damage, maar ze kunnen je wel killen ze doen iets van 15 of 20% damage.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik weet niet waar jij speelt maar zoveel hackers zijn er niet..Skybullet schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:05:
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
... Iedereen uit incompetentie op zijn eigen wijze
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
En niks is zo lekker dan af en toe flink ragen op de chat
---RAWE CEEK!!!---
Het is een truuk, piloot en gunner spelen denk ik vaker met elkaar, je kunt namelijk seat switchen.Skybullet schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:13:
Ik speel de laatste maanden helemaal geen maps meer met jets, om jets neer te halen moet je team samen werken maar helaas is de samen werking vaak ver te zoeken, in het begin waren er genoeg spelers met stingers, een piloot werd contstant gelocked en was druk om stingers te ontwijken.
Nu hebben ze vrij spel en hoeven zich alleen maar te concentreren op vijandelijke vliegtuigen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
nou gisteren hebben wat leden uit mijn clan toch wel 3 hackers tegen gekomen.fynrd1 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 23:00:
[...]
Ik weet niet waar jij speelt maar zoveel hackers zijn er niet..
allemaal met een modifier.
en ook gasten met een accuratie van 50% met de AEK-971 en dat is echt ongelofelijk als je dat haalt.
onze clan en ik komen niet eens boven de 35% met dat wapen en dat is een behoorlijke gat naar de 50%.
Verwijderd
Van mij ook, als DICE BF3 niet eens weet te balancen.Skybullet schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:13:
En dat met die flares is nog niet alles, ECM jammer herlaadt zó snel dat als je het juist speelt en wat afstand houdt het alle raketten laat missen. Dus ook de 2e, 3e, 4e stinger die je op hem afvuurt. Inclusief stingers van teammaten,
Laat staan dat SOFLAM+Jav er ooit op kunnen locken.
Als je ECM laat inschakelt en de raket is vlak bij je, dan duikt de raket of naar de grond om de grond te raken of het gaat recht omhoog om daar ergens te ontploffen. Resultaat: een onoverwinnelijke helicrew.
Ik vraag me af of DICE dit zelf wel playtest tegen de level 100 colonel piloten.
Met de IGLA/Stinger ken ik nog een klein trukje.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:42:
[...]
Van mij ook, als DICE BF3 niet eens weet te balancen.
En dat met die flares is nog niet alles, ECM jammer herlaadt zó snel dat als je het juist speelt en wat afstand houdt het alle raketten laat missen. Dus ook de 2e, 3e, 4e stinger die je op hem afvuurt. Inclusief stingers van teammaten,
Als je ECM laat inschakelt en de raket is vlak bij je, dan duikt de raket of naar de grond om de grond te raken of het gaat recht omhoog om daar ergens te ontploffen. Resultaat: een onoverwinnelijke helicrew.
Ik vraag me af of DICE dit zelf wel playtest tegen de level 100 colonel piloten.
Als ze niet op tijd zijn de ECM deployen kun je de stinger eerst de andere kant opsturen, zodat deze iets langer onderweg is en hopelijk is de ECM dan gestopt met werken.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Ik zit er over na te denken om BF 3 weer op te pakken. Heb het denk ik al 6 maanden niet gespeeld. Is het nog leuk?
Zeker veel verandert sindsdien...
Heeft iemand nog ergens een linkje waar ik (goedkoper) een premium upgrade kan kopen?
Ik heb deze gevonden van media markt maar als iemand (nog) iets goedkopers vind laat het maar weten, tot een paar dagen geleden kon je op amazon.com voor 25 dollar oid het ook kopen mja, ik was weer net te laat.
http://entertainment.mediamarkt.nl/productdetail/1603292
@ ^^^
Tsjah ik vind het nog goed te doen, ik probeer gewoon.. wat anders tegenwoordig, beetje kills maken met de smoke launcher ed
Ik heb deze gevonden van media markt maar als iemand (nog) iets goedkopers vind laat het maar weten, tot een paar dagen geleden kon je op amazon.com voor 25 dollar oid het ook kopen mja, ik was weer net te laat.
http://entertainment.mediamarkt.nl/productdetail/1603292
@ ^^^
Tsjah ik vind het nog goed te doen, ik probeer gewoon.. wat anders tegenwoordig, beetje kills maken met de smoke launcher ed
[ Voor 16% gewijzigd door Brodo op 29-01-2013 12:27 ]
Verwijderd
Inderdaad 50% met de AEK kan niet zonder te cheaten. Ik heb vorige week eens 39% gehaald, maar dit was maar eenmalig op de 400uur die ik gespeeld had. De enige rede waarom ik dit haalde was omdat ik maar tiental minuten in de ronde had meegedaan voordat ie afliep.Pykow schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:27:
[...]
nou gisteren hebben wat leden uit mijn clan toch wel 3 hackers tegen gekomen.
en ook gasten met een accuratie van 50% met de AEK-971 en dat is echt ongelofelijk als je dat haalt.
onze clan en ik komen niet eens boven de 35% met dat wapen en dat is een behoorlijke gat naar de 50%.
Als je op closequarter maps of TDM noshar 23-25% haalt met AEK heb je het super gedaan, op Strike at karkand of grotere mappen met meer range ben ik al blij met 19-20% !
Vanaf release ben je al aan het lobbyen tegen choppers en jets, als het aan jouw ligt moet elke lone wolf een chopper of jet met 1 stinger kunnen neerhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:42:
[...]
Van mij ook, als DICE BF3 niet eens weet te balancen.
Het grootste probleem is het niet samen werken om een jet of chopper neer te halen, in het begin van de release van bf3 waren er veel meer engineers die stingers af vuurden, nu zie je hooguit 2 spelers in een team die proberen een om jets en choppers te stoppen.
Tanks worden wel als team aangevallen, van alle kanten word ik beschoten en probeert men c4 te plaatsen, als ze dit ook met choppers en jets zouden doen dan had je geen whoring.
Voor de mensen die wel eens de term inb4verluste in threads tegen komen op mordorhq of battlelog fiesta=verluste
Absoluut waar. Iedereen klaagt over OP jets en choppa's maar ingame zie ik nooit iemand actie ondernemen. Terwijl het met 2 man wel mogelijk is om jets en heli's uit de lucht te halen.NLsandman schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:01:
[...]
Het grootste probleem is het niet samen werken om een jet of chopper neer te halen, in het begin van de release van bf3 waren er veel meer engineers die stingers af vuurden, nu zie je hooguit 2 spelers in een team die proberen een om jets en choppers te stoppen.
Overigens heb ik het idee datt dat komt door de slechte beloning voor het neerhalen van een jet/heli. Je moet relatief veel moeite doen voor weinig punten. Voor de meeste stats whores is dat totaal niet interessant.
Als ze een jet kill via isla 1000 punten zouden geven, dan zou niemand meer in jets vliegen.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Heli's lukt prima: als hij tijd genoeg heeft om je Stingers met ECM spam te verijdelen is hij zo ver weg dat hij nagenoeg ongevaarlijk voor je is. In je eentje helis jagen gaat maar so-so (lukt wel als de piloot niet weet wat hij doet) maar met z'n tweeën is zo'n heli zó weg.ChojinZ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:07:
[...]
Absoluut waar. Iedereen klaagt over OP jets en choppa's maar ingame zie ik nooit iemand actie ondernemen. Terwijl het met 2 man wel mogelijk is om jets en heli's uit de lucht te halen.
Als je continue door een heli geraped wordt en je er niet tegen kunt verdedigen doe je echt wat fout. Een heli is best sterker dan een enkel kereltje met een stinger, maar een beetje slim spelen dringt hem ver weg en als je met twee man bent is die heli óf zo buiten bereik, en dus iemand anders' probleem, of dood.
Jets is echt een ander verhaal, dat onderscheid wil ik wel maken.
Helis neerhalen teveel moeite? Welke moeite?Overigens heb ik het idee datt dat komt door de slechte beloning voor het neerhalen van een jet/heli. Je moet relatief veel moeite doen voor weinig punten. Voor de meeste stats whores is dat totaal niet interessant.
biep..biepbiepbiepbiepbiep bieieieieieieieieiep *klik* .... vehicle disabled 100.
...tien seconden wachten...
vehicle destroyed 50
enemy killed 100
enemy killed 100
double kill 20
savior 20
savior 20
killstreak ended 60
Wat voor moeite? Hoezo weinig punten?
Jets raken met Igla's helpt niet omdat ze niet disabled zijn. Je moet twee hits maken (op jets, die in het echte leven veel minder gepantserd zijn dan attack helis die in één schot plat gaan) voor de disable. Niet dat je die jet gaat raken, als hij een beetje kan fladderen. Maar als je hem raakt, moet je nog een keer.Als ze een jet kill via isla 100 punten zouden geven, dan zou niemand meer in jets vliegen.
Ik draai zo een gemiddelde van 55fps.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:11:
[...]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik zie gewoon altijd inb4Fiesta elke keer als iemand een jets zijn OP thread maakt.NLsandman schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:01:
Voor de mensen die wel eens de term inb4verluste in threads tegen komen op mordorhq of battlelog fiesta=verluste
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klopt. Maar ik beweer ook niets anders.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:17:
[...]
Heli's lukt prima: als hij tijd genoeg heeft om je Stingers met ECM spam te verijdelen is hij zo ver weg dat hij nagenoeg ongevaarlijk voor je is. In je eentje helis jagen gaat maar so-so (lukt wel als de piloot niet weet wat hij doet) maar met z'n tweeën is zo'n heli zó weg.[...]
Je verdedigen tegen heli's is idd niet moeilijk. Maar het is gewoon irritant als je meer bezig bent met jezelf verdedigen tegen heli's dan het killen van tegenstanders.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:17:
[...]
Als je continue door een heli geraped wordt en je er niet tegen kunt verdedigen doe je echt wat fout. Een heli is best sterker dan een enkel kereltje met een stinger, maar een beetje slim spelen dringt hem ver weg en als je met twee man bent is die heli óf zo buiten bereik, en dus iemand anders' probleem, of dood.
[...]
Beter lezen. Ik zeg: relatief veel moeite. Of vind jij het killen van infantry net zo lastig als het killen van een heli?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:17:
[...]
Helis neerhalen teveel moeite? Welke moeite?
biep..biepbiepbiepbiepbiep bieieieieieieieieiep *klik* .... vehicle disabled 100.
...tien seconden wachten...
vehicle destroyed 50
enemy killed 100
enemy killed 100
double kill 20
savior 20
savior 20
killstreak ended 60
Wat voor moeite? Hoezo weinig punten?
Overigens is je telling van de punten wel de meest gunstige. Het kan ook zijn:
vehicle disabled 100
vehicle destroyed 50
enemy killed 100
En dan is het ineens veel minder interessant om te gaan heli jagen.
Maar laat ik het anders stellen (fictief voorbeeld): Je bent stats whore en je wil zoveel mogelijk punten in een zo kort mogelijk tijdsbestek binnenhalen. Wat doe je dan? Ga je voor inf kills of voor de heli's/jets kills?
Het gaat mij om de finishing kill. Dat je meerdere isla's moet afschieten wist ik al (en is volgens mij ook wel algemeen bekend).Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:17:
[...]
Jets raken met Igla's helpt niet omdat ze niet disabled zijn. Je moet twee hits maken (op jets, die in het echte leven veel minder gepantserd zijn dan attack helis die in één schot plat gaan) voor de disable. Niet dat je die jet gaat raken, als hij een beetje kan fladderen. Maar als je hem raakt, moet je nog een keer.
[ Voor 12% gewijzigd door ChojinZ op 29-01-2013 15:43 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Nja, ik kan een hacker niet zo heel snel ontdekken of hij moet echt overduidelijk bezig zijn. Van sommigen waarmee ik veel speel vermoed ik het wel, ze hebben dan ook vaak een aantekening in cheatometer, maar hun scores en stats zijn gewoon gemiddeld. Misschien gebruiken ze het met mate. Wordt er nog veel gebruik gemaakt van die colortweaker?Pykow schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:27:
[...]
nou gisteren hebben wat leden uit mijn clan toch wel 3 hackers tegen gekomen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Mijn puntentelling is meestal:ChojinZ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:41:
Overigens is je telling van de punten wel de meest gunstige. Het kan ook zijn:
vehicle disabled 100
vehicle destroyed 50
enemy killed 100
Maar laat ik het anders stellen (fictief voorbeeld): Je bent stats whore en je wil zoveel mogelijk punten in een zo kort mogelijk tijdsbestek binnenhalen. Wat doe je dan? Ga je voor inf kills of voor de heli's/jets kills?
vehicle disabled 100
vehicle destroyed 50
enemy is een watje en is eruit gesprongen
En voor veel punten CQDM all the way.
Winst = Papie = ZeroT0ne
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dat colour, dat night, DAT NO SUPPRESSION.
Why DICE, WHY?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Mjah, datzelfde geldt voor alles natuurlijk. Ik erger me groen geel en kwakend als ze mij allemaal afleiden met infantry terwijl ik op heli-jacht benChojinZ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:41:
Je verdedigen tegen heli's is idd niet moeilijk. Maar het is gewoon irritant als je meer bezig bent met jezelf verdedigen tegen heli's dan het killen van tegenstanders.
Speel wat meer me de M60. Dan leer je het wel af infantry makkelijk te vinden[...]
Beter lezen. Ik zeg: relatief veel moeite. Of vind jij het killen van infantry net zo lastig als het killen van een heli?
Zeker op de grotere kaarten is het wegtikken van een heli niet wezenlijk meer werk dan proberen een stukje uit de m16a3 lamende medic-train te snijden met je Val of M4a1. En als je op de heli misgeschoten hebt herlaad je en vuur je nog eens; met infantry ben je dan dood. Dus er zijn zeker wel momenten waarop anti-vehicle makkelijker is dan anti-infantry.
Eén schot, 250 punten. Dat haal ik met m'n M60 nog steeds niet, natuurlijk.Overigens is je telling van de punten wel de meest gunstige. Het kan ook zijn:
vehicle disabled 100
vehicle destroyed 50
enemy killed 100
Het punt is eerder dan dat als je een keer of twee mijn versie gehad hebt de helikerels wat anders gaan proberen (een tank is vaak optie 2) en je dan ineens incapabele prutsers in die heli krijgt. Die zijn inderdaad minder punten. Maar nog steeds veel meer per schot dan bijvoorbeeld infantry. Of MAAs.
Maar laat ik het anders stellen (fictief voorbeeld): Je bent stats whore

M16A3 tegen infantry, of jethoeren met rocketpods. Every single time. Natuurlijk. Maar statshoeren zijn niets anders dan kansloze solisten, daar hou ik geen rekening mee. Sterker nog, niets is leuker dan statshoeren met C4jeepjes platwalsenen je wil zoveel mogelijk punten in een zo kort mogelijk tijdsbestek binnenhalen. Wat doe je dan? Ga je voor inf kills of voor de heli's/jets kills?
Laat osn statshoeren tot ongewenst volk verklaren en ons toeleggen op de mensen die er toe doen: de teamplayers en de mensen die lol hebben in-game.
De finishing kill is, ALS het een kill is, 250 punten (disable, destroy, kill) maar de jetter stapt uit en haalt een verse jet, want hij is stathoer en z'n KDR moet naar de 70-0 inderdaad. Erg frustrerend. Het grote verschil is wat mij betreft echter niet dat die hit geen punten is, maar dat het zó veel lastiger is die hit te krijgen dan bij een heli. Dat hij dan áls je hem maakt ook nog eens geen punten is helpt natuurlijk niet mee, nee.[...]
Het gaat mij om de finishing kill. Dat je meerdere isla's moet afschieten wist ik al (en is volgens mij ook wel algemeen bekend).
Er is echter een groot verschil: Tegen infantry kan je je direct verdedigen. Tegen heli's niet. Je zal eerst moeten locken, je missile moet een afstand afleggen en voordat je tegenstander dood is ben je weer 5 seconden verder.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:54:
[...]
Mjah, datzelfde geldt voor alles natuurlijk. Ik erger me groen geel en kwakend als ze mij allemaal afleiden met infantry terwijl ik op heli-jacht ben
Tegen inf trek je je gun en, mits je een beetje kan mikken, is de inf. binnen een 10 van een seconden dood.
grappig... daar heb ik dan weer geen problemen mee. Met die m60 valt best wel kills te maken. Je moet alleen wel gaan campen in een hoekje. En dat is niet echt mijn stijl.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:54:
[...]
Speel wat meer me de M60. Dan leer je het wel af infantry makkelijk te vinden
Zeker op de grotere kaarten is het wegtikken van een heli niet wezenlijk meer werk dan proberen een stukje uit de m16a3 lamende medic-train te snijden met je Val of M4a1. En als je op de heli misgeschoten hebt herlaad je en vuur je nog eens; met infantry ben je dan dood. Dus er zijn zeker wel momenten waarop anti-vehicle makkelijker is dan anti-infantry.
Holy F*CK! Wat ziet die nacht mod er vet uit!
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Je hebt vier of vijf hits nodig, dus minimaal een volle seconde (dankzij DICE netcode).ChojinZ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:14:
[...]
Er is echter een groot verschil: Tegen infantry kan je je direct verdedigen. Tegen heli's niet. Je zal eerst moeten locken, je missile moet een afstand afleggen en voordat je tegenstander dood is ben je weer 5 seconden verder.
Tegen inf trek je je gun en, mits je een beetje kan mikken, is de inf. binnen een 10 van een seconden dood.
Als de andere inf eerst schoot ben je trouwens al dood voor je de muzzle flash ziet, ook dankzij die netcode
Ik kan dat als een baas, dat campen in een hoekje, maar ik ben dat zo snel zat dus ik huppel rond met het ding. Als je de kans hebt eerst te pronen dat doen, en als ze je dan nog niet doorhebben bipod uitklappen, dan gaat dat goed. Maar als je loopt en uit de heup of gericht staand moet schieten wordt het ding dusdanig onzuiver dat infantry vrijwel altijd een serieus probleem is, wat je alleen oplost door te zorgen dat al je kogels tussen de ogen erin gaan.[...]
grappig... daar heb ik dan weer geen problemen mee. Met die m60 valt best wel kills te maken. Je moet alleen wel gaan campen in een hoekje. En dat is niet echt mijn stijl.
En dán is een M60 behoorlijk uitdagend tegen infantry. In tegenstelling tot de onoplettende modale vehiclebestuurder die zich keer op keer door mij laat verrassen met een groot stuk kauwgom met afstandsbediening.
http://battlelog.battlefi...123/weapons/389682867/pc/
M60 als 1e wapen, M39 als 2e, As VAL als 3e, C4 als 4e.
Raad mijn speelstijl
(verneukeratief feitje: ik speel sinds november met de assault class af en toe, en heb nu al die wapens vol, en meer servicestarpunten met de assault dan met de engi en recon waar ik véél meer tijd in heb zitten. assault = net zo overpowered als jets, eigenlijk)
Idd zeker vette mod en die color correction op damavand peak ook mooiNoFearCreations schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:40:
[...]
Holy F*CK! Wat ziet die nacht mod er vet uit!

En hij spreekt in de video ook over het zogenaamde promod in cod4, mooie tijden waren dat daar
Edit, wou eens proberen voor die stationary emplacement ribbon te gaan dus noshahr canals gespeeld op CQL, alleen zat Stationary AA op boot hele tijd vol dus gaan fucken met die venom en ging nog best goed, zit best sterke gun op ;D of althans snelle RoF
http://battlelog.battlefi...how/54284627/1/363204797/
[ Voor 33% gewijzigd door bal130 op 29-01-2013 17:39 ]
Is dit al bekend, over End Game?
Battlefield 3™: End Game delivers some of the most high-speed warfare to date across four vast maps. Race through enemy lines using the new dirt bike, bringing speed and agility to the Battlefield, or fight back aerial assaults with new lightweight AA vehicles. Coordinate lightning fast attacks and defenses in the return of the classic Capture the Flag game mode, or engage in massive dog fights in Air Superiority. In the skies, the new dropship introduces the ability to turn the tide with rapid deployment air drops of troop transports.
KEY FEATURES
Four vast and varied maps designed for high-speed combat and action
Three new vehicles including the fast and agile dirt bikes
New dropship provides support to ground troops with vehicle drop capabilities
Return of the classic Capture the Flag and Air Superiority game modes
Ik weet nu al welke nieuwe modus de grote favoriet is hier op het forum!
Battlefield 3™: End Game delivers some of the most high-speed warfare to date across four vast maps. Race through enemy lines using the new dirt bike, bringing speed and agility to the Battlefield, or fight back aerial assaults with new lightweight AA vehicles. Coordinate lightning fast attacks and defenses in the return of the classic Capture the Flag game mode, or engage in massive dog fights in Air Superiority. In the skies, the new dropship introduces the ability to turn the tide with rapid deployment air drops of troop transports.
KEY FEATURES
[ Voor 4% gewijzigd door Zeara op 29-01-2013 18:42 ]
Ja, was al bekend.Zeara schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:41:
Is dit al bekend, over End Game?
KEY FEATURES
Classic CTF
Dus zoals in UT/QIII
LOL!!!
En die dropship : Dan heb je een Commander nodig denk ik ??
Ben benieuwd wat ze er van gaan bakken
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De commander feature in BF3 lijkt me best fet
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Commander, ha.nero355 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:02:
Classic CTFDus zoals in UT/QIII
LOL!!!
Dat word gewoon een of andere random die willekeurig dingen dropt zonder enige vorm van logica.
Lees, bij de vijand dus.

Net zoals in BF1942 bedoel je ;-)nero355 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:02:
Classic CTFDus zoals in UT/QIII
LOL!!!
Hallo
Blijf het hilarisch vinden hoeveel van die retarded snipers er of de AM rond liggen, want lopen doen ze niet.
Heb nu al 20+ wins op een rij, alleen maar omdat de tegenpartij vol met snipers zit.
Heb nu al 20+ wins op een rij, alleen maar omdat de tegenpartij vol met snipers zit.
---RAWE CEEK!!!---
Blijft toch leuk om een potje totaal te keren. Van een baserape door de vijand tot 300-50 de vijand helemaal terug naar hun base geraped en uiteindelijk met 39-0 verloren.
Battlefield 3: Promod by Kelthoras
http://youtu.be/t18HHgBTH5U
Ik zat wat op youtube en kwam dit filmpje tegen, het is al redelijk oud maar wou het toch nog even sharen.
http://youtu.be/t18HHgBTH5U
Ik zat wat op youtube en kwam dit filmpje tegen, het is al redelijk oud maar wou het toch nog even sharen.
Nee, er is nieuw stukje bij
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 30-01-2013 00:18 ]
Wat versta je onder een aantekening op cheat o meter?fynrd1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:44:
[...]
Nja, ik kan een hacker niet zo heel snel ontdekken of hij moet echt overduidelijk bezig zijn. Van sommigen waarmee ik veel speel vermoed ik het wel, ze hebben dan ook vaak een aantekening in cheatometer, maar hun scores en stats zijn gewoon gemiddeld. Misschien gebruiken ze het met mate. Wordt er nog veel gebruik gemaakt van die colortweaker?
Je hebt verschillende soort cheaters:
Blatant cheaters, die gebruiken hun aimbot om op servers te trollen, die zijn het opvallenst en meest irritant, ze hebben geen moeite om een nieuwe key te kopen, die kom je ook in heel veel games tegen en zijn vaak dezelfde spelers.
Smart cheaters, dat zijn vaak speler die net de laatse stap naar pro niet kunnen maken, die gebruiken cheats om nummer 1 te worden, die gebruiken geen aimbot maar gebruiken bv no recoil hacks, esp of radar hacks.
Die zijn heel moeilijk te ontdekken en hier kan alleen PB wat aan doen.
Dan heb je nog de noob cheaters, die zijn zo slecht dat ze cheats gaan proberen en denken dat ze beter worden terwijl ze met cheats nog als noob spelen.
Ze zijn vaak diegene die je op pbbans mbi ziet staan omdat ze zo dom zijn en free hacks of pb detected hacks gaan gebruiken.
Color tweaker en bf3 file tweaker werken niet meer, dice heeft een file integrity check ingebouwd, er is een work around hiervoor en dat is het spoofen van de hashes maar de makers van color tweaker vinden dit hacken, hoe de maker van file tweaker hier over denkt weet ik niet.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
LOL, dan weten we precies wat voor maps het gaan worden. in de richting van armored kill dus.Asgaro schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 00:17:
[...]
Nee, er is nieuw stukje bijAIR SUPERIORITY komt ook in End Game!
elke map met jets is toch air superiority ?
Ik was blijkbaar van de week verbannen voor 2 dagen van ESL met een duitse melding die ik niet thuis kon brengen. maar blijkbaar zat er een hacker bij mij in het team en heeft de admin iedereen een ban gegeven voor 2 dagen. slecht zeg.
Gisteren kwam ik wel een speler tegen die een damage modiefier had.
Die gast had namelijk een Accuratie van 17% en hij stond in de match te domineren als de pest.
Het was gewoon overduidelijk dat het een cheater was, want als je hem besloop enzo was hij zo dood, maar 1 op 1 won hij alles met gemak. oja hij kwam uit polen en dat zegt meestal ook genoeg.
Begin nu naar een jaar wel beetje uitgekeken te raken aan BF3 en speel nu alleen nog maar ESL, PCW of met een goede squad. af en toe gewoon een server joinen zit er niet meer in.
Dit hit registratie, de badlucks, de jets, de headglitches en de stoormvloed van cheaters de laatste 2 maanden. maakt het behoorlijk vervelend om het nog leuk te gaan vinden. dan heb ik het ook nog niet gehad met de vele kicks en bans die ik de laatste tijd krijg als je even een killstreak haal. laatste ban was op een close quarter map ziba tower only met 24 man, echt ideaal aantal. krijg ik een ban met reason GTFO.
Verwijderd
Pfff, ik hoopte op BC 2 achtige maps, als het weer grote maps met veel voertuigen zijn zal ik het niet vaak spelen. Maar goed ergens wel logisch dat ze dit uitbrengen dan heeft ieder wat wils natuurlijk.Asgaro schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 00:17:
[...]
dat ze dan maar snel met een beta van BF 4 komen
Verwijderd
Cheaters heb je op elk spel na een tijd dus daar leer je nog mee leven. De hitregistratie is er altijd al geweest dus ook daar maak ik me niet druk meer in. Jets kan je mijden en badlucks, heb je dit echt zo vaak voor?Pykow schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:27:
[...]
LOL, dan weten we precies wat voor maps het gaan worden. in de richting van armored kill dus.
Ik was blijkbaar van de week verbannen voor 2 dagen van ESL met een duitse melding die ik niet thuis kon brengen. maar blijkbaar zat er een hacker bij mij in het team en heeft de admin iedereen een ban gegeven voor 2 dagen. slecht zeg.
Gisteren kwam ik wel een speler tegen die een damage modiefier had.
Die gast had namelijk een Accuratie van 17% en hij stond in de match te domineren als de pest.
Het was gewoon overduidelijk dat het een cheater was, want als je hem besloop enzo was hij zo dood, maar 1 op 1 won hij alles met gemak. oja hij kwam uit polen en dat zegt meestal ook genoeg.
Begin nu naar een jaar wel beetje uitgekeken te raken aan BF3 en speel nu alleen nog maar ESL, PCW of met een goede squad. af en toe gewoon een server joinen zit er niet meer in.
Dit hit registratie, de badlucks, de jets, de headglitches en de stoormvloed van cheaters de laatste 2 maanden. maakt het behoorlijk vervelend om het nog leuk te gaan vinden. dan heb ik het ook nog niet gehad met de vele kicks en bans die ik de laatste tijd krijg als je even een killstreak haal. laatste ban was op een close quarter map ziba tower only met 24 man, echt ideaal aantal. krijg ik een ban met reason GTFO.
Voor mij is het vooral de steeds meer aanwezige lag de laatste tijd die me de pret ontneemt.De ene ronde gaat het prima, de andere ronde op dezelfde server kan je amper vooruit van de lag.
Maar ondanks al de gebreken moet ik nog steeds een betere shooter tegenkomen. BF 3 is het enige spel dat ik nog speel. COD is niets meer voor mij, CounterStrike is wel been there done that. MOH heb ik nog gekocht maar zitten nog meer problemen in dan in BF 3 + veel campers. Dus ik denk dat ik nog een tijdje bij BF 3 blijf en mss eens terugga naar BFBC 2. Voor de rest zie ik niet erg veel alternatieven.
Zeker niet als je gewoon geraakt bent aan het feit dat je omgevingen stuk gaan. Als je dan een game speelt waar dit niet kan ben ik het al snel beu.
ik speel dit spel ook alleen maar omdat er geen betere is, maar dat betekend niet dat ik me soms groen en geel erger aan bepaalde punten:
- het alsnog doodgaan ook al was je al zekerweten een paar meter de hoek omgelopen
- de soms onoverwinnelijke jets en helis
- de hitregistratie
- de bad lucks en suicides ( komen elke ronde voor bij mij, spring van een 1 meter hoge muur en ben dood, ik spring uit een vliegtuig en deploy bijna instant de parachute, om op de grond alsnog dood te gaan van de fall damage, terwijl ik anderen een vrije val zie maken tot een meter boven de grond en het alsnog overleven )
- schieten op een vijand, de bloedvlekjes zien. Speler draait zich om en bam jij bent dood. Je kijkt naar de killfeed omdat je wil weten hoe dicht hij bij doodgaan was. .. 100 % leven
- het vast blijven zitten bij muurtjes, steentjes, of hopen puin
- de slechte balans in wapens waardoor je eigenlijk soms gedwongen bent bepaalde guns te kiezen om mee te komen. Je ziet soms letterlijk 70 % met een m16 rondrennen...
- de admins die je bannen voor redenen die ze zelf verzinnen ( laatst nog omdat ik de chopper had gepakt voor zijn neus )
- de slechte teambalans met als resultaat in bijna de helft van de potjes... baserape
dit alles geeft mij ook een quitpercentage van 33 % . Afgezien van een paar disconnects betekend dat, dat ik op 1 van de 3 servers die ik join, mij iets niet aanstaat van het lijstje hierboven en ik weer verlaat. Dat vind ik heel erg hoog voor een A titel. En dan zoek ik al de "perfecte " servers op
- het alsnog doodgaan ook al was je al zekerweten een paar meter de hoek omgelopen
- de soms onoverwinnelijke jets en helis
- de hitregistratie
- de bad lucks en suicides ( komen elke ronde voor bij mij, spring van een 1 meter hoge muur en ben dood, ik spring uit een vliegtuig en deploy bijna instant de parachute, om op de grond alsnog dood te gaan van de fall damage, terwijl ik anderen een vrije val zie maken tot een meter boven de grond en het alsnog overleven )
- schieten op een vijand, de bloedvlekjes zien. Speler draait zich om en bam jij bent dood. Je kijkt naar de killfeed omdat je wil weten hoe dicht hij bij doodgaan was. .. 100 % leven

- het vast blijven zitten bij muurtjes, steentjes, of hopen puin
- de slechte balans in wapens waardoor je eigenlijk soms gedwongen bent bepaalde guns te kiezen om mee te komen. Je ziet soms letterlijk 70 % met een m16 rondrennen...
- de admins die je bannen voor redenen die ze zelf verzinnen ( laatst nog omdat ik de chopper had gepakt voor zijn neus )
- de slechte teambalans met als resultaat in bijna de helft van de potjes... baserape
dit alles geeft mij ook een quitpercentage van 33 % . Afgezien van een paar disconnects betekend dat, dat ik op 1 van de 3 servers die ik join, mij iets niet aanstaat van het lijstje hierboven en ik weer verlaat. Dat vind ik heel erg hoog voor een A titel. En dan zoek ik al de "perfecte " servers op
[ Voor 7% gewijzigd door Skybullet op 30-01-2013 12:11 ]
Die mode is er toch allang??Asgaro schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 00:17:
[...]
Dat is toch tank superiority???
Formerly known as Ragdoll
Ik doelde op de grotere maps waar jets in zitten...
Ja hier heb ik dus ook erg vaak last van de laatste tijd. Wel hitmarkers zien, maar geen damage ?Skybullet schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:04:
Dus ik maar eens met die netwerksmoothing slider aan de gang, maar daar word ik ook gek van.
Hij stond helemaal rechts (default gok ik) dus ik begin met m op de helft te zetten, daarna niet merkbaar verschil, nog steeds vaak dood zonder nme te raken. Dus nog verder naar links, en uiteindelijk maar helemaal naar links geprobeerd maar dan gaat de boel wel erg wazig worden.
Ondanks dat ik ingame meestal een goeie ping heb (tussen 20 en 40 gemiddeld) kan ik voornamelijk alleen stilstaande of recht op me aflopende nme's raken. Tanks en Apv's raken gaat nogwel omdat die niet te snel bewegen, maar vaak (niet altijd) als ik bij iemand in een voertuig zit gaat alles ook heel stotterend voorbij, zelfs zo erg dat ik compleet nutteloos ben als gunner. Misschien komt het omdat iedereen nu met die slider aan het spelen is ofzo, maar ik krijg het niet onder controle.
Verwijderd
Daar hangt geen vlag in de lucht.AdmiralSnipe schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:46:
[...]
Ik doelde op de grotere maps waar jets in zitten...
Kan iemand mij vertellen hoe ik het moet gaan voorstellen? Ik heb de andere games waar deze mode niet inzit gespeeld.
Kan mij niet voorstellen dat ze voor iedereen een jet hebben. Alhoewel dat volgens mij ontzettend grappig is. Vlieg je daar met 64 man in de lucht........ de hoeveelheid mensen die tegen elkaar zullen crashen....
Verwijderd
Ik heb geen idee. Bij tank superiority kreeg je niet bepaald meer tanks (lees: voor iedere speler).Zeara schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:29:
[...]
Kan iemand mij vertellen hoe ik het moet gaan voorstellen? Ik heb de andere games waar deze mode niet inzit gespeeld.
Kan mij niet voorstellen dat ze voor iedereen een jet hebben. Alhoewel dat volgens mij ontzettend grappig is. Vlieg je daar met 64 man in de lucht........ de hoeveelheid mensen die tegen elkaar zullen crashen....
Ik hoop dan meer op een soort van TDM, maar dan met luchtvoertuigen.
6 jets, 4 scout heli's en 2 attack heli's per team lijkt me wel fun.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
'Lead' je je targets wel? Zeker op langere afstand duurt het echt wel eventjes voordat de kogels aankomen en er zit tussen de verschillende wapens een erg groot verschil tussen de snelheid van de kogel. Afhankelijk van de snelheid en bulletdrop moet je er iets voor/boven je lopende doelwit mikken. Met een AUG of M16 kan je nog redelijk point-and-clicken maar vanaf de M416 moet je er al weer een paar milimeter vóór zitten.Hippocampus schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:55:
[...]
Ondanks dat ik ingame meestal een goeie ping heb (tussen 20 en 40 gemiddeld) kan ik voornamelijk alleen stilstaande of recht op me aflopende nme's raken. Tanks en Apv's raken gaat nogwel omdat die niet te snel bewegen, maar vaak (niet altijd) als ik bij iemand in een voertuig zit gaat alles ook heel stotterend voorbij, zelfs zo erg dat ik compleet nutteloos ben als gunner. Misschien komt het omdat iedereen nu met die slider aan het spelen is ofzo, maar ik krijg het niet onder controle.
Afgaande op vorige delen 1 Eiland met 1 'vlag' in het midden. Stuk of 6 jets aan beide kanten, zal echt geen 64p worden, maximaal 16 spelers lijkt me dus met 8 jets. Geen infantry, geen javs, geen anti-air etc...Zeara schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:29:
[...]
Verder zijn er een heel aantal ZEER 'skilled' piloten die non-stop op de ideale snelheid rondjes draaien, super spannend! plus een aantal spelers die geen schijn van kans maken. De vlag in het midden moet je veroveren door door een ring oid te vliegen.
Deze mode zal overigens totaal niet aanslaan, ik verwacht dat geen enkele 'goede' piloot het consequent zal spelen, die blijven liever uber 'skilled' airrapen!
Ik vraag het mij ook af hoe ze dit gaan implementeren.Pykow schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:27:
[...]
LOL, dan weten we precies wat voor maps het gaan worden. in de richting van armored kill dus.
En ook het volgende:
- je zal dus niet op de grond kunnen rondlopen?
- dit betekent dat er dus meerdere startbanen moeten zijn of niet?
- en wat zal de player cap zijn? 32 players of zou 64 echt mogelijk zijn?
En wat dus met de reeds gereleasede maps: moeten daar dan ook startbanen bijkomen? Want elk team heeft - voor zover ik me herinner - maar 1 startbaan normaal. Wordt iedereen dan in een queue geplaatst en moeten die een na een vertrekken?
En voor de mensen die zich afvragen waarom ik hier nog soms post, maar zelf al maanden niet BF3 heb gespeeld: ik ben er even tussenuit... Momenteel nog druk met examens, en daarna ga ik vooral focussen op singleplayer games die ik bij de Steam sale een maand geleden heb gekocht. Plus nogeens GTA IV met mods volledig uitspelen, puur uit nostalgie want dat verhaal ben ik al goed vergeten.
Daarna spring ik weer in MP games zoals dus BF3.
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 30-01-2013 13:49 ]
Het was volgens mij in vorige BF delen altijd een eiland in het midden van een grote zee, diende meer ter decoratie en als ik het me goed herinner spawn je in een vliegtuig.Asgaro schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:46:
[...]
Ik vraag het mij ook af hoe ze dit gaan implementeren.
En ook het volgende:
- en wat zal de player cap zijn? 32 players of zou 64 echt mogelijk zijn?Dat wordt een clusterfuck maar het klinkt wel leuk om te doen!
En wat dus met de reeds gereleasede maps: moeten daar dan ook startbanen bijkomen? Want elk team heeft - voor zover ik me herinner - maar 1 startbaan normaal. Wordt iedereen dan in een queue geplaatst en moeten die een na een vertrekken?![]()
En voor de mensen die zich afvragen waarom ik hier nog soms post, maar zelf al maanden niet BF3 heb gespeeld: ik ben er even tussenuit... Momenteel nog druk met examens, en daarna ga ik vooral focussen op singleplayer games die ik bij de Steam sale een maand geleden heb gekocht. Daarna spring ik weer in MP games zoals dus BF3.
Ja, normaal gesproken wel, ik snap wat je bedoeld. Maar ik heb mijn speelstijl/aiming wat aangepast juist omdat de speler vaak niet op de plaats is waar ik hem op dat moment zie. Op de grotere afstanden word dit dan ook nog erger. Bv: Er steekt een squad de straat over en ik mik op nummer 1 maar schiet uiteindelijk nummer 3 dood.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:39:
'Lead' je je targets wel?
Het grootste nadeel ondervind ik dus op close range omdat ik vaak al dood ben voordat de pc mij dit verteld. Normaal hoor je de kogels inslaan en zie je de beleving van geraakt worden, maar de laatste tijd heb ik steeds vaker het tiktik plok dood (geen tijd voor de hele beleving, gewoon jij bent dood want dat zegt de server)
Btw, ik speel met een 2600k en een hd6950 op high (niet ultra) en is eigenlijk altijd goed gegaan. (ook al heb ik van januari 2012 niet meer gespeeld tot ergens deze maand)
iemand al de nightmode mod gespeeld ? k zat net ff op yutube frankieonpc gekeken dat ziet er echt heel goed uit zeg! alsof het spel er voor is ontworpen
ik hoop echt dat ze modtools gaan uitbregen, ik heb me zo veel vermaakt in bf1942 tot bf2 met mods
ik hoop echt dat ze modtools gaan uitbregen, ik heb me zo veel vermaakt in bf1942 tot bf2 met mods

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Zoals we DiCE en EA kennen, zal deze mode maar op 1 manier werken en gemaakt worden.Asgaro schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:46:
[...]
Ik vraag het mij ook af hoe ze dit gaan implementeren.
En ook het volgende:
- en wat zal de player cap zijn? 32 players of zou 64 echt mogelijk zijn?Dat wordt een clusterfuck maar het klinkt wel leuk om te doen!
En wat dus met de reeds gereleasede maps: moeten daar dan ook startbanen bijkomen? Want elk team heeft - voor zover ik me herinner - maar 1 startbaan normaal. Wordt iedereen dan in een queue geplaatst en moeten die een na een vertrekken?![]()
En voor de mensen die zich afvragen waarom ik hier nog soms post, maar zelf al maanden niet BF3 heb gespeeld: ik ben er even tussenuit... Momenteel nog druk met examens, en daarna ga ik vooral focussen op singleplayer games die ik bij de Steam sale een maand geleden heb gekocht. Plus nogeens GTA IV met mods volledig uitspelen, puur uit nostalgie want dat verhaal ben ik al goed vergeten.
Daarna spring ik weer in MP games zoals dus BF3.
bij tank superiority had je volgens mij 8 voertuigen en of je nu met 16 man of met 64 man op de server zit, je blijft met 8 voertuigen zitten en dit verwacht ik ook in de nieuwe air mode.
Maar ik denk dat er gewoon een vlag op de grond is die je moet overnemen en dat je gewoon geen voertuigen hebt, maar dus alleen air. dus wanneer je kapot gaat kan je de vlag nog steeds overnemen.
Ik blifj erbij dat ze de jets moeten aanpassen.
1 aanpassing is al voldoende en dat kunnen ze nu doorvoeren.
Als je in een jet zit moet het niet mogelijk zijn om eruit te springen !!
Hoe kan je die darkmod nu spelen als er gechecked wordt op aangepaste programma bestanden. Is dat dan op gehackte/gekraakte servers ofzo
Heel slim van Dice om een air superiority mode te maken, dan hebben we op de rest van de mappen minder last van Topgun piloten.
geen idee misschien niet ranked ofzo? ik heb ook een soort zombie shit gezien dat is wss unranked ofzoloewie1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:20:
Hoe kan je die darkmod nu spelen als er gechecked wordt op aangepaste programma bestanden. Is dat dan op gehackte/gekraakte servers ofzo
ook promod ziet er vet uit
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Gewoon files downloaden en vervangen. Levert je alleen wel een ban op vermoed ik zo als het nog werkt.loewie1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:20:
Ik blijf daar dus vanaf.
Nee hoor de 'skilled' piloten willen de server domineren zodra er aan de andere kant een goede piloot zit gaan ze team switchen of leaven de serverHippocampus schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:27:
Heel slim van Dice om een air superiority mode te maken, dan hebben we op de rest van de mappen minder last van Topgun piloten.
Wan dan kunnen ze geen scores van 50-2 of 40-1 halen en is de fun er af.
Waarom denk je dat er altijd air rape is omdat bijv. de top 1000 heli/jet piloten echt niet bij elokaar in de server gaat spelen.
Ik begin bf3 ook wel beu te worden puur om de feiten
*air rape
*team balance
*steeds meer cheaters (no recoil/no suppresion/damage hacks/wallhacks die bijna niet opvallen)
*mensen die naar een jaarnog niet weten hoe de game werkt
In het begin gaat het nog wel maar hoe langer je speelt hoe meer je je er aan ergert
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Agree, ik had een doel voor ogen en dat was lvl100 star, rank 145. En sinds gisteravond is alles anders
Maar het is inderdaad wat je zegt dat soort dingen die erg irriteren.
Ik pretendeer niet dat ik geweldig ben, maar ben wel een asset voor een team. Maar als mijn team ligt te lamzakken dan denk ik waarom zou ik mijn nek nog uitsteken. Ik ga voorop in de strijd, ga het hoekje om bij Metro en de trappen bij B maar als iedereen aan de trappen blijft staan dan ben je maar alleen. En dat soort mentaliteit plus dat je gewoon niets collectiefs georganiseerd krijgt erger ik me dood aan.
Dus ik ben ook wel ver klaar met BF3. Eens kijken of ik het kan opbrengen de hoeveelheid tijd dat ik met BF3 heb doorgebracht +/- 530 uur, sinds de release in oktober 2011 aan iets anders nuttigs kan spenderen. Powershell cursusje ofzo... Call of Duty begin ik sowieso niet meer aan. Het is wat iemand anders zei, als je nu een multiplayer gaat spelen waar een muur niet kapot kan ga je je daar aan storen. Plus met alle perks, kits, wapen shizzle in CoD ben ik veel te oud voor.
En BF4 verwacht ik niet veel van. Meer kapot schieten dan nu wordt lastig, en de dingen die ze zouden kunnen brengen in 4 hadden ze moeten oplossen in 3. De nachtmod, de hitreg, al die shit. Modden van files en de ongelofelijke massa aan cheaters.
Ik pretendeer niet dat ik geweldig ben, maar ben wel een asset voor een team. Maar als mijn team ligt te lamzakken dan denk ik waarom zou ik mijn nek nog uitsteken. Ik ga voorop in de strijd, ga het hoekje om bij Metro en de trappen bij B maar als iedereen aan de trappen blijft staan dan ben je maar alleen. En dat soort mentaliteit plus dat je gewoon niets collectiefs georganiseerd krijgt erger ik me dood aan.
Dus ik ben ook wel ver klaar met BF3. Eens kijken of ik het kan opbrengen de hoeveelheid tijd dat ik met BF3 heb doorgebracht +/- 530 uur, sinds de release in oktober 2011 aan iets anders nuttigs kan spenderen. Powershell cursusje ofzo... Call of Duty begin ik sowieso niet meer aan. Het is wat iemand anders zei, als je nu een multiplayer gaat spelen waar een muur niet kapot kan ga je je daar aan storen. Plus met alle perks, kits, wapen shizzle in CoD ben ik veel te oud voor.
En BF4 verwacht ik niet veel van. Meer kapot schieten dan nu wordt lastig, en de dingen die ze zouden kunnen brengen in 4 hadden ze moeten oplossen in 3. De nachtmod, de hitreg, al die shit. Modden van files en de ongelofelijke massa aan cheaters.
Verwijderd
Ik snap nog steeds niet dat er zoveel over onopvallende cheaters geklaagd wordt, eigenlijk. Hoe merk je die op dan? Want ik word ook best wel eens keihard gewalsd, maar als ik assault neem en de juiste rifle voor die kaart dan is dat vaak heel snel heel erg over, terwijl ik echt niet zo'n hele goeie speler ben. Bovengemiddeld natuurlijk, maar gezien de enorme hoeveelheid zombies en andere hersendoden die het spel spelen is dát echt geen prestatie.beuker19 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:52:
[...]
*steeds meer cheaters (no recoil/no suppresion/damage hacks/wallhacks die bijna niet opvallen)
Ik heb bijna nooit spelers tegen me waar ik écht niet van geloof dat ze het zelf doen, en als dat wel zo is is het omdat ze me op 1500 meter met een G18 uit de cockpit van een F35 maaien terwijl ik aan het dogfighten ben, bijvoorbeeld.
Spelen jullie dan op de verkeerde servers, zijn jullie argwanender dan ik, of heb ik gewoon meer geluk?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 15:12 ]
Verwijderd
Ik verwacht toch wel wat van BF 4 als je ziet wat ze gebracht hebben met aftermath leef ik in hoop.loewie1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:09:
Agree, ik had een doel voor ogen en dat was lvl100 star, rank 145. En sinds gisteravond is alles andersMaar het is inderdaad wat je zegt dat soort dingen die erg irriteren.
BF 3 blijft een topgame, ondanks de vele gebreken. Elk potje heeft een uitdaging of kan je fijn maken, het hangt er ook maar vanaf waar je belang aan hecht en hoe je een spel aanvat.
Over het collectief spelen geef ik je doorgaans gelijk hoewel het best mogelijk is. Zo heb ik nog nooit een real-life conversatie gehad met killerbeuker maar af en toe toch een goed potje BF gespeeld met hem.
Gewoon samen lopen en samenwerken, ging prima.
Wat me beetje stoort aan BF is de low-rank players de laatste maanden. Niet dat ik me te goed voel voor hen, absoluut niet maar zij denken bij de eerste headshot dat je valsspeelt! Als je er dan iets op zegt krijg je de hele chat over je heen. Zelfs [GOT]-ers!
Ik blijf BF nog wel een tijdje spelen, zeker met end game in zicht. En als we dat enkele weken hebben is het lente en zomer, dan speel je sowieso heel wat minder en tegen dan zal het spel wel ver "dood" zijn vermoed ik.
Same here. elke game zie ik het "C" woord wel voorbij komen. Maar op 10 games zie ik gemiddeld 1 persoon waarvan ik vermoed dat hij cheat.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:10:
[...]
Ik snap nog steeds niet dat er zoveel over onopvallende cheaters geklaagd wordt, eigenlijk. Hoe merk je die op dan? Want ik word ook best wel eens keihard gewalsd, maar als ik assault neem en de juiste rifle voor die kaart dan is dat vaak heel snel heel erg over, terwijl ik echt niet zo'n hele goeie speler ben. Bovengemiddeld natuurlijk, maar gezien de enorme hoeveelheid zombies en andere hersendoden die het spel spelen is dát echt geen prestatie.
Ik heb bijna nooit spelers tegen me waar ik écht niet van geloof dat ze het zelf doen, en als dat wel zo is is het omdat ze me op 1500 meter met een G18 uit de cockpit van een F35 maaien terwijl ik aan het dogfighten ben, bijvoorbeeld.
Spelen jullie dan op de verkeerde servers, zijn jullie argwanender dan ik, of heb ik gewoon meer geluk?
Mensen vergeten ook dat sommige spelers gewoon bovennatuurlijke skills hebben.
Spelen met vrienden.loewie1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:09:
Doe ik ook en dat is echt een verademing. Samen een squad vormen (spelen altijd met ze'n 3-en) en er is zelden een (rush) wedstrijd die we verliezen. Spelen met vrienden maakt het spel zoveel leuker...
[ Voor 23% gewijzigd door ChojinZ op 30-01-2013 15:28 ]
Verwijderd
BF4 komt rond 23 oktober dit jaar uit (geruchten).Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:24:
Ik blijf BF nog wel een tijdje spelen, zeker met end game in zicht. En als we dat enkele weken hebben is het lente en zomer, dan speel je sowieso heel wat minder en tegen dan zal het spel wel ver "dood" zijn vermoed ik.
voor bf4 had ik wel gehoopt op een andere setting... ik vond vietnam heel erg vermakelijk en bf1942 ook. ga maar terug naar WWII super setting heb dat modern shit wel gezien atm.
had ook liever bad compay 3 ben laatst bc2 weer gaan spelen wat een super game !!!!
had ook liever bad compay 3 ben laatst bc2 weer gaan spelen wat een super game !!!!
Ik ben pas later ingestapt (XBOX 360), en wil eigenlijk wel een een uitbreiding erbij nemen. Wat is de leukste uitbreiding, qua maps e.d.?
Of ben je eigenlijk al verplicht bij uitbreiding 1 te beginnen, dan naar 2 etc
Of ben je eigenlijk al verplicht bij uitbreiding 1 te beginnen, dan naar 2 etc
@spelen met vrienden, dat doe ik regelmatig, zij alleen wat minder dan ik. Dus ik zit grotendeels nog alleen in de server. Met 4+ man kan je inderdaad wat uitrichten in zo'n gevallen. Achja we zien wel..
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook, ik speel zelf wat meer dan mijn vrienden dus dan eindig je nog vaak alleen op een server!loewie1984 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:50:
@spelen met vrienden, dat doe ik regelmatig, zij alleen wat minder dan ik. Dus ik zit grotendeels nog alleen in de server. Met 4+ man kan je inderdaad wat uitrichten in zo'n gevallen. Achja we zien wel..
Verwijderd
Mja er is nog niets bekend over BF 4 dus ik denk dat de releasedate nog ver van bekend is.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:33:
[...]
BF4 komt rond 23 oktober dit jaar uit (geruchten).
Hoewel ik deze datum erg goed zou zijn. Vlak na de zomer als het weer wat rustiger wordt, perfect
Ach we zien wel, eerst nog wat BF 3 spelen, genieten van de zomer en dan zien we wel of we BF 4 zullen spelen of kopen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Battlefield 4 komt op 22 oktober 2013 uit in de VS, 24 oktober in Europe en 25 oktober in GB.
Mark my words.
En ik ben ook wel een beetje klaar met BF3. De suppressie, achterlijkheid van teamgenoten, de f*cking colour correction, hitreg, het feit dat ik zo ongeveer alle wapens wel heb gehad, ik de mappen kan dromen en nog een waslijst aan bugs.
Ik ga nog wel voor colonel 100, ben nu 81 dus dat duurt niet land meer maar daarna ben ik er wel klaar mee denk ik. Heb overigens al twee weken niet gespeeld.
Mark my words.
En ik ben ook wel een beetje klaar met BF3. De suppressie, achterlijkheid van teamgenoten, de f*cking colour correction, hitreg, het feit dat ik zo ongeveer alle wapens wel heb gehad, ik de mappen kan dromen en nog een waslijst aan bugs.
Ik ga nog wel voor colonel 100, ben nu 81 dus dat duurt niet land meer maar daarna ben ik er wel klaar mee denk ik. Heb overigens al twee weken niet gespeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-01-2013 16:28 ]
En DAT ben ik dit keer helemaal met je eens Pykow! Dat maakt het voor jets iig onmogelijk om maar constant door te gaan en nooit een death te hebben in een game. Ik weet dat veel jet pilots vooral zich bekommeren om hun KD score en misschien maakt het dit wat onaantrekkelijker voor hun.Pykow schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:20:
[...]
Ik blifj erbij dat ze de jets moeten aanpassen.
1 aanpassing is al voldoende en dat kunnen ze nu doorvoeren.
Als je in een jet zit moet het niet mogelijk zijn om eruit te springen !!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.