Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:04
Knal je alle defenders en de C4 op de laatste MCOM van damavand rush neer met een tank, komt er opeens weer zo´n gast die er met de tank vandoor gaat wanneer ik sta te repairen.
Hij rijdt vervolgens op de tank van de tegenstander af en toen BOEM.
Hebben we alsnog verloren...

http://battlelog.battlefi...how/53943073/1/336464702/

Potje daarna konden wij verdedigen en toen heb ik even lekker gechopper- en getankwhored, totdat iemand op het laatst weer besloot om er met de tank vandoor te gaan...

http://battlelog.battlefi...how/53945579/1/336464702/

Waarom is het toch zo moeilijk voor sommigen om een voertuig te laten staan wanneer iemand anders er mee bezig is??
Als ze dan eens wisten wat ze deden zou het ietsje minder erg zijn maar meestal zijn het ook nog eens van die incompetente idioten die dat ding gelijk opblazen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:31

InFamous

excommunicado

AdmiralSnipe schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:01:

Waarom is het toch zo moeilijk voor sommigen om een voertuig te laten staan wanneer iemand anders er mee bezig is??
Als ze dan eens wisten wat ze deden zou het ietsje minder erg zijn maar meestal zijn het ook nog eens van die incompetente idioten die dat ding gelijk opblazen.
Ik stap ook altijd in een tank die iemand aan het repairen is. Maar dan alleen om cover te geven, zodra hij klaar is geef ik hem netjes terug.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
InFamous schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:06:
[...]

Ik stap ook altijd in een tank die iemand aan het repairen is. Maar dan alleen om cover te geven, zodra hij klaar is geef ik hem netjes terug.
Daar heb ik ook totaal geen moeite mee, dat moedig ik alleen maar aan.
Ik kom echter vaak lui tegen die als een malle wegscheuren en geen idee hebben waar ze mee bezig zijn waardoor ze binnen de kortste keren dood zijn en ons team een voertuig kwijt is die vaak de doorslag kan geven (vooral in rush).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:31

InFamous

excommunicado

Ja ken het wel hoor, verdedigde alleen het puntje dat niet iedereen het voertuig jat. Ik geef tijdelijke cover, want zoals ik al vaak zat heb mee gemaakt staat de tank gast te repairen en ze halve tank word door een andere tank aan flarden geschoten en dan toch stug door blijven repairen. Maar meestal word tijdelijke cover niet eens gewaardeerd, waardoor je ineens ge-c4ed ben omdat je zogenaamd zijn tank jat.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De tip:
Wacht totdat je disabled bent als je zelf gaat repareren. Als iemand dan probeert weg te rijden gewoon weglopen. Het verdient niet de schoonheidsprijs maar tanks pikken dus ook niet. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:52:
De tip:
Wacht totdat je disabled bent als je zelf gaat repareren. Als iemand dan probeert weg te rijden gewoon weglopen. Het verdient niet de schoonheidsprijs maar tanks pikken dus ook niet. :/
En dan loopt er een teammate op af en gaat de tank alsnog repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:16:
[...]

En dan loopt er een teammate op af en gaat de tank alsnog repairen.
Kom op nou, niet te negatief. Hoe groot is de kans dat dat ooit gebeurd nou? :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-10 16:27
InFamous schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:06:
[...]

Ik pak 'm altijd, maar bedank wel netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:38:
[...]

Ik gok: in Windows enhance pointer precision uitzetten, vervolgens de MarkC mousefix toepassen, in muis software voor bv een razer verifieren dat de acceratie uitstaat en raw mouse input selecteren in BF3.

Maar er zijn nog meer trucjes die uit kan halen voor hogere accuracy. Een hogere Y-axis sensitivity dan een X-axis sens helpt ook om de muis horizontaal on target te houden en de verticale recoil (vooral de initieële) te counteren. Hoef je minder met je muis naar beneden te slepen en in principe geldt dat hoe minder je je muis hoeft te bewegen, hoe makkelijker het is om de crosshair op hoofdhoogte te houden.
Inderdaad Awesom0 zo heb ik dat gedaan. Ik geloofde er eerst niet in maar dit maakt echt een wereld van verschil! Ik heb je typ eens gebruikt maar werkt voor mij minder goed, voelt erg raar aan met verschil tussen X & Y !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:50:
[...]
Kom op nou, niet te negatief. Hoe groot is de kans dat dat ooit gebeurd nou? :Y)
Nou...
/me stapt ook vaak even snel in een tank om de repairactie te beschermen, maar er zinj nogal wat mensen die er meteen vanuit gaan dat hun voertuig gejat wordt.

Dit dus: tanker stapt uit en gaat repairtorchen.
123eendje stapt in en blijft staan maar schiet wel op vijanden - om de repairkerel te helpen dus, niet om de tank te stelen.
tanker loopt boos weg en gaat eventueel nog wat tegen admin bitchen over gestolen tanks
123eendje zucht, zegt "spawn op mij met een engi" en vijf seconden later hebben 123konijn en 123eendje een gefixte tank, met guided shells, een spotter in de derde seat, een gunner in de tweede seat en het hele gepeupel op voice. En een vette killstreak, zolang er geen jets zijn.

huiliehuilie, ze jatten m'n tank. mjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar zijn ze mee bezig met al die ban systemen.
een member uit onze clan is verbannen van ESL tot 2043 omdat mensen heb gereport hebben, terwijl hij niet hacked (anders moet ik zeggen dat hij een slechte hacker is, want hij is van mij niveau)

en ik heb nog een andere member die verbannen is door metaban op de servers van leipe, terwijl hij daar al maanden op speelt en zelfs samenspeelt met sommige leden van die clan. dus nu staat hij op metaban en is de kans dus groot dat hij straks op meer servers niet meer kan inloggen.

Gisteren kreeg ik ook weer een ban van een server alleen later crashde de server, hun verdiende loon.
was op een metro server en ik stond 32- 0 met de SKS. iedereen neergehaald die in de ticketroom zat en de flankers via metro door tegengehouden.

Daarvoor 1 potje TDM gespeeld, wat niet zo lekker ging door dat ik packet loss had.
ik had een ping van 300 en hoger (dat zag ik in Teamspeak), daarna een reboot gedaan en toen had ik een ping van 24 en was het wel weer speelbaar.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:41:
een member uit onze clan is verbannen van ESL tot 2043 omdat mensen heb gereport hebben, terwijl hij niet hacked (anders moet ik zeggen dat hij een slechte hacker is, want hij is van mij niveau)

en ik heb nog een andere member die verbannen is door metaban op de servers van leipe, terwijl hij daar al maanden op speelt en zelfs samenspeelt met sommige leden van die clan. dus nu staat hij op metaban en is de kans dus groot dat hij straks op meer servers niet meer kan inloggen.

Gisteren kreeg ik ook weer een ban van een server alleen later crashde de server, hun verdiende loon.
was op een metro server en ik stond 32- 0 met de SKS. iedereen neergehaald die in de ticketroom zat en de flankers via metro door tegengehouden.

Daarvoor 1 potje TDM gespeeld, wat niet zo lekker ging door dat ik packet loss had.
ik had een ping van 300 en hoger (dat zag ik in Teamspeak), daarna een reboot gedaan en toen had ik een ping van 24 en was het wel weer speelbaar.
Ik ken niets van het hele ELS systeem maar worden competitieve potjes niet opgenomen? is het dan niet snel te achterhalen wnr iemand wel of niet valsspeelt?

Ik kan wel begrijpen dat je zegt "waar gaan we naartoe met de bansystemen" maar ik vrees toch dat ze nodig zijn. Deze week vier cheaters tegengekomen. Alleen is het dan jammer dat de echt goede spelers die niet cheaten ofwel onterecht gebanned worden ofwel valselijk beschuldigd worden. Niet dat ik zo'n geweldige speler ben maar heb het zelf al paar keer meegemaakt, best frustrerend. Daarom zet ik nu de chat standaard af wnr een rondje begint, kunnen ze lullen zoveel ze willen, ik zie het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:07:
[...]

Ik ken niets van het hele ELS systeem maar worden competitieve potjes niet opgenomen? is het dan niet snel te achterhalen wnr iemand wel of niet valsspeelt?

Ik kan wel begrijpen dat je zegt "waar gaan we naartoe met de bansystemen" maar ik vrees toch dat ze nodig zijn. Deze week vier cheaters tegengekomen. Alleen is het dan jammer dat de echt goede spelers die niet cheaten ofwel onterecht gebanned worden ofwel valselijk beschuldigd worden. Niet dat ik zo'n geweldige speler ben maar heb het zelf al paar keer meegemaakt, best frustrerend. Daarom zet ik nu de chat standaard af wnr een rondje begint, kunnen ze lullen zoveel ze willen, ik zie het toch niet.
Ik vraag mij meer af wie het beste kan beoordelen of iemand cheat of niet, de computer of de mens.
Als voorbeeld de speler shogun2010, ben hem al meerdere malen tegengekomen en elke kill die hij doet vind ik vreemd. Zo zie ik nooit zijn bullet, ik weet alleen dat hij geschoten heeft als zijn scopeglint te zien is. Gisteren speelde hij op mijn server en schoot mij even 5x achter mekaar door mijn hoofd, vrijwel instant, zo waren er ook een paar momenten waar ik niet te zien zou kunnen zijn. Locaties waar je rustig in de chat kan en wap dood, nog een keer elders wap. Maarja cheat hij? Dan ga je zijn weaponstats na en die waren helemaal niet goed, zijn scores zijn ook niet uitmuntend. Dus dan laat je het er maar bij. Maar de speler zit me toch niet lekker en ik weet niet wat ik daarmee aan moet.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:09:
[...]

Nou...
/me stapt ook vaak even snel in een tank om de repairactie te beschermen, maar er zinj nogal wat mensen die er meteen vanuit gaan dat hun voertuig gejat wordt.
Helemaal van die mensen die, terwijl ze onder vuur worden genomen als ze aan het repareren zijn, nog even in de chat gaan emmeren. Euh aap, je tank piept, er is een Javelin onderweg. Als ik niet was ingestapt en op X had geramd, was je samen met je tank aan stukjes geblazen. Maar dankzij het chatten zijn ze dan alsnog neergehaald en zit ik in m'n eentje in een disabled tank, met vijandelijke engineers om me heen die ik niet kan zien door m'n eigen smoke. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
fynrd1 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:18:
[...]

Ik vraag mij meer af wie het beste kan beoordelen of iemand cheat of niet, de computer of de mens.
Als voorbeeld de speler shogun2010, ben hem al meerdere malen tegengekomen en elke kill die hij doet vind ik vreemd. Zo zie ik nooit zijn bullet, ik weet alleen dat hij geschoten heeft als zijn scopeglint te zien is. Gisteren speelde hij op mijn server en schoot mij even 5x achter mekaar door mijn hoofd, vrijwel instant, zo waren er ook een paar momenten waar ik niet te zien zou kunnen zijn. Locaties waar je rustig in de chat kan en wap dood, nog een keer elders wap. Maarja cheat hij? Dan ga je zijn weaponstats na en die waren helemaal niet goed, zijn scores zijn ook niet uitmuntend. Dus dan laat je het er maar bij. Maar de speler zit me toch niet lekker en ik weet niet wat ik daarmee aan moet.
De computer! Maar mijn idee is 80% van de cheat beschuldigingen onterecht. Een grootdeel van de spelers kan simpelweg niet het onderscheid tussen een goede speler en cheaters maken...

Maak het ook regelmatig mee dat iemand bv. 7 - 23 staat en alsnog voor cheaters wordt uitgemaakt. 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 13:20
Kom ik net in een random pub potje toch even een zieke chopper pilot tegen! Ik had het geluk om bij m te gunnen en blijkbaar deed ik dat niet al te slecht want de rest van het potje hebben we samen met de heli lopen rapen. We raakten wat aan de praat en hij was de pilot van Exaile_SRB, zegt mij niks maar volgens hem is dat de nr4 chopper gunner ter wereld, dus misschien dat het sommige mensen wel wat zegt.

Even een greep uit de moves die mijn mind blowden: Het was op Kharg Island, CQ Large. Op een gegeven moment was de chopper 50%, waarna hij recht op het grote, dichte en doorgaans vrij functieloze gebouw bij D afvliegt, een gat in de muur schiet, naar binnen vliegt, op een kamertje neerzet, repairt en achteruit weer naar buiten vliegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 18:23

Metro2002

Memento mori

ChojinZ schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:23:
[...]

De computer! Maar mijn idee is 80% van de cheat beschuldigingen onterecht. Een grootdeel van de spelers kan simpelweg niet het onderscheid tussen een goede speler en cheaters maken...

Maak het ook regelmatig mee dat iemand bv. 7 - 23 staat en alsnog voor cheaters wordt uitgemaakt. 8)7
Sommige mensen zijn wel héél erg goed door bv altijd headshots te maken met een AEK (van afstand) of je al rennend blijkbaar in 1 of 2 schoten geraakt en gedood krijgen (en niet 1 lucky shot maar gewoon consequent) en als het dan ook nog eens lvl100's zijn met een idioot hoge KD dan weet ik genoeg en zoek ik een andere server op.

Sommige dingen kunnen gewoon niet en ik zie snel genoeg of iemand gewoon erg goed is of dat er iets niet in de haak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snorro schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:33:
Even een greep uit de moves die mijn mind blowden: Het was op Kharg Island, CQ Large. Op een gegeven moment was de chopper 50%, waarna hij recht op het grote, dichte en doorgaans vrij functieloze gebouw bij D afvliegt, een gat in de muur schiet, naar binnen vliegt, op een kamertje neerzet, repairt en achteruit weer naar buiten vliegt!
Dit zie je op Kharg op D en E wel vaker gebeuren als mensen hun heli willen fixen zonder RPGs te moeten koppen. Wij doen dit op Kharg ook weleens, als het zo uitkomt. Zeker als er tuig in de bouwplaats op D en C zit is dit een relatief veilige plek. Wat dit geval bijzonder maakt is het parkeren op een cubicle (zodat niemand je heli komt roven en tanks je niet zo 123 van buiten gevonden krijgen) en achteruit naar buiten fladderen. Op een cubicle heb ik wel eens geparkeerd gestaan maar dat was eigenlijk een ongelukje, en ik beuk als ik naar buiten moet gewoon een muur eruit en vlieg rechtdoor. Als hij zo goed weet wat hij kan dat hij dit 'gewoon effe' doet, kan ie zeker wel vliegen :)

Een week of wat geleden ook commentaar gehad op mijn vlieggedrag op Damavond. Schijnbaar ben je noob als je van de start door de tunnel vliegt, aan de andere kant recht omhoog scheert en de vijandelijke heli, die jou boven je spawn aan het zoeken is, in z'n gelaserpaintte holletje schiet. In de chat ging er wel wat los over hacks omdat ik bij de doorvlucht in de tunnel twee man geschoten had en m'n passagier een RPG in een jeepje geduwd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Score zegt niet zoveel, dat iemand mij neerschiet ook niet. Wat ik vreemd vind, is dat ik hem in de ogen aan kan kijken en uit het niets dood ben. (Zijn schot zie ik gewoon niet, bedenken dat deze 1,8 tot 2 sec onderweg is) Ik speel al een paar maanden met hem en het gaat hem af met zoveel gemak dat het net lijkt of ik ergens op 1 plek aan het liggen ben ofzo. Maar ik zie dus zijn glint en ik ben dood, ik sta niet stil ik beweeg continu, als ik wil schieten sta ik 1 seconden stil en loop weer verder. Als je puur naar de logica kijkt klopt er iets niet, ik hoor ook geen gemiste schoten van hem, maar in de battelreports heeft hij dan wel maar 20% acc.
Het rare is dat zijn score en weaponstats er totaal niet op duiden, wat mij opvalt is dat hij niet continu aan het spelen is, ik weet niet of hij druk met andere dingen bezig is naast het spelen, of dat hij dit bewust doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:58:
[...]
Een week of wat geleden ook commentaar gehad op mijn vlieggedrag op Damavond. Schijnbaar ben je noob als je van de start door de tunnel vliegt, aan de andere kant recht omhoog scheert en de vijandelijke heli, die jou boven je spawn aan het zoeken is, in z'n gelaserpaintte holletje schiet. In de chat ging er wel wat los over hacks omdat ik bij de doorvlucht in de tunnel twee man geschoten had en m'n passagier een RPG in een jeepje geduwd had.
Kan alleen maar opmerken dat je geluk had dat hun tank er geen vaart achter zette, was blijkbaar nog wat punten het cappen :P

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Ach gisteren ook nog gelachen in damavand peak. Team van de tegenstander werd continu geraped en het werd saai dus ik switchte team, spawn als recon (jaja) , pak de heli en vlieg zo naar de andere kant, ram een spawnbeacon neer en kon de vijand op die manier flink afleiden zodat mijn team de eerste vlaggen kon cappen.

Dat alles duurde echt nog geen 2 minuten, ik snap niet dat ze daar zelf niet opgekomen waren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36

Laat je maat ff contact opnemen met leipe clan, grote kans dat leipe hem gewoon gaat protecten op metabans zodat hij op de server van leipe kan spelen mits hij niets heeft gedaan.
Dit kan weer als voordeel werken dat anderen hem ook gaan protecten.

ESL ban vind ik vreemd, weet je zeker dat je clan mate clean is? Ik kan mij niet voorstellen dat
het anti cheat team van ESL iemand voor 20 jaar banned na alleen maar reports.

Kleine upgrade van mijn systeem, kan morgen mijn msi gtx670 power edition morgen op halen, wordt een upgrade op club3d 6870 video kaart.
Na 10 jaar weer eens een nvidia kaart, mijn laatste was een geforce 2 die toen al een 3d bril had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

NLsandman schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:15:
[...]

Laat je maat ff contact opnemen met leipe clan, grote kans dat leipe hem gewoon gaat protecten op metabans zodat hij op de server van leipe kan spelen mits hij niets heeft gedaan.

ESL ban vind ik vreemd, weet je zeker dat je clan mate clean is? Ik kan mij niet voorstellen dat

Kleine upgrade van mijn systeem, kan morgen mijn msi gtx670 power edition morgen op halen, wordt een upgrade op club3d 6870 video kaart.
Na 10 jaar weer eens een nvidia kaart, mijn laatste was een geforce 2 die toen al een 3d bril had.
Ik ben ook wel eens van een server geschopt met als reden: cheaten. Heel toevallig nadat ik net de admin een keer omgelegd had (in het spel dan he :P ) .
Ik cheat en hack echt nooit. Weet niet meer welke server dat was maar toen ik er destijds op ging zoeken waren er echt enorm veel mensen die van die server getrapt waren door de admin omdat ze zogenaamd hadden gecheat (lees: de admin hadden gekild)
8)7 sommige admins....

Ben pas nog een clan uitgezet omdat ik te weinig op teamspeak aanwezig was. Tja sorry, ik luister graag naar muziek tijdens het schieten en liever met 4 speakers in plaats van een headset. Nja ik speelde toch al liever op wat rusigere servers en die clan zat vaak op een bomvolle hardcore server.
En samenwerken via teamspeak gebeurde toch al niet echt, het ging meer over bier en tieten :+
Mis er niks aan iig.

Merk wel dat 'samenspelen' via teamspeak toch heel anders is dan samenspelen in een LANparty waar je de mensen waar je mee samenspeelt kent en waar je gewoon direct met ze kan communiceren.
Ik word oud ;(

[ Voor 19% gewijzigd door Metro2002 op 25-01-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theburninglink schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:42:
[...]

Kan alleen maar opmerken dat je geluk had dat hun tank er geen vaart achter zette, was blijkbaar nog wat punten het cappen :P
Hardcore, geen 3d spotting. Hun tank heb ik wel gezien, maar die zat in de andere tunnel en tegen de tijd dat die door had dat er helicopters binnenshuis vlogen was ik allang buiten. Wel even grondig kringspierknijpen op het moment dat ik hem zag overigens - de tank is wel de reden dat tunnelvliegen vaak misgaat ;)
Dat en mijn lompheid. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Metro2002 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:18:
[...]

Ik ben ook wel eens van een server geschopt met als reden: cheaten. Heel toevallig nadat ik net de admin een keer omgelegd had (in het spel dan he :P ) .
Ik cheat en hack echt nooit. Weet niet meer welke server dat was maar toen ik er destijds op ging zoeken waren er echt enorm veel mensen die van die server getrapt waren door de admin omdat ze zogenaamd hadden gecheat (lees: de admin hadden gekild)
8)7 sommige admins....
Goede admins op pubs zijn zeldzaam en in bf3 is het ook niet erg makkelijk zonder battlerecorder en shitty netcode.
Admin abuse komt ook veel voor in bf3, dat battlefield friends daar een filmpje over heeft gemaakt zegt al genoeg.
Toen ik admin was in bf2 mocht ik alleen bannen als ik bewijs had, als ik een paar keer iemand zou bannen zonder dat er wat aan de hand was dan raakte ik mijn admin rechten kwijt.
Vergeet nooit meer dat een clan mate 1 van de head admins die onder een andere naam aan het spelen was op onze server een ban gaf, nog 1 keer zo'n geintje en ik ga je voor je hele leven bannen was de reactie van de head admin.
Dan wil je wel uit kijken wat je doet als admin.

Wat ik mis is dat spelers die gebanned worden niet meer om een unban op het forum van de betreffende server vragen, hierdoor leren admins ook niets en denken ze dat ze een cheater hebben gebanned.

Edit zie dat je nog wat had toegevoegd :P

Ik kan alleen op TS als ik ook met diegene speel, als er te veel dingen door elkaar gezegt worden kan ik het niet volgen, ik moet met gamen ook in een soort flow komen anders bak ik er nixs van.

[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 25-01-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
NLsandman schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:44:
[...]
Wat ik mis is dat spelers die gebanned worden niet meer om een unban op het forum van de betreffende server vragen, hierdoor leren admins ook niets en denken ze dat ze een cheater hebben gebanned.
Tja, wat heeft het voor zin? Vroeger had dat nut omdat je om een demo kon vragen (of iig een demo review door andere admins achter de schermen).

Toen ik een tijdje adminde voor een CS server vond ik het zelfs met demo's vaak lastig te callen, dus ik zou echt niet weten hoe een bf3 admin cheaters pakt die niet door stats door de mand vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:15:
[...]

Ja wij vinden het ook vreemd, maar goed ik heb hem nog nooit zien hacken of het gevoel gehad dat hij dit deed, want dan moet hij een betere hack gebruiken, want laatst een match gedaan tegen zijn oude team (die toch een stuk meer ervaring hebben) en daar wonnen we van met moeite, wat een hele prestatie was.

ik heb zelf de phantom GTX670 en daarmee draai ik BF3 met ultra settings gisteren om canals. gemiddeld 60FPS (met lock) en drops naar minimaal 48 en daarom speel ik altijd op low settings, vreselijk die drops. BF3 ziet er zelfs nog mooi uit op low settings, misschien dat ik toch maar een keer mijn CPU ga vervangen, heb er nu een Intel i5 3550 inzitten, maar is in sommige gevallen toch een bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:58:
[...]

Dit zie je op Kharg op D en E wel vaker gebeuren als mensen hun heli willen fixen zonder RPGs te moeten koppen. Wij doen dit op Kharg ook weleens, als het zo uitkomt. Zeker als er tuig in de bouwplaats op D en C zit is dit een relatief veilige plek. Wat dit geval bijzonder maakt is het parkeren op een cubicle (zodat niemand je heli komt roven en tanks je niet zo 123 van buiten gevonden krijgen) en achteruit naar buiten fladderen. Op een cubicle heb ik wel eens geparkeerd gestaan maar dat was eigenlijk een ongelukje, en ik beuk als ik naar buiten moet gewoon een muur eruit en vlieg rechtdoor. Als hij zo goed weet wat hij kan dat hij dit 'gewoon effe' doet, kan ie zeker wel vliegen :)
Hij wist wat ie deed, deed het meerdere malen ;) en vliegen kon ie zeker, ik hoefde me TV amper bij te sturen, dat deed hij al voor me met het richten. Grappig dat als je dan naar zo iemand zn stats kijkt, hij een KD van 1.5 had een SPM van 450, hij springt er dus niet echt tussenuit, maar ik zou hem nooit willen tegenkomen als tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat geband zijn of nog steeds dat het gebeurt, bij het begin had ik ook niet in de gaten dat > boosten < niet mocht , wist ik veel ben 58 ga voor het eerst online game en die servers zijn gewoon bereikbaar dus ging ik ervan uit dat het allemaal mocht , ok weet NU beter want ik ben gereset das mijn straf mauw er verder niet over die reset maar GVD als ik toch al gestraft word door reset waarom dan NU nog geband worden van servers ?? ik ben toch al gestraft ?? en ja hoor weer zo iets , nu dat ik weer helemaal erin de game terug zit lvl 100 en speel al weer maanden op verschillenden server ZONDER problemen.................word ik ineens van de week in mijn lijst van favorieten van server geband UUHHHH metabans fckers dat het zijn, zo iets zou toch dan ook NIET meer mogen , je kan niet aan de gang blijven met dat bannen en kicken en dan moet je soms eens lezen waarom de reden is dat ik dan geband word meest idioten reden die je maar kan verzinnen , kom op zeg zo is de lol vaak er af als je eens met je vrienden een ronde wil gaan spelen en je niet met hun kan gaan spelen , tenslotte gereset en niet te vergeten verdomme ik heb meer dan zat geld uit gegeven om juist BF 3 te kunnen spelen , enne niet te vergeten ik hack en cheate NOOIT , zou niet eens weten hoe dat voor mij mogelijk is , ik kan in alles wat ik heb geprobeerd om die bans en kicks NIET ongedaan te laten maken die idioten , ze reageren artelijk of helemaal gewoon niet dus op mijn vragen enz.
zie eens dat plaatje te gek voor woorden :(

mag ik nu wel of niet wattenstaafjes gebruiken ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

http://i47.tinypic.com/34h8aic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:58:
[...]
Inderdaad Awesom0 zo heb ik dat gedaan. Ik geloofde er eerst niet in maar dit maakt echt een wereld van verschil! Ik heb je typ eens gebruikt maar werkt voor mij minder goed, voelt erg raar aan met verschil tussen X & Y !
Snap ik heel goed, het hangt ook van de wapens af waar je mee speelt en of je infantry of voertuigen speelt en of je een palm/claw/finger mousegrip hebt (ik ben een palmer). Op normale servers kom ik er altijd wel mee weg maar toen ik heel veel AnR speelde, merkte ik pas echt hoe dodelijk het was als je die headshots mist. Vandaar dat ik de x/y axis heb ingesteld op de M16A3 en ondertussen ook wel aan gewend geraakt met andere wapens.
Daar is toch wel een reden voor die ban gegeven neem ik aan? Anders kunnen we er ook niet zoveel zinnigs over zeggen. In het ergste geval: nieuwe account, nieuwe naam en diezelfde mate gewoon weer opnemen in je clan als hij echt niets fouts gedaan heeft.
Metro2002 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:18:
Merk wel dat 'samenspelen' via teamspeak toch heel anders is dan samenspelen in een LANparty waar je de mensen waar je mee samenspeelt kent en waar je gewoon direct met ze kan communiceren.
Ik word oud ;(
Welnee, lijkt me niet meer dan logisch. :)

Ik speel meestal met 2 maatjes en m'n broertje over Skype, het helpt gewoon zo ontzettend dat je van elkaar weet wat ze bedoelen als ze vage aanwijzingen geven als: "daar achter dat boompje", "pak 'em!" of een locatie omschrijven die nog niet een algemene naam heeft etc. etc. :P
[...]

Maak daar maar rustig 95%+ van, je moet echt meerdere rondes met iemand gespeeld hebben en niet op een handjevol rare deaths afgaan voor je daar echt iets zinnigs over kan zeggen behalve de obvious insta headshots met de meest leipe wapens op de meest belachelijke wapens of uit echt onmogelijke hoeken en afstanden.

We hebben zelf ook allemaal wel eens van die potjes dat alles waar je naar kijkt bij wijze van spreken al neergaat en een ronde later raak je NIETS meer.

Screenshots en demo's an sich zeggen tegenwoordig ook niets meer, je kan cheat software met een beetje moeite zo programmeren dat wat jij op je scherm ziet niet datgene is wat wordt opgenomen. Dan moet je echt uit de gameplay op moeten maken dat die acties onmogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 20:06

StrongArmLance

Endless flow

Wat, ik heb eindelijk die kut update geinstalleerd, is de installatie corrupt, wat. Dus repair installation, nou alles weer oké... Nou niet dus, steeds dezelfde error, flikker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik vind dat op de Aftermath mappen verplicht een sniper limit in iedere server moet zitten. Nu al te vaak gehad dat de tegen partij 20+ snipers had. En ja dan win je wel makkelijk, maar het is intens irritant dat je niet fatsoenlijk kan spawnen zonder gelijk neer geschoten te worden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:07:
Ik vind dat op de Aftermath mappen verplicht een sniper limit in iedere server moet zitten. Nu al te vaak gehad dat de tegen partij 20+ snipers had. En ja dan win je wel makkelijk, maar het is intens irritant dat je niet fatsoenlijk kan spawnen zonder gelijk neer geschoten te worden.
Ik vind dat alle mappen een verplichte sniperlimiet moeten hebben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

kristan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:55:
Wat, ik heb eindelijk die kut update geinstalleerd, is de installatie corrupt, wat. Dus repair installation, nou alles weer oké... Nou niet dus, steeds dezelfde error, flikker op.
Dan moet je hier zijn.
DanielWW2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:12:
Ik vind dat alle mappen een verplichte sniperlimiet moeten hebben. O-)
Die is er al, max 64. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
http://mp1st.com/2013/01/...xclusive-golden-dog-tags/

"Thanks, lolleflikker, for the tip!" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YES!!!!

Eindelijk, want laten we eerlijk zijn: wat is een shooter zonder golden dog tags??

Bugs en niet waargemaakte beloften vergeef ik ze direct zodra ik die golden dog tag binnen heb na 55 EOD bot kills tussen half 2 's middags en 7 uur 's avonds, die 30 jets met een rpg uit de lucht heb geschoten en met m'n G18 een 300m headshot kill heb! Kan niet wachten!

edit: zonder gekheid, wel cool dat je zo genoemd wordt :)

[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 25-01-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:27:
Over dat geband zijn of nog steeds dat het gebeurt, bij het begin had ik ook niet in de gaten dat > boosten < niet mocht , wist ik veel ben 58 ga voor het eerst online game en die servers zijn gewoon bereikbaar dus ging ik ervan uit dat het allemaal mocht , ok weet NU beter want ik ben gereset das mijn straf mauw er verder niet over die reset maar GVD als ik toch al gestraft word door reset waarom dan NU nog geband worden van servers ?? ik ben toch al gestraft ?? en ja hoor weer zo iets , nu dat ik weer helemaal erin de game terug zit lvl 100 en speel al weer maanden op verschillenden server ZONDER problemen.................word ik ineens van de week in mijn lijst van favorieten van server geband UUHHHH metabans fckers dat het zijn, zo iets zou toch dan ook NIET meer mogen , je kan niet aan de gang blijven met dat bannen en kicken en dan moet je soms eens lezen waarom de reden is dat ik dan geband word meest idioten reden die je maar kan verzinnen , kom op zeg zo is de lol vaak er af als je eens met je vrienden een ronde wil gaan spelen en je niet met hun kan gaan spelen , tenslotte gereset en niet te vergeten verdomme ik heb meer dan zat geld uit gegeven om juist BF 3 te kunnen spelen , enne niet te vergeten ik hack en cheate NOOIT , zou niet eens weten hoe dat voor mij mogelijk is , ik kan in alles wat ik heb geprobeerd om die bans en kicks NIET ongedaan te laten maken die idioten , ze reageren artelijk of helemaal gewoon niet dus op mijn vragen enz.

Stats reset door boosten ? dat heb ik bij niemand nog zien gebeuren eigenlijk.
Sterker nog er zijn spelers die op een pistol only server spelen en niet eens een stats reset krijgen, terwijl het officieel niet toegestaan is op ranked servers te spelen met limiet op wapens.

in de eerste paar maanden heb ik ook geboost in de chopper, maar niet zo extreem hard. het was meer om net die ene unlock af te maken of om beter te worden in de chopper.
stats reset is nog niet zo probleem, heb je nog iets om voor te spelen, maar dan moeten servers je daarna niet voor kicken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt te gek voor woorden net WEER 1 van de servers waar ik MAANDEN al op speel ...gekickt ........op mijn oude naam VOOR ik gereset werd , van de week geen probleem om op te spelen en NU wel ineens gekickt word er schijt ziek van ,

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Metabans.com: banned by Cheat-o-Meter @cheater_BF3

hoe gek kan het zijn of nog meer worden.
Boosten heb ik een keer of 15 gedaan en alleen maar om mijn K/D om hoog te krijgen , ik was al kolonel 100 en had alles zo'n beetje al unlockt , ik heb tientallen mails ook naar DICE en EA geschreven en...........die zeggen dat dat niet mag en zij kunnen niets aan doen wat o.a Metabans.com doen allemaal , enige wat ik zou moeten doen of hebben is een andere ID maar ja WEER een nieuwe game kopen echt niet word me te gek dit allemaal , stelletje idioten zijn het , ik ben genoeg gestraft dat zij mij gereset hebben vind ik of zie ik dat dan verkeert ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 10:26

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:47:
echt te gek voor woorden net WEER 1 van de servers waar ik MAANDEN al op speel ...gekickt ........op mijn oude naam VOOR ik gereset werd , van de week geen probleem om op te spelen en NU wel ineens gekickt word er schijt ziek van ,

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Metabans.com: banned by Cheat-o-Meter @cheater_BF3

hoe gek kan het zijn of nog meer worden.
Boosten heb ik een keer of 15 gedaan en alleen maar om mijn K/D om hoog te krijgen , ik was al kolonel 100 en had alles zo'n beetje al unlockt , ik heb tientallen mails ook naar DICE en EA geschreven en...........die zeggen dat dat niet mag en zij kunnen niets aan doen wat o.a Metabans.com doen allemaal , enige wat ik zou moeten doen of hebben is een andere ID maar ja WEER een nieuwe game kopen echt niet word me te gek dit allemaal , stelletje idioten zijn het , ik ben genoeg gestraft dat zij mij gereset hebben vind ik of zie ik dat dan verkeert ??
Als je slim was wist je al van te voren dat stat padding niet mag.

Eigen schuld dikke bult, hier hoef je niet te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Phntm schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:05:
Als je slim was wist je al van te voren dat stat padding niet mag.
Want al die Metro servers zijn dat niet of zo :? Onlangs nog meegemaakt dat ik #1 stond door alleen ammo te geven of te healen + reviven en 0 kills te maken :')
Hartelijk om gelachen ook op onze teamspeak server !! Ik doe dan soms mee omdat de rest het leuk vindt en soms gaan die rondes echt gewoon nergens over _O-
Eigen schuld dikke bult, hier hoef je niet te klagen.
Ja inderdaad : Waarom heb je BF3 voor de 2de keer gekocht ??! :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 03-10 10:26

Phntm

Tlingelingeling

nero355 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:12:
[...]

Want al die Metro servers zijn dat niet of zo :?
Die worden ook gereset, niet tegelijkertijd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom word ik nooit gekicked of gebanned?
Ik begin het me echt af te vragen omdat ik zelf regelmatig denk van hoe de f*ck heb ik iemand zo neergeschoten. :+

Insert smartass comment here................... (no you suck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:27:

Maak ff een account aan op http://www.superinfantryclan.com
Je mag je ban appeal ook in het nederlands doen, ze hebben head admins die nederlands spreken, leg netjes uit wat er is gebeurd, ga niet lopen schelden een dan komt het vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Phntm schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:18:
Die worden ook gereset, niet tegelijkertijd natuurlijk.
Dus niet... niemand niet... ken heel wat spelers die dat leuk vinden en niemand is gereset... ooit :P

Zelfs niet als je op een of andere server zit waar zoveel tickets zijn ingesteld dat de game tot wel 11 uur op kan lopen 7(8)7 Mafkezen :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Two guys, one chopper.
http://battlelog.battlefi...how/54014519/1/389682867/

Andere team was niet heel enthousiast over ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:23:
[...]

Maak ff een account aan op http://www.superinfantryclan.com
Je mag je ban appeal ook in het nederlands doen, ze hebben head admins die nederlands spreken, leg netjes uit wat er is gebeurd, ga niet lopen schelden een dan komt het vast goed.
bedankt heb een account aan gemaakt , waar moet ik naar toen is erg onoverzichtelijk , kan ik in NL mij daar duidelijk maken want mn engels is niks??
waar moet ik naar toe om kom daar niet uit , zie geen forum berichten of waar ik die kan plaatsen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Klik op ban appeal, vul de velden in en leg uit in het nederlands wat er aan de hand is.

@nero,

Ik heb 1 keer iemand een stat reset zien krijgen omdat hij heel veel spotte met de mav, die reset sloeg nergens op.

Stat padden is link, 1 report is genoeg voor een stat reset, ook moet je oppassen met pistol &knife only servers
2 keer reset, 3e keer is account ban op alle games die gelinkt zijn aan het origin account.

[ Voor 65% gewijzigd door NLsandman op 26-01-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Hoe draait Windows 8 trouwens met BF3? Las dat er punkbuster en Firefox problemen waren met de flash player?

Draai nu nog 7, maar de upgrade van 30 euro kon ik niet laten liggen en die knal ik erop als ik m'n nieuwe Hasswell setje heb Juni..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Jovas schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:08:
Hoe draait Windows 8 trouwens met BF3? Las dat er punkbuster en Firefox problemen waren met de flash player?

Draai nu nog 7, maar de upgrade van 30 euro kon ik niet laten liggen en die knal ik erop als ik m'n nieuwe Hasswell setje heb Juni..
De flash player draait bij mij inderdaad erg brak onder Windows 8 i.c.m. Firefox.
Wanneer ik BF3 opstart krijg ik vaak een balk in beeld met de melding dat de Flash Player gecrashed is.
Alles werkt wel gewoon op Battlelog maar wanneer ik een extra tabblad open of een Firefox scherm ernaast open dan werkt Flash op die pagina's niet en loopt de pagina vaak vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
DanielWW2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:47:
Waarom word ik nooit gekicked of gebanned?
Ik begin het me echt af te vragen omdat ik zelf regelmatig denk van hoe de f*ck heb ik iemand zo neergeschoten. :+

Insert smartass comment here................... (no you suck)
Gebeurd mij dus ook niet vaak. Maar waarschijnlijk omdat ik altijd op dezelfde servers speel. Ben denk ik in totaal 10 keer gekickt voor hackusations en 2 of 3 keer gebanned.

Heb een gemiddelde KD van 2,73 nu. Als dat 3,73 was geweest was ik al gebanned denk ik net als de RUSSIANBADGER

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

NLsandman schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 00:47:
@nero,

Ik heb 1 keer iemand een stat reset zien krijgen omdat hij heel veel spotte met de mav, die reset sloeg nergens op.
Hmm... mag wel uitkijken dan met mijn T-UGS verslaving :F W-T-F... die gasten sporen niet !!
Stat padden is link, 1 report is genoeg voor een stat reset, ook moet je oppassen met pistol &knife only servers
2 keer reset, 3e keer is account ban op alle games die gelinkt zijn aan het origin account.
Kom ik nooit op dus geen issue, maar eerlijk gezegd vind ik het stom dat ze dat verbieden... kan mij echt 0,0 schelen dat er een groep spelers is die een ziljoen knife en pistol kills hebben, maar de rest van de wapens niet gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 02:57:
Heb een gemiddelde KD van 2,73 nu. Als dat 3,73 was geweest was ik al gebanned denk ik net als de RUSSIANBADGER
Die kerel is echt niet gebanned vanwege een k/d van 3,73....

Maar los daarvan, hoe kan je er naar kijken, wordt al misselijk als ik hem hoor, laat staan zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
nero355 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 03:10:
[...]

Hmm... mag wel uitkijken dan met mijn T-UGS verslaving :F W-T-F... die gasten sporen niet !!

[...]

Kom ik nooit op dus geen issue, maar eerlijk gezegd vind ik het stom dat ze dat verbieden... kan mij echt 0,0 schelen dat er een groep spelers is die een ziljoen knife en pistol kills hebben, maar de rest van de wapens niet gebruiken :)
Wat helemaal triest is dat ze niets aan zulke servers doen en ook niet actief controleren, alleen als er een klacht komt gaan ze kijken naar het battle report en resetten dan de stats van de speler waar over geklaagt is, de anderen die ze ook zien in het battle report laten ze met rust, echt vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:08:

zelfde als onder 7 volgens mij.
draai hier al vanaf de release windows 8.
i5 3550, GTX670 en 8GB ram. alles op ultra settings 1920x1080 resolutie (met nog een 2e scherm eraan van 1440x900) is min. fps = 46 en de max is ruim boven de 60 (die van mij staat vast op 60 frames)

speel zelf gewoon op low om constant op de 60 te blijven en heel soms dropt hij naar 56fps, maar dat komt door me CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
pykow, jouw gtx 670, op wat voor clock draait de gpu?
Ik had benches bekeken van de kaart die ik vandaag krijg en hij scoort soms net zo goed als de gtx 680 reference model.
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik bijna een high end kaart heb, ben altijd voor de medium kaarten gegaan.

Je kunt dus bf3 op ultra spelen met die kaart?

PS, weet je zeker dat je cpu de bottleneck is? heb je al eens die grafiek in bf3 gedraait waar je de cpu en gpu prestaties in een grafiek ziet, op te roepen via de console in bf3?
Kan mij namelijk niet voorstellen dat een corei5 een bottleneck heeft op een single kaart, ik geloof dat dit pas aan de orde is met 3 way sli.

[ Voor 39% gewijzigd door NLsandman op 26-01-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 20:00
NLsandman schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:45:
Ik had benches bekeken van de kaart die ik vandaag krijg en hij scoort soms net zo goed als de gtx 680 reference model.
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik bijna een high end kaart heb, ben altijd voor de medium kaarten gegaan.

PS, weet je zeker dat je cpu de bottleneck is? heb je al eens die grafiek in bf3 gedraait waar je de cpu en gpu prestaties in een grafiek ziet, op te roepen via de console in bf3?
Kan mij namelijk niet voorstellen dat een corei5 een bottleneck heeft op een single kaart, ik geloof dat dit pas aan de orde is met 3 way sli.
Ik heb een GTX 660 TI en daar draai ik BF 3 mee op max. Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 03-10 14:41

ronalddus

Buffalo77

Ik vraag me dat inderdaad ook af, of dan de CPU de bottleneck wordt. In benchmarks zeggen ze altijd dat de cpu bijna niets uitmaakt. Maar testen die niet in singleplayer mode?

Je hoort ook vaak (voorbeeld): Ik draai maxed met een 6870. Sommige nemen genoegen met een gemiddelde van 30fps. Anderen willen ALTIJD boven de 60fps hebben, dus ook 64p bazaar met 50 man op 20m2. Dan wordt de verhouding tussen cpu en gpu een heel ander verhaal.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Bij Pykow is de CPU overduidelijk de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Lijkt mij ook heel sterk dat die i5 een bottleneck is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:45:

Ja dat weet ik zeker, want als ik bijvoorbeeld fifa 13 speel, dan heb ik af en toe ook dat hij hapert als publiek te keer gaat in een grote stadion (hoogste settings) en ook Need for speed most wanted op de hoogste settings draait keurig, maar zodra het druk wordt met regen, lichten en veel auto;s die op elkaar botsen dan gaat hij ook iets naar beneden.

als ik mijn cpu metertje bekijk dan schiet die helemaal omhoog en dus is de oorzaak wel bekend.
maar als je niet zo zeikerd bent als mij met me 60 FPS is de GTX670 echt een geweldige kaart.
en ja ik kan BF3 gewoon op ultra spelen met alles op max en dan gaat het 80% gewoon goed, maar er zitten ook momentjes in dat hij even inzakt en dat is wel jammer.
Ik ben het zelfde als jou, ik heb altijd een midrange kaart gehad en nu een keer een wat betere keert GTX670 die moeilijk te leveren was, maar heb er 1 moet goede cooler en draait verder als een zonnetje.
de Asus GTX670 zijn bijna gelijk aan de GTX680 van bijvoorbeeld msi, ze hebben die kaart goed overclocked.
fynrd1 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:16:
Wat moet het dan zijn ? videokaart draait alles als een zonnetje blijft heel erg cool en verbruikt niet eens 100% ( ok bij farcry 3 op hoogste settings, maar dan zit je ook op 35 a 50 fps)

|heb totaal niks te klagen verder over mijn pc die ik heb gehaald in augustus 2012.
ik ben alleen van een i7 naar een i5 gegaan voor de prijs en van een GTX460 naar GTX670.
wil nog een keer een moederboard en nieuwe voeding kopen voor mijn oude pc en daarmee even puzzelen ;) die is nu toch "dood" blue screens omdat het moederboard kapot is gegaan.

EDIT: Als ik vsync uitzet in BF3 dan krijg ik een direct X error gelijk ;) meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wie een keer zin heeft om op onze server te spelen, Metro CQ-L & Bandar TS in rotation. Voor jullie zal bandar niet zo boeiend zijn, maar Metro misschien wel. :) Platoon joinen en met de tag spelen levert een reserved slot op, voor wie zich vermaakt. We zitten overigens nog naar een 3e map te zoeken voor in de rotatie, die tussen beide mappen in ligt.. iemand een suggestie?

[ Voor 25% gewijzigd door fynrd1 op 26-01-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het hier laatst over een gast die verbannen was van ESL en de aap is uit de mauw.

Hij heeft een no recoil / burst macro gedownload van een website en deze 3 matches gebruikt van de 75matches en daarom is hij dus verbannen (TERECHT) hij is nu uit het team gezet bij ons.
Hij heeft geen BF3 ban of wat dan ook, want zijn scores zijn gewoon normaal (vandaar dat het me nooit opgevallen is), maar de aap is uit de mauw.

hij was toch van plan om te stoppen door de slechte netcode en buggy game.
maar goed ik denk dat hij zijn lesje nu wel geleerd heeft. het slaat compleet nergens op en het is puur een cheat wat hij dus gebruikt heeft, ook al is het maar om te testen en maar 3 matches gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:59:
Ik had het hier laatst over een gast die verbannen was van ESL en de aap is uit de mouw.

Hij heeft een no recoil / burst macro gedownload van een website en deze 3 matches gebruikt van de 75matches en daarom is hij dus verbannen (TERECHT) hij is nu uit het team gezet bij ons.
Hij heeft geen BF3 ban of wat dan ook, want zijn scores zijn gewoon normaal (vandaar dat het me nooit opgevallen is), maar de aap is uit de mouw.

hij was toch van plan om te stoppen door de slechte netcode en buggy game.
maar goed ik denk dat hij zijn lesje nu wel geleerd heeft. het slaat compleet nergens op en het is puur een cheat wat hij dus gebruikt heeft, ook al is het maar om te testen en maar 3 matches gebruikt.
FTFY
Sry moest even voor grammar nazi spelen...

Maar even ontopic:
Het valt toch helemaal niet makkelijk te achterhalen dat iemand een macro gebruikt??
Hoe is de aap uit de mouw gekomen dan?

[ Voor 7% gewijzigd door AdmiralSnipe op 26-01-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:29:
[...]

Ja dat weet ik zeker, want als ik bijvoorbeeld fifa 13 speel, dan heb ik af en toe ook dat hij hapert als publiek te keer gaat in een grote stadion (hoogste settings) en ook Need for speed most wanted op de hoogste settings draait keurig, maar zodra het druk wordt met regen, lichten en veel auto;s die op elkaar botsen dan gaat hij ook iets naar beneden.

als ik mijn cpu metertje bekijk dan schiet die helemaal omhoog en dus is de oorzaak wel bekend.
maar als je niet zo zeikerd bent als mij met me 60 FPS is de GTX670 echt een geweldige kaart.
en ja ik kan BF3 gewoon op ultra spelen met alles op max en dan gaat het 80% gewoon goed, maar er zitten ook momentjes in dat hij even inzakt en dat is wel jammer.
Ik ben het zelfde als jou, ik heb altijd een midrange kaart gehad en nu een keer een wat betere keert GTX670 die moeilijk te leveren was, maar heb er 1 moet goede cooler en draait verder als een zonnetje.
de Asus GTX670 zijn bijna gelijk aan de GTX680 van bijvoorbeeld msi, ze hebben die kaart goed overclocked.

[...]

Wat moet het dan zijn ? videokaart draait alles als een zonnetje blijft heel erg cool en verbruikt niet eens 100% ( ok bij farcry 3 op hoogste settings, maar dan zit je ook op 35 a 50 fps)

|heb totaal niks te klagen verder over mijn pc die ik heb gehaald in augustus 2012.
ik ben alleen van een i7 naar een i5 gegaan voor de prijs en van een GTX460 naar GTX670.
wil nog een keer een moederboard en nieuwe voeding kopen voor mijn oude pc en daarmee even puzzelen ;) die is nu toch "dood" blue screens omdat het moederboard kapot is gegaan.

EDIT: Als ik vsync uitzet in BF3 dan krijg ik een direct X error gelijk ;) meer mensen hier last van ?
Wat is zeiken, jij wilt graag een stabiele framerate, dat ik daar wat minder na kijk betekent niet dat ik jouw een zeikerd vind,lol.

Ik heb mijn kaart getest en heb ook framedrops van locked 60 naar 56 fps in hele drukke momenten met veel rook en vuur maar ik denk dat het meer de particals zijn die het mijn gpu moeijlijk maken, ik heb namelijk een amd 1090t hexa core, die legt het af tegen een core i5 dus ik zou veel meer last van frame drops moeten hebben?

bench van tweakers:

test systeem specs
reviews: GTX 670: een kleinbehuisd monster

Bench resultaat bf3

reviews: GTX 670: een kleinbehuisd monster

Nice dat die gast heeft toe gegeven dat hij wat gebruikte, jammer dat je denkt iemand te kennen en gewoon cheat.

@fynrd1,

Werkt zo'n map rotatie wel? Metro spelers zijn geen Armored kill spelers?

[ Voor 3% gewijzigd door NLsandman op 26-01-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Dat weten we eigenlijk niet, we proberen het gewoon uit.. Voor ieder wat wils..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Laatst online: 24-06 19:43
Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:56:
[...]

zelfde als onder 7 volgens mij.
draai hier al vanaf de release windows 8.
i5 3550, GTX670 en 8GB ram. alles op ultra settings 1920x1080 resolutie (met nog een 2e scherm eraan van 1440x900) is min. fps = 46 en de max is ruim boven de 60 (die van mij staat vast op 60 frames)

speel zelf gewoon op low om constant op de 60 te blijven en heel soms dropt hij naar 56fps, maar dat komt door me CPU.
Ik snap niet hoe jij kan droppen naar 56FPS met een i5 3550, ik heb hier zelf een i5 2500k/GTX570/8GB RAM en ik haal met low settings constant een fps van 80 omdat ik hem daar op heb gelocked (alle DLCs)
En ik speel altijd met 64p en als ik rush speel 32p.

Ik draai wel windows 7 en geen windows 8(sla ik ook mooi over), maar die CPU kan echt niet jou bottleneck zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door QPeter op 26-01-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 03:36:
[...]

Die kerel is echt niet gebanned vanwege een k/d van 3,73....

Maar los daarvan, hoe kan je er naar kijken, wordt al misselijk als ik hem hoor, laat staan zie....
Heb je z'n film gekeken waarin die het verhaal vertelt? Blijkbaar niet aangezien je zegt dat je er niet naar kan kijken.

Beste youtuber die Battlefield footage uitzendt imo.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:36:
[...]

Heb je z'n film gekeken waarin die het verhaal vertelt? Blijkbaar niet aangezien je zegt dat je er niet naar kan kijken.

Ik heb dat betreffende filmpje wel gezien en je mag mij wel uitleggen waaruit blijkt dat hij daadwerkelijk om die k/d verbannen is. Sterker nog, ik vond het maar een wazig verhaal en hij deed er wel heel erg luchtig erover, luchtiger dan je zou denken als je een leuk inkomen uit je youtube bf3 filmpjes komen.

Ik trek zelf zijn manier van praten absoluut niet, maar ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik in iedergeval niet na al die uren spelen :)

http://youtu.be/GfIxvRSEBv8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 23:59
QPeter schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:38:
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik in iedergeval niet na al die uren spelen :)

Amateur _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:38:

is een glitch, je kogel gaat namelijk door het dak naar achteren en daarom heb je een disable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
rickyy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:36:
[...]

Heb jij dat filmpje wel gekeken? Of is je Engels zo dramatisch dat je daaruit begrijpt dat ie vanwege z'n KD geband is?

En @ Awesom-O: Wat je zegt, ieder z'n ding, ik kan van eigenlijk alleen zijn filmpjes echt genieten, vanwege dragelijke stem, soort humor, gameplay etc. maar daar hoeft idd geen discussie over gevoerd te worden. Wat ik echter wel wil zeggen is, als er één ding uit z'n filmpjes naar voren komt is dat hij totaal niks geeft om z'n stats en dat het ook niet de meest snuggere/opmerkzame gast is, dus dat ik (persoonlijk!) vind dat zijn filmpje met 'uitleg' over de ban best geloofwaardig overkomt. Ik zou het zelf ook begrijpen als mensen na zo'n incident tot op de bodem willen uitzoeken waar het mogelijke misverstand zich heeft voorgedaan, maar met het beeld dat ik van hem heb vind ik het wel geloofwaardig dat hij niet zo'n persoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
fynrd1 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:16:
De GTX 670 is de bottleneck, mijn i7 920 op 3.8ghz trekt hem ook naar 100% GPU load, de performance graph in BF3 is dan ook perfect.

Als ik de details op low zet schiet de framerate omhoog..

Conclusie, de GTX 670 is de bottleneck, bij Pykow dus ook en die heeft een krachtigere en nieuwere CPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:16:
En @ Awesom-O: Wat je zegt, ieder z'n ding, ik kan van eigenlijk alleen zijn filmpjes echt genieten, vanwege dragelijke stem, soort humor, gameplay etc. maar daar hoeft idd geen discussie over gevoerd te worden. Wat ik echter wel wil zeggen is, als er één ding uit z'n filmpjes naar voren komt is dat hij totaal niks geeft om z'n stats en dat het ook niet de meest snuggere/opmerkzame gast is, dus dat ik (persoonlijk!) vind dat zijn filmpje met 'uitleg' over de ban best geloofwaardig overkomt. Ik zou het zelf ook begrijpen als mensen na zo'n incident tot op de bodem willen uitzoeken waar het mogelijke misverstand zich heeft voorgedaan, maar met het beeld dat ik van hem heb vind ik het wel geloofwaardig dat hij niet zo'n persoon is.
Ik kijk al tijden naar badger alleen iets aan die video van zijn ban klopt niet 100%.
Ik geloof niet dat hij echt bewust "gecheat" heeft volgens definities van GGC maar hij heeft wel degelijk iets stoms gedaan, waarschijnlijk met de file tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 22:23:
[...]

is een glitch, je kogel gaat namelijk door het dak naar achteren en daarom heb je een disable.
Ik dacht dat hij zo bounced en dus 2 x een hit maakt?
DanielWW2 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:34:
[...]

Ik kijk al tijden naar badger alleen iets aan die video van zijn ban klopt niet 100%.
Ik geloof niet dat hij echt bewust "gecheat" heeft volgens definities van GGC maar hij heeft wel degelijk iets stoms gedaan, waarschijnlijk met de file tweaker.
De mensen op mordorhq die de filetweaker color grading mod hadden gebruikt konden in zijn filmpjes zien dat hij het ook gebruikte, de mod paste de fov van het inzomen aan.
Ach iedereen was gewaarschuwd dit niet op ranked te gebruiken omdat het risico op een ban te groot was.

[ Voor 54% gewijzigd door NLsandman op 27-01-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Zat net bij TheMongolFPS in een server en er was zo'n kloon die hem steeds volgt.
Die kerel die nu MongolFPS heet die zat me toch een partijtje te hacken...
Was op gulf of Oman en elke keer dat ik spawne schoot hij me vanaf de andere kant van de map neer met een BTF-90...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik kwam net een goeie speler tegen in een rondje scavenger epicenter 32 spelers. hij stond ver boven de rest in de score. Maar er waren toch een paar vreemde momenten dat ie me neerschoot. Hij eindigde 1e met 98-15

Als ik op z'n profiel kijk is ie lvl 14 in 89 uur, 10.400 kills, 1000spm, 3.4kdr en een avg. accuracy van 42%. Vooral het laatste vind ik vrij hoog. Het zal wel aan mijn eigen gepruts liggen dat ik zulke stats godlike vind.

Overigens best een vermakelijke spelmodus dat scavenger, houd de actie er goed in. Ook goed voor de handgun ribbons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hippocampus schreef op zondag 27 januari 2013 @ 02:48:
Ik kwam net een goeie speler tegen in een rondje scavenger epicenter 32 spelers. hij stond ver boven de rest in de score. Maar er waren toch een paar vreemde momenten dat ie me neerschoot. Hij eindigde 1e met 98-15

Als ik op z'n profiel kijk is ie lvl 14 in 89 uur, 10.400 kills, 1000spm, 3.4kdr en een avg. accuracy van 42%. Vooral het laatste vind ik vrij hoog. Het zal wel aan mijn eigen gepruts liggen dat ik zulke stats godlike vind.

Overigens best een vermakelijke spelmodus dat scavenger, houd de actie er goed in. Ook goed voor de handgun ribbons :)
Ziet er wel legit uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
Een average accuracy van 42% over 89 uur legit? Alleen als hij enkel sniper speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:16
Snorro schreef op zondag 27 januari 2013 @ 05:24:
[...]

Een average accuracy van 42% over 89 uur legit? Alleen als hij enkel sniper speelt.
Of shotguns. Veel in een tank zitten. Wapens met hoge accuracy (an94 bijv.)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:59:
Ik had het hier laatst over een gast die verbannen was van ESL en de aap is uit de mauw.
Gaat dit niet over de kat? >:)

[ Voor 11% gewijzigd door pafdaddy op 27-01-2013 09:43 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
kevz schreef op zondag 27 januari 2013 @ 06:07:
[...]

Of shotguns. Veel in een tank zitten. Wapens met hoge accuracy (an94 bijv.)
Shotguns zou idd ook nog kunnen, my bad. Een tank niet, accuracy op battlelog gaat alleen over wapens, voertuigen worden niet meegeteld. AN94 is ook gewoon uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Jovas schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 23:20:
[...]
De GTX 670 is de bottleneck, mijn i7 920 op 3.8ghz trekt hem ook naar 100% GPU load, de performance graph in BF3 is dan ook perfect.

Als ik de details op low zet schiet de framerate omhoog..

Conclusie, de GTX 670 is de bottleneck, bij Pykow dus ook en die heeft een krachtigere en nieuwere CPU
Phew, sterk te geloven... BF3 draait op mijn dual boot (Win 8/OS X 10.8.2) Hackintosh op een i3770K en een GTX670 op een 27" 2.560*1.440 monitor méér dan comfortabel. Met GPUZ paar keer naar max. load en max. temp gekeken en dat bleef allemaal keurig onder kritische waarden. Heb settings niet (meer) op ultra staan, maar mijn temps komen niet boven de 60 graden voor de GPU! En maar goed ook, heb schijt hekel aan lawaai uit mijn kast...

Van de week met Fonta en Codecaster op een Wake rondje beland... man, man, man,... wat kun je daar hard geraped worden!!! Joinde halverwege en ons complete arsenaal aan wapens was al gejat door de enemy... Air supremacy, niet normaal meer,....nu weet ik weer waarom ik van die mappen afblijf... Het volgende rondje op Firestorm met Codecaster lekker 'normaal' weer bovenin geëindigd :)

off topic: iemand al World of Tanks geprobeerd? Toch een variant op BF3 tank superiority warfare??

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en weer een ban aan me broek hangen. Reason hacker ECHT dit verpest het gewoon om BF3 te blijven spelen met deze admins

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:27:
en weer een ban aan me broek hangen. Reason hacker ECHT dit verpest het gewoon om BF3 te blijven spelen met deze admins
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Opv98.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hippocampus schreef op zondag 27 januari 2013 @ 02:48:

Sinds de aanbiedingen in december wat betreft bf3 op origin hebben diverse spelers met meer als 1000 uur een nieuwe key gekocht, het is een vorm van trollen.
Heb dit in bc2 ook gedaan nadat ik bijna 1000 uur had, je moet de reacties zien als je als newbie de server ownt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:09
Ben vandaag begonnen met vliegen in een jet maar bak er niks van. Als ik wil draaien moet ik dan meer mijn toetsenbord of muis gebruiken? Een simpele bocht is al moeilijk, jaja slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-10 13:53

Mavamaarten

Omdat het kan!

Versteegrob schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:30:
Ben vandaag begonnen met vliegen in een jet maar bak er niks van. Als ik wil draaien moet ik dan meer mijn toetsenbord of muis gebruiken? Een simpele bocht is al moeilijk, jaja slecht :(
Ik bak zelf niet al te veel van vliegen, maar ik vind keyb+muis toch het makkelijkste.
Ohja, en als je wil draaien dan moet je remmen dan is je draaicirkel veel kleiner.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Speel ook met de combi. Ga maar is de hele avond oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 19:04
pijltjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gelijk even testen. Vlieg normaal met a s d w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
Ik gebruik tobo (w,a,s & d + arrow keys) voor het globale vliegen (en vaak ook in dogfights).
Wanneer ik duikvluchten met rockets maak op ground units gebruik ik tijdens de duik (waar ik vol rem, om zo 2~3 salvo's af te krijgen) de muis om preciezer mijn targets te raken.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
NLsandman schreef op zondag 27 januari 2013 @ 16:39:
[...]
Sinds de aanbiedingen in december wat betreft bf3 op origin hebben diverse spelers met meer als 1000 uur een nieuwe key gekocht, het is een vorm van trollen.
Heb dit in bc2 ook gedaan nadat ik bijna 1000 uur had, je moet de reacties zien als je als newbie de server ownt :9
In BFBC2 kon je gewoon een nieuw profiel aanmaken, zonde voor je geld dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 03-10 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Even een potje zitten lamen op Epicenter met een Mortar. Ideale map daarvoor, je kan op heel veel plaatsen je mortar binnen zetten. Je kunt dan wel iedereen raken, maar kan niet terug geraakt worden door een mortar. Teammate met een medipack ernaast, en trollen maar. De rage op de chat was weer fantastisch. :)

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie ging er vandaag de verkeerde kant op? Het staat op deze video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:46:
Wie ging er vandaag de verkeerde kant op? Het staat op deze video.
Die titel alleen al _O-

Leuk als inspiratie voor de BFF video's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
QPeter schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:46:
[...]

In BFBC2 kon je gewoon een nieuw profiel aanmaken, zonde voor je geld dus 8)7
Dat weet ik alleen in bf3 kan dat niet meer en moet je een nieuwe key met een nieuw account aanmaken maar mijn punt was meer dat je niet moet blindstaren op de rank :)

@bf friends,

Die noob is echt cool :o

[ Voor 5% gewijzigd door NLsandman op 28-01-2013 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:22:
Even een potje zitten lamen op Epicenter met een Mortar. Ideale map daarvoor, je kan op heel veel plaatsen je mortar binnen zetten. Je kunt dan wel iedereen raken, maar kan niet terug geraakt worden door een mortar. Teammate met een medipack ernaast, en trollen maar. De rage op de chat was weer fantastisch. :)
Ja dat kan ik mij ook wel voorstellen,het is de grootste noob wapen van bf3,mensen die dat ding gebruiken moeten direct gebanned voor 1 maand, daarbij vind ik ze nog zielig ook! en dan ook nog als naam NOFEAR gebruiken :'(

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Pagina: 1 ... 159 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.