Ik heb een asus rampage extreme 4 plus 3930k op 4500 mhz en 2x 6970 plus 32 gig en 2 ssd in raid 0 en ook ik heb last van die rot lag,dus het ligt niet echt aan de configuratie waar je mee speelt.Plus de 120 mbit van ziggo met een gemidelde ping van 5.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:31:
[...]
Nee, die van Pykow heb ik nog niet echt naar gekeken. Basically komt het er voor mij op neer: windows strippen naar bare-minium om te gamen, alle onnodige in- en outputs qua cpu/ssd/geheugen voorkomen, onnodig netwerkverkeer voorkomen en prioritiseren, muis en beeldinstellingen plus game settings.
Maar het verschilt ook van persoon tot persoon, er zijn ook mensen die geen last lijken te hebben van vsync, muisacceleratie, network smoothing etc. terwijl het voor anderen gelijk onspeelbaar wordt of voelt.
Ik heb ook nog een relatief oud bakje staan, misschien is het onmerkbaar als je een dikke i7 etc.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper