Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:31:
[...]

Nee, die van Pykow heb ik nog niet echt naar gekeken. Basically komt het er voor mij op neer: windows strippen naar bare-minium om te gamen, alle onnodige in- en outputs qua cpu/ssd/geheugen voorkomen, onnodig netwerkverkeer voorkomen en prioritiseren, muis en beeldinstellingen plus game settings.

Maar het verschilt ook van persoon tot persoon, er zijn ook mensen die geen last lijken te hebben van vsync, muisacceleratie, network smoothing etc. terwijl het voor anderen gelijk onspeelbaar wordt of voelt.

Ik heb ook nog een relatief oud bakje staan, misschien is het onmerkbaar als je een dikke i7 etc. :)
Ik heb een asus rampage extreme 4 plus 3930k op 4500 mhz en 2x 6970 plus 32 gig en 2 ssd in raid 0 en ook ik heb last van die rot lag,dus het ligt niet echt aan de configuratie waar je mee speelt.Plus de 120 mbit van ziggo met een gemidelde ping van 5.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:53:
[...]

Is een ping-kicker nu ook al tegen de voorwaarden die ze stellen aan een eigen server? Wat een mongolen zeg :')
"rent your own server" en dan vervolgens verbieden dat er custom rules gelden 8)7
Nee maar dice weigert omdit in bf3 server in te bouwen, nu moet men met plugins werken via rcon tools en wat ik heb begrepen werkt dat niet zo fijn omdat de server geen ping informatie geeft.
Tis heel stom, wij zien gewoon de ping in game maar de rcon tools zien dit niet.

Ik heb dit al zo vaak aan mikael kalms gevraagd maar hij reageert daar gewoon niet op.

Misschien dat 1 van de admins van de got server hier wat meer over weet want ik heb al meer dan een half jaar geen server meer ingesteld met procon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:39
Wat een domme k*t regeltjes hebben sommige servers toch.
Dacht even leuk een paar rondjes Damavant Peak rush te doen word ik opeens in het heetst van de strijd gekicked wegens een "abnormaal" hoog kd van 5.82...
Is vandaag nu al 2x gebeurt binnen een paar potjes tijd.

~edit: ghehe, Damavand Rush ronde winnen binnen 9 minuten.

http://battlelog.battlefi...how/53806739/1/336464702/

[ Voor 22% gewijzigd door AdmiralSnipe op 22-01-2013 17:52 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Oef,.. de laatste posts (over NICs, UDP, TCP etc. etc.) lezende denk ik weer,... mijn god... of jullie moeten 'thuis' werken, hebben een vrije dag, zijn ziek of hebben op het werk/school de luxe om af en toe een epistel van een half uur te schrijven... Ik bewonder daarentegen jullie gedrevenheid om er meer uit te persen. Heb ik niet met gamen in het algemeen of BF3 in het bijzonder, wel in andere zaken... ieder zijn ding.

Wat ik mij afvroeg is of jullie zin hebben om in de zomer iets van een BF3 'endgame' LAN-party op te zetten...? Kunnen we elkaar eens in real-life zien! Misschien is dit eerder geprobeerd,... zit je er niet op te wachten.... misschien wil je wel maar mag je niet van je vriendin of moeder, heb je nog geen rijbewijs of moet je op je vier kinderen, vrouw en hond passen. Leuk, elkaar 'leren kennen' Denk dat we dan wat minder flaming en bashing krijgen... of juist niet... moet ik een paar oververhitte GoT'ers uit elkaar houden, BF3 style, ha, ha,.. niet GoT'ers ook welkom natuurlijk.. kunnen we gelijk wat 4 tegen 4 spelen etc.

Hoe zit dat met het animo?

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beta-ark schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:53:
[...]
Ik heb een asus rampage extreme 4 plus 3930k op 4500 mhz en 2x 6970 plus 32 gig en 2 ssd in raid 0 en ook ik heb last van die rot lag,dus het ligt niet echt aan de configuratie waar je mee speelt.Plus de 120 mbit van ziggo met een gemidelde ping van 5.
Damn impressive systeempje, dan hoef je in elk geval niet windows te strippen! :) Als ik vragen mag, is dat voor de hobby of gebruik je zo'n beest ook voor werk?
DirtySanchez schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:52:
Oef,.. de laatste posts (over NICs, UDP, TCP etc. etc.) lezende denk ik weer,... mijn god... of jullie moeten 'thuis' werken, hebben een vrije dag, zijn ziek of hebben op het werk/school de luxe om af en toe een epistel van een half uur te schrijven... Ik bewonder daarentegen jullie gedrevenheid om er meer uit te persen. Heb ik niet met gamen in het algemeen of BF3 in het bijzonder, wel in andere zaken... ieder zijn ding.

Wat ik mij afvroeg is of jullie zin hebben om in de zomer iets van een BF3 'endgame' LAN-party op te zetten...? Kunnen we elkaar eens in real-life zien! Misschien is dit eerder geprobeerd,... zit je er niet op te wachten.... misschien wil je wel maar mag je niet van je vriendin of moeder, heb je nog geen rijbewijs of moet je op je vier kinderen, vrouw en hond passen. Leuk, elkaar 'leren kennen' Denk dat we dan wat minder flaming en bashing krijgen... of juist niet... moet ik een paar oververhitte GoT'ers uit elkaar houden, BF3 style, ha, ha,.. niet GoT'ers ook welkom natuurlijk.. kunnen we gelijk wat 4 tegen 4 spelen etc.

Hoe zit dat met het animo?
Hehe, een beetje van alles eigenlijk, maar die tijd moet 's avonds of in 't weekend gewoon ingehaald worden als het werk niet op tijd af is. :)

Wat de Endgame Lan betreft, lijkt me best gezellig, altijd tof om nieuwe mensen te ontmoeten en een gezicht te hebben bij de GoTter en onder het genot van een pilsje door te babbelen. Qua organisatie is het wel een hele kluif waar ik zelf niet al te veel tijd aan kan besteden de komende weken.

Locatietechnisch zal 't zuiden wel een moetje zijn gezien onze Belgische vrinden, maar zolang zij de pinten verzorgen wil ik wel uit het hoge noorden afreizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
NLsandman schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:03:
[...]

Nee maar dice weigert omdit in bf3 server in te bouwen, nu moet men met plugins werken via rcon tools en wat ik heb begrepen werkt dat niet zo fijn omdat de server geen ping informatie geeft.
Tis heel stom, wij zien gewoon de ping in game maar de rcon tools zien dit niet.

Ik heb dit al zo vaak aan mikael kalms gevraagd maar hij reageert daar gewoon niet op.

Misschien dat 1 van de admins van de got server hier wat meer over weet want ik heb al meer dan een half jaar geen server meer ingesteld met procon.
Ik ben admin op een server en wij gebruiken in Procon ook een pingkicker plugin. Deze pingt de spelers en kijkt of hun ping niet hoger is dan wat wij hebben ingevuld (geloof 150).
Als hij de pings test zie ik wel alle pings van spelers voorbij komen, maar heb in de logs eigenlijk nog nooit kunnen zien of er ook daadwerkelijk iemand geautokickt is vanwege zijn ping. En idd, in Procon zelf kun je de pings niet uitlezen, dat kun je enkel in BF3 zelf.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:29:
Wat een domme k*t regeltjes hebben sommige servers toch.
Dacht even leuk een paar rondjes Damavant Peak rush te doen word ik opeens in het heetst van de strijd gekicked wegens een "abnormaal" hoog kd van 5.82...
Is vandaag nu al 2x gebeurt binnen een paar potjes tijd.

~edit: ghehe, Damavand Rush ronde winnen binnen 9 minuten.

http://battlelog.battlefi...how/53806739/1/336464702/
sja ik joinde pas geleden 2 servers op 1 avond en kreeg 2x een kick.
KD van 14.0 was volgens hun een kick waard. en potje daarna op een andere server had ik een kd van 9.0 en kreeg ik ook de zelfde kick.Het lijkt hoog maar als je een server joined aan het begin van de match en je hebt van die lui lopen die niet opletten, sta je binnen notime op een hoge score en daarna neemt het gruwelijk af omdat mensen dan wel wakker zijn.

Best knap in je eentje eigenlijk binnen 9 minuten een potje rush winnen. ik heb zelf in metro een record tijd gehaald samen met een clan maat. We spawnen en rennen gelijk naar de Mcoms ik pak A en hij B en zo gingen we echt van punt naar punt en na het destroyen van de twee mcoms, 15 seconde tellen en lopen maar. Zelfde verhaal en daarna 10 seconde gewacht voor de laatste mcoms. het was echt rennen, killen, armen, verdedigen en door rennen enz.

ook 1x op Seine crossing gehad. toen zat ik in de lav en binnen no time waren we klaar, duurde ook ongeveer 10 minuutjes. zijn niet de leukste potjes om te spelen, maar goed

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:00:
[...]

sja ik joinde pas geleden 2 servers op 1 avond en kreeg 2x een kick.
KD van 14.0 was volgens hun een kick waard. en potje daarna op een andere server had ik een kd van 9.0 en kreeg ik ook de zelfde kick.Het lijkt hoog maar als je een server joined aan het begin van de match en je hebt van die lui lopen die niet opletten, sta je binnen notime op een hoge score en daarna neemt het gruwelijk af omdat mensen dan wel wakker zijn.

Best knap in je eentje eigenlijk binnen 9 minuten een potje rush winnen. ik heb zelf in metro een record tijd gehaald samen met een clan maat. We spawnen en rennen gelijk naar de Mcoms ik pak A en hij B en zo gingen we echt van punt naar punt en na het destroyen van de twee mcoms, 15 seconde tellen en lopen maar. Zelfde verhaal en daarna 10 seconde gewacht voor de laatste mcoms. het was echt rennen, killen, armen, verdedigen en door rennen enz.

ook 1x op Seine crossing gehad. toen zat ik in de lav en binnen no time waren we klaar, duurde ook ongeveer 10 minuutjes. zijn niet de leukste potjes om te spelen, maar goed
Met hoeveel man zijn ze dan op de server? Ik speel vooral 64 maps en heb daar weinig tot nooit last van, wss is het te druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:04:
[...]

Met hoeveel man zijn ze dan op de server? Ik speel vooral 64 maps en heb daar weinig tot nooit last van, wss is het te druk?
24 tot 32 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Ik gebruik dualboot, 1 installatie op mijn SSD met windows 7 die ik alleen maar gebruik voor BF3 (en soms nog een ander multiplayer/singleplayer spelletje. Voor de rest moet ik zeggen dat ik totaal geen lag heb in BF3, of slechte hitreg. Enige waar ik soms last van heb is dat ik achter muurtje ga/zit en dat ik dan alsnog dood ga.

2e installatie staat op mijn vaste schijf, die gebruik ik voor mijn dagelijks gebruik & werkgerelateerde dingen (vul maar in).
Ik heb nog niet het geld ervoor overgehad om eens een goed servertje te kopen daarvoor.

@Pyk0w
Ik weet niet hoe jij je draadloos netwerk hebt beveiligd, maar mocht het zo zijn dat jij de beveiligings encrypties TKIP gebruikt zou ik je willen adviseren/voorstellen om AES te gaan gebruiken. Dit is veiliger en ze zeggen(het internet) dat het kwa preformance sneller is omdat AES hardware matig is en TKIP een softwarematig iets is gebouwt op WEP encrypties. (@Knettergek verbeter me met alle plezier als ik het verkeerd heb) Ik zeg niet dat dit al je problemen gaat verhelpen want draadloos netwerk heeft met veel meer factoren uit te maken, Maar hier zou je misschien nog enigzins een kleine preformance boost uit kunnen halen, mocht je nog geen AES gebruiken.

Ik werk zelf niet met draadloos, en toen ik er een keer mee moest werken had ik na paar keer gamen er schoon genoeg van en had ik binnenkortste keren een 30meter UTP kabel van de meter kast naar mijn slaapkamer naar boven lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* DaniëlWW2 heeft nog nooit bedraad online gespeeld, altijd wifi. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Weet iemand trouwens waarom je soms niet op je squad kan spawnen? Is dat per gamemode verschillend, ik speel altijd normal, geen hardcore. Maar bijvoorbeeld tank superiority net kon ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preau schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:42:
Weet iemand trouwens waarom je soms niet op je squad kan spawnen? Is dat per gamemode verschillend, ik speel altijd normal, geen hardcore. Maar bijvoorbeeld tank superiority net kon ik het niet.
In deze gamemode is dat ook niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:23:
Ik werk zelf niet met draadloos, en toen ik er een keer mee moest werken had ik na paar keer gamen er schoon genoeg van en had ik binnenkortste keren een 30meter UTP kabel van de meter kast naar mijn slaapkamer naar boven lopen :)
Hehe dit is ZOOOO herkenbaar, in Groningen zie je ook menig UTP kabeltje via de ramen een paar verdiepingen hoger weer een raam naar binnen gaan. Ik game ook NOOIT meer draadloos, gvd wat was dat afzien deze zomer.
DanielWW2 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:30:
* DaniëlWW2 heeft nog nooit bedraad online gespeeld, altijd wifi. O-)
Damn..... ik wordt al gek met een draadloze muis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 11:32

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zat net te zoeken of er misschien ook [GoT] Aftermath servers zijn, maar alleen "mapnaam" only servers. Vind ik niet gek dat er 3 van de 4 leeg zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Nou eerste avondje als admin, gelijk deze klojo http://battlelog.battlefi...nchained/stats/284426837/

Ik weet niet hoe hij het doet maar hij kan elke server laten crashen? Ik kan hem ook niet bannen? Godmode?

[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 22-01-2013 20:10 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Sinds dit weekend heeft een hacksite een hack uitgebracht die servers laat crashen.

Op battlelog worden threads hier over gesloten.

[ Voor 24% gewijzigd door NLsandman op 22-01-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

:-( Nou geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Wachten tot dice met een security fix komt, de hack komt van een russische website.

YouTube: MrThekingsiteTV

6e filmpje laat hij zien wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ja ik zie het, kwam hem tegen op battlelog net, als ik het goed zie kan hij dus ook pbbans uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Niet dat ik weet, ban hem op name en guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ja het is eindelijk gelukt, ik heb hem even gevolgd via de liveupdate, je ziet hem in een paar minuten naar 10 / 20 kills gaan en dan gelijk een server crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Benoemen van een cheater is niet nodig daar kan men zelf ook wel achter komen :)

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:56:
Damn..... ik wordt al gek met een draadloze muis. :)
Dat heb ik ook nog even gehad, dan ook nog heel even een Trust muis maar nu lekker fijn mijn MX518.
Echt Trust is bagger. Ik merkte gewoon dat waar je op mikte steeds versprong en dan niet z'n beetje ook. Raak dan maar iets. :/

En mensen klagen soms echt te veel. (doe ik ook)
Ik word zo vaak gekilled dankzij lag dat het niet normaal meer is. Toch heb ik nog steeds een 2.25 K/D zonder dat ik bewust voor K/D speel. Met een bedrade verbinding ben ik denk ik gewoon goddelijk. :+
Blijven dromen. ;)
NLsandman schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 20:12:
Sinds dit weekend heeft een hacksite een hack uitgebracht die servers laat crashen.

Op battlelog worden threads hier over gesloten.
Nieuw dieptepunt voor BF3. Dat het nog mogelijk is...
Toch spelen we nog allemaal als een stelletje junkies. O-)

Oh en PB ban graag voor wie dat doet.
Gewoon in de 13.000 serie bannen en nieuwe PC. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik speel al jaren met een Trust GXT 14S muis, vind het een super fijn ding.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:43:
Ik speel al jaren met een Trust GXT 14S muis, vind het een super fijn ding.
Geef mij maar gewoon de G500 ;)
lekker 3 knoppen onder je duim zijn handig om van wapens te wisselen en om me map snel groter te maken.

Low DPI voor betere aim, ik hoef geen 360 kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Als je die beukherrie tijdens een potje BF3 aanzet heb je ongeveer hetzeflde ja... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 22:17:
[...]

lekker 3 knoppen onder je duim zijn handig om van wapens te wisselen en om me map snel groter te maken.

Ik heb zelf de g9x, heb jij de voorkeur voor een zware of lichte muis? Ik heb er nou 1 gewichtje inzitten maar veel of weinig heb ik nooit echt verschil in gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je doet nu precies wat je wil op de verkeerde manier... doe het eens op de juiste manier voor de grap : DPI zo hoog mogelijk en je sensitivity in het spel zo laag mogelijk. Het liefst op 0 als het effe kan :)

Echt... dat "on-the-fly DPI switching" geneuzel had nooit het daglicht mogen zien : Allemaal mensen die een 100 € muis kopen (want zo duur zijn ze tegenwoordig nog weleens :/ ) en er vervolgens mee gamen alsof het een 10 € ding is 8)7

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:34:
[...]

Dat heb ik ook nog even gehad, dan ook nog heel even een Trust muis maar nu lekker fijn mijn MX518.
Echt Trust is bagger. Ik merkte gewoon dat waar je op mikte steeds versprong en dan niet z'n beetje ook. Raak dan maar iets. :/

En mensen klagen soms echt te veel. (doe ik ook)
Ik word zo vaak gekilled dankzij lag dat het niet normaal meer is. Toch heb ik nog steeds een 2.25 K/D zonder dat ik bewust voor K/D speel. Met een bedrade verbinding ben ik denk ik gewoon goddelijk. :+
Blijven dromen. ;)

[...]

Nieuw dieptepunt voor BF3. Dat het nog mogelijk is...
Toch spelen we nog allemaal als een stelletje junkies. O-)

Oh en PB ban graag voor wie dat doet.
Gewoon in de 13.000 serie bannen en nieuwe PC. >:)
Het heft elkaar allemaal op, toen ik van adsl naar glas ging dacht ik dat ik ging ownen omdat ik veel betere connectie en latency had, nou ik ging ook veel sneller dood door dat ik een betere connectie had.

Vergeet ook niet, never change a winning team ;)

Het is maar een kleine hack site, alle focus is nu op hun gericht en ik ga er van uit dat evenbalance of dice de hack al in bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:43:
[...]
Word je dat nou nooit zat? :+ Ik ben liever "dynamisch" aan het trollen.
Zeker wel, maar dat mijn squad zit te campen met clays en mijn AT mijnen wil niet zeggen dat ik niet opp een vlag sta te rellen natuurlijk. Bovendien hebben we bijvoorbeeld gisteren op Metro ook zitten clay-AT-RPG lamen en dat was écht niet statisch. Rook de rode trap in (2x), dan snel naar beneden en clays en AT mijnen strooien tussen de vijanden. Als je na de grote boem nog leeft meer AT mijnen en via skype een RPG bestellen.
Niet bijster goed voor de KDR, maar het is wel geinig als je in de killcam in de rokerige ruimte ineens een gigantische vuurbal ziet en dan allerlei blije geluidjes op skype hoort van een vent met 4 RPG kills in één schot.
>:)

Statisch zou eerder zijn wat we een maand of twee terug deden. Een gangetje vol AT mijnen knallen en een paar C4 aan het dak, in een hoekje een vent met een mortar zetten, en hem zeggen te vuren zodra er infantry in die gang loopt. Suicide en drie mortarkills binnenshuis en een hele berg gebitch over hackers in de chat. Schijnbaar mag je op Operation 925 niet mortaren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:24:
[...]

Damn impressive systeempje, dan hoef je in elk geval niet windows te strippen! :) Als ik vragen mag, is dat voor de hobby of gebruik je zo'n beest ook voor werk?

[...]

Hehe, een beetje van alles eigenlijk, maar die tijd moet 's avonds of in 't weekend gewoon ingehaald worden als het werk niet op tijd af is. :)

Wat de Endgame Lan betreft, lijkt me best gezellig, altijd tof om nieuwe mensen te ontmoeten en een gezicht te hebben bij de GoTter en onder het genot van een pilsje door te babbelen. Qua organisatie is het wel een hele kluif waar ik zelf niet al te veel tijd aan kan besteden de komende weken.

Locatietechnisch zal 't zuiden wel een moetje zijn gezien onze Belgische vrinden, maar zolang zij de pinten verzorgen wil ik wel uit het hoge noorden afreizen. :)
Is puur voor de hobby :P zie dat je ook onder de D'olle Grieze woont!

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik speel met zelfde muis met een DPI van 1800 en pullrate van 1000. Ingame mouse sensetivity wel laag. Met hoeveel DPI speel jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:20
Ik kan niet inloggen in Origin, nog meer mensen hier last van?
Dat is niet helemaal waar, ik kan wel inloggen, maar als ik dan een game probeer te joinen logt Origin uit, zegt dat er 'iets misgegaan is' en vraagt om m'n wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:22
ja hier ook kan niet inloggen zal wel weer iets gecrashed zijn

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

misschien al een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:05
Kan hier ook geen servers joinen

En kreeg toen ik battlelog opende iets van Choose your Origin ID, toen gekeken of ik via Origin in BF3 kon komen en zag ik inderdaad dat ik Origin moeilijk deed en niet online ging. :S :/

Maar wachten zeker...

Edit; probeerde net nog een keer moest opnieuw inloggen op origin en hij joinde server :?

[ Voor 15% gewijzigd door bal130 op 23-01-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:25:
[...]

Ik heb zelf de g9x, heb jij de voorkeur voor een zware of lichte muis? Ik heb er nou 1 gewichtje inzitten maar veel of weinig heb ik nooit echt verschil in gemerkt.
Een beetje er tussen in, volgens mij heb ik er 7 gram in gedaan in de G500.
Heb even gekeken in mijn G9 heb ik er 8 Gram in zitten, maar daar game ik niet meer mee omdat hij te klein was.

ik had paar jaar geleden nog een Microsoft Habu muis (met razer certificaat) en dat was een erg fijne muis.
Alleen iemand stootte tegen mijn laptop tas aan en toen bleef het klepje niet meer zitten.
Toen heb ik dus de G9 aangeschaft. Thuis achter me game pc had ik een G5 en die heb ik toen bij de release van de G500 vervangen. Extra knopje aan de zeikant en makkelijk je scrollwheel los maken.
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:13:
[...]

Ik speel met zelfde muis met een DPI van 1800 en pullrate van 1000. Ingame mouse sensetivity wel laag. Met hoeveel DPI speel jij?
ik speel op 800 DPI, gewoon standaard windows settings.ik maak met 1 pols beweging 3/4 rondje.
iedere game stel ik op deze manier in
en me pullrate staat ook op 1000,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:29:
[...]

Een beetje er tussen in, volgens mij heb ik er 7 gram in gedaan in de G500.
Heb even gekeken in mijn G9 heb ik er 8 Gram in zitten, maar daar game ik niet meer mee omdat hij te klein was.

ik had paar jaar geleden nog een Microsoft Habu muis (met razer certificaat) en dat was een erg fijne muis.
Alleen iemand stootte tegen mijn laptop tas aan en toen bleef het klepje niet meer zitten.
Toen heb ik dus de G9 aangeschaft. Thuis achter me game pc had ik een G5 en die heb ik toen bij de release van de G500 vervangen. Extra knopje aan de zeikant en makkelijk je scrollwheel los maken.

[...]

ik speel op 800 DPI, gewoon standaard windows settings.ik maak met 1 pols beweging 3/4 rondje.
iedere game stel ik op deze manier in
en me pullrate staat ook op 1000,
Maar je ingame mouse sens. staat dan toch redelijk hoog vermoed ik? Als ik mijn DPI op 800 zet geraak ik niet 3/4 rond. (er is ook een verschil tussen ADS en niet ADS bij het ronddraaien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:06:
[...]

Maar je ingame mouse sens. staat dan toch redelijk hoog vermoed ik? Als ik mijn DPI op 800 zet geraak ik niet 3/4 rond. (er is ook een verschil tussen ADS en niet ADS bij het ronddraaien.)
Niet ADS is 3/4 rond draaien. volgens mij in ADS haal ik niet eens een rondje en dat is ook overbodig want als er iemand in je rug zit ben je toch 9 van de 10 keer al dood.
Ik join meestal een map en ga dan op hoekjes van object schieten, dus deuren, ramen of van punt naar punt en kijken of je last hebt van overaim (PykowWiki: dat is dus dat je snel tussen twee objecten wisselt, maar ervoor moet zorgen dat je niet steeds moet bijsturen, maar dat je gelijk goed zit, overaim is dus wanneer je je muis nog moet corrigeren steeds omdat je er overheen bent gegaan)

volgens mij staat hij in game ook net een 1cm van links of een halve cm. Maar muis instelling is zo persoonlijk iets, er is maar 1 tip te geven, zet je DPI niet te hoog, want je hoeft totaal geen 360 kills te maken. in quake en TF2 had ik hem een stuk hoger staan. DPI wel op 800 met ingame sens op 8.12 in Team fortress 2. Bij BF3 is het niet zo nodig met een langzame snelheid van je muis kan je wel beter aimen en de recoil makkelijker controlleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:30

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Kan op dit moment niet inloggen. Zie ook in de OP nergens staan wanneer er onderhoud gepleegd wordt. Server Status is down volgens http://www.ea.com/servers/battlefield3.

Wanneer kan verwacht worden dat ie weer up is?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waarom zouden wij dat weten? :) Op Battlelog staat:
We are currently experiencing connectivity issues on BF3 on all platforms. We are investigating and will update you on progress.
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:03:
clay-AT-RPG lamen [...] mortarkills binnenshuis
_O- Ok, ik join jullie wel weer eens. :+ Dat Bazaar-campen was ik alleen snel zat. Die map heeft zoveel meer leuke hoekjes. :P

[ Voor 43% gewijzigd door CodeCaster op 23-01-2013 12:33 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Omdat ik dacht dat er standaard onderhoud gepleegd werd. Ik kon me herinneren dat dit eens per week uitgevoerd werd. Maarja problemen dus, geen onderhoud...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het is weer zover, stelletje incompetente prutsers daar bij ea. :F

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Techno Overlord schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:28:
Kan op dit moment niet inloggen. Zie ook in de OP nergens staan wanneer er onderhoud gepleegd wordt. Server Status is down volgens http://www.ea.com/servers/battlefield3.

Als je beter had opgelet de afgelopen dagen, dan zou je een logische conclusie kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:19
Door de Origin problemen kwam ik in de campaign terecht en dacht ff kijken
Graphics op Ultra zien er daar anders en mooier uit als de de multiplayer versie en veel meer details op textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

fynrd1 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:39:
[...]

Als je beter had opgelet de afgelopen dagen, dan zou je een logische conclusie kunnen trekken.
Alsof iedereen elke dag BF3 speelt of hier dit topic leest op GoT. Waarom jouw reactie terwijl mijn vraag al beantwoord was... :O

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Techno Overlord schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:28:

http://www.origin.com/status

Accountservers ook al down sinds vanmorgen, zal wel weer helemaal kapot gehacked zijn :P.

Volgens mij alweer tijd terug dat Origin/BF3 er zo lang uit heeft gelegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik heb vanmorgen van 5 tot 7 uur gewoon kunnen spelen hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Toen lag ik nog op een oor. Wel zwaar klote dit... Snap niet dat mensen hier voldoening uit kunnen halen en servers bewust laten crashen is wel het laagste van het laagste.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot half10 kunnen spelen, toen ik van server wou switchen ging Origin autistisch doen. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ze zijn weer up! Dus we kunnen weer :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
nero355 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:53:
[...]

Je doet nu precies wat je wil op de verkeerde manier... doe het eens op de juiste manier voor de grap : DPI zo hoog mogelijk en je sensitivity in het spel zo laag mogelijk. Het liefst op 0 als het effe kan :)

Echt... dat "on-the-fly DPI switching" geneuzel had nooit het daglicht mogen zien : Allemaal mensen die een 100 € muis kopen (want zo duur zijn ze tegenwoordig nog weleens :/ ) en er vervolgens mee gamen alsof het een 10 € ding is 8)7
Of gewoon de gulden middenweg ? :)

Op mijn vroegere muis alleszins waren er 3 standen van DPI, de hoogste stand voor in jets, middenste voor assault en laagste voor recon, en de ingame DPI op laag maar niet 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
l0n3w012ph schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:18:
Toen lag ik nog op een oor. Wel zwaar klote dit... Snap niet dat mensen hier voldoening uit kunnen halen en servers bewust laten crashen is wel het laagste van het laagste.
Let op: Het offline zijn van origin of de EA backend komt niet door die hack die van het weekend gereleased is, deze kan alleen game servers laten crashen.

Wat er aan de hand kan zijn is dat er een onderdeel van de EA backend gecrasht is, hierdoor komt er zoveel load op de rest van de onderdelen zodat die ook uitvallen, het is een soort domino effect.
Helaas zullen we daar nooit achter komen omdat EA dat soort informatie niet deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik kan niet inloggen op origin website, maar krijg geen foutmelding oid... het aanmelden lukt gewoon niet, word gewoon doodleuk naar de homepagina gestuurd dus zonder melding wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Aha ok, dat wist ik niet. Tnx. Dacht echt dat EA bezig was die hack te verhelpen. Anyway, we kunnen weer gelukkig. Inmiddels volop weer bezig met BFBC2 nadat ik de 100e jet star binnen had. Animo is ff gedaald en dan merk ik toch weer dat BFBC2 toch wel een heel goed spel is, vooral de mappen Port Valdez, Panama Canal, Arica Harbour en Nelson Bay vind ik t.o.v. de mappen in BF3 superieur. Vermaak me er ff weer optimaal mee en teamplay is ook meer aanwezig dan in BF3. Verbaas me er wel over dat er nog zo ontzettend veel optimaal gevulde servers voor dit spel ook zijn. Wel fijn natuurlijk :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:49
l0n3w012ph schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:13:
Animo is ff gedaald en dan merk ik toch weer dat BFBC2 toch wel een heel goed spel is, vooral de mappen Port Valdez, Panama Canal, Arica Harbour en Nelson Bay vind ik t.o.v. de mappen in BF3 superieur.
Arica Harbour _/-\o_

Die map op rush had zoveel verschillende elementen erin zitten. Pracht map, daar mogen ze van mij best een soort remake van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 00:53:
[...]

Niemand heeft mij nog weten te overtuigen om me dpi hoog te zetten en ingame laag.
Het verschil zit hem erin dat de software van je muis je snelheid bepaald en niet de software en dat zou in theorie inderdaad een kleine winst moeten betekenen.
met een hogere DPI wordt je muis inderdaad nauwekeuriger op je tafel ja. dus als er een klein stofdeeltje onder de muis zit, dan heeft hij daar al last van.

maar ik ga het vanavond(als ik geen match heb) en anders morgen avond, wel weer eens testen (even backup maken van me BF3 settings) DPI hoger zetten.
Wel on fly met de standen, anders wordt ik crazy in windows. want me muis kan volgens mij tot 5700 DPI en dat is niet te volgen in windows zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zeara schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:15:
[...]

Arica Harbour _/-\o_

Die map op rush had zoveel verschillende elementen erin zitten. Pracht map, daar mogen ze van mij best een soort remake van maken.
Klopt :) Arica Harbour, Valparaiso en vooral ook Port Valdez in Rush. Prachtmappen :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

sabz1337 wrote a post in the forum thread hackers are now able to crash servers ggwp DICE:
We are aware and are working on a solution. More info will be out :)
Ik ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
YouTube: Xfactor's thoughts and experiences as a new father: The road traveled

Hier zitten een paar Tweakers in!

Awsm-0 zag ik al voorbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even met mijn settings gespeeld, eerst met de Logitech driver , maar dat ging niet zo lekker dus een reset gedaan. (zat dus niet op 800 DPI maar op 1000 DPI), daarna wat gespeeld met de ingame sens en mijn eerste resultaat was dit:
http://battlelog.battlefi...how/53869402/1/172685289/

met de AEK 24% accuratie , zit normaal rond de 19 a 20% met dit wapen.
Ik blijf nog even met deze settings spelen, want dit bevalt me nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 10:33
Blijf het merkwaardig vinden dat die gast zijn hele leven op Youtube gooit naast een videogame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, het duurde even voor ik dit potje herkende, dat is al weer een aardig tijdje geleden, jammer dat ie het potje erna niet online zette, toen was hij snel weg (zeker niet door mij trouwens). :)

Wat een drama team was dat van ons trouwens, als je het zo van de andere kant bekijkt lijkt het nog erger. Er werd nul komma nul gepushed, zijn maar een paar mensen de basis uitgeweest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 07:23
lol ik heb een quit percentage van 32 %. Wie biedt er meer ? :+

Redenen waarom ik voor het einde verlaat.

- zie al heel snel dat het ongebalanceerde teams zijn wat leidt tot het volgende punt
- geen leuk potje, komt er niet door alle vlaggen in handen tegenstander wat tot het volgende punt leidt
- spawn/base rape
- een top jet/chopper piloot. gewoon niet leuk in het andere team te zitten dan

en nog wel een paar irritaties

[ Voor 74% gewijzigd door Skybullet op 23-01-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:48:

- zie al heel snel dat het ongebalanceerde teams zijn wat leidt tot het volgende punt
- geen leuk potje, komt er niet door alle vlaggen in handen tegenstander wat tot het volgende punt leidt
- spawn/base rape

Tip om je percentage naar beneden te krijgen.
Speel geen maps meer met jets. Sinds de aftermath update, kom ik vrijwel nooit meer op de grote jet maps.
scheelt een hope base rape en overpowerd jets die het verpesten.

Een tweede tip die ik kan geven is, join een server met 32 man en niet 64 man. het is een stuk leuker te spelen en je hebt veel minder last van base rape.

en de laatste tip is gewoon je skill level omhoog krijgen. ik heb al vaak potjes gehad waar ik 200 tickets achter sta op een 600 ticket server, maar dan toch nog op het einde een winst pak van 50 tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

- spawn/base rape

Ehh 35% geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 07:23
Ben benieuwd of er nog meer mensen met zulke percentages op komen dagen. Dan zou dat eigenlijk beteken dat 1/3 van de games als " niet leuk " worden ervaren door de mensen ( op een paar uitzonderingen als disconnects, kicks etc daargelaten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik leave bijna niet een game, ook niet als ik gebaseraped wordt, alleen als ik voor iets belangrijks wordt gebeld of werk gerelateerde dingen moet doen, of vrienden op TS andere game willen spelen. Ik heb 16% quit ratio. Maar Disconnects / Kicks / Bans / Driver crashes? Telt dit ook mee als een quit? Altijd al afgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
R36 server files zijn onderweg, denk dat de meeste servers morgen wel zullen over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:07:
[...]

Tip om je percentage naar beneden te krijgen.
Speel geen maps meer met jets. Sinds de aftermath update, kom ik vrijwel nooit meer op de grote jet maps.
scheelt een hope base rape en overpowerd jets die het verpesten.

Een tweede tip die ik kan geven is, join een server met 32 man en niet 64 man. het is een stuk leuker te spelen en je hebt veel minder last van base rape.

en de laatste tip is gewoon je skill level omhoog krijgen. ik heb al vaak potjes gehad waar ik 200 tickets achter sta op een 600 ticket server, maar dan toch nog op het einde een winst pak van 50 tickets.
En niet vergeten om eerst op het live-scoreboard te kijken voordat je een server joined.
Vaak kun je al van tevoren zien of een server unbalanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:45:
[...]

R36 server files zijn onderweg, denk dat de meeste servers morgen wel zullen over gaan.
Jep wij ook, ik deel de kosten samen met twee anderen, ik zou toch ook graag nog metabans en ggc-stream willen toevoegen. Is dat moeilijk om te doen? En dat brengt zeker ook extra kosten met zich mee?
Skybullet schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:33:
Ben benieuwd of er nog meer mensen met zulke percentages op komen dagen. Dan zou dat eigenlijk beteken dat 1/3 van de games als " niet leuk " worden ervaren door de mensen ( op een paar uitzonderingen als disconnects, kicks etc daargelaten )
Ik heb me nooit met quite percentage bezig gehouden, maar de vorige router liep vaak vast, vervangen door een nieuwe, maar onze signaal waardes van de kabelmodem blijken dus gigantisch te fluctueren. Afgelopen 2 weken was het wel heel erg, 8/10 potjes viel het internet weg. Vanochtend is er wel een monteur van UPC geweest, maar het probleem moet toch in de wijk centrale liggen. Dus ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat dit is opgelost.
Het enige waarom ik wel een lage quite % zou willen is voor de hackusations

[ Voor 19% gewijzigd door fynrd1 op 23-01-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Quits = 9% 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Mijn quits = 36%... Vooral op mappen waar geen fatsoenlijke MAA speler is en het geen uitdaging is om in de jet te vliegen :) En ja ook als de vrouw roept dat het eten klaar is... :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

14%, had eigenlijk wel meer verwacht.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...view/2832654790673361567/

Gaan mensen nu eindelijk repairen of ammo geven? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-01-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja op die selectieve servers wel, verder nergens.

@ DPI verhaal: Gewoon bij de technische feiten blijven en geen meningen baseren op bullshit, dat scheelt het meest ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Nee nog meer mensen gaan metro 64p spelen en nog meer ammo en medpacks droppen, omdat de mensen daar hoge SPM/Kills & een nieuwe dogtag hip vinden O-)
Tsurany schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:07:
@ DPI verhaal: Gewoon bij de technische feiten blijven en geen meningen baseren op bullshit, dat scheelt het meest ;)
Inderdaad, er zijn genoeg forums te vinden op het internet waar al honderden topics zijn gevuld wat het beste is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hmmm, ik geef niet zoveel om het winnen of verliezen van de pot, ik doe wat ik doe en soms winnen we, en soms niet.
Ook kijk ik niet hoe de balans is voor ik join, ik vind het leuker/belangrijker dat er volk is op die map of in die game mode.

Dus mijn 7% quit is wel te verklaren door kicks, te laat quiten (begin van de volgende ronde) of een server crash (gisteren nog).

En ook al heb ik een hekel aan baseraping, dan nog blijf ik lekker zitten met de hoop op een volgende ronde beter. Quiten is voor diegene die hun stats te serieus nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
fynrd1 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:30:
[...]

Jep wij ook, ik deel de kosten samen met twee anderen, ik zou toch ook graag nog metabans en ggc-stream willen toevoegen. Is dat moeilijk om te doen? En dat brengt zeker ook extra kosten met zich mee?
GGC (RiP)bestaat niet meer, is opgeheven sinds 31-12-12, metabans is gratis, je mag doneren en is niet zo moeilijk, let wel op dat je alleen goede admins volgt vooral de anti cheat zoals cheat o meter.

http://metabans.net/showw...nfiguring+Metabans+Plugin

PBBans stream hub is down sinds 2 dagen, ze hebben last van een ddos attack.

[ Voor 28% gewijzigd door NLsandman op 24-01-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Holy cow Batman! Here comes the teamwork! :o (Hoop ik dan :P )

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 02-10 12:29
11% quits. Daarvan is 90% veroorzaakt door crashes (serverside). Ik quit namelijk zelden. Enkel als er overduidelijk cheaters aanwezig zijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn quit zit op 15% en ja crashes, disconnects en kick/ban tellen ook mee.

Mijn percentage was 19% en is dus gedaald naar 15%, dit had er mee te maken dat ik in het begin veel crashes had met mijn oude pc, nadat ik deze vervangen had (in augustus 2012) heb ik maar 1x een crash gehad en de rest niet, dus dan zou je denken dat de percentage wel flink naar beneden zou schieten.
ja het laagste was 9% quit, maar die is daarna weer gestegen naar 15% omdat kick/bans ook mee tellen in dit lijstje en er was een periode dat ik om de dag wel een keer gekicked werdt.

zelf quit ik alleen als er een echte hacker op de server komt en wanneer er een map langs komt die ik niet wil spelen, zo waren we rush aan het spelen en kwam opeens caspian border langs, 5 minuten vol gehouden, tot dat die overpowerd jets in rush het weer verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:45
Ik zit op 4% met mijn quits.
Zelfs deze zijn bijna allen server crashes/kicks/bans.
In principe quit ik niet voordat de ronde over is, het kan altijd nog ineens omslaan naar het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
nero355 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 03:31:
[...]

Holy cow Batman! Here comes the teamwork! :o (Hoop ik dan :P )
Here comes the clusterfuck at 24/7 metro servers!!
Duizenden, zo niet miljoenen noobs die 24/7 ammo/medic packs droppen en spelers die voor de loop van de vijand gewetenloos voor een tweede keer doodgeschoten worden nadat ze constant gerevived worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

l0n3w012ph schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:05:
...En ja ook als de vrouw roept dat het eten klaar is... :)
Dan vreet * Murphy dus gewoon koud hè, prioriteiten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

l0n3w012ph schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 23:05:
Mijn quits = 36%... Vooral op mappen waar geen fatsoenlijke MAA speler is en het geen uitdaging is om in de jet te vliegen :) En ja ook als de vrouw roept dat het eten klaar is... :)
He, he,... niet zo klagen.. bij mij roept de vrouw altijd... 'Schat, moet je het eten niet eens klaar maken....',... scheelt jou toch zeker een half uur netto speeltijd :+

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

NLsandman schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:53:
[...]

GGC (RiP)bestaat niet meer, is opgeheven sinds 31-12-12, metabans is gratis, je mag doneren en is niet zo moeilijk, let wel op dat je alleen goede admins volgt vooral de anti cheat zoals cheat o meter.

Godzijdank bestaat GGC niet meer, amateuristische bende daar. Mensen bannen die niet hacken, en als je met een valid appeal komt, reageren ze ineens niet meer. 8)7

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metabans mag ook wel weg, is echt de meest kansloze bende ooit. Een admin die jou niet mag kan zorgen dat je op heel wat servers niet meer kan spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- spawn/base rape

Ik had iets van 33%, ook vanwege al jouw redenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:30

d_star

Maharadja of the Year :-/

DirtySanchez schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:19:
[...]

He, he,... niet zo klagen.. bij mij roept de vrouw altijd... 'Schat, moet je het eten niet eens klaar maken....',... scheelt jou toch zeker een half uur netto speeltijd :+
Hahah zo herkenbaar :-) Dinnetje belt me op vanuit dr werk dat ze naar huis gaat en of ik 't eten wil klaarmaken -> dan zit ik dus al met 1 hand te proberen infanterie van me af te houden omdat ik haar aan de tel heb in mn andere hand, vervolgens kan ik het potje ook niet afmaken -O-

'T helpt ook niet mee dat veel servers tegenwoordig achterlijk hogere ticketcounts instellen (Kharg Island 1500 tickets oid: succes met dat binnen 't uur afkrijgen)

Overigens speel ik tegenwoordig alleen BF3 als ik weet dat ik het potje kan afmaken, vandaar dat mn quits-percentage van 41% binnen een paar maanden is geslonken naar 29%. Ik merk dat het HEEEEL lastig is om dit percentage minder te laten worden, volgens mij tellen afgemaakte potjes pas mee in de pool van gespeelde potjes als je behalve het potje dat je joint, ook nog het potje erop blijft spelen op dezelfde server.

Iemand hier betrouwbaardere uitleg over?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:26:
[...]

Niet ADS is 3/4 rond draaien. volgens mij in ADS haal ik niet eens een rondje en dat is ook overbodig want als er iemand in je rug zit ben je toch 9 van de 10 keer al dood.
Ik join meestal een map en ga dan op hoekjes van object schieten, dus deuren, ramen of van punt naar punt en kijken of je last hebt van overaim (PykowWiki: dat is dus dat je snel tussen twee objecten wisselt, maar ervoor moet zorgen dat je niet steeds moet bijsturen, maar dat je gelijk goed zit, overaim is dus wanneer je je muis nog moet corrigeren steeds omdat je er overheen bent gegaan)

volgens mij staat hij in game ook net een 1cm van links of een halve cm. Maar muis instelling is zo persoonlijk iets, er is maar 1 tip te geven, zet je DPI niet te hoog, want je hoeft totaal geen 360 kills te maken. in quake en TF2 had ik hem een stuk hoger staan. DPI wel op 800 met ingame sens op 8.12 in Team fortress 2. Bij BF3 is het niet zo nodig met een langzame snelheid van je muis kan je wel beter aimen en de recoil makkelijker controlleren.
Je hebt idd gelijk dat dit erg persoonlijk is. Wat die overaim betreft, ik had hier in het begin erg veel last van en had toen ene acc van 12%. Ik heb toen mouse acceleration verwijderd van mijn machine, mijn acc is ondertussen 19% geworden. Het is echt een wereld van verschil!

Zelfs met 1800 DPI raak je niet helemaal rond in ADS. Dit is trouwens ook nog eens verschillend per wapen. Dit is zoals je zegt niet echt nodig. Als ik me snel moet omdraaien zal ik dat zonder ADS doen en zo bursten.

Ik oefen effectief op acc. Gewoon omdat dit je erg helpt. Alleen heb ik het nog lastig bij long-range targets met bijvoorbeeld een AEK. De recoil is dan een stuk moeilijker te managen, zelfs bij shortburst van 1-3 kogels, met een lagere DPI zal dit wrs wat eenvoudiger zijn.

Op een map als teherhan, een acc van 20-21 met een AEK vind ik dan geweldig haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 00:53:
[...]

GGC is terug hoor. ;)
http://www.ggc-stream.net/

En Meta is gewoon een gruwel. Het enige leuke is die cheat 0 meter die damagehackers eruit pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:18:
Ik heb even met mijn settings gespeeld, eerst met de Logitech driver , maar dat ging niet zo lekker dus een reset gedaan. (zat dus niet op 800 DPI maar op 1000 DPI), daarna wat gespeeld met de ingame sens en mijn eerste resultaat was dit:
http://battlelog.battlefi...how/53869402/1/172685289/

met de AEK 24% accuratie , zit normaal rond de 19 a 20% met dit wapen.
Ik blijf nog even met deze settings spelen, want dit bevalt me nu wel.
Probeer het eens met DPI 1800 en ingame maar een heel klein stukje, benieuwd wat je daarvan gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:31:
[...]

Ik heb toen mouse acceleration verwijderd van mijn machine, mijn acc is ondertussen 19% geworden. Het is echt een wereld van verschil!
Uitzetten van mouse acceleration (zover dit mogelijk is) is een must voor shooters.

Maar hoe heb je het gedaan als ik vragen mag? Tooltje gebruikt, ingame settings of windowssettings?

[ Voor 6% gewijzigd door ChojinZ op 24-01-2013 14:30 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:30:
[...]

Uitzetten van mouse acceleration (zover dit mogelijk is) is een must voor shooters.

Maar hoe heb je het gedaan als ik vragen mag? Tooltje gebruikt, ingame settings of windowssettings?
Ik gok: in Windows enhance pointer precision uitzetten, vervolgens de MarkC mousefix toepassen, in muis software voor bv een razer verifieren dat de acceratie uitstaat en raw mouse input selecteren in BF3.

Maar er zijn nog meer trucjes die uit kan halen voor hogere accuracy. Een hogere Y-axis sensitivity dan een X-axis sens helpt ook om de muis horizontaal on target te houden en de verticale recoil (vooral de initieële) te counteren. Hoef je minder met je muis naar beneden te slepen en in principe geldt dat hoe minder je je muis hoeft te bewegen, hoe makkelijker het is om de crosshair op hoofdhoogte te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:38:
[...]

Ik gok: in Windows enhance pointer precision uitzetten, vervolgens de MarkC mousefix toepassen, in muis software voor bv een razer verifieren dat de acceratie uitstaat en raw mouse input selecteren in BF3.
Daar was ik al bang voor.... ;)

Ik heb zelf namelijk mijn twijfels bij de fix. De MouseMovementRecorder.exe tool laat zien of accel. uit staat of niet. En dat werkt opzich wel. Maar ingame laat de tool alsnog acceleration zien. Daarover zegt hij:

While running a game, you may see many red and green lines.
Games that need a fix usually frequently re-position the pointer and this confuses MouseMovementRecorder.exe but DOES NOT mean acceleration.

Ik kan dus niet via de tool zien of acceleration uit staat of niet. Wat heb ik dan aan de tool?

Overigens merkte ik niets van de fix. Sterker nog, de fix zorgde bij mij alleen maar voor problemen. Zo veranderde de muissnelheid constant. Het leek erop dat de muis continu switchte tussen 200 DPI en 1800DPI.

Iemand anders hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
NoFearCreations schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:27:
[...]

Godzijdank bestaat GGC niet meer, amateuristische bende daar. Mensen bannen die niet hacken, en als je met een valid appeal komt, reageren ze ineens niet meer. 8)7
GGC ging verder wat betreft bannen, vooral met md5tool werden velen gebanned, pbbans koos er voor om alleen te kicken.

Voorbeel bf3 file tweaker, eerst kick vanuit GGC maar later werd dit een ban, iedereen wist dat die tool niet meer voor color correction werd gebruikt maar puur om te cheaten.
Ze hebben ook wel fouten gemaakt, toen ze bf3 file tweaker toevoegden aan hun md5tool lijst hadden ze het verkeerd gedaan en werd iedereen die geen file tweaker gebruikte gekickt.

GGC deed ten tijde van bf2 veel beter dan punkbuster die niets meer deed voor bf2, ze hadden een tool waarme aimbotters ontdekt kon worden via battlerecordings.
Tsurany schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:29:
Metabans mag ook wel weg, is echt de meest kansloze bende ooit. Een admin die jou niet mag kan zorgen dat je op heel wat servers niet meer kan spelen.
Helaas zijn er admins die helemaal niets van metabans snappen en gewoon alles toevoegen aan hun ban list vanaf ban list van andere server admins die men volgt.
Als je weet hoe je metabans het beste kunt gebruiken dan stop je zelfs de cheaters die niet door punkbuster gedetecteerd worden.

[ Voor 22% gewijzigd door NLsandman op 24-01-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13

Eagle Creek

Breathing security

Meer mensen bij wie de Origin webstore bij het aanklikken van de DLC's opeens spaanstalig wordt en de prijzen in Dollars weergeeft?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Pagina: 1 ... 158 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.