Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

It was/still is O+

Vooral met de AIX mod erbij :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear Gods, iemand wilde net bewijzen dat ik een cheater moet zijn (ondanks m'n 27-25 en 6e in het team) en wees vervolgens op het feit dat ik op cheat-o-meter een stat in het geel heb - dat móét hekwerk zijn.

Niet dat ik met die gun speelde, deze week, maar dat terzijde :')
Maar goed, weer een nieuwe website met stats, deze is wel grappig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:58:
[...]

It was/still is O+

Vooral met de AIX mod erbij :9~
Stupid scumbag X360. O-)
Aan de andere kant, CoD 3 was wel leuk behalve de belachelijke status waarin het spel released was. Het was meer BF dan CoD, ja echt. :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:27:
Dear Gods, iemand wilde net bewijzen dat ik een cheater moet zijn (ondanks m'n 27-25 en 6e in het team) en wees vervolgens op het feit dat ik op cheat-o-meter een stat in het geel heb - dat móét hekwerk zijn.

Cheat-o-meter had ik laatst ook even op gekeken, komt er te staan hoeveel % kans er is dat je cheat ofzo.
Die website bestaat al een tijdje, wel leuk dat er spelers zijn die dat soort sites serieus nemen. :9~

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:23
beetje jammer dat je altijd dezelfde wapens moet pakken om te winnen.

Liefst wil ik graag varieren tussen alle wapens, maar uiteindelijk sta je ver achter en moet je toch weer een m16a3 pakken om de game te winnen, of een m4a1 voor engineer of een m98b voor sniper of.....

zoveel wapens, maar uiteindelijk heeft 80 % van de spelers in een willekeurige map dezelfde vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Skybullet schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:33:
beetje jammer dat je altijd dezelfde wapens moet pakken om te winnen.

Liefst wil ik graag varieren tussen alle wapens, maar uiteindelijk sta je ver achter en moet je toch weer een m16a3 pakken om de game te winnen, of een m4a1 voor engineer of een m98b voor sniper of.....

zoveel wapens, maar uiteindelijk heeft 80 % van de spelers in een willekeurige map dezelfde vast
Ik pakte laatst de L85A2 er nog eens bij voor de Assault class en die schoot toch aardig lekker weg.
Denk dat ik de komende tijd weer eens wat verschillende wapens uit de kast ga trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Ik zat gelukkig bij het winnende team ;)
Pykow schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 20:05:
ok hierbij het slechtste potje dat ik in 1,5 jaar heb gespeeld
http://battlelog.battlefi...how/53507397/1/172685289/

Man wat een team had ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:44
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:27:

Dat zijn geen stats om vrolijk van te worden, maar 1 stat in het geel voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

ronalddus

Buffalo77

Ik 2 stats in het geel. 2x HKP (1x val en 1x pkp pecheneg)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb nu toch ook Aftermath maar aangeschaft, voor die €10 kon ik het niet laten. Nu bezig met de 4gb binnen te halen, ben benieuwd of ik die mappen leuk ga vinden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Hk is best fijn jammer dat de meeste servers softcore zijn, teamkill zou gewoon aan moeten staan bij softcore want je kan zo op een vijand schieten die naast een friendly staat zonder perongeluk de friendly te doden.

En met de sniper sneller geweren vrij spelen omdat het met 1 schot vaak al gedaan is. Flink nadeel is dat je soms vijandelijke teams heb met van die über snipers en dan kan je win wel vergeten.

Pas geleden zat ik met een support ingezoomd op een plek te kijken, een sniper springt te voorschijn en richt meteen raak en ik dood op zeker 2-300 meter afstand, ik kreeg niet eens de kans te schieten volgens mij een cheat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Bintzak schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:40:
Hk is best fijn jammer dat de meeste servers softcore zijn, teamkill zou gewoon aan moeten staan bij softcore want je kan zo op een vijand schieten die naast een friendly staat zonder perongeluk de friendly te doden.
Eeerm, beter doen ze dat niet, dan ga je echt om de 30 seconden dood met al die idioten in BF3.
Als je echt zo nodig teammates wilt afslachten ga je maar HC spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 18-01-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Volgens spelen jullie dan echt in de verkeerde servers? Ik speel alleen maar HC, en wordt echt zelden ge-teamkilled. Vooral omdat veel servers het !punish systeem gebruiken. En wordt je per ongeluk wel gekilled, wordt je 9 van de 10 keer gerevived.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:51:
Volgens spelen jullie dan echt in de verkeerde servers? Ik speel alleen maar HC, en wordt echt zelden ge-teamkilled. Vooral omdat veel servers het !punish systeem gebruiken. En wordt je per ongeluk wel gekilled, wordt je 9 van de 10 keer gerevived.
!punish is wel echt ballen. Het wordt uitsluitend gebruikt door randmongolen die eerst zelf voor anderman's geweer gaan lopen en dan ragen dat ze geTKed worden. Of terwijl ik een C4 pakketje op een tank plak en dan van dichtbij gaan kijken wat daarmee gebeurt. Of in een huis gaat zitten wat erg kraakt na die laatste tank-shell. Of midden op een runway gaan liggen campen met hun M98 en dan volkomen verbaasd zijn dat je bij het opstijgen door twee jets tegelijk geroadkilled wordt.

Irritantste feature ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:14:
[...]

!punish is wel echt ballen. Het wordt uitsluitend gebruikt door randmongolen die eerst zelf voor anderman's geweer gaan lopen en dan ragen dat ze geTKed worden. Of terwijl ik een C4 pakketje op een tank plak en dan van dichtbij gaan kijken wat daarmee gebeurt. Of in een huis gaat zitten wat erg kraakt na die laatste tank-shell. Of midden op een runway gaan liggen campen met hun M98 en dan volkomen verbaasd zijn dat je bij het opstijgen door twee jets tegelijk geroadkilled wordt.

En dat is waarom ik dus nooit HC zal spelen. Het laatste waar ik op loop te wachten is team damage on. Dat zorgt alleen maar voor idioten die voor je gaan lopen als je op iets schiet en de irritante ettertjes die je gaan teamkillen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:14:
[...]

En dat is inderdaad nog een probleem van HC.
Springt er een malloot voor je voertuig en gaat je vervolgens !punishen, no thanks...
Ik kom in "softcore" al vaak genoeg spelers tegen die totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn, je zult ze maar in HC tegenkomen, brrrr.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:49
Er zijn aardig wat HC servers die dat gewoon uit hebben staan hoor ;)

Is wel grappig, zie je de hele tijd !punish voorbij komen in de chat...

Net even voor het eerst op die 247 server gezeten die iemand had gelinkt. Dat is inderdaad prettig spelen, wordt daadwerkelijk samengewerkt. Al had ik wel mazzel dat ik meteen in een squad kwam met twee van die gasten. Dat waren twee hele leuke potjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:03:
[...]

Cheat-o-meter had ik laatst ook even op gekeken, komt er te staan hoeveel % kans er is dat je cheat ofzo.
Die website bestaat al een tijdje, wel leuk dat er spelers zijn die dat soort sites serieus nemen. :9~
Je kan ook gewoon je stats afkopen en verbergen

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
[...]

Ik neem hem heel serieus alleen moet je wel weten waar je naar moet kijken, vanaf 30 tot 40% is het zeer verdacht maar betekent nog niet dat er gecheat wordt, vanaf 50% kun je er van uit gaan dat het niet eerlijk is.
Geloof dat cheat o meter vanaf 70% automatisch banned en de speler aan metabans toevoegt.
DanielWW2 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:42:
[...]

En dat is waarom ik dus nooit HC zal spelen. Het laatste waar ik op loop te wachten is team damage on. Dat zorgt alleen maar voor idioten die voor je gaan lopen als je op iets schiet en de irritante ettertjes die je gaan teamkillen. :/
Echte hardcore spelers weten dat ze moeten oppassen, in bf2 in mijn oude clan ThC hadden we een karkand server met ff on, in het begin had ik daar heel veel moeite mee maar na een tijdje raak je er aan gewent en weet je wanneer je de vuur knop moet los laten.
Wat ook helpt is sorry zeggen bij een team kill.

[ Voor 34% gewijzigd door NLsandman op 18-01-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:07:
[...]

Ik neem hem heel serieus alleen moet je wel weten waar je naar moet kijken, vanaf 30 tot 40% is het zeer verdacht maar betekent nog niet dat er gecheat wordt, vanaf 50% kun je er van uit gaan dat het niet eerlijk is.
Geloof dat cheat o meter vanaf 70% automatisch banned en de speler aan metabans toevoegt.
Het enige relevante is alleen de damageoutput. Als dat niet klopt dan ban. Voor de rest is er gewoon te veel random chance om te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
[...]

Blind afgaan op dat soort sites moet je nooit doen. Maar het geeft je wel een direct overzicht over een speler die je verdenkt van hacken. Als iemand een headshot/kill ratio heeft van 60% dan is dat uiteraard wel opvallend :P

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
theburninglink schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 01:35:
[...]

Blind afgaan op dat soort sites moet je nooit doen. Maar het geeft je wel een direct overzicht over een speler die je verdenkt van hacken. Als iemand een headshot/kill ratio heeft van 60% dan is dat uiteraard wel opvallend :P
Het probleem is dat veel spelers die op zo'n site kijken geen idee hebben waar ze naar moeten kijken en vervolgens gaan roepen dat de cheat-o-meter (of een andere vergelijkbare site) aangeeft dat je hackt terwijl ze niet weten waar ze het over hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 19-01-2013 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:18:
[...]

Het enige relevante is alleen de damageoutput. Als dat niet klopt dan ban. Voor de rest is er gewoon te veel random chance om te bannen.
Als je weet waar je naar moet kijken dan is het een handig hulp middel, een hoge kpm zegt nog niet zoveel maar als diegen alleen maar AK speeld en op alle wapens een kpm heeft van 6 dan mag je toch wel afvragen hoe die dat voor elkaar krijgt.
Als iemand bv 40% scoort door een hoge kpm op diverse wapens op cheat o meter dan zul je dus moeten uitzoeken wat diegene speelt, er zijn tdm spelers die dit halen en meteen worden beschuldigt van cheaten.

Zo jammer dat velen cheat o meter niet begrijpen en team des france is ook niet echt duidelijk hoe je de stats moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Hmmz, worden er ook wapens uitgesloten bij die cheat-o-meter ?
Het wapen wat ik het meest gebruik en ook de beste stats mee heb staan er helemaal niet tussen als ik me zelf op zoek in die Cheat-o-meter.
Oh ja, verder snap ik zelf ook geen hout van die cheat-o-meter....

[ Voor 14% gewijzigd door KillStream op 19-01-2013 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
@killstream

http://www.team-des-fra.fr/CoM/bf3.php?p=ExTa-001

Die speler is duidelijk een lance armstrong :+

Zijn headshot kill ratio(hskr) is veel te hoog, dit betekent dat de helft van zijn kills door head shots komt.
Kijk naar zijn g36c, de damage van 1 kogel is 92%, dit betekent dat hij bijna maar 1 kogel nodig heeft om iemand te killen, dat betekent dat hij een damage modifier gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:10
Damage van 92% geeft toch weer aan dat serverside stats bijhouden beter werkt dan client side.
Dan had je dit probleem niet gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NLsandman schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:22:
@killstream

http://www.team-des-fra.fr/CoM/bf3.php?p=ExTa-001

Die speler is duidelijk een lance armstrong :+

Zijn headshot kill ratio(hskr) is veel te hoog, dit betekent dat de helft van zijn kills door head shots komt.
Kijk naar zijn g36c, de damage van 1 kogel is 92%, dit betekent dat hij bijna maar 1 kogel nodig heeft om iemand te killen, dat betekent dat hij een damage modifier gebruikt.
Accuracy van 6% i.c.m. 50% headshots lijkt me heel normaal : Ik zit op 7% of zo en 40 tot 60% van mijn kills zijn headshots omdat ik uitsluitend voor headshots ga over het algemeen :)

Daarnaast ben ik dol op suppression ook al krijg je er geen punten voor, zoals vroeger in BF2 bijvoorbeeld :Y)
Nou nog een keer in een team zitten die dat door heeft en aanvalt, terwijl ik suppress in plaats van kijken naar mijn kogels en ik ben helemaal blij !! :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Heb net wel een van de leukste potjes gespeeld sinds ik de game heb.
Ik zat eerst aan de RU kant op Markaz Monolith en daarin zat nog een speler die redelijk veel ervaring had met scout heli's (ruim 14.5000 duizend kills met de Z-11W en bijna 10.000 met de Little Bird).
We hadden al snel alle bases in bezit en een aantal spelers begonnen te baser@pen.
Na een tijdje gebeurde er niks meer aan de kant van de tegenstanders en stond het iets van 950-600 voor ons (op een 1000 ticket server).
Het gebeurt wel vaker op Markaz Monolith dat al redelijk aan het begin van de ronde 1 team alle vlaggen in bezit heeft dus dit zou zo door kunnen blijven gaan totdat de ronde afgelopen was.
Ben toen van team geswitched omdat ik geen zin had om die 600 tickets van de tegenstander op te krijgen door te baser@pen.
Ben na het switchen in de Little Bird gestapt en heb de chopper dude van de tegenstander beslopen.
Door veel gebruik te maken van de beschutting op die map (daarom is het ook mijn favoriete scout heli map) was ik de scout heli gasten van de tegenpartij steeds te slim af waardoor ons team een paar vlaggen kon cappen.
Daarna heb ik een aantal teammates gevraagd om op de scout heli te spawnen zodat ik ze kon droppen bij een base.
De speler die eerst bovenaan stond (nu de tegenstander) met z'n scout heli had het op een gegeven moment bekeken toen we steeds 3 bases of meer in bezit hadden en ging van de server.
Daarna werd het makkelijker om de vijand op de grond in toom te houden zodat ze de vlaggen niet terug konden cappen.
Uiteindelijk hebben we zelfs alle bases in ons bezit weten te krijgen en hebben we uiteindelijk met een verschil van 178 tickets toch nog gewonnen.

Klinkt misschien een beetje opschepperig (is niet zo bedoeld) maar ik denk wel dat we uiteindelijk gewonnen hebben doordat ik van team geswitched ben.

http://battlelog.battlefi...how/53598029/1/336464702/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:52:
Net even voor het eerst op die 247 server gezeten die iemand had gelinkt. Dat is inderdaad prettig spelen, wordt daadwerkelijk samengewerkt. Al had ik wel mazzel dat ik meteen in een squad kwam met twee van die gasten. Dat waren twee hele leuke potjes :D
graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Nu ook een paar keer op gezeten, en was goed vertoeven. Active admin helpt een boel. Moet zeggen dat ik Epicenter echt een hele brute map vind!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Damn, een vriend poste dit op zijn battlefeed en nu krijg ik het deuntje niet meer uit mijn hoofd :*)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nO-3bR7VSxA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
NLsandman schreef op zondag 20 januari 2013 @ 00:36:
Damn, een vriend poste dit op zijn battlefeed en nu krijg ik het deuntje niet meer uit mijn hoofd :*)

[video]
Sax guy is inderdaad epic! :+
Maar wat een moves zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net heerlijk sniper troll moment op Markaz? denk ik. Zaten 4 snipers van mijn team samengepakt op zo'n half kapot balkon. En die ook echt van die 4 no-life types. Geen punten en meer deaths dan kills. Op hun gespawnd als Support, 2x C4 neer gegooid, en toen gevraagt of ze PTFO wilden. Begonnen gelijk te schelden, dus toen was het erg makkelijk om ze op te blazen,..Hilarisch, your rage feeds me!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bias
  • Laatst online: 06-04-2024
NLsandman schreef op zondag 20 januari 2013 @ 00:36:

[video]
Hahah geniaal!!! Nu zit k de rest van de dag naar dat nummer te zoeken 8) wie gaat mij helpen?
:9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Bias schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:05:
[...]

Hahah geniaal!!! Nu zit k de rest van de dag naar dat nummer te zoeken 8) wie gaat mij helpen?
:9
Deze soms?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gy1B3agGNxw]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ohh ik heb deze move nodig! Hoe doe je dat? Helemaal omhoog aimen en dan teabaggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
fynrd1 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:23:
Ohh ik heb deze move nodig! Hoe doe je dat? Helemaal omhoog aimen en dan teabaggen?
Als je goed kijkt zie je dat het telkens kleine loopjes van een langer filmpje zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
fynrd1 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:23:
Het lijkt op een loopje van de animatie wanneer je je mortar neer gaat zetten.
In Battlefield - Epic Sax Guy (de eerste dus) staat hij ook steeds met een mortar in z'n klauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
NoFearCreations schreef op zondag 20 januari 2013 @ 11:54:
Net heerlijk sniper troll moment op Markaz? denk ik. Zaten 4 snipers van mijn team samengepakt op zo'n half kapot balkon. En die ook echt van die 4 no-life types. Geen punten en meer deaths dan kills. Op hun gespawnd als Support, 2x C4 neer gegooid, en toen gevraagt of ze PTFO wilden. Begonnen gelijk te schelden, dus toen was het erg makkelijk om ze op te blazen,..Hilarisch, your rage feeds me!
Heb dat een keer gehad, werd gek van een gast, die liep alleen maar te snipen in base, ik had meer deaths dan kills omdat ik alle risico nam, na een klacht maakte hij mij uit voor noob dus ik heb zijn hele camp plek vol rook nades geschoten, helaas was hij admin en kon dat niet waarderen, ban voor being an asshole,haha

sax guy, zo jammer dat bf3 geen battle recorder heeft, dan hadden we nog veel meer leuke dingen gezien, mensen zijn zo creatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net ook in een team van +/- 25 man, waren er gewoon 18 sniper. En allemaal op die daken gaan liggen camper.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/llE4EHbKA/

Geweldig zon hacker, Duidelijke aimbot.. Schoot je van de ene kant van de map dood naar de ander

en het battlereport. http://battlelog.battlefi...how/53669708/1/410828799/

[ Voor 24% gewijzigd door Mixie100 op 20-01-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AdmiralSnipe schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:15:
[...]

Het lijkt op een loopje van de animatie wanneer je je mortar neer gaat zetten.
In Battlefield - Epic Sax Guy (de eerste dus) staat hij ook steeds met een mortar in z'n klauwen.
Pff jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mixie100 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:29:

Geweldig zon hacker, Duidelijke aimbot.. Schoot je van de ene kant van de map dood naar de ander

Hij is gewoon f*cking pro met zijn 2600+ SPM, 9+ K/D en zijn 1200+ skill. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mixie100 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:29:

Russen :(

Steeds vaker bots, had onlangs iemand die gewoon rondliep met een stinger en iedereen daarmee bleek te one-shotten ( in Operation Métro --' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:55

wontcachme

You catch me? No you wont

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Whaha, lekker herkenbaar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_
Zo voelde ik me ook toen ik de crossbow ging unlocken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe video van Aeonfast/aeon! Ik dacht dat hij het hier al geplaatst zou hebben, maar niet dus. :P
Kvind 'em echt geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Asgaro schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:52:
Nieuwe video van Aeonfast/aeon! Ik dacht dat hij het hier al geplaatst zou hebben, maar niet dus. :P
Kvind 'em echt geslaagd!

[video]
Whaha, die lowriders!!
Weer erg leuk gemaakt door die Aeon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is wel erg goed zeg. En aangezien een zekere DCRU Collin in de comments staat kan deze best wel eens views gaan krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
DanielWW2 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:21:
Die is wel erg goed zeg. En aangezien een zekere DCRU Collin in de comments staat kan deze best wel eens views gaan krijgen. ;)
Oeh, DCRU Colin had ik nog niet gezien, dan gaat die vid. helemaal knallen! d:)b

~edit: mashed8 er ook nog even bij.

[ Voor 5% gewijzigd door AdmiralSnipe op 20-01-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Leuke video, zitte wat goede stukjes tussen. Persoonlijk favoriet is Straight Outta Compton.

Oh en mensen die mij een tijd terug tips hebben gegeven om als jet helis te killen, bedankt! Heb net een half uurtje of iets op Gulf of Oman in een jet rondegevlogen en zit nu op 15/25 heli kills. Heatseekers op het laatste moment afvuren werkt goed!

[ Voor 57% gewijzigd door Preau op 21-01-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Haha Asgaro, thanks voor het posten! Tof dat jullie 'm leuk vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

DanielWW2 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:18:
[...]

_/-\o_
Zo voelde ik me ook toen ik de crossbow ging unlocken. :P
Vergeet de 'On top of the richter scale' assignement niet.
Pick up 200 weapons in Scavenger :X

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:40:
[...]

Vergeet de 'On top of the richter scale' assignement niet.
Pick up 200 weapons in Scavenger :X
Volgend filmpje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:34
Ik moet nog een f***ing assingment, namelijk "get to the choppa" iemand tips? Een tank mollen met 1 set aan rocket pods zonder gunner is niet te doen, en met gunner heb je kans dat iemand anders aan de haal gaat met je vehicle destroyed. En geld het alleen voor MBT's of ook voor die mini tanks die op AK voor komen?

Wordt een avondje Caspian Border only, dan nog 2 x levellen voor lvl 145 / adelaar 100 en dan nog wat medailles binnen harken. Kan ik me tenslotte richten op 500+ kills per wapen en dan ben ik klaar voor Endgame en BF4.

Wat ik eigenlijk jammer vindt aan BF3 is het gebrek aan een echte industriële map, zoals een plant alla Algarije wat nu helaas in wat triestere berichtgevingen in het nieuws is. In COD BO en MW2 heb je volgens mij wel een industriele fabriek zitten, en dat zou ik echt vet vinden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:49:
Ik moet nog een f***ing assingment, namelijk "get to the choppa" iemand tips? Een tank mollen met 1 set aan rocket pods zonder gunner is niet te doen, en met gunner heb je kans dat iemand anders aan de haal gaat met je vehicle destroyed. En geld het alleen voor MBT's of ook voor die mini tanks die op AK voor komen?
Serieus, je bent zo'n hoog level en hebt deze niet? MBTs raggen is goed te doen - zelfs in je eentje. Guided missiles op je scout heli en Monolith gaan spelen, of met de attack en scout heli op de classic en AK maps even rellen. Neem een gunner mee op voice (of laat iemand vliegen terwijl jij TV missiles in tanks jaagt) en het gaat nog veel sneller. Zelfs als ik in m'n eentje speel is het mollen van MBTs met de helis geen grote opgave, als ik niet gejet word is het geen probleem wat tanks te laten ploppen.

Het gaat trouwens wel echt om MBTs. IFVs en Tank Destroyers tellen volgens mij niet.

Als het écht lastig is kun je wel een keer een avondje met mij samen vliegen. Beetje timen wie wanneer vuurt en je bepaalt zo wie de kill krijgt: gunner of pilot.
Wat ik eigenlijk jammer vindt aan BF3 is het gebrek aan een echte industriële map, zoals een plant alla Algarije wat nu helaas in wat triestere berichtgevingen in het nieuws is. In COD BO en MW2 heb je volgens mij wel een industriele fabriek zitten, en dat zou ik echt vet vinden.
Want Firestorm ... wat is daar mis mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Woensdag komt eindelijk een UPC monteur langs, hopelijk zijn de timeouts daarna verleden tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:55:
[...]

Serieus, je bent zo'n hoog level en hebt deze niet? MBTs raggen is goed te doen - zelfs in je eentje. Guided missiles op je scout heli en Monolith gaan spelen, of met de attack en scout heli op de classic en AK maps even rellen. Neem een gunner mee op voice (of laat iemand vliegen terwijl jij TV missiles in tanks jaagt) en het gaat nog veel sneller. Zelfs als ik in m'n eentje speel is het mollen van MBTs met de helis geen grote opgave, als ik niet gejet word is het geen probleem wat tanks te laten ploppen.

Het gaat trouwens wel echt om MBTs. IFVs en Tank Destroyers tellen volgens mij niet.

Als het écht lastig is kun je wel een keer een avondje met mij samen vliegen. Beetje timen wie wanneer vuurt en je bepaalt zo wie de kill krijgt: gunner of pilot.

[...]

Probleem is dat ik veel geraped wordt als ik in de chopper zit idd. Dan zit ik net in zo'n level waar ze je niet met rust laten. Ik ga eens even checken vanavond of het me lukt, als ik geen meter vooruit kom meld ik me wel weer :)

Firestorm, vind ik nog te open wat dat betreft en die ene close quarters map vind ik weer te krap.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

loewie1984 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:49:
Ik moet nog een f***ing assingment, namelijk "get to the choppa" iemand tips? Een tank mollen met 1 set aan rocket pods zonder gunner is niet te doen, en met gunner heb je kans dat iemand anders aan de haal gaat met je vehicle destroyed.
De TV missile heeft een range van pakweg duizend meter. Join een rustige server, pak in je eentje de chopper, stijg loodrecht op en zoek (eventueel gebruikmakend van de TV missile) je doelwit op. Jaag er een missile in: disabled, maak het af met een handvol rockets. :)

Goed te doen op Conquest Large-maps waar tanks niet alleen op de base spawnen, bijvoorbeeld Caspian (vanaf US vlag A aanvallen, US: D) en Oman (US: B, RU: G).

Vraagje: kun je met een joystick wèl de heli laten stilhangen terwijl 'ie voorover helt? Ik zat gisteren bij een fantastische piloot in de gunner-seat, die gast kon die heli doodstil in de lucht laten hangen terwijl 'ie vanaf een paar honderd voet hoogte pod na pod leegde op de grond. Met het toetsenbord lukt me dat niet.

Ik kwam er wel eindelijk achter dat je "free look" in de cockpit activeert door te slepen met de rechtermuisknop, ik dacht dat dat ook alleen met de POV-knop / hat switch op een joystick kon. :+

[ Voor 38% gewijzigd door CodeCaster op 21-01-2013 16:19 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:13:
[...]
Ik kwam er wel eindelijk achter dat je "free look" in de cockpit activeert door te slepen met de rechtermuisknop, ik dacht dat dat ook alleen met de POV-knop / hat switch op een joystick kon. :+
Dit werkt ook bij voertuigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Maar een jet/heli bestuur je met de muis (tenminste, er schijnen mensen te zijn die dat doen, pijltjestoetsen FTW), je moet er dus blijkbaar de rechtermuisknop bij ingedrukt houden om te kijken in plaats van te sturen.

[ Voor 13% gewijzigd door CodeCaster op 21-01-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
CodeCaster schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:23:
Maar een jet/heli bestuur je met de muis (tenminste, er schijnen mensen te zijn die dat doen, pijltjestoetsen FTW), je moet er dus blijkbaar de rechtermuisknop bij ingedrukt houden om te kijken in plaats van te sturen.
Is dat dan niet normaal om een jet met de muis te besturen ? :D
Wist nog niet eens dat dat ging met pijltjes, misschien dat sommige mensen daardoor zo snel kunnen draaien ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:21
ik speel ook altijd met pijltjes in jet/chopper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
En hoe hover je een F35 dan? Want dat snap ik nog steeds niet. Ik kan alleen maar vliegen als een jet met dat ding.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

ronalddus

Buffalo77

loewie1984 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:10:
[...]

Probleem is dat ik veel geraped wordt als ik in de chopper zit idd. Dan zit ik net in zo'n level waar ze je niet met rust laten. Ik ga eens even checken vanavond of het me lukt, als ik geen meter vooruit kom meld ik me wel weer :)

Firestorm, vind ik nog te open wat dat betreft en die ene close quarters map vind ik weer te krap.
Ik kan je wel even helpen vanavond ;)
Op battlelog: l3uffalo77

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:01
loewie1984 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:54:
En hoe hover je een F35 dan? Want dat snap ik nog steeds niet. Ik kan alleen maar vliegen als een jet met dat ding.
De toets S blijven indrukken als je niet te hoog vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
CodeCaster schreef op maandag 21 januari 2013 @ 17:23:
Dat je een jet met pijltjes toetsen bestuurd kan ik nog begrijpen, maar een heli??? Lijkt me voor geen meter richten via het toetsenbord.
Muis in chopper FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Toch maar gebruik van gemaakt, ook al speel ik bf3 al bijna een jaar niet meer. Ik heb aftermath aangeschaft, en gisteren er weer eens voor gaan zitten.
Eerst wat met de loadout gestoeit en daarna in een server gesprongen. Het eerste wat me opviel was het brute geluid :P wat ze in bf3 toch goed voor elkaar hebben. Maar het spelen zelf ging helaas matig, voornamelijk omdat ik geen scherpschutter ben maar ook omdat ik de mappen nog niet ken. Ook opvallend dat ik niet 1 keer gerevived ben in 4 rondes tijd, is dat uit de mode tegenwoordig? (ja, ik weet 't op pubs, maar toch)
Raar dat er premium only servers zijn, dit snap ik niet zo goed van Dice, want er zijn verder niet zo heel veel scavenger servers (of ik keek scheef).

Zo te zien was het dat tientje toch wel waard, ik kan weer een paar uurtjes vooruit met bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:55:
[...]

[...]

LOL niet iedereen is geboren om te vliegen, vanmiddag nog een chopper van de enemy weten te stelen, snel naar base gevlogen en hem aangeboden aan een speler die wel kan vliegen :o

@hippocampus,

Wat mij juist opvalt is dat het reviven is toegenomen, zie steeds meer medic trains.

[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 21-01-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die de hitreg een beetje willen verhelpen heb ik een batch file aangemaakt met de volgende commands:
code:
1
2
3
4
5
6
7
netsh int tcp set global chimney=enabled
netsh int tcp set global dca=enabled
netsh int tcp set global netdma=enabled
netsh int tcp set global autotuninglevel=highlyrestricted
netsh int tcp set global congestionprovider=ctcp
netsh int tcp set global ecncapability=enabled
pause

Wel uitvoeren als administrator en je pc opnieuw opstarten

met de volgende code kan je alles weer resetten:
code:
1
netsh int ip reset resetlog.txt

Gebruik op eigen risico, Het is geen Hack/cheat of tweak van de game, maar om je internet wat sneller te maken en dat heeft effect op client side hit registraties, zoals in BF3 dus. Ik merk een kleine verschil

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
glennvho schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:21:
[...]

De toets S blijven indrukken als je niet te hoog ?? vliegt.
Ja, S ( Wordt er voor hoveren niet gewoon gebruik gemaakt van de achteruit toets ? )

[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 21-01-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:44
glennvho schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:21:
[...]

De toets S blijven indrukken als je niet te hoog vliegt.
Was dat geen feature die eruit is gesloopt en alleen nog te activeren was met een 3rd party tool? (Waardoor het fenomeen 'hard brake hack/glitch' in het leven geroepen werd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 20:14
Pykow schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:53:
Voor de mensen die de hitreg een beetje willen verhelpen heb ik een batch file aangemaakt met de volgende commands:
code:
1
2
3
4
5
6
7
pause

code:
1

Gebruik op eigen risico, Het is geen Hack/cheat of tweak van de game, maar om je internet wat sneller te maken en dat heeft effect op client side hit registraties, zoals in BF3 dus. Ik merk een kleine verschil
Thx alle kleine beetjes helpen _/-\o_

Voor uitleg van alle commando's op 1 pagina...
http://betanews.com/2011/...-and-network-connections/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:18
Pfff net BF3 gekocht eergister, wat word je toch hard afgeslacht zeg!

Nog maar even lekker blijven oefenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Asgaro schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:52:
Kvind 'em echt geslaagd!

[video]
Nou, het is zo te zien een aardige hit geworden. De view count is nog niet geupdate, maar mijn telefoon heeft letterlijk de hele dag staan trillen van alle e-mails die binnen kwamen van comments en subscribers. Podverdorie eh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of hij al gepost was maar is weer nieuwe episode van bff

YouTube: Battlefield Friends - Scavenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Basekid schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:19:
Pfff net BF3 gekocht eergister, wat word je toch hard afgeslacht zeg!

Nog maar even lekker blijven oefenen....
Inderdaad lekker blijven spelen, die kills komen vanzelf als je de maps een beetje leert kennen en een gevoel voor het schieten krijgt. Absolute aanrader voor beginnende BF3 spelers: "How to be a better noob" video's van rivalxfactor op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Woohoo, Maverick is binnen. Met heatseekers valt het alles mee, heel veel mensen poppen hun flares veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
code:
1
2
3
4
5
6
7
pause

code:
1

Ik denk dat het meer placebo is, het netwerk verkeer tussen jouw client en de server gaat over udp, alleen log in verloopt over tcp, dit gebeurt omdat tcp te langzaam is, udp is veel sneller en gebruikt geen error correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 12:29
NLsandman schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 03:35:
[...]

Ik denk dat het meer placebo is, het netwerk verkeer tussen jouw client en de server gaat over udp, alleen log in verloopt over tcp, dit gebeurt omdat tcp te langzaam is, udp is veel sneller en gebruikt geen error correctie.
Daarnaast zorgt de eerste regel ( netsh int tcp set global chimney=enabled ) ervoor dat de load verplaatst wordt van de CPU naar de NIC. Maar mijn ervaring is dat, wanneer je een crappy nic hebt, de performance alleen maar slechter wordt. Oppassen dus..

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:15:
[...]
LOL niet iedereen is geboren om te vliegen, vanmiddag nog een chopper van de enemy weten te stelen, snel naar base gevlogen en hem aangeboden aan een speler die wel kan vliegen :o
Het punt is een beetje dat ik ook geen goeie piloot ben (althans, in jets en attack helis - die scoutheli heb ik redelijk onder de knie nu). Maar het is gewoon niet zo moeilijk om een setje rocketpods leeg te schudden in een tank, een tweede pass te maken en hem weer vol te sproeien, dus iemand die bijkans level 100 is daar verwachtte ik eigenlijk van dat die die 25 MBT destroys zo langzaamaan toch wel bij elkaar gesprokkeld zou hebben.
kazuka schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:32:
[...]
Inderdaad lekker blijven spelen, die kills komen vanzelf als je de maps een beetje leert kennen en een gevoel voor het schieten krijgt. Absolute aanrader voor beginnende BF3 spelers: "How to be a better noob" video's van rivalxfactor op Youtube.
Ik zou ook sterk aanraden met riel lijf piepol op voice (teamspeak of skype) te gaan spelen zodat je elkaar een beetje kunt ondersteunen. Kei- en keihard genomen word je voornamelijk door mensen die goed samenspelen, en ik blijf erbij dat teamwork in dit spel beter is dan rauwe skills met de m16a3.
Het is wellicht niet direct goed voor je eigen kill/death verhouding, maar als je als groepje je staande hebt weten te houden en je medeverantwoordelijk bent voor iemand ander's 45-2 aan het einde van de ronde is dat toch tof.
En ja, gisteren weer heerlijk binnenshuis met antitankmijnen en claymores zitten lamballen, dan voel je de warme gevoelens* vanuit het vijandelijke team je campsite bestralen en dat is toch best fijn.

* = gloeiende haatgevoelens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:21:
En ja, gisteren weer heerlijk binnenshuis met antitankmijnen en claymores zitten lamballen, dan voel je de warme gevoelens* vanuit het vijandelijke team je campsite bestralen en dat is toch best fijn.
Word je dat nou nooit zat? :+ Ik ben liever "dynamisch" aan het trollen.

Totdat ik Ziggo op hun flikker heb gegeven kan ik in ieder geval helemaal niet trollen, want ik heb een gemiddelde latency van 150 ms en legio gedropte pakketjes. ;(

Dat vloog gisteren op Oman wel grappig, m'n jet schoot telkens een meter of tig naar voor en achter. Ineens zag ik m'n neus twee meter van de grond, en m'n "eject" kwam eerder op de server aan dan m'n crash. Toen stond ik ineens middenin een crashende jet. :+

@hieronder: dat je er nog op ingaat. Volgens mij is dat lijstje in deze topicreeks al vijf keer langsgekomen en even vaak ontkracht, waarvan minstens een keer door jou. Ik kan "netsh" niet vinden in deze topicreeks, maar durf te zweren dat er al eerder over gepost is, misschien met een linkje.

[ Voor 33% gewijzigd door CodeCaster op 22-01-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een aparte post waard: Pyk0ws tuning guide. Met name omdat er nogal wat instaat waarvan ik sterk aan zou raden om er af te blijven. Dit is geen flame naar pyk0w, maar wel even een reality-checkje voor mensen die denken "wohoe! secret settings!"
[code]netsh int tcp set global chimney=enabled
Goedkope NIC? Zeg maar :w tegen je performance. Geldt ook voor veel on-board NICjes. Eerst uitvoerig testen als het uit stond, er is een reden dat Windows dit niet geactiveerd heeft.
En weer uitzetten wanneer je blue screens krijgt, of lag bursts, of disconnects.
De enige reden dat dit beter zou zijn dan normal is omdat je netwerkverbinding dusdanig krakkemikkig is dat je onverwachte onderbrekingen oploopt. Aangezien dat alleen bij Wifi en brakke kabels voor meot komen zou ik hier gewoon afblijven, en zeker niet op restrictive of very restrictive zetten.
Ook weer zo'n setting waarvan je je afvraagt of je niet beter de oorzaak kan oplossen, in plaats van symptomen bestrijden, maar goed: als je met kabel werkt moet dit geen invloed hebben. Voor wifi-slachtoffers wellicht wel. Test wel even of je netwerkje hier wat aan heeft met de tool van MS.
pause[/code]
Iemand anders had al gezegd dat al deze aanpassingen aan je TCP settings geen invloed hebben op je gameplay omdat het spel UDP gebruikt.

In dit specifieke geval denk ik wel dat voor TCP toepassingen een deel van de regels voor Wi-Fi by Pyk0w die nog wel eens klaagt over slecht netwerk wel zouden kunnen helpen in theorie, maar helemaal níéts hiervan ga je merken tijdens voor UDP verkeer, zoals van zeg BF3 of Teamspeak.

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat als je niet weet wat dit allemaal doet je d'r gewoon af moet blijven, want de kans dat jij het dan beter weet dan een aantal IQ140+ers bij Microsoft die er maanden in gestoken hebben om dit zo goed mogelijk voor zoveel mogelijk mensen te maken is best laag. Zeker het geven van "adviezen" terwijl je niet echt goed weet waar je mee bezig bent zou ik afraden, en al helemaal aan gamers, waarvan de overgrote meerderheid echt geen benul heeft van hoe een netwerkverbinding precies werkt en die allemaal "hidden secret superspeed low lag mega super spy features" lijstjes en -guides van het internet gaan zitten lezen, niet snappen en toch uitvoeren. Want die gamers die zitten dadelijk met schokkerig en onstabiel TCP verkeer in andere apps terwijl hun games er op geen enkele manier beter van geworden zijn. Daar help je niemand mee, dat is gewoon zonde van iedereen's tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]KnetterGek schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:45:

...

Als ik heel eerlijk ben vind ik dat als je niet weet wat dit allemaal doet je d'r gewoon af moet blijven, want de kans dat jij het dan beter weet dan een aantal IQ140+ers bij Microsoft die er maanden in gestoken hebben om dit zo goed mogelijk voor zoveel mogelijk mensen te maken is best laag. Zeker het geven van "adviezen" terwijl je niet echt goed weet waar je mee bezig bent zou ik afraden, en al helemaal aan gamers, waarvan de overgrote meerderheid echt geen benul heeft van hoe een netwerkverbinding precies werkt en die allemaal "hidden secret superspeed low lag mega super spy features" lijstjes en -guides van het internet gaan zitten lezen, niet snappen en toch uitvoeren. Want die gamers die zitten dadelijk met schokkerig en onstabiel TCP verkeer in andere apps terwijl hun games er op geen enkele manier beter van geworden zijn. Daar help je niemand mee, dat is gewoon zonde van iedereen's tijd.
Haha, dat doet me denken aan mijn vroege pubertijd, toen ik nog nauwelijks ervaring had met PC's. In veel computertijdschriften vond je dan allemaal registry tweaks om toch maar dit of dat sneller te maken. Ik vond er niet beter op om die registry tweaks allemaal uit te voeren... Het was een verslaving.
Tot op een dag dat 1 tweakje er teveel aan was en de PC niet meer bootte. :P
Sindsdien blijf ik mooi af van het register als het op "tweaks" voor "performance boosting" aankomt. Zoals je zegt: de developers bij Microsoft weten wat ze doen en ik kan moeilijk geloven dat men via paar tweaks ineens een grote performance boost krijgt bij een bepaald iets.

Wel ben ik nog verslaafd aan het uitvoeren van CCleaner en TuneUp Utilities om unreferenced registry keys te wissen. Studies tonen echter aan dat dit cleanen van het register NIETS op huidige systemen uitmaakt qua performance, maar toch kan ik het niet weerstaan. :P

(De situatie rond Pykow's tweaks is wel veel minder drastisch en is niet schadelijk, maar ik wou het even vermelden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk maar zo als ik er last van het voer ik de reset wel uit ;)
maar ik las het zo op internet en sommige beweerde een verschil te merken tijdens het schieten.
dus ik denk ik deel het even met jullie en omdat je met 1 command en 1 reboot alles kan terug zetten zie ik er geen gevaar in ;)

Maar @knettergek heeft die wel positief effect op mijn Wi-Fi dan ? ik ben geen netwerk held ik weet alleen hoe de kanalen werken van draadloos internet, waar je rekening mee moet houden en hoe je port forwarding en dat soort instellingen moet aanpassen op verschillende routers ;)
Nooit in verdiept in netwerken.

ik voer al jaren tweaks uit op mijn pc's als ze wat minder gaan draaien, maar je moet wel weten wat je doet en inderdaad niet zomaar wat dingen van internet plukken en gebruiken, ik heb deze tweak alleen gedaan omdat ik weet dat het makkelijk te resetten is ;)
Ik weet nog in Windows 98 was ik software aan het verwijderen op mijn pc om ruimte te besparen en toen gooide ik perongeluk een shell weg, waardoor ik geen enkel programma meer kon verwijderen of installeren haha.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:05:
ik denk maar zo als ik er last van het voer ik de reset wel uit ;)
maar ik las het zo op internet en sommige beweerde een verschil te merken tijdens het schieten.
dus ik denk ik deel het even met jullie en omdat je met 1 command en 1 reboot alles kan terug zetten zie ik er geen gevaar in ;)
Dit specifieke geval kent weinig echt bezwaarlijke dingen (directe toegang tot de CPU cache vanuit je NIC kan wel tot bluescreens leiden, maar dat merken ze vanzelf denk ik dan :+) maar dit soort tweaks in het algemeen... nee. Als je zo'n lijstje nodig hebt moet je d'r misschien gewoon af blijven.
Maar @knettergek heeft die wel positief effect op mijn Wi-Fi dan ? ik ben geen netwerk held ik weet alleen hoe de kanalen werken van draadloos internet, waar je rekening mee moet houden en hoe je port forwarding en dat soort instellingen moet aanpassen op verschillende routers ;)
Nooit in verdiept in netwerken.
Nou, een aantal van de features die je tuned hebben invloed op hoe Windows omgaat met packetloss en variabele doorvoersnelheid. In het specifieke geval van jouw Wifi en internet, waar je nogal eens wat negatiefs over post, kan dat voor TCP verbindingen dus inderdaad wat uitmaken; puur omdat je problemen ervaart waar die subsystems invloed op hebben. Dus voor TCP verbindingen kan het een poging waard zijn. Alhoewel het echt wel het vermelden waard is dat Windows daar behoorlijk geslepen in is en ik de kans dat je het daadwerkelijk beter maakt op nul schat. Maar in theorie kan het.

Maar TCP verbindingen gebruik je niet voor real-time dataoverdracht. TCP gebruik je voor dingen waar schokkerigheid niet (veel) uitmaakt, waar je gewoon de hoogste netto bandbreedte per minuut wilt halen, dus. Downloads, dus, eigenlijk. Browsen. Mailtjes sturen. Dat soort spul. Dus dan nog heb je er voor gamen geen bal aan.
ik voer al jaren tweaks uit op mijn pc's als ze wat minder gaan draaien, maar je moet wel weten wat je doet en inderdaad niet zomaar wat dingen van internet plukken en gebruiken, ik heb deze tweak alleen gedaan omdat ik weet dat het makkelijk te resetten is ;)
Mijn persoonlijke ervaring met gamers die tweaks gaan proberen is dat ze na een paar weken tweaken mij bellen om me uit te nodigen voor een bakkie koffie en een middag lang worstelen met hun verpeste windows 98 installatie, of verklootte XP. Ik heb nog nooit gezien dat iemand ging zitten tweaken en daadwerkelijk merkbaar betere prestaties kreeg, zelfs niet toen ik nog op een 33k6 modem en windows 98 zat. Er is ook een reden voor dat de laatste keer dat ik me er druk om maakte tijdens 98/XP was - sindsdien vraag ik ze of ze hun Windows CD hebben, en zo ja adviseer ik ze het lekker te herinstalleren en mij met rust te laten :+

Als je PC minder gaat draaien is juist niet tweaken een goed advies.
Om je een voorbeeld te geven, ik heb Windows 7 draaien thuis. Die heb ik geinstalleerd zodra we Win7 op het werk kregen (dus zodra het ding RTM ging) en ik heb win7 opnieuw geinstalleerd toen ik een SSD kocht. That's it. Verder gewoon niet aan tunen, tweaken of anderszins rotzooien en het ding loopt perfect.
Een vriend van me zit net als jij blijkbaar graag wat onder de motorkap te neuzen. Als hij dat met 27mc bakkies doet doet hij het goed (ondanks de dikke klodders soldeer die hij daar achterlaat...) maar zodra het om PCs gaat... in 2012 heb ik hem minimaal acht keer betrapt op herinstallatie van windows omdat het niet goed liep.
Ik weet nog in Windows 98 was ik software aan het verwijderen op mijn pc om ruimte te besparen en toen gooide ik perongeluk een shell weg, waardoor ik geen enkel programma meer kon verwijderen of installeren haha.
Dat soort dingen ligt voor jou ver achter je, maar er zijn nog genoeg mensen die gewoon in dat stadium nog zitten, jouw lijstje lezen en als één van vele tweaks toepassen, en zo langzaam maar gestaag hun Windows geheel buttfucken. Vandaar mijn opmerking dat het handiger is er gewoon af te blijven als je het niet snapt. Scheelt topics in Windows Clients ;)

Ik denk niet dat je echt grote paddestoelwolken gaat veroorzaken met deze specifieke tuningtips hoor, maar helpen doen ze niet en er gáát iemand z'n PC b0rken door al dat gehannes. Dus eigenlijk is het advies eraf te blijven vooral door iedereen die jouw post leest en denkt "hmmm. dat is een poging waard." - nee, jullie hebben geen idee waar je aan begint, dus gewoon vingers weg en DICE's netcode de schuld geven. Laat het tunen over aan Pyk0w, die weet hoe hij z'n fouten kan corrigeren 8)

En networksmoothing zo hóóg mogelijk zetten, zodat je kogels aankomen ongeveer 200 msec voor je ze afvuurt. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:18
kazuka schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:32:
[...]

Thanks, zal zo even wat video's gaan kijken.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:21:
[...]

Ik zou ook sterk aanraden met riel lijf piepol op voice (teamspeak of skype) te gaan spelen zodat je elkaar een beetje kunt ondersteunen. Kei- en keihard genomen word je voornamelijk door mensen die goed samenspelen, en ik blijf erbij dat teamwork in dit spel beter is dan rauwe skills met de m16a3.
Het is wellicht niet direct goed voor je eigen kill/death verhouding, maar als je als groepje je staande hebt weten te houden en je medeverantwoordelijk bent voor iemand ander's 45-2 aan het einde van de ronde is dat toch tof.

* = gloeiende haatgevoelens
Ja tot nu toe vooral een lone-ranger geweest. zat wel in een squad maar veel samenwerking was er niet bij. En dan komt er inderdaad opeens een groepje van 2-3 man binnenrennen en ben je na een halve seconde dood. Even wat meer mensen zoeken voor mn origin lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was natuurlijk een kwestie van tijd voor je jouw mening zou geven over iets wat met 'tunen' van doen heeft. Hoewel je over het algemeen wel redelijk je antwoorden onderbouwt leg je je eigen ervaringen en situatie wel erg toe op anderen.

Het is niet jouw verantwoordelijkheid als er mensen met instellingen rommelen en er gaat iets mis, laat iedereen dat lekker zelf uitvogelen zou ik zeggen. Voor pc-gaming is er over het algemeen geen one solution suits all, ik heb zelfs tussen pc's met identieke configuraties verschillende compatibiliteitsproblemen gezien welke op de meeste bezopen (lees compleet onlogische) en verschillende manieren toch weer stabiel gekregen zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:45:
Dit is een aparte post waard: Pyk0ws tuning guide. Met name omdat er nogal wat instaat waarvan ik sterk aan zou raden om er af te blijven. Dit is geen flame naar pyk0w, maar wel even een reality-checkje voor mensen die denken "wohoe! secret settings!"

[...]

Goedkope NIC? Zeg maar :w tegen je performance. Geldt ook voor veel on-board NICjes. Eerst uitvoerig testen als het uit stond, er is een reden dat Windows dit niet geactiveerd heeft.
Maar als je dus géén goedkope NIC hebt, niet heel gek op een tweakers site, zou het voor sommigen dus wel wat winst kunnen opleveren, hoe marginaal dan ook?
En weer uitzetten wanneer je blue screens krijgt, of lag bursts, of disconnects.
Dat spreekt voor zich toch?
De enige reden dat dit beter zou zijn dan normal is omdat je netwerkverbinding dusdanig krakkemikkig is dat je onverwachte onderbrekingen oploopt. Aangezien dat alleen bij Wifi en brakke kabels voor meot komen zou ik hier gewoon afblijven, en zeker niet op restrictive of very restrictive zetten.
Als je Pykow's posts hier volgt heeft ie ook nogal probelmen met z'n wifi. Nu gun ik gamen over wifi mijn ergste vijand nog niet na een maand zo hebben moeten incasseren, maar geloof me, dan probeer je ALLES om het op te lossen. Ik vind het vrij schappelijk van hem dat hij zijn situatie schetst en een mogelijke oplossing wat voor hem lijkt te werken, daarmee kan je mensen met soortgelijke problemen weer een eindje in de roede richting helpen.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat als je niet weet wat dit allemaal doet je d'r gewoon af moet blijven, want de kans dat jij het dan beter weet dan een aantal IQ140+ers bij Microsoft die er maanden in gestoken hebben om dit zo goed mogelijk voor zoveel mogelijk mensen te maken is best laag.
IQ zegt niets en wat een fabrikant maakt wil absoluut nog niet het meeste ideale of grootste optimum zijn. Windows moet voor de grote massa onder oneindige combinatie van hardware en software en internetverbindingen gewoon altijd werken. Net zoals auto's door individuele gebruikers getuned kunnen worden zodat het perfect aansluit op hún situatie en eisen, is dat even goed voor besturingsystemen het geval. Er zit zoveel rommel in wat ik níet nodig heb en een pc onnodig traag maakt, hoe marginaal dan ook.
Zeker het geven van "adviezen" terwijl je niet echt goed weet waar je mee bezig bent zou ik afraden, en al helemaal aan gamers, waarvan de overgrote meerderheid echt geen benul heeft van hoe een netwerkverbinding precies werkt en die allemaal "hidden secret superspeed low lag mega super spy features" lijstjes en -guides van het internet gaan zitten lezen, niet snappen en toch uitvoeren. Want die gamers die zitten dadelijk met schokkerig en onstabiel TCP verkeer in andere apps terwijl hun games er op geen enkele manier beter van geworden zijn. Daar help je niemand mee, dat is gewoon zonde van iedereen's tijd.
Wederom,toch niet jouw verantwoordelijkheid? Laat iedereen dat lekker voor zichzelf uitzoeken, uitvogelen en the hard way achterkomen of iets wel of niet werkt, reïnstall en opnieuw proberen. Rommelen met een pc is leuk en een goede manier om uit te vinden wat wel en wat niet werkt.

Optimaliseren van game-settings, hardware en OS is gewoon één van de charmes van het PC-gamen. Als je nergens mee wilt rommelen moet je gewoon een console kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:05:
Het is niet jouw verantwoordelijkheid als er mensen met instellingen rommelen en er gaat iets mis, laat iedereen dat lekker zelf uitvogelen zou ik zeggen.
quote: Pykow
Voor de mensen die de hitreg een beetje willen verhelpen
Hij post dit als een oplossing voor ieders problemen, terwijl (zoals KnetterGek al aangeeft) de genoemde configuratie op 99% van de PC's al op de perfecte settings staat, en daaraan rommelen voor meer problemen zorgt dan het oplost.
IQ zegt niets en wat een fabrikant maakt wil absoluut nog niet het meeste ideale of grootste optimum zijn. Windows moet voor de grote massa onder oneindige combinatie van hardware en software en internetverbindingen gewoon altijd werken. [...] Als je nergens mee wilt rommelen moet je gewoon een console kopen.
Het is geen 1995 meer. Rommelen deed je met IRQ's, DMA, dipswitches, memory-enhancers, en later kwam daar de ellende die Microsoft Windows heet nog bovenop met z'n corrupte en retetrage register, gare (gejatte) TCP/IP-stack en WinSock, enzovoorts. Daar hadden custom settings zin. Tegenwoordig werken hardware, OS en software écht wel goed samen.
Er zit zoveel rommel in wat ik níet nodig heb en een pc onnodig traag maakt, hoe marginaal dan ook.
Daarin heb je helemaal gelijk, maar dat kun je dus oplossen door een hele kale Windows te construeren: alle (voor jou) onnodige services uitschakelen zodat er weinig tot geen netwerkverkeer wordt gegenereeerd en dat alle processing power naar je game gaat. Dát is de enige hack die nog zin heeft; in je TCP-instellingen rommelen heeft eenvoudigweg amper tot geen nut.

Voor de gevallen waar het wel nut heeft, zoals KG ook alweer aangaf, moet je dondersgoed weten wat je aan het doen bent en weten hoe je het resultaat van je gerommel kunt testen. Dat is voor het gros van de gebruikers onmogelijk, omdat ze een hond met een paar reageerbuisjes nadoen:

Science dog

Zo'n lijstje met "dit gaat al je netwerkproblemen oplossen" lost dus absoluut niets op.

[ Voor 60% gewijzigd door CodeCaster op 22-01-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:05:
Het is niet jouw verantwoordelijkheid als er mensen met instellingen rommelen en er gaat iets mis, laat iedereen dat lekker zelf uitvogelen zou ik zeggen.
Dit is natuurlijk een heel suf argument. Het is evengoed niet jouw verantwoordelijkheid om mij op m'n verantwoordelijkheden te wijzen zou één ontkrachting kunnen zijn, maar veel beter vind ik dit argument: Ik zie dat iemand informatie post waar je zonder kennis van zaken geenn enkel profijt van gaat trekken maar dat wel als dusdanig gepresenteerd wordt. Omdat dit een community is, en niet een werkplek waar ieder bepaalde taken heeft, reageer ik met wat handige reality-check zaken op die post, waarbij ik niet direct op de man speel (ahem...) of Pyk0w erop wijs dat het zijn verantwoordelijkheid niet is niet-BF3 gerelateerde protcolinstellingen in Windows te verbeteren, maar gewoon uitleg wat de risico's van die tweaks zijn.
[...]
Maar als je dus géén goedkope NIC hebt, niet heel gek op een tweakers site, zou het voor sommigen dus wel wat winst kunnen opleveren, hoe marginaal dan ook?
Zo marginaal dat je d'r nooit wat van gaat merken, zeker. Als je een goeie NIC hebt zul je sowieso geen PC hebben die hier enige vorm van merkbaar of zelfs maar meetbare verbetering mee oploopt.
Als je Pykow's posts hier volgt heeft ie ook nogal probelmen met z'n wifi. Nu gun ik gamen over wifi mijn ergste vijand nog niet na een maand zo hebben moeten incasseren, maar geloof me, dan probeer je ALLES om het op te lossen. Ik vind het vrij schappelijk van hem dat hij zijn situatie schetst en een mogelijke oplossing wat voor hem lijkt te werken, daarmee kan je mensen met soortgelijke problemen weer een eindje in de roede richting helpen.
Je hebt mijn 2e post gemist. Ik vind het ook heel schappelijk dat hij probeert te helpen, maar ik vind het ook relevant even te melden dat hem dat niet gaat lukken met deze tips. En dat je met deze tips mensen in allerlei richtingen, en écht niet altijd de goeie, helpt.
Wederom,toch niet jouw verantwoordelijkheid? Laat iedereen dat lekker voor zichzelf uitzoeken, uitvogelen en the hard way achterkomen of iets wel of niet werkt, reïnstall en opnieuw proberen. Rommelen met een pc is leuk en een goede manier om uit te vinden wat wel en wat niet werkt.
He tis niet mijn verantwoordleijkheid nee. Maar evengoed is het niet de jouwe om mij daarop te wijzen. En nogmaals - Pyk0ws tips gaan in het beste geval niets bijdragen aan verbetering, en je loopt het risico op allerlei kleine en grote irritaties in je netwerkverbinding met dit soort gepriegel in settings waar je niets te zoeken hebt als je niet weet wat ze doen. Dat lijkt me de verantwoordelijkheid van élk communitylid om daar even op te wijzen. Pyk0w bedoelt het prima en dat moet je ondersteunen, het liefst door te helpen de tips nóg beter te maken. Door fouten te corrigeren en te wijzen op problemen en gevaren in dit geval.

edit: dit wil ik even benadrukken: ik vind het echt tof dat Pyk0w de moeite neemt opgedane kennis te delen, en ik val hem er geen seconde op aan dat niet alles werkt zoals hij denkt: daar leer je van tenslotte, en daar is de community voor, om elkaar een beetje te ondersteunen tussen het trollen door.
Optimaliseren van game-settings, hardware en OS is gewoon één van de charmes van het PC-gamen. Als je nergens mee wilt rommelen moet je gewoon een console kopen. :)
Rotzooien aan game-settings, hardware en OS is gewoon één van de grote frustraties van PC-gamen. Als je wilt dat het werkt begin je het beste door overal af te blijven en eens wat te leren over waar je aan wilt tunen.

Het enige wat je bereikt met dit soort tweaks is gezeur als het mis ging en placebo effecten als het niet fout gaat. Ik weet dat jij placebo effecten echt tof vind gezien je eerdere stellingen daarover, maar ik blijf erbij dat feitelijk onderbouwde kennis, niet onderbuikplacebogevoelens, de beste manier is om mensen te helpen hun netwerkverbinding te verbeteren.

En als je vind dat het niet mijn verantwoordelijkheid is om mensen erop te wijzen dat placeboeffecten niet helpen, dan wil ik je er even op wijzen dat het jouw verantwoordelijkheid niet is mij daarop te wijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Trouwens hoe meten jullie dan dat je hitreg erop vooruit gaat dan?

Elke server en ronde is namelijk weer anders, hier een lagger erbij met ping 350 en daar nog één met 200 etc. Omstandigheden zijn elke keer weer anders.

In elk geval wel grappig dat sinds gisteren opeens veel mensen zijn eigen hitreg fix heeft, maar het allemaal dezelfde commands zijn. Kan me wel herinneren dat AWESOME-0 een tweakguide had geplaatst hier en iedereen hem voor gek verklaarde, maar na gisteren gaan mensen toch proberen. Of een enkeling niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:27:
Rotzooien aan game-settings, hardware en OS is gewoon één van de grote frustraties van PC-gamen. Als je wilt dat het werkt begin je het beste door overal af te blijven en eens wat te leren over waar je aan wilt tunen.
Wij kijken overduidelijk heel anders naar pc-gaming. Als ik zo'n post als dat van Pykow lees dan is het eerste wat in me op komt, wat is dat? en zou dat kunnen werken? Vervolgens ga ik me inlezen en indien het voor genoeg mensen werkt of plausibel genoeg klinkt gewoon proberen of het beter gaat of niet. Daarvoor hoef je niet de volledige ins en outs te weten, het is leuk en als de accuracy merkbaar omhoog gaat, lag naar beneden, etc. etc. dan is het goed genoeg. Of het in een wetenschappelijke opstelling nou wel of niet significant merkbaar is.

Maar goed je punt is duidelijk, er zijn geen netwerkinstellingen buiten de standaardconfiguraties die voor mensen merkbaar verschil op kunnen leveren.
En als je vind dat het niet mijn verantwoordelijkheid is om mensen erop te wijzen dat placeboeffecten niet helpen, dan wil ik je er even op wijzen dat het jouw verantwoordelijkheid niet is mij daarop te wijzen.
Schaak-mat, kan er niets anders van maken.....
Xant0r schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:55:
Trouwens hoe meten jullie dan dat je hitreg erop vooruit gaat dan?

Elke server en ronde is namelijk weer anders, hier een lagger erbij met ping 350 en daar nog één met 200 etc. Omstandigheden zijn elke keer weer anders.

In elk geval wel grappig dat sinds gisteren opeens veel mensen zijn eigen hitreg fix heeft, maar het allemaal dezelfde commands zijn. Kan me wel herinneren dat AWESOME-0 een tweakguide had geplaatst hier en iedereen hem voor gek verklaarde, maar na gisteren gaan mensen toch proberen. Of een enkeling niet :P
Tsja, je kan de werkelijke verbetering dit soort zaken in online gamen nooit helemaal 100% hard maken in getallen. Zoals je zegt, zijn er te veel variabelen en je kan nooit dat identieke potje overspelen zonder die instellingen. Maar als je maar genoeg potjes speelt op dezelfde server met grofweg dezelfde mensen krijg je er toch wel een gevoel voor.

Feit voor mij blijft dat, ook al slaan alle windows-tweaks en gamesettings volgens de goed ingelezen experts als een deur op een bakfiets, ik tegenwoordig vrijwel geen gezeik (meer) heb met hitreg in BF3. Ik ga zelden tot nooit dood achter dekking, waar ik op mik gaat snel neer en ik heb al maanden niet meer gezien dat hitmarkers niet geregistreerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=39631457,noline]A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @
Feit voor mij blijft dat, ook al slaan alle windows-tweaks en gamesettings volgens de goed ingelezen experts als een deur op een bakfiets, ik tegenwoordig vrijwel geen gezeik (meer) heb met hitreg in BF3. Ik ga zelden tot nooit dood achter dekking, waar ik op mik gaat snel neer en ik heb al maanden niet meer gezien dat hitmarkers niet geregistreerd worden.
En jij hebt dit bekomen via de settings van pyk0w of via een andere tweak?
Ik heb me gisteren op Seine mateloos geërgerd aan sterven om het hoekje terwijl je er al lang voorbij bent.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:11:
[...]

Ik heb me gisteren op Seine mateloos geërgerd aan sterven om het hoekje terwijl je er al lang voorbij bent.
Nee, die van Pykow heb ik nog niet echt naar gekeken. Basically komt het er voor mij op neer: windows strippen naar bare-minium om te gamen, alle onnodige in- en outputs qua cpu/ssd/geheugen voorkomen, onnodig netwerkverkeer voorkomen en prioritiseren, muis en beeldinstellingen plus game settings.

Maar het verschilt ook van persoon tot persoon, er zijn ook mensen die geen last lijken te hebben van vsync, muisacceleratie, network smoothing etc. terwijl het voor anderen gelijk onspeelbaar wordt of voelt.

Ik heb ook nog een relatief oud bakje staan, misschien is het onmerkbaar als je een dikke i7 etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nee, want zowel Py0w's tweaks als ook die van hemzelf destijds slaan op TCP, en BF3 gebruikt UDP. Hij is groot voorstander van het Placebo-effect; oftewel "ik heb wat getweaked dus nu is het beter en ik vind dat dus het is zo".
Network smoothing een beetje heen- en weerschuiven en spelen op servers met een lage ping waar mensen met een hoge ping gekicked worden is de beste remedie. Als jij achter een muur duikt en dan alsnog dood gaat heeft iemand anders jou geschoten toen jij op zijn scherm nog niet achter de muur zat en krijg jij dat pas mee als je achter de muur zit - maar met ongeveer 50 msec ping in beide richtingen kan dat mákkelijk een kwart seconde of meer tijdsverschil zijn (jouw updates en die van de andere client naar de server, de server naar beide clients, clients weer naar de server en server terug richting clients) waardoor het soms echt aanvoelt alsof er bijna een seconde zit tussen jouw verstopactie en de ander z'n m16 gesproei.

Dit is helaas een functie van DICE's netcode. Hoe lager je network smoothing staat hoe directer jouw bewegingen doorgegeven worden maar ook hoe meer correcties je krijgt van dingen die al voorspeld waren door je client maar volgens de server anders liepen. Of dat het nu gaat om mensen die niet lopen waar ze heenliepen (wat snipen lastig maakt) of kogels die aankwamen voor je de hoek om vloog, wat zelf gebeurde voor je überhaupt merkte dat je beschoten werd, 't is allemaal DICE's network smoothing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[...]

Doodgaan om het hoekje kan alleen dice aanpassen, dice heeft sinds ze games maken altijd gekozen voor server side hit detectie.
1 groot probleem van server side hit detectie is dat je iemand beschiet en je geen hit markers ziet omdat de server bepaalt of diegene op de plek stond waar jij op aan het mikken was.
Als alles perfect is en bv op een lan netwerk met elkaar aan het spelen is dan is er niets aan de hand maar zodra jouw client posities van spelers moet voor spellen dan gaat het mis, bv door packet loss, verschillende latencies.

Sinds bf3 heeft dice een andere weg gekozen namelijk client side hit detectie met een minimale controle op de server wat betreft positie, voordeel is dat wat jij ziet en raakt altijd een hit is, nadeel is dat je dan om een hoekje kan dood gaan zoals anderen al hebben uit gelegt wat er precies gebeurt.

In mijn ogen is de enigste oplossing een omgeving creeeren waar iedereen bijna dezelfde latency heeft of zorgen dat de verschillen minimaal zijn, dit doet men doormiddel van een ping kicker.
Hierdoor maakt het niet uit of je clientside of serverside hit detectie toepast.
Helaas wil dice dit niet omdat ze iedereen de kans willen geven om te spelen ongeacht waar je zit, ook belemmer je internationale clans met dit systeem.

Er is nog een oplossing maar daar ben ik tegen omdat het de charme van battlefield aantast namelijk het verwijderen van bullet travel time.

[ Voor 4% gewijzigd door NLsandman op 22-01-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:50:
[...]
Helaas wil dice dit niet omdat ze iedereen de kans willen geven om te spelen ongeacht waar je zit, ook belemmer je internationale clans met dit systeem.
Is een ping-kicker nu ook al tegen de voorwaarden die ze stellen aan een eigen server? Wat een mongolen zeg :')
"rent your own server" en dan vervolgens verbieden dat er custom rules gelden 8)7
Pagina: 1 ... 157 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.