Hij wordt nu net ook genoemd, 15 minutes of famekazuka schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:34:
Iemand die de livestream van LvLCap kijkt? http://www.twitch.tv/levelcap
Ik zag net AWESOME-0 voorbij komen en LvlCap van achteren neerschieten
Leuk om die LevelCap te zien
Ben zelf nog steeds nogal n00b, in beetje eerlijk balanced potjes kom ik aardig mee, maar het komt echt te vaak voor dat we totaal worden overlopen door andere team. Net in een Rush Metro server waar we 2x achter elkaar binnen 10 minuten werden overlopen en andersom werden baseraped. Ik snap niet waarom dat bij de volgende ronde dan niet weer wordt gemixed. Mijn aantal quits is vrij hoog, hoger dan toen ik nog op PS3 speelde (ben daar tot lvl45 gekomen).
De GoTBF3.nl servers zijn trouwens veel leeg
Heb er begin van de avond beetje met een heli geoefend. Gebeurd daar nog wel eens wat?
De GoTBF3.nl servers zijn trouwens veel leeg
[ Voor 12% gewijzigd door Okasha op 15-01-2013 21:42 ]
noem mij een noob, maar wie moet AWESOME-0 zijn?Metalman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:39:
[...]
Hij wordt nu net ook genoemd, 15 minutes of fame
Gewoon één van de Battlefield spelers hier op Tweakers.SilentNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:42:
[...]
noem mij een noob, maar wie moet AWESOME-0 zijn?
Ryzen 3600 - GTX1060
Haha, ja ik dacht laat ik eens joinen in plaats van alleen kijken, maar niet te doen dat, zo'n ping achterstand en totaal geen AM mapkennis hebben helpt niet mee.kazuka schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:34:
Toch wel erg leuk die AM maps, maar man wat zijn daar veel irritante stukjes waar je niet overheen kan springen/achter blijft haken.
15 minuten nog wel.Metalman schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:39:
[...]
Hij wordt nu net ook genoemd, 15 minutes of fame
Net de laatste +/- 10 minuten van die stream zitten kijken, maar ben niet heel erg onder de indruk.
En wat is dat toch verschrikkelijk om te zien, dat hij 10/15 kogels in iemand pompt, die daarna vrolijk weg wandeld.
Moet zeggen dat ik die map wel erg gaaf vindt.
En wat is dat toch verschrikkelijk om te zien, dat hij 10/15 kogels in iemand pompt, die daarna vrolijk weg wandeld.
Moet zeggen dat ik die map wel erg gaaf vindt.
---RAWE CEEK!!!---
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 02-10 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Ik heb 1x met rivaLxfactor, matimio en lvlcap in 1 server gezeten. wellis waar in Planetside 2 in de closed beta. was niet echt bijzonder te noemen.
Vandaag 4 potjes gespeeld en alle 4 gewonnen, dat gebeurd niet iedere avond.
en laatste potje Markaz rush. bij de laatste mcom zaten ze steeds met C4 de vlag vol te gooien, maar toen kwamen de tweakers in actie.
Killerbeuker was op afstand aan het suppressen als een gek.
Daardoor kon ik de trap op komen en schoot er 3 achter elkaar neer.
in de laatste seconde kon Font4 op mij spawnen killed een speler en revived mij. daarna kill ik nog iemand op het dak en hebben we het dak helemaal veroverd. Teammaten armen de Mcom onder ons en font4 is gericht op de 2e mcom naast ons en ik verdedig de mcom van boven iets van 5 kills.
vervolgens gaat helaas font4 dood door een SKS speler en sta ik daar nog in me eentje, maar bij de 3e kill sprong ik naar beneden. BAM BAD LUCK
einde actie haha
Maar door de C4 hadden we echt geen mogelijkheid om erdoor heen gekomen als wij niet dat dak hadden veroverd.
Vandaag 4 potjes gespeeld en alle 4 gewonnen, dat gebeurd niet iedere avond.
en laatste potje Markaz rush. bij de laatste mcom zaten ze steeds met C4 de vlag vol te gooien, maar toen kwamen de tweakers in actie.
Killerbeuker was op afstand aan het suppressen als een gek.
Daardoor kon ik de trap op komen en schoot er 3 achter elkaar neer.
in de laatste seconde kon Font4 op mij spawnen killed een speler en revived mij. daarna kill ik nog iemand op het dak en hebben we het dak helemaal veroverd. Teammaten armen de Mcom onder ons en font4 is gericht op de 2e mcom naast ons en ik verdedig de mcom van boven iets van 5 kills.
vervolgens gaat helaas font4 dood door een SKS speler en sta ik daar nog in me eentje, maar bij de 3e kill sprong ik naar beneden. BAM BAD LUCK
Maar door de C4 hadden we echt geen mogelijkheid om erdoor heen gekomen als wij niet dat dak hadden veroverd.
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 15-01-2013 22:04 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik reed laatst op Markaz met een tank tussen een container een een muur door, althans dat probeerde ik.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:53:
[...]
Toch wel erg leuk die AM maps, maar man wat zijn daar veel irritante stukjes waar je niet overheen kan springen/achter blijft haken.
Kom ik opeens in de ruimte tussen de muur en container in vast te zitten en kon alleen nog wat draaien.
Wanneer ik naar voren wou rijden ging de camera vaag wiebelen en naar achteren had ook geen zin.
Uiteindelijk reed er een jeep tegen de tank aan waardoor hij weer los kwam...
Dit soort dingen gebeuren best wel vaak in Aftermath wat best wel triest is.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
En best wel expres. Die hele stad is aan stukken - je moet oppassen waar je rijdt want het is niet allemaal geschikt voor voertuigen, zelfs tanks niet.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:18:
[...]
Dit soort dingen gebeuren best wel vaak in Aftermath wat best wel triest is.
oke, maar het moet niet ten koste van gameplay gaan wat mij betreft. Ze moeten duidelijker maken waar je wel en niet kan rijden...Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:28:
[...]
En best wel expres. Die hele stad is aan stukken - je moet oppassen waar je rijdt want het is niet allemaal geschikt voor voertuigen, zelfs tanks niet.
Dus ze maken met opzet ruimte tussen een container en een muur die breed genoeg is om zelfs een tank tussendoor te krijgen, om er vervolgens een of ander onzichtbaar krachtveld tussen te plaatsen waardoor een voertuig vast komt te zitten?Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:28:
[...]
En best wel expres. Die hele stad is aan stukken - je moet oppassen waar je rijdt want het is niet allemaal geschikt voor voertuigen, zelfs tanks niet.
Kom er net achter dat reactive armor lekker prut is op MAA. Wordt 1 keer op de achter kant geraakt --> disabled. Vervolgens kan ik nog twee keer geraakt worden voordat ie ontploft.... Voelt een beetje gek aan.
naar ik weet zit er op geen enkel voertuig reactive armor aan de achterkantZeara schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:36:
Kom er net achter dat reactive armor lekker prut is op MAA. Wordt 1 keer op de achter kant geraakt --> disabled. Vervolgens kan ik nog twee keer geraakt worden voordat ie ontploft.... Voelt een beetje gek aan.
Elk voertuig heeft dat juist welSilentNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:44:
[...]
naar ik weet zit er op geen enkel voertuig reactive armor aan de achterkant
[ Voor 7% gewijzigd door Zeara op 15-01-2013 22:58 ]
Jongens ga niet op de onderstaande server.
http://battlelog.battlefi...nimap-themultigamers-net/
Admin heeft hackende vriendjes die niet gebant worden, en als je er wat van zegt, wordt je zelf gebant.
Admin heeft hackende vriendjes die niet gebant worden, en als je er wat van zegt, wordt je zelf gebant.
---RAWE CEEK!!!---
Haha oke, dom van mij. Ben voornamelijk gewoon infanterie maar dacht dit gezien te hebben op youtubeZeara schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:57:
[...]
Elk voertuig heeft dat juist welvoorkant wil nog wel eens verschillen. Of tenminste er zitten balkjes op je icoontje
Lees dit anders eens door:SilentNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:51:
[...]
Haha oke, dom van mij. Ben voornamelijk gewoon infanterie maar dacht dit gezien te hebben op youtube
http://battlefield.wikia.com/wiki/Reactive_Armor
Ah, hij zal wel een HE round hebben gebruikt -.- Misschien dan ook maar eens over nadenken om die te gebruiken.AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:04:
[...]
Lees dit anders eens door:
http://battlefield.wikia.com/wiki/Reactive_Armor
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dammit, speel ik eens een avondje geen BF3. Ik volg AWESOME-0 nog wel eens voor de betere teamplay.kazuka schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:34:
YT stars afschieten maakt het alleen nog maar beter. Zo af en toe kom ik YT stars er uit Europa tegen. Meestal bieden ze nauwelijks partij terwijl ze goddelijk lijken op YT. Des te meer reden om ze te killen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En waarom zou je het erg vinden als je gebanned bent als het toch een kutserver is?NoFearCreations schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:14:
Jongens ga niet op de onderstaande server.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Was een HC-NoSniper server, dus in dat opzicht jammer, want daar zijn er niet zoveel van.
---RAWE CEEK!!!---
Lekker dan weer, BF wil niet opstarten. In battlelog blijft ie hangen op "Joining Server". Gisteravond gewoon nog prima gespeeld, maar deze morgen na pc opstarten, zonder wat dan ook veranderd, blijft ie hangen, ook na pc uit-aan.

Ik heb je toegevoegdSilentNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:14:
Ik heb geen vrienden die BF3 spelen, maar zou wel een keertje goede squadmates willen hebben. Iemand die met mij samen wil spelen? Voeg mij toe op Battlelog
-edit: weet niet of hier een aparte topic voor gemaakt?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
laatst weer een duidelijk voorbeeld hoe sommige wapens dit spel domineren. Ik was bezig wat assignments te halen, en daarvoor moet je wapens gebruiken die je misschien nog nooit aan hebt geraakt, of die je hebt weggedaan omdat ze waardeloos zijn in vergelijking met anderen. En dat was dus ook dit keer weer het geval. Op een aftermath map dus redelijk infanterie gefocust. Dan merk je goed het duidelijk voordeel dat wapens hebben boven andere wapens.
Niks lukte gewoon, volle clips schieten en niks raken, eerder beginnen met schieten en alsnog dood worden geschoten, echt ik stond belabberd met 2 tegen 8 en mijn team was ook zwaar aan het verliezen. Toen was ik het zat om telkens confrontaties te verliezen waarvan ik wist dat ik ze met een ander wapen had gewonnen.
Geswitcht naar de m16a3 en hoppa 24 - 8 afgesloten en de ronde gewonnen met het team... Kreeg gelijk wel weer het bekende "m16 noob " naar mijn hoofd geslingerd, maar het was meer als test bedoeld.
Niks lukte gewoon, volle clips schieten en niks raken, eerder beginnen met schieten en alsnog dood worden geschoten, echt ik stond belabberd met 2 tegen 8 en mijn team was ook zwaar aan het verliezen. Toen was ik het zat om telkens confrontaties te verliezen waarvan ik wist dat ik ze met een ander wapen had gewonnen.
Geswitcht naar de m16a3 en hoppa 24 - 8 afgesloten en de ronde gewonnen met het team... Kreeg gelijk wel weer het bekende "m16 noob " naar mijn hoofd geslingerd, maar het was meer als test bedoeld.
Zijn er trouwens meer mensen die Better Battlelog gebruiken? Ik vind het wel interessante informatie die ik op BL te zien krijg bij mijzelf en andere spelers. (BF3stats.com chart wordt toegevoegd)
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ja in de assignments heb je vaak wapens die je niet zo vaak gebruikt.Skybullet schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:13:
laatst weer een duidelijk voorbeeld hoe sommige wapens dit spel domineren. Ik was bezig wat assignments te halen, en daarvoor moet je wapens gebruiken die je misschien nog nooit aan hebt geraakt, of die je hebt weggedaan omdat ze waardeloos zijn in vergelijking met anderen. En dat was dus ook dit keer weer het geval. Op een aftermath map dus redelijk infanterie gefocust. Dan merk je goed het duidelijk voordeel dat wapens hebben boven andere wapens.
kijk ACW-R en de M416 waren geen probleem, dat zijn goede wapens, maar de PP-19 is echt niet te gebruiken op grote maps, alleen in close quarters.
helaas weten we ook allemaal dat dit de laaste camo's zijn en dat we nu wachten op de nieuwe DLC en daarna wachten op BF4.
ik switch regelmatig met de wapens, zo heb ik laatst de AK74 en de F2000 gebruikt voor een verandering.
iedereen jankt als je m16 gebruikt, terwijl ze er zelf voor kiezen om het wapen niet te gebruiken.
gisteren met de m416 gespeeld, waar je net zo hard mee kan domineren, maar dan is iedereen wel stil.
alleen lui die gaan janken als je mensen opwacht op een hoekje omdat ze met 3 man op je af komen rennen en ze dan ook nog afmaakt. dan ben je gelijk een camper lol
Ik ben echt verbaasd over de M417, wat is dat ding sterk zeg! Perfect voor close-medium range als je er een laser-sight op gooit en Holo scope. Alleen onder suppresion is hij een stuk minder goed. Dus Cover squadperk nemen en je kan heersen.
Hehe, ik vroeg me eerder deze week ook al af waarom iedereen plots met die PP-19 stond te harken op B2K en grote city maps maar ja, zo'n niet-functionele camo op een gun die je daarna toch nooit meer aanraakt, dat is wel een hoop frustratie waard natuurlijk.Pykow schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:38:
[...]
Ja in de assignments heb je vaak wapens die je niet zo vaak gebruikt.
kijk ACW-R en de M416 waren geen probleem, dat zijn goede wapens, maar de PP-19 is echt niet te gebruiken op grote maps, alleen in close quarters.
helaas weten we ook allemaal dat dit de laaste camo's zijn en dat we nu wachten op de nieuwe DLC en daarna wachten op BF4.
Eindelijk die dice approved dogtag gestolen
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Idd zwaar matig van die gasten om dat te doen.beuker19 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 00:07:
GVD![]()
Net 2 Dice approved gasten geknifed
hadden ze net hun dogtag veranderd![]()
Fonta had meer geluk
Ene deed het tussen de rondjes door en de ander tijdens het potje nadat ik hem geknifed had.
Alleen jammer dat ik de dogtag niet kan gebruiken
Gratz!!
[ Voor 17% gewijzigd door Fonta op 16-01-2013 16:32 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik ben zelf meer een fan van de SKS met Heavy barrel en RDS.SilentNL schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:26:
Ik ben echt verbaasd over de M417, wat is dat ding sterk zeg! Perfect voor close-medium range als je er een laser-sight op gooit en Holo scope. Alleen onder suppresion is hij een stuk minder goed. Dus Cover squadperk nemen en je kan heersen.
de M417 is wel weer beter in hipfire invergelijking met de SKS.
Heb de stats nooit bekeken van deze twee.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
There ya go.Pykow schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:26:
[...]
Ik ben zelf meer een fan van de SKS met Heavy barrel en RDS.
de M417 is wel weer beter in hipfire invergelijking met de SKS.
Heb de stats nooit bekeken van deze twee.
http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#37-40-00-00
Lijkt er toch op dat de SKS beter is in hipfire.
En aangezien de foregrip de vertical recoil van alle semi auto's verlaagt is dat een must have.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Wall of fame ?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:40:
[...]
Hehe, ik vroeg me eerder deze week ook al af waarom iedereen plots met die PP-19 stond te harken op B2K en grote city maps maar ja, zo'n niet-functionele camo op een gun die je daarna toch nooit meer aanraakt, dat is wel een hoop frustratie waard natuurlijk.
oke welke cheat moet ik gebruiken om de l85a2 vrij te spelen. Wat is sqdm toch een ******** spelmode. Geweldig joh 4 groepjes van 5 of 6 man allemaal medic met een m16a3 want dat is het beste wapen. En degene die het eerste bij de tank is, of beter gezegt naast de tank spawnt die wint. Of als de server geen tank toe staat is het eerste groepje dat het hoogste camphuis heeft bezet die wint. En aangezien je bij bf3 altijd in het verliezende team joined win je zo nooit een ronde sqdm. Maaaaar je moet dus 5 keer winnen voor die schijtassignment. Nu heb ik er al 3 omdat ik een server ben gejoined een tijd terug waar je maar 5 tickets hebt dus dan gaat het gelukkig nogal snel, maar die server is toen offline gehaald voor ik er 5 gewonnen had
. Nu heb ik het al zovaak geprobeerd denk wel een keer of 50 maar ik win ze gewoon niet omdat de rest compleet nutteloos is in je team en in een hoekje gaat snipen. Sja zo haal je natuurlijk nooit je kills optijd binnen.....
Iemand hier nog meer last mee, of mee gehad ?
Word echt pisnijdig van die figuren die je vehicle gaan jatten wanneer je aan het repairen bent om vervolgens binnen 1 minuut dood te gaan.
hoppa weer een rondje sqdm verloren terwijl je wel bovenaan je team staat... zelfs de mvp ribbon. Word zo moe hiervan. Kut dice die je verplicht andere modes te spelen voor een wapen... Coop ook met pijn en moeite en bergen frustratie volbracht..
[ Voor 20% gewijzigd door Skybullet op 16-01-2013 20:01 ]
YouTube: Cry Me A RiverSkybullet schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:59:
hoppa weer een rondje sqdm verloren terwijl je wel bovenaan je team staat... zelfs de mvp ribbon. Word zo moe hiervan. Kut dice die je verplicht andere modes te spelen voor een wapen... Coop ook met pijn en moeite en bergen frustratie volbracht..
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Twee tips voor een betere SQDM-ervaring:
1. Speel alleen op 16p servers
2. Zoek een no tank-server op. Zijn er zat. Enforcement is een beetje grillig (er is wel een plugin voor maar die werkt niet zo best). Tijdje geen SQDM meer gespeeld maar deze server had een tijdje geleden vrijwel elke avond actieve admins
1. Speel alleen op 16p servers
2. Zoek een no tank-server op. Zijn er zat. Enforcement is een beetje grillig (er is wel een plugin voor maar die werkt niet zo best). Tijdje geen SQDM meer gespeeld maar deze server had een tijdje geleden vrijwel elke avond actieve admins
[ Voor 11% gewijzigd door masq op 16-01-2013 20:12 ]
Bugs galore!Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:21:
[...]
Kan hem geen ongelijk geven, het is en blijft een matig uitgewerkte game.
Tja wat wil je..het heet niet voor niks Squad Deathmatch. Als je met randoms speelt dan gaat het gewoon wat langer duren. Ik heb 300+ ronden SQDM gespeeld en mijn W/L ratio is 0.45
thank god dat is ook klaar, die gamemode zal ik nooit maar dan ook echt nooit meer opstarten.
Zelfs zo erg dat toen er net een nieuw ronde begon. Ik deploy en moest nog 5 seconden wachten op de rest, dat er recht voor mijn neus, 10 meter verder een vijand deployed. Dat was dus gelijk al de eerste kill
Heb een server gevonden met de laagste tickets nu, 25. En dan maar hopen dat je nog een extra goede speler bij je squad krijgt en je bent er.
Zelfs zo erg dat toen er net een nieuw ronde begon. Ik deploy en moest nog 5 seconden wachten op de rest, dat er recht voor mijn neus, 10 meter verder een vijand deployed. Dat was dus gelijk al de eerste kill

Heb een server gevonden met de laagste tickets nu, 25. En dan maar hopen dat je nog een extra goede speler bij je squad krijgt en je bent er.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik heb ongeveer 8 potjes gespeeld om de L85A2 vrij te spelen. gewoon wat vrienden vragen om mee te spelen en dan gaat het meestal goed.Skybullet schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:37:
oke welke cheat moet ik gebruiken om de l85a2 vrij te spelen. Wat is sqdm toch een ******** spelmode. Geweldig joh 4 groepjes van 5 of 6 man allemaal medic met een m16a3 want dat is het beste wapen. En degene die het eerste bij de tank is, of beter gezegt naast de tank spawnt die wint. Of als de server geen tank toe staat is het eerste groepje dat het hoogste camphuis heeft bezet die wint. En aangezien je bij bf3 altijd in het verliezende team joined win je zo nooit een ronde sqdm. Maaaaar je moet dus 5 keer winnen voor die schijtassignment. Nu heb ik er al 3 omdat ik een server ben gejoined een tijd terug waar je maar 5 tickets hebt dus dan gaat het gelukkig nogal snel, maar die server is toen offline gehaald voor ik er 5 gewonnen had. Nu heb ik het al zovaak geprobeerd denk wel een keer of 50 maar ik win ze gewoon niet omdat de rest compleet nutteloos is in je team en in een hoekje gaat snipen. Sja zo haal je natuurlijk nooit je kills optijd binnen.....
ik heb in totaal 27 gespeeld en daarvan 18 gewonnen dus een wl van 2.0
ik was laatste nog bezig met de medal voor SQDM, paar rondjes gespeeld op deze server:
http://battlelog.battlefi...OGM2-24-7-SQDM-Metro-100/
sommige zijn daar erg goed en heb al potjes gehad waarbij ik mijn clan aspera nodig had om te kunnen winnen omdat je anders zo hard gedomineerd wordt. soms leek het net een clanwar van niveau, maar dan potje later was het ook weer erg rustig.
Heb ook 2 potjes gehad waarbij een squad aan het domineren was met z;n 3en en ik zat daarbij en voor de uitdaging ben ik na 30 tickets overgestapt samen met 1 clan maat en volgens mij was er ook iemand van GoT erbij en toen hebben we ze terug gepakt en wonnen we met 100 en hun 89. SQDM is een leuke game mode, helaas moet je wel spelers hebben die er zin in hebben
BF3 is gewoon geen Call of duty klaar, of anders gezegd. in je eentje solo gaan spelen is echt niet leuk en dan ben je zo klaar met deze game. TDM gaat nog, maar alle andere modes speel je toch veel liever met mensen via teamspeak of skype of wat dan ook ipv in je eentje.
als ik 3 potjes solo heb gespeeld ben ik al klaar met deze game eigenlijk, maar ik zoek meestal bekende mensen op om met ze of tegen ze te spelen. als je van solo gamen houd is BF3 gewoon niet jou game.
Verwijderd
Niet alleen bugs, maar er is niet goed over de game nagedacht. Het lijkt erop dat de 'Assault' iets van een zonnebril draagt, maar hier is bij een enemy met een tactical light weinig van te merken (het kleurverschil).

Had net ook weer de bug dat ik maar iets van 45° om me heen kon kijken en dat de patroon houder van m'n .44 in de lucht hing wanneer ik ging rennen.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:35:
[...]
Niet alleen bugs, maar er is niet goed over de game nagedacht. Het lijkt erop dat de 'Assault' iets van een zonnebril draagt, maar hier is bij een enemy met een tactical light weinig van te merken (het kleurverschil).
[afbeelding]
Verder nog een aantal keer gehad dat ik bad luck kreeg wanneer ik heel zachtjes met een scout heli een gebouw aantikte terwijl de heli daarna niks mankeerde.
Dat zijn geen zonnebrillen, maar scherfwerende brillen. Zo eentje die rechts op het plaatje staat heb ik hier thuis nog bijna identiek liggen van mijn tijd bij de landmacht. Gedragen door de grondtroepen, voornamelijk bij optreden in verstedelijkt gebied. Al moet ik zeggen dat ik er wel verschillende opzetstukken ( donker, doorzichtig en geel ) bij heb tegen idd ook wel fel licht.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:35:
[...]
[afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Meer shame, in het goede team blijven terwijl het vijandelijke team word afgeslacht. Slecht hoor AWSME-0.
Daar is een leuk filmpje van bij battlefield friends, zo herkenbaar, waar ik vaak van baal is als je staat te wachten op tank spawn en een ander komt er bij en pakt de tank af, hij rijd net de base uit en ontploft omdat hij de mijnen niet ziet, grrrrrrrrrrr.AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:47:
Word echt pisnijdig van die figuren die je vehicle gaan jatten wanneer je aan het repairen bent om vervolgens binnen 1 minuut dood te gaan.
Toen ik die assignment haalde was er een bug in sqdm, je kon zo het squad joinen die aan het winnen was, op geven moment zat je met 10 spelers in 1 squad,lol.Skybullet schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:27:
thank god dat is ook klaar, die gamemode zal ik nooit maar dan ook echt nooit meer opstarten.
Zelfs zo erg dat toen er net een nieuw ronde begon. Ik deploy en moest nog 5 seconden wachten op de rest, dat er recht voor mijn neus, 10 meter verder een vijand deployed. Dat was dus gelijk al de eerste kill![]()
Na het behalen van de pp19 heb ik nooit meer sqdm aan geraakt, in bc2 heb ik dat heel veel gespeeld maar in bf3 maar een paar keer omdat je als alternatief team death match hebt, dat zat niet in bc2.
Geef hem weinig kans lol, rival is weer aan het trainen in bf3 na een flame fight op battlelog met nexus, ze waren meer actief in planetside 2.DanielWW2 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:25:
[...]
Meer shame, in het goede team blijven terwijl het vijandelijke team word afgeslacht. Slecht hoor AWSME-0.Gewoon switchen en die YT sterren aanpakken.
Het zijn geen pub hero's maar ze spelen toernooien en hebben er diverse gewonnen.
[ Voor 15% gewijzigd door NLsandman op 16-01-2013 23:21 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Details. The sky is not the limit, just a speedbump.NLsandman schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:04:
Geef hem weinig kans lol, rival is weer aan het trainen in bf3 na een flame fight op battlelog met nexus, ze waren meer actief in planetside 2.
Het zijn geen pub hero's maar ze spelen toernooien en hebben er diverse gewonnen.
Maar je kan het wel proberen. Dan heb je meneer xfactor het toch even moeilijk gemaakt. Voelt gewoon beter dan makkelijk winnen.
Eigenlijk zouden we het die Youtubers eens extra moeilijk moeten maken door met een bult GoTters hen te joinnen wanneer ze een livestream aan het houden zijn.DanielWW2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:18:
[...]
Details. The sky is not the limit, just a speedbump.![]()
Maar je kan het wel proberen. Dan heb je meneer xfactor het toch even moeilijk gemaakt. Voelt gewoon beter dan makkelijk winnen.
Vaak komen ze er wel makkelijk vanaf in die video's dus zou wel leuk zijn als het ze dan een keer moeilijk gemaakt wordt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het probleem van lifestream is alleen dat alle fans dan komen waaronder een aantal die full out try hard gaan.AdmiralSnipe schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:38:
[...]
Eigenlijk zouden we het die Youtubers eens extra moeilijk moeten maken door met een bult GoTters hen te joinnen wanneer ze een livestream aan het houden zijn.
Vaak komen ze er wel makkelijk vanaf in die video's dus zou wel leuk zijn als het ze dan een keer moeilijk gemaakt wordt.
Dat word dus in feite al gedaan.
Het trekt zelfs cheaters aanDanielWW2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:43:
[...]
Het probleem van lifestream is alleen dat alle fans dan komen waaronder een aantal die full out try hard gaan.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ik vind dus dat DICE medewerkers in die lifestreams moeten gaan spelen.
Bannen ze misschien nog iemand.
Ik dacht laatst ook even een livesteam van LVLcap en volgens mij Matimio te joinen maar die server zat constant met 10 spelers in de queue dus dat is 'm niet geworden.DanielWW2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 00:43:
[...]
Het probleem van lifestream is alleen dat alle fans dan komen waaronder een aantal die full out try hard gaan.
Wat een vertrouwen weer.... Natuurlijk was dat ook de bedoeling! Helaas, kwam ik toevallig in hun squad toen ik de server joinde en binnen een paar minuten was de ronde over, de ronde daarna hebben we (killerbeuker en Realex deden ook gezellig mee) met z'n drieen wel flink tegen rivaL en nog 2 andere clans huisgehouden, maar helaas niet kunnen winnen met ons team, toch hebben we de rivaL boys vaak over de kling gejaagd.DanielWW2 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 22:25:
[...]
Meer shame, in het goede team blijven terwijl het vijandelijke team word afgeslacht. Slecht hoor AWSME-0.Gewoon switchen en die YT sterren aanpakken.
Laat ik het zo zeggen, ik vind ze individueel absoluut niet zo goed als het op het eerste gezicht lijkt, ze zijn goed maar ik ben genoeg spelers tegengekomen op pub servers die ik hoger inschat. Maar qua teamplay en communicatie zijn ze wel erg sterk en dat is in BF3 vrij doorslaggevend, maar vreet ook verschrikkelijk veel tijd. Ik vind 't knap wat ze doen en mag graag eens zelf ervaren hoe goed bepaalde spelers zijn maar ik heb echt niet de intentie of de illusie om die boys uberhaubt, laat staan in m'n eentje, klop te geven.NLsandman schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:04:
Geef hem weinig kans lol, rival is weer aan het trainen in bf3 na een flame fight op battlelog met nexus, ze waren meer actief in planetside 2.
Uit ervaring in een ver verleden weet ik hoeveel tijd je moet investeren om wereldtop te worden. Om maar wat te noemen strategien uitwerken voor een 20 tal maps, per start positie, rollen en posities oefenen etc. etc. Dat zou ik niet eens meer kunnen opbrengen al zou ik het willen, krijg bovendien maar eens 8 man bij elkaar die allemaal consequent die tijd kunnen investeren. Wordt met een full-time baan en sociale verplichtingen wel erg lastig. Dat was op de middelbare school toch wat makkelijker.
Wat me gister wel direct opviel, rivalxfactor heeft echt altijd een clubje van een man of 4 die als een soort van groupies om hem hangen in de server die hem overal volgen en als revive train functioneren.
@Admiral, gaan we een keer doen. Een beetje weerstand kunnen ze wel gebruiken! (maar onderschat niet dat de verbinding met servers aan de US east coast niet helemaal optimaal is
FTFYNLsandman schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:04:
Het zijn geen pub hero's maar ze spelen toernooien en hebben er diverse gewonnen en hebben allen verschrikkelijk irritante stemmen die totaal niet geschikt zijn voor de video's die ze maken.
Ik kijk al die meuk dan ook echt NOOIT. Snap niet waarom iedereen hier het zo geweldig vindt om te kijken...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
draai je niet een beetje door ?Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 20:35:
[...]
[afbeelding]
een avatar die op je profiel staat heeft niets met de ingame te maken.
sterker nog de US assault draagt niet eens een bril in de game.
Hit registratie, random badlucks, overpowerd jets en spawnrape door de map design (markaz monolith sniper camper bijvoorbeeld) zijn de grootste problemen in de game.
de sun glare heb ik totaal geen last van en overige frustraties zijn gewoon de noobs in je team, maar daar doe je niks aan. verder werkt de game uitstekend.
BF4 moet gewoon zwakkere jets krijgen, bad luck eruit halen en de hit registratie aanpassen.
verder mag de game het zelfde zijn als BF3 met nieuwe maps en het liefst nog zelfs tweedewereld oorlog wapens en maps en de moderne maps. dat je zeg maar 5 old maps hebt, waar je oude wapens kan gebruiken en in de moderne wapens de nieuwe en als je een class hebt uitgespeeld, dat je dan je moderne wapen of oude wapen in iedere map kan gebruiken
Het ging mij er meer om dat je rival als team niet moet onderschatten.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 01:11:
Laat ik het zo zeggen, ik vind ze individueel absoluut niet zo goed als het op het eerste gezicht lijkt, ze zijn goed maar ik ben genoeg spelers tegengekomen op pub servers die ik hoger inschat. Maar qua teamplay en communicatie zijn ze wel erg sterk en dat is in BF3 vrij doorslaggevend, maar vreet ook verschrikkelijk veel tijd. Ik vind 't knap wat ze doen en mag graag eens zelf ervaren hoe goed bepaalde spelers zijn maar ik heb echt niet de intentie of de illusie om die boys uberhaubt, laat staan in m'n eentje, klop te geven.
Uit ervaring in een ver verleden weet ik hoeveel tijd je moet investeren om wereldtop te worden. Om maar wat te noemen strategien uitwerken voor een 20 tal maps, per start positie, rollen en posities oefenen etc. etc. Dat zou ik niet eens meer kunnen opbrengen al zou ik het willen, krijg bovendien maar eens 8 man bij elkaar die allemaal consequent die tijd kunnen investeren. Wordt met een full-time baan en sociale verplichtingen wel erg lastig. Dat was op de middelbare school toch wat makkelijker.
Wat me gister wel direct opviel, rivalxfactor heeft echt altijd een clubje van een man of 4 die als een soort van groupies om hem hangen in de server die hem overal volgen en als revive train functioneren.
http://battlelog.battlefi...832655240978128310/stats/
Denk dat sommigen hier betere stats hebben maar zoals je al aangaf is team play heel belangrijk.
We hebben het een jaar geprobeerd met een clan met een groot deel oude spelers en inderdaad is het heel moeilijk om een team van 8 man bij elkaar te krijgen, we hadden best wel succes op metro 8 vs 8 in clan wars maar helaas omdat de meesten werk en een sociaal leven hadden is de clan gestopt en zijn de leden die wel actief wilden zijn in clan wars oa bij double dutch terecht gekomen.
Elke week trainen, tactieken en taken bespreken, metro uit werken en doelen aangeven, leren met elkaar te spelen, leiders uit zoeken die inzicht hadden en leren met team speak om te gaan.
We hadden niet eens zoveel goede spelers maar door team work wonnen we vaak.
Clan leven was een leuke tijd, meetings, andere clan leden live zien spelen en ontdekken dat ze echt eerlijk spelen, hahaha
Elkaar jennen op onze eigen server, als je clan mate in een gebouw zit het gebouw opblazen met c4, ook voor elkaar door het vuur gaan.
Mis het best wel nu maar heb gewoon de tijd er niet meer voor.
Verwijderd
Of non-engies die in een belangrijk voertuig gaan zitten en ermee gaan campen binnen een straal van 100m van de mainbase.AdmiralSnipe schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:47:
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Veel beter.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 01:11:
[...]
Wat een vertrouwen weer.... Natuurlijk was dat ook de bedoeling! Helaas, kwam ik toevallig in hun squad toen ik de server joinde en binnen een paar minuten was de ronde over, de ronde daarna hebben we (killerbeuker en Realex deden ook gezellig mee) met z'n drieen wel flink tegen rivaL en nog 2 andere clans huisgehouden, maar helaas niet kunnen winnen met ons team, toch hebben we de rivaL boys vaak over de kling gejaagd.
Je hoeft ze ook niet alleen allemaal aan te pakken. Gewoon een het leven flink zuur maken voor twee of drie potjes.Laat ik het zo zeggen, ik vind ze individueel absoluut niet zo goed als het op het eerste gezicht lijkt, ze zijn goed maar ik ben genoeg spelers tegengekomen op pub servers die ik hoger inschat. Maar qua teamplay en communicatie zijn ze wel erg sterk en dat is in BF3 vrij doorslaggevend, maar vreet ook verschrikkelijk veel tijd. Ik vind 't knap wat ze doen en mag graag eens zelf ervaren hoe goed bepaalde spelers zijn maar ik heb echt niet de intentie of de illusie om die boys uberhaubt, laat staan in m'n eentje, klop te geven.
Ik haat dat zo erg. Revive trains moeten gewoon weg, het is bloedirritant om iemand af te schieten waarna deze meteen word gerezzed again and again. Bij de reload ben jij dood.Uit ervaring in een ver verleden weet ik hoeveel tijd je moet investeren om wereldtop te worden. Om maar wat te noemen strategien uitwerken voor een 20 tal maps, per start positie, rollen en posities oefenen etc. etc. Dat zou ik niet eens meer kunnen opbrengen al zou ik het willen, krijg bovendien maar eens 8 man bij elkaar die allemaal consequent die tijd kunnen investeren. Wordt met een full-time baan en sociale verplichtingen wel erg lastig. Dat was op de middelbare school toch wat makkelijker.
Inderdaad. Medic trains zijn zwaar OP. Ik stel voor om de Defibrillator bij de Recon class te plaatsen. Dan wordt Assault misschien iets minder popi en dan komen die snipers ook nog eens van de daken af.DanielWW2 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:34:
Ik haat dat zo erg. Revive trains moeten gewoon weg, het is bloedirritant om iemand af te schieten waarna deze meteen word gerezzed again and again. Bij de reload ben jij dood.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Nee, dan wordt je gewoon niet gerevived.Winst schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:40:
[...]
Inderdaad. Medic trains zijn zwaar OP. Ik stel voor om de Defibrillator bij de Recon class te plaatsen. Dan wordt Assault misschien iets minder popi en dan komen die snipers ook nog eens van de daken af.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Dat plaatje een goed voorbeeld. In Aftermath inderdaad niet, in de voorgaande DLC's wel.Pykow schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 02:39:
[...]
draai je niet een beetje door ?
een avatar die op je profiel staat heeft niets met de ingame te maken.
sterker nog de US assault draagt niet eens een bril in de game.
Kill assist 100 dan heb je iemand voor 99,6 % geraakt in theorie zou hij dan nog 0.04% leven hebbenVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:47:
[...]
Dat plaatje een goed voorbeeld. In Aftermath inderdaad niet, in de voorgaande DLC's wel.Ik draai niet door, maar voor € 100,- (wat ook veel andere spelers hebben betaald) verwacht ik toch wel wat meer. Kijk eens naar de Flintstone wielen van de jeeps/quads...Om dan nog maar niet te beginnen over de kill assist van 100 of dat je na een revive spontaan een andere class bent.
En met die revive heeft iemand jou kit geruild voor de zijne om JOU!!! te reviven maar dat was in bf2 volgens mij ook al zo dus dat is niet spontaan
En ik vind het al een kunst dat je met de jeeps/quads van a naar b kunt meer verwacht ik er ook niet van maar dat was in de standaard game al zo dus als jij je daar aan ergerde had ik ook geen premium gekocht
[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 17-01-2013 15:56 ]
Weet je zeker dat je niet gerevived wordt door iemand die jouw kit gepakt heeft om je te kunnen reviven? wat beuker19 zegt dusVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:47:
of dat je na een revive spontaan een andere class bent.
Wat ik wel al een paar keer gehad heb: ik ga dood, verander mn kit maar ik word nog gerevived, en dan heb ik die nieuwe kit ipv de oude. Iemand anders die dit al eens meegemaakt heeft?
[ Voor 3% gewijzigd door masq op 17-01-2013 15:55 ]
Op Origin zijn alle DLC's en shortcuts in de aanbieding: http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/
Is het nog interessant om één specifieke DLC te kopen, en zo ja welke geniet dan de voorkeur? Heb wel erg goede verhalen gehoord over Aftermath en gezien dat ook de laatste is heeft deze bij mij wel een streepje voor.
Op het internet is men erg onduidelijk over wat nu de beste DLC is en Premium vind ik op het moment wel erg duur. Zal ik nu gaan voor één DLC of wachten totdat Premium wat goedkoper wordt, zeg minimaal 50% korting?
Is het nog interessant om één specifieke DLC te kopen, en zo ja welke geniet dan de voorkeur? Heb wel erg goede verhalen gehoord over Aftermath en gezien dat ook de laatste is heeft deze bij mij wel een streepje voor.
Op het internet is men erg onduidelijk over wat nu de beste DLC is en Premium vind ik op het moment wel erg duur. Zal ik nu gaan voor één DLC of wachten totdat Premium wat goedkoper wordt, zeg minimaal 50% korting?
Aftermath is veruit de beste dlc maar ik vind een potje close quarter/armored kill op zijn tijd ook wel leuk en premium is ook wel goedkoper te krijgen pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC
Dat klopt want er is geen "de beste DLC".hifigamefreak schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:04:
Op Origin zijn alle DLC's en shortcuts in de aanbieding: http://store.origin.com/s...l/pbPage.battlefield3_NL/
Of je een DLC leuk vind of niet is geheel afhankelijk van je smaak en speelstijl. De DLC's verschillen nogal van elkaar. Hou je van snelle actie in kleine ruimtes, ga dan voor Close Quarters. Ben je meer van de voertuigen, ga dan voor Armored Kill. En zo is er voor elke speelstijl wel een DLC te vinden...
Als ik jou was zou ik ff op Youtube kijken. Dan krijg je een goede indruk van wat er geboden wordt en wat het meest aansluit op je speelstijl.
*mijn persoonlijke favoriet is Back to Karkand. Vind de map design wel mooi. En de kleuren komen minder onnatuurlijk over dan bv Metro*
[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 17-01-2013 16:15 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Mja, heb Premium ook wel op Origin zien voorbij komen voor €24,99 maar ik ben bang dat ik het te weinig speel om daar echt profijt van te hebben. Soweiso vraag ik mij al erg af of ik een DLC nodig heb, vermaak me van tijd tot tijd wel eens met een potje battlefield maar niet heel veel. Heb ook niet veel vrienden die het spelen, diegene die ik wel heb, hebben wel allemaal Premium maar hebben er ook veel meer uren in zitten.beuker19 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:10:
Aftermath is veruit de beste dlc maar ik vind een potje close quarter/armored kill op zijn tijd ook wel leuk en premium is ook wel goedkoper te krijgen pricewatch: Battlefield 3 Premium, PC
Heb aan Battlefield zelf ook niet meer dan een tientje uitgegeven dus probeer er eigenlijk een beetje goedkoop mee weg te komen, achteraf blijven we toch Nederlands.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Als je B2K nog niet hebt zou ik die nemen. Daar krijg je ook nog 10 wapens bij net zoals CQ. Aftermath heeft een goed mapdesign maar B2K heeft natuurlijk Stike at Karkand. CQ vind ik zelf maar matig maar je krijgt wel wapens, AK ben ik geen fan van. Te veel jets rape en rush word door niemand gespeeld vanwege de AC-130 "maakt verdedigen onmogelijk" gunship.hifigamefreak schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:04:
Verwijderd
Komt regelmatig voor dat ik of de enemy nog 0% over heeft. Sterven als een engineer, na een revive terugkomen als support en nog punten pakken voor de ammokitjes die ik niet heb uitgedeeld.beuker19 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:52:
[...]
Kill assist 100 dan heb je iemand voor 99,6 % geraakt in theorie zou hij dan nog 0.04% leven hebben![]()
En met die revive heeft iemand jou kit geruild voor de zijne om JOU!!! te reviven maar dat was in bf2 volgens mij ook al zo dus dat is niet spontaan
En ik vind het al een kunst dat je met de jeeps/quads van a naar b kunt meer verwacht ik er ook niet van maar dat was in de standaard game al zo dus als jij je daar aan ergerde had ik ook geen premium gekocht

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2013 16:49 . Reden: Tiepvout ]
Precies mijn voorkeur, teamplay en grote maps. Betrap mij er echter wel vaak op dat ik toch stukken ga lopen en random op wat mensen schiet maar eigenlijk speel ik beter wanneer ik mensen daadwerkelijk help bijvoorbeeld door als engineer een tank te repairen/supporten.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:16:
[...]
Komt regelmatig voor dat ik of de enemy nog 0% over heeft. Sterven als een engineer, na een revive terugkomen als support en nog punten pakken voor de ammokitjes die ik niet heb uitgedeeld.Mijn autobanden kunnen ook lek, waarom kan je die van een jeep/quad niet lek schieten? Ben een voorstander voor echte teamplay (battefield i.p.v. barbiefield) en grote maps. Bij premium heb je de DLC's eerder en is goedkoper dan ze los te kopen. Mocht BF4 de veel op BF3 gaan lijken (BF3 V2.0), dan zal ik deze game zeker niet aanschaffen.
De angst van BF4 deel ik alleen niet zo, opzich is er wel voldoende bij BF3 te halen maar gezien de hoeveelheid uurtjes die ik er nu aan spendeer, zie ik het nut van 5 DLC's niet in. Misschien op korte termijn wel leuk maar op langere termijn ga ik waarschijnlijk toch minder spelen.
In ieder geval bedankt voor al jullie commentaar
[ Voor 6% gewijzigd door hifigamefreak op 17-01-2013 16:26 . Reden: verwijzing BF2 ]
Tja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik wil realistisch bloed zien, ik wil damage per bodypart waarbij het beschadigde bodypart minder goed functioneerd. Ik wil betere graphics, etc.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:16:
[...]
Mijn autobanden kunnen ook lek, waarom kan je die van een jeep/quad niet lek schieten?
Bij het ontwikkelen van een game moet je als dev-er nu eenmaal keuzes maken. Wat stop ik er in en welke features laten we weg. Je kan nu eenmaal niet alle features aanbieden omdat het ontwikkelen simpelweg te lang duurt/ teveel geld gaat kosten....
Daarnaast kosten zulke features alleen maar extra resources wat het spel alleen maar zwaarder maakt om te draaien.
[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 17-01-2013 17:08 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Hoe meer diepgang, hoe beter. Dan wordt teamplay ook een must.ChojinZ schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 17:04:
[...]
Tja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik wil realistisch bloed zien, ik wil damage per bodypart waarbij het beschadigde bodypart minder goed functioneerd. Ik wil betere graphics, etc.
Bij het ontwikkelen van een game moet je als dev-er nu eenmaal keuzes maken. Wat stop ik er in en welke features laten we weg. Je kan nu eenmaal niet alle features aanbieden omdat het ontwikkelen simpelweg te lang duurt/ teveel geld gaat kosten....
Daarnaast kosten zulke features alleen maar extra resources wat het spel alleen maar zwaarder maakt om te draaien.
Interessant dat Aftermath nu in de aanbieding is, zet me toch aan het twijfelen. Epicenter lijkt mij toch wel een hele gave map.
---RAWE CEEK!!!---
Join je 'koud', wat later op de avond, halverwege een potje waarin ook AWESOME en Killerbeuker meedoen, krijg ik na twee seconden een kogel door mijn kop van RivaLAaron,... WTF? Zie ik ineens dat het een Amerikaanse server is...(staat standaard uit in mijn filters...)... waarin wat RivaL gasten aan het huishouden zijn..A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 01:11:
[...]
Wat een vertrouwen weer.... Natuurlijk was dat ook de bedoeling! Helaas, kwam ik toevallig in hun squad toen ik de server joinde en binnen een paar minuten was de ronde over, de ronde daarna hebben we (killerbeuker en Realex deden ook gezellig mee) met z'n drieen wel flink tegen rivaL en nog 2 andere clans huisgehouden, maar helaas niet kunnen winnen met ons team, toch hebben we de rivaL boys vaak over de kling gejaagd.
[...]
Het potje ging lange tijd nog redelijk gelijk op, maar uiteindelijk trokken we aan het korste eind. Soms leken deaths te wijten aan lag etc. maar niet te opvallend. Overigens hadden we meer te duchten van die -TPE- jongens dan van RivaL. Ook omdat RivalNymic aan onze kant meedeed. Voor de geïnteresseerden:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/53337971/1/362544922/
Lijkt me leuk dit vaker te doen. Ook omdat Strike@Karkand, conquest assault Infantry only eigenlijk wel heel leuk is!
Verwijderd
Discriminatie van de Duitsers?
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Sorry, players from Netherlands are not allowed.
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Sorry, players from Netherlands are not allowed.
Blijkbaar willen ze alleen met duitsers spelen of ze weten niet hoe de plugin werkt.Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:44:
Discriminatie van de Duitsers?
http://battlelog.battlefi...how/53459784/1/177231754/
Geef mij een tank en ik ben happy!
En ook eindelijk mijn maverick dogtag gehaald
Met de juiste perks op een tank en een goede engineer voor repairs kun je lekker ownen, ben zelf meer infantry maar als het moet kan ik ook wel wat met een tank.Zeara schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:53:
Vanacht eens hardcore geprobeerd, best wel leuk alleen zat ik in een team wat niet begreep wat conquest in houdt ofzo, ze bleven allemaal aan de rand van de vlaggen vechten zonder een vlag te pakken, ook bleven ze veel op 1 plek spelen.
Op een andere hardcore server gebeurde bijna het zelfde.
http://battlelog.battlefi...lereport/show/53466972/1/
Verwijderd
Ik speel HC graag op de servers van 247, het is daar goed vertoeven want alles mag behalve je team naaien (voertuigen stelen, teamkillen, dat soort spul).NLsandman schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 05:09:
[...]
Met de juiste perks op een tank en een goede engineer voor repairs kun je lekker ownen, ben zelf meer infantry maar als het moet kan ik ook wel wat met een tank.
Vanacht eens hardcore geprobeerd, best wel leuk alleen zat ik in een team wat niet begreep wat conquest in houdt ofzo, ze bleven allemaal aan de rand van de vlaggen vechten zonder een vlag te pakken, ook bleven ze veel op 1 plek spelen.
Op een andere hardcore server gebeurde bijna het zelfde.
http://battlelog.battlefi...lereport/show/53466972/1/
De één draait Aftermath en de ander draait standaard kaarten, en beide servers zijn goed gevuld met regulars zodat je minder last hebt van geheel zinloze wuppies in je team of, waar ik in HC echt een bloedendescheermesjesschijthekel aan heb, medics die een medkit onder je noten gooien en je dan met hun pistool steeds in je teen schieten zodat zij 20 punten krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 09:20 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik speel nooit HC omdat ik het een easy mode vindt.
Je hebt veel minder kogels nodig om iemand te killen en dus wordt het een stuk makkelijker.
Het stikt altijd van de snipers die je kan killen met 1 kogel.
Ik weet niet hoeveel debielen ik tegen kom in "softcore" als ik die dan ook tegen kom op hardcore, dan is er ook geen zak aan.
Gisteren een potje Kharg island gedaan en veel met de MAA gereden en in 1 leven 10 kills met dat ding gemaakt en toen ging ik kapot en stapt er een noob in de MAA, die gaat zo voorspelbaar op plekken staan dat ze hem heletijd in de gaten houden en daarna kwam er een goede jet piloot in die de heleboel weer domineerde ! GRRR
Je hebt veel minder kogels nodig om iemand te killen en dus wordt het een stuk makkelijker.
Ik weet niet hoeveel debielen ik tegen kom in "softcore" als ik die dan ook tegen kom op hardcore, dan is er ook geen zak aan.
Gisteren een potje Kharg island gedaan en veel met de MAA gereden en in 1 leven 10 kills met dat ding gemaakt en toen ging ik kapot en stapt er een noob in de MAA, die gaat zo voorspelbaar op plekken staan dat ze hem heletijd in de gaten houden en daarna kwam er een goede jet piloot in die de heleboel weer domineerde ! GRRR
Ik vind Softcore juist extreem easy mode. Je kan 10 keer geraakt worden zonder dood te gaan, en daarna ga je gewoon ff om het hoekje liggen wachten tot je healt weer 100% is. In HC moet je echt nadenken of je die open vlakte wel over zal rennen, of zomaar dat gebouw in sprint. De meeste SC spelers gaan te snel dood in HC, daarom vinden ze het niks.
@knetter, bedankt voor de tip, zal is kijken of ik ook op de servers ga spelen.
@knetter, bedankt voor de tip, zal is kijken of ik ook op de servers ga spelen.
---RAWE CEEK!!!---
Mooie score.Zeara schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 23:53:
Om de afsluiter "Oh noes he's out of his tank!" toen ze me eindelijk hadden moest ik echt lachen. Ik had hun APC nog te pakken, maar er stapte snel drie man uit terwijl mijn tank nog 6% had. Dat is te laat, want dan kun je maar twee stappen zetten voor 'ie ontploft, dus het was kiezen of delen: in het harnas ten onder gaan of toch nog uitstappen en proberen een granaat tussen hen te gooien. Helaas duurde het nemen van die beslissing wat te lang, dus terwijl m'n poppetje z'n hand omhoog deed om te werpen, ontplofte achter me de tank
Uiteindelijk hadden we hierna op Oman drie man van de "VBK"-clan tegenover ons, en toen had ik eindelijk weer eens last van airrape. Dat had er misschien ook te maken met dat mijn Russische collega's het gaspedaal van de tank niet konden vinden en vanaf de base de snipers bij E onder vuur gingen nemen terwijl we alle vlaggen kwijt waren, zodat wij in de lucht én op de grond niets konden inbrengen.
AWSME-0 kwam daarbij gelukkig even helpen.
[ Voor 61% gewijzigd door CodeCaster op 18-01-2013 12:18 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Als je goed en vooral oplettend speelt is HC zeker beter te doen dan normal, omdat als je je tegenstander verrast je feitelijk je gunfight al gewonnen hebt. In normal kun je als eerste gaan schieten, en als je tegenstander dan een m16a3 heeft ben je nóg eerder dood dan hij. Daarom vind ik normal zo kut - de krachtverschillen in wapens bepalen eerder wie een gevecht wint dan of je je doel beslopen danwel geflankt hebt, of je een goeie positie hebt ingenomen of een slimme aanval geplant hebt met vier tegenstanders. De wapenkeuze is veel bepalender voor je winst dan je speelstijl. Met 3d spotting komt daar nog eens de airrape bij en het feit dat je altijd gevonden en gehaald gaat worden na één of twee kills, en je bent ineens een stuk minder machtig dan op HC. Daar staat wel tegenover dat als je zonder nadenken wat gaat lopen rondhuppelen en een beetje schieten dat je keer op keer gemaaid gaat worden door spelers die wél sneaky, nadenkend, oplettend en vanuit goede posities hun gevechten aangaan.Pykow schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:02:
Ik speel nooit HC omdat ik het een easy mode vindt.
Snipers zijn soms best irritant ja, maar die zie ik wat minder omdat dat typisch een probleem is van HC servers met weinig goeie regulars - snipers winnen niets in hun eentje, ze zijn alleen nuttig als ondersteuning.Je hebt veel minder kogels nodig om iemand te killen en dus wordt het een stuk makkelijker.
Maar die debielen zie je sowieso. Dus dát zal het verschil niet maken.Ik weet niet hoeveel debielen ik tegen kom in "softcore" als ik die dan ook tegen kom op hardcore, dan is er ook geen zak aan.
Daar heb je dus minder last van in HC, zoner 3d spottingGisteren een potje Kharg island gedaan en veel met de MAA gereden en in 1 leven 10 kills met dat ding gemaakt en toen ging ik kapot en stapt er een noob in de MAA, die gaat zo voorspelbaar op plekken staan dat ze hem heletijd in de gaten houden en daarna kwam er een goede jet piloot in die de heleboel weer domineerde ! GRRR
Nooi te beroerd om en te helpen een verlies dragelijker te maken.CodeCaster schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:12:
[...]
Uiteindelijk hadden we hierna op Oman drie man van de "VBK"-clan tegenover ons, en toen had ik eindelijk weer eens last van airrape. Dat had er misschien ook te maken met dat mijn Russische collega's het gaspedaal van de tank niet konden vinden en vanaf de base de snipers bij E onder vuur gingen nemen terwijl we alle vlaggen kwijt waren, zodat wij in de lucht én op de grond niets konden inbrengen.
AWSME-0 kwam daarbij gelukkig even helpen.
Ondanks dat het erg moeilijk blijft om echt impact te hebben op een 64p CQ server blijven die battlefield momenten toch briljant!
Hoogtepunt van gister voor mij, codecaster als driver en ik als gunner in een LAV, worden zwaar onder vuur genomen door een attack heli, Code is als een dolle uitwijkende bewegingen aan 't maken, ik al schreeuwend schieten (gvd tientallen hitmarkers op die attack heli, kan je die uberhabut neerkrijgen met zo'n gun?) vervolgens krijgen wij, al zwaar beschadigd, nog een salvo rockets van een dorrito jager die om ons heen inslaan.
Op een of andere manier weet Code die te ontwijken, de straaljager trekt voor ons weer op, VOL in de attack heli met als resultaat. Heli neer, jet neer, vlag voor Bassie en LAV gerepaired.
Helaas waren zijn de hoge gebouwen en de kraan binnen 5 minuten een goedversierde kerstboom met veel te veel snipers uit ons team die daarna een kill per 15 minuten maken en dan is het met 10 engineers wel taai om jets, heli's en tanks/lavs bij de vlaggen vandaan te houden.
+1!Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:20:
[...]
Als je goed en vooral oplettend speelt is HC zeker beter te doen dan normal, omdat als je je tegenstander verrast je feitelijk je gunfight al gewonnen hebt. In normal kun je als eerste gaan schieten, en als je tegenstander dan een m16a3 heeft ben je nóg eerder dood dan hij. Daarom vind ik normal zo kut - de krachtverschillen in wapens bepalen eerder wie een gevecht wint dan of je je doel beslopen danwel geflankt hebt, of je een goeie positie hebt ingenomen of een slimme aanval geplant hebt met vier tegenstanders. De wapenkeuze is veel bepalender voor je winst dan je speelstijl. Met 3d spotting komt daar nog eens de airrape bij en het feit dat je altijd gevonden en gehaald gaat worden na één of twee kills, en je bent ineens een stuk minder machtig dan op HC. Daar staat wel tegenover dat als je zonder nadenken wat gaat lopen rondhuppelen en een beetje schieten dat je keer op keer gemaaid gaat worden door spelers die wél sneaky, nadenkend, oplettend en vanuit goede posities hun gevechten aangaan.
[...]
Snipers zijn soms best irritant ja, maar die zie ik wat minder omdat dat typisch een probleem is van HC servers met weinig goeie regulars - snipers winnen niets in hun eentje, ze zijn alleen nuttig als ondersteuning.
[...]
Maar die debielen zie je sowieso. Dus dát zal het verschil niet maken.
[...]
Daar heb je dus minder last van in HC, zoner 3d spotting
Durf zelf te zeggen dat je in HC, als infantery nooit last hebt van Jet rape. Het is voor de piloten gewoon zoveel lastiger om dingen te raken als er geen rode driehoek omheen zit. Ben wel is afgeschoten door een jet, maar dan stond ik naast een vlag, of net heel duidelijk in een open veld.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Eh... nou... je bent wel veel makkelijker dood, dus oplettende jetters zijn nog wel link, maar láng zo erg niet als in normal, wat het leven gewoon leuker maakt. Ook het niet automatisch repareren van jets helpt enorm - je moet af en toe je jet op de grond gooien en de bandenplakset erbij pakken anders km je een keer brandend en in stukken op de grond terecht. Met vier jeepjes over Caspian raggen en alle vier tegelijk F2 indrukken en met 4 .50s het vuur openen op een jet is niet genoeg om hem te mollen voor hij weg is, maar het jaagt hem wel weg én dwingt hem tot landen wat je de kans geeft je voertuigen naar D te scheuren, de kamikazeautootjes in een tank en een gebouw te raggen en ondersteunend vuur te geven aan je medics die de vlag ontdoen van vijandelijk gespuis. In normal krijg je gewoon rocketpods op je dop in alle vier die autootjes en sta je op de spawn.NoFearCreations schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:03:
[...]
Durf zelf te zeggen dat je in HC, als infantery nooit last hebt van Jet rape. Het is voor de piloten gewoon zoveel lastiger om dingen te raken als er geen rode driehoek omheen zit. Ben wel is afgeschoten door een jet, maar dan stond ik naast een vlag, of net heel duidelijk in een open veld.
Dat gezegd hebbende is HC wel de mode waar mijn jetskillz het beste tot hun recht komen - doordat alle ace jetters in normal zitten waar hun jets lekker OP zijn heb je weinig écht goeie tegenstanders in jets te verduren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Het is mogelijk om een heli te slopen, dat kost alleen forever...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:55:
Hoogtepunt van gister voor mij, codecaster als driver en ik als gunner in een LAV, worden zwaar onder vuur genomen door een attack heli, Code is als een dolle uitwijkende bewegingen aan 't maken, ik al schreeuwend schieten (gvd tientallen hitmarkers op die attack heli, kan je die uberhabut neerkrijgen met zo'n gun?) vervolgens krijgen wij, al zwaar beschadigd, nog een salvo rockets van een dorrito jager die om ons heen inslaan.
Scout heli's zijn wel goed te killen met dat zwaar underpowerde stuk ellende. Volgens mij doet de gunner van een tank of IFV maar 10 damage per shot op infantry.

Ik heb het nooit opgezocht maar 10 kill assist is het laagste wat ik krijg als ik in de gunnerseat zit.
Dit gaat twee kanten op, in HC heb je geen schijn van kans in een vuurgevecht tegen iemand met recoil control. Als ik je zie, ga je er aan, altijd. Die 4 kogels krijg ik er altijd wel op, op elke afstand, in 1 (lange) burst, met vrijwel elk wapen. Je hebt dan echt geen tijd voor een vuurgevecht, dekking etc. is ook nutteloos want bv 1 m16 burst, (chest-chest-head) voelt als een insta-kill. Wapen keuze is juist minder van belang want je hoeft minder wapenbeheersing te hebben om iemand neer te kunnen schieten, nagenoeg elk wapen is burst, kill.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:20:
[...]
Als je goed en vooral oplettend speelt is HC zeker beter te doen dan normal, omdat als je je tegenstander verrast je feitelijk je gunfight al gewonnen hebt. In normal kun je als eerste gaan schieten, en als je tegenstander dan een m16a3 heeft ben je nóg eerder dood dan hij. Daarom vind ik normal zo kut - de krachtverschillen in wapens bepalen eerder wie een gevecht wint dan of je je doel beslopen danwel geflankt hebt, of je een goeie positie hebt ingenomen of een slimme aanval geplant hebt met vier tegenstanders. De wapenkeuze is veel bepalender voor je winst dan je speelstijl. Met 3d spotting komt daar nog eens de airrape bij en het feit dat je altijd gevonden en gehaald gaat worden na één of twee kills, en je bent ineens een stuk minder machtig dan op HC.
Ik vind in HC dan ook tergens frustrerend dat je door lmg sproeiers uit 't heupje die gewoon full-auto schieten je veel te vaak doodgaat zonder dat daar echt 'skill' voor nodig is. Je haalt het shooter element een beetje uit het spel en er blijft een sluipgame over op deze manier.
Qua 3d spotting ben ik het wel met je eens, dat zou van mij wel weg mogen op sommige servers, maar dan moet je wel gewoon op de minimap te zien zijn.
Door campers dusDaar staat wel tegenover dat als je zonder nadenken wat gaat lopen rondhuppelen en een beetje schieten dat je keer op keer gemaaid gaat worden door spelers die wél sneaky, nadenkend, oplettend en vanuit goede posities hun gevechten aangaan.
Op HC ben je dan ook gewoon altijd te zien op de minimap als je schiet (tenzij er natuurlijk een silencer opzit). Dus er zou gewoon een SC server moeten zijn zonder 3d spotting. En van mij persoonlijk mag dat hele auto-repair en auto-heal ook weg.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:34:
Qua 3d spotting ben ik het wel met je eens, dat zou van mij wel weg mogen op sommige servers, maar dan moet je wel gewoon op de minimap te zien zijn.
Dan heb je volgens mij een prima setting.
100% mee eens wat betreft auto-repair, dat slaat echt nergens op vind ik zelf en vergroot niet de noodzaak van en voor engineers om actief armor te ondersteunen. Auto-heal vind ik lastiger, ik ben bang dat je dan nóg meer medics krijgt, de health pack wordt dan nog belangrijker. Sterker nog, ik vind die healthpack een groter voordeel dan het hebben van een assault rifle. Ik merk altijd direct dat ik m'n hele speelstijl om moet gooien als ik geen medic speel, gelijk veel trager. Zonder auto-heal wordt campen nog meer aangemoedigd lijkt me en campers blijven voor mij de grootste ergenis in shooters.Zeara schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:58:
[...]
Op HC ben je dan ook gewoon altijd te zien op de minimap als je schiet (tenzij er natuurlijk een silencer opzit). Dus er zou gewoon een SC server moeten zijn zonder 3d spotting. En van mij persoonlijk mag dat hele auto-repair en auto-heal ook weg.
Noemen we BF2Zeara schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:58:
Op HC ben je dan ook gewoon altijd te zien op de minimap als je schiet (tenzij er natuurlijk een silencer opzit). Dus er zou gewoon een SC server moeten zijn zonder 3d spotting. En van mij persoonlijk mag dat hele auto-repair en auto-heal ook weg.
En krijg je nog gratis 6 man squads erbij die alleen op de Squad Leader kunnen spawnen en via VoIP met elkaar kunnen praten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dan misschien tot een bepaald percentage, maar niet de volle 100%.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:10:
Auto-heal vind ik lastiger, ik ben bang dat je dan nóg meer medics krijgt, de health pack wordt dan nog belangrijker. Sterker nog, ik vind die healthpack een groter voordeel dan het hebben van een assault rifle. Ik merk altijd direct dat ik m'n hele speelstijl om moet gooien als ik geen medic speel, gelijk veel trager. Zonder auto-heal wordt campen nog meer aangemoedigd lijkt me en campers blijven voor mij de grootste ergenis in shooters.
Ik moet namelijk wel zeggen dat als je nog maar 1% over hebt ofzo, dat die grijze gloed niet bevordelijk is voor het waarnemen van vijanden
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
It sounds like magic.nero355 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:18:
[...]
Noemen we BF2
En krijg je nog gratis 6 man squads erbij die alleen op de Squad Leader kunnen spawnen en via VoIP met elkaar kunnen praten
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Als ik HC speel, dan merk ik het 9 van de 10x niet eens.
Laatst zat ik in een Hardcore map, alleen ik kreeg steeds badluck en ik had echt een vermoede dat er iets niet goed zijn in de map (was markaz monolith). tot dat ik na een tijdje er achter kwam dat ik wel heel erg makkelijk mensen neer kon halen en als ik dood ging was het razend snel, maar dacht eerst dat het meerdere tegenstanders te gelijk op me aan me schieten waren.
Later keek ik in mijn battlereports en zag ik dat het Hardcore was.
Het voelde voor mij het zelfde aan, zoals je soms potjes tegenkomt in softcore, waarbij je lekker easy kan killen omdat het andere team vol met noobs zit. alleen blijkbaar was dit HC en speelde ik alleen maar tegen colonel 100 spelers.
Of je nu HC of SC speelt in beide gevallen wint een hoge RPM het van een lage RPM. alleen bij Softcore heb je bij een backrape veel meer moeite om 6 man neer te knallen in je eentje dan in Hardcore, want ze zien je niet op de minimap en dan hebben ze ook nog eens minder health, waardoor je bijna met 1 clip 6 man kan neerhalen en in softcore moet je dan toch een keer reloaden en schuilen, want je bent gespot op de minimap.
Nee hardcore is niets voor mij. Opsomming van negatieve punten.
1. Spelers hebben minder health dus makkelijker dood.
2. Backrape is makkelijker, want je hebt geen 3d spotting, dus niemand heeft het in de gaten.
3. Bad luck als je al van een klein muurtje springt
4. Teamkill staat aan, met het niveau van de meeste spelers is het vrij irritant
5. geen auto-repair in een tank. dus als je een tank jat van de tegenstander als assault class, moet je hopen dat iemand je repaired ipv dat hij automatisch repaired en je dus een tank meer hebt in je bezit.
6. Snipers en shotguns zijn one hit kill wapens en dat is vrij irritant.
7. heel veel campers, als je denkt dat je veel campers hebt gezien in Softcore is het in hardcore nog 3x zo erg.
8. veel vaker gekicked of gebanned worden als je even je best doet, ben je al gelijk een cheater op de meeste servers, softcore kom ik dat 1x per drie dagen tegen.
Laatst zat ik in een Hardcore map, alleen ik kreeg steeds badluck en ik had echt een vermoede dat er iets niet goed zijn in de map (was markaz monolith). tot dat ik na een tijdje er achter kwam dat ik wel heel erg makkelijk mensen neer kon halen en als ik dood ging was het razend snel, maar dacht eerst dat het meerdere tegenstanders te gelijk op me aan me schieten waren.
Later keek ik in mijn battlereports en zag ik dat het Hardcore was.
Het voelde voor mij het zelfde aan, zoals je soms potjes tegenkomt in softcore, waarbij je lekker easy kan killen omdat het andere team vol met noobs zit. alleen blijkbaar was dit HC en speelde ik alleen maar tegen colonel 100 spelers.
Of je nu HC of SC speelt in beide gevallen wint een hoge RPM het van een lage RPM. alleen bij Softcore heb je bij een backrape veel meer moeite om 6 man neer te knallen in je eentje dan in Hardcore, want ze zien je niet op de minimap en dan hebben ze ook nog eens minder health, waardoor je bijna met 1 clip 6 man kan neerhalen en in softcore moet je dan toch een keer reloaden en schuilen, want je bent gespot op de minimap.
Nee hardcore is niets voor mij. Opsomming van negatieve punten.
1. Spelers hebben minder health dus makkelijker dood.
2. Backrape is makkelijker, want je hebt geen 3d spotting, dus niemand heeft het in de gaten.
3. Bad luck als je al van een klein muurtje springt
4. Teamkill staat aan, met het niveau van de meeste spelers is het vrij irritant
5. geen auto-repair in een tank. dus als je een tank jat van de tegenstander als assault class, moet je hopen dat iemand je repaired ipv dat hij automatisch repaired en je dus een tank meer hebt in je bezit.
6. Snipers en shotguns zijn one hit kill wapens en dat is vrij irritant.
7. heel veel campers, als je denkt dat je veel campers hebt gezien in Softcore is het in hardcore nog 3x zo erg.
8. veel vaker gekicked of gebanned worden als je even je best doet, ben je al gelijk een cheater op de meeste servers, softcore kom ik dat 1x per drie dagen tegen.
Die moet jij mij even uitleggen. Want als je iemand in de rug aanvalt zou diegene dat sowieso niet moeten kunnen zien toch? En ik heb geen idee hoe vaak de gemiddelde speler zich even omdraait midden in de actie om daarvoor te kijken.Pykow schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:21:
En je bent sowieso te zien op de minimap als je schiet, tenzij je iets van een silencer hebt.
Verder ben ik het wel eens met je bad luck, dat gaat soms echt nergens over. De rest vind ik persoonlijk of kom ik bijna niet tegen. Ik ben zelf nog nooit gebanned, zelfs toen ik 29-0 stond met een MAA. Volgens mij zelfs geen hackusation tegengekomen. Dus dat ligt denk ik meer aan de admins/servers.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.