Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
ik heb het formulier te snel bekeken, en veel info gemistCptChaos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:32:
Heb je überhaupt de pagina en het formulier bekeken?Dan had je geweten namelijk dat we niet om bankgegevens vragen.
Heb het voor de duidelijkheid nu ook erbij vermeld op de pagina.
later zag ik staan dat je de termijnen via bankoverschrijving en paypal kan doen.
ik zal m invullen en opsturen
ora et labora
Ik kan het beamen en hoor van meerdere mensen dat de feel van dat wapen echt super is.GerGio schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:52:
Ik heb even de JNG-90 unloched Dat is echt een beest van een wapen. Oke niet zo krachtig als een M98B maar hij klinkt echt vet mooi en hij heeft voor mijn gevoel echt veel damage.
Ik ben weer in mijn nopjes met mijn nieuwe sniper
Jammer dat die met een 7x scope begint, moet ik de 8x unlocken ;P
op 6.45 checkt ie het scorescherm.Asgaro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:11:
Match van FrankieOnPC in de PTFO competitie. Nice to watch:
[video]
1 heeft een ping van 64ms, de rest allemaal ruim boven de 100, 1 heeft zelfs bijna 170ms. Dat lijkt me toch niet fijn spelen. Snel in cover duiken als je geraakt wordt is er dan niet bij, val je om het hoekje wel dood neer.
maar verder wel een geinig filmpje, ze pakken het wel slim aan.
[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 13-06-2012 01:07 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Nope, ik vermoed eerder omgekeerd - Judas (met een z) komt voor in mijn nick, maar allez, als je een gelovige tight ass met zand in de vageegee bent, dan moet je het ook goed doen
Na wat rondjes CQ Domination en 1 potje Gun Master gespeeld te hebben, moet ik zeggen dat de CQ uitbreiding mij best prima bevalt. Tuurlijk, er is best het eea. op aan te merken (spawn systeem vertoont inderdaad nukken, al gaat het beide kanten op, en met meer dan 24 spelers lijkt het me wel een erge teringbende worden), maar de nieuwe kaarten zien er goed uit en bevallen me prima (met name 925 en Scrapp Metal, die laatste ziet er ook nog eens echt geweldig uit!
---
Maar de MTAR-21 is echt bruut! Ik gebruik hem nu met grip, rds en heavy barrel.
Heb me ook prima uit kunnen leven xD : rapport
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-GerGio schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:52:
Ik heb even de JNG-90 unloched Dat is echt een beest van een wapen. Oke niet zo krachtig als een M98B maar hij klinkt echt vet mooi en hij heeft voor mijn gevoel echt veel damage.
Ik ben weer in mijn nopjes met mijn nieuwe sniper
Kijk zelf maar naar de stats.
De JNG-90 blinkt uit in kogelsnelheid en heeft dus heel weinig drop.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit komt doordat de PTFO competitie uitsluitend op Amerikaanse servers wordt gespeeld, dusja wel nadelig voor sommigen...haarbal schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:08:
[...]
op 6.45 checkt ie het scorescherm.
1 heeft een ping van 64ms, de rest allemaal ruim boven de 100, 1 heeft zelfs bijna 170ms. Dat lijkt me toch niet fijn spelen. Snel in cover duiken als je geraakt wordt is er dan niet bij, val je om het hoekje wel dood neer.
Verwijderd
Ik heb toch wel een tijdje met een ping van gemiddeld 69ms op de GoT serves rondgeschoten, en dat is nog altijd redelijk haalbaar. Nu haal ik gemiddeld 20ms en ik merk geeen verschil. Het achter-een-hoekje-duiken-maar-toch-doodgaan light veeleer aan je "netwrk smoothing" (die helemaal uit moet staan, wil je een beetje goed kunnen spelen.)haarbal schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:08:
[...]
op 6.45 checkt ie het scorescherm.
Ik had de stats al bekeken het is een betere sniper dan de L96.DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:32:
[...]
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-
Ja die 7x scope blijf ik echt de allerslechtste scope van de drie high power scopes vinden. Met dat ding kun je op afstand echt niks raken omdat je met die punjes gewoon weg niet goed kan uitlijnen op de tegenstander en je kunt niet goed bepalen waar je kogel terecht komt dus aanpassen is er ook al niet bij. Dus snel 10 close range kills gemaakt en een 12x scope erop gezet dat is echt een hele verbetering. dan is het echt een zalig wapen. Nog even mijn kills bijhalen van mijn sv98 en dan gaan we blazen met de JNG-90Thorack schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:07:
[...]
Ik kan het beamen en hoor van meerdere mensen dat de feel van dat wapen echt super is.
Jammer dat die met een 7x scope begint, moet ik de 8x unlocken ;P
Nickname KasPlantje.
Vervang die Heavy Barrel voor een Laser Sight in Close Quarters maps, dan wordt het echt een beest. Ik prefereer die over SMG's en shotguns.The_Greater schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:19:
Het heeft een aantal potjes geduurt voordat ik uiteindelijk een EOD-BOT kill had.
Maar de MTAR-21 is echt bruut! Ik gebruik hem nu met grip, rds en heavy barrel.
Heb me ook prima uit kunnen leven xD : rapport
Daarna nog wat conquest domination gedaan met 8 tegen 8 en damn wat is dat vet. Lekker snel, als je met de squad goed bij elkaar blijft kan je echt heel hard ownen
En dan even over de nieuwe maps:
Ziba: geniaal voor Gun Master, niet te lang lopen om iemand te vinden. Nog niet gespeeld op CQDOM maar zal vast goed komen daar met een capture punt int midden.
925: veel te groot voor 8vs8 Gun master, 12vs12 of 16vs16 GM is hier beter voor denk ik. Voor 8vs8 CQDOM een hele fijne map, alleen de capture points op rare plekken. Op deze manier word niet heel de map gebruikt. Er had wel een punt D bij gekunt. Ik vind deze map te groot om het close quarters te noemen, brede en vooral lange gangen, iets waar een sniper goed terecht kan.
Scrap Metal: Geniale map, zeker wel de beste map in Close Quarters. Goede balans van hoog en laag. Verschillende routes van de ene kant naar de andere kant, leuk om te snipen boven op, helaas een camp spot waar je moeilijk te raken en te benaderen bent. Dus als een tegenstander daar staat is het opletten, maar dat is overkombaar.
Palace(naam van de map vergeten). Leuke variable map. Voor zowel Gun Master als CQDOM een goed map, smalle gangetjes, mooie donkere catacomben. En vooral de variatie kan je tegen je vijand gebruiken.
Verder een beetje rond gespeeld met de M417 in CQDOM (en in Gun master, maja dat is standaard). Maar damn wat is dat een goed wapen. Ik speel nu met Iron Sight, grip en lasor en het is echt een BEEST. Het is even vol houden tot de 20 kills(de grip) maar daarna
Ook wat gespeeld met de ACW-R en die is ook heel fijn. Voor voor long range. Z'n max damage ligt lager dan dat van andere Carbines(op 20, de meeste hebben 25). Maar z'n minimum damage is 16 op alle ranges(waar dat 14 word bij de rest). Ook wat met die andere engineer gun gespeeld, maar die vind ik minder fijn.
In gun game geproeft aan de AUG A3 en dat word de volgende gun die ik ga unlocken, heel fijn wapen en eerste 2 unlocks voor het wapen al te pakken. Zelfde voor de SCAR-L.
Al met al een goede expansion, leuke maps, leuke modes, fijne wapens. Nu hopen dat er wat CQDOM maps bij komen op "oude maps". Het zou goed kunnen in Grand Bazar, Caspian, Sharqi, Kharg Island(wel ander gedeelte dan het TDM gedeelte).
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
En soms als shotgun heb ik de 870MC
Wat ook mooi is om even de linkertrap in Métro leeg te vegen: De M249
En is dat waar van de PS3 versie, dat je premium MOET hebben? Wow als dat echt zo is dan zou ik echt nooit meer iets kopen van EA. Dan zou ik me echt zó keihard genaaid voelen dat het niet eens in me op zou komen om de premium editie te kopen. Ik hou niet zo van dwang
[ Voor 5% gewijzigd door Metro2002 op 13-06-2012 08:53 ]
Klopt, zolang er een map is met een beetje afstand zet ik op elk wapen een Heavy BarrelSagaris schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:33:
[...]
Vervang die Heavy Barrel voor een Laser Sight in Close Quarters maps, dan wordt het echt een beest. Ik prefereer die over SMG's en shotguns.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17-12 13:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
1. Cheaters hebben er altijd ingezeten, ik heb er nog niet echt last van gehad gisteren.cheeseruler schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:44:
Ik moet toch echt even mijn gal spuwen hoor.![]()
Dit hele spel is verkl**t eigenlijk.
- Veel cheaters
- Wachttijden voor de server, Premium gaat voor
- Premium wordt door je neus geduwd (2x exp in het weekend voor Premium, WTF!?)
- Op de PS3 kan je niet eens meer online met je originele BF3, je MOET Karkland of Premium kopen (sorry, ik weet het: het is een PC topic)
- Schandalige spawnlokaties
- Ongebalanceerde teams (Vaak zat eindigt de ronde met 300 tickets voor het winnende team)
- Ik heb het idee dat de wapens van Premium beter zijn dan de originele, vooral die MTAR ofzo.
- WEER betalen voor B2K
En dan de hele houding van EA/DICE, echt smerig. Ik snap best dat je moet dokken voor extra maps maar op deze manier wordt je gedwongen.
Net geprobeerd te spelen bij een vriend op z'n PS3, kan gewoon geen enkele server vinden die je kan joinen want je moet Premium erbij hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Om te kotsen.
En ja ik weet het; over een paar weken heb ik ook Premium want je komt er niet onderuit maar je voelt je gewoon keihard genaaid.
Ik hou mijn hart vast hoe het over een jaar eruit ziet... zal BF3 dan al helemaal onspeelbaar zijn omdat BF4 er al weer is? EA kan immers battlelog gewoon uitzetten.
Edit:
Was de wereld maar weer zo simpel als BF1942 en Vietnam
2. Wachttijden zijn er inderdaad, maar dat heeft de game niet verkl*t, want dit heeft er altijd al ingezeten. Premium gaat voor, zoek dan een andere server er zijn er genoeg
3.Double XP weekend is voor iedereen, volgende keer beter lezen wat er staat.
4.Dit is niet de fout van EA/DICE maar van de servers op PS3, als je geen custom server kunt vinden zonder B2K of CQ dan is dat zeer vervelend, maar heeft verder niets met de game te maken.
5.Spawnlokaties ben ik het helemaal met je eens, DiCE is gewoon niet goed in het maken van TDM games, op grote maps heb je ook verschikkelijke spawnlocaties, maar je kan altijd weglopen, waardoor het minder stoort. (behalve op firestorm bij
6. als dit een PS3 klacht is, heb ik geen mening maar op de PC is het verschil nooit groot.(ok 1 potje gisteren op donya fortress waar ik echt op dreef was, toen wonen we met 80 tickets verschil van de 150)
7. de F2000 is ook een lekkere wapen, MTAR is snel maar niet zoveel damage output als een assault rifle.
Daarnaast zijn de misschien goed op de kleine maps, maar op mid range zijn de meeste al zwak.
8.Discussie over de prijs van premium hebben nu vaak zat gehad en je betaald niet 2x B2K, ze geven het je gratis, de overige 4 DLC die je krijgt kosten bijelkaar 52 euro los, dus je betaald 50 euro voor 4 DLC's en 1 krijg je gratis.
8. Dice dwingt je net zo erg als Activision. Servers draaien de nieuwe maps en je kan ze niet meer spelen.
Bij een multiplayer shooter heb je hier altijd last van, alleen dice doet het beter dan activision servers.
als je bij dice een map niet hebt kom je de server niet in, bij activision wordt je er steeds uitgegooit als een DLC map langs komt en kan je weer een nieuwe server gaan zoeken.
9. Als het goed is kan je filter zo instellen op de maps, dat je geen b2k of premium nodig hebt, inderdaad komen eerst de populaire servers naar boven en die spelen nu natuurlijk CQ
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Ik dacht 8v8?Cyberwarmacine schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:21:
16v16 was de max die dice aan raad toch?
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Gun Master weet ik nog niet echt wat beste is, denk 8v8 ofzo, minder dan dat moest je gewoon te lang zoeken naar doelwitten, meer dan dat wordt het al snel chaos. (Wel handig om met die LVG ding een kill te krijgen).
En qua cheaters, ik zag wel in de chat meer dan gemiddeld aan cheaters die gebanned werden langskomen, die deden vast weer nieuwe poging met CQ. Maar zelf weinig last van gehad, ja wel iemand tegengekomen die ik beetje twijfelachtig vond, maar kan ook gewoon goede speler zijn, het was absoluut niet iemand die hele map knifed van één plaats, of iets soortgelijks.
[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 13-06-2012 09:38 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
nee 16 spelers dus 8v8, dat zie je ook aan de TDM Close quaters, dan staat er ook bij de server Team DM 16 players.Cyberwarmacine schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:21:
16v16 was de max die dice aan raad toch?
ik begon gisteren met een hele harde rage en spijt me zeer voor de mensen gisteren op TS, maar ik werd zo stront ziek van Gunmaster met die verschikkelijke unlocks op de wapens en hoe oneerlijk het kan zijn dat je soms ver moet lopen voordat je iemand tegen komt, geef mij maar Gungame van Counter-strike, altijd zeer kleine maps en 28 levels.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:20:
Zeg, ik zie allemaal huilie huilie over CQ en de chaos en de spawnslaughter, maar meld er eens bij hoeveel spelers er op zo'n server zitten dan? Ik heb gisterenavond nog even zitten knallen met twee maten in 8 vs 8 en daar is me echt geen chaos opgevallen. Meer dan 8v8 gaat al snel keiharde chaos opleveren maar CQ is dan ook bedoeld voor kleinschalige infanterieoorlog - niet voor 64 player mega madness.
CQDOM is gewoon TDM met vlaggen en dat is wel leuk om te spelen, ik weet nog niet alle namen van de maps uit mijn hoofd, maar er is 1 slechte map, waar je te lange gangen hebt (volgens mij 925)
al met al het is een TDM DLC's wat leuk is om te spelen, alleen is het jammer dat DiCE geen goede TDM spawns kan maken. je moet echt niet op servers zitten met meer dan 24 spelers en probeer een high ticket server te vinden ipv standaard (zoals de GoT server gisteren) iedere potje duurt dan maar 4 a 8 minuten.
Het went.Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:38:
ik begon gisteren met een hele harde rage en spijt me zeer voor de mensen gisteren op TS
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Nou gisteren ging ik voor mijn gevoel (nadat ik de unlocks eindelijk had gehaald) echt heel erg XD
maar goed ik lees op internet genoeg gamers die hier last van hebben met gunmasters en lees ook veel klachten op het forum over deze mode.
Verwijderd
CQ DOM is gewoon CQ zonder vaste spawnplaats. Op welke manier is het dan ineens TDM?Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:38:
CQDOM is gewoon TDM met vlaggen en dat is wel leuk om te spelen,
^^ QFTje moet echt niet op servers zitten met meer dan 24 spelers
en probeer een high ticket server te vinden ipv standaard (zoals de GoT server gisteren) iedere potje duurt dan maar 4 a 8 minuten.
Er zijn 4, 6 en 8 speler servers met deze mode...Sypher schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:46:
Moet alleen nog voor elkaar krijgen om "best 5" te eindigen zodat ik ook die achievement heb. Misschien maar een 5vs5 gun game gaan zoeken
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 09:48 ]
CQDOM ribbon? die heb ik nog niet gezien. Ook geen nieuwe ribbons van GunMaster.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:47:
[...]
CQ DOM is gewoon CQ zonder vaste spawnplaats. Op welke manier is het dan ineens TDM?
[...]
^^ QFT
[...]
korte rondjes horen bij dit soort kleinschalig gebeuren. twintig minuten is veel te lang op die kleine kaarten, alle muren worden licht- en luchtdoorlatend als ik m'n LMG uitgepakt heb en je kunt toch geen stuk afbakenen en claimen dus het is gewoon eindeloos knallen op één kaart. Dan liever elke paar minuten afwisseling en een Best Squad, MVP1/2/3 en CQDOM Winner ribbon-setje.
[...]
Er zijn 4, 6 en 8 speler servers met deze mode...
Eh nee, bij BF3 kan je (ook) gewoon joinen en wordt je er pas uit gelazerd als je een map niet hebt.Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:15:
[...]8. Dice dwingt je net zo erg als Activision. Servers draaien de nieuwe maps en je kan ze niet meer spelen.
Bij een multiplayer shooter heb je hier altijd last van, alleen dice doet het beter dan activision servers.
als je bij dice een map niet hebt kom je de server niet in, bij activision wordt je er steeds uitgegooit als een DLC map langs komt en kan je weer een nieuwe server gaan zoeken.
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
Nee nog geen last van gehad eigenlijk. Ik heb gisteren DOM gespeeld in strike at karkant en daar viel me op dat je hele stukken buiten de map kan lopen. Boven D langs bijvoorbeeld kun je lopen tot aan de weg zonder dat er gemeld wordt dat je het speelveld hebt verlaten.erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:53:
Wie heeft er nog meer last van de bug dat als je opnieuw spawnt je je wapen niet kan gebruiken, ik zie me wapen ook dan niet maar wel de crosshair. Ik kan niet schieten en ook niet knifen of repairen of wat dan ook. Paar keer naar het menu gaan en terug verhelpt het meestal of weer opnieuw spawnen.
Nickname KasPlantje.
iemand anders met een hoge ping schiet jou gewoon om een hoekje neer hoor. tegen de tijd dat jij in cover zit ben je al zo vaak geraakt dat je om het hoekje neervalt.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:00:
[...]
Ik heb toch wel een tijdje met een ping van gemiddeld 69ms op de GoT serves rondgeschoten, en dat is nog altijd redelijk haalbaar. Nu haal ik gemiddeld 20ms en ik merk geeen verschil. Het achter-een-hoekje-duiken-maar-toch-doodgaan light veeleer aan je "netwrk smoothing" (die helemaal uit moet staan, wil je een beetje goed kunnen spelen.)
als jij in een 1v1 tegen een andere 20ms pinger speelt of tegen een 100ms dan merk je dat echt wel.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Kijk aan, daar had ik nog niet naar gekeken verderVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:47:
Er zijn 4, 6 en 8 speler servers met deze mode...
Succes met die dramatische rocketlauncher. Dat word een never ending story.Sypher schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:24:
[...]
Kijk aan, daar had ik nog niet naar gekeken verderIk zie zelfs een 2 slot Gun Game
Verwijderd
Eh, het is inderdaad de doodnormale CQ ribbon ja.Maar die spaar ik dus dat is ook goedye-roon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:50:
[...]
CQDOM ribbon? die heb ik nog niet gezien. Ook geen nieuwe ribbons van GunMaster.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Verkeerde quote ? hij heeft het over gunmaster en jij over rocketlauncher die je helemaal niet krijgt.mhoogendam schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:33:
[...]
Succes met die dramatische rocketlauncher. Dat word een never ending story.
je krijgt als een M320 LVG, dat is gewoon een granaat spammer ( dus niet proberen one hit kills te maken zoals een gewone M320)
Heel gunmaster is een drama.
Nee geen verkeerde quote, verkeerde benaming omdat ik de naam niet meer wist.Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:48:
[...]
Verkeerde quote ? hij heeft het over gunmaster en jij over rocketlauncher die je helemaal niet krijgt.
je krijgt als een M320 LVG, dat is gewoon een granaat spammer ( dus niet proberen one hit kills te maken zoals een gewone M320)
Heel gunmaster is een drama.
Het gaat inderdaad om die M320 LVG. De kill die je ermee moet maken is al geluk hebben, laat staan bij 1v1.
Of heb ik iets gemist en kan je de granaat zelf laten ploffen?
Voor zover ik weet is het gewoon een gun die een granaat ver weg schiet. Eigenlijk mieters ver een granaatje gooien. Goed timen of geluk hebben dus!mhoogendam schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:52:
[...]
Verwijderd
Het ging er meer om dat je met 2-8 player servers altijd in de top5 komt te staan en zo je achievement kunt afronden, voor zover EA/DICE daar geen rekening mee heeft gehouden (lijkt me niet).mhoogendam schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:52:
[...]
Nee geen verkeerde quote, verkeerde benaming omdat ik de naam niet meer wist.
Het gaat inderdaad om die M320 LVG. De kill die je ermee moet maken is al geluk hebben, laat staan bij 1v1.
Volgens die stats is de M98B in ieder opzicht beter dan de JNG-90.DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 00:32:
[...]
http://symthic.com/charts...ort=Class&adsc=ASC&attc=-
Heb dat ding alleen in gunmaster gebruikt omdat ik m nog moet unlocken.
Zag er wel bruut uit vond ik!
Zal m ff goed testen als ik m eenmaal geunlocked heb.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Zitten frags in. Jeweetwel, die munitie die keihard generfd is in combinatie met full auto shotguns. Iemand vol raken doet nauwelijks damage, je moet dus via muren of de grond schieten zodat je splash damage kan gebruiken.smoothz schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:58:
Net eindelijk M5k gehaald, gunmaster is inderdaad een drama vooral die Mk3A1 lijkt wel of daar losse flodders in zitten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Frags/Flechette/Slug/Buckshot = Allemaal crap in auto shotguns in BF3Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:07:
Zitten frags in. Jeweetwel, die munitie die keihard generfd is in combinatie met full auto shotguns. Iemand vol raken doet nauwelijks damage, je moet dus via muren of de grond schieten zodat je splash damage kan gebruiken.
Enige wat een beetje werkt is de M870, maar die kan ook wat beter wat mij betreft...
Daarom was ik ook zo blij met de M26 DART bug ook al was dat weer iets TE ideaal in sommige situaties
Ik maak meer kills met een MP443 Tactical of M9 Tactical in een ronde dan met een shotgun
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Ja van afstand C4 op een tank schieten jij bent een lekkertje zeg. dat wil ik niet meemaken.Cyberwarmacine schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:00:
Schoot de m320 LVG maar C4 af ipv granaatjes..
M98B is de sniper rifle die ik als eerst heb gebruikt.AdmiralSnipe schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:48:
[...]
Volgens die stats is de M98B in ieder opzicht beter dan de JNG-90.
daarna komt de L96 in mijn lijstje (moest voor de assignments)
maar daarboven staan 2 auto/assault snipers de SKS en de M417
ik ben eigenlijk geen sniper speler.
Graf rounds dus op de grond schieten voor zijn voeten en dan maak je redelijk snel de kills.smoothz schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:58:
Net eindelijk M5k gehaald, gunmaster is inderdaad een drama vooral die Mk3A1 lijkt wel of daar losse flodders in zitten.
Toch leuk dat CoD en BF alle twee de gamemode van CS hebben proberen na te maken en dat ze er alle twee inslagen om het te verpesten
ik zelf speel voonamelijk met shotguns, t hangt natuurlijk wel een beetje af van de situatie, maar ik kan me goed redden met shotguns in close combat. maar de mk3a1 valt me wel tegen. full auto is wel lekker.nero355 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:31:
[...]
Frags/Flechette/Slug/Buckshot = Allemaal crap in auto shotguns in BF3
Enige wat een beetje werkt is de M870, maar die kan ook wat beter wat mij betreft...
Daarom was ik ook zo blij met de M26 DART bug ook al was dat weer iets TE ideaal in sommige situaties
Ik maak meer kills met een MP443 Tactical of M9 Tactical in een ronde dan met een shotgun
maar zie je een hele groep mensen die je van achter kan schieten, heb je geluk als je er eenje neerschiet voordat je zelf neergeschoten word
dao10, spas12, m1014,m870 zijn toch wel de betere shotguns
ora et labora
ze lopen jaren te bitchen op COD en nu brengen ze een slechte copy uit...
Het lijkt net of ik de laatste MW3 mappack heb installed met mooiere plaatjes...
De modus die je speelt is alleen maar run and gun... terwlijk kleine mappen en bv een bomb plant mode heel leuk was geweest... nu ben je gewoon kansloos aan het rondschieten...
Wat had je dan verwacht? Mappack heet toch niet voor niets Close Quarters?Jedi Geub schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:
Weer geprobeerd maar ik snap niet dat ze dit hebben uitgebracht...
ze lopen jaren te bitchen op COD en nu brengen ze een slechte copy uit...
Het lijkt net of ik de laatste MW3 mappack heb installed met mooiere plaatjes...
De modus die je speelt is alleen maar run and gun... terwlijk kleine mappen en bv een bomb plant mode heel leuk was geweest... nu ben je gewoon kansloos aan het rondschieten...
Heb het nu een paar uurtjes kunnen spelen en bevalt me wel eigenlijk
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Dit dus.erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:48:
Spijt niet, ik heb het meer gekocht voor de voertuig mappen, ik wist bij voorbaat al dat ik de close quarters niet zo leuk ging vinden.
4 mapjes, veels te klein, chaos, niks met BF te maken...
Dit is puur om de COD kiddys over de streep te halen... geen teamplay, geen overzicht, gewoon run and gun, spray and pray...
Alvast bedankt.
PS: stond ergens op een forum meen ik.
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
No offence, maar dit had je toch vantevoren kunnen weten? Ik meen dat er genoeg footage van de nieuwe game modes en maps van CQ was voordat Premium beschikbaar was. If not, heb ik niets gezegd.Jedi Geub schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:51:
Ja ik heb spijt!!!! Had beter gewoon geen 50 euro kunnen uitgeven en lekker de laatste alleen kopen,
Dit is puur om de COD kiddys over de streep te halen... geen teamplay, geen overzicht, gewoon run and gun, spray and pray...
Die kerel was rang 43, had 26 uurtjes gespeeld en stond steeds bovenaan bij gunmaster.
Heb even zijn stats opgezocht op BF3stats.
Heeft ie 421 kills met de AUG A3 met 426 hits, dat is dus met elke kogel bijna een kill, terwijl zn accuracy voor de AUG 7,25% is.
Zo heeft ie dat bij nog meer wapens.
Als je bijvoorbeeld bij mij de L85A2 pakt: Heb 277 kills ermee en 1873 hits...
Klopt toch geen bal van.
Verwijderd
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Gunmaster is een drama
de rest is wel leuk om te spelen
er is nu een goede afwisseling tussen grote maps, city maps en TDM maps
Precies wat ik er van had verwacht, alleen gunmaster valt echt tegen en dat had ik misschien ook wel kunnen zien aankomen.
al met al prima patch het is gewoon TDM in BF3 en heeft niks met CoD te maken etc.
want CoD ziet er niet uit, speelt minder fijn als BF3 en veel meer kinderen.
Verwijderd
Anders zoek je even zelf!eMKa schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:52:
Ik heb in het het verleden een graphics pack gehad maar sinds een herinstallatie ben ik deze kwijt... Kan iemand mij in de juiste richting sturen? Het was een pack waar verschillende versies van waren mbt instellingen en FPS optimalisaties.
Alvast bedankt.
http://extreme.pcgameshar...1-v1-3-beta-download.html
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Kan niet eens die gast reporten!!!
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
Als of het nut heeft om te reportenAdmiralSnipe schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:59:
Wtff man, werkt die report shit nog steeds niet??
Kan niet eens die gast reporten!!!
Wss niet nee, maar baal gewoon van dat soort spelers...
Ik vroeg hoe hij aan 421 AUG kills kwam terwijl ie maar 426 keer iemand gehit heeft verteld ie doodleuk dat hij 2 of 3 kogels nodig heeft en het dus niet klopt ofzo. O.o
En dice komt er wss toch niet achter.
^^ ditPykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:54:
Nee geen spijt, want je blijft extra content houden en 2 weken eerder toegang tot een DLC
Gunmaster is een drama
de rest is wel leuk om te spelen
er is nu een goede afwisseling tussen grote maps, city maps en TDM maps
Precies wat ik er van had verwacht, alleen gunmaster valt echt tegen en dat had ik misschien ook wel kunnen zien aankomen.
al met al prima patch het is gewoon TDM in BF3 en heeft niks met CoD te maken etc.
want CoD ziet er niet uit, speelt minder fijn als BF3 en veel meer kinderen.
Het is leuk vermaak voor tussendoor als je geen uren de tijd heb,maar even snel 1 game wilt doen.
Het chaotische kan leuk zijn.
Heb het zelf nu gespeelt op 8x8,12x12 en 16x16,en merk dat ik voorkeuren heb van map en aantal spelers.
Maar kan niet wachten op de grote map uitbreiding
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Me like!!! groeten een CoD veteraan!Jedi Geub schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:51:
Ja ik heb spijt!!!! Had beter gewoon geen 50 euro kunnen uitgeven en lekker de laatste alleen kopen,
Dit is puur om de COD kiddys over de streep te halen
Vind je het erg? Ik vind dat DICE/BF3 gewoon goed bezig is, ze springen in het gat wat Activision zelf gecreëerd heeft nl. het verpauperen van de CoD serie zonder erg vernieuwend bezig te zijn. Fuck perks dat blijkt wel weer. De boel kan kapot! Dat is de nieuwe dimensie. Gisteren heerlijk op CQ, enemy strafed naar de wall side terwijl ik achter een deur dekking zoek, even later valt het kwartje! die deur kan kapot!!!! dus knallen maar.
En als je met niet te veel mensen in een server zit (8 of 16 per team is echt de max) dan valt dat allemaal reuze mee. Ik koop gewoon CoD als expension pack in BF3 zo lijkt het wel, plus ik krijg nog 2 x DLC erbij en een toch al goede en uitgebreide game zonder kapsones. (afgezien van alles wat we al weten: cheaters, glitchers, buff en nerve dat heb je ook in een ander spel)
Verwijderd
Niet dus. CQ staat nu voor €13 in de PW. 4 *13 = €52 > €50. En dan heb je het nog niet over de Premium-exclusive content en de early acces.LongBowNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:05:
Maar als je CQ niet koopt/wil en je hebt B2K al, dan bespaar je meer door de rest los te kopen dan door Premium te kopen...
Nochtans is de video niet zo speciaal hoor, maar ik zal hem hier nog is plaatsen for shit and giggles
Meeste views komen van dit event: First referral from a subscriber module
Iemand die weet wat dit inhoudt?
Behalve je vergeet een belangrijk punt dat de JNG-90 meer kogels heeff.AdmiralSnipe schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:48:
[...]
Volgens die stats is de M98B in ieder opzicht beter dan de JNG-90.
BIj gunmaster is hij wel oke maar in het echt is hij veel vetter omdat je kan zien wat de kracht van dat ding is op lange afstand. niet zo goed als een m98b maar toch schiet hij wel erg lekker mensen van afstand neer.
Nickname KasPlantje.
Vind het leuk om te spelen maar doordat bijna iedereen met een shotty rondhuppelt ben ik er na twee potjes wel weer klaar mee.
Spijt heb ik niet echt want ik vind de maps wel erg vet, de spelers bederven alleen mijn plezier.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Spijt niet, want er komen meer DLC's aan waar ik nog over moet oordelen. Maar CQ vind ik tegenvallen. Ik ben juist van COD naar BF3 overgestapt omdat daar de maps groot en wijd zijn. Die snelle, claustrofobisch shootouts in COD had ik helemaal gehad. Maar CQ is wat dat betreft wel het zelfde.LongBowNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:47:
Zijn er mensen die spijt hebben van het kopen van CQ/Premium?
Maargoed, das allemaal een kwestie van smaak. Tis niet mijn ding maar ik kan me voorstellen dat andere het juist wel leuk vinden. En ik moet zeggen: de maps zien er wel goed uit!
Overigens is CQ wel handig voor het halen van bepaalde achievements. Zo had ik de 10 T-UGS detects voor de m417 in 1 potje te pakken!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Het is al enige jaren meer dan duidelijk hoe DICE/EA de BF serie ziet.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:53:
Spijt niet, maar wat betreft CQ ben ik wel teleurgesteld: ik had echt rush verwacht, zodat er nog wat tactisch te knallen viel. CQD is ook maar TDM met extra punten voor vlaggen. Dat cappen gaat trouwens moeilijk snel: in je ééntje cap je een vlag volledig in zo'n 5 seconden (en dat is wel 400 punten)
Het heeft imo in ieder geval nog maar weinig te maken met BF1942 en BF2.
Elk gat dat ze kunnen vullen, vullen ze op. Zie het als schapruimte. Hoe meer je vult, hoe beter het is vindt EA.
Dus het is geen verrassing.
Ik heb het gekocht omdat ik geen zin heb om eindeloos in de queue te staan bij servers die ik leuk vindt en in de hoop dat er tussen alle DLC een paar mappen zitten die wel tof zijn.
BF serie probeert een soort Jack of All Trades te zijn.
Kwantiteit is meestal niet goed voor kwaliteit.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Het enige wat ik irritant ga vinden is dat er straks heel veel c4 on flag gebruikt zal worden. Gister al veel tegengekomen in de conquest domination mode.
Perfect toch? Of zeiken we om te kunnen zeiken?
Klopt ik ook al de noobs liggen ze daar lekker in een hoekje. Dus als ik naar een vlag ren meteen op q drukken om de C4 te spottenargon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:17:
Gunmaster is inderdaad een beetje een faal.
Het enige wat ik irritant ga vinden is dat er straks heel veel c4 on flag gebruikt zal worden. Gister al veel tegengekomen in de conquest domination mode.
Nickname KasPlantje.
Komt wel zo overWhySoSerious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:
Hier ben ik het niet mee eens. Ik weet niet welke game modes je gespeeld hebt en ook niet hoeveel spelers per game mode. Maar in 8vs8 en 12vs12 zijn dit hele goede maps. En run and gun, spray and pay, tja zo speel ik bf3. Ik ben zelf meer een infantry speler, ik wil af en toe wel in een tank stappen, of als gunner in een heli, maar daar houd het bij op. Ik ben meer een engineer met een javelin en repair torch om die dingen uit de lucht te halen en de tanks te fixen. Of een recon met de soflam enz. Gewoon meer een infantry speler dus. En daarom vind ik deze maps wel een uitkomst. Lekker close quarters knallen en voor de kills gaan. Het heeft niets met CoD kiddies te maken. Dit is gemaakt voor de mensen die infanterie prefereren boven tanks. En CQDOM is een lekker fast paced game waar je met goede squad play heel hard kan ownen.Jedi Geub schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:51:
En ja ben je meer een vehicle persoon, tja die packs komen ook en je hebt al een map pack gehad met B2K. En die tank mappacks ga ik ook spelen, iemand moet je tank fixen
@hierbeneden: goed punt. Mensen vinden inderdaad dat ze 'heel de game' tof moeten vinden anders is het het geld niet waard. Ik vind infantry play tof, maar vehicle play niet. Dit betekend dat de helft van de game niks voor mij is... Maar ik vermaak me prima, en ik vind dat het geld meer dan waar was. Er gaan zeker nog vele uren in zitten en de simpele rekensom: t/m > 1 gaat hier zeker wel gehaald worden
[ Voor 16% gewijzigd door ye-roon op 13-06-2012 13:27 ]
Verwijderd
BF bereikt nu wel een heel groot publiek, maar iedereen krijgt maar voor de helft wat ze leuk vinden. En veel mensen denken dan al snel dat het spel voor de helft niet leuk is en dat ze daarvoor teveel betalen.
We zitten hier op GoT. Wat denk je zelf?WhySoSerious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:
Of zeiken we om te kunnen zeiken?
Maar idd, voor ieder wat wils. Opzich wel goed geregeld. Maarja, mensen moeten nu eenmaal zieken he!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Doe ik ook hoor, cap een vlag, gooi wat C4 neer en ren lekker verder. Als ik ondertussen merk dat die vlag gecapt wordt gaat het boem. Lijkt me juist goed gebruik van C4.argon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:17:
Gunmaster is inderdaad een beetje een faal.
Persoonlijk is het voor mij de moeite waard om 50 euro aan Premium uit te geven, al was het op het nippertje. Had ik meer moeten betalen voor BF3 zelf zou ik niet weten of ik het geld uitgegeven had. Puur omdat ik maar 16 euro hoefde te betalen bij Wehkamp voor de LE heb ik besloten om toch Premium te kopen (dus ook omdat CQ erbij zat, een gamestijl wat ik graag speel tussendoor).
Enjoy people
DAT is dus PRECIES ook mijn ervaring 9 van de 10 keermrc4nl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:
ik zelf speel voonamelijk met shotguns, t hangt natuurlijk wel een beetje af van de situatie, maar ik kan me goed redden met shotguns in close combat. maar de mk3a1 valt me wel tegen. full auto is wel lekker.
maar zie je een hele groep mensen die je van achter kan schieten, heb je geluk als je er eenje neerschiet voordat je zelf neergeschoten word![]()
Sowieso merk ik echt dat ik totaal niet de lol van BF2 meemaak in BF3 terwijl ik al 329 uur erin heb zitten
BF2 heb ik iets van 1850 uur of zo in totaal gespeeld waarvan minimaal 1600 toch wel dikke lol waren !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb de M320 LVG nog niet gebruikt, maar wat ik me afvraag: kun je ook iemand doden door zo'n stuiter-granaat vol tegen zijn knar te schieten (zoals ook met non-glitch M320 smoke rounds kan)?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:17:
Het is inderdaad een gewone granaat die je weg schiet. Heel handig om door een raam een kamer in te schieten. Om echt op iemand te mikken in GM is hij minder handig dan een gewone 320.
---
Ik heb met die mk3a1 meer dan 500 kills en dat is redelijk eenvoudig. Je pakt een red dot - extended mags en slugs en gaan. Die slugs doen echt wel genoeg damage. twee tot drie keer raken is zeker dood. daarnaast is headshot ook in een keer dood werkt als een malle. maar nu ligt mijn focus volledig op de veel betere en meer skill kwalificerende sniper rifles.mrc4nl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:
[...]
ik zelf speel voonamelijk met shotguns, t hangt natuurlijk wel een beetje af van de situatie, maar ik kan me goed redden met shotguns in close combat. maar de mk3a1 valt me wel tegen. full auto is wel lekker.
maar zie je een hele groep mensen die je van achter kan schieten, heb je geluk als je er eenje neerschiet voordat je zelf neergeschoten word![]()
Nickname KasPlantje.
Werkt voor geen meter met de MK3A1 en M1014 niet : Alsof ik met Airsoft kogels zit te schieten !!GerGio schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:
Ik heb met die mk3a1 meer dan 500 kills en dat is redelijk eenvoudig. Je pakt een red dot - extended mags en slugs en gaan. Die slugs doen echt wel genoeg damage. twee tot drie keer raken is zeker dood. daarnaast is headshot ook in een keer dood werkt als een malle. maar nu ligt mijn focus volledig op de veel betere en meer skill kwalificerende sniper rifles.
Alleen tegenstanders met lage HP of op maximaal 3 meter of zo gaan neer
Huh? Je wil eigenlijk alleen de laatste kopen, maar die is nog helemaal niet aangekondigd wat daarin zit.Ja ik heb spijt!!!! Had beter gewoon geen 50 euro kunnen uitgeven en lekker de laatste alleen kopen,
En het was toch al lang bekend dat CQ DLC veel CQ had (het zit een klein beetje in de naam), als je dus bij de fundies zit die vinden dat BF hoort te bestaan uit met tanks en helis/jets de paupers die zich infanterie noemen neer te knallen, die meteen gaan huilen als er ook maar iets in het spel is waardoor ze door infanterie gedood kunnen worden (ze hebben daar gewoon ethische problemen mee ofzo, dat ze door infanterie gedood kunnen worden), dan had je hem niet moeten kopen. Maar dit is totaal geen verrassing.
Gezien de populariteit van metro is zon DLC ook hardstikke logisch. De armored DLC komt uit als je dat leuker vindt.
En COD kiddies is wel zo 2011, serieus verzin iets nieuws.
Teamplay is er trouwens wel degelijk met domination conquest. Ik zat gisteren op een 24p clanserver, waarbij aan mijn kant van één clan iets van 6 man meespeelde, en bij de tegenstander was 10 man verdeeld over twee clans. Geloof me dat die aan het samenwerken waren. Gelukkig waren die nog niet achter het nut van IRNV in de garage van Operation 925
[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 13-06-2012 13:37 ]
Ik heb BF1942, BF2 ook zeer veel gespeeld en alhoewel ik BF3 leuk vind, haalt het ook bij mij niet de fun van voornoemde spellen. Dit komt gewoon puur door de accenten die DICE en EA leggen, hoe ze het spel laten evolueren.nero355 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:28:
[...]
Sowieso merk ik echt dat ik totaal niet de lol van BF2 meemaak in BF3 terwijl ik al 329 uur erin heb zittenViel me gisteren toevallig op : Dat zijn best wel veel "mwah..." uren
BF2 heb ik iets van 1850 uur of zo in totaal gespeeld waarvan minimaal 1600 toch wel dikke lol waren !!
Sommige dingen zijn ook enigzins overmijdbaar. Neem graphics. Ik ben een graphicswhore dus enerzijds zijn de GFX van BF3 supermooi. Anderzijds vind ik dat spelers wel veel moeilijker/ minder snel zichtbaar zijn dan in BF2. Maar je kunt ook niet verwachten dat ze BF2 graphics uitbrengen.
Commander, waypoints etc zijn echter dingen die voor mij veel lol brachten in BF2 en die er willens en wetens uitgesloopt zijn.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Eens!WhySoSerious schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:
Vind juist dat ze het prima aanpakken. Waarom speel je? Om plezier te hebben. Wanneer heb je plezier? Dat verschilt per persoon. Diegene die grote maps met voertuigen vet vindt zoekt op B2K servers. Diegene die meer van COD is of snel een potje wil spelen sorteert op CQ servers.
Ik snap sowieso al die vergelijkingen niet met COD: yup, het uitgangspunt van een aantal game modi is dezelfde (kleine kaarten, hektische CQ gameplay), maar alleen al door het verschil in game-mechanics, feel en controle over je mannetje is er in feite helemaal geen vergelijk mogelijk (een Smart heeft vier wielen en een Ferrari ook, dus ze zijn gelijk
Persoonlijk ben ik blij dat DICE zo veel mogelijk game modi naar BF3 port, want de engine is echt wel voor meer geschikt dan alleen over uitgestrekte heuvellandschappen heenstuiteren in een tank (gechargeerd gezegd) - dat een paar van die modi wellicht wat minder gelukkig uitvallen is dan maar zo... Nooit geschoten is altijd mis.
---
Verwijderd
Wat regelmatig gebeurt is dat er op me geschoten wordt en ik vervolgens om een hoekje duik, maar dat ik dan alsnog gekilled word, zelfs als ik het hoekje al om ben. Hetzelfde gebeurt soms wanneer ik ga liggen en ik dan alsnog gekilled word. Van lag heb ik geen last, mijn ms zit meestal rond de 20-30. Is het de brakke hit detectie van Battlefield 3 of is er iets met mijn settings mis?
Je hebt het denk ik over de FXAA injector? (Ik gebruik die van danoc)eMKa schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:52:
Ik heb in het het verleden een graphics pack gehad maar sinds een herinstallatie ben ik deze kwijt... Kan iemand mij in de juiste richting sturen? Het was een pack waar verschillende versies van waren mbt instellingen en FPS optimalisaties.
Alvast bedankt.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Dit komt omdat de hitregistratie bij BF3 clientside gebeurt, en niet serverside..Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:01:
Even een vraag buiten de hele DLC discussie om.
Wat regelmatig gebeurt is dat er op me geschoten wordt en ik vervolgens om een hoekje duik, maar dat ik dan alsnog gekilled word, zelfs als ik het hoekje al om ben. Hetzelfde gebeurt soms wanneer ik ga liggen en ik dan alsnog gekilled word. Van lag heb ik geen last, mijn ms zit meestal rond de 20-30. Is het de brakke hit detectie van Battlefield 3 of is er iets met mijn settings mis?
Waardeloze uitvinding dat
Idd waardeloze uitvinding. Gebeurt zo vaak.clockw1ze schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:03:
[...]
Dit komt omdat de hitregistratie bij BF3 clientside gebeurt, en niet serverside..
Daar ben ik het absoluut niet mee eens, client side hitregistratie is veel beter dan server side omdat je dan ook raakt wat je ziet. Het is soms wat vervelend dat je dood gaat wanneer je om een hoekje gaat, maar je moet maar zo rekenen dat het ook in jouw eigen voordeel is.clockw1ze schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:03:
[...]
Dit komt omdat de hitregistratie bij BF3 clientside gebeurt, en niet serverside..
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Defused
Het betekend dat de meeste views van je eigen subcribers komtAsgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:09:
Wtf, ik realiseer me zonet dat één van mijn video's 4612 views heeft.
Nochtans is de video niet zo speciaal hoor, maar ik zal hem hier nog is plaatsen for shit and giggles
[video]
Meeste views komen van dit event: First referral from a subscriber module
Iemand die weet wat dit inhoudt?
Je blijft het altijd hebben omdat je fundamenteel lag hebt.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:06:
Ah oke, ik dacht dat zoiets wel gefixed zou worden na Bad Company 2. Niet dus
Als je client side aan de kant van degene met de gun doet schiet hij altijd dood waar hij op schiet (als hij kan mikken), maar heb je dus soms dat doelwit al in dekking zat.
Als je client side aan de kant van slachtoffer zit gebeurd het nooit dat je doodgeschoten wordt in dekking, maar gebeurd het wel dat je op iemand schiet die nog niet het hoekje om is en dat die niet dood gaat.
Als je het op de server doet heb je beide gevallen, maar allebei wat minder, maar totaal blijft het issue gewoon.
Al heb ik geloof ik nog nooit hard bewijs gezien dat BF3 hit reg puur client side is. Kan wel zo zijn hoor, maar sommige redenen die mensen aandragen duiden juist op server side hit reg.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Gooi je network smoothing slider wat omlaag.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:01:
Even een vraag buiten de hele DLC discussie om.
Begin bij de helft en blijf langzaam naar links gaan totdat je mensen ziet teleporteren en dan een klein stukje naar rechts. Deze optie maskeert namelijk het verschil tussen wat de server denkt dat er gebeurd en wat jij ziet op je beeld. Hoe hoger de slider staat hoe hoger het verschil in tijd is. De truk is om het precies af te stellen of gewoon helemaal naar links te zetten, dan heb je wel mensen die teleporteren maar dan word je niet meer om de hoek neergeschoten omdat de delay weg is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alleen moet je dat eigenlijk bij elke server opnieuw doen.DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:12:
[...]
Gooi je network smoothing slider wat omlaag.(naar links dus)
Begin bij de helft en blijf langzaam naar links gaan totdat je mensen ziet teleporteren en dan een klein stukje naar rechts. Deze optie maskeert namelijk het verschil tussen wat de server denkt dat er gebeurd en wat jij ziet op je beeld. Hoe hoger de slider staat hoe hoger het verschil in tijd is. De truk is om het precies af te stellen of gewoon helemaal naar links te zetten, dan heb je wel mensen die teleporteren maar dan word je niet meer om de hoek neergeschoten omdat de delay weg is.
Maar ik heb er maar 5 ...Defused schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:07:
[...]
Het betekend dat de meeste views van je eigen subcribers komt
(ben ook niet echt van plan een frequente uploader te worden)
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dat is een beetje te veel van het goede.Help!!!! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:20:
[...]
Alleen moet je dat eigenlijk bij elke server opnieuw doen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.