Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 12:50
Double XP event this weekend!
Here’s a great chance to rank up faster and have great fun while doing it. This weekend, we are running a new double XP event for everyone! On June 16-17, your sum total for every round will be effectively doubled, visible at the End of Round screen. This applies to any map and any mode, as long as you play on a ranked server.

You can see the full details of this event below. Basically, play Saturday and Sunday to rank up faster! And if you’re a Battlefield 3 Premium member, you already have access to the Close Quarters expansion pack and get double XP on those maps as well.

What: Double XP event to celebrate the launch of Battlefield 3: Close Quarters
When: 00:01 AM PDT June 16th – 11:59 PM PDT June 17th
Formats: All
Criteria: All players, both Premium and non-Premium members
Servers: Any ranked server
Game modes: Any
Maps: Any (including base game, Back to Karkand, and Close Quarters)
What: Double everything!

Wait! What time does the event start where I live?
Consult this handy chart!
Los Angeles: 00:01 June 16
London: 8:01 AM June 16
Stockholm: 9:01 AM June 16
Tokyo: 4:01 PM June 16

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:21:
Denk dat ik uit armoede maar weer het origineel ga spelen. Gewoon amper servers te vinden zonder dat verneukte gunmaster.
"Het origineel"? '42? :D

Ik heb een week geleden een patch van 2 gig gedownload, nu nog eens 3 gig erbij? :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Bee.nl schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:26:
[...]

De stats en het halverwege invallen is bij GM inderdaad niet zo fijn. Maar vind je Conquest Domination niet leuk dan? Dat vind ik namelijk een best aardige gamemode. Het is een beetje de infantry-variant van gewone Conquest.
Maar er zijn zo weinig servers met enkel Domination. En ik vind Domination vrij bagger aangezien het met random spawnpoints werkt. Soms spawn je tussen tientallen vijanden en soms in je eentje in een hoek bij een enemy vlag. Ik snap niet wat anders is aan Domination dan aan Team Deathmatch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:27
Alvast aan het updaten gezet, binnen 15min de hele DLC binnen. +/- 4mb/s

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:21:
Denk dat ik uit armoede maar weer het origineel ga spelen. Gewoon amper servers te vinden zonder dat verneukte gunmaster.
:') Ik heb zelf één server uitgezocht met Gunmaster, maar verder nooit wat gezien aan die mode, je weet dat je ook kan filteren toch? :')

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Lmao!
Dat kunnen ze zelfs geen Conquest noemen. Dat lijkt gewoon TDM!

Denk ook dat dit de opvolger van Operation Metro 64p wordt. Noob faggots kunnen hier zo te zien ook even snel levelen, en hier heb je tenminste variatie in de omgeving (in tegenstelling tot Metro waar ze op die trappen spelen)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 18:26
Lol, ik dacht dat er maar max. 16 spelers op zo'n CQ map konden. Blijkbaar alleen voor consoles. Ben ik toch wel blij mee. Oke, 64 spelers is wat overdreven, maar nu kan de admin van de server op z'n minst kiezen. Ik denk dat 16 - 20 spelers nog wel te doen is.
Phyxion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:30:
[...]

:') Ik heb zelf één server uitgezocht met Gunmaster, maar verder nooit wat gezien aan die mode, je weet dat je ook kan filteren toch? :')
Je kan niet negatief filteren. Als je alleen Domination aan vinkt krijg je servers die op dat moment Domination draaien. Dat daarna Gun Master komt filtert hij niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Precies, we zijn allemaal slim genoeg om zelf te kiezen. Voor mij is 16p meer dan prima, mss dat ik soms voor de 24p ga. Ziba Tower is trouwens ook wel leuk :)
En nog beter: met nog wat meer gepruts heb ik een 0,5GHz OC weten te behalen op mijn arme E8400. 3,6GHz zou de CPU aan moeten kunnen, maar ik heb van dat bagger 533MHz geheugen dus ik ben al blij zat dat 'ie nu wel de 3,5GHz trekt. Merk gelijk dat ik eigenlijk niet meer onder de 30fps kom en meestal rond de 40 zit. Testpotje ging dan ook bovengemiddeld goed.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:45

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:36:
[...]

Je kan niet negatief filteren. Als je alleen Domination aan vinkt krijg je servers die op dat moment Domination draaien. Dat daarna Gun Master komt filtert hij niet.
Game mode rotation aanklikken tot je een kruis krijgt.
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:36:
[...]

Dat mogen ze wel is brengen in BF3.
In BFBC2 kon je wel negatief filteren en dit was zeer handig.
reemprive schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:37:
[...]

Game mode rotation aanklikken tot je een kruis krijgt.
Ik krijg geen kruis. Vinkje of geen vinkje.

• codex

codex

Huh? Met 2 keer klikken krijg ik een rood kruis bij Game mode rotation...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://battlelog.battlefi...how/34323963/1/351804938/

"Dafuq just happened"

1000 ticket server. Duurt wel te lang. 500 of 600 is beter. Goede map, mooie lerk spots, vooral in de keuken.

En natuurlijk P90 <3

[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 12-06-2012 18:39 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Qlii256
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:37:
[...]

Ik krijg geen kruis. Vinkje of geen vinkje.
Heb jij soms een Battlelog plugin ofzo?
reemprive schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:38:
Huh? Met 2 keer klikken krijg ik een rood kruis bij Game mode rotation...
Vreemd :S Ik krijg dat dus niet :S

Verwijderd

Hier ook hoor Tsu, dus het ligt aan jou. Heb zelf Better Battlelog (of hoe dat ook alweer mocht heten) en Chrome.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:45:
Hier ook hoor Tsu, dus het ligt aan jou. Heb zelf Better Battlelog (of hoe dat ook alweer mocht heten) en Chrome.
Hoe kan het aan mij liggen? Ik klik en klik en geen kruisjes. Lijkt mij een bug in Battlelog dan.

Verwijderd

Nouja, ik bedoel ook meer dat het bij jou raar is en niet bij reemprive omdat hij het wel heeft. Have you tried logging off and on again?

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 19:34

Metro2002

Memento mori

Komt close quarters nou ook nog los te koop of moet ik perse een premium pack van 50 euro oid kopen? Dat kunnen ze namelijk echt vergeten.
Hij is allang los te koop. Doe zelf eens wat moeite en kijk in de pricewatch.

• codex

codex

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:45:
[...]

Hoe kan het aan mij liggen? Ik klik en klik en geen kruisjes. Lijkt mij een bug in Battlelog dan.
Ik heb dat dus laatst gehad(Chrome ZONDER Better Battlelog). Kon niks aanvinken, reboot deed de truuk.
[...]

Doe is CTRL+F5
Dan wordt je cache van die pagina verwijderd. Kan mss helpen.

• Qlii256
Ik ben echt wel eens benieuwd in augustus naar die Bonus Content Drop. Zouden dat misschien een aantal nieuwe 'free' mappen zijn? Een sneeuw-map zou bij mij erg welkom zijn! Of komt daaruit misschien Spectator-mode en Battlerecorder?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Lijkt me niet, die feature zit er al in sinds dag 1 volgens mij :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
Qlii256 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:54:
Ik ben echt wel eens benieuwd in augustus naar die Bonus Content Drop. Zouden dat misschien een aantal nieuwe 'free' mappen zijn? Een sneeuw-map zou bij mij erg welkom zijn! Of komt daaruit misschien Spectator-mode en Battlerecorder?
Denk niet dat ze "exclusive" maps alleen voor premium mebers uit gaan brengen.
Dan wordt er te veel gehaat door non premium members dus dat kunnen ze niet maken.

~edit: of het zouden "free" maps voor zowel premium als non premium moeten zijn maar dan is het geen exclusive bonus content drop meer omdat non premium members het dan ook krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-06-2012 18:57 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Phyxion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:55:
Dus een bug kan geen feature uitschakelen die er al sinds dag 1 in zit? Het kan niet aan een enkel persoon liggen als het een webbbased applicatie is. Dan kan ik niks aan die functionaliteit doen en is het een bug van die webbased applicatie.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2012 18:57 ]

[...]

Die feature heb ik al maanden. Ik gebruik het niet vaak maar het is er wel.
Het ligt dit keer toch echt aan jou. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Phyxion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:55:
[...]

Ook wel eens gehad dat het niet goed werkt. Origin exiten ( en browsercache clearen?) en opnieuw starten lost het volgensmij op.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Je bent niet Premium genoeg, Tsurany! Daarom heb je die bug... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2012 18:58 ]

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Net eerste rondje CQ gespeeld, tja, viel een beetje tegen. Had hogere verwachtingen. Spawns zijn zeer kut te noemen en de teamplay is helaas ver te zoeken, het is vooral ieder voor zich. Wie weet kom ik een betere server tegen, ooit...

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Asgaro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:57:
Je bent niet Premium genoeg, Tsurany! Daarom heb je die bug... >:)
:Y)
Qlii256 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:54:
Dat is best een interessante vraag aangezien B2K word neergezet als bonus content. Ik weet niet of dat een fout is of echt klopt want als het klopt dan verwacht ik toch op z'n minst wat wapens. :9

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-06-2012 19:00 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Reken er maar niet op, die battlerecorder...

Mijn voorlopige conclusie wbt CQ: over een weekje (of eerder) ben ik er wel klaar mee. Conquest Domination is idd TDM met toevallig wat flags die in de weg staan, en gunmaster kan ik gewoon niet lang spelen.

Spawns zijn overigens niet echt een probleem imo met 16p. Voor CQ domination kan ik het wel aanbevelen. In de gunmaster mode loop ik alleen soms wat te lang rond zonder enemies te zien.

Heeft iemand al een beetje zitten testen hoe kogeldoorlatend de muren zijn trouwens? Kreeg erg weinig hitmarkers de keren dat ik het probeerde.
Godsamme wat een klote spel. Constant achter elkaar spawnen en binnen 5 seconden afgeschoten worden. Waarom moet je tussen tien vijanden in spawnen? De map is op sommige plekken gewoon compleet leeg, why the fuck moet je dan tussen tien vijanden in spawnen? Zelfde probleem als TDM, gewoon geen fatsoenlijke spawn opties mogelijk.

Vind Close Quarters tot nu toe een enorme teleurstelling en zonde van m'n geld.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb het idee dat de Origin downloads gecomprimeerd worden binnengehaald? Want ik heb de downloads altijd veel sneller binnen dan met mijn verbinding mogelijk is...

Voor de (betalende) gotbf3.nl leden die nog géén Premium hebben: ik heb een Premium key om weg te geven. Cadeautje van onze hoster ;) De eerste die mij een DM stuurt en aan de criteria voldoet heeft em!

Edit: Yorin GoT it!

Specs

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

bvk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:13:
Ik heb het idee dat de Origin downloads gecomprimeerd worden binnengehaald? Want ik heb de downloads altijd veel sneller binnen dan met mijn verbinding mogelijk is...

Voor de (betalende) gotbf3.nl leden die nog géén Premium hebben: ik heb een Premium key om weg te geven. Cadeautje van onze hoster ;) De eerste die mij een DM stuurt en aan de criteria voldoet heeft em!
You've got DM.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:13:
Godsamme wat een klote spel. Constant achter elkaar spawnen en binnen 5 seconden afgeschoten worden. Waarom moet je tussen tien vijanden in spawnen? De map is op sommige plekken gewoon compleet leeg, why the fuck moet je dan tussen tien vijanden in spawnen? Zelfde probleem als TDM, gewoon geen fatsoenlijke spawn opties mogelijk.

Vind Close Quarters tot nu toe een enorme teleurstelling en zonde van m'n geld.
Ik vind het nog te vroeg om te oordelen maar ik ben het er wel een beetje mee eens... :/

DanielWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:16:
[...]

Ik vind het nog te vroeg om te oordelen maar ik ben het er wel een beetje mee eens... :/
Jup, net weer. Ik spawn en voor ik kan lopen heb ik al een rood scherm en ben ik instantly dood. Ik spawnde op zo'n ballustrade met twee vijanden die die plek op keken.

Of nog leuker, ik sta op de buitenrand te schieten naar binnen, spawnt iemand 10 meter naast me. Ja, daar kan je dan geen fuck tegen doen. Skill heb je amper nodig, geluk destemeer.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2012 19:19 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus man, mongols in je team is nooit leuk :r

Android developer & dürüm-liefhebber

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb nu een viertal potjes gespeeld, en kan alleen maar zeggen: wat een gestress. :r

Tijd voor Oman! :Y)

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:49:
Hij is allang los te koop. Doe zelf eens wat moeite en kijk in de pricewatch.
Vertel mij dan maar eens hoe ik hem via origin kan kopen want als ik daar zoek kan ik hem alleen via de premium pack kopen.

Verwijderd

Niet-Premium members moeten nog 2 weken wachten voordat ze kunnen spelen, dus tot die tijd zal Origin het ook wel nog niet aanbieden.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Derp. Net even geteamswitcht (voor de ronde begon) en nu zijn de maps opeens wel leuk :+

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:57
Kan je in de chaos nog wel aan teamplay doen?

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Petertje750 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:34:
Hahahahahahaha.

Heb je nog meer van die goeie grappen?

Teamplay. Haha.

Petertje750 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:34:
Teamplay, je maakt een grapje? :+

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:27

Phntm

Tlingelingeling

Wij premium members hebben dit weekend 2x exp vanaf 9 uur :P

Lekker levelen voor diegene die dat graag willen.

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
http://battlelog.battlefi...how/34335595/1/342416067/

http://battlelog.battlefi...Tepppppp/stats/214639306/

71-7 stond ene Tepp, maar lijkt me verdomd lastig met het spawnsysteem en de hoeveelheid actie in zo een match.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:57
Ok na 5 minuten was ik er eigenlijk ook wel achter :)
Had toch andere verwachtingen zelfs na alles wat ik er over had gelezen.

Ik kijk dan wel uit naar september.....

[ Voor 52% gewijzigd door Petertje750 op 12-06-2012 19:48 ]

Verwijderd

En toch denk ik dat een squad die goed samenwerkt een groot verschil kan maken. Een groep van 4 die elkaar dekt en je flankt is toch een stuk moeilijker te verslaan dan 4 hersenloze kippen. Al is dat laatste in de meeste gevallen ook prima te doen :+
Toch jammer dat hier geen rush in zit, was mooi geweest.

• theburninglink
  • Laatst online: 08-11 01:41
Nou ik kan toch aardig samenwerken met m'n squad, minder dan in Conquest maar het lukt in zekere mate :P

'I reject your reality and substitute my own'

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

theburninglink schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:49:
Nou ik kan toch aardig samenwerken met m'n squad, minder dan in Conquest maar het lukt in zekere mate :P
Ik vind het ook wel. Eens je in een goeie squad zit kan je veel bereiken. Best wel epische momenten gehad, hele squad neer, ik maai een andere squad neer en revive mijn squad weer, alles binnen 10 seconden :+

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Het spel is lekker verneukt sinds de premium editie uit is. De helft heeft nu extra wapens waarmee je echt tot pulp wordt geschoten. Lekker eerlijk spelen op deze manier :r

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:37
Ze zijn echt niet beter dan de standaard wapens hoor...

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:46
Ik kijk niet zoveel naar mijn eigen profiel, maar vandaag zag ik na 277 uur spelen dat ik perfect in balance ben aangaande de 4 classes:

Perfect balance

ohja en CQ is vet!

discogs

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-11 16:38

BaT

Ik heb dus net BF3 Premium gekocht... maar ik kan geen enkele CQ server joinen ? Ik krijg een zwart laadscherm met "loading" rechts onderin en vervolgens gebeurt er niks...

Product Owner - Connec2

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

BaT schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:01:
Ik heb dus net BF3 Premium gekocht... maa ik kan geen enkele server joinen ? Ik krijg een zwart laadscherm met "loading" rechts onderin en vervolgens gebeurt er niks...
Russian key van de normale BF3? Dan moet je een nieuw languagepack downloaden.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Ik heb dus net BF3 Premium gekocht... maar ik kan geen enkele CQ server joinen ? Ik krijg een zwart laadscherm met "loading" rechts onderin en vervolgens gebeurt er niks...
Herstart Origin en Battlelog en probeer het opnieuw. ;)

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:48:
En toch denk ik dat een squad die goed samenwerkt een groot verschil kan maken. Een groep van 4 die elkaar dekt en je flankt is toch een stuk moeilijker te verslaan dan 4 hersenloze kippen. Al is dat laatste in de meeste gevallen ook prima te doen :+
Toch jammer dat hier geen rush in zit, was mooi geweest.
Tot dat iemand achter je squad spawned en je in je rug af schiet.
Metro2002 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:56:
Het spel is lekker verneukt sinds de premium editie uit is. De helft heeft nu extra wapens waarmee je echt tot pulp wordt geschoten. Lekker eerlijk spelen op deze manier :r
Op de MTAR-21 na zijn de wapens niet beter, alleen anders.

• masq
CS/S&D-achtige gamemode op deze maps, oh man hoe vet zou dat zijn :9~

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

masq schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:04:
Idd. Alhoewel, ik kan mij al voorstellen dat mensen gewoon op de bom gaan spawnen enzo :F
EDIT@Tsu, idd lijkt me wel wat, CTF. Misschien komt er zoiets in die bonus content? Wie weet :+

[ Voor 15% gewijzigd door Mavamaarten op 12-06-2012 20:08 ]

masq schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:04:
Capture the Flag, bijna elke map is perfect in tweeën te delen en zou daardoor echt ideaal zijn voor CtF. Alleen aan je eigen helft spawnen en dan proberen elkaars vlag af te pakken.

• BaT

BaT

Yorin schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:02:
[...]

Russian key van de normale BF3? Dan moet je een nieuw languagepack downloaden.
DanielWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:02:
[...]

Herstart Origin en Battlelog en probeer het opnieuw. ;)
Nee en nee. Heb gewoon de Limited Edition van de Wehkamp en heb m'n PC al twee keer gereboot; normaal had ik nooit problemen met BF3... Geef ik 50 EURO aan een expension uit, doet ie het ineens niet meer...

Product Owner - Connec2

• masq
Mavamaarten schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:05:
[...]

Idd. Alhoewel, ik kan mij al voorstellen dat mensen gewoon op de bom gaan spawnen enzo :F
Dood = dood, dus dat zou uberhaupt niet gebeuren :p
Trouwens wat voor crappy wapens heeft DICE gekozen? Die M5K ook al, de extended mag hangt er met ducktape aan vast. Snipers met ducktape er op. Bang dat die dingen uit elkaar vallen? :+

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:24:
Trouwens wat voor crappy wapens heeft DICE gekozen? Die M5K ook al, de extended mag hangt er met ducktape aan vast. Snipers met ducktape er op. Bang dat die dingen uit elkaar vallen? :+
De MP5K heeft ducktape? Lastering, dat wapen is Duits. :o
Dat de SCAR-L nou ducktape nodig heeft oké maar Duitse wapens niet. :/

Jup met extended mags viel het me ineens op. Wellicht zonder ook al, dunno.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:36
Neej, met die ducttape, plak je 2 magazijnen aan elkaar zodat je sneller kunt wisselen..

• AdmiralSnipe
Phntm schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:41:
Wij premium members hebben dit weekend 2x exp vanaf 9 uur :P

Lekker levelen voor diegene die dat graag willen.
Eerm, non premium members ook hoor... 8)7

MEN-O schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:33:
Neej, met die ducttape, plak je 2 magazijnen aan elkaar zodat je sneller kunt wisselen..
Alleen die animatie zie je niet, wel dat je 10 kogels extra hebt.

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
Krijg zojuist bij IE9 een browserupdate voorgeschoteld.
Klik op uitvoeren, zie dat er iets word geinstalleerd maar verder....niks.
Meer mensen "last" van?

Edit: Blijft hangen met IE9..
Firefox gedownload en dan werkt het wel als een zonnetje 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door OnyxNL op 12-06-2012 23:26 ]

• AdmiralSnipe
Heb je CQ al gedownload??
Misschien is CQ nog niet helemaal klaar met downloaden waardoor je de servers nog niet in kunt?

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Heb mijn eerste twee potjes CQ Domination op 925 achter de rug, en gewapend met een M16 is het best te doen eigenlijk (vreesde het ergste na de eerste verhalen hier). Leuke kaart, niet heel groot maar door de eindeloze gangetjes, shortcuts etc. ruimer dan op het eerste gezicht lijkt. Van de veel genoemde Destruction HD heb ik nog niet bijster veel gemerkt: ja, er fladdert her en der wat papier, stucwerk en rotzooi rond, maar tot nog toe heb ik nog niet het idee dat het het hype-predicaat "HD" daadwerkelijk verdient.
Het is inderdaad erg hektisch (speelde met 24 man, en dat lijkt me wel voldoende), en behalve wat flanken heb ik nog weinig strategie kunnen bespeuren, maar het bevalt me - tot nog toe - wel. Ook geen last gehad van immedeate spawn kills. Meerwaarde ten opzichte van TDM is dat je niet helemaal als een kip zonder kop rondrent, maar zo nu en dan ook nog eens een objective mee kan pikken, al is de gameplay uiteindelijk niet echt anders. Viel me trouwens op dat je geen aangepaste CQ Domination danwel standaard CQ game/winner ribbons krijgt na afloop.

Zometeen maar eens de andere maps en game modi uitproberen, maar eerst gonna bake a motherfucking pizza tonight.

---

• BaT

BaT

Bij mij doet ie het inmiddels; blijkbaar moest naast de update de map zelf nog ingame worden gedownload oid. Hij start nu wel snel op.

Product Owner - Connec2

• w00t00w

w00t00w

Derp

MEN-O schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:33:
Yup, "Jungle Style" - da's rof, man! :+

---

Verwijderd

pfff heb net even alle maps bekeken, wat een stress. Heb even een potje TDM gespeeld om tot rust te moeten komen :p. Scrapp metal en Donya fortress zijn wel prachtig!

Verwijderd

Ben het eigenlijk nu wel weer zo beu dat ik straks maar een potje CQL Caspian opstart. Je kunt wel tactisch gaan spelen, maar het werkt veel beter om met een shotgun/proppenschieter (meer ROF = meer beter) rond te sprinten en op je reflexen te vertrouwen.
Een rush lite variant was welkom geweest, dan had je tenminste nog het gevoel dat je ergens heen ging. Nu zit iedereen overal..

• blueice85
  • Laatst online: 17-11 21:21
Ik neem aan dat je close quarters nog niet via origin apart kunt kopen? Ik zie het nergens staan nl., of heb ik ergens overheen gekeken?

• Qlii256
Eerste op Gun Master! Pfoew, man, wat een stress game is dat :p

• AdmiralSnipe
Qlii256 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:14:
Eerste op Gun Master! Pfoew, man, wat een stress game is dat :p
Dat ploempding en die jackhammer zijn irritant in gun game.
Heb net een paar rondes conquest gedaan op die Close Quarter maps, vond ik nog best te doen met 32 spelers.
64 heb ik nog niet geprobeerd maar dat lijkt me iets te hectisch.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Met 64 is de lvg tenminste goed te doen, net een potje met een man of 8, maar dan ben je wel even bezig :+

CQ:D is op zich wel leuk, maar max 12v12 ofzo, anders is het echt te achterlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Raku op 12-06-2012 21:21 ]

Raku

• w00t00w

w00t00w

Derp

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: NaMEVIOLATION

Que? :?

---

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:04
Name violation.. Christen? :D

@ Tsurany: Wel op game mode rotation klikken he voor kruisje. Je kunt jammer genoeg niet een bepaalde gamemode uit zetten. Het is of geen rotation, of maar zien wat er in de rotatie zit..

Ik snap niet waarom niet alles een kruisje heeft. Het specifiek uitzetten van lege en volle servers zou ook wel nuttig zijn. Nu kan ik kiezen voor servers met een x aantal empty spots, true, maar het is onnodig klikwerk als ik iets tussen 0 en vol wil. Waarom zo inconsequent battlelog?

[ Voor 115% gewijzigd door Makkelijk op 12-06-2012 21:55 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Nou dat valt ook wel weer mee aan klikwerk.

Tot nu toe iets van 8 gunmaster potjes gespeeld, en elk potje heeft mijn team verloren geloof ik :P
En voor mensen mij de schuld geven, van de laatste 3 was ik 2x tweede. Ene keer zelfs lag ik tijd eerste totdat ik die LVG launcher kreeg. Dan is het gewoon geluk, knifen telt toch niet? En die auto shotgun (jackhammer?) is idd echt een doelloos ding. De volgorde van wapens is dan ook een beetje random.

Maar heb gehad dat ik al een AUG ofzo had, en dan komt zo eentje met jackhammer die van 20m afstand op me gaat schieten, en ik denk echt van: wat denk je zelf dat dat doet? Hij schiet magazijn leeg, ik zit nog op 80%+.
Zou wel grappig zijn als niet elke keer de wapens gelijk zijn, maar er wat geroteerd wordt.

En eindelijk denk ik dat IRNV weer nuttig wordt, nadat DICE het naar totaal nutteloos generfed had vanwege de whiners (dus zullen ze het vast wel weer verder nerfen). Vooral bij operation ###, dan in de kelder bij de autos. Als je daar nog paar granaatjes aan de mix toevoegt voor wat explosies en branden is het best handig een IRNV te hebben. Uiteraard bij gewone gevechten heb je wel nadeel tov de RDS/holo mensen, maar ook op wat meer afstand vuurgevechten op de CQ maps vind ik het best handig in alle verwarring met de destruction, en daar is een hoop van.

Wel jammer dat er geen rush/normale conquest op CQB mappen is (zou je wel een aangepaste versie uiteraard nodig hebben). Denk dat ik toch als de nieuwigheid eraf is standaard rush zal blijven spelen, en het een welkome afwisseling is op mixed servers.

• masq
Leukste paar CQ-potjes tot nu toe: SQDM met een decent squad :)

SQDM is echt underrated.

Verwijderd

SQDM is vast prima, maar ik zit altijd bij minstens 2 campers en dan ben je totaal kansloos.
Die kelder in Operation 925 is idd nice, verraste iemand met een exploderende auto :P Donya blijft voorlopig wel m'n favoriet, lekker met een 870 rondrennen en knallen maar.

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
M'n SPM is vandaag al met ruim 10 omhoog gegaan :D

http://battlelog.battlefi..._Dodgeee/stats/351804938/

Ziba Tower is tot nu toe m'n favo

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Operation 925 -> nine to five -> kantoor. ;)

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 08:38
Ik moet toch echt even mijn gal spuwen hoor. :(

Dit hele spel is verkl**t eigenlijk.

- Veel cheaters
- Wachttijden voor de server, Premium gaat voor
- Premium wordt door je neus geduwd (2x exp in het weekend voor Premium, WTF!?)
- Op de PS3 kan je niet eens meer online met je originele BF3, je MOET Karkland of Premium kopen (sorry, ik weet het: het is een PC topic)
- Schandalige spawnlokaties
- Ongebalanceerde teams (Vaak zat eindigt de ronde met 300 tickets voor het winnende team)
- Ik heb het idee dat de wapens van Premium beter zijn dan de originele, vooral die MTAR ofzo.
- WEER betalen voor B2K

En dan de hele houding van EA/DICE, echt smerig. Ik snap best dat je moet dokken voor extra maps maar op deze manier wordt je gedwongen.

Net geprobeerd te spelen bij een vriend op z'n PS3, kan gewoon geen enkele server vinden die je kan joinen want je moet Premium erbij hebben 8)7 8)7 :r :r

Om te kotsen.

En ja ik weet het; over een paar weken heb ik ook Premium want je komt er niet onderuit maar je voelt je gewoon keihard genaaid.

Ik hou mijn hart vast hoe het over een jaar eruit ziet... zal BF3 dan al helemaal onspeelbaar zijn omdat BF4 er al weer is? EA kan immers battlelog gewoon uitzetten.

Edit:
Was de wereld maar weer zo simpel als BF1942 en Vietnam _/-\o_

• theburninglink
  • Laatst online: 08-11 01:41
Allereerst: Criteria: All players, both Premium and non-Premium members

Ten Tweede: cheaters worden 99/100 keer gebanned...

'I reject your reality and substitute my own'

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 08:38
theburninglink schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:01:
Allereerst: Criteria: All players, both Premium and non-Premium members

Ten Tweede: cheaters worden 99/100 keer gebanned...
Hoe vaak ik mensen door de grond zie rennen en een score hebben van 40 kills, 1 death.. niet normaal :')

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19

mrc4nl

Procrastinatie expert

wat een flutsite heeft gotbf3. je kan niet eens een donatie doen.
serieus, kan iemand het me vertellen?

ora et labora

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mrc4nl schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:12:
wat een flutsite heeft gotbf3. je kan niet eens een donatie doen.
serieus, kan iemand het me vertellen?
Anders lees je eerst de site even en had je je vraag daar gesteld... :+
http://www.gotbf3.nl/batt...2/got-some-questions.html

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:19

mrc4nl

Procrastinatie expert

CptChaos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:15:
[...]
Anders lees je eerst de site even en had je je vraag daar gesteld... :+
http://www.gotbf3.nl/batt...2/got-some-questions.html
wel gezien, maar ik zag het meer als een formulier voor vragen te stellen.

moet je die van mn eigen clan zien, daar kan je gewoon een donatie doen, t gebeurd onder de naam waar je ingelogd staat. beetje handmatig formuliertje versturen en dan zeker overschrijving via bankrekening ;w

ora et labora

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je überhaupt de pagina en het formulier bekeken? :) Dan had je geweten namelijk dat we niet om bankgegevens vragen.

Heb het voor de duidelijkheid nu ook erbij vermeld op de pagina.

[ Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 12-06-2012 23:38 ]

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:49
Ik heb even de JNG-90 unloched Dat is echt een beest van een wapen. Oke niet zo krachtig als een M98B maar hij klinkt echt vet mooi en hij heeft voor mijn gevoel echt veel damage.

Ik ben weer in mijn nopjes met mijn nieuwe sniper

Nickname KasPlantje.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
AUG A3, heerlijke wapen :)
Pagina: 1 ... 16 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.