Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:58:
[...]

Nee, je spawned random of op je squadmate.

Echt die tyfus jackhammer. Haal dat klote ding uit het spel als je hitreg niet op orde is. Twee schoten op 2 meter afstand, ik stond stil en die ander ook, had z'n rug naar mij toe. Hitmarks? Nee.

En die enorme afhankelijkheid van je teammates bij Gun Master... sucken je teammates ballen dan krijgt de enemy razendsnel punten en lopen ze enorm op je voor qua wapens. Dat haal je nooit meer in. Leuk hoor, twee man op hoogste level en de rest op de helft.
Idd wat is die jackhammer klote, heb nu 4 rondes gunmaster gedaan (andere modes nog niet geprobeerd) en steeds bij die jackhammer fuck ik het up.
Wat een **** ding.

~edit: Dat granatenfloepding is ook gaar in gunmaster, zonet zaten er een stuk of 4 spelers met dat ding te floepen.

[ Voor 7% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-06-2012 14:23 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Verwijderd

Ik weet dat het niet de bedoeling is op je downloadsnelheid op Origin te posten, maar damn wat is het traag nu. Alle patches gingen altijd prima met 6MB/s, maar nu kom ik niet verder dan 2... Achja, uiteindelijk gaat het wel goed komen :)

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:23:
Ik weet dat het niet de bedoeling is op je downloadsnelheid op Origin te posten, maar damn wat is het traag nu. Alle patches gingen altijd prima met 6MB/s, maar nu kom ik niet verder dan 2... Achja, uiteindelijk gaat het wel goed komen :)
Wat lopen jullie nou te b!tchen dat het normaal met 6MB/s gaat en nu met 2.
Ik heb meer dan 2 f*cking uren zitten wachten totdat 2.8 GB binnen gehengeld was! |:(

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
De maps hadden echt nog wel wat langer aandacht nodig zo te zien... Dingen waar je niet overheen kan klimmen, spawn op plekken waar je vast zit en moeilijk uit kan komen, vastzitten op ophoginkjes, dingen waar je niet doorheen kan schieten

Ze zijn wel mooi.

Ah fijn:
Unknown error, please try again later

[ Voor 11% gewijzigd door rickyy op 12-06-2012 14:26 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 08:41

thommich

Belg

GoTBF3.nl #3 | 32p Close Quarters

Join maar mensen, kunnen we een paar leuke potjes spelen! :)

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10 17:30
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:35:
Echt DICE, klote developer. Geen fatsoenlijke spawnplekken, geen fatsoenlijke spawnprotectie en nog steeds praktisch altijd fall damage. Dat werkt toch niet in deze mappen?
Fall damage is logisch, het is geen quake. Spring jij ff vrolijk een verdieping naar beneden thuis, kijken wat er gebeurd...

• rickyy
thommich schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:26:
GoTBF3.nl #3 | 32p Close Quarters

Join maar mensen, kunnen we een paar leuke potjes spelen! :)
Joining

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik moet wel zeggen dat soms de parachute niet echt lekker deployed. Maar in principe vind ik fall damage absoluut niet te hoog.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
OriginalFlyingdutchman schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:27:
[...]

Fall damage is logisch, het is geen quake. Spring jij ff vrolijk een verdieping naar beneden thuis, kijken wat er gebeurd...
Ja maar dat je van 2 meter 50% krijg en 10 25% slaat dus nergens op :X

Verwijderd

Op sommige punten is het anders wel heel vreemd: kan geen exact voorbeeld noemen, maar soms spring je van een dak en is er geen probleem. Doe je dat bij een ander, even hoog, dak, dan ben je gelijk dood. DICE heeft dit ook toegegeven bij voor de M26-bug patch, met de nadruk dat dit gefixed zou worden, maar dat is niet gebeurd.
EDIT: Wat bloodlynx dus al zei.

Het is dat ik korting *kuch* kon krijgen, anders had ik geen Premium gekocht, want DICE is gewoon niet al te best bezig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 14:30 ]

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:19

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:11:
Dat zijn geen frags :S Dan hebben ze misschien nieuwe munitie erin gestopt? Fragdartbuck?
In Gun Master zijn het frag rounds. Kwam ik ook achter nadat ik mezelf 2 keer had gekilled. Klotelevel is dat trouwens, wat je het best kunt doen is op iemand die in een hoek/tegen een muur staat schieten.

Verwijderd

Op een of ander manier werkte m'n wachtwoord net na die downtime van battlelog niet meer. Heb m'n wachtwoord moeten resetten. Meer mensen dit meegemaakt?
OriginalFlyingdutchman schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:27:
[...]

Fall damage oke, maar die nieuwe levels zijn enorm gemaakt om hoogte verschillen te overbruggen, dan moet je wel veel springen.
reemprive schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:31:
In Gun Master zijn het frag rounds. Kwam ik ook achter nadat ik mezelf 2 keer had gekilled. Klotelevel is dat trouwens, wat je het best kunt doen is op iemand die in een hoek/tegen een muur staat schieten.
Jups, ik had geen idee dat het frags waren. Staat dat uberhaupt ergens?

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2012 14:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Conquest Domination valt tot nu toe echt tegen. een grote backrape chaos. Mooiste was dat ons team en dat van de tegenstander op een gegeven moment steeds op hetzelfde punt spawnde, maar dan om en om. Steeds de volgende in de rug knallen en zelf ook weer etc..

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 08:41

thommich

Belg

Wordt ATM aangepast! :)
Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:39:
[...]

ik ga vanavond gewoon op 16 players zoeken of misschien 24 maar hoger ga ik niet.
Hij staat nu op 24p zo te zien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:29:
Het is dat ik korting *kuch* kon krijgen, anders had ik geen Premium gekocht, want DICE is gewoon niet al te best bezig.
Inderdaad. Heb vanwege examens CQ nog niet gespeeld, maar moest ik die 'korting' niet gekregen hebben, zou ik nooit CQ kunnen spelen.

Ik merk 'enige frustratie' door CQ, maar bij mij geldt dit al sinds de launch van BF3. Allemaal van die kleine ondingetjes die maar niet opgelost raken. En komt er al eens een patch (hallelujah), dan is deze weer GB's groot, fixen ze de bugs niet eens helemaal én introduceren ze er weer nieuwe.

Hetzelfde nu met die Metro glitch. Dit raakt echt wel veel bekender en voor je het weet is het weer 'n map minder om te spelen, en er zijn er al zo weinig :P

Ik heb nog maar 'n kleine 120 uur (?) op m'n teller staan, maar ben het nu al beu, terwijl anderen hier lustig lopen door te gaan richting 400 uur. Hopen dus dat CQ wat vernieuwends brengt en dat, please god, DICE de bugs onder controle houdt.

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:33:
[...]
Zoals ik vanmorgen al zei 32p is teveel !
Mwah... het is wel grandioos voor je SPM op een 64-player server DOM te spelen :+
Net even de challenge met de EOD bot gedaan (1/12 toen ik hem had, dat ding is onbestuurbaar) en toen nog anderhalve minuut met Recon + AS Val en TUGS even m'n KDR ophalen. Die TUGS in z'n eentje veroorzaakt non-stop scoretelling rechtsonderin. Gewoon dat ding neerpoten en in een hoekje gaan zitten hangen is al genoeg om duizend punten per minuutbinnen te halen - en dan heb je nog geen schot gelost.

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:11:
Dat zijn geen frags :S Dan hebben ze misschien nieuwe munitie erin gestopt? Fragdartbuck?
Is al gezegd zie ik.

~edit.

~nog een edit.

[ Voor 22% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-06-2012 14:46 ]

• codex

codex

Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:39:
[...]

ik ga vanavond gewoon op 16 players zoeken of misschien 24 maar hoger ga ik niet.
Hoezo vind je 32p teveel als je het nog niet hebt gespeeld? Ik vind het wel meevallen met 32p, 48 wordt wel druk.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:47

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ahh, eerste indruk gungame (of hoe het ook heet in BF3) is best positief. Map vind ik best groot, had kleiner verwacht gezien de naam.

Android developer & dürüm-liefhebber

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39
Jerry schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:53:
Hopelijk kan dit snel gefixed worden.
hah, dice en iets snel fixen? niet hopen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:36
Idem, vind conquest domination trouwens totaal overbodig en nutteloos. Ook totaal niet leuk om telkens heen en weer te rennen, het bevordert het campen en de maps hebben daar ontzettend veel mogelijkheden voor :/

This space was intentionally left blank.

• codex

codex

Bwlian schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:20:
Idem, vind conquest domination trouwens totaal overbodig en nutteloos. Ook totaal niet leuk om telkens heen en weer te rennen, het bevordert het campen en de maps hebben daar ontzettend veel mogelijkheden voor :/
Ik vind het juist wel een leuke toevoeging. Het feit dat je niet kan spawnen op een vlag maakt dat je ook in je 1tje wat kan bereiken.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Heh, net eerste potje gungame. Het laatste wapen voor de knife is echt bullshit :X. Meer geluk dan wijsheid dat ding. Tweede geworden :(.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 12-06-2012 15:23 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• rickyy
Jerry schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:23:
Heh, net eerste potje gungame. Het laatste wapen voor de knife is echt bullshit :X. Meer geluk dan wijsheid dat ding. Tweede geworden :(.
Kampen om een hoekje en wachten op een Carl. Aasgier als het ware.

• Jerry

Jerry

Who?

rickyy schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:24:
[...]

Kampen om een hoekje en wachten op een Carl. Aasgier als het ware.
Recht op iemand schieten doet alleen niks voor dat wapen of je moet op knife afstand staan misschien.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Net een potje 64 man gedaan in CQ maar dat gaat nergens over. Je spawned en wordt meteen gekilled. Had dan tenminste voor een veilige spawnplek gezorgt. Nu is er weinig aan, vraag me af of ze dit getest hebben.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:28:
Net een potje 64 man gedaan in CQ maar dat gaat nergens over. Je spawned en wordt meteen gekilled. Had dan tenminste voor een veilige spawnplek gezorgt. Nu is er weinig aan, vraag me af of ze dit getest hebben.
Niet met 64 man waarschijnlijk. Lijkt me ook niet dat de CQ mappen voor zo veel mensen geschikt zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Hoe zit het eigenlijk bij die Gun game: krijgt maar één speler een Win bijgeschreven, alle anderen een 'Loss'? Zou op zich logisch zijn, maar dat betekent dat de w/l ratio van iedereen wel flink gaat kelderen, lijkt me...

---

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Gun Master is echt de slechte gamemode ooit. Hoe hebben ze het in hun hoofd gehaald om er een shotgun met fragrounds in te doen? Die 8 shells zijn niet eens genoeg om iemand te killen. En daarnaast hebben ze ook nog is teams, wat betekend dat je je eigen team moet volgen wil je niet dood gaan(anders is het 4 vs 1) en we weten allemaal hoe groot de frustratie kan zijn als je met sommige players moet samen spelen.

Voor mij in ieder geval geen Gun Master meer.

• Jerry

Jerry

Who?

w00t00w schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:29:
Hoe zit het eigenlijk bij die Gun game: krijgt maar één speler een Win bijgeschreven, alle anderen een 'Loss'? Zou op zich logisch zijn, maar dat betekent dat de w/l ratio van iedereen wel flink gaat kelderen, lijkt me...
Je speelt in teams dus de winnaar van het team zorgt ervoor dat het hele team wint :).
Kan je hier zien (bovenin - Winner Team A).

[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 12-06-2012 15:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Gundogan schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:29:
[...]

Niet met 64 man waarschijnlijk. Lijkt me ook niet dat de CQ mappen voor zo veel mensen geschikt zijn.
Zijn bedoeld voor 16 man max. Meer mag maar wordt niet ondersteund. Dus 32 en 24 man is volgens DICE al te veel. Hello CoD!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:26
32 en 24 is inderdaad teveel, boeiend. De maps zijn gewoon designed voor 16 man, dan vind ik dat je ook niet moeten lopen te bitchen dat het te druk is met 32/48/64. Ik doel hier niet op jou bericht Tsu.
Ik vind 24 wel nice spelen, 32 nog niet gedaan maar opzich... mappen zijn groot zat alleen spelers zijn niet netjes verspreid, soms hele stukken leeg.

• w00t00w

w00t00w

Derp

Jerry schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:33:
[...]

Je speelt in teams dus de winnaar van het team zorgt ervoor dat het hele team wint :).
Kan je hier zien (bovenin - Winner Team A).
Ah, thanks :)
Dat valt dus mee - ik ben nog steeds bezig mijn w/l positief te krijgen, wat langzaam maar zeker eindelijk de goede kant op gaat, en zou flink pissed zijn als een nieuwe game mode alle bloed, zweet en tranen van de afgelopen weken weer teniet zou doen.

---

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39
als het kan zullen er ook weer een hoop 64 speler clusterfuck servers ontstaan.

edit: ja hoor, ze zijn er al, 3 zitten er vol.

[ Voor 24% gewijzigd door haarbal op 12-06-2012 15:47 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Volgens mij betekent 64/64 toch echt dat je met 64 man op de server zit. De map is die in dat paleis.
Het is inderdaad veel te druk en het speelt voor geen meter.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Die hoeveelheid tickets. Lolwut.

• AdmiralSnipe
Kwam dit ook al tegen:

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
'Get your towels on the beds before the Germans get here.' _/-\o_

Verwijderd

Hihihi, op die server die kaart heb ik in m'n lunchpauze even zitten relschoppen - dat gezellig spawnen in de WC overkwam mij ook, alleen was ik degene die achter een nietsvermoedende vijand spawnde.

• rickyy
Ben je aan het schieten en aan het knallen op Battlefield, allemaal heel realistisch. Ineens hoor je dan toch wel een heel realistische knal:

Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/249166_283749171724470_77994731_n.jpg

Gebeurd zoeven voor m'n raampje.

Verwijderd

Hoe krijg je met een Smart een Citroën bestelautootje op z'n kant geduwd? Zonder te sterven?

Verwijderd

Net even gespeeld en holy shit, wat een snelle gameplay. En dat was nog maar op 8vs8, moet er niet aan denken om op een 32p server te spelen. Operation 925 is niet mijn ding, maar Scrapmetal en Fortress zijn wel vet. Merk nu wel echt het nadeel van m'n E8400'tje, met wat meer frames zou het allemaal een stuk beter gaan.

• rickyy
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:20:
Hoe krijg je met een Smart een Citroën bestelautootje op z'n kant geduwd? Zonder te sterven?
Ik vraag het me af. Nog niks van gehoord.

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Welk wapen gebruikt hij?
Edit: Laat maar :X MK5?

[ Voor 5% gewijzigd door DaanDH op 12-06-2012 16:22 ]

• rickyy
DaanDH schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:21:
[...]

Welk wapen gebruikt hij?
M5K

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Ik kom steeds in TDM in een que terecht? maakt niet uit hoeveel vrije slots hij laat zien in de server browser.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bunnyhopping O-)

En mensen, het is een queue, niet een que |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 12-06-2012 16:28 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:59

yzx

rickyy schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:19:
Ben je aan het schieten en aan het knallen op Battlefield, allemaal heel realistisch. Ineens hoor je dan toch wel een heel realistische knal:

[afbeelding]

Gebeurd zoeven voor m'n raampje.
Ree die smart over het fietspad? Anders heeft die smart wat teveel lood in zijn voorbumper zitten >.>

Hopelijk zijn de bestuurders en evt mede zittende ok (Y)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:10

charrel

Cortisol4life..

Enig idee hoe hard een smart is? Die zijn bijna niet kapot te krijgen omdat je anders gelijk vastzit. Maar dat is wel heel erg offtopic

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Godver, die fabriek map is kut :r

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:25
Smart auto's zijn eigenlijk heel veilig en sterk, fifth gear heeft crash test van dat bakkie :)

ook OT :p

Net thuis, pizzatje en zo maar eens even CQ proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door Minaaj op 12-06-2012 16:40 ]

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
[b][message=38401169,noline] Merk nu wel echt het nadeel van m'n E8400'tje, met wat meer frames zou het allemaal een stuk beter gaan.
Wil je upgraden naar een 8500? Heb er nog een liggen :+

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
Die JNG sniper rifle is echt een beest.

Vind CQ maps tegenvallen, is gewoon smg fest.

• yzx

yzx

Thorack schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:48:
Die JNG sniper rifle is echt een beest.

Vind CQ maps tegenvallen, is gewoon smg fest.
Wat had je gedacht? :O Caspian borders maps ?:+

Vind het wel een leuke afwisseling en dan vooral die gungame is lekker, tot je de magnum in je handen hebt, wat schiet dat ding soms lijp ;w

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

yzx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Vind het wel een leuke afwisseling en dan vooral die gungame is lekker, tot je de magnum in je handen hebt, wat schiet dat ding soms lijp ;w
LOL net niet... Ik vind het altijd jammer dat je dat ding niet langer hebt. Die eerste pistol, DIE killt pas niemand :+

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 20:27

RoyK

Hobby tekenaar

Ik ben best wel nieuwsgierig naar de drukke games.. want ik speel regelmatig Metro op 64man TDM. Ik vermaak me er altijd wel mee. Misschien omdat ik niet echt aanvallend van soort ben maar meer een beetje kills mee pik. :D

Maar over het algemeen zie ik wel veel negatieve reacties.

Mijn portfolio op Instagram

• Jerry

Jerry

Who?

[...]

Of je hebt net een smg in je handen en dan switch je naar shotguns :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

ik haat premium echt!

ik moet nu voor bijna elk server in de queue wachten :(

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Wat is er aan de hand met Battlelog? Van mijn server browser klopt geen hol meer, servers die compleet andere maps draaien en queues hebben van 7 mensen terwijl de server browser een half lege server laat zien.

• yzx

yzx

Jerry schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:52:
[...]

Of je hebt net een smg in je handen en dan switch je naar shotguns :P.
You said Spas? ;)

Vindt wel op de 3 ronden die ik gespeeld hebt dat gungame soms echt vloeken is om iemand te vinden de maps zijn groot en niet groot tis hoe je het bekijkt

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Sagaris schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:54:
Wat is er aan de hand met Battlelog? Van mijn server browser klopt geen hol meer, servers die compleet andere maps draaien en queues hebben van 7 mensen terwijl de server browser een half lege server laat zien.
idd heb ik ook last van

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
Ja een vriend en ik kwamen er net ook achter, wss een nare truc van Dice/ EA om hun Premium te promoten :'(

• Jerry

Jerry

Who?

Robbertjan94 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Ja een vriend en ik kwamen er net ook achter, wss een nare truc van Dice/ EA om hun Premium te promoten :'(
Nope, ik heb hetzelfde als premium. Battlelog issues...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Ze pushen je echt om Premium aan te schaffen... Wat in principe niet erg is maar als je voorheen 'Back to Karkand' al hebt aangeschaft.... tikt het wel aan..

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 20:00
Ik wil iedereen hier bedanken voor het testen en reviewen van Premium. Ik weet nu zeker dat ik het niet ga kopen! :)

Verwijderd

Jovas schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:01:
Ik wil iedereen hier bedanken voor het testen en reviewen van Premium. Ik weet nu zeker dat ik het niet ga kopen! :)
Ik vrees dat als je BF3 wil blijven spelen je het eindelijk toch zal moeten kopen.

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 08:38
Als het queue probleem inderdaad is omdat we geen Premium hebben is het echt schandalig.

Probeer meerdere servers te joinen met 20 vrije plekken maar steeds moet ik erg lang wachten. :(

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

RoyK schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:51:
Ik ben best wel nieuwsgierig naar de drukke games.. want ik speel regelmatig Metro op 64man TDM. Ik vermaak me er altijd wel mee. Misschien omdat ik niet echt aanvallend van soort ben maar meer een beetje kills mee pik. :D

Maar over het algemeen zie ik wel veel negatieve reacties.
Nah, ik vind het wel meevallen. Close quarters schieten vind ik geweldig, maar het is een beetje té, zoals metro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:03:
[...]

Ik vrees dat als je BF3 wil blijven spelen je het eindelijk toch zal moeten kopen.
Ik vrees van niet.

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:04
Ik zal wel een dikke n00b zijn, maar Metro (mits je een server zonder granaten/raketwerpers hebt) is mijn favoriete level! Maar goed, ik heb dan ook een zeer korte aandachtsspanne :P.

Mijn Battlelog

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Minaaj
cheeseruler schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:04:
Als het queue probleem inderdaad is omdat we geen Premium hebben is het echt schandalig.

Probeer meerdere servers te joinen met 20 vrije plekken maar steeds moet ik erg lang wachten. :(
Ja je kan als non-premium oneindig in de queue zitten als er bijvoorbeeld steeds 5premium spelers joinen, jij komt dan nooit aan de beurt.

Lees maar eens hier.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jovas schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:01:
Ik ben anders gewoon tevreden over Premium hoor, het werkt gewoon prima en ik vind de nieuwe maps ook leuk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 08:38
RobertJ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:07:
Ik zal wel een dikke n00b zijn, maar Metro (mits je een server zonder granaten/raketwerpers hebt) is mijn favoriete level! Maar goed, ik heb dan ook een zeer korte aandachtsspanne :P.

Mijn Battlelog
TIME PLAYED
133H 7M

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• AdmiralSnipe
RobertJ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:07:

Mijn Battlelog
IGN:

SmalleBeppe

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Cyberwarmacine schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:47:

Wil je upgraden naar een 8500? Heb er nog een liggen :+
Ghehe, nee bedankt. Als ik upgrade, dan ga ik het ook gelijk goed doen met een quad- of 6-core ;) Even afwachten hoeveel service-/gwl-kosten ik terugkrijg.

Met Premium is trouwens niks mis hoor; het is DICE die vooral faalt en daar heb je als non-Premium ook gewoon last van.

• Jerry

Jerry

Who?

Best lekker potje net:

Jammer genoeg net te kort aan het eind :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:04
Hahaha, dat had ik niet eens gezien! Ik ben gewoon 1337-BF3 speler! :+

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• AdmiralSnipe
Jerry schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:24:
Best lekker potje net:

[video]

Jammer genoeg net te kort aan het eind :X.
Zag er goed uit.
Dacht ik upload ook ff een van mn eerste CQ potjes.
Zit nu al meer dan 3 uur te wachten en nu zit 't op 52%...
Kan dus wss tot vanavond niet spelen om een zo'n k*t filmpje te uploaden.

/end rage.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

cheeseruler schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:04:

ik heb wel premium maar er ook last van, en als ik dan in de server kom is die stampend vol... aantal vrije slots lijkt ie dus gewoon niet goed weer te geven.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• rickyy
Ziba Tower en 925 zijn echt hele mooie maps en ze werken ook goed met MAX 32 mensen.

Dunya vind ik bagger en die scrapheap is ook wel nice.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 20:00
Kan iemand testen hoe HD de destructie is en eens wat gaten door muren blazen met een raket werper ofzo?

Bedankt voor het testen!
Hoe meer ik Gun Master speel hoe meer ik het ga haten. In het begin kan je lekker snel vooruit rushen maar dan moet je met een bolt action en een M320 LVG kills maken, dat gaat nergens over. Niks zo klote als de eerste zijn die daar komt en vervolgens afgeknald worden door iedereen die achter is gebleven en daardoor wel de leuke wapens heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2012 18:00 ]

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:58:
Hoe meer ik Gun Master speel hoe meer ik het ga haten. In het begin kan je lekker snel vooruit rushen maar dan moet je met een bolt action en een M320 LVG kills maken, dat gaat nergens over. Niks zo klote als de eerste zijn die daar komt en vervolgens afgeknald worden door iedereen die achter is gebleven en daardoor wel de leuke wapens heeft.
Dan moet je het niet spelen. Ik heb het een ronde gespeeld voor de MP5K en dat was het.
Nooit meer. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Minaaj
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:58:
Tja, iedereen moet precies dezelfde guns doorlopen dus die gaan ook bij de wapens komen waar jij niet zo makkelijk kills mee maakt.
Minaaj schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:00:
Tja, iedereen moet precies dezelfde guns doorlopen dus die gaan ook bij de wapens komen waar jij niet zo makkelijk kills mee maakt.
Ja maar als ze een stuk slechter zijn komen ze daar niet voor het spel voorbij is.
DanielWW2 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:59:
Dan moet je het niet spelen. Ik heb het een ronde gespeeld voor de MP5K en dat was het.
Nooit meer. :P
Je kan er ook niet voor kiezen om geen gunmaster in je server lijst te hebben. Filter je leuk op Conquest Domination krijg je alsnog gunmaster er door :F

Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:01:

Je kan er ook niet voor kiezen om geen gunmaster in je server lijst te hebben. Filter je leuk op Conquest Domination krijg je alsnog gunmaster er door :F
Ik krijg niet eens servers te zien als ik gunmaster selecteer. 8)7
Ben maar op een mede GoTter gejoind. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-06-2012 18:05 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Zonde van het geld.... Deze manier van spelen is NIET de reden waarom ik BF speel...

Dit is gewoon COD... en gemaakt om die cod gassies over de streep te trekken... het is gewoon run and gun en verder helemaal niets... Leuke mappen maar niet battlefield waardig...

Lekker begin van die premium zooi... nu weer 6 maanden wachten op wellicht iets nieuws...

• w00t00w

w00t00w

Derp

Phyxion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:09:
[...]

Ik ben anders gewoon tevreden over Premium hoor, het werkt gewoon prima en ik vind de nieuwe maps ook leuk.
Ik heb er ook geen problemen mee, en beter nog, ik heb, afgezien van deze reply, al helemaal niet de behoefte om als een overslaande plaat (een hele vervelende ook nog) over mijn persoonlijk voorkeur te blijven doorzagen... :')

---

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Jedi Geub schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:05:
Zonde van het geld.... Deze manier van spelen is NIET de reden waarom ik BF speel...

Dit is gewoon COD... en gemaakt om die cod gassies over de streep te trekken... het is gewoon run and gun en verder helemaal niets... Leuke mappen maar niet battlefield waardig...

Lekker begin van die premium zooi... nu weer 6 maanden wachten op wellicht iets nieuws...
September is geen 6 maanden en omdat het tempo wat hoger ligt en is het nog geen cod, .. Maps zijn vele malen beter.

• Thorack
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 14:10
[...]

Nee nee, grand bazaar en seine crossing maar dan een fractie kleiner.
Deze maps zijn wel HEEL er g klein.

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

bloodlynx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:17:
[...]

September is geen 6 maanden en omdat het tempo wat hoger ligt en is het nog geen cod, .. Maps zijn vele malen beter.
De spawns in elk geval niet. Iedereen spawnt in groepjes van 5 ofzo. De ene keer komt er helemaal niemand, en dan opeens 30 man tegelijk, daar sta je dan met je pistooltje (gungame)... :F

Denk dat ik uit armoede maar weer het origineel ga spelen. Gewoon amper servers te vinden zonder dat verneukte gunmaster.

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Jedi Geub schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:05:

Je wist toch op voorhand al dat het zo ging worden?

Ik vind CQ tot zover gewoon vet, paar potjes Conquest met 64 spelers en dan met een paar man overschakelen naar Close Quarters. Zorgt voor wat afwisseling! En tja Battlefield waardig? Waarom hoor ik daar iedereen altijd over, misschien veranderd BF wel langzaam in een gevarieerder spel waar ruimte is voor fans van brute actie (zoals CQ) en het oude BF zoals de vanilla en b2k maps.

'I reject your reality and substitute my own'

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:21:
Denk dat ik uit armoede maar weer het origineel ga spelen. Gewoon amper servers te vinden zonder dat verneukte gunmaster.
De stats en het halverwege invallen is bij GM inderdaad niet zo fijn. Maar vind je Conquest Domination niet leuk dan? Dat vind ik namelijk een best aardige gamemode. Het is een beetje de infantry-variant van gewone Conquest.
Pagina: 1 ... 15 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.