Bs naar mijn mening, ik koop premium never nooit vanwege het principe. Dice ziet InfinityWard succes scoren met CoD Elite en voilla ze komen er ook mee. Ik kan niets dan hard lachen om mensen die premium kopen, enjoy je reset button en de video tips.Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:25:
[...]
Haters gona hate !
Welke verdeling krijg je dan ?
de community bestaat alleen maar uit gamers die de game nog wel maanden blijven spelen.
verder heb je nog random people die ook wat berichtjes post, maar die nu al een tussenpauzen hebben ingelast (omdat ze de M26 glitch niet meer aankonden etc.) zulke mensen mag je niet benoemen als iemand van de communnity.
Mensen die premium hebben aangeschaft zijn gamers die de game wel een tijdlang door blijven spelen en weten dat 50 euro helemaal niet veel is. Mensen zonder premium zijn de wat minder actieve spelers of ze zien hun eigen de game niet meer zolang spelen.
De community is niet verdeeld, het valt alleen nu op wie wel veel BF3 speelt en weet dat die lang doorblijft spelen en wie BF3 alleen maar een leuke game vinden and that's it. Buttcracker bij ons op TS zal denk ik geen Premium kopen ook al speelt hij vaak BF3, toch speelt hij nu veel Diablo III dus is het zijn geld niet waard eigenlijk. Ik zelf speel meestal maar 4 grote titels per jaar en daarbij is er altijd 1 uitschieter en dat is dit jaar nog steeds BF3, dus is 50 euro helemaal niets.
De verdeling in de community is eigenlijk helemaal niet aanwezig.Je hebt de echte community en een kleine groep mensen die af en toe iets posten, daarnaast zie je alleen maar premium mensen langskomen in BF3.
Verder vind ik me genaait dat mensen met premium voorrang krijgen bij de que, dit gaat tenkoste van mijn game beleving, waar ik gewoon geld voor betaalt heb.
Bovendien zat ik gisteren sinds lange tijd weer eens in de chopper en what the… tv guided bugs nog steeds aanwezig en ze hebben een leuke nieuwe bug geintroduceerd waar je lock geluidje lekker blijft afgaan terwijl je allang niet meer gelocked bent. Oftwel na half jaar al irritaties aan de chopper bugs mag ik nu genoegen nemen met een nieuwe bug. Maar in de tijd hebben ze wel mooi een concept bedacht en uitgewerkt waarmee ze exta geld kunnen verdienen.
Slechte ontwikkeling in game land IMHO
http://www.twitch.tv/jannustitannus