Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Haters gona hate !

Welke verdeling krijg je dan ?
de community bestaat alleen maar uit gamers die de game nog wel maanden blijven spelen.
verder heb je nog random people die ook wat berichtjes post, maar die nu al een tussenpauzen hebben ingelast (omdat ze de M26 glitch niet meer aankonden etc.) zulke mensen mag je niet benoemen als iemand van de communnity.
Mensen die premium hebben aangeschaft zijn gamers die de game wel een tijdlang door blijven spelen en weten dat 50 euro helemaal niet veel is. Mensen zonder premium zijn de wat minder actieve spelers of ze zien hun eigen de game niet meer zolang spelen.

De community is niet verdeeld, het valt alleen nu op wie wel veel BF3 speelt en weet dat die lang doorblijft spelen en wie BF3 alleen maar een leuke game vinden and that's it. Buttcracker bij ons op TS zal denk ik geen Premium kopen ook al speelt hij vaak BF3, toch speelt hij nu veel Diablo III dus is het zijn geld niet waard eigenlijk. Ik zelf speel meestal maar 4 grote titels per jaar en daarbij is er altijd 1 uitschieter en dat is dit jaar nog steeds BF3, dus is 50 euro helemaal niets.
De verdeling in de community is eigenlijk helemaal niet aanwezig.Je hebt de echte community en een kleine groep mensen die af en toe iets posten, daarnaast zie je alleen maar premium mensen langskomen in BF3.
Bs naar mijn mening, ik koop premium never nooit vanwege het principe. Dice ziet InfinityWard succes scoren met CoD Elite en voilla ze komen er ook mee. Ik kan niets dan hard lachen om mensen die premium kopen, enjoy je reset button en de video tips.

Verder vind ik me genaait dat mensen met premium voorrang krijgen bij de que, dit gaat tenkoste van mijn game beleving, waar ik gewoon geld voor betaalt heb.

Bovendien zat ik gisteren sinds lange tijd weer eens in de chopper en what the… tv guided bugs nog steeds aanwezig en ze hebben een leuke nieuwe bug geintroduceerd waar je lock geluidje lekker blijft afgaan terwijl je allang niet meer gelocked bent. Oftwel na half jaar al irritaties aan de chopper bugs mag ik nu genoegen nemen met een nieuwe bug. Maar in de tijd hebben ze wel mooi een concept bedacht en uitgewerkt waarmee ze exta geld kunnen verdienen.

Slechte ontwikkeling in game land IMHO

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Nou ja dan koop ik het spel maar 2 keer voor de zelfde prijs. Vind BF3 toch wel de mooiste game die ik momenteel speel van de shooters. Ik voel me er wel een beetje genaaid door maar goed als je wat wil dan moet je wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 11:36 ]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:17
Lol.. 12,95? 4x 13 = 52 euro.. Is premium ook al bijna de moeite niet meer (behalve eerder spelen en een paar 'premium filmpjes'..

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:35:
Nou ja dan koop ik het spel maar 2 keer voor de zelfde prijs. Vind BF3 toch wel de mooiste game die ik momenteel speel van de shooters.
Je krijgt content tot volgend jaar maart dus je kan zeker nog wel voorruit :)

• bloodlynx
Rann schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:35:
[...]

Lol.. 12,95? 4x 13 = 52 euro.. Is premium ook al bijna de moeite niet meer (behalve eerder spelen en een paar 'premium filmpjes'..
Je krijgt veel meer , je krijgt bonus content, weapon skins, cammo's, dubbel xp events speciale events en dat terwijl premium nog steeds goedkoper is dus je bent gewoon dom als je toch alles koopt om premium niet te halen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[...]

Bijna de moeite niet meer, omdat het alsnog goedkoper is, je in één keer klaar bent en niet meer zelf in de gaten hoeft te houden wanneer de pre-orders openen?

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 12-06-2012 11:38 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Net gunmaster gespeeld. Toffe modus, maar wat zijn die laatste 2 levels lastig zeg! De lvl16 M320 LVG is moeilijk om iemand mee te killen omdat het een getimede granaat is. Daarna heb je de knife, moet je geluk mee hebben.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:19

codex

Geen OpenAI agent :)

Scrapmetal vind ik persoonlijk 1 van de mooiste multiplayer maps die ik heb gezien. Die verschillen in hoogte, de textures, ik betrap mezelf erop dat ik continu om me heen aan het kijken ben.

• Rann
CodeCaster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:38:
[...]

Bijna de moeite niet meer, omdat het alsnog goedkoper is, je in één keer klaar bent en niet meer zelf in de gaten hoeft te houden wanneer de pre-orders openen?
Sjabbige dealer in het buitenland ? :P Mycom ? :) En toch een beetje FU tegen Dice omdat B2K al in het pakket zit (wat ergens ook absurd is?..)

Daarnaast, weapon skins en cammo's... Nuttig als ze nog steeds elke keer gereset worden en je ze steeds opnieuw moet selecteren.

Ik ben gewoon geen fan van premium door de wijze waarop het door je neus wordt gedrukt...

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
CodeCaster schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:27:

[...]

:Y Selecteren blijft het moeilijkst. Ik zie op een avond, in een paar uur gamen, altijd wel een aantal geniale momenten met voertuigen, maar dan moet je maar net aan het recorden zijn. :+
Komt me bekend voor.
Ik heb een aantal keren gehad dat ik van die momenten had die zo op nummer 1 in de top ten BF3 plays had kunnen komen, maarja je moet maar net aan het recorden zijn ja...

~edit:
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:17:
[...]

Nee ik heb de premium niet gekocht maar downloade net wel 2,5GB of zo
Hmm, dan moet je idd nog 2 weken wachten.
Elke losse DLC pack komt 2 weken later uit dan voor premium.
Maar niet getreurd, door mn k*tte verbinding kan ik wss ook pas over 2 weken spelen. :+

[ Voor 30% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-06-2012 11:48 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

maniak schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:09:
Premium.. mixed feelings.. het grote probleem met al die DLC en "speciale" versies is dat de community uit elkaar valt. Ik ben niet van plan om nog eens 40-50 euro op tafel te leggen voor een paar extra maps, en met mij vele anderen. Wat je daarmee krijgt dat je community zich verdeeld wat spelers gaat kosten..
Volgens mij heeft een heel groot gedeelte van de community anders al Premium, ik had gister ook even BF3 gespeeld en ik werd alleen maar gekilled door mensen met Premium :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Haters gona hate !

Welke verdeling krijg je dan ?
de community bestaat alleen maar uit gamers die de game nog wel maanden blijven spelen.
verder heb je nog random people die ook wat berichtjes post, maar die nu al een tussenpauzen hebben ingelast (omdat ze de M26 glitch niet meer aankonden etc.) zulke mensen mag je niet benoemen als iemand van de communnity.
Mensen die premium hebben aangeschaft zijn gamers die de game wel een tijdlang door blijven spelen en weten dat 50 euro helemaal niet veel is. Mensen zonder premium zijn de wat minder actieve spelers of ze zien hun eigen de game niet meer zolang spelen.

De community is niet verdeeld, het valt alleen nu op wie wel veel BF3 speelt en weet dat die lang doorblijft spelen en wie BF3 alleen maar een leuke game vinden and that's it. Buttcracker bij ons op TS zal denk ik geen Premium kopen ook al speelt hij vaak BF3, toch speelt hij nu veel Diablo III dus is het zijn geld niet waard eigenlijk. Ik zelf speel meestal maar 4 grote titels per jaar en daarbij is er altijd 1 uitschieter en dat is dit jaar nog steeds BF3, dus is 50 euro helemaal niets.
De verdeling in de community is eigenlijk helemaal niet aanwezig.Je hebt de echte community en een kleine groep mensen die af en toe iets posten, daarnaast zie je alleen maar premium mensen langskomen in BF3.
BS +1, Speel behoorlijk actief, maar premium hoeft voor mij (voorlopig iig) niet. Ik zit ook niet zo te wachten op de CQ mappen, niet mijn ding al zijn kleine mappen best leuk af en toe. Misschien dat ik tegen de tijd dat armored kill uitkom premium ga aanschaffen als dat dan nog kan. De extra wapens mis ik ook niet, en als we dan toch vooroordelen naar boven halen, misschien dat de COD players nu allemaal lekker op CQ gaan knallen en krijgen we hopelijk wat meer PTFO en minder stat whores op de Conquest mappen ;)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Net gunmaster gespeeld. Toffe modus, maar wat zijn die laatste 2 levels lastig zeg! De lvl16 M320 LVG is moeilijk om iemand mee te killen omdat het een getimede granaat is. Daarna heb je de knife, moet je geluk mee hebben.
Geen random wapens? Dat vind ik jammer, had het als mooie manier gezien om eens andere wapens te krijgen als waar je standaard mee speelt, maar het zijn dus altijd dezelfde wapens.
evilpin0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:35:
[...]

Bs naar mijn mening, ik koop premium never nooit vanwege het principe. Dice ziet InfinityWard succes scoren met CoD Elite en voilla ze komen er ook mee. Ik kan niets dan hard lachen om mensen die premium kopen, enjoy je reset button en de video tips.
Vroegah, dacht ik er hetzelfde uit, al was dat vooral met DLC waar je dan 15 euro voor een paar mappen moest betalen, terwijl die daarvoor gewoon door de community zouden zijn gemaakt (dat vind ik aan ene kant nog wel jammer, geen community maps, aan andere kant zijn er nu toch al best een hoop maps met de DLCs erbij).

Maar als ik kijk wat nu premium inhoudt, 50 euro, voor 4x DLC. Als ik kijk naar de aangekondigde DLC, CQ en tank iets, dan hebben we dus effectief 25 euro voor 8 nieuwe maps, 10 wapens, zooi voertuigen en nog wat nieuwe game modi. Als ik dat bij elkaar optel is dat gewoon equivalent aan wat vroeger bij een uitbreidingspaket erbij kwam, en toen betaalde je daar 30 euro voor. Dus dan vind ik het nu een prima deal, en krijg je er ook nog wat andere dingen bij (die voornamelijk bij mij op het dont care lijstje staan, maar sommige vinden dat belangrijk).

Dat je graag lacht omdat ik premium heb gekocht vind ik prima, kan ik mee leven. Maar dat heb ik absoluut niet gekocht vanwege een reset button waar ik nooit enige plannen voor heb om hem in te drukken, en ook niet voor video'tjes die ik waarschijnlijk nooit kijk, en ook waarschijnlijk op youtube al snel staan. Gewoon gekocht vanwege de simpele rekensom: 50 euro nu betalen, of meer betalen als ik de DLCs apart koop (en zoals ik eerder al zei, gezien dat ik de prijs best redelijk vind zou ik die toch wel kopen). En dan nog wat kleine voordelen, met vooral twee weken eerder toegang. En ik hoef niet apart te kopen elke keer, maar heb het gewoon automatisch.
Verder vind ik me genaait dat mensen met premium voorrang krijgen bij de que, dit gaat tenkoste van mijn game beleving, waar ik gewoon geld voor betaalt heb.
Nog zo iets waar ik absoluut niet premium voor heb gekocht. In de rij staan voor een server is een keuze, kies een andere server.
Bovendien zat ik gisteren sinds lange tijd weer eens in de chopper en what the… tv guided bugs nog steeds aanwezig en ze hebben een leuke nieuwe bug geintroduceerd waar je lock geluidje lekker blijft afgaan terwijl je allang niet meer gelocked bent.
Zeker weten dat je geen SOFLAM lock op je had? En elke nerf van helis moedig ik aan :P

Verwijderd

close quarters download knop werkt nu wel in origin. was zeker al bekend?:)
2.8 GB groot

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 11:54 ]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-11 16:21
Was dit al bekend en legit?? Tekst is wel in het duits, echter de support question is gewoon in het engels.
Komt er op neer dat Bf3 premium via retailhandel verkocht wordt aan het einde van Juni.

Battlefield 3 Premium (Retail) wird im Handel erscheinen
Ich habe gerade im EA Support Chat gefragt ob man Battlefield Premium im Handel kaufen kann und habe als Antwort erhalten, dass es mitte Juni im Handel erhältlich sein wird, über den Preis und den genauen Releasetermin konnte ich keine Auskunft erhalten.

Meine Meinung: Für alle die gerne, die gerne die Verpackung in Händen halten, ist das eine gute Sache, außerdem kann das den Kaufpreis für den Kunden postiv beeinflussen. Die Probleme, die Battlefield Premium mit sich führt werden damit aber leider nicht gelöst.

Quelle: Support Chat
you: I have one Question left: Will BF Premium be sold retail?
Shashi Kant: Yes, it will be sold.
you: Do you have further details
Shashi Kant: Yes, it will be released on middle of June.
you: Will the Release in Europe have the same Date?
Shashi Kant: Yes, it will be released on the same date. .
Edit: Es ist bereit bei Amazon.co.uk gelistet, der Release erfolgt laut amazon am 22. Juni. Danke ShadowRunner
Quelle: http://www.amazon.co.uk/Battlefield-...9371716&sr=8-1

Bron: http://extreme.pcgameshar...im-handel-erscheinen.html

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 15:43
[...]
Bovendien zat ik gisteren sinds lange tijd weer eens in de chopper en what the… tv guided bugs nog steeds aanwezig en ze hebben een leuke nieuwe bug geintroduceerd waar je lock geluidje lekker blijft afgaan terwijl je allang niet meer gelocked bent.
Soflam.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

[...]

Bovendien zat ik gisteren sinds lange tijd weer eens in de chopper en what the… tv guided bugs nog steeds aanwezig en ze hebben een leuke nieuwe bug geintroduceerd waar je lock geluidje lekker blijft afgaan terwijl je allang niet meer gelocked bent. Oftwel na half jaar al irritaties aan de chopper bugs mag ik nu genoegen nemen met een nieuwe bug. Maar in de tijd hebben ze wel mooi een concept bedacht en uitgewerkt waarmee ze exta geld kunnen verdienen.

in game land gaat het om geld te verdienen om weer een nieuwe titel te maken en zo hun concurrent uit te schakelen.

Premium users willen gewoon als eerst de nieuwe maps spelen (dus vandaag) en niet nog eens 2 weken moeten wachten. We hebben het geld en weten dat we nog een lange tijd BF3 gaan spelen en dan willen we alle DLC's hebben en alle stuff dat uitkomt en ook zo snel mogelijk dus.

Rest knopje en YT filmpjes boeit me echt niet en daarvoor koop je ook geen premium.
en het is niet zozeer dat ik nu premium heb, maar ik heb een hekel gekregen aan bepaalde mensen die je vorrot gaan schelden of je gaan uitlachen als je premium hebt gekocht.
Ze weten mij nog steeds niet te overtuigen om premium niet te gaan kopen als je zeker weet dat je alle DLC's blijft spelen en dat je weinig titels ernaast speelt.

mensen zonder premium klinken het zelfde als mensen die gestopt zijn met roken en dan gaan zeuren dat het stinkt en dat je buiten moet roken. omdat het hun niet aanstaat moet de rest maar gehinderd worden.
[...]

Juist de reden meer om premium te kopen als je toch al weet dat je alle DLC's gaat aanschaffen.
voor 2 euro maar kan je twee weken eerder aan de slag en krijg je nog extra stuff ook.

Nogmaals je koopt premium alleen maar als je er zeker van weet dat je alle DLC's gaat spelen.
Geef je er niks om, dan laat je de 50 euro lekker in je zak zitten.

en dat Que verhaal is onzin, want wie joined er nu een volle server.
Jay-P schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:49:
[...]

BS +1, Speel behoorlijk actief, maar premium hoeft voor mij (voorlopig iig) niet. Ik zit ook niet zo te wachten op de CQ mappen, niet mijn ding al zijn kleine mappen best leuk af en toe. Misschien dat ik tegen de tijd dat armored kill uitkom premium ga aanschaffen als dat dan nog kan. De extra wapens mis ik ook niet, en als we dan toch vooroordelen naar boven halen, misschien dat de COD players nu allemaal lekker op CQ gaan knallen en krijgen we hopelijk wat meer PTFO en minder stat whores op de Conquest mappen ;)
Je noemt mijn tekst BS terwijl jij precies aangeeft wat ik bedoel ?
CQ is niet jou ding, Extra wapens mis je ook niet. Dan is Premium inderdaad niet geschikt voor je.
Maar evilpin0 zegt gewoon dat we belachelijk zijn, terwijl wij alleen alle DLC's en wapens willen hebben in de game. en als hij ons belachelijk vindt dat we premium hebben, dan snap ik niet waarom hij BF3 nog speelt, want 60 misschien wel 80% heeft nu premium. want we zijn fan van de game en willen alles eruithalen wat erin zit ! als CQ je niet aanstaat, dan kan je beter de DLC's los kopen.
net zogoed dat de console gamers AK niet hoeven aanteschaffen, want met maar 32 man in de grootste map van BF3 spelen, lijkt mij niet leuk

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 12-06-2012 12:02 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

[...]

Ik ben het wel met je eens. Het vergt een slimme marketing om mensen twee keer hetzelfde spel te laten kopen ;).

Daarnaast ga ik bij een forse prijsverlaging premium wel aanschaffen, die paar extra maps enzo zijn wel leuk. Een beetje jammer dat premium spelers nu voorrang hebben op wachtlijsten, terwijl ik ook gewoon betaald heb voor het spel. Maar zoals ik al zei, erg slimme marketing.

• Jay-P
furby-killer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:52:
Nog zo iets waar ik absoluut niet premium voor heb gekocht. In de rij staan voor een server is een keuze, kies een andere server.
Ik heb op zich niets principieels tegen het aanschaffen van premium, ook vind ik de prijs redelijk maar dat hele que idee vind ik toch echt de grootste onzin die ze hadden kunnen bedenken en daar worden ze terecht op de forums hard op aangevallen.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jay-P schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:56:
[...]

Ik heb op zich niets principieels tegen het aanschaffen van premium, ook vind ik de prijs redelijk maar dat hele que idee vind ik toch echt de grootste onzin die ze hadden kunnen bedenken en daar worden ze terecht op de forums hard op aangevallen.
Als ze iedereen 10k hadden opgestuurd zouden ze op de forums erop hard worden aangevallen. Die forums bewijzen enkel dat er veel idioten op de aardkloot rondlopen (wil trouwens niet zeggen dat iedereen die problemen heeft met premium een idioot is hoor, enkel de manier waarop het door velen op het forum wordt gebracht laat zien dat ze idioten zijn).

Maar goed, ga gewoon niet in de queue staan. Ik heb premium, en ga ook echt niet de rij staan voor een server.
Ik ben het wel met je eens. Het vergt een slimme marketing om mensen twee keer hetzelfde spel te laten kopen
Want jij hebt nooit een expansion pack gekocht? Twee DLCs zijn nu ongeveer gelijk aan expansion pack vroeger, en nog goedkoper ook.

• Jay-P
Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:55:
[...]
en dat Que verhaal is onzin, want wie joined er nu een volle server.
Ehhh, iedereen die goeie servers en admins waardeert en geen zin heeft om op de zoveelste server te komen met noob admins/instant spawn of graag met bekenden op dezelfde server wilt spelen ?? Ik speel haast alleen nog maar op een stuk of 10 servers in mijn fav lijst en de goede servers zitten uiteraard vaak vol.
furby-killer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:59:
[...]

Als ze iedereen 10k hadden opgestuurd zouden ze op de forums erop hard worden aangevallen. Die forums bewijzen enkel dat er veel idioten op de aardkloot rondlopen (wil trouwens niet zeggen dat iedereen die problemen heeft met premium een idioot is hoor, enkel de manier waarop het door velen op het forum wordt gebracht laat zien dat ze idioten zijn).

Maar goed, ga gewoon niet in de queue staan. Ik heb premium, en ga ook echt niet de rij staan voor een server.
Wat betrefrt idioten op het battlelog forum, helemaal mee eens, niveau daar is echt diep en diep triest maar ik vind wel dat veel mensen terecht boos zijn op dat queue verhaal omdat je wat dat betreft niet kan ontkennen dat je twee groepen gaat creeren en er dus ook ongetwijfelt onrust over ontstaat. En niet in een queue staan is gewoon niet altijd een optie (zie mijn reactie op pykow).

[ Voor 49% gewijzigd door Jay-P op 12-06-2012 12:05 ]

Verwijderd

Gaat er nu elke keer als er iets nieuws uitkomt voor BF3 weer gezeurt worden over de voor en nadelen van premium?

• evilpin0
Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:55:
[...]

, maar ik heb een hekel gekregen aan bepaalde mensen die je vorrot gaan schelden of je gaan uitlachen als je premium hebt gekocht.
Ze weten mij nog steeds niet te overtuigen om premium niet te gaan kopen als je zeker weet dat je alle DLC's blijft spelen en dat je weinig titels ernaast speelt.

mensen zonder premium klinken het zelfde als mensen die gestopt zijn met roken en dan gaan zeuren dat het stinkt en dat je buiten moet roken. omdat het hun niet aanstaat moet de rest maar gehinderd worden.
FYI, ik begrijp niet dat mensen er 50 euro voor over hebben, reden hiervoor is dat ik weinig bf3 speel en het spel wel gezien heb. Als ik nog superduber actief was en bf3 nog steeds vet vond had ik wel getwijfeld om het ook te kopen.

Achter wat mij gewoon irriteert is; Dice, ik speel geen bf3 meer maar vanwege een finale van een cup oid aankomende donderdag ben ik opgeroepen en de reden hoezo ik gestopt ben met bf3 is nog steeds aanwezig; Dice die het spel niet goed gebalanceerd krijgt en telkens alles overhoop gooit, bugs niet fixed en nieuwe bugs introduceert en maanden wacht met fixen.

Dan wel premium gaan verkopen, zou mij indien het mij echt zo boeien gigantische pissed maken. Gelukkig heb je de keuze gewoon wat anders te spelen

Maar ik pakte dit topic pas weer op, zal ongetwijfeld al teveel over gediscussieerd zijn

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Ik weet niet of het geplaatst is, maar heeft er iemand een link naar een stream van iemand die nu CQ aant spelen is? Ik moet iets hebben om de werk dag door te komen :)

Oh en premium voor 50, veel te veel, lang leve het internet :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Want jij hebt nooit een expansion pack gekocht? Twee DLCs zijn nu ongeveer gelijk aan expansion pack vroeger, en nog goedkoper ook.
Misschien, maar het was al logisch dat er bij de release expansions zouden uitkomen. Het is erg slim van ze om vervolgens een 'premium' versie van dezelfde prijs van het originele spel te maken met nieuwe features (en gimmicks) en nieuws maps.

Ik vind het gewoon vervelend dat ik vervolgens in Battlelog en in het spel constant word herinnerd dat ik geen premium heb en ik sommige features niet kan gebruiken. Daarbij word ik ook nog eens benadeeld door de mensen die wel premium hebben, terwijl ik ook echt dit spel ook gekocht heb. Je wordt een beetje 'gedwongen' om premium te kopen. Ik snap wel dat mensen meer maps en dergelijke leuk vinden, maar dit soort CoD praktijken sieren DICE niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 12:10 ]

• Jay-P
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:03:
Gaat er nu elke keer als er iets nieuws uitkomt voor BF3 weer gezeurt worden over de voor en nadelen van premium?
Zolang het gewoon netjes blijft en er gediscussieerd wordt ipv dat er met loze kreten gegooid wordt zie ik het probleem niet zo ?

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Nee, hij bedoelt dat de soflam/igla lock blijft hangen, dit is idd weer een van de bugs die dice bij de nieuwe 'patch' heeft weten te creëren...

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:35
Wat gaan de assignments weer soepel.... M'n 20 shotgun kills voor de SPAS gemaakt en unlocked, maar van de 25 shotgun kills voor Wrench Wielder zijn er precies 0 voltooid... Niet dat het me verder veel uitmaakt, zo'n dog tag meer of minder, maar het gaat toch om het idee, dat blijkbaar weer niet iedere shotty gebruikt kan worden (bug?).

Oh en btw, weet iemand iets van de nieuwste glitch in Metro? Waarbij het team dat aan de A-kant van de map spawnt via een glitch helemaal aan de andere kant van de map kunnen komen zonder langs ABC te hoeven, over zoekgeraakte balance gesproken....

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Snorro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:12:
Wat gaan de assignments weer soepel.... M'n 20 shotgun kills voor de SPAS gemaakt en unlocked, maar van de 25 shotgun kills voor Wrench Wielder zijn er precies 0 voltooid... Niet dat het me verder veel uitmaakt, zo'n dog tag meer of minder, maar het gaat toch om het idee, dat blijkbaar weer niet iedere shotty gebruikt kan worden (bug?).

Oh en btw, weet iemand iets van de nieuwste glitch in Metro? Waarbij het team dat aan de A-kant van de map spawnt via een glitch helemaal aan de andere kant van de map kunnen komen zonder langs ABC te hoeven, over zoekgeraakte balance gesproken....
Was je engineer met de shotgun kills? Voor de premium (dus dogtags) assigments moet je de corresponderende klasse spelen om alles te laten tellen :-)

Nee, die ken ik nog niet? Kun je weer ergens langs springen ofzo?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Jay-P schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Ehhh, iedereen die goeie servers en admins waardeert en geen zin heeft om op de zoveelste server te komen met noob admins/instant spawn of graag met bekenden op dezelfde server wilt spelen ?? Ik speel haast alleen nog maar op een stuk of 10 servers in mijn fav lijst en de goede servers zitten uiteraard vaak vol.
Ga mij niet wijsmaken dat alle 10 de server helemaal volzitten. als je 2e of 3e que staat is het toch niet lang wachten. tenzei het metro servers zijn, maar dan moet je er maar mee leren omgaan.
vanmij mogen ze het ook weghalen. ik hoef niet vooraan in de rij te staan, laat mij ook maar lekker wachten.
nee, dit probleem hebben we alleen nu ;) bij de volgende DLC komen oude spelers terug en die zijn gewoon bereid om 15 euro neer te tellen en je hebt premium users die nooit weg zijn geweest.
evilpin0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:04:
[...]
FYI, ik begrijp niet dat mensen er 50 euro voor over hebben, reden hiervoor is dat ik weinig bf3 speel en het spel wel gezien heb. Als ik nog superduber actief was en bf3 nog steeds vet vond had ik wel getwijfeld om het ook te kopen.
ik begrijp precies waarom jij er geen 50 euro voor over hebt. je speelt weinig BF3 en dan is 50 euro gewoon veelste veel geld, want dan betaal je voor je gevoel echt 2x de game en dan zou ik zeker geen premium aanschaffen.
[...]

Goede opmerking !!
Vroeger speelde ik The Sims en iedere expension pack kosten 30 gulden tot zelfs 50 gulden en we kregen alleen maar extra meubels. ik had gewoon alle delen en niemand zat te klagen en in totaal had ik dus bijna 300 gulden betaald voor de game :P

Das nu eenmaal het doel van een forum. Discussies voeren :)

Als mensen enkel positieve commentaar over BF3 willen, moeten ze maar een Battlefield fanboy forumpje oprichten!

Verwijderd

dat is standaard op GOT, verbaas je jezelf er nog over? :) lees er omheen.
Deze specifiek kende ik niet, maar ik had dit vermoeden al wel enige tijd, vond het al raar dat mensen mij ongezien voorbij konden komen terwijl ik de hele breedte van de map kon zien.

Bij A heb ik al wel een paar nieuwe glitches gezien, je kan ook op de bovenste verdiepingen komen van de gebouwen, die normaal gesproken off limits zijn. Vrij lame allemaal, want daar krijg je ze niet of nauwelijks meer weg...

Verwijderd

Ok ok, maar mag ik aub wel nieuwe argumenten, ipv dezeflde die langskwamen toen premium uit kwam? xD

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dat had ik ook, maar blijkbaar moet je voor die dogtag 25 shotgun kills maken terwijl je als engineer speelt met een shotgun :) Toen ik dat deed werkte het wel, en het telde ook mee voor de SPAS challenge :)

Oh en zelf zie ik premium gewoon als 1 expansion in plaats van een je account upgraden en 4 map packs krijgen. In plaats van dat je elke los koopt, betaal je gewoon 1 keer voor alles en je bent goed koper uit. Het is gewoon 1 pakket imho. Maar ja, er zijn altijd mensen die dat gaan ontleden en de gevolgen is discussie op GoT :)

[ Voor 15% gewijzigd door ye-roon op 12-06-2012 12:21 ]

• Snorro
Mu.siQ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:13:
[...]

Was je engineer met de shotgun kills? Voor de premium (dus dogtags) assigments moet je de corresponderende klasse spelen om alles te laten tellen :-)

Nee, die ken ik nog niet? Kun je weer ergens langs springen ofzo?
Was geloof ik geen Engineer, lekker dat dat duidelijk staat aangegeven.. Not.

Ik ken de glitch ook niet goed, weet niet hoe die in z'n werk gaat. Heb m alleen tegen me gebruikt zien worden, van andere spelers gehoord dat het een nieuwe glitch is en ook de admin was er van op de hoogte. Ook het feit dat er 2 hele squads vanuit de tunnel kwamen gerend die eigenlijk out of bounds zou moeten zijn voor hun terwijl de rest van de server in gevecht om B was deed me vermoeden dat het geen zuivere koffie was. Maar omdat ik het dus niet zeker weet, hoop ik dat mensen hier er misschien duidelijk over kunnen verschaffen, zal ook eens googlen/YTen.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
[...]

Bs naar mijn mening, ik koop premium never nooit vanwege het principe. Dice ziet InfinityWard succes scoren met CoD Elite en voilla ze komen er ook mee.
Wat is er mis met het kopieren van een suc6 formule? Vanuit de gamer is het misschien niet ideaal maar ik snap Dice echt wel. Deze constructie brengt gewoon veel geld in het laatje en Dice is nog altijd een commerciele instelling.
[...]

Welkom in het jaar 2012.
En geloof me: het wordt nog veel erger. De tijd van gratis mappacks/dlc's is voorgoed voorbij. Wil je extra's: dan zal je moeten betalen. Bijna alle grote ontwikkelaars/uitgevers doen het: Dice, Activions, Blizzard, etc.

Mensen die nu nog gaan zeuren over betaalde DLC's moeten eens onder die steen vandaan komen....

[ Voor 5% gewijzigd door ChojinZ op 12-06-2012 12:23 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• bloodlynx
Mensen laten we even wel wezen deze map packs hebben toch wel een stuk hogere kwalteit dan die 2 gratis maps die we vroeger kregen. En vroeger had je expansions en die waren 30 euro voor 8 maps en daar klaagde niemand over. Daarnaast staat er nog steeds free content drop geplanned voor iedereen dus het kan goed dat ze nog 1 of 2 vannilia maps erbij doen.
Gun Master is leuk om te doen maar damn, je wilt niet halverwege binnenvallen :O

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bee.nl
  • Niet online
reemprive schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:40:
Scrapmetal vind ik persoonlijk 1 van de mooiste multiplayer maps die ik heb gezien. Die verschillen in hoogte, de textures, ik betrap mezelf erop dat ik continu om me heen aan het kijken ben.
Die map is inderdaad het mooist, maar Operation 925 vind ik ook niet verkeerd. Ziba Tower valt me wat tegen en Donya Fortress is wel aardig. Ik heb al 1 gunmaster gewonnen. De LVG kill net gemaakt en meteen diende iemand zich aan voor mijn knife. Het is soms echt spannend als je met meer man op lvl 16 zit. Sta je daar samen met de LVG te prutsen :D

Je kunt iemand overigens demoten (level omlaag) door hem te knifen.

• bloodlynx
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:27:
Gun Master is leuk om te doen maar damn, je wilt niet halverwege binnenvallen :O
Ik won net bijna liep achter de vent aan die won probeerde hem te knifen maar hij knifde iemand eerder terwijl ik halverwege het potje pas joinde :)

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 21:36
Bij CS:GO start je met het wapen van degene met het laagste level. Start je in BF3 gewoon met level 1?
Dat maakt het wel een stuk frustrerender als je met pistols moet starten terwijl iedereen al met machine guns rondloopt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Mu.siQ
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Rynji schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Bij CS:GO start je met het wapen van degene met het laagste level. Start je in BF3 gewoon met level 1?
Dat maakt het wel een stuk frustrerender als je met pistols moet starten terwijl iedereen al met machine guns rondloopt.
Je start gewoon level 1. Is inderdaad wat frustrerend maar de potjes gaan redelijk snel, dus volgende ronde is 't weer koek en ei :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Jay-P
Pykow schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:14:
[...]

Ga mij niet wijsmaken dat alle 10 de server helemaal volzitten. als je 2e of 3e que staat is het toch niet lang wachten. tenzei het metro servers zijn, maar dan moet je er maar mee leren omgaan.
vanmij mogen ze het ook weghalen. ik hoef niet vooraan in de rij te staan, laat mij ook maar lekker wachten.
True true, ik sta ook zelden langer dan 30sec in de queue te wachten maar dat maakt het nog debieler van EA dat ze dit bedacht hebben, ze konden wel zien aankomen dat veel mensen hier pissig over zouden worden en zelfs de meeste premium spelers vinden het hele queue idee stompzinnig.

• bloodlynx
Rynji schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Bij CS:GO hebben ze dat dan upgedate eerst was dit niet en dice moet ook nog updaten want als je gun game hebt gedaan spawn je in een andere game mode weer met de default wapens heel erg irritant :(

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-11 12:32
bloodlynx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:38:
[...]
.............dus je bent gewoon dom als je toch alles koopt om premium niet te halen.
Hoho... je bent niet dom als je Premium niet koopt. wat is dat voor een "dom" comment.

Ik zelf betaal liever gespreid over het hele jaar €13 per DLC (totaal €52), dan in één keer €50 neerleggen. En heb geen behoefte aan developer filmpjes en skins.
Ben ik nou dom volgens jou? Wat een mafkees.

• bloodlynx
TetPr87 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:32:
[...]

Hoho... je bent niet dom als je Premium niet koopt. wat is dat voor een "dom" comment.

Ik zelf betaal liever gespreid over het hele jaar €13 per DLC (totaal €52), dan in één keer €50 neerleggen. En heb geen behoefte aan developer filmpjes en skins.
Ben ik nou dom volgens jou? Wat een mafkees.
Er is niet eens bekend wat de extra content drops zijn, dus knap dat je het al weer he. Daarnaast kan je al wat 100x is aangegeven voor 30 euro premium halen. En ja je bent inderdaad dom als je een totaal pakket goedkoper kan krijgen en dan met het argument komt dat de filmpjes niks boeien, die boeit niemand niet. Wel de special events en de bonus content drops(what ever dat mag wezen).

• Snorro
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:16:
[...]

Deze specifiek kende ik niet, maar ik had dit vermoeden al wel enige tijd, vond het al raar dat mensen mij ongezien voorbij konden komen terwijl ik de hele breedte van de map kon zien.

Bij A heb ik al wel een paar nieuwe glitches gezien, je kan ook op de bovenste verdiepingen komen van de gebouwen, die normaal gesproken off limits zijn. Vrij lame allemaal, want daar krijg je ze niet of nauwelijks meer weg...
Hier een 3 dagen oud filmpje van een heel squad dat boven op de map zit en vanaf daar kills kan maken en B kan cappen. YouTube: *NEW BF3 Glitch* Metro (Patch 1.05) + Spas-12, ACB-90 knife
In het filmpje zie je niet hoe ze daar komen maar onze vermoedens zijn iig bevestigd. Aan het einde zie je hem ook vanaf daar onder de map komen, maar via de juiste spots kun je vast ook achter de enemy spawn terecht komen. Lame glitch.

• Bee.nl
  • Niet online
bloodlynx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Bij CS:GO hebben ze dat dan upgedate eerst was dit niet en dice moet ook nog updaten want als je gun game hebt gedaan spawn je in een andere game mode weer met de default wapens heel erg irritant :(
Dat viel mij ook op. Mijn assault-kit was gereset na een potje GM.

Zojuist een epic spawn fail. De pre-round staat af te tellen in Ziba Tower, terwijl er op nog geen halve meter voor mij een enemy staat 8)7 Ik stond gereed met mijn saiga en hij was sneller dood dan dat hij weg kon lopen.

• bloodlynx
Snorro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:36:
[...]

Hier een 3 dagen oud filmpje van een heel squad dat boven op de map zit en vanaf daar kills kan maken en B kan cappen. YouTube: *NEW BF3 Glitch* Metro (Patch 1.05) + Spas-12, ACB-90 knife
In het filmpje zie je niet hoe ze daar komen maar onze vermoedens zijn iig bevestigd. Aan het einde zie je hem ook vanaf daar onder de map komen, maar via de juiste spots kun je vast ook achter de enemy spawn terecht komen. Lame glitch.
Deze zit er ook al in sinds het begin. Alleen kan je gelukkig niet door de muren heen schieten.
Gun Master is slecht voor je stats. Met zo'n sniper of LVG moeten spelen betekent achter elkaar dood gaan door dat kut noobs je afschieten omdat ze, doordat ze zo slecht zijn, dat moment het wapen voordeel hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Snorro
bloodlynx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:40:
[...]

Deze zit er ook al in sinds het begin. Alleen kan je gelukkig niet door de muren heen schieten.
Ah, zag hem van de week voor het eerst, speel dan ook niet zo vaak metro. Maar in het filmpje zie je zijn squadmates (die ook allemaal bovenop zitten) wel kills maken en in de beschrijving staat dat je met n bipod deployed blijkbaar wel door de muren heen kan schieten.

• Snorro
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:44:
Gun Master is slecht voor je stats. Met zo'n sniper of LVG moeten spelen betekent achter elkaar dood gaan door dat kut noobs je afschieten omdat ze, doordat ze zo slecht zijn, dat moment het wapen voordeel hebben.
Nooit CS(: S) gespeeld begrijp ik? ;)
Ik vond het destijds een erg vette modus en speelde niks anders maar ik zag al aankomen dat het in BF killing voor je stats zou zijn. Vanmiddag zelf maar eens kijken hoe het in BF uitpakt!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Ik heb geen moeite met DLC zoals extra wapens of andere meuk.. Alleen maps is echt een stukje content en niet iedereen zal de DLC kopen en dus content missen.. Ik heb bv ook niet die DLC gekocht, karkand, vond 15 euro voor 4 maps wel erg duur.. Dat die nu in de Premium zit, prima.. maar niemand gaat karkand nog spelen maar juist de nieuwe maps.. En waar stopt het? Wat komt er na de Premium? Gold? Platinum?

Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik kan niet echt genieten van spellen die op dit niveau hun spelers uitknijpen voor de laatste euro!

• bloodlynx
maniak schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:48:
Ik heb geen moeite met DLC zoals extra wapens of andere meuk.. Alleen maps is echt een stukje content en niet iedereen zal de DLC kopen en dus content missen.. Ik heb bv ook niet die DLC gekocht, karkand, vond 15 euro voor 4 maps wel erg duur.. Dat die nu in de Premium zit, prima.. maar niemand gaat karkand nog spelen maar juist de nieuwe maps.. En waar stopt het? Wat komt er na de Premium? Gold? Platinum?

Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik kan niet echt genieten van spellen die op dit niveau hun spelers uitknijpen voor de laatste euro!
Waarom zou niemand meer back 2 karkand spelen?

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

64 players, gekkenwerk op die nieuwe maps 8)7
Lekker boeiend voor je stats, die gamemode is best leuk!

[ Voor 80% gewijzigd door Phyxion op 12-06-2012 12:50 ]

Snorro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Ik vond het destijds een erg vette modus en speelde niks anders maar ik zag al aankomen dat het in BF killing voor je stats zou zijn. Vanmiddag zelf maar eens kijken hoe het in BF uitpakt!
Inderdaad, nooit gespeeld. Zodra je voorsprong hebt schiet je direct vooruit omdat shotguns en SMG's beter zijn dan pistooltjes. Echter zodra je bij de laatste wapens komt is het crapperdecrapcrap. Heb mezelf al gekilled met de LVG omdat ik met de sniper schoot, kill maakte maar nog een keer had gedrukt om te schieten en dus al een granaat afschoot waarmee ik mezelf opblies.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Godzijdank voor unranked servers. :+

*Al heb je er daar nu nog maar weinig tot geen van, dat gaat wel goed komen me dunkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 12-06-2012 12:54 ]

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 15:43
ChojinZ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:20:
Welkom in het jaar 2012.
En geloof me: het wordt nog veel erger. De tijd van gratis mappacks/dlc's is voorgoed voorbij. Wil je extra's: dan zal je moeten betalen. Bijna alle grote ontwikkelaars/uitgevers doen het: Dice, Activions, Blizzard, etc.

Mensen die nu nog gaan zeuren over betaalde DLC's moeten eens onder die steen vandaan komen....
En vroeger werd er nog relatief meer aan games verdient ook hè. Het grootste probleem is dat het maken van de content in games steeds meer tijd kost. Grafische teams zijn de laatste 10 jaar exponentieel gegroeid en zijn nu veruit het grootste onderdeel van elke studio. Het aantal manuren in een DLC is groter dan het aantal manuren in een game vroeger. Alles wat een moderne PC kan renderen kost gewoon 'meer' tijd om te creëren.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 12:50
Be Advised! Battlelog will be closed for maintenance June 12 at 12:00 UTC. Expected downtime up to 30 min.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
Zuigt idd hard als je midden in gungame binnenkomt.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Jup Gun Master is geen zak aan. Leuk als je voorop loopt qua unlocks maar niet te doen als je begint terwijl de rest al de SMG's heeft. Jammer.

• Sagaris
Speltip #7: Links onderin het spawn venster in de Gun Game modus staat een aanklikbaar hokje met 'Auto Deploy'. Staat standaard uitgevinkt, even aanklikken zodat je niet op die Deploy knop hoeft te blijven rammen.

• ChojinZ
Makkelijk schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:55:
[...]

En vroeger werd er nog relatief meer aan games verdient ook hè. Het grootste probleem is dat het maken van de content in games steeds meer tijd kost. Grafische teams zijn de laatste 10 jaar exponentieel gegroeid en zijn nu veruit het grootste onderdeel van elke studio. Het aantal manuren in een DLC is groter dan het aantal manuren in een game vroeger. Alles wat een moderne PC kan renderen kost gewoon 'meer' tijd om te creëren.
Jup!
Gun Master is leuk om te doen....
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:05:
Jup Gun Master is geen zak aan....
Ja, uhhh.... wat is het nou? ;)

[ Voor 46% gewijzigd door ChojinZ op 12-06-2012 13:07 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Het is leuk om te doen zolang je vanaf het begin af aan vol mee speelt en dus niet achterop raakt en de rest niet zo bagger is dat jij met de moeilijke wapens moet spelen als zij spraynpray kunnen doen. Het is een game mode die zo enorm afhankelijk is van de rest van de spelers om leuk te zijn dat het mislukt is.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ChojinZ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:07:
[...]

Jup!

[...]

[...]

Ja, uhhh.... wat is het nou? ;)
Of die game mode nu positief uitpakt voor je stats of niet, boeien? 8)7 Alsof stats alles zijn... Moest iemand mij ooit aanspreken over het feit dat bepaalde stats niet denderend zijn, tja, ik test alle game modes uit. En als blijkt dat daar 'n leuke tussenzit waarbij het niet helemaal zo 'prettig' is voor je stats, pech.

Ik word dagelijks hard gespawnraped en het komt ook veel voor dat ik spawn op 'n squadmate waarna die over 'n mijn rijdt of zo. Je kan er toch niets aan doen, fuck stats.

• ChojinZ
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:10:
Het is leuk om te doen zolang je vanaf het begin af aan vol mee speelt en dus niet achterop raakt en de rest niet zo bagger is dat jij met de moeilijke wapens moet spelen als zij spraynpray kunnen doen. Het is een game mode die zo enorm afhankelijk is van de rest van de spelers om leuk te zijn dat het mislukt is.
Misschien leuk met een wat kleiner aantal spelers? Op papier (kheb de modus nog niet gespeeld) klinkt het wel aardig!
PixelShooter schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:11:
[...]

Of die game mode nu positief uitpakt voor je stats of niet, boeien? 8)7 Alsof stats alles zijn... Moest iemand mij ooit aanspreken over het feit dat bepaalde stats niet denderend zijn, tja, ik test alle game modes uit. En als blijkt dat daar 'n leuke tussenzit waarbij het niet helemaal zo 'prettig' is voor je stats, pech.

Ik word dagelijks hard gespawnraped en het komt ook veel voor dat ik spawn op 'n squadmate waarna die over 'n mijn rijdt of zo. Je kan er toch niets aan doen, fuck stats.
verkeerde quote?

[ Voor 29% gewijzigd door ChojinZ op 12-06-2012 13:13 ]

Snorro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:36:
[...]

Ik vermoed dat ze dit doen door de spawn beacon 'door' of 'in' een muur te plaatsen, ik heb al een paar keer wat recons verdacht bezig gezien, dat zal ik binnenkort eens uit gaan testen als ik daa rhet geduld voor op kan brengen :)

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ChojinZ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:12:
[...]

Misschien leuk met een wat kleiner aantal spelers? Op papier (kheb de modus nog niet gespeeld) klinkt het wel aardig!

[...]

verkeerde quote?
Meh :P

• ChojinZ
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Ik vermoed dat ze dit doen door de spawn beacon 'door' of 'in' een muur te plaatsen, ik heb al een paar keer wat recons verdacht bezig gezien, dat zal ik binnenkort eens uit gaan testen als ik daa rhet geduld voor op kan brengen :)
YouTube: Bf3 glitches metro
Ja dus..... :>

[ Voor 14% gewijzigd door ChojinZ op 12-06-2012 13:15 ]

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:25
ye-roon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:05:
Ik weet niet of het geplaatst is, maar heeft er iemand een link naar een stream van iemand die nu CQ aant spelen is? Ik moet iets hebben om de werk dag door te komen :)

Oh en premium voor 50, veel te veel, lang leve het internet :)
http://www.twitch.tv/wormholewizard

dit is wel een goede speler (speelt nu ook CQ(pc))

tip; zet hem op 720p ipv 720p+, of lager

[ Voor 6% gewijzigd door Minaaj op 12-06-2012 13:22 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Minaaj schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:21:
[...]

http://www.twitch.tv/wormholewizard

dit is wel een goede speler (speelt nu ook CQ(pc))

tip; zet hem op 720p ipv 720p+, of lager
tyvm

• Rann
bloodlynx schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:36:
[...]

Er is niet eens bekend wat de extra content drops zijn, dus knap dat je het al weer he. Daarnaast kan je al wat 100x is aangegeven voor 30 euro premium halen. En ja je bent inderdaad dom als je een totaal pakket goedkoper kan krijgen en dan met het argument komt dat de filmpjes niks boeien, die boeit niemand niet. Wel de special events en de bonus content drops(what ever dat mag wezen).
Inderdaad, je weet niet wat de bonus content drops zijn ;) Terzijde, de 30€ is alleen met CC, ben benieuwd hoeveel mensen ineens iets extra's op hun afrekeningen hebben staan met al die onbeveiligde proxies...

Maar daarnaast, ik ga ook gewoon voor de 4x 13 euro, mochten de DLC's wat aan zijn.. Verder skins die nog steeds resetten / bonus xp weekend.. Who cares about that? Als je éénmaal alle unlocks hebt maken die xp weekends ook niets meer uit...
Echt DICE, klote developer. Geen fatsoenlijke spawnplekken, geen fatsoenlijke spawnprotectie en nog steeds praktisch altijd fall damage. Dat werkt toch niet in deze mappen?

• bloodlynx
Rann schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:31:
[...]

Inderdaad, je weet niet wat de bonus content drops zijn ;) Terzijde, de 30€ is alleen met CC, ben benieuwd hoeveel mensen ineens iets extra's op hun afrekeningen hebben staan met al die onbeveiligde proxies...

Maar daarnaast, ik ga ook gewoon voor de 4x 13 euro, mochten de DLC's wat aan zijn.. Verder skins die nog steeds resetten / bonus xp weekend.. Who cares about that? Als je éénmaal alle unlocks hebt maken die xp weekends ook niets meer uit...
Het gaat om special events naast de dubbel xp. :)

• evilpin0
They already got yo money yo

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:26
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:35:
Echt DICE, klote developer. Geen fatsoenlijke spawnplekken, geen fatsoenlijke spawnprotectie en nog steeds praktisch altijd fall damage. Dat werkt toch niet in deze mappen?
Spawnprotectie werkt prima?
Gungame moet je van houden of niet, maar vel wezelijker, hoe bevalt conquest domination met 16/24/32/64 spelers?

• Sagaris
vinom schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Spawnprotectie werkt prima?
Ja? Want ik heb ook een aantal keren gehad dat ik in no time dood was na dat ik gespawnd was, zonder dat ik mezelf verplaatst heb.

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Als mijn computer het vandaag doet ga ik beginnen met BF3 ^^ Zijn er dingen die ik als 1e moet gaan doen of is het gewoon play en neerschieten die handel?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:43:
Gungame moet je van houden of niet, maar vel wezelijker, hoe bevalt conquest domination met 16/24/32/64 spelers?
Ik speelde Conquest Domination. Dat is gewoon bagger, met 24 man is het al constant gebackraped worden omdat er iemand achter je spawnt of zelf weer tussen vier vijanden spawnen. Conquest Domination is TDM met als verschil dat er 3 punten zijn waar mensen af en toe naar toe lopen.
Nee.

• bloodlynx
Wat is scrap metal toch een geweldige map :D
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Ik speelde Conquest Domination. Dat is gewoon bagger, met 24 man is het al constant gebackraped worden omdat er iemand achter je spawnt of zelf weer tussen vier vijanden spawnen. Conquest Domination is TDM met als verschil dat er 3 punten zijn waar mensen af en toe naar toe lopen.
Random spawns?? Je spawnt toch alleen op vlaggen/base/squadmates?

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Phyxion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Volgens mij heeft een heel groot gedeelte van de community anders al Premium, ik had gister ook even BF3 gespeeld en ik werd alleen maar gekilled door mensen met Premium :P
Ik werd anders gisteren nog geknifed door iemand met zo'n non-Premium botermesje - awkward!!! :$ :+

---

• bloodlynx
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Als je nog maar een vlag hebt spawnt alles op elkaar en is het wel heel makkelijk om alles te killen.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dit is een grappige bug :X.

Hopelijk kan dit snel gefixed worden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Nee, je spawned random of op je squadmate.

Echt die tyfus jackhammer. Haal dat klote ding uit het spel als je hitreg niet op orde is. Twee schoten op 2 meter afstand, ik stond stil en die ander ook, had z'n rug naar mij toe. Hitmarks? Nee.

En die enorme afhankelijkheid van je teammates bij Gun Master... sucken je teammates ballen dan krijgt de enemy razendsnel punten en lopen ze enorm op je voor qua wapens. Dat haal je nooit meer in. Leuk hoor, twee man op hoogste level en de rest op de helft.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 12-06-2012 14:01 ]

Ik haat mijn internet verbinding. ;(

Einde rant...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

+
evilpin0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:04:

Achter wat mij gewoon irriteert is; Dice, ik speel geen bf3 meer maar vanwege een finale van een cup oid aankomende donderdag ben ik opgeroepen en de reden hoezo ik gestopt ben met bf3 is nog steeds aanwezig; Dice die het spel niet goed gebalanceerd krijgt en telkens alles overhoop gooit, bugs niet fixed en nieuwe bugs introduceert en maanden wacht met fixen.

Dan wel premium gaan verkopen, zou mij indien het mij echt zo boeien gigantische pissed maken. Gelukkig heb je de keuze gewoon wat anders te spelen

Maar ik pakte dit topic pas weer op, zal ongetwijfeld al teveel over gediscussieerd zijn
Echt zoo mee eens d:)b

Geld boeit me niet : Gebrek aan patches NOG STEEDS sinds BF1942 is echt te triest voor woorden :|

Gisteren nog een hele zooi glitchers @ Karkand (ik dacht effe kijken of het leuker speelt in een andere game mode. Speel het anders nooit!) die gewoon alle lol uit de ronde halen :/
+
Snorro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:19:
Was geloof ik geen Engineer, lekker dat dat duidelijk staat aangegeven.. Not.
Ik snap niet dat mensen dat steeds niet zien... kijk eens goed alles door : Heel veel dingen kan je combineren in 1 poging !!
Dus al die oude bugs sinds release en de Bèta zijn er nog niet uit ?! Geweldig...
Snorro schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:47:
Dat is het mooie van een game zonder stats onzin : Iedereen speelt gewoon en heeft 9 van de 10 keer meer lol :Y)
Rann schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:31:
Verder skins die nog steeds resetten / bonus xp weekend.. Who cares about that? Als je éénmaal alle unlocks hebt maken die xp weekends ook niets meer uit...
100% mee eens :) Snap ook die lvl 100 gasten niet... doe lekker rustig aan :P
Moet je eens stoppen met ze geld toeschuiven... misschien leren ze het dan een keer ;)
:D _O- Dat dus !!! LOL!
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:58:
Echt die tyfus jackhammer. Haal dat klote ding uit het spel als je hitreg niet op orde is. Twee schoten op 2 meter afstand, ik stond stil en die ander ook, had z'n rug naar mij toe. Hitmarks? Nee.
Alle sho(i)tty's zijn 1 grote fail helaas :/ Makes me cry... van verdriet dan hé !!

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 12-06-2012 14:04 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Domination met 64 players is echt teveel, een gigantische chaos en overal komen vijanden weg. 40 players is goed te doen.

GunGame was een top mode in CS alleen verpesten ze altijd de laatste levels met sniper rifles, knife en granaten.

ik denk dat ik snel in de top 5 moet komen, me unlock vrijspelen en daarna de andere modes ga spelen.

• bloodlynx
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:08:
Hoe the fuck krijg je een zelfmoord met een jackhammer?
Nou heel simpel als je in de buurt van jezelf schiet ga jij sneller dood dan iemand anders :+

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
https://www.youtube.com/watch?v=-QuTtqmLDZw&feature=player_detailpage#t=139s

Premium? Lekker geld blijven toeschuiven die club :*).

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Tsurany schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:08:
Hoe the fuck krijg je een zelfmoord met een jackhammer?
In gunmaster? Las dat de Jackhammer Frag Rounds heeft in Gunmaster.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Dat zijn geen frags :S Dan hebben ze misschien nieuwe munitie erin gestopt? Fragdartbuck?

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:25
proberen ze Apple na te doen? :9 lijkt er wel op

• bloodlynx
Khoop dat soort filmpjes op battlelog komen }) Heb je meer aan dan dat ze gaan uitleggen hoe iets werkt na een half jaar 8)7
En ja hoor battlelog ligt er weer uit....

[ Voor 4% gewijzigd door bloodlynx op 12-06-2012 14:21 ]

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39

Mechwarrior Online: Flapdrol

Pagina: 1 ... 14 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.