Help!!!! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Alleen moet je dat eigenlijk bij elke server opnieuw doen.
Valt wel wat mee, meestal zal je toch spelen op NL of DE servers (Belgische zijn zeer zeldzaam) aangezien de ping daar het beste is en de verbinding vrij constant.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:23:
[...]

Valt wel wat mee, meestal zal je toch spelen op NL of DE servers (Belgische zijn zeer zeldzaam) aangezien de ping daar het beste is en de verbinding vrij constant.
Er zijn Belgische servers? :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Na ja, ik heb m iets links van het midden gezet en dat werkt grosso modo wel goed.. :)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:24:
[...]

Geen flauw idee, nog nooit gezien maar ik wou voor de zekerheid het contigent Vlaamse Tweakers niet voor het hoofd stoten.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 13-06-2012 14:25 ]

Help!!!! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:25:
Na ja, ik heb m iets links van het midden gezet en dat werkt grosso modo wel goed.. :)
Ik ook, werkt goed zelfs in close quarters wekt het nog. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-12 06:26
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:25:
[...]

Geen flauw idee, nog nooit gezien maar ik wou voor de zekerheid het contigent Vlaamse Tweakers niet voor het hoofd stoten.
Als ik m'n filters er op zet kan ik er 6 vinden :+

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-12 13:04
Ik moet nog alle co-op missies doen (nooit de tijd voor genomen :P), maar matchmaking wilt niet meewerken. Iemand zin in? Baas41

PSN ID: Beest41

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:24

superwashandje

grofheid alom

DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:24:
[...]

die zijn vast niet op het internet aangesloten...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Help!!!! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Alleen moet je dat eigenlijk bij elke server opnieuw doen.
hmmm, toch maar is aanpassen dan, ik word gek van die interp bs :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:00
nero355 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:35:
[...]

Werkt voor geen meter met de MK3A1 en M1014 niet : Alsof ik met Airsoft kogels zit te schieten !!

Alleen tegenstanders met lage HP of op maximaal 3 meter of zo gaan neer :/
Ik weet niet hoe dat na de patch is maar voor de patch lagen ze zo neer. Wel aim down sight dan want anders mis je teveel kogels. Al blijft het feit dat een PDW in deze gevallen beter is.

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

argon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:17:
Gunmaster is inderdaad een beetje een faal.

Het enige wat ik irritant ga vinden is dat er straks heel veel c4 on flag gebruikt zal worden. Gister al veel tegengekomen in de conquest domination mode.
Hier ben ik schuldig aan. Had 10 kills nodig, dus c4 bij de vlaggen was het makkelijkst.

Defused

Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Maar ik heb er maar 5 ... :')
(ben ook niet echt van plan een frequente uploader te worden)
Dan heb je wel hele trouwe subscribers ;).
Edit: Kan trouwens ook zijn dat iemand je link als favoriet heeft aangegeven op zijn youtube pagina. En dat je via zijn youtube page views hebt gekregen.
SCARfaceE schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:30:
Ik moet nog alle co-op missies doen (nooit de tijd voor genomen :P), maar matchmaking wilt niet meewerken. Iemand zin in? Baas41
Kunnen ze samen wel doorlopen, D3formed is is me nickname. Speel wel alleen 's avonds :)
Zal je vanavond (na voetbal, natuurlijk) even toevoegen!

[ Voor 54% gewijzigd door Defused op 13-06-2012 15:11 ]

superwashandje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:31:
[...]

die zijn vast niet op het internet aangesloten...
80% van de Belgische ICT-infrastructuur hier werkt nog met rooksignalen om bits en bytes door te sturen.
Wegens de slechte weersomstandigheden geraken de rookpluimen jammer genoeg niet tot in Nederland. Bijgevolg zijn er weinig Belgische servers te vinden... M'n excuses :$
Help!!!! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:
[...]

Ik heb BF1942, BF2 ook zeer veel gespeeld en alhoewel ik BF3 leuk vind, haalt het ook bij mij niet de fun van voornoemde spellen. Dit komt gewoon puur door de accenten die DICE en EA leggen, hoe ze het spel laten evolueren.

Sommige dingen zijn ook enigzins overmijdbaar. Neem graphics. Ik ben een graphicswhore dus enerzijds zijn de GFX van BF3 supermooi. Anderzijds vind ik dat spelers wel veel moeilijker/ minder snel zichtbaar zijn dan in BF2. Maar je kunt ook niet verwachten dat ze BF2 graphics uitbrengen.

Commander, waypoints etc zijn echter dingen die voor mij veel lol brachten in BF2 en die er willens en wetens uitgesloopt zijn. :(
je moet de brightness wel omhoog zetten zodat je overal alles goed kunt zien, standaard is het gewoon te donker ( wel mooi, maar donker)
Speel gewoon op low settings met Digital vibrance aan (geen FXAA en files aan te passen, gewoon je videokaart zijn werk laten doen) en werkt geweldig.

@Nero355 1850 uur in BF2 had ik ook ongeveer, alleen tegenwoordig brengen ze om het jaar een nieuwe versie uit en dat vindt ik zo jammer. ik was blij met het bericht dat de laatste DLC in 2013 ging komen, zodat ik zeker nog een jaar vooruit kan. daarna komt weer BF4 maar ik zie liever 1 game helemaal doorgroeien dan steeds een nieuwe deel te gaan kope (daarom heb ik zo hekel aan CoD gekregen sinds MW2)
ik heb zelf 4000+ uur in TF2 zitten een game die 4,5 jaar oud is en nog steeds geupdate wordt en niet gepraat wordt over een nieuwe opvolger ( Valve <3)
Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:21:
[...]

Maar ik heb er maar 5 ... :')
(ben ook niet echt van plan een frequente uploader te worden)
ik heb er ook 5 :O en heb er al tijden niks meer op gepost, omdat het renderen nooit goed gaat.
ik kies dan voor 720p en dan is de kwaliteit nog steeds bagger. iemand een goed programma om te renderen ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:05:
[...]

80% van de Belgische ICT-infrastructuur hier werkt nog met rooksignalen om bits en bytes door te sturen.
Wegens de slechte weersomstandigheden geraken de rookpluimen jammer genoeg niet tot in Nederland. Bijgevolg zijn er weinig Belgische servers te vinden... M'n excuses :$
>:)

Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:05:
[...]

Zolang jullie brouwerijen maar aangesloten zijn op bronwater is er niets aan het handje. Hier wordt nu ook weer genoten van een pareltje uit Puurs!

Maar goed, een BF3 server hosten in BE zal met al die (ronduit belachelijke) datalimieten wel redelijk in de kosten lopen vergeleken met NL.

ps. Zijn jullie Belgische GoTters nu voor NL of DE vanavond?

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:26
Phyxion schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, client side hitregistratie is veel beter dan server side omdat je dan ook raakt wat je ziet. Het is soms wat vervelend dat je dood gaat wanneer je om een hoekje gaat, maar je moet maar zo rekenen dat het ook in jouw eigen voordeel is.
het is alleen in je voordeel als je op een lagger schiet.

als je een lagger bent is het in je voordeel omdat het bij iedereen gebeurt, niemand kan dus dekking zoeken als ie geraakt wordt.

anyway, het is niet puur vanwege clientside hit detection, serverside met lag compensation zou hetzelfde effect hebben.

De enige manier om het "om het hoekje doodgaan" te stoppen is om iedereen met een hoge ping uit de server te schoppen. Ik merk "om het hoekje" al bij gasten met 90 ping, je moet dus echt bij 50 al kicken denk als je een server helemaal zonder wil.

Ik snap trouwens niet waarom er geen games meer lijken te zijn die gewoon helemaal geen lag compensation hebben, gewoon serverside detection, en als je een hoge ping hebt moet je maar een meter extra voor je doel mikken. met pings van ver onder de 30ms wat tegenwoordig gebruikelijk is zal dat al geen probleem zijn. vroegah lukte het met 100ms ook.

[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 13-06-2012 15:34 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Zucht, het is al begonnen: Elke server vol met C4 spammende supports.
De enige oplossing is om op elke vlag een noobtube te poppen..

• unfor
Als je er een weet, lemme know!
32P is overigens een te grote chaos, ik speel alleen 8v8 nu.

• argon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-11-2021
unfor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:32:
Zucht, het is al begonnen: Elke server vol met C4 spammende supports.
De enige oplossing is om op elke vlag een noobtube te poppen..
Hier was ik al bang voor. De volgende DLC kan niet snel genoeg komen.

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:32
Gewoon 3 c4's in een ammo boxje gooien(zodat je ze niet ziet) bij een punt wat gecapped gaat worden, loopt hele enemy team naar ammo box toe en click.

Boom.

• unfor
Minaaj schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:36:
Gewoon 3 c4's in een ammo boxje gooien(zodat je ze niet ziet) bij een punt wat gecapped gaat worden, loopt hele enemy team naar ammo box toe en click.

Boom.
Ehm ja dat doet iedere mongool dus al, daarom pop ik op elke flag een tube.
Krijg je wel gigantisch veel anti-expl ribbons van, dat dan weer wel :/

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 13-06-2012 15:37 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
IRNV erop zetten, die ziet C4 toch nog wel.

Edit: als je toch gaat bannen doe dan mensen die gaymores gebruiken. C4 zijn nog stuk meer opties tegen.

[ Voor 55% gewijzigd door Sissors op 13-06-2012 15:42 ]

mensen die C4 gebruiken op de flags gelijk een BAN geven, nee geen kick gewoon een ban op heel CQ.
dat soort zielige persoontjes moeten ze hard aanpakken.

• DaanDH
  • Laatst online: 20-05 20:37
Hoezo een ban?
C4 is er toch voor om kills te maken? Een tactische kill?
Waarom zou je ze dan niet daar neerleggen als je weet dat daar veel mensen gaan staan/zitten/liggen?

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:00
Ondanks nog kleine flaws enzo , vind ik dit toch wel een heel erg geslaagde DLC !

Ik vermaak me er prima mee , en vind t ook wel is lekker al die Close combat actie !
En ik moet zeggen dat ik de maps echt heel goed vind !!!

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Verwijderd

Claymore + ammo box blijft superieur.
Speelde daarnet een potje Wake Island en het was gelijk weer een airrape... Op CQ kun je ook hard verliezen, maar dan heb je iig nog het gevoel dat je iets kunt doen, ergens wel fijn. Zonder fatsoenlijke auto-balance (van DICE, gratis) gaat Armoured Kill wsl dus ook een drama worden.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:41:
mensen die C4 gebruiken op de flags gelijk een BAN geven, nee geen kick gewoon een ban op heel CQ.
Ik hoop dat mijn sarcasme meter stuk is?
DaanDH schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:42:
Hoezo een ban?
C4 is er toch voor om kills te maken? Een tactische kill?
Waarom zou je ze dan niet daar neerleggen als je weet dat daar veel mensen gaan staan/zitten/liggen?
C4 is bedoelt om muren eruit te blazen of om tanks te vernietigen, niet om vlaggen me vol te spammen en easy kills krijgen. er is niks tactisch aan een C4 kill op een vlag waar iedereen naar toe gaat. je weet gewoon dat het altijd een kill is zonder na te denken

Defused

Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:41:
Nah vind ik niet, het is tactisch. Volgende keer gewoon goed kijken voordat je de vlag over wilt nemen.

Verwijderd

Moet een sniper die een vlag in de gaten houdt ook gebanned worden? En iemand die een vlag blijft verdedigen dan ook maar?
Tuurlijk, het is laf, maar wel gewoon een valide tactiek. Als je merkt dat je steeds gekilled wordt door C4 op vlaggen, dan moet je mss maar wat voorzichtiger zijn.

@Hieronder: geen last van hoor. Kan geluk zijn van mijn kant, maar ik ben er nog maar één tegen gekomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2012 15:48 ]

• unfor
Defused schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Nah vind ik niet, het is tactisch. Volgende keer gewoon goed kijken voordat je de vlag over wilt nemen.
Het probleem is, elke server heeft momenteel meerdere C4 spammers.
Elke vlag ligt er bezaaid mee.

• DaanDH
Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:46:
[...]

C4 is bedoelt om muren eruit te blazen of om tanks te vernietigen, niet om vlaggen me vol te spammen en easy kills krijgen. er is niks tactisch aan een C4 kill op een vlag waar iedereen naar toe gaat. je weet gewoon dat het altijd een kill is zonder na te denken
Je kan ook uitkijken voordat je een vlag gaat overnemen?
Ik vindt het in iedergeval nergens op slaan dat mensen die C4 gebruiken gelijk een ban moeten hebben :/
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:47:
Moet een sniper die een vlag in de gaten houdt ook gebanned worden? En iemand die een vlag blijft verdedigen dan ook maar?
Tuurlijk, het is laf, maar wel gewoon een valide tactiek. Als je merkt dat je steeds gekilled wordt door C4 op vlaggen, dan moet je mss maar wat voorzichtiger zijn.

@Hieronder: geen last van hoor. Kan geluk zijn van mijn kant, maar ik ben er nog maar één tegen gekomen.
snipers zie je zitten en kan je zo killen.
campers zijn irritant, maar zijn ook dood te krijgen
C4 heeft een groot bereik en je kan ze niet weg halen.
want als je ze weg wilt halen sta je op de vlag en blaast hij ze op
er op schieten heeft geen effect
granaat erop gooien, is ammo verspilling

C4 smijters moeten optiefen van CQ. C4 hoort daar gewoon niet thuis, gebruik je het op zo'n map ben je gewoon sneu bezig.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• DaanDH
Ik vindt jullie reactie een beetje overdreven. Een granaat zou dan ook niet meer mogen? Want die heeft ook een best groot bereik...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:51:
C4 smijters moeten optiefen van CQ. C4 hoort daar gewoon niet thuis, gebruik je het op zo'n map ben je gewoon sneu bezig.
http://battlelog.battlefi...iba-Tower-No-M320-C4-RPG/

Zonder C4. Gister 1 potje gespeeld met 1000 tickets. Duurt ongeveer 20 minuten en had 20K score volgens mij.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Het is gewoon dat ze er last van hebben, oftewel ''mama ze doen het weer'' gehalte...

Gewoon uit je doppen kijken waar je loopt, ik ben namelijk geen 1x door C4 gekilled in CQ.

• Ramsey
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-12 19:30
Je mag vanaf nu gewoon geen wapens meer gebruiken, omdat deze mensen vermoorden. Knifes gebruiken is ook verboden, die zijn ook veel te OP. Vanaf nu krijgt iedereen een verzameling smokegrenades en voor de rest niets.
Mensen, bedenk je wel waarom mensen daar allemaal C4 gooien. Het heeft iets met de LSAT te maken...

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

inderdaad, die assignments zijn gewoon te ghey. en al helemaal als je zo gedwongen word om met klote wapens/tactieken te spelen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Facenoise
superwashandje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:58:
inderdaad, die assignments zijn gewoon te ghey. en al helemaal als je zo gedwongen word om met klote wapens/tactieken te spelen.
Je kan ze ook niet doen, M16A3 of M4A1 komen net zo goed mee. Dat gezeik ook altijd.
DaanDH schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:53:
Ik vindt jullie reactie een beetje overdreven. Een granaat zou dan ook niet meer mogen? Want die heeft ook een best groot bereik...
C4 is campen in een hoekje en zodra je de vlag van kleur ziet veranderen op een knopje drukken. Gewoon zwaar gay, geen skill voor nodig. Doordat die vlaggen een enorm kleine cap radius hebben weet je zeker dat je wel een kill maakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Je kan ze ook niet doen, M16A3 of M4A1 komen net zo goed mee. Dat gezeik ook altijd.
ik doe ze ook niet (als ik ze toevallig binnenhaal ok...die van b2k heb ik ook nog niet hoor) maar andere mensen wel...daar ging het juist om. dat gezeik op het gezeik ook altijd :P

• Facenoise
Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:03:
[...]

C4 is campen in een hoekje en zodra je de vlag van kleur ziet veranderen op een knopje drukken. Gewoon zwaar gay, geen skill voor nodig. Doordat die vlaggen een enorm kleine cap radius hebben weet je zeker dat je wel een kill maakt.
Dan gooi je er toch een granaat neer, ook geen skill voor nodig, en is het probleem opgelost.

En je hoeft er niet voor te campen, je kan ook vrolijk door rennen en als je ziet dat hij van kleur veranderd gewoon klikken, ik doe het zelf niet mocht je dat denken.
superwashandje schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:07:
[...]

ik doe ze ook niet (als ik ze toevallig binnenhaal ok...die van b2k heb ik ook nog niet hoor) maar andere mensen wel...daar ging het juist om. dat gezeik op het gezeik ook altijd :P
Precies, zelfde als mij. Leuk als ik het haal tijdens het spelen maar ik ga er niet speciaal me uitrusting voor aanpassen. Ik koop nog liever de unlock everything,

[ Voor 27% gewijzigd door Facenoise op 13-06-2012 16:08 ]

Verwijderd

[...]

ik lees hier vaak alleen maar mee, maar hier wil ik toch ff op reageren.. je kunt namelijk C4 ook normaal gebruiken.. gewoon een kwestie van de flag er mee vol plakken (of andere gedeeltes in de map) en vervolgens naar de volgende flag om deze te cappen ga je dood dan is dat jammer van je C4, of je ziet inderdaad de flag die je zojuist al gecapped had knipperen dan is dat toch gewoon goed gebruik maken van C4 of niet??
[...]

C4 in een hoekje leggen op metro en wachten op mensen om die op te blazen als ze de hoek omlopen is dat ook Tsurany. ;)
Jerk...

Mensen, doe niet zo moeilijk erover en gooi een granaat naar een cappunt voordat je gaat cappen. Dit doe ik al sinds het begin en ik ben nog niet opgeblazen in QC. Mensen gaan pas klagen als ze geownt zijn, hiervoor is het geen probleem. ;)

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik gooi meestal een nade op de de flag. Heb wel vaak een anti explosives ribbin gehad daardoor :D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:07:
Dan gooi je er toch een granaat neer, ook geen skill voor nodig, en is het probleem opgelost.
Dat doe ik ook en ik ga er dan ook niet dood door. Maar blijft het alsnog wel een extreem laffe tactiek die in zulke kleine mappen gewoon niet past.

Waarom werkt een shotgun hitreg wel met ADS en zonder totaal niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2012 16:10 ]

• Ramsey
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-12 19:30
Maar geeft jou wel meer punten, door de anti-explosive ribbons. Dat is toch een pluspunt
Ramsey schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:55:
Je mag vanaf nu gewoon geen wapens meer gebruiken, omdat deze mensen vermoorden. Knifes gebruiken is ook verboden, die zijn ook veel te OP. Vanaf nu krijgt iedereen een verzameling smokegrenades en voor de rest niets.
zoals tsurany zegt, op kleine maps moet je gewoon geen C4 toelaten, het verpest gewoon de game.
erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:54:
Het is gewoon dat ze er last van hebben, oftewel ''mama ze doen het weer'' gehalte...

Gewoon uit je doppen kijken waar je loopt, ik ben namelijk geen 1x door C4 gekilled in CQ.
ik ben ook nog niet door een C4 gekilled, maar als ik mensen nu al hoor praten dat ze zich eigen super pro vinden met C4 kills, dan mogen ze echt opzouten, het is gewoon heel erg sneu.
DaanDH schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:53:
granaat zie je aankomen, je gastje schreeuwt dus je weet dat je weg moet gaan, granaat blinkt volop in je scherm, bij C4 moet je het eerst spotten en kan je gewoon niks tegen doen.
[...]

Precies en daar zit heel het probleem.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:07:
[...]

ik lees hier vaak alleen maar mee, maar hier wil ik toch ff op reageren.. je kunt namelijk C4 ook normaal gebruiken.. gewoon een kwestie van de flag er mee vol plakken (of andere gedeeltes in de map) en vervolgens naar de volgende flag om deze te cappen ga je dood dan is dat jammer van je C4, of je ziet inderdaad de flag die je zojuist al gecapped had knipperen dan is dat toch gewoon goed gebruik maken van C4 of niet??
Zucht wat zeggen we nu net, dat is juist het probleem !! C4 op een vorige vlag zetten, hee hij knipperd BOOM kill Wauw mama ik ben super pro omdat ik skilloos ben !!
DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:07:
[...]

C4 in een hoekje leggen op metro en wachten op mensen om die op te blazen als ze de hoek omlopen is dat ook Tsurany. ;)
Jerk...

Mensen, doe niet zo moeilijk erover en gooi een granaat naar een cappunt voordat je gaat cappen. Dit doe ik al sinds het begin en ik ben nog niet opgeblazen in QC. Mensen gaan pas klagen als ze geownt zijn, hiervoor is het geen probleem. ;)
een granaat verspillen voor een camper terwijl je granaten beter kunt gebruiken om te horen of iemand in een kamer zit. je hebt maar 1 granaat en dan heb je nog 3 vlaggen die je moet cappen.

• Facenoise
Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:09:
[...]

Dat doe ik ook en ik ga er dan ook niet dood door. Maar blijft het alsnog wel een extreem laffe tactiek die in zulke kleine mappen gewoon niet past.
Omdat jij het niet gebruikt zeker? Maar goed, weer een agree to disagree... :+

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:31
[...]

Net als rondlopen met een shotgun, das ook laffe tactiek. Want 1 shot is vaak 1 kill en op CQ zit je dan weer te wachten dat je weer kan spawnen op een klote spawnpoint.

Niet dat ik het erg vindt, als ze gaan shotgunnen own ik ze nog door te knifen. Dan verliezen we het potje maar dan heb ik mijn gram iig gehaald.

discogs

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Heb dan zo te horen geluk gehad. Tot nu toe (per toeval, dus stond niet in de server name) alleen nog maar op no-explosives CQ servers geweest. :)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:12:
[...]

Omdat jij het niet gebruikt zeker? Maar goed, weer een agree to disagree... :+
Nee, omdat het een tactiek is waarbij je zonder enige vorm van skill kills maakt. Het is hetzelfde als in een vliegtuig zitten en op infantry gaan schieten. Laffe manier van killen omdat je daar veilig op een enorme afstand zit en de ander de death nooit aan ziet komen.
Ramsey schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:11:
Maar geeft jou wel meer punten, door de anti-explosive ribbons. Dat is toch een pluspunt
Wat boeit mij die punten? Als je level 45 bent heb je geen punten meer nodig.

• DaanDH
[...]

Dus jij schiet ook niemand in ze rug als je die weg ziet rennen?
Zou ik namelijk ook erg laf vinden omdat die de kogels niet ziet aankomen..

Verwijderd

Als assault (die uber-pro classe die beter is dan alle andere) C4 had gehad, dan liep Tsu er ook wel mee rond :)

• Facenoise
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:13:
Als assault (die uber-pro classe die beter is dan alle andere) C4 had gehad, dan liep Tsu er ook wel mee rond :)
DaanDH schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:13:
[...]

dat dus.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:13:
Nee. Wat is dat voor domme opmerking? Speel vaak genoeg support en gebruik C4 nooit op die manier.
DaanDH schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:13:
Totaal andere situatie, daar kan die speler enorm veel invloed op uitoefenen door om zich heen te kijken. C4 kan je niks tegen doen behalve preventief granaten blijven spammen, dat is geen speelstijl die bij CQ hoort.

Net een potje gehad waarbij iedereen enkel vuurwapens en granaten gebruikt, dan is het gewoon vele malen leuker om te spelen.

[b]Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:11:[/b

een granaat verspillen voor een camper terwijl je granaten beter kunt gebruiken om te horen of iemand in een kamer zit. je hebt maar 1 granaat en dan heb je nog 3 vlaggen die je moet cappen.
Als jij in je eentje 3 vlaggen moet cappen dan is er iets heel erg mis met jou team. ;)

• Facenoise
Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:15:
[...]

Nee. Wat is dat voor domme opmerking? Speel vaak genoeg support en gebruik C4 nooit op die manier.

[...]

Totaal andere situatie, daar kan die speler enorm veel invloed op uitoefenen door om zich heen te kijken. C4 kan je niks tegen doen behalve preventief granaten blijven spammen, dat is geen speelstijl die bij CQ hoort.

Net een potje gehad waarbij iedereen enkel vuurwapens en granaten gebruikt, dan is het gewoon vele malen leuker om te spelen.
Ik ben het wel met je eens dat het flauw is maar toegestaan moet het zeker zijn.
DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Als jij in je eentje 3 vlaggen moet cappen dan is er iets heel erg mis met jou team. ;)
Dat is toch altijd zo! Of in ieder geval zo lijkt het! :+

[ Voor 17% gewijzigd door Facenoise op 13-06-2012 16:19 ]

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Lol, Tsurany raging begint weer. Ik zeg iets, en ik heb gelijk, en iedereen moet het er maar mee eensch zijn.

---RAWE CEEK!!!---

• DaanDH
erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:17:
[...]

Ik ben het wel met je eens dat het flauw is maar toegestaan moet het zeker zijn.
Precies, als je iemand in ze rug schiet kan je ook denken,
Ahh die jongen heeft niet goed om zich heen gekeken, laat hem maar lopen...
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:28:
[...]

Zolang jullie brouwerijen maar aangesloten zijn op bronwater is er niets aan het handje. Hier wordt nu ook weer genoten van een pareltje uit Puurs!

Maar goed, een BF3 server hosten in BE zal met al die (ronduit belachelijke) datalimieten wel redelijk in de kosten lopen vergeleken met NL.

ps. Zijn jullie Belgische GoTters nu voor NL of DE vanavond?
Je moet is Witkap proberen ;) (als je dat ergens kan vinden... Buiten in mijn provincie Oost-Vlaanderen, vind je het ook niet zo snel in Belgische cafés)
Dat bier wordt op een kilometertje van m'n huis gebrouwen!
Afbeeldingslocatie: http://www.receptjes.be/pics/bieren/witkap_pater_tripel.jpg

Ik duim voor NL oOo
Braaf. :+
NoFearCreations schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:18:
Lol, Tsurany raging begint weer. Ik zeg iets, en ik heb gelijk, en iedereen moet het er maar mee eensch zijn.
Pak gewoon wat popcorn en geniet van de show. :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-06-2012 16:20 ]

NoFearCreations schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:18:
Ga je het op dat niveau spelen? Ik kwam niet met het punt en de rest doet net zo goed z'n best zijn gelijk te halen, zelfs op vrij afzeikerige manieren.
Kom jij dan puur hier om mij af te kunnen zeiken? Of ben je echt zo kortzichtig dat je niet in ziet dat deze discussie niet enkel door mij gevoerd wordt en de rest net zo goed aan deze discussie deelneemt?

Verwijderd

C4 op een flag is gewoon zo laag. Kan niet triester.

• Facenoise
*plakt C4 op een vlag*

En hard wegrennen voor het GoT team, voordat ik aan de schandpaal genageld word.

Oke, kunnen we dan nu een volgend onderwerp pakken?

• haarbal
Oh god, krijgen we weer zo'n verhitte discussie met elke 3 seconden een post.

doe iets nuttigs en bump dit
http://battlelog.battlefi...view/2832654348066437536/

en vote hier
https://getsatisfaction.c...eld3/topics/kick_for_ping

als zo'n autokick for ping topic al bestaat of het stiekem al mogelijk is hoor ik het graag

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 13-06-2012 16:29 ]

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-12 15:08
Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:13:
[...]

Nee, omdat het een tactiek is waarbij je zonder enige vorm van skill kills maakt. Het is hetzelfde als in een vliegtuig zitten en op infantry gaan schieten. Laffe manier van killen omdat je daar veilig op een enorme afstand zit en de ander de death nooit aan ziet komen.
Slecht argument. Met een shotty rond lopen in CQ vergt ook geen skill. Netzoals nade spammen. Of claymores plaatsen.
Daarnaast snap ik niet precies wat je met "laf" bedoelt. Het is toch de bedoeling om elkaar te killen? Hoe je dat doet maakt dan toch niet uit?

Ik denk dat jij er gewoon niet mee weet om te gaan en dat je daarom zeurt. Want dat doen whiners wel vaker: zeuren over zaken waar ze niet mee om weten te gaan. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
C4 op vlag kan je stuk meer tegen doen dan claymore, dan is het gewoon boem dood. C4 op vlag kan je van afstand uitschakelend, claymore om een hoekje niet.

Pak m416 (of je fav assault rifle met underslung), IRNV en nog iets (ik zou in CQ een flash suppressor nemen), en m320. Zie je C4 erop zitten, gooi een m320 erop. Kost je geen tijd.

Ja het is niet zo lekker als een RDS/holo als je snel wilt scopen, aan andere kant heb ik ook genoeg vuurgevechten in kantoren gehad op CQ waarbij het door destruction één grote chaos werd, en je met IRNV een stuk beter doelwitten kon zien. (Daarbij helpt het dat volgens DICE een exploderende auto minder warm is dan een mens :D)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik bedoelde meer op de manier waarop je discussieert. Gelijk vol in de aanval.
Hele discussie kan me gestolen worden, speel al 5 weken geen bf3 meer, heb ook geen CQ en/of premium.

Kijk in September? wel weer, als die grote mappen uit komen?

---RAWE CEEK!!!---

• Facenoise
hahaha 1 van je betere plaatjes! Me collega's keken op door me lach! :p
ChojinZ schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:22:
Slecht argument. Met een shotty rond lopen in CQ vergt ook geen skill. Netzoals nade spammen. Of claymores plaatsen.
Een nade spam betekent dat je in de combat zit, dat kan je niet vanaf een hoekje doen. En met een shotgun lopen vergt wel degelijk skill.
Daarnaast snap ik niet precies wat je met "laf" bedoelt. Het is toch de bedoeling om elkaar te killen? Hoe je dat doet maakt dan toch niet uit?
Maakt mij dus wel uit. Ik vind het geen zak aan als een paar in de hoek liggende kleuters met C4 aan het spelen zijn. Dat is niet de intentie van close quarters en haalt alle actie uit het spel.
Ik denk dat jij er gewoon niet mee weet om te gaan en dat je daarom zeurt. Want dat doen whiners wel vaker: zeuren over zaken waar ze niet mee om weten te gaan. ;)
Kunnen we die opmerking achterwege laten? Ik kan er prima mee omgaan want ik wordt er praktisch nooit door gekilled. Dat betekent echter niet dat ik geen mening heb over zulke zaken.

Ik ambieer een spel waarbij risico gelopen moet worden om iets gedaan te krijgen. Waarbij elke kill verdient moet zijn en waarbij je met elke kill die je maakt ook de kans hebt om dood te gaan. C4 en in een hoekje schuilen voegt daar niks aan toe en haalt voor iedereen de spanning uit het spel.

Kwam net ook weer zo'n figuur tegen. Wilt z'n C4 dumpen en in een hoekje liggen. Ik hoor dat hij C4 schreeuwt dus hij kreeg een instant kogel in z'n gezicht. Betekent niet dat ik, omdat ik er kennelijk wel mee om kan gaan, het alsnog niet verwerpelijk vind.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2012 16:29 ]

Weet iemand hoe het feitelijk zit met bullet deviatie of bullet spread enzo in BF3? Is er een verschil tussen full auto schieten of burst schieten met een low-recoil weapon, met betrekking tot deze parameters?

Want ik ben gewoon van zelfs bij low-recoil weapon (bv de M16A3) te bursten, ook al zou ik full auto kunnen werken en kan ik zo perfect de crosshair op het target houden.
Is er dus een verschil qua accuracy als je in full auto of in bursts schieten met zo'n low-recoil weapon?
erikvandenberg schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:24:
[...]

hahaha 1 van je betere plaatjes! Me collega's keken op door me lach! :p
Mission accomplished ;)

• haarbal
maar het is toch leuk om te trollen met c4?

tactiek en proberen te winnen moet je gewoon bewaren voor conquest large, die close quarters gaat toch nergens over.

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:41
Full auto verhoogt wel de spread na een tijdje volgens mij. Aan de andere kant heb je bij bursts meer last van de 1st shot recoil multiplier..
Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:29:
Weet iemand hoe het feitelijk zit met bullet deviatie of bullet spread enzo in BF3? Is er een verschil tussen full auto schieten of burst schieten met een low-recoil weapon, met betrekking tot deze parameters?

Want ik ben gewoon van zelfs bij low-recoil weapon (bv de M16A3) te bursten, ook al zou ik full auto kunnen worden en kan ik zo perfect de crosshair op het target houden.
Is er dus een verschil qua accuracy als je in full auto of in bursts schieten met zo'n low-recoil weapon?
Ja, de eerste paar schoten zijn altijd het accuraatst. Ga je over op full auto krijgt je wapen geen kans om naar de rust fase te komen waarbij de eerste kogel weer het meest nauwkeurig is. De vraag is echter of je dit in de praktijk gaat merken op relatief korte afstand aangezien full auto met de echt nauwkeurige wapens dan alsnog nauwkeurig genoeg is om de kogels op dezelfde plek te plaatsen.
Maar kies een mooie muur uit en test het.

Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:29:

Want ik ben gewoon van zelfs bij low-recoil weapon (bv de M16A3) te bursten, ook al zou ik full auto kunnen worden en kan ik zo perfect de crosshair op het target houden.
Ja, elk wapen heeft een bullet spread getal dat bij elk schot word opgeteld.
Ik pak even een voorbeeld tussen een AR en een carbine.
De M416 heeft een spread van 0.2 en de G36C heeft 0.4. Dit zijn de standaard getallen van de meeste wapens uit deze klasse. Deze getallen variëren ook zoals je kan zien in wat voor stance je staat. Zo is de G36C beter als je rent en hipfired dan de M416 maar de M416 is veel beter als je stil staat te mikken. ;)

http://symthic.com/compar...None&wep2=G36C&attc2=None

En dan meteen even een voorbeeld waarom ik de F2000 geen fijn wapen vind. Tegen mijn beste AR gezet (M416) zie je meteen het verschil in spread. De F2000 is meer een carbine met veel recoil (meer dan de meeste carbines) dan een AR en daarom vind ik het wapen niks.

http://symthic.com/compar...None&wep2=M416&attc2=None

Ik kan nu overal wel een antwoord op geven, maar dit is al 1 grote slowchat waar geen eind aan gaat komen.
Mensen met weinig skills zullen C4 blijven droppen.
Mensen met skill weten gewoon dat het heel erg triest is.
en de mensen die willen beweren dat ze skill hebben en C4 regelmatig gebruiken om een vlag te verdedigen in deze kleine maps zijn nog triester te noemen.

jullie kunnen wel zeggen, dat je maar een granaat moet gooien op een vlag of dat je beter moet opletten, maar wat is de hoofdoorzaak waarom je C4 op een vlag gaat planten ? Omdat je gewoon weet dat je er genoeg kills mee kan maken en daarmee vervallen alle eerdere opgenoemen zaken als granaten spammen of beter opletten, want als het weinig kills opleverde zal je het het minder vaak gaan doen en is het WEL een tactische manier om een vlag te verdedigen.

@nofear om gelijk tsurany aan te vallen om niks gaat ook te ver, voor het eerst ben ik het ook eens met zijn standpunt en ben ook regelmatig het niet met hem eens, maar om dan zo'n opmerking te maken is wel van een heel erg laag niveau en je verwacht wel enige niveau onder de tweakers.
Dit is niet om tsurany te verdedigen of wat dan ook, maar gewoon het fatsoen te hebben om het niet gelijk op de man af te spelen (ook al realiseer ik me dat dit ook erg persoonlijk gebonden is.)

Tijd voor een andere onderwerp, we joinen wel gewoon een no explosion server zodat we geen last hebben van de c4 noobies ;)

Welke wapen vindt iedereen fijn in de close maps ?
de F2000 doet het lekker, maar ook de aek alleen heeft die wat meer recoil omdat zijn rpm wat hoger ligt.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-12 13:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:39:

Welke wapen vindt iedereen fijn in de close maps ?
de F2000 doet het lekker, maar ook de aek alleen heeft die wat meer recoil omdat zijn rpm wat hoger ligt.
F2000 is inderdaad fijn,aek heb ik gister flink wat potjes mee gedaan,schoot ook wel op moet ik zeggen. scar-h heb ik nooit een lekker wapen gevonden,maar gister ook gebruikt ivm assignment,en ging me ook niet heel slecht af. pdw's gaan ook wel lekker rap natuurlijk :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:39
je kan toch ook gewoon even over de vlag heen rennen zodat de 'noob' met C4 denkt dat je erop zit zodat hij ze laat ontploffen, en dan vervolgens cap jij die vlag gewoon?

of ben je ook zo anti c4-jeeps?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• haarbal
bestaat er al een oud topic op battlelog/getsatisfaction voor een feature om high pings te kunnen schoppen?

Ik kon niks vinden en heb maar wat nieuws aangemaakt.

bump a.u.b, dan kan ik zelf nog wat doorbumpen :P
http://battlelog.battlefi...view/2832654348066437536/

en vote hier plz
https://getsatisfaction.c...eld3/topics/kick_for_ping

ik zal nu even ophouden met spammen :)

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
C4 op de vlag is best handig, nog nooit gedaan, maar goeie tip. Jihad-jeeps doe ik toch wel zodra ik de kans heb. Gemakkelijker tank uitschakelen ;-)
Henkie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:47:
je kan toch ook gewoon even over de vlag heen rennen zodat de 'noob' met C4 denkt dat je erop zit zodat hij ze laat ontploffen, en dan vervolgens cap jij die vlag gewoon?
Er is genoeg tegen te doen en het is geen extreem effectieve tactiek. Betekent echter niet dat ik het daarom ook een acceptabele tactiek vind. Blijft een laffe manier van killen.
of ben je ook zo anti c4-jeeps?
Als je zo'n opmerking maakt laat dat duidelijk merken dat je het punt niet snapt.

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 08:19

Remcom00

hij is gek

Nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Remcom00 op 13-06-2012 16:56 ]

hoidoei

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

BAN!@

Remcom00 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:54:
Excuses als dit al eerder gevraagd is, maar heeft iemand misschien een tutorial hoe ik Battlefield Premium goedkoop via een proxy kan krijgen?
Lees de topicwaarschuwing eens... :/

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-11 08:19

Remcom00

hij is gek

Excuses, was er niet helemaal bij..

hoidoei

• haarbal
gelukkig staat de quote van danielWW2 er nog

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net een heerlijk potje Ziba Tower CQD :9.
Battlereport: http://battlelog.battlefi...how/34451836/1/234755773/

MP7 + Extended mags + red dot sight = winning :>
Helaas wel verloren, maar het ging redelijk gelijk op :). Zakte helaas een beetje in op het eind waardoor ik m'n eerste plek (MVP) verloor.

[ Voor 29% gewijzigd door Jerry op 13-06-2012 17:05 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Even wat belangrijker dan deze discussie:

http://www.reddit.com/r/b...alance_changes_and_fixes/

geruchten voor een update en fixes die eraan zitten te komen

Ze gaan de recoil van de m16 vergroten :S

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 13-06-2012 17:07 ]

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:03:

Hmmm, hopelijk doen ze ook nog iets meer aan Gun Master, zodat elke ronde de wapens wisselen om het gevarieerd te houden :). Het is een leuke gamemode, maar niet als het elke keer dezelfde wapens zijn. Knife wel aan het einde natuurlijk, dat is standaard :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:03:

Dat is Demize99.
Dat is dus legit. :o

Het lijken mij ook goede fixes, de M4A1 en de M16A3 moeten dan meer in lijn komen met de andere wapens uit de AR en carbine klasse, de LMG's worden nuttiger, de PDW misschien ook nog en voor de rest zie ik er geen slechte punten in.

Oh en een buff voor mijn twee favoriete wapens. :D (M416 en de G36C)

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

En voor de mensen die niet houden van doorklikken:
Here is a list of potential fixes for a future update. I've been scouring the feedback from Battlelog, Symthic, Reddit, Twitter and other places. As usual, this is not exhaustive, nor is this a guarantee we will perform these changes. Instead this is a request for feedback from our community. Currently I cannot see any substantial reason to make balance changes the weapons added in Close Quarters. The only weapon that has received substantial OP/UP feedback is the M417, which I feel is working exactly as it is intended: a good mid range run and gun weapon which lacks the long range accuracy of the MK11/SVD and has worse mobility than the SKS.

Additionally, the discussion about aim assist changes has been interesting, though I find that players are mostly commenting on should aim assist be allowed or not. Players have suggested zoom spamming over powers aim assist after the update, however the update only changed how a the assist helps a player stay on a moving target not how aim assist works when zooming. Further more the videos players have shown attempting to show zoom spamming as a valid tactic fail to actually get the crosshairs on target, as the system is designed to only assist the player and the player will need to do the rest. In fact the videos demonstrate a system which accomplishes exactly what it is designed to do. Finally, some players have worried about quick scope snipers using zoom spamming, however high zoom scopes on all weapons prevent this tactic by not including any zoom assist, the player has to do this skill shot on all his own. I recognize this is a hot topic for highly skilled players, and I feel currently the new aim assist settings provide enough assistance to players without eliminating the skill element.

On to the Changes:
[list]
• A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance. For most of these weapons the gameplay timers were slightly out of sync with the actual reload animation, meaning the player could either fire before the animation was done, or had to wait longer than the animation played. Primarily this is a cosmetic change (around 0.1sec); however for a few weapons (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) this should also improve the performance of the weapon.
• Short and Long reload reduced: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B
• Long reload reduced: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7, M4A1
• Short reload reduced: FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88;
• Short and long reload increased: ASVal
• Long reload increased: P90
• Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming: M240, M249, Type88, and Pecheneg
• Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges.
• Increased the long range damage of the PP2000 to highlight its role as a mid-range, low recoil PDW.
• Increased the min damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443
• Reduced the M93R's damage and range, as it was an obvious goto pistol compared to the M9/MP443. Its recoil has been reduced for a smoother burst action to counter the reduced damage.
• Increased the fire rate and reload time of the MP412 REX to better highlight the improved CQB performance over the 44 Magnum.
• SG553: Horizontal recoil reduced to help make this weapon more controllable.
• MG36: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.
• M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all be reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.
• 44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this sidearm's role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX.
• M16A3: Recoil amounts slightly increased.
• M4A1: Recoil amounts slightly increased.
• G36: Vertical and First Shot recoil amounts reduced.
• The bonuses provided by a number of bipods have been increased: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
• Added Burst Fire to the M5K as an available option.
• Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H.
• The radius for maximum damage of the 40mm LVG has been slightly increased. The overall damage level and range remain the same.
• Fixed the SCAR-L heavy barrel not increasing recoil when zoomed and standing.
• Fixed Jets not getting bonuses on Laser Designated targets.
• Fixed the AUG’s M320 smoke having an incorrectly high projectile velocity.
• Fixed helicopter weapons being unable to destroy equipment with splash damage.
• Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters and jets and infantry.
• Increased the damage helicopter gunners and IFVs do to helicopters and jets.
• Slightly increased the damage of the AA vs infantry, AA is significantly less effective than even the coaxial LMG on tanks, making it extremely vulnerable. AA should be effective against a single infantryman but not over powering.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:55
Ik ben voorlopig wel klaar met die gunmaster.
Heb gister eigenlijk alleen maar gunmaster gespeeld maar wat een unbalanced gebeuren is dat zeg.
Conquest met een wat kleinere groep vind ik wel vermakelijk op deze nieuwe maps.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Dat klinken als prima veranderingen. Alleen wapens zoals de .44 trager maken betekent ook dat ze beter werken doordat je niet sneller schiet dan zou moeten met die wapens.

http://battlelog.battlefi...how/34459924/1/186401280/
Die shotgun is vrij aardig maar vooral omdat de tegenstander soms echt dom is. Spelen ze alsof ze zelf een shotgun hebben en de afstand tussen mij en hun zo snel mogelijk moeten verkleinen. Tja, wie springt er nou naar iemand toe die een shotgun heeft? Dan ga je dood.

En veel mensen met veel te trage wapens op CQ mappen, dan leg je het toch per definitie al af?

wel grappig de m16 wordt generfed, maar de m416 krijgt een buf :P
en de heli wordt sterker tegenover een jet EINDELIJK !!!!!!!!!
en de suppressor wordt ook nog eens gebuffed
Wat wat beste patch ooit ! ndat ze het verpest hadden 3 maanden geleden

[ Voor 58% gewijzigd door Pykow op 13-06-2012 17:14 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.