Hmm, ik realiseer me net dat je bij élke unlock van een weapon attachment, 200 points krijgt. :P

Ik ben vooral iemand die zich aan een vast type wapens houdt (2 wapens in mijn geval). Zo heeft mijn meest gespeelde wapen 35 service stars, en mijn volgende 14.

Kheb nu wel zin gekregen om is meer te experimenteren dus deze vakantie ga ik beginnen met exact 1 service star (= 100 kills) te krijgen bij álle wapens. Dat betekent een stortvloed aan attachments dat ik zal gaan unlocken, en bijgevolg zal mijn SPM wel sterk opkrikken in die periode >:)
Daarnaast ga ik dan ook Premium kopen en ook wat SPM scoring gaan doen op die CQ maps. Gonna be fun >:)

I feel bad voor mensen die mij als vriend hebben op Battlelog. Hun feed gaat volstaan met "Asgaro unlocked attachment X" d:)b
Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:16:
Hmm, ik realiseer me net dat je bij élke unlock van een weapon attachment, 200 points krijgt. :P

Ik ben vooral iemand die zich aan een vast type wapens houdt (2 wapens in mijn geval). Zo heeft mijn meest gespeelde wapen 35 service stars, en mijn volgende 14.

Kheb nu wel zin gekregen om is meer te experimenteren dus deze vakantie ga ik beginnen met exact 1 service star (= 100 kills) te krijgen bij álle wapens. Dat betekent een stortvloed aan attachments dat ik zal gaan unlocken, en bijgevolg zal mijn SPM wel sterk opkrikken in die periode >:)
Daarnaast ga ik dan ook Premium kopen en ook wat SPM scoring gaan doen op die CQ maps. Gonna be fun >:)

I feel bad voor mensen die mij als vriend hebben op Battlelog. Hun feed gaat volstaan met "Asgaro unlocked attachment X" d:)b
Ik gooi je wel uit de lijst hoor. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

Wat een gejammer over wat wel en niet 'goed' is, wat 'laf' is en wat niet, allejezus :')
Als we alles maar afschaffen waar iemand wat over te zeiken heeft, dan kunnen ze er net zo goed een 1st-person Street Fighter-kloon van maken (al zullen ook dan wel weer mensen gaan jammeren dat ellebogen of kopstoten overpowered zijn). C4 is, net als andere rage-provokers als bijvoorbeeld claymores, M320 en USAS, gewoon een legitiem onderdeel van het spel, deal with it - ik heb een takkehekel aan lui die liggen te campen met LMG's of die alleen maar met shotguns rondrennen, kan ook de pest in krijgen weer eens in zo'n fucking claymore te rennen of weggeblazen te worden door C4, maar goed, die mensen doen maar lekker want het is hun goed recht. Een groot deel van de player-base zijn nou eenmaal simpele zielen die alleen maar easy kills willen scoren en voor wie stats belangrijker zijn dan teamplay of PTFO - wil je (niet gericht op iemand specifiek) daar niet mee te maken krijgen, zoek dan servers met strakke restricties uit, of begin lekker een elite-servertje voor jezelf en de happy few die aan je eisen voldoen en wel 'ethisch' (*proest*) spelen.

---

w00t00w schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:21:
Wat een gejammer over wat wel en niet 'goed' is, wat 'laf' is en wat niet, allejezus :')
Als we alles maar afschaffen waar iemand wat over te zeiken heeft, dan kunnen ze er net zo goed een 1st-person Street Fighter-kloon van maken (al zullen ook dan wel weer mensen gaan jammeren dat ellebogen of kopstoten overpowered zijn). C4 is, net als andere rage-provokers als bijvoorbeeld claymores, M320 en USAS, gewoon een legitiem onderdeel van het spel, deal with it - ik heb een takkehekel aan lui die liggen te campen met LMG's of die alleen maar met shotguns rondrennen, kan ook de pest in krijgen weer eens in zo'n fucking claymore te rennen of weggeblazen te worden door C4, maar goed, die mensen doen maar lekker want het is hun goed recht. Een groot deel van de player-base zijn nou eenmaal simpele zielen die alleen maar easy kills willen scoren en voor wie stats belangrijker zijn dan teamplay of PTFO - wil je (niet gericht op iemand specifiek) daar niet mee te maken krijgen, zoek dan servers met strakke restricties uit, of begin lekker een elite-servertje voor jezelf en de happy few die aan je eisen voldoen en wel 'ethisch' (*proest*) spelen.
PTFO is het belangrijkste alleen is CQ alleen maar TDM ;) dus weinig PTFO

Angelo NL / Global Cargo VTC

Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:22:
[...]

Pas op, of ik supporter vanavond niet voor :)F !
Doe je toch wel en ik denk niet dat een supporter een verschil gaat maken. ;)
Klopt af.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:23:
[...]

PTFO is het belangrijkste alleen is CQ alleen maar TDM ;) dus weinig PTFO
Als je niet voor de vlaggen gaat verlies je dik. Helaas zien de meeste mensen het als TDM.
Toch kan je aardig wat punten verdienen met het rennen tussen 2 vlaggen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Increased the min damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443.
M'n favoriete pistol!!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all be reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.
Shit just got even better.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• w00t00w
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:23:
[...]PTFO is het belangrijkste alleen is CQ alleen maar TDM ;) dus weinig PTFO
Eigenlijk is bij TDM zoveel mogelijk kills maken, hoe dan ook (dus ook met C4 of andere irritante zooi), juist PTFO ;) Of het de strategische diepgang ten goede komt is een ander verhaal, obviously...

Nadeel van CQ Domination is dat het best taktisch kan zijn en waar PTFO ook prima mogelijk kan zijn, maar dat het gewoon heel erg afhangt van met en tegen wie je speelt (op stats geilende randdebielen of mensen die er een 'mooie' pot van willen maken en liever eervol verliezen dan eerloos winnen).

[ Voor 40% gewijzigd door w00t00w op 13-06-2012 17:47 ]

---

Verwijderd

Net een leuk potje gehad met een medetweaker !

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/EvooLution/ Iemand van hier denk ik ik ben MixieNL
(jaa ontiegelijk slecht)
Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:03:
Even wat belangrijker dan deze discussie:

http://www.reddit.com/r/b...alance_changes_and_fixes/

geruchten voor een update en fixes die eraan zitten te komen

Ze gaan de recoil van de m16 vergroten :S
Lol, terug op Reddit 8)7

Ik heb niets tegen Reddit (bezoek het dagelijks), maar is het niet onnozel dat Dice overal post behalve op hun eigen, officiële Battlelog forum? :X
Ze posten op Twitter en Reddit, maar hun eigen forum gebruiken... Ow hell no!
Dat wil je ook niet. Dan doe je als bedrijf uiteindelijk toch iets niet wat hier in staat en schreeuwt iedereen moord en brand ondanks dat er duidelijk stond dat het ideeën zijn en geen gegarandeerde veranderingen. Op het eigen forum plaatsten is te officieel en lijkt teveel op een patch list.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2012 18:14 . Reden: Effe wat duidelijker. ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 20:25
Ik zie dat de tentative patch notes al gepost zijn vanaf reddit, en hopelijk komen deze er ook! Als ik het zo lees vindt ik het super op het eerste gezicht! Eindelijk doen ze iets aan de M16A3 en M4A1, Ook de changes van heavy barrel en silencer zal er misschien voor zorgen dat mensen vaker switchen dan steeds hetzelfde te gebruiken.

En dat ze reload time korter maken voor veel wapens kan ik alleen maar toe juichen!
Splash damage fix op equipment zoals soflams zou super zijn als dat er komt, TV missle in helicopter was de enige manier of uit je helicopter stappen om vervolgens equipment neer te schieten!

Hopelijk blijven de patch notes niet geruchten, ik zie veel goede dingen staan, en dan is nog maar de vraag als ze de nerf van m16a3 en m4a1 wordt door gezet want als community er om gaat huilen zullen ze het vast wel niet doen...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Waarom heli damage vs infanterie geupped moet worden begrijp ik echter totaal niet. Ook tegen jets trouwens niet, jets moeten helis killen, niet andersom.

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:11
furby-killer schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:36:
Waarom heli damage vs infanterie geupped moet worden begrijp ik echter totaal niet. Ook tegen jets trouwens niet, jets moeten helis killen, niet andersom.
Tuurlijk moeten heli's jets killen.
Jets zijn OP tegenover heli's atm.
Als jet kun je gewoon wat rondjes cirkelen om de map en zo'n heli in één run van achteren neermaaien.
Als heli kun je niet veel beginnen tegen jets: als je locked droppen ze flares of ECM jammer en vliegen ze buiten je bereik.
Ook raketten en gunner seat kogeldingen halen niet veel uit tegen jets.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12 08:37

Donnie

AKA DonCorleone

Hoop niet dat hij al gepost is, anders mijn excuus, GEWELDIG deze haha...

[ Voor 18% gewijzigd door Donnie op 13-06-2012 18:52 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• AdmiralSnipe
Donnie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:52:
Hoop niet dat hij al gepost is, anders mijn excuus, GEWELDIG deze haha...

[video]
Die had ik nog niet gezien, mooi gemaakt! :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:14:
Iemand nog een tip voor scrap metal ? Die zon verblind echt alles :S
Zon :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Wtf Dice, friendlies en enemies die op exact dezelfde plek spawnen :D

Check vanaf 2 min 5 sec

• rickyy
Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:02:

Check vanaf 2 min 5 sec
[video]
Niks nieuws voor mij. Gebeurd bijna elke ronde wel. Of je staat precies tegen elkaars muur aan en zodra je weg rent komt iemand het hoekje om. Soms wel lachen maar schandalige bugs.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:39
daarom moet je die maps ook gewoon 8v8 spelen dan heb je er geen last van.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11 20:25
Bij mij is dit nog nooit bij de start gebeurt? Op hoeveel man servers spelen jullie ? Ook al is het niet chill als je in server zit met over het maximale wat de maps aan kan kun je random spawns hebben.

Onze server heeft 24 spelers 12/12 en dit is mij gister avond niet overkomen. Wel moet ik zeggen dat random spawnpoints soms wel annoying zijn en dat ze wel wat mogen fixen (meer alternatieve spawnpoints). Maar als mensen 32/48/64 slots servers maken op CQ en dan zeuren over de spawnpoints vind ik ook wat onterecht.

[ Voor 44% gewijzigd door QPeter op 13-06-2012 19:13 ]

rickyy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:04:
[...]

Niks nieuws voor mij. Gebeurd bijna elke ronde wel. Of je staat precies tegen elkaars muur aan en zodra je weg rent komt iemand het hoekje om. Soms wel lachen maar schandalige bugs.
Jups gebeurde mij ook een keer. Ik spawn tegenover iemand, beiden in een andere hoek van de kamer. Ik spawnde een halve seconde eerder waardoor ik de kill kreeg.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Dat gebeurd aan de lopende band :) En die maps spelen met 8 tegen 8 dan ben je alleen maar aan het zoeken naar tegenstanders. Zeker omdat er geen duidelijk front is.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:17:
[...]

Jups gebeurde mij ook een keer. Ik spawn tegenover iemand, beiden in een andere hoek van de kamer. Ik spawnde een halve seconde eerder waardoor ik de kill kreeg.
Ik snap uberhoud niet dat geen vaste spawnpoints zijn in conquest domination, wat mij eigenlijk niet meer dan logisch lijkt. En gungame zou ook een free for all mode bij moeten zitten net zoals die wapen ration niet elke keer hetzelfde moet zijn.

• Mavamaarten
  • Laatst online: 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Daarnet héél vreemde bug tegengekomen, die kerel blééf maar schieten (was al een minuut of 2 bezig, ben pas later beginnen filmen)

Android developer & dürüm-liefhebber

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:54
Asgaro schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:02:

Check vanaf 2 min 5 sec
[video]
Premium baby!

• AdmiralSnipe
Mavamaarten schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:07:
Daarnet héél vreemde bug tegengekomen, die kerel blééf maar schieten (was al een minuut of 2 bezig, ben pas later beginnen filmen)
[video]
Gister toen ik een potje gungame deed schoot ik met die jackhammer iemand tegen de muur aan, bleef daar hangen net alsof ie aan de muur vastgeplakt zat, paar minuten later liep ik er weer langs hing ie er nog! :+

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je standpunt is nu wel bekend hoor, je hoeft niet elke gelegenheid aan te grijpen om je menig weer te ventileren.. |:(

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-12 13:17
Belachelijk dit:
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Sorry, please choose a server in your own country!
Fijn, die oosterburen. Het is niet alsof NL-DE een hoge ping met zich meebrengt, wat een onzin weer.

• AdmiralSnipe
Sypher schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:37:
Belachelijk dit:

[...]

Fijn, die oosterburen. Het is niet alsof NL-DE een hoge ping met zich meebrengt, wat een onzin weer.
Wss voelen de Duitsers zich nu verheven boven ons omdat ze met 2-0 voor staan... :o

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-12 06:26
Lol, is al vaker langs gekomen.
Bekijk het zo, ze zijn gewoon bang voor je. (in games dan, niet bij voetbal -O- )

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:54
pafdaddy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:05:
[...]

Je standpunt is nu wel bekend hoor, je hoeft niet elke gelegenheid aan te grijpen om je menig weer te ventileren.. |:(
Ja nou, geniet van je Premium zou ik zeggen. Misschien koop ik CQ ook wel, ooit...

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-12 15:08
Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:25:
[...]

Een nade spam betekent dat je in de combat zit, dat kan je niet vanaf een hoekje doen. En met een shotgun lopen vergt wel degelijk skill.
Nooit nades via muren gebounced? Zat chokepoints in CQ waar je dat, zonder in zicht te zijn, kan doen. En wat betreft de shotty: DAO 12, Ext. Mag & Buckshot. Suc6 gegarandeerd!
[...]

Maakt mij dus wel uit. Ik vind het geen zak aan als een paar in de hoek liggende kleuters met C4 aan het spelen zijn. Dat is niet de intentie van close quarters en haalt alle actie uit het spel.
Wat is dan wel de intentie van CQ? De meeste potjes die ik heb gespeeld zijn 1 grote chaos met weinig tacktiek of strategieen. Daar past random c4 plaatsen perfect bij. CQ is zoals ik het zie toch ook een beetje bedoelt om COD spelers over de streep te trekken/ te binden aan het spel. En C4 plaatsen nou typisch zo'n ik-speel-cod strategie! 8)
[...]

Kunnen we die opmerking achterwege laten? Ik kan er prima mee omgaan want ik wordt er praktisch nooit door gekilled. Dat betekent echter niet dat ik geen mening heb over zulke zaken.
Das nou flauw... ik heb jou namelijk tegenover andere klagers exact hetzelfde argument horen maken..... :>

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• JordyPSC
  • Laatst online: 03-12 10:45
Ik pleur het spel weer van mijn computer af.. word al helemaal ondegespammed met reclame als ik mijn computer opstart door dat origin, en het spel kan me echt niet boeien, totaal niet zelfs..

Ik had meer een BF2 verwacht, en dat is het toaal niet :P

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12 15:33

beuker19

Killerbeuker is so OP

JordyPSC schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:58:
Ik pleur het spel weer van mijn computer af.. word al helemaal ondegespammed met reclame als ik mijn computer opstart door dat origin, en het spel kan me echt niet boeien, totaal niet zelfs..

Noob !!!! 8)7
ja je kunt het of je kunt het niet :+
eerst even door de zure appel heen bijten gewoon vlaggen cappen , tankje rijden en mensen doodschieten is toch niet zo moeilijk.
Maar als je een beetje gaat campen in de bosjes nee ! dan is het niet leuk je killed bijna niemand iedereen heeft een hekel aan je >:) en je doet niets voor het team

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• JordyPSC
beuker19 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:32:
[...]

Noob !!!! 8)7
ja je kunt het of je kunt het niet :+
eerst even door de zure appel heen bijten gewoon vlaggen cappen , tankje rijden en mensen doodschieten is toch niet zo moeilijk.
Maar als je een beetje gaat campen in de bosjes nee ! dan is het niet leuk je killed bijna niemand iedereen heeft een hekel aan je >:) en je doet niets voor het team
Uuhm rondrennen met een M4 of weet ik veel wat vind ik ook niks aan.. het is gewoon weer de zoveelste shooter.. BF2 dat was pas een Battlefield >:)

• bloodlynx
JordyPSC schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
[...]

Uuhm rondrennen met een M4 of weet ik veel wat vind ik ook niks aan.. het is gewoon weer de zoveelste shooter.. BF2 dat was pas een Battlefield >:)
Knap dat je na dat na 2 uur weet

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12 15:33

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Fail !! een beetje granaten spammen op karkand denk ik .
Maar het is toch de bedoeling bij battlefield om vlaggen cappen en mensen doodschieten al dan niet in een een voertuig .
Maar als jij faalt geef dan niet de game de schuld :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sypher schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:37:
Officieel gezien mag het niet eens. :)

Verwijderd

Eerste gungame win,
juuuuuj!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:32
heeft er toch nog een nederlander vandaag gewonnen -O-

• rickyy
Minaaj schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:05:
[...]

heeft er toch nog een nederlander vandaag gewonnen -O-
Volgens mij is hij Belg.

• Sissors
  • Niet online

Ben ik terug in de tijd naar 2011 gestuurd? Serieus iedereen had je kunnen vertellen dat het geen 1 op 1 kopie van BF2 is met betere graphics. Begint er al mee dat ondanks dat ik helis nog te sterk vindt, je in BF3 als infanterie iets tegen voertuigen kan doen, en veel van de BF2 fanboys dat als heiligschennis zien, infanterie hoort enkel target practise te zijn.
rickyy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:20:
[...]

Volgens mij is hij Belg.
Belg, falende Nederlanden, ik zie geen verschil. >:)

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:27:
[...]

Belg, falende Nederlanden, ik zie geen verschil. >:)
Als ik me niet vergis is dat de definitie van belg :+
bloodlynx schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:36:
[...]

Als ik me niet vergis is dat de definitie van belg :+
Jij snapt hem. ;)
Je hebt ook nog een falende belg maar dat is we heel erg. (Waal) :+

• bloodlynx
DanielWW2 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:38:
[...]

Jij snapt hem. ;)
Je hebt ook nog een falende belg maar dat is we heel erg. (Waal) :+
Dat is gewoon een fransman die verdwaalt is omdat ze nog steeds in de Napoleon tijd leven en denken dat heel Europa Frans spreekt. Kut volk
bloodlynx schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:40:
[...]

Dat is gewoon een fransman die verdwaalt is omdat ze nog steeds in de Napoleon tijd leven en denken dat heel Europa Frans spreekt. Kut volk
Het ligt wat complexer maar daar is dit topic niet voor. ;)

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
bloodlynx schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:40:
[...]

Vriendelijk verzoek om dit kinderachtige gedrag achterwege te laten, grapjes zijn prima maar dit terugkerende thema begint me een beetje te irriteren.

• bloodlynx
Jay-P schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:14:
[...]

Vriendelijk verzoek om dit kinderachtige gedrag achterwege te laten, grapjes zijn prima maar dit terugkerende thema begint me een beetje te irriteren.
Heeft niks met kinderachtig gedrag te maken, dit is niet op basis van een vooroordeel maar gewoon hoe mensen zich gedragen. Als ik al minsten uit 10 Franse servers gekicked ben omdat ik niet uit dat land kom en nog eens 15 omdat ik tegen een teamgenoot iets Nederlands zeg die Nederlands is in all chat dan zijn dit geen grapjes maar gewoon irritatie over het gedrag van die mensen maar te zwijgen. En ik denk dat er genoeg mensen op dit forum met mij eens zijn.
Daarnaast vraag eens aan een Vlaaming wat hij van een Waal denkt, zijn ook zeker kinderachtig?

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
bloodlynx schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:29:
[...]

Heeft niks met kinderachtig gedrag te maken, dit is niet op basis van een vooroordeel maar gewoon hoe mensen zich gedragen. Als ik al minsten uit 10 Franse servers gekicked ben omdat ik niet uit dat land kom en nog eens 15 omdat ik tegen een teamgenoot iets Nederlands zeg die Nederlands is in all chat dan zijn dit geen grapjes maar gewoon irritatie over het gedrag van die mensen maar te zwijgen. En ik denk dat er genoeg mensen op dit forum met mij eens zijn.
Daarnaast vraag eens aan een Vlaaming wat hij van een Waal denkt, zijn ook zeker kinderachtig?
Ok dus je bent 10x uit een Franse server gekickt en je vind dat dat je het recht geeft om een heel volk uit te schelden. Prima maar lets agree to disagree, dit gaat geen productieve discussie opleveren.

• ChojinZ
bloodlynx schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:29:
[...]

dit is niet op basis van een vooroordeel maar gewoon hoe mensen zich gedragen...
Zolang jij niet een lijst met harde cijfers over bv het kick gedrag van Fransen kan aanleveren en je mening vooral gebaseerd is op eigen ervaringen is het wel degelijk een vooroordeel.... :F
Jay-P schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:45:
[...]

Prima maar lets agree to disagree, dit gaat geen productieve discussie opleveren.
Pcies... Dat gebash van Fransen, Duitsers, etc. gaat helemaal nergens over...

Ontopic:
Hier nog mensen die het voetbal hebben geskipt en lekker zijn wezen knallen? *O*

[ Voor 42% gewijzigd door ChojinZ op 14-06-2012 01:04 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:26
wie probeert er uberhaupt op franse servers te spelen...

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Sjongejongejonge BF3 hangt wel van de bugs aan elkaar hoor. Nu kan ik van het een op het andere moment niet meer inloggen omdat "Password incorrect, account blocked". Frustrerend! Zijn er meer mensen die dit momenteel hebben?

MSI GX660R for the win!

• Nolf Crusher
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08-2023
Egg schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:15:
Sjongejongejonge BF3 hangt wel van de bugs aan elkaar hoor. Nu kan ik van het een op het andere moment niet meer inloggen omdat "Password incorrect, account blocked". Frustrerend! Zijn er meer mensen die dit momenteel hebben?
Ik kom er ook niet meer in. [edit] als je blijft proberen lukt het wel. Alleen had ik 2x connection lost with EA blabla. Dus ik ga toch maar eens slapen zo.

Overigens stom dat ze Premium adverteren met extra's wat voor iedereen beschikbaar is zoals double XP weekends en Video (alhoewel deze toch gewoon op youtube worden gezet, maar staan nu gewoon op BF3 FB pagina).

[ Voor 10% gewijzigd door Nolf Crusher op 14-06-2012 01:23 ]

• haarbal
hier ook wrong email or password

• wow7
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 19:44
Egg schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:15:
Yup zelfde hier kan niet eens meer de server bereiken :X

update: Wel weer bereiken maar niet inloggen.

[ Voor 5% gewijzigd door wow7 op 14-06-2012 01:54 ]

• Victor.S
  • Laatst online: 18-12 08:42
hier zelfde. Net nadat ik premium koop en 4 gig aan data binnenhark...

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:00
Lekker dan , maar @ Choinjiz , ik heb gisteren gewoon geknalt terwijl ze aan het ballen waren.

Voelde toch al 3 weken geleden dat het niet goed zat !
Nu net op om naar Turkije te gaan !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

ik heb het voetbal niet geskipped, maar als ik gisteren tijdens/na de wedstrijd battlefield had gedaan, dan was dat denk niet goed geweest voor me stats... en me stem... en de relatie met de buren....

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
Nolf Crusher schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:19:
Overigens stom dat ze Premium adverteren met extra's wat voor iedereen beschikbaar is zoals double XP weekends en Video (alhoewel deze toch gewoon op youtube worden gezet, maar staan nu gewoon op BF3 FB pagina).
Als het goed is, is de double xp weekend enkel voor de premium members hoor.
Ze adverteren het iig zo :)

Verder vind ik het zwaar irritant dat ik elke keer als ik Origin opstart, de Premium reclame in m'n gezicht gegooid krijg, terwijl ik Premium al heb >_<

Want a cookie?!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:00
Ja het grote nadeel van gungame ben ik ook achter. Stap later in de game en je bent echt niet door die levels heen te branden. elke keer moet je met een pistool gaan proberen iemand met een shotgun of assault rifle neer te gaan halen dat is best lastig.

Nickname KasPlantje.

Ja je krijgt ook zoveel reclame he :O 1 kleine venstertje die bijna niet opvalt.
dan moet je ook geen games via steam spelen, want daar heb je als je inlogt en wanneer je een game afsluit reclame ;)

Het heeft heel veel weg van BF2 ;), hit detectie niet optimaal, voertuigen en infitry overal.
Alleen veel moderner met de moeilijkheidsgraad en techniek van dit jaar.
Jovas schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:42:
[...]
Ja nou, geniet van je Premium zou ik zeggen. Misschien koop ik CQ ook wel, ooit...
Toch blijf ik je opmerking wel leuk vinden ;)
Als of premium alleen maar CQ is ;) Wij kunnen er ook niks aan doen dat je waarschijnlijk een arme student bent of werkloos dat je geen geld hebt en daardoor iedereen met premium belachelijk gaat maken ;) vindt het heel triest voor je dat je met zo instelling het leven doorgaat.
[...]

Wat is het verschil in BF2 dan ? daar liep ik als medic met de L85 steeds rondjes te lopen en te reviven en in BF3 loop ik met meerdere wapens rond en te reviven ? Battlefield was ook maar een shooter om het zomaar te zeggen.
Het EK halen ze niet, maar in games winnen ze wel :P
plob schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:41:
Lol, is al vaker langs gekomen.
Bekijk het zo, ze zijn gewoon bang voor je. (in games dan, niet bij voetbal -O- )
Wij gamen ook niet met het systeem van bert van marwijk ;) verdedigen, verdedigen en niet kunnen verdedigen. Wij aanvallen tenminste WEL in een game. (jammer dat het 2-1 voor de duitsers was, ik had gehoopt dat het dik afgestraft ging worden met 4 - 0 of iets dergelijks)

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20

Metro2002

Memento mori

haarbal schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 01:05:
wie probeert er uberhaupt op franse servers te spelen...
Ik speel zo vaak op franse servers, nog nooit gezeik op gehad.
Pykow schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:53:
[...]

Ja je krijgt ook zoveel reclame he :O 1 kleine venstertje die bijna niet opvalt.
dan moet je ook geen games via steam spelen, want daar heb je als je inlogt en wanneer je een game afsluit reclame ;)
Klein venstertje? Dat reclamescherm van origin neemt een kwart van mijn scherm in beslag en komt elke keer als je inlogt opnieuw in beeld.

[ Voor 49% gewijzigd door Metro2002 op 14-06-2012 09:55 ]

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Metro2002 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:53:
[...]

[...]

Klein venstertje? Dat reclamescherm van origin neemt een kwart van mijn scherm in beslag en komt elke keer als je inlogt opnieuw in beeld.
Das dan bij jou een groot schermpje bij mij is het weer een klein schermpje.

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 12:22
Wat gierig van EA dat ze in BF3 Premium niet de base game doen...

• bloodlynx
Devrim schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:
Wat is dat nou weer voor zinloze opmerking? Vroeger gaven ze toch ook niet gratis de uitbrijdingen voor bf1942.battlefield 2 en bf2142? Jij denkt dat ze even 20 maps gratis gaan geven?

• Devrim
bloodlynx schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:04:
[...]

Wat is dat nou weer voor zinloze opmerking? Vroeger gaven ze toch ook niet gratis de uitbrijdingen voor bf1942.battlefield 2 en bf2142? Jij denkt dat ze even 20 maps gratis gaan geven?
Ja? Ik ben een consument, geen producent. Ik heb behoefte aan een zo goedkoop mogelijk product van hetzelfde kwaliteit, niet duurder.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20

Metro2002

Memento mori

bloodlynx schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:04:
[...]

Hij bedoeld dat het geen totaalpakket is van BF3 + uitbreidingen voor die 50 euro maar alleen de uitbreidingen.

• ChojinZ
Devrim schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:
Zoals al eerder gezegd:

Welkom in 2012!
Is echt niets nieuws onder de zon. Mensen die nu nog denken dat ze gratis mappacks/dlc's van grote uitgevers krijgen hebben waarschijnlijk onder een steen geleefd....

• Devrim
Metro2002 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:15:
[...]

Hij bedoeld dat het geen totaalpakket is van BF3 + uitbreidingen voor die 50 euro maar alleen de uitbreidingen.
Mja ik was nog een beetje aan het twijfelen maar ik denk dat ik het maar ff laat liggen totdat er een totaal pakket komt of het allemaal wat goedkoper word.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Devrim schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:14:
Ja? Ik ben een consument, geen producent. Ik heb behoefte aan een zo goedkoop mogelijk product van hetzelfde kwaliteit, niet duurder.
Tja, in die redenatie kan ik ook wel roepen dat ik een splinternieuw BMW wil voor 5000 euro. Als je het te duur vind moet je het gewoon niet spelen/kopen, simpel.
ChojinZ schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:57:
Nooit nades via muren gebounced? Zat chokepoints in CQ waar je dat, zonder in zicht te zijn, kan doen. En wat betreft de shotty: DAO 12, Ext. Mag & Buckshot. Suc6 gegarandeerd!
Dat is toch wat anders dan aan de andere kant van de map in een hoekje zitten met de detonator in je hand.
Shotguns zullen zeker sterk zijn maar met een snelle assault rifle krijg je ze ook wel neer.
Wat is dan wel de intentie van CQ? De meeste potjes die ik heb gespeeld zijn 1 grote chaos met weinig tacktiek of strategieen. Daar past random c4 plaatsen perfect bij. CQ is zoals ik het zie toch ook een beetje bedoelt om COD spelers over de streep te trekken/ te binden aan het spel. En C4 plaatsen nou typisch zo'n ik-speel-cod strategie! 8)
Ik heb wel een paar potjes gemaakt waarbij tactiek en strategie zat, samen navigeren door de mappen en punten aanvallen en verdedigen. Je moet alleen niet met 32 man spelen maar met 24 of 16, dat scheelt al een hoop.

Reclame? Ik zie nooit reclame. Eigenlijk zie ik Origin ook nooit, waarom zou je Origin dan ook zien? Niet automatisch laten opstarten met de computer en hoppa, geen reclame meer.

En kunnen die sloebers gewoon wegblijven uit dit topic? We snappen nu wel dat die 50 euro veel te veel is voor je en dat je daar maanden voor moet sparen. Maar koop het dan gewoon niet in plaats van te zeiken over het bedrag en dat je het daarvoor niet wilt kopen. Je hebt maar twee opties, kopen of niet kopen. Maak een keuze en blijf daar bij. Echt, bende sloebers.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2012 10:33 ]

• Sissors
  • Niet online
Devrim schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:14:
[...]

Euhm right.

Wat gierig van Apple dat als ik een app koop in hun app store ik er niet gratis een iphone bij krijg 8)7

Als je gewoon kijkt wat je ervoor krijgt is 50 euro een redelijke prijs voor premium, en absoluut niet duur. Dat je dan ook nog BF3 zelf erbij wil hebben is leuk, maar slaat verder helemaal nergens op.
furby-killer schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:31:
[...]

Euhm right.

Wat gierig van Apple dat als ik een app koop in hun app store ik er niet gratis een iphone bij krijg 8)7

Als je gewoon kijkt wat je ervoor krijgt is 50 euro een redelijke prijs voor premium, en absoluut niet duur. Dat je dan ook nog BF3 zelf erbij wil hebben is leuk, maar slaat verder helemaal nergens op.
zal ook belachelijk zijn, dat wij 50 euro moeten betalen voor de game en 50 euro voor premium en dat ze dan 1 pakket in de winkel leggen met premium EN bf3 voor 50 euro. dan eis ik mijn geld terug.
Maar dit gaat toch niet gebeuren want alle DLC's kosten bij elkaar al 75 euro en dan de game nog erbij die je nu wel voor 30 euro kan aanschaffen. dus nieuwe spelers zijn in totaal 80 euro kwijt aan alles en wij 100.
gaan wij ook niet liggen janken dat we dubbel betaald hebben of meer hebben betaald, dat gebeurd bij elke game.

Verwijderd

Is het mogelijk dat er een apart topic komt voor mensen die willen huilen over 50 euro? Dan kan het in dit topic over de game gaan.

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Phntm

Tlingelingeling

Ik begrijp het niet, zijn dit dezelfde jankerts die ik ook constant zie op battlelog forums? Grow up and get over it.

• AdmiralSnipe
[...]

Ik denk dat je gewoon wat meer moet spelen.
Jij was toch diegene die een paar dagen geleden kwam melden dat je dan toch eindelijk BF3 gehaald had?
De eerste paar weken was ik ook niet zo weg van BF3, en had ik soms de neiging om terug te gaan naar BC2.
Vooral de graphics op de grotere maps stoorden mij maar nu ik er eenmaal aan gewend ben vermaak ik me prima met BF3.
Zou het ook zonde vinden als ik een spel van 25 euro (zo veel kost BF3 nu toch?) gekocht zou hebben om het er een paar dagen later weer van de PC af te pleuren (wat ik overigens ook gedaan heb bij Homefront (baggergame)).

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-12 13:17
De "truc" met een 4-player server gun master werkt in ieder geval. Je moet er wel gruwelijk veel geduld voor hebben, want die kills op zo'n "grote" map voor 3-4 man haal je niet zo 123 :) Won dan wel niet, maar heb wel die M5K te pakken.

• AdmiralSnipe
Devrim schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:22:
[...]

Mja ik was nog een beetje aan het twijfelen maar ik denk dat ik het maar ff laat liggen totdat er een totaal pakket komt of het allemaal wat goedkoper word.
Vlak voor de release (of vlak erna) heb ik wel iets gelezen dat dice nog een pakket uit zou brengen waar zowel de game als alle DLC inbegrepen zit, maar als dit klopt zal het wel gereleased worden als BF3 op moment van afschrijven staat.

AdmiralSnipe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:52:
[...]

Jij was toch diegene die een paar dagen geleden kwam melden dat je dan toch eindelijk BF3 gehaald had?
De eerste paar weken was ik ook niet zo weg van BF3, en had ik soms de neiging om terug te gaan naar BC2.
Vooral de graphics op de grotere maps stoorden mij maar nu ik er eenmaal aan gewend ben vermaak ik me prima met BF3.
Zou het ook zonde vinden als ik een spel van 25 euro (zo veel kost BF3 nu toch?) gekocht zou hebben om het er een paar dagen later weer van de PC af te pleuren (wat ik overigens ook gedaan heb bij Homefront (baggergame)).
ik heb genoeg games gehad die ik snel heb verwijderd
Brink (heel veel bugs)
Deus ex human revolution (besturing was gewoon zo verrot, maar gratis gekregen gerolen )
MW3 (Iedereen weet waarom)

Mijn gamelijstje die ik wil halen is nu ook een stuk kleiner geworden en daarom had ik zeker 50 euro over voor BF3 premium.
Hieronder ook op volgorde waar ik op zit te wachten:
GTA V(2013)
Fifa 13(2012)
Borderlands 2(2012)
Medal of honor(2012)
Watch_Dogs(2013)
Prototype 2(2012)

ben nou eenmaal een sandbox / shooter gamer ;)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
De reportfunctie werkt nog steeds niet in Battlelog. Erg vervelend aangezien dit momenteel de enige manier is om een cheater aan te geven. Via getsatisfaction.com worden reports niet meer geaccepteerd. Ik probeer elke dag weer een aantal cheaters aan te geven, waaronder diegene waar reemprive in "[PC] Battlefield 3 - deel 8" het over had. Zo maakt Dice/EA het wel heel gemakkelijk voor valsspelers. Enige wat ik kan doen is ze op mijn BBL-radar plaatsen. Jammer dat er geen globale blacklist van is.

• Mu.siQ
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Bee.nl schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:29:
De reportfunctie werkt nog steeds niet in Battlelog. Erg vervelend aangezien dit momenteel de enige manier is om een cheater aan te geven. Via getsatisfaction.com worden reports niet meer geaccepteerd. Ik probeer elke dag weer een aantal cheaters aan te geven, waaronder diegene waar reemprive in "[PC] Battlefield 3 - deel 8" het over had. Zo maakt Dice/EA het wel heel gemakkelijk voor valsspelers. Enige wat ik kan doen is ze op mijn BBL-radar plaatsen. Jammer dat er geen globale blacklist van is.
Hoewel ik het met je eens ben dat die report functie moet werken vind ik de globale blacklist geen idee. Ik ben vorige week 2 keer gekickt op één dag vanwege een suspect wallhack. Als ik dan op die list kom heb ik probleem als niet cheater.

Overigens werd ik gekickt vanwege de combi in een tank; canister shell, thermal sight & proximity scan. (of m'n squadmate had dat laatste) Anyhows, ik zag dus iedereen en met canister shell kun je op een aardig afstandje kills maken. Dus dat zorgde bij de tegenpartij voor wat frustratie (35-0 is ook wel dikke stront voor 't enemy team, lol).

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• JordyPSC
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:29:

Reclame? Ik zie nooit reclame. Eigenlijk zie ik Origin ook nooit, waarom zou je Origin dan ook zien? Niet automatisch laten opstarten met de computer en hoppa, geen reclame meer.
Ik krijg meteen een venster ter grote van 75% van mijn scherm met koop premium, en dit is in de aanbieding en dat en ik heb geen 15" monitor..
AdmiralSnipe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:52:
[...]

Spel koste me 29,95 en heb het spel ook gekocht om te kijken wat mijn nieuwe pc kan trekken qua graphics.. heb nu de SV98 bijna compleet unlocked en ik speel Deathmatch met 16 spelers of Conquest met meer spelers.. en het snipen werkt in alle twee niet echt fijn.. vind zowiezo de maps niks. Jammer dat mijn Back to Karkand 7 dagen levertijd heeft.. daar zitten toch wel beste maps tot nu toe in denk ik :P

• AdmiralSnipe
Zijn ook alweer van die k*t servers die kicken als je een shotgun gebruikt.
Gebruik die dingen haast nooit en dan gebruik ik een keer een, word ik gekicked...

• Mu.siQ
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

AdmiralSnipe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:44:
Zijn ook alweer van die k*t servers die kicken als je een shotgun gebruikt.
Gebruik die dingen haast nooit en dan gebruik ik een keer een, word ik gekicked...
Er zijn zat servers die er een hekel aan hebben. Meestal van tevoren wel aangegeven. Zijn ook zat servers te vinden waar shotguns gewoon mogen hoor :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• AdmiralSnipe
Mu.siQ schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:45:
[...]

Er zijn zat servers die er een hekel aan hebben. Meestal van tevoren wel aangegeven. Zijn ook zat servers te vinden waar shotguns gewoon mogen hoor :)
Hier stond het dus niet in de server naam.
Dacht gebruik die SPAS even (hitedetecion van shotguns zuigen btw) maar toen werd ik dus gekicked.

JordyPSC schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:37:
[...]

Ik krijg meteen een venster ter grote van 75% van mijn scherm met koop premium, en dit is in de aanbieding en dat en ik heb geen 15" monitor..

[...]

Spel koste me 29,95 en heb het spel ook gekocht om te kijken wat mijn nieuwe pc kan trekken qua graphics.. heb nu de SV98 bijna compleet unlocked en ik speel Deathmatch met 16 spelers of Conquest met meer spelers.. en het snipen werkt in alle twee niet echt fijn.. vind zowiezo de maps niks. Jammer dat mijn Back to Karkand 7 dagen levertijd heeft.. daar zitten toch wel beste maps tot nu toe in denk ik :P
De beste maps zitten niet in de Back to karkand. leukste maps zijn daarin alleen Strike at karkand en sharq... geen idee hoe je het schrijft.

Snipers werken juist wel goed in deze game (hoe erg die bullet drop soms kan zijn) maar het is gelukkig geen CoD met 360 sniper kills.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Doe eens normaal :/

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 15-06-2012 16:20 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 01:41
Nah fijn, dan spendeer je daar je 50 euro. Kun je misschien nog een tientje met we wedden dat ik langer plezier zal hebben van de 50 euries die ik aan DICE heb gedoneerd?

'I reject your reality and substitute my own'

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Als je ff eerder was geweest had je hem voor 20 euro kunnen hebben :)
50 euro vind ik premium ook niet waard.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Battlefield 3 LE destijds voor 30 euro gekocht op release date en ook Premium kan (nog steeds) goedkoper.

In totaal ben ik voor iets meer dan 50 euro klaar en ook al heb ik nog geen 100 uur gespeeld vind ik het toch het geld waard. Zoveel uur haal je niet meer uit de meeste spellen.

• AdmiralSnipe
Ik heb gewoon 50 euro voor premium betaald + 38 voor BF LE.
Dat is 88 euro verdeeld over 367 uur.
Valt nog wel mee imo.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mu.siQ schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:33:
[...]

Hoewel ik het met je eens ben dat die report functie moet werken vind ik de globale blacklist geen idee. Ik ben vorige week 2 keer gekickt op één dag vanwege een suspect wallhack. Als ik dan op die list kom heb ik probleem als niet cheater.

Overigens werd ik gekickt vanwege de combi in een tank; canister shell, thermal sight & proximity scan. (of m'n squadmate had dat laatste) Anyhows, ik zag dus iedereen en met canister shell kun je op een aardig afstandje kills maken. Dus dat zorgde bij de tegenpartij voor wat frustratie (35-0 is ook wel dikke stront voor 't enemy team, lol).
Ja, dat is ook wel weer zo. Het probleem is dat niet iedereen het verschil ziet tussen een goede speler en een cheater. Zodra ze gefrustreerd raken komen ze met hackusations, terwijl ze zelf niet eens weten wat er allemaal mogelijk is binnen BF3. Vooral als het niveauverschil tussen de spelers groot is kan er al snel zo'n sfeer ontstaan. Iemand die niet zo goed is zal sneller roepen dat een doorgewinterde Colonel met tig service stars aan het valsspelen is met een k/d die prima mogelijk is.

Zelf weet ik waar ik op moet letten als ik iemand verdacht vind spelen. Soms valt het hard te maken met stats, maar soms ook niet. In het eerste geval zal ik het kenbaar maken over de chat en dien ik een report in. In het tweede geval zal ik er meestal niets van zeggen, maar houd ik deze persoon wel in de gaten. Zo heb ik een aantal discutabele Colonel lvl 100 op mijn radar staan, die ik liever niet in een potje tegen kom. Van die spelers die steevast elke ronde een k/d van 5+ weten te realiseren. Oa op de {AHG} #2 server waar ik geregeld kom.

Het zou fijn zijn dat Dice/EA strenger toezicht gaat houden, maar ik zie het somber in. Ik heb al zo vaak cheaters gezien die na een stats reset weer vrolijk doorgaan. Echt zonde, want het verpest het spel.
Zoals Tsurany zegt: Je koopt het of je koopt het niet. Het heeft geen meerwaarde om hier te blijven bakkeleien over de prijs terwijl je het zelf toch niet gaat kopen. Is het nu zo moeilijk om de reactiewaarschuwing te honoreren?

[ Voor 8% gewijzigd door Bee.nl op 14-06-2012 12:13 ]

• haarbal
Metro2002 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:53:
maar de ping is hoog.

• ChojinZ
Knip

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 15-06-2012 16:22 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.