• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
JordyPSC schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:37:
[...]

Ik krijg meteen een venster ter grote van 75% van mijn scherm met koop premium, en dit is in de aanbieding en dat en ik heb geen 15" monitor..
Ik vraag me ook af hoe je dat doet. Ik heb weleens reclame gehad van Origin, maar eigenlijk al in tijden niet meer. Hoe start je hem op?

Ik heb origin staan dat hij niet tegelijk met computer mag opstarten, en als ik BF3 start dan start hij origin, logt hij automatisch in, en minimaliseert hij origin weer zodat ik battlelog heb. Zonder enige reclame.

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12 11:27
is het trouwens al wel bekend wat voor cheats er zijn?

want soms kom je dingen tegen die je niet kan verklaren en om iemand niet meteen voor cheater uit te maken.

zat laatst op server en ik had het idee dat er 1 rond liep die bullet proof was.
in een ronde kwam ik hem lopend tegen en hop shot hagel in het hoofd en was echt in het hoofd stond op 2 meter afstand en normaal is dat toch een kill zijn wapen had hij ook nog naar de grond gericht schiet mij een keer en hop ik dood :S later zag ik hem weer lopen en ik zat in een tank en gaf hem een shot met cannister ook weer van redelijk dicht bij en liep gewoon door...

en wat ik laatst ook weer opmerkte, dat iemand wel heel opvallend snel kon draaien , geweer naar de grond richtend en ook nog onder vuur liggend en je toch doden met een hele snelle draai. mijn ping van 14 a 17 ms
dan is het toch niet lag?
verder waren stats niet zo heel opvallend vooral in game niet omdat deze speler voor mainbase stond.

[ Voor 6% gewijzigd door leosand op 14-06-2012 12:43 ]

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:34

Phntm

Tlingelingeling

leosand schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:34:

want soms kom je dingen tegen die je niet kan verklaren en om iemand niet meteen voor cheater uit te maken.

zat laatst op server en ik had het idee dat er 1 rond liep die bullet proof was.
in een ronde kwam ik hem lopend tegen en hop shot hagel in het hoofd en was echt in het hoofd stond op 2 meter afstand en normaal is dat toch een kill zijn wapen had hij ook nog naar de grond gericht schiet mij een keer en hop ik dood :S later zag ik hem weer lopen en ik zat in een tank en gaf hem een shot met cannister ook weer van redelijk dicht bij en liep gewoon door...

en wat ik laatst ook weer opmerkte, dat iemand wel heel opvallend snel kon draaien , geweer naar de grond richtend en ook nog onder vuur liggend en je toch doden met een hele snelle draai. mijn ping van 14 a 17 ms
dan is het toch niet lag?
verder waren stats niet zo heel opvallend vooral in game niet omdat deze speler voor mainbase stond.
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bf3-lfb41.html Dit goed in de gaten houden. :p

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:32
ping 12 naar frankrijk,uk en naar die vieze duitsers valt nog wel mee :)

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/untitled70uzx.png

gelukkig dat we niet zo groot zijn hier in europa als america, daar lopen ze allemaal met ping 100 rond

[ Voor 28% gewijzigd door Minaaj op 14-06-2012 13:18 ]

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
theburninglink schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:58:
Nah fijn, dan spendeer je daar je 50 euro. Kun je misschien nog een tientje met we wedden dat ik langer plezier zal hebben van de 50 euries die ik aan DICE heb gedoneerd?
Dat is maar de vraag.
Voor je het weet krijg je van zo'n €50.- hoer nog wat extra "content".
Wie weet hoe lang je daar nog lol van kan hebben >:)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
OnyxNL schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:19:
[...]

Dat is maar de vraag.
't is ook een bullshit vergelijking..

• OnyxNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 17:53
leosand schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:34:

in een ronde kwam ik hem lopend tegen en hop shot hagel in het hoofd en was echt in het hoofd stond op 2 mtr...
Heb ik afgelopen week voor de 1e keer gezien.
Heel raar, leek niet op lag oid, gewoon vol raken maar geen hits.. :/
OnyxNL schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:19:
[...]

Dat is maar de vraag.
Zo leuk lijkt herpes me nou ook weer niet :o

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gebruiken jullie veel hipfire icm laser? En scheelt dat nou echt tov geen laser? Ik speel eigenlijk alleen grote open maps waar het volgens mij niet tot totaal tot z'n recht komt..

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Verwijderd

Laser is bedoelt voor hipfire en heeft dus effect. Spread wordt er duidelijk minder van.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

eMKa schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:35:
Gebruiken jullie veel hipfire icm laser? En scheelt dat nou echt tov geen laser? Ik speel eigenlijk alleen grote open maps waar het volgens mij niet tot totaal tot z'n recht komt..
Ja ik gebruik het vooral bij bijvoorbeeld de p90 / m5k. Allemaal submachine guns dus. Heeft echt effect.

Je kunt met t die laser uitzetten. Dan word je crosshair meteen groter. Probeer maar s

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik dacht dat dat Premium-gezeik al wel afgelopen was? Waarom ga je er nog op in?
Minaaj schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:15:
gelukkig dat we niet zo groot zijn hier in europa als america, daar lopen ze allemaal met ping 100 rond
Jouw ping naar Amerika is 100 milliseconde, bij hen is het net zo laag als van hier naar Frankrijk of lager.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

eMKa schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:35:
Niet heel veel nut voor op de grotere maps, maar op de nieuwe close quarters maps is het echt goddelijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Minaaj
CodeCaster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:39:
[...]

Ik dacht dat dat Premium-gezeik al wel afgelopen was? Waarom ga je er nog op in?

[...]

Jouw ping naar Amerika is 100 milliseconde, bij hen is het net zo laag als van hier naar Frankrijk of lager.
Ja maar er zijn daar toch heel wat minder plaatsen met servers, je zit snel aan eastcoast of west coast.
Ook in andere spellen hebben amerikanen hier meer last van dan europeanen, natuurlijk klopt het dat de afstand van hier tot frankrijk in usa ook zelfde latency kan hebben.

Neemt niet weg dat je toch in al die amerikaanse youtube filmpjes/streams allemaal gasten ziet met latency 70+
Minaaj schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Ja maar er zijn daar toch heel wat minder plaatsen met servers, je zit snel aan eastcoast of west coast.
Ook in andere spellen hebben amerikanen hier meer last van dan europeanen, natuurlijk klopt het dat de afstand van hier tot frankrijk in usa ook zelfde latency kan hebben.

Neemt niet weg dat je toch in al die amerikaanse youtube filmpjes/streams allemaal gasten ziet met latency 70+
mijn ping hier op kantoor is lager dan thuis, maar als ik een youtube filmpje wil kijken, moet ik soms terug gaan naar SD ipv HD omdat hij het niet aankan. (daarnaast heb ik een hekel aan youtube dat ze niks in de buffer opslaan, bij de meeste browser zet je hem op pauze en dan download hij de rest even, maar sinds youtube zo groot is geworden doen ze dat niet meer)

in amerika staan de meeste servers aan de kust en daardoor hebben mensen in het binnenland een hoge ping van 70. dat halen wij ook als we naar rusland connecten. Maar het gaat vooral om een stabiele ping dan een hoge ping. als iedereen rond de 60 zit, dan merk je echt niks, maar zit jij op 5 en iemand anders op 60 dan zie je hem soms hangen, omdat je verbinding meer signalen ontvangt.

In nederland liggen we lekker dicht bij duitsland en frankrijk waar een helehoop servers staan en zelfs in ons landje zelf hebben we veel servers, dus wij hebben altijd een goede ping.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:26
Minaaj schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:15:
[...]

ping 12 naar frankrijk,uk en naar die vieze duitsers valt nog wel mee :)

[afbeelding]

mjah, als je woest goed internet hebt kan je idd makkelijk in heel europa spelen. Ik zit op franse servers toch vaak op 50 ping, op duitse 30 en dat verschil merk je wel. Ook lijken op de duitse servers vooral duitsers te spelen die ook allemaal lage pings hebben, misschien is dat wat je merkt.

er zitten idd een paar franse servers bij met zo'n lage ping dat ik me afvraag of ze wel echt in frankrijk staan.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Pff heb het helemaal gehad met die trieste jet piloten die op infantry gaan knallen. Flikker op loser.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:18:
Pff heb het helemaal gehad met die trieste jet piloten die op infantry gaan knallen. Flikker op loser.
Ik vind het juist knap : Als ik met zo'n ding rondvlieg dan schiet ik met propjes en zijn ze na 100 hitmarkers nog niet dood :/

Waar is mijn MiG-29 met 2 bommen eronder... denk ik dan elke keer.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 12:26
Ik heb nu toch wel heel wat bf3 er op zitten, maar ik kan toch eerlijk zeggen nog nooit gedood ben of iemand succesvol gedood heb met een jet. dus ik zou eerder zeggen respect dat het iemand lukt :)

• Minaaj
Ze hebben er ook heel wat voor over om latency met 60ms te verlagen naar Japan toe.

Je ziet ook mooi in dit plaatje dat hij aftakt op verschillende plaatsen, dus dat zal weer betere ping naar wellicht Scandinavische landen of zelfs rusland(weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn :P ) maar jammer dat het nog steeds 170ms naar japan is en niet rond de 50ms.

Maarja dit is eigenlijk niet bedoeld voor ons gamers O-)

Nu maar eens een potje CQ doen.

• ErikG2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:34
Een goede jet pilot maakt je het leven erg zuur, ik ben wel eens in een ronde Caspian bijna exclusief afgeknald door een jet pilot.
Ik heb zelf geen jet skills maar het is mij ook al gelukt om een headshot te halen met een jet }) .

Waarschijnlijk heb je altijd geluk gehad dat je eigen team ook goede jet pilots had, dan heb je er niet zo veel last van. Als je eigen team geen goede piloten heeft dan ben je zuur.

[ Voor 1% gewijzigd door ErikG2 op 14-06-2012 14:53 . Reden: typo ]

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12 11:20

Metro2002

Memento mori

Zo ver weg ligt Frankrijk niet hoor :+ Meestal ligt de ping rond de 30 van de server zelf, ook bij de franse servers.
Alleen de japanse servers hebben vaak een hoge ping en als het speelbaar is wordt je er vaak in no time afgekickt. Waarom weet ik niet :/ :P mja mis je niks aan.

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
Als je met iemand een probleem hebt, mag je dat bij ons melden

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 15-06-2012 16:25 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

nero355 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:28:
Waar is mijn MiG-29 met 2 bommen eronder... denk ik dan elke keer.
Dat tankstation op Oman in Battlefield 2... O+ Altijd mensen in de TOW, altijd twee of meer kills.

Mad-Monkey schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:33:
Ik heb nu toch wel heel wat bf3 er op zitten, maar ik kan toch eerlijk zeggen nog nooit gedood ben of iemand succesvol gedood heb met een jet. dus ik zou eerder zeggen respect dat het iemand lukt :)
Dank. 8) Ik doe het niet vaak, maar als ik vliegend iemand voor m'n neus zie spawnen en meteen zie wegrennen, of gespot zie worden, wil ik best mijn flight path eventjes omleggen. >:)

Gisteravond zat ik op m'n vaste Oman-server, maar het was erg rustig; zo'n 8-10 spelers per team. De Russen vonden het nodig ons te baserapen met jets zodra er een voertuig vertrok vanaf de carrier, dus ik spawnde na dat een keer te hebben ondervonden weer in de Viper en nam de gunner-positie in met de TV-missile equipped. Zo blijven de wieken van de chopper stilstaan, en inderdaad, ik viel niet op.

Even later spawnde een teammate in de transport-heli, die vervolgens meteen opsteeg. Luttele seconden later had de Russische jet, die boven A en B aan het cirkelen was, dat door en kwam vol gas op de carrier af. Eén klik later was mijn TV-missile onderweg, en terwijl zijn eerste kogels amper de loop hadden verlaten maakte ik een voltreffer op zijn cockpit. >:) Helaas overleefde ik het daarna in de lucht niet erg lang, omdat hun chopper en andere jet mij meteen achterna kwamen.

Daarna spawnde ik dus weer in de chopper, en zag dezelfde jetpiloot weer op de carrier afkomen. TV-missile, voltreffer, en weer dood in de lucht. Dit riedeltje herhaalde zich vier (!) keer (hij was een adelaartje 50...), waarna 'ie behoorlijk triest werd, want toen ging 'ie alles rammen wat vanaf de carrier vertrok. :')

[/battlereport] :P
Minaaj schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:52:
Dat lijkt me dan wel heel ruk spelen, ik word al gek bij een ping van 30+.

Ik zou eigenlijk best een air-only-map of -modus willen zien in Armored Kill. Geen gemuts met SOFLAMs, gewoon in formaties van vier de vijand vernietigen. Spawnprotection doordat je niet te dicht bij elkaars carrier/airbase kunt komen, en gewoon knallen tot de tickets op zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door CodeCaster op 14-06-2012 15:31 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:
[...]
Of ben je echt zo kortzichtig dat je niet in ziet dat deze discussie niet enkel door mij gevoerd wordt en de rest net zo goed aan deze discussie deelneemt?
Het gaat niet om welke mening je hebt, maar om op welke manier je die uit. Het ligt er eerder aan dat je nogal lomp uit de hoek kunt komen. Dat je daarmee ruzie uitlokt ligt niet aan al die andere mensen denk ik.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Gast, blijf dan ook lekker met je assault class op je CQ-NOC4-NOSHOTTY-NONADES-NOSNIPE-NOCLAY-NOMORTAR-16p server als je grotere conquest maps niet aankan, voor rest heeft Cresso een punt.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Stomme vraag.
Ik heb in de winkel bf3 gekocht voor de pc. Ja , gewoon op een dvd'tje..
Dus ik dacht lekker snel de game te instaleren en spelen maar

Maar eerst download je Origin, en dan moet je alsnog het spel zelf downloaden , 16gb.
Is er een mogelijkheid om dat gewoon via de dvd te doen ? ( ik heb hem niet gevonden, maar ik vraag het toch.. )
Er zitten niet voor niks 2dvdtjes in de box lijkt me :s
Jay-P schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:28:

Gast, blijf dan ook lekker met je assault class op je CQ-NOC4-NOSHOTTY-NONADES-NOSNIPE-NOCLAY-NOMORTAR-16p server als je grotere conquest maps niet aankan, voor rest heeft Cresso een punt.
Heeft niks met grote conquest mappen te maken. Heeft er mee te maken dat je als infantry instant killed bent door zo'n vliegtuig terwijl je die niet ziet aankomen omdat hij een paar honderd meter boven je hoofd vliegt. Dat is gewoon de meest trieste manier om kills te maken. Als jou team dan geen AA voertuig heeft omdat die niet in de map zit rust al je hoop op een enkele piloot om er echt wat tegen te doen.
Dat gaat gewoon nergens over. Dan wordt het spel behoorlijk verpest door een enkel figuur die lekker veilig in z'n vliegtuigje zit en zichzelf heel wat vind omdat hij met zijn zwaar OP vliegtuigje wat infantry af kan schieten.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:45:
Stomme vraag.
Ik heb in de winkel bf3 gekocht voor de pc. Ja , gewoon op een dvd'tje..
Dus ik dacht lekker snel de game te instaleren en spelen maar

Maar eerst download je Origin, en dan moet je alsnog het spel zelf downloaden , 16gb.
Is er een mogelijkheid om dat gewoon via de dvd te doen ? ( ik heb hem niet gevonden, maar ik vraag het toch.. )
Er zitten niet voor niks 2dvdtjes in de box lijkt me :s
Heb je de DVD's erin geprikt? Want de game staat inderdaad gewoon op de DVD's. Al zul je wel extra bestanden moeten downloaden (patches en eventuele DLC's).

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 14-06-2012 15:48 ]

• Lasteraar
Ja, uiteraard..

;)

Maar met het runnen van de setup verteld ie me dat we BF3 gaan installeren. Maar eerst download je Origin en die zegt vrolijk dat je mag gaan downloaden.

De setup is daarmee ook afgelopen, zo lijkt het..

[ Voor 82% gewijzigd door Lasteraar op 14-06-2012 15:49 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:46:
[...]

Heeft niks met grote conquest mappen te maken. Heeft er mee te maken dat je als infantry instant killed bent door zo'n vliegtuig terwijl je die niet ziet aankomen omdat hij een paar honderd meter boven je hoofd vliegt. Dat is gewoon de meest trieste manier om kills te maken. Als jou team dan geen AA voertuig heeft omdat die niet in de map zit rust al je hoop op een enkele piloot om er echt wat tegen te doen.
Dat gaat gewoon nergens over. Dan wordt het spel behoorlijk verpest door een enkel figuur die lekker veilig in z'n vliegtuigje zit en zichzelf heel wat vind omdat hij met zijn zwaar OP vliegtuigje wat infantry af kan schieten.
Ik dacht dat de meest trieste manier C4 op een vlag plakken was.

#care

Ga een ander forum lastig vallen met wat je niet leuk vind, en vervolgens af te doen als zielig/laf etc...

• Mad-Monkey
als origin het spel wil downloaden en je hebt je dvd in de drive "download" hij het van de disk, realiseer je wel dat je alsnog een paar GB aan patches mag downloaden

Verwijderd

[...]

`
een engineer zijn taak is er toch om wat tegen voertuigen te doen. Hier heb je eigen antwoord al. Met een soflam derbij en 3 engineers is de klus zo geklaard. als je team niet genoeg samenwerkt om dit te bereiken dan is het niet de schuld van de OP vliegtuigen (wat overigens ook niet klopt aangezien je echt wel skill nodig hebt om ground kills te maken tegen infantery) Jezelf aanpassen aan de situatie of blijven whinen over alles waardoor jij wordt geownt

• Lasteraar
Mad-Monkey schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:49:
als origin het spel wil downloaden en je hebt je dvd in de drive "download" hij het van de disk, realiseer je wel dat je alsnog een paar GB aan patches mag downloaden
Nou dat betwijfel ik.. Of ik moet met 900kb/s downloaden vanaf mijn dvd :p
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:50:
een engineer zijn taak is er toch om wat tegen voertuigen te doen. Hier heb je eigen antwoord al. Met een soflam derbij en 3 engineers is de klus zo geklaard. als je team niet genoeg samenwerkt om dit te bereiken dan is het niet de schuld van de OP vliegtuigen (wat overigens ook niet klopt aangezien je echt wel skill nodig hebt om ground kills te maken tegen infantery) Jezelf aanpassen aan de situatie of blijven whinen over alles waardoor jij wordt geownt
Op bepaalde mappen kan je enorm weinig doen en heeft zelfs een soflam geen enkel nut. Bovendien moet je dan als team tegenover een jet spelen terwijl hij enkel alleen hoeft te spelen, nergens van afhankelijk is en geen risico loopt. Dat is gewoon geen goede balans. Een jet moet goed zijn tegen voertuigen en helikopters, geen infantry kunnen snipen terwijl ze op de grond lopen van ruim 200 meter afstand.

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:53:
[...]

Op bepaalde mappen kan je enorm weinig doen en heeft zelfs een soflam geen enkel nut. Bovendien moet je dan als team tegenover een jet spelen terwijl hij enkel alleen hoeft te spelen, nergens van afhankelijk is en geen risico loopt. Dat is gewoon geen goede balans. Een jet moet goed zijn tegen voertuigen en helikopters, geen infantry kunnen snipen terwijl ze op de grond lopen van ruim 200 meter afstand.
blablabla.

Verwijderd

[...]

Ik heb zelf een tijdje jet gevlogen en andere jets maken je knap lastig het is dan ook alleen mogelijk om je te richten op de grond als de tegenstander echt geen schijn van kans maakt in de lucht. maar even serieus zou het niet beetje raar zijn als een normaal mens een rechtreekse aanval van een zeer preciese jet overleefd?

• Mad-Monkey
[...]

en terwijl hij stoer doet in zijn jet schiet jij even op pakt de vlaggen en wint.... ohnee wacht daar zit c4 op
ach je kan iig alsnog genieten van een leuke ronde gun.. MW3
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:55:
Ik heb zelf een tijdje jet gevlogen en andere jets maken je knap lastig het is dan ook alleen mogelijk om je te richten op de grond als de tegenstander echt geen schijn van kans maakt in de lucht. maar even serieus zou het niet beetje raar zijn als een normaal mens een rechtreekse aanval van een zeer preciese jet overleefd?
Wie boeit het wat normaal is? Normaal is dat die jet op een paar kilometer afstand een raket afvuurt en de gehele basis weg is inclusief die tanks en mcom's. Het gaat niet om realisme, het gaat om speelbaarheid. Die jets zijn tegen alles goed waarbij de enige manier om een jet te killen enorm afhankelijk is van teamwork. Dat is niet gebalanceerd. Jets snipen infantry, slopen tanks in een seconde en een heli is ook praktisch instant dood. Ze kunnen alles afschieten terwijl je lange tijd bezig bent om er zelf een neer te halen en dat veel voorbereiding vereist.
Mad-Monkey schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:57:
en terwijl hij stoer doet in zijn jet schiet jij even op pakt de vlaggen en wint.... ohnee wacht daar zit c4 op
ach je kan iig alsnog genieten van een leuke ronde gun.. MW3
Vlaggen cappen heeft weinig zin op rush. Op rush ben je dus enorm beperkt tot die kleine basis en hebben piloten dus vrij spel.

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2012 15:58 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bullshit. Het lijkt in de verste verte niet op snipen (heb je überhaupt wel eens in een jet gezeten?), en zo moeilijk is het nu ook weer niet om te schuilen voor een jet. Je moet niet over open vlaktes gaan huppelen als er een achter je aan zit, nee.
slopen tanks in een seconde
Bullshit. Disabled, met 14 rockets, als je gelukt hebt en goed kunt mikken.
en een heli is ook praktisch instant dood. Ze kunnen alles afschieten
Bullshit. Alleen als de chopper stil hangt en de jet hem vol in de flank kan blijven raken met z'n gun, en dan heb/ben je gewoon een sufkut van een helipiloot.
terwijl je lange tijd bezig bent om er zelf een neer te halen en dat veel voorbereiding vereist.
Klopt.

Het enige voordeel dat de jet heeft, is dat het het dodelijkste éénmansvoertuig is. Tegen een chopper waar niet of de piloot of de gunner een totale mongool is, tegen een tank met iemand in de tv seat en tegen infantry met een MANPAD (stinger, igla) begin je niks als jet; dan durf je niet eens in de buurt te komen.

Ik ben het vaak met je eens, Tsurany, nu dan toevallig niet, maar je toon wordt een beetje vervelend.

[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 14-06-2012 16:09 ]

• Lasteraar
Gezellig hier.
Misschien heeft iemand nog een wijze opmerking om mij met mijn probleem te helpen :)

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
[...]

En wat let je om zelf een jet met heat seekers (evt. beam scanning) te pakken en die jet het leven zuur te maken ? Als je skills heb in een jet is dat gewoon een van de sterkste wapens op CQL maps, net zoals dat voor jou de assault class is met een m16a3. Ik heb het al vaker gezegd maar dit soort kritiek komt 9/10 keer van metro/CQ spelers die hun 'sterkste' m16a3 niet willen opgeven en jets/aa links laten staan om hun SPM/KD ratio te beschermen. Dan krijg je vaak dat je met 20 man rond een mcom staat en er een tank aan komt rijden en iedereen zich terug trekt omdat ze geen counter hebben.

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:05:
Gezellig hier.
Misschien heeft iemand nog een wijze opmerking om mij met mijn probleem te helpen :)
Aangezien niemand anders antwoord doe ik het maar even:)

Het spel installeert vanaf je DVD echter (heb ik mij laten vertellen) haalt hij tegelijk bestanden van internet af.

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-12 15:08
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:57:
[...]

Wie boeit het wat normaal is? Normaal is dat die jet op een paar kilometer afstand een raket afvuurt en de gehele basis weg is inclusief die tanks en mcom's. Het gaat niet om realisme, het gaat om speelbaarheid. Die jets zijn tegen alles goed waarbij de enige manier om een jet te killen enorm afhankelijk is van teamwork. Dat is niet gebalanceerd. Jets snipen infantry, slopen tanks in een seconde en een heli is ook praktisch instant dood. Ze kunnen alles afschieten terwijl je lange tijd bezig bent om er zelf een neer te halen en dat veel voorbereiding vereist.

[...]

Vlaggen cappen heeft weinig zin op rush. Op rush ben je dus enorm beperkt tot die kleine basis en hebben piloten dus vrij spel.
Vind je het spel uberhaubt nog wel leuk? Ik zie je alleen maar klagen en zeuren over zaken die je niet leuk vind/ niet vind kunnen.

Probeer er gewoon van te genieten. Tuurlijk heeft BF zijn minpunten. Maar aan de andere kant is het toch een prachtig spel? Je kan je nu wel heel druk gaan maken over alles en nog wat maar is het dat wel waard?
:)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Facenoise
CodeCaster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:01:
[...]

Bullshit.

[...]

Bullshit.

[...]

Bullshit.

[...]

Klopt.

Het enige voordeel dat de jet heeft, is dat het het dodelijkste éénmansvoertuig is. Tegen een chopper waar niet of de piloot of de gunner een totale mongool is, tegen een tank met iemand in de tv seat en tegen infantry met een MANPAD (stinger, igla) begin je niks als jet; dan durf je niet eens in de buurt te komen.
Maar het is gewoon laf,zielig omdat Tsurany dat vind. Het vereist wel degelijk skill om dat te doen maar dat kan hij niet inzien. Alles waardoor hij gekilled wordt en waar hij niet goed in is, is zielig,laf etc.. lijkt wel een 12 jarige.

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
ChojinZ schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Vind je het spel uberhaubt nog wel leuk? Ik zie je alleen maar klagen en zeuren over zaken die je niet leuk vind/ niet vind kunnen.

Probeer er gewoon van te genieten. Tuurlijk heeft BF zijn minpunten. Maar aan de andere kant is het toch een prachtig spel? Je kan je nu wel heel druk gaan maken over alles en nog wat maar is het dat wel waard?
:)
Precies ik vind vliegen gewoon niet leuk omdat ik er niks van bak. En ik vermaak me reuze in me eigen BF3 Karkand only servertje:).

• plob
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-12 06:26
Uthog schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Het spel installeert vanaf je DVD echter (heb ik mij laten vertellen) haalt hij tegelijk bestanden van internet af.
Denk dat niet, bij mij installeerde die een week geleden nog van de cd dvd en toen moest ik de volledige patch later downloaden. Maar wat je zegt zou ik graag zien in steam, origin, etc
Bullshit? Een tank goed raken en hij is dood voordat ook maar iemand in die tank het merkt. Je krijgt de kans niet te reageren of snel weg te rijden. Letterlijk twee seconden en je tank is weg. Dan moet je de jet vinden voor hij jou raakt en dan ben je behoorlijk beperkt door de range limiet van die citv en de hoek waarmee de loop omhoog kan.
Kan je een hoop zaken noemen waar een jet niks tegen kan maar als die jet piloot weet wat hij doet blijft hij hoog genoeg en maakt hij korte runs. Je kan je als chopper pilot of infantry niet veroorloven om constant naar die jet te blijven speuren, grond eenheden maken dan gehakt van je omdat jij enkel de lucht in kijkt. Je moet dus geluk hebben dat die jet in de buurt is.

Waarom zijn er anders zoveel potjes waarbij de goede jet pilot met maar een paar deaths en behoorlijk wat kills bovenaan staat?
Jay-P schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:05:
[...]

En wat let je om zelf een jet met heat seekers (evt. beam scanning) te pakken en die jet het leven zuur te maken ? Als je skills heb in een jet is dat gewoon een van de sterkste wapens op CQL maps, net zoals dat voor jou de assault class is met een m16a3. Ik heb het al vaker gezegd maar dit soort kritiek komt 9/10 keer van metro/CQ spelers die hun 'sterkste' m16a3 niet willen opgeven en jets/aa links laten staan om hun SPM/KD ratio te beschermen. Dan krijg je vaak dat je met 20 man rond een mcom staat en er een tank aan komt rijden en iedereen zich terug trekt omdat ze geen counter hebben.
Vliegen is mijn ding niet, dat leg ik af. Met een AA maak ik wel kans maar dan moet je redelijk wat mazzel hebben dat hij in je range komt. Als hij buiten je range blijft vliegen lukt het niet. Dan heeft hij het damage voordeel, hij heeft jou sneller stuk dan jij hem.
Ik wil best mijn M16A3 opgeven, sterker nog, die heb ik in geen weken aangeraakt. Ik speel engineer als het moet, support als het moet. Geen enkel probleem. Alleen tegen een jet kan je verdomd weinig als je niet goed bent in vliegen.
erikvandenberg schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:07:
Maar het is gewoon laf,zielig omdat Tsurany dat vind. Het vereist wel degelijk skill om dat te doen maar dat kan hij niet inzien. Alles waardoor hij gekilled wordt en waar hij niet goed in is, is zielig,laf etc.. lijkt wel een 12 jarige.
Nooit gezegd dat het geen skill vereist. Echter als je skilled bent als piloot ben je onkwetsbaar. Ben je skilled als infantry speler of tank bestuurder ben je absoluut niet onkwetsbaar. Daar zit het grote verschil in. Het is laf omdat er amper een counter tegen is, zeker als infantry speler. Zo wordt je gedwongen engineer met javalin of stinger te spelen terwijl je misschien liever support speelt of gewoon engineer met een RPG.

• Cresso
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06-2020
[...]
Ik maak een een post waar in ik duidelijk aangeef dat jouw toon ongewenst is en denigrerende opmerkingen maakt. Vervolgens besluit jij om deze post compleet te negeren en gewoon op dezelfde voet verder te gaan. Je punten of kritiek worden hier echt niet beter door, sterker nog; de normale toon haal jij hier bijna in je eentje uit deze thread. Als dit je bedoeling is, chapeau! |:(

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:09:

Nooit gezegd dat het geen skill vereist. Echter als je skilled bent als piloot ben je onkwetsbaar. Ben je skilled als infantry speler of tank bestuurder ben je absoluut niet onkwetsbaar. Daar zit het grote verschil in. Het is laf omdat er amper een counter tegen is, zeker als infantry speler. Zo wordt je gedwongen engineer met javalin of stinger te spelen terwijl je misschien liever support speelt of gewoon engineer met een RPG.
Niet waar, zodra er een redelijke piloot bij je team zit maak je al kans. Hoevaak ik in me heli een vriendelijk jet wel niet help door even een paar heatseekers richting die jet af te vuren en hem zo te disablen zodat de jet het afmaakt. Vaak beginnen ze rondjes te draaien wanneer je ze gaat locken(domste wat je kan doen), dan heb je ze toch gewoon.

Of zet je frustratie opzij en leer vliegen.
Cresso schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:12:
Ik maak een een post waar in ik duidelijk aangeef dat jouw toon ongewenst is en denigrerende opmerkingen maakt. Vervolgens besluit jij om deze post compleet te negeren en gewoon op dezelfde voet verder te gaan. Je punten of kritiek worden hier echt niet beter door, sterker nog; de normale toon haal jij hier bijna in je eentje uit deze thread. Als dit je bedoeling is, chapeau! |:(
Je kan niet aanduiden dat je iets als zeer negatief ervaart zonder een negatief woord te gebruiken. Ik spreek niemand persoonlijk aan, ik zeg dat de manier waarom iets gebeurt in mijn ogen triest is.
erikvandenberg schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:14:
Niet waar, zodra er een redelijke piloot bij je team zit maak je al kans. Hoevaak ik in me heli een vriendelijk jet wel niet help door even een paar heatseekers richting die jet af te vuren en hem zo te disablen zodat de jet het afmaakt. Vaak beginnen ze rondjes te draaien wanneer je ze gaat locken(domste wat je kan doen), dan heb je ze toch gewoon.

Of zet je frustratie opzij en leer vliegen.
Dus een totale afhankelijkheid van het wel of niet hebben als een piloot. En dat is nou precies een reden waarom je zo hard door die dingen ingemaakt wordt, goede piloten zijn zeldzaam en als het andere team een zeer goede piloot heeft ben je kansloos.
Ik heb vaak genoeg geprobeerd te vliegen, het is niks voor mij. Kan het blijven oefenen en oefenen maar niet alles is aan te leren. Ik zal nooit goed kunnen vliegen, dan accepteer ik dat. Maar geef me dan op z'n minst een andere manier om een jet snel en goed uit te kunnen schakelen. Er zijn mogelijkheden om een jet neer te krijgen maar dat vereist teamwork, dus je moet maar net mensen hebben die daar aan mee doen. Een jet sloop je niet in je eentje, elk ander voertuig kan je dat wel bij doen.

[ Voor 48% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2012 16:17 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dit heeft weinig zin hoor. Het is allang bekend dat alleen Tsurany zijn manier klopt. Elke andere zienswijze is per definitie fout. Die jongen heeft een plaat voor zijn hoofd van epische proporties. 8)7

Het is dat ie een vrij goede TS onderhoudt en af en toe zinnige speltips geeft..... :o

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:14:
[...]

Je kan niet aanduiden dat je iets als zeer negatief ervaart zonder een negatief woord te gebruiken. Ik spreek niemand persoonlijk aan, ik zeg dat de manier waarom iets gebeurt in mijn ogen triest is.
En ziet dus niet in dat het denigrerend kan zijn naar mensen die dat wel doen of wel leuk vinden(jet).

Verplaatst het woord laf of zielig eens door dat vind ik irritant, scheelt al een hoop.
Mij ook, alleen vrees ik dat DICE er geen moeite in gaat steken.
erikvandenberg schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:17:
En ziet dus niet in dat het denigrerend kan zijn naar mensen die dat wel doen of wel leuk vinden(jet).

Verplaatst het woord laf of zielig eens door dat vind ik irritant, scheelt al een hoop.
Zal ik beloven dat voortaan te doen. Ik zie alleen niet in hoe zoiets denigrerend is. Mensen zeggen vaak genoeg dat mijn speelstijl zielig is, trek ik me ook niks van aan. Gewoon incasseren en als je het er niet mee eens bent op reageren.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 14-06-2012 16:20 ]

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12 11:20

Metro2002

Memento mori

Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:48:
Ja, uiteraard..

;)

Maar met het runnen van de setup verteld ie me dat we BF3 gaan installeren. Maar eerst download je Origin en die zegt vrolijk dat je mag gaan downloaden.

De setup is daarmee ook afgelopen, zo lijkt het..
Had ik ook inderdaad, ik dacht toen ook van wtf , ik heb de schijfjes hier, waarom ga je 4gb downloaden :o

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:18:
[...]

Zal ik beloven dat voortaan te doen.
Ik hou je eraan! Anders komt de GOT death squad op bezoek bij je! >:) :+

• Cyberwarmacine
  • Laatst online: 22-10 14:41
Pas op voor zijn advocaten...

• Minaaj
civiL gaming - Close Quarters #1 NL

net op gebanned, ze konden het skill verschil niet aan :(

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster permanent ban issued on this Game Server for player '' ... BC2! Suspected Hacking/Cheating" [Admin Decision]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Behalve dat het meer op CoD4 en verder S&D gaat lijken dan op CS(:S/GO). Tenzij je de recoil/spread flink omhoog gooit. Ook zijn de maps te complex en te 'mooi'. Nu zal het waarschijnlijk leiden tot pixelshooten (campen op een sightline waar je net een belangrijk chokepoint kan zien door een paar pixels). En er moet ook een buy systeem komen, wat dat is ook juist wat CS zo interessant maakt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:54
CodeCaster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:26:
[...]

Dat lijkt me dan wel heel ruk spelen, ik word al gek bij een ping van 30+.
Ik speel ook vaak met een ping van rond de 70-80, is soms best wel irritant ja. |:(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Advocaten heb ik niet, mijn advocado's zijn gisteren al geslacht.
erikvandenberg schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:20:
[...]

Ik hou je eraan! Anders komt de GOT death squad op bezoek bij je! >:) :+
Moet je dat nu doen. Mijn determinatie om die laatste sniper compleet uit te spelen heeft de nodige deaths veroorzaakt.

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:22:
[...]

Advocaten heb ik niet, mijn advocado's zijn gisteren al geslacht.

[...]

Moet je dat nu doen. Mijn determinatie om die laatste sniper compleet uit te spelen heeft de nodige deaths veroorzaakt.
Alleen als je je niet aan je woord houdt!

Kzie ook dat je met elk voertuig behalve 3 stuks wel een kill heb gemaakt, doe die 3 ook eens luieren doe je maar in je eigen tijd!

[ Voor 15% gewijzigd door Facenoise op 14-06-2012 16:29 ]

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:52

superwashandje

grofheid alom

ook al is het nu net wat rustiger sta ik in de laatste pagina wel achter tsurany (anders staat ie ook zo alleen :P). ik heb geloof ik nog niet genoemd zien worden dat mocht je goeie jet piloten tegenover je hebben dat ze ook wel even de jets uit jouw base schieten of tijdens het opstijgen je neerschieten. erg irritant vooral dus omdat je er niet veel aan kan doen vanaf de grond.

[ Voor 8% gewijzigd door superwashandje op 14-06-2012 16:28 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• ChojinZ
superwashandje schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:27:
ook al is het nu net wat rustiger sta ik in de laatste pagina wel achter tsurany (anders staat ie ook zo alleen :P). ik heb geloof ik nog niet genoemd zien worden dat mocht je goeie jet piloten tegenover je hebben dat ze ook wel even de jets uit jouw base schieten of tijdens het opstijgen je neerschieten. erg irritant vooral dus omdat je er niet veel aan kan doen vanaf de grond.
Jets op de grond kapot knallen heeft, vind ik, niet veel met skills te maken en valt mijns inziens eigenlijk onder spanwkillen. En daar is iedereen het denk ik wel over eens: Spawnkillen is irritant!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Buiten dat als je een goede jet piloot tegen je hebt, is het juist makkelijker op de grond te vechten aangezien niemand meer in een vehicle wil en je dus 32 man op de vlaggen hebt zitten. :P

Oh en jets spawnkillen gaat niet meer, die hebben een seconde of 4 spawnprotectie zodra je erin spawned.

[ Voor 22% gewijzigd door Xant0r op 14-06-2012 16:33 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:09:
Bullshit? Een tank goed raken en hij is dood voordat ook maar iemand in die tank het merkt. Je krijgt de kans niet te reageren of snel weg te rijden. Letterlijk twee seconden en je tank is weg. Dan moet je de jet vinden voor hij jou raakt en dan ben je behoorlijk beperkt door de range limiet van die citv en de hoek waarmee de loop omhoog kan.
Dan zitten de mensen in de tank echt te slapen. Vuur je mitrailleur af op de jet, lock hem, richt je loop op hem en sta vooral niet stil, dan heeft een jet echt niet de tijd en ballen om op z'n gemak veertien raketten op je af te vuren. Dat kost namelijk best wel wat tijd en mikwerk.

De keren dát ik inderdaad in één run ben gedood in een tank, was ik niet zelf aan het rijden (maar stond mijn chauffeur dus stil) óf was ik al minstens 25% van m'n health kwijt.
Kan je een hoop zaken noemen waar een jet niks tegen kan maar als die jet piloot weet wat hij doet blijft hij hoog genoeg en maakt hij korte runs.
Een jet die hoog blijft en korte runs maakt (zie boven) is niet bijster gevaarlijk voor de mensen op de grond.
Je kan je als chopper pilot of infantry niet veroorloven om constant naar die jet te blijven speuren, grond eenheden maken dan gehakt van je omdat jij enkel de lucht in kijkt. Je moet dus geluk hebben dat die jet in de buurt is.
Als chopperpiloot zul je wel moeten, want als je even niet oplet en de jet zit achter je, ben je inderdaad in no-time dood. Ik heb daarom ook een schijthekel aan fast vehicle respawn-servers, het moet een beloning zijn om vijandelijke jets neer te halen, zodat je even een dikke minuut kunt huishouden op de map.
Waarom zijn er anders zoveel potjes waarbij de goede jet pilot met maar een paar deaths en behoorlijk wat kills bovenaan staat?
Omdat jij blijkbaar met andere teams speelt dan ik? Andere maps wellicht? Ik speel op veel "large vehicle maps only"-servers, met maps als Oman, Firestorm en Wake. Ik kom daar wel eens briljante piloten tegen, en ja, die staan dan misschien bovenaan, maar je bent dan op de grond echt niet kansloos, zeker niet als je team ook maar een béétje hun best doet om die jet te pesten.

Op Caspian Border is de vehicle-gameplay wel een lachertje, daar kom ik dan ook zelden.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 14-06-2012 16:35 ]

• Lasteraar
Uthog schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:06:
[...]

Ik ben er inmiddels uit. Komt omdat de gebruikersaccountinstellingen van Windows 7 nog aan stonden of dergelijke. Dat uit gezet en dan pakt ie de dvd.

Ik kan weer vooruit.
Maar ben snel weg hier tussen al die ruziezoekende kleuters :-D

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:32:
[...]

Ik ben er inmiddels uit. Komt omdat de gebruikersaccountinstellingen van Windows 7 nog aan stonden of dergelijke. Dat uit gezet en dan pakt ie de dvd.

Ik kan weer vooruit.
Maar ben snel weg hier tussen al die ruziezoekende kleuters :-D
Je zat sowieso in het verkeerde topic.

=> [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Mad-Monkey
haha nette reactie op een flauwe opmerking,
Overigens wat ik vorige week gebruikte tegenjets en erg goed vind werken is 2 engineers in een tank met guided shells, me maatje switcht tussen gunner en laser en we schoten alles wat verkeerd naar ons keek aan gort.

en vehicles in home base kapot schieten is idd gewoon spawn killen en de reden dat ik de uren heb in stationary defence (die ik overigens nog altijd underpowered vind)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-12 11:31
Ik zwoer dat ik deze BS hierboven ook al in deeltje 7 gelezen had, as a matter of fact ik dacht voor heel even dat ik nog in deeltje 7 zat.

Voor wat betreft het voordeel wat je hebt als je een of twee personen hebt die goed kunnen vliegen, klopt dit gewoon. Een jet kan hoog in de lucht een tank op de korrel nemen, met unguided missiles / rocket pods kun je maximaal (mits genoeg hoogte) 28 missiles af vuren en dan heb je nog je gattling gun. Die tank is dan echt weg hoor. Doe dat op firestorm, caspian border of elke andere soortgelijke map en je hebt binnen een minuut je tanks weggevaagd (zijn er vaak maar 2 of 3) de AA vergt wat meer uitdaging omdat de personen die daar in zitten ook niet achterlijk zijn (staan beschut, engineer class etc.)

Wat ik dan eigenlijk ergelijk vind is dat de kans dat een infantrist chopper rocket pod missiles overleeft groter is dan bij een plane, terwijl het op mij overkomt als een en dezelfde wapensoort nl. unguided rockets. De damage ervan lijkt bij planes groter dan bij choppers. Althans toen ik mijn plane class aan het uitspelen was had ik beduidend minder moeite met infantry dan een chopper. De chopper gunner daarintegen rekent dan wel weer zonder problemen hiermee af.

kortom: Met een goede piloot rip je het hele level aan flarden.

Maar he als iemand dat irriteert, zoek je toch een infantry server. problem solved.

edit: en vwb de speelstijl. Ik heb een doel gesteld en dat is alles unlocken wat er maar te unlocken valt in dat spel. Als ik met de SVD bezig was, was ik een beroerde sniper. Met de sks 800+ kills was ik een cheater/aimbotter (was gewoon een lekker wapen voordat het generved werd) /care ik doe mijn objectives en probeer dat ook nog eens niet ten koste te laten gaan van de gameplay (ptfo is my code) dus als mensen daar moeite mee hebben (in de server dan) dan hebben ze pech.

[ Voor 15% gewijzigd door loewie1984 op 14-06-2012 16:47 ]

discogs

• Lasteraar
Ondanks dat, toch nog de meest zinnige post(s) van de laatste paar pagina's. O-)

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12 11:27
Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:59:
[...]

Ondanks dat, toch nog de meest zinnige post(s) van de laatste paar pagina's. O-)
ha das niet waar he :) ik had nog een vraag gesteld over cheaters :)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ChojinZ schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:31:
Jets op de grond kapot knallen heeft, vind ik, niet veel met skills te maken en valt mijns inziens eigenlijk onder spanwkillen. En daar is iedereen het denk ik wel over eens: Spawnkillen is irritant!
Precies. Als de vijandelijke piloten het daarvan moeten hebben, zijn ze gewoon triest irritant, en verlaat ik de server.
Xant0r schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:32:
Oh en jets spawnkillen gaat niet meer, die hebben een seconde of 4 spawnprotectie zodra je erin spawned.
Ik heb gisteren meermalen het tegendeel gezien. De Viper die boven de RU base op Oman hing, schoot de ene na de andere nog rijdende jet kapot. Ook kreeg ik zelf een sniperkogel door m'n kop toen ik nog geen seconde in een jet zat.
loewie1984 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:44:
Een jet kan hoog in de lucht een tank op de korrel nemen, met unguided missiles / rocket pods kun je maximaal (mits genoeg hoogte) 28 missiles af vuren en dan heb je nog je gattling gun. Die tank is dan echt weg hoor.
Twee volle barrages, en dan nog tijd hebben om met z'n gun te schieten? Dan moet 'ie > 600 voet vliegen, wat al knap lastig is op veel maps, en een tank onder vuur nemen die niet beweegt noch terugschiet. Daarnaast trekt een jet in een duikvlucht altijd de aandacht.

Jullie komen blijkbaar óf veel briljantere piloten tegen dan ik, of hebben de pech vaak in een te veel ground-minded team te zitten. De jet-verhalen hier zijn echt wel genuanceerder wanneer je team z'n best doet de jets op te jagen. Letterlijk álles helpt, met de minigun vanuit een transportheli heb je zelfs sneller een jet neer dan een jet een chopper neerhaalt, op dezelfde afstand. Ook schieten vanuit een jeep en locken vanuit een tank helpt om jets uit je buurt te houden. Dat laatste is (vanaf de grond!) wellicht nog belangrijker dan ze neerhalen.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 14-06-2012 17:14 ]

• ChojinZ
CodeCaster schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:10:
[...]

...of hebben de pech vaak in een te veel ground-minded team te zitten....
Dat is ook vaak het probleem. Met 2 a 3 goeie engi's en een soflam kom je al een heel eind. Ook tegen de betere piloten. Maar omdat je relatief veel tijd in jet hunting moet steken en er weinig voor terug krijgt houdt bijna niemand er zich mee bezig.

Vaak mee gemaakt dat ons team geraped wordt door jets maar dat helemaal niemand actie onderneemt. Sta je dan in je eentje met een launcher. Ja, dan wordt het lastig... :|

Zitten er degelijke wapens bij diegene die je via Co-op moet unlocken?
Ben waarschijnlijk van plan volgende maand dan die Co-op shortcut kit te kopen via Origin als er degelijke inzitten... Heb niet echt zin om die co-op te doen.
Asgaro schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:18:
Ben waarschijnlijk van plan volgende maand dan die Co-op shortcut kit te kopen via Origin als er degelijke inzitten... Heb niet echt zin om die co-op te doen.
De G3A3 is wel leuk en de MP7 ook wel. Voor de rest niet echt nee.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:21:
[...]

sorry, maar er zijn nog meer wapens in de co-op die je zeker wilt hebben
93R burst shooting pistol (sterker dan de G18)
SG553 Zeer stabiele Engineer wapen
MP412 rex als je de .44 deagle fijn vindt maar je aim is niet helemaal goed, dan is de MP412 rex een goede keuze.
MP7 in de CQ zeker een leuk wapen.
G3A3 hate it or love it, meeste damage maar zeer langzaam.
KH2002 vergelijkbaar met de an-94 niet al te best, te veel recoile
M39 EMR auto sniper vergelijkbaar met de SVD en MK11 alleen ietsje beter op lange afstanden

je hoeft niet alle missies te voltooien ;) je kan ook steeds dezelfde uitvoeren, want het gaat om co-op score en niet een co-op level unlocken

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:32:
[...]

sorry, maar er zijn nog meer wapens in de co-op die je zeker wilt hebben
93R burst shooting pistol (sterker dan de G18)
SG553 Zeer stabiele Engineer wapen
MP412 rex als je de .44 deagle fijn vindt maar je aim is niet helemaal goed, dan is de MP412 rex een goede keuze.
MP7 in de CQ zeker een leuk wapen.
G3A3 hate it or love it, meeste damage maar zeer langzaam.
KH2002 vergelijkbaar met de an-94 niet al te best, te veel recoile
M39 EMR auto sniper vergelijkbaar met de SVD en MK11 alleen ietsje beter op lange afstanden

je hoeft niet alle missies te voltooien ;) je kan ook steeds dezelfde uitvoeren, want het gaat om co-op score en niet een co-op level unlocken
Maar das net wat ik niet wil doen. Ik wil niet levels gaan farmen gelijk in Diablo 3 :P
In Diablo 3 pleur je er een bot neer, doet die het voor je. Helaas kan dat in Co Op niet :+

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:54
DanielWW2 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:21:
[...]

Hee, vergeet de 93R niet!!
Jammer dat dat ding wss generfd wordt.

~edit: *zucht* is ook alweer gezegd...

Maar Asgaro er zit ook een heli missie in de Co-op die ik wel te doen vind.
Als wij die nou eens een paar keer doen ben je zo klaar met die zooi.

[ Voor 27% gewijzigd door AdmiralSnipe op 14-06-2012 18:35 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

AdmiralSnipe schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:32:
[...]

Hee, vergeet de 93R niet!!
Jammer dat dat ding wss generfd wordt.
MP7 + 93R in Close Quarters mappen = winning :P.
Had er laatst een lekker potje mee: http://www.youtube.com/watch?v=F-lTPQeVTRY

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Vraagje, behoren de PDW's (personal defence weapons) tot de SMG's of moet ik dus een wapen als de MP7 gaan gebruiken?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12 15:33

beuker19

Killerbeuker is so OP

Swandertj schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:47:
Vraagje, behoren de PDW's (personal defence weapons) tot de SMG's of moet ik dus een wapen als de MP7 gaan gebruiken?
pdw-r werkt ook ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Ik zou gewoon die MP7 gebruiken, dat ding was al idioot fijn voor CQ, met die nieuwe mappen en vele hoekjes is het wel het ultieme hipfire-kanon. Extended mags + laser en springend hoekjes omrammen :P

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Swandertj schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:47:
MP7, UMP-45, PP-19, PP-2000, P90 en PDW-R zijn allemaal SMG's

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-12 21:50

w00t00w

Derp

Asgaro schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:18:
Ik heb die shortcut ook gekocht (vind Coop echt geen zak aan), en van de nieuwe wapens gebruik ik er eigenlijk maar twee:
- 93R, alhoewel ik de laatste tijd vooral de Magnum .44 als side-arm meeneem;
- G3A3, wat mij betreft met afstand het meest geweldige infanterie wapen in het spel: heeft enigszins een learning curve door het zware caliber (beetje vergelijkbaar met de Scar-H), maar als je dit beest eenmaal onder de knie hebt is er geen houden meer aan, vooral in combinatie met Kobra sight en Heavy Barrel. Hij is eigenlijk bedoeld voor medium en long range (makes 'em drop like flies), maar ik moet zeggen dat-ie voor TDM en de CQ-DLC ook prima geschikt is, al moet je wellicht een ietsje berekenender spelen, want in 1-op-1 confrontaties trek je vaker aan het kortste eind dan met de andere assault wapens, die een hogere rof hebben.

De meeste anderen heb ik wel uitgechecked, maar echt veel indruk hebben ze niet gemaakt (of het zijn types wapens die me sowieso niet bevallen). Alhoewel sommigen wellicht nog een tweede kans verdienen (SG553, M39 EMR).

---

• Lasteraar
Waarom wordt ik er nu tot 2x toe uitgekickt met als reden 'punkbuster' .......
Ik start het spel net op :s.......... ( vanmiddag gekocht. )

Edit:
Ik lees net dit:
nieuws: Battlefield 3 onspeelbaar door Punkbuster-probleem - update

Dus....... tips voor goede servers ? :-D

[ Voor 51% gewijzigd door Lasteraar op 14-06-2012 19:10 ]

Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:05:

Edit:
Ik lees net dit:

Update PB eens. ;)
Grote kans dat je een oude versie hebt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:05:

Edit:
Ik lees net dit:

Check ook de datum ;)

BTW, hebben ze shotguns generfed met de laatste patch? Niet normaal, ik raak mensen vanop 1 meter afstand, 3 KEER! En dan hebben ze 75% over ofzo... :/

Android developer & dürüm-liefhebber

• Lasteraar
Ik heb zover ik weet nog helemaal geen punkbuster op mijn laptop geïnstalleerd staan.
Iemand een idee om van dit probleem af te komen ?

[ Voor 23% gewijzigd door Lasteraar op 14-06-2012 19:19 ]

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:23
Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:18:
Ik heb zover ik weet nog helemaal geen punkbuster op mijn laptop geïnstalleerd staan.
Des te meer reden om het te installeren :P

Je moet punkbuster hebben op je laptop (in dit geval) om online te kunnen spelen.
Punkbuster is een soort van online anti cheat systeem watchdog achtig ding

[ Voor 24% gewijzigd door Indodraakje op 14-06-2012 19:20 ]

• Lasteraar
Ok.. dus ik wordt door een EA game gekickt omdat ik een niet officiële software niet geïnstalleerd heb :-D
Ik word oud denk ik .......

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:56
Lasteraar schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:21:
Ok.. dus ik wordt door een EA game gekickt omdat ik een niet officiële software niet geïnstalleerd heb :-D
Ik word oud denk ik .......
Punkbuster is de anti-cheat software die BF3 gebruikt dus best logisch dat je het nodig hebt :)

• Lasteraar
Laatste vraag, is er een officiële download link ?
Ik google, maar kom zoveel tegen.. Ben bang dat ik straks weer een of ander virus download :p
Maffia171 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Punkbuster is de anti-cheat software die BF3 gebruikt dus best logisch dat je het nodig hebt :)
;(
Beter dan niks zullen we maar zeggen. ;)

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Bee.nl schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:53:
[...]

MP7, UMP-45, PP-19, PP-2000, P90 en PDW-R zijn allemaal SMG's
AS VAL telt ook.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:38
iemand die weet hoe ik EA kan contacten via de website? Alle opties zijn grijs/niet aanklikbaar :?
Pagina: 1 ... 20 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.