Dat tankstation op Oman in Battlefield 2...

Altijd mensen in de TOW, altijd twee of meer kills.
Dank.

Ik doe het niet vaak, maar als ik vliegend iemand voor m'n neus zie spawnen en meteen zie wegrennen, of gespot zie worden, wil ik best mijn flight path eventjes omleggen.
Gisteravond zat ik op m'n vaste Oman-server, maar het was erg rustig; zo'n 8-10 spelers per team. De Russen vonden het nodig ons te baserapen met jets zodra er een voertuig vertrok vanaf de carrier, dus ik spawnde na dat een keer te hebben ondervonden weer in de Viper en nam de gunner-positie in met de TV-missile equipped. Zo blijven de wieken van de chopper stilstaan, en inderdaad, ik viel niet op.
Even later spawnde een teammate in de transport-heli, die vervolgens meteen opsteeg. Luttele seconden later had de Russische jet, die boven A en B aan het cirkelen was, dat door en kwam vol gas op de carrier af. Eén klik later was mijn TV-missile onderweg, en terwijl zijn eerste kogels amper de loop hadden verlaten maakte ik een voltreffer op zijn cockpit.

Helaas overleefde ik het daarna in de lucht niet erg lang, omdat hun chopper en andere jet mij meteen achterna kwamen.
Daarna spawnde ik dus weer in de chopper, en zag dezelfde jetpiloot weer op de carrier afkomen. TV-missile, voltreffer, en weer dood in de lucht. Dit riedeltje herhaalde zich vier (!) keer (hij was een adelaartje 50...), waarna 'ie behoorlijk triest werd, want toen ging 'ie alles rammen wat vanaf de carrier vertrok.
[/battlereport]

Dat lijkt me dan wel heel ruk spelen, ik word al gek bij een ping van 30+.
Ik zou eigenlijk best een air-only-map of -modus willen zien in Armored Kill. Geen gemuts met SOFLAMs, gewoon in formaties van vier de vijand vernietigen. Spawnprotection doordat je niet te dicht bij elkaars carrier/airbase kunt komen, en gewoon knallen tot de tickets op zijn.
[
Voor 11% gewijzigd door
CodeCaster op 14-06-2012 15:31
]