Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Stephanz schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:53:
Vandaag weer effe heerlijk gegamed! Effe lekker potje 32-6 in Noshar Canals, lacheee :P

Ook gister nog een video gemaakt van een clan mate van mij die keihard aan het ragen was. Allemaal in 1 video gedaan, dit is het geworden:

YouTube: NastyAim-NL dikke whiningzzz in 1 game!! (Hunter123NL) ENJOY!

Enjoy it! Zet je geluid vooral niet te hard :9
Hahaha zo herkenbaar.
Toen onze clan nog bestond hadden we ook veel fun met elkaar, bv spawnen op je clan mate die sniped en dan steeds voor hem gaan staan,LOL
Mis dat ouwehoeren met elkaar wel en de clan wars voor het serieuze gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:13
NoFearCreations schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:18:
Dan waren het maar bar slechte snipers die ik tegen me had, ben niet één keer terug gesniped.
12x scope, aka oogklep modus }:O

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk was me ping weer normaal hier na twee dagen. gelijk 2 clan wars gespeeld op metro.
ook nog rush gespeeld op metro, waarbij we echt een noob team hadden.
Daarna potje TDM om op te warmen voor de war, helaas heel veel nieuwe spelers in mijn team, waardoor we flink hadden verloren.

Hopelijk vanavond meer geluk.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:36

d_star

Maharadja of the Year :-/

Pykow schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:01:
Eindelijk was me ping weer normaal hier na twee dagen.
Tsja, hebben meer mensen last van gehad van veel lag de afgelopen dagen?

Gisteravond twee uur wat close quarters gespeeld, en het viel me op dat de hitreg slechter was dan van 't weekend. Meerdere keren complete magdumps gedaan op enemies, wel hitmarkers maar soms bij acht hits nog geen kill! En dat met een F2000!

Nu kwam ik er rond het eind achter dat ik wegens het inbouwen van een SSD + de bijbehorende herinstallatie nog niet had gespeeld met de network smoothing factor, maar ook nadat ik die beter had ingesteld merkte ik soms nog wat lag/falende hitreg. Aan mn ping lag het ook niet, die lag netjes rond de 16-20. Ik bemerkte na afloop in wat pingtests nog wel wat jitter op op de lijn, misschien dat het hier aan lag?

Morgenavond nog maar eens proberen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb veel geklaag gehoord over lag de laatste twee weken, maar zelf weinig van ondervonden (afgezien van twee keer op een server die na een minuutje laggen ineens geheel van het net verdween, ik vermoed dat dat niet aan de netcode lag :+ ) maar ik moet bekennen dat ik de laatste paar weken wat met de networkshooting aan het rondprutsen ben geweest en nu al drie weken met de slider geheel naar rechts speel - maximale lagcompensatie. Dat lijkt optimaal - als ik tegelijk met m'n tegenstander face to face begin te schieten heb ik hem veel vaker dan hij mij, als ik iemand snipe gaat hij direct liggen, niet na een wandelingetje pas en op grote afstand is het warpen en teleporten een stuk minder geworden, wat snipecampen wat makkelijker maakt.

Ik weet niet geheel zeker of die lagcomp nu gewoon denkt dat alles wat ik doe 200 msec eerder was en anderen dus one-hit-wonder-kills ervaren als ik de m240 of m60 open trek, en of ik de bocht om gewarped kom op hun scherm, maar mijn normale medespelers klagen wel af en toe dat ik lijk te laggen terwijl ik nérgens last van heb. Als je last van lags hebt is die slider gewoon vol naar rechts duwen wellicht toch een ding om eens te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:36

d_star

Maharadja of the Year :-/

Bedankt voor de tip! Het gaat er echter toch om dat de slider helemaal naar links gezet wordt, op de laagst mogelijke stand? Zo worden er minder MS gebruikt om ervoor te zorgen dat je netwerk verbinding en alles wat je beleeft op je scherm er smoother uitziet, met als resultaat iets hakkeligere gameplay maar wel een eerlijkere hitreg.

Mocht ik 't nou fout hebben, dan doe ik 't al maanden verkeerd.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:22:
Bedankt voor de tip! Het gaat er echter toch om dat de slider helemaal naar links gezet wordt, op de laagst mogelijke stand? Zo worden er minder MS gebruikt om ervoor te zorgen dat je netwerk verbinding en alles wat je beleeft op je scherm er smoother uitziet, met als resultaat iets hakkeligere gameplay maar wel een eerlijkere hitreg.

Mocht ik 't nou fout hebben, dan doe ik 't al maanden verkeerd.
Als je netwerk smoothing naar links zet, dan is het inderdaad zo dat er meer gerefreshed wordt, dus minder MS gebruikt. hierdoor gaat de hitreg beter.
echter moet je hem niet al te laag zetten, want als je een ping van 40 hebt en je zet hem helemaal uit, dan bestaat er ook een kans dat door jou vertraging het spel niet lekker loopt.
als je hem hoog zet, dan kan het er lekker smooth uitzien, maar de hitreg is dan soms wel ERG dodelijk.

We weten allemaal dat de hitreg 100x beter moet.
Het moet gewoon niet zo kunnen zijn, als je achter een muur springt, dat een kogel je nogsteeds kan raken. of wanneer je wegduikt, dat je dan nog dood kan gaan door een headshot kill. als je op jou scherm op de grondligt, wilt dat niet zeggen dat het ook daadwerklijk zo is. het lijkt erop als de animatie afgelopen is van het vallen op de grond, dat je daarna pas ECHT achter een rots zit en dit duurt 1,5 seconde ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:03
Beiden ziek thuis, voor de vrouwe 3 seizoenen voetbalvrouwen naar binnen aan het rekken dus ik kan los vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

douwe.nl schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:55:
Beiden ziek thuis, voor de vrouwe 3 seizoenen voetbalvrouwen naar binnen aan het rekken dus ik kan los vandaag :P
Niet goed voor je ping! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symbi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 12:03
Ik ben nog op zoek naar een heli buddy met skill + voicecom om af en toe op een public te spelen.
Ik heb meer ervaring als piloot maar vind het leuk om af te wisselen met gunner.

Als je interesse hebt, voeg me dan toe:
http://battlelog.battlefi...ymbioth1/stats/344372502/

never eat yellow snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf, op m'n glasvezel verbinding merk ik niks van downloaden en/of uploaden ;)

Mijn ping is normaal rond de 5 op Nederlandse servers en stijgt dan soms naar 7 of 8.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Symbi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:38:
Ik ben nog op zoek naar een heli buddy met skill + voicecom om af en toe op een public te spelen.
Ik heb meer ervaring als piloot maar vind het leuk om af te wisselen met gunner.

Als je interesse hebt, voeg me dan toe:
http://battlelog.battlefi...ymbioth1/stats/344372502/
moi! http://battlelog.battlefi.../BeR1chy/stats/326422353/ ben net begonnen met PC gaming ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:35:
[...]
Als je netwerk smoothing naar links zet, dan is het inderdaad zo dat er meer gerefreshed wordt, dus minder MS gebruikt. hierdoor gaat de hitreg beter.
Dat zou zo moeten zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat het makkelijker lijkt met het ding naar rechts, stom genoeg. Anders gezegd: ik heb het ding veel en minder veel naar links gehad, daar echt sinds vroeg in de zomer mee zitten prutten, maar sinds hij helemaal naar rechts staat gaat het vloeiend en komen m'n kogels ook echt aan. Probeer het voor de gein eens een paar rondjes - ik ben nieuwsgierig of dat aan mij ligt of het echt een voordeel oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik ga het iig proberen, nooit geschoten...
Heb 100 mb glasvezel dus dat zit wel goed :P

[ Voor 10% gewijzigd door douwe.nl op 09-01-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:24

Mavamaarten

Omdat het kan!

FFFFUUUUUUUU hoe moeilijk is het om een niet-retarded medespeler te vinden voor co-op? Ik wil graag de G3A3 unlocken voor MP maar telkens ik co-op speel kom ik de meest retarded medespeler ooit tegen. Na 10x men partner te hebben gerevived vond ik het wel genoeg 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:18:
FFFFUUUUUUUU hoe moeilijk is het om een niet-retarded medespeler te vinden voor co-op? Ik wil graag de G3A3 unlocken voor MP maar telkens ik co-op speel kom ik de meest retarded medespeler ooit tegen. Na 10x men partner te hebben gerevived vond ik het wel genoeg 8)7
Helemaal niet moeilijk, vraag gewoon een maat of die mee wilt spelen en anders op easymode alleen de eerste missie spelen en steeds over en over doen ;)
ook al verlies je de punten komen er gewoon bij, het gaat om de punten en niet om de maps te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:24

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ook fantastisch als al je vrienden zweren bij hun shitty playstation. Net nog even wat leuker gehad, een teammaat die gewoon vrolijk mij begint neer te knallen :F
Hoe fucking moeilijk is het?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik word er soms wel gestoord van als ik keer op keer neergeschoten word door iemand die mij vanuit zijn oogpunt prima kan zien maar ik hem totaal niet....

Ziek thuis zijn is overigens niet zo heel goed voor m'n bloeddruk, ben niet helemaal scherp af en toe dus het spelen gaat niet zo geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk eens fatsoenlijke assignments. Voornamelijk die van de ammo geven voor de M240 is leuk. Word er eens ammo gedropt door iemand. :+

* DaniëlWW2 gaat nu even de M416 woodland halen. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Voor alle stats whores, wou ik dit met die gene delen.

http://forum.symthic.com/...rel-best-friends-forever/

@DanielWW2

PP-19 Camo! 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door QPeter op 09-01-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen zat je opeens in een 16 vs 16 squad rush game.
Dus 16 man in een squad. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel of de servers steeds instabieler worden.

Game disconnected: your connection to the server timed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet normaal ik had een redelijk rustige 1000 ticket ziba tower gevonden om met de m240b te ragge.
eerst nog paar kills met de PP-19 gemaakt voor de camo. Daarna alleen maar met de m240b rond gelopen.
sta je its van 80 op 32 krijg je een kick hacking/cheating !!!

hopelijk ben ik niks kwijt, want ik heb een gloedhekel aan die lmg en had nu zo noob team tegen over mij dat ik het in 1 rondje misschien helemaal vrij kon spelen. ZUCHT BADMINS !!

Tijd voor een nieuwe avatar
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2r5uo48.png

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 09-01-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:16:
Voor alle stats whores, wou ik dit met die gene delen.

http://forum.symthic.com/...rel-best-friends-forever/

@DanielWW2

PP-19 Camo! 8)7
Je moeten toch wat om mensen het meest waardeloze wapen uit BF3 te laten gebruiken. En voordat iemand begint, dat ding doet maximaal 16.7 damage. Zo ongeveer alles in BF3 doet meer damage als minimum. :X

En dat topic over de foregrip was vorige week door een zekere kartonnen robot uit south park gepost. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:25

Barrycade

Through the...

Wat is het met al die cheaters tegenwoordig? :(

Speelde op 2 verschillende TDM servers en 2x een cheater.
1e had een aimbot had een score van 280/5 of zo.
2e kon op een of andere manier op afstand een knive kill maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barrycade schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:25:

ow ik kwam er vandaag ook weer 1 tegen, die had binnen de kortste keren een score van 145 - 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:04
Wanneer je BF3 gekocht hebt via Origin, heb ik weleens gelezen dat je 'em binnen een maand moet downloaden of em anders opnieuw moet kopen. Dat klinkt natuurlijk vrij belachelijk. Ik heb 'em een tijd geleden gekocht toen ie een 10tje koste omdat ik wist dat ik een game pc/laptop wilde kopen.

Vrijdag komt dan eindelijk mijn game laptop binnen en ik ben dus benieuwd of ik BF3 nu gewoon uit Origin kan downloaden? Ik kan Origin helaas niet installeren want heb geen Windows omgeving tot mijn beschikking. Als iemand het weet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:54:
[...]

Je moet toch wat om mensen het meest waardeloze wapen uit BF3 te laten gebruiken. En voordat iemand begint, dat ding doet maximaal 16.7 damage. Zo ongeveer alles in BF3 doet meer damage als minimum. :X
Tis dan ook echt puur een wapen om in close quarters of kleine mappen als noshar tdm te gebruiken. Plus ter compensatie heeft ie de meeste kogels per clip. Die 100 kills heb je in ieder geval zo.
cooper87 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:51:
Wanneer je BF3 gekocht hebt via Origin, heb ik weleens gelezen dat je 'em binnen een maand moet downloaden of em anders opnieuw moet kopen. Dat klinkt natuurlijk vrij belachelijk. Ik heb 'em een tijd geleden gekocht toen ie een 10tje koste omdat ik wist dat ik een game pc/laptop wilde kopen.
Dat klink inderdaad zo belachelijk dat ik wel durf te beweren dat het ook gewoon niet waar is.
cooper87 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:51:
Vrijdag komt dan eindelijk mijn game laptop binnen en ik ben dus benieuwd of ik BF3 nu gewoon uit Origin kan downloaden? Ik kan Origin helaas niet installeren want heb geen Windows omgeving tot mijn beschikking. Als iemand het weet hoor ik het graag.
Besef wel dat je alleen de base game hebt gekocht, dus ook maar 9 mappen kan spelen. Voor de andere 20 mappen (incl. de laatste 4 die in maart uitkomen) zal je nog premium erbij moeten aanschaffen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 00:11 . Reden: Zo beter AdmiralSnipe? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:52:
[...]

Tis dan ook echt puur een wapen om in close quarters of kleine mappen als noshar tdm te gebruiken. Plus ter compensatie heeft ie de meeste kogels per clip. Die 100 kills heb je in ieder geval zo.
In Close Quarters of TDM is die ook waardeloos...
55 kogel magazijnen gaan dat niet veranderen...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m6uamF5vnQYM0dtB0hQjfxAU/full.jpg
So nice. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind hem persoonlijk relaxder met foregrip en laser aangezien ik te snel beweeg om te zoomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:52:

Besef wel dat je alleen de base game hebt gekocht, dus ook maar 4 mappen kan spelen. Voor de andere 20 mappen (incl. de laatste 4 die in maart uitkomen) zal je nog premium erbij moeten aanschaffen.
Hoe kom je er bij dat je met de base game maar 4 mappen kunt spelen??
Vanilla BF3 beschikt toch echt over 9 maps.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:07:
[...]

Hoe kom je er bij dat je met de base game maar 4 mappen kunt spelen??
Vanilla BF3 beschikt toch echt over 9 maps.
my bad, zo lang geleden dat ik ook maar 1 van die mappen voor het laatst gespeeld heb, maar zal het ff voor je veranderen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:11:
[...]

my bad, zo lang geleden dat ik ook maar 1 van die mappen voor het laatst gespeeld heb, maar zal het ff voor je veranderen hoor
Ik moest ook even nadenken hoor, is ook al zo lang geleden dat ik bepaalde vanilla maps gespeeld heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

mannen (en dames.. zie die hier ook?), hij is AF! eindelijk! Mijn BF3 photoshop film voor youtube. Ik heb een leuke draai gegeven aan het thema BF3. Er is door een sound designer custom made muziek onder gezet en heb ik ook 4 verschillende formaten wallpapers gemaakt. Ik ben stinkend benieuwd wat jullie er van gaan vinden.

Misschien een leuke grap als ik het in youtube verkoop als Battlefield 5 artwork omdat BF4 een beetje in dezelfde hoek zal blijven als waar we nu met BF3 in zitten. Laat je fantasie eens de loop... : Modern Warfare zoals je het nu ken, vs buitenaardse techniek... ah.. nu verklap ik het al een beetje...

Zodra hij morgen op youtube staat zal ik het hier als eerst posten!

Hey.. leuk toch.. primeurtje! ;)

Tot morgen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 10-01-2013 00:16 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wait, WHUT?! Een BF3 map waar je WEL iets kan zien en alles NIET blauw lijkt te zijn ?? Schrik me rot :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:53

D4NG3R

kiwi

:)

You have been banned by an administrator: Y U STEAL MY JET.
Really :') ...

Ik spawnde gewoon in een jet vanuit het menu, terwijl hij alweer een suicide run wou doen door er C4 op te plakken. Like hell dat ik dan nog uitstap om hem er weer in te laten.

[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2013 08:31 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik moet nu nog 26 m416 kills en 25 revives, maar dat haal je redelijk snel.
nog 100 JNG-90 kills en daarna kan ik beginnen aan de ACW-R.

15 x Surveillance Efficiency Ribbons en dus ook 50 spot assists with the TUGS kan je in 1 potje metro 64 man halen ;) zie hier: http://battlelog.battlefi...how/52882834/1/172685289/
24 x de Surveillance Efficiency ribbons gehaald en iedere 5 spots is zo'n ribbon. dus waren 45 spots in 1 rondje.

ik heb de PP-19 vrijgespeeld in close quarters, want dan is het wapen nog te gebruiken. alles op midrange of long range is vrijwel niet kapot te krijgen en je moet in kleine burst schieten.
http://battlelog.battlefi...how/52875132/1/172685289/

de m240b had ik bijna in 1 potje vrijgespeeld, mocht het niet zo zijn dat ik gekicked werdt vanwegen cheating/hacking. 79 kills met de m240b in 1 potje ;) overige waren de laatste pp-19 kills die ik nog moest maken.
http://battlelog.battlefi...how/52878715/1/172685289/

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 10-01-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:52

Metro2002

Memento mori

280/5 :o oke
Ik ben gisteren weggegaan van een server, spel liep prima, mooi teams in balans etc , kwamen 2 [SLUT] clanmembers op en bam. Gelijk veranderde het hele spel. Ons team werd gebaseraped tot en met , ik kon de SLUT members niet eens killen (1 keer gelukt na 2 clips op ze geleegd te hebben) en een K/D van 35/1 vond ik op zijn zachtst gezegd opvallend, dat plus het feit dat ze bijna niet te killen waren deed echt ongeveer iedereen van de server weggaan, inclusief mezelf. Ik hoop dat die klojo's veel plezier hadden met zijn tweetjes.

Server daarna was gelukkig wel weer erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat gisteren trouwens in een server waar iemand zat te jetrapen op Kharg Rush. Hij was defender en wij kwamen het land niet op, bootjes werden kapot geschoten. Votekick gedaan, gewoon om te lachen, en voila, hij was binnen 10 seconden gekickt. En toen opeens een heel leuk potje waar het nog echt spannend werd en we vrij ver kwamen.
Nog nooit meegemaakt dat votekicks zo succesvol zijn :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1 van de betaalde cheatsites heeft weer een werkende BF3 versie, gezien de werking lijkt dat die te zijn.

(die heeft ook een video waar iemand met een ammo box kills maakt, gewoon op afstand).

Ik had die totale unlock pack gekocht, beetje jammer dat daar de scopes dus niet tussen zaten :(
Gisteren weer wat potjes gedaan, kreeg ik vanuit het niets een 'admin kill' (killed by admin), blijkbaar omdat ik zo'n SOFLAM steeds neerzette.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2013 10:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro2002 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 09:29:
[...]

280/5 :o oke
Ik ben gisteren weggegaan van een server, spel liep prima, mooi teams in balans etc , kwamen 2 [SLUT] clanmembers op en bam. Gelijk veranderde het hele spel. Ons team werd gebaseraped tot en met , ik kon de SLUT members niet eens killen (1 keer gelukt na 2 clips op ze geleegd te hebben) en een K/D van 35/1 vond ik op zijn zachtst gezegd opvallend, dat plus het feit dat ze bijna niet te killen waren deed echt ongeveer iedereen van de server weggaan, inclusief mezelf. Ik hoop dat die klojo's veel plezier hadden met zijn tweetjes.

Server daarna was gelukkig wel weer erg leuk.
klinkt heel erg bekend wat die SLUT gasten meemaken. als ik met 4 mensen in mijn clan in 1 team zit, dan zie je de rage en hackusations langskomen in de chat. ook al meegemaakt dat heel mijn squad gekicked werdt van een server. vooral op rush komt dit wel eens voor. We pushen dan zo snel door dat ze het niet verwachten en soms geen kans meer maken om ons tegen te houden. potjes van 5 minuten om alle mcoms over te halen. Regelmatig servers leeg gemaakt na een goed potje. We kijken er niet zo van op, maar het is wel vervelend dat je weet met 4 man een nieuwe server moet gaan zoeken in de hoop dat je weer bij elkaar zit.

1 van de potjes gisteren op ziba tower had precies het zelfde effect.
Het andere team kon geen enkele vlag overnemen en er zat iemand in mijn team, die ook goed kon schieten. met z'n tweeën hebben we makkelijk gewonnen, na het potje waren er van de 15 spelers nog maar 3 spelers over in het andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Pykow schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:06:
[...]

klinkt heel erg bekend wat die SLUT gasten meemaken. als ik met 4 mensen in mijn clan in 1 team zit, dan zie je de rage en hackusations langskomen in de chat. ook al meegemaakt dat heel mijn squad gekicked werdt van een server. vooral op rush komt dit wel eens voor. We pushen dan zo snel door dat ze het niet verwachten en soms geen kans meer maken om ons tegen te houden. potjes van 5 minuten om alle mcoms over te halen. Regelmatig servers leeg gemaakt na een goed potje. We kijken er niet zo van op, maar het is wel vervelend dat je weet met 4 man een nieuwe server moet gaan zoeken in de hoop dat je weer bij elkaar zit.

1 van de potjes gisteren op ziba tower had precies het zelfde effect.
Het andere team kon geen enkele vlag overnemen en er zat iemand in mijn team, die ook goed kon schieten. met z'n tweeën hebben we makkelijk gewonnen, na het potje waren er van de 15 spelers nog maar 3 spelers over in het andere team.
Niks mis met spelen tegen een clan die goed samenwerkt maar hier zat echt een luchtje aan. De KD was echt bizar hoog, je kreeg ze bijna niet dood (ook al raakte je ze point blank) en 2 man konden telkens met gemak een aanval van 6 lui afslaan (en dat waren geen noobs, ik was met col 68 de laagste rang) ....

Had hier al eerder geschreven over een andere clan die ook echt supergoed speelden, dat waren er een stuk of 5-6 die enorm goed samenwerkten en bijna letterlijk over ons team heen bulldozerden. Tja, dat is ook niet leuk maar daar had ik niet het idee dat ze valsspeelden en die hadden ook gewoon een normale K/D van 6/1 ofzo bv en je kreeg ze ook gewoon dood (en daarna was jij dood door de andere clanmembers maar daar gaat het niet om)

Uiteindelijk is daar ook iedereen weggegaan want tja, tegen zo'n overmacht was er gewoon geen kans en met 3500 tickets had ik geen zin om enorm lang gebaseraped te worden :P en met mij velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:47
probleem is dat zonder deathcam, er maar bar weinig vast te stellen is. Je zou een deathcam moeten krijgen met herhaling zodat je het ook kan opnemen.

Ik heb ook dingen gezien waarvan ik denk wtf?!, metro, 3000 tickets en dan een score van 312-8. Dat kan prima moet je wel 5 medi's om je heen hebben staan en dus samenwerken idd. Alleen zonder enige argumenten zeg je dat zo'n persoon wel een cheater MOET zijn. Maarja als men goed samen werkt is het niet onmogelijk. Ik had laatst 170-48 en toen dacht ik 'fuuuu yeah' :) en toen ben ik ook redelijk wat gerevived geworden. Dus dat helpt wel degelijk, maar goede tactics en samenwerken is echt meesterlijk en dat is iets wat maar weinig mensen begrijpen. Krijg je op een 64p met een bijelkaar geraap zooitje toch nooit voor elkaar.

Bijv. je wordt geraped op conquest metro. 1 a 2 personen weten door te dringen en gaan A cappen, er is dan niemand die roept "ik zit in deze squad, spawn op mij", er is ook niemand die mij verteld in welke squad ie zit als ik het vraag in de teamchat. Dusja, zolang dat soort dingen niet veranderen ben je gewoon veroordeeld tot een grote baserape. Want denk maar niet dat het vijandige team sympathie met je heeft.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:18:
[...]
Niks mis met spelen tegen een clan die goed samenwerkt maar hier zat echt een luchtje aan. De KD was echt bizar hoog, je kreeg ze bijna niet dood (ook al raakte je ze point blank) en 2 man konden telkens met gemak een aanval van 6 lui afslaan (en dat waren geen noobs, ik was met col 68 de laagste rang) ....
Een knettervette KDR is an sich nog wel te doen als je goed samenspeelt met een paar Assault spelers in je squad - als je squadmates je blijven zappen gaat je death counter niet omhoog (mijn vrijspelen van alle medic attachments heeft een squadmate enkele weken lang dikke KDRs opgeleverd ;) ) en niet dood krijgen door te sproeien snap ik ook nog best wel, dus het zomaar cheaters noemen zou ik eigenlijk niet doen, maar die server uit en een andere server zoeken met betere team balance zou ik zeker ook gedaan hebben - verliezen is één ding maar kansloos geraped worden, no thanks.

/me is klaar met de medic wapens, en de KDR van mijn hele squad lijdt eronder.

loewie1984 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:36:
Bijv. je wordt geraped op conquest metro. 1 a 2 personen weten door te dringen en gaan A cappen, er is dan niemand die roept "ik zit in deze squad, spawn op mij", er is ook niemand die mij verteld in welke squad ie zit als ik het vraag in de teamchat.
Wij doen dit regelmatig wel - doorbreken, allemaal spawnen, de squad opbreken in vier nieuwe, teamchat volspammen en even als beacon dienen voor de rest van het team, maar het gebeurt zó vaak dat je van de 28 teammates echt NUL mensen op het idee krijgt even mee te werken dat je je afvraagt waar je het om doet. En áls er één meedoet spawnt hij op je en begint direct zonder demper op van alles en nog wat te sproeien zodat je in vijf seconden een huis vol vijanden hebt. Lig je daar in je hoekje met je m240, m249, m60 of AS Val tegen vier geïnteresseerde engerds. |:(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

170-48 vind ik nog kunnen, het zijn meer de erg weinig deaths samen met heel veel kills die opvallend zijn.
Moet zeggen dat ik vaker wallhackers dan aimbotters tegenkom.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:22
Hoe kun je een wallhacker eigenlijk herkennen?

Aimbotters merk je veel sneller op denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:45:
170-48 vind ik nog kunnen, het zijn meer de erg weinig deaths samen met heel veel kills die opvallend zijn.
Moet zeggen dat ik vaker wallhackers dan aimbotters tegenkom.
Ik zou niet weten hoe je in dit spel een wallhack moet herkennen - spotten zet je op de vijandelijke kaart, evenals TUGS en MAVs, en als je achter een muur gaat zitten en dan nog kogels in je reet krijgt zijn die van vijf minuten terug dankzij de network smoothing. Hoe weet je dan dat iemand aan het wallhacken is?

Wat mij betreft is er vrij duidelijk bewijs dat er niet veel cheaters in BF3 spelen als ik speel. Als ik Assault speel kom ik bijna elke ronde wel in de top3 uit op 32 spelers servers en in de top5 op 64 speler servers, zowel soft- als hardcore. Als ik een avond lang een server kan irriteren door mvp-ribbon na mvp-ribbon binnen te harken dan kunnen er nooit veel cheaters in zitten, want zo goed ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:49:

Lastig. Schiet ook wel eens voor ik het hoekje om ben of voor andere het hoekje om zijn, kwestie van de minimap volgen. Denk dat het constant overal weten waar iemand zit over langere termijn een indicatie kan zijn maar definitief bewijs is lastig. Zeker met dingen zoals de scanner bolt voor de crossbow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

In operation métro zitten er wel eens lui boven de linkertrap bij B. Hoe ze daar komen weet ik niet maar het is wel bloedirritant. Leuk is wel als je uiteindelijk B hebt en niemand gewoon die trap meer neemt en die lui daar voor niks zitten te campen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:29
Metro2002 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:04:
In operation métro zitten er wel eens lui boven de linkertrap bij B. Hoe ze daar komen weet ik niet maar het is wel bloedirritant. Leuk is wel als je uiteindelijk B hebt en niemand gewoon die trap meer neemt en die lui daar voor niks zitten te campen :+
deze?
YouTube: BF3 Metro MAV, C4 Glitch / Exploit! with lots of kills

Was er toch uitgepatched? Of werkt het nog steeds?

Ben trouwens na 3 maanden weer begonnen met spelen. Pfff... de balance van wapens is totaal veranderd...
Ligt het aan mij of is de M16a3 nog meer OP geworden?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:19:
[...]

Ben trouwens na 3 maanden weer begonnen met spelen. Pfff... de balance van wapens is totaal veranderd...
Ligt het aan mij of is de M16a3 nog meer OP geworden?
Die MAV elevator glitch werkt idd niet meer. M16 is als het goed al poosje onveranderd gebleven

Hier patch notes van de laatste patch

http://bf3blog.com/2012/1...-patch-details/#more-9564

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:19:
[...]
Was er toch uitgepatched? Of werkt het nog steeds?
Die doet het wellicht niet meer, maar het is me vorige week al per ongeluk gelukt op de rails een squaddie te reviven die vervolgens buiten de kaart lag, en met wat rondrennen wel in rare plekken kon komen.
Helemaal zuiver dicht is metro nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Misschien had ik moet zeggen dat ik alleen maar HC speel, dus geen minimap. Softcore vind ik echt niks aan, veels te simpel. Als ze dan schietend de hoek om komen keer om keer, of als het iets waar je door heen kan schieten, en ze schieten keer op keer gelijk raak, dan gaat het opvallen.

Nu zal ik wel op teentjes gaan trappen, maar vind alle ubber-1337-leet filmpjes die hier voor bij komen ook niet echt indrukwekkend, allemaal op SC. Dus met minimap, spotting, en in het geval van de vliegende helden, chasecam. Ook trots dat je bv 45-0 kan halen, maar op SC heb je gemiddeld ook een mag per kill nodig, dus dan ga je niet zo snel dood.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik denk persoonlijk dat er meer cheaters in het spel zitten dan dat wij met elkaar denken .
Maar vooral de onopvallende cheaters zijn haast niet te traceren.
Die houden hun kd/spm en accuracy binnen de perken maar eindigen wel altijd in de top 3

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat vermoed ik zelfs in dit topic :) Zijn er een paar die zelfs de duidelijkste cheater score elke keer weer goed praten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:35:
[...]

Die MAV elevator glitch werkt idd niet meer. M16 is als het goed al poosje onveranderd gebleven

Hier patch notes van de laatste patch

http://bf3blog.com/2012/1...-patch-details/#more-9564
Apart...Khad het idee dat ik ineens veel meer kills haalde. Terwijl ik toch al 3 maanden niet had gespeeld.
Zal dan wel aan mijn nieuwe muis liggen... :P
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Die doet het wellicht niet meer, maar het is me vorige week al per ongeluk gelukt op de rails een squaddie te reviven die vervolgens buiten de kaart lag, en met wat rondrennen wel in rare plekken kon komen.
Helemaal zuiver dicht is metro nog niet.
Metro is sowieso by far de meest glitchy map die ik ken. Het "verdwijnen" in de grond maak ik ook nog steeds mee. :X
NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:59:
Misschien had ik moet zeggen dat ik alleen maar HC speel, dus geen minimap. Softcore vind ik echt niks aan, veels te simpel. Als ze dan schietend de hoek om komen keer om keer, of als het iets waar je door heen kan schieten, en ze schieten keer op keer gelijk raak, dan gaat het opvallen.

Nu zal ik wel op teentjes gaan trappen, maar vind alle ubber-1337-leet filmpjes die hier voor bij komen ook niet echt indrukwekkend, allemaal op SC. Dus met minimap, spotting, en in het geval van de vliegende helden, chasecam. Ook trots dat je bv 45-0 kan halen, maar op SC heb je gemiddeld ook een mag per kill nodig, dus dan ga je niet zo snel dood.
Vind HC juist simpeler dan SC. Zeker sniperen in HC is een koekie. Alles wat je raakt, waar maakt niet uit, is dood. Het aantal kills wat ik haal in HC is ook een stuk groter dan in SC. Juist omdat alles zo snel dood gaat.
In HC zijn je aiming skills veel minder van belang omdat je minder hoeft te raken.

Maar he, das mijn mening. Iedereen speelt anders en zal dus ook de verschillende game modie anders ervaren. ;)
NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:11:
Dat vermoed ik zelfs in dit topic :) Zijn er een paar die zelfs de duidelijkste cheater score elke keer weer goed praten.
Aan de andere kant zijn er wel spelers die heel snel roepen dat je cheat. Liep van de week in Caspian border met een shotgun + buckshot rond. Schiet ik iemand van 3 meter dood, krijg ik ineens een ban omdat ik zou cheaten. Sure dude, aimbot met buckshot. 8)7

Maar wat ik wel merk: Het is ook een server kwestie. Bepaalde servers hebben nauwelijk last van cheaters (goede en waakzame admins die altijd aanwezig zijn) terwijl andere weer propvol zitten met cheaters.
Kwestie dus ook van het kiezen van de juiste server.

[ Voor 15% gewijzigd door ChojinZ op 10-01-2013 13:43 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:47
Wat Tsu ook zegt idd. cheaters zijn lastig te detecteren door de scanbolt, MAV en T-UGS. Als je weet dat iemand de hoek omkomt gelopen begin je alvast te raggen, want je zag hem op de minimap. Dus alleen bij zo'n obvious cheat als gekilld worden door een ammo-crate of knife op afstand, ben je zo weg. Al het andere is gewoon koffie dik kijken.

Maat van mij had eens een keer zo'n cheat geprobeerd, en het kutte ervan is. De cheat weet wanneer PBB een screenshot maakt, disabled zich dan automatisch en enabled zich weer zodra het kan. Niet te detecteren dus voor Punkbuster en PBB. En daar ging ie dan, van een paar kills ineens naar 86-4 en het verbaasd me hoe weinig mensen protesteren omdat ze het gewoon niet zeker weten. En dan loop je daar met je aimbot, en range en bulletdrop calculatie en zien waar je vijand zit door die rode vierkantjes eromheen. Dan voel je je echt genaaid. En het erge is, zei hij. Dat je er naar verloop gewend aan raakt, net als dat iedereen in het begin met de IFR/IVR? scope rond liep, wat net zo goed een wallhack was voor buiten en binnen want je zag iedereen overal liggen.

om het gebash voor te zijn, het was een probeersel van hem. En wordt verder niet meer gebruikt, maar dan voel je je wel te kakken gezet.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk op No Sniper - Inf Only - HC server te spelen. Zijn er helaas zo weinig van :(

Maar HC is tenminste geen driehoekjes schieten, en ff blijven liggen en je bent weer 100% als je geraakt wordt. Merk ook dat er op veel servers ook "beter" wordt gespeeld, als in je wordt gerevived en er worden wel medic packs gedropt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah volgens mij hebben we er hier eentje gehad en die heeft destijds een stat reset gekregen dus daar was het wel juist bij. Tenzij ik wat gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

beuker19 in "[PC] Battlefield 3 - deel 8"

To detect a cheater, you must be cheater :P

Je ziet namelijk niet wanneer jij gespot wordt, als iemand dus opeens sneaky jou neerschiet, kan het net zo goed zijn dat je was gespot door iemand. Ik heb zo'n cheat wel in actie gezien in CoD, daar kan je met zo'n cheat behoorlijk wat meer zien mbt wie op jouw aan het aimen is, of je visible bent, maar weet niet of in BF3 ook zichtbaar is wanneer je gespot bent.

En de tactische cheaters maken juist gebruikt van het 'uitschelden van cheaten', die doen gewoon doodleuk mee om de mogelijke schijn op te houden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe slecht waren de tegenstanders wel niet? :+
Het is wel te doen maar met een PP-19 ben je gewoon zwaar outclassed door zo ongeveer alles. Ik ga die assignment echt wel halen in 4 of 5 potjes CQ maar leuk is anders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt enorm mee, je hebt een snel schietende PDW met een flink magazijn. Beetje slim spelen en het gaat prima, je kan zo drie tot vier man omleggen met een magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben totaal geen fan van hardcore omdat je vaak dood gaat door badluck omdat je niet over een steentje mag springen, in Softcore hoe jij het noemt. heb je hier ook last van, maar heb je nog 20% over.
Daarnaast is de hitreg is slecht dat hardcore alleen voor frustratie zorgt.

je hebt geen minimap dat is een voordeel, maar ook een nadeel. grootste voordeel is dat je kan flanken en iedereen kan neerhalen voordat je ze zien zitten. easy backrape. in Softcore zien ze gelijk op de minimap dat iemand achter ze zit en draaien ze om en ben je dood. in hardcore kan je gewoon 1 voor 1 iedereen dood schieten van achteren zonder dat ze weten waar je zit. easy kills dus.

er zijn zoveel noobs in deze game, dan ik me leven niet wil verspillen aan een Teamkill.ik heb er soms al moeite mee in ESL, maar daar revive we elkaar snel genoeg.
Wij willen namen haha

Er wordt tegenwoordig te snel geschreeuwd dat iemand aan het cheaten/hacken is zonder bewijs.
in alle games die ik heb gespeeld, ben ik nog nooit zovaak gekicked dan in BF3 met de melding dat ik een cheater ben.
een KD halen van 4 of meer is niet echt bijzonder te noemen in BF3 en het niveau van de meeste spelers.
ik denk dat de meeste denken dat je cheat door de hitreg. want meestal ga je dood terwijl je net ergens achter springt en dan lijkt het op een hack.
DanielWW2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:39:
[...]

En hoe slecht waren de tegenstanders wel niet? :+
Het is wel te doen maar met een PP-19 ben je gewoon zwaar outclassed door zo ongeveer alles. Ik ga die assignment echt wel halen in 4 of 5 potjes CQ maar leuk is anders. ;)
ik had 1 potje canals TDM gedaan met de PP-19 en dat is gewoon echt niet te doen.
op close quarters heb ik het daarna wel voor elkaar gekregen en ongeveer 3 a 4 potjes gehaald.
op scrap metal werkt hij trouwens wel goed: http://battlelog.battlefi...how/52875132/1/172685289/
Hoewel het andere team wel erg slecht was hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
is iemand deze "cheat" wel eens tegen gekomen? ik speelde laatst Metro en je hoorde continu dat er iemand gespot werd.. maar wat er dus echt gebeurde is dat het volledige verdedigende team iedere 2 sec werd gespot...

maar volgens mij gebruikte de defence dezelfde truuk want we werden alsnog in de pan gehakt.. of het team was zo slecht dat ze niet naar de mini map keken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jip99 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:44:
is iemand deze "cheat" wel eens tegen gekomen? ik speelde laatst Metro en je hoorde continu dat er iemand gespot werd.. maar wat er dus echt gebeurde is dat het volledige verdedigende team iedere 2 sec werd gespot...

maar volgens mij gebruikte de defence dezelfde truuk want we werden alsnog in de pan gehakt.. of het team was zo slecht dat ze niet naar de mini map keken...
Onder de noemer van ken je vijand ken ik deze wel ja. :+
Ik ben deze ook wel eens tegengekomen maar dan in het team dat constante spots kreeg van de cheater. Was wel makkelijk winnen. Ben alleen weggegaan na dat potje omdat het lame is als iedereen permanent gespot is en verder kon niemand achterhalen wie er aan het cheaten was omdat deze alleen die spot cheat gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androxia
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 15:17
Inderdaad herkenbaar. Na 1 ronde haalt het de spanning er af...
DanielWW2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:48:
[...]

Ik ben deze ook wel eens tegengekomen maar dan in het team dat constante spots kreeg van de cheater. Was wel makkelijk winnen. Ben alleen weggegaan na dat potje omdat het lame is als iedereen permanent gespot is en verder kon niemand kon achterhalen wie er aan het cheaten was omdat deze alleen die spot cheat gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snelle check, wat allemaal kan :P
◦Uberdamage (only one bullet is needed to kill a player instantly, also works in vehicles!)
◦Auto Spot (spot everyone on the map, automatic. You'll get the spotbonus for every kill your team makes)
◦InstantKill (Individually Kill a person you don't like!)
◦NoSpread
◦No Recoil
◦No Breathing
◦Visibility Checks
◦Soldier Aimbot
◦Vehicle Aimbot

En zie daar dus ook de auto spot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
DanielWW2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:48:
[...]

Ik ben deze ook wel eens tegengekomen maar dan in het team dat constante spots kreeg van de cheater. Was wel makkelijk winnen. Ben alleen weggegaan na dat potje omdat het lame is als iedereen permanent gespot is en verder kon niemand achterhalen wie er aan het cheaten was omdat deze alleen die spot cheat gebruikte.
Ik vond het vooral afleiden, op een gegeven moment zit je alleen nog maar naar die minimap te kijken en niet naar waar je daadwerkelijk moet kijken..

maar het was wel leuk om te zien hoe de poppetjes verspreid waren en hoe goed ze alle aanloop routes dekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja, dat is een kwestie van smaak.

BF3 HC heeft meer van een point-and-click adventure dan een shooter: beetje op 't pensje door de struikjes op de map schuivelen, iedereen gezellig een bolt-action of lmg, eens in de 2 potjes wordt er eens een mcom gearmed of flag gecapt en als je wat ziet globaal die kant op miken, klikken en de kill is binnen. :+

Aux serieux, HC gaat me tergend traag, moedigt campen en rocket/grenade/m320 spam aan, dwingt niet tot goede recoil control en teamwork. Maar een mag per kill is echt overdreven, 2 of 3 kills per mag is vrij standaard in SC

Het is niet iets wat je na 1 kill ziet maar wat na verloop van tijd wel duidelijk wordt als je op plaatsen wordt gezocht die totaal onlogisch zijn, je niet geschoten hebt en absoluut niet gespot kan zijn. Maar er zijn teveel vaste plekken op maps waar een pre-fire extraveel en gratis kills opleveren omdat daar toch altijd wel mensen zijn.

Maar cheaters herkennen, met uitzondering van de overduidelijke medkit kills etc, vergt ervaring in shooters en ik ben er zelf heel voorzichtig mee. Hoevaak goede spelers wel niet beschuldigd worden in de chat door spelers die zelf zo ontiegelijk dom en voorspelbaar spelen, ik kan het niet meer bijhouden. Echte cheaters, waar het me zelf opviel, ben ik misschien een keer of 20 tegengekomen in een uurtje of 600?

Zullen ongetwijfeld nog wel aantal bijkomen die me niet opvallen, maar dan zijn ze ook niet beslissend geweest in het potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...how/52921332/1/184991456/
Ben nog steeds van mening dat de PP-19 zuigt.
En ja, joinde deze game toen die al op 1/5 was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:06
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Aux serieux, HC gaat me tergend traag, moedigt campen en rocket/grenade/m320 spam aan, dwingt niet tot goede recoil control en teamwork.
Grappig, ik merk daar dus totaal niets van op "mijn" HC server :P

Ik heb het er volgens mij al wel eens eerder over gehad, maar ik vind dat er bij HC wel wat meer komt kijken.
Iets wat wel makkelijker is op HC dan SC is dat spelers sneller doodgaan. En het minimap verhaal van eerder heeft ook wel iets. Maar daar buiten is HC in mijn ogen toch lastiger. Geen auto-heal/repair, geen 3d spotting (dus eigenlijk geen airrape), geen hud voor je kogels en HP (wat eigenlijk meer vervelend is dan moeilijker). En meer van dat soort dingen.

Neemt niet weg dat ik net zo graag op SC speel. Maar ik erger mij er gwoon aan dat wanneer ik een speler overhoop knal met mijn tank, dat ie dan doodleuk doorloopt. Omdat de kogel 5 cm naast hem neerkwam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeara schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:48:
[...]

Grappig, ik merk daar dus totaal niets van op "mijn" HC server :P

Ik heb het er volgens mij al wel eens eerder over gehad, maar ik vind dat er bij HC wel wat meer komt kijken.
Iets wat wel makkelijker is op HC dan SC is dat spelers sneller doodgaan. En het minimap verhaal van eerder heeft ook wel iets. Maar daar buiten is HC in mijn ogen toch lastiger. Geen auto-heal/repair, geen 3d spotting (dus eigenlijk geen airrape), geen hud voor je kogels en HP (wat eigenlijk meer vervelend is dan moeilijker). En meer van dat soort dingen.

Neemt niet weg dat ik net zo graag op SC speel. Maar ik erger mij er gwoon aan dat wanneer ik een speler overhoop knal met mijn tank, dat ie dan doodleuk doorloopt. Omdat de kogel 5 cm naast hem neerkwam.....
Natuurlijk is het ook niet zo zwart-wit als ik het schetste en ik wil ook absoluut niet zeggen dat de ene mode beter/moeilijker/whatever is. Het is alleen wel overduidelijk anders. Zelf geef ik iets meer de voorkeur aan SC omdat het tempo ietsje hoger ligt en er naar mijn ervaring minder gecampt wordt.

Bovenalles blijft het een kwestie van smaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Laatst online: 08:23
Over die HC servers hé: de HC servers die ik speel hebben altijd de minimap aan, maar iemand wordt niet gespot op de minimap als diegene schiet, maar wel via gewoon spotting. Ik ben zelden een HC server tegengekomen ZONDER minimap... zijn die zeldzaam? Ook als ik filter kan ik er nooit eentje vinden. -_-

edit: zal wel aan mij liggen ofzo

[ Voor 12% gewijzigd door Winst op 10-01-2013 16:24 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Eergister had ik voor de gein al mijn settings op low ipv ultra gezet, snipers die normaal gesproken uitzicht lagen, zag je dan boven het oppervlak zweven. Absoluut geen voordeel overigens, omdat je de diepte niet meer kan inschatten of omdat hij dan buiten het baan van je schot blijkt te liggen. Ik merk overigens wel dat als er een aimbot aanwezig is je continu onder suppression staat, tenminste ik denk dat dat te wijten is aan een aimbot. En als dat geen aimbot is wat zou het dan wel kunnen zijn?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:53:
[...]

Natuurlijk is het ook niet zo zwart-wit als ik het schetste en ik wil ook absoluut niet zeggen dat de ene mode beter/moeilijker/whatever is. Het is alleen wel overduidelijk anders. Zelf geef ik iets meer de voorkeur aan SC omdat het tempo ietsje hoger ligt en er naar mijn ervaring minder gecampt wordt.

Bovenalles blijft het een kwestie van smaak. :)
Zo bedoelde ik het ook niet, maar moest het een naam geven ;) Ik vermaak mij meer met HC servers, al zat ik een tijdje terug toch wat meer op SC servers. En dan ga je inderdaad wel wat anders spelen, al heb ik dat eigenlijk alleen in voertuigen (even rustig aan doen tot de auto-repair klaar is bijvoorbeeld). Als gewoon soldaat speel ik hetzelfde, of zo ervaar ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:56:
[...]
Maar cheaters herkennen, met uitzondering van de overduidelijke medkit kills etc, vergt ervaring in shooters en ik ben er zelf heel voorzichtig mee. Hoevaak goede spelers wel niet beschuldigd worden in de chat door spelers die zelf zo ontiegelijk dom en voorspelbaar spelen, ik kan het niet meer bijhouden. Echte cheaters, waar het me zelf opviel, ben ik misschien een keer of 20 tegengekomen in een uurtje of 600?
Dat is ongeveer het aantal waar ik ook aan denk ja - zo weinig eigenlijk, dat je je afvraagt waar iedereen zich druk om maakt. Niet dat ze niet bokking irritant zijn trouwens.

Ik had het in COD:Blops1 ook nagenoeg *nooit* dat ik dacht "die cheat" bij een goeie speler terwijl de chat wel volledig ondergespammed werd door crybabies. Ik vraag me af of de meesten ook niet gewoon reflexmatig "cheater" tikken als ze sterven langzaamaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:30:
[...]

Dat is ongeveer het aantal waar ik ook aan denk ja - zo weinig eigenlijk, dat je je afvraagt waar iedereen zich druk om maakt. Niet dat ze niet bokking irritant zijn trouwens.

Ik had het in COD:Blops1 ook nagenoeg *nooit* dat ik dacht "die cheat" bij een goeie speler terwijl de chat wel volledig ondergespammed werd door crybabies. Ik vraag me af of de meesten ook niet gewoon reflexmatig "cheater" tikken als ze sterven langzaamaan.
Soms komen de geluiden ook niet overeen met wat er echt gebeurd, gister speelde ik een potje tdm, kwam iemand om het hoekje 1 kogel en ik was dood, in eerste instantie denk je hmm.. toch even zijn score bekijken maar als hij dan 1-14 achter zijn naam heeft staan dan weet je dat er eigenlijk niks aan de hand kan zijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

In de HC servers waar ik regelmatig speel is het tempo ook hoog, maar dat komt ook omdat er geen snipers in zitten. Ook de HC rush servers gaan altijd rap, alleen davamand de eerste mcom noooooooooooit.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvroeg,

Waarom voeg Dice geen nieuwe secondary's aan de game toe?
Tuurlijk er is een redelijke diversiteit in secondary's maar iets meer kan toch geen kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zuigende aan HC is dat je 9/10 keer niet je ammo of je firemode kan zien. Erg annoying. Typisch weer een voorbeeld van DICE die extreem door slaat.]

Oh en zit meestal vol met sniper fags, daar zijn ze wel enigsinds nuttig. Alleen dan flank je ze, heb je in drie schoten drie van die snipers dood.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 10-01-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Tsurany schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:53:
Zuigende aan HC is dat je 9/10 keer niet je ammo of je firemode kan zien. Erg annoying. Typisch weer een voorbeeld van DICE die extreem door slaat.]

Oh en zit meestal vol met sniper fags, daar zijn ze wel enigsinds nuttig. Alleen dan flank je ze, heb je in drie schoten drie van die snipers dood.
Een echte gamer/soldaat weet wat de firemode van zijn wapen is, en weet precies hoeveel ammo hij nog heeft!! :+

En ik moet zeggen dat ik over het algemeen geen last heb van snipers, maar dat je dan ineens een paar maps alleen maar wordt gekilled wordt door snipers. Verschilt gewoon net wie er speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punt is dat snipen gewoon te simpel is, one shot kill op alle afstanden. Merk zelf ook hoe piss easy het gaat. Op hardcore werken laffe truukjes gewoon veel beter. Campen met een sniper, campen met een LMG,... allemaal stuk makkelijker.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 10-01-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardcore is voor watjes, omdat ze hun tegenstander niet 2 keer of meer kunnen raken. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Dan ben je ziek, heb je hartstikke koorts, alles doet pijn, bibberend en zwetend van de kou, kan amper focussen met de ogen, alles gaat op de auto pilot:

http://battlelog.battlefi...how/52934020/1/351804938/

http://battlelog.battlefi...how/52933283/1/351804938/

Slacht je alsnog het andere team af. Yeeeeeeaaaaaaaaaaah *snotter snotter*

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-10 07:36
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:46:
Wat ik me afvroeg,

Waarom voeg Dice geen nieuwe secondary's aan de game toe?
Tuurlijk er is een redelijke diversiteit in secondary's maar iets meer kan toch geen kwaad?
Idd, ik wil de FN Five-seveN in het spel hebben! Kogels schieten door body armor en capaciteit van 30 kogels met extended mag!

Wikipedia: FN Five-seven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Nou mannen, hij staat hoor! Speciaal voor jullie met wallpapers. Als je er trek in heb natuurlijk. Links naar de wallpapers staan onder het filmpje in youtube. De muziek is speciaal gemaakt voor de film!

Dit ga ik in ieder geval vaker doen!

Cya on the battlefield (als ik niet zit te photoshoppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
rickyy schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:23:
Dan ben je ziek, heb je hartstikke koorts, alles doet pijn, bibberend en zwetend van de kou, kan amper focussen met de ogen, alles gaat op de auto pilot:

http://battlelog.battlefi...how/52934020/1/351804938/

http://battlelog.battlefi...how/52933283/1/351804938/

Slacht je alsnog het andere team af. Yeeeeeeaaaaaaaaaaah *snotter snotter*
Wauw wat goed van jou zeg _/-\o_
P.s: Beterschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
RoyK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:37:
Nou mannen, hij staat hoor! Speciaal voor jullie met wallpapers. Als je er trek in heb natuurlijk. Links naar de wallpapers staan onder het filmpje in youtube. De muziek is speciaal gemaakt voor de film!

[video]
Ziet er goed uit man. En dat zeg ik niet vaak in dit topic (lees, nooit).

Toen je met dat rood begon dacht ik: geef ze nou geen ideeën :'( ! Maar dat werd later goed gemaakt.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

ronalddus

Buffalo77

[video]
Echt heel knap _/-\o_
Hoe je een deel van het landschap en die machine helemaal zelf tekent. Heel mooi :9~

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online

[video]
Netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

brechts schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:34:
Idd, ik wil de FN Five-seveN in het spel hebben! Kogels schieten door body armor en capaciteit van 30 kogels met extended mag!

Wikipedia: FN Five-seven
:Y Leuk speeltje in de CS games net als de Desert Eagle 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
So awesome. _/-\o_
Alleen toch een tikje te rood. Je brengt de heren bij DICE op ideeën. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 29-09 19:22

[video]
+1000 voor je skills schitterend

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

dank jullie dank jullie! Op naar de volgende! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
RoyK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:44:
dank jullie dank jullie! Op naar de volgende! ;)
Heb je er trouwens wel eens over nagedacht om dit op het Battlelog forum te posten??
Er is een forum sectie genaamd "Creative Space" waar je eigengemaakte creaties kunt posten.
Je zou een post kunnen maken met wat uitleg en daarin een link naar je filmpje zodat je een breder publiek kunt aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik probeer het filmpje op het facebook deel te krijgen van Battlefield. Misschien kijken ze in dat forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
RoyK schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:39:
ik probeer het filmpje op het facebook deel te krijgen van Battlefield. Misschien kijken ze in dat forum?
Volgens mij wordt er wel eens wat uit het forum gepost op de officiele facebook pagina van Battlefield 3, dus je zou het kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

gepost! ;) thanks voor de tip!

Pagina: 1 ... 153 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.