NoFearCreations schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:59:
Misschien had ik moet zeggen dat ik alleen maar HC speel, dus geen minimap. Softcore vind ik echt niks aan, veels te simpel. Als ze dan schietend de hoek om komen keer om keer, of als het iets waar je door heen kan schieten, en ze schieten keer op keer gelijk raak, dan gaat het opvallen.
Nu zal ik wel op teentjes gaan trappen, maar vind alle ubber-1337-leet filmpjes die hier voor bij komen ook niet echt indrukwekkend, allemaal op SC. Dus met minimap, spotting, en in het geval van de vliegende helden, chasecam. Ook trots dat je bv 45-0 kan halen, maar op SC heb je gemiddeld ook een mag per kill nodig, dus dan ga je niet zo snel dood.
ik ben totaal geen fan van hardcore omdat je vaak dood gaat door badluck omdat je niet over een steentje mag springen, in Softcore hoe jij het noemt. heb je hier ook last van, maar heb je nog 20% over.
Daarnaast is de hitreg is slecht dat hardcore alleen voor frustratie zorgt.
je hebt geen minimap dat is een voordeel, maar ook een nadeel. grootste voordeel is dat je kan flanken en iedereen kan neerhalen voordat je ze zien zitten. easy backrape. in Softcore zien ze gelijk op de minimap dat iemand achter ze zit en draaien ze om en ben je dood. in hardcore kan je gewoon 1 voor 1 iedereen dood schieten van achteren zonder dat ze weten waar je zit. easy kills dus.
er zijn zoveel noobs in deze game, dan ik me leven niet wil verspillen aan een Teamkill.ik heb er soms al moeite mee in ESL, maar daar revive we elkaar snel genoeg.
Wij willen namen haha
Er wordt tegenwoordig te snel geschreeuwd dat iemand aan het cheaten/hacken is zonder bewijs.
in alle games die ik heb gespeeld, ben ik nog nooit zovaak gekicked dan in BF3 met de melding dat ik een cheater ben.
een KD halen van 4 of meer is niet echt bijzonder te noemen in BF3 en het niveau van de meeste spelers.
ik denk dat de meeste denken dat je cheat door de hitreg. want meestal ga je dood terwijl je net ergens achter springt en dan lijkt het op een hack.
DanielWW2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:39:
[...]
En hoe slecht waren de tegenstanders wel niet?
Het is wel te doen maar met een PP-19 ben je gewoon zwaar outclassed door zo ongeveer alles. Ik ga die assignment echt wel halen in 4 of 5 potjes CQ maar leuk is anders.

ik had 1 potje canals TDM gedaan met de PP-19 en dat is gewoon echt niet te doen.
op close quarters heb ik het daarna wel voor elkaar gekregen en ongeveer 3 a 4 potjes gehaald.
op scrap metal werkt hij trouwens wel goed:
http://battlelog.battlefi...how/52875132/1/172685289/
Hoewel het andere team wel erg slecht was hahaha.