~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ben zelf rond de 25 blatant cheaters tegen gekomen, vaak bekenden die ik nog uit de tijd van bc2 ken, ze doen meer het adverteren van cheats en het boeit ze niet dat ze gepakt worden omdat ze zo weer een nieuwe key hebben.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:30:
[...]
Dat is ongeveer het aantal waar ik ook aan denk ja - zo weinig eigenlijk, dat je je afvraagt waar iedereen zich druk om maakt. Niet dat ze niet bokking irritant zijn trouwens.
Ik had het in COD:Blops1 ook nagenoeg *nooit* dat ik dacht "die cheat" bij een goeie speler terwijl de chat wel volledig ondergespammed werd door crybabies. Ik vraag me af of de meesten ook niet gewoon reflexmatig "cheater" tikken als ze sterven langzaamaan.
Je hebt ook cheaters die niet zo opvallen en er alles aan doen om het cheaten te verbergen, ze gebruiken geen aimbot maar wall hack of ESP zodat iedere vijand continu met een dorito boven zijn hoofd loopt of continu met de naam in het rood er boven.
Veel van die cheat calls komen door de vage netcode van Dice, wat jij ziet betekent niet dat je vijand het zelfde ziet.
Ik heb een keer een filmpje gezien van iemand die achter rommel verborgen ligt maar op zijn vriend zijn scherm ligt hij vol in het open op nog geen 5 meter van hem.
Ook heb ik vaak one shot deaths, ik merk alleen de kill bullet maar die andere kogels merk ik niet, iemand die hier niet bekend mee is zal meteen aimbot roepen.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
RoyK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:37:
Nou mannen, hij staat hoor! Speciaal voor jullie met wallpapers. Als je er trek in heb natuurlijk. Links naar de wallpapers staan onder het filmpje in youtube. De muziek is speciaal gemaakt voor de film!
Dit ga ik in ieder geval vaker doen!
Cya on the battlefield (als ik niet zit te photoshoppen)
[video]
In het begin ziet het er zo simpel uit he, heuveltje tekenen, poppetjes plakken en opeens staat daar een zeer realistische scene waar geen enkel foutje in te zien is, ziet er prachtig uit
Doet me denken aan dit, voelt voor mij precies hetzelfde aan
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Geweldig! Echt leuk dat je ook laat zien hoe je het gemaakt hebtRoyK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:37:
Nou mannen, hij staat hoor! Speciaal voor jullie met wallpapers. Als je er trek in heb natuurlijk. Links naar de wallpapers staan onder het filmpje in youtube. De muziek is speciaal gemaakt voor de film!
[video]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 17:26
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Angelo NL / Global Cargo VTC
anyway, ik ben hier beter in dan poppetjes omleggen in BF3. Zeker de laatste weken. Meer losses dan winst! Ach.. ik fun een beetje wat en heb soms mijn momenten. Ben een beetje aan het riflen zonder scope met de 405 of hoe dat ding ook heet. Krijg er een beetje CoD2 kar rifle gevoelens van. Good old days!
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
En volgens mij bedoel je de M40A5? Dat is opzich een leuk wapen maar door de twee schoten per kill kan het vrij lastig zijn er wat leuks mee te doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
de transport heli's hebben geen wapens(als piloot zijnde).. en je moet op de heli's die dat wel hebben de heat missiles unlocken.. en volgens mij is het wisselen tussen wapens in een heli met de nummer 1/2/3 en met de F1/F2/F3 wissel je van plek.jenpet schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:06:
ik ben gister ook weer eens begonnen in BF 3 beetje de nieuwe maps etc verkend en veel helicopter gevlogen .. maar het enige wat ik niet kan vinden is hoe je de heat missles lanceert ? iemand tip ? ik speel op pc met default controls.. heb ook in controls gekeken maar niet gevonden..
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Gen idee wat het met Battlefield te maken heeft (afgezien van een soundeffectje of twee op het eind) maar wel érg stoer. Well doneRoyK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:37:
Ik hoop wel dat je minder goed bent in BF3 dan in tekenen anders ga ik niet tegen jou spelen
En dát is dus gewoon network smoothing. Network smoothing moet gewoon dood, daar wordt alles beter van. Maar als iemand col.100 is en dan cheater roept om 1-shot kills dan vraag ik me wel af waar hij die col100 gehaald heeft...NLsandman schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:47:
Ook heb ik vaak one shot deaths, ik merk alleen de kill bullet maar die andere kogels merk ik niet, iemand die hier niet bekend mee is zal meteen aimbot roepen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 10:36 ]
haha, maak je maar geen zorgen. Ik ben geen gevaar voor wie dan ook hier!Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:30:
[...]
Gen idee wat het met Battlefield te maken heeft (afgezien van een soundeffectje of twee op het eind) maar wel érg stoer. Well done
Ik hoop wel dat je minder goed bent in BF3 dan in tekenen anders ga ik niet tegen jou spelen
Sure! www.roykorpel.nlTsurany schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:55:
Is er iets waar we jou werk in terug kunnen zien? Ben wel nieuwschierig.
En volgens mij bedoel je de M40A5? Dat is opzich een leuk wapen maar door de twee schoten per kill kan het vrij lastig zijn er wat leuks mee te doen.
Wow, echt mooi gedaan en leuk om alle stappen te kunnen volgen. :-)RoyK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:37:
[video]
Hoe lang ben je daar ongeveer aan bezig geweest?
Targets op de grond zoals voertuigen of personen gaan we me wel goed af met de jet maar die helicopters bewegen vaak iets te snel naar links of rechts en dan mis ik de helft van mijn burst en krijg ik weer een destroy assist van 21 ofzo.
Verwijderd
Van dichterbij, van bovenaf en mikken op de cockpit. En zo traag mogelijk vliegen zodat je tijd hebt om de hele burst erin te proppen natuurlijk. Het voordeel van mikken op de cockpit is dat je goeie kans hebt dat je ook als je de heli niet geheel molt toch één of twee kills hebtPreau schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:00:
Heeft er iemand tips om helicopters te raken met een jet? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de hele burst op de helicopter te schieten zodat ik hem in ieder geval disable.
Targets op de grond zoals voertuigen of personen gaan we me wel goed af met de jet maar die helicopters bewegen vaak iets te snel naar links of rechts en dan mis ik de helft van mijn burst en krijg ik weer een destroy assist van 21 ofzo.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik denk eerder dat hij bezig is met de premium dogtag maverick, waarbij je 25 heli's uit de lucht moet halen met de jet, dan heb je vrij weinig aan om de piloten eruit te schieten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:01:
[...]
Van dichterbij, van bovenaf en mikken op de cockpit. En zo traag mogelijk vliegen zodat je tijd hebt om de hele burst erin te proppen natuurlijk. Het voordeel van mikken op de cockpit is dat je goeie kans hebt dat je ook als je de heli niet geheel molt toch één of twee kills hebt
Probeer er voor te zorgen dat je uit een hoek komt waarbij de heli jou niet ziet. Bijvoorbeeld achterdoor, boven of onder. Ze hebben dan meestal niet in de gaten waar je vandaan komt en de kans is dan groot dat ze verkeerde kant op vliegen en jij ze makkelijk kan neerhalen.
2e tip Ga niet gelijk voor de heli hoe graag je het ook wil, Hoe hem in je vezier, maar blijf geduldig. de meeste heli piloten denken dat ze met rust gelaten worden, gaan dan voor een tank op de grond en op dat moment moet je naar ze toevliegen en neerhalen. de gunner is te druk bezig met groundkills, de piloot is waarschijnlijk druk bezig met het ontwijken van stingers en rockets.
3e tip, gebruik heat seekers als je moeite hebt met schieten. ga schuin boven de heli zitten en vlieg er rustig op af, lock en BOEM. misschien opletten wanneer ze ECM of FLARES hebben gebruikt om er dan gelijk op in te duiken.
4e tipm hangt de heli nog al stil in de lucht en hij heeft je niet in de gaten, probeer dan eerst de rocketpods op hem te schieten. die doen meer damage en laten de heli zelfs nog trillen. als je te dichtbij komt switch je naar je maingun en BOEM
Transport heli zijn groot en lomp en kunnen niet zo makkelijk terug schieten en dus makkelijk neer te halen.
Attack heli zijn daarna de meest easy heli's om neer te halen.
scout heli zijn de moeilijkste die er is. Ze vliegen laag. Kunnen heel snel wegdalen en 9 van de 10x schiet je de piloot eruit ipv dat de heli neergaat.
het is allemaal niet zo heel moeilijk om heli's neer te halen met een jet. De jets zijn zo overpowerd dat je vrijwel alles kunt ontwijken en makkelijk kills kunt maken.je moet alleen maar opletten op jet whores die duizende kills in een jet hebben gemaakt, maar als je die tegenkomt moet je gewoon een nieuwe server zoeken ipv je score te verzieken.
Het eerste wat je moet leren is vliegen en snelheid maken. weet waar je veilig bent en weet waar je kunt terug vallen. Probeer met een vriend in een heli te zitten. met skype,TS, Mumble communiceren en dan kan het rapen beginnen.jenpet schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:06:
ik ben gister ook weer eens begonnen in BF 3 beetje de nieuwe maps etc verkend en veel helicopter gevlogen .. maar het enige wat ik niet kan vinden is hoe je de heat missles lanceert ? iemand tip ? ik speel op pc met default controls.. heb ook in controls gekeken maar niet gevonden..
Als piloot haal je geen meester score, jou gunner haalt dat wel.
als piloot moet je vooral bezig zijn met alles wat op je af komt. Stingers, RPG's/Smaw's , jevalins, jets en andere heli's.
wisselen van wapens is zowel in voertuigen als te voet het zelfde met de nummers. met de F toetsen kan je van positie wisselen.
Probeer alleen te vliegen als je gunner een TV missle heeft. als je een low level gunner bij je hebt zitten, dan weet je bij voorbaat al dat het slecht gaat worden. Als je met een vriend communiceert en je wilt dat hij een tv missle moet afschieten, dan zorg je ervoor dat je neus van je heli RECHT naar het object staat.
wordt je te veel gelocked door stingers, dan moet je op afstand blijven en je gunner vragen om zoom optics en tv missle te gebruiken om nog enigzins nuttig te zijn.
wordt je keer op keer neergehaald door een jet, dan moet je stoppen met vliegen in een heli en moet je hopen dat er een betere piloot in komt te zitten voor je team. als de jets je steeds maar neer blijven halen op je basis of net daarbuiten. verlaat de server want anders ben je gewoon een object van Microsoft flight simulator 2013 of wel Battlefield 3 overpowerd jets. zoek weer een nieuwe server op en ga weer gezellig vliegen. laat de noobs maar ingemaakt worden door jet piloten. je wilt je score niet verzieken door overpowerd jets.
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 11-01-2013 11:31 ]
Weet ik niet precies. Het is niet in 1 keer gemaakt. Ik denk ongeveer 3 uurtjes.glennvho schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:54:
[...]
Wow, echt mooi gedaan en leuk om alle stappen te kunnen volgen. :-)
Hoe lang ben je daar ongeveer aan bezig geweest?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik vergeet elke keer "GET THEIR HELI FIRST" te tikken in de chat, waardoor mijn helipiloot zich negen van de tien keer zonder in de lucht te kijken op een tank stort.Pykow schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:29:
Hoe hem in je vezier, maar blijf geduldig. de meeste heli piloten denken dat ze met rust gelaten worden, gaan dan voor een tank op de grond en op dat moment moet je naar ze toevliegen en neerhalen. de gunner is te druk bezig met groundkills, de piloot is waarschijnlijk druk bezig met het ontwijken van stingers en rockets.
Ik moet nog steeds zelf beter leren vliegen, maar vind etteren met de TV-missile veel te leuk.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Daar komt nog bij dat 90% van de spelers de chat nooit leest.CodeCaster schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:06:
[...]
Ik vergeet elke keer "GET THEIR HELI FIRST" te tikken in de chat, waardoor mijn helipiloot zich negen van de tien keer zonder in de lucht te kijken op een tank stort.
Verwijderd

http://battlelog.battlefi...how/52979713/1/244048006/
blij als ik zo dadelijk die assignment klaar heb zeg man man man
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 12:38 ]
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Verwijderd
Ik meen dat als je de heli goed gekreukt hebt en de beide heren eruit knalt, de crash wel een destroyed oplevert, dacht ik. Maar als je voor die dogtag gat is de heli schieten wel slimmer ja.Pykow schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:29:
[...]
ik denk eerder dat hij bezig is met de premium dogtag maverick, waarbij je 25 heli's uit de lucht moet halen met de jet, dan heb je vrij weinig aan om de piloten eruit te schieten.
Heat seekers van knuffelafstand zijn niet te ontwijken en flares en ECM helpen ook niet meer als je ze dan al los hebt - maar dan praten we wel over rakelings langs de heli scheren en op minder dan 10 meter astand raketten los laten. Dat vereist wel een beetje handig vliegen anders beuk je de heli. Maar het werkt wel en het is voor mij de snelste manier om een heli in één run weg te tikken - twee hits en het ding gaat neer.3e tip, gebruik heat seekers als je moeite hebt met schieten. ga schuin boven de heli zitten en vlieg er rustig op af, lock en BOEM. misschien opletten wanneer ze ECM of FLARES hebben gebruikt om er dan gelijk op in te duiken.
De scout en transport helis zijn wel heel afhankelijk van wat er aan bijrijders bijzit. Een transport heli heeft veel meer hitpoints dan de andere twee en zal dus gerepareerd worden als er een aantal mensen inzitten. Bovendien is die dingen vol in de flank pakken ook geen goed idee - áls er een capabele gunner inzit wil dat nog wel eens vervelend zijn. Van boven en recht van voor en van achteren zijn denk ik de handigste invalshoeken. Als je op de flank komt dan proberen van boven, omdat gunners altijd naar beneden zitten te loeren en je dus pas bemerken als ze al geen tijd meer hebben je jet te slopen. Negen van de tien keer zit dit ding echter vol nietskunners en een prutspiloot en dan kun je de heatseeker-gun combo gewoon in z'n geheel erin beuken en komt het ding vanzelf ondersteboven brandend en in stukken naar beneden.Transport heli zijn groot en lomp en kunnen niet zo makkelijk terug schieten en dus makkelijk neer te halen.
Attack heli zijn daarna de meest easy heli's om neer te halen.
scout heli zijn de moeilijkste die er is. Ze vliegen laag. Kunnen heel snel wegdalen en 9 van de 10x schiet je de piloot eruit ipv dat de heli neergaat.
De scoutheli is wel goed te doen vind ik - ze zijn niet sterk dus als je de piloot eruit schiet gewoon doorsproeien tot het ding brandend uit de lucht valt. Ze zijn wel wendbaar maar de lage snelheid maakt toch wel vaak dat ze op een presenteerblaadje voor je langs vliegen.
Wel opletten met scout helis met rode lampjes eronder... die moeten dood, voor je een hele regenbui van javelins, guided ammo en -missiles in je nek krijgt.
qfthet is allemaal niet zo heel moeilijk om heli's neer te halen met een jet. De jets zijn zo overpowerd dat je vrijwel alles kunt ontwijken en makkelijk kills kunt maken.je moet alleen maar opletten op jet whores die duizende kills in een jet hebben gemaakt, maar als je die tegenkomt moet je gewoon een nieuwe server zoeken ipv je score te verzieken.
qft²wordt je keer op keer neergehaald door een jet, [...] verlaat de server want anders ben je gewoon een object van Microsoft flight simulator 2013 of wel Battlefield 3 overpowerd jets. zoek weer een nieuwe server op en ga weer gezellig vliegen. laat de noobs maar ingemaakt worden door jet piloten. je wilt je score niet verzieken door overpowerd jets.
n0000000. Dat zou een regelrechte ramp zijn... iedereen die zo'n ding gebruikt. Mot er niet aan denkenKepro schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:04:
Waarom maakt Dice geen assigment dat ik ook Woodland camo op mijn M16 kan hebben
Winst = Papie = ZeroT0ne
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Als DICE nou eens goede en dan bedoel ik ook echt goede SERVERSIDE hitreg in een game zou stoppen dan had je helemaal geen lagcompensation meer nodig en dus ook geen network smoothing.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:30:
En dát is dus gewoon network smoothing. Network smoothing moet gewoon dood, daar wordt alles beter van. Maar als iemand col.100 is en dan cheater roept om 1-shot kills dan vraag ik me wel af waar hij die col100 gehaald heeft...
DICE logic?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Right... care to explain? CQ lijkt me met de damage stats van dat onding namelijk de enige manier om nog enigszins kills binnen te harken. Maar goed als jij hem liever op conquest ofzo gebruikt doe je ding!
Vergissinkje, gok ik. Ik zou hem wel zelf proberen te gebruiken op een grote map, alleen maar om te kijken óf het ook kanVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:44:
[...]
Right... care to explain? CQ lijkt me met de damage stats van dat onding namelijk de enige manier om nog enigszins kills binnen te harken. Maar goed als jij hem liever op conquest ofzo gebruikt doe je ding!
Winst = Papie = ZeroT0ne
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
JA.boeles schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:21:
Is de m16a3 zo overpowered? ik merk er weinig van als n00b ...

Maar de M416 is eigenlijk ook gewoon overpowered. Beide zijn gewoon deadlasers als je een beetje om kan gaan met recoil. De AEK heeft tenminste nog veel zijwaartse recoil wat een stuk lastiger om te controleren is Een wapen zoals de AUG of de AK-74 mist gewoon vuursnelheid en is niet echt praktisch voor dichtbij terwijl de M16A3 en de M416 voor dichtbij, midden en veraf goed zijn.
Ja, ik gebruik de M416 nogal eens. Voornamelijk om M16A3 te bestrijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Als assault heb je veel tactieken die je kan toepassen, maar er zijn er maar paar die je echt kunnen helpen om hoge scores te halen. Tactieken zijn ook erg afhankelijk van het wapen die je gebruikt en de setups hiervan.fynrd1 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:19:
Wat is eigenlijk de beste tactiek als Assault in een TDM? Of gebruiken jullie meerdere tactieken die ook afhankelijk zijn van wapen keuze? En zo ja, welk wapen + welke configuratie past het beste op bepaalde mappen en welke tactiek?
Wapen kiezen
Als je TDM wilt spelen in BF3, dan speel je voornamelijk de map Canals en hier kan je verschillende tactieken op uitoefenen, om te beginnen moet je wapen kiezen die je het fijnst vindt.
De bekendste wapen en meest gebruikte wapen voor de assault is de M16A3. Sommige beweren dat het wapen overpowerd is, het is inderdaad zo dat het wapen goed werkt op alle afstanden en niet echt een downside heeft zoals de AEK-971, M416.
Als je kiest voor de M16A3 dan heb je een Heavy barrel en foregrip erop zitten. je eerste 3 kogels zijn zeer accuraat op short en midrange, kogels op long range zijn minder accuraat. voor de wat grote maps kan je ervoor kiezen om de foregrip eraf te gooien. dit zelfde geld ook voor op de AEK en M416 die een stuk sterker worden op short en mid range. (ik ga hier niet de stats erbij pakken, want het is ook de feeling met de gun die je moet hebben)
Posities voor je wapen
tweede punt is posities innemen. de TTK oftewel de Time To Kill speelt hierin een grote rol.
een AEK-971,F2000 PDW's en Shotguns hebben een lage TTK. je hebt echt iemand in een fractie van een seconde dood. wapens als de M416,M16A3,G3A3 etc. zijn langzamer en dus anders te gebruiken.
De wapens met een lage TTK kan je het beste gebruiken in close range, dus tussen de containers lopen en als je een lange reload hebt ga je weer schuilen aan de buitenkant. voor de andere wapens is het net andersom en blijf je meer aan de buitenkant.
campers uitschakelen
Het is vrij simpel om campers uit te schakelen, maar je moet wel je hersens gebruiken.
Ga nooit 2x om het zelfde hoekje kijken als er een camper zit. De kans bestaat dat hij je eerder ziet bij de 2e actie. Zoek een andere hoek uit. iets naar links, naar rechts. Laat hem zijn crosshair verplaatsen. jij weet immers al waar de camper zit en de camper verwacht je op de zelfde plek te kunnen raken.
Lopen / klok lezen en spawn systeem
ik gaf al aan dat je met een lage TTK veel in het midden zal rond moeten lopen, omdat je het verliest op lange afstanden en dat je het moet hebben van je hoge RPM zoals met de AEK-971. loop van object naar object van cover naar cover. blijf in beweging, maar ga niet alleen maar sprinten want binnen de korste keren kom je bij mijn andere punt. Spawn systeem.
ook al geeft DiCE aan dat je random spawnt, de spawn zijn niet random te noemen. in canals heb je 4 belangrijke spawns. (ik praat niet over de exacte locaties, maar meer waar je op moet letten)
Je hebt de treinrails, vrachtwagens, kraan en boten waar mensen spawnen. de spawns zijn altijd tegenover elkaar en wisselen ook regelmatig. dus als jou team onder de kraan spawned, dan zal de tegenstander op de treinrails spawnen.
als je regelmatig dood gaat heb je hier niet zoveel mee te maken en ook de spelers die veel door het midden lopen hebben hier weinig mee te maken. de spelers aan de buitenkant moeten een goede vaart houden in hun kills en lopen, want ga je te snel dan zit je op hun spawn. ga je telangzaam dan bestaat de kans dat ze achter je spawnen.
De meeste spelers lopen met de klok mee. maar als je met een squad je speelt of gewoon solo moet je dit af en toe doorbreken. loop tegen de klok in. ok het is erg druk en je moet skills hebben om ze neer te halen, want je kan 3 a 4 man tegelijk tegen komen, maar met wat skills haal je ze alle 3 neer en kan je zelfs erg hard domineren.
Verwijderd
in rush zit ik altijd bij ubernoobs die met 20 man op een berg gaan campen met hun snipertje, probeer dan maar eens te planten en te defenden als 75% van je team ergens op een rots ligt.. En met defenden moet je als een gek rennen om niet gesniped te worden.. maargoed die kun je altijd nog leuk irriteren met een mortar :-) laatst ook 39-5 gehaald met enkel snipers opblazen met mijn mortar.
TDM vind ik nog wel gaan, maar dat word gewoon saai na een tijdje..
Conquest is nog wel leuk, lekker met je tank vlaggen pakken en andere voertuigen opblazen, ookal word je behoorlijk vaak geraped door attack choppers en jets :-)
Tank superiority zou echt mijn ding zijn als het alleen tanks was en niet javalins, mensen met C4 in de bosjes enzovoort.
En vind het jammer dat er best veel servers zijn met admin abusers, die je slayen als je in een tank rijd, of als gunner in een chopper stapt, zodat hun er in kunnen.. Maar dat ligt ofcourse niet aan het spel zelf
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Euh nee, dat is enkel als je op bijvoorbeeld Canals tussen de containers heen en weer loopt omdat je dan met zeer korte afstanden zit maar anders is scopen altijd voordeliger. De spread is gemiddeld gezien een factor vijf groter wanneer je niet zoomed, zelfs met laser sight er op. Vergelijk je heavy barrel met laser sight dan is dat nog een stukje groter. Sproeien heeft dan geen enkele zin meer omdat het overgrote deel van je kogels mis gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:54:
Mijn advies voor TDM en CQ, blijf rondrennen en leer het scopen af, Zet een laser op je gun en sproeien maar. Zoomen kost alleen maar tijd (zelfs met RDS) en als de enemy dichtbij staat moet je gewoon zorgen dat je hem zo snel mogelijk neerlegt. En voor alle modes geldt, hou die minimap in de gaten.
Verwijderd
ja precies want de afstanden op de Close Quarters mappen zijn ook zo extreem groot he >.<Tsurany schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:42:
[...]
Euh nee, dat is enkel als je op bijvoorbeeld Canals tussen de containers heen en weer loopt omdat je dan met zeer korte afstanden zit maar anders is scopen altijd voordeliger. De spread is gemiddeld gezien een factor vijf groter wanneer je niet zoomed, zelfs met laser sight er op. Vergelijk je heavy barrel met laser sight dan is dat nog een stukje groter. Sproeien heeft dan geen enkele zin meer omdat het overgrote deel van je kogels mis gaat.
Mwah, sproeien is effectief als je de juiste wapens + attachments gebruikt.Tsurany schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:42:
[...]
Euh nee, dat is enkel als je op bijvoorbeeld Canals tussen de containers heen en weer loopt omdat je dan met zeer korte afstanden zit maar anders is scopen altijd voordeliger. De spread is gemiddeld gezien een factor vijf groter wanneer je niet zoomed, zelfs met laser sight er op. Vergelijk je heavy barrel met laser sight dan is dat nog een stukje groter. Sproeien heeft dan geen enkele zin meer omdat het overgrote deel van je kogels mis gaat.
Probeer maar eens F2000 + Foregrip + Lasersight. Dat ding schiet bijna even goed hipfire als ads.
De AEK is ook wel best effectief op die manier maar ads'en helpt toch wel een pak, zeker op grotere range dan 5m.
Android developer & dürüm-liefhebber
Allemachtig Roy!RoyK schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:37:
[video]
Bijna sprakeloos... Wat een werk moet daar in zitten. Prachtig gedaan. Als ik DICE was nam ik je meteen in dienst
Op meer dan 5m (en natuurlijk niet met een 6x scope) loont het om even de RMB in te drukken voordat je schiet
Buffalo77 | Pokemon Unite
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
je bent veel sneller dan mensen die ADS gaan.
op iedere andere map ga je natuurlijk wel ads omdat de afstanden groter zijn.
Het is een over blijfsel uit de tijd dat ik bf2 speelde, hipfire werkte daar niet door de enorme spread.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ben dus weer klaar met actief voor assignments gaan deze maand.
PS:
De PP-19 ZUIGT.
lekker een potje tdm HQ bolt action onlyDanielWW2 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:54:
Nou, de M240B en de PP-19 assignments zijn ook weer gedaan. De M416 was al af en de ACW-R moet alleen nog wat vehicle disables en carbine ribbons en de JNG-90 alleen nog de JNG kills. Die sniper gebruik ik dus nooit dus die assignment kan ik mooi vergeten.
Ben dus weer klaar met actief voor assignments gaan deze maand.![]()
PS:
De PP-19 ZUIGT.
ik had hem in 2 potjes jng-90 + laser = win
http://battlelog.battlefi...iper-only-Canals-24-7-HC/
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Heb iedere assaigment in 2 a 3 potjes gehaald.
2x voor m416 , 3x voor pp-19 , 3x voor jng-90 en 2x voor m240b
disables gaan langzaam in 3 potjes nog maar 25.
Me singnaal van me wifi was weer slecht. Dus niet alles kunnen halen nog
---RAWE CEEK!!!---
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-cKE6IXSMKc]
Heb je al eens van kanaal gewisselt met je wireless?Pykow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 02:32:
Ik moet nig 25 disables en dan heb ik alle nieuwe camos.
Heb iedere assaigment in 2 a 3 potjes gehaald.
2x voor m416 , 3x voor pp-19 , 3x voor jng-90 en 2x voor m240b
disables gaan langzaam in 3 potjes nog maar 25.
Me singnaal van me wifi was weer slecht. Dus niet alles kunnen halen nog
Te veel routers die op dezelfde frequentie zitten met wireless kunnen elkaar storen en aangezien steeds meer mensen wireless hebben ivm met tablets of smart phones is de kans groter op storingen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ja iedereen zat hier tussen kanaal 1 en 5 en heb die van ons naar 11 gezet.NLsandman schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:39:
[...]
Heb je al eens van kanaal gewisselt met je wireless?
Te veel routers die op dezelfde frequentie zitten met wireless kunnen elkaar storen en aangezien steeds meer mensen wireless hebben ivm met tablets of smart phones is de kans groter op storingen.
Hierdoor zou inderdaad het signaal minder gestoord worden.
het is dat ik geen AP (Acces point) om het signaal te versterker op de 1ste verdieping.
anders kon ik mijn signaal verspreiden en starten bij 3 in de router en omzetten naar 6 boven.
hierdoor heb je minder storing op de volgende verdieping.
Ik ga vanmiddag even me andere wireless dongle pakken. die kan wat meer ontvangen.
ik heb er een hele lange tijd geen last meer van gehad, maar deze week al 3 avonden.
twee jaar terug liep ik stage bij een bedrijf die gespecialiseerd was in wireless verbindingen. zowel met routers als satelliet verbindingen tussen gemeente gebouwen en bedrijven. Dus ik weet wel hoe ik het signaal overal sterk kan krijgen in het huis, maar helaas woon ik nog thuis en heb ik niet alle mogelijkheden daarin en daarnaast kan ik ook niet zomaar de router vervangen in een nieuwe (ik heb vorig jaar een gloednieuwe router gekocht voor beurzen en backup) die 5Ghz aan kan dus de mogelijkheid geeft om voortaan 450mbit over de lijn te trekken. 2.4ghz kan maximaal 300 aan en is een signaal die ook in headsets, muizen, toetsenboarden en andere draadloze verbindingen zitten.
het signaal van mijn wireless zit nu op 2.115gzh waardoor ik buiten het gebied blijf van de overige kanalen die op een lagere frequentie zitten (zoals standaard ingesteld bij 90% van de huishoudens). maar het mag niet baten dat me ping dan toch normaal rond de 22 zit. opeens stijgt naar 140 met ook nog een erg hoge jitter. ik verlies geen pakketen tijdens een overdracht gelukkig, anders zal bepaalde pagina's niet eens geopent kunnen worden. door deze hoge ping duurt alleen alles wat langer en kan je nog steeds alles doen.
Probleem 1 gevonden:

Nu nog het wachtwoord zien te ontdekken van de router. KLOTE
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 12-01-2013 16:10 ]
Dankje, tof van je. (Jaap toch?) het valt wel mee..een paar uurtjes. Er zit meer tijd in het maken van de film.l0n3w012ph schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 19:01:
[...]
Allemachtig Roy!...
Bijna sprakeloos... Wat een werk moet daar in zitten. Prachtig gedaan. Als ik DICE was nam ik je meteen in dienstIk zet hem op mijn Twitter, dit moeten er zoveel mogelijk zien. Ongelooflijk mooi stuk werk!
Ps, ik speel regelmatig canels 64p tdm.. En focus ik me op het uit de lucht schieten van c4 droppers. Het regent vaak letterlijk poppetjes
Ps, wat bedoelen jullie met de afkorting ADS?
Buffalo77 | Pokemon Unite
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Verwijderd
Kanaal 13 gebruikt bijna niemand.Pykow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Probleem 1 gevonden:
[afbeelding]
Enige nadeel is dat ik het een lelijk ding vindt en dat steeltje onder je RDS je FOV verminderd.
Je ziet wel weer wat een huilbabies mensen toch weer zijn. Ben al meerdere keren uitgemaakt voor M16 noob.
Er sterven miljoenen mensen van de honger, mensen leven zonder ledematen, hebben erge ziektes, en deze mensen gaan whinen omdat je een bepaald wapen gebruikt in een spel.
Ik weet dat het one-sided klinkt op die manier. Maar als je het zo bekijkt.... Tsjah
Sorry als dit bericht redelijk onduidelijk te lezen is, ben nog steeds doodziek
Alles is een waas.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ziek, BF3 spelen en dan ook nog voor noob uitgemaakt worden omdat je de M16A3 gebruikt.rickyy schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:51:
Nu ik bijna elke assault rifle wel zo'n beetje zat ben, toch maar als last stand de M16A3 gepakt. Nu snap ik wel waarom mensen dit ding haten, dit apparaat is echt een monster. Gigantisch versitile. Reloads zijn zo kort, schiet retesnel (lijkt wel een F2000), schiet altijd raak, ook in lange burts, tappen werkt heel goed.
Enige nadeel is dat ik het een lelijk ding vindt en dat steeltje onder je RDS je FOV verminderd.
Je ziet wel weer wat een huilbabies mensen toch weer zijn. Ben al meerdere keren uitgemaakt voor M16 noob.
Er sterven miljoenen mensen van de honger, mensen leven zonder ledematen, hebben erge ziektes, en deze mensen gaan whinen omdat je een bepaald wapen gebruikt in een spel.
Ik weet dat het one-sided klinkt op die manier. Maar als je het zo bekijkt.... Tsjah
Sorry als dit bericht redelijk onduidelijk te lezen is, ben nog steeds doodziek. Begon met koorts en giga koppijn, daarna verkouden, nu een hevige keelonststeking en rugklachten.
Alles is een waas.
Ik weet niet of dit nou slecht is omdat je ziek bent maar toch achter je PC zit te gamen of goed omdat je nog steeds voor M16 noob word uitgemaakt terwijl je ziek bent.
Oh en beterschap.
Ik neem aan dat je doet waar je zin in hebt of je nu wel of niet ziek bentPazienza schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:00:
Beterschap Ricky! Ik mocht nooit gamen als ik ziek was..
Maar Ricky dat steeltje irriteerd mij ook, mss maar eens proberen me er overheen te zetten
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
nee daarom koos ik voor 13, iedereen zit rond 3 meestal en dus zorgde ik ervoor dat ik er compleet buiten viel en dat heeft 1,5 jaar goed gewerkt, tot dat er dus iemand ermee is gaan bemoeien op dat kanaal.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:44:
[...]
Kanaal 13 gebruikt bijna niemand.Zie net (aan je plaatje) dat je een Tilburger bent.
Dus als die gast aan het downloaden is of iets dergelijks dan gaat dat storen op mijn wireless netwerk.
op kanaal 8 is het nu rustig alleen is mijn wachtwoord van de router is kwijt en factory instellingen kan voor een nieuwe ip zorgen en dan moet ik 50 bedrijven gaan informeren dat ze het ip moeten aanpassen.
plus volgende week lopen licenties af en die moeten allemaal verlengt worden en dat doet mij pa vanaf thuis en ik op de zaak. als ons ip dan veranderd is, dan zijn we echt de sjaak.
en ja ben een tilburger
er zijn gamers die er over klagen, maar ondertussen het wapen wel zelf gebruiken en dat zijn de ergerste.rickyy schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:51:
Nu ik bijna elke assault rifle wel zo'n beetje zat ben, toch maar als last stand de M16A3 gepakt. Nu snap ik wel waarom mensen dit ding haten, dit apparaat is echt een monster. Gigantisch versitile. Reloads zijn zo kort, schiet retesnel (lijkt wel een F2000), schiet altijd raak, ook in lange burts, tappen werkt heel goed.
Sorry als dit bericht redelijk onduidelijk te lezen is, ben nog steeds doodziek. Begon met koorts en giga koppijn, daarna verkouden, nu een hevige keelonststeking en rugklachten.
Alles is een waas.
er zijn ook gamers die het persé niet gebruiken omdat ze het een easy gun vinden, maar als ze er door gekilled worden gaan ze ook janken. Het is toch je eigen keus om de beste wapen niet of wel te gebruiken.
Ik heb er zelf 15546 kills mee gemaakt dat lijkt veel en dan ben je ook een noob volgens vele.
maar in totaal heb ik er nu 100 uur mee gespeeld en ik heb 700 uur in de game zitten. dus de andere 600 uur heb ik alle andere wapens gebruikt, maar nee daar wordt meestel niet naar gekeken.
Veel beterschap jongen. net als diegene die hier boven vermeld, mocht ik vroeger ook nooit gamen als ik zie was. maar bij een keelonstekking kan je nog steeds goed gamen en rugklachten ook.
Gewoon op bed liggen en lekker racen met een controller haha.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Verwijderd
Ging toch nog best goed en dan opeens eruit gegooit door EA stond er ?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
XS4ALL heeft eigenlijk wel een vast IP adres. we hebben een zakelijk abbo.Tsurany schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:48:
Ook een beetje dom om IP adres te gebruiken wanneer je geen vast IP adres hebt, waar denk je dat domeinnamen voor uitgevonden zijn?
maar het is de vraag of de factory reset echt alles reset.
op kantoor heb ik er 1 van KPN gekregen en die kan ik wel factory resetten, die verwijderd alleen je SSID en wireless wachtwoord. maar dan kan je er wel gewoon in komen.
Wat is dat voor een programma?Pykow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Probleem 1 gevonden:
[afbeelding]
http://battlelog.battlefi...how/53094380/1/308983323/
[ Voor 4% gewijzigd door zino86 op 12-01-2013 20:33 . Reden: Spelfout ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
inSSIDer van MetaGeek
sure, bal130 battlelogPazienza schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:43:
Wilt iemand even co-op met mij doen? Ik heb de G3A3 bijna, matchmaking werkt voor geen meter...
Normaal hebben ze een bepaalde lease tijd op hun ip adressen zitten en kun je jouw modem router gewoon offline halen voor een korte periode.Pykow schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:51:
[...]
XS4ALL heeft eigenlijk wel een vast IP adres. we hebben een zakelijk abbo.
maar het is de vraag of de factory reset echt alles reset.
op kantoor heb ik er 1 van KPN gekregen en die kan ik wel factory resetten, die verwijderd alleen je SSID en wireless wachtwoord. maar dan kan je er wel gewoon in komen.
Wachtwoord staat als het goed is onder op jouw modem op een sticker als deze van xs4all is.
Van de hele dag in bed liggen wordt je ook niet vrolijk. Al is dat soms de enige oplossing. Slaap al 3 dagen niet/nauwelijks.Pazienza schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:00:
Beterschap Ricky! Ik mocht nooit gamen als ik ziek was..
Gamen als je ziek ben is inderdaad ook niet ideaal, maar ik heb eigenlijk weinig last. En je vergeet ff hoe beroerd je je eigelijk voelt.
Daarbij ben ik al een ouwe zuurpruim van 19 dus ik maak het lekker zelf uit
Verwijderd
Mij krijg je niet 1 dag in bed al ben ik ziek , maar laatst toen ik ziek was heb ik ook wat uren zitten gamen dan merk je er weinig van je zit netjes stil , ga ik effe iets drinken pakken dan voel ik me meteen weer slechtrickyy schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 21:27:
[...]
Van de hele dag in bed liggen wordt je ook niet vrolijk. Al is dat soms de enige oplossing. Slaap al 3 dagen niet/nauwelijks.![]()
![]()
![]()
Gamen als je ziek ben is inderdaad ook niet ideaal, maar ik heb eigenlijk weinig last. En je vergeet ff hoe beroerd je je eigelijk voelt.
Daarbij ben ik al een ouwe zuurpruim van 19 dus ik maak het lekker zelf uit
Maar beterschap
Ik heb zo'n 130 uur BF3 gespeeld en 0 kills met jets.Jovas schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 22:25:
Ik probeer nu jets en scout heli's te unlocken, en mijn god wat vind ik dat moeilijk zeg..
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Tsurany schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:17:
Allemaal Dikke Sukkels.
Heb je ook nog wat on topic en inhoudelijks te posten?Tsurany schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:48:
Ook een beetje dom om IP adres te gebruiken wanneer je geen vast IP adres hebt, waar denk je dat domeinnamen voor uitgevonden zijn?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Moet je even een post boven je kijkenpafdaddy schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:44:
[...]
[...]
Heb je ook nog wat on topic en inhoudelijks te posten?

Die tweede opmerking was volstrekt inhoudelijk, enkel niet geheel ontopic. Maar dat terzijde. En ga ik even jouw post geschiedenis bekijken zie ik ook genoeg offtopic posts dus jij bent wel de laatste die iemand terecht mag wijzen op dit gebied. Als je mij niet mag dan is dat zo, maar ga niet zo kinderachtig bezig zijn, daar schiet niemand wat mee op.
[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 13-01-2013 00:58 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Daar kan ik zelfs heli kills maken en ik ben ronduit waardeloos met een heli.Tsurany schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:32:
Voor scount heli's kan ik Damavand Peak in Rush aanraden. Zeker het tweede stuk, aan de zijkanten laag naar hun spawn vliegen, daar omhoog komen en ze dan massaal in de rug aanvallen. Kan je leuke runs maken.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
http://battlelog.battlefi...how/53073994/1/172685289/
en score zonder lag:
http://battlelog.battlefi...how/53090448/1/172685289/
Conquest Large tegenover Canals TDM is nou niet echt een realistische vergelijking.Pykow schreef op zondag 13 januari 2013 @ 09:01:
Score met slecht internet en lag:
http://battlelog.battlefi...how/53073994/1/172685289/
en score zonder lag:
http://battlelog.battlefi...how/53090448/1/172685289/
Los daarvan, hoe overleef jij met gamen via wireless internet? Dat lijkt mij vragen om problemen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
af en toe merk ik inderdaad dat ik dood ga door de lag. omdat er dan iemand om het hoekje springt die ik dan nog niet had gezien. Als ik de mogelijkheid had om een kabel aan te leggen dan had ik dat gedaan.Rynji schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:14:
[...]
Conquest Large tegenover Canals TDM is nou niet echt een realistische vergelijking.
Los daarvan, hoe overleef jij met gamen via wireless internet? Dat lijkt mij vragen om problemen.
ik denk dat ik dan ook wel beter speelde
Verwijderd
Zit op 100 uur meer en pas 2 kills.Pazienza schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:14:
[...]
Ik heb zo'n 130 uur BF3 gespeeld en 0 kills met jets.

De LAV-AD & 9K22 TUNGUSKA-M zijn wel heerlijke voertuigen om de heli's/jets te killen/trollen.
---RAWE CEEK!!!---
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
2229 kills met de tanks
618 kills met attackheli
556 kills met IFV (dus lav, bmp)
461 kills met de jets
227 kills met transport voertuigen. (dus venom, buggy, jeeps)
211 kills met Tank destroyer
83 kills met Anti air
57 kills met Scout heli's
3 kills mobile artilliry
Speel niet zoveel uren in voertuigen. grof weg rond de 110 uur in voertuigen gezeten en de rest te voet.
Dus ik heb net zoveel in de voertuigen gezeten dan dat ik de M16A3 heb gebruikt
Verwijderd
Naam van toepassing met fout: bf3.exe, versie: 1.5.0.0, tijdstempel: 0x50c39964
Verwijderd
Moet er nu nog 2, vanavond nog maar eens deze tactiek toepassen, en anders aan het begin van de ronde helemaal doorrushen naar A (vanaf US spawn) en dan backrape zetten
Waarom we dit op PC te hebben zal wel met bandbreedte/lag te maken hebben zeker?
Ik hoop dat dit in Battlefield 4 wel zit. Lijkt me toch wel episch als je stem ook werkelijk uit je soldaat character komt. En dan je die stem dan op een afstand van 50 meter een stuk minder hoort zegmaar.
Rond de 110 uur in voertuigen vind jij niet veel? Ik heb in totaal 113u gespeeld manPykow schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:57:
Speel niet zoveel uren in voertuigen. grof weg rond de 110 uur

Android developer & dürüm-liefhebber
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WzwQmUAJjoI&list=PLA8263D9CADB28603&index=1]
Oh en dat Colonel 100.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-01-2013 19:18 ]
Dat heb ik zelfs met bedraad, bf3 zit vol anomalies, zag gisteren weer een rus in mijn oog hoek en ik draai om hem te pakken is het een team genoot.Pykow schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:30:
[...]
af en toe merk ik inderdaad dat ik dood ga door de lag. omdat er dan iemand om het hoekje springt die ik dan nog niet had gezien. Als ik de mogelijkheid had om een kabel aan te leggen dan had ik dat gedaan.
ik denk dat ik dan ook wel beter speeldenu ga ik nog al eens dood door verassingen en in de meeste gevallen heeft dat met lag te maken.
Ook heb ik weer last van spelers die uit het niets lijken te komen, bv hoek waar ik kijk is clean, ik draai en wordt van uit die hoek dood geschoten.
Ik heb hier zelf ook voordeel van want de vijand loopt stijl langs mij heen net of ik er niet ben, heel apart.
@bff, haha vetrans
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
You supposed to be white.DanielWW2 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:16:
This sh*t is amazing.![]()
[video]
Oh en dat Colonel 100.
Wait they ruin battlefield, because they add some black people in it ?
WHAHA , lame en zo herkenbaar.
Zo de emmer al uit de schuur gehaaldDanielWW2 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:16:
[video]
Oh en dat Colonel 100.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Nog 19 levels. Even doorgrinden en ik ben er. Ben me dus al aan het orienteren wat voor een emmer ik wil hebben. Jammer dat er geen double XP meer komt deze maand anders was ik voor februari al shitbucket.
Ben ik de enige die een oude BF2 of BF1942 speler had verwacht in plaats van zo'n rare oude vent die amper te verstaan is en verder helemaal niet grappig isDanielWW2 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:16:
[video]
Oh en dat Colonel 100.
De n00b en Colonel 100 zijn veel grappiger
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.