ow yeah!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Maakt niet uit.vinom schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:42:
Haha, gewoon flawless. Lekker hoor!
@AdmiralSnipe, nogmaals excuses voor het kicken van vanmiddag, maar hier is het resultaat
[video]
In 1 ronde +1 rank.
[ Voor 21% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-01-2013 19:44 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
---RAWE CEEK!!!---
Dyslectic history cynic
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Angelo OTR
2000 tickets als sniper loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Angelo NL / Global Cargo VTC
HECKS!
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Ook nog eens @ Tank Superiority...Pykow schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:38:
[...]
lijkt me nogal boring, maar goed. veel punten ja.
Hij is weer hilarisch, die noob!!
---RAWE CEEK!!!---
Dyslectic history cynic
Het is alleen wel treurig dat een behoorlijke groep BF3 spelers echt zo slecht zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Angelo OTR
ow niet eens opgevallen, hahaha xD hij mag een gast rol hebben in Battlefield friends whahaha
Verwijderd
Ook gezellig dat ik 12x recht voor jullie neus werd gespawnd en voordat ik uberhaupt beeld had alweer dood was......Pykow schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:38:
[...]
lijkt me nogal boring, maar goed. veel punten ja.
Ik had vanavond een geweldige potje gespeeld op onze GoT BF3 server caspian border.
Er waren 800 tickets over en het andere team had alle vlaggen, op A na.
ik pak een tank en schiet daarmee een jet kapot (mijn eerste ooit) vervolgens verdedig ik samen met CptChaos punt B en daarna met een squadje van 5 man, 1 liep steeds met ons mee, name we alle vlaggen terug en verwerkte we onze achterstand.
http://battlelog.battlefi...lereport/show/52671562/1/
Hiervoor speel je Battlefield, teamwork met leuke gevechten op de grond en geen overpowerd jets die het verpesten, want wat is caspian border een geweldige map zonder al te veel luchtverkeer
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dyslectic history cynic
Als je scherm opeens zwart ging, je uit de game werd gegooid en de server leeg is of uit de lijst is dan ja. Dat was een servercrash.Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:46:
Is dit een servercrash of?
Game disconnected: server has ended the game session
Heb deze nog niet eerder voorbij zien komen.
Ohja natuurlijk ben je als sniper te min hierPykow schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:41:
[...]
ow niet eens opgevallen, hahaha xD hij mag een gast rol hebben in Battlefield friends whahaha
Verwijderd
Was aan het einde (End of round) en de game was afgesloten.DanielWW2 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:49:
[...]
Als je scherm opeens zwart ging, je uit de game werd gegooid en de server leeg is of uit de lijst is dan ja. Dat was een servercrash.
---RAWE CEEK!!!---
Bijna zielig om te gaan snipen op Tank Superiority beetje engineers snipen die repareren
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
⭐⭐⭐⭐⭐
Jup, het is wel echt easymode daar, zeker gezien de tijd. Twee uur lang infantry slopen op een server waar iedereen zich richt op voertuigen.beuker19 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:21:
[...]
Bijna zielig om te gaan snipen op Tank Superiority beetje engineers snipen die repareren![]()
bijna geen counter snipers doe het zelfde is op een potje kharg of caspian
[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 06-01-2013 23:33 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hoezo is dat zielig? Kharg en caspian heb genoeg gespeeldbeuker19 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:21:
[...]
Bijna zielig om te gaan snipen op Tank Superiority beetje engineers snipen die repareren![]()
bijna geen counter snipers doe het zelfde is op een potje kharg of caspian
⭐⭐⭐⭐⭐
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Omdat je 231 rondjes Conquest hebt gespeeld en al 125 rondjes tank superiorityfynrd1 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:05:
[...]
Hoezo is dat zielig? Kharg en caspian heb genoeg gespeeld
Angelo OTR
ik lig alleen maar in een deuk als ik zijn profiel stats zie.Tsurany schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:28:
[...]
Jup, het is wel echt easymode daar, zeker gezien de tijd. Twee uur lang infantry slopen op een server waar iedereen zich richt op voertuigen.
Maar gaat dan ook over een M98B only speler die voor een hoge KDR gaat maar daardoor wel elk potje verliest omdat hij niet bij draagt aan de objective. Enkel Conquest en Tank Superiority spelen en dan enkel snipen en lege vlaggen cappen.
Blijkbaar wel en daar gaat het toch om in het leven ? Er zijn 1001 manieren om BF3 te spelen en hij heeft een manier gevonden die bij hem past. Wat kunnen mensen zich soms zo druk maken om een spelletje, veredelde tetris zeg ik altijd maar. Ik speel dit voor mijn plezier, maar wordt soms zo moe van al de verwijten die je naar je hoofd geslingert krijgt. Ik hou me altijd aan de server rules, dus op servers waar ik geen verbod zie op bepaalde wapens en ik heb zin om met die wapens te spelen dan gebruik ik ze ook. Dus ja dan schiet ik met een rpg op iemands gezicht, loop ik met een m26 rond, rijd ik in een C4 jeep rond en gebruik ik een jet puur en alleen maar om van A naar B te komen en spring er dan uit of kamikaze op andere piloten, en noem het maar op. Maar zelfs al speel je "normaal" dan ben je een " m16 fag, no skill AEK sprayer " noem het maar op.Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:28:
[...]
ik lig alleen maar in een deuk als ik zijn profiel stats zie.
KD van 1,89 (nooit kijken wat er rechtsboven staat, want hij heeft een reset gedaan)
Lijkt hoog, maar als sniper, wel erg aan de laage kant.
accuratie van 18 %, whaha als je zoveel sniper speelt, zit je accuratie meestal al rond de 35%
Score per minuut van 509, dat betekend dus dat hij weinig spot en weinig killed.
daarnaast zie ik 6,646 kills in 300 uur. ik zit op 77,440 kills in 700 uur. laten we het eens delen door 2, dat is dan dus 38,720 kills
![]()
typisch stats van een sniper die echt nutteloos zijn voor het team, ik hoop maar dat je plezier hebt om als camper te spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 07-01-2013 09:59 ]
Verwijderd
Wel mooi van iemand die met z'n m16a3 - wat ik sinds ik er nu aan begonnen ben hem vol te spelen na alle andere assault rifles echt dé noobgun van bf3 vind, wat is dat ding makkelijk zeg, no skill required - voornamelijk een beetje zit te TDMen. Ik denk dat daar namelijk minstens nét zoveel mensen schuimbekkend op zullen reageren als op zinloze campers.Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:28:
[...]
KD van 1,89 (nooit kijken wat er rechtsboven staat, want hij heeft een reset gedaan)
accuratie van 18 %, whaha als je zoveel sniper speelt, zit je accuratie meestal al rond de 35%
Score per minuut van 509, dat betekend dus dat hij weinig spot en weinig killed.
daarnaast zie ik 6,646 kills in 300 uur. ik zit op 77,440 kills in 700 uur. laten we het eens delen door 2, dat is dan dus 38,720 kills
![]()
typisch stats van een sniper die echt nutteloos zijn voor het team, ik hoop maar dat je plezier hebt om als camper te spelen.
Dit. Speel hoe je wilt en probeer jezelf een beetje te vermaken, want irriteren doen mensen zich toch wel aan je en je doet het sowieso nooit goed in de ogen van je tegenstander, die vooral gaat zitten bitcen als je z'n kont schopt. Chat uit om de try-hard crybabies te negeren of chat aan als je je karma wilt opwarmen met wat gloeiende haatgevoelens van mensen die er tegen zijn dat je - in één rondje - op een dak gaat zitten campen met 2 LMGs op bipods en twee medics. Of een soflam, een TUGS, twee spawn beacons, en een javelin...Skybullet schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:58:
Er zijn 1001 manieren om BF3 te spelen en hij heeft een manier gevonden die bij hem past.
Dyslectic history cynic
Verwijderd
Dat werkt nog verrekte goed. vooral op Tank Superiority waar tank hunters in zitten... met HE shells.DanielWW2 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:25:
* DaniëlWW2 sniped snipers gewoon met een mooi 120/125mm kanon.
Angelo OTR
voornamelijk ? qua uren heb ik nog steeds meer dan het dubbelen in conquest gestoken dan in TDMVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:22:
[...]
Wel mooi van iemand die met z'n m16a3 - wat ik sinds ik er nu aan begonnen ben hem vol te spelen na alle andere assault rifles echt dé noobgun van bf3 vind, wat is dat ding makkelijk zeg, no skill required - voornamelijk een beetje zit te TDMen. Ik denk dat daar namelijk minstens nét zoveel mensen schuimbekkend op zullen reageren als op zinloze campers.
je vergeet er genoeg g3a3 op afstand veruit de beste AR .Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:20:
[...]
voornamelijk ? qua uren heb ik nog steeds meer dan het dubbelen in conquest gestoken dan in TDM
iedere shooter heeft 1 wapen die het sterkste is, daar doe je niets tegen en iedere speler zal dat wapen dan ook gebruiken. Alle assault rifles hebben de zelfde damage model op de G3A3 na. Dus dan ga je voor een wapen met een hoge RPM, zodat je iemand snel kan neerleggen. dus je hebt de keuze uit AEK,F2000,FAMAS en M16A3. minder snel is de M416 die ook erg populair is. De keuze lijkt mij dan simpel gemaakt dat je kiest voor de M16A3. de AEK gebruik ik ook regelmatig op city maps.
iedere class heeft dus zijn top 3 guns.
Assault:
M16A3 Snelle RPM, lage recoil
AEK-971 900 RPM, recoil naar links boven (andere kant dan 90% van de wapens)
M416 niet zo snelle RPM, maar daardoor is de recoil echt easy
Engineer
M4A1 Kogelsnelheid is snel, snelle RPM, makkelijke recoil
G53 Vergelijkbaar met de M4A1, maar minder krachtig op lange afstanden.
G36C krachtig op midrange
Support
M27 IAR Snelle reload, redelijk accuraat
L86A2 vergelijkbaar met de M27 IAR, alleen langzamere reload
PKP van alle "heavy" LMG's de sterkste
Recon
SKS Een beest van een wapen met HB erop, zowel goed op close range als long range
M98B Makkelijkste bolt action sniper rifle in de game.
M40a snelste bolt action sniper rifle in de game, voor aggresieve recon play.
PDW:
P90 51 kogels, heel erg accuraat vanuit de heup en een hoge RPM
AS VAL sterk wapen, alleen moet je wel in micro burst mode schieten, anders is het niet te besturen
MP7 Vergelijkbaar met de P90, maar dan minder kogels.
Shotgun:
SPAS je kan er snel mee schieten achter elkaar. met slugs heb je gewoon een sniper rifle.
870 heel erg vergelijkbaar met de SPAS, maar langzamer.
DAO/Saiga Hier kon ik geen keuze maken, beide wapens, zeer goede auto shotguns.
Verwijderd
Goed zo, gelijk in de verdediging, dat is inderdaad de enige reactie als iemand wat opmerkt over je playstyle. Dat is inderdaad een beetje m'n punt: jij speelt lekker TDM (en af en toe een rondje conquest om je in discussies te kunnen verdedigen) en dat moet je lekker zelf weten. Je meot je niets aantrekken van wat een ander daar van vindt, want dan blijf je bezig. Bovendien, waarom zou je willen spelen zoals een ander dat wil? Fuck that, schieten die kerel en op naar het volgende slachtoffer.Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:20:
[...]
voornamelijk ? qua uren heb ik nog steeds meer dan het dubbelen in conquest gestoken dan in TDM
Er is wel wat te zeggen voor betere balancing tussen de verschillende wapens waardoor er niet persé één "het beste" zal zijn. BF3 doet dat qua infantry best goed: alhoewel er duidelijk verschil in de wapens zit hebben de meeste wel één of twee scenarios waarin ze echt goed of slecht zijn - de M60 is een prutsding als je beweegt maar wordt goddelijk op een bipod op 100~500 meter. De G3a3 is een rampzalig traag ding met een te kleine clip en teveel recoil... maar als je het ding in single-shot gooit en een beetje op hoofdjes mikt kun je er op middellange afstand retesnel hoofdjes mee ventileren. De AEK is heerlijk op korte afstand maar op grotere afstand wordt de spread en de recoil te snel te groot om effectief mee te zijn. De AS Val is perfect zuiver - het éérste schot. De rest gaat mis als je de recoil niet in de hand hebt. Maar áls je alles op target weet te krijgen is het een beestachtig ding.iedere shooter heeft 1 wapen die het sterkste is, daar doe je niets tegen en iedere speler zal dat wapen dan ook gebruiken. Alle assault rifles hebben de zelfde damage model op de G3A3 na. Dus dan ga je voor een wapen met een hoge RPM, zodat je iemand snel kan neerleggen. dus je hebt de keuze uit AEK,F2000,FAMAS en M16A3. minder snel is de M416 die ook erg populair is. De keuze lijkt mij dan simpel gemaakt dat je kiest voor de M16A3. de AEK gebruik ik ook regelmatig op city maps.
Ik vind eigenlijk de Aug A3 fijner dan de m416 - de lage recoil is te onberekenbaar naar mijn smaak, de Aug hou ik vrij netjes onder controle op middellange afstand zodat ik langere bursts af kan geven voor je moet stoppen met schieten vanwege de spread.iedere class heeft dus zijn top 3 guns.
Assault:
M16A3 Snelle RPM, lage recoil
AEK-971 900 RPM, recoil naar links boven (andere kant dan 90% van de wapens)
M416 niet zo snelle RPM, maar daardoor is de recoil echt easy
Carbines vind ik echt allemaal kut - te zwak, te stuiterig, te onzuiver en in geen opzicht beter dan veel PDWs. dus mijn engi heeft PDWs.Engineer
M4A1 Kogelsnelheid is snel, snelle RPM, makkelijke recoil
G53 Vergelijkbaar met de M4A1, maar minder krachtig op lange afstanden.
G36C krachtig op midrange
Typische TDM viewSupport
M27 IAR Snelle reload, redelijk accuraat
L86A2 vergelijkbaar met de M27 IAR, alleen langzamere reload
PKP van alle "heavy" LMG's de sterkste
Grappig, je mist de Mk3a1. beter dan zowel DAO en Saiga vind ik. Afdoende accuracy, snelvuur en damage en veel, véél sneller herladen dan de DAO.Recon
SKS Een beest van een wapen met HB erop, zowel goed op close range als long range
M98B Makkelijkste bolt action sniper rifle in de game.
M40a snelste bolt action sniper rifle in de game, voor aggresieve recon play.
PDW:
P90 51 kogels, heel erg accuraat vanuit de heup en een hoge RPM
AS VAL sterk wapen, alleen moet je wel in micro burst mode schieten, anders is het niet te besturen
MP7 Vergelijkbaar met de P90, maar dan minder kogels.
Shotgun:
SPAS je kan er snel mee schieten achter elkaar. met slugs heb je gewoon een sniper rifle.
870 heel erg vergelijkbaar met de SPAS, maar langzamer.
DAO/Saiga Hier kon ik geen keuze maken, beide wapens, zeer goede auto shotguns.
Meen je dit nou serieus je hebt niet eens alle wapens unlocks jij wil mij vertellen van slecht is of niet jij speelt met 3 main wapens je accuratie is kutVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:44:
heel verhaal
⭐⭐⭐⭐⭐
Ding doet heerlijk damage en is daarmee ideaal op afstand. Kleine clip maar de recoil is echt goed te compenseren waardoor je prima nauwkeurig kan schieten. Ik merk zelf dat ik er prima mee kan spelen, maar je moet wel de juiste omstandigheden afdwingen.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:44:
De G3a3 is een rampzalig traag ding met een te kleine clip en teveel recoil... maar als je het ding in single-shot gooit en een beetje op hoofdjes mikt kun je er op middellange afstand retesnel hoofdjes mee ventileren.
True, maar met de AEK is de F2000 en de FAMAS direct nutteloos, doen hetzelfde truukje maar zijn slechter te controleren. De AS Val is zwaar overrated, leuke PDW maar een AR, Carbine of iets anders is beter.De AEK is heerlijk op korte afstand maar op grotere afstand wordt de spread en de recoil te snel te groot om effectief mee te zijn. De AS Val is perfect zuiver - het éérste schot. De rest gaat mis als je de recoil niet in de hand hebt. Maar áls je alles op target weet te krijgen is het een beestachtig ding.
Enig nadeel is dat hij wel eens weg wilt dansen waardoor je even moeite moet doen om opnieuw te mikken. M416 is iets trager en daardoor beter te controleren. Dat ding heeft echt geen minpunten.De M16a3 is wat mij betreft het meisjeswapen omdat het ding geen scenario kent waar het uit z'n element is. FG en HB erop, korte bursts en je kunt er álles mee raken op alles tot zowat 500 meter, knop inhouden onder de 150 meter en je eerste dozijn kogels is raak. Hoge RPM, snelle reload, nergens wat op aan te merken. En dat maakt hem érg sterk.
Ja ik wil graag wat variatie maar uiteindelijk kom ik in scenario's waar ik het net af leg en met de M416 alsnog gewonnen zou hebben of meer kills gemaakt zou hebben voor ik dood ging. Dan is het erg lastig om te zeggen ik neem een slechter wapen om dan minder te presteren. Pak ook regelmatig de SPASS in close combat, dat werkt zo geniaal en het is dan lastig hem weg te leggen als ik de killstreaks binnen zie komen.Ik hou niet zo van wapens zonder minpunten - dat voelt te makkelijk.
Ik wil wel even opmerken dat de Famas, een wapen met uitsluitend nadelen, serieus teveel van het goeie is. Wát een prutsding is dat. Net als de SCAR-L overigens.
Je moet het op skill of tactic winnen idd want het wapen voordeel is bij de M16A3. Alhoewel je met een M416 absoluut niet onderdoed, een AEK in close range sneller damaged en er nog wel een paar wapens zijn die, afhankelijk van de omstandigheid, kunnen domineren.Maar de m16a3 is niet zo veel beter dan de rest dat ene speler die even goed is als jij terwijl jij met iets anders dan een m16a3 speelt geen kans hebt. Je moet alleen wel zorgen dat je eerst schiet, raak schiet en het liefst je vijfde kogel los hebt voor hij kans heeft terug te schieten. Een uitdaging dus
Onberekenbaar? Die recoil is juist perfect in te schatten, heerlijk ding.Ik vind eigenlijk de Aug A3 fijner dan de m416 - de lage recoil is te onberekenbaar naar mijn smaak, de Aug hou ik vrij netjes onder controle op middellange afstand zodat ik langere bursts af kan geven voor je moet stoppen met schieten vanwege de spread.
Over zwak, stuiterig en onzuiver te noemenCarbines vind ik echt allemaal kut - te zwak, te stuiterig, te onzuiver en in geen opzicht beter dan veel PDWs. dus mijn engi heeft PDWs.
Als camper LMG waarmee je makkelijk eruit geschoten wordt zodra iemand weet waar je zit. Je bent niet flexibel genoeg.Typische TDM view: die LMGs zijn de beste om mee rond te rennen. Als je verdedigend speelt en de bipod gebruikt ligt dit wel anders: de M249 is een prima all-rounder met hoge ROF en goed beheersbare recoil en spread, de M240 en M60 hebben hun toepassing als streetsweeper en sniper LMG.
SPASS, one shot kill.Grappig, je mist de Mk3a1. beter dan zowel DAO en Saiga vind ik. Afdoende accuracy, snelvuur en damage en veel, véél sneller herladen dan de DAO.
Verwijderd
Verwijderd
Ik speel met 3 mannelijke wapens (als je oplet 4 trouwens, check those C4 killsbeuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:59:
[...]
Meen je dit nou serieus je hebt niet eens alle wapens unlocks jij wil mij vertellen van slecht is of niet jij speelt met 3 main wapens je accuratie is kut
En als je even opgelet had in plaats van direct te happen had je gezien dat ik niet oordeel maar juist erop wijs dat het in de verdediging schieten op "jij speelt veel TDM" geen zin heeft. Laat hem lekker TDMen, is ie goed in en vind hij leuk. En jij mag ook best TDMen, als je dat leuk vind. Voel je vrij, je hoeft niet te bewijzen dat je ook echt BF3 kunt spelen door je accuracy te showen of dat je wel eens Conquest speelt. Het mag gewoon.Je oordeelt over pykow als een tdm er maar ik heb al wel min. 500 potjes conquest large met of tegen hem gespeelt
Ik zeik op zich niet zoveel op andere klagers, maar ik ben nog wel eens een andere mening toegedaan, en omdat dit een discussie topic is, discussiëren we daar dan over. Wat jij zeiken noemt.Jij zeikt over iedereen die wat te klagen heeft maar brent zelf de grootste troll van het forum
Precies dat. Het ding heeft zwaktes maar als je hem goed weet te gebruiken kun je er prima mee uit de voeten. Ik vind dat vele malen spannender spelen dan Call of Duty-achtige scenarios waar je gewoon kunt sproeien en gaan maar.Tsurany schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:58:
[...]
Ding doet heerlijk damage en is daarmee ideaal op afstand. Kleine clip maar de recoil is echt goed te compenseren waardoor je prima nauwkeurig kan schieten. Ik merk zelf dat ik er prima mee kan spelen, maar je moet wel de juiste omstandigheden afdwingen.
Precies - de m16 is beter dan de andere wapens, maar het verschil is klein genoeg dat je door wat slimmer te spelen dan gewoon head-on crashes te veroorzaken daar weinig last van moet hebben.[...]
True, maar met de AEK is de F2000 en de FAMAS direct nutteloos, doen hetzelfde truukje maar zijn slechter te controleren. De AS Val is zwaar overrated, leuke PDW maar een AR, Carbine of iets anders is beter.
[...]
Enig nadeel is dat hij wel eens weg wilt dansen waardoor je even moeite moet doen om opnieuw te mikken. M416 is iets trager en daardoor beter te controleren. Dat ding heeft echt geen minpunten.
[...]
Ja ik wil graag wat variatie maar uiteindelijk kom ik in scenario's waar ik het net af leg en met de M416 alsnog gewonnen zou hebben of meer kills gemaakt zou hebben voor ik dood ging. Dan is het erg lastig om te zeggen ik neem een slechter wapen om dan minder te presteren. Pak ook regelmatig de SPASS in close combat, dat werkt zo geniaal en het is dan lastig hem weg te leggen als ik de killstreaks binnen zie komen.
[...]
Je moet het op skill of tactic winnen idd want het wapen voordeel is bij de M16A3. Alhoewel je met een M416 absoluut niet onderdoed, een AEK in close range sneller damaged en er nog wel een paar wapens zijn die, afhankelijk van de omstandigheid, kunnen domineren.
Dat vond ik dus niet. M'n accuracy is wel hoger met de m416 maar daar heb ik alleen Aftermath mee gedaan, en met de Aug heb ik CQLarge gespeeld dus dat vertekent wat. Vanaf de eerste ronde dat ik met de A3 speelde had ik direct het ding onder controle, met de m416 heb ik ene tijdje zitten tobben om de hoofdjes daar te krijgen waar ik ze hebben wilde. Maar dat kan aan mij liggen, ik ben de M60 gewend (oftewel, spray and pray of campen tot je zwart ziet.[...]
Onberekenbaar? Die recoil is juist perfect in te schatten, heerlijk ding.
AS Val. Die gaat nog wel voor korte range, ik krijg er althans best kills mee.[...]
Over zwak, stuiterig en onzuiver te noemen
Dat afdwingen van goeie omstandigheden geldt hier ook: niet lang blijven zitten op één plek en zorgen dat je geen open flank aanbiedt, dan valt dit best mee.[...]
Als camper LMG waarmee je makkelijk eruit geschoten wordt zodra iemand weet waar je zit. Je bent niet flexibel genoeg.
Ja, maar die is niet auto - het ging mij vooral om de mk3a1 vs de saiga en dao12.[...]
SPASS, one shot kill.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 13:16 ]
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:03:
[...]
Ik speel met 3 mannelijke wapens (als je oplet 4 trouwens, check those C4 kills) in plaats van met alle slechte carbines. Accuracy leidt bij mij nogal onder het COd syndroom (knop inhouden) inderdaad. Maar goed, TDMers als jij spelen veruit het meeste op close range, dan is hoge accuracy halen wel makkelijker dan op CQ64. Overigens heb ik nooit beweerd dat ik goed ben met die wapens.
[...]
En als je even opgelet had in plaats van direct te happen had je gezien dat ik niet oordeel maar juist erop wijs dat het in de verdediging schieten op "jij speelt veel TDM" geen zin heeft. Laat hem lekker TDMen, is ie goed in en vind hij leuk. En jij mag ook best TDMen, als je dat leuk vind. Voel je vrij, je hoeft niet te bewijzen dat je ook echt BF3 kunt spelen door je accuracy te showen of dat je wel eens Conquest speelt. Het mag gewoon.
Even ter verduidelijking aangezien je het niet gevat hebt de eerste keer: ik oordeel niet over Pykow. Het niet oordelen is een beetje de essentie van die post geweest, goed dat jij je vervolgens voor schut zet door dat niet te snappen én te gaan flamen. Well done.
[...]
Ik zeik op zich niet zoveel op andere klagers, maar ik ben nog wel eens een andere mening toegedaan, en omdat dit een discussie topic is, discussiëren we daar dan over. Wat jij zeiken noemt.
Enig chargeren kan daar wel eens bij van toepassing zijn overigens, maar grootste troll? Nee.
Adem even diep in en uit (en weer in - belangrijke stap!) en neem jezelf wat minder serieus. Dan hoef je ook niet zo veel smileys te posten trouwens... 't is geen MSN.
[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 07-01-2013 13:15 ]
Verwijderd
Gelijk in de verdediging... jongen, lees dit even:beuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:09:
[...]
Nou ik heb 2334 potje conquest t.o.v. 396 potjes tdm dus veel tdm zit er niet in terwijl tdm rondjes gemiddeld 15 minuten duren en een potje CQL tocjh wel 45 minuten
Nee en ja.En ik denk dat jij hier toch behoorlijk meer post dan ik
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 13:21 ]
Angelo OTR
ik liet even mijn top 3 guns zien en de top 3 guns zien die ik het meeste zie langskomen.beuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:39:
[...]
je vergeet er genoeg g3a3 op afstand veruit de beste AR .
De acw-r met de hoogste min. damage
Mtar de carabine versie van de AEK
De ump/m5k de beste close quarters hip fire guns
zo zie je dat er voor ieder wat anders is
Ik speel geen conquest om een discussie te verdedigen, ik speel conquest omdat het de leukste gamemode is van BF3 en dat conquest BF3 zoveel beter maakt dan andere shooters.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:44:
[...]
Goed zo, gelijk in de verdediging, dat is inderdaad de enige reactie als iemand wat opmerkt over je playstyle. Dat is inderdaad een beetje m'n punt: jij speelt lekker TDM (en af en toe een rondje conquest om je in discussies te kunnen verdedigen) en dat moet je lekker zelf weten. Je meot je niets aantrekken van wat een ander daar van vindt, want dan blijf je bezig. Bovendien, waarom zou je willen spelen zoals een ander dat wil? Fuck that, schieten die kerel en op naar het volgende slachtoffer.
Beuker is in alle opzichten geen TDM speler hoor haha. als er 5 man op teamspeak een potje TDM gaat spelen, zal hij nog steeds een conquest rondje op gaan zoeken. dus de opmerking TDM's als jij (tegen beuker) lijkt me raar.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:03:
[...]
Ik speel met 3 mannelijke wapens (als je oplet 4 trouwens, check those C4 kills) in plaats van met alle slechte carbines. Accuracy leidt bij mij nogal onder het COd syndroom (knop inhouden) inderdaad. Maar goed, TDMers als jij spelen veruit het meeste op close range, dan is hoge acuracy halen wel makkelijker dan op CQ64. Overigens heb ik nooit beweerd dat ik goed ben met die wapens.
[...]
En als je even opgelet had in plaats van direct te happen had je gezien dat ik niet oordeel maar juist erop wijs dat het in de verdediging schieten op "jij speelt veel TDM" geen zin heeft. Laat hem lekker TDMen, is ie goed in en vind hij leuk. En jij mag ook best TDMen, als je dat leuk vind. Voel je vrij, je hoeft niet te bewijzen dat je ook echt BF3 kunt spelen door je accuracy te showen of dat je wel eens Conquest speelt. Het mag gewoon.
[...]
Ik zeik op zich niet zoveel op andere klagers, maar ik ben nog wel eens een andere mening toegedaan, en omdat dit een discussie topic is, discussiëren we daar dan over. Wat jij zeiken noemt.
Enig chargeren kan daar wel eens bij van toepassing zijn overigens, maar grootste troll? Nee.
Adem even diep in en uit (en weer in - belangrijke stap!) en neem jezelf wat minder serieus. Dan hoef je ook niet zo veel smileys te posten trouwens... 't is geen MSN.
Agree, snipers zijn nutteloosTerrz schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:51:
Ach wat een geouwehoer om wapens en speelstijl. Laat iedereen lekker met de wapens spelen die hij/zij lekker vind spelen. Je ziet soms mensen lopen met de meest slechte wapens met de meest onlogische opties er op (LMG met een 8x scope?). laat ze lekker, is voor jou alleen maar weer makkelijker om te puntjes te halen.
En mensen lopen altijd te zeiken als jij op TDM met een DAO of m16 loopt, dan ben je opeens "n00b", maar als ze er zelf mee spelen zijn ze in eens "pro".
Snipers zijn gewoon kut, daar is geen discussie over mogelijk
Volgens mij had je bij je vorige bericht je punt al gemaakt. 1x is genoeg.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Gisteren anders paar epic potjes gehad die toch wel langer duurden!beuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:09:
15 minuten duren en een potje CQL tocjh wel 45 minuten
⭐⭐⭐⭐⭐
Omdat deze wapens gewoon beter zijn en je het gaat afleggen als een ander wapen probeert. Ik heb elk wapen volledig unlocked en dus ook genoeg ervaring mee opgedaan maar ik speel gewoon niet fijn met zwakke wapens omdat ik gewoon weet dat jik bepaalde gevechten wel zou winnen als ik een beter wapen had gepakt.Winst schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:23:
Wat ik meestal zo jammer vind van de M16A3, M416 en de AEK is dat er heel veel mensen zijn die meer dan ..(puntje puntje) service stars met ze hebben. Dan vraag ik me toch hardop af: "Waarom niet wat variatie?" Ik vind het juist leuk om met elk wapen te spelen en probeer met elk wapen een X aantal kills te behalen.
Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers
Het is inderdaad moeilijk om te discussiëren omdat het gewoon een feit is. Toch heb ik wat meer respect voor mensen die me killen met een ander wapen dan als bovengenoemdeTsurany schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:32:
[...]
Omdat deze wapens gewoon beter zijn en je het gaat afleggen als een ander wapen probeert. Ik heb elk wapen volledig unlocked en dus ook genoeg ervaring mee opgedaan maar ik speel gewoon niet fijn met zwakke wapens omdat ik gewoon weet dat jik bepaalde gevechten wel zou winnen als ik een beter wapen had gepakt.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Angelo OTR
Als je spelers ziet die alleen maar Assault spelen met de M16 en andere wapens niet eens hebben gebruikt, ben ik het met je eens, maar er zijn genoeg spelers die alle unlocks hebben gehaald nu en weten dat het nutteloos is om een zwakkere wapen te pakken. ik wissel heel soms nog van me wapen. laatst nog een keer met de AUG gespeeld, maar kom dan in situaties die ik verlies op basis van me wapenkeuze.Winst schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:23:
Wat ik meestal zo jammer vind van de M16A3, M416 en de AEK is dat er heel veel mensen zijn die meer dan ..(puntje puntje) service stars met ze hebben. Dan vraag ik me toch hardop af: "Waarom niet wat variatie?" Ik vind het juist leuk om met elk wapen te spelen en probeer met elk wapen een X aantal kills te behalen.
map kennis, wapen kennis, weten wat je volgende stap gaat worden is de key
Verwijderd
Maar als je TDM speelt ben je toch TDMer? Daar is toch weinig mis mee? Je hoeft niet élke ronde TDM te spelen, natuurlijk. Het punt was een beetje dat jouw min of meer recente bijdrages in dit topic vooral hoogtepunten uit je TDM rondes waren, dus dat jouw reactie op snipercamping best wel eens soortgelijke reacties uit zou kunnen lokken van mensen die soortgelijke emoties krijgen bij iemand die makkelijk te profileren valt als een m16 TDMer. Jou, in dit geval.Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:22:
[...]
Ik speel geen conquest om een discussie te verdedigen, ik speel conquest omdat het de leukste gamemode is van BF3 en dat conquest BF3 zoveel beter maakt dan andere shooters.
Jou conclusie dat ik een TDM'er ben is vrij apart. want anders zou ik wel CoD hebben gespeeld, waar alles draait om KD en niet eens zozeer of je nuttig bent geweest voor je team.
Hij noemt mij een grote trol, dus ik trol hem. Dat is niet zó raar, althans in mijn wereld.[...]
Beuker is in alle opzichten geen TDM speler hoor haha. als er 5 man op teamspeak een potje TDM gaat spelen, zal hij nog steeds een conquest rondje op gaan zoeken. dus de opmerking TDM's als jij (tegen beuker) lijkt me raar.
Nietes, welles, in die volgorde[...]
Agree, snipers zijn nutteloos
Jets zijn overpowerd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 14:02 ]
Omg nu heb ik een kleine e-penisPykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:28:
[...]
![]()
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 07-01-2013 14:13 ]
Verwijderd
Moet je zeggen dat ie veel TDM speelt, mij valt net op dat hij daar érg gevoelig voor is
Ik zou sowieso die stats niet té serieus nemen, want die gelden alleen als indicator voor je tofheid als je altijd op de toppen van je kunnen probeert te spelen. Een paar rondjes opofferen om wat C4-suicidebombing te plegen, een incapabele medespeler aan challenges te helpen of letterlijk een paar uur met de SOFLAM op een berg gaan liggen net na release, toen de soflam geen punten gaf voor assist (je kreeg uitsluitend 10 punten voor de designation, dus daar heeft m'n recon SPM drastisch onder geleden) en je stats zijn verneukt.Wat jij nu doet is appels met peren vergelijken, een hele hele hele goede recon haalt met een m98b nog niet eens de 1kpm (kom aub niet met ErzaScarlet aanzetten) en alleen battlelog gebruiken om mij af te branden op stats is ook wel zielig te noemen, misschien jij en vele anderen hier, hebben heel veel ervaring met schietspelletjes en ja ik heb onder een steen geleefd en dit is mijn eerste schietspel waar ik zoveel tijd aan besteed heb. Als je dan toch moeite steekt in het bekijken en vervolgens afbranden van stats gebruik dan bf3stats, dan zie je ook dat ik mij netjes aan het verbeteren ben
Ik wéét dat je gelijk hebt, maar "If it moves.... kill it" zit er nog in vanuit Doom 1-2 en DukeNukem3D op LAN parties in mijn woonkamerPykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:45:
map kennis, wapen kennis, weten wat je volgende stap gaat worden is de key
Je moet iedere spot gewoon leren, waar zitten de campers, waar komen ze vandaan.
prioriteiten in je kills. als een assault en een sniper speler naast elkaar lopen, dan maak je eerst de assault af en daarna de sniper. punt 1 snipers zijn meestal zwak van dichtbij en punt 2 ze kunnen niet reviven. dus heb je twee tickets eraf geschoten ipv een kill op je naam en 0 tickets weggespeeld.
Dyslectic history cynic
Angelo OTR
Nice, je komt niet vaak een leuke MAA speler tegen in BF3.Zeara schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:47:
http://battlelog.battlefi...how/52684886/1/177231754/
Dat was een leuk potje. Alleen maar in de MAAZe zaten tegen het eind mij gewoon op te zoeken met de choppers xD
Moet wel bij gezegd worden dat het vijandelijke team uit een aantal noobs bestond. Heb eigenlijk geen vijandige tank gezien, en de meeste jets werden gebruikt als taxi ritjes etc. Maar dat heeft de pret niet gedrukt
Verwijderd
Mooie scoreZeara schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:47:
http://battlelog.battlefi...how/52684886/1/177231754/
Dat was een leuk potje. Alleen maar in de MAAZe zaten tegen het eind mij gewoon op te zoeken met de choppers xD
Moet wel bij gezegd worden dat het vijandelijke team uit een aantal noobs bestond. Heb eigenlijk geen vijandige tank gezien, en de meeste jets werden gebruikt als taxi ritjes etc. Maar dat heeft de pret niet gedrukt
Ik moet wel zeggen dat het mij redelijk simpel werd gemaakt hoor. Maar ik probeer ook gewoon altijd vlaggen te cappen met MAA, en in kharg is dat niet zo heel moeilijk.Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:31:
[...]
Nice, je komt niet vaak een leuke MAA speler tegen in BF3.
Dit is ook een redelijke uitzondering voor mij hoorVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:32:
[...]
Mooie score![]()
Draai weinig van zo potjes , 1x met chopper zo score gehaald anders wordt altijd wel zo 20-10 ligt eraan of ik tdm of Conquest doe .
Zolang ik maar mooie scores neerzet en teamgenoten help en plezier heb !
Al ben ik soms boos omdat ik totaal niet kan vliegen waar ik wel van baal .
[ Voor 41% gewijzigd door Zeara op 07-01-2013 18:46 ]
Angelo OTR
Sterk wapen, maar de An-94 die redelijk vergelijkbaar is, is toch een stuk beterdouwe.nl schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:55:
Waar kan je zien welke map je het meest gespeeld hebt enz ?
Ik weet het wel maar ben best benieuwd naar die stats...
Wat vinden jullie van de KH2002 ?
Ik heb hem vorige week een keer gepakt en wat mee gespeeld, ging wel lekker maar heel erg wennen. ben er nog neit helemaal uit wat ik er van vind...
Dyslectic history cynic
Behoorlijk irritant en totaal niet gestat voor zijn taak.douwe.nl schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:55:
Wat vinden jullie van de KH2002 ?
Ik heb hem vorige week een keer gepakt en wat mee gespeeld, ging wel lekker maar heel erg wennen. ben er nog neit helemaal uit wat ik er van vind...
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-01-2013 21:17 ]
Verwijderd
^.^ RAGE EM DANAdmiralSnipe schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:14:
Op verzoek van Skoftebok is deze reactie verwijderd.
Ik ga hier toch niet het topic vervuilen met gerage...
Angelo OTR
Draadloos? Had wel verwacht dat jij een vaste verbinding zou hebben. Moet er niet aan denken om BF3 met draadloze verbinding te spelen in combinatie met clientside hitregPykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:06:
Wat een lag afgelopen 2 dagen en het lijkt steeds erger te worden:
http://www.pingtest.net/result/75194746.png
onspeelbaar zo'n ping en het leukste is dat me pa het wachtwoord niet meer weet van de router.
ga hem morgen wel resetten en beter wireless dongle proberen die ik nog op kantoor heb liggen.
Dyslectic history cynic
Welcome to my world.QPeter schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:16:
Draadloos? Had wel verwacht dat jij een vaste verbinding zou hebben. Moet er niet aan denken om BF3 met draadloze verbinding te spelen in combinatie met clientside hitreg
Verwijderd
Verwijderd
Static AT is ook emplaced inderdaad. Dus: basecampen bij anderman's base in Bazaar en jeepjes verassen, of voetgangers. Caspian heeft op D twee van die dingen die ik zelf regelmatig gebruik om tanks uit te leggen dat ze ongewenst zijn, die gaan ook goed. Als je een maat mee laat helpen je doel even vol te hangen met C4 zodat jouw TOW 1-hit-kills kan maken gaat het nog veel makkelijker uiteraard.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:55:
Iemand tips om kills te maken met de CENTURION C-RAM & PANTSIR-S1? Wil namelijk de 'Emplaced Weapons' medal halen.Tot nu toe één keer de gunship uit de lucht gekregen, maar dat is vaak te lang wachten.
⭐⭐⭐⭐⭐
[ Voor 33% gewijzigd door sygys op 08-01-2013 10:41 ]
Verwijderd
Het punt op Caspian is alleen dat die op A E en B direct in zicht van de tanks staan, dus je staat negen van de tien keer lekker in het zicht van de tank, wat je overlevenskansen negatief beïnvloedt. Die bij D staan wat dat betreft net lekker, zeker omdat een redelijk gevulde D sowieso een onoverzichtelijke bende is als je er met je tank op moet dus dan is het makkelijker om een tank te raken en te blijven leven. Zeker bij degene richting C kun je schieten en achter een rots kruipen tot het reloaden klaar isTsurany schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:19:
Caspian heeft op elke vlag behalve Forest die dingen staan, zijn ideaal om tanks een lesje te leren. Raak een tank van achter en je doet massive damage.
Daarom D op Caspian dus: die staan net beschut genoeg dat je goeie kans hebt twee schoten te kunnen plaatsen. Maar inderdaad, als je geschoten tanker niet geheel duf in z'n kop is is met de statAT tanks schieten geen sinecure. Maar je hoeft ook geen tanks voor de medal: infantry en jeepjes werken ook. Of een propvolle transport heli op Firestorm, voor meer dan duizend puntensygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:31:
Static AT is inderdaad leuk. maar verre van ideaal.. Deze dingen staan altijd op plaatsen waar je zwaar in het open staat. Ik heb er nog nooit een tank mee gesloopt. zodra je een tank 1 keer raakt. draait deze gelijk om en je bent de sjaak.
Nou, dat valt wel mee toch? Als je als squad goed samenspeelt kun je redelijk huishouden, zeker als je de voertuigen een beetje in de greep houdt. Die grote kaarten zijn niet zo op de assault klasse gefocussed, dus als je met vier medics gaat rondrennen werkt het niet zo goed, maar als je met 4 man twee tanks bezet, eventueel een soflammetje erbij zettend zodat je niet al te goed hoeft op te leten op wat er gepaint wordt, kun je op grote kaarten als Firestorm serieus lastig worden voor de tegenpartij. Elk tankduel wordt een gangbang, en één painter kan voor twee tanks doelen blijven geven, of je kunt één tank volproppen met engineers en daarmee close-in gaan rellen om een vlag te cappen, en een javelin of een tank met guided shells net buiten de vlag zetten om gepaintte doelen te bestoken.sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:31:
Grote mappen als operation firestorm zijn ook erg leuk om als squad te spelen. echter kun je er eigenlijk niets mee.. als je met 4 man in een server voor 64 man zit dan heb je 28 mensen die niet horen wat je zegt en kriskras door elkaar lopen. Je kunt dan wel met een paar man bij elkaar blijven maar echt werken doet het niet.
Dat is zeker waar. Ik schiet op bewegende doelen er altijd flink ver voor en beweeg dan langzaam de crosshair naar het doel, dan heb ik het vaakste raak. Echt mikken zal ik het niet noemen maar meer op hoop van zegen op lange afstand dingen raken lukt zo nog wel. Als je ergens een tijdje blijft campen kun je ook even een testschot doen op ver-weg en gewoon ouderwets tellen hoe lang het duurt voor de raket aankomt. Dan heb je een idee bij welke tel je crosshair op het doel moet staan om die raket aan te laten komen. Tegen tanks en de mobAA werkt dat nog vrij aardig als ze niet volgas rondscheuren. Bij jeepjes is het meer geluk dan wijsheid als je ze raakt though. De transportheli was trouwens easy - die vloog récht op me af, en heeft volgens mij nooit gezien wat er op hem afkwamsygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:46:
@KnetterGek het is wel verdomd lastig om op een paar honderd meter in te schatten hoe ver de raket al is. zeker bij een rijdend voertuig. Je kunt naar de ondergrond kijken. als de raket namelijk laag over de grond gaat licht deze op. maar het is echt verdomd lastig op een paar honderd meter
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 10:51 ]
Snipen is niet lame inderdaad.. maar het voorbeeld wat je daarna noemt ben ik het dan weer gedeeltelijk mee eens en on eens. Een x7 scope is voor mij al te ver ingezoomd. Als ik aggresive recon speel, en dat doe ik met een M40A5, dan heb ik meestal een ACOG(x4) erop. Met die scope kan ik op caspian ook wel mensen raken vanaf 300-400 meter. Ook is het mogelijk om je nog enigzins te verweren tegen assault rifles op medium afstand(50-150 meter). Zo'n limitatie zoals jij voorstelt zou van bolt action rifles in ieder geval totale 'camp' snipers maken.sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:31:
Een verhaal over SQDM
----------------------
En nog even iets... snipen is niet lame... wat wel lame is, is die gasten die CQB snipen met een RDS of een 3,4x zoom. Dice zou dit niet moeten toestaan en minimaal 7x zoom moeten programmeren. de sniper wordt pas lame en zonder skill als je een m98b gaat gebruiken met een 3,4x zoom waardoor je op zeer korte afstand met gemak iemand neer kan halen.
Ik gebruik altijd 8x en loop altijd rond te rushen en proberen te quickscopen. soms lukt het en soms zwaaien de kogels belachelijk veel af.
Winst = Papie = ZeroT0ne
[ Voor 62% gewijzigd door sygys op 08-01-2013 11:12 ]
Verwijderd
Ik zie eigenlijk ook geen probleem? Als je een reddot op je M98b zet wordt het geen assault rifle, je kunt hem dan op korte range gebruiken. Maar voor ver weg is het wel pielen, dus doe je dat niet op grote maps. De SKS, M39 en M11 zijn ook gewoon een soort assault rifles met semi-only vuur. Dat die zo gebruikt worden stoort me weinig, zeker omdat ze het keihard afleggen tegen echte volautomaten. De SKS is feitelijk ook geen sniper, maar gewoon een semi-automatisch geweer, een voorloper van de AK47, en is dus ook gewoon op z'n plek als assault wapen voor Recon spelers. Anders zit je inderdaad vast aan de PDWs die niet bepaald ideaal zijn voor grotere bereiken.AeoIus schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:39:
Ik heb geen enkel probleem met sniper rifles met een RDS tot ACOG 4x. Waarom zou je er niet voor mogen kiezen om die lens glare te verwijderen.
Dat is in ieder geval voor mij de grootste reden om geen grote scope te plaatsen. Ik wil niet altijd goed zichtbaar zijn. De reden om ook zelden laser oid te gebruiken.
Ik geoof niet dat in veel servers recons geweerd worden omdat ze snipen met een klein scopje, maar juist omdat veel van die lambakken die de halve ronde op een dak of in een bosje zitten te vingeren en geen bal bijdragen aan de game graag als recon sniper spelen.sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:56:
Je hebt gelijk dat veel mensen dan gaan campen. maar doordat nu de games worden verziekt door een stel die eigenlijk niet kan snipen en er dus een rds op zet worden deze in heel veel servers al geweerd. wat eigenlijk heel jammer is, want mensen zoals ik die wel echt goed willen zijn met minimaal 8x zoom worden ook eruit gekicked met een sniper.
Ik gebruik soms zelfs holo op mijn M98B , ja je hebt vaak een one shot kill maar dat heb je met een shotgun ook. Nadeel van een bolt action sniper rifle is dat als je je schot mist je zelf wel eigenlijk altijd de l*l bent aangezien je na 1 schot weer moet herladen.sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:31:
En nog even iets... snipen is niet lame... wat wel lame is, is die gasten die CQB snipen met een RDS of een 3,4x zoom. Dice zou dit niet moeten toestaan en minimaal 7x zoom moeten programmeren. de sniper wordt pas lame en zonder skill als je een m98b gaat gebruiken met een 3,4x zoom waardoor je op zeer korte afstand met gemak iemand neer kan halen.
Wat is daar mis mee dan, de SKS en M417 doen ook niet zoveel damage per schot en hebben ook niet zoveel rounds per minute als een assault rifle. Als jij dat ding als assault rifle wilt misbruiken moet je dat toch zelf weten? Ik zie het probleem niet.Winst schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:54:
[...]
Op sommige semi auto snipers zoals de SKS, M417, M39 EMR ben ik dan weer wel voor een limitatie, omdat deze tegenwoordig teveel gebruikt worden als een soort assault rifle waarmee je door de map heen rent.
Quickscopen? Ik associeer dat altijd met van die CoD spelers
[ Voor 27% gewijzigd door Metro2002 op 08-01-2013 13:04 ]
⭐⭐⭐⭐⭐
[ Voor 11% gewijzigd door Winst op 08-01-2013 15:40 ]
Winst = Papie = ZeroT0ne
Verwijderd
Ja maar... is je klacht nou dat er mensen in het spel zitten die zomaar lomp en onnadenken knoppen beuken en maar wat doen, al sproeiend en runnybunnyend om hoekjes komen hupsen met hun semiauto geweer op ratatatata-stand? Met de spreekwoordelijke rode band om het voorhoofd?Winst schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:37:
Wat ik bedoel, en dat kwam er misschien niet zo uit in m'n vorige post, is dat ik vaak mensen zie(minstens 2-3 per potje) die maar wat rond lopen te rennen en echt de muisknop zitten te bashen omdat ze gewoon niet normaal gericht kunnen aimen en dan alsnog een paar kogels raak schieten. Die schieten dus gewoon een heel magazijn leeg in de hoop iemand neer te halen. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar een ondersteunende speler met een SKS-M417 kom ik zelden tegen. Meestal rennen ze ergens vóór de mensen met een M16 omdat ze anders echt problemen hebben om iemand te raken.
Ik heb niks tegen de mensen die ze gebruiken maar ik heb het idee dat die dingen, in de handen van sommigen, hun doel voorbij zijn geschoten, letterlijk en figuurlijk.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Verwijderd
Nee, daar ga je weinig weerklank bij vinden denk ik. De verschillende ARs, carbines en LMGs hebben ook allemaal hun specifieke taak en functie, toch zie je mensen rondhuppelen met de M60 en bipod-campen met de M27. Bipod en 6x scope op de M16 heb ik ook al meermaals gezien, mensen spelen nu eenmaal graag zoals ze spelen.Winst schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:26:
Ik zie het meer als dat het wapen niet wordt gebruikt waarvoor die in mijn ogen voor gemaakt is. Guess that's more my problem than anyone else's.
Ik snap je wel denk ik: je wilt graag dat het spel een beetje realiteitsgetrouw verloopt, zodat je het gevoel van een oorlogssimulatie wat meer benaderd dan het random-rellen wat je nogal veel ziet op de meeste servers. Ik begrijp dat best - ik hou best van realiteitsgetrouwe sims.Ik vind, met de nadruk op vind, dit wel jammer. Het voelt een beetje aan zoals RPG on infantry
Maar als je dat ook OK vind.. tja, dan zullen we het wel niet eens worden, wat ik helemaal niet erg vind.
En het gaat niet om die mensen, het gaat om het wapen.
Ah, dus toch. Ik haat nickchanges.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dyslectic history cynic
ik vind ze ideaal om snipers mee uit te schakelen op caspian border vanaf hiltop of gasstation.... en gewoon net onder de scope glare mikkensygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:46:
@KnetterGek het is wel verdomd lastig om op een paar honderd meter in te schatten hoe ver de raket al is. zeker bij een rijdend voertuig. Je kunt naar de ondergrond kijken. als de raket namelijk laag over de grond gaat licht deze op. maar het is echt verdomd lastig op een paar honderd meter
[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Detonator op 08-01-2013 20:33 ]
---RAWE CEEK!!!---
Dyslectic history cynic
6x heeft glare.NoFearCreations schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:12:
Wat is het toch lekker om met de G3A3 + Bipod + 6x Scope + Heavybarrel snipers het leven zuur te maken. Heeft een 6x scope eigenlijk glare?
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
dat is an sich best veel voor twee weekjes, veel caspian border zekerMr. Detonator schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:25:
[...]
zit zelf op 140 kills ofzo met de 2 samen, en ben er pas de laatste week geregeld mee bezig
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq