Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2cdcu41.jpg

ow yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:35
Haha, gewoon flawless. Lekker hoor!
@AdmiralSnipe, nogmaals excuses voor het kicken van vanmiddag, maar hier is het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:34

fynrd1

Fooled by Randomness

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:55
vinom schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:42:
Haha, gewoon flawless. Lekker hoor!
@AdmiralSnipe, nogmaals excuses voor het kicken van vanmiddag, maar hier is het resultaat :)

[video]
Maakt niet uit.
Had het opzich wel verwacht omdat er allemaal NFO humpers in zaten.
Leuk resultaat trouwens. :)
In 1 ronde +1 rank.

[ Voor 21% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-01-2013 19:44 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10

Ik ging helemaal stuk :o

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Misschien een stuk op 15 posts boven je kijken voor je een bericht plaatst?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2000 tickets als sniper loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
lijkt me nogal boring, maar goed. veel punten ja.

Ik had vanavond een geweldige potje gespeeld op onze GoT BF3 server caspian border.
Er waren 800 tickets over en het andere team had alle vlaggen, op A na.
ik pak een tank en schiet daarmee een jet kapot (mijn eerste ooit) vervolgens verdedig ik samen met CptChaos punt B en daarna met een squadje van 5 man, 1 liep steeds met ons mee, name we alle vlaggen terug en verwerkte we onze achterstand.

http://battlelog.battlefi...lereport/show/52671562/1/

Hiervoor speel je Battlefield, teamwork met leuke gevechten op de grond en geen overpowerd jets die het verpesten, want wat is caspian border een geweldige map zonder al te veel luchtverkeer :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 15:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:38:
[...]
Ook nog eens @ Tank Superiority... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hij is weer hilarisch, die noob!! _/-\o_

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:18:
[...]

Hij is weer hilarisch, die noob!! _/-\o_
Het is alleen wel treurig dat een behoorlijke groep BF3 spelers echt zo slecht zijn. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een servercrash of?

Game disconnected: server has ended the game session

Heb deze nog niet eerder voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Pykow schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:38:
[...]

Ik had vanavond een geweldige potje gespeeld op onze GoT BF3 server caspian border.
Er waren 800 tickets over en het andere team had alle vlaggen, op A na.
ik pak een tank en schiet daarmee een jet kapot (mijn eerste ooit) vervolgens verdedig ik samen met CptChaos punt B en daarna met een squadje van 5 man, 1 liep steeds met ons mee, name we alle vlaggen terug en verwerkte we onze achterstand.

http://battlelog.battlefi...lereport/show/52671562/1/

Hiervoor speel je Battlefield, teamwork met leuke gevechten op de grond en geen overpowerd jets die het verpesten, want wat is caspian border een geweldige map zonder al te veel luchtverkeer :D
Ook gezellig dat ik 12x recht voor jullie neus werd gespawnd en voordat ik uberhaupt beeld had alweer dood was......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:46:
Is dit een servercrash of?

Game disconnected: server has ended the game session

Heb deze nog niet eerder voorbij zien komen.
Als je scherm opeens zwart ging, je uit de game werd gegooid en de server leeg is of uit de lijst is dan ja. Dat was een servercrash. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:41:
[...]

ow niet eens opgevallen, hahaha xD hij mag een gast rol hebben in Battlefield friends whahaha
Ohja natuurlijk ben je als sniper te min hier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:49:
[...]

Als je scherm opeens zwart ging, je uit de game werd gegooid en de server leeg is of uit de lijst is dan ja. Dat was een servercrash. ;)
Was aan het einde (End of round) en de game was afgesloten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 13:12
:D

De vorige afleveringen zijn ook wel grappig en oh zo herkenbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat is het toch jammer dat het op de meeste HC servers stikt van de snipers :(
Hoop toch dat er meer no sniper servers gaan komen...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Bijna zielig om te gaan snipen op Tank Superiority beetje engineers snipen die repareren ;(
bijna geen counter snipers doe het zelfde is op een potje kharg of caspian >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:21:
[...]

Bijna zielig om te gaan snipen op Tank Superiority beetje engineers snipen die repareren ;(
Jup, het is wel echt easymode daar, zeker gezien de tijd. Twee uur lang infantry slopen op een server waar iedereen zich richt op voertuigen.

Maar gaat dan ook over een M98B only speler die voor een hoge KDR gaat maar daardoor wel elk potje verliest omdat hij niet bij draagt aan de objective. Enkel Conquest en Tank Superiority spelen en dan enkel snipen en lege vlaggen cappen.

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 06-01-2013 23:33 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

beuker19 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:21:
[...]

Hoezo is dat zielig? Kharg en caspian heb genoeg gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat je constant voor de oplossing gaat die het minste risico met zich mee brengt en daarmee helaas ook de laagste opbrengst.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

fynrd1 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:05:
[...]

Hoezo is dat zielig? Kharg en caspian heb genoeg gespeeld :)
Omdat je 231 rondjes Conquest hebt gespeeld en al 125 rondjes tank superiority ;)
Maar laat maar is wat rondjes met zulke scores op een conquest server met wat meer snipers als tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Wel humor en ik denk dat de anderen je vervloeken als je loopt te snipen op een map die alleen bedoelt is voor tanks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:28:
[...]

Jup, het is wel echt easymode daar, zeker gezien de tijd. Twee uur lang infantry slopen op een server waar iedereen zich richt op voertuigen.

Maar gaat dan ook over een M98B only speler die voor een hoge KDR gaat maar daardoor wel elk potje verliest omdat hij niet bij draagt aan de objective. Enkel Conquest en Tank Superiority spelen en dan enkel snipen en lege vlaggen cappen.
ik lig alleen maar in een deuk als ik zijn profiel stats zie.
KD van 1,89 (nooit kijken wat er rechtsboven staat, want hij heeft een reset gedaan)
Lijkt hoog, maar als sniper, wel erg aan de laage kant.
accuratie van 18 %, whaha als je zoveel sniper speelt, zit je accuratie meestal al rond de 35%
Score per minuut van 509, dat betekend dus dat hij weinig spot en weinig killed.
daarnaast zie ik 6,646 kills in 300 uur |:( . ik zit op 77,440 kills in 700 uur. laten we het eens delen door 2, dat is dan dus 38,720 kills :X

typisch stats van een sniper die echt nutteloos zijn voor het team, ik hoop maar dat je plezier hebt om als camper te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04:03
Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:28:
[...]

KD van 1,89 (nooit kijken wat er rechtsboven staat, want hij heeft een reset gedaan)
accuratie van 18 %, whaha als je zoveel sniper speelt, zit je accuratie meestal al rond de 35%
Score per minuut van 509, dat betekend dus dat hij weinig spot en weinig killed.
daarnaast zie ik 6,646 kills in 300 uur |:( . ik zit op 77,440 kills in 700 uur. laten we het eens delen door 2, dat is dan dus 38,720 kills :X

typisch stats van een sniper die echt nutteloos zijn voor het team, ik hoop maar dat je plezier hebt om als camper te spelen.
Blijkbaar wel en daar gaat het toch om in het leven ? Er zijn 1001 manieren om BF3 te spelen en hij heeft een manier gevonden die bij hem past. Wat kunnen mensen zich soms zo druk maken om een spelletje, veredelde tetris zeg ik altijd maar. Ik speel dit voor mijn plezier, maar wordt soms zo moe van al de verwijten die je naar je hoofd geslingert krijgt. Ik hou me altijd aan de server rules, dus op servers waar ik geen verbod zie op bepaalde wapens en ik heb zin om met die wapens te spelen dan gebruik ik ze ook. Dus ja dan schiet ik met een rpg op iemands gezicht, loop ik met een m26 rond, rijd ik in een C4 jeep rond en gebruik ik een jet puur en alleen maar om van A naar B te komen en spring er dan uit of kamikaze op andere piloten, en noem het maar op. Maar zelfs al speel je "normaal" dan ben je een " m16 fag, no skill AEK sprayer " noem het maar op.

Ach ik kan er altijd wel om lachen, terwijl al die haters zich zo druk lopen te maken achter hun pc over de rest, speel ik het spel met een lach op mijn gezicht ;) Niets zo leuk als een top piloot te kamikazen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 14:56

Metro2002

Memento mori

Gisteren uit pure ellende BF3 maar afgezet. Eerst kwam ik in een server waar overduidelijk werd gecheat. telkens one shot kills met wapens die dat onmogelijk kunnen. Daarna in een server waarbij de tegenpartij gewoon domweg té sterk was en we in operation métro continu gebaseraped werden (was al zo toen ik joinde) . Leuk als je tegen een clan speelt (UNiT) die via teamspeak elkaar op de hoogte houden en als een groep hongerige wolven je omsingelen en uitschakelen. Dat is leuk voor hun maar niet leuk als je daar tegen moet spelen terwijl je niet in een clan zit.
Enfin, aangezien het een 3500 ticket server was en we nog maar net op de helft zaten ben ik weer weggegaan.
Kom ik in de volgende métro server.... wéér de UNiT clan en wéér datzelfde gedrag. Gelukig was deze server niet zo vol en kon ik nog redelijk de boel afleiden door een spawnbeacon op te zetten bij A en zo de gasten C te laten cappen (ik was US) maar helaas. Na een half uur (!) had mijn team nog niet C gecapt en uiteindelijk werd mijn beacon ontdekt en was het domweg klaar. We konden de base niet meer uit en toen had ik er echt geen zin meer in.

Of ze nou vals speelden of niet weet ik niet maar ze schoten allemaal wel opvallend vaak raak en vaak headshots (zo niet bijna altijd) Dan kan je zelf nog aardig spelen (sta regelmatig bovenaan ) maar als je team niet samenwerkt of in de base blijft snipen dan houdt het snel op tegen een muur van vijanden.

Bah, vanavond nieuwe poging .

[ Voor 6% gewijzigd door Metro2002 op 07-01-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wel mooi van iemand die met z'n m16a3 - wat ik sinds ik er nu aan begonnen ben hem vol te spelen na alle andere assault rifles echt dé noobgun van bf3 vind, wat is dat ding makkelijk zeg, no skill required - voornamelijk een beetje zit te TDMen. Ik denk dat daar namelijk minstens nét zoveel mensen schuimbekkend op zullen reageren als op zinloze campers.
Skybullet schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:58:
Er zijn 1001 manieren om BF3 te spelen en hij heeft een manier gevonden die bij hem past.
Dit. Speel hoe je wilt en probeer jezelf een beetje te vermaken, want irriteren doen mensen zich toch wel aan je en je doet het sowieso nooit goed in de ogen van je tegenstander, die vooral gaat zitten bitcen als je z'n kont schopt. Chat uit om de try-hard crybabies te negeren of chat aan als je je karma wilt opwarmen met wat gloeiende haatgevoelens van mensen die er tegen zijn dat je - in één rondje - op een dak gaat zitten campen met 2 LMGs op bipods en twee medics. Of een soflam, een TUGS, twee spawn beacons, en een javelin...
Vlak voor de vijandige basis. Op Bazaar. Boven A, waar je één keer heen kunt en dan niet meer bereikbaar bent.
't Was weer lekker warm gisteren. Lekker gemedict voor m'n g3a3 en bijgevolg m'n squadmate's KDR ietwat gepimped O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* DaniëlWW2 sniped snipers gewoon met een mooi 120/125mm kanon. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:25:
* DaniëlWW2 sniped snipers gewoon met een mooi 120/125mm kanon. :Y)
Dat werkt nog verrekte goed. vooral op Tank Superiority waar tank hunters in zitten... met HE shells. >:)

Mijn favoriet in Armored Kill blijft echter... de scout heli. Zeker met z'n drieën...
http://battlelog.battlefi...how/52656386/1/389682867/
Met één piloot en twee man met repair torch javelin - één in de spotter seat en één op de zijkant. De spotter lockt een doel rechts van de heli, de javelin wordt gevuurd, de tank begint te smoken, de scout heli draait bij en zodra de rook wegtrekt (of eerder als de tankdriver een nieuweling is die de rook uitrijdt) wordt het ding opnieuw gelockt door painter en heli - en de guided is onderweg. Een beetje draaien en de volgende javelin erop, en dan moet het ongeveer klaar zijn met de tank. Of de arty of de mobile AA of de helis of het gunship.
Een teammate had het begrepen en dumpte een ammobox in de scout helo - dus we hadden behoorlijk wat raketten in de lucht de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:22:
[...]

Wel mooi van iemand die met z'n m16a3 - wat ik sinds ik er nu aan begonnen ben hem vol te spelen na alle andere assault rifles echt dé noobgun van bf3 vind, wat is dat ding makkelijk zeg, no skill required - voornamelijk een beetje zit te TDMen. Ik denk dat daar namelijk minstens nét zoveel mensen schuimbekkend op zullen reageren als op zinloze campers.
voornamelijk ? qua uren heb ik nog steeds meer dan het dubbelen in conquest gestoken dan in TDM ;)

iedere shooter heeft 1 wapen die het sterkste is, daar doe je niets tegen en iedere speler zal dat wapen dan ook gebruiken. Alle assault rifles hebben de zelfde damage model op de G3A3 na. Dus dan ga je voor een wapen met een hoge RPM, zodat je iemand snel kan neerleggen. dus je hebt de keuze uit AEK,F2000,FAMAS en M16A3. minder snel is de M416 die ook erg populair is. De keuze lijkt mij dan simpel gemaakt dat je kiest voor de M16A3. de AEK gebruik ik ook regelmatig op city maps.

iedere class heeft dus zijn top 3 guns.
Assault:
M16A3 Snelle RPM, lage recoil
AEK-971 900 RPM, recoil naar links boven (andere kant dan 90% van de wapens)
M416 niet zo snelle RPM, maar daardoor is de recoil echt easy

Engineer
M4A1 Kogelsnelheid is snel, snelle RPM, makkelijke recoil
G53 Vergelijkbaar met de M4A1, maar minder krachtig op lange afstanden.
G36C krachtig op midrange

Support
M27 IAR Snelle reload, redelijk accuraat
L86A2 vergelijkbaar met de M27 IAR, alleen langzamere reload
PKP van alle "heavy" LMG's de sterkste

Recon
SKS Een beest van een wapen met HB erop, zowel goed op close range als long range
M98B Makkelijkste bolt action sniper rifle in de game.
M40a snelste bolt action sniper rifle in de game, voor aggresieve recon play.

PDW:
P90 51 kogels, heel erg accuraat vanuit de heup en een hoge RPM
AS VAL sterk wapen, alleen moet je wel in micro burst mode schieten, anders is het niet te besturen
MP7 Vergelijkbaar met de P90, maar dan minder kogels.

Shotgun:
SPAS je kan er snel mee schieten achter elkaar. met slugs heb je gewoon een sniper rifle.
870 heel erg vergelijkbaar met de SPAS, maar langzamer.
DAO/Saiga Hier kon ik geen keuze maken, beide wapens, zeer goede auto shotguns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:20:
[...]

voornamelijk ? qua uren heb ik nog steeds meer dan het dubbelen in conquest gestoken dan in TDM ;)

iedere shooter heeft 1 wapen die het sterkste is, daar doe je niets tegen en iedere speler zal dat wapen dan ook gebruiken. Alle assault rifles hebben de zelfde damage model op de G3A3 na. Dus dan ga je voor een wapen met een hoge RPM, zodat je iemand snel kan neerleggen. dus je hebt de keuze uit AEK,F2000,FAMAS en M16A3. minder snel is de M416 die ook erg populair is. De keuze lijkt mij dan simpel gemaakt dat je kiest voor de M16A3. de AEK gebruik ik ook regelmatig op city maps.

Assault:

Engineer

Support

Recon
SKS Een beest van een wapen met HB erop, zowel goed op close range als long range

PDW:
AS VAL sterk wapen, alleen moet je wel in micro burst mode schieten, anders is het niet te besturen

Shotgun:
SPAS je kan er snel mee schieten achter elkaar. met slugs heb je gewoon een sniper rifle.
je vergeet er genoeg g3a3 op afstand veruit de beste AR .
De acw-r met de hoogste min. damage
Mtar de carabine versie van de AEK
De ump/m5k de beste close quarters hip fire guns

zo zie je dat er voor ieder wat anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:20:
[...]
Goed zo, gelijk in de verdediging, dat is inderdaad de enige reactie als iemand wat opmerkt over je playstyle. Dat is inderdaad een beetje m'n punt: jij speelt lekker TDM (en af en toe een rondje conquest om je in discussies te kunnen verdedigen) en dat moet je lekker zelf weten. Je meot je niets aantrekken van wat een ander daar van vindt, want dan blijf je bezig. Bovendien, waarom zou je willen spelen zoals een ander dat wil? Fuck that, schieten die kerel en op naar het volgende slachtoffer.
Er is wel wat te zeggen voor betere balancing tussen de verschillende wapens waardoor er niet persé één "het beste" zal zijn. BF3 doet dat qua infantry best goed: alhoewel er duidelijk verschil in de wapens zit hebben de meeste wel één of twee scenarios waarin ze echt goed of slecht zijn - de M60 is een prutsding als je beweegt maar wordt goddelijk op een bipod op 100~500 meter. De G3a3 is een rampzalig traag ding met een te kleine clip en teveel recoil... maar als je het ding in single-shot gooit en een beetje op hoofdjes mikt kun je er op middellange afstand retesnel hoofdjes mee ventileren. De AEK is heerlijk op korte afstand maar op grotere afstand wordt de spread en de recoil te snel te groot om effectief mee te zijn. De AS Val is perfect zuiver - het éérste schot. De rest gaat mis als je de recoil niet in de hand hebt. Maar áls je alles op target weet te krijgen is het een beestachtig ding.

De M16a3 is wat mij betreft het meisjeswapen omdat het ding geen scenario kent waar het uit z'n element is. FG en HB erop, korte bursts en je kunt er álles mee raken op alles tot zowat 500 meter, knop inhouden onder de 150 meter en je eerste dozijn kogels is raak. Hoge RPM, snelle reload, nergens wat op aan te merken. En dat maakt hem érg sterk.Ik hou niet zo van wapens zonder minpunten - dat voelt te makkelijk.
Ik wil wel even opmerken dat de Famas, een wapen met uitsluitend nadelen, serieus teveel van het goeie is. Wát een prutsding is dat. Net als de SCAR-L overigens.

Maar de m16a3 is niet zo veel beter dan de rest dat ene speler die even goed is als jij terwijl jij met iets anders dan een m16a3 speelt geen kans hebt. Je moet alleen wel zorgen dat je eerst schiet, raak schiet en het liefst je vijfde kogel los hebt voor hij kans heeft terug te schieten. Een uitdaging dus >:)
Assault:
Ik vind eigenlijk de Aug A3 fijner dan de m416 - de lage recoil is te onberekenbaar naar mijn smaak, de Aug hou ik vrij netjes onder controle op middellange afstand zodat ik langere bursts af kan geven voor je moet stoppen met schieten vanwege de spread.
Engineer
Carbines vind ik echt allemaal kut - te zwak, te stuiterig, te onzuiver en in geen opzicht beter dan veel PDWs. dus mijn engi heeft PDWs.
Support
Typische TDM view :+ : die LMGs zijn de beste om mee rond te rennen. Als je verdedigend speelt en de bipod gebruikt ligt dit wel anders: de M249 is een prima all-rounder met hoge ROF en goed beheersbare recoil en spread, de M240 en M60 hebben hun toepassing als streetsweeper en sniper LMG.
Recon

PDW:

Shotgun:
Grappig, je mist de Mk3a1. beter dan zowel DAO en Saiga vind ik. Afdoende accuracy, snelvuur en damage en veel, véél sneller herladen dan de DAO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Meen je dit nou serieus je hebt niet eens alle wapens unlocks jij wil mij vertellen van slecht is of niet jij speelt met 3 main wapens je accuratie is kut ;)
Je oordeelt over pykow als een tdm er maar ik heb al wel min. 500 potjes conquest large met of tegen hem gespeelt ;)
Jij zeikt over iedereen die wat te klagen heeft maar brent zelf de grootste troll van het forum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:41
Ach wat een geouwehoer om wapens en speelstijl. Laat iedereen lekker met de wapens spelen die hij/zij lekker vind spelen. Je ziet soms mensen lopen met de meest slechte wapens met de meest onlogische opties er op (LMG met een 8x scope?). laat ze lekker, is voor jou alleen maar weer makkelijker om te puntjes te halen.

En mensen lopen altijd te zeiken als jij op TDM met een DAO of m16 loopt, dan ben je opeens "n00b", maar als ze er zelf mee spelen zijn ze in eens "pro".

Snipers zijn gewoon kut, daar is geen discussie over mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:44:
De G3a3 is een rampzalig traag ding met een te kleine clip en teveel recoil... maar als je het ding in single-shot gooit en een beetje op hoofdjes mikt kun je er op middellange afstand retesnel hoofdjes mee ventileren.
Ding doet heerlijk damage en is daarmee ideaal op afstand. Kleine clip maar de recoil is echt goed te compenseren waardoor je prima nauwkeurig kan schieten. Ik merk zelf dat ik er prima mee kan spelen, maar je moet wel de juiste omstandigheden afdwingen.
De AEK is heerlijk op korte afstand maar op grotere afstand wordt de spread en de recoil te snel te groot om effectief mee te zijn. De AS Val is perfect zuiver - het éérste schot. De rest gaat mis als je de recoil niet in de hand hebt. Maar áls je alles op target weet te krijgen is het een beestachtig ding.
True, maar met de AEK is de F2000 en de FAMAS direct nutteloos, doen hetzelfde truukje maar zijn slechter te controleren. De AS Val is zwaar overrated, leuke PDW maar een AR, Carbine of iets anders is beter.
De M16a3 is wat mij betreft het meisjeswapen omdat het ding geen scenario kent waar het uit z'n element is. FG en HB erop, korte bursts en je kunt er álles mee raken op alles tot zowat 500 meter, knop inhouden onder de 150 meter en je eerste dozijn kogels is raak. Hoge RPM, snelle reload, nergens wat op aan te merken. En dat maakt hem érg sterk.
Enig nadeel is dat hij wel eens weg wilt dansen waardoor je even moeite moet doen om opnieuw te mikken. M416 is iets trager en daardoor beter te controleren. Dat ding heeft echt geen minpunten.
Ik hou niet zo van wapens zonder minpunten - dat voelt te makkelijk.
Ik wil wel even opmerken dat de Famas, een wapen met uitsluitend nadelen, serieus teveel van het goeie is. Wát een prutsding is dat. Net als de SCAR-L overigens.
Ja ik wil graag wat variatie maar uiteindelijk kom ik in scenario's waar ik het net af leg en met de M416 alsnog gewonnen zou hebben of meer kills gemaakt zou hebben voor ik dood ging. Dan is het erg lastig om te zeggen ik neem een slechter wapen om dan minder te presteren. Pak ook regelmatig de SPASS in close combat, dat werkt zo geniaal en het is dan lastig hem weg te leggen als ik de killstreaks binnen zie komen.
Maar de m16a3 is niet zo veel beter dan de rest dat ene speler die even goed is als jij terwijl jij met iets anders dan een m16a3 speelt geen kans hebt. Je moet alleen wel zorgen dat je eerst schiet, raak schiet en het liefst je vijfde kogel los hebt voor hij kans heeft terug te schieten. Een uitdaging dus >:)
Je moet het op skill of tactic winnen idd want het wapen voordeel is bij de M16A3. Alhoewel je met een M416 absoluut niet onderdoed, een AEK in close range sneller damaged en er nog wel een paar wapens zijn die, afhankelijk van de omstandigheid, kunnen domineren.
Ik vind eigenlijk de Aug A3 fijner dan de m416 - de lage recoil is te onberekenbaar naar mijn smaak, de Aug hou ik vrij netjes onder controle op middellange afstand zodat ik langere bursts af kan geven voor je moet stoppen met schieten vanwege de spread.
Onberekenbaar? Die recoil is juist perfect in te schatten, heerlijk ding.
Carbines vind ik echt allemaal kut - te zwak, te stuiterig, te onzuiver en in geen opzicht beter dan veel PDWs. dus mijn engi heeft PDWs.
Over zwak, stuiterig en onzuiver te noemen ;)
Typische TDM view :+ : die LMGs zijn de beste om mee rond te rennen. Als je verdedigend speelt en de bipod gebruikt ligt dit wel anders: de M249 is een prima all-rounder met hoge ROF en goed beheersbare recoil en spread, de M240 en M60 hebben hun toepassing als streetsweeper en sniper LMG.
Als camper LMG waarmee je makkelijk eruit geschoten wordt zodra iemand weet waar je zit. Je bent niet flexibel genoeg.
Grappig, je mist de Mk3a1. beter dan zowel DAO en Saiga vind ik. Afdoende accuracy, snelvuur en damage en veel, véél sneller herladen dan de DAO.
SPASS, one shot kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja van dit topic is weinig meer over dan een verzameling posts waarin iedereen z'n geweldige e-penis lengte denkt te moeten verkondigen. Gewoon op een normale manier een discussie voeren door het aandragen van feiten of onderbouwde meningen is blijkbaar niet cool meer. Laat staan iemand in zijn waarde te laten. Nee het is blijkbaar de trend om maar lekker wat te lopen haten en bashen op mensen die er niet precies dezelfde mening of speelstijl op nahouden als jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:59:
[...]
Meen je dit nou serieus je hebt niet eens alle wapens unlocks jij wil mij vertellen van slecht is of niet jij speelt met 3 main wapens je accuratie is kut ;)
Ik speel met 3 mannelijke wapens (als je oplet 4 trouwens, check those C4 kills :+ ) in plaats van met alle slechte carbines. Accuracy leidt bij mij nogal onder het COd syndroom (knop inhouden) inderdaad. Maar goed, TDMers als jij spelen veruit het meeste op close range, dan is hoge accuracy halen wel makkelijker dan op CQ64. Overigens heb ik nooit beweerd dat ik goed ben met die wapens.
Je oordeelt over pykow als een tdm er maar ik heb al wel min. 500 potjes conquest large met of tegen hem gespeelt ;)
En als je even opgelet had in plaats van direct te happen had je gezien dat ik niet oordeel maar juist erop wijs dat het in de verdediging schieten op "jij speelt veel TDM" geen zin heeft. Laat hem lekker TDMen, is ie goed in en vind hij leuk. En jij mag ook best TDMen, als je dat leuk vind. Voel je vrij, je hoeft niet te bewijzen dat je ook echt BF3 kunt spelen door je accuracy te showen of dat je wel eens Conquest speelt. Het mag gewoon.

Even ter verduidelijking aangezien je het niet gevat hebt de eerste keer: ik oordeel niet over Pykow. Het niet oordelen is een beetje de essentie van die post geweest, goed dat jij je vervolgens voor schut zet door dat niet te snappen én te gaan flamen. Well done.
Jij zeikt over iedereen die wat te klagen heeft maar brent zelf de grootste troll van het forum >:)
Ik zeik op zich niet zoveel op andere klagers, maar ik ben nog wel eens een andere mening toegedaan, en omdat dit een discussie topic is, discussiëren we daar dan over. Wat jij zeiken noemt.
Enig chargeren kan daar wel eens bij van toepassing zijn overigens, maar grootste troll? Nee.

Adem even diep in en uit (en weer in - belangrijke stap!) en neem jezelf wat minder serieus. Dan hoef je ook niet zo veel smileys te posten trouwens... 't is geen MSN.

Tsurany schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:58:
[...]
Ding doet heerlijk damage en is daarmee ideaal op afstand. Kleine clip maar de recoil is echt goed te compenseren waardoor je prima nauwkeurig kan schieten. Ik merk zelf dat ik er prima mee kan spelen, maar je moet wel de juiste omstandigheden afdwingen.
Precies dat. Het ding heeft zwaktes maar als je hem goed weet te gebruiken kun je er prima mee uit de voeten. Ik vind dat vele malen spannender spelen dan Call of Duty-achtige scenarios waar je gewoon kunt sproeien en gaan maar.
[...]
True, maar met de AEK is de F2000 en de FAMAS direct nutteloos, doen hetzelfde truukje maar zijn slechter te controleren. De AS Val is zwaar overrated, leuke PDW maar een AR, Carbine of iets anders is beter.
[...]
Enig nadeel is dat hij wel eens weg wilt dansen waardoor je even moeite moet doen om opnieuw te mikken. M416 is iets trager en daardoor beter te controleren. Dat ding heeft echt geen minpunten.
[...]
Ja ik wil graag wat variatie maar uiteindelijk kom ik in scenario's waar ik het net af leg en met de M416 alsnog gewonnen zou hebben of meer kills gemaakt zou hebben voor ik dood ging. Dan is het erg lastig om te zeggen ik neem een slechter wapen om dan minder te presteren. Pak ook regelmatig de SPASS in close combat, dat werkt zo geniaal en het is dan lastig hem weg te leggen als ik de killstreaks binnen zie komen.

[...]
Je moet het op skill of tactic winnen idd want het wapen voordeel is bij de M16A3. Alhoewel je met een M416 absoluut niet onderdoed, een AEK in close range sneller damaged en er nog wel een paar wapens zijn die, afhankelijk van de omstandigheid, kunnen domineren.
Precies - de m16 is beter dan de andere wapens, maar het verschil is klein genoeg dat je door wat slimmer te spelen dan gewoon head-on crashes te veroorzaken daar weinig last van moet hebben.
[...]
Onberekenbaar? Die recoil is juist perfect in te schatten, heerlijk ding.
Dat vond ik dus niet. M'n accuracy is wel hoger met de m416 maar daar heb ik alleen Aftermath mee gedaan, en met de Aug heb ik CQLarge gespeeld dus dat vertekent wat. Vanaf de eerste ronde dat ik met de A3 speelde had ik direct het ding onder controle, met de m416 heb ik ene tijdje zitten tobben om de hoofdjes daar te krijgen waar ik ze hebben wilde. Maar dat kan aan mij liggen, ik ben de M60 gewend (oftewel, spray and pray of campen tot je zwart ziet.
[...]
Over zwak, stuiterig en onzuiver te noemen ;)
AS Val. Die gaat nog wel voor korte range, ik krijg er althans best kills mee.
[...]
Als camper LMG waarmee je makkelijk eruit geschoten wordt zodra iemand weet waar je zit. Je bent niet flexibel genoeg.
Dat afdwingen van goeie omstandigheden geldt hier ook: niet lang blijven zitten op één plek en zorgen dat je geen open flank aanbiedt, dan valt dit best mee.
[...]
SPASS, one shot kill.
Ja, maar die is niet auto - het ging mij vooral om de mk3a1 vs de saiga en dao12.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:03:
[...]

Ik speel met 3 mannelijke wapens (als je oplet 4 trouwens, check those C4 kills :+ ) in plaats van met alle slechte carbines. Accuracy leidt bij mij nogal onder het COd syndroom (knop inhouden) inderdaad. Maar goed, TDMers als jij spelen veruit het meeste op close range, dan is hoge accuracy halen wel makkelijker dan op CQ64. Overigens heb ik nooit beweerd dat ik goed ben met die wapens.

[...]

En als je even opgelet had in plaats van direct te happen had je gezien dat ik niet oordeel maar juist erop wijs dat het in de verdediging schieten op "jij speelt veel TDM" geen zin heeft. Laat hem lekker TDMen, is ie goed in en vind hij leuk. En jij mag ook best TDMen, als je dat leuk vind. Voel je vrij, je hoeft niet te bewijzen dat je ook echt BF3 kunt spelen door je accuracy te showen of dat je wel eens Conquest speelt. Het mag gewoon.

Even ter verduidelijking aangezien je het niet gevat hebt de eerste keer: ik oordeel niet over Pykow. Het niet oordelen is een beetje de essentie van die post geweest, goed dat jij je vervolgens voor schut zet door dat niet te snappen én te gaan flamen. Well done.

[...]

Ik zeik op zich niet zoveel op andere klagers, maar ik ben nog wel eens een andere mening toegedaan, en omdat dit een discussie topic is, discussiëren we daar dan over. Wat jij zeiken noemt.
Enig chargeren kan daar wel eens bij van toepassing zijn overigens, maar grootste troll? Nee.

Adem even diep in en uit (en weer in - belangrijke stap!) en neem jezelf wat minder serieus. Dan hoef je ook niet zo veel smileys te posten trouwens... 't is geen MSN.
;(
Nou ik heb 2334 potje conquest t.o.v. 396 potjes tdm dus veel tdm zit er niet in terwijl tdm rondjes gemiddeld 15 minuten duren en een potje CQL tocjh wel 45 minuten ;)
En ik denk dat jij hier toch behoorlijk meer post dan ik O-)

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 07-01-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:09:
[...]
;(
Nou ik heb 2334 potje conquest t.o.v. 396 potjes tdm dus veel tdm zit er niet in terwijl tdm rondjes gemiddeld 15 minuten duren en een potje CQL tocjh wel 45 minuten ;)
Gelijk in de verdediging... jongen, lees dit even:
speel wat je wilt, en hou op je te "verdedigen" voor al die rondjes TDM - het mág gewoon. Waarom probeer je een oordeel om te keren dat 1. niet geveld is en 2. afkomstig is van iemand wiens mening je niet moet boeien (want waarom zou je luisteren naar hoe een ander vind dat je moet spelen? jij moet de lol erin hebben, niet de ander.)
En ik denk dat jij hier toch behoorlijk meer post dan ik O-)
Nee en ja.
Nee, ik pos tniet meer smileys dan jij, en ja ik post meer tekst, en dat komt omdat ik het "discussiëren" vind en jij "zeiken". Ik gok dus dat je liever niet teveel over gamen zeikt terwijl ik er best graag een beetje over ouwehoeren mag.
Ik neem dat dus niet te serieus. Vormt er al een iets duidelijker beeld of denk je nog steeds dat ik alleen een beetje probeer Pykow te trollen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:39:
[...]

je vergeet er genoeg g3a3 op afstand veruit de beste AR .
De acw-r met de hoogste min. damage
Mtar de carabine versie van de AEK
De ump/m5k de beste close quarters hip fire guns

zo zie je dat er voor ieder wat anders is
ik liet even mijn top 3 guns zien en de top 3 guns zien die ik het meeste zie langskomen.
G3A3 is inderdaad geweldig, maar verliest het snel van de hoge RPM guns in deze game, hierdoor is het wapen niet sterk genoeg op de city maps als bazaar, seine crossing, strike at karkand, epicenter,talah market en zelfs op caspian border is het wapen niet sterk genoeg, want meeste gevechten zijn close combat bij B,C en D.

Acw-r had inderdaad ook in de top 3 moeten staan ipv de G36C,
Mtar is een stuk slechter dan de AEK, zoek je voor de engineer een wapen met een hoge RPM, dan ga je toch snel voor een PDW wapen.

UMP is heel krachtig op close range, maar alles op 50 meter afstand of meer is te veel voor hem en nutteloos. Dit geld ook voor de M5K, die heel sterk WAS, maar generfed is in de aftermath update.
hij heeft nu meer last van de suppression effect dan voorheen.
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:44:
[...]

Goed zo, gelijk in de verdediging, dat is inderdaad de enige reactie als iemand wat opmerkt over je playstyle. Dat is inderdaad een beetje m'n punt: jij speelt lekker TDM (en af en toe een rondje conquest om je in discussies te kunnen verdedigen) en dat moet je lekker zelf weten. Je meot je niets aantrekken van wat een ander daar van vindt, want dan blijf je bezig. Bovendien, waarom zou je willen spelen zoals een ander dat wil? Fuck that, schieten die kerel en op naar het volgende slachtoffer.
Ik speel geen conquest om een discussie te verdedigen, ik speel conquest omdat het de leukste gamemode is van BF3 en dat conquest BF3 zoveel beter maakt dan andere shooters.
Jou conclusie dat ik een TDM'er ben is vrij apart. want anders zou ik wel CoD hebben gespeeld, waar alles draait om KD en niet eens zozeer of je nuttig bent geweest voor je team.
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:03:
[...]

Ik speel met 3 mannelijke wapens (als je oplet 4 trouwens, check those C4 kills :+ ) in plaats van met alle slechte carbines. Accuracy leidt bij mij nogal onder het COd syndroom (knop inhouden) inderdaad. Maar goed, TDMers als jij spelen veruit het meeste op close range, dan is hoge acuracy halen wel makkelijker dan op CQ64. Overigens heb ik nooit beweerd dat ik goed ben met die wapens.

[...]

[...]

Beuker is in alle opzichten geen TDM speler hoor haha. als er 5 man op teamspeak een potje TDM gaat spelen, zal hij nog steeds een conquest rondje op gaan zoeken. dus de opmerking TDM's als jij (tegen beuker) lijkt me raar.
Terrz schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:51:
Ach wat een geouwehoer om wapens en speelstijl. Laat iedereen lekker met de wapens spelen die hij/zij lekker vind spelen. Je ziet soms mensen lopen met de meest slechte wapens met de meest onlogische opties er op (LMG met een 8x scope?). laat ze lekker, is voor jou alleen maar weer makkelijker om te puntjes te halen.

En mensen lopen altijd te zeiken als jij op TDM met een DAO of m16 loopt, dan ben je opeens "n00b", maar als ze er zelf mee spelen zijn ze in eens "pro".

Snipers zijn gewoon kut, daar is geen discussie over mogelijk :P
Agree, snipers zijn nutteloos
Jets zijn overpowerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

DvE

ORA-00000

Volgens mij had je bij je vorige bericht je punt al gemaakt. 1x is genoeg.
Kom op allebei. Ga gewoon lekker gamen in je eigen stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Laatst online: 23:38
Wat ik meestal zo jammer vind van de M16A3, M416 en de AEK is dat er heel veel mensen zijn die meer dan ..(puntje puntje) service stars met ze hebben. Dan vraag ik me toch hardop af: "Waarom niet wat variatie?" Ik vind het juist leuk om met elk wapen te spelen en probeer met elk wapen een X aantal kills te behalen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

beuker19 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:09:
15 minuten duren en een potje CQL tocjh wel 45 minuten ;)
Gisteren anders paar epic potjes gehad die toch wel langer duurden! :) Waren zowel jij als Pykow bij. ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winst schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:23:
Wat ik meestal zo jammer vind van de M16A3, M416 en de AEK is dat er heel veel mensen zijn die meer dan ..(puntje puntje) service stars met ze hebben. Dan vraag ik me toch hardop af: "Waarom niet wat variatie?" Ik vind het juist leuk om met elk wapen te spelen en probeer met elk wapen een X aantal kills te behalen.
Omdat deze wapens gewoon beter zijn en je het gaat afleggen als een ander wapen probeert. Ik heb elk wapen volledig unlocked en dus ook genoeg ervaring mee opgedaan maar ik speel gewoon niet fijn met zwakke wapens omdat ik gewoon weet dat jik bepaalde gevechten wel zou winnen als ik een beter wapen had gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 12:20
Ik merk dat ik door mijn speelstijl én slechte aim :P een bepaalde voorkeur voor wapens heb waarmee ik gewoon wat beter uit de voeten kan. (F2000, AEK, M16A3)

Maar ik ben steeds meer aan het wisselen van wapens en accessories omdat ik gewoon zoveel nog niet gebruikt heb en mijn speelstijl wat wil kunnen aanpassen, Dus ik heb recentelijk ook de lagere RPM wapens ontdekt zoals ACW-R en AUG en ik blijk juist dit type wapen ook erg fijn te vinden. Nu nog voor elkaar krijgen het geduld op te brengen niet als een kip zonder kop naar voren te rennen om elke hoek :D

Afstand houden is the key!!

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Tsurany schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:32:
[...]

Omdat deze wapens gewoon beter zijn en je het gaat afleggen als een ander wapen probeert. Ik heb elk wapen volledig unlocked en dus ook genoeg ervaring mee opgedaan maar ik speel gewoon niet fijn met zwakke wapens omdat ik gewoon weet dat jik bepaalde gevechten wel zou winnen als ik een beter wapen had gepakt.
Het is inderdaad moeilijk om te discussiëren omdat het gewoon een feit is. Toch heb ik wat meer respect voor mensen die me killen met een ander wapen dan als bovengenoemde ;)

Zelfs voor iemand met een sniper(maar geen SKS of M417).

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winst schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:23:
Als je spelers ziet die alleen maar Assault spelen met de M16 en andere wapens niet eens hebben gebruikt, ben ik het met je eens, maar er zijn genoeg spelers die alle unlocks hebben gehaald nu en weten dat het nutteloos is om een zwakkere wapen te pakken. ik wissel heel soms nog van me wapen. laatst nog een keer met de AUG gespeeld, maar kom dan in situaties die ik verlies op basis van me wapenkeuze.
te lage RPM verliest het altijd van een M16A3 speler of M4A1 of ieder andere hoge RPM wapen.
map kennis, wapen kennis, weten wat je volgende stap gaat worden is de key ;)
Je moet iedere spot gewoon leren, waar zitten de campers, waar komen ze vandaan.
prioriteiten in je kills. als een assault en een sniper speler naast elkaar lopen, dan maak je eerst de assault af en daarna de sniper. punt 1 snipers zijn meestal zwak van dichtbij en punt 2 ze kunnen niet reviven. dus heb je twee tickets eraf geschoten ipv een kill op je naam en 0 tickets weggespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:22:
[...]
Ik speel geen conquest om een discussie te verdedigen, ik speel conquest omdat het de leukste gamemode is van BF3 en dat conquest BF3 zoveel beter maakt dan andere shooters.
Jou conclusie dat ik een TDM'er ben is vrij apart. want anders zou ik wel CoD hebben gespeeld, waar alles draait om KD en niet eens zozeer of je nuttig bent geweest voor je team.
Maar als je TDM speelt ben je toch TDMer? Daar is toch weinig mis mee? Je hoeft niet élke ronde TDM te spelen, natuurlijk. Het punt was een beetje dat jouw min of meer recente bijdrages in dit topic vooral hoogtepunten uit je TDM rondes waren, dus dat jouw reactie op snipercamping best wel eens soortgelijke reacties uit zou kunnen lokken van mensen die soortgelijke emoties krijgen bij iemand die makkelijk te profileren valt als een m16 TDMer. Jou, in dit geval.

Mijn opmerking was erop gericht aan te geven dat jouw nogal warme reactie op een lamballen sniperscore gezien jouw eigen soortgelijke posts (recent vooral TDM potjes waar je hebt zitten rellen met een m16) ook zulke reacties op zouden kunnen wekken. Niet om jou te veroordelen, niet om je een TDMer te noemen, of wat dan ook.

Overigens is het natuurlijk prima dat je wilt verdedigen dat je TDM speelt, maar begrijp dat het van mijn kant geen aanval is dus je verdediging á la "ik speel echt veel meer CQ hoor" is niet nodig. En dat ik dan zeg dat je blijkbaar CQ speelt om je te kunnen verdedigen? Je verdedigt je er zo lekker mee :+
[...]
Beuker is in alle opzichten geen TDM speler hoor haha. als er 5 man op teamspeak een potje TDM gaat spelen, zal hij nog steeds een conquest rondje op gaan zoeken. dus de opmerking TDM's als jij (tegen beuker) lijkt me raar.
Hij noemt mij een grote trol, dus ik trol hem. Dat is niet zó raar, althans in mijn wereld.
[...]
Agree, snipers zijn nutteloos
Jets zijn overpowerd :D
Nietes, welles, in die volgorde :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Omg nu heb ik een kleine e-penis ;( Als ik het voor stats zou doen zou er een heel ander getal staan, voor tank superiority alleen heb ik op 1 server 10k/d, een ander server 50k/d en de enige andere nog met soortgelijke stats. Tank superiority is juist leuk door de vele snipers, aangezien er maar 6 tanks zijn waaruit 1 een nuttige gunner seat heeft zijn er nog 25 andere plaatsen te vullen met engineers(repairs en javelin) support(aanvullen ammo voor de recons en de engineers) en de recons(soflams). Maar ik hou ook wel van afwisseling, ik ben geen ster in gunmaster, tdm, of cq. Toch speel ik het wel en lekker boeiend als daar op het eind bijvoorbeeld 5-20 staat.

Wat jij nu doet is appels met peren vergelijken, een hele hele hele goede recon haalt met een m98b nog niet eens de 1kpm (kom aub niet met ErzaScarlet aanzetten) en alleen battlelog gebruiken om mij af te branden op stats is ook wel zielig te noemen, misschien jij en vele anderen hier, hebben heel veel ervaring met schietspelletjes en ja ik heb onder een steen geleefd en dit is mijn eerste schietspel waar ik zoveel tijd aan besteed heb. Als je dan toch moeite steekt in het bekijken en vervolgens afbranden van stats gebruik dan bf3stats, dan zie je ook dat ik mij netjes aan het verbeteren ben :?
De reden van mijn stat reset was simpel, op dat moment had ik mij verbeterd naar 1K/D 2700/2700 als ik het goed heb. Ja, ik zat al die flink onder de 1 ;) Je beweert ook dat ik weinig spot? Hoe kom je daar dan bij? Sinds ik weet hoe dat moet (lol) is dat het enige wat ik continu doe, ik spot alles wat er maar te spotten valt? Gewoon maar iets roepen om mij af te kraken? En ik een Camper? Denk je nou echt dat ik op Seine crossing (wat ik ook veel speel, behalve de laatste weken dan) met een 12x scope rond loop, of oh nee wacht, in het trappen huis op de grond lig met een bipod? Maar ja zoals ik al zei, blind staren op stats, etiket sniper = dus een nutteloze camper, en ik en zelf zo goed met mijn 77k kills en mijn 4miljoen flagcaps.
Respect hoef je bij mij echt niet af te dwingen hoor maar een beetje bescheidenheid en respect tonen naar anderen kan geen kwaad.

Je vernoemt vervolgens de m98b een god riffle, maar geef mij één reden waarom ik met een sks oid 1200m headshots moet maken? Voor mij is de m98b het fijnste wapen, alhoewel hij niet ideaal is voor elke situatie blijf ik er toch aan gestickt. Maar ik zie het nut niet van in om telkens met een ander wapen te gaan spelen?
Je hebt overigens wat aan te merken op mijn accuracy? Ik heb het even opgezocht betreft het snipen, dan heb ik met de m98b 23% en 80% headshots. Accuracy is statwise makkelijk te verhogen, lekker met de Spas spelen, of als sniper een bipodje erbij pakken en alleen op stilstaande targets schieten maar wat is er nou erg aan dat ik niet 50% accuracy heb en 90% headshots? Aangezien dat gemiddelde stats zijn moet ik vanaf het begin al top presteren, of alles compenseren met 70% accuracy en 95% headshots om maar wat te roepen. Aangezien jij zo goed bent dan zou je met gemak 35% accuracy, 2kpm, 1000p/m en 90% headshots halen in een 100 potjes TS, mij lukt dat gewoon niet, maar in plaats van mij en andere snipers af te kraken, kan je ook gewoon anderen helpen ergens beter in te worden, geef maar tips hoe beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 17:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik probeer de meeste wapens op 1 service star en/of alle unlocks te krijgen,maar ben geen hele goede speler,dus ben er al een tijdje mee bezig...ach als ik maar lol heb :P merk wel dat het me met sommige wapens echt niet lukt gewoon. nu de g36c aan het doen,bijna alle unlocks en die speelt nog best lekker :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:39
Jullie haat over snipers zijn altijd zo grappig. De definitie van sniper voor jullie is op de base campen met z'n 12x scope en 3 kills halen per potje met wel 1000 punten!

Gebruikt niemand hier de recon class om aggresief mee te spelen?? en dan bedoel ik niet met een 417 met acog of een PDW. maar gewoon een bolt action met x12 scope erop.

Tegenwoordig en dan vooral de aftermath mappen lenen zich hier perfect voor ( epicenter als top map ) om met bolt action snipers door deze maps te raggen als aggresive recon en vlaggen pakken/ verdedigen. Ik doe dit vooral met de JNG x12 scope gewoon aggresive vlaggen te pakken en aan te vallen. Dit gaat perfect en eindig ook bijna zwaar in de top van de ronde.

Weet dat dit niet de " beste " sniper is maar allround presteert die aardig en vond na alle unlocks gehaald te hebben deze best fijn schieten qua firerate/ accuracy/ magsize. tot nu toe nog niet aangedurft een andere te pakken:)

dan kan ik er nog wat stats bij pakken voor de liefhebbers hierboven. de 1,5-2 kills per minuut ga je wel halen.

Elke class kan nuttig zijn terwijl je deze ook op een goede manier gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 07-01-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:58:
[...]

Omg nu heb ik een kleine e-penis ;(
Moet je zeggen dat ie veel TDM speelt, mij valt net op dat hij daar érg gevoelig voor is O-)
Wat jij nu doet is appels met peren vergelijken, een hele hele hele goede recon haalt met een m98b nog niet eens de 1kpm (kom aub niet met ErzaScarlet aanzetten) en alleen battlelog gebruiken om mij af te branden op stats is ook wel zielig te noemen, misschien jij en vele anderen hier, hebben heel veel ervaring met schietspelletjes en ja ik heb onder een steen geleefd en dit is mijn eerste schietspel waar ik zoveel tijd aan besteed heb. Als je dan toch moeite steekt in het bekijken en vervolgens afbranden van stats gebruik dan bf3stats, dan zie je ook dat ik mij netjes aan het verbeteren ben :?
Ik zou sowieso die stats niet té serieus nemen, want die gelden alleen als indicator voor je tofheid als je altijd op de toppen van je kunnen probeert te spelen. Een paar rondjes opofferen om wat C4-suicidebombing te plegen, een incapabele medespeler aan challenges te helpen of letterlijk een paar uur met de SOFLAM op een berg gaan liggen net na release, toen de soflam geen punten gaf voor assist (je kreeg uitsluitend 10 punten voor de designation, dus daar heeft m'n recon SPM drastisch onder geleden) en je stats zijn verneukt.
Mensen die stats gaan zitten bekijken en dan daarop baserend hun "pro"-mening gaan ventileren over hoe een ander spelt zijn nogal try-hards... lekker negeren en je eigen ding doen. Hun stats zijn toch altijd vel beter dan de jouwe en blijkbaar krijgen ze schuimende lendenen van die stats, dus daar hoef je toch geen zinnige discussie van te verwachten: die dumpen voldongen feiten neer en wijzen je erop dat je maar slecht bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:45:
map kennis, wapen kennis, weten wat je volgende stap gaat worden is de key ;)
Je moet iedere spot gewoon leren, waar zitten de campers, waar komen ze vandaan.
prioriteiten in je kills. als een assault en een sniper speler naast elkaar lopen, dan maak je eerst de assault af en daarna de sniper. punt 1 snipers zijn meestal zwak van dichtbij en punt 2 ze kunnen niet reviven. dus heb je twee tickets eraf geschoten ipv een kill op je naam en 0 tickets weggespeeld.
Ik wéét dat je gelijk hebt, maar "If it moves.... kill it" zit er nog in vanuit Doom 1-2 en DukeNukem3D op LAN parties in mijn woonkamer :D
Krijg dat er maar eens uit boven je 40e 8)7

Ik heb er in ieder geval een hoop lol van en wordt langzaamaan beter, maar dat gaat gestaag en in kleine stapjes. Zo kijk ik tegenwoordig zelfs af en toe eens op de minimap als ik geen TUGS zelf heb weggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik nou echt de enige die beide kanten begrijpt en ook beide doe?
Ja, ik heb z'n 5500 kills met de M416 maar bijvoorbeeld ook bijna 1900 met de AK-74M wat meer is dan met de M16A3 in mijn geval. Aan de andere kant ga ik af en toe gewoon op een heuveltje liggen en bosjes afknallen met mijn eigen bosjewapen. :P

Waarom moet je per se try hard of fun zijn? Het kan gewoon beide mensen. Dit is hoe ik speel in short:
Try hard als het moet, lolz als het kan. Als ik in een server zit waar iedereen try hard M16A3 medtrain bla doet dan pak ik mijn M416 en ga ik die medtrain slopen omdat het geen zin heeft om daar tegenin te gaan met een LMG of een sniper. Als ik in een team zit dat het andere team gewoon sloopt dan switch ik nog wel eens en als dat niet kan dan ga ik gewoon voor de lol C4 spammen of bipod LMG mensen neermaaien zonder een f*ck te geven om mijn accuracy. Verder geeft het veel meer voldoening om mensen te killen zonder een M16 of M416. Het is moeilijker om te doen en daarom voor mij meestal ook leuker.

En dan nog een gevalletje moet M416 hele game gebruiken. Kwam net een genie tegen die dacht dat ik een vijand was in de MAA waarna deze C4 op de MAA plakte en klik deed waarna hij wegrende, weg van de MCOM....
Dit was rush defender op Noshar, de game liep net een minuut en ik had de heli's al neer. Echt, hoe dom ben je dan. Zeker omdat er een tegenstander langsglipte waar die noob vlak bij was. Hij killed hem wel waarna hij dus naar de MAA rende voor de C4 terwijl een MCOM af ging waar hij f*cking naast stond. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42
http://battlelog.battlefi...how/52684886/1/177231754/

Dat was een leuk potje. Alleen maar in de MAA :D Ze zaten tegen het eind mij gewoon op te zoeken met de choppers xD

Moet wel bij gezegd worden dat het vijandelijke team uit een aantal noobs bestond. Heb eigenlijk geen vijandige tank gezien, en de meeste jets werden gebruikt als taxi ritjes etc. Maar dat heeft de pret niet gedrukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeara schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:47:

Dat was een leuk potje. Alleen maar in de MAA :D Ze zaten tegen het eind mij gewoon op te zoeken met de choppers xD

Moet wel bij gezegd worden dat het vijandelijke team uit een aantal noobs bestond. Heb eigenlijk geen vijandige tank gezien, en de meeste jets werden gebruikt als taxi ritjes etc. Maar dat heeft de pret niet gedrukt :D
Nice, je komt niet vaak een leuke MAA speler tegen in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:47:

Mooie score :D
Draai weinig van zo potjes , 1x met chopper zo score gehaald anders wordt altijd wel zo 20-10 ligt eraan of ik tdm of Conquest doe .
Zolang ik maar mooie scores neerzet en teamgenoten help en plezier heb !
Al ben ik soms boos omdat ik totaal niet kan vliegen waar ik wel van baal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:42
Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:31:
[...]

Nice, je komt niet vaak een leuke MAA speler tegen in BF3.
Ik moet wel zeggen dat het mij redelijk simpel werd gemaakt hoor. Maar ik probeer ook gewoon altijd vlaggen te cappen met MAA, en in kharg is dat niet zo heel moeilijk.

Maar het is o zo leuk om lekker op C of D te staan en dat er dan een nietsvermoedende chopper/jet zo voorbij gevlogen komt })
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:32:
[...]

Mooie score :D
Draai weinig van zo potjes , 1x met chopper zo score gehaald anders wordt altijd wel zo 20-10 ligt eraan of ik tdm of Conquest doe .
Zolang ik maar mooie scores neerzet en teamgenoten help en plezier heb !
Al ben ik soms boos omdat ik totaal niet kan vliegen waar ik wel van baal .
Dit is ook een redelijke uitzondering voor mij hoor ;) Ik probeer altijd mijn team te helpen, en als ik in een MAA zit, hou ik mij voornamelijk bezig met air, maar in dit potje kon ik ook makkelijk vlaggen cappen :) Dus dan gaat het al wat sneller met de score :D

[ Voor 41% gewijzigd door Zeara op 07-01-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-10 10:29
Waar kan je zien welke map je het meest gespeeld hebt enz ?

Ik weet het wel maar ben best benieuwd naar die stats...

Wat vinden jullie van de KH2002 ?

Ik heb hem vorige week een keer gepakt en wat mee gespeeld, ging wel lekker maar heel erg wennen. ben er nog neit helemaal uit wat ik er van vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
douwe.nl schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:55:
Waar kan je zien welke map je het meest gespeeld hebt enz ?

Ik weet het wel maar ben best benieuwd naar die stats...

Ik heb hem vorige week een keer gepakt en wat mee gespeeld, ging wel lekker maar heel erg wennen. ben er nog neit helemaal uit wat ik er van vind...
Sterk wapen, maar de An-94 die redelijk vergelijkbaar is, is toch een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik moest vooral heel erg wennen dat hij niet full auto kon, ik burst zelf meestal wel maar van dichtbij is het vaak maaien en hopen dat ik win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
douwe.nl schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:55:

Behoorlijk irritant en totaal niet gestat voor zijn taak.
Een burst wapen hoort juist goed te zijn op afstand omdat dit soort wapens twee of drie schoten zeer snel in een kleine groep kunnen plaatsen zonder dat de recoil het verpest. de KH2002 heeft alleen 0.4 zowel links als rechts. Het effect is dat je eerste kogel ongeveer komt waar je wil, de tweede op ook maar een beetje afstand of links of rechts langzij gaat en de derde dat ook nog eens kan doen.

Als je een burst wil gebruiken neem dan de AN-94 die gewoon goddelijk is voor afstanden of de M16A4. Ja het ondergeschoven kindje die in het echt alleen word gebruikt door de US marines, niet de full auto A3 die door zo ongeveer niemand word gebruikt. ;)

Ter vergelijking tussen de A4 en de KH2002. De A4 heeft dan ook nog eens de laagste default spread van alle assault rifles. Met een HB heeft dat ding gewoon geen spread. :P
http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#07-11-00-00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Interessant :)

Die a4 maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net in die Markaz map een potje gunmaster Heavy Gun Mode te spelen en ergens van boven af uit het gebouw (derde verdieping geloof ik) op iemand waarmee ik op teamspeak zat te knallen en hij stond mij ook vol in men bek te sproeien kon gewoon niet dood... vervolgens ram ik per ongeluk op men windows toets doet dat spel ineens vaag steeds als ie weer fullscreen was en ik klik er in springt ie terug naar windowed mode. Best jammer dat zijn toch wel echt gamebreaking bugs, liep net weer een beetje men achterstand op de eerste in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Op verzoek van Skoftebok is deze reactie verwijderd.

[ Voor 79% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-01-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:14:
Op verzoek van Skoftebok is deze reactie verwijderd.
^.^ RAGE EM DAN :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik ga hier toch niet het topic vervuilen met gerage... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een lag afgelopen 2 dagen en het lijkt steeds erger te worden:
http://www.pingtest.net/result/75194746.png

onspeelbaar zo'n ping en het leukste is dat me pa het wachtwoord niet meer weet van de router.
ga hem morgen wel resetten en beter wireless dongle proberen die ik nog op kantoor heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Pykow schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:06:
Wat een lag afgelopen 2 dagen en het lijkt steeds erger te worden:
http://www.pingtest.net/result/75194746.png

onspeelbaar zo'n ping en het leukste is dat me pa het wachtwoord niet meer weet van de router.
ga hem morgen wel resetten en beter wireless dongle proberen die ik nog op kantoor heb liggen.
Draadloos? Had wel verwacht dat jij een vaste verbinding zou hebben. Moet er niet aan denken om BF3 met draadloze verbinding te spelen in combinatie met clientside hitreg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:16:
Draadloos? Had wel verwacht dat jij een vaste verbinding zou hebben. Moet er niet aan denken om BF3 met draadloze verbinding te spelen in combinatie met clientside hitreg 8)7
Welcome to my world. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om kills te maken met de CENTURION C-RAM & PANTSIR-S1? Wil namelijk de 'Emplaced Weapons' medal halen. ;) Tot nu toe één keer de gunship uit de lucht gekregen, maar dat is vaak te lang wachten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Vergeet de TOWs niet, op Caspian staan er bijvoorbeeld wel een paar leuke waar je makkelijk tanks mee kan ambushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:55:
Iemand tips om kills te maken met de CENTURION C-RAM & PANTSIR-S1? Wil namelijk de 'Emplaced Weapons' medal halen. ;) Tot nu toe één keer de gunship uit de lucht gekregen, maar dat is vaak te lang wachten. :X
Static AT is ook emplaced inderdaad. Dus: basecampen bij anderman's base in Bazaar en jeepjes verassen, of voetgangers. Caspian heeft op D twee van die dingen die ik zelf regelmatig gebruik om tanks uit te leggen dat ze ongewenst zijn, die gaan ook goed. Als je een maat mee laat helpen je doel even vol te hangen met C4 zodat jouw TOW 1-hit-kills kan maken gaat het nog veel makkelijker uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caspian heeft op elke vlag behalve Forest die dingen staan, zijn ideaal om tanks een lesje te leren. Raak een tank van achter en je doet massive damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Static AT is inderdaad leuk. maar verre van ideaal.. Deze dingen staan altijd op plaatsen waar je zwaar in het open staat. Ik heb er nog nooit een tank mee gesloopt. zodra je een tank 1 keer raakt. draait deze gelijk om en je bent de sjaak.

Alles draait om team play, dat werd gisteren wel weer bewezen. Ik zat met een paar maten van me in grandbazaar. We zaten in SQdm en zaten alle 4 in het zelfde squad. Je merkt echt dat wanneer je een perimeter stelt en afspreekt wie welke kant verdedigd het voor de vijand zowat onmogelijk wordt om er doorheen te breken. Constant elkaar healen en van ammo voorzien. gaf ons echt hele goede scores.

We hebben een paar momenten gehad waarop we de tunnel in Grand bazar kwijt raakte. dit gebeurde telkens wanneer het andere team (toevallig) samenspeelde en opeens met 4 man tegelijk 1 kant van de tunnel in gerent kwam. Doordat ik het niet meer kon houden konden ze razendsnel mijn andere maten van achteren schieten. Ik waarschuw uiteraard wel maar meestal is het dan al te laat.

Grote mappen als operation firestorm zijn ook erg leuk om als squad te spelen. echter kun je er eigenlijk niets mee.. als je met 4 man in een server voor 64 man zit dan heb je 28 mensen die niet horen wat je zegt en kriskras door elkaar lopen. Je kunt dan wel met een paar man bij elkaar blijven maar echt werken doet het niet.

Eerst had ik een hekel aan squad dm omdat de respawns random zijn en als je in je eentje rond rent je continue in je rug wordt geschoten. maar nu ik het met mijn squad maten speel ga je pas merken wat de meerwaarde is van team play. Een goed team dat goed samen speelt is bijna onverslaanbaar.

Veel mensen lopen te zeuren dat je dan camped. Ik weet het zo net nog niet. Je blijft op 1 plek of ja probeert gewoon een gebied te beschermen. Dit kun je campen noemen, en natuurlijk wil het liefst iedereen dat je as een idioot rond rent zodat ze je makkelijk kunnen schieten. maar het hele idee van de SQDM is juist dat je samen speelt en probeert niet dood te gaan. Je kunt in SQDM gewoon niet de hele tijd rond rennen. er spawnen continue 12 mensen rondom je die je allemaal maar al te graag willen killen.

Ik vond het echt heel gaaf.

En nog even iets... snipen is niet lame... wat wel lame is, is die gasten die CQB snipen met een RDS of een 3,4x zoom. Dice zou dit niet moeten toestaan en minimaal 7x zoom moeten programmeren. de sniper wordt pas lame en zonder skill als je een m98b gaat gebruiken met een 3,4x zoom waardoor je op zeer korte afstand met gemak iemand neer kan halen.

Ik gebruik altijd 8x en loop altijd rond te rushen en proberen te quickscopen. soms lukt het en soms zwaaien de kogels belachelijk veel af. ik heb een gameplay video op youtube staan. ik heb verder geen compilatie gemaakt maar een van de kills net nadat ik de kill maak op de trap... stond ik zelf van te kijken dat ik die zo maakte... die was wel vet. Echter maak ik maar weinig video's omdat mijn PC het niet trekt.

Sinds de laatste updates is het wel verdomd lastig geworden om echt te quickscopen. omdat wanneer je niet volledig bent ingezoomed, de kogel soms meters ver afwijkt van je crosshair.

bekijk deze video maar eens. het kan wel degelijk:

YouTube: Battlefield 3 short Quickscope movie

[ Voor 33% gewijzigd door sygys op 08-01-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:19:
Caspian heeft op elke vlag behalve Forest die dingen staan, zijn ideaal om tanks een lesje te leren. Raak een tank van achter en je doet massive damage.
Het punt op Caspian is alleen dat die op A E en B direct in zicht van de tanks staan, dus je staat negen van de tien keer lekker in het zicht van de tank, wat je overlevenskansen negatief beïnvloedt. Die bij D staan wat dat betreft net lekker, zeker omdat een redelijk gevulde D sowieso een onoverzichtelijke bende is als je er met je tank op moet dus dan is het makkelijker om een tank te raken en te blijven leven. Zeker bij degene richting C kun je schieten en achter een rots kruipen tot het reloaden klaar is >:)

Vanaf D kun je trouwens ook jeepjes proberen te grijpen met de stat AT, maar dat lukt mij niet zo vaak. Als het lukt is het wel vaak gelijk een ribbon trouwens, want één hit disabled het jeepje én molt de inzittenden. Ook nog een idee als je een beetje kunt mikken met die statATs.

Die op D op Firestorm bedenk ik me trouwens net is degene waar ik een heli-kill mee gefarmed heb (in de hoop dat dat een ribbon of medal of challenge zou zijn, helaas :( ) - die staat ook slecht omdat al je vijanden je makkelijk kunnen zien en raken, maar hij heeft richting E en C wel prima uitzicht om wat ver-af te raken.

sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:31:
Static AT is inderdaad leuk. maar verre van ideaal.. Deze dingen staan altijd op plaatsen waar je zwaar in het open staat. Ik heb er nog nooit een tank mee gesloopt. zodra je een tank 1 keer raakt. draait deze gelijk om en je bent de sjaak.
Daarom D op Caspian dus: die staan net beschut genoeg dat je goeie kans hebt twee schoten te kunnen plaatsen. Maar inderdaad, als je geschoten tanker niet geheel duf in z'n kop is is met de statAT tanks schieten geen sinecure. Maar je hoeft ook geen tanks voor de medal: infantry en jeepjes werken ook. Of een propvolle transport heli op Firestorm, voor meer dan duizend punten O-)
Grote mappen als operation firestorm zijn ook erg leuk om als squad te spelen. echter kun je er eigenlijk niets mee.. als je met 4 man in een server voor 64 man zit dan heb je 28 mensen die niet horen wat je zegt en kriskras door elkaar lopen. Je kunt dan wel met een paar man bij elkaar blijven maar echt werken doet het niet.
Nou, dat valt wel mee toch? Als je als squad goed samenspeelt kun je redelijk huishouden, zeker als je de voertuigen een beetje in de greep houdt. Die grote kaarten zijn niet zo op de assault klasse gefocussed, dus als je met vier medics gaat rondrennen werkt het niet zo goed, maar als je met 4 man twee tanks bezet, eventueel een soflammetje erbij zettend zodat je niet al te goed hoeft op te leten op wat er gepaint wordt, kun je op grote kaarten als Firestorm serieus lastig worden voor de tegenpartij. Elk tankduel wordt een gangbang, en één painter kan voor twee tanks doelen blijven geven, of je kunt één tank volproppen met engineers en daarmee close-in gaan rellen om een vlag te cappen, en een javelin of een tank met guided shells net buiten de vlag zetten om gepaintte doelen te bestoken.
Dat werkt bij ons prima zolang het andere team niet een samenwerkende groep erin heeft die veel beter is dan wij.
sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:46:
@KnetterGek het is wel verdomd lastig om op een paar honderd meter in te schatten hoe ver de raket al is. zeker bij een rijdend voertuig. Je kunt naar de ondergrond kijken. als de raket namelijk laag over de grond gaat licht deze op. maar het is echt verdomd lastig op een paar honderd meter
Dat is zeker waar. Ik schiet op bewegende doelen er altijd flink ver voor en beweeg dan langzaam de crosshair naar het doel, dan heb ik het vaakste raak. Echt mikken zal ik het niet noemen maar meer op hoop van zegen op lange afstand dingen raken lukt zo nog wel. Als je ergens een tijdje blijft campen kun je ook even een testschot doen op ver-weg en gewoon ouderwets tellen hoe lang het duurt voor de raket aankomt. Dan heb je een idee bij welke tel je crosshair op het doel moet staan om die raket aan te laten komen. Tegen tanks en de mobAA werkt dat nog vrij aardig als ze niet volgas rondscheuren. Bij jeepjes is het meer geluk dan wijsheid als je ze raakt though. De transportheli was trouwens easy - die vloog récht op me af, en heeft volgens mij nooit gezien wat er op hem afkwam :+

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
@KnetterGek het is wel verdomd lastig om op een paar honderd meter in te schatten hoe ver de raket al is. zeker bij een rijdend voertuig. Je kunt naar de ondergrond kijken. als de raket namelijk laag over de grond gaat licht deze op. maar het is echt verdomd lastig op een paar honderd meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Een verhaal over SQDM :)
----------------------
En nog even iets... snipen is niet lame... wat wel lame is, is die gasten die CQB snipen met een RDS of een 3,4x zoom. Dice zou dit niet moeten toestaan en minimaal 7x zoom moeten programmeren. de sniper wordt pas lame en zonder skill als je een m98b gaat gebruiken met een 3,4x zoom waardoor je op zeer korte afstand met gemak iemand neer kan halen.

Ik gebruik altijd 8x en loop altijd rond te rushen en proberen te quickscopen. soms lukt het en soms zwaaien de kogels belachelijk veel af.
Snipen is niet lame inderdaad.. maar het voorbeeld wat je daarna noemt ben ik het dan weer gedeeltelijk mee eens en on eens. Een x7 scope is voor mij al te ver ingezoomd. Als ik aggresive recon speel, en dat doe ik met een M40A5, dan heb ik meestal een ACOG(x4) erop. Met die scope kan ik op caspian ook wel mensen raken vanaf 300-400 meter. Ook is het mogelijk om je nog enigzins te verweren tegen assault rifles op medium afstand(50-150 meter). Zo'n limitatie zoals jij voorstelt zou van bolt action rifles in ieder geval totale 'camp' snipers maken.

Op sommige semi auto snipers zoals de SKS, M417, M39 EMR ben ik dan weer wel voor een limitatie, omdat deze tegenwoordig teveel gebruikt worden als een soort assault rifle waarmee je door de map heen rent.

Quickscopen? Ik associeer dat altijd met van die CoD spelers :P

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
Heb je mijn video gezien? het kan wel hoor heb een hoop mappen gedaan CQB met 8x zoom m98b in normal servers wordt het pas echt moeilijk. dan moet je ook nog eens dragscopen en op het hoofd aimen. ik heb heel wat super vette kills gemaakt zo. maar zoals ik al zei mijn pc kan met fraps aan totaal niet meer fatsoenlijk bf3 draaien en dan wordt quickscopen opeens heel erg lastig met maar 20 FPS

Ik doe BF3 echter te weinig om er echt goed in te worden. in vakanties speel ik soms dagen aan een stuk. dan merk je op een gegeven moment gewoon dat het op gevoel gaat. Als je een vijand ziet schiet automatisch je hand als een aimbot al naar de juiste positie. ik heb ooit eens een vijand geschoten in metro. binnen in het station die een deur opening in rende. op het moment dat ik hem schoot zag ik alleen nog het randje van zijn rug bleek later op de slomo video toen ik terug keek. dat was echt een wow dragscope kill

Je hebt gelijk dat veel mensen dan gaan campen. maar doordat nu de games worden verziekt door een stel die eigenlijk niet kan snipen en er dus een rds op zet worden deze in heel veel servers al geweerd. wat eigenlijk heel jammer is, want mensen zoals ik die wel echt goed willen zijn met minimaal 8x zoom worden ook eruit gekicked met een sniper. het is verdomd lastig om op cqb mappen te quickscopen al rennend dat kan ik je wel zeggen! meestal komen mijn kill ratios niet boven de 1 uit. Het vette wel is dat bijna niemand het doet/kan. dat maakt het dan weer uniek en onderscheidend van de rest.

YouTube: Battlefield 3 short Quickscope movie

maar het testen met tellen is inderdaad een slimme tip. als je het onthoud hoef je zelfs niet steeds opnieuw te testen en weet je op een gegeven moment gewoon hoe ver je ervoor moet schieten. bedankt

[ Voor 62% gewijzigd door sygys op 08-01-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
Ik heb geen enkel probleem met sniper rifles met een RDS tot ACOG 4x. Waarom zou je er niet voor mogen kiezen om die lens glare te verwijderen.

Dat is in ieder geval voor mij de grootste reden om geen grote scope te plaatsen. Ik wil niet altijd goed zichtbaar zijn. De reden om ook zelden laser oid te gebruiken.

Bovendien ben ik gruwelijk slecht met de 'echte' sniper rifles en kan ik met de SKS en 417 toch de sniperklasse nog een beetje leuk spelen.omdat ik mijn team will kunnen helpen met spawnbeacon + TUGS/MAV/SOFLAM. En de PDW's komen voor mij op sommige maps afstand te kort. Dan is SKS etc de enige valide andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AeoIus schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:39:
Ik heb geen enkel probleem met sniper rifles met een RDS tot ACOG 4x. Waarom zou je er niet voor mogen kiezen om die lens glare te verwijderen.

Dat is in ieder geval voor mij de grootste reden om geen grote scope te plaatsen. Ik wil niet altijd goed zichtbaar zijn. De reden om ook zelden laser oid te gebruiken.
Ik zie eigenlijk ook geen probleem? Als je een reddot op je M98b zet wordt het geen assault rifle, je kunt hem dan op korte range gebruiken. Maar voor ver weg is het wel pielen, dus doe je dat niet op grote maps. De SKS, M39 en M11 zijn ook gewoon een soort assault rifles met semi-only vuur. Dat die zo gebruikt worden stoort me weinig, zeker omdat ze het keihard afleggen tegen echte volautomaten. De SKS is feitelijk ook geen sniper, maar gewoon een semi-automatisch geweer, een voorloper van de AK47, en is dus ook gewoon op z'n plek als assault wapen voor Recon spelers. Anders zit je inderdaad vast aan de PDWs die niet bepaald ideaal zijn voor grotere bereiken.

Leuk dat er iemand in slaagt quickscopend kills te maken, voor hem, maar om nou de kleine scopes maar te gaan verbieden? onzin. en dit:
sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:56:
Je hebt gelijk dat veel mensen dan gaan campen. maar doordat nu de games worden verziekt door een stel die eigenlijk niet kan snipen en er dus een rds op zet worden deze in heel veel servers al geweerd. wat eigenlijk heel jammer is, want mensen zoals ik die wel echt goed willen zijn met minimaal 8x zoom worden ook eruit gekicked met een sniper.
Ik geoof niet dat in veel servers recons geweerd worden omdat ze snipen met een klein scopje, maar juist omdat veel van die lambakken die de halve ronde op een dak of in een bosje zitten te vingeren en geen bal bijdragen aan de game graag als recon sniper spelen.

En quickscopen komt inderdaad uit COD en dat vond ik daar werkelijk het meest ergerlijke wat er was dus ik vind het helemaal prima dat dat niet werkt in BF3. Als je dat wilt is er een ander spel voor op de markt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 14:56

Metro2002

Memento mori

Ik gebruik soms zelfs holo op mijn M98B , ja je hebt vaak een one shot kill maar dat heb je met een shotgun ook. Nadeel van een bolt action sniper rifle is dat als je je schot mist je zelf wel eigenlijk altijd de l*l bent aangezien je na 1 schot weer moet herladen.

Het is echt een lastige opgave om met zo'n setup nog goed mee te komen, daar is niks lame aan. Probeer het zelf maar eens.
Winst schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:54:
[...]

Op sommige semi auto snipers zoals de SKS, M417, M39 EMR ben ik dan weer wel voor een limitatie, omdat deze tegenwoordig teveel gebruikt worden als een soort assault rifle waarmee je door de map heen rent.

Quickscopen? Ik associeer dat altijd met van die CoD spelers :P
Wat is daar mis mee dan, de SKS en M417 doen ook niet zoveel damage per schot en hebben ook niet zoveel rounds per minute als een assault rifle. Als jij dat ding als assault rifle wilt misbruiken moet je dat toch zelf weten? Ik zie het probleem niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Metro2002 op 08-01-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SKS en M417 zijn bedoeld voor de designated marksman, niet voor de sniper. Bedoeling is dus dat je wel in een squad mee vecht maar ondersteuning levert met nauwkeurig vuur op langere afstand. Denk hierbij aan afstanden van 300-800 meter. Snipervuur met bolt action rifles is echt bedoeld voor afstanden groter dan dat en vaak niet in squad verband.

Punt is dat de afstanden in Battlefield redelijk geschaald zijn dus een designated marksman schiet eerder op 50-200 meter in dit spel en een sniper van 200+ meter.
Zou daarom ook niet direct wat hebben tegen een SKS of M417 want ze zijn wel degelijk bedoeld als aanvulling op de assault rifle en niet alleen voor de lange afstand bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Wat ik bedoel, en dat kwam er misschien niet zo uit in m'n vorige post, is dat ik vaak mensen zie(minstens 2-3 per potje) die maar wat rond lopen te rennen en echt de muisknop zitten te bashen omdat ze gewoon niet normaal gericht kunnen aimen en dan alsnog een paar kogels raak schieten. Die schieten dus gewoon een heel magazijn leeg in de hoop iemand neer te halen. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar een ondersteunende speler met een SKS-M417 kom ik zelden tegen. Meestal rennen ze ergens vóór de mensen met een M16 omdat ze anders echt problemen hebben om iemand te raken.

Ik heb niks tegen de mensen die ze gebruiken maar ik heb het idee dat die dingen, in de handen van sommigen, hun doel voorbij zijn geschoten, letterlijk en figuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Winst op 08-01-2013 15:40 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winst schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:37:
Wat ik bedoel, en dat kwam er misschien niet zo uit in m'n vorige post, is dat ik vaak mensen zie(minstens 2-3 per potje) die maar wat rond lopen te rennen en echt de muisknop zitten te bashen omdat ze gewoon niet normaal gericht kunnen aimen en dan alsnog een paar kogels raak schieten. Die schieten dus gewoon een heel magazijn leeg in de hoop iemand neer te halen. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar een ondersteunende speler met een SKS-M417 kom ik zelden tegen. Meestal rennen ze ergens vóór de mensen met een M16 omdat ze anders echt problemen hebben om iemand te raken.

Ik heb niks tegen de mensen die ze gebruiken maar ik heb het idee dat die dingen, in de handen van sommigen, hun doel voorbij zijn geschoten, letterlijk en figuurlijk.
Ja maar... is je klacht nou dat er mensen in het spel zitten die zomaar lomp en onnadenken knoppen beuken en maar wat doen, al sproeiend en runnybunnyend om hoekjes komen hupsen met hun semiauto geweer op ratatatata-stand? Met de spreekwoordelijke rode band om het voorhoofd?
Want dan is je klacht meer "help, iemand die niet mikt speelt met een geweer waar je eigenlijk mee hoort te mikken". Maar dan heb ik echt heel slecht nieuws voor je. Dat wordt nog slechter als je eigenlijk wilt dat alleen mensen die een bepaalde mikvaardigheid ten toon stellen mogen schieten met wapens voor de langere afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Ik zie het meer als dat het wapen niet wordt gebruikt waarvoor die in mijn ogen voor gemaakt is. Guess that's more my problem than anyone else's.
Ik vind, met de nadruk op vind, dit wel jammer. Het voelt een beetje aan zoals RPG on infantry :(
Maar als je dat ook OK vind.. tja, dan zullen we het wel niet eens worden, wat ik helemaal niet erg vind.

En het gaat niet om die mensen, het gaat om het wapen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winst schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:26:
Ik zie het meer als dat het wapen niet wordt gebruikt waarvoor die in mijn ogen voor gemaakt is. Guess that's more my problem than anyone else's.
Nee, daar ga je weinig weerklank bij vinden denk ik. De verschillende ARs, carbines en LMGs hebben ook allemaal hun specifieke taak en functie, toch zie je mensen rondhuppelen met de M60 en bipod-campen met de M27. Bipod en 6x scope op de M16 heb ik ook al meermaals gezien, mensen spelen nu eenmaal graag zoals ze spelen.
Ik vind, met de nadruk op vind, dit wel jammer. Het voelt een beetje aan zoals RPG on infantry :(
Maar als je dat ook OK vind.. tja, dan zullen we het wel niet eens worden, wat ik helemaal niet erg vind.

En het gaat niet om die mensen, het gaat om het wapen.
Ik snap je wel denk ik: je wilt graag dat het spel een beetje realiteitsgetrouw verloopt, zodat je het gevoel van een oorlogssimulatie wat meer benaderd dan het random-rellen wat je nogal veel ziet op de meeste servers. Ik begrijp dat best - ik hou best van realiteitsgetrouwe sims.
Alleen, een beetje correct sproeien met de m16a3 of gaan zitten tenten met een bolt-action is leuk voor je score maar dat wordt best snel behoorlijk saai. En dan wordt het tijd om eens wat anders dan gewoon te gaan doen, gewoon, voor de leut. Daar hou ik ook best van. Wat mij betreft is het geen sim, maar een game.

Eerlijk gezegd vind ik het gebruiken van wapens en equipment op manieren waarvoor ze in het echt niet gebruikt worden of geschikt zijn vaak júíst de leut van het spel. Snipers raggen met een M39 met silencer, bipod en acog op 800+ meter, of met de M60 op bipod met volauto bursts. C4 op je jeep en toetoet al akbar blérend de vijandelijke tank ermee wegvegen. Anti-tank mijnen binnenshuis leggen en zodra vijanden je campende engineer-teammate komen halen daar een granaat, raket of sniperkogel doorheen jassen en de hele meute de lucht in blazen. RPGs op bevolkte gebieden (bij voorkeur bosjes en instortbare gebouwen). Javelins naar mensen die naast hun soflam gaan zitten campen. De scoutheli door een gebouw of de tunnel op Damavand raggen en wat infantry sproeien terwijl je bijrijders met hun LMGs het aantal te betreuren overlevenden laag houden. Infantry roadkillen met de F35. Metro afsnipen met de M417 met reddot. En natuurlijk het immens populaire c4-xbow tikkertje spelen in onoverzichtelijke gangetjes en campspots.

Ik begrijp goed dat je bij tijd en wijlen flink PTFOen wilt en dan is het inderdaad het leukst als de rest van de wereld even meewerkt, en ik kan ook best eens fanatiek worden als ik zie dat we zouden kunnen winnen als we even deden alsof we capabele spelers waren in plaats van een stel irritante hoekjeszitters en claymorecampers. Maar ook vaak zat niet. En soms heb ik dan even geen zin om te spelen zoals bedoeld en komt de close-quarters M240 build naar buiten, of de C4 met shotgun voor het immer prachtige "duckofdeath killed (3 mensen) with spas12" gevolgd door "hacks! he shot our tank with a shotgun and killed us all!" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ah, dus toch. Ik haat nickchanges. :+

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:59:
[...]

Ah, dus toch. Ik haat nickchanges. :+
ik hoopte de TDM invites te voorkomen O-)

nee, nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan springen er een paar GoTters in de server waar je speelt en niet veel later gaat je router kloten door je pingspikes van 500+ te geven. :X
So f*cking close to winning. O-)

http://battlelog.battlefi...how/52812205/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
sygys schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:46:
ik vind ze ideaal om snipers mee uit te schakelen op caspian border vanaf hiltop of gasstation.... en gewoon net onder de scope glare mikken :) 400-500mtr haal ik wel eens... ook mobile AA + inhoud zijn vaak in een keer weg op afstand....

sommige tanks die hilltop dan op komen rijden, rijden ja straal voorbij, zodat je ze mooi recht van achter kan raken...als ik dan een rpg/javelin hebt, ga ik bij de cornet launcher in de buurt staan, schiet eerst de rpg af, en meteen een kornet erachteraan=kill ).... als ik die niet heb schiet ik eerst, en dan ga ik er meteen weer uit tot die herladen is

soms stuur ik de raket eerst een andere kant op, zodat ie wat rechter van achter/opzij inslaat...dat scheelt aanzienlijk

zit zelf op 140 kills ofzo met de 2 samen, en ben er pas de laatste week geregeld mee bezig

[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Detonator op 08-01-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Vandaag weer effe heerlijk gegamed! Effe lekker potje 32-6 in Noshar Canals, lacheee :P

Ook gister nog een video gemaakt van een clan mate van mij die keihard aan het ragen was. Allemaal in 1 video gedaan, dit is het geworden:

YouTube: NastyAim-NL dikke whiningzzz in 1 game!! (Hunter123NL) ENJOY!

Enjoy it! Zet je geluid vooral niet te hard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wat is het toch lekker om met de G3A3 + Bipod + 6x Scope + Heavybarrel snipers het leven zuur te maken. Heeft een 6x scope eigenlijk glare?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:12:
Wat is het toch lekker om met de G3A3 + Bipod + 6x Scope + Heavybarrel snipers het leven zuur te maken. Heeft een 6x scope eigenlijk glare?
6x heeft glare. ;)
4x en lager niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dan waren het maar bar slechte snipers die ik tegen me had, ben niet één keer terug gesniped.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:25:
[...]
zit zelf op 140 kills ofzo met de 2 samen, en ben er pas de laatste week geregeld mee bezig
dat is an sich best veel voor twee weekjes, veel caspian border zeker :+
Pagina: 1 ... 152 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.