Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
QPeter schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:07:
Iedereen moet lekker spelen met wat ze zelf willen ( wapen/scope/attacments) , en met welke class ze willen. Ook al bakken ze er 9/10 niks van als ze maar plezier hebben in het spel, en voor de objective gaan. Bedoel het zijn public matches, als je tryhard competative wil gaan spelen is het een betere optie om ESL wire te installeren. (Niet dat ik me niet irriteer aan snipers 500m op een bergje)

En ook al gebruik je de beste guns + attachments + class als je als speler met een sensitivity van 10 speelt met dpi/cpi van 3200 raak je als nog niks.

Tevens ben ik wel van mening dat de class balance in BC2 stukke beter was dan in BF3.
Medic met LMGs en Assault tubers met eigen ammo crates was alles behalve prima gebalanceerd :P. Je had alleen minder keuze met allerlei gadgets en perks aangezien de meeste toch met magnum ammo op pad gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Laatste week gebruik ik de M16A3 Kobra + Grip + Silencer. Voorheen HB. Maar ik moet zeggen dat de silencer echt héél fijn is. Je merkt gewoon dat mensen je minder vaak opmerken. Vooral erg handig tegen groepjes, dan horen en zien ze je niet meteen waardoor je veel makkelijker 2 - 3 man in een keer kan afknallen. Op long range moet je wel wat inleveren. Maar ik speel vooral rush en tdm. Dus dat maakt niet erg veel uit. Zeker de moeite waard om een keer te proberen met een wat sneaky speelstijl. Flanken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alimomeny schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:07:
pykow wil je squadden , want ik ga ook conquest domination spelen maar ik heb geen zin om solo te gaan :P
join me maar wanneer ik er in 1 zit. Moet me vriendenlijst nog opschonen. Rot origin
Vandaag 2 keer gekickt van een server. Twee keer zonder reden.
Gisteren ook al 1 keer door een votekick. Dat is zo jammer van tdm of cqd. Als je goed speelt krijg je een kicj. Btw gotlike server is weer aardig leeg de laatste week.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:39:
[...]

BF2 had je naast de Mobile AA, ook nog Stationary AA met raketten (Surface to Air Missilses) en leken veel op dit systeem: portable air defense missile system

Nadeel was dat in BF2 deze SAA's vaak de number one targets waren van de pilots, daar de pilots precies de locaties van deze SAA's wisten.

In BF3 is dit beter vele malen beter geregeld d.m.v. stnger/Igla in de engi-klasse.

[...]

Is geen utopie.

In een aantal HC CQ 64-player servers wordt het aantal snipers gelimiteerd tot 2/3 snipers per team.
De 3e/4e sniper wordt automatisch gekilled/gekicked. Mooi toch! ;)
Dat is idd erg mooi, heb je een link naar een van deze servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 16:12

ronalddus

Buffalo77

Ik speelde bij BC2 ook altijd met de 4x scope (in BF3 russische 3,4x dacht ik). Daar werkte het heel goed. Bij BF3 speel ik ook altijd met RDS of kobra sight.

Wel vond ik de classes bij BC2 inderdaad wat beter gebalanceerd. LMG met een medic pack en assualt rifle met een ammo doos. In BC2 waren de LMG's soms even goed of zelfs beter dan de assualt rifles. Als je dit in BF3 zou omdraaien zou je een heel ander spel krijgen denk ik. Zeker bij rush is het 80% medics (logisch), mits er niet heel veel vehics zijn

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

YorisM schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:46:
Laatste week gebruik ik de M16A3 Kobra + Grip + Silencer. Voorheen HB. Maar ik moet zeggen dat de silencer echt héél fijn is. Je merkt gewoon dat mensen je minder vaak opmerken. Vooral erg handig tegen groepjes, dan horen en zien ze je niet meteen waardoor je veel makkelijker 2 - 3 man in een keer kan afknallen. Op long range moet je wel wat inleveren. Maar ik speel vooral rush en tdm. Dus dat maakt niet erg veel uit. Zeker de moeite waard om een keer te proberen met een wat sneaky speelstijl. Flanken etc.
Als dat je speelstijl is moet je de AS-VAL - aka Silenced Death - ook eens proberen. Voordeel is dat die bij elke class geselecteerd kan worden. Recon met AS-VAL, Engi met AS-VAL of Support etc. Support met AS-VAL is handig omdat ie met een rpm van 900 aardig snel door z'n ammo gaat. Squad Ammo perk is dan wel erg handig.

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
DirtySanchez schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:56:
[...]

Als dat je speelstijl is moet je de AS-VAL - aka Silenced Death - ook eens proberen. Voordeel is dat die bij elke class geselecteerd kan worden. Recon met AS-VAL, Engi met AS-VAL of Support etc. Support met AS-VAL is handig omdat ie met een rpm van 900 aardig snel door z'n ammo gaat. Squad Ammo perk is dan wel erg handig.
De AS-Val vindt ik dan weer niet zo fijn. Doordat het een carbine is verlies je al helemaal veel op med-long range. Met een assault, en dan vooral de M16A3, valt dit nog wel mee. En indd, je knalt door je ammo heen dus je bent non-stop aan het reloaden. De niet zo snelle rpm van de m16a3 vind ik ook wel zijn weer zijn voordeel hebben. Gewoon goed aimen en je hebt mensen ook zo neer, zonder dat je non-stop moet reloaden wat zeer dodelijk is in close range.
ronalddus schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:35:
Ik speelde bij BC2 ook altijd met de 4x scope (in BF3 russische 3,4x dacht ik). Daar werkte het heel goed. Bij BF3 speel ik ook altijd met RDS of kobra sight.

Wel vond ik de classes bij BC2 inderdaad wat beter gebalanceerd. LMG met een medic pack en assualt rifle met een ammo doos. In BC2 waren de LMG's soms even goed of zelfs beter dan de assualt rifles. Als je dit in BF3 zou omdraaien zou je een heel ander spel krijgen denk ik. Zeker bij rush is het 80% medics (logisch), mits er niet heel veel vehics zijn
Ik vond die kits juist verschrikkelijk. In BF2 was het nóg wat anders. Maar daar had je iig een assault rifle bij de medics. Toen die belachelijk grote LMGs bij de medic kits kwam heb ik een tijdje in een hoekje liggen huilen. Een medic moet juist behendig zijn en snel naar zijn teammates kunnen. Die geef je geen fucking LMG. Vind het totaal onlogisch en zeer vervelend aan BC2. Doe mij maar de kit indeling van BF2. Met een Assault, Support, Medic en Recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:44
YorisM schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:46:
Grappig, speel hier sinds een paar weken ook weer mee. Speelde in de launchtijd eigenlijk alleen maar met silencers, want die passen simpelweg erg goed bij mijn speelstijl, van de map af blijven kan flink voordelen hebben. Maar toen ze na de eerste patch silencers wel heel erg nerfden heb ik er maar van af gezien. Toen ik de silencer voor de m16 een paar weken terug weer eens oppakte kon ik er echter een stuk beter mee omgaan, heerlijk flanken en in onverwachte spots zitten nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Dat audio spotten had van mij ook niet in het spel hoeven te zitten, in bc2 werkte geluids posities perfect waarom kon dat niet in bf3?

Het probleem met bc2 en bf3 is dat je maar 4 speler squads hebt en dus 5 kits over 4 spelers moet verdelen, in bf2 had je een 6 man squad.
De oplossing in bf3 vind ik iets beter dan in bc2 maar ik mis de c4 op de recon, in bc2 heel veel plezier gehad als recon maar in bf3 is dit zeer matig, in bf3 ben je veel meer sniper dan recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:37
Ik mis de motion mines uit BC2. Je kon vele malen agressiever spelen als recon in BC2. De tugs en mav zijn veel te statisch. Vooral in een potje Rush heb je bijna niks aan die dingen. Je kan niet even snel een gebied scannen op tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:53:
[...]

Grappig, speel hier sinds een paar weken ook weer mee. Speelde in de launchtijd eigenlijk alleen maar met silencers, want die passen simpelweg erg goed bij mijn speelstijl, van de map af blijven kan flink voordelen hebben. Maar toen ze na de eerste patch silencers wel heel erg nerfden heb ik er maar van af gezien. Toen ik de silencer voor de m16 een paar weken terug weer eens oppakte kon ik er echter een stuk beter mee omgaan, heerlijk flanken en in onverwachte spots zitten nu!
ik gebruik de silencer alleen op de AEK of M27-IAR. omdat ze snel zijn en de m27 iar heeft veel ammo om een groep van 5 man neer te halen in de rug.

voor de patch van een halfjaar terug was m16a3 + foregrip + silencer echt het beste wat je kon gebruiken.
na de patch hebben ze het in mijn ogen goed aangepast.silencer moet van dichtbij zijn om sneaky achter het andere team te komen en niet net als voorheen, dat je op lange afstanden iemand zo snel kan neerhalen zonder gespot te zijn.

ze moeten in BF4 weer squads maken van 6 personen net als voorheen. (ook in ESL matches, maakt dit het een stuk makkelijker zodat je op iedereen kan spawnen)
en daarnaast kan je meer perks tegelijk gebruiken, wat altijd handig is.
ze moeten ook ervoor zorgen dat je niet dezelfde perk kan selecteren in je squad, dat je dan een melding krijgt om het aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

YorisM schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:01:
[...]

De AS-Val vindt ik dan weer niet zo fijn. Doordat het een carbine is verlies je al helemaal veel op med-long range. Met een assault, en dan vooral de M16A3, valt dit nog wel mee. En indd, je knalt door je ammo heen dus je bent non-stop aan het reloaden. De niet zo snelle rpm van de m16a3 vind ik ook wel zijn weer zijn voordeel hebben. Gewoon goed aimen en je hebt mensen ook zo neer, zonder dat je non-stop moet reloaden wat zeer dodelijk is in close range.

[...]

Ik vond die kits juist verschrikkelijk. In BF2 was het nóg wat anders. Maar daar had je iig een assault rifle bij de medics. Toen die belachelijk grote LMGs bij de medic kits kwam heb ik een tijdje in een hoekje liggen huilen. Een medic moet juist behendig zijn en snel naar zijn teammates kunnen. Die geef je geen fucking LMG. Vind het totaal onlogisch en zeer vervelend aan BC2. Doe mij maar de kit indeling van BF2. Met een Assault, Support, Medic en Recon.
Is misschien minder logisch inderdaad, maar vond het wel beter gebalanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YorisM schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:01:
[...]

AS VAL is ten eerste geen carbine maar een PDW. Daarnaast heeft hij van alle PDW's ook nog eens de hoogste damage over distance. Extended mags er op geeft 31 kogels, en als je zorgt dat je niet je hele clip leegt heeft hij ook nog veruit de snelste reload tijd van alle pdw's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
AquaSheep schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:07:
Ik mis de motion mines uit BC2. Je kon vele malen agressiever spelen als recon in BC2. De tugs en mav zijn veel te statisch. Vooral in een potje Rush heb je bijna niks aan die dingen. Je kan niet even snel een gebied scannen op tegenstanders.
Idd die waren donders handig, kon je zo een gebouw in gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:21:
[...]

AS VAL is ten eerste geen carbine maar een PDW. Daarnaast heeft hij van alle PDW's ook nog eens de hoogste damage over distance. Extended mags er op geeft 31 kogels, en als je zorgt dat je niet je hele clip leegt heeft hij ook nog veruit de snelste reload tijd van alle pdw's.
neemt niet weg dat je erg goed moet zijn in micro bursting, dus schieten met maar 3 a 4 kogels achter elkaar en de recoil steeds terug te zetten.
Daarnaast is de damage per shot maximaal 20.
Vergeleken met de AEK die net zo hoge RPM heeft als de AS VAL.
http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#01-46-01-00

is de AEK beter als je beweegt, bij de AS val moet je stil staan.
Eerste kogel van de AS VAL is altijd op target, de AEK heeft een hardere kickback bij de eerste kogel.
Maar bij de 2e kogel is de recoil omhoog een stuk beter van de AEK dan de AS VAL.

dus bij je 5e kogel is de AS val al ver uit beeld, terwijl de AEK nog redelijk in de buurt zit van de eerste.
je moet de AS val echt met micro busrting schieten, wil je het winnen van een AEK. en je moet ook nog eens Stil staan zoals in Counter-strike om echt een voordeel te hebben tegen over de AEK.
op long range is de AS VAL ook nutteloos, want ook al doet hij 18 damage op lange afstanden (zelfde als AEK) maar de recoil gaat zo snel omhoog dat het zeer moeilijk is om kills te maken op lange afstanden.

AS VAL is handig voor spelers met een afwijking naar beneden, die niet gelijk voor een headshot gaan, maar voor een chest shot.

Geef mij maar gewoon de AEK als ik een snelle wapen wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
De animaties wanneer je over een obstakel heen springt zijn echt f*cked up.
Net een potje neushaar gedaan en daar valt het alleen maar meer op wanneer een vijand over een muurtje of iets dergelijks springt.
Eerst zie je ze spastisch doen voor het muurtje dus begin je op die plek te maaien, dan zijn ze opeens een paar frames foetsie om vervolgens een paar meter bij het muurtje vandaan weer op de grond terecht te komen om je neer te maaien... Echt heel weird.
Misschien dat het met die network slider een beetje verholpen kan worden, dit heb ik nog niet geprobeerd maar het is wel schijtirritant.

Even iets anders,
Ik had vanochtend m'n muismatje van het bureau gehaald maar toen ik BF3 ging spelen ging het voor geen meter, waarschijnlijk doordat ik in een andere houding zat omdat de muismat anders lag.
Heb een tijd zitten klooien om weer een beetje een idee te krijgen hoe ik normaal zit en even later ging het weer ietsje beter.
Ik heb wel vaker dat wanneer ik iets verschuif op m'n bureau, dat het aimen dan niet meer lekker werkt...

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
Geniaal.

Betreft de animaties, dat heb ik ook erg vaak. Hopen dat ze het patchen en wat mooier maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Leuk dat 2xp, gewoon 170k in een rondje :*)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:38:
AS VAL is handig voor spelers met een afwijking naar beneden, die niet gelijk voor een headshot gaan, maar voor een chest shot.
Dus dáárom schoot ik onlangs die AS VAL-achievement zo bij elkaar.

Normaal zit ik echt altijd als ik tegenover iemand kom te staan zo van "Nee, nee, HOGER!" en vaak leg ik dan als eerste het loodje. Ik durf gewoon niet op hoofden te schieten of zo. :+

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 04-01-2013 18:43 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Na meer dan een jaar BF3 snap ik nog steeds niet hoe die "skill" gemeten wordt.
Gisteren had ik het op 1045 staan en nu is het 697... 't schommelt er altijd raar in om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:46:
Gisteren had ik het op 1045 staan en nu is het 697... 't schommelt er altijd raar in om.
Ehm, het heeft met kills en deaths te maken en het daarbij behorende niveau van je tegenstander. Iemand die net bf3 voor het eerst opstart en jou neerschiet zorgt voor een enorme punten aftrek, jij die een betere neerschiet zorgt weer voor een enorme toename. Een goede speler in het veld zit rond de 600 denk ik, iemand die buiten het slagveld blijft zou ruim boven de 1000 moeten zitten. Ik denk dat boven de 1400 zonder cheaten niet mogelijk is. Ik kwam zelf op 1380 uit 120 kills in tegenover 1death zorgde al voor een afname van 20

[ Voor 9% gewijzigd door fynrd1 op 04-01-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
fynrd1 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:49:
[...]

Ehm, het heeft met kills en deaths te maken en het daarbij behorende niveau van je tegenstander. Iemand die net bf3 voor het eerst opstart en jou neerschiet zorgt voor een enorme punten aftrek, jij die een betere neerschiet zorgt weer voor een enorme toename. Een goede speler in het veld zit rond de 600 denk ik, iemand die buiten het slagveld blijft zou ruim boven de 1000 moeten zitten. Ik denk dat boven de 1400 zonder cheaten niet mogelijk is. Ik kwam zelf op 1380 uit 120 kills in tegenover 1death zorgde al voor een afname van 20
Ik weet dat het met het niveau van de tegenstander te maken heeft maar zou er dan gekeken worden naar de stats van de ander of ook naar welke rank diegene is??
Verder vind ik die "skill" maar een nietszeggende stat want als het binnen 1 dag tijd meer dan 400 kan verschillen vraag ik me af wat je er aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:46:
ik stond gisteren 980 na 1 potje, daarna 2 potjes slecht gespeeld en zat ik weer ronde 600.
daarna weer paar goede potjes en ik zat weer op 800.
ik zit nu vooral rond de 800 skill.
maar als je even op een server speelt met laage levels, dan stijgt die niet zoveel.
ik kijk er niet meer na, want het is echt bullshit.

ik had kd van 3.6 maar wel -13 in skill :S echt wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:59:
[...]

Ik weet dat het met het niveau van de tegenstander te maken heeft maar zou er dan gekeken worden naar de stats van de ander of ook naar welke rank diegene is??
Verder vind ik die "skill" maar een nietszeggende stat want als het binnen 1 dag tijd meer dan 400 kan verschillen vraag ik me af wat je er aan hebt.
Volgens mij kijken ze naar onderlinge skillniveau, maar dat weet ik niet zeker. Het is idd een nietszeggende stat als je veel afwisseling hebt van games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik heb nog nooit gehoord van dat hele skill, kan het ook nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paws schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:08:
Ik heb nog nooit gehoord van dat hele skill, kan het ook nergens vinden.
Onderin pagina van 'Stats' van je soldier. Middelste rijtje en dan de onderste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
ronalddus schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:35:

Even offtopic, ik zat te kwijlen bij jou bfbc2 montage _/-\o_

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:59:
[...]

Ik weet niet hoe de punten verdeling is maar men kijkt naar rank, als ik mij niet vergis krijg je geen punten als je iemand lager dan jouw killed.
Dus als je op een noob server speelt als high ranked gaat dit ten koste van jouw skill score.

Ik kijk daar nooit na en het is onzinnig, het zegt niets over skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NLsandman schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:12:
[...]

Ik weet niet hoe de punten verdeling is maar men kijkt naar rank, als ik mij niet vergis krijg je geen punten als je iemand lager dan jouw killed.
Dus als je op een noob server speelt als high ranked gaat dit ten koste van jouw skill score.

Ik kijk daar nooit na en het is onzinnig, het zegt niets over skills.
Indirect houdt het wel verband met K/D en niveau waarop je speelt. Een goede speler zit frequent boven de 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Laatst online: 27-08 13:21
na lange tijd nog eens de draad opgepikt met bf3,ga ik even lekker met de tank...

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: cheater

nog niets veranderd dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Na de silencer een hele tijd niet meer aangeraakt te hebben, heb ik dat ding ook maar weer eens op m'n AEK gezet.
Moet zeggen dat het toch wel erg lekker schiet in close range maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk dat te weinig man echt op de minimap let, te veel noobs waarvoor een silencer niet nodig is want ze letten toch niet op. Speel vaak zonder en verbaas me er dan wel over waar ik allemaal mee weg kan komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Ik zie vaak geen steek op de minimap. Omdat de maps erg groot zijn is het lastig in te schatten hoever iemand bij me vandaan zit. En met al die revive en andere icoontjes wordt het ook al gauw een bomen/bos verhaal. Maar dat zal wel weer aan mij liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Tsurany schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:26:
Ik merk dat te weinig man echt op de minimap let, te veel noobs waarvoor een silencer niet nodig is want ze letten toch niet op. Speel vaak zonder en verbaas me er dan wel over waar ik allemaal mee weg kan komen.
Ik merk ook vaak dat veel spelers vaak niet eens door hebben dat hun halve team achter hun rug om wordt afgeslacht dus die silencer is waarschijnlijk niet heel erg nodig maar heel soms kan het van pas komen.
Daarnaast klinkt imo zo'n silencer ook nog eens mooi, dat moet je ook in je afweging meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 23:27

Eagle Creek

Breathing security

Slammed_a4 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:04:
na lange tijd nog eens de draad opgepikt met bf3,ga ik even lekker met de tank...

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: cheater

nog niets veranderd dus :D
Uhu. Jij hebt zeker die tankaimbot..
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:39:
[...]

Ik merk ook vaak dat veel spelers vaak niet eens door hebben dat hun halve team achter hun rug om wordt afgeslacht dus die silencer is waarschijnlijk niet heel erg nodig maar heel soms kan het van pas komen.
Daarnaast klinkt imo zo'n silencer ook nog eens mooi, dat moet je ook in je afweging meenemen.
Uhu! Mooi om te zien hoe Metro een compleet oud en nieuw is, je opeens BOEM hoort, dan nog een paar pang pang, dan 2 knife kills en dan totale stilte... En vooral die paar pang pang zijn dan de mooiste. Die snappen niet dat na BOEM en vrijwel complete stilte 'Houston, we've got a problem!' :+

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tezamen met de crossbow ben je dan wel de ultimate bad-ass ninja, dat is ook wel wat waard ja :Y

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

pannekoek141 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:09:
[...]

Even offtopic, ik zat te kwijlen bij jou bfbc2 montage _/-\o_
Haha, tnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier trouwens hoeveel experience better battlelog aanhoudt als je eenmaal level 100 bent geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Ook even offtopic: Ben je nog van plan om een BF3 montage te maken??
Heb die BC2 montage weer een keer gezien en ik kreeg gelijk zin om met C4 te gooien, jammer dat dat niet meer kan in BF3...! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:29
Eagle Creek schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:08:
[...]

Uhu. Jij hebt zeker die tankaimbot..

[...]

Uhu! Mooi om te zien hoe Metro een compleet oud en nieuw is, je opeens BOEM hoort, dan nog een paar pang pang, dan 2 knife kills en dan totale stilte... En vooral die paar pang pang zijn dan de mooiste. Die snappen niet dat na BOEM en vrijwel complete stilte 'Houston, we've got a problem!' :+
Het is geen facebook maar ik LIKE deze post, zooo herkenbaar :D

En de totale paniek die daar op volgt als je team door stoot _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door douwe.nl op 05-01-2013 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Vanavond iets raars gezien, ik speel aftermath als rus, ik zie een rus achter het puin vandaan komen en laat hem langs mij heen lopen en focus mij op de US speler die nog achter het puin zit.
Wordt ik in eens door die gast wat langs mij heen rende neer geschoten, blijkt het ook een US speler te zijn.
WTF, ik weet 100% zeker dat het een kale rus was die mij voor bij liep.
Ik zie de laatste tijd wel meer vage dingen, vijanden die langs mij heen lopen en mij helemaal niet zien staan of team mates die straal voor bij een vijand lopen maar dit was wel het top punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
NLsandman schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 05:28:
Vanavond iets raars gezien, ik speel aftermath als rus, ik zie een rus achter het puin vandaan komen en laat hem langs mij heen lopen en focus mij op de US speler die nog achter het puin zit.
Wordt ik in eens door die gast wat langs mij heen rende neer geschoten, blijkt het ook een US speler te zijn.
Ik zie de laatste tijd wel meer vage dingen, vijanden die langs mij heen lopen en mij helemaal niet zien staan of team mates die straal voor bij een vijand lopen maar dit was wel het top punt.
Ik had laatst iets soortgelijkss toen ik iemand zonder blauwe of groene naam boven z'n hoofd voorbij zag sprinten.
Spotten hielp niet en wat viruteel lood tussen z'n oren ook al niet, paar seconden later komt er opeens een blauwe naam boven z'n hoofd hangen, bleek het een teammate te zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

NLsandman schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 05:28:
Ken het. Was gisteren met wat rondes TDM op Neushaar bezig en op een moment ga ik een hoekje om en daar staan 4 tegenstanders om een ammo en healthpack. Ik sta recht voor ze en ze doen niks. Aangezien ik net klaar was met reloaden maar allemaal neer geknald en ze zagen mij nog steeds niet. Ben ik daar gaan staan en regelmatig dat er mensen kwamen, keken die hoek in en renden door terwijl ik ze gewoon dan neerknalde..........

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Speel sinds kort op de PC, de battlelog zegt nu dat het DoubleXP weekend is, maar merk er niets van tijdens het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravager73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-02-2024
dat merk je pas aan het einde van een ronde, dan krijg je dubbele punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ravager73 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 10:57:
Nou... random punten. Na een rondje waar ik er zelf 19K verdiende kreeg ik er 400 en ik heb ook rondes gehad waar je in komt, spawnt, en de ronde over is, 200 punten voor het meedoen, en de multiplier geeft er nog eens 22K bij.

Die multiplier noemen wij al een tijdje de randomizer.

Gisteren een nieuw dieptepunt in kutstreken behaald: op metro, 48 players, HC. Het aanvallende team dat de trap op moest om B te pakken begon na een paar minuten stand-still maar eens flink te roken in de ijdele hoop door te gaan breken. Toen wij dat doorhadden heb ik heel snel bovenaan de roltrappen het plafond vol C4 gehangen en m'n squaddie twee claymores bj de liftdeuren gezet, dan evacuëren en het eigen team nog wat rook erin laten schieten zodat je écht niets meer zag. De vijand maakte gretig gebruik van de rook om door te stromen, en toen hoorden we het klikje van een claymore die wat te melden heeft, een immense knal van een plafond vol C4 dat ook mee wilde doen en een hysterisch gegiechel van Skype - 8 man met één knal.

/me likes smoke on Metro. >:)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ravager73 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 10:57:
Net twee dramatische potjes gehad (wij n00bs tegen teams vol ervaren gasten), maar heb niets van doubleXP gemerkt. Ook niet bij de "eindafrekening". Is het alleen voor premium spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:12
Okasha schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 12:25:
[...]

Net twee dramatische potjes gehad (wij n00bs tegen teams vol ervaren gasten), maar heb niets van doubleXP gemerkt. Ook niet bij de "eindafrekening". Is het alleen voor premium spelers?
Dat is inderdaad enkel voor premium spelers.

Hoe de dubbele xp berekend wordt is mij eigenlijk ook nog een raadsel, het is altijd een mooi afgerond getal terwijl ik toch niet altijd een mooi afgeronde score behaal. En dan nog klopt het niet ookal zouden ze afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand bekend met de [TMC] server? Leuke HC no sniper server, maar door de intens slechte admins, ben ik opzoek naar een soortgelijke server. Dus wel HC en geen sniper allowed?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Net gespeeld met de suppresor op m'n AEK ipv HB/Foregrip (weet het niet meer) en damn wat ben je dan zwak. Ik verloor echt veel meer 1 op 1 fights dan normaal. Op afstand is het ook niet al te best.

E: En die multiplier is inderdaad meer een randomizer. 10000 + 200, nou wat een multiplier.

[ Voor 19% gewijzigd door Paws op 05-01-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Paws schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 15:26:
Net gespeeld met de suppresor op m'n AEK ipv HB/Foregrip (weet het niet meer) en damn wat ben je dan zwak. Ik verloor echt veel meer 1 op 1 fights dan normaal. Op afstand is het ook niet al te best.

E: En die multiplier is inderdaad meer een randomizer. 10000 + 200, nou wat een multiplier.
Je krijgt daarna als het goed is nog "additional points' daar zit ook een deel van de 2x exp bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double xp is helemaal niet random er zit wel degelijk een systeem achter.

Eerst wordt alle experience die je het potje hebt gehaald verdubbeld, dit gebeurt eigenlijk al tijdens het spelen.

Bijvoorbeeld: Je hebt als assault 7 mensen gekilled in een verloren potje conquest en toevallig net daarmee je laatste assault rifle ribbon voor de medal gehaald. Normaal gesproken leveren de kills je 700 xp op, tijdens double xp is dat dus 1400. Aan het einde van de ronde worden vervolgens je awards ook nog eens verdubbeld. Oftewel: 200 xp voor de assault rifle ribbon + 10.000 voor de medal + 200 van de conquest ribbon = 10.400. Maar zoals al gezegd worden ook je awards verdubbeld dus wordt dat 20.800

Zoals admiral snipe hierboven al aangeeft, komt dan de 'class xp' die je tijdens het potje al verdubbeld had gekregen, er als additional points bij te staan zodat je kan zien hoeveel xp je in totaal in het potje gehaald hebt.

(En alle awards tellen dus mee zowel service stars, ribbons, medals, etc etc,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders die hier veel M320-buckshot gebruikt?
Ik zet het vaak op m'n AKM of G3, en je wint er vaak 1 vs 1 close-range ontmoetingen mee. Vooral als de ander de AEK of de M16A3 heeft.

Tevens hoge kans op double kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:58:
[...]

Ook even offtopic: Ben je nog van plan om een BF3 montage te maken??
Heb die BC2 montage weer een keer gezien en ik kreeg gelijk zin om met C4 te gooien, jammer dat dat niet meer kan in BF3...! ;(
Ik ben sinds een half jaartje weer een beetje aan het spelen, maar heb helaas niet heel veel tijd. Ook is het zwaar voor mn pc om te filmen op goede kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pfrt, soms is BF3 echt random.
Ping 300 op een server, geen lag en super leuke game gehad.
Ping 26 op een andere server, geen lag maar élke keer dood zonder nog maar terug te kunnen schieten.
(You know, health van 100% naar 0% in 1 keer, t was scavenger dus veel mensen met prut wapens)

BF3, where's your logic :')

[ Voor 17% gewijzigd door Mavamaarten op 05-01-2013 16:50 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:49:
Pfrt, soms is BF3 echt random.
Ping 300 op een server, geen lag en super leuke game gehad.
Ping 26 op een andere server, geen lag maar élke keer dood zonder nog maar terug te kunnen schieten.
(You know, health van 100% naar 0% in 1 keer, t was scavenger dus veel mensen met prut wapens)

BF3, where's your logic :')
DICE logic. oOo
Ik moet me nu echt inhouden om geen meme te posten. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
ronalddus schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:46:
[...]

Ik ben sinds een half jaartje weer een beetje aan het spelen, maar heb helaas niet heel veel tijd. Ook is het zwaar voor mn pc om te filmen op goede kwaliteit
Hmm okee, vond het wel een leuk filmpje dus ik vroeg me af of er een vervolg zou komen. :)
Mijn PC trekt het ook niet echt om in goede kwaliteit te kunnen filmen en tegelijkertijd soepele gameplay op het scherm te toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

arg continu een server time-out hier :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
DanielWW2 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:52:
[...]

DICE logic. oOo
Ik moet me nu echt inhouden om geen meme te posten. :+
DICE logic? Speel je alleen Battlefield ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
fynrd1 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:02:
arg continu een server time-out hier :-(
Ligt het weer plat??
Ik moet ook weer opnieuw m'n inloggegevens invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ook, maar is nu wel een level aan het laden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
K*t Origin werkt ook weer eens niet mee.
Onbekende *** fout en daarna kom ik in offline mode.
Na het afsluiten van Origin kan ik weer alles invullen. *****

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:41
En het is weer zover.. Zucht

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
battlelog ligt er nou ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
Ik zit momenteel gewoon in een volle 64p conquest server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bij laden hij gewoon een server.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino86
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-12-2022
Bij mij ook de onbekende fout. Ze zijn weer lekker bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij doet ie het gewoon hoor lekker double xp binnen harken oh nee wacht ik ben al lvl 100 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
En er lijkt weer leven in te zitten :).

Edit: Ofniet..

[ Voor 18% gewijzigd door wesleytjuh op 05-01-2013 19:29 ]

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 09:20
Ik meende even dat het aan m'n PC bak lag maar ik ben niet de enige hier,jammer..........net de zaterdag avond :(

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:46:
[...]

Ligt het weer plat??
Ik moet ook weer opnieuw m'n inloggegevens invullen...
En ik zat de hele tijd op upc te fitten, blijkt het gewoon origin te zijn.. kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androxia
  • Laatst online: 29-09 09:34
En hij doet het weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fern schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:05:
Ik meende even dat het aan m'n PC bak lag maar ik ben niet de enige hier,jammer..........net de zaterdag avond :(
Zo te zien heb je een hekel aan Origin dus start lekker Steam op en ga online knallen in CS:GO *O* Krijg je nog gratis de "Ik wil geen blauw in de game" filter bij oOo

:+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:10:
Double xp is helemaal niet random er zit wel degelijk een systeem achter.

Eerst wordt alle experience die je het potje hebt gehaald verdubbeld, dit gebeurt eigenlijk al tijdens het spelen.

Bijvoorbeeld: Je hebt als assault 7 mensen gekilled in een verloren potje conquest en toevallig net daarmee je laatste assault rifle ribbon voor de medal gehaald. Normaal gesproken leveren de kills je 700 xp op, tijdens double xp is dat dus 1400. Aan het einde van de ronde worden vervolgens je awards ook nog eens verdubbeld. Oftewel: 200 xp voor de assault rifle ribbon + 10.000 voor de medal + 200 van de conquest ribbon = 10.400. Maar zoals al gezegd worden ook je awards verdubbeld dus wordt dat 20.800

Zoals admiral snipe hierboven al aangeeft, komt dan de 'class xp' die je tijdens het potje al verdubbeld had gekregen, er als additional points bij te staan zodat je kan zien hoeveel xp je in totaal in het potje gehaald hebt.

(En alle awards tellen dus mee zowel service stars, ribbons, medals, etc etc,)
Dit is pertinent onwaar. Vanavond meerdere rondjes gespeeld en niet één keer was de multiplier en eventuele additional points ook maar in enige vorm van verhouding met de score. Geweldige ronde met 23000 punten? multiplier van 3000 en zakgeld. Prutronde op Metro? multiplier gooit er nog even 17000 punten bij, bovenop de 2300 die we tijdens het gespawnraped worden hadden weten te vergaren.

Die bonuspunten zijn random. Daar is écht geen touw aan vast te knopen wat dat ding wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 02:06:
[...]

Dit is pertinent onwaar. Vanavond meerdere rondjes gespeeld en niet één keer was de multiplier en eventuele additional points ook maar in enige vorm van verhouding met de score. Geweldige ronde met 23000 punten? multiplier van 3000 en zakgeld. Prutronde op Metro? multiplier gooit er nog even 17000 punten bij, bovenop de 2300 die we tijdens het gespawnraped worden hadden weten te vergaren.

Die bonuspunten zijn random. Daar is écht geen touw aan vast te knopen wat dat ding wil.
Ja hoor dus ik loop hier een beetje onzin te verkondigen? Toegegeven wat ik zei over die additional points klopt niet helemaal maar dat terzijde. Of je een goed potje of slecht potje hebt gehad doet er eigenlijk helemaal niet toe, het gaat er om hoeveel xp je gekregen hebt en hoeveel awards je gehaald hebt, Heb je in een slecht potje een medal gehaald, dan kan je best meer experience in totaal krijgen dan in een goed potje waar je geen medal gehaald hebt. Kijk als je het zogenaamd beter weet of als je te dom bent om te begrijpen hoe het systeem in elkaar zit PRIMA! maar ga a.u.b. niet lopen verkondigen dat ik hier maar wat leugens zit te verspreiden.

Hier wordt het door dice zelf uitgelegd http://battlelog.battlefi...view/2832654348031400616/

Ik speel het spel al lang genoeg en het werkt gewoon precies zoals eerder al is uitgelegd. Laten we eerlijk wezen je gelooft toch niet daadwerkelijk dat er niet een bepaald systeem achter zit? Kom op zeg we leven in 2013 hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 02:16:
[...]
Kijk als je het zogenaamd beter weet of als je te dom bent om te begrijpen hoe het systeem in elkaar zit PRIMA! maar ga a.u.b. niet lopen verkondigen dat ik hier maar wat leugens zit te verspreiden.
Je zal zelf wel erg dom zijn als je zo aggro reageert, of wellicht erg dronken om dat tijdstip, maar even ter illustratie:
Ik join een game, spawn, en de game is voorbij. Ik krijg 200 punten voor de "conquest"-meegedaan ribbon en 18000+ punten van de multiplier. Geen medal, geen awards, één ribbon, geen schot gelost. Leg jij effe uit waar die 18K vandaan komt?
Hier wordt het door dice zelf uitgelegd http://battlelog.battlefi...view/2832654348031400616/

Ik speel het spel al lang genoeg en het werkt gewoon precies zoals eerder al is uitgelegd. Laten we eerlijk wezen je gelooft toch niet daadwerkelijk dat er niet een bepaald systeem achter zit? Kom op zeg we leven in 2013 hoor.
Wat er in dat topic staat is lief en leuk en komt op geen enkel moment terug in mijn spelervaring.
Je gelooft blind dat DICE een foutloos systeem afgeleverd hebt, dat is leuk voor je, maar mijn ervaring, en die van veel mensen met wie ik speel, is dat de randomizer je gewoon random punten toekent aan het einde van de ronde. En ik ben echt een heel stuk intelligenter dan jij schijnt te denken want ik snap best hoe het volgens DICE werkt - maar het wérkt gewoon niet zo.

OVerigens, gisteren was een mooi voorbeeld. In alle rondes dat ik hogere score had dan mijn medespeler had hij aan het einde van de ronde veel meer totale score. Als de door z1nth0 gepostte formule zou kloppen dan moest dat niet kunnen: als ik MVP1 ben en hij niet eens MVP3 en hij eindigt de ronde met de helft meer punten dan ik terwijl we beide geen star en geen medal hadden...
nou goed, jij gelooft dat niet (misschien secret medals die je niet kunt zien en alleen tellen voor je score?) dus je zal mij wel weer dom gaan noemen en meer onzin verkondigen over dat het wel werkt.
/me gaan z'n m16a3 vol spelen, dan kan easy-mode uit en de M60 weer ingezet worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 09:31

wontcachme

You catch me? No you wont

Mijn ervaring ligt toch meer in de lijn van Knetter. Gisteren een *** potje waar ik nog niet eens de zijkant van een schuur kon raken. Verloren + 1kill gemaakt en 10x gedood. Kreeg iets van 1000xp via awards+kills/damage/revives en de multiplier kwam op 15000 8)7

Potje later was ik MVP2, meeste kills van het team, meeste XP van het team en rondje gewonnen (iets van 20 kills, 16 deaths, veel revives en health) en krijg een multiplier van 600 |:( |:(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Iemand nog een goede tip voor een premium key? Ben vorige maand over gestapt van PS3 naar PC, en baalde ervan dat ik er weer zoveel voor moest betalen, dus heb het "kale" pakket gekocht voor 30 euro (onlinekeystore) om te kijken of PC beviel. Nu bevalt het en kost een premium expansie 50 euro in de shop, op andere plekken 30 euro oid. Hoor graag of jullie nog goede tips hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 15:32

beuker19

Killerbeuker is so OP

wontcachme schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:35:
Mijn ervaring ligt toch meer in de lijn van Knetter. Gisteren een *** potje waar ik nog niet eens de zijkant van een schuur kon raken. Verloren + 1kill gemaakt en 10x gedood. Kreeg iets van 1000xp via awards+kills/damage/revives en de multiplier kwam op 15000 8)7

Potje later was ik MVP2, meeste kills van het team, meeste XP van het team en rondje gewonnen (iets van 20 kills, 16 deaths, veel revives en health) en krijg een multiplier van 600 |:( |:(
Nou ik heb daar nog nooit last van gehad het enige wat nog wel een gebeurd is dat je de punten van een service star een ronde of 2 later krijgt dus bijv. in een potje ziba tower +20000 voor een mtb service star :P
Maar ik heb altijd direct mijn punten verdubbeld en de additional score is alleen het dubble van je awards.
Maar ik denk dat knetter zijn naam eer aan doed en is wat minder moet zeiken om het zeiken en ff ziijn battlereports moet posten als bewijs want ik geloof er niets van :)

Edit: Als je een class/vehicles service star haalt telt hij maar tot de benodigde punten en de rest krijg je ook als additional points

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 06-01-2013 11:33 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 13:10
Dit is quality :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
:D :D :D !

[ Voor 17% gewijzigd door wesleytjuh op 06-01-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 29-09 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Nice shorts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

:D :D :D Briljant!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druk maken om Double XP...Ze hadden deze game beter bugfield kunnen noemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:24:
[...]

Je zal zelf wel erg dom zijn als je zo aggro reageert, of wellicht erg dronken om dat tijdstip, maar even ter illustratie:
Ik join een game, spawn, en de game is voorbij. Ik krijg 200 punten voor de "conquest"-meegedaan ribbon en 18000+ punten van de multiplier. Geen medal, geen awards, één ribbon, geen schot gelost. Leg jij effe uit waar die 18K vandaan komt?

[...]

Wat er in dat topic staat is lief en leuk en komt op geen enkel moment terug in mijn spelervaring.
Je gelooft blind dat DICE een foutloos systeem afgeleverd hebt, dat is leuk voor je, maar mijn ervaring, en die van veel mensen met wie ik speel, is dat de randomizer je gewoon random punten toekent aan het einde van de ronde. En ik ben echt een heel stuk intelligenter dan jij schijnt te denken want ik snap best hoe het volgens DICE werkt - maar het wérkt gewoon niet zo.

OVerigens, gisteren was een mooi voorbeeld. In alle rondes dat ik hogere score had dan mijn medespeler had hij aan het einde van de ronde veel meer totale score. Als de door z1nth0 gepostte formule zou kloppen dan moest dat niet kunnen: als ik MVP1 ben en hij niet eens MVP3 en hij eindigt de ronde met de helft meer punten dan ik terwijl we beide geen star en geen medal hadden...
nou goed, jij gelooft dat niet (misschien secret medals die je niet kunt zien en alleen tellen voor je score?) dus je zal mij wel weer dom gaan noemen en meer onzin verkondigen over dat het wel werkt.
/me gaan z'n m16a3 vol spelen, dan kan easy-mode uit en de M60 weer ingezet worden.
Wat doet het er toe om welk tijdstip ik ergens op reageer. Ik post in dit topic wel wat vaker wat en probeer daarmee over het algemeen wat toe te voegen aan de discussie. Meestal wordt daar niet op gereageerd, nu wordt er wel een keer op gereageerd en word ik door jouw woordkeuze (met je pertinent onwaar) voor leugenaar uitgemaakt. Ja dat levert op een gegeven moment best wel wat irritatie / agressie op. Ik geef je de link van iemand van DICE zelf die het ook nog eens haarfijn uitlegt maar je blijft maar volhouden dat het onzin is?

Sorry hoor die zweden doen misschien rare dingen en het systeem is enigszins omslachtig (en ja ik heb ook wel eens gehad dat de experience van een net gehaalde service star pas in het volgende potje erbij kwam) maar gewoon maar een beetje random xp weggeven doen ze heus niet.

Grappig overigens ook dat je jouw ervaring dan maar direct als feit gebruikt, maar goed joh blijf maar lekker volhouden dat je gelijk hebt, maak je vast veel vrienden mee.

En om even leuk af te sluiten door over jezelf in de derde persoon te gaan zitten posten: Skoftebok is wel klaar met Knettergek en reageert daarom in het vervolg ook niet weer op zijn posts hier.
beuker19 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:30:
[...]

Nou ik heb daar nog nooit last van gehad het enige wat nog wel een gebeurd is dat je de punten van een service star een ronde of 2 later krijgt dus bijv. in een potje ziba tower +20000 voor een mtb service star :P
Maar ik heb altijd direct mijn punten verdubbeld en de additional score is alleen het dubble van je awards.
Maar ik denk dat knetter zijn naam eer aan doed en is wat minder moet zeiken om het zeiken en ff ziijn battlereports moet posten als bewijs want ik geloof er niets van :)

Edit: Als je een class/vehicles service star haalt telt hij maar tot de benodigde punten en de rest krijg je ook als additional points
I could not agree with you more

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:20:
[...]
Meestal wordt daar niet op gereageerd, nu wordt er wel een keer op gereageerd en word ik door jouw woordkeuze (met je pertinent onwaar) voor leugenaar uitgemaakt. Ja dat levert op een gegeven moment best wel wat irritatie / agressie op.
Maak je niet druk, dat is deze game niet waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:00:
[...]

Maak je niet druk, dat is deze game niet waard. ;)
Ik maak me ook helemaal niet druk om het spel. En tsja dat er bugs in zitten dat zal ik niet ontkennen, maar als je nagaat hoeveel content er inmiddels wel niet inzit dan vind ik het nog reuze meevallen. Het ging mij er meer om dat ik hier wel vaker een poging doe wat aan de discussie toe te voegen en dat daar meestal gewoon niet op gereageert wordt. Nu kan ik dat niemand verplichten maar als je dan vervolgens zulke reacties krijgt ja that pisses me off to be honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44

Ook van clintbeastwood :)

[ Voor 10% gewijzigd door pannekoek141 op 06-01-2013 16:15 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:21
Net aan het spelen op een conquest domination server uit duitsland. Was al 10 min bezig wordt ik opeens door een admin gekicked. Had geen serverrules overtreden dat wist ik zeker. Zie ik de reden staan " german server, choose a server in your own country " |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:23:
Net aan het spelen op een conquest domination server uit duitsland. Was al 10 min bezig wordt ik opeens door een admin gekicked. Had geen serverrules overtreden dat wist ik zeker. Zie ik de reden staan " german server, choose a server in your own country " |:(
Standaard melding als je ping te hoog wordt.
mijn ping is vandaag niet normaal te krijgen (klote xs4all en ADSL)
vanaf nu gaat me ping van 20 van 300 pff.

ik zat gisteren op een Conquest domination server, met in de titel No Rules en toch werd ik gekicked :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:21
Pykow schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:31:
[...]

Standaard melding als je ping te hoog wordt.
mijn ping is vandaag niet normaal te krijgen (klote xs4all en ADSL)
vanaf nu gaat me ping van 20 van 300 pff.

ik zat gisteren op een Conquest domination server, met in de titel No Rules en toch werd ik gekicked :S
ik had een ping van tussen de 10 en 40 meestal rond de 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Zo... Eindelijk de Semper Fidelis golden dogtag binnen voor de jets :)

Nu maar eens bepalen waar ik me vervolgens in wil gaan specialiseren... Tanks, maybe... Mss wel MAA om die jetpilots het leven zuur te maken >:)

Anyway: AlphaW0lph is happy :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:52:

[video]

Nu maar eens bepalen waar ik me vervolgens in wil gaan specialiseren... Tanks, maybe... Mss wel MAA om die jetpilots het leven zuur te maken >:)

Gratz man, lekker bezig! Vlieg je dan gewoon met toetsenbord of gebruikt je joystick / gamepad of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Netjes!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Skybullet schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:23:
Server draait een script die kijkt uit welk land je komt, normaal wordt je meteen gekicked als je uit een ander land komt dan de server maar blijkbaar checkt dit script niet continu.
Sommige servers draaien hem om high pingers tegen te gaan en sommigen draaien hem om alleen met land genoten te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:00:
[...]

Gratz man, lekker bezig! Vlieg je dan gewoon met toetsenbord of gebruikt je joystick / gamepad of iets dergelijks?
Tnx Speedyjules07 en Skoftebok! Ik heb altijd een joystick en gameboard gebruikt. Een Thrustmaster T16000 joystick en een CyberSnipa gameboard om A en S te controllen aangezien de joystick niet lekker naast mijn toetsenbord paste. Maar ik heb inderdaad ook al zitten denken om vanaf nu vliegen met muis en tobo onder de knie te krijgen. Voordeel is het preciezer richten...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
l0n3w012ph schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:52:

[video]

Gratz, dan zijn aardig wat jet uurtjes als ik je battlelog mag geloven! :+

~edit: Heb zonet weer aardig wat hackusations over me heen gekregen toen ik op Markaz speelde.
Zelfs een aantal spelers in m'n eigen team begonnen erover dat ik zou hacken en dat ze me gingen reporten.
In plaats van dat de tegenstander ook maar een klein beetje moeite doet om de LB van hun tegenpartij neer te halen leek het hen een beter idee om spawnbeacons op daken te zetten, in heli's te spawnen om vervolgens zonder om zich heen te kijken wat rond te vliegen en om de chat te spammen met scheldwoorden en dreigementen.

[ Voor 33% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-01-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 13:10
Knap hoor ;)
Pagina: 1 ... 151 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.