Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

aouwe schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:49:
Ik ben helemaal afgeknapt op BF3. Teveel cheaters en teamkillers. Dit spel wordt ook helemaal kapotgemaakt door de jets die in 1 pass alles en iedereen vernielen of killen. Daar kan je je helemaal niet tegen verdedigen. Veel te veel onmogelijke kills van snipers die dwars door muren heenschieten of om een hoek kunnen schieten. Pas geleden nog een keer geprobeerd, je schiet een hele clip leeg, ze draaien zich om en je bent met 1 schot dood. Ik ben er helemaal klaar mee.
Aouwe,... rustig jonge... als die recons je niet killen ga je wel dood aan een hartaanval.... weet niet of het je bedoeling is om een reactie te ontlokken of gewoon te klagen, maar...ik kan mijn post van een tijdje terug wel herhalen. Andere hebben het er hier ook vaak genoeg over gehad. Conclusie: het ligt meestal niet, of bijna nooit aan BF3...

Wat heb je al geprobeerd om van je 'klachten' af te komen? Betrouwbare servers (GoT, ANR, OldMen Gaming, DeG etc.)? Servers in Nederland of elders? Let je op je Ping? Heb je Punkbuster enabled? Speel je hardcore? "Magdumpen" (je clip in één keer leegschieten) is niet de meest geschikte manier om iemand neer te halen. Welke 'network smoothing factor' heb je ingesteld? Speel je alleen of samen (tegen jets)? Al eens op mappen/ game modes gespeeld waarin er geen Jets zitten?

Kortom,... genoeg factoren die je zelf kunt beïnvloeden. Speel er eens mee en kijk of je belevenis van BF3 wat verbetert.

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Een tijd geleden had ik zelf dat ik enorm vaak doodging en het vaak maar niet wilde lukken. Maar als ik de scores van de afgelopen paar dagen bekijk :) Had een 'Recon tutorial' beken op de video site van Alienware. Veel van geleerd en nu ben ik een flinke meerwaarde voor het team en behaal toch steeds leuke scores.

@dirtysanchez, thanks voor die servers te noemen :) Staan in favorieten nu.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:27:
Mortar is gewoon geen one shot kill, maar wanneer iemand al damaged is kan je hem er wel mee killen. Het grote voordeel van een mortar is dat op veel mappen enkel andere mortars een gevaar vormen. Dan kan je nog het beste op rush mappen spelen, dan zit je vaak helemaal veilig.
2 mortars die op hetzelfde schieten doet wonderen :) Ik probeer, als ik mortar heb, altijd te schieten op de rode driehoekjes die ''zicht'' hebben op de blauwe driehoekjes van mijn team. Grote kans dat ze minder beweeglijk zijn en/of schieten en/of al dmg hebben.

T heeft vaak niet zoveel zin om op bewegende driehoekjes te schieten, zelfs als je lead heeft dat weinig effect.
Wel jammer trouwens dat de bug eruit gehaald is waarbij je naast de gewone mortar-shell meteen de smoke-shell kon vuren. Dus 1 shell per 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:11
aouwe schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:49:
Ik ben helemaal afgeknapt op BF3. Teveel cheaters en teamkillers. Dit spel wordt ook helemaal kapotgemaakt door de jets die in 1 pass alles en iedereen vernielen of killen. Daar kan je je helemaal niet tegen verdedigen. Veel te veel onmogelijke kills van snipers die dwars door muren heenschieten of om een hoek kunnen schieten. Pas geleden nog een keer geprobeerd, je schiet een hele clip leeg, ze draaien zich om en je bent met 1 schot dood. Ik ben er helemaal klaar mee.
Haha ik weet echt niet op welke servers jij speelt maar ik ben al maanden geen cheater tegen gekomen op de servers waar ik speel. Jets maken de game niet kapot. Leer vliegen. Volgens mij burst je ook niet met je wapen. Volgens mij kan jij beter CoD spelen.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Haha, die is goed. Was ik er zelf maar opgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moest die LSAT mortar kills nog doen en toen zag ik dat ik op 145 van de 150 zat en aangezien het 2XP is dacht ik, geef mij maar die 20.000 puntjes. :+

Het is wel behoorlijk irritant om te doen omdat one hit kills zeer zeldzaam zijn. Ik heb het idee dat als je een direct impact maakt je een OHK krijgt, anders is het 40% damage wat voor geen meter opschiet. Verder deed ik het ook wel op een eikel manier. Gewoon Rush als defender en als het attacker team gespawntrapped worden de mortier loslaten op de snipertjes. Die zijn vaak te dom om door te hebben dat er een mortier op hun schiet en blijven gewoon liggen. :P

En waarom Rush defender, omdat de attackers geen mortier kunnen opstellen in hun spawn. >:)
Gekke Belg. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:47

beuker19

Killerbeuker is so OP

DanielWW2 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:34:
[...]

Ik moest die LSAT mortar kills nog doen en toen zag ik dat ik op 145 van de 150 zat en aangezien het 2XP is dacht ik, geef mij maar die 20.000 puntjes. :+

Het is wel behoorlijk irritant om te doen omdat one hit kills zeer zeldzaam zijn. Ik heb het idee dat als je een direct impact maakt je een OHK krijgt, anders is het 40% damage wat voor geen meter opschiet. Verder deed ik het ook wel op een eikel manier. Gewoon Rush als defender en als het attacker team gespawntrapped worden de mortier loslaten op de snipertjes. Die zijn vaak te dom om door te hebben dat er een mortier op hun schiet en blijven gewoon liggen. :P

En waarom Rush defender, omdat de attackers geen mortier kunnen opstellen in hun spawn. >:)

[...]

Gekke Belg. :D
heheheh heb hem net gehaald op een potje seine waar weer gebaseraped werd

http://battlelog.battlefi...how/52290764/1/176614903/

moest nog 22 kills >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:20
In Epicenter Conquest wil ik nog wel overschakelen naar mortar wanneer A zwaar onder vuur ligt vanuit D via de bovenkant. Ik bedoel wanneer ze al achter de dubbel gestapelde container staan en vanuit de weg en om de hoek van het gebouw de nieuwe aanvoer van defenders vanuit het spawnpoint al aardig kunnen tegenhouden.

Het kan dan zeker de moeite lonen de mortar te gebruiken om het de aanvallers van A achter die container, gebouw en op de weg erg lastig te maken. Je moet vanuit je spawpoint wel eerst een stuk naar B/C lopen om je mortar te kunnen plaatsen zodat je ook bereik hebt natuurlijk.

Op dezelfde manier kun je met de mortar het vanuit E de snipers bij C/B een stuk lastiger maken en je teammates de oversteek nog eens wagen.

Een groot punt van verbetering is wat mij betreft dat de mortar niet in een spawngebied zou moeten kunnen schieten als baserape wanneer alle vlaggen zijn ingenomen. Het is achterlijk hoe je op sommige maps door 4-5 mortars wordt gespamd terwijl je vanuit je spawn geen mortars kunt plaatsen om terug te schieten. Het zou wat mij betreft zo mogen zijn dat wanneer alle vlaggen zijn ingenomen, de partij met alle vlaggen geen mortars meer kan plaatsen terwijl de partij zonder vlaggen deze in zijn eigen spawn kan plaatsen net zolang tot ze weer een vlag innemen. Daarna weer de gebruikelijke regels.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:55

C0nscious

Mysteryman.

Op Amazon.com is Premium 20 (25$) of 15 euro (20$) (laatste met Amazon EA bon wanneer je eerder een game had aangeschaft). Vereist wel een willekeurig Billing adress in de VS, verder geen restricties (hier al geactiveerd in Origin).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

C0nscious schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:39:

Vereist wel een willekeurig Billing adress in de VS, verder geen restricties (hier al geactiveerd in Origin).
Barack Obama
Whitehouse
Washington D.C.

8)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Wat ik wel apart vind is dat ik met een aantal kits dingen unlock als ik het volgende level bereik die ik al heb. Dus bijv. bij Support staat er nu de Claymore aan te komen, maar die heb ik dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:55

C0nscious

Mysteryman.

bvk schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:09:
[...]

Barack Obama
Whitehouse
Washington D.C.

8)
Doen! Kan makkelijk 8)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paws schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:35:
Wat ik wel apart vind is dat ik met een aantal kits dingen unlock als ik het volgende level bereik die ik al heb. Dus bijv. bij Support staat er nu de Claymore aan te komen, maar die heb ik dus al.
Battlelog ligt altijd achter bij de game.
Na een potje gewoon even F5 en dan klopt het weer. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
DanielWW2 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:51:
[...]

Battlelog ligt altijd achter bij de game.
Na een potje gewoon even F5 en dan klopt het weer. ;)
Dat krijg ik ingame te zien hoor, na een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer eens een spannende pot gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik had alles behalve een spannende pot vanmiddag....
http://battlelog.battlefi...how/52290679/1/188132532/

Welgeteld 5 man, inclusief mijzelf, hadden een positieve k/d ratio. Ondanks dat ik recon was zat ik vaak genoeg verder naar voren dan de rest van mijn team... Pas zeer laat in de game gingen wat mensen aanvallen om de comstations op te blazen, eentje is opgeblazen en de andere is een poging tot gedaan...
Kreeg ook complimenten van de tegenstander met een kill die ik maakte :p hij probeerde mij een beetje te trollen en te ontkomen maar ik had al zoiets in de gaten dus dat lukte hem niet :P.

Ik vraag mij trouwens af... hoe kan iemand een accuracy van 102% behalen in een game??

Guns_For_Me
Accuracy
102%

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal kan dat wel met een shotgun maar hij heeft 15 kills waarvan 10 met de AEK, 1 met de Humvee en dan nog minstens 1 met de QBB-95. Dan zou het moeten zijn dat hij constant door mensen heen schiet, veel mensen licht raakt met granaten of iets anders met splash damage heeft.
Maar een duidelijke verklaring heb ik niet zo snel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
wsLy schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:05:
Welgeteld 5 man, inclusief mijzelf, hadden een positieve k/d ratio. Ondanks dat ik recon was zat ik vaak genoeg verder naar voren dan de rest van mijn team... Pas zeer laat in de game gingen wat mensen aanvallen om de comstations op te blazen, eentje is opgeblazen en de andere is een poging tot gedaan...
Kreeg ook complimenten van de tegenstander met een kill die ik maakte :p hij probeerde mij een beetje te trollen en te ontkomen maar ik had al zoiets in de gaten dus dat lukte hem niet :P.
En dan te bedenken, dat je juist als recon achter moet blijven om mensen te spotten, of om moet lopen en verkennen en niet je sniper als semi-automatisch assault geweer (zou) moeten gebruiken. De recon is eer niet om veel kills te maken, maar dat is achterhaald in dit spelletje overigens.

Maar goed, in Damavand peak met Rush, zou je zoiezo niet met te veel snipers moeten gaan zitten, zeker niet als aanvaller. Dat is helemaal niet rendabel.

Ik ben bovendien bienieuwd hoeveel mcoms je vernietigd hebt, of geprobeerd te armen of te coveren. Dat is veel belangrijker dan een "positieve KDR" in rush.

En ja, als meerdere mensen achterin wachten, dan vind ik Damavand peak meestal ook wel saai ;) . Het heet niet voor niets Rush!

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rush met veel snipers is sowieso een ramp aangezien negen van de tien snipers niet fatsoenlijk kunnen snipen en niet fatsoenlijk een aanvallend team kunnen ondersteunen. Mensen die in zo'n map gaan snipen verpesten het eigenlijk voor de rest.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skydream schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:18:
[...]
En dan te bedenken, dat je juist als recon achter moet blijven om mensen te spotten, of om moet lopen en verkennen en niet je sniper als semi-automatisch assault geweer (zou) moeten gebruiken. De recon is eer niet om veel kills te maken, maar dat is achterhaald in dit spelletje overigens.
Dit mag je mij toch eens uitleggen, ik zie de rol van de recon echt heel anders. Indien je spot met een MAV ben ik het helemaal met je eens, daar verwacht ik je niet op de front-linie, maar de TUGS moet al behoorlijk naar voren, juist om de voorste positie te verdedigen en dat die jongens daar niet onverwacht in de rug worden aangevallen.

Verkennen is nergens voor nodig als het goed is, iedereen kent de map hopelijk en iedereen loopt 27/7 als een bezetene op Q te rammen, ongeacht je klasse. Als sniper zie je niets meer, sterker nog waarschijnlijk minder, dan jongens aan de frontlinie en spot je dus niets meer of minder.

Van een recon/sniper (als je niet met pdw en beacon speelt), verwacht ik juist maar een ding: KILLS en veel ook. Het moet voor de vijand onmogelijk zijn om veilig open veld over te steken, onmogelijk om veilig te reviven, onmogelijk om de bipod uit te klappen en ze mogen niet de favo camp *kuch* snipe spots achterin betrekken. Maar dit kan alleen als je daadwerkelijk zicht hebt op de vijand of op de key posities die je wilt verdedigen/aanvallen en niet zoals 90% van de 'snipers' lijken te spelen: veilig achterin de eigen spawn, in een struikje, achter een boom, onder een rots, omringd door zandzakken en half begraven om daar de rest van de ronde niet meer dan een meter heen en weer te buikschuiven.

Plus, speel aub niet met een 8x of 12x scope als je targets binnen de 150 meter zijn, door de scope glare ben je kansloos tegen iemand die weet wat ie doet met een assault rifle.

Naar mijn inziens zijn het meestal de extreem belabberde snipers die de rush maps verliezen, echt levensgevaarlijke snipers zijn zeldzaam.

edit: lol Tsurany, jij weet dat toch altijd net met wat minder woorden te verwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar jouw uitleg is wel veel mooier! Alleen een kleine kanttekening, het hele idee van bepaalde zaken onmogelijk maken werkt enkel als je goed kan schieten. Het heeft geen zin als je alles mis schiet. Ik ren zo vaak tussen de sniper kogels door, de meesten raken gewoon geen moving targets, en zeker geen twee keer waardoor je vrijwel altijd weg komt. In de Aftermath mappen zijn snipers geen enkel probleem, ga maar lekker roofcampen daar, ik ben toch snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:05:
[...]

Dit mag je mij toch eens uitleggen, ik zie de rol van de recon echt heel anders. Indien je spot met een MAV ben ik het helemaal met je eens, daar verwacht ik je niet op de front-linie, maar de TUGS moet al behoorlijk naar voren, juist om de voorste positie te verdedigen en dat die jongens daar niet onverwacht in de rug worden aangevallen.

Verkennen is nergens voor nodig als het goed is, iedereen kent de map hopelijk en iedereen loopt 27/7 als een bezetene op Q te rammen, ongeacht je klasse. Als sniper zie je niets meer, sterker nog waarschijnlijk minder, dan jongens aan de frontlinie en spot je dus niets meer of minder.

Van een recon/sniper (als je niet met pdw en beacon speelt), verwacht ik juist maar een ding: KILLS en veel ook. Het moet voor de vijand onmogelijk zijn om veilig open veld over te steken, onmogelijk om veilig te reviven, onmogelijk om de bipod uit te klappen en ze mogen niet de favo camp *kuch* snipe spots achterin betrekken. Maar dit kan alleen als je daadwerkelijk zicht hebt op de vijand of op de key posities die je wilt verdedigen/aanvallen en niet zoals 90% van de 'snipers' lijken te spelen: veilig achterin de eigen spawn, in een struikje, achter een boom, onder een rots, omringd door zandzakken en half begraven om daar de rest van de ronde niet meer dan een meter heen en weer te buikschuiven.

Plus, speel aub niet met een 8x of 12x scope als je targets binnen de 150 meter zijn, door de scope glare ben je kansloos tegen iemand die weet wat ie doet met een assault rifle.

Naar mijn inziens zijn het meestal de extreem belabberde snipers die de rush maps verliezen, echt levensgevaarlijke snipers zijn zeldzaam.

edit: lol Tsurany, jij weet dat toch altijd net met wat minder woorden te verwoorden. :)
Ik doelde ook niet op het "snipen" in battlefield, wat ik soms ervaar als helemaal niet snipen. Die Tugs, is meer eigen dekking dan voor anderen. Nee, ik vind de sniper in battlefield achterhaald, vandaar die noot naar snipergeweren als semi-automatische assault rifles.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

hmm net ff lekker op metro only server met de LVG spelen krijg je dit
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nlksJ.png

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

DanielWW2 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:34:
[...]

[...]
Daniel, WTF?!?!? Ben nou niet echt een BF3 noob, maar worden je XP's van Medals ook verdubbeld of alleen je game scores??? Als dat zo is, heb ik er nog wel een paar die ik effe over de streep kan trekken! :9~

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Die worden idd ook verdubbeld, heb er ff extra op gelet vanavond :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IlIlIlIlIl schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:37:
hmm net ff lekker op metro only server met de LVG spelen krijg je dit
[afbeelding]
Zulke servers zijn bloed irritant. wat zijn nou 10 kills in 1 leven en vooral in metro kan je makkelijk 10 kills maken.
Gisteren was ik goed bezig op een metro server, alleen het was no explosive. krijg je eerst een waarschuwing en daarna krijg je gelijk een kick. ik was met mijn clan eindelijk doorgebroken met smoke en elkaar goed reviven, kon ik iedereen 1 voor 1 neer schieten echt killstreak van 20 was mogelijk met zo goede backrape.
had ik 15 kills gooi ik per ongeluk een granaat in een groepje BAM KICK zucht !!!

ik had vandaag wel een erg slecht rondje moet ik zeggen, nou ben ik geen fan van rush en speelde ik met ongelofelijke slechte spelers, maar ik bakte er zelf ook niks van.
http://battlelog.battlefi...how/52236710/1/172685289/
Daarna ging het wel weer aardig en uiteindelijk me avond afgerond met wat TDM, hoewel mij team dan weer de bovenliggende partij was.
http://battlelog.battlefi...how/52324979/1/172685289/

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Laatst online: 13-01 13:28
Ik heb ook wel eens van die granaatmomenten waarbij je het zelf nét iets te laat doorhebt. Bloedirritant.

Ik zie btw dat je in Aspera zit, heb nog met paar van je clanmates in een clan gezeten. Oa, Loxodon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:52
Pykow schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:33:
[...]

Zulke servers zijn bloed irritant. wat zijn nou 10 kills in 1 leven en vooral in metro kan je makkelijk 10 kills maken.
Gisteren was ik goed bezig op een metro server, alleen het was no explosive. krijg je eerst een waarschuwing en daarna krijg je gelijk een kick. ik was met mijn clan eindelijk doorgebroken met smoke en elkaar goed reviven, kon ik iedereen 1 voor 1 neer schieten echt killstreak van 20 was mogelijk met zo goede backrape.
had ik 15 kills gooi ik per ongeluk een granaat in een groepje BAM KICK zucht !!!

ik had vandaag wel een erg slecht rondje moet ik zeggen, nou ben ik geen fan van rush en speelde ik met ongelofelijke slechte spelers, maar ik bakte er zelf ook niks van.
http://battlelog.battlefi...how/52236710/1/172685289/
Daarna ging het wel weer aardig en uiteindelijk me avond afgerond met wat TDM, hoewel mij team dan weer de bovenliggende partij was.
http://battlelog.battlefi...how/52324979/1/172685289/
Kicken voor granaat? das zielig, ik zit op zo'n 3000 ticket server metro only waar je met C4 dikke lol uit kan halen en een doorbraak kan forceren en dan zijn er rules maar die staan dan wél en dan niet aan. Dus opeens wordt er wel gekicked voor C4 en smaw en rpg en dan weer niet. lekker dan.

Maargoed vanavond 2 keer een potje gespeeld en mijn team deed geen reet. Had geen ballen, waren ze door gebroken vroeg ik welke squad ze inzaten zodat ik kon overstappen en spawnen om mee te helpen cappen, geen reactie. Te weinig revives en geen kratjes, ja als iedereen voor zichzelf bezig is, dan balanceer ik wel naar het andere team.

Ben het zat om steeds te verliezen. Kom van een w/l ratio van 1.6 daar is vrij weinig meer van over omdat ik altijd bij de losers zit die niet weten wat PTFO is...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:29:
[afbeelding]

Niet perse Battlefield 3 maar wel perfect toepasbaar.
Every...single...game...
Ik weet niet of ik er een talent voor heb maar ik kom elke keer spelers tegen die echt gewoon niks weten/kunnen. Snipers zijn gewoon meestal waardeloos. Zeker snipers met x8 of 12x scopes. Hoewel het dan wel weer leuk is om er zelf een te pakken en het vijandelijk team te slopen als ze toch in hun spawn zitten. Iets met vuur met vuur bestrijden. ;)

En dan nog een paar tank tips/weetjes die bij lange na niet iedereen weet maar wel moet weten.
1) Je kan reactive armour repareren. Dit doe je door 3 seconden lang een kant van de tank te repareren waar de reactive kapot is. Het geluid van de torch word dan wat zachter en dan is je reactive gefixed. Dit is zeer handig om te doen als je vol in de actie wil gaan.
2) Gebruik de HMG op de MBT's. Niet alleen doet de HMG meer schade, zeker op afstand dan de LMG maar de HMG raakt nooit oververhit. Je kan dus voor eeuwig blijven schieten als het nodig is. de bullet drop is haast te verwaarlozen waardoor je een perfect anti bush wookie glare wapen hebt.Verder doet de HMG ook schade aan heli's wat altijd leuk meegenomen is. Wat ook erg fijn is is dat de HMG supports met C4 sloopt. 2 of 3 schoten en ze zijn dood.
3) Spawn ALTIJD als engi in een tank. Geen uitzondering, altijd engi. Niet alleen omdat je dan je tank zelf kan repareren wat nodig is omdat 90% van de spelers je echt niet gaat helpen maar ook om het volgende:
Als iemand C4 op je tank plakt en je bent een engi dan komt er een leuke remove knop op je scherm aan de kant waar de C4 zit. Engi's kunnen namelijk zowel C4 als mijnen opruimen door ze op te rapen waarna ze weg zijn. Het leuke hiervan is dat je zo elke supporter kan ownen. Wat je doet is je tankloop naar de kant van de C4 bewegen en de supporter of opblazen met de 120mm/125mm of je springt eruit en killed hem en terug in de tank. Waarom de loop bewegen? Omdat je uit de tank spawnt op de plek waar je loop op gemikt staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
LOL na meer dan een jaar toch nog wat geleerd, kon er maar niet achter komen waarom ik altijd voor de tank er uit spawn.
Dacht dat je uit vehicle spawnen met aswd kon beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:21:
LOL na meer dan een jaar toch nog wat geleerd, kon er maar niet achter komen waarom ik altijd voor de tank er uit spawn.
Is dat niet door met je muis bewust een kijkrichting te kiezen en dan "BAAILLL OOUTT" te roepen (+90 dB vereist), en dan stap je in richting uit?

Ik heb het ook niet zelf ontdekt, maar via een RivalXFactor video ofzo lang geleden. Niet dat ik het ooit toepas... ik denk er nooit aan op die momenten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:21:
Het werkte zo ook al in BFBC2.
Slecht hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Asgaro schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:32:
[...]

Is dat niet door met je muis bewust een kijkrichting te kiezen en dan "BAAILLL OOUTT" te roepen (+90 dB vereist), en dan stap je in richting uit?
Het kan ook zonder schreeuwen. :P Je moet gewoon even de lag afwachten en dus niet je loop een zwieper geven en op E rammen terwijl 'ie nog beweegt, maar binnen een halve seconde op E drukken nadat je je gun of loop hebt bewogen werkt prima om in die kijkrichting uit te stappen. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFeather
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 21:33
C0nscious schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:39:
Op Amazon.com is Premium 20 (25$) of 15 euro (20$) (laatste met Amazon EA bon wanneer je eerder een game had aangeschaft). Vereist wel een willekeurig Billing adress in de VS, verder geen restricties (hier al geactiveerd in Origin).
Nice, alleen ik heb geen creditcard om te betalen. Ook nog andere mogelijkheden of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 19:32
gister de game gekocht voor PC, vermaak me er tot nu toe prima mee, Rank 2 nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:15

DvE

ORA-00000

Raxious schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:19:
gister de game gekocht voor PC, vermaak me er tot nu toe prima mee, Rank 2 nu :p
Je hebt nog even te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
Het is misschien niet helemaal de bedoeling van dit topic. Maar ik wilde even vragen.
Aangezien ik verder bijna geen vrienden meer heb die BF3 spelen, en een clan wat te serieus en teveel wordt voor mij val ik in een zwart gat waardoor ik 95% van de tijd alleen speel.

Misschien dat andere mensen dit ook ervaren. Of niet. In ieder geval leek het mij wel leuk om met julie te spelen. Speel voornamelijk Rush, 32. Maar ook bijna elke andere gamemode. Heb Premium etc. En zie mijzelf als redelijk highskilled vergeleken met de gemiddelde public.

Als iemand eens een keer een potje met mij wilt spelen kan je me toevoegen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/YorisBam/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:10:
Maar jouw uitleg is wel veel mooier! Alleen een kleine kanttekening, het hele idee van bepaalde zaken onmogelijk maken werkt enkel als je goed kan schieten. Het heeft geen zin als je alles mis schiet. Ik ren zo vaak tussen de sniper kogels door, de meesten raken gewoon geen moving targets, en zeker geen twee keer waardoor je vrijwel altijd weg komt. In de Aftermath mappen zijn snipers geen enkel probleem, ga maar lekker roofcampen daar, ik ben toch snel genoeg.
Uiteraard, ik kan me ook maar een paar potjes heugen waar een sniper dusdanig goed was dat het me constant hinderde/onmogelijk maakte om objectives te halen. Ik ben het helemaal met je eens dat als je dat als sniper niet kan op de positie die je betrekt, je of een andere klasse moet spelen of je anders moet positioneren. Roof/crane campen heeft inderdaad nul komma nul invloed op een potje, de vijand kan me er niet genoeg hebben maar gruwelijk wat heb ik een hekel aan teveel snipers in m'n eigen team als je wilt PTFO-en.

Jouw plaatje geeft echt perfect weer hoe hondereden mensen snipen zien, ik zie de romantiek er niet van in.
DirtySanchez schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:45:
[...]
Daniel, WTF?!?!? Ben nou niet echt een BF3 noob, maar worden je XP's van Medals ook verdubbeld of alleen je game scores??? Als dat zo is, heb ik er nog wel een paar die ik effe over de streep kan trekken! :9~
Alles wordt verdubbeld. :)

Nog een andere algemeen punt in een poging om het topic weer iets technischer te maken: de discussie wél of niet een foregrip in combinatie met heavy barrel. Zelfs wapens met erg goed controleerbare recoil leken mij (veel) nauwkeuriger met HB en FG ook al zouden alle stats wijzen dat een HB alleen beter zou moeten zijn.

De jongens van Symthic zijn er diep ingedoken en het lijkt erop dat, doordat de horizontale recoil compleet random is binnen de parameters (in tegenstelling tot de verticale recoil welke vast staat en puur omhoog gaat), nagenoeg elk wapen met een HB nóg accurater in combinatie met foregrip.

http://forum.symthic.com/...rel-best-friends-forever/

Hier wordt het compleet met stats uit de boeken gedaan, het eerste schot is minder nauwkeurig maar de extra spread is verwaarloosbaar voor de eerste kogel, daarna wint de lagere horizontale recoil het van de extra ADS spread in vrijwel alle gevallen.

Het komt erop neer dat de side to side recoil té snel en te random gaat om per schot te compenseren en hoe miniem de afwijking dan ook, dat dat zwaarder weegt dan spread. Voor ALLE assault rifles zijn de eerste 3 kogels nauwkeuriger met HB en FG dan alleen een HB.

Dit verklaart ook waarom heel AnR en de meeste ESL potjes na de laatste patch met FG en HB gespeeld worden, de recoil is voorspelbaarder, dus makkelijker te compenseren en dus accurater.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 03-01-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:47

ronalddus

Buffalo77

YorisM schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:14:
Het is misschien niet helemaal de bedoeling van dit topic. Maar ik wilde even vragen.
Aangezien ik verder bijna geen vrienden meer heb die BF3 spelen, en een clan wat te serieus en teveel wordt voor mij val ik in een zwart gat waardoor ik 95% van de tijd alleen speel.

Misschien dat andere mensen dit ook ervaren. Of niet. In ieder geval leek het mij wel leuk om met julie te spelen. Speel voornamelijk Rush, 32. Maar ook bijna elke andere gamemode. Heb Premium etc. En zie mijzelf als redelijk highskilled vergeleken met de gemiddelde public.

Als iemand eens een keer een potje met mij wilt spelen kan je me toevoegen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/YorisBam/
Heb je even toegevoegd :)
Heb je een headset, voor skype of teamspeak?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Damn, gisteren zo'n leuke game gehad. Enemy team was niet bepaald schitterend op 2 kerels van een of andere bekende clan na, ze waren actief aan het snipen en dat heeft me overhaald om ook nog eens de recon class naar boven te halen. Wat jammer dat ik DXtory niet draaiend had, want oh damn wat zaten er een aantal zieke streaks tussen :9

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:12
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:52:
[...]

Jouw plaatje geeft echt perfect weer hoe hondereden mensen snipen zien, ik zie de romantiek er niet van in.
Ik snap die Recons op Markaz Monolith ook voor geen meter.
Bijna elke ronde zitten de hogere daken vol met snipertjes die geen hond raken en telkens als je ze eraf maait deployen ze op hun spawnbeacon en staan ze er even later weer.

http://battlelog.battlefi...how/52374056/1/336464702/

Net ook weer wat Recon's van de daken afgehaald maar jammer dat de ronde weer erg unbalanced was nadat de tegenstander bijna alle vlaggen gecapped had, vooral op het laats zaten er 2 tanks op onze base te schieten en cirkelde er steeds 1 scout heli rond die ook aan het spawnkillen was.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Gisteren voor de eerste keer aftermath gespeeld na een paar maandjes minder actief te battlefielden.

Wat een prachtige mappen! En met de AEK-971 kan je echt massa's volk neermaaien als je je reloads goed kan timen en de recoil kan compenseren. Ik snap niet dat veel mensen de M416 of M16A3 verkiezen, maar dat zal aan je persoonlijke voorkeur liggen zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alfaleader schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:50:
Wat een prachtige mappen! En met de AEK-971 kan je echt massa's volk neermaaien als je je reloads goed kan timen en de recoil kan compenseren. Ik snap niet dat veel mensen de M416 of M16A3 verkiezen, maar dat zal aan je persoonlijke voorkeur liggen zeker :)
De AEK is zeker een pareltje, ook redelijk goed te controleren tot medium range. Waarom ik de M416 of M16 toch prefereer: a) die zijn een stuk mooier om te zien, b) de reload is (veel) sneller wat erg prettig is want met de AEK loei je als een dolle door die clip heen en supports zijn zeldzaam, c) met een M416/M16 ben je niet kansloos op close range maar je hebt een groot voordeel door de hogere accuracy in langere bursts op med-long range maar hangt ook wel veel van de map/mode af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik wilde laatst BF3 opstarten maar wist mijn origin account naam niet meer. Dus de support van origin maar gemaild:
Het spijt ons dat u problemen heeft met het registreren van de game. In de meeste gevallen waar onze klanten deze foutmelding krijgen, gebruikten ze een ander e-mailadres of werd het e-mailadres verkeerd gespeld bij het registreren van het spel. Zorgt u er s.v.p. voor dat u hetzelfde e-mailadres gebruikt om in te loggen als tijdens de registratie.
Als u nog andere e-mailadressen heeft waarop deze code geregistreerd zou kunnen zijn, en u bent uw wachtwoord vergeten, kunt u proberen uw wachtwoord te resetten via https://profile.ea.com/login.do.
We hebben uw code gecontroleerd en het blijkt dat uw code is geregistreerd op een ander account (met een ander e-mailadres).Uit privacyoverwegingen kunnen we u hier helaas geen extra informatie over sturen. Als u de eigenaar van dit andere account bent, kunt inloggen met het andere e-mailadres en wachtwoord. Geregistreerde codes zijn verbonden aan een account en kunnen niet over geplaatst worden.Onze excuses voor het ongemak.
Helaas weet ik niet welk emailadres dat was, en alle adressen die het kunnen zijn heb ik geen toegang tot. Dus ik ben basically f*cked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 13:47

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gotlike.nl
;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alfaleader schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:50:
Gisteren voor de eerste keer aftermath gespeeld na een paar maandjes minder actief te battlefielden.

de AEK-971 heeft een recoil naar linksboven en de M16A3 en M416 hebben de recoil naar rechtsboven zoals 90% van de wapens. De AEK-971 is een heerlijk wapen, maar omdat de recoil de andere kant opgaat is het soms lastig om te switchen naar bijvoorbeeld de engineer class met de M4A1.

een goede AEK spelers, wint het makkelijk van een M16A3 speler. (want nogmaals bewijst dat de M16A3 niet de super wapen maakt) een hoge RPM maakt echt een grootverschil uit in BF3.
Helaas is mijn aim niet al te best en zit ik tussen de 18% en de 23% en gemiddeld op 20% en dat is redelijk, maar kan altijd beter. Het kost mij meer tijd om iemand neer te leggen dan iemand met een betere accuratie. Ik wissel de laatste tijd wel regelmatig af met de AEK en de M16 om er beter in te worden.
De reload time van de AEK is vrij lang vergelijken met de M16A3, gelukkig maar want anders hadden we een nieuwe winnaar als beste wapen in de game.
Asgaro schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:32:
[...]

Ik heb het ook niet zelf ontdekt, maar via een RivalXFactor video ofzo lang geleden. Niet dat ik het ooit toepas... ik denk er nooit aan op die momenten. :X
Eigenlijk moet iedereen naar de filmpjes kijken van rivalXfactor met how to be a better noob.
ok hij is soms niet uit te staan en denk de beste te zijn, maar hij is wel de enige die een episode heeft gemaakt met gebruikbare tips die de meeste spelers nog niet ontdekt hebben.
zoals reactive armor, bail out aim, revive angle, key bindings en mouse settings.

de community gotlike.nl (dus van de gathering of tweakers gebruikers) zijn gewoon mensen die het gezellig vinden om samen te spelen, geen clan en serieuze bedoelingen, maar wel vrijwel iedere avond wordt er samengespeeld. Gisteren zag ik dat het weer erg druk was op GotLike Teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:52:

Nog een andere algemeen punt in een poging om het topic weer iets technischer te maken: de discussie wél of niet een foregrip in combinatie met heavy barrel. Zelfs wapens met erg goed controleerbare recoil leken mij (veel) nauwkeuriger met HB en FG ook al zouden alle stats wijzen dat een HB alleen beter zou moeten zijn.

De jongens van Symthic zijn er diep ingedoken en het lijkt erop dat, doordat de horizontale recoil compleet random is binnen de parameters (in tegenstelling tot de verticale recoil welke vast staat en puur omhoog gaat), nagenoeg elk wapen met een HB nóg accurater in combinatie met foregrip.

http://forum.symthic.com/...rel-best-friends-forever/

Hier wordt het compleet met stats uit de boeken gedaan, het eerste schot is minder nauwkeurig maar de extra spread is verwaarloosbaar voor de eerste kogel, daarna wint de lagere horizontale recoil het van de extra ADS spread in vrijwel alle gevallen.

Het komt erop neer dat de side to side recoil té snel en te random gaat om per schot te compenseren en hoe miniem de afwijking dan ook, dat dat zwaarder weegt dan spread. Voor ALLE assault rifles zijn de eerste 3 kogels nauwkeuriger met HB en FG dan alleen een HB.

Dit verklaart ook waarom heel AnR en de meeste ESL potjes na de laatste patch met FG en HB gespeeld worden, de recoil is voorspelbaarder, dus makkelijker te compenseren en dus accurater.
* DaniëlWW2 Zet de foregrip terug op zo ongeveer elk wapen. :Y)
Nog een overzichtje op volgorde van welke wapens het meest profiteren. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/1zfcy9.png
Vind het dan wel weer leuk dat twee van mijn meest gebruikte wapens een behoorlijk voordeel halen uit een foregrip terwijl ik deze niet gebruikte. :+

Oh en als dit op battlelog word gepost dan word het nog leuk. Zo veel mensjes gaan dan schreeuwen om nerf. Dat gaat wel gebeuren denk ik. :P

Dus volgende patch: (DICE logic)
Nerfed the living crap out of the foregrip to make it useless.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-01-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:09:
[...]

[afbeelding]
Vind het dan wel weer leuk dat twee van mijn meest gebruikte wapens een behoorlijk voordeel halen uit een foregrip terwijl ik deze niet gebruikte. :+

Oh en als dit op battlelog word gepost dan word het nog leuk. Zo veel mensjes gaan dan schreeuwen om nerf. Dat gaat wel gebeuren denk ik. :P

Dus volgende patch: (DICE logic)
Nerfed the living crap out of the foregrip to make it useless.
Dat gaat uiteindelijk toch wel gebeuren, maar de volgende patch (lees: dlc) duurt nog wel eventjes, dus dan kunnen wij tweakers er maar het beste zo veel mogelijk gebruik van maken toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:20:
Dat gaat uiteindelijk toch wel gebeuren, maar de volgende patch (lees: dlc) duurt nog wel eventjes, dus dan kunnen wij tweakers er maar het beste zo veel mogelijk gebruik van maken toch? :+
Pretty much yes. :+
Dit verklaard zeker waarom je gister met de HB-foregrip M416 iedereen sloopte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Pffff

Net een paar potjes/servers geprobeerd maar niks lukt, ik mis alles, ben niet scherp, team let nergens op, haat zulke dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Wat is nou de beste tactiek om op Aftermath te spelen? Ik zit daar toch vaak en dat ik niet goed weet wat ik aan moet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik las net dat de recons een buff krijgen op de bolt action wapens. Wat vinden jullie daarvan? Gaat dit men echt uitnodigen om agressiever te snipen?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

fynrd1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:45:
Ik las net dat de recons een buff krijgen op de bolt action wapens. Wat vinden jullie daarvan? Gaat dit men echt uitnodigen om agressiever te snipen?
Een uurtje geleden opnieuw de recon class uitgeprobeerd en ik vind de buff eerlijk gezegd niet echt nodig.
Je krijgt momenteel zelfs niet zo vaak hitmarkers (weinig mensen lopen met 100% health rond), maar wat meer damage kan geen kwaad >:)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paws schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:27:
Wat is nou de beste tactiek om op Aftermath te spelen? Ik zit daar toch vaak en dat ik niet goed weet wat ik aan moet. :+
Van de daken af blijven, dat levert niks op. Weten welke plekken te druk en te gevaarlijk zijn en die negeren en nooit een straat oversteken zonder te rennen en op te letten.
Verder is het zeer situatie specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Mavamaarten schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:51:
[...]

Een uurtje geleden opnieuw de recon class uitgeprobeerd en ik vind de buff eerlijk gezegd niet echt nodig.
Je krijgt momenteel zelfs niet zo vaak hitmarkers (weinig mensen lopen met 100% health rond), maar wat meer damage kan geen kwaad >:)
Ik gebruik alleen de m98b en vindt het ook niet nodig, maar ik kan mij wel voorstellen dat een mk11 er wel om vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK11 is geen bolt action rifle en heeft ook geen buff nodig.
Probleem is dat er teveel slechte snipers zijn die vinden dat iedereen moet kunnen snipen en daarom maar sterkere snipers willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Och natuurlijk my bad 8)7 De SV98 is dan de enige slappeling van het stelletje, maar ja ach, ik merk soms wel eens vs een assault dat het geen 1hk is en dan zie je in de killcam dat hij nog 9% oid heeft. Zou wel een hoop schelen als dat verleden tijd is. Misschien hebben ze dan toch een keer gelijk bij DICE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:14:
Och natuurlijk my bad 8)7 De SV98 is dan de enige slappeling van het stelletje, maar ja ach, ik merk soms wel eens vs een assault dat het geen 1hk is en dan zie je in de killcam dat hij nog 9% oid heeft. Zou wel een hoop schelen als dat verleden tijd is. Misschien hebben ze dan toch een keer gelijk bij DICE :)
Net de buff waar ik op zat te wachten, eindelijk worden snipers goed!

Nog meer fantastische teamspelers die helpen 'spotten' en eens in de 5 minuten een kill maken, nog meer geweldige squadmates waar als je erop spawnt weer 5 minuten kan lopen naar de dichtstbijzijnde mcom/flag/whatever, nog meer spelers die mcoms armen en vlaggen veroveren!

Dat gaat helemaal goed komen met BF3, het enige wat ze daar natuurlijk van afhield was dat ze geen 1 hit kills hadden op elke afstand!

/sarcasm off :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:14:
Een bolt action sniper is altijd one shot kill als het een headshot is. Het is nu al vrij idioot dat ze van dichtbij in de borst ook een one shot kill zijn, laten we ze niet nog verder buffen. Heb je de skill niet om een headshot te krijgen moet je niet gaan snipen.
Snipers in Battlefield zijn in 95% van de gevallen gewoon nutteloze spelers, laten we nu niet proberen nog meer mensen aan het snipen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:45:
Link graag. ;)
Kan ik even flink iedereen afbranden die voor is.

Nee, ik ga niet eens de moeite nemen voor sacrasme. De bosjes zijn voornamelijk waardeloos. Het laatste dat deze game nodig heeft zijn nog meer bosjes/hillcampers/city wookiez. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:09:
[...]
Ik gebruik tegenwoordig flash suppressor en afhankelijk van hoeveel random spread hij op zij heeft gebruik ik foregrip, opwaardse recoil is makkelijker te compenseren dan de spread die op zij gaat.
Heavy barrel geeft mij iets te veel recoil en voor close en medium range is heavy barrel niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Kun je ook ergens zien hoeveel een bepaalde assignment aan xp oplevert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:10:
[...]

Ik gebruik tegenwoordig flash suppressor en afhankelijk van hoeveel random spread hij op zij heeft gebruik ik foregrip, opwaardse recoil is makkelijker te compenseren dan de spread die op zij gaat.
Heavy barrel geeft mij iets te veel recoil en voor close en medium range is heavy barrel niet nodig.
De HB is voor mij geen probleem te noemen qua recoil voor de meeste wapens. Met een M416 of een AK haal ik verder met gemak afstanden waar de HB zeer nuttig word. En voor carbines is een HB gewoon een must vanwege de beduidend hogere bullet velocity en het extra bereik qua damage. ;)

Ik heb dan wel weer een flash supressor op LMG's gedaan. De meeste zijn toch te slecht voor echt effectief bereik. Ik heb er haast een kunst van gemaakt om headglitchers af te schieten maar met de LMG's gaat dat moeilijk. Met die flash suppressor word het al wat makkelijker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Heavy barrel verandert de damage niet, je komt alleen verder.
Met better battlelog kun je heel mooi zien wat een heavy barrel met foregrip doet en wat een flash suppressor met een foregrip doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:27:
Heavy barrel verandert de damage niet, je komt alleen verder.
Dat zei ik. O-)
Met better battlelog kun je heel mooi zien wat een heavy barrel met foregrip doet en wat een flash suppressor met een foregrip doet.
Flash + Foregrip is gewoon geen recoil meer. :P
Is wel leuk voor korte afstand maar voor range mis je toch al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff tis belachelijk dat nutteloze snipers met een schrikreflex je in een schot neer krijgen als je praktisch voor ze staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Sowieso is die hele recon class nutteloos. 95% weet niet hoe er mee om te gaan en ligt maar een beetje te campen zonder te designaten of spotten. Het beste zou zijn om met een SKS net achter de frontlinie te ondersteunen en dan T-UGS en spawnbeacons op strategische plaatsen deployen. Dan heb je er nog wat aan.

En verder is de Support class ook nogal overbodig, ze hadden beter gewoon ipv Assault een Assault, Medic, Engineer en Recon kunnen maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Paws op 03-01-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een support gehad die liep te janken om een medipack. Zeg ik pak je eigen, zegtie dat hij ammo speelt. Dude, fuck ammo. Dit is rush, je leeft niet lang genoeg om ammo nodig te hebben. Ga medic en val aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
lol

Recon met een sks/m417/elke auto sniper + silencer en acog/holo oid kan tussen gebouwen heel leuk spelen zijn vind ik... Lekker bewegen en vijanden neerblaffen terwijl je squat op je spawnbeacon spawnt.

Hoe moet ik die grafiek van WWII lezen ? Ben daar niet zo goed in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
douwe.nl schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:05:
lol

Recon met een sks/m417/elke auto sniper + silencer en acog/holo oid kan tussen gebouwen heel leuk spelen zijn vind ik... Lekker bewegen en vijanden neerblaffen terwijl je squat op je spawnbeacon spawnt.

Hoe moet ik die grafiek van WWII lezen ? Ben daar niet zo goed in...
De laatste kolom geeft het voordeel ten opzichte van de HB+FB aan. Het gaat alleen wel om de eerste drie schoten. Hierna zakt het voordeel in. ;)
Tsurany schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:02:
Net een support gehad die liep te janken om een medipack. Zeg ik pak je eigen, zegtie dat hij ammo speelt. Dude, fuck ammo. Dit is rush, je leeft niet lang genoeg om ammo nodig te hebben. Ga medic en val aan.
* DaniëlWW2 leeft anders vaak genoeg zo lang door dat hij door ruim 200 kogels heengaat en met een pistool verder moet. :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-01-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 23:40

Eagle Creek

Breathing security

Is ergens een overzicht van een soort "ideale wapencombinatie"? Er zitten zoveel wapens in de game (zowel aan US als RU kant) dat ik totaal de draad kwijt ben gezien de tijd die ik speel. Daarbij kan je op elk wapen tal van toevoegingen doen, scopes, silencers, foregrips, lampies, lasers, speciale perks, etc, dat ik eigenlijk geen flauw idee heb van waar ik moet beginnen.. Daarbij heb ik bij lange na nog niet alles geunlocked en heb ik ook geen idee waar ik moet beginnen om de goede wapens te unlocken. Een of ander drolwapentje uitspelen door 30x dood tegaan zie ik niet zitten.

Binnen BC2 vond ik het een stuk overzichtelijker.. Daar had ik een handjevol voorkeurswapens die ik op beide factions gebruikte. Leuke scope erop (met geen effect op de prestaties van het wapen) en klaar!

[ Voor 15% gewijzigd door Eagle Creek op 03-01-2013 20:09 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:08:
Is ergens een overzicht van een soort "ideale wapencombinatie"? Er zitten zoveel wapens in de game (zowel aan US als RU kant) dat ik totaal de draad kwijt ben gezien de tijd die ik speel. Daarbij kan je op elk wapen tal van toevoegingen doen, scopes, silencers, foregrips, lampies, lasers, speciale perks, etc, dat ik eigenlijk geen flauw idee heb van waar ik moet beginnen..

Binnen BC2 vond ik het een stuk overzichtelijker.. Daar had ik een handjevol voorkeurswapens die ik op beide factions gebruikte. Leuke scope erop (met geen effect op de prestaties van het wapen) en klaar!
M16A3 met heavy barrel, foregrip en een kobra of red dot.
You are set. :+

En voor engi natuurlijk de M4A1 met dezelfde layout.

Dan kan je natuurlijk ook andere wapens gaan gebruiken dan de twee meest overgebruikte wapens in BF3 maar die zijn meestal niet zo goed. :P

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-01-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:08:
Is ergens een overzicht van een soort "ideale wapencombinatie"? Er zitten zoveel wapens in de game (zowel aan US als RU kant) dat ik totaal de draad kwijt ben gezien de tijd die ik speel. Daarbij kan je op elk wapen tal van toevoegingen doen, scopes, silencers, foregrips, lampies, lasers, speciale perks, etc, dat ik eigenlijk geen flauw idee heb van waar ik moet beginnen.. Daarbij heb ik bij lange na nog niet alles geunlocked en heb ik ook geen idee waar ik moet beginnen om de goede wapens te unlocken. Een of ander drolwapentje uitspelen door 30x dood tegaan zie ik niet zitten.

is hier al vaak genoeg gepost maar kijk eens op symthic.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Thanks ;).

Wat me wel opvalt is dat velen helemaal dol zijn op een red dot. Ik heb hier nooit de voorkeur aan gegeven. Ben zelf altijd een Acog x4-gebruiker geweest en deze bevalt me zowel in BC2 als BF3 (tot nu toe) het beste.

[ Voor 91% gewijzigd door Eagle Creek op 03-01-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Daarom zeg ik ook dat er wel iets anders voor in de plaats moet komen. ;) Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
DanielWW2 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:06:
[...]

De laatste kolom geeft het voordeel ten opzichte van de HB+FB aan. Het gaat alleen wel om de eerste drie schoten. Hierna zakt het voordeel in. ;)
Had ik het dus toch goed :P

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Ook al is het Rush, als support:

1. Kun je ook aanvallen of juist dekking geven

2. Kun je toch je team van ammo voorzien als een aanval wat langer duurt en je team blijft leven

3. Heb je C4 om de M-Coms op te blazen?

En waarom zou je als "medic" niet even een medicpack dumpen als iemand daarom vraagt... Is toch ook voor jou weer puntjes.

Of zie ik nu iets over het hoofd :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie 9/10 keer niet als iemand het vraagt en ga er ook niet op letten. Zorg dat je jezelf kan voorzien en als je in de buurt bent kan je een krijgen als ik m drop. Maar ga er niet om lopen zeuren, pak ze dan zelf.

En dekking geven is relatief nutteloos. Maak kills, schiet raak. Ga niet zitten sproeien en het dekking geven noemen. Als defender kan je leuk sproeien, als attacker is dat 9/10 keer nutteloos. En raak schieten doet een assault beter. Ammo voorzien is 9/10 keer nutteloos en haalt de vaart er uit voor de attackers. En C4 op een Mcom werkt al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
Als defender heb je genoeg spots in bepaalde maps waar je wel degelijk voordeel hebt aan het LMG met Extended en bipod. Denk aan metro/ bazaar/ damavand/ seine etc.

Als aanvaller, ja true. Dan ga ik ook altijd voor de Assault class. Beste all round class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:13:
Thanks ;).

Wat me wel opvalt is dat velen helemaal dol zijn op een red dot. Ik heb hier nooit de voorkeur aan gegeven. Ben zelf altijd een Acog x4-gebruiker geweest en deze bevalt me zowel in BC2 als BF3 (tot nu toe) het beste.
De RDS/Kobra zijn voor velen favoriet omdat:

-Geen 'extra' vertraging hebt wanneer je inzoomt(ADS), de standaard 0,25 seconden gelijk aan gewone iron sights
-Geen zoom hebt, dus je muismovement is gelijk aan gewoon lopen, zo leer je sneller spot-on aimen en accurater schieten.
-Maximaal zicht buiten de scope om, zo hou je beter overzicht.
-RDS/Kobra zijn goed genoeg voor shoten tot 150 meter, daarna worden assault rifles sowieso minder praktisch en zovaak heb je geen shoot-outs op die afstand.

De RDS vind ik zelf fijn op de M16A3 (past mooi in de ironsight) en sinds de patch is het moeilijker om de M16 spot-on te houden, daar is een dot makkelijker voor dan het kruis van de kobra vind ik zelf, op alle andere wapens gebruik ik de kobra zodat zo min mogelijk beeld wordt ingenomen door de scope.

Bovenalles dus: de snelheid en het overzicht. Met een acog 'stuitert' de crosshair meer en is het lastiger om lange bursts spot-on te houden plus je verliest een hoop overzicht aldus mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:51:
[...]

De RDS/Kobra zijn voor velen favoriet omdat:

-Geen 'extra' vertraging hebt wanneer je inzoomt(ADS), de standaard 0,25 seconden gelijk aan gewone iron sights
-Geen zoom hebt, dus je muismovement is gelijk aan gewoon lopen, zo leer je sneller spot-on aimen en accurater schieten.
-RDS/Kobra zijn goed genoeg voor shoten tot 150 meter, daarna worden assault rifles sowieso minder praktisch en zovaak heb je geen shoot-outs op die afstand.

De RDS vind ik zelf fijn op de M16A3 (past mooi in de ironsight) en sinds de patch is het moeilijker om de M16 spot-on te houden, daar is een dot makkelijker voor dan het kruis van de kobra vind ik zelf, op alle andere wapens gebruik ik de kobra zodat zo min mogelijk beeld wordt ingenomen door de scope.

Bovenalles dus: de snelheid en het overzicht. Met een acog 'stuitert' de crosshair meer en is het lastiger om lange bursts spot-on te houden plus je verliest een hoop overzicht aldus mijzelf.
Met een RDS of Kobra zoem je toch juist sneller in? Meen ik ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YorisM schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:51:
Als defender heb je genoeg spots in bepaalde maps waar je wel degelijk voordeel hebt aan het LMG met Extended en bipod. Denk aan metro/ bazaar/ damavand/ seine etc.

Als aanvaller, ja true. Dan ga ik ook altijd voor de Assault class. Beste all round class.
LMG met bipod = camper = zo dood. Die heb ik het liefst als vijand. Denken zo veilig te zijn maar zodra de tegenstander een tikkeltje hersencapaciteit hebt zijn ze zo weg :D
Thanks ;).

Acog is waardeloos voor snelle combat, geeft een veel te hoge vertraging waardoor je niet snel en nauwkeurig kan reageren. Je hebt al verloren voordat het gevecht begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alimomeny
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11-2024
ik ben zojuist Close quarters aan het downloade na een jaar toch een dlc gekocht ,omdat ik de jng-90 graag wil gebruiken. Over ongeveer een uur is die klaar maar vroeg me af of iemand wilde squadde straks met conquest domination met teamspeak .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YorisM schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:53:
[...]

Met een RDS of Kobra zoem je toch juist sneller in? Meen ik ergens gelezen te hebben.
Dat zeg ik :)

Het duurt 0,25 seconden voor je ADS bent met een RDS/kobra, met andere scopes duurt het langer. Overigens duurt het ook nog een tijdje voor je 100% accuraat schiet zodra je inzoomt met alle wapens schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Tsurany schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:44:
Ik zie 9/10 keer niet als iemand het vraagt en ga er ook niet op letten. Zorg dat je jezelf kan voorzien en als je in de buurt bent kan je een krijgen als ik m drop. Maar ga er niet om lopen zeuren, pak ze dan zelf.

En dekking geven is relatief nutteloos. Maak kills, schiet raak. Ga niet zitten sproeien en het dekking geven noemen. Als defender kan je leuk sproeien, als attacker is dat 9/10 keer nutteloos. En raak schieten doet een assault beter. Ammo voorzien is 9/10 keer nutteloos en haalt de vaart er uit voor de attackers. En C4 op een Mcom werkt al lang niet meer.
Ik denk nu toch dat je jezelf tegenspreekt. Je let niet op verzoeken, maar merkt wel op dat iemand zeurt, dus herhaaldelijk hetzelfde verzoek doet? Waarom niet dan bij de eerste keer op dat knopje drukken?

Het geeft je punten en helpt je team.
En C4 op een Mcom werkt al lang niet meer.
Vandaar ook het vraagteken, ik speel te weinig Rush, dat is duidelijk.... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks ;).

Acoq :r
Ik haat de Acog echt. Het enige wat dat ding doet is je recoil visueel verviervoudigen. Voor het bereik hoef je het echt niet te doen. Zeker niet omdat de helft van de mappen zo blauw zijn dat je toch geen 100 meter effectief kan zien. Op ultra spelen helpt natuurlijk ook niet in mijn geval. :+

Gewoon kobra of red dot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alimomeny
niemand in voor een beetje conquest domination straks dus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvk schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:58:
Ik denk nu toch dat je jezelf tegenspreekt. Je let niet op verzoeken, maar merkt wel op dat iemand zeurt, dus herhaaldelijk hetzelfde verzoek doet? Waarom niet dan bij de eerste keer op dat knopje drukken?
Ja, soms lees je iets wel in de chat en soms niet. En als ik dood ben lees ik m wel en als ik leef enkel als het uit komt. Dus ja, dan merk je wel dat iemand al effe stond te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Tsurany schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:02:
[...]

Ja, soms lees je iets wel in de chat en soms niet. En als ik dood ben lees ik m wel en als ik leef enkel als het uit komt. Dus ja, dan merk je wel dat iemand al effe stond te zeiken.
Ah, zo..... Ga dan toch niet zo vaak dood man, je lijkt bvk wel :P

Edit:

Ik let ook zelden op de chat, maar zie wel de spelers met een knipperend ammo icoontje boven hun hoofd. Als het even kan ren ik er naar toe en dump een pakketje.

[ Voor 18% gewijzigd door bvk op 03-01-2013 21:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Iedereen moet lekker spelen met wat ze zelf willen ( wapen/scope/attacments) , en met welke class ze willen. Ook al bakken ze er 9/10 niks van als ze maar plezier hebben in het spel, en voor de objective gaan. Bedoel het zijn public matches, als je tryhard competative wil gaan spelen is het een betere optie om ESL wire te installeren. (Niet dat ik me niet irriteer aan snipers 500m op een bergje)

En ook al gebruik je de beste guns + attachments + class als je als speler met een sensitivity van 10 speelt met dpi/cpi van 3200 raak je als nog niks.

Tevens ben ik wel van mening dat de class balance in BC2 stukke beter was dan in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DanielWW2 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:59:
Ik haat de Acog echt. Het enige wat dat ding doet is je recoil visueel verviervoudigen. Voor het bereik hoef je het echt niet te doen. Zeker niet omdat de helft van de mappen zo blauw zijn dat je toch geen 100 meter effectief kan zien. Op ultra spelen helpt natuurlijk ook niet in mijn geval. :+

Je moet het combineren : Altijd 1 wapen met Iron sight of Kobra erop en 1 wapen met ACOG of een PK-A erop voor elke class.

Om maar wat te noemen : Mijn SCAR-H heeft een ACOG, maar de M4A1 gewoon Iron sight en de AKS-74U een Kobra erop :Y)

M4 of M16 met de Kobra erop vind ik trouwens echt :F Ziet er niet uit... en zonder scope zie je genoeg.

Voor zover je wat kan zien in BF3 door al dat blauw heen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
Tsurany schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:53:
[...]

LMG met bipod = camper = zo dood. Die heb ik het liefst als vijand. Denken zo veilig te zijn maar zodra de tegenstander een tikkeltje hersencapaciteit hebt zijn ze zo weg :D
Mits je erbij kan komen ja. Tunnel in Damavand kan soms totaal vast staan waardoor je als attacker er niet meer bij komt. Of de eerste obj. B in Seine. Denk dat er wel goede toepassingen voor zijn.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:58:
[...]

Dat zeg ik :)

Het duurt 0,25 seconden voor je ADS bent met een RDS/kobra, met andere scopes duurt het langer. Overigens duurt het ook nog een tijdje voor je 100% accuraat schiet zodra je inzoomt met alle wapens schijnt.
Ik bedoelde ook sneller dan Iron Sights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snel salvo van een assault rifle en zo'n support is wel weg. En anders even een snelle sniper kogel, daar is een sniper dan wel weer handig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:51:

Tja tja tja.. Ik waardeer eerlijk gezegd die zoom wel erg. Als ik bedenk hoe vaak ik op lange afstand kills heb gemaakt in BC2 dankzij mijn Acog. Daar was ik echt wel heer en meester mee. Minder field of view is een feit maar kan me niet herinneren dat ooit als een belemmering te hebben ervaren. Snelheid dat is dan nog het enige :).
DanielWW2 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 20:59:

Ik haat de Acog echt. Het enige wat dat ding doet is je recoil visueel verviervoudigen. Voor het bereik hoef je het echt niet te doen.

Zo zie je maar.. "jij haat echt", ik ben er verliefd op.

Maar sowieso.. het herschil tussen M4, M16, M4A3 en M4A4 is me ook totaal onduidelijk dus ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt M4, M4A1, M16A4, M16A3 en M416? Ik denk dat je nog niet op het niveau zit dat je merk wat voor invloed scopes kunnen hebben. Als je wat meer speelt en meer kunde krijgt dan zal je het vanzelf gaan merken.

Ik kom eigenlijk geen goede spelers tegen die iets anders dan kobra/RDS/holo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Mja.. ik speel dan ook spelletjes omdat ik het leuk vind ter ontspanning. Het hoeft van mij geen hele wetenschap worden. Om die reden vind ik persoonlijk ook dat de wapens en mods te uitgebreid zijn.

Ik zit ook dikwijls in een raampje, op een gebouwtje, in een struikje, etc en dan is die 4x zoom toch wel verdomde handig. Heb al heus wel ervaren dat in echte close combat de Acog aan de trage kant is.

[ Voor 34% gewijzigd door Eagle Creek op 03-01-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik alleen kobra. Geen zoom en beter als iron.
Daarnaast ben ik bezig met conquest domimation en squad tdm medal.

M16A3 met hb en foregrip blijft een bees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alimomeny
pykow wil je squadden , want ik ga ook conquest domination spelen maar ik heb geen zin om solo te gaan :P
Pagina: 1 ... 150 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.