Aouwe,... rustig jonge... als die recons je niet killen ga je wel dood aan een hartaanval.... weet niet of het je bedoeling is om een reactie te ontlokken of gewoon te klagen, maar...ik kan mijn post van een tijdje terug wel herhalen. Andere hebben het er hier ook vaak genoeg over gehad. Conclusie: het ligt meestal niet, of bijna nooit aan BF3...aouwe schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:49:
Ik ben helemaal afgeknapt op BF3. Teveel cheaters en teamkillers. Dit spel wordt ook helemaal kapotgemaakt door de jets die in 1 pass alles en iedereen vernielen of killen. Daar kan je je helemaal niet tegen verdedigen. Veel te veel onmogelijke kills van snipers die dwars door muren heenschieten of om een hoek kunnen schieten. Pas geleden nog een keer geprobeerd, je schiet een hele clip leeg, ze draaien zich om en je bent met 1 schot dood. Ik ben er helemaal klaar mee.
Wat heb je al geprobeerd om van je 'klachten' af te komen? Betrouwbare servers (GoT, ANR, OldMen Gaming, DeG etc.)? Servers in Nederland of elders? Let je op je Ping? Heb je Punkbuster enabled? Speel je hardcore? "Magdumpen" (je clip in één keer leegschieten) is niet de meest geschikte manier om iemand neer te halen. Welke 'network smoothing factor' heb je ingesteld? Speel je alleen of samen (tegen jets)? Al eens op mappen/ game modes gespeeld waarin er geen Jets zitten?
Kortom,... genoeg factoren die je zelf kunt beïnvloeden. Speel er eens mee en kijk of je belevenis van BF3 wat verbetert.