Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:17

InFamous

excommunicado

sysmatic schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:57:
Heren,
Zat toevallig ff te browsen op YouTube, en dit filmpje stond in mijn "Recommended" lijstje. Ik verveelde me dus ik dacht, effies kijken!

Ik vind zijn aim nogal schokkerig overkomen in de zin van een aimbotje. Kan het natuurlijk mis hebben maar het ziet er vooral in dit filmpje en sommige acties nogal verdacht overkomen.

Iemand op YT vind hem ook al verdacht, maar verdedigt word hij ook.
Ben wel benieuwd hoe jullie hier erover denken
Niets bijzonders te zien, speelt gewoon goed en doordacht.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zijn aim nogal schokkerig overkomen in de zin van een aimbotje. Kan het natuurlijk mis hebben maar het ziet er vooral in dit filmpje en sommige acties nogal verdacht overkomen.
2:36 zie je hem schieten - precies 4 kogels om een liggende vent op een trap dood te maken, maar die is al gekreukeld dus de vierde kogel is overbodig - die schiet hij dan onder meet dan 90 graden naar links en flink naar beneden in een vent die nagenoeg onzichtbaar achter een muur verstopt staat.

bannen die handel.
4:27 doet ie trouwens nog iets héél knaps.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:07:
[...]

2:36 zie je hem schieten - precies 4 kogels om een liggende vent op een trap dood te maken, maar die is al gekreukeld dus de vierde kogel is overbodig - die schiet hij dan onder meet dan 90 graden naar links en flink naar beneden in een vent die nagenoeg onzichtbaar achter een muur verstopt staat.
[video]
bannen die handel.
Maak je niet druk, niks verdachts aan. Ik schok ook tijdens het aimen, dit komt voornamelijk door de desync/warping/teleporting van players wat in Battlefield een groot issue is.

Wat hij daar doet doe ik elke ronde in CQ, geen kunst.
Wat dan? Hij schiet 2 vijanden neer met 1 magazine. Wat is daar knap aan?

[ Voor 7% gewijzigd door rickyy op 30-12-2012 00:21 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik heb net een schitterende ontdekking gedaan. Ga eens in Grand Bazaar en kijk eens naar de grond. Je zult je ogen niet geloven!

Afbeeldingslocatie: https://3t4gzg.blu.livefilestore.com/y1pZiH7PrOIIO9uuN3MRin9h6U3Xt1RzmbXZvslcLEkC_CrZFGEI7DRAWZz8JX8jIEhNE0yZFrEJ3CvBo3maqcIDtHbHi3hew5q/bf_wood_ground.png?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:34
Ik heb nog wel een aardige HC server gevonden

http://battlelog.battlefi...s-Premium-Combat-MapVote/

Er zit van alles en nog wat in. De potjes die ik heb gespeeld gingen over het algemeen gelijk op, alhoewel sommige toch wel eindigen met 0 - 150 (maar op 750+ tickets vind ik dat wel meevallen).
En geen last van jet rape :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik heb de bug doorgegeven en ze gaan het bekijken.

https://twitter.com/Battlefield/status/285165845674610688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:05

beuker19

Killerbeuker is so OP

Onze community te denken om een server te draaien met airmaps maar dan zonder heli/jet.
Het leek mij wel leuk maar ben benieuwd naar de reacties.
Dus als je dan in de jet stapt maakt een kill ,wordt je gekilled door de admin.
En welke maps dan leuk zijn?

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou het afraden. Niks gaat zoveel gezeur opleveren als een flink stuk vliegen en dan opeens gekilled worden omdat je de regels gemist hebt. En dan gaat alsnog iedereen die dingen gebruiken voor transport en andere ongein.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:05

beuker19

Killerbeuker is so OP

Tsurany schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:41:
Ik zou het afraden. Niks gaat zoveel gezeur opleveren als een flink stuk vliegen en dan opeens gekilled worden omdat je de regels gemist hebt. En dan gaat alsnog iedereen die dingen gebruiken voor transport en andere ongein.
Dat maakt niet uit gewoon duidelijk in de description en de rules goed aangeven
en No More Air rape :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
rickyy schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:19:
[...]

Maak je niet druk, niks verdachts aan. Ik schok ook tijdens het aimen, dit komt voornamelijk door de desync/warping/teleporting van players wat in Battlefield een groot issue is.

Wat hij daar doet doe ik elke ronde in CQ, geen kunst.

[...]

Wat dan? Hij schiet 2 vijanden neer met 1 magazine. Wat is daar knap aan?
http://battlelog.battlefi...how/52009164/1/351804938/

Zie je? Geen kunst aan :O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:30:
Ik heb net een schitterende ontdekking gedaan. Ga eens in Grand Bazaar en kijk eens naar de grond. Je zult je ogen niet geloven!

[afbeelding]
Oh dat. Ik had dat allang gezien, stond er alleen niet bij stil dat het bugged was.
Als ik daar ben ben ik meestal zeer druk met killen. :+

Over killen gesproken. I laid some serious smackdown on these "bitches". >:)
http://battlelog.battlefi...how/52010106/1/184991456/
Waarom niemand de AN-94 gebruikt snap ik echt niet. Dat wapen is goddelijk. :9~
beuker19 schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:40:
Onze community te denken om een server te draaien met airmaps maar dan zonder heli/jet.
Als je het doet geef de link dan even. Gaat zo mijn favorieten in al was het maar vanwege de enorme rage die gaat losbarsten als iemand geadminkilled word. :+
Ik snap eigenlijk niet dat DICE geen no aircraft modus heeft of dat mensen dit niet eerder hebben gedaan. Er is denk ik wel genoeg vraag naar dit soort servers.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:07:
[...]

[video]
bannen die handel.
Ik weet niet welk filmpje jij zit te kijken maar na die 2e kill op de trap draait hij gewoon snel zijn zicht naar links omdat hij exposed staat op de trap en snel checkt of ie veilig staat. Grappig dat je precies dat stukje aanpakt om te bewijzen dat hij aimbot, want 2 seconden later schiet hij 2-3 kogels op een teammaat die verderop ligt, is dat niet het beste bewijs tégen een aimbot?

En 4.27, tsjah, lekker spot-on target switchen, dat kan zelfs de grootste noob nog eens overkomen als hij geluk heeft. Vergeet niet dat je zit te kijken naar een montage he, niet naar een live gameplay waarin iedere target switch zo verloopt. En zelfs dan zou er nog geen reden zijn om iemand meteen van hacken te beschuldigen, mensen moeten eens leren accepteren dat sommige spelers gewoon een stuk beter zijn dan zij zelf.

Toch grappig om zoiets te lezen van iemand die redelijk ervaren is in het spel en hier op t forum. Zet alle rageposts van mensen die dagelijks hackers tegen komen toch in een ander perspectief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heren,
Zat toevallig ff te browsen op YouTube, en dit filmpje stond in mijn "Recommended" lijstje. Ik verveelde me dus ik dacht, effies kijken!

Wat vinden jullie van dit filmpje?
[video]

Ik zou eerder zeggen dat het console footage als je kijkt hoe hij soms draait en zo? Volgens mij hebben de console varianten van de game ook aim assist, dus dat zou het wel enigszins verklaren. :) En als het idd voor console is, dan hoeven wij ons daar geen zorgen over te maken. ;) Grappige is wel, zelf noemt ie GGC als iets wat anti cheat doet (in het straatje van PunkBuster en zo), maar GGC is eerder een uitbreiding op dan dat het een volwaardige anti-cheat is. :)

EDIT:
Ah, het is PC gameplay, zo heeft de maker laten weten op YT. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 30-12-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

[video]

Hij vergeet op 3:37 de T-UGS kapot te schieten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
beuker19 schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:40:
Echte aanrader! Zeker in de maps waar geen MAA aanwezig is om jets uit de lucht te schieten is dit een goed idee. Op maps met MAA, heli en jets zou ik de heli's verder gewoon toelaten omdat je niet een goddelijke MAA speler hoeft te zijn om die uit de lucht te halen, en een goede heli piloot de MAA ook zo overhoop kan schieten als hij het een beetje slim speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Heren,

[video]

Heb het idee dat ie opneemt op een crappy pc, video loopt namelijk niet 100% vloeiend. Missende frames kun je al snel opvatten als 'twitchy', helemaal als je sensitivity ook nog eens absurd hoog is.

Daarnaast is de UMP ook een heerlijk wapen geworden voor CQB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snorro schreef op zondag 30 december 2012 @ 01:22:
[...]

Ik weet niet welk filmpje jij zit te kijken maar na die 2e kill op de trap draait hij gewoon snel zijn zicht naar links omdat hij exposed staat op de trap en snel checkt of ie veilig staat.
hij draait in één frame en precies met z'n x-hair op een doel dat je nauwelijks kunt zien en hij krijgt een hitmarker. dat is meer dan snel draaien.
Grappig dat je precies dat stukje aanpakt om te bewijzen dat hij aimbot, want 2 seconden later schiet hij 2-3 kogels op een teammaat die verderop ligt, is dat niet het beste bewijs tégen een aimbot?

En 4.27, tsjah, lekker spot-on target switchen, dat kan zelfs de grootste noob nog eens overkomen als hij geluk heeft. Vergeet niet dat je zit te kijken naar een montage he, niet naar een live gameplay waarin iedere target switch zo verloopt. En zelfs dan zou er nog geen reden zijn om iemand meteen van hacken te beschuldigen, mensen moeten eens leren accepteren dat sommige spelers gewoon een stuk beter zijn dan zij zelf.
toen ik het filmpje gisteren keek ging hij daar in één frame van hoofd naar hoofd, maar ik zal m'n torrents aan gehad hebben want nu zie je hem idd vloeiender bewegen - dus zo knap was het niet idd. 2:30~ish blijft gewoon millisecondewerk, dat geloof ik gewoon niet.
Toch grappig om zoiets te lezen van iemand die redelijk ervaren is in het spel en hier op t forum. Zet alle rageposts van mensen die dagelijks hackers tegen komen toch in een ander perspectief...
Alleen post ik nooit "hacker!!!"-rageposts en zie ik vrijwel nooit hackers en heb ik nog nooit hackusations geuit in-game of hier :+
Maar dat zoveel mensen blijkbaar vinden dat dat normaal is wat er op 2:30~ish gebeurt op die trap vind ik echt vreemd - zo snel kun je misschien draaien, mikken en schieten maar op iets waarvan je twee pixels ziet én het raken? Als dat geen hek is is het wel bizar geluk, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Volgens mij staat daar helemaal niemand en is die hitmarker die je ziet de laatste hit op die vijand op de trap. In de hele slinger naar links en weer terug naar zn squadmate bovenaan de trap gaat zn bullet count niet naar beneden namelijk.

Er is iig geen vijand te zien daar beneden. Je kan daar toevallig wel net mooi in cover staan :P

Echt proof van niks dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 19:50:
[...]

Absolute bewondering voor de tijd die je hier hebt ingestoken! :D

Misschien moet je nu even deze topic starter lezen en dan kijk je het YT filmpje erbij. Zo moet je dus in een MAA spelen en nogmaals, zoals de TS ook al aangeeft: "LEARN HOW TO USE THEM. The MAA is hardly ever properly used. Maybe you should put some time into that to master? *Cough* Main Gun *Cough* "...

http://battlelog.battlefi...ew/2832654348371494669/1/
De helft van wat wezenlijk is voor MAA wordt daar niet behandeld, er is geen enkele goede pro-guide voor MAA te vinden.
Ik weet wel: zelfde skilllevel speler in MAA, en zelfde skilllevel speler in Jet betekent: jet wint 9 van de 10 keer.

Maar respect voor wat Daniel heeft gedaan, stats geanalyseerd en vergeleken. Ik voel me wel zeer blootgegeven hier :D

Wat over AM: Epicenter valt eenbeetje tegen. Ik had echt verwacht dat je de hoogte in kon, gebouwen echt binnengaan als recon. En dat je die omgevallen stalen constructie op kon. Jammer!
32 spelers is perfect voor die map, 48 ken eigenlijk net niet. Vooral met die chokepoints.

Tofste aan AM zijn Talah market en Markaz Monolith met 48 spelers (Alle vehicles dus), echt ideale balance tussen tank versus inf in dekking met de geulen en gebouwen en inf versus voertuigen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:49:
Goedenavond,

Ik heb sinds paar weken game pc met bf3 limited edition. Ik geniet er enorm van maar denk dat ik nog winst kan boeken op het gebied van een muis.

Ik speel nu met de simpelste muis (3 standaard knoppen) ik denk er dan ook aan om een andere muis aan te schaffen. Ik wil dan vooral wat muisknoppen voor bv. medpack/secondary. Nog een puntje, hij moet werken met Windows8 (vorige muis leverde framedrops op).

Aan wat voor muizen moet ik denken? (Max budget van €50). Ik kwam zelf bij een 'logitech g500' of een 'razer deathadder'. Kunnen jullie nog een paar bedenken en voor/nadelen?

Bedankt voor het lezen,
Advies wordt gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Goedenavond,

Ik heb sinds paar weken game pc met bf3 limited edition. Ik geniet er enorm van maar denk dat ik nog winst kan boeken op het gebied van een muis.

Ik speel nu met de simpelste muis (3 standaard knoppen) ik denk er dan ook aan om een andere muis aan te schaffen. Ik wil dan vooral wat muisknoppen voor bv. medpack/secondary. Nog een puntje, hij moet werken met Windows8 (vorige muis leverde framedrops op).

Aan wat voor muizen moet ik denken? (Max budget van €50). Ik kwam zelf bij een 'logitech g500' of een 'razer deathadder'. Kunnen jullie nog een paar bedenken en voor/nadelen?

Bedankt voor het lezen,
Ik gebruik zelf de G500, ligt goed in de hand werkt precies, niets aan op te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

douwe.nl schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:33:
[...]

Ik gebruik zelf de G500, ligt goed in de hand werkt precies, niets aan op te merken.
Oké, ik zal van de week langs de Media Markt gaan om te kijken of hij ook bij mij goed in de hand ligt.
Danku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 28-09 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb net speciaal mijn twitter account uit de stoffige kast gehaald om te twitteren naar battlefield of ze die roof glitchers al gaan aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Zonet beetje op battlelog aan het kijken... Kom je deze tegen:
http://battlelog.battlefi...jg261/stats/186907971/pc/
Hoe krijg je zoiets voor elkaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Probeer ook eens wat andere muizen vast te houden in de media markt en hoe de knopjes werken.
Misschien is claw grip muis wat meer voor jouw, je hebt namelijk 2 types, de grote muizen waar je hand palm op rust of de claw grip muizen die je zeg maar vast houdt in je vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 28-09 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Die gast heeft veeeel tijd over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Dat idee had ik ook al hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Iets minder dan 8 uur per dag vanaf de launch? :) Lijkt me een account met meerdere spelers... Althans, dat mag ik hopen :P

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-12-2012 14:06 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Fonta schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:50:
Hij is waarschijnlijk ontwikkelaar voor Dice.
In zijn wapen lijst staat namelijk de M1911 S-TAC genoemd.

Lijkt me heerlijk, BF3 spelen in de baas zijn tijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ew0ut schreef op zondag 30 december 2012 @ 17:21:
[...]

De M1911 S-TAC staat in iedereen zijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:51
Ew0ut schreef op zondag 30 december 2012 @ 17:21:
[...]

Nice, blijkbaar ben ik ook ontwikkelaar voor Dice, ik heb namelijk ook een M1911 S-TAC in m'n lijstje staan (jij ook als het goed is).

Lekkere timing Unfor. :9

[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 30-12-2012 17:33 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
unfor schreef op zondag 30 december 2012 @ 17:32:
[...]

De M1911 S-TAC staat in iedereen zijn lijst.
Verrek, zie em nu pas in m'n lijst. :D

Zou die dan toch voor de popo werken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, battlelog was dus gehacked, maar EA of DICE is niet aardig genoeg om even een mailtje naar de Battlefield spelers te sturen? Is het trouwens veilig om weer in te loggen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:11:
Oke, battlelog was dus gehacked, maar EA of DICE is niet aardig genoeg om even een mailtje naar de Battlefield spelers te sturen? Is het trouwens veilig om weer in te loggen of niet?
Een paar forum admins zeiden dat je je pas zorgen hoefde te maken wanneer je op een BF4 beta link geklikt had, die op de site geplaatst was en daar je gegevens had ingevuld.
Als je het niet vertrouwd kun je voor alle zekerheid alsnog je password veranderen maar waarschijnlijk loop je geen gevaar als je die link niet gebruikt heb.
Denk ook niet dat hackers via de Battlelog website bij gegevens van spelers kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De front-end is gehackt en die communiceert enkel met de back-end om wachtwoorden te controleren. Ze kunnen dus niet bij gegevens komen die in de back-end staan. Ze kunnen wel de invoer van wachtwoorden onderscheppen, vandaar dat inloggen wat gevaarlijk is. De vraag is enkel of dat ook gebeurt is of dat ze enkel een paar specifieke zaken konden aanpakken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:50:
The level of shitbucket is stong in this one. :+
Dan meteen nog even dit.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5c4ZDp9g7DY]

Deze is nog beter dan shitbucket. _O-

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-12-2012 20:42 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:11
Haha, die is goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:24:
[...]

Een paar forum admins zeiden dat je je pas zorgen hoefde te maken wanneer je op een BF4 beta link geklikt had, die op de site geplaatst was en daar je gegevens had ingevuld.
Als je het niet vertrouwd kun je voor alle zekerheid alsnog je password veranderen maar waarschijnlijk loop je geen gevaar als je die link niet gebruikt heb.
Denk ook niet dat hackers via de Battlelog website bij gegevens van spelers kunnen komen.
Ik was er die dag niet, dus ik heb sowieso nergens op geklikt, maar er is niet eens een blogpost of iets van DICE of EA waarin staat wat er is gebeurt en wat mensen moeten doen als ze toch op die link hebben geklikt. Maar gelukkig is alles verder normaal, kan ik weer rustig gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:40:
[...]

Dan meteen nog even dit.
[video]

Hoe komen ze erop, haha weer een goede.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:29:
[...]

Hoe komen ze erop, haha weer een goede.
Ze spelen zelf overduidelijk BF3. Het is gewoon precies wat er ingame gebeurd en dat maakt het zo geniaal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Hahaha schitterend, die russen aan het T-baggen :+

Edit: t-bag gifje gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2wgsznk.gif

[ Voor 49% gewijzigd door NLsandman op 30-12-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:02:
[...]

Ik was er die dag niet, dus ik heb sowieso nergens op geklikt, maar er is niet eens een blogpost of iets van DICE of EA waarin staat wat er is gebeurt en wat mensen moeten doen als ze toch op die link hebben geklikt. Maar gelukkig is alles verder normaal, kan ik weer rustig gaan spelen.
DICE en EA hebben blijkbaar een heel groot tapijt liggen waar ze het een en ander onder kunnen vegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:50:
[...]

DICE en EA hebben blijkbaar een heel groot tapijt liggen waar ze het een en ander onder kunnen vegen...
Onder die van EA moet gewoon een zwart gat zitten. EA heeft al zoveel verpest dat het nooit meer onder een tapijt past. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een server met 'NO RULES'... 8)7

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Banned for 1 hours for using offensive language

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 23:32:
Op een server met 'NO RULES'... 8)7

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: Banned for 1 hours for using offensive language
8)7

Met no rules bedoelen ze dat je mag kiezen hoe je speelt, niet dat je mag vloeken wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Niet doen, zie topic waarschuwing

[ Voor 100% gewijzigd door Ultraman op 01-01-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:40:
[...]

Dan meteen nog even dit.
[video]

HAHAHAHAAAAAAAAAA :D Goddamn teabaggers!

Voor wie een gerelateerd grappig artikel wilt (via Reddit) http://web.archive.org/we...d-history-of-tea-bagging/

De beste stukken _O-
Ignoring the consequences, many gamers find that screaming expletives, racial slurs, and insulting the mothers of other gamers’ is all part of the experience, but when it comes to tea bagging, it is taken more seriously due in part of what many gamers agree to be a respected art. Senior Adam Felline, of Staten Island, sees tea bagging as an art that requires much time and dedication in executing properly. Felline mentions that in order to be truly good at games such as Halo, Call of Duty, and Gears of War, one must be good at tea bagging. If one lacks the skill of tea bagging, then according to Felline, one can never really be good at any game. “It is completely impossible. If you are good at the actual game then you are an all-star at tea-bagging.” Felline is an avid tea-bagger who specifically mentioned tea-bagging Xbox Live gamer “Creasy Bearr.” (“Creasy Bearr” was unavailable for comment.) Felline’s description of tea bagging as “an orgasm,” could be agreed upon by many gamers, but when one is the victim of tea bagging, the feeling is “like a little school girl being violated.” The goal and top priority for Felline and many tea baggers alike is to win the game and then tea bag later. In spending countless hours of refining his tea bagging skills, Felline says that he, “Creasy Bearr,” and “Petepetefire” have mastered tea bagging and challenge anyone brave enough to take them on.

Yet on the other side of the fence lies the group of gamers who see tea bagging as excessive, unnecessary, and pointless. Senior David DePouli, of Port Washington, sees tea bagging as something that “detracts from the gaming experience.” DePouli is proud of the fact that he has never tea bagged any one in a video game and sees tea bagging as something “very demoralizing and insulting. Nothing boils my blood like someone sitting on my face after they’ve just killed me.” DePouli also stated that there are many gamers who use the tea-bagging maneuver despite the fact that they may be the worst player in a given match. DePouli plays the game for the sake of playing the game and prefers not to showboat or create any momentary feuds.
Despite where one stands on the issue of tea bagging, it is important to fully understand the true art of tea bagging. Many times novice and inexperienced gamers jump eagerly to a newly deceased body to enjoy a momentary ecstasy, yet they do it all wrong. The proper tea bag lies in simplicity, location, and timeliness. For one, the tea bag is to be a simple act; there is no need to form clans in learning to synchronize tea bagging. In addition, excessive jumping, crouching, and bashing of the deceased body would take away points from a perfect ten. Simply approach the deceased body, position oneself over the head area of the body, and place oneself on top of the deceased body’s face region. Then cautiously proceed in a repeating crouch motion with the seasoning of an occasional beat down, nothing more.

Location is something that many people ignore due in part to the rush of just trying to reach a deceased body and tea bag said body before a player from the opposing team discovers you. Rather than positioning one’s body over the face, players often situate themselves on the abdomen or leg region of the deceased player’s body. This would result in a huge deduction of style points and would clearly indicate to any person witnessing such a tea bag that you are a douche and should return not only the video game which you are playing, but the system, and never play video games again. Also, if the body is face down, ignore it. There is no satisfaction of dry humping the back or buttocks of a deceased player, it does not work; only face up. Remember, location, location, location.

Timeliness is another important factor when it comes to the physical crouching. One must judge through mass amounts of experience the appropriate time increments between crouching and releasing. A tea bag that is performed with a very fast CPS, or crouches per second, would be deemed poor. It tells the gamer and any witness that you are in a rush or hurry and that you do not value the true art of tea bagging. A slow CPS can work if executed perfectly however with a slow CPS one would increase the TOA, or threat of attack.

The ideal tea bag would be where a player plants himself squarely on the face of the deceased player, crouches in appropriate increments, touched up with an occasional beat down. Too many beat downs and deductions will arise. One should also be cautious with jumping since it takes away from the precious seconds of humiliation for the victim. One will know that they have performed the perfect tea bag when the head of the lifeless body bobs up and down from the ground. At this point, one should return to game play in hopes of repeating the same action.

Tea bagging, like any other form of taunt or trash talk, allows gamers to express themselves in ways that they could not before. Some see this as a way of making video games more competitive while others see it as unnecessary. Tea bagging can capture the best of times for one player and indicate the worst of times. Yet as Felline put it, “all is fair in love and war.”
Ik vond dit toch humoristisch, maar misschien ben ik net de gekke hier :+
NLsandman schreef op zondag 30 december 2012 @ 21:36:
Hahaha schitterend, die russen aan het T-baggen :+

Edit: t-bag gifje gemaakt.

[afbeelding]
Bookmarked and saved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op maandag 31 december 2012 @ 02:03:
[...]

Hmm, even afgezien van het feit dat alle hits kills zijn, wat idd wel verdacht is, kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat hij een double kill heeft gemaakt, of mis ik nu iets ??

[edit] ik zie 11 headshots staan, dan is het inderdaad zo goed als onmogelijk.
Hij maakte al die kills tijdens één basis bij rush op bazaar en zelfs een headshot is geen instakill bij een SKS. ;)
Ben vrij zeker dat hij hacks heeft. :+
Het feit dat zodra hij beschuldigd werd meteen weg was zegt ook al voldoende. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Had niet anders verwacht, ga hem denk ik wel tegen komen met een leuke txt :P
DanielWW2 schreef op maandag 31 december 2012 @ 02:18:
[...]

Hij maakte al die kills tijdens één basis bij rush op bazaar en zelfs een headshot is geen instakill bij een SKS. ;)
Ben vrij zeker dat hij hacks heeft. :+
Het feit dat zodra hij beschuldigd werd meteen weg was zegt ook al voldoende. ;)
Zijn KPM op diverse wapens is ook veel te pro.
Vaak voel je wel dat het niet klopt.

Cheaters zijn ook weer lekker actief, ze zullen ook wel x-mas sales hebben, ga wel weer van uit dat er een ban wave komt binnen een paar weken.

[ Voor 57% gewijzigd door NLsandman op 31-12-2012 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een filmpje gemaakt waar ik volgens mij een unieke jet stunt heb gedaan want ik heb 't nog nooit ergens anders gezien oOo Op 1:03

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=G0cKS3iT7E8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 07:05:
Ik heb een filmpje gemaakt waar ik volgens mij een unieke jet stunt heb gedaan want ik heb 't nog nooit ergens anders gezien oOo Op 1:03

[video]
Niks bijzonders en allemaal al een keer gezien en zelfs extreemer met 2 jets die net na elkaar er doorheen vliegen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 07:05:

[video]
Leuk vliegwerk, jammer van de 'bump'.... misschien dat je deze stunts kunt proberen?

YouTube: Battlefield: The Experience 2 - Jet Stunts by 1ron-tjunfisk (Only In Battlefield 3 Entry)

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Soms baal ik zo erg dat ik niet ook continue mijn gameplay record: van de week op Wake Island twee F-35's die het op me gemunt hadden. Zeker een had heatseekers dus ik ga below radar, vlieg van A zijde richting E, zie een squad het water oversteken onder de brug, ik vlieg onder de brug door, knal er 2 neer loop omhoog en zie nog net de twee plofjes van de F-35's :D :D

Jaypnl killed Mister1
Jaypnl Killed Mister2
Mister 3 is no more
Mister4 is no more .......

En dan zeggen ze dat jets saai zijn :Y

@hierboven: Leuke stunts, en die gast kan goed vliegen maar hij is de grootste jetlamer die ik ooit ben tegengekomen. Met z'n mattie rush spelen, hij in het vijandelijke team, allebei in de Frogfoot/SU-25 en dan afspreken elkaar niet te killen. Het erge is dat je dan nog in je eentje staat te stingeren terwijl die gasten ondertussen beide teams totaal aan het rapen zijn (100+/1 kills).

[ Voor 28% gewijzigd door Jay-P op 31-12-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 31 december 2012 @ 08:20:
[...]

Niks bijzonders en allemaal al een keer gezien en zelfs extreemer met 2 jets die net na elkaar er doorheen vliegen.
Pfft er is nu ook al altijd al iemand die het me voor heeft gedaan :p Achja, ik zal er nog wat proberen zoals die in de link van Sanchez. Nochtans heb ik er één keer onder gevlogen zonder de bump maar natuurlijk had ik 't weer niet opgenomen :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 31 december 2012 @ 03:05:
[...]

Had niet anders verwacht, ga hem denk ik wel tegen komen met een leuke txt :P
Om wat meer erkenning te krijgen, kan je hem plaatsen op http://www.reddit.com/r/gifs of http://www.reddit.com/r/reactiongifs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren maar weer eens BF3 geupdate. Moet het weer eens wat meer gaan spelen.

Jammer dat in dit topic geen overview is met namen van spelers. Zoek nog wat mensen die ik af en toe kan joinen ingame, dus mocht iemand me willen toevoegen dan is hier mijn profiel link: klik
Van mijn huidige friendslist is meestal maar 1 persoon actief lol :P.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
ACB-90 2,416 Kills 16.61 KPM Accuracy: 49.63%

a) l33t skills
b) farmer
c) cheater

????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
lol, met een mes ? people cant touch me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Bedankt voor het lezen,
Ik heb zelf de G500 geprobeerd, fijne muis en erg handig dat je on the fly je DPI kan instellen en je meerdere buttons hebt, maar ik kan maar níet aan de muis wennen. (deze muis heb ik nog liggen, is ongeveer 15 uur mee gespeeld, je mag hem kopen als je wilt, stuur de me dan even een privé bericht).

Een muis kan zeker een voordeel bieden tov een basic muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 11:17
mensen vraagje, is het nog te doen om als nieuwe PC speler erin te stappen?

Tevens zou de game op mijn laptop kunnen draaien?
i5-450m
4GB
HD5870m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag weer 2 heerlijke potjes gespeeld, 1 gewonnen op defense en 1 verloren op aanvallen (Damavand Peak). Met defenden had ik 20-3 als eindscore waarvan 1 keer dood door teamkill, teammate besloot om het huis op te blazen waarin we zaten... Op aanvallen had ik 16-12, mede doordat ik vaak geflanked was en ik de map nog nooit had gespeeld.. Wel weer een nieuw persoonlijk record gezet met sniper rifle headshot :P 484,22m met de SV98 :)

Begin die nu steeds beter onder de knie te krijgen en het inschatten van movement speed van de vijand en wanneer mijn kogel aankomt begint ook steeds beter te worden, idem dito mbt bulletdrop.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raxious schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:06:

i5-450m
4GB
HD5870m
Het is heel goed te doen om nu nog in BF3 te stappen, zeker als je al wat ervaring hebt met pc shooters. Het gemiddelde niveau ligt echt niet zo hoog als sommige posts hier doen vermoeden. Het is alleen een tijdje afzien als je de maps en spelverloop van de verschillende game modes per map nog niet zo goed kent, maar dat is een kwestie van tijd.

De wapens die je vanaf het begin unlocked zijn meer dan goed genoeg en er zijn eigenlijk ubehaubt geen OP wapens op dit moment.

Als ik wat tips zou moeten geven aan iemand die nu instapt:
-ga niet meteen snipen, dan duurt het het langst om de map en spelverloop goed te leren kennen en je 'levelt' het langzaamste. Assault is de klasse waar je het hoogste 'score per minute' mee kan halen.

-Rush en TDM leveren de meeste punten op en op deze modes krijg je het meeste voor de loop en leer je de wapens het snelste te beheersen

-Speel niet met de standaard toetsenbord instellingen, pas deze zo aan dat je alle belangrijke movement en gadgets onder bereik hebt zonder dat je movement in het geding komt. (met name: primary toggle en de gadgets (medkit en defib voor assault) zijn erg handig.

-Verwijder alle muisacceleratie (zijn handige tutorials voor van onder andere RivalXfactor op youtube, bekijk sowieso maar zijn 'how to be a better noob' filmpjes). Ja, het is een kwal van een vent, maar voor een beginner heeft ie wel erg handige tips en uitleg over de BF3 mechanics.

-spot alles wat je ziet en voor je gaat schieten

-schiet niet full-auto maar burst.

-Over het algemeen beste weapon accessories: foregrip + heavy barrel

Wat je laptop betreft: op 't randje. Het is wel een dikke dual core en videokaart voor een laptop, maar BF3 heeft erg veel profijt van een quadcore, maar misschien dat het op de laagste instellingen (sowieso het beste voor zicht) en op een lagere resolutie wel speelbaar is, maar alles onder de 60 fps geeft wel een behoorlijk nadeel ten opzichte van spelers die dat wel hebben. Dat is even flink googlen denk ik, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Kwam hier laatst een goed filmpje voorbij mbt long range snipen en de bullet drop per wapen en wat dat betekende voor het bij richten voor verschillende kijkers.

Na het zien van dat filmpje ben ik in een kraan geklommen met de m98B en 12x scoop, 1216 meter was het resultaat na 4 schoten.

Erg handig filmpje dus met nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-09 11:27

i5-450m
4GB
HD5870m
Ik speel battlefield op een
Dell Inspiron 15R (Core i3 350M) met een ATI Mobility Radeon HD 5470 1gig. Uiteraard niet op ultra en ook niet fullscreen,

Draait goed hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

E.R.Y. schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:39:
[...]

Ik speel battlefield op een
Dell Inspiron 15R (Core i3 350M) met een ATI Mobility Radeon HD 5470 1gig. Uiteraard niet op ultra en ook niet fullscreen,

Draait goed hoor..
Niet fullscreen op een 15 inch dan hou je niet veel over of hangt er nog een externe monitor aan?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:30
Ik denk dat ie niet Full HD bedoelt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-09 11:27
The_Marsmellow schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:22:
[...]

Niet fullscreen op een 15 inch dan hou je niet veel over of hangt er nog een externe monitor aan?
Nee geen externe monitor, gewoon in windowed mode en niet op volledig scherm, net iets kleiner. merk dat het soepeler loopt dan. Kan ook niet meer op groot scherm spelen.

me stats zijn ook zeker niet goed verder, kan aan de grote van het scherm liggen of ik ben gewoon slecht.
https://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Eryniden/

als er geintereseerden zijn om een keer samen spelen voeg me dan lekker toe ;)

[ Voor 23% gewijzigd door E.R.Y. op 31-12-2012 17:55 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 31 december 2012 @ 15:13:
[...]

-Verwijder alle muisacceleratie (zijn handige tutorials voor van onder andere RivalXfactor op youtube, bekijk sowieso maar zijn 'how to be a better noob' filmpjes). Ja, het is een kwal van een vent, maar voor een beginner heeft ie wel erg handige tips en uitleg over de BF3 mechanics.
Waarom vind je die jongen een kwal van een vent als ik vragen mag?

------

Ander vraagje; wat wordt toch bedoeld met dat farmen steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paws schreef op maandag 31 december 2012 @ 20:15:
[...]

Waarom vind je die jongen een kwal van een vent als ik vragen mag?

------

Ander vraagje; wat wordt toch bedoeld met dat farmen steeds?
Tsja, het is een beetje dat Amerikaanse opschepperige en betweterige toontje wat in een aantal filmpjes nét iets te veel voor komt. Maar goed, ik kom uit het noorden, dat helpt niet mee. :)

Farmen: op een bijna lame manier heel veel kills/punten binnenharken zonder echt bij te dragen aan de objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Sja dat zie ik dan niet echt. Soms wel wat dwingend naar z'n "minions" zegmaar, maar wat jij beschrijft kan ik er niet echt in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hij komt misschien een beetje arrogant over af en toe maar is het niet echt denk ik, is meer zijn stijl van praten en doen denk ik. Ik vind het wel erg leuk om naar zijn video's te kijken, hij zegt altijd veel nuttige dingen en is gewoon erg goed. LevelCap bijvoorbeeld komt wat rustiger en vriendelijker over, ook een aanrader om zijn Youtube channel te checken. Dan vind ik bijvoorbeeld TheRussianBadger wel echt irritant en arrogant overkomen in zijn video's, gewoon niet leuk om naar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Heren en misschien ook dames, Goed en gezond 2013 en veel plezier met BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het eerst sinds tijden weer in een BTR-90 gezeten.

My precious, my dearest precious. :P (favo voertuig in BF3)
Zo ongeveer het hele vijandelijk team de grond in gestompt en ik weet niet eens hoeveel tanks en LAV's ik heb gesloopt maar het waren er belachelijk veel. Minimaal 12 gezien de ribbons. :+
http://battlelog.battlefi...how/52180082/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 27-09 21:13
Pykow schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 02:34:
Een goed 2013 voor iedereen het jaar van de nieuwr console en bf4
Thanks jij ook, en niet te vergeten Endgame en sowieso nog veel BF3 plezier! De enige game die ik speel en met recht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Een goed 2013 voor iedereen het jaar van de nieuwr console en bf4
Jovas schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 02:35:
[...]
Thanks jij ook, en niet te vergeten Endgame en sowieso nog veel BF3 plezier! De enige game die ik speel en met recht! :)
Jovas schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 02:35:
[...]
Jullie en de rest ook een goed 2013 en ik moet bekennen dat BF3 de enigste game is die ik in 2012 intensief gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Double XP Event
February, 2013

Rank up faster by joining this Double XP event, only for Battlefield 3™ Premium members. More detail will be added to this item closer to release.

Lijkt nu al actief te zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:30:
Double XP Event
February, 2013

Rank up faster by joining this Double XP event, only for Battlefield 3™ Premium members. More detail will be added to this item closer to release.

Lijkt nu al actief te zijn? 8)7
Dat is een andere, je moet bij het premium event van januari kijken.
Daar staat:

"Premium Event
Double XP Event
2013-01-01 - 2013-01-07
Celebrate the new year with us by getting double XP in Battlefield 3 for the first week of January!

Start times below (the event runs for a total of 144 hours)
Los Angeles 1AM January 1
Stockholm 10AM January 1
Paris 10AM January 1
New York 4AM January 1
Tokyo 6PM January 1
Moscow 1PM January 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Double XP is zeer welkom voor mij :) Zometeen maar eens even spelen dan

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 16:44:
[...]

Dat is een andere, je moet bij het premium event van januari kijken.
Daar staat:

"Premium Event
Double XP Event
2013-01-01 - 2013-01-07
Celebrate the new year with us by getting double XP in Battlefield 3 for the first week of January!

Start times below (the event runs for a total of 144 hours)
Los Angeles 1AM January 1
Stockholm 10AM January 1
Paris 10AM January 1
New York 4AM January 1
Tokyo 6PM January 1
Moscow 1PM January 1"
Had er overheen gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Is het eigenlijk mogelijk je stats te resetten hoe vaak je maar wilt? Of hangt daar een limiet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paws schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:29:
Is het eigenlijk mogelijk je stats te resetten hoe vaak je maar wilt? Of hangt daar een limiet aan?
Waarom zou je het willen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Om te zien hoe snel ik vooruitgang boek? Lijkt me toch niet echt een lastig vraagstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pak daarvoor liever Better Battlelog of ga direct naar bf3stats.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tsurany schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:50:
Pak daarvoor liever Better Battlelog of ga direct naar bf3stats.com.
Idd vooral de grafieken in better battlelog zijn handig om te zien of je vooruit gang boekt.

De stat reset van battlelog is ook maar half.

btw iedereen een fijn 2013 met veel online fraggen :)

[ Voor 8% gewijzigd door NLsandman op 01-01-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Paws schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:29:
Maatje van mij reset het iedere dag sinds ie premium heeft, moet dus geen probleem zijn. ;)

Happy new year iedereen. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Xant0r op 01-01-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En alweer een mooi dieptepunt van BF3 spelers. Spawnde net op iemand in een tank die nog nooit had gehoord van shift indrukken zodat je sneller kan. Hij probeerde een heuvel op te komen maar viel er af, liet de tank omdraaien waarna deze ontplofte.

Oh en de bestuurder was een colonel 100. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 17-09 19:31
Ik erger me er soms aan dat in een voertuig gespawnd kan worden, doe je moeite om een vlag te pakken loop je naar de tank die daardoor gespawnd wordt en net voor je wilt instappen spawnd er iemand in ggggr zeer irritant, dat mogen ze er echt van me uitslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 20:21
DanielWW2 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 20:07:
En alweer een mooi dieptepunt van BF3 spelers. Spawnde net op iemand in een tank die nog nooit had gehoord van shift indrukken zodat je sneller kan. Hij probeerde een heuvel op te komen maar viel er af, liet de tank omdraaien waarna deze ontplofte.

Oh en de bestuurder was een colonel 100. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/32759706.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik vind het wel knap van hem : Mortar is sinds al dat generf totaaaal nutteloos geworden :|
En dan heb ik het niet eens over zelf ermee schieten, maar erdoor geraakt worden : Vaak denk ik "WTF?! Ik hoor naar een respawn scherm te kijken nu... !!" maar ik kan vrolijk doorlopen :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortar is gewoon geen one shot kill, maar wanneer iemand al damaged is kan je hem er wel mee killen. Het grote voordeel van een mortar is dat op veel mappen enkel andere mortars een gevaar vormen. Dan kan je nog het beste op rush mappen spelen, dan zit je vaak helemaal veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tGh0Ll.jpg

Double XP werkt prima zo, haha lekker potje metro gehad, weinig kills veel deaths maar heel veel medic points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55

i5-450m
4GB
HD5870m
Om de eerdere reactie even aan te vullen; het is zeer goed te doen om nu nog te starten. Ik ben 2,5 week geleden weer begonnen met spelen.

Wat ik zelf lastig vind in het begin met een nieuw wapen, is het nog niet hebben van attachments. (reflex of holo sight en een suppressor kan ik bijna niet zonder) Mocht je een wapen hebben wat je bevalt, speel dan bijv. ziba tower van de Close Quarter expansion. Je pakt daar zoveel kills dat attachments unlocken ontzettend snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Een goed 2013 voor iedereen het jaar van de nieuwe console en bf4
Is er al officieel bericht dat die er gaan komen dan(dit jaar)?
Hopelijk brengt BF4 wat vernieuwing, en niet meer van het zelfde zoals de cod reeks al paar jaar aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik ben helemaal afgeknapt op BF3. Teveel cheaters en teamkillers. Dit spel wordt ook helemaal kapotgemaakt door de jets die in 1 pass alles en iedereen vernielen of killen. Daar kan je je helemaal niet tegen verdedigen. Veel te veel onmogelijke kills van snipers die dwars door muren heenschieten of om een hoek kunnen schieten. Pas geleden nog een keer geprobeerd, je schiet een hele clip leeg, ze draaien zich om en je bent met 1 schot dood. Ik ben er helemaal klaar mee.
Pagina: 1 ... 149 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.