Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Jay-P schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 16:55:
[...]
Dan gebruik je hem dus ook verkeerd, MAA vergt tactisch spel, heb je dat onder de knie dan ben je al 10x effectiever tegen jets. De range van de MAA is nu (na alle patches) gigantisch, alleen is het tegelijkertijd dom om je cannon te gebruiken op die range precies om de reden die je zelf aanhaalt. Cannon gebruik je pas als een jet dichtbij komt, op die manier knal je ze ontiegelijk makkelijk disabled of zelfd dood. Jets op afstand paint je alleen zodat je je positie niet verraad. Ik hoor je denken, "maar dan raak je ze never nooit want dan knallen ze met de afterburner erop weg en zijn ze zo ouf of range!". DUH dat is nou juist die oppofering die je zal moeten maken maar bijna niemand wilt maken. Die jets hebben op het moment dat je zo speelt nog geen 10% van de effectiviteit die ze zonder MAA zouden hebben en boven jouw zijde van de map zal je ze never nooit zien vliegen. Heb je een repair guy (idealiter met stingers) bij je is een MAA zo goed als onaantastbaar tenzij je tegelijkertijd met 2 jets en/of een attack heli samenwerkt om die MAA neer te krijgen.
Exact! 100% spot-on! Al zal dat niet toegegeven worden natuurlijk maar afgezien van het feit dat je tijd moet investeren om die MAA slim te kunnen gebruiken, is het inderdaad de opoffering die niemand wil maken! Degenen die ik tegenkom doen dat wel en zijn van onschatbare waarde voor hun team omdat er geen jet meer over de helft van de map komt.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:10:
[...]
Exact! 100% spot-on! Al zal dat niet toegegeven worden natuurlijk maar afgezien van het feit dat je tijd moet investeren om die MAA slim te kunnen gebruiken, is het inderdaad de opoffering die niemand wil maken! Degenen die ik tegenkom doen dat wel en zijn van onschatbare waarde voor hun team omdat er geen jet meer over de helft van de map komt.
De jet discussie lijkt inderdaad neverending, maar hier mijn 2 cents.

Ik ben het er echt wel mee eens ben dat als je de MAA effectief gebruikt zoals Jay-P omschrijft, support krijgt van een engi met stinger waar je ook actief mee communiceert, je team je goed genoeg covert zodat je door tanks etc (IFV's en engineers met rpgs) niet gesloopt wordt én je niet teveel gespot wordt door anderen dan de jet pilots, je het jets echt heel moeilijk kan maken.

Echter, dit zijn al met al wel een hoop variabelen die ik zelf niet heel vaak tegenkom op airmaps, sterker nog, ik heb het zelf nog nooit bewust meegemaakt (maar soms heb je de helft niet door wat er allemaal gebeurt als je in een goed team zit dus dat kan het wel kleuren). Plus wat je zelf ook zegt, je hebt mensen nodig die zich opofferen (en dus een redelijk saai potje tegemoet kunnen zien) zodat de rest van de spelers geen last hebben van air rape. Daar vertrouw ik in pubs niet zomaar op.

Al met al zijn het mij te veel variabelen die nodig zijn om een goede jet piloot te counteren. Bovendien krijg ik zelden of nooit de kans om consequent behoorlijke tijd door te maken in de MAA (of hij is al bezet, of iemand anders pakt em, of dan is je engi maatje al weer vandoor om een flag te redden, of een belangrijke flag wordt gecaptured zodat je moet kiezen OF helpen de vlag te houden, of wachten op de MAA etc. etc.)

Plus ik ben zelf een redelijke infantry speler die (als het gaat om tickets) veel meer bij kan dragen aan het cappen/verdedigen van flags en vijandige infantry/voertuigen uitschakelen. Daar voeg ik voor m'n gevoel meer toe dan een rondelang proberen om jets bij je vandaan te houden.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat jets zeker in BF thuis horen, maar hoe het nu geïmplementeerd is kan ik niet zoveel mee. Veel liever zou ik iets zien à la BF 1943 of P4F (waar ik ook echt veel vloog). Stationary AA's bij bepaalde vlaggen zodat je daarmee een soortemet eigen luchtruim kan creëeren rond vlaggen zodat je eigen team EN je eigen jets weer iets makkelijker op opereren, maar je in de AA wel kwetsbaar blijft voor air, vehicles en infantry. Dat maakt het cappen van vlaggen nog belangrijker en krijg je voor m'n gevoel ook dynamischere potjes waarin echt frontlinies zijn en waar flanken killing kan zijn als je achter de linies een AA pakt. Waardoor je eigen team weer makkelijker op kan rukken etc. etc.

Kortom, ja jets horen in BF, maar voegen op dit moment weinig toe aan mijn speelplezier in de meeste maps waar ze zitten. Caspian border, Bazaar, Seine crossing, Karkand en Sharqi zijn met afstand mijn favoriete maps. Niet persé omdat de jets daar niet in zitten of niet dominant zijn, maar het spelverloop in mijn ervaring veel dynamischer en tactischer is (let wel subjectief en persoonlijk), zonder dat er uitgebreide communicatie nodig is. Desalniettemin, het zit nu in het spel en als je het wel tof vindt, kan je het gewoon spelen. Dat is voor mij echt het mooiste aan BF3, iedereen kan precies zijn of haar spel spelen zoals je het zelf wilt, er zijn zoveel maps/modes/instellingen servers. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik had niet moeten posten vandaag over die jets. Net gigantisch verkracht door het vijandelijke team (waar ik zelf uit was geswitcht vanwege het hoge aantal snipers :')) op Oman, hun drie piloten waren beter dan al onze bij elkaar.

Zoals een Viperpiloot die de vijandelijke luchtruim totaal negeerde, al disabled boven E uitkwam en door de stationary AA boven de RU base werd kapotgeschoten. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Pykow schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:03:
[...]

Iedereen is zo begonnen, ik begon met een spm van 400 en een kd van 1.4, terwijl ik in games als Team fortress 2 vrijwel altijd ruim eerste stond en dat was in het begin erg frustrerend, sterker nog ik battlefield 3 de eerste paar maanden niet aangeraakt en rond januari de game goed opgepakt.

Wat mij geholpen heeft is tips te volgen op internet en youtube filmpjes te kijken hoe de recoil nou werkt.
rivaLxfactor heeft filmpjes gemaakt over how to be a better noob met wat tips voor nieuwe spelers.
Zoek op MarkC mouse fix of vink de optie raw mouse input aan in battlefield 3, je aim gaat er echt stukken op vooruit.

Je hebt al 100 uur op de xbox gespeeld, dus ik ga er vanuit dat je de maps al goed kent en weet dat de assault een sterke class is. met je muis heb je veel meer vrijheid om te bewegen en maak daar gebruik van.
als je te vaak dood gaat, wilt dat zeggen dat je te agressief speelt of verkeerde beslissingen neemt. doe het rustig aan. als je 1 punt meer hebt dan de tegenstander kan je al kills gaan farmen en winnen.
Tuurlijk ieder zijn speelstijl. ik ben geen snelle speler dus speel veel op mid rangen of aan de buitenkant van de map.
Je had in het begin een kd van 1.4 en een spm van 400? Dat is ver boven wat de gemiddelde noob heeft, maar dat terzijde. Die how to be a better noob filmpjes zien er goed uit, ik ga ze eens stuk voor stuk bekijken. Die software tips zal ik ook eens opvolgen, schijnt voor vele toch een enorm verschil te maken naar wat ik lees. Wat bedoel je met "kills farmen" trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Eh... iemand problemen in Battlelog?

Launching is currently disabled. Please try again later. ???!?!?!

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik kijk al uit naar de double xp die start om 10u Belgische tijd op 1 januari! Ik ga weer eens lekker 'knallen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
DirtySanchez schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:05:

BLog gehacked volgens mij. Dit was de poll eerder Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RkkpJ.jpg

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Thr!lls schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:07:
[...]

BLog gehacked volgens mij. Dit was de poll eerder [afbeelding]
Ha, ha, ha,... wat een giller... !!!

Wilde nog effe lekker knallen, maar dat zit er dus niet in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:49

steveman

Comfortabel ten onder

Omfg :')

Stoute hackertjes scriptkiddies! Goed, bladeren we verder door de gameverzameling :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:17

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Nu staat er deze poll.....

Poll

You have already registered on BF4 alpha?

I signed up.

I not signed up.

I want to sign up http://alpha-bf-4.tk/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik krijg nu dit op de main page:

"When you add friends their activity will appear here in real-time."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M'n friendlist en favorite servers zijn ook hier pleite. Dit kan nog weleens naar worden voor EA :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Forum doet 't ook al niet.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Qlii256 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:17:
Ik krijg nu dit op de main page:

"When you add friends their activity will appear here in real-time."
Battlelog is HACKED big time!!! Vooral nergens je password etc. opnieuw intikken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:49

steveman

Comfortabel ten onder

Gevalletje backup terugzetten in het ergste geval, geen paniek!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik hoop dat ze recente back-ups hebben? Waarschijnlijk een DICE medewerker die eens wat zinnigs wou gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets lijkt meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

DirtySanchez schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:18:
[...]

Battlelog is HACKED big time!!! Vooral nergens je password etc. opnieuw intikken.....
Vriendenlijst doet het hier wel, ik zie jou ingame zitten?

Edit:

En tegelijkertijd zie ik je inloggen....

[ Voor 8% gewijzigd door bvk op 28-12-2012 21:22 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Laten we hopen dat ze Battlelog snel offline halen. Wie weet hebben ze bij het log-in script de password en username laten door mailen naar hunzelf :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Hoelang gaat dit duren denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

bvk schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:20:
[...]

Vriendenlijst doet het hier wel, ik zie jou ingame zitten?

Edit:

En tegelijkertijd zie ik je inloggen....
Not really....probeerde effe matchmaking. Zie Knetter ook als ingelogd en aan het spelen, maar klopt volgens mij ook geen ruk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paws schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:22:
800 dagen,

How can we know???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Paws schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:22:
Kleine week ofzo? Zeker met de feestdagen hebben die mensen bij DICE allemaal vrij-af. Dus ik denk na 1 week dat ze waarschijnlijk kijken om een back-up terug te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:23:
[...]

800 dagen,

How can we know???
Misschien omdat het eerder al eens gebeurd is? Ik vraag het maar gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Back online..... 20 minuutjes down na een hack aanval... niet slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Chat is ook disabled.
vind ook geen servers .

http://i.imgur.com/7ywJn.png

anonymous hacked.!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 18% gewijzigd door MurBur38 op 28-12-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paws schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:24:
[...]

Misschien omdat het eerder al eens gebeurd is? Ik vraag het maar gewoon hoor.
You're right, my bad. Is nog niet eerder voorgekomen, althans niet met BF3.

Hoop inderdaad niet dat er inloggegevens zijn gelekt en dat DICE/EA snel wat duidelijkheid geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Hij doet 't hier ook weer.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
MurBur38 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:25:
Chat is ook disabled.
vind ook geen servers .

http://i.imgur.com/7ywJn.png

anonymous hacked.!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is van 2 maand geleden...

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Werkt nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 14:24

Rub3s

+3 , omdat het kan

Het werkt hier ook, alleen heb ik nu al 2x een disconnect gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Misschien wat offtopic, maar bij mij ligt Twitter er nu ook uit. Is dit gewoon toeval, of zouden ze vanavond eens een heleboel 'grote' sites platgooien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik "F5" de openstaande Battlelog homepage en krijg:

We are sorry, something went wrong during your login. Please try again.

Ik wacht wel even....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ja, ik ben ook plots zomaar uitgelogd. Ik ga nu echt niet opnieuw inloggen, je weet maar nooit... Wel vind ik dat DICE opnieuw weer weinig van zich laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 13:08
Lol ik heb nergens last van? Net klaar met een speelsessie van een uur of 2 en mn battlelog doet het ook gewoon nog (na uit- en inloggen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nergens last van tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:23:
[...]
Not really....probeerde effe matchmaking. Zie Knetter ook als ingelogd en aan het spelen, maar klopt volgens mij ook geen ruk van...
d'r klopt sowieso weinig aan mij, maar als je al speelde kon je nog wel verder doen. één van mn amigos rejoinde net de server omdat we in twee teams zaten en hij wilde switchen (wat niet ging door de autobalancer) en die kwam er ook niet in. Was om tien uur weer verholpen, maar toen knalde de server eruit en waren we er wel weer klaar mee voor vandaag (bijna de AN-94 vol! *O*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Altijd weer één van de laatste in de discussie :+ .

Ik heb zat uurtjes door gebracht in jet inmiddels, en de mensen die het hardst schreeuwen dat jets OP zijn komen zelf niet eens van de grond af, laat staan een dogfight winnen. Rocketpods afschieten op een dorito die aan de andere kant van de map gespot is kan iedereen. Het kost je alleen even wat tijd om de unlocks te halen.

Maar de kunst is pas in de lucht blijven als je een MAA, 2 jets en een chopper tegen je hebt die je actief irriteert, combineer daar ook wat grondspelers bij met stingers en een jet pilot kan in principe weinig meer.
Punt is alleen dat de gemiddelde BF3 speler aan de buitenkant van de map gaat staan met zijn MAA, de stingermannetjes alles doen behalve omhoog kijken en zo nu en dan even locken. Geloof me als stingermannetje hoef je niet eens te schieten om gevaarlijk/irritant te zijn. Iemand die met ECM vliegt zal in principe gelijk al ecm'en, wat jouw teammaten in MAA, Chopper en jet weer vrij spel geven om hem opnieuw te locken, plus als je je stinger mensen verdeeld over de map kom je al een heel eind. Alleen is dit teveel gevraagd en te moeilijk. Moeten we dan maar gelijk alles nerfen? Laten we de recoil en spread op wapens dan ook maar weg halen, en auto-aim erbij geven want meneer x haalt een kdr van 60-4 terwijl meneer a maar 4-20 haalt. OP wapens..... Laten we net zoals in Far Cry 3 met stenen gooien :D

Iedereen die goed is in iets, wat maakt geen fuck uit heeft er tijd ingestoken om beter te worden. Als je dan op een server komt en in de enemy team zit niemand die zogezegd wel van de grond kan komen, maar niet kan dogfighten en dus niet in de lucht kan blijven dan zal je als team daarop moeten aanpassen. Dan heb ik het niet over van 30 man moet maar met stinger lopen en tanks laten liggen, maar al zou 1 squad op 32 man's team zich focussen op air voertuigen icm met een MAA dan kan je als pilot amper nog in de buurt komen en dan hoef je voertuig niet eens te disablen om vreselijk irritant te zijn tegenover de jet/chopper pilots. 9 van de 10 chopper crews hangen niet voor niets 3km buiten de map met zoom optics, range van stinger is 400m, heatseekers 500. Dat is in de vanilla maps bijna 3/4 map van mainbase tot mainbase.
ECM in jets is alles behalve 100% betrouwbaar, en als je geraakt word is dat een instant disable en als je pech hebt krijg je er gelijk 2 achter je aan. Flares reloaden vrij snel, maar in tegenstelling tot ECM kan je in principe na je flare gelijk weer gelocked worden, waarbij je met ECM een soort cooldown hebt voordat je opnieuw gelocked kan worden.

Een noob in de MAA is geen goede argument, een noob kan in elk voertuig zitten. Daarnaast als er een noob in zit dan is ie binnen de korste keren down. Dan wacht je maar even, moet een jetpilot die in spawnscherm zit ook doen. Net als ieder ander. Met de range en power van de MAA is echt niks mis, heb de afgelopen weken bijna alleen in de MAA gespeeld om te zien hoe effectief dit ding nou echt kan zijn. Het is wel een voertuig waarbij je reageren op je eigen team en enemy team, en niet de rambo uithangen. Dat kon met BF3 v1.0, maar nu niet meer...

Zodra je wat meer tijd doorbrengt in een MAA weet je ook vanzelf wel wat je niet moet doen en wat je juist wel moet doen. Wederom net zoals elke voertuig in BF3 dus...Tijd in investeren en je word vanzelf beter. Zolang je air voertuigen niet op jouw "helft" van de map laat komen kan je steeds een stukje oprukken, net zoals jouw hele team en tanks puur omdat jij in je MAA een nofly zone op zet. Zodra je tanks voor je zitten en je het idee hebt dat jij de laatste achter de linie bent schuif je wederom gewoon weer op. Op deze manier heb ik echt genoeg potjes compleet omgezet tot fullcap terwijl er geen fatsoenlijk piloot in mijn team zat en ja ook dan heb ik een KDR van 50+. Is MAA dan gelijk overpowered of komt het puur omdat andere team te stom is om te poepen? Ik ga voor het laatste, en dat geldt net zo hard voor jets. Ja jets zijn moeilijk te counteren, ja jets zijn extreem moeilijk down te krijgen als de juiste man erin zit. Maar als je er als team niks aan doet heeft een jetpilot vrij spel en kan ie rustig zijn gang gaan en die hoge KDR halen. Nogmaals, wie zijn schuld is dat? Team dat continue loopt te whinen over jet, maar allemaal vertikken om er wat aan te doen en dus keihard geraped worden of de schuld van jetpilot die vrije tijd opoffert om beter te worden als jetpilot?

Ik heb zo'n beetje alle voertuigen nu gehad in BF3, en er is er geen één die niet te counteren valt. Dat je niet met je eerste de beste aanval gelijk een voertuig down krijgt so be it. Je mag er ook best wel wat moeite voor doen vind ik en zo iemand bezig houden is al een hele opluchting voor het team die het niet boeit en gewoon wederom de meatgrinder inloopt. Echter het grote verschil is dat jij de enemy meatgrinder bezig houd en hij dus geen tijd heeft om die dummies neer te schieten. Anyways tijd om af te kappen want begin langzamerhand een essay te worden :D.

Als je geen tijd wilt steken in bepaalde voertuigen, dan moet je ook niet klagen en gewoon een map/mode spelen waarop je er geen last van hebt, zoals al eerder is gezegd. Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 23:23:
ECM in jets is alles behalve 100% betrouwbaar, en als je geraakt word is dat een instant disable en als je pech hebt krijg je er gelijk 2 achter je aan.
feitelijk onwaar. heatseekers doen geen instant disable op jets - je hebt twee hits nodig voor de disable. laser guided ammo doet 1-hit disable, stingers ook - mits en indien je jet suckt want anders mis je.
als je geen tijd wilt steken in bepaalde voertuigen, dan moet je ook niet klagen en gewoon een map/mode spelen waarop je er geen last van hebt, zoals al eerder is gezegd. Just my 2 cents.
wat je hier zegt is "jammer voor je dat je graag Battlefield wilt spelen, het spel is nu eenmaal ook een flight-sim en als je dat niet bevalt heb je op AK en de vanilla airmaps niets te zoeken."
Maar degene van ons die wel graag AK en vanilla zouden spelen zonder jetrape, die hebben dus pech. Even voor de goeie orde: grote kaarten met veel voertuigen zijn de dingen die ik aan de battlefield reeks tof vind, niet TDM of Metro64. Maar ik kan de grote maps niet spelen omdat mijn hele gamegroep aftaait als er weer eens een onkillbare jetwhore opduikt. En al die mensen die zeggen dat hoort erbij - het is onzinnig om te zeggen dat iets wat zo slecht gebalanced is dat je er een kwart van je team voor nodig hebt om het neer te halen goed in balans is omdat je met slechts een achtste van je team (en dat is op 64player modi...) kunt zorgen dat je niet helemaal scheel geraped wordt.

Het verschil tussen de jet en alle andere dingen in het spel is dat de jet maar één counter kent: andere jets. Al het andere is geneuzel en hopen dat je met geluk een keer wat raakt of wegjaagt. Ook de MAA - sneaky of niet, zodra je gevonden bent ga je verrot want de jet gaat jou platsproeien met rockets buiten bereik van je guns én je missiles. Als je met de MAA zo ver komt dat je een jet kunt kapotschieten is die piloot aan het falen - evenals als je hem met stingers gelockt en weggejaagd krijgt, trouwens.
Als je met de MAA een KDR van 50 haalt heb je geen goeie piloten tegen je gehad - en als je denkt dat dat goeie piloten zijn heb je wellicht geen plaats in deze discussie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis ook altijd de drama he?
Ik heb in de nu ruim een jaar van BF3 nog nooit downtime meegemaakt van battlelog omdat het weer eens faalde, ik mis de hackzooi dus nu ook. Niet dat je mij hoort klagen. :+

En dan nog even my 2 cents over de MAA. Het is allemaal wel leuk een aardig wat er gezegd word over de MAA en ik ben het er ook helemaal mee eens dat een goede MAA bestuurder een jet kan ownen maar het punt is dat de meeste MAA bestuurders gewoon geen idee hebben wat ze doen. Sinds patch 1.04 speel ik eigenlijk geen conquest meer puur vanwege de jets.

Nou heb ik het nog wel een kans gegeven een aantal maanden geleden en toen heb ik precies gedaan wat er word gezegd over de MAA. Volg je team zijn opmars en ga erachter hangen en dek je tanks/infanterie tegen de jets/heli's. Het resultaat was dat ik met een paar deaths de hele game in de MAA zat en dat aan het begin van de game er nog echt goede jetpiloten waren die onze jets/team afslachten, aan het einde waren die allemaal weg en ik ging er met een mooie score de game uit. Waarom ging ik weg na z'n slachtpartij waarin ik tientallen jets/heli's had gemold tegen iets van 5 deaths? Het is doodsaai om een game alleen in een MAA te zitten. Ik denk graag van mijzelf dat ik een redelijk veelzijdige speler ben. Ik ben goed met tanks, de MAA, IFV en als infanterie. Ik heb geen zin om de hele game, elke game in de MAA te zitten. Er zijn niet veel mensen die een hele game in een MAA gaan zitten om alle air te slopen.

Als ik geen zin heb om de MAA te pakken dan doet iemand anders het wel. Het resultaat was/is 9 van de 10 keer een basecamper wat waardeloos is. Doet dat andere team dat ook dan is het puur tussen de jets. Heeft een team betere piloten dan is het voor het andere team afgelopen en daar zit het probleem precies. Er is maar een MAA per team, bezet door een debiel en je kan het vergeten voor die game. Aan stingers heb je niet veel, soflam/javelin ook niet en ik kan redelijk tankgunnen maar jets raak je nou niet zomaar met een tankgun.

Dan nog terug naar die MAA game. In die game ben ik eigenlijk maar door een tactiek gedood. Jets op grote hoogte met rockets. Je krijgt gewoon kansloos 14 raketten op je dak, een beetje machinegeweer en je bent dood. Ik had air radar en ik blijf gewoon stug in die MAA zitten en ik heb de jets wel te grazen genomen die dat deden maar dan ben je wel dood. We weten allemaal dat de overgrote meerderheid van de BF3 spelers bij de eerste rocket al wegrent als een schijterd. Dit is op zichzelf nog geen reden voor een jetnerf. Wat ik wel een reden vind is dat bij z'n strafe het beste wat je kan bereiken is uitruilen van kill. Jij pakt de jet en je bent of zelf dood of je MAA zit onder de 10%. Oke dan leef jij nog, chopper erbij of een andere jet en meteen morsdood. Zeker als je een goede MAA bent willen ze je echt wel dood hebben. :+

Dan is er nog wat anders wat iedereen vergeet. Er zijn meer jets dan alleen de F35, SU 35 en de F18. Er zijn ook nog de echte monsters in de vorm van de A10 en de SU 25. De rush jets dus. Deze krengen zijn pas echt erg als je er over na gaat denken. Waarom? Nou, ze hebben geen rocket pods nodig om gehakt te maken van een MBT en de meeste mappen hebben niet eens een MAA. Ik weiger botweg om rush te spelen op mappen met de A10 en de SU 25 omdat je kansloos slachtvee bent en feitelijk geen kans maakt om te winnen als de andere jet beter is tenzij natuurlijk de rest van z'n piloot totaal waardeloos is. :+
Als ik al op z'n map speel dan spawn ik haast standaard met een stinger/IGLA omdat ik de bui al voel hangen. Niet dat het veel zin heeft maar voor het gevoel is het goed om strijdend afgeslacht te worden. Wat ik dus elke keer tegenkom is dit: Ik lock een jet, ik hou de raket vast tot hij dichtbij is, vuur, ECM en jet is weg. Of de jet ECM'd al voordat ik volledig gelocked heb en jet is weg nog voordat je opnieuw kan locken. Dit en geen MAA maken mappen zoals Caspian of Firestorm tot totale BS slachtfestijnen.

Nu voor wat oplossingen. Wat ik zou doen als ik DICE was is het volgende:
Verwijder ECM van jets. Jets hebben genoeg aan flares. Een hele simpele redenatie is het. Flares is alleen maar defensief, ECM is zowel defensief als preventief. ECM blokkeert alle lock on wapens, bij heli's is het eerlijk omdat deze niet zomaar 450+ meter kunnen vliegen tussen twee stingers en dan zijn ze dood. Heli's vind ik persoonlijk nu goed gebalanceerd te noemen. Nog steeds dodelijk maar wel killbaar als je weet wat je doet. Jets daarintegen hebben al een preventieve bescherming in hun snelheid. Jets uberhaupt locken is niet al te makkelijk met maar 450 meter speelruimte voor stingers. Dit samen met ECM maakt jets totaal onkwetsbaar voor geleide wapens van de grond.
Zwaartekracht voor rocket pods. Alles in BF3 word beïnvloed door zwaartekracht. Zwaartekracht is de reden dat je niet steeds word gesniped omdat de helft van de wookiez gewoon niet kan aanpassen voor de zwaartekracht. Zwaartekracht is was je beschermt van tanksniping, het is overal in deze game behalve bij rocket pods die geweldig zijn om tanks te slopen etc.
Verhoog de minimale snelheid van jets. Jets kunnen nu belachelijk langzaam vliegen waardoor ze met gemak die 14 rockets kunnen afschieten en dan nog machinegun. Gooi die snelheid omhoog en dat is niet zo makkelijk meer. Verder maak je infanterie killen met een jet machinegun ook wat moeilijker en door de hogere snelheid zal het ook lastiger worden om zo makkelijk een heli te mollen. Heli's zijn tegen grond eerlijk te noemen, tegen jets hebben ze het denk ik wat te lastig op het moment.

PS: er staan waarschijnlijk een miljoen spel/grammaticafouten in deze lap. Ben dyslectisch so deal with it. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je oplossingen zijn goeie - en al honderd keer aangedragen op het forum op battlelog dus ik vermoed dat dice ze wel genegeerd heeft tot dusver. Net als de wens om betere kleuren. De heli is wat mij betreft inderdaad wezenlijk beter gebalanced sinds de patch die stingers beter bereik gaf en helis zwakker maakte met sterkere wapens en geen gunner-flares. Sterk, maar je kunt het ding counteren met verschillende technieken.
DanielWW2 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 01:03:
PS: er staan waarschijnlijk een miljoen spel/grammaticafouten in deze lap. Ben dyslectisch so deal with it. :Y)
Wijs er eens drie aan dan? *pat* *pat* *pat* attaboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 00:41:
[...]

feitelijk onwaar. heatseekers doen geen instant disable op jets - je hebt twee hits nodig voor de disable. laser guided ammo doet 1-hit disable, stingers ook - mits en indien je jet suckt want anders mis je.
Stingers zijn toch echt one hit disable, heat seakers 45 (bij de MAA dus nog een paar cannon hits nodig).
Dan is er nog wat anders wat iedereen vergeet. Er zijn meer jets dan alleen de F35, SU 35 en de F18. Er zijn ook nog de echte monsters in de vorm van de A10 en de SU 25. De rush jets dus. Deze krengen zijn pas echt erg als je er over na gaat denken.
Daar ben ik het dan wel compleet mee eens, die rush jet cannons zijn pas echt zwaar OP en daar zijn de rush games gewoon totaal verneukt als je zelf geen jetter in je team hebt zitten.

....

Dan nog even iets dat me opvalt, er wordt hier continu over MAA en stingers gesproken maar wtf is er mis met zelf in een jet stappen ? Jets knallen jets super snel uit de lucht, dat is ook de reden dat als er in beide teams zelfs maar een goeie jetter in het team zit er zelden tot nooit sprake is van jetrape omdat ze het meerendeel van de tijd met elkaar bezig zijn. Desnoods gebruik je heat seakers en knal je die van dichtbij op een jet, flares werken dan nl. niet. Jets zijn nou echt niet zo moeilijk onder de knie te krijgen en een deel van het probleem is dan ook gewoon dat er relatief weinig piloten zijn, op de sniper taxi ritjes na dan.

[ Voor 57% gewijzigd door Jay-P op 29-12-2012 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Net een hoop rage ontvangen voor het gebruiken van een m26, heerlijk om van achter 6 shells in een groep te pompen en de rest met je ak-74 af te knallen.

Ik ben iig een noob, little girl, wanker weet ik het allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:14
douwe.nl schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 01:45:
Net een hoop rage ontvangen voor het gebruiken van een m26, heerlijk om van achter 6 shells in een groep te pompen en de rest met je ak-74 af te knallen.

Ik ben iig een noob, little girl, wanker weet ik het allemaal :P
Dat ragen is mooi ja!
Werd vanavond ook weer voor hacker uitgemaakt.
Die gozer kon er niet tegen dat ik hem de heletijd neermaaide met een scout heli waarna hij een paar rondes lang al zijn tijd besteed heeft aan ragen in de chat.
Hij riep op het laatst anderen op om me te reporten en had dit zelf ook al gedaan zei hij.
Verder vertelde hij dat hij een video gemaakt had die hij meegestuurd had met de report, heb 'm gelijk gevraagd of hij deze video kon doorsturen zodat ik er een montage van kon maken. :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
"De meeste recente cloud-opslaggegevens zijn mogelijk niet beschikbaar" krijg ik nu opeens als ik wil spelen. Hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:17

InFamous

excommunicado

Paws schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 02:07:
"De meeste recente cloud-opslaggegevens zijn mogelijk niet beschikbaar" krijg ik nu opeens als ik wil spelen. Hoe kan ik dit verhelpen?
Origin volledig afsluiten en opnieuw opstarten.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 18:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jay-P schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 01:38:
[...]

Dan nog even iets dat me opvalt, er wordt hier continu over MAA en stingers gesproken maar wtf is er mis met zelf in een jet stappen ? Jets knallen jets super snel uit de lucht, dat is ook de reden dat als er in beide teams zelfs maar een goeie jetter in het team zit er zelden tot nooit sprake is van jetrape omdat ze het meerendeel van de tijd met elkaar bezig zijn. Desnoods gebruik je heat seakers en knal je die van dichtbij op een jet, flares werken dan nl. niet. Jets zijn nou echt niet zo moeilijk onder de knie te krijgen en een deel van het probleem is dan ook gewoon dat er relatief weinig piloten zijn, op de sniper taxi ritjes na dan.
Ten 1e haal je als beginner niets uit tegen een ''skilled pilot'' en
alle elite pilots kennen elkaar en gaan of met ze 2en in 1 team of zoeken een andere server om op te spelen.
Dan heb je nog het probleem wanneer een jet raped je een overkill aan vijandelijke armor tegen over je hebt plus een heli die minder te vrezen heeft kijk maar is naar deze battlereport :
http://battlelog.battlefi...how/51923547/1/176614903/
daar loop je dan met je stinger tegen 3 tanks :(
maar ik ben het wel met daniel eens de jet meer spread op de main gun + bulletdrop voor de rocket pods en geen instant voertuig spawn dat moet dice verbieden :)
Jet rape verpest gewoon een map als caspian border omdat daar bijna geen cover is

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
InFamous schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 02:11:
[...]

Origin volledig afsluiten en opnieuw opstarten.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had verjaardag van me pa en heb heel de hack van battlelog niet meegemaakt, hier doet alles het nog.
echter gaat het om een link die op het forum gepost was, die alle gegevens kon uitlezen van je EA account en dat programma kon door 1 request van een ea origin users alle informatie los krijgen van je account door de slechte sucurity van EA.

echter als je niets geklikt hebt, heb je nergens last van gehad, dat las ik 1 van de zoveel post op de battlelog forum.

ik heb vandaag maar 1 potje gespeeld: http://battlelog.battlefi...how/51891210/1/172685289/
en ik werd op het einde uitgescholden als hacker en ik moest mijn mond maar houden want 55 - 11 was een onmogelijke score volgens de noob. er zat nog een andere nederlandse kindje in die heel vaak het k woord gebruikte. gast kreeg binnen de kortste keren al een kick aan zijn broek.
morgen vroeg weer lekker knallen en nu truste het is half 3 ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
beuker19 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 02:11:
[...]

Ten 1e haal je als beginner niets uit tegen een ''skilled pilot'' en
alle elite pilots kennen elkaar en gaan of met ze 2en in 1 team of zoeken een andere server om op te spelen.
Dan heb je nog het probleem wanneer een jet raped je een overkill aan vijandelijke armor tegen over je hebt plus een heli die minder te vrezen heeft kijk maar is naar deze battlereport :
http://battlelog.battlefi...how/51923547/1/176614903/
daar loop je dan met je stinger tegen 3 tanks :(
maar ik ben het wel met daniel eens de jet meer spread op de main gun + bulletdrop voor de rocket pods en geen instant voertuig spawn dat moet dice verbieden :)
Jet rape verpest gewoon een map als caspian border omdat daar bijna geen cover is
Er zijn echt niet zoveel 'skilled pilots' als sommigen hier denken, de meesten zijn makkelijker neer te halen dan je denkt. Veel kills maken in een jet als je team domineert is easy, dogfighten en tussen door heat seakers ontwijken is een heel ander kunstje wat maar weinig mensen beheersen. Bovendien zijn die jetwhores hierboven de typische 'one trick ponies' die je met een skilled MAA speler al dan niet met repair buddy binnen 5 minuten de server uit pest. Ik ga niet zeggen dat je in dit geval veel met de MAA had kunnen uit halen want als ik het zo zie is het andere team gewoon een stuk sterker dan de jouwe, dat eindigt per definitie in een grote ass whooping, maar dat probleem heb je ook op grand bazaar of welke andere non-air map dan ook. Dat alle elite pilots elkaar kennen en samenspelen zie ik ook zelden, ze zijn er ja (tip: als je -cg- en RQ clanners in een server ziet, niet joinen, dat zijn de enige clanners die ik ken die echt niet te counteren zijn maar die clanstacken dan ook zwaar en hebben hun vaste jetters/heli guys).

Instant spawn voor jets bestaat niet in mijn wereld, ik heb hier al vaker gezegd dat je instant/snelle spawn servers per definitie moet blacklisten omdat dat de hele gameplay verneukt, en dat x10 op air maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Heb die hack ook niet echt meegekregen, heb rond 22:00 nog zitten spelen.
Maar blijkbaar is er een fake BF4 beta link geplaatst op battlelog en hebben sommige mensen hier hun gegevens ingevuld, als je dat gedaan hebt wordt aangeraden je PW te veranderen:

http://battlelog.battlefi...view/2832654490105199153/

http://battlelog.battlefi...ew/2832654490105217222/5/

Mooi ook hoe die moderator benieuwd is naar wat spelers in die fake poll ingevuld hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door AdmiralSnipe op 29-12-2012 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 00:41:
[...]

[...]
Klopt, maar ik had het dan ook over stingers die 1 hit disable zijn. Als MAA heatseekers schiet, mag je ook wel verwachten dat ie daarmee op afstand begint en switch naar primary als ie dichterbij komt. Heb je zijn flares/ecm al laten gebruiken en als je hem niet in je eerste push al disabled kan je er nog een heatseeker achter aan knallen eer over je heen is gevlogen. Het hoeft echt allemaal niet zo moeilijk te zijn. Word pas vervelend als je goede choppercrew en 2 jetpilots tegen je hebt. Maar dan spreken we over een compleet ander beeld, zo vaak kom je dit soort potjes niet tegen. Kom je dit wel, dan stel ik voor om te leren hoe je battlelog kunt gebruiken en de live scoreboard. Staan er 2-3 man in met 100-0? Dan weet je wel hoe laat het is en profiel kijken is enkel dubbelchecken voor vehiclewhores...Zat servers mensen.
wat je hier zegt is "jammer voor je dat je graag Battlefield wilt spelen, het spel is nu eenmaal ook een flight-sim en als je dat niet bevalt heb je op AK en de vanilla airmaps niets te zoeken."
Beetje te makkelijk niet? Ik probeer aan te geven dat je een "pro" jet pilot helemaal niet hoeft te killen om hem bezig te houden en zo dus geen ruimte gunt om te rapen. Zoals Jay-P ook aangeeft, pak zelf eens een keer een jet. Een noob in jet met heatseekers en beamscanning is echt rete irritant voor een jet pilot, helemaal als je ook nog eens komt bemoeien in een actieve dogfight.
Maar degene van ons die wel graag AK en vanilla zouden spelen zonder jetrape, die hebben dus pech. Even voor de goeie orde: grote kaarten met veel voertuigen zijn de dingen die ik aan de battlefield reeks tof vind, niet TDM of Metro64. Maar ik kan de grote maps niet spelen omdat mijn hele gamegroep aftaait als er weer eens een onkillbare jetwhore opduikt. En al die mensen die zeggen dat hoort erbij - het is onzinnig om te zeggen dat iets wat zo slecht gebalanced is dat je er een kwart van je team voor nodig hebt om het neer te halen goed in balans is omdat je met slechts een achtste van je team (en dat is op 64player modi...) kunt zorgen dat je niet helemaal scheel geraped wordt.
Ik zou gewoon eens kijken of je misschien wat jetpilots of choppercrews kan bevrienden en zodoende eens keer oproepen als je gaat spelen of geraped word door andere air hoertjes. Scheelt een hoop rage want je kan er op na gaan dat ze vast allemaal op TS/Vent/skype etc zitten en eer jij een aanval wilt uitvoeren dan zit iedereen toch al op je reet. BF3 tip vanuit loadingscherm: Air vehicles are the strongest with pilot and gunner communicating. Dat geldt uiteraard voor alle voertuigen/ronden waarin je 3-4 air whores tegen komt, ga je niet van winnen in je eentje en is niet meer dan logisch.
Het verschil tussen de jet en alle andere dingen in het spel is dat de jet maar één counter kent: andere jets. Al het andere is geneuzel en hopen dat je met geluk een keer wat raakt of wegjaagt. Ook de MAA - sneaky of niet, zodra je gevonden bent ga je verrot want de jet gaat jou platsproeien met rockets buiten bereik van je guns én je missiles. Als je met de MAA zo ver komt dat je een jet kunt kapotschieten is die piloot aan het falen - evenals als je hem met stingers gelockt en weggejaagd krijgt, trouwens.
Als je met de MAA een KDR van 50 haalt heb je geen goeie piloten tegen je gehad - en als je denkt dat dat goeie piloten zijn heb je wellicht geen plaats in deze discussie.
Ben ik het niet mee eens dat alleen jets een counter zijn. Ja een goede counter, maar zeker niet de enige die BF3 bied. Dus omdat ik een KDR van 50 haal in een MAA betekend dat automatisch dat de andere jet pilots zuigen?
Als ik je nou vertel dat ik de twee goede pilots die in de server zaten in die ronde heb weggepest. Dan is dat zeker een onzin verhaal, omdat absoluut niet mogelijk is. 2 meter opzij rijden wanneer je door je 1e rocket geraakt bent is namelijk onmogelijk, jets schieten 14 rockets af die laserguided zijn en je altijd zullen raken ook al heb je genoeg cover voor je..... ;(. Maar goed, ging er niet om of het mogelijk is, of dat een MAA zuigt. Maar dat de MAA een hele goede counter is als je team ook zat is van een jetpilot en er dus wat aan gaat doen. Zo niet ga je geraped worden, en 4 man gaat daar geen verschil in brengen. Maar dan zal je toch echt naar je eigen teambalance moeten kijken. Een goede jet pilot kan niet overal tegelijk zijn en ook nog eens een chopper, 2 jets, een maa en stingers ontwijken. Heeft geen invisibility cloak aan hoor zo'n pilot.

Overigens mogen ze best de 3d spotting range verminderen a la mesh quality op low. Ammo laten replenishen zoals in BF2 over airstrip vliegen. Rocketpods veel hoger drop geven over afstand. Primary meer spread geven, maar dat gaat 0,0 veranderen als je een 'pro' pilot tegen komt. Je eigen pilots zullen elke dogfight afleggen, en choppers worden 9,9 van de 10x van boven benaderen wat voor een piloot bijna onmogelijk is om wat tegen te doen. Dan is het alleen nog maar een kwestie van half uurtje spelen en leren wat de nieuwe dropoff ranges zijn van rocketpods. Infantry zal het makkelijker krijgen, omdat de spots laat te zien zijn en afstand om aan te vallen stuk korter gaat worden. Maar voor andere voertuigen veranderd er niks. Zelfs niet als de damage van rocketpods naar beneden gaan. Doen ze toch gewoon 2e run, geen andere jet die in de buurt komt. Althans in de scenario waar alle whiners zich altijd in bevinden, 2 jet pros, pro choppercrew tegen en een noob in hun eigen maa. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 01:56:
[...]

Dat ragen is mooi ja!
Werd vanavond ook weer voor hacker uitgemaakt.
Die gozer kon er niet tegen dat ik hem de heletijd neermaaide met een scout heli waarna hij een paar rondes lang al zijn tijd besteed heeft aan ragen in de chat.
Hij riep op het laatst anderen op om me te reporten en had dit zelf ook al gedaan zei hij.
Verder vertelde hij dat hij een video gemaakt had die hij meegestuurd had met de report, heb 'm gelijk gevraagd of hij deze video kon doorsturen zodat ik er een montage van kon maken. :+
Hoe harder ze bleren hoe mooier ik het vind :P

Laatst werd ik een keer of 10 geowned door de zelfde vend, daar werd ik goed ziek van... uiteindelijk hem gepakt met een m320 (gebruik ik echt bijna nooit) omdat ik geen andere mogelijkheid zag, HE-LE-MAAL gek werd hij prachtig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54

Ah, gehacked dus. Ik heb gisteren BF3 geheel opnieuw geinstalleerd omdat ik dacht dat het aan mijn install lag :+ Hij zei namelijk bij mij elke keer dat ik origin startte dat hij BF3 ging updaten en dan begon hij op 127% van de 100% van een update en moest ik op play drukken. Dus ik dacht dat install wat stuk was.

[ Voor 22% gewijzigd door Makkelijk op 29-12-2012 08:59 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 03:07:
[...]
Klopt, maar ik had het dan ook over stingers die 1 hit disable zijn. Als MAA heatseekers schiet, mag je ook wel verwachten dat ie daarmee op afstand begint en switch naar primary als ie dichterbij komt. Heb je zijn flares/ecm al laten gebruiken en als je hem niet in je eerste push al disabled kan je er nog een heatseeker achter aan knallen eer over je heen is gevlogen.
Over je heen gevlogen? dichterbij?
Kijk, jij hebt dus écht geen plan hoe dat werkt met goeie jetpiloten - die raggen op 700+ meter van grote hoogte hun volledige rocketpod in je MAA en keren om - ze komen niet lang geneog in range van je HS om te vuren en je gun raakt ze niet of nauwelijks. Als ze over je heen vliegen is het een eitje, maar als ze over je heen vliegen zijn het geen goeie jet piloten.
Het hoeft echt allemaal niet zo moeilijk te zijn. Word pas vervelend als je goede choppercrew en 2 jetpilots tegen je hebt. Maar dan spreken we over een compleet ander beeld, zo vaak kom je dit soort potjes niet tegen. Kom je dit wel, dan stel ik voor om te leren hoe je battlelog kunt gebruiken en de live scoreboard. Staan er 2-3 man in met 100-0? Dan weet je wel hoe laat het is en profiel kijken is enkel dubbelchecken voor vehiclewhores...Zat servers mensen.
Dat is een heel ander verhaal.
[...]
Beetje te makkelijk niet? Ik probeer aan te geven dat je een "pro" jet pilot helemaal niet hoeft te killen om hem bezig te houden en zo dus geen ruimte gunt om te rapen. Zoals Jay-P ook aangeeft, pak zelf eens een keer een jet. Een noob in jet met heatseekers en beamscanning is echt rete irritant voor een jet pilot, helemaal als je ook nog eens komt bemoeien in een actieve dogfight.
Ik vind zeker dat je je er makkelijk vanaf maakt. Met beam scanner en heat seekers maak je fuck-all kans tegen een behoorlijke piloot tenzij je echt wild geluk hebt dat hij je niet gezien heeft én al geflared heeft. Ik gebruik heat seekers met air radar (beam is leuk maar als je ze niet ziet komen ga je niet kunnen locken, laat staan schieten) en ik krijg er best wel wat airkills mee, maar deze heat seekers hebben hetzelfde probleem als de andere: als je er niet minimaal 2 in duwt overleeft je tegenstander gewoon en als de ander handiger is in dogfighten ga je neer. Nu doen alsof beam scanning + HS tegen jets de goeiste combi is is net zo makkelijk als zeggend at wij maar geen vanilla of AK moeten willen spelen.
[...]
Ik zou gewoon eens kijken of je misschien wat jetpilots of choppercrews kan bevrienden en zodoende eens keer oproepen als je gaat spelen of geraped word door andere air hoertjes. Scheelt een hoop rage want je kan er op na gaan dat ze vast allemaal op TS/Vent/skype etc zitten en eer jij een aanval wilt uitvoeren dan zit iedereen toch al op je reet. BF3 tip vanuit loadingscherm: Air vehicles are the strongest with pilot and gunner communicating. Dat geldt uiteraard voor alle voertuigen/ronden waarin je 3-4 air whores tegen komt, ga je niet van winnen in je eentje en is niet meer dan logisch.
Hoi. Ik ben niet degene tegen wie je schijnt te denken dat je praat. Ik speel samen met voice met een vaste groep die samenwerkt en als team groepjes vijanden, voertuigen en vlaggen aanpakt. Nu gaan doen alsof ik zit te soleren in een pub en me dan afvraag waarom al die andere mensen wel kunnen spelen en ik niet slaat echt nergens op. Als ik met m'n vaste piloot in een attack heli zit zijn we binnen no time prio 1 op de vijandelijke shit-list, regent het multi-kills en vehicle destroys en zijn er weinig overlevenden te betreuren.

Pykow speelt altijd alleen, die loopt een beetje te TDMen. Not me.
[...]
Ben ik het niet mee eens dat alleen jets een counter zijn. Ja een goede counter, maar zeker niet de enige die BF3 bied. Dus omdat ik een KDR van 50 haal in een MAA betekend dat automatisch dat de andere jet pilots zuigen?
Ze zouden direct bij Dyson aan de slag kunnen ja. Het feit dat jij denkt dat een goeie jet piloot over je MAA komt vliegen om jou z'n jet als slachtlammetje aan te bieden geeft al aan dat ik gelijk heb.
Als ik je nou vertel dat ik de twee goede pilots die in de server zaten in die ronde heb weggepest. Dan is dat zeker een onzin verhaal, omdat absoluut niet mogelijk is
Zeker - je lult. Zelfs ik, een matige piloot at best, kan een MAA counteren met rocket pods zonder noemenswaardig in bereik van de guns of heat seekers te komen. Als jij 50-1 kan halen tegen jet piloten dan zijn ze aanhet faalhazen als de neten. Je bent niet zo tof als je denkt, schijnbaar.
. 2 meter opzij rijden wanneer je door je 1e rocket geraakt bent is namelijk onmogelijk, jets schieten 14 rockets af die laserguided zijn en je altijd zullen raken ook al heb je genoeg cover voor je..... ;(.
2 meter opzij rijden is niet genoeg, en zelfs als je volgas er vandoor tuigt heb je van de 14 rockets er minimaal 5 op je dop. loop, rinse, repeat en jij gaat plat en de jet niet.
Maar goed, ging er niet om of het mogelijk is, of dat een MAA zuigt. Maar dat de MAA een hele goede counter is als je team ook zat is van een jetpilot en er dus wat aan gaat doen. Zo niet ga je geraped worden, en 4 man gaat daar geen verschil in brengen. Maar dan zal je toch echt naar je eigen teambalance moeten kijken. Een goede jet pilot kan niet overal tegelijk zijn en ook nog eens een chopper, 2 jets, een maa en stingers ontwijken. Heeft geen invisibility cloak aan hoor zo'n pilot.
Heeft hij niet nodig. missiles kun je ontwijken zelfs zonder flares en ECM, de jets zijn de enige serieuze counter, de rest kun je range-rapen (dus niet over de MAA vliegen maar van afstand het ding volsproeien met rockets tot je de kill hebt) of van boven gunnen (heli).
En als het vijandelijke team jets, een MAA, een heli, én stingerkereltjes nodig heeft om één jet te counteren, is dat nog steeds mijlenver overpowered.
Overigens mogen ze best de 3d spotting range verminderen a la mesh quality op low. Ammo laten replenishen zoals in BF2 over airstrip vliegen. Rocketpods veel hoger drop geven over afstand. Primary meer spread geven, maar dat gaat 0,0 veranderen als je een 'pro' pilot tegen komt. Je eigen pilots zullen elke dogfight afleggen, en choppers worden 9,9 van de 10x van boven benaderen wat voor een piloot bijna onmogelijk is om wat tegen te doen. Dan is het alleen nog maar een kwestie van half uurtje spelen en leren wat de nieuwe dropoff ranges zijn van rocketpods. Infantry zal het makkelijker krijgen, omdat de spots laat te zien zijn en afstand om aan te vallen stuk korter gaat worden. Maar voor andere voertuigen veranderd er niks. Zelfs niet als de damage van rocketpods naar beneden gaan. Doen ze toch gewoon 2e run, geen andere jet die in de buurt komt. Althans in de scenario waar alle whiners zich altijd in bevinden, 2 jet pros, pro choppercrew tegen en een noob in hun eigen maa. ;)
De whiners bevinden zich meestal in het scenario één goeie jet tegen of hooguit twee, de rest is niet relevant - chopper is te counteren, namelijk. Maar wel leuk dat je even flink generaliseerd - dat houdt het niveau hoog. Ben je gelijk op het niveau van die vorige pro-jet troll die ook deed alsof hij een discussie voerde maar alleen zat te bitchen dat we niet mogen vinden wat we vinden van jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis ook altijd de drama he?
Ik heb in de nu ruim een jaar van BF3 nog nooit downtime meegemaakt van battlelog omdat het weer eens faalde, ik mis de hackzooi dus nu ook. Niet dat je mij hoort klagen. :+

En dan nog even my 2 cents over de MAA. Het is allemaal wel leuk een aardig wat er gezegd word over de MAA en ik ben het er ook helemaal mee eens dat een goede MAA bestuurder een jet kan ownen maar het punt is dat de meeste MAA bestuurders gewoon geen idee hebben wat ze doen. Sinds patch 1.04 speel ik eigenlijk geen conquest meer puur vanwege de jets.

Nou heb ik het nog wel een kans gegeven een aantal maanden geleden en toen heb ik precies gedaan wat er word gezegd over de MAA. Volg je team zijn opmars en ga erachter hangen en dek je tanks/infanterie tegen de jets/heli's. Het resultaat was dat ik met een paar deaths de hele game in de MAA zat en dat aan het begin van de game er nog echt goede jetpiloten waren die onze jets/team afslachten, aan het einde waren die allemaal weg en ik ging er met een mooie score de game uit. Waarom ging ik weg na z'n slachtpartij waarin ik tientallen jets/heli's had gemold tegen iets van 5 deaths? Het is doodsaai om een game alleen in een MAA te zitten. Ik denk graag van mijzelf dat ik een redelijk veelzijdige speler ben. Ik ben goed met tanks, de MAA, IFV en als infanterie. Ik heb geen zin om de hele game, elke game in de MAA te zitten. Er zijn niet veel mensen die een hele game in een MAA gaan zitten om alle air te slopen.

Als ik geen zin heb om de MAA te pakken dan doet iemand anders het wel. Het resultaat was/is 9 van de 10 keer een basecamper wat waardeloos is. Doet dat andere team dat ook dan is het puur tussen de jets. Heeft een team betere piloten dan is het voor het andere team afgelopen en daar zit het probleem precies. Er is maar een MAA per team, bezet door een debiel en je kan het vergeten voor die game. Aan stingers heb je niet veel, soflam/javelin ook niet en ik kan redelijk tankgunnen maar jets raak je nou niet zomaar met een tankgun.

Dan nog terug naar die MAA game. In die game ben ik eigenlijk maar door een tactiek gedood. Jets op grote hoogte met rockets. Je krijgt gewoon kansloos 14 raketten op je dak, een beetje machinegeweer en je bent dood. Ik had air radar en ik blijf gewoon stug in die MAA zitten en ik heb de jets wel te grazen genomen die dat deden maar dan ben je wel dood. We weten allemaal dat de overgrote meerderheid van de BF3 spelers bij de eerste rocket al wegrent als een schijterd. Dit is op zichzelf nog geen reden voor een jetnerf. Wat ik wel een reden vind is dat bij z'n strafe het beste wat je kan bereiken is uitruilen van kill. Jij pakt de jet en je bent of zelf dood of je MAA zit onder de 10%. Oke dan leef jij nog, chopper erbij of een andere jet en meteen morsdood. Zeker als je een goede MAA bent willen ze je echt wel dood hebben. :+

Dan is er nog wat anders wat iedereen vergeet. Er zijn meer jets dan alleen de F35, SU 35 en de F18. Er zijn ook nog de echte monsters in de vorm van de A10 en de SU 25. De rush jets dus. Deze krengen zijn pas echt erg als je er over na gaat denken. Waarom? Nou, ze hebben geen rocket pods nodig om gehakt te maken van een MBT en de meeste mappen hebben niet eens een MAA. Ik weiger botweg om rush te spelen op mappen met de A10 en de SU 25 omdat je kansloos slachtvee bent en feitelijk geen kans maakt om te winnen als de andere jet beter is tenzij natuurlijk de rest van z'n piloot totaal waardeloos is. :+
Als ik al op z'n map speel dan spawn ik haast standaard met een stinger/IGLA omdat ik de bui al voel hangen. Niet dat het veel zin heeft maar voor het gevoel is het goed om strijdend afgeslacht te worden. Wat ik dus elke keer tegenkom is dit: Ik lock een jet, ik hou de raket vast tot hij dichtbij is, vuur, ECM en jet is weg. Of de jet ECM'd al voordat ik volledig gelocked heb en jet is weg nog voordat je opnieuw kan locken. Dit en geen MAA maken mappen zoals Caspian of Firestorm tot totale BS slachtfestijnen.

Nu voor wat oplossingen. Wat ik zou doen als ik DICE was is het volgende:
Verwijder ECM van jets. Jets hebben genoeg aan flares. Een hele simpele redenatie is het. Flares is alleen maar defensief, ECM is zowel defensief als preventief. ECM blokkeert alle lock on wapens, bij heli's is het eerlijk omdat deze niet zomaar 450+ meter kunnen vliegen tussen twee stingers en dan zijn ze dood. Heli's vind ik persoonlijk nu goed gebalanceerd te noemen. Nog steeds dodelijk maar wel killbaar als je weet wat je doet. Jets daarintegen hebben al een preventieve bescherming in hun snelheid. Jets uberhaupt locken is niet al te makkelijk met maar 450 meter speelruimte voor stingers. Dit samen met ECM maakt jets totaal onkwetsbaar voor geleide wapens van de grond.
Zwaartekracht voor rocket pods. Alles in BF3 word beïnvloed door zwaartekracht. Zwaartekracht is de reden dat je niet steeds word gesniped omdat de helft van de wookiez gewoon niet kan aanpassen voor de zwaartekracht. Zwaartekracht is was je beschermt van tanksniping, het is overal in deze game behalve bij rocket pods die geweldig zijn om tanks te slopen etc.
Verhoog de minimale snelheid van jets. Jets kunnen nu belachelijk langzaam vliegen waardoor ze met gemak die 14 rockets kunnen afschieten en dan nog machinegun. Gooi die snelheid omhoog en dat is niet zo makkelijk meer. Verder maak je infanterie killen met een jet machinegun ook wat moeilijker en door de hogere snelheid zal het ook lastiger worden om zo makkelijk een heli te mollen. Heli's zijn tegen grond eerlijk te noemen, tegen jets hebben ze het denk ik wat te lastig op het moment.

Mooi stuk, had het zelf niet beter kunnen vertellen ;)
Ik ben zelf nummer 89 op de ''wereldranglijst'' van Tunguska (voor wat het waard is), en ik herken veel van wat je zegt. MAA is kansloos tegen jets die buiten het effectieve bereik van de MAA rocketpods en cannon spammen.
Zelfde met heli's die buiten je bereik zweven maar wel jou gemakkelijk kunnen raken met rocketpods en TV missile + 30mm kanon.

En het is niet zo dat je gauw dekking kunt zoeken of hard weg kunt rijden, want die disable gaat héél snel als meer dan de helft van de rocketpods + cannon op je komt. Eenmaal disabled en je bent vaak dood tegen jetpiloten die weten wat ze doen (je ziet ze vaak niet aankomen omdat ze stipjes zijn ergens in de vaak donkere lucht).

Jezelf verbergen, achter cover, etc, helpt vaak minimaal tegen de jet-''aces'', aangezien op veel mappen er gewoonweg geen cover tegen is aangezien jets uit alle hoeken kunnen komen.

Ik mijd zelf, als ik niet wil MAA-en, alle airmaps inclusief rushmaps met jets.
Hoe haalt DICE het in zijn hoofd om:
- wel jets te hebben op maps
- maar geen mobile AA?
- stingers nutteloos te maken tegen jets?

Kortom, er zijn goede redenen waarom inf maps zo populair zijn versus de all vehicle maps 8)

Wat mij betreft kunnen de volgende dingen helpen:
- geen of beperkte 3D spotting voor jets en heli's
- random spread (met ook zwaartekracht) voor de rocketpods op lange afstanden
- TV missile moet langer herladen
- bereik van de stinger moet groter worden
- ECM jammer werkt als flares 2.0 momenteel, ECM mag geen raketten afbuigen. Tis ook niet logisch. Tevens langere reload-tijd (die reload van ECM is achterlijk snel)

Misschien dat hiermee rush met de A10 en Frogfoot speelbaarder wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Als je in-game naam soms Mobile-AA is (gezien de wereldraglijst, al sta je dan nu op 88) heb je nog wel wat uit te leggen gezin je whine-posts. Want dan snap ik niet waarom je nog zeurt met allemaal rondes de laatste weken met 30-0, 38-0, 18-0 etc. Wanneer ben jij dan uitgeschakeld? Niet dus, zo te zien. Dus zo erg is de jet rape niet als jij in de map staat met je MAA. Op de forums van Battlelog ben je een "graag" geziene gast want er wordt soms gewoon ieder moment commentaar van je verwacht :) van de jet pilots. Mocht je het trouwens niet zijn, dan moet je maar leren hoe te spelen in een MAA gezien de scores van deze kerel en dan weet je meteen dat al dat gezeur over OP jets onzin is... :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 10:53:
Als je in-game naam soms Mobile-AA is (gezien de wereldraglijst, al sta je dan nu op 88) heb je nog wel wat uit te leggen gezin je whine-posts. Want dan snap ik niet waarom je nog zeurt met allemaal rondes de laatste weken met 30-0, 38-0, 18-0 etc. Wanneer ben jij dan uitgeschakeld? Niet dus, zo te zien. Dus zo erg is de jet rape niet als jij in de map staat met je MAA. Op de forums van Battlelog ben je een "graag" geziene gast want er wordt soms gewoon ieder moment commentaar van je verwacht :) van de jet pilots. Mocht je het trouwens niet zijn, dan moet je maar leren hoe te spelen in een MAA gezien de scores van deze kerel en dan weet je meteen dat al dat gezeur over OP jets onzin is... :)
Obvious troll. :X Beetje op de man spelen |:(

Lees mijn post maar, tegen een jetpiloot die weet hoe hij van de fouten in de balance kan profiteren begin je niks met MAA.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 08:26

ronalddus

Buffalo77

Sinds een tijdje ga ik weer een beetje spelen. Ik zag dat de nieuwe uitbreiding uit was. Hebben mensen zin om samen te spelen via skype of TS?

Voeg toe op battlelog: l3uffalo77

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga m'n pc opnieuw installeren maar heb geen zin om alle addons opnieuw te downloaden. Wat moet ik doen om alle updates/dlc naar m'n nieuwe install te verplaatsen? Kan ik gewoon 't mapje 'Update' in de BF3 folder kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 10:54:
[...]

Obvious troll. :X Beetje op de man spelen |:(

Lees mijn post maar, tegen een jetpiloot die weet hoe hij van de fouten in de balance kan profiteren begin je niks met MAA.
Dat was dus wel je in-game naam :) En nee, het is geen troll, het zijn feiten gezien je scores. Niets meer en niets minder. Jij zeurt om het zeuren over jets. Knettergek en DanielWW2 zitten echt waarschijnlijk hulpeloos achter hun pc als ze niet een jet kunnen uitschakelen en daar heb ik dan ook begrip voor. Jij daarentegen hebt tijd gestoken in de MAA en weet inmiddels donders goed hoe je jets moet bestrijden getuige je laatste scores (toch lastig dat alles zo transparant is met dat verrekte internet he ;) ) maar je blijft gewoon zeuren omdat je (waarschijnlijk) de jets zelf maar niet onder de knie kunt krijgen en daar ook geen tijd in wilt steken. Tja, dan houdt het op he en ga je maar zeuren om te zeuren. Op Battlelog neemt niemand je al meer serieus, waarom zou ik dat dan wel doen? En dat is beslist niet om te trollen. Ik hou wel van posts met zinnige en goede argumenten of dat nu voor of tegen is. Ik leer er alleen maar van maar iemand die met zulke MAA scores nog zeurt over jets doet dat juist om te trollen. Hetzelfde zou het zijn als ik maar zou blijven drammen dat de rocket pods van de jet een buff moeten krijgen omdat de MAA zo overpowered is. Ik doe dat ook niet. Als ik gekilled wordt in mijn jet door een goede MAA speler heb ik daar alleen maar bewondering voor en is voor mij een uitdaging om nog beter te worden.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-09 18:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

ronalddus schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 11:55:
Sinds een tijdje ga ik weer een beetje spelen. Ik zag dat de nieuwe uitbreiding uit was. Hebben mensen zin om samen te spelen via skype of TS?

Voeg toe op battlelog: l3uffalo77
gotlike.nl
:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 08:26

ronalddus

Buffalo77

Ok, bedankt, ik zit in channel "in-game #1"

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje? zijn jullie eigenlijk niet DLC moe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vorige 2 DLCs vond ik niks, Aftermath kreeg me weer aan 't spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Altijd leuk hoe ik hier alles doorlees als studiemateriaal ipv echt te studeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:50:
Vraagje? zijn jullie eigenlijk niet DLC moe?
Close Quarters was leuk maar niet super. Armored Kill was een beetje "meh", wel vermakelijk maar niet super. Echter Aftermath vind ik heerlijk, dat zijn echt mooie mappen waar infantry en voertuigen elkaar perfect ondersteunen en lucht support ook heerlijk uit de verf komt. Die mappen vind ik echt mooi en goed werkend. Enkel de earthquake map lijkt wat ongebalanceerd maar ik weet nog niet exact hoe dat komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind bij Aftermath zo mooi hoe je gaaf met die heli's tussen alle gebouwen kunt doorvliegen en best intensieve achtervolgingen heb door het centrum. Daarnaast is alles behoorlijk goed gebalanced inderdaad! Earthquake is misschien wat unbalanced door het hoogte verschil en de dekkingsmogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:33

thommich

Belg

Little Birds hadden in veel meer maps moeten zitten imho.

Karkand, Noshar Canals, Oman, Azadi Palace...

Die dingen zijn zo handig! Snel transport, daken van snipers clearen, infantry vastzetten... Maar toch niet OP. Ze zijn kwetsbaar voor klein vuur en kunnen tanks en apc maar erg moeilijk uitschakelen.

Little Birds zijn O+

Alleen hadden ze mogen iets rapper zijn en sneller draaien. Het zijn per slot van rekening super wendbare dingen, maar soms voelen ze toch wat log aan vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het geld is het wel waard, wat jullie hebben uitgeven? hadden jullie niet liever een addon pakket van zeg 20 euro 6 mappen + nieuwe wapens en skins en voertuigen(een echte uitbreiding?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Het liefst had ik de mappen tijdens release gehad maar dik 32 mappen is wel overdreven op release:-)
Zoals men het nu heeft gedaan is niet verkeerd, nu kun je 3 maanden 4 nieuwe mappen testen in plaats van 6 en je hebt niet het risico dat de uitbreiding weinig gespeeld wordt zoals ten tijde van bf2.

btw, ik was eerst zwaar anti premium, heb AK los gekocht voor 15 euro en CQ overgeslagen omdat het niets met bf te maken had.
Na het zien van aftermath ben ik toch overstag gegaan en heb mij premium bij een key store gehaald voor 30 euro.
Nu speel ik zelfs CQ en vind het nog leuk ook, hoe veranderlijk kan een mens toch zijn ;)

[ Voor 35% gewijzigd door NLsandman op 29-12-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik hoop trouwens wel dat er binnenkort eindelijk een fix komt voor die roof glitchers op ziba tower.. ik speel die map gewoon niet meer om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
thommich schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:16:
Little Birds hadden in veel meer maps moeten zitten imho.

Karkand, Noshar Canals, Oman, Azadi Palace...

Die dingen zijn zo handig! Snel transport, daken van snipers clearen, infantry vastzetten... Maar toch niet OP. Ze zijn kwetsbaar voor klein vuur en kunnen tanks en apc maar erg moeilijk uitschakelen.

Little Birds zijn O+

Alleen hadden ze mogen iets rapper zijn en sneller draaien. Het zijn per slot van rekening super wendbare dingen, maar soms voelen ze toch wat log aan vind ik...
Ik heb een beetje het idee dat de scout heli's in de verkeerde maps geplaatst zijn.
Scout heli's zijn van sinds release mijn favoriete vehicles (naast de Viper) maar in veel maps komen die dingetjes naar mijn mening helemaal niet goed tot hun recht.
Scout heli's zijn verschrikkelijk kwetsbaar op open terrein doordat ze geen zware bepantsering hebben en niet bepaald snel zijn, hierdoor moet je snel cover kunnen zoeken om ze in de lucht te houden.
Op veel maps waar ze in zitten kan dit echter niet tot nauwelijks waardoor je een makkelijk doelwit bent voor bijna iedereen.
Met een tank knal je een scout heli zo uit de lucht, stingers en igla's kunnen ook effectief zijn omdat scout heli's niet zo makkelijk weg kunnen komen op open terwijn en zelfs humvee's en infantry kunnen aardig wat schade aanrichten tegen een scout heli.
Op de Armored Kill maps bijvoorbeeld gebruik ik bijna nooit de scout heli omdat deze maps zo open zijn dat er nauwelijks cover gezocht kan worden.
Tanks knallen je hier zo uit de lucht en anders duikt er wel een jet achter je staart, of locked een infantry speler je met een stinger/igla of een soflam.
Ik heb de laatste tijd veel Markaz Monolith gespeeld en ik heb het idee dat dit de enigste map in BF3 is waar scout heli's echt goed benut kunnen worden.
De map zit vol met hoge gebouwen waar je snel achter kunt duiken als je gelocked wordt of wanneer er bijvoorbeeld een tank op je aan het schieten is.
In deze map begon ik de scout heli's weer opnieuw te gebruiken nadat ik ze een hele tijd links had laten liggen.
In Markaz merkte ik ook dat je wanneer je als scout heli piloot de cover goed gebruikt best een verschil kunt maken in een ronde doordat je zowel de air vehicles als ground vehicles kunt bestrijden waardoor je team de vlaggen in bezit kunnen houden.
Ik heb dan ook bijna altijd de guided missiles geselecteerd omdat je zo ook makkelijk tanks en jeeps kunt neerhalen.
Daarnaast de heli's van de tegenstander in de gaten houden om vervolgens vlak bij hun vanachter een gebouw omhoog te duiken zodat ze niet kunnen ontsnappen.
Ik merk nog steeds dat veel spelers de cover in Markaz niet goed benutten en dat ze zomaar in een rechte lijn boven alle gebouwen langs vliegen, waardoor ze een erg makkelijk doelwit worden.
Als je een rondje in een tank speel op Markaz haal je zo een stuk of 15+ scout heli's neer omdat ze vaak recht op je af vliegen of veel te hoog boven een gebouw cirkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ze eigenljik al een jaar geleden hadden moeten aanpakken, de hitboxen van die verdomde spawnbeacons. Je kan ze enkel slopen als je op de onderkant schiet, schijt irritant is dat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Een beetje off-topic maar weten jullie hoe ik de dpi van mijn Logitech MK260 muis kan veranderen? Er is geen speciale software bij geleverd, dus het zal anders moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het is inderdaad erg off topic lol, maar voor zover ik kan vinden heb jij maar 1 stand, namelijk 1000dpi. Dus hoger dan dat ga jij niet komen.. het is ook niet echt een game muis natuurlijk. Wanneer je de snelheid aan wil passen moet je gaan naar het spel dat je speelt en daar de muis gevoeligheid hoger zetten, al is dat niet helemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Niets aan te doen dus, dan maar een koop voor een game muisje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dit is de mijne en ik wordt er erg vrolijk van, krijgt overal ook hoge scores: pricewatch: Logitech G500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Is me net ff wat te duur haha. Die G400 en Sharkoon Drakonia lijken me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paws schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 15:41:
Niets aan te doen dus, dan maar een koop voor een game muisje kijken.
Nou, dat hangt er vanaf. DPI is absoluut niet zaligmakend, sterker nog het nut voor gamen wordt zwaar bediscusseerd maar is wat mij betreft nog nooit bewezen. 2000+ DPI muizen zijn volgens mij alleen handig met zeer hoge resoluties of met meerdere beeldschermen.

Belangrijker voor BF3 is dat je 1 op 1 movement hebt en dat er geen softwarematige versnellingen of vertragingen zijn.

Heb je onderstaande tutorial al uitgevoerd? (ook part 2)

YouTube: BF3: mouse settings part 1

Als je muis dan nog de bottleneck vormt, kan je alsnog een nieuwe muis overwegen en zelfs dan is het heel persoonlijk. Heb je een palm/claw grip, wil je een IR of laser sensor, lichtemuis/zware muis, bedraad of draadloos (niet doen :)), wat voor pollingrate wil je, wat voor muismat heeft je voorkeur etc. etc.

Kortom, veel succes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Tsurany schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:44:
Wat ze eigenljik al een jaar geleden hadden moeten aanpakken, de hitboxen van die verdomde spawnbeacons. Je kan ze enkel slopen als je op de onderkant schiet, schijt irritant is dat.
Net zoals de hitboxen van Soflam, zie je in de verte een rooie gloed op je schijnen, ga je eropaf en kun je alsnog amper dat ding raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je zou toch denken dat het niet te moeilijk is om de hitbox van iets aan te pakken.. Het kunnen raken van die soflam is namelijk redelijk essentieel. Vooral als er weer een paar lui op Caspian dat ding zetten op die toren dan wil je het gewoon kunnen raken ipv 20 schoten kwijt te zijn.. en daarmee dus je positie zwaar verraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Is het bij jullie opgekomen dat het wel eens by design zou kunnen zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha nee, eigenlijk niet :P. hmm.. but still. Als jij met een tank op een heuvel knalt waar die soflam staat vind ik gewoon dat die kapot moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Laatst online: 26-08 20:02
Ben ik de enige die zich ongelooflijk stoort aan de vlaggen in o.a. Scavenger?
Als ik achter een vlag crouch, en iemand zie, dan zit er een onzichtbare 'muur' tussen de vlag en de grond. Ik kan de enemy dus met geen mogelijkheid raken, en zij mij wel op de één of andere manier.

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
R3NC0N schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 16:01:
Ben ik de enige die zich ongelooflijk stoort aan de vlaggen in o.a. Scavenger?
Als ik achter een vlag crouch, en iemand zie, dan zit er een onzichtbare 'muur' tussen de vlag en de grond. Ik kan de enemy dus met geen mogelijkheid raken, en zij mij wel op de één of andere manier.
Dat is inderdaad irritant en jammer genoeg is het niet alleen in scavenger.
Dan lig je daar in cover en komt er een vijand de hoek om, loop je tegen een onzichtbare muur te sproeien. |:( (muur in de emoticon even wegdenken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:18:
[...]

Dat was dus wel je in-game naam :) En nee, het is geen troll, het zijn feiten gezien je scores. Niets meer en niets minder. Jij zeurt om het zeuren over jets. Knettergek en DanielWW2 zitten echt waarschijnlijk hulpeloos achter hun pc als ze niet een jet kunnen uitschakelen en daar heb ik dan ook begrip voor. Jij daarentegen hebt tijd gestoken in de MAA en weet inmiddels donders goed hoe je jets moet bestrijden getuige je laatste scores (toch lastig dat alles zo transparant is met dat verrekte internet he ;) ) maar je blijft gewoon zeuren omdat je (waarschijnlijk) de jets zelf maar niet onder de knie kunt krijgen en daar ook geen tijd in wilt steken. Tja, dan houdt het op he en ga je maar zeuren om te zeuren. Op Battlelog neemt niemand je al meer serieus, waarom zou ik dat dan wel doen? En dat is beslist niet om te trollen. Ik hou wel van posts met zinnige en goede argumenten of dat nu voor of tegen is. Ik leer er alleen maar van maar iemand die met zulke MAA scores nog zeurt over jets doet dat juist om te trollen. Hetzelfde zou het zijn als ik maar zou blijven drammen dat de rocket pods van de jet een buff moeten krijgen omdat de MAA zo overpowered is. Ik doe dat ook niet. Als ik gekilled wordt in mijn jet door een goede MAA speler heb ik daar alleen maar bewondering voor en is voor mij een uitdaging om nog beter te worden.
Ik weet donders goed hoe makkelijk het is om te 3D spotten vanuit een jet, en alles te spammen op de icons van 1.4km ver weg zonder ooit binnen bereik van enig AA te komen. Dat kan mijn nichtje van 6 nog.

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat ga doen om mijn jet-stats op te krikken. Weet je hoe saai dat is? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l0n3w012ph schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:18:
[...]
Dat was dus wel je in-game naam :) En nee, het is geen troll, het zijn feiten gezien je scores. Niets meer en niets minder. Jij zeurt om het zeuren over jets. Knettergek en DanielWW2 zitten echt waarschijnlijk hulpeloos achter hun pc als ze niet een jet kunnen uitschakelen en daar heb ik dan ook begrip voor.
Oh dus je hebt begrip over dat ik kennelijk niks kan doen tegen jets omdat ik zeker waardeloos ben in de MAA en geen stinger hits kan krijgen. Voel me echt vereerd dat z'n grote godheid begrip voor me heeft.
Jij daarentegen hebt tijd gestoken in de MAA en weet inmiddels donders goed hoe je jets moet bestrijden getuige je laatste scores (toch lastig dat alles zo transparant is met dat verrekte internet he ;) ) maar je blijft gewoon zeuren omdat je (waarschijnlijk) de jets zelf maar niet onder de knie kunt krijgen en daar ook geen tijd in wilt steken. Tja, dan houdt het op he en ga je maar zeuren om te zeuren. Op Battlelog neemt niemand je al meer serieus, waarom zou ik dat dan wel doen?
Even zijn profiel opgezocht en het lijkt er toch op dat Fiesta wel degelijk met een jet om kan gaan gezien de 27 service stars voor de jets. Dan heeft hij er ook nog een niet misverstaand aantal van 45 service stars voor de MAA wat behoorlijk te noemen valt. Ik denk dat je met z'n speeltijd wel kan stellen dat iemand weet wat je met een MAA moet doen en hoe deze te gebruiken. Vind het dan toch opvallend dat als je zo veel tijd in een voertuig steekt en er overduidelijk goed mee bent geworden aflezende aan het aantal kills per minuut je toch vind dat de jets zijn rockets OP zijn terwijl je ook toch redelijk veel met jets hebt gespeeld.

Even een berekening:
Tungunska:
2601 kills : 57 uur ≈ 45
45 : 60 = 0.75 kpm
LAV-AD:
1965 : 35 uur ≈ 56
56 : 60 = 0.93 kpm

Voor de bestrijding van jets zijn dit toch redelijk goede getallen te noemen. Bijna elke minuut er een neermaaien is niet niks. Of je killed een jet elke twee minuten en killed er nog choppers tussendoor.
http://battlelog.battlefi...ra/vehicles/190415096/pc/
En dat is beslist niet om te trollen. Ik hou wel van posts met zinnige en goede argumenten of dat nu voor of tegen is.
En stop. Ik merk dat je van zinnige posts houd gezien je vriendelijke reacties. Je hebt niet eens de moeite genomen om inhoudelijk op mijn post in te gaan maar je hebt het gewoon als geklaag van iemand die niks weet. Verder als we toch bezig zijn met feiten halen uit stats dan gaan we jou profiel even bekijken.

Je hebt 89 service stars met jets. Bij elkaar z'n 10.000 kills.
Je hebt in totaal 99 + 55 = 154 kills met de MAA's

Tungunska:
99 kills : 6 uur = 16.5
16.5 : 60 = 0.0275 kpm
LAV-AD:
55 : 2 uur = 27.5
27.5 : 60 = 0.46 kpm

Of te wel, statistisch gezien ben je behoorlijk wat slechter dan degene die kennelijk niks met een MAA kan terwijl die behoorlijk goed is. Je spreekt dus mooi voor je beurt. Dan gaan we voor de grap ook nog even kijken naar de jets op dezelfde manier.

Alpha:
F18:
4352 : 125 uur ≈ 34.8
34.8 : 60 = 0.58 kpm
SU 35:
4493 : 139 uur ≈ 32.3
32.3 : 60 = 0.54 kpm
F35:
111 : 6.5 uur ≈ 17.1
17.1 : 60 = 0.3 kpm

Fiesta:
F18:
862 : 23.5 ≈ 36.7
36.7 : 60 = 0.61 kpm
SU 35:
1217 : 32 ≈ 38
38 : 60 = 0.63 kpm
F35:
969 : 23 ≈ 42.1
42.1 : 0.7 kpm

Kijk eens aan. Fiesta verstaat je dus ook op effectiviteit in jets gebaseerd op kills per minuut. Tijd om wat feiten uit deze statistieken te halen. Fiesta is dus beter in zowel een MAA als in jets en zegt dat rocket pods OP zijn. Jij zegt dat MAA's OP zijn terwijl je veel minder ervaring hebt in MAA's en statistisch slechter bent in zowel jets als MAA's. Ik ben het op een bepaalde manier toch met Fiesta eens. :+

Dan gaan we nog even wat verder kijken op je profiel. Van de ongeveer 490 uur die je nu hebt gespeeld waren er z'n 270 in een jet. Je K/D is met 1.2 behoorlijk laag te noemen voor iemand die zoveel tijd in een jet zit. Je spm is ook niet al te hoog voor iemand in een jet. W/L is laag, je kan als jet piloot dus de games niet echt keren zoals er genoeg het wel kunnen. De conclusies mag je zelf lekker trekken.

En om niet de beroerdste te zijn ook nog mijn eigen MAA stats:
Tungunska:
259 : 4 = 64.75
64.75 : 60 = 1.1 kpm
LAV-AD:
38 : 1 uur = 38
38 : 60 = 0.64 kpm

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Lol er wordt hier wel veel op de man gespeeld voor iets dat gewoon een luchtige discussie zou moeten zijn :p. Daarnaast wel kudo's voor al je research en vergelijkingen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Because fuck lineaire shooters!

[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 29-12-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
Dat is natuurlijk niet helemaal een eerlijke vergelijking aangezien iedereen het er hier wel over eens is dat een jet de beste counter voor andere jets is. Als ik last heb van een jet, gebruik ik een jet. Waarom moeilijk doen met een MAA als je ook met veel grotere effectiviteit een jet kan pakken. Dat gezegd hebbende, begrijp ik nog steeds niet waarom zo weinig mensen de moeite nemen om de jets onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 15:55:
Is het bij jullie opgekomen dat het wel eens by design zou kunnen zijn? :p
Een hitbox die kleiner is dan het apparaat? Dat kan ik me niet voorstellen, dat is wel erg slecht design.
Jay-P schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:11:
Dat is natuurlijk niet helemaal een eerlijke vergelijking aangezien iedereen het er hier wel over eens is dat een jet de beste counter voor andere jets is. Als ik last heb van een jet, gebruik ik een jet. Waarom moeilijk doen met een MAA als je ook met veel grotere effectiviteit een jet kan pakken. Dat gezegd hebbende, begrijp ik nog steeds niet waarom zo weinig mensen de moeite nemen om de jets onder de knie te krijgen.
Steile leercurve, amper beschikbaar en als beginneling ben je er zo uit geschoten.

[ Voor 51% gewijzigd door Tsurany op 29-12-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

Heren,
Zat toevallig ff te browsen op YouTube, en dit filmpje stond in mijn "Recommended" lijstje. Ik verveelde me dus ik dacht, effies kijken!

Wat vinden jullie van dit filmpje?

Ik vind zijn aim nogal schokkerig overkomen in de zin van een aimbotje. Kan het natuurlijk mis hebben maar het ziet er vooral in dit filmpje en sommige acties nogal verdacht overkomen.

Iemand op YT vind hem ook al verdacht, maar verdedigt word hij ook.
Ben wel benieuwd hoe jullie hier erover denken

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

DanielWW2 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 16:40:
[...]

Oh dus je hebt begrip over dat ik kennelijk niks kan doen tegen jets omdat ik zeker waardeloos ben in de MAA en geen stinger hits kan krijgen. Voel me echt vereerd dat z'n grote godheid begrip voor me heeft.

[...]

Even zijn profiel opgezocht en het lijkt er toch op dat Fiesta wel degelijk met een jet om kan gaan gezien de 27 service stars voor de jets. Dan heeft hij er ook nog een niet misverstaand aantal van 45 service stars voor de MAA wat behoorlijk te noemen valt. Ik denk dat je met z'n speeltijd wel kan stellen dat iemand weet wat je met een MAA moet doen en hoe deze te gebruiken. Vind het dan toch opvallend dat als je zo veel tijd in een voertuig steekt en er overduidelijk goed mee bent geworden aflezende aan het aantal kills per minuut je toch vind dat de jets zijn rockets OP zijn terwijl je ook toch redelijk veel met jets hebt gespeeld.

Even een berekening:
Tungunska:
2601 kills : 57 uur ≈ 45
45 : 60 = 0.75 kpm
LAV-AD:
1965 : 35 uur ≈ 56
56 : 60 = 0.93 kpm

Voor de bestrijding van jets zijn dit toch redelijk goede getallen te noemen. Bijna elke minuut er een neermaaien is niet niks. Of je killed een jet elke twee minuten en killed er nog choppers tussendoor.
http://battlelog.battlefi...ra/vehicles/190415096/pc/

[...]

En stop. Ik merk dat je van zinnige posts houd gezien je vriendelijke reacties. Je hebt niet eens de moeite genomen om inhoudelijk op mijn post in te gaan maar je hebt het gewoon als geklaag van iemand die niks weet. Verder als we toch bezig zijn met feiten halen uit stats dan gaan we jou profiel even bekijken.

Je hebt 89 service stars met jets. Bij elkaar z'n 10.000 kills.
Je hebt in totaal 99 + 55 = 154 kills met de MAA's

Tungunska:
99 kills : 6 uur = 16.5
16.5 : 60 = 0.0275 kpm
LAV-AD:
55 : 2 uur = 27.5
27.5 : 60 = 0.46 kpm

Of te wel, statistisch gezien ben je behoorlijk wat slechter dan degene die kennelijk niks met een MAA kan terwijl die behoorlijk goed is. Je spreekt dus mooi voor je beurt. Dan gaan we voor de grap ook nog even kijken naar de jets op dezelfde manier.

Alpha:
F18:
4352 : 125 uur ≈ 34.8
34.8 : 60 = 0.58 kpm
SU 35:
4493 : 139 uur ≈ 32.3
32.3 : 60 = 0.54 kpm
F35:
111 : 6.5 uur ≈ 17.1
17.1 : 60 = 0.3 kpm

Fiesta:
F18:
862 : 23.5 ≈ 36.7
36.7 : 60 = 0.61 kpm
SU 35:
1217 : 32 ≈ 38
38 : 60 = 0.63 kpm
F35:
969 : 23 ≈ 42.1
42.1 : 0.7 kpm

Kijk eens aan. Fiesta verstaat je dus ook op effectiviteit in jets gebaseerd op kills per minuut. Tijd om wat feiten uit deze statistieken te halen. Fiesta is dus beter in zowel een MAA als in jets en zegt dat rocket pods OP zijn. Jij zegt dat MAA's OP zijn terwijl je veel minder ervaring hebt in MAA's en statistisch slechter bent in zowel jets als MAA's. Ik ben het op een bepaalde manier toch met Fiesta eens. :+

Dan gaan we nog even wat verder kijken op je profiel. Van de ongeveer 490 uur die je nu hebt gespeeld waren er z'n 270 in een jet. Je K/D is met 1.2 behoorlijk laag te noemen voor iemand die zoveel tijd in een jet zit. Je spm is ook niet al te hoog voor iemand in een jet. W/L is laag, je kan als jet piloot dus de games niet echt keren zoals er genoeg het wel kunnen. De conclusies mag je zelf lekker trekken.

En om niet de beroerdste te zijn ook nog mijn eigen MAA stats:
Tungunska:
259 : 4 = 64.75
64.75 : 60 = 1.1 kpm
LAV-AD:
38 : 1 uur = 38
38 : 60 = 0.64 kpm
Absolute bewondering voor de tijd die je hier hebt ingestoken! :D

Misschien moet je nu even deze topic starter lezen en dan kijk je het YT filmpje erbij. Zo moet je dus in een MAA spelen en nogmaals, zoals de TS ook al aangeeft: "LEARN HOW TO USE THEM. The MAA is hardly ever properly used. Maybe you should put some time into that to master? *Cough* Main Gun *Cough* "...

http://battlelog.battlefi...ew/2832654348371494669/1/

[ Voor 6% gewijzigd door l0n3w012ph op 29-12-2012 21:05 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
sysmatic schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:57:
Heren,
Zat toevallig ff te browsen op YouTube, en dit filmpje stond in mijn "Recommended" lijstje. Ik verveelde me dus ik dacht, effies kijken!

[video]

Ik vind zijn aim nogal schokkerig overkomen in de zin van een aimbotje. Kan het natuurlijk mis hebben maar het ziet er vooral in dit filmpje en sommige acties nogal verdacht overkomen.

CQ, hipfire met ump en laser, denk dat velen hier wel het zelfde kunnen laten zien, ik denk ik niet hoor, Turbopummel speelt ook esl en clanbase.
Voor een aimbot heeft hij veel te veel kogels nodig :P
FuT clan waar hij voor speelt is meer een vehicle clan, hun leider staat nummer 2 op de ranks met tanks, hij is niet slecht in een tank maar het is een lul van een vent.

http://battlelog.battlefi...toon/2832655391374984289/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

NLsandman schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:05:
[...]

CQ, hipfire met ump en laser, denk dat velen hier wel het zelfde kunnen laten zien, ik denk ik niet hoor, Turbopummel speelt ook esl en clanbase.
Voor een aimbot heeft hij veel te veel kogels nodig :P
FuT clan waar hij voor speelt is meer een vehicle clan, hun leider staat nummer 2 op de ranks met tanks, hij is niet slecht in een tank maar het is een lul van een vent.

http://battlelog.battlefi...toon/2832655391374984289/
Ja oke, ik was er zelf ook niet zeker van. Aangezien ik meerdere van zn filmpjes heb gezien en hij er opzich wel wat van bakt. Maar toch zitten er momenten in dat filmpje waar zn aim gewoon absurde sprongen maakt die je normaal alleen maakt als je een lompe dwarrel uit schiet a la, *schrik!* hehe.

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb sinds paar weken game pc met bf3 limited edition. Ik geniet er enorm van maar denk dat ik nog winst kan boeken op het gebied van een muis.

Ik speel nu met de simpelste muis (3 standaard knoppen) ik denk er dan ook aan om een andere muis aan te schaffen. Ik wil dan vooral wat muisknoppen voor bv. medpack/secondary. Nog een puntje, hij moet werken met Windows8 (vorige muis leverde framedrops op).

Aan wat voor muizen moet ik denken? (Max budget van €50). Ik kwam zelf bij een 'logitech g500' of een 'razer deathadder'. Kunnen jullie nog een paar bedenken en voor/nadelen?

Bedankt voor het lezen,
Advies wordt gewaardeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 12:48 . Reden: jolo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke mongool heeft Epicenter ontworpen en bedacht dat je E gewoon als blok neer moet zetten met twee open straten die enorm lastig over te steken zijn? Het is gewoon altijd raak dat je daar keihard vastgezet wordt omdat E het enige punt is waarbij je niet ongezien weg kan komen. De rest kan het andere team veel makkelijker pakken en die hoeven dan enkel omlaag te verdedigen.

@ Hierboven: Logitech G400, no nonsense game muis.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 29-12-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 13:08
sysmatic schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:57:
Heren,

[video]

Een aimbot zal het zeker niet zijn. Als iemands aim onnatuurlijk schokkerig overkomt in filmpjes zal het eerder een macro zijn (google maar even als je niet weet wat het is).

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik beschuldig de persoon in het filmpje nergens van, ik zie zelfs niks verdachts.
Pagina: 1 ... 148 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.