Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:55:
[...]

Nou begin je de focus te leggen op snipers en javelins. Maar wij focussen op laser painters op de helis en guided missiles op de helis en tanks - soflam en javelin zijn noodoplossingen als er geen voertuigen te vinden zijn.
en dar gaan ruim, ruim voldoende lvl100s mee plat - geen voertuig is onsterfelijk en als we een beetje redelijk samenwerken winnen we. Die huppelmuts die nummer 1 tank geit schijnt te zijn hebben we op een DEGC server op Seine ook meermaals helemaal gek geknald - na ze de vierde keer op rij gebeukd werd met guided shells van voren en twe javelins uit raampjes was ze ineens weg. Dus hou nou lekker op met roepen dat we alleen clueless spelers kunnen hebben - niemand is goed genoeg om dingen tegen te houden waar je geen counter voor hebt, zo werkt het spel gewoon.
Als ik op een server zit waar iedereen beter is dan mij ben ik ook weg.
Ik moet natuurlijk wel kunnen winnen! :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:55:
[...]

Nou begin je de focus te leggen op snipers en javelins. Maar wij focussen op laser painters op de helis en guided missiles op de helis en tanks - soflam en javelin zijn noodoplossingen als er geen voertuigen te vinden zijn.
En dar gaan ruim, ruim voldoende lvl100s mee plat - geen voertuig is onsterfelijk en als we een beetje redelijk samenwerken winnen we. Het enige wat écht problemen oplevert zijn jets - en daartegen werkt laser-guided ammo alsnog beter dan heat seekers, dus als we geen goeie jetter hebben en geen handige MAA gunner dan is de guided missile alsnog dé oplossing.

En hou nou lekker op met roepen dat we alleen clueless spelers kunnen hebben - niemand is goed genoeg om dingen tegen te houden waar je geen counter voor hebt, zo werkt het spel gewoon.
Die huppelmuts die nummer 1 tank geit schijnt te zijn hebben we op een DEGC server op Seine ook al eens helemaal gek geknald - na ze de vierde keer op rij gebeukt werd met guided shells van voren en twee javelins uit raampjes was ze ineens weg.
Wat is je nick op blog? Zal ik je wel ff toevoegen, als jullie echt zo bedreven ermee zijn wil ik graag wel eens meemaken of ik jullie kan hebben in de chopper ;)

Dingen die je niet kan counteren moet je dus voorkomen ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 10:37
Fonta schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:58:
[...]

Als ik op een server zit waar iedereen beter is dan mij ben ik ook weg.
Ik moet natuurlijk wel kunnen winnen! :+ :+
Ik hoef zelfs niet te winnen, zou tegenwoordig bijna willen bij betalen voor een filter waarmee je "teamplayservers" kan selecteren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25

RoyK

Hobby tekenaar

beuker19 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:02:
[...]

Als je maar lang genoeg speelt haal je het van zelf ;)
Uiteraard.. maar weet je wat het is. Ik ben geen sterspelen of een spel maker. ik hos een beetje mee met de rest, maak mijn kills en probeer zo effectief mogelijk mijn ding te doen. Met een klein oogje op mn d/k gehalte.. een tik die ik uit mijn CoD1,2 en 4 heb over gehouden. (tdm style). Ik scoor misschien 5 tot 7 duizend punten per game.. dus het gaat niet zo hard. En het dagelijks leven laat het ook niet meer toe dat ik avonden per week kan gamen. Dat is voor mij de maandag en donderdag avond. Maar misschien moet ik eens een avondje met jullie op stap. Want echt een beetje teamplay / squad play.. dat mis ik nu echt. En dat is toch wel de BF factor.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

evil kim schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:46:
Ik hoef zelfs niet te winnen, zou tegenwoordig bijna willen bij betalen voor een filter waarmee je "teamplayservers" kan selecteren |:(
Dat is de hele charme van Battlefield games : Net zo lang op een server spelen tot beide teams eindelijk aan elkaar gewaagd zijn of net zo lang server hoppen, totdat je een balanced server met goed teamwork vindt :+

Daar speel je dan ongeveer 1000 potjes voor om dat ééne potje mee te maken waarin alles klopt :*)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Zijn er hier nog spelers die een voorkeur hebben voor de hardcore mode?

Ik speel enkel hardcore, en zoek nog medespelers.
Voeg me toe als je geïnteresseerd bent, mijn game name is Deef024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:30:
[...]
Wat is je nick op blog? Zal ik je wel ff toevoegen, als jullie echt zo bedreven ermee zijn wil ik graag wel eens meemaken of ik jullie kan hebben in de chopper ;)
zoek maar in m'n post history. Ik heb geen zin om verplicht te worden gefocussed te spelen om te bewijzen dat we iemand kunnen hebben in een chopper als we lekker aan het campen zijn of een beetje met c4 jeeps lopen te lamballen.
Dingen die je niet kan counteren moet je dus voorkomen ;)
Dat is de enige weg inderdaad. En omdat je dan gebonden bent aan je voertuigje ga je gewoon regelmatig dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Man, wat wordt ik toch schijtziek van die roof glitchers bij A op Grand Bazar... die kunnen je game behoorlijk verpesten...

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Of wat denk je van die roof glitchers op Ziba Tower? Echt schijt irritant! Als iemand nog op zoek is naar een team speler voeg me maar toe op Real_Ircghost (dubbel aangemaakt blijkbaar, moest wat :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:58:
Man, wat wordt ik toch schijtziek van die roof glitchers bij A op Grand Bazar... die kunnen je game behoorlijk verpesten...
... of als we op Bazaar bij A op het dak zitten.
't is geen glitch, gewoon rubble beklimmen. Het kan maar één keer natuurlijk, maar toch. Je kunt mensen er trouwens makkelijk vanaf halen door het gebouw op hun dop te laten storten. Een paar M320s en RPGs en je bent er zo klaar mee - zo niet, pak je een de IFV.

Maar als je er ziet ziten met 123 als clantag ff de quad joinen en erbij spawnen mag ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Ik join tegenwoordig voortaan servers waarbij teamkill aanstaat, alleen spawnen op de squadleader ed. Wordt het spel ineens veel interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
noud schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:17:
Ik join tegenwoordig voortaan servers waarbij teamkill aanstaat, alleen spawnen op de squadleader ed. Wordt het spel ineens veel interessanter.
Misschien hier ook maar meer op gaan sorteren, ik veronderstel dat er al meer rekening gehouden wordt met elkaar als teamkill aan staat.

Langs de andere kant riskeer ik er wel enkele bewust te maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Waar is de patch voor die ik drnet binnenkreeg? Hij was maar 32 mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:40
tobitronics schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:45:
Waar is de patch voor die ik drnet binnenkreeg? Hij was maar 32 mb...
Single player fix rolling out

By: trydling Posted: 6 minutes ago 41 comments

We have now fixed the bug in single player where you couldn’t pick up the Stinger in mission 10. Patches are rolling out on all platforms in all regions as we speak. On console, these updates are automatic and mandatory. Full details below:

PS3 client patch
Delivery:
Mandatory automatic update when you start the game

Fixes:
* SDTV input lag
* Game breaking SP bug in mission 10 (picking up the Stinger)

Xbox 360 client patch
Delivery:
Mandatory automatic update when you start the game

Fixes:

PC client patch
Delivery:
Origin client auto update if you have not un-checked “Keep my games up to date” (in which case you needs to tell the Origin client to check for latest update for BF3)

Fixes:
* Additionally fixes bug where world would end on Dec 21

[ Voor 71% gewijzigd door Kepro op 21-12-2012 13:09 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:09:
[...]

... of als we op Bazaar bij A op het dak zitten.
't is geen glitch, gewoon rubble beklimmen. Het kan maar één keer natuurlijk, maar toch. Je kunt mensen er trouwens makkelijk vanaf halen door het gebouw op hun dop te laten storten. Een paar M320s en RPGs en je bent er zo klaar mee - zo niet, pak je een de IFV.

Maar als je er ziet ziten met 123 als clantag ff de quad joinen en erbij spawnen mag ook O-)
:N Oh, oh,... shame on you, Knetter!!!! Maar eh, bedankt voor de tip,... weet ik volgende keer hoe ik jou er af kan krijgen... (nadat ik je gejoined heb en een paar glitch-kills heb gemaakt uiteraard.... }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:39
RoyK schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:25:
Misschien een beetje off topic, maar de aankomende week heb ik een mooie BF3 wallpaper voor jullie. Hij is al af maar ik heb er ook een time lapse van gemaakt in Photoshop en komt op youtube te staan (check mn kanaal maar en als je even subscribe, zie je de film ook vanzelf voorbij komen als hij af is). Ik heb de setting verschoven naar New York op Time square, en er komt een buitenaards ding uit de grond waar de BF3 soldaten naar staan te kijken. Ben er super content mee.. ik wacht nog even op de muzikant die er een sound tune onder heeft gegooid.. zal ik hem hier posten als hij klaar is?
Ben benieuwd naar die BF3 wallpaper, wat op je kanaal stond zag er goed uit, mijn complimenten!

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag het hier nog niet voorbij komen, maar er is al wat meer bekend over de DLC 'End Game'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ja zelfs de teaser is online! http://battlelog.battlefi...eo/2012-12-21%2011:00:00/
Niet veel, maar wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:18:
Zag het hier nog niet voorbij komen, maar er is al wat meer bekend over de DLC 'End Game'.
edit : te laat :)

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 21-12-2012 14:27 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorren
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 23:41
Is Capture the flag een nieuwe game mode in end game? lijkt me zeer vet. aan het einde van de trailer loopt er een soldaat met een flag op zijn rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of mijn bike skills in de game even goed zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jorren schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:44:
Is Capture the flag een nieuwe game mode in end game? lijkt me zeer vet. aan het einde van de trailer loopt er een soldaat met een flag op zijn rug.
ik heb niemand een vlag zien dragen op zijn rug, maar wel het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/o03qdt.png
Dus het lijkt er wel op dat we iets krijgen als Capture te flag, dit gerucht liep al een tijdje.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:52:
[...]

[afbeelding]
Dus het lijkt er wel op dat we iets krijgen als Capture te flag, dit gerucht liep al een tijdje.
Vanaf 0:52 kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

hhaha het heeft wat weg van een slechte actiefilm dit, geweldig :P Het filmpje is voerigens wel heel erg soepel? 60fps? of versneld

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:54:
hhaha het heeft wat weg van een slechte actiefilm dit, geweldig :P Het filmpje is voerigens wel heel erg soepel? 60fps? of versneld
Intern heb je vrijwel geen lag, dus gaat alles soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Kepro schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:59:
[...]

Fixes:
* Additionally fixes bug where world would end on Dec 21
Lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Pykow schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:52:
[...]

[afbeelding]
Het moet wel CTF zijn

https://www.facebook.com/...6317113486&type=1&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Het is CTF, was bekend geworden van de week bij de descriptie van end game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:54
CTF bij BF3..... Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij, voor mij mogen ze het weglaten.

Lijkt wel of er gewoon weer een nieuwe UT ofzo moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:20:
CTF bij BF3..... Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij, voor mij mogen ze het weglaten.

Ik zie dat juist wel zitten. Afhankelijk van de kaart kan dat best eens leuk zijn - veel leuke rondjes CTF in COD gespeeld, dat kan met transport helis, buggies en IFVs ook wel eens behoorlijk amusant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het wordt sowieso tijd voor een nieuwe Unreal tournament of Quake met de graphics van de huidige tijd :D
de beste CTF games.

ik speel toch alleen maar TDM en conquest ;)
Gunmaster,scavanger speel ik alleen als het langs komt en ik er geen erging in heb.
Tank sup.... heb ik nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Capture The Flag in BF3!!! HOE VET!!! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06

InFamous

excommunicado

Buiten CTF, niemand opgevallen dat de screenshot is gemaakt vanaf wat lijkt, een motor te zijn? Nog meer nieuwe voertuigen in BF3??

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hou mn hart vast, alweer zover je kan zien 5 capture flags :/, veels te weinig. Daar kan je meteen afleiden dat je ongeveer de grote van epicenter hebt. Nee, Battlefield zakt steeds verder weg met waar Battlefield om mee bekend stond.

Edit: hallo ragdoll, kom eens onder die steen vandaan. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 21-12-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Kepro schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:58:
Hou mn hart vast, alweer zover je kan zien 5 capture flags :/, veels te weinig. Daar kan je meteen afleiden dat je ongeveer de grote van epicenter hebt. Nee, Battlefield zakt steeds verder weg met waar Battlefield om mee bekend stond.

Edit: hallo ragdoll, kom eens onder die steen vandaan. :+
Hoe bedoel je die precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Er was al lang en breed bekend dat er motors in Endgame zaten en nog 3 andere nieuwe voertuigen. De map in het fimpje is meteen een faal. 5 maps in 1 rechte lijn achter mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Kepro schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:07:
[...]

Er was al lang en breed bekend dat er motors in Endgame zaten en nog 3 andere nieuwe voertuigen. De map in het fimpje is meteen een faal. 5 maps in 1 rechte lijn achter mekaar?
Lang en breed, heb er niks over gelezen verder. Maar dan nog volg eigenlijk alleen het nieuws hier in het forum.

Je hebt gelijk staat op pagina 1 in de TS, nouja daar kom ik dus al nooit. Mja was me niet bekend nu wel. Nu ga ik weer verder leven onder me steen als je het niet erg vind.

[ Voor 17% gewijzigd door InFamous op 21-12-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
InFamous schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:09:
[...]

Lang en breed, heb er niks over gelezen verder. Maar dan nog volg eigenlijk alleen het nieuws hier in het forum.
Sinds de uitbreidingspakketen bekend waren was het al bekend, dus al 1 jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ja ja duidelijk prima toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 12:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wtf hoe belachelijk is dit. Na een reinstall van mijn PC (windows 8 :r) draait battlefield 3 opeens als een zonnetje. Alleen kan ik nu echt niemand meer doodkrijgen ondanks men lage ping. Altijd loop je ergens voorbij en ga je dood terwijl je écht al lang voorbij dat deurgat was.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Torrentje aanzetten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:57:
Wtf hoe belachelijk is dit. Na een reinstall van mijn PC (windows 8 :r) draait battlefield 3 opeens als een zonnetje. Alleen kan ik nu echt niemand meer doodkrijgen ondanks men lage ping. Altijd loop je ergens voorbij en ga je dood terwijl je écht al lang voorbij dat deurgat was.
Network smoothing factor weer naar beneden halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:12:
[...]
Network smoothing factor weer naar beneden halen. ;)
Heb ik gedaan. Deed niet veel :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:57:
Buiten CTF, niemand opgevallen dat de screenshot is gemaakt vanaf wat lijkt, een motor te zijn? Nog meer nieuwe voertuigen in BF3??
Mocht je geen premium hebben, kan je hier het filmpje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff...Kom steeds meer trieste admins tegens. :X

Game disconnected: you were kicked from the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook maar even de trailer bekeken.
Moet toch opmerken dat die map daadwerkelijk een fatsoenlijk kleurenpalet lijkt te hebben...

Oh en CTF lijkt me wel leuk voor BF3. Word er heel misschien eens voor een objective gespeeld. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Lol het wordt steeds leuker, hack accusations vliegen me om de oren, nu gaan ze zelfs mijn team joinen om me te irriteren :P En dan nog headshots eruit gooien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:54:
Lol het wordt steeds leuker, hack accusations vliegen me om de oren, nu gaan ze zelfs mijn team joinen om me te irriteren :P En dan nog headshots eruit gooien >:)
Niet de spontane spastische bewegingen na een kill vergeten. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb anders het laatste jaar dat ik bf1942 énkel CTF gespeeld, haal de demo van BF42 maar eens binnen daar zit hij ook nog in, was een standaard gamemode.

Heerlijk in de grote woestijnmappen een hele karavaan achter je jeep aan hebben zitten, en door een 2zitter van de grond worden opgepikt door je teambuddy. Het ziet er niet meer uit, zelfs op 2560x1600 maar oh boy wat een lol! _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

DanielWW2 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:14:
[...]

Niet de spontane spastische bewegingen na een kill vergeten. :+
Haha bukken en staan x100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 15:35

ThunderNet

Flits!

fynrd1 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:54:
vanavond ook 2x op een server meegemaakt, incl. dubbele kick... :/ ja ik kan er niks aan doen dat je hele clan ineens bevroren stil blijft staan als jullie ergens op schieten, dat maakt je letterlijk een sitting duck :p

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:54
sain onez schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:34:
[...]

Ik heb anders het laatste jaar dat ik bf1942 énkel CTF gespeeld, haal de demo van BF42 maar eens binnen daar zit hij ook nog in, was een standaard gamemode.

Heerlijk in de grote woestijnmappen een hele karavaan achter je jeep aan hebben zitten, en door een 2zitter van de grond worden opgepikt door je teambuddy. Het ziet er niet meer uit, zelfs op 2560x1600 maar oh boy wat een lol! _/-\o_
Nou ja, misschien moet ik het ook maar gewoon een kans geven. Maar toch, als je battlefield zegt dan denk ik juist niet aan CTF :P
Maar zoals iemand hierboven ook al zei, misschien dat mensen dan eens wat meer op een objective gaan spelen inderdaad. En een flagcarrier beschermen met een konvooi van tanks etc klinkt wel awesome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je weet dat het een zieke game was als na het eindigen van een rondje het hele enemy team leaved >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
sain onez schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:34:
[...]

Waarom de demo? Het is nu gratis te downloaden via Origin vanwege 10 jarig bestaan van de BF serie. Heb inderdaad ook al CTF gespeeld in BF 1942, best leuk.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
mach2 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:13:
[...]

Waarom de demo? Het is nu gratis te downloaden via Origin vanwege 10 jarig bestaan van de BF serie. Heb inderdaad ook al CTF gespeeld in BF 1942, best leuk.
Via deze site: http://www.battlefield.com/battlefield-1942
In Origin was hij onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Juist bij demos binnen de store, daar bf42 geeft je een 1,3gb download en dat is de full version.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 14:38

D4NG3R

kiwi

:)

You have been kicked by an admin: 5 Other Player abuse/offend!!!
Wait what :/ .. Is 1e staan en niks zeggen tegenwoordig beledigend?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 08:52
Dat spawnen @ scavenger werkt niet helemaal lekker. Heb nu al meerdere keren gehad dat ik bij start van match zonder overdrijven 10 vijanden voor mn neus heb staan zonder teamgenoten in de buurt. Leuk met start delay dus alle vizieren waren al op mij gericht voor we uberhaubt waren begonnen. Dat kan nooit de bedoeling zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pred87 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:42:
Dat spawnen @ scavenger werkt niet helemaal lekker. Heb nu al meerdere keren gehad dat ik bij start van match zonder overdrijven 10 vijanden voor mn neus heb staan zonder teamgenoten in de buurt. Leuk met start delay dus alle vizieren waren al op mij gericht voor we uberhaubt waren begonnen. Dat kan nooit de bedoeling zijn :p
Suicide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds net ook officieel no life te noemen, level 100 has been reached :)

zo'n 465 uurtjes over gedaan

nu eerst maar eens weer wat tijd in andere games steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
TheRussianBadger is geband van BF3? Waar zijn ze allemaal mee bezig bij Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Net 2-17 gehaald in een potje. Ik spawnde in de chopper aan het begin van de ronde, en drukte tot mijn grote spijt direct op F2 om te gaan gunnen. Zat er weer twee man van zo'n clan in de server die dachten dat het ding van hen was. Crash na crash bleef ik eerder in de heli spawnen dan hen, helaas wel steeds als gunner, en ze werden toch een partij boos. :D

Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven, en hebben ze bij elkaar alsnog iets van zestig kills gehaald. Leuk hoor, maar kan dat dan echt niet op je eigen server...?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Jammer dat de hitdetection nog steeds zo brak is in BF3.
Had net vlak achter elkaar dat ik een scout heli raak maar dat er gewoon niks gebeurd.
Eerst schiet ik een tank shell op de onderkant, zie een explosie en dat ding vliegt gewoon door alsof er niks gebeurd is.
Even later knal ik een RPG op een andere scout heli en kill de passagier terwijl de scout heli zonder rook verder vliegt...
Blijkt er ook weer een admin in de server te zitten die niet tegen z'n verlies kan want na een paar keer hem gekilled te hebben word ik gekicked met als reden: chater wallhack...
Jammer dat er zo veel admins zijn die hun macht misbruiken want ik kom dit soort dingen jammer genoeg vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mixie100 schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:02:
TheRussianBadger is geband van BF3? Waar zijn ze allemaal mee bezig bij Dice
Alleen door GGC streams.
Het lijkt op de colour tweaker maar bij GGC zeggen ze zelf dat ze daar niet voor bannen.
Aangezien GGC nogal een reputatie van monumentale f*ck ups heeft kan het best dat ze het ene roepen maar het andere doen of dat ze gewoon geen idee hebben wat ze daar doen. Verder is het ook zo dat als ze echt voor colour tweaker bannen ze het op een zwaar onprofessionele manier doen. Niet alleen bannen ze dan voor modified files wat per definitie onzin is omdat het installeren van een patch files can corrupten.
Corrupt = modified, je kan dat feitelijk niet uit elkaar houden. Ik heb verder nog geen ban ofzo voor de colour tweaker en er zijn er meer dan genoeg met mij die het hebben gebruikt en het is nou niet zo dat iedereen gebanned is door GGC, bij lange na niet. Je zou toch denken dat als je gaat bannen dat je dit met een soort van structuur en beleid zou doen. Dan is er nog het feit dat PBBbans er echt helemaal niet voor bant en dat Badger niet op hun lijst staat. Het lijkt puur random te zijn wat ze daar doen bij GGC...

Op deze pagina:
http://www.ggc-stream.com...page/3/game/Battlefield+3
Helemaal niet:
http://www.pbbans.com/mbi-view-all-bf3-bans-41.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:30
Over leuke kicks/bans gesproken.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ziae7t.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/4r2hkg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ja het is triest.
En dan gebeurt het ook nog best vaak.
Had trouwens net een mooie TOW launcher kill op markaz.
Schoot vanaf C op een helicopter die voorbij B (die hoge toren) vloog.
Door de lucht kon ik die hele raket niet meer zien dus ik wist niet waar dat ding precies was.
Uiteindelijk na ongeveer 5 seconden knalde de heli uit elkaar en had ik een double kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
http://battlelog.battlefi...how/51498124/1/228424926/

Bij mij viel het gelukkig erg mee, dit is trouwens een leuke server jongens !
Een tijd niet zoveel plezier gehad met bf3 als in dit potje :D

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Die Rambo-assignment geldt zeker alleen voor kills die je maakt als infanterie? Ik stond net 20-0 maar geen progress. ;( Heli's uit de lucht maaien vanuit gunship, tank en tank destroyer is heerlijk. :D

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
bij bf3 kun je ook je field of view aanpassen.
kan iemand mij het voordeel van of75 of 90 bij een resolutie van 1920x1200 vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 25-09 18:44
SilentNL schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:51:
bij bf3 kun je ook je field of view aanpassen.
kan iemand mij het voordeel van of75 of 90 bij een resolutie van 1920x1200 vertellen?
Als je hem op 90 insteld dan zie je veel meer om je heen, het is in principe gewoon je kijkhoek.
75 lijkt me handig als je bevoorbeeld dat gewend bent of het gewoon prettiger vind om niet zoveel te zien links en rechts.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:38:
Die Rambo-assignment geldt zeker alleen voor kills die je maakt als infanterie? Ik stond net 20-0 maar geen progress. ;( Heli's uit de lucht maaien vanuit gunship, tank en tank destroyer is heerlijk. :D
Tank en tankdestory tegelijk zit altijd een delay op van een halve seconde.
een heli neerhalen kan een multi kill opleveren als het een volle transport of scout heli is (geen attack heli want daar zitten er maar 2 in)

je moet 4 kills of meer maken in 1 actie. dus met een LMG zonder je knop los te laten in 1x 4 man neerhalen.
met C4 met 1 explosie / klik op de knop 4 mensen killen.

ik kwam vroeger veel op de server bananarepublic die had een leuke grand bazaar server.
maar ik wordt steeds gekicked omdat me SPM hoger is dan 800.

ook krijg ik regelmatig kickes van servers met de reden dat me KDr te hoog is. is het geen KD limiet in de game waarbij je onder de 5 moet blijven ofzo, is het wel je KDr op je profiel die lager dan 2.0 moet zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 23-12-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
DanielWW2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:35:
[...]

Alleen door GGC streams.
Het lijkt op de colour tweaker maar bij GGC zeggen ze zelf dat ze daar niet voor bannen.
Aangezien GGC nogal een reputatie van monumentale f*ck ups heeft kan het best dat ze het ene roepen maar het andere doen of dat ze gewoon geen idee hebben wat ze daar doen. Verder is het ook zo dat als ze echt voor colour tweaker bannen ze het op een zwaar onprofessionele manier doen. Niet alleen bannen ze dan voor modified files wat per definitie onzin is omdat het installeren van een patch files can corrupten.
Corrupt = modified, je kan dat feitelijk niet uit elkaar houden. Ik heb verder nog geen ban ofzo voor de colour tweaker en er zijn er meer dan genoeg met mij die het hebben gebruikt en het is nou niet zo dat iedereen gebanned is door GGC, bij lange na niet. Je zou toch denken dat als je gaat bannen dat je dit met een soort van structuur en beleid zou doen. Dan is er nog het feit dat PBBbans er echt helemaal niet voor bant en dat Badger niet op hun lijst staat. Het lijkt puur random te zijn wat ze daar doen bij GGC...

Op deze pagina:
Helemaal niet:
ohh okee! naja hij speelt al weer vertelde die in in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Laatst online: 00:30
pannekoek141 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:01:
[...]

Als je hem op 90 insteld dan zie je veel meer om je heen, het is in principe gewoon je kijkhoek.
75 lijkt me handig als je bevoorbeeld dat gewend bent of het gewoon prettiger vind om niet zoveel te zien links en rechts.
Inderdaad. Ik ben vanuit CoD4 gewend om een grootte kijkhoek te hebben, dus ik speel altijd op max. Ik heb ook altijd het gevoel dat als ik een laag FoV heb mijn wapen wat onhandig aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
infidel011 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:40:
[...]

Inderdaad. Ik ben vanuit CoD4 gewend om een grootte kijkhoek te hebben, dus ik speel altijd op max. Ik heb ook altijd het gevoel dat als ik een laag FoV heb mijn wapen wat onhandig aanvoelt.
in feite dus meer real-estate op je beeldscherm tegen lagere fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yd2jGADNSnQ]

EVERY...SINGLE...GAME. :D _/-\o_

En een rare DICE sighting op de battlelog forums. Ik mag hem wel. :+
http://battlelog.battlefi...ew/2832654348370945442/1/

[ Voor 45% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-12-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
DanielWW2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:35:
[...]

Alleen door GGC streams.

Op deze pagina:
Helemaal niet:
md5 tool scant naar bestanden die niet geoorloofd zijn in de b3 map, blijkbaar heeft md5 tool bestanden gevonden die gecreeerd waren door file tweaker of hij heeft een tool gevonden die ook niet thuis hoort in de bf3 map.
GGC is een stuk strenger dan pbbans en het zijn niet de vrijwilligers bij GGC die dit beslissen maar de server owners, de naam betekend gezamelijk tegen cheaters maar dan in het duits.

Geloof niet altijd alles wat een speler zegt die gebant is, iemand van zijn niveau weet heus wel dat het GGC is en niet GSC en ook weet hij donders goed wat de ban message is, hij is mij veel te lakoniek in dat filmpje en doet niet eens moeite om zijn ban aan te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:17:
[...]

md5 tool scant naar bestanden die niet geoorloofd zijn in de b3 map, blijkbaar heeft md5 tool bestanden gevonden die gecreeerd waren door file tweaker of hij heeft een tool gevonden die ook niet thuis hoort in de bf3 map.
GGC is een stuk strenger dan pbbans en het zijn niet de vrijwilligers bij GGC die dit beslissen maar de server owners, de naam betekend gezamelijk tegen cheaters maar dan in het duits.

Geloof niet altijd alles wat een speler zegt die gebant is, iemand van zijn niveau weet heus wel dat het GGC is en niet GSC en ook weet hij donders goed wat de ban message is, hij is mij veel te lakoniek in dat filmpje en doet niet eens moeite om zijn ban aan te vechten.
Er zit wel wat in maar ik kan eigenlijk niet geloven dat hij zou cheaten. Misschien ben ik er wel te betrokken omdat ik al tijden zijn filmpjes kijk maar ik geloof het eigenlijk niet. Je maakt alleen wel een erg goed punt over het laconiek zijn. Als je er over doordenkt klopt dat niet. Wie zou nou zo reageren als je onterecht je account verliest alla €100/$100 en dan ook nog eens colonel 100/shitbucket? :/

In ander nieuws. Ik heb gezondigd. Heb de FAMAS gister opgepakt en ik vind het nu eigenlijk wel een leuk wapen. Vergeef mij voor deze zonde. :P

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-12-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 15:33
Gisteren wou ik samen met mijn broer enkele assignments vrijspelen, maar we kwamen tot de conclusie dat er geen servers meer te vinden zijn die starten met minder als 4 players?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
glennvho schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:48:
Gisteren wou ik samen met mijn broer enkele assignments vrijspelen, maar we kwamen tot de conclusie dat er geen servers meer te vinden zijn die starten met minder als 4 players?
Klopt dit hebben ze voortaan aangepast en dit is gedaan om ervoor te zorgen dat mensen niet meer met hun stats kunnen rotzooien of assaignments te halen zonder er moeite ervoor hoeven te doen.
dus je moet nu zoeken naar servers met 4 spelers of meer of gewoon 3 vrienden uitnodigen.

ik heb zelf ook wat unlocks gehaald op een lege server.
1. me heli om maar te leren vliegen en een maat van mij deed mee, waardoor we punten bleven pakken.
2. jets tot dat ik de air rader en rockets had. gewoon met de F35 op golf of oman vlaggen overnemen.
3. 350 meter lange headshot voor zo'n assaignment.
4. met eod bot spullen neerhalen zoals MAV,Tugs en spawnbeacon.

De rest heb ik wel eerlijk gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Fuckers.... BF3 + premium kost nu 39 euro, Premium los kost nu... 39 euro....
Misschien toch maar bij intkeys scoren ofzo...
http://www.intkeys.com/in...&cPath=82&products_id=362

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik meld me ook maar.
Speel al een hele tijd op de xbox en heb het spel nu dan met Premium erbij voor de pc gekocht. Dat is dus dubbel nieuw; toetsenbord en muis, en al die nieuwe DLC. Tot nu toe vind ik het enorm tof. Ben ook nog een beetje zoekende naar mensen om samen mee te spelen, dat is toch het leukst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paws schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:04:
Ik meld me ook maar.
Speel al een hele tijd op de xbox en heb het spel nu dan met Premium erbij voor de pc gekocht. Dat is dus dubbel nieuw; toetsenbord en muis, en al die nieuwe DLC. Tot nu toe vind ik het enorm tof. Ben ook nog een beetje zoekende naar mensen om samen mee te spelen, dat is toch het leukst. ;)
Ik meld me aan om met u bf3 te gaan ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:58
Na meer dan een half jaar afwezigheid van dit spel. Volgens mij in mei vorig jaar ergens voor het laatst gespeeld. Besloot ik het vandaag weer een kans te geven om te kijken en hopen dat er iets veranderd was. Ik druk op quickmatch zonder ergens voor te kiezen om een random game te krijgen. En ik was er in 15 min al achter dat er niks veranderd is in de afschuwelijk slechte gameplay en balans die mij toendertijd ook al van deze prachtige ogende game afhield

- Ik joinde zoals ik van toen al gewend was een game waarbij het ene team het andere totaal aan het verkrachten is.
- alle punten zijn bezet door hun en wij worden gespawnraped door helis en jets.
- rondom op de heuvels liggen snipers en tanks gericht op ons
- ons halve team staat in een soort wachtrij bij de spawn voor de jets...

kortom drama, en ik wilde al gelijk disconnecten. Maar ik besloot 1 leven te gebruiken om te kijken hoever ik kwam. Ik loop ongemerkt naar het eerste checkpoint en schiet een mannetje neer. Punt is bijna neutraal, geen van de drie squadmembers spawnt op mij en er stoppen een paar tanks voor de deur op zoek naar mij dus ik smeer hem snel.

Ik sluip rustig door naar het middelste checkpoint en begin hem te veroveren. Heb al 2 tegenstanders die mij kwamen zoeken neergehaald maar nog steeds was ik alleen. Punt al neutraal, en bijna van ons. Al 6 x gevraagd voor members om op mij te spawnen. en uiteindelijk komt een vijandelijke heli mijn gebouw neerhalen... Checkpoint weer verloren en ik spawn weer in een spawnrapefest...

Dag battlefield, misschien weer tot over een maand of 8 ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:02
Meld zich ook! Sinds een nieuwe PC eindelijk BF3 aan het spelen. :) Nu alleen de bekenden van BC2 weer opzoeken, hoe meer hoe beter!

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:01:
Meld zich ook! Sinds een nieuwe PC eindelijk BF3 aan het spelen. :) Nu alleen de bekenden van BC2 weer opzoeken, hoe meer hoe beter!
mijn battlelog is 'BeR1chy'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:59:
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 16:51

Simpele oplossing, server met redelijk balanced tickets zoeken, als er veel verschil is dan is meestal een baserape

[ Voor 4% gewijzigd door Petertje750 op 24-12-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heel verhaal

je moet ook geen server joinen met jets, vooral maps als Caspian border en Armored kill maps moet je volkome negeren, want daar zitten altijd overpowerd Jets in verwerkt die het verpesten.

sinds de patch van Aftermath speel ik alleen maar de nieuwe maps.
hoewel ik steeds meer hekel krijg aan markaz monolith. staat bij mij nu gelijk aan wake island.
veelste veel voertuigen om een te kleine map. er is 1 hoge flat waar iedereen opzit (bij vlag D) en daardoor verlies je 8 van de 10 keer als Russian side.

Zoek nog steeds naar de ideale server. die er voor mij als volgt uitziet:
een goede Autobalance
Active admin (die je niet kicked als je hoge score hebt)
de beste maps (Azadi palace, Epicenter, talah market, strike at karkand, grand bazaar)
600 Tickets
48 spelers

Geen jets, attack heli's maakt deze game echt geweldig, daarom speel ik dus ook alleen maar de nieuwe maps en heel af en toe nog eens iets anders. Hopelijk krijgt BF4 veel meer maps als aftermath !!

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 24-12-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Mijn beste rondje ooit, en dan helaas in de allerlaatste seconde toch een death :/
http://battlelog.battlefi...how/51576029/1/336110632/

[ Voor 32% gewijzigd door fynrd1 op 24-12-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Sinds de laatste (Origen) update heb ik last van lag / rubberbanding. Is dit een bekend probleem?
Herinstallatie al toegepast heeft niet geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door FrankNLD op 24-12-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Frank76NL schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:29:
Sinds de laatste update heb ik last van lag / rubberbanding. Is dit een bekend probleem?
Herinstallatie al toegepast heeft niet geholpen.
Is bekend en het ligt niet aan jou.

Probeer eens op een server met normale tickets en max 48 spelers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Na meer dan een half jaar afwezigheid van dit spel.
................
Tja heb soms ook dat ik in t eerste half uur 7 keer van server verander voor ik op iets of wat evenwaardige teams uitkom. Is nu eenmaal niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:58
evil kim schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:38:
[...]

Tja heb soms ook dat ik in t eerste half uur 7 keer van server verander voor ik op iets of wat evenwaardige teams uitkom. Is nu eenmaal niet anders
Dat mensen dat voor lief nemen en als vanzelfsprekend zien vind ik echt heel erg. Het is voor mij iig teveel gedoe en levert genoeg irritatie op om het spel niet te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Skybullet schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:41:
[...]

Dat mensen dat voor lief nemen en als vanzelfsprekend zien vind ik echt heel erg. Het is voor mij iig teveel gedoe en levert genoeg irritatie op om het spel niet te spelen
Ik snap je overwegingen, maar ik trek er andere conclusies uit. Ik denk velen met mij. Unbalanced gameplay komt voor in alle games waarin twee - redelijk random - teams het tegen elkaar moeten opnemen. Niemand zit graag in het team dat geraped wordt. Zeker niet als het keer op keer gebeurt. Ik wil nog wel eens het rondje uitzitten en hopen dat de volgende beter wordt. Squads worden gereshuffled en ik maak weer kans denk ik dan... bovendien heb je zelf invloed. Zoals Pykow ook vaak zegt, pakt eerst en vooral je eigen vlag.. die het dichts bij je eigen basis. Als die burnt, als een gek terug naar die vlag etc. Nooit die vlag verliezen!

Als goed georganiseerd squad (paar GoTters bij elkaar, de jongens van [BEL] of die maniakken van [123]) kan je al behoorlijk wat impact hebben op nagenoeg elke map / elke game mode. Zoek eens een paar van die gasten op en join ze in de game. Vraag of je in het squad mag komen en loop eens lekker mee. Ik luister vaak ook nog eens mee via TeamSpeak.

Wat dat betreft snap ik ook niet dat je geen andere gamemodi probeert. TDM? Daar bestaat spawnrape nauwelijks. Scavenger is ook redelijk equal als je het mij vraagt. En dan zijn er nog genoeg mappen waar baserapes of spawnlocks nauwelijks voorkomen. Wat denk je van Rush? Als je maar agressief genoeg bent in een goed squad is het zowel als attacker of defender genieten geblazen.

Kortom, kijk wat verder dan je neus lang is en misschien ontdek je iets wat je wel leuk vindt. Om elke acht maanden op basis van één potje en één leven een prachtgame als BF3 af te schrijven kan ik in ieder geval niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschuwing, rage post:
Echt waarom is 90% van de mensen die dit spel speelt te achterlijk om eens op de f*cking minimap te kijken waar de f*cking vijand is?
Waarom gaat de helft altijd een MCOM verdedigen als deze gearmt is en zitten ze daarvoor in hun spawn te campen?
Waarom kan niemand ooit eens op f*cking Q drukken?
Waarom kan nooit eens iemand repareren?
Waarom kan niemand ooit eens mikken?
Waarom staat iedereen altijd als een stelletje schapen op een kluitje granaten van de tegenpartij op de vangen?

Ik kan zo nog wel even doorgaan.

BFBC2 was af en toe al verschrikkelijk maar BF3 is echt hopeloos op z'n tijd. En het heeft niet echt wat te maken met de game zelf. Het zijn gewoon de spelers die zo achterlijk zijn. Klote EA en EA's klote moet elke CoD speler naar BF halen onzinstrategie...

En morgen is het kerst dus weer een lading totaal waardeloze spelers. :')

Pagina: 1 ... 145 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.