En dus dwing je de tank het veld uit. Bovendien is de vraag nog maar of je op tijd onder dekking weet te komen.
Bovendien als je uit de chopper gaat en je laat de jav inslaan is de chopper niet kapot.
Ten eerste twijfel ik of dat überhaupt nog klopt sinds de laatste patch en ten tweede - so wat, dan hang jij daar aan je tafelkleed terwijl het net-niet vernielde wrak van je heli rokend onder je door valt. Hoe helpt jou dat? Als jij uit meot stappen en je voertuig moet opgeven noem ik dat een win voor mij. Zeker omdat je daarna met tafelkleed en al voor m'n gun(s) komt.
Nee iemand die weet wat die doet zal je alleen met geluk pakken met javelins, niet te spreken over als hij zelf een repair mannetje heeft.
No way. Het kán kloppen bij tanks en het kán kloppen bij jets dat je wat geluk nodig hebt, maar al het andere is voer voor de schroothoop. Tanks kunnen zich weren middels rook en jets zijn gewoon onraakbaar soms, maar de rest is dood. En die tanks gaan er ook vrij snel bij neer.
Kan me voorstellen dat je veel succes boekt met javelins, maar dat is geen leidraad mbt tot de effectivteit ervan.
Jawel, als je ergens structureel mee kont kunt schoppen is het een effectief wapen. ERn zodra er in mijn squad gepaint én geschoten wordt met guided ammo gat het aantal levende voertuigen in het andere team vrij snel vrij hard richting nul.
Een javelin is voornamelijk gevaarlijk als je bezig bent met andere eenheden en niet direct de laser lock / javeliner kan spotten en tsja tegen clueless spelers werkt het natuurlijk perfect.
En dan spot je de laserlocker en is het een tank met 3rd seat, en dan? succes met het ding mollen, dat ga je gewoon verliezen. Als je heel snel de scout heli ziet gaat hij nog steeds een raket in jou hebben zitten, waarmee je dood bent, voor hij zelf dood is. Tegen een soflam kun je je vast goed weren, maar tegen twee?
Niet op tijd in elk geval.
In een chopper wordt ik echt heel soms gekilt door een jav, echter dan is het wel direct duidelijk en zal de laserlocker zonder genade aangepakt worden

Omdat niemand het doet. Als je tegen ons speelt is het neergehaald worden door laser guided ammo dé standaard dood. Op servers met veel tickets gaan mensen na een paar buttrapes ook vrij snel om op ECM juist vanwege ons twee- of drietal.
In een tank gekilt worden een jav kan ik me echt niet herinneren, mischien 1x in AK voorgekomen.
De tnak is er beter tegen beschermd met z'n rook, maar daar halen we er zát van neer, dus dat het jou niet overkomt geeft alleen aan dat je niet tegen ons speelt.