Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jovas schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:02:
[...]
Er zijn veel mensen die dit ervaren op Battlelog, ik heb er een topic over geopend..

Als dit zo blijft laat ik Aftermath verder links liggen..
Ik heb niets geen last van lag niet op de vanilla maps en de aftermath maps draaien als een zonnetje ;)
zeker het aanschaffen waard best dlc tot nu toe

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
CodeCaster schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 20:21:
Ik join Oman bij de US. Uiteraard hebben we alleen E nog, en nog voor ik spawn is ook die vlag weg. Dan maar als gunner in de transport-heli. Eén keer vergeet ik te kijken naar het level van de piloot omdat ik te druk bezig was de baserapende jets van ons af te houden, en ja hoor: een level 5 sniper die de heli recht de twee torens bij E invliegt, om mij al schietend te laten crashen. Ik had bíjna de Havoc disabled.

Spawn twee. Ik stap toevallig in bij mijn adelaar 26 Viper-piloot. Wie weet. Maar nee hoor, hij hang met z'n neus naar beneden, waarbij ik twee keer op tien meter afstand in de loop van een tank keek (die zat echt te slapen, hij schoot nergens op), en vliegt vervolgens al fluitend voor de Russische AA langs. Rokend en piepend komen we scheefhangend aan bij G, alwaar ik ter hoogte van de top van de flat uit de heli spring. Ik kan nog nèt een scope-glare zien op het dak, waarna ik een headshot krijg. Toeval.

Hierna spawnde ik in de transport-heli net niet ter hoogte van het strand, en binnen twee seconden vliegt een (niet zo) vriendelijke jet tegen ons aan. Boem.

Mijn vierde spawn was als transport-piloot, en nog voor ik twee meter de lucht in was, kreeg ik vanaf de kraan bij E een M98-kogel door m'n kop.

Ik denk dat ik maar stop voor vanavond. :+
Alleen chopperen moet je lekker als pilot doen. Gewoon lekker als chopper pilot met je raketjes spelen en als ze geen tv guided hebben de gunner volledig negeren en infanterie en jeeps hunten met je raketen. Heb je ook niet boven beschreven irritaties :)

Levert meestal wel goede punten, mits hun geen air hebben.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebiertje2 schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:33:
ohh aaight:P thnx ff kijken of het wat isxD
Ik draai altijd in colorblind mode.je ziet veel sneller waar je squadmate dood ligt om hem te reviven.
Bwlian schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:15:
Sinds de Aftermath patch zo'n laggy spel dat ik het voor gezien houd tot er iets verandert.
Hoog FPS, lage ping, toch stoterig als wat.
Totaal Geen last van, alleen lag op 64 man servers als er te veel tegelijk gebeurd, mijn FPS en ping is ook gewoon goed, maar op 1 of andere manier loopt het dan niet meer soepel, doet me denken aan het knife probleem dat er maar 1 per server KON knifen.
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:00:
Ik heb ondertussen al 800 speeluren eropzitten en heb zowat alles al bereikt, rank 100, alle wapens, unlocks en zelfs na de recente release van Aftermath heb ik zelfs op de nieuwe mappen iets van "same shit".

Ben ik de enigste? Desondanks is het mijn lievelingsspel.
Aftermath voelt erg vertrouwd aan, het is inderdaad geen vernieuwing, maar markaz monolith en azadi palace zijn geweldige maps, epicenter is 90% baserape (metro achtig) en talah market is sja te veel gangetjes en choke points.

Groot voordeel door de DLC is dat er nu meer keus is in battlefield 3 om geen last meer te hebben van die K.t jets.
Strike at karkand, azadi palace, Markaz monolith, Seine crossing, Grand bazaar, metro(rush), canals(TDM)
Damavand peak(rush)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Update is gestart! Ik hoop dat het snel weer online is en we goede verbeteringen zien op Battlelog. Of is dit enkel en alleen voor de patch en DLC voor MOH die uitkomt vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:02:
Update is gestart! Ik hoop dat het snel weer online is en we goede verbeteringen zien op Battlelog. Of is dit enkel en alleen voor de patch en DLC voor MOH die uitkomt vandaag?
zal denk ik met MoH te maken hebben, want ik heb niks gelezen over een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sinds gisteren BF3 speler op de PC :) Heb sinds de release op PS3 gespeeld, maar rond augustus helemaal gestopt, vond het toch niet echt prettig en kreeg op een of andere manier snel hoofdpijn op groot scherm/ver weg. Nu weer lekker met muis en TB. werkt erg fijn moet ik zeggen. Het is alleen behoorlijk kut dat ik nu bij lvl 0 moet beginnen.. was op PS3 iets van 63 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou BF3 heeft alweer de verkiezing op Tweakers gewonnen.
Eigenlijk wel jammer, ik had het ACIII iets meer gegund omdat BF3 vorig jaar ook al won.

Toch best wel knap. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:50:
Ik wil geen zeikerd zijn, maar ik zeik toch effe lekker!

Ik heb onlangs BF3 opnieuw mogen aanschaffen omdat ik gebruik maakte de ''colour tweaker'', ik kreeg hierbij ook gamehack 70000 of iets in die richting, het was iig in de 70000.

Appeal gemaakt, denied, ok jammer. 5 december een nieuwe exemplaar gekocht.

Maar nu valt het me op dat als je met alles weer mag beginnen dat de drempel dan wel erg hoog ligt. Op mijn vorige account was mijn score niet mis.

Ook als je X server binnenkomt wordt je overspoelt door level 100 maniakken die al in-een-potje-poepend-en-bunnyhoppend hun m16a3 op je leegsproeien. Daarmee gezegd vind ik het jammer dat er geen ''strategische'' servers meer zijn. Zoals dat aanwezig was vlak bij de release.

Servers waarbij iedere speler een beetje een ARMA mentaliteit had zitten. Ik vraag mij echt af waar dat gebleven is, ik snap ook niet dat iemand zich vermaakt met de huidige manier waarop het spel gespeeld moet worden. In mijn ogen is deze reeks heel erg hard richting de speelwijze van COD aan gelopen.

Dus voor mij is het nog even aankijken of ik nog verder wil met battlefield 3, of weten jullie misschien af van een server met ARMA inrichting?
Ben jij serieus gebanned met als reden die colour tweaker? Weet je zeker dat de colour tweaker de oorzaak is? Zover ik weet is er wereldwijd nog niemand gebanned vanwege die tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:50:
Ik wil geen zeikerd zijn, maar ik zeik toch effe lekker!

Ik heb onlangs BF3 opnieuw mogen aanschaffen omdat ik gebruik maakte de ''colour tweaker'', ik kreeg hierbij ook gamehack 70000 of iets in die richting, het was iig in de 70000.

Appeal gemaakt, denied, ok jammer. 5 december een nieuwe exemplaar gekocht.
70000 is de codeserie voor multihack en gezien de timing gaat het zeer waarschijnlijk om nummer #71208.
http://www.unknowncheats....rons-bf3-trainer-8-a.html

GTFO. :/

Voor de laatste keer, er is nog nooit iemand gebanned voor de colour tweaker. DICE bant je er niet voor, PB niet, PBBans niet, GGC streams niet. Het is verder nu geblokkeerd om de file tweaker definitief te stoppen. Niet per definitie voor de colour tweaker zelf. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k0hGPYwi1tbGmZum8RcgZx4V/full.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
beuker19 schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:23:
[...]

Ik heb niets geen last van lag niet op de vanilla maps en de aftermath maps draaien als een zonnetje ;)
zeker het aanschaffen waard best dlc tot nu toe
3 ronden op dezelfde server was perfect maar 4e ronde had ik toch weer micro stuttering op dezelfde server.
Ping van all gebruikers was normaal en het aantal slots was 32.

Sinds de update heb ik ook weer crashes, bf3 loopt vast en via ctrl alt del zie ik de melding bf3 has stopped working.
Zo jammer nu ik aftermath leuk vind en veel plezier heb, speel je lekker crasht bf3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

NLsandman schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:09:
[...]

3 ronden op dezelfde server was perfect maar 4e ronde had ik toch weer micro stuttering op dezelfde server.
Ping van all gebruikers was normaal en het aantal slots was 32.

Sinds de update heb ik ook weer crashes, bf3 loopt vast en via ctrl alt del zie ik de melding bf3 has stopped working.
Zo jammer nu ik aftermath leuk vind en veel plezier heb, speel je lekker crasht bf3.
Het schijnt als je origin in game uitzet die problemen verholpen moeten zijn.
Kijk maar eens in de opties van origin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 16:46

KhaZ

Alfa Romeo

Ik download nu een patch van 3GB maar ik kan de release notes nergens vinden, heeft iemand een link ernaar toe?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KhaZ schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:54:
Ik download nu een patch van 3GB maar ik kan de release notes nergens vinden, heeft iemand een link ernaar toe?
uhm nee of je moet aftermath nog niet geinstalleerd hebben. die was 2x 3,8 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-09 16:46

KhaZ

Alfa Romeo

Vannacht om 2u nog gewoon gespeeld? Vreemd..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
beuker19 schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:47:
[...]

Het schijnt als je origin in game uitzet die problemen verholpen moeten zijn.
Kijk maar eens in de opties van origin ;)
Dat heb ik altijd uit staan, ik gebruik een origin tweak zodat ik origin niet actief hoef te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 18:44
NLsandman schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:34:
[...]

Dat heb ik altijd uit staan, ik gebruik een origin tweak zodat ik origin niet actief hoef te hebben.
Tell me MOAR !

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
YouTube: [How To] Play Battlefield 3 Without Origin [Bypass Origin] (WORKS AFTER UPDATE)

Daar kun je een aangepaste AWC.dll downloaden, als je het niet vertrouwd kun je ook zelf de orginele AWC.dll aanpassen met een hexeditor.

http://justpaste.it/yak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:34:
[...]

En heb je al eens geprobeerd om origin wel weer te laten werken ipv iets te gaan tweaken.
Zit daar niet het probleem gewoon. omdat die tweak van no origin voor de tijd was dat de battlelog friends gekoppeld waren aan je origin friends.

EDIT:Sorry ik kon deze troll niet laten:
Pykow in "Installatie problemen - Call of Duty Black Ops II (2)"

[ Voor 30% gewijzigd door Pykow op 18-12-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:42
NLsandman schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:19:
YouTube: [How To] Play Battlefield 3 Without Origin [Bypass Origin] (WORKS AFTER UPDATE)

Daar kun je een aangepaste AWC.dll downloaden, als je het niet vertrouwd kun je ook zelf de orginele AWC.dll aanpassen met een hexeditor.

http://justpaste.it/yak
Draait hier als een tiet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Ben aan het oefenen met een reddot op een sniper. Welke vinden jullie een goede combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:06

d_star

Maharadja of the Year :-/

Versteegrob schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:10:
Ben aan het oefenen met een reddot op een sniper. Welke vinden jullie een goede combinatie?
Je red dot douwen op een Mk11, een SVD of een M39: je zal je wapen meer gebruiken als een battle rifle (en je hebt ook de voordelen ervan: single shot maar toch een snellere RPM dan een bolt-action), plus je kortere effectieve range dwingt je om mee te lopen met je team!

Maar als je toch bolt-actions wil proberen, zou ik een M40, een M98 of een andere rifle pakken die een bak damage per shot doet. Neem gelijk een magnum of een rex mee voor de finishers ;)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:10:
Één van mijn favoriete combinatie's is de typ88 sniper? Anyways die chinese sniper, Silencer, X4 PSO en Laser/Bipod. Alleen is het magazijn wat klein, maar damn het ziet er goed :9 uit en het knalt lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ondertussen al 800 speeluren eropzitten en heb zowat alles al bereikt, rank 100, alle wapens, unlocks en zelfs na de recente release van Aftermath heb ik zelfs op de nieuwe mappen iets van "same shit".

Niets aan te doen. Al je shitbuckets zijn vol tot aan het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Same here. Zit op de 600 uur nu en er is niet meer iets om voor te spelen en potjes voelen ook niet meer uniek aan, allemaal al wel een keer meegemaakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:27:
[...]

Same here. Zit op de 600 uur nu en er is niet meer iets om voor te spelen en potjes voelen ook niet meer uniek aan, allemaal al wel een keer meegemaakt.
Wat als je met aantal vrienden/mensen van hier speelt en praat (skype/ts3), brengt dat wat plezier terug? Tevens bied ik me daarvoor als vrijwilliger aan (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Wanneer komt ook alweer de End Game uit ?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
MurBur38 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:20:
Wanneer komt ook alweer de End Game uit ?

mvg
maart 2013 voor premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Threatty does it again :)
Betere fragvideos dan die van hem bestaan simpelweg niet.

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 18-12-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Holy shit wat is die gast goed, natuurlijk zijn dit zijn beste momenten maar toch.. Hoe krijgt hij het trouwens voor mekaar dat er altijd zoveel vijanden bij elkaar zijn? Ik vind altijd maar max 3 vijanden op hetzelfde moment ofso..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:27:
Holy shit wat is die gast goed, natuurlijk zijn dit zijn beste momenten maar toch.. Hoe krijgt hij het trouwens voor mekaar dat er altijd zoveel vijanden bij elkaar zijn? Ik vind altijd maar max 3 vijanden op hetzelfde moment ofso..
Deze Threatty ken ik niet, maar heb wel eens gekeken naar waar youtubers spelen via battlelog en toen voor de grap een server gejoined met MongolFPS waar hij iets van 50 - 5 stond ofzo, gewoon om eens te kijken hoe goed die is. Nou, het was een server vol met beunhazen in beide teams, echt verschrikkelijk.

Toen ik hem een paar keer neerschoot quitte hij meteen en zag ik dat die daarna gelijk weer een 64p server opzocht met alleen maar low-levels. Tijdje later die zaterdag nog een keer gejoined, kijken of het nou toeval was, maar nee weer gelijk quitten bij tegenstand.

Sindsdien neem ik die youtubers maar met een korreltje zout, al dan niet terecht.

Desalniettemin mag ik ook graag naar deze compilaties kijken, en hoe die Threatty daar ogenschijnlijk achteloos voertuigen uit de lucht schiet met shotguns/snipers/crosbows/tanks doe ik hem niet na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik speelde wel BC2 met Threatty, hij heeft gewoon erg goed tactisch inzicht in het spel.
Qua stats springt hij niet boven een gemiddelde speler uit. http://battlelog.battlefi...Threatty/stats/191510252/
Stats zeggen dan ook niet zo veel over echte skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:38:
Sindsdien neem ik die youtubers maar met een korreltje zout, al dan niet terecht.
Je dan FrankieonPC bla ook afstrepen. Een keer tegen hem gespeeld. Hij campte ze reet eraf, die game heeft die nog zwaar geedit geüpload waarin het lijkt alsof die normaal speelt. :/

Zo ongeveer elke YT'er behalve The RussianBadger speelt denk ik zo. Badger is gewoon awesome. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-09 10:52
BarbaricMustard doet veel met C4. Ik heb niet echt gelet op campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:54:
[...]

Je dan FrankieonPC bla ook afstrepen. Een keer tegen hem gespeeld. Hij campte ze reet eraf, die game heeft die nog zwaar geedit geüpload waarin het lijkt alsof die normaal speelt. :/

Zo ongeveer elke YT'er behalve The RussianBadger speelt denk ik zo. Badger is gewoon awesome. :+
Frankie kan ik nog een hoop vergeven aangezien hij hele vette DayZ filmpjes maakt(e, tegenwoordig zijn ze een stuk minder). :)

Maar het is ook te bezopen voor woorden dat sommigen nog schijnen te kunnen leven van die youtube filmpjes, dan mag het ook wel dat ze behoorlijk wat uren te maken en net dus per definitie meer bf3 madess mee pakken.

Maar, ge-edit of niet, ze snacken soms toch wel erg lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 00:11:
[...]

Frankie kan ik nog een hoop vergeven aangezien hij hele vette DayZ filmpjes maakt(e, tegenwoordig zijn ze een stuk minder). :)

Maar het is ook te bezopen voor woorden dat sommigen nog schijnen te kunnen leven van die youtube filmpjes, dan mag het ook wel dat ze behoorlijk wat uren te maken en net dus per definitie meer bf3 madess mee pakken.

Maar, ge-edit of niet, ze snacken soms toch wel erg lekker weg!
Kunnen leven is een understatement. Bij CoD halen er een aantal zes getalletjes als jaarloon. LvLcap zit denk ik zo rond de $50.000 en misschien nog wel veel meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:39
[...]

Deze Threatty ken ik niet, maar heb wel eens gekeken naar waar youtubers spelen via battlelog en toen voor de grap een server gejoined met MongolFPS waar hij iets van 50 - 5 stond ofzo, gewoon om eens te kijken hoe goed die is. Nou, het was een server vol met beunhazen in beide teams, echt verschrikkelijk.

Toen ik hem een paar keer neerschoot quitte hij meteen en zag ik dat die daarna gelijk weer een 64p server opzocht met alleen maar low-levels. Tijdje later die zaterdag nog een keer gejoined, kijken of het nou toeval was, maar nee weer gelijk quitten bij tegenstand.

Desalniettemin mag ik ook graag naar deze compilaties kijken, en hoe die Threatty daar ogenschijnlijk achteloos voertuigen uit de lucht schiet met shotguns/snipers/crosbows/tanks doe ik hem niet na!
Threatty is misschien niet de beste speler maar zijn montages zijn vaak wel erg mooi gemaakt vind ik zelf.
Hij heeft volgens mij ook niet zo'n groot ego als bepaalde andere Youtubers hebben (*kuch* xfactor *kuch*) dus dan vind ik de filmpjes ook beter te pruimen.

Wat betreft dat stukje over korreltjes zout heb je wel gelijk.
Ik joinde een tijd geleden een keer een server waar Th3Sentinel (TriSGaming op YT) en C1intBeastwood in zaten.
Ik had eerst helemaal niet door dat die C1int ook in die server zat dus ik knifede een recon die op een dak op karkand zat en tijdens de knife animatie werd ik neergeschoten.
Die dude die ik aan het knifen was bleek dus C1int te zijn (die graag andere spelers hun dogtags ontneemt), en hij typte in de chat iets van: "you won't get me".
Hij dacht dus dat ik erop uit was om een takedown op hem te performen waardoor hij mij steeds probeerde te knifen.
Dit lukte hem niet en de volgende ronde switchten ze van server, dus ik joinde die server ook even. :+
Ze spawnden daar steeds in de chopper omdat ze volgens mij aan het filmen waren voor een filmpje van Th3Sentinel.
Toen ik hun chopper een paar keer had neergehaald begon sentinel erover dat ik hen zou stalken en ze wouden dan ook dat ik de server zou verlaten.
Ze waren zelf al snel weg en toen heb ik ze maar met rust gelaten maar het laat dus wel zien dat ze vaak servers opzoeken waar het makkelijk scoren is want zodra er ook maar een beetje sprake is van tegenstand dan raken ze al geiriteerd.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb 2 keer tegen de Badger gespeeld, 1 keer op gunmaster waar ik hem 4 keer neerschoot, en hij won alsnog de ronde en leavde niet. 1 keer daarna, op een random server waar hij wilde spelen met gasten van zijn livestream, waar hij mij 2 keer neerknalde, *sad face*, gewoon netjes 44-10 stond, en zijn team alsnog verloor ^^

Die kerel is simpelweg ook maniakaal goed. En hij leaved geen servers bij tegenstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Nicz_DK in mijn ogen de beste tanker in bf3, hij heeft geen team van repairs nodig.

Dit filmpje was ingestuurd ivm competitie beste filmpje bij EA.

Volgende is dj_cas, iemand die ik ken uit de tijd van bc2, ook zijn filmpje is ingestuurd.

Diegene die de filmpjes heeft bewerkt heeft nog veel meer filmpjes gemaakt.

n3mbot: YouTube: N3MBOT editing

[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 19-12-2012 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:06:
[...]

Wat als je met aantal vrienden/mensen van hier speelt en praat (skype/ts3), brengt dat wat plezier terug? Tevens bied ik me daarvoor als vrijwilliger aan (:
Oh plezier zit er sowieso nog wel in hoor, zit regelmatig op de GoTLike TS met mensen samen te spelen en dat is gewoon gezellig. Maar ik merk wel dat ik toch een stuk minder speel en minder snel het spel op start omdat ik toch wel kan voorspellen wat er per map gaat gebeuren.

En Youtube spelers sowieso niet serieus nemen, dat is zo zwaar geknipt en geplakt en laten enkel de mooie dingen zien. Die Threatty maakt wel een prachtig filmpje, dat vind ik veel boeiender te kijken dan die kills.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 19-12-2012 08:04 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik vind sommige assignments echt prut met name om kills te maken met een Claymore. De meesten gaan er gewoon niet dood aan. Ding is echt waardeloos :P Maar goed nog 8 van de 25 kills te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02:13
Een keer bij toeval gespeeld met JackFrags en hij zat gelukkig in mijn team. Hij was de M60A4 eens aan het uitproberen. Gelukkig zat hij in mijn team, want het was een leuke match rush op Grand Bazaar en vooral dankzij hem gewonnen.

Leuke filmpjes en ik vind hem echt goed.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

ReQuiem83 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:28:
Ik vind sommige assignments echt prut met name om kills te maken met een Claymore. De meesten gaan er gewoon niet dood aan. Ding is echt waardeloos :P Maar goed nog 8 van de 25 kills te gaan...
Canals TDM tussen de containers. Zet er twee bij elkaar in de buurt. Killed de ene ze niet dan lopen ze in de andere. Ik had deze assigment in 1 ronde TDM.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

Daarom: hele rondjes recorden of geen e-fame van mij :)

Heb zelf ook regelmatig dat ik een actie heb en denk HOLY SHIT DID I JUST DO THAT

Om vervolgens door een jeep te worden overgereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

evilpin0 schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:32:
[...]

Alleen chopperen moet je lekker als pilot doen. Gewoon lekker als chopper pilot met je raketjes spelen en als ze geen tv guided hebben de gunner volledig negeren en infanterie en jeeps hunten met je raketen. Heb je ook niet boven beschreven irritaties :)

Levert meestal wel goede punten, mits hun geen air hebben.
Ik join Oman-servers die met veel tickets draaien op een of andere manier altijd in het verliezende team, dus ik moest alles doen wat ik kon om vanaf de carrier op het vasteland te geraken. Instappen als transport-gunner hoort daarbij. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamplay en campen.
Jij zet je beide claymores in irritant hoekjes en je teammate plakt er C4 bij of legt er wat antitankmijnen voor. Een beetje lame gaan zitten campen en RPGs op infantry afvuren zodat er wat mensen weten waar je zit en je dood willen hebben, en wachten.
Zodra iemand jouw claymore af doet gaan voel je het gebouw schudden en komen er stukken gevel naar beneden en komt er van alle kanten groot vuur uit deuren en ramen en begint je scoreticket met kill 100, kill 100, double kill 20, nemesis victim 50, etcetera. Dat is de hint dat je nieuwe claymores en hulpmiddelen moet gaan plaatsen. Even in de chat wat in de trend van "haha, got you" zodat je tegenstander fulminerend opnieuw komt proberen je te halen, en je hebt die claymores in no time vol. De gebruikelijke camphoerhoeken zijn op Bazaar het hoekje naast A, op Seine de diverse huisjes bij D, en alle Close Quarters maps (claymores op de vlaggen en C4 eromheen aan de wanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heerlijke erger tutorial :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

NLsandman schreef op woensdag 19 december 2012 @ 03:24:
Nicz_DK in mijn ogen de beste tanker in bf3, hij heeft geen team van repairs nodig.

Dit filmpje was ingestuurd ivm competitie beste filmpje bij EA.

[video]

Volgende is dj_cas, iemand die ik ken uit de tijd van bc2, ook zijn filmpje is ingestuurd.

[video]

Diegene die de filmpjes heeft bewerkt heeft nog veel meer filmpjes gemaakt.

n3mbot: YouTube: N3MBOT editing
Die Nicz_DK is echt goed kwam hem tegen op een pub. server en hij slachte ons hele team :'(
Ik kan mij redelijk redden in een tank maar hij schiet alles raak op afstanden waar je u tegen zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Moet zeggen dat ik rivalxfactor toch echt wel goed vind hoor, hij heeft ook een aantal ESL live matches zonder editing op op z'n YT channel staan en daar doet ie het toch best goed. Vind hem vooral erg goed in tanks en LAV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
beuker19 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:34:
[...]

Die Nicz_DK is echt goed kwam hem tegen op een pub. server en hij slachte ons hele team :'(
Ik kan mij redelijk redden in een tank maar hij schiet alles raak op afstanden waar je u tegen zegt
Ik stond nog in een van ze youtube filmpje hoe een of ander hack shot van de andere kant van de map doet en me chopper raakte :(

Zeer goede tanker, maar in the land of the blind one eye is king. Oftwel, er zijn amper goede tankers en dan spring je wat meer eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:25:
[...]

Teamplay en campen.
Jij zet je beide claymores in irritant hoekjes en je teammate plakt er C4 bij of legt er wat antitankmijnen voor. Een beetje lame gaan zitten campen en RPGs op infantry afvuren zodat er wat mensen weten waar je zit en je dood willen hebben, en wachten.
Zodra iemand jouw claymore af doet gaan voel je het gebouw schudden en komen er stukken gevel naar beneden en komt er van alle kanten groot vuur uit deuren en ramen en begint je scoreticket met kill 100, kill 100, double kill 20, nemesis victim 50, etcetera. Dat is de hint dat je nieuwe claymores en hulpmiddelen moet gaan plaatsen. Even in de chat wat in de trend van "haha, got you" zodat je tegenstander fulminerend opnieuw komt proberen je te halen, en je hebt die claymores in no time vol. De gebruikelijke camphoerhoeken zijn op Bazaar het hoekje naast A, op Seine de diverse huisjes bij D, en alle Close Quarters maps (claymores op de vlaggen en C4 eromheen aan de wanden)
Bedankt :P *gaat vanavond toch maar proberen zijn assignment te halen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't gaat om claymorekills. Die kunnen niet mannelijk, want dan kom je er nooit aan de 25 mee (ik weet dit - op mensen afrennen en een claymore voor ze neerplempen en dan in je killcam kijken hoe ze ontploffen werkt niet - ze overleven de boem of je komt niet tot planten voor ze je ommaaien).
Terrz schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:48:
[...]
Bedankt :P *gaat vanavond toch maar proberen zijn assignment te halen*
Wel een teammate vinden heh ;) in je eentje wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Als we dan toch montages aan het posten zijn:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aK8uc9hTW0w]

WhiteMoose _/-\o_ Geen commentaar, geen bullshit montage en veel awesome chopper shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:59:
[...]

't gaat om claymorekills. Die kunnen niet mannelijk, want dan kom je er nooit aan de 25 mee (ik weet dit - op mensen afrennen en een claymore voor ze neerplempen en dan in je killcam kijken hoe ze ontploffen werkt niet - ze overleven de boem of je komt niet tot planten voor ze je ommaaien).

[...]

Wel een teammate vinden heh ;) in je eentje wordt het lastig.
Valt best mee. Ben ook met die assignment bezig en het is prima in je eentje te doen. Ziba Tower, conquest domination. Zet 2 claymores neer bij de ingang van de toiletten boven tussen vlag B en C, zodat ze ontploffen zodra er iemand door de gang loopt. Of bij vlag A op de trappen. Gewoon tactisch neerplempen en in leven blijven. Gisteren een pot mee gewonnen, maar ben wel overgeschakeld naar assault toen ik 'Claymorewhore' werd genoemd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:54
beuker19 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:34:
[...]

Ik doe het hem niet na, maar er zitten wel een paar lucky shots tussen. Zoals die jet die toevallig net die kant op vliegt.

Verder wel knap allemaal. Ik probeer het ook wel eens op afstand een heli neer te knallen, gaat vaker mis dan goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star

d_star

Nicz_DK is ook een speler die redelijk veel streamt op Twitch: pas geleden was er een challenge voor een speciale dogtag, waarbij je met een tank iets van 200 vliegtuigen/heli's uit de lucht moest schieten (of zoiets dergelijks).

Die gozer heeft vervolgens volgens mij een week lang full time zn poging zitten streamen, was erg toffe gameplay om te zien.

Ik vind 'm in tanks nog niet zo briljant als Daskro (die heeft ook een YT-kanaal trouwens, waarbij hij competitieve scrim-gameplay laat zien), maar als infantry-speler is hij best goed. Hetzelfde geldt voor JackFrags trouwens.

Nog meer aanraders:
- AnderzEl, YT.com/imanderzel
- Matimi0, YT.com/matimi0
- DirkDeadEye, YT.com/dirkdeadeye (speelt niet zo heel veel BF3 meer)
- DCRU Colin, YT.com/oplim77 (is bezig met wat andere dingen, maar heeft zo nu en dan een nieuw BF3-filmpje).

Overigens is JackFrags de enige die zich inlaat met compilaties, de rest laat meer complete potten zien (wat ik persoonlijk ook leuker vind dan zo'n bij elkaar geplakt filmpje).

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:56:
[...]
Verder wel knap allemaal. Ik probeer het ook wel eens op afstand een heli neer te knallen, gaat vaker mis dan goed :P
Ik krijg vaak hits en hitmarkers, dan zie je de shell ontploffen op de cockpit of de staartrotor. En gebeurt er niets. Het raakschieten van vliegdingen lijkt sinds Armored Kill pure luck te zijn - als ik het raak op mijn scherm is het vaker mis dan raak, maar soms schiet ik er een mijl naast (zelfs zó erg dat ik op heel wat anders mikte) en heb ik ineens een heli aan vellen. Ik heb al per ongeluk een Z11 van piloot en copiloot ontdaan met een M320 die daar niet eens op gemikt was en in diezelfde server in hetzelfde rondje een 120mm shell middenin de cockpit van een Z11 gelegd die hitmarkers maar geen kill en geen punten opleverde. Op een HC server - dus hit = kill. Totale randomcrap.

De netcode begint me vrij grondig te irriteren eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Murphy schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:33:
[...]

Valt best mee. Ben ook met die assignment bezig en het is prima in je eentje te doen. Ziba Tower, conquest domination. Zet 2 claymores neer bij de ingang van de toiletten boven tussen vlag B en C, zodat ze ontploffen zodra er iemand door de gang loopt. Of bij vlag A op de trappen. Gewoon tactisch neerplempen en in leven blijven. Gisteren een pot mee gewonnen, maar ben wel overgeschakeld naar assault toen ik 'Claymorewhore' werd genoemd :+
Of bij TDM in Canals in de containers 2 claymores neerzetten. in zo'n smal gangetje. In het donker op de grond gaan liggen terwijl je de andere kant op kijkt. Boem is omdraaien en opnieuw neerplanten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:18:
[...]

De netcode begint me vrij grondig te irriteren eerlijk gezegd.
Heel erg sever afhankelijk, als je een op server gewoon hit markers krijg als je een chopper met de tank raakt. Direct weg en een andere zoeken, wel leuk trouwens om zelf te chopperen in zon server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Paar dingen die wel helpen :

- Hardcore mode spelen. Lekker veel damage door de lagere health van iedereen :Y)
- ALTIJD maar dan ook ALTIJD ervoor zorgen dat je !! 2 !! claymores neerlegt naast elkaar/niet te ver bij elkaar vandaan : Knappe jongen die daar voorbij komt >:)
- Zelfs zonder de Explosives bonus voor je squad kan je 2 claymores neerleggen door gewoon effe jezelf te resupplyen. Bug/glitch/a feature/geen idee, maar het werkt nog steeds :D
- Altijd pas je claymore plaatsen als je zeker weet dat er een grote kans is dat iemand erlangs loopt en niet zomaar overal spammen, want dat werkt niet.
- Blijf leven : Na een revive zijn ze weg :F |:(

Zelfs met heel weinig kills per ronde met die gekke dingen heb ik de 300 kills gehaald dus als ik het kan dan kan iedereen het :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:25:
[...]

Teamplay en campen.
Geweldig. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat had je anders verwacht van de spelersgroep die met één schot uit een bolt-action rifle zeven man infantry weet te slopen (door kunstig gebruik van anti-tank mijnen... binnenshuis)

Claymores zijn lamballenwapens. Dus als je er snel kills mee wilt farmen moet je lamballen. Daar zijn we redelijk profi in aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:29:
[...]

Wat had je anders verwacht van de spelersgroep die met één schot uit een bolt-action rifle zeven man infantry weet te slopen (door kunstig gebruik van anti-tank mijnen... binnenshuis)

Claymores zijn lamballenwapens. Dus als je er snel kills mee wilt farmen moet je lamballen. Daar zijn we redelijk profi in aan het worden.
Jij moet echt eens gaan opnemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
unfor schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:09:

Threatty does it again :)
Betere fragvideos dan die van hem bestaan simpelweg niet.
damn wat een bf3 beest 8)7

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:01:
Als we dan toch montages aan het posten zijn:

[video]

WhiteMoose _/-\o_ Geen commentaar, geen bullshit montage en veel awesome chopper shots.
lol die goede oude tijd met de m26 dart lol, nee van de kills kijk ik niet op en de montage en geluid is zeer slechte kwaliteit.

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 19-12-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
lol die goede oude tijd met de m26 dart lol, nee van de kills kijk ik niet op en de montage en geluid is zeer slechte kwaliteit.
Smaken verschillen natuurlijk ;) Ik kijk liever hier naar dan die overgeproduceerde troep waar werkelijk elk effect uit AE/Sony Vegas ingepropt zit. Vooral die timestretching zodat je kills maar mooi synchroon lopen met je wubstep-soundtrack.. bleh. Verkloot de hele "flow" van de gameplay imo.

/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een admin die teams nuked en andere teams laat winnen.... zulke mensen mogen echt dood neer vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:55:
Een admin die teams nuked en andere teams laat winnen.... zulke mensen mogen echt dood neer vallen.
Of een admin hebben die je kicked met als reden Hacking/Cheating.
ik speelde op een 64man canals tdm 1000 tickets (Gwar04 gejoined) en stond ik 92 -21 met me M240B en daarna wordt ik gekicked 40 tickets voor het einde en zie ik ook iemand in het andere team zitten met 94-35 met de m16a3 en die wordt ook gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
d_star schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:16:
Nicz_DK is ook een speler die redelijk veel streamt op Twitch: pas geleden was er een challenge voor een speciale dogtag, waarbij je met een tank iets van 200 vliegtuigen/heli's uit de lucht moest schieten (of zoiets dergelijks).

Die gozer heeft vervolgens volgens mij een week lang full time zn poging zitten streamen, was erg toffe gameplay om te zien.

Ik vind 'm in tanks nog niet zo briljant als Daskro (die heeft ook een YT-kanaal trouwens, waarbij hij competitieve scrim-gameplay laat zien), maar als infantry-speler is hij best goed. Hetzelfde geldt voor JackFrags trouwens.

Nog meer aanraders:
- AnderzEl, YT.com/imanderzel
- Matimi0, YT.com/matimi0
- DirkDeadEye, YT.com/dirkdeadeye (speelt niet zo heel veel BF3 meer)
- DCRU Colin, YT.com/oplim77 (is bezig met wat andere dingen, maar heeft zo nu en dan een nieuw BF3-filmpje).

Overigens is JackFrags de enige die zich inlaat met compilaties, de rest laat meer complete potten zien (wat ik persoonlijk ook leuker vind dan zo'n bij elkaar geplakt filmpje).
Als member van team denemark moet je ook wel wat meer kunnen dan tank driven ;)

Ik kijk wel eens competitie filmpjes, vind het team work altijd prachtig, zo rustig en beheerst, ik zit altijd zwaar in de stress en ben heel paniekerig op TS.
Als je die filmpjes ziet lijkt het ook allemaal zo makkelijk maar zodra je tegen zulke spelers speelt is het tempo vele malen hoger, dat soort spelers worden ook vaak beschuldigt van cheaten als ze op pubs spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
Een aantal weken, of zelfs maanden geleden, is er een link geplaatst waar je makkelijk kon zien welke 'streepje' op de scopes (snipers) bedoeld was voor welke afstand. Heb gezocht in dit topic, helaas niks meer tegen gekomen. Iemand die mij misschien op de juist weg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
laquaezzi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:43:
Een aantal weken, of zelfs maanden geleden, is er een link geplaatst waar je makkelijk kon zien welke 'streepje' op de scopes (snipers) bedoeld was voor welke afstand. Heb gezocht in dit topic, helaas niks meer tegen gekomen. Iemand die mij misschien op de juist weg kan helpen?
Kon het zo ook niet vinden in dit topic maar na een Youtube search op "Battlefield 3 sniper scope guide" kwam ik deze video's tegen, misschien dat je deze zoekt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 21:52
AdmiralSnipe schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:21:
[...]

Kon het zo ook niet vinden in dit topic maar na een Youtube search op "Battlefield 3 sniper scope guide" kwam ik deze video's tegen, misschien dat je deze zoekt??

[video]

[video]
Super man, het is namelijk de onderste. Youtube had ik bij deze vraag niet aan gedacht haha. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
laquaezzi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 23:22:
[...]

Super man, het is namelijk de onderste. Youtube had ik bij deze vraag niet aan gedacht haha. Bedankt!
Die onderste kwam me inderdaad vaag bekend voor.
Heb 'm denk ik nooit uitgekeken want ik herinner me er niet veel van.
Mijn ervaring is dat wanneer je met een bepaalde sniper rifle + scope een tijdje speelt, dat je dan vanzelf weet hoe hoog je ongeveer boven de tegenstander moet richten.
Zulke berekeningen onthoud ik toch niet en tijdens het spelen heb ik niet de tijd om na te denken over hoe ver de tegenstander weg staat en welk streepje ik dan moet hebben.
Als ik met recon speel heb ik bijna altijd de M98B i.c.m. een 12x scope geequipped, sommigen zullen me voor gek verklaren, maar ik vind deze combo eigenlijk voor de meeste ranges goed werken.
Ik lig niet te campen op bergjes waar de 12x erg handig is maar ook voor medium range is de 12x scope mijn favoriet omdat ik dan makkelijk het hoofdje van de tegenstander kan vinden en als een tegenstander echt close komt dan switch ik naar m'n .44 en pomp ik daarmee wat virtueel lood in z'n hoofd (of hij bij mij...).

• d_star

d_star

kazuka schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:42:
Moet zeggen dat ik rivalxfactor toch echt wel goed vind hoor, hij heeft ook een aantal ESL live matches zonder editing op op z'n YT channel staan en daar doet ie het toch best goed. Vind hem vooral erg goed in tanks en LAV's.
Hij is ook gewoon goed, daar twijfelt niemand aan. Het is alleen meer dat zn ego mensen tegen staat. Mij ook overigens. Tegen zn 'minions' schreeuwen dat hij, de grote rivalxfactor, gerevived moet worden :r

Dan heb ik meer respect voor een Levelcap die zaken rustiger en meer bescheiden kan brengen.

d_star schreef op donderdag 20 december 2012 @ 08:32:
[...]

Hij is ook gewoon goed, daar twijfelt niemand aan. Het is alleen meer dat zn ego mensen tegen staat. Mij ook overigens. Tegen zn 'minions' schreeuwen dat hij, de grote rivalxfactor, gerevived moet worden :r

Dan heb ik meer respect voor een Levelcap die zaken rustiger en meer bescheiden kan brengen.
die rivalXfactor is gewoon een amerikaan zoals we die kennen.
arrogant en aanstellen.

Het jammere is, is dat iedereen hem helpt. ze reviven hem, ze repairen hem en ze geven hem support.
Wij als onbekende spelers moeten dit allemaal zelf oplossen en daardoor hebben wij het een stuk moeilijker.
als ik zijn tank gameplay zie, dan zie ik niks bijzonders. want zijn dominaties worden mede mogelijk gemaakt door mensen die hem repairen en als dat gebeurd en je bent zelf goed in een tank haal je hele hoge scores, het andere team heeft dan echt wel moeite om je tegen te houden.
Dit was mijn laatste potje in een tank:http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/50632704/1/
omdat ik 1 gunner had en wat gasten die mij repair gaven, kon ik binnen no-time zoveel punten halen.
en dat bedoel ik dus te zeggen met rivalxfactor. hij heeft een goede aim maar stelt zich behoorlijk aan dat hij de beste is.

lvlCap, matimio, mongolFPS zijn in mijn ogen betere spelers, omdat ze rustig overkomen en toch goed kunnen domineren. Zei hebben ook meer subs op youtube dan rivalxfactor

• evilpin0
Pykow schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:24:
[...]

Dit was mijn laatste potje in een tank:http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/50632704/1/
omdat ik 1 gunner had en wat gasten die mij repair gaven, kon ik binnen no-time zoveel punten halen.
en dat bedoel ik dus te zeggen met rivalxfactor. hij heeft een goede aim maar stelt zich behoorlijk aan dat hij de beste is.
Ik vind seine crossing nou niet echt een serieuze map om te tanken :P Enige wat je hoeft te doen is zorgen dat ze ze niet achter je komen. Zie ook dat echt veel van die tank heroes die hoog ranked zijn en altijd weer damavand peak spelen, ja duh dat je een goede k/d ratio hebt je hoeft alleen maar naar voren te schieten.

Nofi maar tanken moet je lekker op AK doen! :) Gisteren ook weer ff met de chopper over noshar channels gevlogen, jammer van de tv guided bugs weer anders was dat ook wel weer close bij een 120 - nulletje.

Voertuigen en vanilla bf3 maps vind ik kwa uitdaging eigenlijk gewoon bar weinig aan.

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:24:
[...]
als ik zijn tank gameplay zie, dan zie ik niks bijzonders. want zijn dominaties worden mede mogelijk gemaakt door mensen die hem repairen en als dat gebeurd en je bent zelf goed in een tank haal je hele hoge scores, het andere team heeft dan echt wel moeite om je tegen te houden.
't is nog veel eenvoudiger: als je een paar goed meewerkende engies hebt hoef je helemaal niet goed te zijn in een tank om vette punten te kunnen halen. et enige dat je nodig hebt is één of twee goed meewerkende engies in jouw team en nul goeie engies in het andere team en je kunt gaan face(t)rollen. Wij zien het echt zó vaak dat zodra we als squad een beetje samen gaan spelen we gewoon vlot en met gemak gaan winnen. Ik ben onbetwist de beste LAVdriver en scouthelo pilot in onze groep, mijn vaste AH piloot is de betere daarvoor en we zijn alle drie levensgevaarlijk in een MBT. Afhankelijk van je voertuig kies je een driver en de rest neemt een supportfunctie in en ownen maar, en er is in onze groep echt niemand bizar goed ofzo.

Gisteren even zitten heli-lamballen. Een pilot, één painter, één mr FixIt.
http://battlelog.battlefi...how/51219571/1/389682867/
43 kills met in totaal drie scout helis. En één ervan raakten we kwijt toen tijdens een stoelendans mr Fixit op ons spawde in de pilotseat, en niet op tijd eruit was om een herhaling van 9/11 te voorkomen.
Het andere team had gewoon best capabele helipilots, maar als je niet geholpen wordt... tegen de tijd dat hij z'n heatseekers kan afvuren hebben wij al een guided missile onderweg, en na zijn heatseekers worden wij snel gefixt terwijl hij brandend en in stukken ter Aarde stort. Maar ja, niemand die even komt painten en repairen helpt niets tegen guided missiles; en die ééne keer dat het gun vs gun ging had hij ook al vette pech want ik leg netjes m'n medkit op de vleugel voor wat in-air health, en kan bovendien aardig mikken zodat hij telkens uit z'n heli geknald werd. De heli werd dan nog even gefixed voor de zinloze bijrijder door had dat er geen piloot meer inzat. En toen gingen ze allemaal dood :+

Teamwork beats skills - elke keer weer.

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zo zijn die scout heli's inderdaad baas. Ik heb alleen het idee dat er veel mensen geen benul hebben dat je kan laser painten in de 4e positie van die scout heli.
Kom het vaak genoeg tegen dat ze in de 4e zitten en rustig niks doen. Zonde voor die guided missles :)

Verwijderd

Netsrek schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:46:
[...]
Zo zijn die scout heli's inderdaad baas. Ik heb alleen het idee dat er veel mensen geen benul hebben dat je kan laser painten in de 4e positie van die scout heli.
Kom het vaak genoeg tegen dat ze in de 4e zitten en rustig niks doen. Zonde voor die guided missles :)
Het is een beetje een kip-sateh verhaal. Of kip-kerrie. kip-paprika? kip en iets anders wat je kon eten in elk geval.

Omdat niemand komt painten, hebben de meeste mensen geen guided missiles. En omdat niemand meer guided missiles gebruikt, nemen maar weinig mensen de moeite om te komen painten. Vooral ook omdat de Javelin kapot generfd is nog voor de komst van AK (de flares die je soflam lock breken) is de enige die er baat bij heeft dat je paint de verdwaalde scout heli met guideds of tank met guideds. In tanks wordt er ook verdomd weinig gepaint vanuit de 3rde seat om dezelfde reden.

Het werkt dus alleen als je zeker weet dat je minimaal één teammate hebt die met je meewerkt. Op 64p servers zou je dus 31 potentiële teamplayers hebben. In de praktijk is dat echt niet genoeg om zelfs maar en fifty-fifty kans te kweken. :X

Als je er dan eindelijk één vindt, dan werkt het geweldig. Maar de enige manier om geheid iemand te vinden die meewerkt is Carmen, Eef of Cassi bellen en vragen of je hun kerel een uurtje of twee mag lenen. In het wild kom je er verdomde weinig tegen.

Kip en ei, dat was het.

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:28:
[...]

Het is een beetje een kip-sateh verhaal. Of kip-kerrie. kip-paprika? kip en iets anders wat je kon eten in elk geval.

Omdat niemand komt painten, hebben de meeste mensen geen guided missiles.
Heat seekers zijn bijna nutteloos voor de scout chopper in aftermath, ik heb het niet zo met guided missiles maar in aftermath heb ik ze ook aan staan. Met de guns pakt je toch alles, tanks kun je gewoon locken met de guideds zonder laserlock en de choppers kun je meestal wel verassen door de hoge gebouwen.

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:17:
[...]
Heat seekers zijn bijna nutteloos voor de scout chopper in aftermath, ik heb het niet zo met guided missiles maar in aftermath heb ik ze ook aan staan. Met de guns pakt je toch alles, tanks kun je gewoon locken met de guideds zonder laserlock en de choppers kun je meestal wel verassen door de hoge gebouwen.
ik vind heat seekers vrijwel altijd nutteloos, want ik speel eigenlijk nooit alleen. Guideds doen veel meer schade, zijn niet met flares weg te moffelen, en komen van boven op gelockte doelen - lastiger te ontwijken. En dan kun je er ook nog gronddoelen mee vernietigen.

Het enige vereiste is een meevlieger, iemand in een 3rd seat in een tank of een sniper met een SOFLAM. Die heb ik er dus altijd wel één, en als we compleet zinj heb je zelfs keuze. De tankofielen veroorzaken locks op dingen waar zij vanaf willen, mijn painter helpt mee aan het painten van twieties en dingen waar de tank gen line of sight naar heeft, en een soflammetje lukt ook nog wel. Tussen de scout helo, de tank met guideds en eventuele teammates met javelins veroorzaken wij vrij snel een stevige regenbui van javelins. Maar dat kun je in je ééntje echt shaken - mensen gaan pas javelins e.d. pakken als ze zien dat je consequent doelen blijft painten.

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:29:
[...]

Maar dat kun je in je ééntje echt shaken - mensen gaan pas javelins e.d. pakken als ze zien dat je consequent doelen blijft painten.
En terecht, smoke maakt die dingen nutteloos tegen tanks en het rode lampje wat schittert in de lucht maakt je een prima target.

Nee ik ben er geen fan van, dingen zijn gewoon niet effectief tegen goede spelers.

• NLsandman
Er is zo weinig samen werking met painten en guided weapons, toen bf3 pas uit was vond ik het veel beter, je had snipers die soflam gebruikten en engineers met javelins, nu moet je gewoon mazzel hebben of met vrienden spelen.
Misschien dat dice toch een ander waarderings systeem moet maken voor painters, dat als je een vehicle bestraald je net zoveel punten krijgt als diegene die hem kapot maakt.

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:35:
[...]
En terecht, smoke maakt die dingen nutteloos tegen tanks en het rode lampje wat schittert in de lucht maakt je een prima target.
Alles andere dan tanks kun je echter met nagenoeg nul moeite wegbeuken, dat rooie lampje maakt het verschil ook niet, en
Nee ik ben er geen fan van, dingen zijn gewoon niet effectief tegen goede spelers.
teamwork beats skills, every time. Je kunt niet "goed" zijn tegen dingen die je simpelweg niet kunt counteren. Geen rook, geen ECM? Zodra die missile afgevuurd is ben je de sjaak.
NLsandman schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:51:
Er is zo weinig samen werking met painten en guided weapons, toen bf3 pas uit was vond ik het veel beter, je had snipers die soflam gebruikten en engineers met javelins, nu moet je gewoon mazzel hebben of met vrienden spelen.
Misschien dat dice toch een ander waarderings systeem moet maken voor painters, dat als je een vehicle bestraald je net zoveel punten krijgt als diegene die hem kapot maakt.
:? Maar je KRIJGT toch ook bijna net zoveel punten met je painter als degene met de raket. Althans, als ik een doel paint en spot dan krijg ik designated target hit 40 (heat seeker) of 70 (top-down guided) plus bij de kill squad passenger assists en spot bonussen.
De ronde die ik een paar posts terug aangeef, daar sta ik direct onder m'n squad mate die veel meer kills met de heli heet dan ik maar niet veel meer punten. Omdat zijn raket in een scout heli mij met gemak 70% van de punten oplevert die het hem opleverde.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 14:58 ]

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:52:
[...]
Alles andere dan tanks kun je echter met nagenoeg nul moeite wegbeuken, dat rooie lampje maakt het verschil ook niet, en

[...]

teamwork beats skills, every time. Je kunt niet "goed" zijn tegen dingen die je simpelweg niet kunt counteren. Geen rook, geen ECM? Zodra die missile afgevuurd is ben je de sjaak.
Lampje maakt zeker verschil een goede chopper pilot en tanker zijn altijd scherp voor laserlocks.

Rook reload best snel, bovendien als je gelaser locked wordt in een tank beweeg je direct naar dekking, veel maps hebben dekking waar je onder kan rijden.

ECM werkt gewoon tegen afgevuurde javelins, timing is wel cruiciaal. Bovendien als je uit de chopper gaat en je laat de jav inslaan is de chopper niet kapot.

Nee iemand die weet wat die doet zal je alleen met geluk pakken met javelins, niet te spreken over als hij zelf een repair mannetje heeft.

Kan me voorstellen dat je veel succes boekt met javelins, maar dat is geen leidraad mbt tot de effectivteit ervan. Een javelin is voornamelijk gevaarlijk als je bezig bent met andere eenheden en niet direct de laser lock / javeliner kan spotten en tsja tegen clueless spelers werkt het natuurlijk perfect.

In een chopper wordt ik echt heel soms gekilt door een jav, echter dan is het wel direct duidelijk en zal de laserlocker zonder genade aangepakt worden :)

In een tank gekilt worden een jav kan ik me echt niet herinneren, mischien 1x in AK voorgekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 20-12-2012 15:02 ]

Verwijderd

Iemand die Battlefield in crossfire speelt en een goede user.cfg heeft? Ik gebruik momenteel:
PostProcess.DynamicAOEnable 0
Render.DrawScreenInfo 0
Render.PerfOverlayEnable 1
Render.PerfOverlayVisible 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
Render.DrawFPS 1
Screenshot.Format png
UI.DrawEnable 1
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
GameTime.MaxVariableFps 70
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.VSyncEnable 0
Heb namelijk het idee dat ik niet het beste er uit haal, 2x7970 en ze hebben slechts 40%load

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 16:03 ]

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
Ik zou in je user.cfg alleen dingen plaatsen die niks te maken hebben met de grafische opties van BF3. Sommige commando's in je .cfg file verergeren juist de performance. Je schakelt bijv DX11 uit, terwijl je CF HD7970 draait. Of de commando "WorldRender.DxDeferredCsPathEnable" moet je juist aanzetten volgens een BF3 developer.
Bron

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:00:
[...]
Rook reload best snel, bovendien als je gelaser locked wordt in een tank beweeg je direct naar dekking, veel maps hebben dekking waar je onder kan rijden.
En dus dwing je de tank het veld uit. Bovendien is de vraag nog maar of je op tijd onder dekking weet te komen.
Bovendien als je uit de chopper gaat en je laat de jav inslaan is de chopper niet kapot.
Ten eerste twijfel ik of dat überhaupt nog klopt sinds de laatste patch en ten tweede - so wat, dan hang jij daar aan je tafelkleed terwijl het net-niet vernielde wrak van je heli rokend onder je door valt. Hoe helpt jou dat? Als jij uit meot stappen en je voertuig moet opgeven noem ik dat een win voor mij. Zeker omdat je daarna met tafelkleed en al voor m'n gun(s) komt.
Nee iemand die weet wat die doet zal je alleen met geluk pakken met javelins, niet te spreken over als hij zelf een repair mannetje heeft.
No way. Het kán kloppen bij tanks en het kán kloppen bij jets dat je wat geluk nodig hebt, maar al het andere is voer voor de schroothoop. Tanks kunnen zich weren middels rook en jets zijn gewoon onraakbaar soms, maar de rest is dood. En die tanks gaan er ook vrij snel bij neer.
Kan me voorstellen dat je veel succes boekt met javelins, maar dat is geen leidraad mbt tot de effectivteit ervan.
Jawel, als je ergens structureel mee kont kunt schoppen is het een effectief wapen. ERn zodra er in mijn squad gepaint én geschoten wordt met guided ammo gat het aantal levende voertuigen in het andere team vrij snel vrij hard richting nul.
Een javelin is voornamelijk gevaarlijk als je bezig bent met andere eenheden en niet direct de laser lock / javeliner kan spotten en tsja tegen clueless spelers werkt het natuurlijk perfect.
En dan spot je de laserlocker en is het een tank met 3rd seat, en dan? succes met het ding mollen, dat ga je gewoon verliezen. Als je heel snel de scout heli ziet gaat hij nog steeds een raket in jou hebben zitten, waarmee je dood bent, voor hij zelf dood is. Tegen een soflam kun je je vast goed weren, maar tegen twee?
Niet op tijd in elk geval.
In een chopper wordt ik echt heel soms gekilt door een jav, echter dan is het wel direct duidelijk en zal de laserlocker zonder genade aangepakt worden :)
Omdat niemand het doet. Als je tegen ons speelt is het neergehaald worden door laser guided ammo dé standaard dood. Op servers met veel tickets gaan mensen na een paar buttrapes ook vrij snel om op ECM juist vanwege ons twee- of drietal.
In een tank gekilt worden een jav kan ik me echt niet herinneren, mischien 1x in AK voorgekomen.
De tnak is er beter tegen beschermd met z'n rook, maar daar halen we er zát van neer, dus dat het jou niet overkomt geeft alleen aan dat je niet tegen ons speelt.

Verwijderd

AquaSheep schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:04:
Ik zou in je user.cfg alleen dingen plaatsen die niks te maken hebben met de grafische opties van BF3. Sommige commando's in je .cfg file verergeren juist de performance. Je schakelt bijv DX11 uit, terwijl je CF HD7970 draait. Of de commando "WorldRender.DxDeferredCsPathEnable" moet je juist aanzetten volgens een BF3 developer.
Bron
Ok thnx, ik gebruikte idd nog dezelfde file als voor m'n CF set up.

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

laquaezzi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:43:
Kijk hier maar is mischien heb je er wat aan
https://docs.google.com/s...E4YUhka1E&hl=en_US&gid=28
:)

Verwijderd

Weet iemand of groot verschil is tussen keyboard en joystick om een heli of jet te vliegen ?
Want met toetsenbord gaat dat vaak wel heel snel of niet soepel .
evilpin0 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:52:
[...]

Ik vind seine crossing nou niet echt een serieuze map om te tanken :P Enige wat je hoeft te doen is zorgen dat ze ze niet achter je komen. Zie ook dat echt veel van die tank heroes die hoog ranked zijn en altijd weer damavand peak spelen, ja duh dat je een goede k/d ratio hebt je hoeft alleen maar naar voren te schieten.

Nofi maar tanken moet je lekker op AK doen! :) Gisteren ook weer ff met de chopper over noshar channels gevlogen, jammer van de tv guided bugs weer anders was dat ook wel weer close bij een 120 - nulletje.

Voertuigen en vanilla bf3 maps vind ik kwa uitdaging eigenlijk gewoon bar weinig aan.
AK speel ik niet vanwege de airrape en als je even zonder voertuig zit, is het zonde van je tijd.

damavand peak kan je niet vergelijken met seine crossing. in damavand peak hoef je echt geen zak te doen, want iedereen komt jou kant wel opgerend en haal je echt 100 op 1 kd's echt niks bijzonders.

Seine crossing heeft paar chocke points waar je op moet letten en ze kunnen makkelijk achter je komen met c4 of rpg's als het andere team beetje samenwerkt. in damavand peak kan je gewoon weinig beginnen tegen een tank driver.
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:07:
[...]

't is nog veel eenvoudiger: als je een paar goed meewerkende engies hebt hoef je helemaal niet goed te zijn in een tank om vette punten te kunnen halen. et enige dat je nodig hebt is één of twee goed meewerkende engies in jouw team en nul goeie engies in het andere team en je kunt gaan face(t)rollen. Wij zien het echt zó vaak dat zodra we als squad een beetje samen gaan spelen we gewoon vlot en met gemak gaan winnen. Ik ben onbetwist de beste LAVdriver en scouthelo pilot in onze groep, mijn vaste AH piloot is de betere daarvoor en we zijn alle drie levensgevaarlijk in een MBT. Afhankelijk van je voertuig kies je een driver en de rest neemt een supportfunctie in en ownen maar, en er is in onze groep echt niemand bizar goed ofzo.

Teamwork beats skills - elke keer weer.
precies zonder een team verlies je nog steeds ontzettend hard.
al potjes gehad waar ik echt alle vlaggen aan het overnemen ben en dat ik merk dat mijn team er wel uit kan komen, maar omdat het te lang duurt voordat het team mee werkt ben je al 200 tickets verder ofzo.
Ik ben trouwens nog nooit een bizar goede tank driver tegen gekomen, meestal krijg je ze zo neer of leg je wat mijnen om hem te vertragen zodat jij de flank kan opzoeken om de vlaggen achter de tank te veroveren.

Gisteren had ik 1 potje op epicenter en we stonder 230 tickets achter en we hadden geen enkele vlag.
http://battlelog.battlefi...how/51207572/1/172685289/
dan doe je nog zo je best en verlies je nog steeds met 58 tickets verschil, omdat je team na 1 doorbraak teveel naar voren rent en steeds maar dood gaat, anders hadden we het misschien nog gewonnen.
maar het is wat je zegt, zonder team ga je het niet winnen.

• NLsandman
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:29:
[...]

Ok thnx, ik gebruikte idd nog dezelfde file als voor m'n CF set up.
Je hebt ook jouw fps gelockt op 70 en wat voor een cpu gebruik je? Het kan zijn dat je cpu de bandbreedte van je crossfire niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een i2500k op standaardclock, zal hem eens overclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25

RoyK

Hobby tekenaar

Misschien een beetje off topic, maar de aankomende week heb ik een mooie BF3 wallpaper voor jullie. Hij is al af maar ik heb er ook een time lapse van gemaakt in Photoshop en komt op youtube te staan (check mn kanaal maar en als je even subscribe, zie je de film ook vanzelf voorbij komen als hij af is). Ik heb de setting verschoven naar New York op Time square, en er komt een buitenaards ding uit de grond waar de BF3 soldaten naar staan te kijken. Ben er super content mee.. ik wacht nog even op de muzikant die er een sound tune onder heeft gegooid.. zal ik hem hier posten als hij klaar is?

[ Voor 16% gewijzigd door RoyK op 21-12-2012 01:27 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
RoyK schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:25:
Misschien een beetje off topic, maar de aankomende week heb ik een mooie BF3 wallpaper voor jullie. Hij is al af maar ik heb er ook een time lapse van gemaakt in Photoshop en komt op youtube te staan (check mn kanaal maar en als je even subscribe, zie je de film ook vanzelf voorbij komen als hij af is). Ik heb de setting verschoven naar New York op Time square, en er komt een buitenaards ding uit de grond waar de BF3 soldaten naar staan te kijken. Ben er super content mee.. ik wacht nog even op de muzikant die er een sound tune onder heeft gegooid.. zal ik hem hier posten als hij klaar is?
heb het ff bekeken op op yt,zeeer mooi gedaan,kan wel wat photochoppen maar niet zo, _/-\o_

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:25

RoyK

Hobby tekenaar

Dank je beta-ark, photoshoppen gaat me beter af dan Battlefield 3 hehe. Ik zal level 100 nooit gaan halen.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

RoyK schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 07:59:
Dank je beta-ark, photoshoppen gaat me beter af dan Battlefield 3 hehe. Ik zal level 100 nooit gaan halen.
Als je maar lang genoeg speelt haal je het van zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:14:
[...]

Omdat niemand het doet. Als je tegen ons speelt is het neergehaald worden door laser guided ammo dé standaard dood. Op servers met veel tickets gaan mensen na een paar buttrapes ook vrij snel om op ECM juist vanwege ons twee- of drietal.
Kom maar eens langs met je javelin team :)

Het is een leuk lol wapen zon javelin maar hoeveel rank 100's kill je ermee? Even de scout chopper buiten beschouwing laten. Enige keer waarnee ik echt volledig kansloos was tegen javelins was toen er een bugged soflam was die geen laser flare afgaf.

Maar niettemin je kan met 2 sniper en 2 javeliners een chopper wel lang bezig houden als je de soflam zo raakt dat die lastig met een tv guided te raken is, anders zijn de soflams binnen 2 tv guideds kapot als je tegen mij speelt :)

Punt is gewoon dat 95% van de spelers clueless zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:57:
[...]
Kom maar eens langs met je javelin team :)

Het is een leuk lol wapen zon javelin maar hoeveel rank 100's kill je ermee? Even de scout chopper buiten beschouwing laten. Enige keer waarnee ik echt volledig kansloos was tegen javelins was toen er een bugged soflam was die geen laser flare afgaf.

Maar niettemin je kan met 2 sniper en 2 javeliners een chopper wel lang bezig houden als je de soflam zo raakt dat die lastig met een tv guided te raken is, anders zijn de soflams binnen 2 tv guideds kapot als je tegen mij speelt :)

Punt is gewoon dat 95% van de spelers clueless zijn
Nou begin je de focus te leggen op snipers en javelins. Maar wij focussen op laser painters op de helis en guided missiles op de helis en tanks - soflam en javelin zijn noodoplossingen als er geen voertuigen te vinden zijn.
En dar gaan ruim, ruim voldoende lvl100s mee plat - geen voertuig is onsterfelijk en als we een beetje redelijk samenwerken winnen we. Het enige wat écht problemen oplevert zijn jets - en daartegen werkt laser-guided ammo alsnog beter dan heat seekers, dus als we geen goeie jetter hebben en geen handige MAA gunner dan is de guided missile alsnog dé oplossing.

En hou nou lekker op met roepen dat we alleen clueless spelers kunnen hebben - niemand is goed genoeg om dingen tegen te houden waar je geen counter voor hebt, zo werkt het spel gewoon.
Die huppelmuts die nummer 1 tank geit schijnt te zijn hebben we op een DEGC server op Seine ook al eens helemaal gek geknald - na ze de vierde keer op rij gebeukt werd met guided shells van voren en twee javelins uit raampjes was ze ineens weg.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 09:58 ]

Pagina: 1 ... 144 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.