Ik zit te denken BF3 te kopen, vooral voor de multiplayer natuurlijk. Maar om nou meteen 30 euro uit te geven aan alle DLCs die uitgekomen zijn vind ik een beetje veel van het goede. Maak je enige kans in de multiplayer zonder de DLCs, dus met alleen het spel zelf, of hebben alle andere spelers alle DLCs en veel voordeel daarvan?
Gewoon kopen. Zoveel geld is het nou ook weer niet. Verder is iedere DLC vet vooral de laatste.wjvds schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:32:
Ik zit te denken BF3 te kopen, vooral voor de multiplayer natuurlijk. Maar om nou meteen 30 euro uit te geven aan alle DLCs die uitgekomen zijn vind ik een beetje veel van het goede. Maak je enige kans in de multiplayer zonder de DLCs, dus met alleen het spel zelf, of hebben alle andere spelers alle DLCs en veel voordeel daarvan?
Leuk wapenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:48:
[...]
M240B..
Foregrip..
Extended Mags/laser sight...
RDS/Kobra sight..
Squad Supression..
Bursts van 10+ kogels, en tellen maar die lijken.
Op begin is het even wennen hoe die shiet, maar opgegeven moment vallen ze met bosjes neer
http://battlelog.battlefi...how/50768693/1/181339519/
[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 13-12-2012 19:50 ]
Rupsen, Rapsen.
20 mappen extra voor 30 euro is geen prijs, vergeet niet dat velen 40 euro voor vanilla en 60 euro voor premium hebben betaald.
Ik ben best wel een budgetgamer, en zeker voor een genre/game waarin ik (nog) niet heel erg thuis in ben, wil ik niet meteen 50 euro neer tellen. Mijn vraag was dus vooral: kan je het fatsoenlijk spelen in multiplayer zonder de DLCs?Versteegrob schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:42:
[...]
Gewoon kopen. Zoveel geld is het nou ook weer niet. Verder is iedere DLC vet vooral de laatste.
Je kan zeker fatsoenlijk spelen zonder de dlc, maar als je ook voor 29,95 bf3 én alle dlc kan kopen, dan zou ik dat zonder meer doen, juist als je op een budget zit. Zoveel meer maps, modes en wapens zodat je gewoon de shooter kan spelen waar je op dat moment zin in hebt.wjvds schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:50:
[...]
Ik ben best wel een budgetgamer, en zeker voor een genre/game waarin ik (nog) niet heel erg thuis in ben, wil ik niet meteen 50 euro neer tellen. Mijn vraag was dus vooral: kan je het fatsoenlijk spelen in multiplayer zonder de DLCs?
Maar geen van de nieuwe toegevoegde wapens zijn ook maar enigszins in het voordel ten opzichte van de vanilla wapens, maar erg veel goede vanilla maps zijn er nu ook weer niet, tenzij je een jet pro bent.
Zou je me dan kunnen vertellen waar ik het complete pakket (game + DLCs) voor 30 euro kan kopen? Zelfs op een grijze winkel als g2play is de set 44 euro...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:04:
[...]
Je kan zeker fatsoenlijk spelen zonder de dlc, maar als je ook voor 29,95 bf3 én alle dlc kan kopen, dan zou ik dat zonder meer doen, juist als je op een budget zit. Zoveel meer maps, modes en wapens zodat je gewoon de shooter kan spelen waar je op dat moment zin in hebt.
Maar geen van de nieuwe toegevoegde wapens zijn ook maar enigszins in het voordel ten opzichte van de vanilla wapens, maar erg veel goede vanilla maps zijn er nu ook weer niet, tenzij je een jet pro bent.
Eén of twee pagina's terug in 't forum staat 't!wjvds schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:06:
[...]
Zou je me dan kunnen vertellen waar ik het complete pakket (game + DLCs) voor 30 euro kan kopen? Zelfs op een grijze winkel als g2play is de set 44 euro...
Verwijderd
Download Origin op http://origin.com, start het op en je krijgt waarschijnlijk een pop up met de aanbieding.. dan kan je gelijk afrekenen!wjvds schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:06:
[...]
Zou je me dan kunnen vertellen waar ik het complete pakket (game + DLCs) voor 30 euro kan kopen? Zelfs op een grijze winkel als g2play is de set 44 euro...
Trouwens, €29,99 voor alles terwijl andere mensen en €100 of meer aan uitgegeven hebben is meer dan een normaal koopje.. Vanilla BF3 is €25 dus voor €14,99 meer heb je alles! Ik raad het je in ieder geval aan..
Als ik hem via Origin wil kopen krijg ik geen 50% korting zoals eerder in dit topic gezegd werd. Als ik het goed begrijp was dat een aanbieding die nu verlopen is?
Ik kan hem iig niet op 30 euro krijgen voor de complete set in Origin.
Aanbieding was maar 1 dag geldig en het kan zijn dat die nog een keer langs komt deze maand op origin maar het kan ook zijn van niet.
http://www.cjs-cdkeys.com...igin.html?setCurrencyId=3
Daar heb ik mijn premium gekocht.
http://www.cjs-cdkeys.com...igin.html?setCurrencyId=3
Daar heb ik mijn premium gekocht.
Verwijderd
Je zit echt in Origin, het programma niet de site? Dan zou het goed kunnen dat de aanbieding verlopen is, dan raad ik aan om de komende dagen dat in de gaten te houdenwjvds schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:22:
Als ik hem via Origin wil kopen krijg ik geen 50% korting zoals eerder in dit topic gezegd werd. Als ik het goed begrijp was dat een aanbieding die nu verlopen is?
Ik zit inderdaad echt in Origin, dus ik zal de rest van december de aanbiedingenpagina van Origin in de gaten houden. Als ie niet meer terugkomt, zal ik dan nog eens kijken hoe/wat. Toch bedankt allemaal!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Moet trouwens wel zeggen dat de crossbow met explosive bolt extreem hinderlijk is als je in een tank zit. Je hoort het schot niet en je ziet het ook niet op de minimap en de schoten gaan dwars door reactive armour heen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Zet eens je firewall uit (disable) en probeer het dan eens opnieuw. Had hier namelijk in het begin ook problemen mee.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:28:
[...]
Toen ik de game geïnstalleerd had heb ik 1 potje gespeeld. En toen ik de volgende dag een server probeerde te joinen gebeurde er niets..
Bij mij is ie ook weer € 59,99 incl. btw.wjvds schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:22:
Dankzij knetters post vandaag eens gespeeld met de PKP in canals in TDM. Awesome
Lekkere game ondanks de loss: http://battlelog.battlefi...how/50779060/1/352152559/
Zeker leuk in de containers. Ergens gaan liggen even en knallen maar op de hoek
Lekkere game ondanks de loss: http://battlelog.battlefi...how/50779060/1/352152559/
Zeker leuk in de containers. Ergens gaan liggen even en knallen maar op de hoek
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bolt action zonder sights erop en dan proberen snipers met 8X en 12X zoom eruit te schieten, godlike!
Speelt graag
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:15:
[...]
Zet eens je firewall uit (disable) en probeer het dan eens opnieuw. Had hier namelijk in het begin ook problemen
Heb geprobeerd en wonderbaarlijk! Hartelijk dank!
[...]
Zet eens je firewall uit (disable) en probeer het dan eens opnieuw. Had hier namelijk in het begin ook problemen
Heb geprobeerd en wonderbaarlijk! Hartelijk dank!
Dat lukt je niet over 150m+ ?Thamell schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:12:
Bolt action zonder sights erop en dan proberen snipers met 8X en 12X zoom eruit te schieten, godlike!
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
?
PIECE OF COOKIE man!
jij hebt geen scope glare, dus je kunt op je dooie gemak een sniper uitzoeken, verstoppen en op z'n dop mikken. Tot 300 meter moet het met iron sights gewoon werken.
/me snipet met een ACOG bipod en silencer en júíst tegen andere snipers werkt dat prima.
Verwijderd
Die crossbow is heerlijk tegen tanksDanielWW2 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:16:
Moet trouwens wel zeggen dat de crossbow met explosive bolt extreem hinderlijk is als je in een tank zit. Je hoort het schot niet en je ziet het ook niet op de minimap en de schoten gaan dwars door reactive armour heen.
Wat schoot die m27 bagger gisteren zeg, maakt die foregrip + heavy barrel echt zoveel uit? Kogel vlogen zelfs van dichtbij alle kanten op.
Ik heb een tijdje gewoon met de SDV gelopen met silencer + kobra en gewoon assaulten ermee, werkt heerlijk als je wat sneakier speelt.
Ik heb een tijdje gewoon met de SDV gelopen met silencer + kobra en gewoon assaulten ermee, werkt heerlijk als je wat sneakier speelt.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
M27 is gewoon geen assault rifle en heeft ook die nauwkeurigheid niet. Ideaal als wapen tegen grote groepen en je hebt wel de foreskin en heavy barrel nodig.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jawel! gewoon kwestie van goed mikken, nu doe ik dit zelf op Canals TDM dus kom je inderdaad niet verder. Wel een leuke uitdaging en veel gescheld over de chat! 
Speelt graag
Ik heb toch altijd gewoon het gevoel dat ik mezelf gimp met dat soort wapens. Tik inmiddels bijna de 10k kills aan met de m416, zie ik ineens dat er ook een m417 is lol.Tsurany schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:29:
M27 is gewoon geen assault rifle en heeft ook die nauwkeurigheid niet. Ideaal als wapen tegen grote groepen en je hebt wel de foreskin en heavy barrel nodig.
Denk dat ik als variatie ook maar es met wat meer wapens moet gaan spelen, of toch een potje AK of een rondje in de chopper... Man wat is deze game gevarieerd geworden door die add-ons
Niet om het een of ander hoor.. Maar was jij niet redelijk anti-premium in een recent verleden in dit topic?evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:37:
[...]
Man wat is deze game gevarieerd geworden door die add-ons
Wil je niet veroordelen trouwens: je kan premium nog steeds niks vinden maar alsnog alle add-ons kopen, imho zijn daar legitieme redenen voor (zoals EA niet alvast al je geld geven als je nog niet weet wat DICE ervoor gaat doen)!
Maar 't viel gewoon op
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Dat is toch juist de uitdaging? Met een m416 kan ik ook ownen. Met de m60 of PKP is dat écht zo makkelijk niet meer, want je kunt face to face gewoon niet winnen van ARs en op close range zelfs niet van Carbines. Je moet dus tactischer en slimmer spelen dan je tegenstander, niet gewoon voor hem gaan lopen en hem eerder dood hebben omdat je wapen beter is.evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:37:
[...]
Ik heb toch altijd gewoon het gevoel dat ik mezelf gimp met dat soort wapens.
Dat kloptd_star schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:51:
[...]
Niet om het een of ander hoor.. Maar was jij niet redelijk anti-premium in een recent verleden in dit topic?![]()
Wil je niet veroordelen trouwens: je kan premium nog steeds niks vinden maar alsnog alle add-ons kopen, imho zijn daar legitieme redenen voor (zoals EA niet alvast al je geld geven als je nog niet weet wat DICE ervoor gaat doen)!
Maar 't viel gewoon op
Wat ik haat van premium is dat je add-on pas weken erna kan spelen, double xp voor premium only. premium only servers. Als je dan iedereen lekker AK ziet spelen wordt je gewoon gedwongen tot het kopen ervan, ik vind dat gewoon niet netjes. Ook het feit dat de duurdere editie van bf3 b2k bevat en iedereen vervolgens gedwongen wordt tot het kopen van premium waar b2k inzit vind ik gewoon typisch EA geldklopperij. Maar ik ben er inmiddels overheen....
@knettergek
Dat vind ik ook, maar er is een verschil tussen een vuurgevecht nooit kunnen winnen omdat je gun gewoon een stuk slechter is, gemiddelde spelers haal je altijd wel neer voordat ze jouw hebben maar doodgaan door m16a3 helden omdat je een gimped gun frusteerd me gewoon. Bovendien raak ik nooit de allerbeste spullen aan in bf3; m16a3 en de jet.
En flanken om er vervolgens achter te komen en ze met een mindere gun neer te schieten is ook niet echt zon grote uitdaging
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 14-12-2012 10:17 ]
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 26-09 14:31
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Wij zagen het licht eerder hahaevilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:13:
[...]
Dat kloptMaar nu er meer "premium" content beschikbaar kom en het feit dat ik er 30 euro voor betaald moet ik eerlijk zeggen (met wat pijn in me hart) dat premium wel oke is.
Wat ik haat van premium is dat je add-on pas weken erna kan spelen, double xp voor premium only. premium only servers. Als je dan iedereen lekker AK ziet spelen wordt je gewoon gedwongen tot het kopen ervan, ik vind dat gewoon niet netjes. Ook het feit dat de duurdere editie van bf3 b2k bevat en iedereen vervolgens gedwongen wordt tot het kopen van premium waar b2k inzit vind ik gewoon typisch EA geldklopperij. Maar ik ben er inmiddels overheen....
@knettergek
Dat vind ik ook, maar er is een verschil tussen een vuurgevecht nooit kunnen winnen omdat je gun gewoon een stuk slechter is, gemiddelde spelers haal je altijd wel neer voordat ze jouw hebben maar doodgaan door m16a3 helden omdat je een gimped gun frusteerd me gewoon. Bovendien raak ik nooit de allerbeste spullen aan in bf3; m16a3 en de jet.
En flanken om er vervolgens achter te komen en ze met een mindere gun neer te schieten is ook niet echt zon grote uitdaging
ik heb al regelmatig meegemaakt als ik niet de M4A1,M16A3,M27 IAR gebruik maar een zwakkere variant.
bijvoorbeeld als engineer de QBZ-...(nog wat) dat ik vaak dood ga omdat me wapen te zwak is.ik speel alleen met die wapens om unlocks en dogtags te halen, maar anders blijf ik bij de beste wapens zodat ik veel kan killen en veel kan betekenen voor het team, zo nu en dan pak ik een andere wapen als de AUG A3, F2000, AK-74m.
ik zat gisteren op donya fortress te spelen met de Usas voor de unlocks, maar het ging niet zo lekker.
na een tijdje komt de admin online en die kicked mij handmatig met de reden, usas noob gtfo.
ik kom terug en pak de m16 en leg in paar seconde tijd 11 man neer, daarna ging ik 1x dood en 2x gespawned killed. Gelijk weer een melding in de chat, Oh first usas, now M16 noob. gelukkig was potje afgelopen, want anders had ik een ban gekregen
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 14-12-2012 10:36 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Ik wil geen zeikerd zijn, maar ik zeik toch effe lekker!
Ik heb onlangs BF3 opnieuw mogen aanschaffen omdat ik gebruik maakte de ''colour tweaker'', ik kreeg hierbij ook gamehack 70000 of iets in die richting, het was iig in de 70000.
Appeal gemaakt, denied, ok jammer. 5 december een nieuwe exemplaar gekocht.
Maar nu valt het me op dat als je met alles weer mag beginnen dat de drempel dan wel erg hoog ligt. Op mijn vorige account was mijn score niet mis.
Ook als je X server binnenkomt wordt je overspoelt door level 100 maniakken die al in-een-potje-poepend-en-bunnyhoppend hun m16a3 op je leegsproeien. Daarmee gezegd vind ik het jammer dat er geen ''strategische'' servers meer zijn. Zoals dat aanwezig was vlak bij de release.
Servers waarbij iedere speler een beetje een ARMA mentaliteit had zitten. Ik vraag mij echt af waar dat gebleven is, ik snap ook niet dat iemand zich vermaakt met de huidige manier waarop het spel gespeeld moet worden. In mijn ogen is deze reeks heel erg hard richting de speelwijze van COD aan gelopen.
Dus voor mij is het nog even aankijken of ik nog verder wil met battlefield 3, of weten jullie misschien af van een server met ARMA inrichting?
Ik heb onlangs BF3 opnieuw mogen aanschaffen omdat ik gebruik maakte de ''colour tweaker'', ik kreeg hierbij ook gamehack 70000 of iets in die richting, het was iig in de 70000.
Appeal gemaakt, denied, ok jammer. 5 december een nieuwe exemplaar gekocht.
Maar nu valt het me op dat als je met alles weer mag beginnen dat de drempel dan wel erg hoog ligt. Op mijn vorige account was mijn score niet mis.
Ook als je X server binnenkomt wordt je overspoelt door level 100 maniakken die al in-een-potje-poepend-en-bunnyhoppend hun m16a3 op je leegsproeien. Daarmee gezegd vind ik het jammer dat er geen ''strategische'' servers meer zijn. Zoals dat aanwezig was vlak bij de release.
Servers waarbij iedere speler een beetje een ARMA mentaliteit had zitten. Ik vraag mij echt af waar dat gebleven is, ik snap ook niet dat iemand zich vermaakt met de huidige manier waarop het spel gespeeld moet worden. In mijn ogen is deze reeks heel erg hard richting de speelwijze van COD aan gelopen.
Dus voor mij is het nog even aankijken of ik nog verder wil met battlefield 3, of weten jullie misschien af van een server met ARMA inrichting?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 10:59 . Reden: Extrainfo ]
Lol @gimped guns discussie.
Laten we nu aub niet gaan doen alsof c4 kills, bipod stellingen, snipen van grote afstand, flanken etc. etc. nou zo verschrikkelijk veel meer vereisen dan geduld, het 'skilled' noemen gaat echt te ver.
De enige 'skills' die je nodig hebt is je speelstijl aanpassen op je wapen en nog veel belangrijker; snel kunnen aanpassen aan de map/teams/situatie. Dan haal je dikke scores, ongeacht welk wapen, welke mode of welke gun je speelt.
Dat heerlijke 'ik ben te goed voor een m16(of whatever wapen)', of (wapen)noob etc. kan ik helemaal niets mee. Pas gewoon je speelstijl aan en pak die gast. Als je constant doodgaat door iemand met een m16 is dat heus niet puur door de gun. Dan maak je ofwel verkeerde beslissingen, afwegingen of die andere kerel juist hele goede of je aimt gewoon niet zo goed.
JA, de m16 is allround het meest effectieve wapen in het spel, maar overpowered of gimped is 'ie zeker niet meer.
Laten we nu aub niet gaan doen alsof c4 kills, bipod stellingen, snipen van grote afstand, flanken etc. etc. nou zo verschrikkelijk veel meer vereisen dan geduld, het 'skilled' noemen gaat echt te ver.
De enige 'skills' die je nodig hebt is je speelstijl aanpassen op je wapen en nog veel belangrijker; snel kunnen aanpassen aan de map/teams/situatie. Dan haal je dikke scores, ongeacht welk wapen, welke mode of welke gun je speelt.
Dat heerlijke 'ik ben te goed voor een m16(of whatever wapen)', of (wapen)noob etc. kan ik helemaal niets mee. Pas gewoon je speelstijl aan en pak die gast. Als je constant doodgaat door iemand met een m16 is dat heus niet puur door de gun. Dan maak je ofwel verkeerde beslissingen, afwegingen of die andere kerel juist hele goede of je aimt gewoon niet zo goed.
JA, de m16 is allround het meest effectieve wapen in het spel, maar overpowered of gimped is 'ie zeker niet meer.
Je kan beter maps spelen als: Golf of Oman, firestorm, Caspian border en alle AK maps.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:50:
Op dit soort maps zijn de voertuigen veel belangrijker en zal je minder assault spelers tegen komen omdat je op deze maps vaak beter af bent met een RPG en een repair torch. Ook heb je in deze maps veel meer keuze wat je gaat doen en heb je niet keer op keer dat je een poortje in rent om vervolgens door een camper dood geschoten te worden. Op de maps die ik noemde wordt amper gecampt. De tempo ligt ook lager doordat je gewoon minder tegenstanders tegenkomt.
Je kan het beste op zoek naar een goede AK server, hier vind je de meeste spelers met een Arma "instelling"
Klopt, daar heb je jet's die non-stop loopings maken en met een 104-2 scores een map domineren.evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:06:
[...]
Je kan beter maps spelen als: Golf of Oman, firestorm, Caspian border en alle AK maps.
Op dit soort maps zijn de voertuigen veel belangrijker en zal je minder assault spelers met de m16 tegen komen omdat je op deze maps vaak beter af bent met een RPG en een repair torch. Ook heb je in deze maps veel meer keuze wat je gaat doen en heb je niet keer op keer dat je een poortje in rent om vervolgens door een camper dood geschoten te worden. Op de maps die ik noemde wordt amper gecampt. De tempo ligt ook lager doordat je gewoon minder tegenstanders tegenkomt.
Je kan het beste op zoek naar een goede AK server, hier vind je de meeste spelers met een Arma "instelling"
/me Agreed . A.W.E.S.O.M.-0 for president!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:58:
Lol @gimped guns discussie.
Android developer & dürüm-liefhebber
Een opmerking die ik vaak voorbij zie komen, maar gebaseerd op is pure ontwetenheid hoe je voertuig maps speeltA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:09:
[...]
Klopt, daar heb je jet's die non-stop loopings maken en met een 104-2 scores een map domineren.
Waarom blijven mensen dit nou roepen? Ik kom eens in de vijftig potjes een überpiloot tegen, de rest van de tijd is er met wat SOFLAM's, Javelins en stingers prima wat aan te doen. Ik geniet echt van Oman / Alborz / Bandaar en heb echt zelden last van air-rape. Zelfs, of misschien zelfs zeker Wake is af en toe ook heerlijk genieten, door het open karakter van de map (en als 'ie dat niet is, dan schieten we 'm wel open). SOFLAM op A, C of E en de AA bij D helpen écht wel.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:09:
[...]
Klopt, daar heb je jet's die non-stop loopings maken en met een 104-2 scores een map domineren.
Heb je misschien eens een linkje naar een user of een battlereport?
Ik moet zelf wel nog steeds eens een joystick aanschaffen, m'n vingers raken steeds in de knoop als ik in een jet ander luchttuig aan het opjagen ben.
[ Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 14-12-2012 11:17 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Vroegäh, was ik niet te stoppen in een jet. Dat was de periode van release t/m april 2012. De jets waren toen alleen goed tegen jets, ik vond het destijds ook heerlijk om met een jet te spelen, hij was gebalanceerd.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:09:
[...]
Als ik dat met nu vergelijk is het helemaal ernstig, naar verhouding hebben de jets volgens mij een health boost gekregen van 70% sinds release. Zijn de rockets raining fire of hell aangezien die geen drop hebben, en kan je flares spammen tot je een ons weegt.
Naar mijn mening zou het hartstikke tof zijn om een dayz/arma systeem te hanteren bij bf3, dus het feit dat je verschillende versies van het spel hebt lopen. Jammer genoeg werkt dat niet met een systeem dat leaderboards hanteert.
Maar ik ga iig de b2k maps nog even een kans gunnen!
Dan heb je een team om je heen dat niet fatsoenlijk omgaat met de stationary AA, mobile AA, geen soflams en javelins en stingers gebruikt en ook geen piloten die ook maar een beetje kunnen vliegen om de jet whores een beetje bezig te houden. Tenslotte is er nog de chopper met heat seekers. Vooral slimme spelers in een mobile AA met thermal camo en die blijven rijden bij het vuren, maken me het vaak extreem lastig. Tel daarbij op dat die dingen de halve AK maps al bestrijken, dus de vanilla maps voor drie kwart en je bent als jet pilot meer bezig met die MAA dan met wat dan ook.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:09:
[...]
104-2... Dan heb je echt een klote team om je heen gehad
Knap:) onder 150m gebruik ik 3.4x, dan tot 300m 4x, en 500+ 12x. De 8x gebruik ik te weinig om op het moment van mikken de bulletdrop in te schatten.Thamell schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:29:
Jawel! gewoon kwestie van goed mikken, nu doe ik dit zelf op Canals TDM dus kom je inderdaad niet verder. Wel een leuke uitdaging en veel gescheld over de chat!
[...]
evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:12:
[...]
Een opmerking die ik vaak voorbij zie komen, maar gebaseerd op is pure ontwetenheid hoe je voertuig maps speelt
Dat was ook het hele punt van mijn opmerking, er wordt ook non-stop geroepen dat de m16/whatever overpowered zou zijn, maar dat is net zo goed meestal door mensen die infantry niet zo beheersen. Idem dat er 30% hackers zouden zijn etc. etc.CodeCaster schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:13:
[...]
Waarom blijven mensen dit nou roepen? Ik kom eens in de vijftig potjes een überpiloot tegen, de rest van de tijd is er met wat SOFLAM's, Javelins en stingers prima wat aan te doen. Ik geniet echt van Oman / Albaroz / Bandaar en heb echt zelden last van air-rape.
Heb je misschien eens een linkje naar een user of een battlereport?
Maar een battlereport, tsja ik weet zeker dat als je even graaft tientallen battlereports kan opduikelen die dan wel je punt ondersteunen danwel ontkrachten, dat is totaal niet representatief.
Puntje is wel, dat je een tank/heli/infantry prima in je eentje kan killen, als je dat lukt tegen een jet dan is de piloot echt aan het slapen. Je bent op airmaps meer van goed teamwork afhankelijk dan in infantry/tank maps. Zodra je dan in een slecht team zit, versterkt dat elkaar.
Ook vind ik Jets het minst actief betrokken bij het slagveld/potje. Ik heb nog niet vaak meegemaakt dat ze actief grondtroepen ondersteunden bij het innemen van een vlag. Meestal vechten ze bovenin een potje uit en wordt er af en toe een salvo richting een dorito geslingerd.
Van alle voertuigen vind ik ze wel het minste toevoegen aan mijn BF beleving, maar goed, ieder zijn ding.
Haha, 104-2 was maar een willekeurig getal, maar op wake island nog best vaak vergelijkbare scores voorbij zien komen bij erg ongelijke teams. (Dat zo'n soflam op een of andere manier liever een andere soflam of jeep tagt ipv een tank/heli/jet die dichterbij is, blijft ook wonderlijke BF3 magic.)l0n3w012ph schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:25:
[...]
Dan heb je een team om je heen dat niet fatsoenlijk omgaat met de stationary AA, mobile AA, geen soflams en javelins en stingers gebruikt en ook geen piloten die ook maar een beetje kunnen vliegen om de jet whores een beetje bezig te houden. Tenslotte is er nog de chopper met heat seekers. Vooral slimme spelers in een mobile AA met thermal camo en die blijven rijden bij het vuren, maken me het vaak extreem lastig. Tel daarbij op dat die dingen de halve AK maps al bestrijken, dus de vanilla maps voor drie kwart en je bent als jet pilot meer bezig met die MAA dan met wat dan ook.
104-2... Dan heb je echt een klote team om je heen gehad
Laat ik het er maar op houden dat wanneer alles in BF3 optimaal inzet wordt tegen een (behoorlijk) minder goed team, elk wapen/voertuig/gadget snel overpowered kan lijken zonder dat op zichzelf staand te zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-12-2012 11:43 ]
Ligt aan de jet pilots. Als ik in een jet zit richt ik me primair op gespotte vehicles en heli's. Als je die uitschakelt help je de grondtroepen al een heel eind. Helaas komen er af en toe vijandelijke jets roet in het eten gooien en het enige wat je dan kunt doen is dogfighten, anders ga je er zelf aan.
Ik probeer vijandelijke jets wel altijd naar friendly AA te lokken zodat die kan helpen.
Ik probeer vijandelijke jets wel altijd naar friendly AA te lokken zodat die kan helpen.
point taken, maar proberen in leven te blijven in een tank destroyer terwijl je luttele seconden hebt voor de jet of chopper een return on target doet is vereist gewoon wat ander denk werk dan flanken en sneaky spelen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:31:
[...]
[...]
Dat was ook het hele punt van mijn opmerking, er wordt ook non-stop geroepen dat de m16/whatever overpowered zou zijn, maar dat is net zo goed meestal door mensen die infantry niet zo beheersen. Idem dat er 30% hackers zouden zijn etc. etc.
Mwha mischien valt dat eigenlijk wel mee, als je als infanterie de juiste combinatie en feel hebt gevonden tussen weten wanneer je moet aanvallen, verdedigen, flanken en afwachten zal je eigenlijk ook gewoon succesvol moeten zijn in de voertuigen.
Het verschil is voornamelijk dat je in een voertuig gevecht constant je tactiek moet bijstellen, want zon gevecht duurt meestal een stuk langer.
Dat heb ik meestal wel snel door als er iemand in zon ding zit te campen de hele tijd... En dan vlieg ik er juist niet heen natuurlijkMurphy schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:37:
Ligt aan de jet pilots. Als ik in een jet zit richt ik me primair op gespotte vehicles en heli's. Als je die uitschakelt help je de grondtroepen al een heel eind. Helaas komen er af en toe vijandelijke jets roet in het eten gooien en het enige wat je dan kunt doen is dogfighten, anders ga je er zelf aan.
@AWSME0: "slingert een salvo richting een dorito"

Dat klopt dan weer wel, maar ik heb daar dus geen problemen mee. Zoals ik al zei is échte rape in mijn ervaring zeldzaam, en wordt er op servers waar ik speel wel aardig samengewerkt. Zo niet, dan ben ik er ook weer snel weg.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:31:
Puntje is wel, dat je een tank/heli/infantry prima in je eentje kan killen, als je dat lukt tegen een jet dan is de piloot echt aan het slapen. Je bent op airmaps meer van goed teamwork afhankelijk dan in infantry/tank maps. Zodra je dan in een slecht team zit, versterkt dat elkaar.
Maar hoe haal jij in je eentje een heli neer?
Klopt, maar de dynamiek is wel heel anders in een voertuig dan te voet. Vijanden benaderen je heel anders (qua timing, looproute en agressie) als je in een voertuig ergens zit, of als je te voet bent.evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:46:
[...]
point taken, maar proberen in leven te blijven in een tank destroyer terwijl je luttele seconden hebt voor de jet of chopper een return on target doet is vereist gewoon wat ander denk werk dan flanken en sneaky spelen.
Mwha mischien valt dat eigenlijk wel mee, als je als infanterie de juiste combinatie en feel hebt gevonden tussen weten wanneer je moet aanvallen, verdedigen, flanken en afwachten zal je eigenlijk ook gewoon succesvol moeten zijn in de voertuigen.
Het verschil is voornamelijk dat je in een voertuig gevecht constant je tactiek moet bijstellen, want zon gevecht duurt meestal een stuk langer.
Qua movement ben je veel minder flexibel dan wanneer je te voet bent en je maakt nogal wat herrie. Plus er zijn zoveel counters voor een tank/bmr: rpg's, javelins, c4, at mines, jets, heli's en andere voertuigen.
Als ik voor mezelf spreek vind ik het in een voertuig lastiger dan te voet, niet omdat het killen moeilijker is, maar puur omdat ik minder goed kan voorspellen hoe mensen me zullen benaderen en dus minder goed dat optimaal kan counteren en je vluchtroute is meestal overduidelijk voor iedereen en dus makkelijk op te anticiperen.
Rpg, stinger .50's kunnen het allemaal doen. Zeker als je in de vluchtroute van de heli gaat zitten met je stinger.CodeCaster schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:57:
Maar hoe haal jij in je eentje een heli neer?
Zonder gekheid, het is zeker niet makkelijk tegen mensen die weten wat ze doen. Maar een heli vliegt tenminste niet sneller dan een raket (nooit begrepen dit), of binnen 2 seconden buiten het bereik van een soflam (qua afstand) of té hoog om uberhaubt te kunnen locken. Nog los van de flares/ecm.
[ Voor 16% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-12-2012 12:03 ]
Kwestie van veel erin zitten en vaak gekilt wordenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:58:
[...]
Klopt, maar de dynamiek is wel heel anders in een voertuig dan te voet. Vijanden benaderen je heel anders (qua timing, looproute en agressie) als je in een voertuig ergens zit, of als je te voet bent.
Qua movement ben je veel minder flexibel dan wanneer je te voet bent en je maakt nogal wat herrie. Plus er zijn zoveel counters voor een tank/bmr: rpg's, javelins, c4, at mines, jets, heli's en andere voertuigen.
Als ik voor mezelf spreek vind ik het in een voertuig lastiger dan te voet, niet omdat het killen moeilijker is, maar puur omdat ik minder goed kan voorspellen hoe mensen me zullen benaderen en dus minder goed dat optimaal kan counteren en je vluchtroute is meestal overduidelijk voor iedereen en dus makkelijk op te anticiperen.
Maar het mooie van als je je zelf ook de voertuigen aanleert is dat als je tegenover een voertuig staat je het omgedraaid een beter kan voorspelen, je raakt bekend met de reload time, deadzone en kan vaak wel goed voorspellen waar die naartoe gaat of waar niet om zelf dekking te zoeken.
Klopt! Ik was helemaal klaar met infanterie en normale guns na alle CODs te hebben gespeeld en zocht nieuwe uitdaging. Kostte me wel drie maanden om weer een positieve KD ratio te krijgen maar daarna ga je idd net als pino zegt anticiperen op andere jets, kijken hoe hij komt aanvliegen om erachter te komen, wanneer moet je ECM gebruiken, hoe snel moet je vliegen bij loopings, hoe ver moet je voor een rijdende tank mikken met je pods, kijken waar de MAAs altijd staan, vlaggen defenden waar vaak met voertuigen wordt geknokt etc etc etc. Ook in jets zit best heel veel hoorevilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:09:
[...]
Kwestie van veel erin zitten en vaak gekilt wordenEigenlijk net als bij infanterie elke keer dat je dood gaat je zelf afvragen waarom? Je kan pas goed voorspellen wat ze gaan doen met ervaring en de meeste ervaring krijg je door te falen. Ik betrap mezelf ook nog wel eens dat ik flink zit te ragen als ik dood ga ipv even rustig nadenk waarom
Maar het mooie van als je je zelf ook de voertuigen aanleert is dat als je tegenover een voertuig staat je het omgedraaid een beter kan voorspelen, je raakt bekend met de reload time, deadzone en kan vaak wel goed voorspellen waar die naartoe gaat of waar niet om zelf dekking te zoeken.
Weet niet waarom ik weer de 'regions' moest instellen... kom ik dit tegen... Ik weet dat ze graag bij ons willen horen, maar wist niet dat de Europese Commissie dit al had goedgekeurd?!?!?!?

Dat vind ik dus het mooiste.evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:09:
[...]
Kwestie van veel erin zitten en vaak gekilt wordenEigenlijk net als bij infanterie elke keer dat je dood gaat je zelf afvragen waarom? Je kan pas goed voorspellen wat ze gaan doen met ervaring en de meeste ervaring krijg je door te falen. Ik betrap mezelf ook nog wel eens dat ik flink zit te ragen als ik dood ga ipv even rustig nadenk waarom
Natuurlijk biedt infanterie de nodige variatie, maar voertuigen bieden door hun controls nèt even wat meer uitdaging. Wanneer ram je Shift in (niet halverwege een heuvel, want dan slip je en sta je achterstevoren), hoe richt je je loop (die shells zijn lángzaam en droppen hard, dus hoe ver moet je leaden en ga je bij ATV's voor de cockpit-kill of wil je op de grond schieten), routes zijn beperkter dan te voet dus die moet je beter leren kennen (je wil niet vast komen te staan op zand of tegen van die antitankkruizen, hoe heet dat), en zorg dat je geen imbeciele gunner in je voertuig krijgt die constant blijft schieten waardoor je op de map oplicht.
Vanavond maar weer wat Armored Kill spelen.
Een jeep vanaf 500 meter vol raken met een HE en een triple kill krijgen vind ik persoonlijk nog het lekkerste gevoel wat bf3 je kan geven.CodeCaster schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:42:
[...]
Dat vind ik dus het mooiste.
Natuurlijk biedt infanterie de nodige variatie, maar voertuigen bieden door hun controls nèt even wat meer uitdaging. Wanneer ram je Shift in (niet halverwege een heuvel, want dan slip je en sta je achterstevoren), hoe richt je je loop (die shells zijn lángzaam en droppen hard, dus hoe ver moet je leaden en ga je bij ATV's voor de cockpit-kill of wil je op de grond schieten), routes zijn beperkter dan te voet dus die moet je beter leren kennen (je wil niet vast komen te staan op zand of tegen van die antitankkruizen, hoe heet dat), en zorg dat je geen imbeciele gunner in je voertuig krijgt die constant blijft schieten waardoor je op de map oplicht.
Vanavond maar weer wat Armored Kill spelen.
Gaat ook om het continent Europa en niet de EU. De Europese Commissie kan hier buiten gelaten worden. Maar dat DICE, Saudi Arabia en Israel tot Europa rekend is wel apart.DirtySanchez schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:15:
Weet niet waarom ik weer de 'regions' moest instellen... kom ik dit tegen... Ik weet dat ze graag bij ons willen horen, maar wist niet dat de Europese Commissie dit al had goedgekeurd?!?!?!?
[afbeelding]
AULXJMHR
Ha, ha,.. dat je hier serieus op ingaat maakt mijn dag weer goed...DPhoenix schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:24:
[...]
Gaat ook om het continent Europa en niet de EU. De Europese Commissie kan hier buiten gelaten worden. Maar dat DICE, Saudi Arabia en Israel tot Europa rekend is wel apart.
Graag gedaanDirtySanchez schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:33:
[...]
Ha, ha,.. dat je hier serieus op ingaat maakt mijn dag weer goed...
AULXJMHR
100% mee eens! Bij is overigens de waarom vraag meestal: a) te hebberig, b) te optimistisch, c) te ongeduldig..evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:09:
[...]
Stukje toewijding, heerlijk!l0n3w012ph schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:13:
[...]
Klopt! Ik was helemaal klaar met infanterie en normale guns na alle CODs te hebben gespeeld en zocht nieuwe uitdaging. Kostte me wel drie maanden om weer een positieve KD ratio te krijgen maar daarna ga je idd net als pino zegt anticiperen op andere jets, kijken hoe hij komt aanvliegen om erachter te komen, wanneer moet je ECM gebruiken, hoe snel moet je vliegen bij loopings, hoe ver moet je voor een rijdende tank mikken met je pods, kijken waar de MAAs altijd staan, vlaggen defenden waar vaak met voertuigen wordt geknokt etc etc etc. Ook in jets zit best heel veel hoor
Het continent Europa bestaat overigens ook niet, het is Eurasia, en dat is vrij groot, daar hoort Indonesïe zelfs nog bij geloof ik.DPhoenix schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:24:
[...]
Gaat ook om het continent Europa en niet de EU. De Europese Commissie kan hier buiten gelaten worden. Maar dat DICE, Saudi Arabia en Israel tot Europa rekend is wel apart.
Eurasia? Goed verzonnenA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:00:
Het continent Europa bestaat overigens ook niet, het is Eurasia, en dat is vrij groot, daar hoort Indonesïe zelfs nog bij geloof ik.
De juiste afkorting hiervoor is EMEA, oftewel EuropeMiddleEastAsia.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Hmmm, mijn aardrijgskunde is wat roestig, maar volgens mij bestaat het continent Eurasia (of Eurazië in 't nl) uit een handjevol tectonische platen wat samen nu 1 continent vormt, te weten Eurasia.Winst schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:09:
[...]
Eurasia? Goed verzonnen
De juiste afkorting hiervoor is EMEA, oftewel EuropeMiddleEastAsia.
Wiki zegt iets soortgelijks:
Eurasia is a single continental landmass.[1] The division between Europe and Asia as different continents is cultural, and physically Europe and Asia are the same landmass.[2] Covering about 52,990,000 km2 (20,846,000 mi2), Eurasia is located primarily in the eastern and northern hemispheres, with the Arctic Ocean to the north; the Atlantic Ocean to the west; the Mediterranean Sea, the Suez Canal (and Africa), and the Indian Ocean to the south; and the Pacific Ocean to the east.
Enfin, redelijk off topic, sorry
Verwijderd
Je Nederlands zuigt ook redelijk, lees ik netA.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:22:
[...]
Hmmm, mijn aardrijgskunde is wat roestig,
Maar we praten niet over landmassa's maar over continenten, en Europa houdt op zo rond het punt waar vrouwenrechten ophouden. Azië is dan "de rest" tot zo ongeveer Californië.maar volgens mij bestaat het continent Eurasia (of Eurazië in 't nl) uit een handjevol tectonische platen wat samen nu 1 continent vormt, te weten Eurasia.
Wiki zegt iets soortgelijks:
Eurasia is a single continental landmass.\[1] The division between Europe and Asia as different continents is cultural, and physically Europe and Asia are the same landmass.\[2] Covering about 52,990,000 km2 (20,846,000 mi2), Eurasia is located primarily in the eastern and northern hemispheres, with the Arctic Ocean to the north; the Atlantic Ocean to the west; the Mediterranean Sea, the Suez Canal (and Africa), and the Indian Ocean to the south; and the Pacific Ocean to the east.
Enfin, redelijk off topic, sorry
EMEA is gewoon een aanduiding die Europa, het Midden-Oosten, en AFRIKA, niet Azië, bij elkaar pakt zodat je je business duidelijk in corridors kunt onderverdelen (Americas, EMEA, Asia - eventueel met een uitzonderingetje voor de Ozzies) Dus Winst, voor je tof komt doen, effe je feiten checken.
DICE heeft de Saudis alsmede de Isrealis bij Europe gegooid omdat er vermoedelijk niet zoveel datacentra, en betrouwbare verbindingen, tussen zeg Israel en ongeveer Thailand lopen. Als er geen moslimfundamentalisten aan het roer zitten zijn de Yanks er net overheen gewalst met hun tanks, dus het is voor de mensen uit Isreal of Saudi Arabie fijner als ze bij Europa mee mogen doen, dan houden ze de ping laag en blijft het geweld virtueel.
Nu we toch offtopic zijn, is er wel eens clanwars gespeeld in bf3 van een Isrealish team tegen een Palastijns team?Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:45:
[...]
Je Nederlands zuigt ook redelijk, lees ik net
DICE heeft de Saudis alsmede de Isrealis bij Europe gegooid omdat er vermoedelijk niet zoveel datacentra, en betrouwbare verbindingen, tussen zeg Israel en ongeveer Thailand lopen. Als er geen moslimfundamentalisten aan het roer zitten zijn de Yanks er net overheen gewalst met hun tanks, dus het is voor de mensen uit Isreal of Saudi Arabie fijner als ze bij Europa mee mogen doen, dan houden ze de ping laag en blijft het geweld virtueel.
Ik ga je niet quoten, maar je hebt natuurlijk gelijk.
Om even tof te doen? Blijkbaar ben je letterlijk 'KnetterGek'.
Om even tof te doen? Blijkbaar ben je letterlijk 'KnetterGek'.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Verwijderd
Ik heb een Israëlier in m'n vriendenlijst, ik zal 'm eens de vraag stellen...evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:48:
[...]
Nu we toch offtopic zijn, is er wel eens clanwars gespeeld in bf3 van een Isrealish team tegen een Palastijns team?
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
De Israëlisch spelen vals. Hun hebben tanks, jets, heli's, artillerie etc de Palestijnen hebben stenen en inaccurate raketten.evilpin0 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:48:
[...]
Nu we toch offtopic zijn, is er wel eens clanwars gespeeld in bf3 van een Isrealish team tegen een Palastijns team?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
net 1 potje 64man canals, wat een jankers zeg. dat mensen zulke servers serieus nemen pfoee.
was weer zo lvl 100 noob, rank 145 are the biggest campers etc
maar wel lekker de rambo dogtag gehaald
ik had even 2200 punten na me C4 bombardement 
iets van 12 kills en de rest waren stopped killing spree enzo
was weer zo lvl 100 noob, rank 145 are the biggest campers etc
maar wel lekker de rambo dogtag gehaald
iets van 12 kills en de rest waren stopped killing spree enzo
Ik snap nu in ieder geval waarom ik op de GoTBF3 servers zoveel Israeli's zie spelen. Ik begreep nooit waar al die gasten vandaan kwamen, vergeleken met andere spelers buiten Europa opvallend veel...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ja ik draai vanaf de release al Windows 8 en het draait als een zonnetje.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:10:
Weet iemand of EA games gesupport worden op Windows8? Zo niet, dan heb ik een probleem.
BF3 draait het zelfde als onder Windows 7, maar je pc zelf voelt een stuk sneller aan (tenminste met SSD en USB 3.0 aansluiitingen)
Verwijderd
Ik heb problemen met die Battlelog Web Plugin, 20 keer gedownload + geïnstalleerd alleen dan nog zegt hij dat ik hem niet heb...Pykow schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:27:
[...]
Ja ik draai vanaf de release al Windows 8 en het draait als een zonnetje.
BF3 draait het zelfde als onder Windows 7, maar je pc zelf voelt een stuk sneller aan (tenminste met SSD en USB 3.0 aansluiitingen)
Verwijderd
Neem een andere browser. De Web plugin is van je browser, niet je OS, afhankelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:56:
[...]
Ik heb problemen met die Battlelog Web Plugin, 20 keer gedownload + geïnstalleerd alleen dan nog zegt hij dat ik hem niet heb...
Het kan goed zijn dat die nit werkt onder IE10 bijvoorbeeld, maar wel in Firefox of Chrome.
Ook opletten dat ie niet werkt in 64bit versies van je browsers.
Verwijderd
Ik gebruik chrome, maar zal firefox even proberenVerwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:07:
[...]
Neem een andere browser. De Web plugin is van je browser, niet je OS, afhankelijk.
Het kan goed zijn dat die nit werkt onder IE10 bijvoorbeeld, maar wel in Firefox of Chrome.
Ook opletten dat ie niet werkt in 64bit versies van je browsers.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik draai gewoon chrome, maar zet hem niet op Windows 8 modus want dan doet geen enkele plug in.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:56:
[...]
Ik heb problemen met die Battlelog Web Plugin, 20 keer gedownload + geïnstalleerd alleen dan nog zegt hij dat ik hem niet heb...
Rechtsboven in chrome heb je de vijfde optie die je moet bekijken (onder bladwijzers zeg maar)
daarstaat Openen in windows 8 modus of en dan start hij hem op via Metro en dat werkt voor geen meter.
Ik heb BF3 op compaitibility mode met windows 7 moeten zetten voordat ik fatsoenlijk kon spelen.
Wanneer ik dit niet doe krijg ik na een tijdje last van haperende beelden omdat m'n RAM geheugen steeds rond de 96% hangt.
Als ik BF3 afsluit daalt het geheugengebruik niet maar met compatibility mode heb ik hier geen last van.
Het irritante is wel dat sinds ik BF3 op compatibility mode heb draaien, Battlelog steeds aangeeft dat m'n flash plugin gecrasht is en dat ik geen filmpjes in een ander tabblad kan kijken wanneer Battlelog geopend is (gaat heel schokkerig).
Wanneer ik dit niet doe krijg ik na een tijdje last van haperende beelden omdat m'n RAM geheugen steeds rond de 96% hangt.
Als ik BF3 afsluit daalt het geheugengebruik niet maar met compatibility mode heb ik hier geen last van.
Het irritante is wel dat sinds ik BF3 op compatibility mode heb draaien, Battlelog steeds aangeeft dat m'n flash plugin gecrasht is en dat ik geen filmpjes in een ander tabblad kan kijken wanneer Battlelog geopend is (gaat heel schokkerig).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Speelde de spiegel mee?Pykow schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:05:
net 1 potje 64man canals, wat een jankers zeg.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Het lijkt alsof ik van het ene probleem moeiteloos in het volgende rol..Pykow schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:34:
[...]
Ik draai gewoon chrome, maar zet hem niet op Windows 8 modus want dan doet geen enkele plug in.
Rechtsboven in chrome heb je de vijfde optie die je moet bekijken (onder bladwijzers zeg maar)
daarstaat Openen in windows 8 modus of en dan start hij hem op via Metro en dat werkt voor geen meter.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Installeer Windows 7 dan gewoon weerVerwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:48:
[...]
Het lijkt alsof ik van het ene probleem moeiteloos in het volgende rol..nu weer soort framedrops, niet alleen in BF3 maar ook in webbrowser en metro
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ik niet, misschien iemand anders, die wel problemen hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:20:
[...]
Je hebt geen oplossing? Ik vind windows 8 verder wel vet
ik heb maar 1x probleem gehad met BF3 en dat was de security system van EA die mijn wachtwoord gereset had ofzo iets, moest ik contact opnemen met EA om 2 dagen later weer te kunnen spelen, Maar dat heeft verder niets met windows 8 te maken.
Bij mij draait alles als een zonnetje. alleen planetside 2 kan ik niet spelen omdat Sony het verekt om een fix te maken voor spelers met logitech spullen in combinatie met windwos 8.
Heb je al geprobeerd om BF3.exe op compatibility mode met windows 7 te zetten?Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:48:
[...]
Het lijkt alsof ik van het ene probleem moeiteloos in het volgende rol..nu weer soort framedrops, niet alleen in BF3 maar ook in webbrowser en metro
Kijk anders eens in je taakbeheer wanneer je last van die framedrops krijgt, mijn 6GB RAM zat na een tijdje tegen de 100% aan waardoor alles ging haperen.
Door BF3.exe in win 7 compatibility mode te zetten werd dit opgelost.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je weet dat Origin gehacked is omdat de beveiliging ronduit waardeloos is en dat een stelletje "russen" iedereens profiel verkopen...Pykow schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:33:
[...]
ik niet, misschien iemand anders, die wel problemen hebben.
ik heb maar 1x probleem gehad met BF3 en dat was de security system van EA die mijn wachtwoord gereset had ofzo iets, moest ik contact opnemen met EA om 2 dagen later weer te kunnen spelen, Maar dat heeft verder niets met windows 8 te maken.
Ik had hetzelfde probleem. Inderdaad even compatibility mode aanzetten en geen problemen meerAdmiralSnipe schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:41:
[...]
Heb je al geprobeerd om BF3.exe op compatibility mode met windows 7 te zetten?
Kijk anders eens in je taakbeheer wanneer je last van die framedrops krijgt, mijn 6GB RAM zat na een tijdje tegen de 100% aan waardoor alles ging haperen.
Door BF3.exe in win 7 compatibility mode te zetten werd dit opgelost.
Ik heb helemaal niet de problemen die jij zojuist hebt opgenoemd. Heb je toevallig geupgrade? En wat zijn voorderest je specs? En hoe recent zijn je drivers?Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:48:
[...]
Ik join Oman bij de US. Uiteraard hebben we alleen E nog, en nog voor ik spawn is ook die vlag weg. Dan maar als gunner in de transport-heli. Eén keer vergeet ik te kijken naar het level van de piloot omdat ik te druk bezig was de baserapende jets van ons af te houden, en ja hoor: een level 5 sniper die de heli recht de twee torens bij E invliegt, om mij al schietend te laten crashen. Ik had bíjna de Havoc disabled.
Spawn twee. Ik stap toevallig in bij mijn adelaar 26 Viper-piloot. Wie weet. Maar nee hoor, hij hang met z'n neus naar beneden, waarbij ik twee keer op tien meter afstand in de loop van een tank keek (die zat echt te slapen, hij schoot nergens op), en vliegt vervolgens al fluitend voor de Russische AA langs. Rokend en piepend komen we scheefhangend aan bij G, alwaar ik ter hoogte van de top van de flat uit de heli spring. Ik kan nog nèt een scope-glare zien op het dak, waarna ik een headshot krijg. Toeval.
Hierna spawnde ik in de transport-heli net niet ter hoogte van het strand, en binnen twee seconden vliegt een (niet zo) vriendelijke jet tegen ons aan. Boem.
Mijn vierde spawn was als transport-piloot, en nog voor ik twee meter de lucht in was, kreeg ik vanaf de kraan bij E een M98-kogel door m'n kop.
Ik denk dat ik maar stop voor vanavond.
Spawn twee. Ik stap toevallig in bij mijn adelaar 26 Viper-piloot. Wie weet. Maar nee hoor, hij hang met z'n neus naar beneden, waarbij ik twee keer op tien meter afstand in de loop van een tank keek (die zat echt te slapen, hij schoot nergens op), en vliegt vervolgens al fluitend voor de Russische AA langs. Rokend en piepend komen we scheefhangend aan bij G, alwaar ik ter hoogte van de top van de flat uit de heli spring. Ik kan nog nèt een scope-glare zien op het dak, waarna ik een headshot krijg. Toeval.
Hierna spawnde ik in de transport-heli net niet ter hoogte van het strand, en binnen twee seconden vliegt een (niet zo) vriendelijke jet tegen ons aan. Boem.
Mijn vierde spawn was als transport-piloot, en nog voor ik twee meter de lucht in was, kreeg ik vanaf de kraan bij E een M98-kogel door m'n kop.
Ik denk dat ik maar stop voor vanavond.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
En dat is waarom ik niet op Oman speel.
Sinds de Aftermath patch zo'n laggy spel dat ik het voor gezien houd tot er iets verandert.
Hoog FPS, lage ping, toch stoterig als wat.
This space was intentionally left blank.
Verwijderd
Voor mijn specs kan je terecht bij 'inventaris' bij mijn profiel. Heb hem sinds gister..fynrd1 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:12:
[...]
Ik heb helemaal niet de problemen die jij zojuist hebt opgenoemd. Heb je toevallig geupgrade? En wat zijn voorderest je specs? En hoe recent zijn je drivers?
Heb je de laatste beta drivers van amd geprobeerd?Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:21:
[...]
Voor mijn specs kan je terecht bij 'inventaris' bij mijn profiel. Heb hem sinds gister..
Vooral als de ronden wat langer duren en er veel meer destructie is, het lijkt er op dat de servers dit allemaal niet meer kunnen verwerken.Bwlian schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:15:
Sinds de Aftermath patch zo'n laggy spel dat ik het voor gezien houd tot er iets verandert.
Verwijderd
Ik speelde met de microsoft wireless mouse 6000 en plugde er net de meest simpele (bedraad) muis in en de problemen zijn foetsiefynrd1 schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:50:
[...]
Heb je de laatste beta drivers van amd geprobeerd?
Verwijderd
Wellicht een domme vraag maar ben zelf niet zon expert. Heb al een tijd geen Battlefield gespeeld, maar daarvoor was het mogelijk om op allerlei servers te spelen, dus met veel tickets, bepaalde regels etc. Als ik nu naar de server browser ga zie ik alleen maar EA servers met 24 man. Weet iemand wat dit is? Kan zo snel niks vinden op internet. Ik speel overigen op XBOX 360.
Moet je in het xbox/ps3 topic wezenVerwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:46:
Wellicht een domme vraag maar ben zelf niet zon expert. Heb al een tijd geen Battlefield gespeeld, maar daarvoor was het mogelijk om op allerlei servers te spelen, dus met veel tickets, bepaalde regels etc. Als ik nu naar de server browser ga zie ik alleen maar EA servers met 24 man. Weet iemand wat dit is? Kan zo snel niks vinden op internet. Ik speel overigen op XBOX 360.
Maar volgens mij ondersteunen de consoles max. 24 players
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
[zingen]Zo domme vraag hebben wij nog niet gehad .. zo domme vraag hebben wij nog niet gehad lalala[/zingen]Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:46:
Ik vraag mij af hoe actief de bf3 gebruikers zijn. Ik heb regelmatig veel bijna lege europa servers in beeld. Bij bfbc2-servers is het altijd een stuk drukker!
Er zijn rond 6000+ servers wereldwijd voor bf3 en er zijn hooguit tussen 2000 en 3000 servers nodig voor het aantal pc spelers op piek tijden.BUR schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:04:
Ik vraag mij af hoe actief de bf3 gebruikers zijn. Ik heb regelmatig veel bijna lege europa servers in beeld. Bij bfbc2-servers is het altijd een stuk drukker!
Dat is de reden dat je zoveel lege servers ziet.
Rond 20:00 vanavond wordt de piek bereikt en dan zijn er zo'n 60000 pc spelers online in bf3.
edit oeps, ze zitten nu al over 61000 pc spelers, ps3 heeft er ook zoveel alleen xbox blijft achter maar dat begint later, de VS is nog niet online.
[ Voor 11% gewijzigd door NLsandman op 16-12-2012 16:52 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Hey allemaal,
Ben pas begonnen:P(ja ik weet het erg laatxD) maare ik zag laatst een paar filmpjes waar de tekst van players een andere kleur hadden, leek mij wel grappig maar ik vraag me dus af hoe dit kan? gewoon slecht opgenomen of een of andere mod gebruikt?
Ben pas begonnen:P(ja ik weet het erg laatxD) maare ik zag laatst een paar filmpjes waar de tekst van players een andere kleur hadden, leek mij wel grappig maar ik vraag me dus af hoe dit kan? gewoon slecht opgenomen of een of andere mod gebruikt?
ohh aaight:P thnx ff kijken of het wat isxD
Verwijderd
Ik heb ondertussen al 800 speeluren eropzitten en heb zowat alles al bereikt, rank 100, alle wapens, unlocks en zelfs na de recente release van Aftermath heb ik zelfs op de nieuwe mappen iets van "same shit".
Ben ik de enigste? Desondanks is het mijn lievelingsspel.
Er zijn veel mensen die dit ervaren op Battlelog, ik heb er een topic over geopend..Bwlian schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:15:
Als dit zo blijft laat ik Aftermath verder links liggen..
Wel zelfde bugs en lag op de nieuwe mappen maar qua gameplay vind ik de nieuwe mappen toch anders, geeft mij meer een bc2 gevoel, lekker flanken en bijna geen choke points.Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:00:
Ik heb ondertussen al 800 speeluren eropzitten en heb zowat alles al bereikt, rank 100, alle wapens, unlocks en zelfs na de recente release van Aftermath heb ik zelfs op de nieuwe mappen iets van "same shit".
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.