Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:15:
[...]

Maar tegen meerdere tegenstanders, hangt mijn tactiek af van de omgeving. In open veld, zonder dekking in de buurt, hangt het ervan af of ik één van de namen boven de spelers herken en dan eerst richten op de beste speler, dan de volgende en kijken (hopen) hoever je komt. Als dat niet 't geval is, dan gewoon de trekken overhalen, naar voren bunnyhoppen, maaien en hopen. :)
Zo herkenbaar. Ik het begin lette ik daar helemaal niet op... schoot op de eerste de beste tegenstander die in mijn beeld/vizier kwam. Dat werkte niet... de tweede of derde die er achteraan kwam schoot me makkelijk neer... nu laat ik de eerste die mijn beeld kruist voorbij.. natuurlijk moet ie me niet zien.... kijk of er nog een tweede achteraan komt... maai die tweede eerst neer en dan weer terug naar die eerste. Dit gaat nagenoeg altijd goed.

Bovendien wil ik wel experimenteren met een WWII techniek voor wat betreft 'moving targets'. Je leest hier veel over 'leading'... dat is iets vóór de lopende enemy schieten in zijn looprichting. Dat in plaats van 'chasing'.. op de speler richten en met hem meebewegen. Risico is dat als je te langzaam lead of chased misschien wel al je kogels 'te laat' aankomen (zeker bij M416 of silenced weapons) geen hitmarker, geen kills etc.

Daarom leerden ze de Amerikanen in WWII om juist in tegenovergestelde richting te bewegen. Niet leaden, maar crossen. Als iemand van rechts naar links loopt... je vizier ruim voor de enemy leggen (links dus) en dan naar rechts bewegen.. dus in de tegenovergestelde looprichting... geheid dat één of meerdere kogels aankomen!

Is tegennatuurlijk.. (we achtervolgen graag...) en dus lastig aan te leren.. ga ik de komende tijd met een LMG testen... iemand ervaring met deze techniek?

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37
De vehicle stats klopen bij mij ook weer eens voor geen meter.
Heb de laatste paar dagen best veel met scout heli's gevlogen op Markaz maar ik heb nog evenveel kills met die dingen als een paar weken geleden volgens Battlelog.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:28:
De vehicle stats klopen bij mij ook weer eens voor geen meter.
Heb de laatste paar dagen best veel met scout heli's gevlogen op Markaz maar ik heb nog evenveel kills met die dingen als een paar weken geleden volgens Battlelog.
Heb je ook al eens naar 'Equipment' gekeken? Vandaag is het leeg, morgen is het weer voor de helft 'gevuld'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Letterlijk een heel team vol snipers. ;(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/druEhl.jpg

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Hehe lekker net 2x achter elkaar een dubbele kill met de xbow gemaakt *Ik voel me meesterlijk 8) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
tobitronics schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:35:
Hehe lekker net 2x achter elkaar een dubbele kill met de xbow gemaakt *Ik voel me meesterlijk 8) *
één pijl dwars door twee enemies? nice :)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

welke server?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Oscarmike.com #2 - B2K. Dat gebeurt wel vaker op hun servers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Dan join ik wel even je tegenpartij, of zit die ook vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ben er al vandaan. :+ Ik ga nog een potje Metro doen (achievements :')) en dan stop ik er weer mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nog 1 multikill voor mijn Rambo achievements gewoon op Canals 64 tdm spawnbecon gebruiken en strooien met c4 >:) net in 1 potje 2 multikills :P

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

DirtySanchez schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:29:Bovendien wil ik wel experimenteren met een WWII techniek voor wat betreft 'moving targets'. Je leest hier veel over 'leading'... dat is iets vóór de lopende enemy schieten in zijn looprichting. Dat in plaats van 'chasing'.. op de speler richten en met hem meebewegen. Risico is dat als je te langzaam lead of chased misschien wel al je kogels 'te laat' aankomen (zeker bij M416 of silenced weapons) geen hitmarker, geen kills etc.

Daarom leerden ze de Amerikanen in WWII om juist in tegenovergestelde richting te bewegen. Niet leaden, maar crossen. Als iemand van rechts naar links loopt... je vizier ruim voor de enemy leggen (links dus) en dan naar rechts bewegen.. dus in de tegenovergestelde looprichting... geheid dat één of meerdere kogels aankomen!

Is tegennatuurlijk.. (we achtervolgen graag...) en dus lastig aan te leren.. ga ik de komende tijd met een LMG testen... iemand ervaring met deze techniek?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik vaak niet echt nadenk hoe ik iemand onder vuur neem - het gaat in de meeste gevallen min of meer reflex-matig. Bovendien kies ik er vaak voor om, in een scenario waarin crossing/leading toegepast zou kunnen worden, de vijand te laten lopen, om hem vanuit een voordeligere/makkelijker positie later aan te vallen. Door de soms wat povere hit-detection, lag en dat soort zaken is het beschieten van een moving target vaak een wat precaire aangelegenheid.

Op zich is dat "crossen" wel interessant, maar een groot verschil is natuurlijk wel dat in real life soldaten in de regel bij de eerste kogel of neergaan (bij een treffer), of op zijn minst meteen dekking zoeken (ik denk niet dat een soldaat na een [bijna] rake kogel zich omdraait, zijn aanvaller probeert te lokaliseren en dan begint terug te schieten ;)). In Battlefield kun je gerust iemand raken met 3 of 4 kogels, welke vervolgens nog steeds kan handelen en terugschieten, en alsnog de confrontatie kan winnen. Dit maakt crossing natuurlijk minder effectief dan leading, aangezien je waarschijnlijk maar één of twee keer raakt (in andere woorden niet fataal), terwijl je bij goed leaden wel voldoende kogels kunt laten aankomen.
Uiteraard is het real-life scenario niet wat je zou moeten willen in een op zijn best quasi-realistische shooter (in mijn optiek), want dan heb je al vrij snel dat een selecte groep spelers te allen tijde elke ronde volkomen domineren, omdat zij hun tegenstander structureel zullen verslaan op intelligentie/strategisch inzicht, en dankzij hun snellere reflexen telkens net iets sneller reageren. Maar toch zou ik een iets geavanceerder schademodel voor soldaten niet erg vinden: bijvoorbeeld een fractie verminderde snelheid en spring-capaciteit wanneer je in de benen wordt geschoten, ietwat langzamere ADS wanneer je in de armen of bovenlichaam wordt geschoten, enzovoorts (dus bij hits marginaal gereduceerde mobiliteit/handelingssnelheid maar geen surpression, bij near misses wel surpression).

Nog even wat betreft dat geconfronteerd worden met een kleine overmacht: zolang de element of surprise aan mijn kant is kom ik er vaak wel uit, maar ik heb nog wel eens te neiging altijd te rennen (vooral in TDM/CQ Dom), met als gevolg dat ik dan nog wel eens net iets te enthousiast in zo'n situatie verzeild raak. Van een gestructureerde aanpak is dan natuurlijk weinig sprake meer, dus wellicht zou ik eerst daar eens aan kan werken :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crossen heeft geen zin als je meerdere salvo's nodig gaat hebben, dan moet je meerdere crosses uitvoeren en dat duurt te lang.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:15:
[...]

Dat ervan uitgaan dat ie wel dood is, hebben we allemaal wel denk ik, zo zuur als je dan door iemand met 2% health oid dood gaat... :D

Maar tegen meerdere tegenstanders, hangt mijn tactiek af van de omgeving. In open veld, zonder dekking in de buurt, hangt het ervan af of ik één van de namen boven de spelers herken en dan eerst richten op de beste speler, dan de volgende en kijken (hopen) hoever je komt. Als dat niet 't geval is, dan gewoon de trekken overhalen, naar voren bunnyhoppen, maaien en hopen. :)
Je moet nooit naar namen kijken, zodra je dat doet ga je uit je focus. Heb zelf vaak genoeg gehad dat ik een herkenbare naam zag en dacht he dats die, dood of ik mis ineens bijna alles. Als ik altijd weer uit de zone komt na het spelen van wat top potjes (en de concentratie zakt) begin ik ook altijd moeite te krijgen me echt volledig te focussen op de x-hair, dan begin ik ook ineens de namen te lezen en te missen.

Kun je de namen ook uit zetten?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op woensdag 12 december 2012 @ 04:24:
want dan heb je al vrij snel dat een selecte groep spelers te allen tijde elke ronde volkomen domineren, omdat zij hun tegenstander structureel zullen verslaan op intelligentie/strategisch inzicht, en dankzij hun snellere reflexen telkens net iets sneller reageren.
Dit is in elke shooter waar toeval/randomness niet doorslaggevend is al het geval toch? Op vaste servers zie vanzelf elke keer dat zelfde handje vol spelers die bovenaan eindigen? Het is juist dat strategisch inzicht en kunnen voorspellen wat de ander gaat doen (en daar optimaal op te reageren) waar de meeste voordeel in een shooter te behalen, snel en goed aimen met de muis kan vrijwel iedereen leren.
evilpin0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:47:
[...]

Je moet nooit naar namen kijken, zodra je dat doet ga je uit je focus. Heb zelf vaak genoeg gehad dat ik een herkenbare naam zag en dacht he dats die, dood of ik mis ineens bijna alles. Als ik altijd weer uit de zone komt na het spelen van wat top potjes (en de concentratie zakt) begin ik ook altijd moeite te krijgen me echt volledig te focussen op de x-hair, dan begin ik ook ineens de namen te lezen en te missen.

Kun je de namen ook uit zetten?
Geen idee of je de namen uit kan zetten, maar ik heb er geen seconde last van en neem het in dezelfde oogopslag mee om de situatie te analyseren. Dat kost misschien een paar miliseconden en het het levert me meer op dan 't me kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zal voor iedereen anders zijn, ik vind de namen niks toevoegen en zodra ik ze lees is mijn focus simpelweg niet meer precies op me xhair, je zegt een paar miliseconden maar er gaat een hele gebeurtenis door je hoofd heen, je leest de naam en daarna denk je in je onbewustzijn (of bewustzijn) of je die persoon kent en waarvan, vervolgens gaat er door je onbewustzijn of hij een makkelijk of moeilijk slachtoffer is en dit baseren je heseren op vorige encounters, als hij je al vaak heeft gekilt is dit zeker een zeer nadelig iets, je hersenen associeren dit dan met "angst"/

Feitelijk gaat er heel informatie door je hoofd heen als je namen gaat lezen, enige voordeel wat ik kan zien eraan is als iemand een hoek omloop en je leest nog net ze naam zodat je enigsins beter kan inschatten wat die gaat doen.

Goed en snel schieten is net kung-fu. Zonder gedachte wat je tegenhoud kun je alles bereiken, denken maakt ongelukkig, leegte is scherp.

Nu begin ik wel extreem te dwalen ;) Ik persenteer dit als mijn mening over dit onderwerp, niet als een feitelijke onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:26:
Zal voor iedereen anders zijn, ik vind de namen niks toevoegen en zodra ik ze lees is mijn focus simpelweg niet meer precies op me xhair, je zegt een paar miliseconden maar er gaat een hele gebeurtenis door je hoofd heen, je leest de naam en daarna denk je in je onbewustzijn (of bewustzijn) of je die persoon kent en waarvan, vervolgens gaat er door je onbewustzijn of hij een makkelijk of moeilijk slachtoffer is en dit baseren je heseren op vorige encounters, als hij je al vaak heeft gekilt is dit zeker een zeer nadelig iets, je hersenen associeren dit dan met "angst"/

Feitelijk gaat er heel informatie door je hoofd heen als je namen gaat lezen, enige voordeel wat ik kan zien eraan is als iemand een hoek omloop en je leest nog net ze naam zodat je enigsins beter kan inschatten wat die gaat doen.

Goed en snel schieten is net kung-fu. Zonder gedachte wat je tegenhoud kun je alles bereiken, denken maakt ongelukkig, leegte is scherp.

Nu begin ik wel extreem te dwalen ;) Ik persenteer dit als mijn mening over dit onderwerp, niet als een feitelijke onderbouwing.
Geldt voor mij ook hoor dat het geen feitelijke onderbouwing is. :D

Ik weet ook niet of ik het echt lezen is, meer herkenning denk ik, het is ook zo'n automatisme geworden om er niet overna te denken maar gewoon te reageren als het een potje op tempo is. :)

Ow en angst, het is een videospelletje, the only thing to fear is fear itself! - FDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Hebben jullie wel eens van Quad bowling gehoord?

Check it out!

Waarom doet deze video het niet?

YouTube: BF3 Bandar Desert C4 Suicide Trolling

Ook maar even los erin gehangen!

[ Voor 42% gewijzigd door PiRiVi op 12-12-2012 10:06 ]

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:49:
[...]

Geldt voor mij ook hoor dat het geen feitelijke onderbouwing is. :D

Ik weet ook niet of ik het echt lezen is, meer herkenning denk ik, het is ook zo'n automatisme geworden om er niet overna te denken maar gewoon te reageren als het een potje op tempo is. :)

Ow en angst, het is een videospelletje, the only thing to fear is fear itself! - FDR
Angst is niet de juiste verwoording maar zodra je in de actie denkt ow kut daar heb je die killer weer heb je gewoon een nadeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:19:
[...]

Angst is niet de juiste verwoording maar zodra je in de actie denkt ow kut daar heb je die killer weer heb je gewoon een nadeel ;)
Positief blijven: YES, daar heb je die killer weer, nu is 'ie voor mij! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:51
Er is een ding waar ik me groen en geel erger in het spel is dat BUNNY hoppen....
Dat ze niet na een jump op ren snelheid even de snelheid er uit halen voor een seconde maar dat je harder gaat met jumpen, ok ok ik gebruik het ook maar als ik elke kogel mis omdat iemand staat te jumpen als een gek
Lijkt me heel simpel na een jump even rust of snelheid er uit halen of meer spread na een jump maakt het denk ik een stuk leuker dan al die konijnen in het veld te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

^--- jij typt als een bunny hopper :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Petertje750 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:43:
Er is een ding waar ik me groen en geel erger in het spel is dat BUNNY hoppen....
Dat ze niet na een jump op ren snelheid even de snelheid er uit halen voor een seconde maar dat je harder gaat met jumpen, ok ok ik gebruik het ook maar als ik elke kogel mis omdat iemand staat te jumpen als een gek
Lijkt me heel simpel na een jump even rust of snelheid er uit halen of meer spread na een jump maakt het denk ik een stuk leuker dan al die konijnen in het veld te zien
Dat je harder gaat na een jump is mij nieuw, is dit wel echt zo? Ik zelf vind het wel fijn zo tegen snipers. Heerlijk om die kansloze knakkers alles te horen missen.

@awesom
Als je altijd knetterstoned zit te spelen krijg ik soms als ik tegen echt goede gasten speel toch wel wat angszweet :) Nuchter is het een ander verhaal maar das niet leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petertje750 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:43:
Mja, hangt denk ik ook ervan af waar je vandaan komt (qua shooters). Als je veel geQuaked of UT-ed hebt, dan valt alles enorm mee. :)

Wat die pauze na een jump betreft, slecht idee vind ik.

a) het haalt alle snelheid uit een toch al redelijk trage shooter met als gevolg nóg meer snipers,

b) over obstakels springen gaat dan nóg rotter dan nu al het geval is (hoevaak je nu al wel niet 2 of 3 keer moet springen om eindelijk dat hekje te slechten,

c) in CS hebben ze die pauze ook gestopt, met als gevolg dat erg goede spelers nog steeds prima konden bunnyhoppen en op plaatsen konden komen waar casual spelers nóóit kunnen komen omdat het heeel moeilijk, maar niet onmogelijk was.

d) bunnyhoppen voor snelheid is er niet in BF3. Sprinten en na elke 3e stap springen etc. gaat wel sneller dan gewoon sprinten, maar dit gebeurt vrijwel nooit in 't zicht van tegenstanders, dan is zigzaggen veiliger. (of het nu met def kit wel of niet sneller lopen is, zijn de meningen nog over verdeeld.)

e) springen hoort toch bij shooters? Dat je op heeel korte afstand allerlei gekke bokkesprongen/duiken/whatever maakt om kogels te ontwijken lijkt me niet meer dan logisch. Al kom ik wel steeds vaker tegen dat mensen vinden dat ontwijken/schieten vanuit cover gelijk lame is en dat je eigenlijk hun kogels gewoon braaf moet opvangen. 8)7
evilpin0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:49:
Dat je harder gaat na een jump is mij nieuw, is dit wel echt zo? Ik zelf vind het wel fijn zo tegen snipers. Heerlijk om die kansloze knakkers alles te horen missen.

@awesom
Als je altijd knetterstoned zit te spelen krijg ik soms als ik tegen echt goede gasten speel toch wel wat angszweet :) Nuchter is het een ander verhaal maar das niet leuk om te spelen :)
Hehe, dat kan ik niet meer maken ivm werk, maar zonder biertje spelen is toch altijd wel een gemis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:11

d_star

Maharadja of the Year :-/

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:59:
e) springen hoort toch bij shooters? Dat je op heeel korte afstand allerlei gekke bokkesprongen/duiken/whatever maakt om kogels te ontwijken lijkt me niet meer dan logisch. Al kom ik wel steeds vaker tegen dat mensen vinden dat ontwijken/schieten vanuit cover gelijk lame is en dat je eigenlijk hun kogels gewoon braaf moet opvangen. 8)7
Ik zou ook niet weten hoezo je niet mag springen/bunnyhoppen? Zoals al eerder genoemd, Ziba Tower is een favo map van mij: ik zou niet weten hoe ik het daar fatsoenlijk tegen getalenteerde spelers kan overleven zonder zo nu en dan een sprongetje opzij te maken. En dat geldt wel voor wat meer CQ-maps.

Ook als ik bijvoorbeeld op Caspian Border verrast wordt door een of meerdere enemies om een hoekje, helpt een sprongetje vaak om nog enigszins een kans te maken.

Volgens mij doen heel veel mensen dat hoor. Ik zie het regelmatig namelijk, voornamelijk bij de hogere level spelers.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd een potje Conquest op Caspian Border gedaan. Enige reden waarom ik dat niet zo snel meer doe is vanwege de laadtijd van de Vanilla maps ... maar damn, dat blijft toch wel één van de beste maps hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:05:

Check it out!
:? Serieus? C4 voertuigjes, sinds de release een gemeengoed op elke server waar voertuigen inzitten, en jij hebt wat nieuws ontdekt? Dat het met quads ook gaat? Of denk je dat je als eerste uitstapt voor het afdrukken?

En je link doet het niet zonder http:// in het adres van de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heliosnl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-02-2022
Ik zag dat het bf3 video topic gesloten was. Maar wilde toch dit filmpje posten.

Hoop dat jullie het kunnen waarderen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Heliosnl op 12-12-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Leuk gedaan:) ik kan hem waarderen

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:24:
[...]

:? Serieus? C4 voertuigjes, sinds de release een gemeengoed op elke server waar voertuigen inzitten, en jij hebt wat nieuws ontdekt? Dat het met quads ook gaat? Of denk je dat je als eerste uitstapt voor het afdrukken?

En je link doet het niet zonder http:// in het adres van de video.
Ik heb geprobeerd de metafoor van de rollende bowlingbal over te brengen in het filmpje, door het kleine formaat van de quad t.o.v. de buggy komt die vergelijking beter tot zijn recht.

Jouw reactie getuigt van weinig inlevingsvermogen, jammer en een gemiste kans.

Los van bovenstaande vind ik het gewoon een leuk filmpje geworden, dat ik graag wilde delen.

Dat jij niet onder de indruk bent, is prima, ik heb net je battlelog profiel even bekeken, ik had exact hetzelfde....

:P

Veel succes op het strijdveld verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Burn. BURN!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:47:
[...]

Ik heb geprobeerd de metafoor van de rollende bowlingbal over te brengen in het filmpje, door het kleine formaat van de quad t.o.v. de buggy komt die vergelijking beter tot zijn recht.

Los van bovenstaande vind ik het gewoon een leuk filmpje geworden, dat ik graag wilde delen.

Dat jij niet onder de indruk bent, is prima, ik heb net je battlelog profiel even bekeken, ik had exact hetzelfde....

Ben er anders ook niet van onder de indruk. Als je nou een jet of een heli ermee uit de lucht had gehaald, was het weer anders geweest. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
95% van mijn speeltijd is assault geweest. Nadat ik een support kit oppakte toch maar is zelf ook mee in de weer gegaan. Ging me beter af dan verwacht.

Win sneller een potje als ik Bipod LMG pro speel met een PKP, achter de MCOM ergens deploy en dan iedereen die in de buurt komt wegmaai. Natuurlijk hebben de recons met hun scope glair geen schijn van kans want die maak ik meteen af.

Verder kan iedereen bij mij ammo halen omdat ik de box naast me neerzet en met de crossbow en explosieve pijlen kan ik nog best versatile zijn.

Daarnaast is het goed voor m'n K/D :+

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:47:
[...]
Dus als het niet indrukwekkend is, is he tineens artsy bedoeld. right. :')
_o- tegen iemand wiens boekenkast negentien boekendozen omvat. :')
Dan had je er wellicht goed aan gedaan niet te doen alsof je wat nieuws ontdekt hebt en hier een beetje views voor je matige youtubefilmpje te komen werven.

Och guttegut, op je pik getrapt? :')
Heb ik. En als IK een setje C4-jeep kills maak stap ik niet uit want dat is voor mietjes. F3 (of F2 op de quad bike) en afdrukken zodra je botst. 7 maagden halen en respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:59:
[...]

Mja, hangt denk ik ook ervan af waar je vandaan komt (qua shooters). Als je veel geQuaked of UT-ed hebt, dan valt alles enorm mee. :)

Wat die pauze na een jump betreft, slecht idee vind ik.

a) het haalt alle snelheid uit een toch al redelijk trage shooter met als gevolg nóg meer snipers,

b) over obstakels springen gaat dan nóg rotter dan nu al het geval is (hoevaak je nu al wel niet 2 of 3 keer moet springen om eindelijk dat hekje te slechten,

c) in CS hebben ze die pauze ook gestopt, met als gevolg dat erg goede spelers nog steeds prima konden bunnyhoppen en op plaatsen konden komen waar casual spelers nóóit kunnen komen omdat het heeel moeilijk, maar niet onmogelijk was.

d) bunnyhoppen voor snelheid is er niet in BF3. Sprinten en na elke 3e stap springen etc. gaat wel sneller dan gewoon sprinten, maar dit gebeurt vrijwel nooit in 't zicht van tegenstanders, dan is zigzaggen veiliger. (of het nu met def kit wel of niet sneller lopen is, zijn de meningen nog over verdeeld.)

[...]

Hehe, dat kan ik niet meer maken ivm werk, maar zonder biertje spelen is toch altijd wel een gemis!
Het ligt er inderdaad aan, waar je vandaan komt, mensen tussen de 20 en 25 zijn denk ik opgegroeit met Quake,Unreal tournament en Counter-strike. Wij hebben hier veel minder last van, dan de wat jongere generatie of nieuwe spelers in de shooter garne.

Bunnyhoppen is niet zomaar op je knop rammen, maar tackitsch voort bewegen. In alle games ga je altijd sneller (niet zo snel als in CS en Quake vroeger) en kan je over obstekels sneller springen.
Dice heeft 1 nadeel en dat is de player impact die ze hebben overgenomen van Fifa 12. JA het ziet er geweldig uit als je een knife kill maakt, maar over objecten springen gaat gewoon lastig (TIP als je wilt klimmen RECHT NAAR het object kijken en niet schuin)

ik heb 2 jaar Medic gespeeld in Team fortress 2 (clan matches etc) en daar heb ik mijn bunny "Skills" gekregen en ook mijn reactie tijd om mensen te healen (en in BF3 dus reviven) jullie zullen vast wel eens mee gemaakt hebben dat je net dood gaat en dat je snel gerivived wordt en gelijk door kunt vechten. ipv een late revive en daarna gelijk dood gaat. Zelfde als mijn vorige post hier, zelfs bij een revive moet je al weten wat je volgende stap gaat worden of zelfs onbewust bescherm je diegene die je net hebt gerivived. niet alleen maar om hem te redden, maar ook om er voor te zorgen dat diegene geen extra kill erbij krijgt en meer kills heeft dan jou op het einde ;)

Namen zien kan inderdaad voor problemen zorgen op wat grotere afstanden, omdat het misschien iemand is die je kent of iemand is die jou al zo vaak heeft doodgeschoten, dat je hem persé wilt neerhalen. Hierdoor ben je soms te gefoccused op 1 speler en is de kans dus groot je vanuit een andere hoek gepakt wordt.

je moet gewoon goed opletten en de maps door en door kennen, niet alleen je aim is belangrijk, maar vooral stappen vooruit moet je al weten. wat wordt me volgende target en wat zal de volgende target zijn van de tegenstander. dit heb je bijvoorbeeld ook bij het formule racen, waarbij het een soort schaken wordt op het speelveld en diegene die de meeste stappen vooruit kan denken, zal ook de beste score halen keer op keer in de top 5 belanden.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 12-12-2012 15:33 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
evilpin0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:19:
[...]

Wat ik vaak doe is in de chat zeggen dat diegene te goed is, zo raakt die speler van de wijs en is hij makkelijker te killen.

BF2 was de game waar je bunny hoppen en dolphin diving onder de knie kreeg, daarbij is het bunny hoppen in bf3 kinderspel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:25:
[...]

Heb ik. En als IK een setje C4-jeep kills maak stap ik niet uit want dat is voor mietjes. F3 (of F2 op de quad bike) en afdrukken zodra je botst. 7 maagden halen en respawnen.
En allah akbar over de teamspeak heen bleren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:25:
[...]

Dus als het niet indrukwekkend is, is he tineens artsy bedoeld. right. :')

[...]

_o- tegen iemand wiens boekenkast negentien boekendozen omvat. :')

[...]

Dan had je er wellicht goed aan gedaan niet te doen alsof je wat nieuws ontdekt hebt en hier een beetje views voor je matige youtubefilmpje te komen werven.

[...]

Och guttegut, op je pik getrapt? :')

[...]

Fijn voor je opoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Niet verder op dit soort reacties/figuren ingaan joh - zonde van je tijd.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Heliosnl schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:26:
Ik zag dat het bf3 video topic gesloten was. Maar wilde toch dit filmpje posten.

[video]

Leuk gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Scavenger blijft een leuke gamemode... zeker met 64 man :D.
http://battlelog.battlefi...how/50690638/1/234755773/

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee wat er mis met me is maar ik gebruik dus nu de FAMAS.
Wat een waardeloos stuk stront...

edit:
Terwijl ik de Faalmas gebruikte is me accuracy nog omhoog gegaan ook. _O-

[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-12-2012 17:45 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:24:

edit:
Dan doe jet het al beter dan mij, ik heb gister een paar rondjes met de M240 lopen loeien, op een of andere manier voor elkaar gekregen om 0,2% accuracy te verliezen, op dik 3,5 miljoen schoten. :D

Echt een aanrader trouwens, die foregrip reduceert horizontale en verticale recoil, extended mag eronder, supression perk en je maakt gruwelijk veel kills. Had geen idee dat die lmg zo goed was geworden.

Wat de famas betreft, gewoon tappen (zijn toch al snel 4 kogels) en ze gaan wel neer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:05:

Check it out!

[video]

Waarom doet deze video het niet?
Omdat je het zo moet doen:

Oh, en eerlijk gezegd ben ik het met Knettergek eens, dit is het zoveelste jihadjeep filpje, alleen met een andere naam (die ik eerlijk gezegd niet zo geslaagd vind :/ ), het wiel heruitgevonden dus...
Maar ja, het idee is natuurlijk wel leuk, de combo C4+jeep/quad is altijd effectief :P En als jij er plezier in hebt om dit soort filmpjes te maken dan moet je je niets van onze commentaar aantrekken ;)

En wat de technische kant van het filmpje betreft: mijn eerste reactie was "Oh God no! Niet die zwarte randen weer...", de volgende reactie van mij was de muteknop indrukken :+ . Ik respecteer je muziekstijl hoor maar ik vind het eerlijk gezegd niet passen. Dus volgende keer misschien iets passendere muziek en die zwarte randen weghalen? :)

Ik probeer je niet af te breken, enkel wat constructieve commentaar :> . Ik ben zelf ook niet bepaald een super-machinima producer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-09 12:09

WR.

DanielWW2 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:24:

edit:
Ja die FAMAS is leuk voor als je hem bij iemand bijna op ze schouder kan leggen...
Zodra diegene een stap achteruit doet ben je vrijwel kansloos. Ook mogen ze van mij die M16A3 wel eens flink nerfen dat kudde wapen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:08:
[...]

Echt een aanrader trouwens, die foregrip reduceert horizontale en verticale recoil, extended mag eronder, supression perk en je maakt gruwelijk veel kills. Had geen idee dat die lmg zo goed was geworden.
Heerlijk die dingen. Ik heb die Pecheneg-assignments ook vrij snel gehaald door in Ziba Tower (conquest domination) aan het einde van een gang te gaan liggen met een extra groot magazijn, de suppression perk en 3.4 scope. Minutenlang pompen. Zeer goed voor je KDR als je team je ook nog eens een beetje goed dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Pykow schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:31:
je moet gewoon goed opletten en de maps door en door kennen, niet alleen je aim is belangrijk, maar vooral stappen vooruit moet je al weten. wat wordt me volgende target en wat zal de volgende target zijn van de tegenstander. dit heb je bijvoorbeeld ook bij het formule racen, waarbij het een soort schaken wordt op het speelveld en diegene die de meeste stappen vooruit kan denken, zal ook de beste score halen keer op keer in de top 5 belanden.
En dan te bedenken dat ik nooit vooruit denk, in ieder geval niet bewust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:41

InFamous

excommunicado

Weet niet of dit bij mensen al bekend was.

Voor de mensen die nu nog last hebben van de bekende "BF3.exe werkt niet meer" of "BF3.exe has stopped working" melding of waarbij het spel simpelweg niet opstart en alles geprobeert hebben met updaten, repairen, handmatig punkbuster updaten, etc...

Open Origin, druk linksboven op Origin, daarna op application settings, ga naar het tabblad in game en schakel "Enable Origin in game" uit.

Dit verhielp onder andere bij mij een hoop irritaties, van server joinen waarbij niks gebeurt of server joinen en het join scherm die weer verdwijnt of de bekende werkt niet meer meldingen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Vandaag de xbow maar eens geprobeerd, scan bolt is erg handig om te checken of een gebouw leeg is imo, scheelt een hoop rennen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
InFamous schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:29:

Voor de mensen die nu nog last hebben van de bekende "BF3.exe werkt niet meer" of "BF3.exe has stopped working" melding of waarbij het spel simpelweg niet opstart en alles geprobeert hebben met updaten, repairen, handmatig punkbuster updaten, etc...

Open Origin, druk linksboven op Origin, daarna op application settings, ga naar het tabblad in game en schakel "Enable Origin in game" uit.

Dit verhielp onder andere bij mij een hoop irritaties, van server joinen waarbij niks gebeurt of server joinen en het join scherm die weer verdwijnt of de bekende werkt niet meer meldingen.
Ik heb het opgelost toen ik weer m'n oude drivers installerde (nvidia). Dacht, laat ik eens updaten, krijg ik ineens om de 10 minuten een crash....

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Murphy schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:25:
[...]

Heerlijk die dingen. Ik heb die Pecheneg-assignments ook vrij snel gehaald door in Ziba Tower (conquest domination) aan het einde van een gang te gaan liggen met een extra groot magazijn, de suppression perk en 3.4 scope. Minutenlang pompen. Zeer goed voor je KDR als je team je ook nog eens een beetje goed dekt.
Ik heb dat gisteren even gedaan op Metro, suppression perk en extended magazine.

Liggen, linkermuisknop in en langzaam de hoek om schuifelen. Ik voelde me na vijf kills op een rij op die manier viezer dan ik me ooit voelde, maar dacht wel weer aan dit filmpje:

LOOK AT MY SKILL CANNON. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ging weer lekker vaag zonet.
Eerst explodeert de scout heli waar ik in vlieg spontaan in de lucht waardoor ik een bad luck krijg.
Daarna zijn we alle vlaggen kwijt waardoor je amper 10 seconden kunt rondlopen voordat je dood bent en wanneer ik gerevived word kan ik opeens nog maar 45 graden om me heen kijken.
Tijdje later stap ik in een heli en tijdens het vliegen heb ik opeens heat seekers geequipped terwijl ik guided missiles geselecteerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:41

InFamous

excommunicado

AdmiralSnipe schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:07:
Ging weer lekker vaag zonet.
Eerst explodeert de scout heli waar ik in vlieg spontaan in de lucht waardoor ik een bad luck krijg.
Daarna zijn we alle vlaggen kwijt waardoor je amper 10 seconden kunt rondlopen voordat je dood bent en wanneer ik gerevived word kan ik opeens nog maar 45 graden om me heen kijken.
Tijdje later stap ik in een heli en tijdens het vliegen heb ik opeens heat seekers geequipped terwijl ik guided missiles geselecteerd heb.
Had ik van de week ook last van alleen dan nog erger, ik loop over epic center, spring over puin BAM bad luck:S ik spawn zet 1 stap BAM bad luck, spawn opnieuw ineens hele andere primary, secundairy, gadgets etc.. ik suicide en ipv datk een suicide krijg bad luck. Ik spawn opnieuw ineens alles terug, ren rond zonder problemen, stap in een tank gelijk explodeerd deze tank en BAM bad luck. Toen had ik het gauw gehad.

Het was dat nieuwe vage busje.

[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 12-12-2012 19:40 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:08:
[...]

Dan doe jet het al beter dan mij, ik heb gister een paar rondjes met de M240 lopen loeien, op een of andere manier voor elkaar gekregen om 0,2% accuracy te verliezen, op dik 3,5 miljoen schoten. :D

Wat de famas betreft, gewoon tappen (zijn toch al snel 4 kogels) en ze gaan wel neer! :D
Ik zet de FAMAS gewoon op burst. Dat is de enige manier om op 5 meter nog wat te raken. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: niet welkom
Ik ramde daar lekker wat rond met de BMP.....
Dat was op de "[NL][DegC] Conquest maps 800 tickets" server.

Ok, best wel grappig, DegC staat notbene ook nog eens voor Dutch Extreme Gaming Clan".

[ Voor 46% gewijzigd door The_Greater op 12-12-2012 20:09 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024

[video]

Leuk filmpje :)

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik wordt een beetje moe van die crybabys die je beschuldigen van cheaten en aimbotten, hoe kan ik mij hier tegen verweren als ze gaan reporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Greater schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:06:
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: niet welkom
Ik ramde daar lekker wat rond met de BMP.....
Dat was op de "[NL][DegC] Conquest maps 800 tickets" server.

Ok, best wel grappig, DegC staat notbene ook nog eens voor Dutch Extreme Gaming Clan".
De servers van die clan staan bij ons allemaal op de radarlijst om het gedrag van de leden inderdaad. Wel ernstig aangezien één van onze regelmatige meespelers de broer is van min vaste helipiloot... en DegC member. Hun eigen member heeft hun eigen server in z'n "do not join" lijst :')
[video]

:D Die is wel lief.
Ik vind je nieuwe muziek echt vunzig slecht, maar wel een hele verbetering.
En als jij er plezier in hebt om dit soort filmpjes te maken dan moet je je niets van onze commentaar aantrekken ;)
Of ze niet posten waar er commentaar gegeven kan worden ;)
w00t00w schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:53:
[...]
Niet verder op dit soort reacties/figuren ingaan joh - zonde van je tijd.
Doe ik ook niet, geen zorgen.
Petertje750 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:12:
[...]
En allah akbar over de teamspeak heen bleren _/-\o_
Gekicked worden door het in de chat te zetten noopt tot nieuwe kanalen om het gospel van "lamen doe je zo" te verspreiden ja... :$
fynrd1 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:35:
Ik wordt een beetje moe van die crybabys die je beschuldigen van cheaten en aimbotten, hoe kan ik mij hier tegen verweren als ze gaan reporten?
Niet. Gelukkig onderneemt DICE sowieso geen zak tegen cheaters en punkbuster reageert niet op reports dus fuck 'em. Friend ze in battlelog en join hun lopende spelletje - in het vijandelijke team - elke dag voor een maand. Dan gaan ze Black Ops 2 spelen en heb je rust ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16:49
Ligt het aan mij of is er extreme lag in BF3 sinds een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Wij werden net ook van een server gebanned omdat we met zijn 4en samen aan het spelen waren ;(
Kregen we als reden naar winning team switchen.

http://battlelog.battlefi...nts-1P-Start-4netplayers/
kut server

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:11:
Wij werden net ook van een server gebanned omdat we met zijn 4en samen aan het spelen waren ;(
Kregen we als reden naar winning team switchen.

http://battlelog.battlefi...nts-1P-Start-4netplayers/
kut server
gekicked omdat er iemand een language filter op een server gezet heeft. té sneu :')
Codecaster joinen voortaan pas na gechecked te hebben waar 'ie speelt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:09
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:15:
[...]

gekicked omdat er iemand een language filter op een server gezet heeft. té sneu :')
Zag het volgens mij net gebeuren ja, tegen het einde van de game toch? Was een beetje lame ja, kon de frustratie begrijpen :+ .

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:15:
[...]

Sorry! Ik wilde even snel een potje schieten voor ik weer in een tank kroop. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk, hier geniet ik nou van. Niet omdat ik zo ongeveer het hele vijandelijk team heb uitgemoord maar gewoon omdat ik eindelijk een beetje flow heb gevonden in scavenger. En natuurlijk hackusations. :+

http://battlelog.battlefi...how/50723492/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:54

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb nu al een paar pijltjes voor de bow unlocked..maar hoe kan ik die selecteren???

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Met V, en dan wachten tot 'ie van pijl heeft gewisseld. Als je een pijl op de boog hebt liggen, kun je ook (bijvoorbeeld) drie keer snel op V drukken, dan wordt meteen de BA Bolt erop gelegd. Tijdens het reloaden kun je niet meer switchen. En als je liggend wisselt en halverwege het reloaden gaat staan, ligt er geen pijl op je boog.

[ Voor 154% gewijzigd door CodeCaster op 12-12-2012 23:59 ]

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36
Jovas schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:58:
Ligt het aan mij of is er extreme lag in BF3 sinds een week?
Ligt niet aan jouw, sinds de pc patch vorige week zijn er vage problemen, vaker dood achter beschutting, 1 shot deaths, warpende spelers, connection lost to EA/server etc.
Origin is ook al een paar keer uitgevallen, misschien dat backend problemen van invloed zijn op bf3?

Hoop dat ze het snel fixen nu bf3 weer fun is met aftermath.

Verwijderd

NLsandman schreef op donderdag 13 december 2012 @ 00:55:
[...]

Ligt niet aan jouw, sinds de pc patch vorige week zijn er vage problemen, vaker dood achter beschutting, 1 shot deaths, warpende spelers, connection lost to EA/server etc.
Origin is ook al een paar keer uitgevallen, misschien dat backend problemen van invloed zijn op bf3?

Hoop dat ze het snel fixen nu bf3 weer fun is met aftermath.
jup ik vraag het soms ook in servers, meerdere mensen. ook een soort glitcherige lag, alsof je een fps drop of cutout hebt, maar vandaag geen last meer van gehad
Dit verklaard een hoop.

ik heb wel eens meegemaakt dat ik in een jet zit en dat me spatiebalk niet reageerd en dat ik dan zo de grond in boor, terwijl ik zeker weet dat ik de spatiebalk heb ingedrukt om omhoog te gaan.
Nu geeft RivalXfactor aan dat meerder mensen hier last van hebben met een Corsair K60 en Corsair K90 (Die laatste heb ik) toetsenboarden.

Verwijderd

Komt er van Tweakers ook nog een review over Aftermath? Heb zelf Aftermath en heb er redelijk wat uren in zitten, maar ben wel geïnteresseerd wat Tweakers er zelf van vindt.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 08:29
CodeCaster schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:06:
[...]

Ik heb dat gisteren even gedaan op Metro, suppression perk en extended magazine.

Liggen, linkermuisknop in en langzaam de hoek om schuifelen. Ik voelde me na vijf kills op een rij op die manier viezer dan ik me ooit voelde, maar dacht wel weer aan dit filmpje:

[video]

LOOK AT MY SKILL CANNON. >:)
Welke LMG (en met welke add-ons) is nou het beste?

Ik loop meestal met een PKP + bi-pod + extended mag + cobra 8)

Maar ik zie de M60 ook vaak langs komen de laatste weken. Is er sinds de patch/update wat veranderd op LMG gebied?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 01:30:
[...]

jup ik vraag het soms ook in servers, meerdere mensen. ook een soort glitcherige lag, alsof je een fps drop of cutout hebt, maar vandaag geen last meer van gehad
Ik join vrijwel altijd random servers, maar deze problemen heb ik ook. Het leek gisteren beter te gaan, maar af gelopen zondag was het een ramp. Zeer vervelend als je dekking hebt opgezocht en dan als nog in de deuropening dood gaat. Hopelijk verbeteren ze dat nog. Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met clientside hit detection, maargoed.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Terrz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:39:
[...]

Maar ik zie de M60 ook vaak langs komen de laatste weken. Is er sinds de patch/update wat veranderd op LMG gebied?
"het beste" hangt sterk van je speelstijl en situatie af, maar dit is ongeveer de breakdown:
PKP en M60 schieten high-damage kogels. De PKP schiet sneller en is dus "beter" - maar dat ding stuitert als een 8-jarige ADHDer met veertien espresso achter z'n kiezen dus is alleen op korte afstand geschikt voor snelvuur. Of op bipod, maar dan nog niet écht zuiver. Met een silenccer en foregrip is de recoil in elk geval houdbaar en kun je er redelijk mee wandelen en schieten tegelijk.
De M60 is door z'n lage vuursnelheid niet echt super op korte afstand, en bij rondwandelen tamelijk onzuiver als je de knop inhoudt. De eerste twee schoten zijn echter redelijk zuiver, zelfs als je staat of loopt, dus als je in korte bursts vuurt kun je er redelijk mee wegkomen aan de wandel. Parkeer je het ding op een bipod dan wordt hij zuiver genoeg om letterlijk snipers op 500 meter te gaan headshotten met bursts en in lange bursts (tien kogels op rij ongeveer) continue zuiver vuur af te geven. Dan is de langzame vuursnelheid een pluspunt: de suppression houdt je doelen in onmacht en je kunt ze lang gesuppressed houden tussen reloads. Zo kun je makkelijk een gang of doorgang afzetten en volledig infantry-proof maken.
De M249 is de beste belt-fed LMG voor wie rond wil lopen en dingen om wil maaien. Hij schiet snel met kleine, zwakke kogeltjes maar is sinds de patch van de zomer redelijk zuiver. Je moet helaas wel vaak herladen maar als je op korte afstand een assault speler tegenkomt en jij schiet eerst dan ga je dat winnen - dat is met veel LMGs niet het geval.
De M27 is verreweg de beste LMG voor runnybunnies: de M27 is gewoon een M16 met een grotere loop, een groter magazijn en grotere kogels. Hij is zuiver bij korte bursts, suppressed goed bij lange bursts en kan met foregrip erop goed meekomen met de meeste assault rifles.
Op Seine haal ik met de M60 tijdens een aanvallend potje meestal maar een matige score (de m60 is voor verdediging beter) maar met de M27 haal ik zonder al teveel moeite wel een MVP ribbon, een bosje killstreaks en een paar multikills. Verdedigend is de M60 lekkerder - de suppression, de accuracy op bipod en de langdurige vuurstroom zonder reloads maken het ding uitstekend geschikt voor die rol. De PKP en M249 zijn een beetje de tussenliggende wapens in de LMG klasse die beide een beetje van alles kunnen. Welke van die je voorkeur heeft hangt af van hoe irritant je het vindt om de vuurknop los te moeten laten, en of je op korte of middellange afstand aan het slachten gaat.

Overigens speel ik vrijwel uitsluitend nog met de M60, maar de PKP en M249 heb ik af en toe nog wel beet als één van m'n knalmatties om gaat (de één speelt met M249 - only en de ander met de PKP - only) en ik m'n M60 leeg heb en er nog mensen over zijn om op te schieten. Ondanks het gepatch zijn de LMGs onderling niet zó veel veranderd.

Qua carbines weet ik het niet zo (ik haat ze allemaal), qua snipers is mijn baby de M39 en qua assaultrifles is goed als het maar geen FAMAS is. Qua assaultrifles zou een kruisboog beter zijn dan een FAMAS, eerlijk gezegd.
Terrz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:39:
[...]

M240B..
Foregrip..
Extended Mags/laser sight...
RDS/Kobra sight..
Squad Supression..

Bursts van 10+ kogels, en tellen maar die lijken.

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:58:
[...]

"het beste" hangt sterk van je speelstijl en situatie af, maar dit is ongeveer de breakdown:
PKP en M60 schieten high-damage kogels. De PKP schiet sneller en is dus "beter" - maar dat ding stuitert als een 8-jarige ADHDer met veertien espresso achter z'n kiezen dus is alleen op korte afstand geschikt voor snelvuur. Of op bipod, maar dan nog niet écht zuiver. Met een silenccer en foregrip is de recoil in elk geval houdbaar en kun je er redelijk mee wandelen en schieten tegelijk.
De M60 is door z'n lage vuursnelheid niet echt super op korte afstand, en bij rondwandelen tamelijk onzuiver als je de knop inhoudt. De eerste twee schoten zijn echter redelijk zuiver, zelfs als je staat of loopt, dus als je in korte bursts vuurt kun je er redelijk mee wegkomen aan de wandel. Parkeer je het ding op een bipod dan wordt hij zuiver genoeg om letterlijk snipers op 500 meter te gaan headshotten met bursts en in lange bursts (tien kogels op rij ongeveer) continue zuiver vuur af te geven. Dan is de langzame vuursnelheid een pluspunt: de suppression houdt je doelen in onmacht en je kunt ze lang gesuppressed houden tussen reloads. Zo kun je makkelijk een gang of doorgang afzetten en volledig infantry-proof maken.
De M249 is de beste belt-fed LMG voor wie rond wil lopen en dingen om wil maaien. Hij schiet snel met kleine, zwakke kogeltjes maar is sinds de patch van de zomer redelijk zuiver. Je moet helaas wel vaak herladen maar als je op korte afstand een assault speler tegenkomt en jij schiet eerst dan ga je dat winnen - dat is met veel LMGs niet het geval.
De M27 is verreweg de beste LMG voor runnybunnies: de M27 is gewoon een M16 met een grotere loop, een groter magazijn en grotere kogels. Hij is zuiver bij korte bursts, suppressed goed bij lange bursts en kan met foregrip erop goed meekomen met de meeste assault rifles.
Op Seine haal ik met de M60 tijdens een aanvallend potje meestal maar een matige score (de m60 is voor verdediging beter) maar met de M27 haal ik zonder al teveel moeite wel een MVP ribbon, een bosje killstreaks en een paar multikills. Verdedigend is de M60 lekkerder - de suppression, de accuracy op bipod en de langdurige vuurstroom zonder reloads maken het ding uitstekend geschikt voor die rol. De PKP en M249 zijn een beetje de tussenliggende wapens in de LMG klasse die beide een beetje van alles kunnen. Welke van die je voorkeur heeft hangt af van hoe irritant je het vindt om de vuurknop los te moeten laten, en of je op korte of middellange afstand aan het slachten gaat.

Overigens speel ik vrijwel uitsluitend nog met de M60, maar de PKP en M249 heb ik af en toe nog wel beet als één van m'n knalmatties om gaat (de één speelt met M249 - only en de ander met de PKP - only) en ik m'n M60 leeg heb en er nog mensen over zijn om op te schieten. Ondanks het gepatch zijn de LMGs onderling niet zó veel veranderd.

Qua carbines weet ik het niet zo (ik haat ze allemaal), qua snipers is mijn baby de M39 en qua assaultrifles is goed als het maar geen FAMAS is. Qua assaultrifles zou een kruisboog beter zijn dan een FAMAS, eerlijk gezegd.
KnetterGek, onze minifittie van gisteren ten spijt, moet ik zeggen dat je met posts als deze veel kudo's verdiend! Respect :)

De M27 IAR is een M416 met een andere loop eraan , meer ammo en grotere kogels.
Vergelijk ze maar eens in game en je zal zien dat het identieke wapens zijn, hoe ze eruit zien en reloaden.

Echter blijven de LMG veel zwakker dan de AR en Carbines.
ik ben nu bezig met de master dogtags te halen 500 kills met een wapen.
de assault en engineer MAIN guns heb ik al uitgespeeld.
ben nu bezig met de LMG's en daarna de semi auto rifles en daarna de shotguns/pdw's die ik nog moet halen.

de gadgets ga ik niet allemaal halen, zoals M320,M26 mass, stingers,igla,jevalins, claymore,mortars

• evilpin0
Mischien ook ooit maar eens met support gaan spelen om die M27 te unlocken :)

Verwijderd

PiRiVi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:39:
[...]
KnetterGek, onze minifittie van gisteren ten spijt, moet ik zeggen dat je met posts als deze veel kudo's verdiend! Respect :)
Je bent duidelijk een aardigere kerel dan ik, want ik had al direct het sommetje "min + plus = nul" in m'n hoofd zitten. :P
evilpin0 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:26:
Mischien ook ooit maar eens met support gaan spelen om die M27 te unlocken :)
Eh.. dat is de base gun op de US support class ;) net als de M16 op de Assault.
Pykow schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:13:
Echter blijven de LMG veel zwakker dan de AR en Carbines.
Op korte afstand zeker waar. Op langere afstand merk je toch vrij snel een verschuiving, dan is de LMG snel veel sterker dan de carbine - minder grote afwijking van waar de kogel landt ten opzichte van waar je mikte, meer schade per schot en door de grote magazijnen en grotere accuracy op range is het véél makkelijker mensen om te gooien met de LMGs dan carbines boven de zeg pak-hem-beet 100 meter.
De ARs blijven natuurlijk favoriet tegen infantry, dat is by design.

Ter illustratie: ik speel bij voorkeur op grote afstand van m'n tegenstander (dan zien ze je slecht en mikken ze veel minder goed ;) ) en met LMGs en ARs gaat dat goed (behalve de FAMAS) maar met carbines raak ik al niets meer en áls ik het raak is het niet dood.
Mijn engi-class bevat dus een AS Val omdat je daar op afstand nog een beetje behoorlijk mee kunt mikken.
Hmm... die M27 en L86 zijn heel acceptabele en effectieve wapens maar missen wel het een en ander:

-Supression factor gelijk als elke assault rifle, de M60, M240 en de PKP supressen veel harder en tegen mensen met assault rifles is supression je grote vriend, zeker nu de m16 ook eindelijk last heeft van supression.

-Geluid is lang niet zo bevredigend en je bent vrij rap door je kogels heen.

-Nul komma nul Rambo style punten.

Als je toch gaat supporten moet je 't ook goed doen, de belt-fed pakken en extraveel kogels spammen!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:38:
-Geluid is lang niet zo bevredigend en je bent vrij rap door je kogels heen.
Eindelijk iemand die me begrijpt. Dan zul jij ook wel redelijk gek zijn, vrees ik.
-Nul komma nul Rambo style punten.
Ehm... waarom heb ik nu een plaatje in mijn hoofd van awesom0 die met ontbloot bovenlijf en een rode band om z'n kop achter z'n PC stoned naar z'n scherm zit te staren tijdens het BF3 spelen?
Als je toch gaat supporten moet je 't ook goed doen, de belt-fed pakken en extraveel kogels spammen!
Als je zélf de kills wilt, is de M27 wel makkelijker. Maar de suppression medal 2x in één rondje gaat inderdaad makkelijker met de M60 of PKP O-)

Verwijderd

kmoest nog vehicle destroy ribbons voor de mtar assignment en met c4 vehicles slopen voor die pkp assignment, dus zonet ook maar eens de jihad jeep tactiek ingezet freaking hilarisch ook al haal ik een wat mindere kd doordat ik steeds mezelf ook maar suicide (geen zin om zo'n klote stuk te gaan lopen :P)

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:37:
[...]

Ah zo :) Dacht al 170k punten omdat ding te unlocken gaat me toch nooit lukken. Nice maar es mee spelen vanavond.

M27 is leuk speeltje. Gisteren 5 man mee afgeknalt simpelweg omdat ik niet hoefde te reloaden en gewoon 60 kogels af kon vuren. Doe je niet met een Carbine of Assault Rifle.
Natuurlijk minder nauwkeurig op lange afstand maar de korte sprays zijn prima :)

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2012 13:51 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:41:
[...]

Eindelijk iemand die me begrijpt. Dan zul jij ook wel redelijk gek zijn, vrees ik.

[...]

Ehm... waarom heb ik nu een plaatje in mijn hoofd van awesom0 die met ontbloot bovenlijf en een rode band om z'n kop achter z'n PC stoned naar z'n scherm zit te staren tijdens het BF3 spelen?

[...]

Als je zélf de kills wilt, is de M27 wel makkelijker. Maar de suppression medal 2x in één rondje gaat inderdaad makkelijker met de M60 of PKP O-)
Gek, durf ik niet te zeggen, maar een beetje dubbele persoonlijkheid wel. Aan de ene kan ben ik een shooter purist, die niets liever doet dan zo veel, zo snel en zo strak mogelijk kills maken. Aan de andere kant is er ook weinig waar ik zo van kan genieten als er in een ronde iemand/meerderen er een principe kwestie van maken om een bepaalde deur/trap/doorgang dicht te houden.

Het liefst 3 man die met zware lmg's een doorgang dicht houden en dan gecoordineerd non-stop kogels die kant op vlammen. Dat geluid op de achtergrond is wel zoooo prettig, je weet gewoon dat zolang daar heerlijk monotoom gerateld wordt, je in elk geval niet van die kant wordt aangevallen.

Maar zelf doen is ook geniaal. True, je pakt geen fractie van de kills, maar elke kill die je pakt als iemand weer door die kogelregen probeert te lopen is wel zo vreselijk bevredigend. :D Plus het regent echt supression assists en kill assists. Ook die ammo kistjes harken loeiveel punten binnen en de dank die daarvoor via de chat binnenkomt maakt ook weer duidelijk dat het absoluut niet standaard is dat je van supports ammo krijgt in bf3. Beetje claymores verstoppen, ook errug fijn.

Plus een rondje support op de bipod is zo fijn om een beetje te genieten van een pilsje, chipje, etc. je hebt toch maar 1 hand nodig.

Met ontbloot bovenlijf gaat me overigens wat te ver met deze winterse temperaturen, maar van een paar Rambo quotes over de TS ben ik niet vies nee.

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:50:
[...]
Dacht al 170k punten omdat ding te unlocken gaat me toch nooit lukken.
? Kom op man, dat is zó gebeurd. Even een beetje lamballen op Seine, Bazaar of Aftermath en je hebt C4 vrij op je support class, daar plak je wat tanks mee vol en voor je het weet zit je je af te vragen hoeveelste support ster dit ook alweer was. De Supportclass is de 2e class qua punten/seconde (na assault) - moet je met gemak 500~1000 spm mee kunnen halen op dichtbevolkte citymaps. Campers scoren trouwens hoog met de LMGs, dus als je snel naar de 170K puntjes wilt... O-)

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:59:
[...]

? Kom op man, dat is zó gebeurd. Even een beetje lamballen op Seine, Bazaar of Aftermath en je hebt C4 vrij op je support class, daar plak je wat tanks mee vol en voor je het weet zit je je af te vragen hoeveelste support ster dit ook alweer was. De Supportclass is de 2e class qua punten/seconde (na assault) - moet je met gemak 500~1000 spm mee kunnen halen op dichtbevolkte citymaps. Campers scoren trouwens hoog met de LMGs, dus als je snel naar de 170K puntjes wilt... O-)
Ik heb al moeite met stil zitten achter een pc, laat staan stil zitten in een spel :)

Kies dat ding wel gewoon als ik US speel. Al mijn support punten tot nu heb ik puur gehaalt door het oppiken van support kits. Na 700 uur heb ik nog nooit (express) als support gespawnt :)

LMG's vind ik niks

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:37:
[...]

Je bent duidelijk een aardigere kerel dan ik, want ik had al direct het sommetje "min + plus = nul" in m'n hoofd zitten. :P

[...]

[...]

Op korte afstand zeker waar. Op langere afstand merk je toch vrij snel een verschuiving, dan is de LMG snel veel sterker dan de carbine - minder grote afwijking van waar de kogel landt ten opzichte van waar je mikte, meer schade per schot en door de grote magazijnen en grotere accuracy op range is het véél makkelijker mensen om te gooien met de LMGs dan carbines boven de zeg pak-hem-beet 100 meter.
De ARs blijven natuurlijk favoriet tegen infantry, dat is by design.

Ter illustratie: ik speel bij voorkeur op grote afstand van m'n tegenstander (dan zien ze je slecht en mikken ze veel minder goed ;) ) en met LMGs en ARs gaat dat goed (behalve de FAMAS) maar met carbines raak ik al niets meer en áls ik het raak is het niet dood.
Mijn engi-class bevat dus een AS Val omdat je daar op afstand nog een beetje behoorlijk mee kunt mikken.
Het zal wel aan mijn manier van schieten zijn, maar met een 4 tot 6 burst kan ik met de M4A1 iemand ongeveer op 100 meter net zo snel neerknallen als met de M16A3. Met de M27 IAR heb ik meer kogels nodig. Zonder een heavy barrel is de M27 iar zelfs nog nutteloos ook en verlies je het te makkelijk van carbines en assault rifles.

De kogels doen misschien meer damage van de M27 IAR dan van de M4A1, maar de M4A1 is veel rustiger en makkelijker te gebruikenen LMG's hebben heel veel spread dat de kogels een andere kant opgaan dan waar je opmikt. M27 is wel de beste LMG omdat je grote magazijn hebt, snelle reload, beste recoil van alle LMG's (ja L86 is net ietsjes beter met recoil) maar Assault rifles en carbines zijn toch een stuk beter.

• evilpin0
Ik had nu ik er ineens over nadenk laatst een van me meest epische lol momenten

Ik speelde Epi center en er zaten 2 m16 helden in die de boel wel redelijk aant ownen waren. Het lukte me gewoon niet op dicht bij de bovenste vlag te komen elke keer dat ik dichtbij kwam, kwam er gewoon zon stroom manschappen aan dat ik van alle kanten beschoten werd.

Ander plan dacht ik, te voet red ik het niet. Ik pak een jeep en cross van de center vlag (de kapotte weg) naar boven en rij langs het gebouw en ik bereik het hoekje. Ineens duiken net de 2 m16 helden het poortje in waar ik met de jeep cross. Plats double kill, dag m16 helden, echter stonden erom het hoekje nog zeker een stuk 4 andere. Ik rag hem het groepje in, helaas geen kills en spring uit de jeep. In de choas stonden ze alle 4 om zich heen te kijken niet wetende dat ik 1 meter achter ze uit de jeep was beland, kon er nog net 3 omleggen en met nog een paar health over jumpte ik weer in de jeep om de laatste alsnog met de jeep te pakken.

Ik heb echt dekking moeten zoeken en een minuut zitten lachen achter me pc, wat een pech hadden die noobs dat hun 2 m16 helden in een ongeluk om het leven kwamen.

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:09:
[...]
Het zal wel aan mijn manier van schieten zijn, maar met een 4 tot 6 burst kan ik met de M4A1 iemand ongeveer op 100 meter net zo snel neerknallen als met de M16A3. Met de M27 IAR heb ik meer kogels nodig. Zonder een heavy barrel is de M27 iar zelfs nog nutteloos ook en verlies je het te makkelijk van carbines en assault rifles.
Dat ligt zeker aan jou. Nou is de M4A1 zonder twijfel de beste carbine, maar met de M27 moet het op 100 meter ook gewoon liggen met 6 kogels erin. Als je met welk van die geweren 4 kogels nodig hebt was je doel óf voorgeboord, of je hebt het hoofd geraakt.
De kogels doen misschien meer damage van de M27 IAR dan van de M4A1, maar de M4A1 is veel rustiger en makkelijker te gebruiken en LMG's hebben heel veel spread dat de kogels een andere kant opgaan dan waar je opmikt. M27 is wel de beste LMG omdat je grote magazijn hebt, snelle reload, beste recoil van alle LMG's (ja L86 is net ietsjes beter met recoil) maar Assault rifles en carbines zijn toch een stuk beter.
Juist carbines hebben ook veel spread. LMGs hebben wel veel spread als je staat en zeker als je loopt, maar zodra je prone gaat wordt dat veel beter, en als je de bipod eronder zet is de spread bij de meeste redelijk weg. De M27 is de beste LMG voor runnybunnies omdat je er mobiel weinig last hebt van de hogere spread en het ding het in close combat redelijk volhoudt tegen ARs. Als je op wat grotere afstand bezig bent is de verhoogde damage, suppression en accuracy van een LMG t.o.v. een carbine zeker merkbaar.

Carbines zijn alleen beter dan LMGs op korte afstand - in close combat heb je groot voordeel van de hoge vuursnelheid, lage recoil, snelle ADS en reload en lage invloed van beweging op je spread. Op grotere afstand is de spread van een carbine te groot om goed gericht die 4 tot 6 kogels on-target te krijgen en heb je met de meeste carbines sowieso 6 of 7 kogels nodig voor een kill waar je het met de grove LMGs met 4 of 5 af kan.
Als je hier even kijkt zie je dat je prone met de meeste LMGs veel beter af bent dan met veel carbines, en dat de verhoogde damage/schot wel echt aan gaat tikken als je het hebt over 22 voor het mannenspul en 14,3 voor de kleuterknallers. En niet vergeten dat de correct gebruikte LMG, dwz op een bipod gooien, een stuk dichthouden tot je squad in positie is, en dan oprukken terwijl de rest je dekt, die spread nog eens vele malen lager krijgt.

Als jouw enige vergelijk is rondrennen en sproeien, iets wat gezien je speelstijl best wel eens het geval zou kunnen zijn, ja, dan heb jij meer aan carbines. Maar als je weet wat je in je handen hebt en wat de sterke en zwakke punten ervan zijn kun je wel degelijk gigantisch uitpakken met het zware spul - en zijn de LMGs op afstand veel sterker dan carbines. Probeer maar eens met carbine + bipod + holo sight vanaf A op Caspian doelen op B en D te slopen - en niet ééntje, maar gewoon een squad wegvegen terwijl ze gillend als meisjes op zoek gaan naar dekking. Dat gaat niet goed werken met de carbines (misschien met de M4a1?) maar met de M60 en M249 is dat toch regelmatige kost voor mij. Recent nog tot rage-quit geleid in een onregelmatige meespeler toen ik naar het andere team geautobalanced werd O-)

• DirtySanchez

DirtySanchez

evilpin0 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:06:
[...]

Kies dat ding wel gewoon als ik US speel. Al mijn support punten tot nu heb ik puur gehaalt door het oppiken van support kits. Na 700 uur heb ik nog nooit (express) als support gespawnt :)

LMG's vind ik niks
Je wilt niet weten hoeveel schade je als support kunt aanrichten in City maps zoals Epicenter of de andere AM mappen: pak een AS-VAL met Kobra en Extended mag en sneaky / stealthy kills komen als sneeuwvlokken uit de lucht vallen... De AS-VAL vreet supersnel door zijn ammo met z'n 900 RPM, maar je bent je eigen ammo supply, dus no problem there. Met een 3,4 scoopje ben je ook op afstand ook nog redelijk accuraat. De eerste twee AS-VAL kogels komen nagenoeg op dezelfde plaats aan, vandaar... twee korte bursts, ffrrrrrrtt, ffrrrrrtt en by, by,.. they never knew what hit them!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:52:
[...]
Je wilt niet weten hoeveel schade je als support kunt aanrichten in City maps zoals Epicenter of de andere AM mappen: pak een AS-VAL met Kobra en Extended mag en sneaky / stealthy kills komen als sneeuwvlokken uit de lucht vallen... De AS-VAL vreet supersnel door zijn ammo met z'n 900 RPM, maar je bent je eigen ambo supply, dus no problem there. Met een 3,4 scoopje ben je ook op afstand ook nog redelijk accuraat. De eerste twee AS-VAL kogels komen nagenoeg op dezelfde plaats aan, vandaar... twee korte bursts, ffrrrrrrtt, ffrrrrrtt en by, by,.. they never knew what hit them!
AS Val altijd +1. Dat ding schopt zo onmenselijk kont als je een beetje weet te mikken en een klein beetje sneaky speelt... Heerlijk wapen. De eerste kogel heeft, als je niet beweegt, op de eerste kogel een spread van nul. komma. nul.
Damage is en blijft op afstand ook beter dan die van menig carbine, ingebouwde sneakyness, hoogste ROF, geile accuracy... het enige nadeel is het kleine magazijn en de daardoor beperkte ammo voorraad. Super speelgoed, daarom zit ie op m'n engi class.

3,4x scopeje erop, ding op semi-auto gooien, een bosje opsnorren en snipen werkt trouwens ook - zo snel alsje met de Val kunt schieten met je spread op 0,0 haal je niet met de autosnipers. Enig nadeel is wel dat een sniper op afstand veel meer schade doet natuurlijk. Maar met een M39 kun je niet even overschakelen op de vuurstand "wall of hot leaden death" als er iemand ineens dichtbij komt. :9

• evilpin0
Dat klinkt wel geil :D

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:29:
[...]

Dat ligt zeker aan jou. Nou is de M4A1 zonder twijfel de beste carbine, maar met de M27 moet het op 100 meter ook gewoon liggen met 6 kogels erin. Als je met welk van die geweren 4 kogels nodig hebt was je doel óf voorgeboord, of je hebt het hoofd geraakt.

[...]

Juist carbines hebben ook veel spread. LMGs hebben wel veel spread als je staat en zeker als je loopt, maar zodra je prone gaat wordt dat veel beter, en als je de bipod eronder zet is de spread bij de meeste redelijk weg. De M27 is de beste LMG voor runnybunnies omdat je er mobiel weinig last hebt van de hogere spread en het ding het in close combat redelijk volhoudt tegen ARs. Als je op wat grotere afstand bezig bent is de verhoogde damage, suppression en accuracy van een LMG t.o.v. een carbine zeker merkbaar.

Carbines zijn alleen beter dan LMGs op korte afstand - in close combat heb je groot voordeel van de hoge vuursnelheid, lage recoil, snelle ADS en reload en lage invloed van beweging op je spread. Op grotere afstand is de spread van een carbine te groot om goed gericht die 4 tot 6 kogels on-target te krijgen en heb je met de meeste carbines sowieso 6 of 7 kogels nodig voor een kill waar je het met de grove LMGs met 4 of 5 af kan.
Als je hier even kijkt zie je dat je prone met de meeste LMGs veel beter af bent dan met veel carbines, en dat de verhoogde damage/schot wel echt aan gaat tikken als je het hebt over 22 voor het mannenspul en 14,3 voor de kleuterknallers. En niet vergeten dat de correct gebruikte LMG, dwz op een bipod gooien, een stuk dichthouden tot je squad in positie is, en dan oprukken terwijl de rest je dekt, die spread nog eens vele malen lager krijgt.

Als jouw enige vergelijk is rondrennen en sproeien, iets wat gezien je speelstijl best wel eens het geval zou kunnen zijn, ja, dan heb jij meer aan carbines. Maar als je weet wat je in je handen hebt en wat de sterke en zwakke punten ervan zijn kun je wel degelijk gigantisch uitpakken met het zware spul - en zijn de LMGs op afstand veel sterker dan carbines. Probeer maar eens met carbine + bipod + holo sight vanaf A op Caspian doelen op B en D te slopen - en niet ééntje, maar gewoon een squad wegvegen terwijl ze gillend als meisjes op zoek gaan naar dekking. Dat gaat niet goed werken met de carbines (misschien met de M4a1?) maar met de M60 en M249 is dat toch regelmatige kost voor mij. Recent nog tot rage-quit geleid in een onregelmatige meespeler toen ik naar het andere team geautobalanced werd O-)
ik ben nu toch bezig met de master dogtags van de support wapens, dus kan het eens rustig testen.
Ja mijn gamestijl is van punt naar punt rennen van hoek naar hoe en zo nu en dan stil staan natuurlijk om een gebied veilig te maken. Bipod gebruik ik ook nooit, omdat je een makkelijke doel aan het worden bent en volgens mij heeft het alleen nut in kleine maps, want grote maps verover je weinig vlaggen.
het is dus vooral mijn speelstijl waarom ik nooit met LMG's speel, ze zijn meestal alleen maar goed om suppression te geven en om chaos te creëren en ik maak toch liever kills en neem de vlaggen over.

voor mij is de M27 IAR de beste support gun en zelfs de gun die op de 4e plek staat in mijn lijstje.
onder de AEK,M4A1 en M16A3.

Vanavond is de m417 aan de beurt en daarna de PKP voor de 500 kills.

• DirtySanchez

DirtySanchez

Ja, ja,....ik zeg het... fffrrrrrtttt, fffrrrrttttt,... en weer een kill... zo stil als een dief in de nacht!!!!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:03:
[...]
Bipod gebruik ik ook nooit, omdat je een makkelijke doel aan het worden bent en volgens mij heeft het alleen nut in kleine maps, want grote maps verover je weinig vlaggen.
Zonder bipod hebben alle LMGs te lijden - de M27 het minst, waardoor die voor jouw soort speelstijl het minst ongeschikt is. De LMGs, en met name de belt-fed LMGs, zijn bij uitstek verdedigingswapens.
Je kunt er overigens JUIST beter mee op grote kaarten uit de voeten vanwege de veel betere accuracy op bipod die ik al noemde: een interactie met een squadje op Caspian overleef je makkelijker met 4 kills onder je riem dan op Seine of Aftermath. Prona, bipod uit en ratelen met dat ding. Op kleine kaarten word je gewalst door alles behalve bolt-action tenzij je hoofdjes raakt. Wij nemen als voetganger op grote kaarten JUIST graag de lange weg naar ene vlagom die over te nemen - bipod uit onder de m60, pkp en m249 naar voren onder dekking. Zodra één een goede vuurspot heeft positioneert hij en ga ik herladend naar voren met de M60. Door goed samen te werken kun je een vrij onoverkomelijke muur van lood neerzetten of gericht en gedoseerd mensen van de straat vegen voor ze de kans hebben serieus terug te schieten.

Je moet wel in beweging blijven omdat je anders inderdaad in de rug gegrepen wordt, maar verdedigend is dit een minder groot item.
het is dus vooral mijn speelstijl waarom ik nooit met LMG's speel, ze zijn meestal alleen maar goed om suppression te geven en om chaos te creëren en ik maak toch liever kills en neem de vlaggen over.
Ik maak toch wel redelijk wat kills met de M60 als ik kijk dat BBlog vindt dat ik in de top 0% zit ermee O-) en ik neem wel degelijk gewoon vlaggen in ermee. Niet zoals jij volgas rennen en sproeien, maar wat tactisch inzicht brengt je een heel eind op weg.
voor mij is de M27 IAR de beste support gun en zelfs de gun die op de 4e plek staat in mijn lijstje.
onder de AEK,M4A1 en M16A3.
Stuk voor stuk de easy-mode guns in hun klasses trouwens, niet rot bedoeld maar puur op stats gekeken: dat zijn gewoon "de beste" wapens in hun soort voor het soort éénmansoorlogjes zoals TDM en CQ. Een deel van de lol van het spelen met iets anders dan de makkelijkste wapens is ook de uitdaging van het wapen zelf.
Vanavond is de m417 aan de beurt en daarna de PKP voor de 500 kills.
Beide eitjes. Enjoy!

Verwijderd

InFamous schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:29:

Ik heb er last van in de zin dat er geen venster word geopend waar de game opstart. (heb BF3 sinds 2dagen voor PC) Uw tips hebben mij helaas niet geholpen :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:34:
[...]

Ik heb er last van in de zin dat er geen venster word geopend waar de game opstart. (heb BF3 sinds 2dagen voor PC) Uw tips hebben mij helaas niet geholpen :(
Heb je al naar je firewall instellingen gekeken? BF3 start pas door als er verbinding gemaakt kan worden met een server.
Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom de echte LMG's van BF3 zo slecht zijn gemaakt. Dit zijn dus de RPK-74M, M27IAR, L86A2 en in mindere mate ook nog de MG36 en de QBB-95.

Het punt van deze wapens is in feite om een mobiel alternatief te zijn voor wapens zoals de M249 of de M240B. Waar deze voor zijn is langeafstandsvuur met een hoge precisie. Hiervoor hebben zware machinegeweren ook zware lopen die bij veel gebruik beter stijf blijven dan normale lopen. Dat is wat een HB doet. Het punt is dat een RPK in feite een AK is maar dan met z'n zwaardere loop die langer is. Hetzelfde geld voor de M27 en de L86.

Het verschil met de normale versie is in feite dat de loop langer en zwaarder is wat het zwaartepunt van het wapen verder naar voren legt. Dat verklaard de hogere recoil. Wat alleen niet verklaard word is het feit dat een LMG dezelfde spread heeft als een carbine terwijl een carbine absoluut geen HB heeft. DICE heeft feitelijk de LMG totaal buitenspel gezet door de slechte eigenschappen van een machinegeweer te combineren met die van een carbine. Wat er eigenlijk moet gebeuren is niet de recoil veranderen maar dat de LMG's naar 0.2 of nog liever naar 0.1 spread per shot gaan. Dan kan je namelijk een flash suppressor of een suppressor gebruiken, heb je nog steeds de lage spread die bij het wapen hoort en dan zijn ze niet meer outclassed zoals nu.

Oh en de L86A2 is nu echt de beste LMG mensen. Stats liegen niet en een snellere reload compenseert echt niet dat de L86A2 een lagere vetical recoil heeft, een minder sterkere side to side pull en een lagere first shot.

http://symthic.com/bf3-weapon-comparison#26-27-00-00

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:09:
[...]

Heb je al naar je firewall instellingen gekeken? BF3 start pas door als er verbinding gemaakt kan worden met een server.
Toen ik de game geïnstalleerd had heb ik 1 potje gespeeld. En toen ik de volgende dag een server probeerde te joinen gebeurde er niets..
Pagina: 1 ... 142 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.