Zo herkenbaar. Ik het begin lette ik daar helemaal niet op... schoot op de eerste de beste tegenstander die in mijn beeld/vizier kwam. Dat werkte niet... de tweede of derde die er achteraan kwam schoot me makkelijk neer... nu laat ik de eerste die mijn beeld kruist voorbij.. natuurlijk moet ie me niet zien.... kijk of er nog een tweede achteraan komt... maai die tweede eerst neer en dan weer terug naar die eerste. Dit gaat nagenoeg altijd goed.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:15:
[...]
Maar tegen meerdere tegenstanders, hangt mijn tactiek af van de omgeving. In open veld, zonder dekking in de buurt, hangt het ervan af of ik één van de namen boven de spelers herken en dan eerst richten op de beste speler, dan de volgende en kijken (hopen) hoever je komt. Als dat niet 't geval is, dan gewoon de trekken overhalen, naar voren bunnyhoppen, maaien en hopen.
Bovendien wil ik wel experimenteren met een WWII techniek voor wat betreft 'moving targets'. Je leest hier veel over 'leading'... dat is iets vóór de lopende enemy schieten in zijn looprichting. Dat in plaats van 'chasing'.. op de speler richten en met hem meebewegen. Risico is dat als je te langzaam lead of chased misschien wel al je kogels 'te laat' aankomen (zeker bij M416 of silenced weapons) geen hitmarker, geen kills etc.
Daarom leerden ze de Amerikanen in WWII om juist in tegenovergestelde richting te bewegen. Niet leaden, maar crossen. Als iemand van rechts naar links loopt... je vizier ruim voor de enemy leggen (links dus) en dan naar rechts bewegen.. dus in de tegenovergestelde looprichting... geheid dat één of meerdere kogels aankomen!
Is tegennatuurlijk.. (we achtervolgen graag...) en dus lastig aan te leren.. ga ik de komende tijd met een LMG testen... iemand ervaring met deze techniek?