Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:38:
[...]

Niks vergeleken Aftermath!!! Eindelijk hoge flats om tussen door te vliegen en andere scout choppers te ambushen, heerlijk hoe niemand op de grond oog voor je heeft en ze allemaal geclusterd zijn!

Gisteren voor het eerst rape meegemakt op Epicenter, ze hadden de 2 gangen naar boven volledig gedekt met iets van 10 man die maar granaten liepen te spammen. Denk ik altijd, jezus het is een pub game ga lekker wat doen ipv met 10 man bij de gang een beetje campen.
De map design is voor de meeste lastig te begrijpen.

Als je A capt dan ga je naar B (zo denken er veel), maar B vlag is helemaal aan de andere kant van de map.
Als je dan naar de map design kijkt, zie je meestal iedereen naar vlag C rennen en ACH vlag B is in de buurt dus laten we die ook nemen. Alleen wat vergeet iedereen dat ze vanuit D alle hoeken en gaten naar A en C kunnen lopen en als je die niet houd, verlies je vrijwel altijd. vanaf punt B kan je niet veel doen, dus laat die punt lekker voor de tegenstander zodat je ze opsluit in een hoek.

Dit probleem van map design zit ook al in Caspian border.
Dan heb je uiteindelijk alle vlaggen, behalve A en dan zie je iedereen dat pokke eind naar A gaan.
Iedereen is te druk op A en HOPPA je bent vlag C en D kwijt.

of grandbazaar rennen naar C en hoppa je bent je A en D vlag kwijt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Dat is eigenlijk bij alle maps zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jongens, probleempje hier. Heb nu een week of 4 niet gespeeld, en nu krijg ik de game niet meer aan de praat. Krijg in iedere server of een "Kicked for punkbuster" fout, of een battlefield has stopped working fout.
Installatie al een keer gerepareerd, punkbuster al opnieuw geinstalleerd, maar het mag niet baten.

Betreft een ru-versie. Laaatse language pack staat er ook al op.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Support contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thamell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:58
Wat is jullie vaagste setup waar je door gekilled bent?

Hier: AN-94 met rifle scope en laser sight... Zucht...

Speelt graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Thamell schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:22:

diegene was toch succesvol iig :+

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thamell schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:22:

FAMAS. Maakt niet uit wat ze gebruiken.
Elke keer ben ik stomverbaasd dat ze me überhaupt hebben geraakt. :+

En symthic is geupdate:

De M416 is ligt generft. Side van 0.15/0.2 naar 0.1/0.3 en first van 1.8x naar 2.0x
De AUG is ligt gebuffed. first van 3.0x naar 2.6x
De G53 is behoorlijk gebuffed en kan nu echt meedoen met de G36C en de M4A1. vertical van 0.28 naar 0.24

Voor de rest ben ik te lui om het te typen. ;)

http://symthic.com/bf3-weapon-charts

http://forum.symthic.com/...patch-changes-in-numbers/

[ Voor 44% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-12-2012 14:30 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FAMAS is zo slecht nog niet hoor, best grappig dingetje :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Laatst online: 12-09 16:07
Ik zag laatst een filmpje van FPSmongol, waarin hij dat ding juist weer een beetje aanprijst...
Ik heb er zelf nog niet mee geschoten hoor, maar hij had het erover dat hij weer een beetje bruikbaar was.

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:20:
It is French therefore it is sh*t. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:20:
Dat ding is echt volkomen kut man. Ik ben begonnen de medic wapens vol te spelen en ben toevallig gisteren met de famas aan het sucken geweest. Zelfs met een bipod eronder is de recoil en de per-shot afwijking zo hoog dat je eigenlijk alleen in semi-auto nog wat geraakt krijgt, de reloadtijd meet je in maanden, het magazinj is zó leeg en het gebeurt echt veel te vaak dat, zelf op twintig meter een heel magazijn in iemand bursten nog en follow-up met de G18 nodig heeft. Het ding is zó onbetrouwbaar als killwapen dat ik op de medic class de silencer van m'n G18 gepeuterd heb om in elk geval nog kills te maken. De enige afstand waar je er wat mee kunt is onder de tien meter, maar dan was een MK3A1 handiger geweest.
Zelfs op Metro heb ik bij een paar aanvallen in de rug op groepjes onoplettende paupers moeite kills te halen met het ding. je sproeit de drie of vie rman vol met je FAMAS maar moet ze dan afmaken met de G18. Andersom werkt beter - zo ben ik toch nogaan redelijk wat kills gekomen op Metro.
Als je ze moet voorboren met je pistool is het geweer niet echt "zo slecht niet" wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Thamell schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:10:
Ik denk dat ik mijn E6550 2,33Ghz dump voor een jongere telg... Bf3 op continue 95 a 100% load... oei!

http://imgur.com/YEecD
Als je nog op hetzelfde platform wil blijven, zou ik kijken of je nog een Q9550 kunt vinden: ik gebruik die CPU in combinatie met een Geforce 560Ti, en BF3 draait als een zonnetje!

Is trouwens wel frustrerend om al die berichten over Aftermath te lezen, terwijl ik pas over 1,5 maand kan spelen :'( Maar ik ben blij dat de meningen over de linie positief zijn: ik had, zeker nadat Armored Kill nogal een sof bleek (voor mij althans), wel echt behoefte aan een nieuwe, infanterie-georienteerde urban combat impuls.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat Aftermath betreft, wat een briljante DLC!

Het ziet er echt fantastisch uit, geniale maps met hele toffe vuurgevechten. Wel verschrikkelijke chaos af en toe maar holy crap, zelfs conquest large was weer spannend, zoveel immersion niet gezien buiten metro rush/small conquest of bazaar in BF3!

Nu al zin in vanavond en dat terwijl ik echt even uitgekeken was op BF3 na het ontdekken van DayZ.

Puntje nog, door de M416 nerf is de M16A3 echt weer heer en meester, onvoorstelbaar dat DICE het zo heeft opgelost. Toegegeven, de M416 vereiste geen enkele kunde of recoilcompensatie, maar nu kan helemaal niets goede spelers met een M16A3 stoppen....
DanielWW2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:19:
[...]

En symthic is geupdate:

De M416 is ligt generft. Side van 0.15/0.2 naar 0.1/0.3 en first van 1.8x naar 2.0x
De AUG is ligt gebuffed. first van 3.0x naar 2.6x
De G53 is behoorlijk gebuffed en kan nu echt meedoen met de G36C en de M4A1. vertical van 0.28 naar 0.24

Voor de rest ben ik te lui om het te typen. ;)

http://symthic.com/bf3-weapon-charts

http://forum.symthic.com/...patch-changes-in-numbers/
De FAMAS is geniaal na deze patch. Gister na een paar weken BF3 weer opgepakt en met de FAMAS gespeeld, heeeeel korte bursts gebruiken met HB en foregrip en het is een beest. Je wint ELK close range vuurgevecht met hip fire, vuurgevechten op middellange afstand zijn ook verdacht goed te doen. Meermalen crane campers ermee uit gesniped of vuurgevechten gewonnen als ik al eerst beschoten werd. Die RPM is zo dodelijk, en de eerste 3 kogels zijn nog verdacht accuraat, elk TDM potje mee gewonnen tot nu toe.

Een andere tip is de L86A2 met foregrip en flash supressor. Ja, ik weet dat dit nergens op zou moeten slaan, maar toch is het zo accuraat en veelzijdig dat ik hier rammend veel kills en punten mee pak. Plus het is natuurlijk erg leuk om kogels te spammen. :)
w00t00w schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:50:
[...]

Als je nog op hetzelfde platform wil blijven, zou ik kijken of je nog een Q9550 kunt vinden: ik gebruik die CPU in combinatie met een Geforce 560Ti, en BF3 draait als een zonnetje!

Is trouwens wel frustrerend om al die berichten over Aftermath te lezen, terwijl ik pas over 1,5 maand kan spelen :'( Maar ik ben blij dat de meningen over de linie positief zijn: ik had, zeker nadat Armored Kill nogal een sof bleek (voor mij althans), wel echt behoefte aan een nieuwe, infanterie-georienteerde urban combat impuls.
Nou, met aftermath krijgt de Q9550 er wel flink van langs kan ik je vertellen. Ik heb er ook nog eentje op 4 Ghz draaien en met 64p zit hij in aftermath constant tegen de 100% aan te loeien en merkte ik duidelijk dat ik last kreeg van cpu-lag. (of het was dat er veels te veel GoTters op de server aan het spelen waren gister :P)

Verder wel 100 fps plus met de 6870, maar toch merkte ik bij vlagen vertraging in de hitreg door de CPU, dit heb ik op geen andere map of gamemode met 64 spelers nog gehad.

Om nou nog een keer 500 mhz toe te voegen aan een toch al 1200 mhz overclock gaat ook wel wat grijs, misschien dat ie toch eindelijk met pensioen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:46:

Het ziet er echt fantastisch uit, geniale maps met hele toffe vuurgevechten. Wel verschrikkelijke chaos af en toe maar holy crap, zelfs conquest large was weer spannend, zoveel immersion niet gezien buiten metro rush/small conquest of bazaar in BF3!

Nu al zin in vanavond en dat terwijl ik echt even uitgekeken was op BF3 na het ontdekken van DayZ.

Puntje nog, door de M416 nerf is de M16A3 echt weer heer en meester, onvoorstelbaar dat DICE het zo heeft opgelost. Toegegeven, de M416 vereiste geen enkele kunde of recoilcompensatie, maar nu kan helemaal niets goede spelers met een M16A3 stoppen....
Helemaal mee eens! Echt heel dik deze add-on. M416 nerf? ding kilt mid range binnen een seconde, gebruik hem al sinds dag 1 (of toen ik hem unlockte) als main wapen. Ding was gebuffed toen en dat merkt je zeker, maar ik merk echt geen nerf. Of is het een mini nerf geweest?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:51:
[...]

Helemaal mee eens! Echt heel dik deze add-on. M416 nerf? ding kilt mid range binnen een seconde, gebruik hem al sinds dag 1 (of toen ik hem unlockte) als main wapen. Ding was gebuffed toen en dat merkt je zeker, maar ik merk echt geen nerf. Of is het een mini nerf geweest?
het is een mini nerf, recoil patern is nu vergelijkbaar met de oude M16A3 en de initial recoil is ietsje verhoogd.

Het is nog steeds een goede gun en na de buff maakte de hogere accruacy bijna de hogere RPM en muzzle velocity goed na mijn mening. Maar nu is hij gewoon weer op bijna alle vlakken een mindere variant, al blijft het een stijlvolle gun!

(Moet wel bij gezegd worden dat dit alleen opgaat tegen goede infantry spelers die de M16A3 tot in perfectie beheersen. Of misschien moet ik zelf ook weer even oefenen, behoorlijk tijdje uitgeweest.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zo vertrouwd met de M16A3, dat ik de M416 gewoon veelste langzaam vondt. De vorige patch maakte hem nog intressant, vanwege zijn lage recoil, maar omdat de RPM zoveel lager is dan de M16A3, ben ik weer terug gegaan, naar mijn vertrouwde wapen
De FAMAS is geniaal na deze patch. Gister na een paar weken BF3 weer opgepakt en met de FAMAS gespeeld, heeeeel korte bursts gebruiken met HB en foregrip en het is een beest. Je wint ELK close range vuurgevecht met hip fire, vuurgevechten op middellange afstand zijn ook verdacht goed te doen. Meermalen crane campers ermee uit gesniped of vuurgevechten gewonnen als ik al eerst beschoten werd. Die RPM is zo dodelijk, en de eerste 3 kogels zijn nog verdacht accuraat, elk TDM potje mee gewonnen tot nu toe.
Dit was ook al voor de update het geval, de buff maakt hem iets makkelijker, maar van een M5K verlies je het nog steeds met de FAMAS. Nee niet echt mijn wapen.
Een andere tip is de L86A2 met foregrip en flash supressor. Ja, ik weet dat dit nergens op zou moeten slaan, maar toch is het zo accuraat en veelzijdig dat ik hier rammend veel kills en punten mee pak. Plus het is natuurlijk erg leuk om kogels te spammen. :)
L86A2 is een leuk wapen, maar de combo die jij opgeeft wil je gewoon niet gebruiken.
Ja je bent redelijk accuraat met een LMG, dat is mooi meegenomen. maar je Damage op lange afstanden is laag (Je hebt gewoon een HB nodig) en de reloadtime is langzamer dan de M27 IAR, die voor mij gevoel toch een stuk beter is en de beste LMG in de game.
DanielWW2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:19:
[...]

En symthic is geupdate:

De G53 is behoorlijk gebuffed en kan nu echt meedoen met de G36C en de M4A1. [small]vertical van 0.28
Inderdaad Meedoen niet overtreffen. Geen enkele wapen voor de engineer is beter dan de M4A1.
DE combinatie van de RPM en de snelheid van de kogel, maar de M4A1 echt een dodelijk wapen en vrijwel netzo goed als de M16A3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je een hogere ping dan je tegenstander zeker, want de derde kogel komt allang niet meer in de buurt van je doel op 25+ meter en op middellange afstand... tenzij je 25 meter middellang vindt moet ik het toch echt heel dramatisch met je oneens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Wat is er zo bijzonder aan die m416? Ik vind hem zelf alleen maar goed op medium en close range en aangezien de AEK het zelfde doet en een hogere rof heeft gaat mijn voor keur meer uit naar de AEK.
De m16 vind ik ook geen OP wapen, het is een veelzijdig wapen dat op alle aftsanden goed doet maar dat die het beste is betwijvel ik.

Wat vinden jullie van de L85a2?

btw, ik ben vrij negatief over bf3 maar aftermath rocks, totaal een andere game als je die mappen speelt, lijkt er op dat gustav haling eindelijk zijn kennis wat betreft counterstrike heeft gebruikt, nu nog hopen dat hij zijn competitie ervaring in het spel verwerkt en wat meer tools voor competitie gaat in bouwen.
Ik heb zelfs premium aangeschaft door aftermath en ik ben er achter gekomen dat ik CQ ook leuk vind.
Heb premium voor 31 euro bij http://www.cjs-cdkeys.com/ gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

NoFearCreations schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:48:
Jongens, probleempje hier. Heb nu een week of 4 niet gespeeld, en nu krijg ik de game niet meer aan de praat. Krijg in iedere server of een "Kicked for punkbuster" fout, of een battlefield has stopped working fout.
Installatie al een keer gerepareerd, punkbuster al opnieuw geinstalleerd, maar het mag niet baten.

Betreft een ru-versie. Laaatse language pack staat er ook al op.
Even in origin de origin lay-over uitschakelen onder settings. Dit verhielp bij mij het probleem.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nu ook in de aanbieding binnen Origin (BATTLEFIELD 3™ PREMIUM EDITION - € 29,99 incl. btw). Al wordt er op de website een ander bedrag vermeld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:45:
[...]

Is nu ook in de aanbieding binnen Origin (BATTLEFIELD 3™ PREMIUM EDITION - € 29,99 incl. btw). Al wordt er op de website een ander bedrag vermeld. 8)7
Ik zie niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:45:
[...]

Vorige weekend kon je premium edition voor 29 euro krijgen, nu heeft origin de aanbieding, 1 nieuwe titel en 1 game gratis.(games van 9,90 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:32:
[...]

Dan heb je een hogere ping dan je tegenstander zeker, want de derde kogel komt allang niet meer in de buurt van je doel op 25+ meter en op middellange afstand... tenzij je 25 meter middellang vindt moet ik het toch echt heel dramatisch met je oneens zijn.
Natuurlijk is de FAMAS allround geen zekerheidje, maar hij is zeker niet langer waardeloos, zoals gezegd is ie met heel korte bursts verdomd effectief nu in TDM of met niet al te grote afstanden. Laat ik het zo zeggen, je maakt nu een redelijke kans op middellange afstand, waar dat voorheen absoluut niet het geval was met de FAMAS. (plus, het is extra leuk om mensen te killen met de famas :P)
NLsandman schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:39:
Wat is er zo bijzonder aan die m416? Ik vind hem zelf alleen maar goed op medium en close range en aangezien de AEK het zelfde doet en een hogere rof heeft gaat mijn voor keur meer uit naar de AEK.
De m16 vind ik ook geen OP wapen, het is een veelzijdig wapen dat op alle aftsanden goed doet maar dat die het beste is betwijvel ik.

btw, ik ben vrij negatief over bf3 maar aftermath rocks, totaal een andere game als je die mappen speelt, lijkt er op dat gustav haling eindelijk zijn kennis wat betreft counterstrike heeft gebruikt, nu nog hopen dat hij zijn competitie ervaring in het spel verwerkt en wat meer tools voor competitie gaat in bouwen.
Ik heb zelfs premium aangeschaft door aftermath en ik ben er achter gekomen dat ik CQ ook leuk vind.
Heb premium voor 31 euro bij http://www.cjs-cdkeys.com/ gekocht.
De m416 was/is gewoon heel accuraat (lage spread) op alle afstanden en de recoil was/is heel makkelijk te compenseren. De M16A3 is makkelijk te controleren en dan kan je op vrijwel elke afstand heel veel kogels heel snel on target krijgen.

De L85A2 is me helaas té traag qua RPM en de reload te lang om echt ergens in uit te blinken. De AUG, M16A3, M416, AEK zijn helaas veel beter om snel kills te maken. Met de L85 ontsnappen me veels te veel vijanden vergeleken met 1 of 2 snelle bursts met de andere genoemde assault rifles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:39:

De M416 heeft een camo, dat maakt hem zo bijzonder na de laatste updaten :+

M16 is de beste wapen omdat het een Allround gun is en meer niet.
de AEK of een M5K kan veel sneller iemand neerleggen van dichtbij. Sterker nog een shotgun van dichtbij, maakt een M16 useless omdat de shotguns zo easy guns zijn van dichtbij, dat iedereen met een klein beetje aim al een one hit kill kan maken.

Op verre afstand wint de G3A3,AN-94 het van de M16A3, Maar de M16A3 kan gewoon zowel op korte afstand als op lange afstand mensen snel neerhalen.

Bij de engineer class heb je het zelfde liedje.
M4A1 is de beste wapen omdat hij all round is. de A-91 wint het van heel erg dichtbij en de ACW-R wint het weer op lange afstanden, maar de M4A1 is de beste allround gun.
Overige engineer wapens zijn leuk, maar meestal te langzaam om te winnen van een M4A1.

Bij de support is het simpel.
M27 IAR is de beste wapen, snelste reload van alle LMG, recoil is goed in controlle te houden en met een HB kan je nog sterk zijn tegen over was carbines en assault rifles. Overige LMG hebben een te lange reload time en te veel spread waardoor ze useless zijn. Mocht je toch geen fan zijn van de M27 IAR dan speel je natuurlijk met de L86A2, wat in mijn ogen zoals eerder gemeld een minder goede wapen is dan de M27 IAR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ligt origin eruit?kan niet inloggen.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:56
beta-ark schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:45:
Bij mij werkte het ook even niet.
Moest zoals gewoonlijk alles weer opnieuw invullen maar nu werkt ie bij mij weer (ookal gaat alles verschrikkelijk traag).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:48:
[...]

Bij mij werkte het ook even niet.
Moest zoals gewoonlijk alles weer opnieuw invullen maar nu werkt ie bij mij weer (ookal gaat alles verschrikkelijk traag).
Kreeg zo leuke melding wat echt toepasselijk is.
Zou u Origin aan een vriend bevelen.
stemmen van 0 tot 10.
gelijk op 0 gestemd Absolute niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:31:
Op verre afstand wint de G3A3,AN-94 het van de M16A3.
Is dit wel zo? Zeker tegen bewegende tegenstanders durf ik dat wel te betwijfelen eerlijk gezegd.

Tot een metertje of 100, 150 kan je met de M16A3 a la counterstrike, burst, move, burst vrij snel een head shot maken. Omdat je meer kogels schiet, die sneller aankomen supress je ook sneller en maak je het nog moeilijker om met de AN of G3 2 kogels achter elkaar on target te krijgen op iemand die veel en onvoorspelbaar beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origin opstarten -> Winkel -> Dan klik je rechts op 'BATTLEFIELD 3 PREMIUM EDITION', Kan je niet missen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:16:
[...]

Origin opstarten -> Winkel -> Dan klik je rechts op 'BATTLEFIELD 3 PREMIUM EDITION', Kan je niet missen. :+
Daar staat hij niet voor €29,99 en ook als je hem in je mandje doet niet.. kan aan mij liggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
beta-ark schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:45:
Kon net geen server meer joinen, startte Origin opnieuw en kan nu alleen maar in Offline mode starten

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
An error was reported from EA Online
Iemand?
speedyjules07 schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:40:
[...]

Kon net geen server meer joinen, startte Origin opnieuw en kan nu alleen maar in Offline mode starten
Ik heb Origin herstart en dan stond hij weer in Online mode. Via Twitter gelezen dat het probleem verholpen zou zijn, maar blijkbaar ligt er nu ergens een EA server plat?

[ Voor 75% gewijzigd door Qlii256 op 10-12-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

[ Voor 25% gewijzigd door QPeter op 10-12-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Jep, hier ook alles eruit...

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
nou dit kan ook met steam gebeuren hoor.
Maar het is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:33

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:55:
Wanneer gaat DiCE nu eens een deal afsluiten met Steam ?
echt wat een bagger zooi dit weer
Is dit probleem vaker dan? Voor het eerst dat ik problemen heb eigenlijk.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:57:
[...]

Is dit probleem vaker dan? Voor het eerst dat ik problemen heb eigenlijk.
iedere maand 2x valt die wel uit en bijna iedere dag hebben mensen last van inloggen.

gelukkig is me multi kill wel erbij geteld ;)
ik kreeg het niet voor elkaar dus begon normaal te spelen.
gooi ik een granaat in het midden op canals TDM en BOEMMM 6 kills met 1 nade :P

heb er nu 4 van de 5

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 10-12-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:33

fynrd1

Fooled by Randomness

Pykow schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:58:
[...]

iedere maand 2x valt die wel uit en bijna iedere dag hebben mensen last van inloggen.
Ik speel te weinig, ik merk het wel weer :P

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik heb geen last van inloggen, meer last van niet inloggen.

Maar idd steam is stukken beter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-08-2023
Wat een hoop stront is Origin/Service van EA toch ook. Dit gebeurd echt veel te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
En dan ben je eindelijk ingelogt, kun je geen enkele server joinen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
WTF in battlelog krijg ik iedere keer wrong email or password en origen is alleen in offline modus beschikbaar? daar gaat mijn avondje gamen mooi is dat EA. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

OH NOES!!! Mijn vriendin gaat GTST bijwerken, ik zou de hele avond gamen! Raaaah!!! #eerstewereldproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
http://www.ea.com/servers/battlefield3

Niets wat we nog niet wisten maar goed.

Vreemd dat ik dan ook meteen helemaal niet bij Origin kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 20:31
Als ik inlog op Battlelog moet ik mijn Origin ID chosen... diegene die ik al een jaar heb, is "taken"... Je zou zeggen dat met inloggen hij de juiste ID erbij zoekt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 23:03
Zerosum schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:26:
Als ik inlog op Battlelog moet ik mijn Origin ID chosen... diegene die ik al een jaar heb, is "taken"... Je zou zeggen dat met inloggen hij de juiste ID erbij zoekt....
Hier hetzelfde, soms werkt ie wel weer gewoon, maar dan kan ik niet in een server...

vaag, hopelijk is het snel opgelost |:(

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:35

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 17:09

Perkouw

Moderator General Chat
zjeery schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:25:

Niets wat we nog niet wisten maar goed.

Vreemd dat ik dan ook meteen helemaal niet bij Origin kan inloggen.
Dank u, heb het gelijk even in het battlefield 3 problemen topic (Perkouw in "[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic") gemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:08:
[...]

Is dit wel zo? Zeker tegen bewegende tegenstanders durf ik dat wel te betwijfelen eerlijk gezegd.

Tot een metertje of 100, 150 kan je met de M16A3 a la counterstrike, burst, move, burst vrij snel een head shot maken. Omdat je meer kogels schiet, die sneller aankomen supress je ook sneller en maak je het nog moeilijker om met de AN of G3 2 kogels achter elkaar on target te krijgen op iemand die veel en onvoorspelbaar beweegt.
Hier ben ik het wel mee eens. Op 100 meter is het nog perfect mogelijk om iemand af te schieten met een M16A3 of een M416. Doe het zelf vaak genoeg. Verder moet je ook nog rekening houden met het feit dat niet iedereen een goede aim heeft. Als je met gemak iemand op 100m neerknalt met een M16A3 or M416 dan kan je wel een beetje mikken. Tegen iemand die helemaal niet zo goed mikt is het haast prijsschieten omdat hij zo ver mis schiet dat suppressie ook niet meer werkt. Dan sta je daar met je über range AN-94 maar je word nog steeds met gemak afgeschoten als je niet goed kan mikken.

Vuursnelheid zegt in de meeste gevallen niet zoveel over hoe goed je er mee speelt. Het gaat uiteindelijk om degene die mikt. Dat is ook de reden waarom ik de M4A1 en de M16A3 mijd. Ik heb het niet nodig om het beste wapen te gebruiken dus waarom zou ik? Ik win vuurgevechten meestal met gemak van een M16A3 gebruiker met een AK-74m, laat staan met een M416 puur omdat ik hem zeer snel raak niet omdat het wapen nou zoveel beter is. Met een AK-74m spelen is veel uitdagender en voor mij dus ook leuker net als bijvoorbeeld de G53, G36Cof zelfs de AK-74u kiezen over de M4A1.

Het is heel begrijpelijk dat mensen de M16A3 pakken omdat deze nou eenmaal het meest gebalanceerd is maar het zou wel eens leuk zijn als er eens wat anders gebruikt zou worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een beetje jammer dat ze het probleem bagatelliseren. Het zijn niet enkele spelers die er last van hebben maar het gehele pc-platform. Ook verwijderen ze nu als een malle de topics hierover op het Battlelog-forum. In plaats van communiceren proberen ze het tegenovergestelde te doen, jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
\[X360/PS3] Battlefield 3

Zo te zien liggen Xbox & PS3 servers er nu ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

In de beroemde woorden van de eeuwige vrijgezel: "Ik kom er niet in!".

Connection to EA Live timed out, Connection to Server reset, Could not join server (1), ...

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 10-12-2012 20:09 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien BF3 nu niet werkt voel ik mij echt zo:

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/232/253/244.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Wel kut dat het nu na 2 uur nog steeds niet werkt. Hoe kan het dat door een kleine server die crashed (al meerdere keren gebeurt bij Origin) dat heel hun systeem plat ligt? Ik heb samen met een vriend drie servers in een datacenter hangen. Een doet het rekenwerk, een andere heeft alle HDD's (ook SSD's! :p) in een RAID1 zitten zodat we altijd een back-up hebben, en dan nog een extra server voor als de ene stuk is. Die gaan dan automatisch aan als die andere plots niet meer bereikbaar is en kan gewoon rebooten of zelfs het werk waarmee de ene server bezig was overnemen zonder reboot of reset.

Hoe kan het dat een bedrijf als EA dit niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zeggen ze officieel dat de servers plat liggen

Maar in Battlelog kan ik wil inloggen en op sommige servers zie ik nog spelers dus ik vraag me af hoe het hun wel is gelukt?

edit:

Ik kan nu in Battlelog manueel joinen zonder problemen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:18
Alles staat toch gewoon up op die pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
jantje 2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:55:
Inderdaad, net nog niet! Zou het weer werken....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:55:
3 minuten geleden stond er offline.

Ik kan nu wel welliswaar joinen maar ik heb enorm veel laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
In Battlelog kon ik al inloggen. Origin doet het echter nog steeds niet bij mij. Echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Inderdaad, nu krijg ik weer de melding als eerder vandaag "Traag netwerk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Bij mij doet hij het inmiddels weer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeery
Wow dit is echt maf. Ik heb gister mijn password in Origin veranderd. Na vanochtend nog probleemloos aangemeld te hebbenmet mijn nieuwe PW in Origin kreeg ik net de hele tijd de gebruikelijke Origin crap. Incorrect Password or Username. Een foutmelding die Origin al veel vaker heeft weergegeven wanneer de servers van EA moeilijk lopen te doen.

Ik probeer zojuist uit wanhoop maar even mijn oude passwoord en wat denk je? In een keer aangemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF die famas lijkt overpowerd nu :S die legt je zo snel neer niet normaal.

stiekem een update geweest ofzo ?

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 10-12-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:27:
WTF die famas lijkt overpowerd nu :S die legt je zo snel neer niet normaal.

stiekem een update geweest ofzo ?
http://bf3blog.com/2012/11/new-battlefield-3-patch-details/

Famas: Slightly reduced horizontal recoil?

Misschien merk je dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:44
Doet het weer!! game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
van afstand is het tenminste niks, maar van dichtbij is het net een shotgun.
alles wat je ziet gaat dood in 1 seconde.

zitten mensen te janken dat ik de M16 gebruikt, terwijl shotguns en famas je killen in 1 seconde en M16 doet daar langer over.

[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 10-12-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
DanielWW2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:35:
[...]
Vuursnelheid zegt in de meeste gevallen niet zoveel over hoe goed je er mee speelt. Het gaat uiteindelijk om degene die mikt. Dat is ook de reden waarom ik de M4A1 en de M16A3 mijd. Ik heb het niet nodig om het beste wapen te gebruiken dus waarom zou ik? Ik win vuurgevechten meestal met gemak van een M16A3 gebruiker met een AK-74m, laat staan met een M416 puur omdat ik hem zeer snel raak niet omdat het wapen nou zoveel beter is. Met een AK-74m spelen is veel uitdagender en voor mij dus ook leuker net als bijvoorbeeld de G53, G36Cof zelfs de AK-74u kiezen over de M4A1.

Het is heel begrijpelijk dat mensen de M16A3 pakken omdat deze nou eenmaal het meest gebalanceerd is maar het zou wel eens leuk zijn als er eens wat anders gebruikt zou worden...
Hear hear, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen! Als iedereen goddelijke aim had én continu met een tryhard pants m16a3 zou rondlopen, zou ik echt heel erg snel uitgekeken op dit spel.

Ik probeer de guns gewoon een beetje te roteren, al blijf je automatisch denk ik wel wat langer hangen bij de ene rifle dan bij de andere omdat het beter bevalt. Laatste tijd wat met meer met de AN-94 gespeeld, prima gun! Helaas wel altijd een gratis death voor mij omdat ik consistent vergeet dat het ding default op burst staat 8)7

Heeft iemand trouwens getest of je met XBOW nu wel of niet op de minimap te zien bent? Ik lees wat tegenstrijdige berichten erover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masq schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:03:
[...]
Hear hear, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen! Als iedereen goddelijke aim had én continu met een tryhard pants m16a3 zou rondlopen, zou ik echt heel erg snel uitgekeken op dit spel.

Ik probeer de guns gewoon een beetje te roteren, al blijf je automatisch denk ik wel wat langer hangen bij de ene rifle dan bij de andere omdat het beter bevalt. Laatste tijd wat met meer met de AN-94 gespeeld, prima gun! Helaas wel altijd een gratis death voor mij omdat ik consistent vergeet dat het ding default op burst staat 8)7

Heeft iemand trouwens getest of je met XBOW nu wel of niet op de minimap te zien bent? Ik lees wat tegenstrijdige berichten erover..
Ow helemaal mee eens hoor, maar het ging erom wat de beste guns zijn ceteris paribus.

Maar speel je eens met een wapen wat de meeste negeren, bijvoorbeeld een FAMAS, dan wordt je daar meteen op aangevallen. :P

Ik speel ook met alle wapens, behalve met Russische wapens, mij veel te lelijk, met uitzondering van de PKP en de AS VAL bij vlagen. Owja, snipen doe ik ook niet, totaal niet mijn stijl.

Wat de xbow betreft, voor zover ik kan zien (en ik kijk non-stop op de minimap) niet, maar wellicht dat het niet voor alle bolt types geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Wanneer ik als assault speel en het niveau niet zo hoog is dan gebruik ik diverse wapens maar als ik aan de bak moet en de meeste vijanden spelen met m16a3 dan speel ik met mijn aek.
Als engineer gebruik ik diverse wapens, als je weet wat de voor en nadelen van elk wapen is en hier mee om kunt gaan dan zijn het allemaal killers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 11:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Vanavond een tijd op de GoT server gespeeld. Nu heb ik een paar vragen:
- Hoe de fuck kan het zijn dat er constant iemand in mijn rug schiet :P. Ik kijk naar jou RICE (als je hier rondloopt)
- Waar aimen jullie dat je zo snel mensen neerknal?. Ik ben vaak 1/2 tot 3/4 van een clip kwijt om iemand te killen ook al is het point blank.

Overigens twee personen herkend van hier. Awesomo en CodeCaster :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:11:
Vanavond een tijd op de GoT server gespeeld. Nu heb ik een paar vragen:
- Hoe de fuck kan het zijn dat er constant iemand in mijn rug schiet :P. Ik kijk naar jou RICE (als je hier rondloopt)
- Waar aimen jullie dat je zo snel mensen neerknal?. Ik ben vaak 1/2 tot 3/4 van een clip kwijt om iemand te killen ook al is het point blank.

Overigens twee personen herkend van hier. Awesomo en CodeCaster :)
1) Rice heeft daar gewoon een handje van, 't is nou eenmaal de aard van 't beestje :+

Aux serieux, de spawns op TDM zijn niet vaststaand, er zijn op Canals grofweg 4 zijdes waar in je kan spawnen, als de meeste tegenstanders op het spoor zitten is de kans het grootst dat je aan de kant van de kraan spawnt, etc. Het kan gebeuren dat je (vrijwel) alleen aan één kant loopt waar ook veel enemies zijn en dat er dus vijanden je rug spawnen. Overigens is het meestal kraan vs spoor aangezien daar de meeste snipers/supports campen doorgaans.

2) Hangt een beetje van de verticale recoil van het wapen af, maar meestal begin ik bij de schouder/nek/kin (of probeer dat in elk geval), op die hoogte hou ik de crosshair en dan doet de recoil meestal wel de rest. Als je op bewegende doelen raakt moet je ook rekening houden met de muzzle velocity(hoe snel een kogel vliegt), met de AUG of de M16 bijvoorbeeld kan je meestal wel op 't poppetje zelf mikken, met wapens met tragere kogels moet je meestal een beetje voor het mannetje mikken in de richting waar hij op loopt.

In TDM (en alle modes eigenlijk wel) is het zaak dat je veel blijft bewegen en de minimap in de gaten houdt, zodra je de flow van de spawns door hebt gaat het een stuk makkelijker. Zodra je stil blijft staan of vaak op één plek blijft, ben je een erg makkelijk doelwit aangezien mensen dan snel kunnen pre-fire-en.

[ Voor 3% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 11-12-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:11:
[...]

1) Rice heeft daar gewoon een handje van, 't is nou eenmaal de aard van 't beestje :+

Aux serieux, de spawns op TDM zijn niet vaststaand, er zijn op Canals grofweg 4 zijdes waar in je kan spawnen, als de meeste tegenstanders op het spoor zitten is de kans het grootst dat je aan de kant van de kraan spawnt, etc. Het kan gebeuren dat je (vrijwel) alleen aan één kant loopt waar ook veel enemies zijn en dat er dus vijanden je rug spawnen. Overigens is het meestal kraan vs spoor aangezien daar de meeste snipers/supports campen doorgaans.

2) Hangt een beetje van de verticale recoil van het wapen af, maar meestal begin ik bij de schouder/nek/kin (of probeer dat in elk geval), op die hoogte hou ik de crosshair en dan doet de recoil meestal wel de rest. Als je op bewegende doelen raakt moet je ook rekening houden met de muzzle velocity(hoe snel een kogel vliegt), met de AUG of de M16 bijvoorbeeld kan je meestal wel op 't poppetje zelf mikken, met wapens met tragere kogels moet je meestal een beetje voor het mannetje mikken in de richting waar hij op loopt.

In TDM (en alle modes eigenlijk wel) zaak dat je veel blijft bewegen en de minimap in de gaten houdt, zodra je de flow van de spawns door hebt gaat het een stuk makkelijker.
Canals en TDM zijn mijn dagelijkse maps. Heerlijke TDM map :)

Dat in de rug schieten werd ik gek van. Stond ik in het midden van de containers, schiet naar voren, kill iemand en gelijk RICE weer in mijn rug aan het knallen :P.

Speel meestal met de M416, M16A3, M4A1, DAO of M417. Beetje afhankelijk van wat ik wil grinden/waar ik zin in heb. Maar de hoeveelheid schoten is ook afhankelijk van hoe iemand loopt en hoe snel. Vaak als iemand van Links naar rechts of diagonaal beweegt heb ik meer schoten nodig dan recht op mij af. Lijkt soms wel dat de ping niet meewerkt dan. Echter kan die ander mij wel vol raken :P.

Maar de minimap in de gaten houden heb ik nog de grootste moeite mee. Lastig en focussen op schieten en minimap in de gaten houden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rice heeft een snelle reactie. Net als awesmo. Tsurany en ik.
We houden de mini map in de gaten. Weten de spawns en de camp plekkjes.
Zelf heb ik met wat settings mijn minimap naar het midden gehaald zodat ik er eerder naar kijk.
Daarnaady cheat ik met mijn setup , ik gebruik een logitech G13 en heb extra duim knoppen en ik wissel mijn wapens met me muis toetsen.hier door ben ik sneller met reviven en zo
Je flow vinden is belangrijk en ook je volgorde. Weet wat je volgende doel gaat zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 06:57
Pykow schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 02:31:
Rice heeft een snelle reactie. Net als awesmo. Tsurany en ik.
We houden de mini map in de gaten. Weten de spawns en de camp plekkjes.
Zelf heb ik met wat settings mijn minimap naar het midden gehaald zodat ik er eerder naar kijk.
Daarnaady cheat ik met mijn setup , ik gebruik een logitech G13 en heb extra duim knoppen en ik wissel mijn wapens met me muis toetsen.hier door ben ik sneller met reviven en zo
Je flow vinden is belangrijk en ook je volgorde. Weet wat je volgende doel gaat zijn
Precies dat , ik revive ook met de scroll op de muis naar links drukken , en net wat je zegt je moet echt die snelle flow voor jezelf vinden , als dat op een gegeven moment een automatisme word dan glij je echt lekker door de maps heen !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProCeela schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 07:52:
[...]

Precies dat , ik revive ook met de scroll op de muis naar links drukken , en net wat je zegt je moet echt die snelle flow voor jezelf vinden , als dat op een gegeven moment een automatisme word dan glij je echt lekker door de maps heen !
RivalXfactor of LvLCap had ooit een video hier overgemaakt, dat je hoe meer je speelt, minder gaat nadenken over bepaalde dingen.
Denk aan de recoil, na paar uurtjes weet je precies hoe een wapen schiet en na verloop van tijd weet je wanneer je full auto moet gaan en wanneer je met burst moet gaan schieten.

ook je loop routes gaan automatisch. de volgorde van vlaggen die je overneemt en wanneer je weet of je moet terug zakken om een punt te behouden ipv door pushen. dit laatst is het lastigste om onder de knie te krijgen. Het klinkt logisch, maar er zijn genoeg spelers die toch naar een vlag rennen omdat ze in de buurt zijn, terwijl een belangrijke vlag (zoals D op Caspian border) ACHTER je wordt overgenomen.
Tuurlijk is dit meer mijn speelstijl waarschijnlijk, want ik speel om de vlaggen en niet om te domineren.
als je 3 van de 5 vlaggen hebt, kan je een push maken, maar het is niet noodzakelijk, want als je vlaggen goed verdedigd gaat de tegenstander nog dood en omdat je 1 vlag meer hebt, gaan hun tickets ook nog eens langzaam naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 11:42

Metian

Snert is vies

Vraag me soms toch af of mensen het begrip 'flanken' wel snappen. Net ook een ronde gespeeld waar ik makkelijk via kleine omweg achter de tegenpartij zat en rustig iedereen aan het af knallen was.

Ze vergeten soms door de chaos gewoon weg dat er meerdere wegen naar Rome leiden schijnbaar.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Het overkomt me regelmatig dat ik met een clip van 20 (ik gebruik de G3A3 en Scar-H veel, welke een zwaarder caliber gebruiken, dus meer damage doen, maar minder kogels per clip bevatten - het is even wennen, maar als het het eenmaal onder de knie hebt zijn het geweldige all-round wapens) drie mensen weet neer te krijgen, en ik zou mezelf absoluut geen bovengemiddeld goede speler willen noemen. Dus als ik het kan leren.... :)
Ik zorg, wanneer ik loop/ren (of eigenlijk altijd) dat mijn crosshair gecentreerd is, zodat, waardoor ik aanleg (ADS, aim down sight), bijna altijd op borst- of hoofdhoogte zit (ik ken mensen die wat meer naar beneden of boven kijken tijdens het bewegen, en dan ben je vaak net een slag te laat). Als je je doel weer moet terugvinden wanneer je ingezoomd bent kost je dat vaak fataal veel extra tijd.
Verder strafe ik veel, zodat, ook als ik opzij beweeg, voor me kijk.
Verder is het soms beter wat geduld te hebben in plaats van meteen in actie te komen (uiteraard niet wanneer je onder schot genomen wordt ;)): map-kennis in combinatie met de minimap en de voorspelbaarheid van handelen van de gemiddelde kunnen je een groot strategisch voordeel geven, simpelweg door even na te denken over je volgende move. Het overkomt me vaak dat ik iemand ergens heen zie rushen, door mijn line of fire, maar in plaats van meteen het vuur te openen is het vaak handiger om even een andere positie in te nemen voor een hinderlaag of op zijn minst een voordeligere positie. Hierdoor kun je je soon-to-be slachtoffer van voren of achteren aanvallen (iemand die recht op je af loopt of van je af beweegt gaat een stuk sneller neer dan iemand iemand die dwars door je beeld beweegt en waarbij je je vuur moet meebewegen).
Tot slot simpelweg veel spelen om je map-kennis te vergroten (hoe meer kennis, hoe meer voordeel je uit de layout kunt halen) en vooral om je reflexen steeds verder aan te scherpen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:30:
[...]

Daar staat hij niet voor €29,99 en ook als je hem in je mandje doet niet.. kan aan mij liggen..?
Heb het net nog getest... :+

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img259/5751/bf31i.png

Vergeet niet om de 'shortcutbundel' te verwijderen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img41/4543/bf32c.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img818/3043/bf33r.png

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img72/9696/bf34.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Network Smoothing niet vergeten. Tegen de tijd dat jij op jouw beeld de kill ziet is je clip half leeg, maar dat betekent niet dat je zolang moet doorschieten. Met de M60 zijn 4 hits een kill op korte tot middellange afstand. Dus als ik iemand zie huppelen dan leg ik hem vier kogels in z'n nek en begin ergens anders op te schieten - de kill komt een fractie van een seconde later. Als ik blijf schieten tot de kill getoond wordt ben ik bij de 6e of 7e kogel.
Network smoothing is slecht. Dit is waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:28:
[...]

Network Smoothing niet vergeten. Tegen de tijd dat jij op jouw beeld de kill ziet is je clip half leeg, maar dat betekent niet dat je zolang moet doorschieten. Met de M60 zijn 4 hits een kill op korte tot middellange afstand. Dus als ik iemand zie huppelen dan leg ik hem vier kogels in z'n nek en begin ergens anders op te schieten - de kill komt een fractie van een seconde later. Als ik blijf schieten tot de kill getoond wordt ben ik bij de 6e of 7e kogel.
Dan die nog maar wat omlaag halen. Laatst al iets gedaan, maar misschien kan het nog verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Vanavond een tijd op de GoT server gespeeld.
Ah zie je wel, ik dacht al een bekende naam voorbij te zien komen. :P :w
[...]

Tegen de tijd dat jij op jouw beeld de kill ziet is je clip half leeg, maar dat betekent niet dat je zolang moet doorschieten. Met de M60 zijn 4 hits een kill op korte tot middellange afstand. Dus als ik iemand zie huppelen dan leg ik hem vier kogels in z'n nek en begin ergens anders op te schieten - de kill komt een fractie van een seconde later. Als ik blijf schieten tot de kill getoond wordt ben ik bij de 6e of 7e kogel.
Ik probeer dat zó enorm vaak. Dan zie ik vijf kogels raken waarvan twee in de kop, ik zie dat hun health-balkje leeg is, ik zie het poppetje half omvallen en draai naar een andere persoon.

En eerlijk waar, negen van de tien keren waarbij ik niet blijf doorratelen tot z'n lijk op de grond ligt, staat 'ie ondanks z'n lege health weer op uit de dood om mij te headshotten, waarna z'n health-balkje weer naar 25% schiet.

Het zal wel aan m'n netwerk liggen, of aan Ziggo, of aan torrentende huisgenoten, maar ik reken gewoon een magazijn per kill. :P Network smoothing heb ik al op alle standen tussen nul en oneindig gehad, lijkt absoluut niets uit te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 11-12-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:31:
[...]

Canals en TDM zijn mijn dagelijkse maps. Heerlijke TDM map :)

Maar de minimap in de gaten houden heb ik nog de grootste moeite mee. Lastig en focussen op schieten en minimap in de gaten houden.
Sorry, ik maakte uit je bericht op dat je nog niet zoveel TDM op Canals gespeeld had. :)

Maar de minimap is heel erg handig in BF3, ik kijk vrijwel elke seconde als ik niet schiet op de minimap, ook is het handig om snel routes te plannen om zoveel mogelijk vijanden te verschalken. Met de bf3 settings tweaker kan je ook vrij eenvoudig de map ietsje meer in het midden van het scherm krijgen.
Metian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:39:
Vraag me soms toch af of mensen het begrip 'flanken' wel snappen. Net ook een ronde gespeeld waar ik makkelijk via kleine omweg achter de tegenpartij zat en rustig iedereen aan het af knallen was.

Ze vergeten soms door de chaos gewoon weg dat er meerdere wegen naar Rome leiden schijnbaar.
Of ze kijken dus totaal NIET op de minimap waar je én op te zien bent en opeens een hele hoop doodshoofdjes ipv teamates verschijnen die normaal gesproken niet geraakt kunnen worden anders dan van achter. Maar ze kunnen je vervolgens wel verdacht vaak voor cheater uitmaken als je na zo'n succesvolle backrape op 10-0 staat, want tjsa, zo'n score kan je natuurlijk nooit eerlijk behalen.....
wontcachme schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:32:
[...]
Dan die nog maar wat omlaag halen. Laatst al iets gedaan, maar misschien kan het nog verder :)
Ik heb hem heel lang op 20% gehad, maar tegenwoordig staat ie gewoon helemaal uit. Lijkt toch het beste resultaat te geven en knifen doe ik toch niet dus die stotterende animaties neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:42:
Ik heb hem heel lang op 20% gehad, maar tegenwoordig staat ie gewoon helemaal uit. Lijkt toch het beste resultaat te geven en knifen doe ik toch niet dus die stotterende animaties neem ik voor lief.
Als ik hem op 0 zet heb ik last van mensen die steeds van hot naar her springen, helaas. Dat is dus écht geen optie, want dan raak je nooit meer wat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Alhoewel ik weer helemaal bf3 fan ben door aftermath (denk dat die echter wel binnen een paar avondjes gaat vervelen) blijft dit gewoon het punt waar cod beter op is.

Heb zo vaak dat ik een burst schiet waarvan ik weet dat het voldoende moet zijn en me alweer focus op iemand anders en dan alsnog gekilt wordt door degene waar ik op schoot, want hij ging niet dood en ik had geen tijd om nog een seconde met hem bezig te zijn om te controleren of hij dood ging . In CoD (heb alleen mw1) mode was dat gewoon zo zijdezacht, 2 man voor je 4 kogels in ieder ineen smooth muis beweging en ze waren gewoon dood, elke keer weer.

Die CoD relflex zit er bij mij nog steeds in, helaas betekend dat in bf3 0 kills 1 death en 2 enemies met 30% hp. Misschien dat dit met een m16 beter te doen is dan met een m416 waar ik altijd mee loop,

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:45:
[...]

Als ik hem op 0 zet heb ik last van mensen die steeds van hot naar her springen, helaas. Dat is dus écht geen optie, want dan raak je nooit meer wat :/
Je moet ze ook gewoon de tijd niet geven om van hot naar her te springen. Gewoon direct neerleggen! :+

Maar toegeven, het hangt erg van je verbinding af. M'n ADSL is niet de snelste en ongeveer ping 40 lijkt ook niet al te best, maar heb niet of nauwelijks packetlosses/chokes en dus ook geen last van teleportende spelers met de setting op 0 terwijl de hitreg veel scherper lijkt/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:50:
[...]
Je moet ze ook gewoon de tijd niet geven om van hot naar her te springen. Gewoon direct neerleggen! :+
op 800 meter me een silencer op de M39 gaat dit niet. :|
op 500 meter met de m60 op bipod gaat dit niet. :|
op 300 meter met de FAMAS maakt het niet uit want dat ding raakt toch nooit wat. :X
op 100 meter met de AS VAL gaat dit niet. :|
op 1 meter met het mes gaat dit wel :*)

Maar de hele tijd mensen messen is wat saai. en héél slecht voor je KDR. Vooral bij snipers op daken.
Maar toegeven, het hangt erg van je verbinding af. M'n ADSL is niet de snelste en ongeveer ping 40 lijkt ook niet al te best, maar heb niet of nauwelijks packetlosses/chokes en dus ook geen last van teleportende spelers met de setting op 0 terwijl de hitreg veel scherper lijkt/is.
Met ping 20 en nauwelijks loss en chokes heb ik er echt wel last van, zeker op grotere afstanden. De teleporterende speler z'n ping is eerder de reden voor het gestuiter dan die van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:10:
[...]

Heb het net nog getest... :+

[afbeelding]

Vergeet niet om de 'shortcutbundel' te verwijderen. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb het 20x geprobeerd maar blijf uitkomen op €59,99. Heb je misschien een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:22:
[...]

Ik heb het 20x geprobeerd maar blijf uitkomen op €59,99. Heb je misschien een link?
Actie is weer voorbij maar hij heeft gelijk, heb het nu zelf ook gezien gisteren en heb het ontdekt doordat er een pop up van origin verscheen, daar kon je die aanbieding pakken, het was een bundle.
Houd origin goed in de gaten, de hele maand hebben ze aanbiedingen en misschien komt hij nog een keer voorbij voor 29 euro, dit is de 2e maal dat ik hem ben tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:34:
[...]

Actie is weer voorbij maar hij heeft gelijk, heb het nu zelf ook gezien gisteren en heb het ontdekt doordat er een pop up van origin verscheen, daar kon je die aanbieding pakken, het was een bundle.
Houd origin goed in de gaten, de hele maand hebben ze aanbiedingen en misschien komt hij nog een keer voorbij voor 29 euro, dit is de 2e maal dat ik hem ben tegen gekomen.
Als je hem voorbij ziet komen, zou je mij erop kunnen attenderen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:50:
[...]

Same here. ping van rond de 40 en setting op 0 staan.
werkt goed. wat ik heb begrepen is dat heel de balk vol gelijk staat aan 100 MS.
Dus eigenlijk zou ik hem dus op 40% moeten zetten, maar hoe lager hoe beter.

Nu moet ik wel zeggen, dat een gemiddelde speler dit niets eens zo goed merkt pas wanneer je skills krijgt in de game ga je hiermee puzzelen. zo hebben veel spelers geen probleem dat ze op 40 tot 50 FPS spelen, terwijl ik al mis begin te schieten als ik onder de 60 FPS uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

CodeCaster schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:34:
[...]

Ah zie je wel, ik dacht al een bekende naam voorbij te zien komen. :P :w

[...]

Ik probeer dat zó enorm vaak. Dan zie ik vijf kogels raken waarvan twee in de kop, ik zie dat hun health-balkje leeg is, ik zie het poppetje half omvallen en draai naar een andere persoon.

En eerlijk waar, negen van de tien keren waarbij ik niet blijf doorratelen tot z'n lijk op de grond ligt, staat 'ie ondanks z'n lege health weer op uit de dood om mij te headshotten, waarna z'n health-balkje weer naar 25% schiet.

Het zal wel aan m'n netwerk liggen, of aan Ziggo, of aan torrentende huisgenoten, maar ik reken gewoon een magazijn per kill. :P Network smoothing heb ik al op alle standen tussen nul en oneindig gehad, lijkt absoluut niets uit te maken.
Dat klinkt inderdaad bekend in de oren. Hoogst irritant...
Wat me ook nog wel eens de kop kost, maar dat is puur mijn eigen fout, is dat ik op geluid af ga voor de ttk: van de wapens die ik het meest gebruik weet ik inmiddels precies hoe een normaliter fatale burst klinkt - het moment van de trekker/muisknop loslaten bepaal ik dan ook vaak puur op gehoor (zodat ik tijdens de kill even snel m'n aandacht ergens anders op kan richten). Meestal gaat dat wel goed, maar niet altijd, met als gevolg dat ik wordt afgeknald door iemand die eigenlijk dood had moeten zijn, maar door slecht richten nog een paar procent health overheeft (en die zich waarschijnlijk verbaasd afvraagt waarom ik één kogel voor de fatale stopte met schieten en vervolgens mijn aandacht ergens anders op richtte :? )

Wat is volgens jullie trouwens de beste handelswijze wanneer je onverwacht oog in oog komt te staan met een stuk of drie tegenstanders, die je meteen in de smiezen hebben (uitgaande van een clip van 20-30: ik gebruik nauwelijks LMG's)? Eén voor één proberen te pakken, of sproeien en surpressen als een malle en maar zien hoe ver je komt? Soms schrik ik ervan als ik er niet op bedacht ben, en doe dan maar wat, soms met als eindresultaat een berg dode bad guys, en soms een berg levende bad guys met niet zelden elk nog maar een klein restje leven in zich en een dode ik. Maar soms overrompel ik hen ook, en dan is het wel prettig om een deugdelijk plan van aanpak te hebben.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik suicide dan meestal bij voorbaat door een granaat precies zo naar ze te gooien dat 'ie terug in mijn gezicht stuitert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:38:
Wat is volgens jullie trouwens de beste handelswijze wanneer je onverwacht oog in oog komt te staan met een stuk of drie tegenstanders, die je meteen in de smiezen hebben (uitgaande van een clip van 20-30: ik gebruik nauwelijks LMG's)? Eén voor één proberen te pakken, of sproeien en surpressen als een malle en maar zien hoe ver je komt? Soms schrik ik ervan als ik er niet op bedacht ben, en doe dan maar wat, soms met als eindresultaat een berg dode bad guys, en soms een berg levende bad guys met niet zelden elk nog maar een klein restje leven in zich en een dode ik. Maar soms overrompel ik hen ook, en dan is het wel prettig om een deugdelijk plan van aanpak te hebben.
Dat ervan uitgaan dat ie wel dood is, hebben we allemaal wel denk ik, zo zuur als je dan door iemand met 2% health oid dood gaat... :D

Maar tegen meerdere tegenstanders, hangt mijn tactiek af van de omgeving. In open veld, zonder dekking in de buurt, hangt het ervan af of ik één van de namen boven de spelers herken en dan eerst richten op de beste speler, dan de volgende en kijken (hopen) hoever je komt. Als dat niet 't geval is, dan gewoon de trekken overhalen, naar voren bunnyhoppen, maaien en hopen. :)

Als er links dekking is, dan beginnen met de meest rechtse speler terwijl ik links richting dekking strafe, dan degene links daarvan enzovoort. Dit geeft de grootste overlevingskans omdat de meest linker speler(s) je dan eerder uit 't zicht verliezen zodat je kan herladen/medkit gooien etc en dan weer vol erin klappen. Als er rechts dekking is, dan precies het tegenover gestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-09 06:57
Pykow schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:27:
[...]

RivalXfactor of LvLCap had ooit een video hier overgemaakt, dat je hoe meer je speelt, minder gaat nadenken over bepaalde dingen.
Denk aan de recoil, na paar uurtjes weet je precies hoe een wapen schiet en na verloop van tijd weet je wanneer je full auto moet gaan en wanneer je met burst moet gaan schieten.

ook je loop routes gaan automatisch. de volgorde van vlaggen die je overneemt en wanneer je weet of je moet terug zakken om een punt te behouden ipv door pushen. dit laatst is het lastigste om onder de knie te krijgen. Het klinkt logisch, maar er zijn genoeg spelers die toch naar een vlag rennen omdat ze in de buurt zijn, terwijl een belangrijke vlag (zoals D op Caspian border) ACHTER je wordt overgenomen.
Tuurlijk is dit meer mijn speelstijl waarschijnlijk, want ik speel om de vlaggen en niet om te domineren.
als je 3 van de 5 vlaggen hebt, kan je een push maken, maar het is niet noodzakelijk, want als je vlaggen goed verdedigd gaat de tegenstander nog dood en omdat je 1 vlag meer hebt, gaan hun tickets ook nog eens langzaam naar beneden.
Zeker mee eens ! , ik sta redelijk vaak in de bovenste top en dan heb ik vaak ook de minste kills , puur omdat ik ook veel ondersteun , ammo , reviven , flags cappen.

Moet altijd wel lachen als ik weer mensen onder me zie met 30+ kills en ik met 8 ofzo maar ik heel wat meer punten heb dan die gasten.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 11:42

Metian

Snert is vies

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:42:
[...]

Of ze kijken dus totaal NIET op de minimap waar je én op te zien bent en opeens een hele hoop doodshoofdjes ipv teamates verschijnen die normaal gesproken niet geraakt kunnen worden anders dan van achter. Maar ze kunnen je vervolgens wel verdacht vaak voor cheater uitmaken als je na zo'n succesvolle backrape op 10-0 staat, want tjsa, zo'n score kan je natuurlijk nooit eerlijk behalen.....
Dat is natuurlijk ook waar, z'n score kunnen alleen cheaters halen 8)7 .. maar alle gekheid op een stokje, gelukkig gebeurde het bij de tegen partij en slachtte ze af, kan het ook niet helpen om op dat moment met grote grijns achter me laptop te zitten >:)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:22:
[...]

Binnen Origin kan ik geen link kopiëren. Als ik hier niet inlog, is die € 59,99 en als ik wel inlog, dan is ie € 29,99. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:03:
[...]

Binnen Origin kan ik geen link kopiëren. Als ik hier niet inlog, is die € 59,99 en als ik wel inlog, dan is ie € 29,99. 8)7
Heb Origin gedownload, en op magische wijze krijg ik gelijk pop up waar jij foto van stuurde. En kan ik gelijk afrekenen :D Thanks!
Pagina: 1 ... 141 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.