Thr!lls schreef op donderdag 06 december 2012 @ 00:52:
Even een aantal rondes AM gespeeld, moet toch wel wennen aan de nieuwe maps. Hoop ook dat ze snel beetje onder de knie zijn, ook voor mijn teamgenoten, want vanavond was het nog veel verrast worden en rondrennen als een kip zonder kop van flag naar flagAankomende week ook maar de scan bolt unlocken dan is de Xbow compleet, iemand enig idee of die scan bolt onbeperkt doorgaat zoals de T-UGS of dat ie stopt na een X aantal seconden/minuten?
de Xbow vervangt je ammopack toch?Denk dat ik de XBOW vooral ga gebruiken i.c.m. de support class omdat je dan unlimited ammo hebt.
Text kan niet worden weergeven
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 25-09 09:38
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
nee je C4 slot.
ik heb de xbow zelf nog niet gebruikt en ik denk ook niet dat ik hem veel ga gebruiken.
het vervangt tools die ik niet wil missen als ik die class speel, alleen als sniper of in TDM wil ik hem misschien gebruiken, maar verder niet.
ik had gisteren een erg leuk potje op Markaz:
http://battlelog.battlefi...how/50095301/1/172685289/
Heel dat rondje speelde ik alleen assault met M320 (voor de assaignments)
3x een little bird uit de lucht geschoten met de M320, 1x een jeep en 1x destroy assist op een tank.
binnen 1 potje had ik 10 kills met de M320 terwijl ik er 4 nodig had.
ik heb nu ook wat meer tijd in de maps gestoken en nu ik de maps beter leer kennen merk ik ook dat Epicenter de minste map is, die ik tot nu toe heb gespeeld, er is 1 flank route die er voorzorgt dat je de RU side makkelijk kunt baserapen, al 3x meegemaakt op die map dat mijn team het andere team aan het baserapen is of dat ik via de buitenkant, in eenkeer voor hun basis kom te staan en alles neermaai.
Azadi palace gaf ik gisteren al aan dat het geen leuke map is voor mij. heb hem nu gespeeld in conquest small en large en scevanger en ok sommige vlaggen zijn leuk om te spelen, maar het paleis zelf is veelste groot en niet gecentreerd in de map. als RU side moet je altijd langs het paleis aan de kant waar 1 grote balkon zit, terwijl je aan de US kant nog A,B en D kunt overnemen voordat je in de buurt komt van het paleis die je van boven af kan neermaaien. nee de achterkant van het paleis is moeilijker langs te komen dan vanaf de andere kant.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik begin mij steeds verder te irriteren aan als je in vuurgevecht zit en je snel schuil houd achter een hoek(Dus snel cover zoeken) je alsnog geraakt wordt en dood gaat. Terwijl je al lang de hoek om was en dus niet meer raaktbaar zou moeten zijn
. Heb een ping van tussen de 15-40 gemiddeld...en een FPS van tussen de 90 en 200.....
Ik heb hier ook vaak last van. Heb gelezen dat dit (onder andere) met de client side hit detection te maken heeft. Hierdoor hebben mensen met hoge ping een voordeelReQuiem83 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:04:
Ik begin mij steeds verder te irriteren aan als je in vuurgevecht zit en je snel schuil houd achter een hoek(Dus snel cover zoeken) je alsnog geraakt wordt en dood gaat. Terwijl je al lang de hoek om was en dus niet meer raaktbaar zou moeten zijn. Heb een ping van tussen de 15-40 gemiddeld...en een FPS van tussen de 90 en 200.....
Winst = Papie = ZeroT0ne
Heel irritant ja. Heb dit ook veels te vaak. Ga dan eerder dood dan maakt het niet zoveel uit.ReQuiem83 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:04:
Ik begin mij steeds verder te irriteren aan als je in vuurgevecht zit en je snel schuil houd achter een hoek(Dus snel cover zoeken) je alsnog geraakt wordt en dood gaat. Terwijl je al lang de hoek om was en dus niet meer raaktbaar zou moeten zijn. Heb een ping van tussen de 15-40 gemiddeld...en een FPS van tussen de 90 en 200.....
Het bekende hit detection verhaal......niets aan te doen, check maar eens wat youtube filmpjes
Verwijderd
ik zie dat nu dat de service stars voor weapons doorlopen na 100. iemand een idee wat nu de nieuwe weapon cap is?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Volgens mij is er nu geen cap meer.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:20:
ik zie dat nu dat de service stars voor weapons doorlopen na 100. iemand een idee wat nu de nieuwe weapon cap is?
Dit is zo ongeveer de grootste nolifer in BF3. 1994 service stars met de M320.
http://battlelog.battlefi...lN1/weapons/317873136/pc/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeker wel wat aan te doen hoor, de truc is.... network smoothing factor instellen in de options, sinds ik dat heb gedaan heb ik dit soort dingen bijna niet meermukkel schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:14:
Het bekende hit detection verhaal......niets aan te doen, check maar eens wat youtube filmpjes
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
en waar heb jij die op ingesteld dan die slider ?Donnie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:39:
[...]
Zeker wel wat aan te doen hoor, de truc is.... network smoothing factor instellen in de options, sinds ik dat heb gedaan heb ik dit soort dingen bijna niet meer
Yep, werkt als een trein. Ik heb mn network smoothing factor al sinds een lange tijd ver naar links staan (zo laag mogelijk zonder dat de houterige animaties te opvallend worden), helpt me erg sinds close quarters uit is. Gewoon even een paar potjes spelen met de slider en je vindt vanzelf wel een goeie setting.Donnie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:39:
[...]
Zeker wel wat aan te doen hoor, de truc is.... network smoothing factor instellen in de options, sinds ik dat heb gedaan heb ik dit soort dingen bijna niet meer
Je verliest het namelijk direct van iemand die dit wel goed ingesteld heeft staan, aangezien diegene een fractie van een seconde eerder de trekker kan overhalen.
Helemaal op nul zetten lukt alleen niet: dan worden de animaties van bijvoorbeeld trappen beklimmen of knifen echt te storend. Heb ook wel eens gehoord van anderen dat ze zien dat de models van tegenstanders dan frames gaan verliezen, waardoor je vuurgevechten verliest doordat je mensen niet ziet. Heb dat laatste echter nooit aan den lijve ondervonden.
[ Voor 4% gewijzigd door d_star op 06-12-2012 13:48 ]
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Van heel die telling voor assignments klopt geen klote van, meer dan 40 scar-l kills krijg ik er 1, meer dan 20 kills met de AS-VAL krijg er 0, verschillende kills gemaakt met humvee en die andere milkcar 0.
Vind wel jammer, zoveel effort in de mapjes gestoken, maar de gameplay is er niet beter op geworden.
De xbow voegt voor mij weinig toe, ik maak nu veel kills op xbow gebruikers die een minuut staan te reloaden in een hoekje, dat gaat wel weer over. Scavenger is totaal niet uitdagend, er zijn veel te veel wapens en je pistooltje heeft anders alsnog veel munitie. Misschien ben ik ook wel beetje klaar met de game. Die assignments konden we al gestolen worden als je er niets voor krijgt, dus daar zit ook geen uitdaging in. Ik vind vooral jammer dat de balans steeds meer weg gaat, het kan aan mij liggen maar teams lijken wel met steeds meer verschil van het andere team te winnen. Zonde.
De xbow voegt voor mij weinig toe, ik maak nu veel kills op xbow gebruikers die een minuut staan te reloaden in een hoekje, dat gaat wel weer over. Scavenger is totaal niet uitdagend, er zijn veel te veel wapens en je pistooltje heeft anders alsnog veel munitie. Misschien ben ik ook wel beetje klaar met de game. Die assignments konden we al gestolen worden als je er niets voor krijgt, dus daar zit ook geen uitdaging in. Ik vind vooral jammer dat de balans steeds meer weg gaat, het kan aan mij liggen maar teams lijken wel met steeds meer verschil van het andere team te winnen. Zonde.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik heb in die vijf potjes Scavenger die ik heb gespeeld wel weer afgeleerd om de .44 scoped als handgun te gebruiken. Als je met dat ding gesuppressed wordt, komt er geen enkele kogel meer binnen het bereik van je scope terecht.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik heb hem bewust al naar beneden gehaald. Ding staat bijna uit. Omdat toen ik hem aan had nog vele malen erger was.Donnie schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:39:
[...]
Speelt hier iemand op een 3D monitor in 3D eigenlijk? Zit me af te vragen of dat een beetje werkt en/of lekker speelt?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Verwijderd
moet er niet aan denken aan dat 3d, krijg nu al last van men ogen na een paar uurtjes spelen
3d is leuk op een passieve 3d tv, actief vind ik veel te vermoeiend,. Moet je echter wel een bakbeest hebben die 2x 1080 kan berekenen met 30fps (limit passief 3d gaming) en met 30 fps moet je niet online gaan fraggen.NiGeLaToR schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:51:
Speelt hier iemand op een 3D monitor in 3D eigenlijk? Zit me af te vragen of dat een beetje werkt en/of lekker speelt?
Singleplayer is bf3 bar slecht hoef je het ook niet voor te doen. Ik heb een gedeelte van hitmen in 3d gespeeld en in 3d ziet het er echt supertof uit, maar het draaide gewoon te net te laggy. 3d gaming wordt leuk met de nieuwe generatie 3d passieve tv’s (60, 120 hz) en met de nieuwe generatie videokaarten.
Mijn slechte ervaringen met actieve is overigens puur persoonlijk, bij diegene waar ik ermee aan de slag kon zweerde er bij en vond passief veel te onscherp (was ik het niet mee eens)
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Aangezien je in Battlefield 3 niet kan zien waar ie exact op staat...Mr. Detonator schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:47:
[...]
en waar heb jij die op ingesteld dan die slider ?
Gewoon helemaal naar links halen, als je dan het idee hebt dat er mensen beginnen te schuiven over je beeld (en dan niet gasten met ping 400) dan staat ie te laag. Ik heb hem in mijn config op 20 staan aangezien ik meestal rond de 10 ping zit en 12 a 17 op niet NL servers waardoor ik nog wat headroom overhoud. Als je veel chopper speelt adviseer ik wel je network smoothing factor op 100 te houden, dit omdat als je het lager zet de tvmissile irritant gaat stotteren. In principe komt het gewoon beetje op neer om te testen wat voor jouw het beste werk, in elk geval naar links is minder last van achter cover neergeschoten worden. Helemaal weghalen doet het natuurlijk niet. Als iemand met hoge ping voor je staat, veranderd dat niks aan de zaak dat die kerel een hoge ping heeft en dus op zijn beeld jij waarschijnlijk nog steeds in beeld staat.
Zojuist aftermath werkend gekregen. Moet zeggen dat het de beste DLC tot nu toe is. Ben er dik tevreden mee
Had net een lekker potje op Markaz Monolith met vooral de scout heli.
Steeds met scout heli langs die verwoeste gebouwen manoeuvreren wanneer je gelocked wordt.
Of wanneer de enemy met een scout heli achter je aan zit snel naar beneden duiken tussen een paar gebouwen door en dan vanachter een gebouw opeens omhoog komen om 'm neer te halen.
Was alleen wel jammer dat de vehicles instaspawn waren zodat de tegenstanders gelijk weer in een heli of tank konden hoppen.
Heb AM nog niet veel gespeeld maar is Markaz Monolith de enigste map met scout heli's?? Want als dat zo is, is het ook gelijk m'n favoriete map.
De battlereport voor de genen die dat iets boeit...
http://battlelog.battlefi...how/50174588/1/336464702/
De XBOW pijl animaties kloppen soms ook niet.
Heb al een paar keer gehad dat er een rode pijl (Balanced Arrow) op de XBOW ligt terwijl ik bijvoorbeeld explosive arrows heb geselecteerd (die geel horen te zijn).
Steeds met scout heli langs die verwoeste gebouwen manoeuvreren wanneer je gelocked wordt.
Of wanneer de enemy met een scout heli achter je aan zit snel naar beneden duiken tussen een paar gebouwen door en dan vanachter een gebouw opeens omhoog komen om 'm neer te halen.
Was alleen wel jammer dat de vehicles instaspawn waren zodat de tegenstanders gelijk weer in een heli of tank konden hoppen.
Heb AM nog niet veel gespeeld maar is Markaz Monolith de enigste map met scout heli's?? Want als dat zo is, is het ook gelijk m'n favoriete map.
De battlereport voor de genen die dat iets boeit...
http://battlelog.battlefi...how/50174588/1/336464702/
De XBOW pijl animaties kloppen soms ook niet.
Heb al een paar keer gehad dat er een rode pijl (Balanced Arrow) op de XBOW ligt terwijl ik bijvoorbeeld explosive arrows heb geselecteerd (die geel horen te zijn).
[ Voor 12% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-12-2012 18:12 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Volgens mij wel. Is het jou ook opgevallen dat die helos echt bokke sterk lijken tegen voertuigen ineens? Ik heb in één ronde meerdere tanks en IFVs gedisabled met enkel de guns - de guided missile die erachteraan kwam maakte was niet écht nodig...AdmiralSnipe schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:59:
Ik maai ook wel érg makkelijk kereltjes omver in die kaart. Wel leuk, beetje heli lamen, met drie van die dingen op een rijtje een tank platspuiten met heet lood en met één spotter 3 guided missiles op een IFV laten regenen.
Ik denk eerder dat de voertuigen generfed zijn.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:18:
[...]
Volgens mij wel. Is het jou ook opgevallen dat die helos echt bokke sterk lijken tegen voertuigen ineens? Ik heb in één ronde meerdere tanks en IFVs gedisabled met enkel de guns - de guided missile die erachteraan kwam maakte was niet écht nodig...
Ik maai ook wel érg makkelijk kereltjes omver in die kaart. Wel leuk, beetje heli lamen, met drie van die dingen op een rijtje een tank platspuiten met heet lood en met één spotter 3 guided missiles op een IFV laten regenen.
Een APC is nu in 2 of 3 RPG/SMAW schoten kapot en tanks gaan volgens mij ook eerder kapot.
Wel jammer dat er maar 1 map is met heli's.
Scout heli's vind ik erg goed tot hun recht komen in deze nieuwe maps omdat er veel ontsnappingsroutes zijn tussen al die gebouwen.
Met scout heli's in AK maps vliegen vind ik soms een beetje saai worden omdat dit zulke grote open maps zijn en aangezien scout heli's niet echt snel gaan ben je een easy target en duurt het erg lang voordat je ergens bent.
Precies,.. iets te sterk naar mijn mening... zeker als je nooit in zo'n ding zit... helitaxi zeg maar...Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:18:
[...]
Volgens mij wel. Is het jou ook opgevallen dat die helos echt bokke sterk lijken tegen voertuigen ineens? Ik heb in één ronde meerdere tanks en IFVs gedisabled met enkel de guns - de guided missile die erachteraan kwam maakte was niet écht nodig...
YouTube: Battlefield 3: Little Birds are Awesome | Markaz Monolith (BF3 Aftermath Gameplay)
Yup, en ook MAV's.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:53:
Weer wat geleerd: met een javelin is het mogelijk om een soflam te slopen.
Oh wacht... dat is de Igla...
[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-12-2012 21:03 ]
Verwijderd
RAWTSJ 
http://battlelog.battlefi...how/50200700/1/307564538/
Die ging lekker
vooral op het laatste /beastmode = 1
http://battlelog.battlefi...how/50200700/1/307564538/
Die ging lekker
En als de bediener ervan niet genoeg afstand heeft genomen heb je er ook nog een gratis kill bij.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:53:
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dus je kan met je Javelin iets locken (SOFLAM) dat zelf ook kan locken (TANK) wat dan ook weer kan locken (HELI) wat dan ook weer kan locken (JET) wat dan ook weer kan... De jet haalt jou met z'n main gun neerVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:53:
Verwijderd
Dit had ik dus, tot twee keer toe, bij de eerste keer dacht ik, dr zal wel een tank achter me gestaan hebben, maar bij de tweede keer begon ik toch wel effe te twijfelenCodeCaster schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:51:
[...]
En als de bediener ervan niet genoeg afstand heeft genomen heb je er ook nog een gratis kill bij.
Ligt het aan mij of zijn er echt bijna geen volle servers van Aftermath? Ik vind nu 2 volle servers en verder nog 10 met spelers. Als ik filter op alleen een bepaalde map krijg ik 5 of 10 servers totaal...
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
~30 servers met filters: Aftermath only, normal, ranked + punkbuster, player slots free: 1-10.rickyy schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:28:
Ligt het aan mij of zijn er echt bijna geen volle servers van Aftermath? Ik vind nu 2 volle servers en verder nog 10 met spelers. Als ik filter op alleen een bepaalde map krijg ik 5 of 10 servers totaal...
Zat servers, je kan toch maar op eentje tegelijk spelen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Volgens mij zijn er nog _veel_ meer servers dan maar 30, alleen zie je die niet altijd omdat de server browser niet alles laat zien.
Gisteren mn eerste potjes gespeeld in Aftermath, I must say I like it! Heb alle maps gespeeld behalve Epicenter; ik had verwacht dat Scavenger net zoiets zou worden als Tank Superiority, je speelt het voor een uurtje en dan denk je "meh". Niks van dat alles, doordat je op zoek moet naar wapens en eenmaal gevonden ze maar weinig munitie hebben, ben je wel gedwongen om naast de objectives op zoek te gaan naar nieuwe wapens. Brengt een hele aparte flow in de maps. Wat je ook ziet is dat hele squads dicht bij elkaar blijven, puur vanwege de grotere kans om het te overleven.
Ben grote fan van deze DLC, kan niet wachten om weer in de maps te duiken!
Gisteren mn eerste potjes gespeeld in Aftermath, I must say I like it! Heb alle maps gespeeld behalve Epicenter; ik had verwacht dat Scavenger net zoiets zou worden als Tank Superiority, je speelt het voor een uurtje en dan denk je "meh". Niks van dat alles, doordat je op zoek moet naar wapens en eenmaal gevonden ze maar weinig munitie hebben, ben je wel gedwongen om naast de objectives op zoek te gaan naar nieuwe wapens. Brengt een hele aparte flow in de maps. Wat je ook ziet is dat hele squads dicht bij elkaar blijven, puur vanwege de grotere kans om het te overleven.
Ben grote fan van deze DLC, kan niet wachten om weer in de maps te duiken!
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Dus als je een scherm voor je pc koopt is er geen meerwaarde?evilpin0 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:23:
[...]
3d is leuk op een passieve 3d tv, actief vind ik veel te vermoeiend,. Moet je echter wel een bakbeest hebben die 2x 1080 kan berekenen met 30fps (limit passief 3d gaming) en met 30 fps moet je niet online gaan fraggen.
Singleplayer is bf3 bar slecht hoef je het ook niet voor te doen. Ik heb een gedeelte van hitmen in 3d gespeeld en in 3d ziet het er echt supertof uit, maar het draaide gewoon te net te laggy. 3d gaming wordt leuk met de nieuwe generatie 3d passieve tv’s (60, 120 hz) en met de nieuwe generatie videokaarten.
Mijn slechte ervaringen met actieve is overigens puur persoonlijk, bij diegene waar ik ermee aan de slag kon zweerde er bij en vond passief veel te onscherp (was ik het niet mee eens)
Passieve 3D, zoals ik het op mij tv heb (met pola brilletjes) heb je geen last van lagere refreshrates toch? Alleen met interlacing. Zat in ene te denken dat het misschien een leuke gimmick zou zijn
Tuurlijk is er wel meerwaarde,je hebt geen screen tearing (hoef geen vsync aan te zetten), en het 3d is best vet in sommige games , mits je echt een hele goede pc hebt. Helaas zijn de helft van de 3d pc games voor AMD kaarten en de andere helft weer voor Nvdia.NiGeLaToR schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 07:16:
[...]
Dus als je een scherm voor je pc koopt is er geen meerwaarde?
Passieve 3D, zoals ik het op mij tv heb (met pola brilletjes) heb je geen last van lagere refreshrates toch? Alleen met interlacing. Zat in ene te denken dat het misschien een leuke gimmick zou zijn
Gisteren maar weer eens battlefield gespeeld, jezus wat zijn die nieuwe maps dik! Gewoon ultiem eigenlijk, perfecte mix tussen close en mid range combat! Ga ik me weer uren mee vermaken.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Gisteren even alle assaignments gehaald van de AM DLC, nu nog de premium dogtags halen, hoewel ik daar niet zoveel moeite ga doen.
Vanavond weer met mijn M16,M4A1 spelen en dan kan ik pas weer echt genieten van BF3.
want die SCAR-H,SCAR-L,AS VAL zijn me toch een partijtje poep wapens om te gebruiken.
ACW-R doet het ook keurig in deze maps, omdat je meestal mid-range fights hebt.
Scevanger WAS een leuke mode, al is het niet voor mij weg gelegd.
Je bent te afhankelijk van je eigen team en het is 50% luck en 50% skill dat je moet hebben, wil je boven aan eindigen. Het komt nog teveel voor dat je team naar een punt loopt, waarbij je al weet dat het mis gaat en dan loop je dus de andere kant op en kom je gewoon 5 man tegelijk tegen, of regelmatig zie ik iemand met een level 3 wapen lopen, naast mij en dan schuil ik omdat ik met mijn pistol geen kill kan maken van 3 man die op je af komt lopen en dan gaat je teammaat dood, omdat hij blind is.
Nee geef mij maar gewoon Conquest waarbij je solo ook nog het verschil kunt maken en niet afhankelijk bent van random peoples with no eyes.
Talah market is 1 van de slechtste mappen van BF3. 64 spelers is echt niet te doen, maximaal 32 man en zelfs dan heb je momenten dat je helemaal ingesloten wordt. de vlaggen zitten te dicht op elkaar.
2e min punt van de DLC is de Spawn plekken in markaz bijvoorbeeld.
Als je Punt A hebt en je wilt daar op spawnen, dan spawn je PRECIES tussen C en A, je zou veel dichter bij A moeten spawnen.
Als je op B spawned kom je aan de Rusische kant te staan in de richting van E, terwijl je amerikaan bent.
ondanks dat blijft het wel de beste DLC naast B2K, als je deze 2 vergelijkt:
AM: geen Jets, veel infantry fights. 2 leuke maps, markaz en epicenter
B2K: 2 leuke maps Strike at karkand en Gulf of oman.
Scevanger is voor mij het zelfde als conquest domination. leuk om even te spelen (leuker dan Tank supriority en GunMaster), maar ben er nu al wel weer klaar mee.
Vanavond weer met mijn M16,M4A1 spelen en dan kan ik pas weer echt genieten van BF3.
want die SCAR-H,SCAR-L,AS VAL zijn me toch een partijtje poep wapens om te gebruiken.
ACW-R doet het ook keurig in deze maps, omdat je meestal mid-range fights hebt.
Scevanger WAS een leuke mode, al is het niet voor mij weg gelegd.
Je bent te afhankelijk van je eigen team en het is 50% luck en 50% skill dat je moet hebben, wil je boven aan eindigen. Het komt nog teveel voor dat je team naar een punt loopt, waarbij je al weet dat het mis gaat en dan loop je dus de andere kant op en kom je gewoon 5 man tegelijk tegen, of regelmatig zie ik iemand met een level 3 wapen lopen, naast mij en dan schuil ik omdat ik met mijn pistol geen kill kan maken van 3 man die op je af komt lopen en dan gaat je teammaat dood, omdat hij blind is.
Nee geef mij maar gewoon Conquest waarbij je solo ook nog het verschil kunt maken en niet afhankelijk bent van random peoples with no eyes.
Talah market is 1 van de slechtste mappen van BF3. 64 spelers is echt niet te doen, maximaal 32 man en zelfs dan heb je momenten dat je helemaal ingesloten wordt. de vlaggen zitten te dicht op elkaar.
2e min punt van de DLC is de Spawn plekken in markaz bijvoorbeeld.
Als je Punt A hebt en je wilt daar op spawnen, dan spawn je PRECIES tussen C en A, je zou veel dichter bij A moeten spawnen.
Als je op B spawned kom je aan de Rusische kant te staan in de richting van E, terwijl je amerikaan bent.
ondanks dat blijft het wel de beste DLC naast B2K, als je deze 2 vergelijkt:
AM: geen Jets, veel infantry fights. 2 leuke maps, markaz en epicenter
B2K: 2 leuke maps Strike at karkand en Gulf of oman.
Scevanger is voor mij het zelfde als conquest domination. leuk om even te spelen (leuker dan Tank supriority en GunMaster), maar ben er nu al wel weer klaar mee.
Van de SCAR-L kan ik nog aannemen dat het niet voor iedereen weggelegd is, ook niet mijn favoriete wapen. Maar de SCAR-H en zeker de AS VAL zijn toch echt wel doeltreffende wapens, waarbij de AS VAL zowel van dichtbij als op grote afstand echt wel dodelijk en zeer accuraat is.
Gisteren rondje Seine gespeeld met de AS VAL en de SCAR-H en toch een degelijke score neergezet (rondje wel hopeloos verloren, hoewel zowel ons team als het andere superslecht waren, andere team had wel constant onze tank om de één of andere reden, misschien een vriendje dat de tank altijd aan de vijand afgaf ofzo want dit gebeurde nét iets te vaak)
http://battlelog.battlefi...how/50181120/1/362361275/
Gisteren rondje Seine gespeeld met de AS VAL en de SCAR-H en toch een degelijke score neergezet (rondje wel hopeloos verloren, hoewel zowel ons team als het andere superslecht waren, andere team had wel constant onze tank om de één of andere reden, misschien een vriendje dat de tank altijd aan de vijand afgaf ofzo want dit gebeurde nét iets te vaak)
http://battlelog.battlefi...how/50181120/1/362361275/
Mochten er anno nu nog mensen zijn die problemen hebben met het downloaden van de laatste DLC (aftermath) geef me dan een DM want ik heb het net op mijn skydrive gezet voor een vriend die het maar niet binnen krijgt.
Verwijderd
Moet je een paar keer naar beneden scrollen en dan sorteren op aantal spelers. Niet weer op 'Refresh' klikken, want dan kan je weer opnieuw scrollen.rickyy schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:28:
Ik heb een Monitor die 3d ondersteund, en ik heb de singleplayer wel een stukje gespeeld in 3D. Het is erg wennen vooral het schieten met een holographic sight etc.NiGeLaToR schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:51:
In multiplayer heb ik het even geprobeerd alleen als je beetje competative bent ingesteld is het echt niet aan te raden. Ook de FPS die je dan minder hebt merk je meteen(ook omdat ik gewend ben om met 80+ fps te spelen. Door de diepte in het spel is het moeilijk om soms targets te spotten of snel gericht te reageren.
Had net een kleine killstreak in een tank op Azadi Palace.
Was best wel hectisch met allemaal vijanden om me heen.
Heb ik ze net allemaal kapotgeschoten en wil ik snel de tank repairen, equip ik per ongeluk m'n RPG en schiet vol op de tank die vlak naast me stond...
Staat er in de chat: "AdmiralSnipe ended their killstreak with SUICIDE"... (snap niet hoe ze bij their komen overigens).
Heb ik ze net allemaal kapotgeschoten en wil ik snel de tank repairen, equip ik per ongeluk m'n RPG en schiet vol op de tank die vlak naast me stond...
Staat er in de chat: "AdmiralSnipe ended their killstreak with SUICIDE"... (snap niet hoe ze bij their komen overigens).
Verwijderd
ik zat net naar die nieuwe assignments te kijken en dacht god, die Rambo assignment. 5 multikills lukt wel spelenderwijs, maar die 10 kills back to back, never.
Was me al op een paar rondjes heel afwachtend sniperen aan het voorbereiden, maar wat denk je. kga tussen het puin met mn LSAT liggen tijdens een rush, komen ze als gekken op me af. en langs me. 18 kills achter elkaar!
gaat me nooit meer gebeuren. wel grappig
Was me al op een paar rondjes heel afwachtend sniperen aan het voorbereiden, maar wat denk je. kga tussen het puin met mn LSAT liggen tijdens een rush, komen ze als gekken op me af. en langs me. 18 kills achter elkaar!
gaat me nooit meer gebeuren. wel grappig
their word gebruikt als je geen his/hers/it's wilt gebruikenAdmiralSnipe schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:00:
Had net een kleine killstreak in een tank op Azadi Palace.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 23:48 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
En deze klopt in tegenstelling tot de onzin die lvlcap heeft geüpload...
Oh en DAT BADGER.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hmm, als dat zo is moet ik echt eens beter opletten op school...Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:46:
their word gebruikt als je geen his/hers/it's wilt gebruiken
Verwijderd
Echt, die nieuwe map is geniaal, ik was daarnet met op Markaz Monoloth met een tank samen met m'n gunner in vijandelijk gebied terechtgekomen. Ik kreeg echt het gevoel dat ik geambushed werdt, allemaal RPG's die vanuit verschillende hoeken kwamen, we hebben ons goed verdedigd maar het mocht niet baten...
http://battlelog.battlefi...how/50338422/1/307564538/
http://battlelog.battlefi...how/50338422/1/307564538/
Verwijderd
Double XP EventVerwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:30:
is het nou double xp weekend of niet? zo ja vanaf hoe laat 1400???
2012-12-08 - 2012-12-10
Celebrate the launch of Battlefield 3: Aftermath by joining this weekend double XP event. Get double XP in any map, any mode, on Ranked servers. Start times below (the event runs for 48 hours).
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Leuk driver update van logitech en nu heeft hij setpoint ingebouwd en gebruikt mijn G500 de drivers 
Echt ik kan helemaal opnieuw leren gamen.
Pykow dat probleem heb ik dus nu ook had het eindelijk een beetje onder de knie..
Installeer je die update toch niet?Pykow schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:21:
Leuk driver update van logitech en nu heeft hij setpoint ingebouwd en gebruikt mijn G500 de drivers

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Verwijderd
Wat is er zo verschillend aan dan? Ik kan me niet inbeelden dat je echt opnieuw gaat moeten "leren" dat je op iemand z'n hoofd moet mikken om 'm dood te krijgenPykow schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:21:
Waarschijnlijk zijn z'n instellingen van de muis gereset o.i.d.
Kwestie van je settings (DPI/Sens) onthouden en gaan lijkt mij?
Met een laser muis vraag je wel om problemen natuurlijk, vind ze persoonlijk nooit lekker aanvoelen.
Met een laser muis vraag je wel om problemen natuurlijk, vind ze persoonlijk nooit lekker aanvoelen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Wtf. Dat color saturation! My eyes, they're burning!!DanielWW2 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:59:
[video]
En deze klopt in tegenstelling tot de onzin die lvlcap heeft geüpload...
Oh en DAT BADGER.
En waarom is elke developer in de crossbow hype?
- Skyrim
- Far Cry 3
- BF3
- Crysis 3
- Tomb Raider
- Assassin's Creed 3
NEED MOAR BOWZ?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Muis voelt gewoon net iets anders aan, waardoor ik minder headshots maak dan normaal of net iets meer kogels nodig heb.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:26:
[...]
Wat is er zo verschillend aan dan? Ik kan me niet inbeelden dat je echt opnieuw gaat moeten "leren" dat je op iemand z'n hoofd moet mikken om 'm dood te krijgen
ik moet wel met mij logitech G13 gameboard en G930 headset, die wil ik wel up to date houden.
??? Ik join Tsurany en Pykow in een server en sta naar een paar minuten 7-2 ofzo, word ik opeens gekicked met als message kdr-kicker nogwat.
Terwijl er heel wat spelers een veel betere k/d ratio hadden dan ik.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ok dat is wel heel raar, want er zaten inderdaad gasten in met betere KDR in dat rondje en daarnaast kan heb ook niet je KD zijn op je statspagina, want die zit ook nog onder die van mij en ik heb nergens last vanAdmiralSnipe schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:32:
??? Ik join Tsurany en Pykow in een server en sta naar een paar minuten 7-2 ofzo, word ik opeens gekicked met als message kdr-kicker nogwat.
Verwijderd
Moet je even je sensitivity aanpassenPykow schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:29:
[...]
Muis voelt gewoon net iets anders aan, waardoor ik minder headshots maak dan normaal of net iets meer kogels nodig heb.
If it ain't broke, ain't fix itik moet wel met mij logitech G13 gameboard en G930 headset, die wil ik wel up to date houden.
Daarom vond ik het ook zo raar.Pykow schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:34:
[...]
ok dat is wel heel raar, want er zaten inderdaad gasten in met betere KDR in dat rondje en daarnaast kan heb ook niet je KD zijn op je statspagina, want die zit ook nog onder die van mij en ik heb nergens last van
Tsurany zat er ook in en die heeft ook een hoger k/d dus ik snap het niet...
Of zou er een nieuwe anti-hack tool zijn die naar de score van de ronde ervoor kijkt?
Ronde ervoor had ik 28-2, maar het lijkt me sterk dat zo'n anti-hack tool bestaat.
~edit: ik zie in de battlereport trouwens dat ik 3-2 stond, wat het nog raarder maakt.
[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 08-12-2012 21:22 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Sterker nog op die server hebben we nog dit potje gespeeld:AdmiralSnipe schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:21:
[...]
Daarom vond ik het ook zo raar.
Tsurany zat er ook in en die heeft ook een hoger k/d dus ik snap het niet...
Of zou er een nieuwe anti-hack tool zijn die naar de score van de ronde ervoor kijkt?
Ronde ervoor had ik 28-2, maar het lijkt me sterk dat zo'n anti-hack tool bestaat.
~edit: ik zie in de battlereport trouwens dat ik 3-2 stond, wat het nog raarder maakt.
http://battlelog.battlefi...how/50398116/1/172685289/
echt een chaos bij de F vlag.
Sommige kdr scripts kijken naar hoe snel je een bepaalde kdr haalt, als je rond een minuut een kdr hebt van 6 of 7 dan ben je verdachtAdmiralSnipe schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:32:
Waardelose script, hij moet niet alleen maar kdr en tijd kijken.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Idiote plugin, server admins die echt niet snappen hoe je een server in moet stellenAdmiralSnipe schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:32:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Hoe ik een server zou managen:
Streamen naar PBBbans, niet naar GGC omdat die nogal eens false positives hebben.
Geen auto balance plugin. Die werken 99% van de tijd voor geen meter.
Geen kicks voor K/D lager dan 50. F*ck you Stationary AA.
http://battlelog.battlefi...onary-AA/stats/513908734/
Geen kicks voor kills als je niet binnen 60 seconden 30 kills maakt.
Geen kicks voor SPM lager dan 3000.
Geen kicks voor accuracy.
Geen belachelijke tickets.
Geen insta vehicle spawn.
Geen anti scheld plugin. Leid alleen maar tot achterlijke taferelen.
Geen wapens verbieden. (hoewel de M16A3 verleidelijk is)
Wel MD5tool actief.
Op je server spelen en opletten.
Echt, 95% van de servers hebben wel wat achterlijks draaien dat averechts werkt. Of omdat de plugin bagger is of omdat DICE weer eens lekker meewerkt. (team switch blokkade)
Streamen naar PBBbans, niet naar GGC omdat die nogal eens false positives hebben.
Geen kicks voor K/D lager dan 50. F*ck you Stationary AA.
Geen anti scheld plugin. Leid alleen maar tot achterlijke taferelen.

Geen wapens verbieden. (hoewel de M16A3 verleidelijk is)
Wel MD5tool actief.
Op je server spelen en opletten.
Echt, 95% van de servers hebben wel wat achterlijks draaien dat averechts werkt. Of omdat de plugin bagger is of omdat DICE weer eens lekker meewerkt. (team switch blokkade)
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-12-2012 01:33 ]
Waar is de tijd gebleven dat je nog admins op een server had, toen het nog een vak was en je moest leren hoe je cheaters kon vinden.DanielWW2 schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:32:
Hoe ik een server zou managen:![]()
Geen kicks voor K/D lager dan 50. F*ck you Stationary AA.![]()
Geen anti scheld plugin. Leid alleen maar tot achterlijke taferelen.![]()
Geen wapens verbieden. (hoewel de M16A3 verleidelijk is)![]()
Wel MD5tool actief.
Op je server spelen en opletten.![]()
Toen ik admin was in bf2 moest ik bewijzen dat iemand cheat, doormiddel van battlerecorder of ingame speccen en dat opnemen, bij misbruik was je zo je admin rechten kwijt.
Tegenwoordig zie je nog zelden een admin op een server, het zijn allemaal scripts die meestal onschuldige spelers kicken of bannen.
Instellingen van mijn muis (G9x) werden gewoon uit het muis-geheugen geladen. Precies de zelfde instellingen in Logitech Gaming Software als in setpoint..Rynji schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 20:01:
Waarschijnlijk zijn z'n instellingen van de muis gereset o.i.d.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Ik draai nooit met setpoint, omdat er dan altijd iets gebeurd met mijn muissettings.agoNITE schreef op zondag 09 december 2012 @ 07:29:
[...]
Instellingen van mijn muis (G9x) werden gewoon uit het muis-geheugen geladen. Precies de zelfde instellingen in Logitech Gaming Software als in setpoint..
Jammer is nog wel dat de nieuwste drivers van logitech, nog steeds een probleem geven bij Planetside 2
EDIT: Hoeveel kills is nu een multikill ?
ik kill net 4 mensen tegelijk en ik krijg een triple kill, wat bij mij weten een quad kill moet zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 09-12-2012 12:14 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
De goede oude tijd die ik totaal heb gemist met CoD spelen op de XBOX360.NLsandman schreef op zondag 09 december 2012 @ 05:12:
[...]
Waar is de tijd gebleven dat je nog admins op een server had, toen het nog een vak was en je moest leren hoe je cheaters kon vinden.
Toen ik admin was in bf2 moest ik bewijzen dat iemand cheat, doormiddel van battlerecorder of ingame speccen en dat opnemen, bij misbruik was je zo je admin rechten kwijt.
Tegenwoordig zie je nog zelden een admin op een server, het zijn allemaal scripts die meestal onschuldige spelers kicken of bannen.
Heb dus meteen ook de mods gemist terwijl ik doodgelagt werd.
Verwijderd
Mensen ik heb de laatste tijd (sinds ik geupdate ben naar Premium) last van game freezes.
Ik kan 10-30 minuten spelen en daarna freezed het beeld. Het blijft haken net als een screenshot zegmaar.
Ik heb een GTX 660 TI van MSI, hebben meer mensen hier last van?
Edit: ik ben nu bezig met een fresh download en install, hoop op een fix!
Ik kan 10-30 minuten spelen en daarna freezed het beeld. Het blijft haken net als een screenshot zegmaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 14:04 ]
Verwijderd
geen overclocking?Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:03:
Mensen ik heb de laatste tijd (sinds ik geupdate ben naar Premium) last van game freezes.
Als je onder Windows 8 draaid dan de bf3.exe op Windows 7 comptabiliteit zetten.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:03:
Dit was voor mij de oplossing, ik weet niet of dit nog nodig is na de laatste update maar het kan zeker geen kwaad.
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
@combs ik heb mn kaart niet overgeclockt, maar volgens mij is ie vanuit de fabriek standaard overclockt, ik heb zo'n vaag vermoeden dat het hierdoor komt idd.
@Marvie Ik heb Windows 7 dus dit zou geen problemen moeten veroorzaken, tnx for the help anyway!
Edit: Ik zie net dat er een problemen topic is voor bf3, sorry dat ik jullie lastig val haha
@Marvie Ik heb Windows 7 dus dit zou geen problemen moeten veroorzaken, tnx for the help anyway!
Edit: Ik zie net dat er een problemen topic is voor bf3, sorry dat ik jullie lastig val haha
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 14:15 ]
@ Tommeh, ik had dat ook met die beta drivers van nvidia.
Met de nieuwste driver die blijkbaar ineens veranderde van final naar beta draait hij wel weer lekker
Met de nieuwste driver die blijkbaar ineens veranderde van final naar beta draait hij wel weer lekker
Verwijderd
FRANSAD, welke driver versie gebruik jij? dan weet ik dat het daar iig niet aan ligt.FRANSAD schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:21:
@ Tommeh, ik had dat ook met die beta drivers van nvidia.
Ik draai nu 310.70
De beta driver hiervoor had ik ook last van die freezes
De beta driver hiervoor had ik ook last van die freezes
Dan heb je de 4e kill te laat gemaakt, het is wel een vereiste om de kills min of meer tegelijk te maken. Nade naar binnen gooien en 3 kills halen en dan nog even ééntje neerschieten telt niet als multikill. Dan had je er 4 moeten hebben met die ene nade.Pykow schreef op zondag 09 december 2012 @ 08:41:
[...]
Ik draai nooit met setpoint, omdat er dan altijd iets gebeurd met mijn muissettings.
Jammer is nog wel dat de nieuwste drivers van logitech, nog steeds een probleem geven bij Planetside 2
EDIT: Hoeveel kills is nu een multikill ?
ik kill net 4 mensen tegelijk en ik krijg een triple kill, wat bij mij weten een quad kill moet zijn.
Aargh console peasantDanielWW2 schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:55:
[...]
De goede oude tijd die ik totaal heb gemist met CoD spelen op de XBOX360.
Heb dus meteen ook de mods gemist terwijl ik doodgelagt werd.
Slecht nieuws wat betreft color tweaker, dice gebruikt nu dus een file integrity check met hashes, er is een work around maar daar willen ze niet aan beginnen, dat valt onder hacken.
Gelukkig heeft aftermath geen blauwe filter waar ik last van heb.
Ik denk dat ik mijn E6550 2,33Ghz dump voor een jongere telg... Bf3 op continue 95 a 100% load... oei!
http://imgur.com/YEecD
Speelt graag
Tja, dual cores zijn niet echt geschikt voor BF3 multi-player.Thamell schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:10:
Ik denk dat ik mijn E6550 2,33Ghz dump voor een jongere telg... Bf3 op continue 95 a 100% load... oei!
Hebben jullie al een XBOW/knife only server geprobeerd? Meeste lol die ik in lange tijd heb gehad in deze game
Sprint specialization aan en pijlen dodgen maar. Wellicht niet geschikt voor mensen die vinden dat "bunnyjumpen" een doodzonde is.
Voor de geïnteresseerden: deze server zit meestal wel lekker vol.
Meteen testen!masq schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:55:
Hebben jullie al een XBOW/knife only server geprobeerd? Meeste lol die ik in lange tijd heb gehad in deze gameSprint specialization aan en pijlen dodgen maar. Wellicht niet geschikt voor mensen die vinden dat "bunnyjumpen" een doodzonde is.
An a day keeps the doctor away.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
He, heb maar 6 XBOX360's versleten sinds 2006.
Was er al een beetje bang voor...Slecht nieuws wat betreft color tweaker, dice gebruikt nu dus een file integrity check met hashes, er is een work around maar daar willen ze niet aan beginnen, dat valt onder hacken.
Gelukkig heeft aftermath geen blauwe filter waar ik last van heb.
Heb BF3 tenminste nog even op een fatsoenlijke manier kunnen spelen...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Heb er nu 3 van de 5 echt heel erg frustrerend om die assaignment te halen.Xant0r schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:25:
[...]
Dan heb je de 4e kill te laat gemaakt, het is wel een vereiste om de kills min of meer tegelijk te maken. Nade naar binnen gooien en 3 kills halen en dan nog even ééntje neerschieten telt niet als multikill. Dan had je er 4 moeten hebben met die ene nade.
Dit komt ook doordat er zo erge delay is tussen C4 gooien en detonaten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
C4 on MCOM?Pykow schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:55:
[...]
Heb er nu 3 van de 5 echt heel erg frustrerend om die assaignment te halen.
Verwijderd
RRoD = Raging Rambo of Death?DanielWW2 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:16:
[...]
He, heb maar 6 XBOX360's versleten sinds 2006.(stupid RRoD)
Ik heb echt lol gehad met die C4, het was even een hobby van me geworden voor een paar uurPykow schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:55:
[...]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Een aardige bron van irritatie die delay, ik weet dat het er in zit om het niet te makkelijk te maken maar soms heh... knop ingedrukt en dan een halve sec later doodgaanPykow schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:55:
[...]

Verwijderd
Nog nie top AM, wel op Karkand met een tank, 1 lading C4 en 3 ladingen mijnen. De C4gast mocht niet mee in de tank, de drie engines in de tank en dan kijken of we hem bij B op het dak konden krijgen. Na vier pogingen, licht onderbroken door tegenwerkende vijandjes (ons team kon schijnbaar niet winnen zonder de tank) haddne we het ding op het dak bij B. Ondersteboven. Supportkerel d'r in en engies repareren, bakken met punten
En toen werden we gekicked en sindsdien hebben we het eigenlijk niet meer geprobeerd. Wel EOD bots proberen te laten vliegen, maar daar was het geduld vrij snel op.
Achja, nu behoor je tot dit volk hé. Das het belangrijkste!DanielWW2 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:16:
[...]
He, heb maar 6 XBOX360's versleten sinds 2006.(stupid RRoD)

Bwaha, ik zat al te wachten tot Asgaro zijn bijdrage zou leveren aan dit alles.Asgaro schreef op maandag 10 december 2012 @ 00:35:
[...]
Achja, nu behoor je tot dit volk hé. Das het belangrijkste!
[afbeelding]
Afgelopen weekend viel er ineens uit het niets een scout chopper voor me in aftermatch. Owja die zitten er ook in dacht ik terwijl ik erin springde.
Haha die dingen zijn echt vet hier, als je een beetje geluk hebt en hun scout choppers vallen je niet lastig kun je er heel veel kills mee maken en echt goede support geven. Helaas was het potje bijna afgelopen maar heb menig dak en achterkant kunnen clearen terwijl me team oprukte.
Met stip de leukste map om met de scout chopper te vliegen, alhoewel ik er liever helemaal geen voertuigen had gezien in aftermath, of een zwakkere versie van de voertuigen.
Haha die dingen zijn echt vet hier, als je een beetje geluk hebt en hun scout choppers vallen je niet lastig kun je er heel veel kills mee maken en echt goede support geven. Helaas was het potje bijna afgelopen maar heb menig dak en achterkant kunnen clearen terwijl me team oprukte.
Met stip de leukste map om met de scout chopper te vliegen, alhoewel ik er liever helemaal geen voertuigen had gezien in aftermath, of een zwakkere versie van de voertuigen.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Damavand peak rush is ook leuk om te vliegenevilpin0 schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:07:
Afgelopen weekend viel er ineens uit het niets een scout chopper voor me in aftermatch. Owja die zitten er ook in dacht ik terwijl ik erin springde.
zwakkere versie ? je haalt de voertuigen best wel snel neer, ze kunnen geen rommel op je schieten, dus zijn ze niet in het voordeel.balance in markaz is goed.
Epicenter en Talah market zijn in mijn ogen de slechtse maps van BF3.
in Talah market het je geen normale conquest en is de map veelste klein, lijkt wel op CoD.
en Epicenter is ALTIJD een baserape. ik ben 1x zelf gebaseraped (de eerste dag) en de dagen daarna alleen maar het andere team gebaseraped. normaal is een sterkere team in staat om meer vlaggen te houden. in Epicenter zijn ze instaat om je te gaan baserapen, echt 1 van de slechtste maps van BF3, naast Talah market, Wake island, Tahran highway
Poeh, gister een paar leuke matches gehad met een hele mooie verdeling qua krachten, was telkens best close aan het einde (conquest). Jammer genoeg werden de spelers op een gegeven moment gescrambled en zaten alle noobs bij elkaar (in mijn team uiteraard
) dus dat potje ging niet zo lekker.
Daarna een paar keer enorm in gemaakt. Speel ik met een compleet random team tegen 9 (!) clanmembers die als een op hol geslagen kudde bizons over ons heen denderde elke keer. Gelukkig door sneaky langs ze te sluipen telkens toch voorkomen dat ze aan het baserapen gingen maar een leuk potje was het niet. Op een gegeven moment had ik ook een mannetje of 4 in een squad zover dat we massaal aanvielen maar dat was niet genoeg tegen zo'n overmacht. Ik ben uiteindelijk gestopt met dat potje (net als zo ongeveer mijn hele team) want het was gewoon niet leuk meer.
En uiteraard, een cheater gespot gister. Schoot me telkens met headshots dood en was niet eens in de buurt van me (bv ik sta beneden in operation metro bij de C flag en hij schiet me vanuit de corridors boven dood..... right)
Daar ben ik ook direct weggegaan, vooral toen ik ook nog werd uitgescholden toen ik er wat van zei. Het was nog een clanmember van die server ook. Gelijk ge-unfavorited. dat soort onzin hoef ik niet.
En heb sinds kort 2 extra speakers voor achter en dat is bij BF3 wel echt een voordeel ! Je kan veel beter horen waar vijanden zich bevinden, of ze achter je vandaan gaan komen ed. Toch weer een klein beetje extra speelvoordeel op die manier
Caspian border was ook leuk, ben ik verdorie de ENIGE die op de grond aanwezig is, en de rest kon niet vliegen want ik was als enige vlaggen aan het pakken. Lekker is dat. Baggerrondje en uiteraard dik verloren.
Nog een vraag: kan je afmath nog alleen krijgen als je premium koopt? Want in Origin kon ik nergens alleen aftermath als DLC vinden, alleen premium en een paar losse wapenkits. ga niet weer 50 euro neerleggen, ik heb BF3 en CQ al.
Daarna een paar keer enorm in gemaakt. Speel ik met een compleet random team tegen 9 (!) clanmembers die als een op hol geslagen kudde bizons over ons heen denderde elke keer. Gelukkig door sneaky langs ze te sluipen telkens toch voorkomen dat ze aan het baserapen gingen maar een leuk potje was het niet. Op een gegeven moment had ik ook een mannetje of 4 in een squad zover dat we massaal aanvielen maar dat was niet genoeg tegen zo'n overmacht. Ik ben uiteindelijk gestopt met dat potje (net als zo ongeveer mijn hele team) want het was gewoon niet leuk meer.
En uiteraard, een cheater gespot gister. Schoot me telkens met headshots dood en was niet eens in de buurt van me (bv ik sta beneden in operation metro bij de C flag en hij schiet me vanuit de corridors boven dood..... right)
Daar ben ik ook direct weggegaan, vooral toen ik ook nog werd uitgescholden toen ik er wat van zei. Het was nog een clanmember van die server ook. Gelijk ge-unfavorited. dat soort onzin hoef ik niet.
En heb sinds kort 2 extra speakers voor achter en dat is bij BF3 wel echt een voordeel ! Je kan veel beter horen waar vijanden zich bevinden, of ze achter je vandaan gaan komen ed. Toch weer een klein beetje extra speelvoordeel op die manier
Caspian border was ook leuk, ben ik verdorie de ENIGE die op de grond aanwezig is, en de rest kon niet vliegen want ik was als enige vlaggen aan het pakken. Lekker is dat. Baggerrondje en uiteraard dik verloren.
Nog een vraag: kan je afmath nog alleen krijgen als je premium koopt? Want in Origin kon ik nergens alleen aftermath als DLC vinden, alleen premium en een paar losse wapenkits. ga niet weer 50 euro neerleggen, ik heb BF3 en CQ al.
[ Voor 5% gewijzigd door Metro2002 op 10-12-2012 09:58 ]
Nope, Aftermath zou ook als losse expansion beschikbaar moeten komen. Wanneer zou ik niet weten, kan je dit niet ergens in Origin terugvinden?
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
11-12-2012 komt hij beschikbaar in de PSN Store van playstation. (en uiteraard andere winkels)Metro2002 schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:56:
18-12-2012 komt hij beschikbare in Xbox Live store en in de PC Origin store (en uiteraard andere winkels)
Premium users krijgen 2 weken eerder toegang tot de DLC, dus je moet nu nog 1 week wachten
Niks vergeleken Aftermath!!! Eindelijk hoge flats om tussen door te vliegen en andere scout choppers te ambushen, heerlijk hoe niemand op de grond oog voor je heeft en ze allemaal geclusterd zijn!Pykow schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:54:
[...]
Damavand peak rush is ook leuk om te vliegen
zwakkere versie ? je haalt de voertuigen best wel snel neer, ze kunnen geen rommel op je schieten, dus zijn ze niet in het voordeel.balance in markaz is goed.
Epicenter en Talah market zijn in mijn ogen de slechtse maps van BF3.
in Talah market het je geen normale conquest en is de map veelste klein, lijkt wel op CoD.
en Epicenter is ALTIJD een baserape. ik ben 1x zelf gebaseraped (de eerste dag) en de dagen daarna alleen maar het andere team gebaseraped. normaal is een sterkere team in staat om meer vlaggen te houden. in Epicenter zijn ze instaat om je te gaan baserapen, echt 1 van de slechtste maps van BF3, naast Talah market, Wake island, Tahran highway
Gisteren voor het eerst rape meegemakt op Epicenter, ze hadden de 2 gangen naar boven volledig gedekt met iets van 10 man die maar granaten liepen te spammen. Denk ik altijd, jezus het is een pub game ga lekker wat doen ipv met 10 man bij de gang een beetje campen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.