Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Donnie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:05:
1. Close everthing ( browsers and origin )
2. Open battlelog from browser ( not from origin. which means manually open battlelog )
3. find AM servers, and join. and a popup screen will say you need to download AM.
4. theres a yellow button and it says "open in origin" . right biyatch, SPAM on it.
-origin will refreshed ( black lightbox with refresh icon in the middle )
- spam spam spam spam spam that button.
5. somehow after a few spamming sessions, go to origin and then right click on BF3 and check for updates.
6. after that spam again ( step 3 and 4 ).
7. and if you get lucky, origin will push out the latest update. another 3.8gb or 2.4gb ( it depends )
Dit werkte bij mij ook! (België). Met Telenet was het in 9 minuten binnen... alleen vanavond waarschijnlijk niet gamen.. :(

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:15:
Kom net thuis van school (ja, school tot half 8 ), en begin de update te downloaden. Waarom download ik er nu twee?

Er lopen twee balken. Een van Aftermath en een va premium. Je gaat me niet vertellen dat de patch ook 3,8 gig is?

Aftermath is zelf 3,9. Battlefield was al 25 ofzo dus dit wordt nu zo'n 39 gig?

Ik hou niet veel ruimte meer over op mn 128gb ssd'tje...

Snelheid is ook om te janken 1,8 MB/sec per stuk
Als je snelheid suckt dan is dat je eigen verbinding. En die patch is een patch, geen nieuwe content. Er komt dus geen 3,9GB bij.

Je hebt Battlefield 3 patch en Aftermath, beiden losse downloads.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:21
ze zouden die shit via torrent beschikbaar moeten stellen, of iemand met een dikke pijp die shit ff in een dropbox kieperen. Amateuristisch gedoe....

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:17
VEEL CAMPERS IN RUSH NOOBTUBE FTW HAHAHAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

even uurtje gespeeld en tot dusver bevalt het :) bevingen zijn echt irritant :P haha

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 14:13
Om je snelheid om hoog te krijgen, paar keer Pauze klikken en weer doorgaan. Pakt ie andere servers wat een verschil maakt tussen 800kb/s en 10mb/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:18:
[...]

Als je snelheid suckt dan is dat je eigen verbinding. En die patch is een patch, geen nieuwe content. Er komt dus geen 3,9GB bij.

Je hebt Battlefield 3 patch en Aftermath, beiden losse downloads.
Lag aan Origin. Heb zelf 60mbit. Snelheid is inmiddels 6MB/sec

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Pff, die 3x Scavanger winnen is echt kut. Ik heb er nu 7 rondes opzitten, telkens wordt ik in het slechte team geplaatst (verschillende servers!). En iedereen switched naar het winnende team zodat het slechte team nog slechter wordt. Echt de pest krijg ik daar van! Blijf gewoon in je eigen team!

Tot nu toe dus nog 0 wins :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ah fijn. Ik speel 10 minuten een nieuwe Aftermath map, krijg ik een vastloper. .exe vastgelopen blbalbala cntrl atl del moeten doen.

Nog NOOIT eerder gehad. Nog nooit een vastloper gehad met Battlefield.

Dice weet ook telkens weer de game om zeep te helpen met elke patch of niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hacker genoemd op een GoT server. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:38

frG

Op welke server spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Relaxed...download de hele tijd met de volle 60Mbit en op 84% valt ie ineens terug naar 20Kbps :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:59
Crusher77 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:21:
Om je snelheid om hoog te krijgen, paar keer Pauze klikken en weer doorgaan. Pakt ie andere servers wat een verschil maakt tussen 800kb/s en 10mb/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Vraag me af waarom er zo weinig Rush servers zijn van Aftermath. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Waar zit die optie? Ik heb "Nu spelen" en "Download annuleren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Onderaan staat je download. Klik op het omhoog wijzende pijltje. Dit geeft je een nieuw scherm met een pauze knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:16:
Heuj! Ik vind Aftermath echt leuk :D
Conquest al gedaan?
Epicenter is een map waar je echt kan snipen zonder dat het hinderlijk word. Je kan je daadwerkelijk verstoppen maar het is ook niet te open. Me like. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
LongBowNL schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:32:
Onderaan staat je download. Klik op het omhoog wijzende pijltje. Dit geeft je een nieuw scherm met een pauze knop.
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik krijg er nu maar maximaal 2,0 MB uit. Ze hebben het druk daar bij EA. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:14:
En hacker genoemd op een GoT server. :D
#swek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markaz Monolith en Epicenter zijn echt super vette mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Wat is Aftermath kut zeg! Ik vind het maar niets. Ik heb nu 15 rondes in Scavenger mode gespeeld, telkens stond ik mooi 1ste of 2de! Maar winnen, ho maar! Telkens in het verliezende team. Iedereen switched er maar op los om toch maar die XBow te krijgen. En ik? Nee hoor, helemaal niets.

Dan maar opgegeven en even Conquest geprobeerd. Ik ga de heletijd dood niet normaal. Wat is er toch mis vandaag? Kutexpansion zou ik het noemen. Geen idee wat mensen hier leuk aan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja een bepaald type speler is in deze expansion gewoon nutteloos geworden, dat wordt even omschakelen naar een andere speelstijl.

Trouwens wel grappig hoe je in rush in elke map compleet omsingeld kan worden, flanken werkt erg goed en bottlenecks zijn er amper nog.

[ Voor 34% gewijzigd door Tsurany op 04-12-2012 22:08 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Xbow met scope en die long range bolt werkt overigens prima als sniper rifle :D Headshot op afstand is nog steeds een kill.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scavanger is voor mij net gunmaster. ga ik niet vaak spelen.
alleen maar shotguns die je opraapt in de maps..

Conquest is bijna net zo goed en net zo slecht als grand bazaar.
alleen waar je bij grand bazaar nog het verschil kunt maken door goed te spelen is dat hier wat lastig:
http://battlelog.battlefi...how/49996579/1/172685289/

mensen blijven maar doorlopen naar de volgende vlag en denken niet na dat je net als in bazaar van je basis steeds moet opbouwen om te kunnen winnen, hierdoor verlies je veeeeel potjes

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
http://battlelog.battlefi...how/49997744/1/351804938/

Scavenger. Leuke mode, maar weer een beetje kaal afgeleverd.

Stel er waren random in de maps ook defibs geplaatst zodat je een medic wordt, of een RPG, dan wordt het al veel dynamischer.

Denk niet dat ik het heel lang ga spelen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:40
Wat zijn jullie eerste bevindingen over de XBOW?

Heb nu de gewone bolt, HE bolt en BA bolt getest (die radar bolt nog niet unlocked).

HE is vrij waardeloos op infantry maps precies, damage tegen infanterie is verwaarloosbaar indien het geen direct hit is. + de bolt-drop is gigantisch, bereik van max +-15-20m zonder al teveel omhoog te moeten richten ofzo? Natuurlijk de bedoeling om tegen vehicles gebruikt te worden, maar daar nog niet aan toegekomen.

Verschil tussen gewone en BA bolt behalve de drop ook nog niet echt achter gekomen. Uit mijn ondervinding one-shot ik nét iets minder met de BA bolt, dus die zal wat lagere damage doen wanneer het geen headshot is?

XBOWs worden nu wel massaal gebruikt, dus het is nog niet eerlijk om een oordeel te vellen over de impact op de gameplay. Ik vind de afwisseling wel fijn, vooral al support is het handig, oneindig aantal bolts door behoud van ammo-pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speciaal voor de paar mensen die nog geen Aftermath hebben.
Een dosis aan DICE logica en physics. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

WTF hebben ze met de Igla / Stinger gedaan? Ik heb net wat rondjes gevlogen, en iedere MANPADS-hit was een directe kill op m'n heli. 8)7

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:43:
WTF hebben ze met de Igla / Stinger gedaan? Ik heb net wat rondjes gevlogen, en iedere MANPAD-hit was een directe kill op m'n heli. 8)7
Geen idee maar DICE heeft wel heel veel gedaan. Ze waren alleen niet slim genoeg om een patchlijst te maken die ook klopt. 8)7
De soldier camo's zijn nu oko gefixed. Ze blijven op een bepaalde staan totdat je het wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
rickyy schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:26:
http://battlelog.battlefi...how/49997744/1/351804938/

Scavenger. Leuke mode, maar weer een beetje kaal afgeleverd.

Stel er waren random in de maps ook defibs geplaatst zodat je een medic wordt, of een RPG, dan wordt het al veel dynamischer.

Denk niet dat ik het heel lang ga spelen zo.
Inderdaad, vind het ook een mindere mode. Ik denk dat het net zoals Gunmaster zal worden; leuk voor een keertje, maar niet meer dan dat. Ik vind de mappen ook ietwat te groot in Scavenger en soms te open. Af en toe heb ik dan geen flauw benul waarvandaan ik beschoten word. Voorlopig heb ik een 'is dit nou alles?'-gevoel bij Aftermath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:54
Ik zal er vast overheen kijken, maar waarom kan ik de XBOW niet selecteren? Zie hem nergens staan ook niet bij "gadget". Op de loadout pagina van battlelog zie ik hem wel bijvoorbeeld staan bij "Gadget 1" voor de medic, maar kan deze niet kiezen. Er staat een slotje bij. Het is mij niet duidelijk wat ik er voor moet doen om deze te unlocken. (ik heb premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drie rondes scavenger winnen, hoe kan dat niet duidelijk zijn? Klik op het wapen in Battlelog en je ziet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Al met al is de DLC teleurstellend en kan voor mij geen nieuw leven in BF3 blazen.
- Maps middelmatig, en allemaal dezelfde stijl.
- Nieuwe game mode leuk voor een aantal rondjes.
- Xbow een geinige gimmick maar daar blijft het ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
unfor schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:49:
Al met al is de DLC teleurstellend en kan voor mij geen nieuw leven in BF3 blazen.
- Maps middelmatig, en allemaal dezelfde stijl.
- Nieuwe game mode leuk voor een aantal rondjes.
- Xbow een geinige gimmick maar daar blijft het ook bij.
Deprimerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Qlii256 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:39:
Wat is Aftermath kut zeg! Ik vind het maar niets. Ik heb nu 15 rondes in Scavenger mode gespeeld, telkens stond ik mooi 1ste of 2de! Maar winnen, ho maar! Telkens in het verliezende team. Iedereen switched er maar op los om toch maar die XBow te krijgen. En ik? Nee hoor, helemaal niets.

Dan maar opgegeven en even Conquest geprobeerd. Ik ga de heletijd dood niet normaal. Wat is er toch mis vandaag? Kutexpansion zou ik het noemen. Geen idee wat mensen hier leuk aan vinden...
Nog deprimerender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou de Xbow geen gimmick noemen. Geeft elke class de mogelijkheid om veel diverser ten strijde te gaan. Met de scope en de balanced bolt kan je gewoon gaan snipen en kan een assault die geared is voor close combat ook op lange afstand wat schade doen. Je hoeft niet meer bang te zijn voor snipers die je niet de baas kan. Met de HE bolt kunnen snipers en assault spelers kleine voertuigen de baas en ook tanks en APC's afleiden. Die blijven niet lang in de buurt want je kan ze er makkelijk mee vernietigen.
Het is gewoon echt een wapen dat een class een extra rol kan geven en dat is heerlijk.

Heb trouwen het idee dat veel mensen lopen te zeiken omdat ze opeens niet meer de bom zijn. Lolleflikker heeft als enige argument dat hij verliest en dood gaat om de expansion niks te vinden. Dan kan je dat toch niet serieus nemen?

Ik vind hem super, maps zijn lekker divers en flink groot. Rush is leuk met echt kunnen omsingelen van mensen. Conquest is lekker druk en dynamisch doordat je veel doorgangen hebt en lekker over de map kan zwerven. Scavenger is gewoon leuk als je het als een soort TDM mode ziet en het als uitdaging ziet om met verschillende wapens te spelen. Je moet het niet spelen met als enige doel winnen voor de crossbow want dan ga je natuurlijk direct chagrijnig worden als je verliest.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 04-12-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die XBOW voegt niks toe aan assault nee. Maar recon en in mindere mate engi en support hebben er wel wat aan. Ik zie mezelf de XBOW wel blijven gebruiken, zeker als ik alle bolts heb.

Scavenger is denk ik niet iets dat ik zal blijven spelen. Niet mijn ding hoewel het wel grappig is om mensen te ownen met een M1911.

Verder vind ik het veel te vroeg om over de mappen te gaan oordelen. Ze kunnen nog beide kanten op. Ze worden of enorm camperig of geweldige city combat. Tot dusver is het voornamelijk goede city combat geweest. Ik persoonlijk heb meer vertrouwen in deze mappen dan AK of CQ.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-12-2012 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor assault voegt het een sniper en anti voertuig wapen toe. Doet tegen tanks en APC's een stuk meer damage dan de M320. Je kan nu prima de vuurkracht van assault gebruiken en alsnog een antwoord hebben op voertuigen. Twee a drie spelers met de crossbow met HE pijlen maken een tank en/of APC toch aardig gek. Constant damage zonder dat de tank weet van waar. Je moet alleen even wat gevoel krijgen.
En een anti sniper wapen is ook handig als snipers op daken campen, je schiet ze er veel makkelijker vanaf. En lekker op lange afstand kills maken terwijl je ook nog je M416 of M16A3 kan pakken.

Begin steeds handiger er mee te worden en dan zie je toch telkens wat meer mogelijkheden, zeker in Aftermath mappen is hij handig.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 04-12-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Goh dat jij dit nog eens zou zeggen...

/ontopic ik vin het een goed uitbreiding. Mooie mappen, vooral die met die kapot geschoten Mall erin.

Scavenger vin ik heel vet, zeker met 64 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:56:
Zou de Xbow geen gimmick noemen. Geeft elke class de mogelijkheid om veel diverser ten strijde te gaan. Met de scope en de balanced bolt kan je gewoon gaan snipen en kan een assault die geared is voor close combat ook op lange afstand wat schade doen. Je hoeft niet meer bang te zijn voor snipers die je niet de baas kan. Met de HE bolt kunnen snipers en assault spelers kleine voertuigen de baas en ook tanks en APC's afleiden. Die blijven niet lang in de buurt want je kan ze er makkelijk mee vernietigen.
Het is gewoon echt een wapen dat een class een extra rol kan geven en dat is heerlijk.

Heb trouwen het idee dat veel mensen lopen te zeiken omdat ze opeens niet meer de bom zijn. Lolleflikker heeft als enige argument dat hij verliest en dood gaat om de expansion niks te vinden. Dan kan je dat toch niet serieus nemen?

Ik vind hem super, maps zijn lekker divers en flink groot. Rush is leuk met echt kunnen omsingelen van mensen. Conquest is lekker druk en dynamisch doordat je veel doorgangen hebt en lekker over de map kan zwerven. Scavenger is gewoon leuk als je het als een soort TDM mode ziet en het als uitdaging ziet om met verschillende wapens te spelen. Je moet het niet spelen met als enige doel winnen voor de crossbow want dan ga je natuurlijk direct chagrijnig worden als je verliest.
Net na het werken nog even drie rondjes gespeeld, gewoon conquest, maar wát een heerlijke DLC zeg. Flinke complexe kaarten waar je heerlijk van alle kanten de vijand plat kunt walsen, scout heli's in die kaart met die enorme toren, tanks op die paleiskaart - gewéldig bevallen. En kei- en keihard kont geschopt in de scout helis, dwars door gebouwen vliegen en snel even iemand in z'n dop sproeien, hit-en-wals tactieken op groepjes infanterie (dwz sproeien en de laatste roadkillen... binnenshuis) en als ze je dan eindelijk uit je little bird knallen nen vol trots met jouw little bird jou aan komen vallen een tank grijpen en het ding verpulveren. Kruisboog ook al geprobeerd, na hem bevrijd te hebben uit handen van een incompetente tegenstander en die er vervolgens zelf mee in z'n noten geschoten - leuk ding :+

Eindelijk goeie Seine/Bazaar-achtige kaarten waar de voertuigen belangrijke elementen zijn zonder gelijk overal die irritante jets bij te hebben.
/me is gelukkig, eindelijk is BF3 écht goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Nu al twee keer een crash naar desktop gehad.

Voor de patch/AM nooit....

Edit:

3e vastloper gehad.......

[ Voor 20% gewijzigd door rickyy op 05-12-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Wat een heerlijke DLC zeg! Gister met veel plezier een uurtje rond lopen darren op de nieuwe maps, met als bonus een headshot op Pykow ;) (Flexielexi3)

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:54

Metro2002

Memento mori

Gisteren voor het eerst om zeep geholpen door een Xbow. Bij welke uitbreiding hoort dat nou. aftermath?
Volgens mij best een bruut wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Metro2002 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:23:
Gisteren voor het eerst om zeep geholpen door een Xbow. Bij welke uitbreiding hoort dat nou. aftermath?
:Y Ik heb er al twee kills mee. B)

Ligt het trouwens aan mij, of lijken sinds de patch de kogels kleiner op je scherm? Ik zag gisteren amper waar ze terechtkwamen, en zéker die crossbow-pijlen verdwijnen gewoon direct na het afvuren...

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 05-12-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al ruim 50 kills met dat ding, fucking awesome :D Long range bolt is ideaal als sniper alternatief, lekker die klote snipers van hun daken knallen terwijl ik een M416 heb voor de rest van de noobies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Tsu, Mis je je medpack niet daardoor? of had je die nooit mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skip-5 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:17:
Wat een heerlijke DLC zeg! Gister met veel plezier een uurtje rond lopen darren op de nieuwe maps, met als bonus een headshot op Pykow ;) (Flexielexi3)
Jij was toch die gast op epicenter ?
was een mooie kill van je, kon ik vrij weinig aan doen, ook al hield je maar 6% over ;)

Markaz Monolith heb ik nu het meeste gespeeld en dat is een leuke map, maar niet met te veel man. 48 maximaal. er gaan ook wat gastjes boven op een flat campen, maar die zijn vrij nutteloos (hoewel de tegenstander daar wel een spawn beacon op kan plaatsen en dan kunnen ze D en E bestormen en kom je bijna niet meer weg. in Scavenger mode speel je toch om andere vlaggen dan in conquest en dat maakt het leuk om de game met meerdere modes te spelen.

epicenter in Scavenger mode ben je vooral op de spawn van RU bezig met kleine gebouwen etc.
in conquest zijn het alleen routes om als russian verder de map in te gaan. Base rape is mogelijk in deze map. het zelfde als in Grand bazaar moet je gewoon de eerste vlaggen voor je basis veroveren en steeds verder gaan en niet de vlaggen voor je mainbase verliezen, want dat lijd tot baserape.

Azadi Palace geen echte fan van deze map, hoewel ik hem alleen nog niet in conquest of andere modes heb gespeeld naast Scavenger. Te lange open gangen in het paleis en ook te hoog voor erg veel voordeel op de spelers die nog beneden zijn. op rush moet de map een stuk leuker zijn omdat je het paleis kunt omsingelen. ik wil vanavond even kijken hoe de map in conquest is.

Talah Market Heel heel erg gangetje gangetje map en doet me denken aan Call of duty.
ik weet niet hoe de spawns zijn in conquest, waar de main base is etc. maar in Scavenger mode heb ik al gemerkt dat je gespawn raped kunt worden in deze map zonder moeite. het is een map die je echt langer moet spelen wil ik hier een goed oordeel over geven.

Xbow leuke gadget die wat variatie met zich meebrengt voor andere classes. ik zou hem persoonlijk zelden tot nooit gebruiken voor de assault of engineer. want medkit en rocket launchers zijn zeer belangerijke tools voor je class. maar ik laat het wapen ook niet volledig links liggen, want het is een leuk wapen om te gebruiken.

Vanavond dus even de maps goed door testen en assignments gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Klopt :) was 95% mazzel dat ik je had, omdat ik eigenlijk nooit recon speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General-Z
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05-2024
gisteren heb ik ook nog wat gunmaster gespeeld op de nieuwe mappen, maar naar mijn mening zijn de mappen daar net wat te groot(32 man) en open voor.

Text kan niet worden weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skip-5 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:34:
Tsu, Mis je je medpack niet daardoor? of had je die nooit mee?
Fun > Medipack :) Mis hem wel maar een crossbow kill is te leuk ;)

Ga trouwens niet oordelen over de mappen als je enkel Scavenger hebt gespeeld. In Conquest/Rush is dat echt maar een klein stuk van de map. Dat paleis is bijvoorbeeld maar 1 set MCOM's in Rush, de map er omheen is zo gigantisch groot. Zelfde geld voor Conquest, dan is het volgens mij ook maar 1 vlag en is de map veel groter dan enkel dat paleis.

Bovendien zijn sommige mensen gewoon echte jankballen. Gisteravond zo enorm veel gewhine gehoord over de expansion op TS dat puur gebaseerd was op het feit dat de whiners verloren. Dramatisch...

[ Voor 55% gewijzigd door Tsurany op 05-12-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:45
Tsurany schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:26:
[...]
Bovendien zijn sommige mensen gewoon echte jankballen. Gisteravond zo enorm veel gewhine gehoord over de expansion op TS dat puur gebaseerd was op het feit dat de whiners verloren. Dramatisch...
Volgens mij viel het allemaal best mee...
Af en toe was het bij sommige mensen(bij mij ook) 'rage-mode', maar daar bleef het dan ook bij.

Al met al zijn het gewoon een paar vette maps, het enige waar ik me een beetje aan irriteer zijn de rare spawns soms(Scavenger).

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winst schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:41:
[...]

Volgens mij viel het allemaal best mee...
Af en toe was het bij sommige mensen(bij mij ook) 'rage-mode', maar daar bleef het dan ook bij.

Al met al zijn het gewoon een paar vette maps, het enige waar ik me een beetje aan irriteer zijn de rare spawns soms(Scavenger).
Soms ? ik ben al 3x gespawned bij de tegenstander, staan er opeens 10 man voor je neus.
deze bug zat er ook al in Strike at karkand, waarbij ik een keer spawnde bij G een tank pakte en gelijk vlag G kon overnemen omdat iederen gespawned was verder op A. na de cap kreeg ik een ban met reason, speedhacking :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
BF3 Aftermath First Impressions - Best DLC? (Battlefield 3 Gameplay/Commentary)
Matimi

YouTube: BF3 Aftermath First Impressions - Best DLC? (Battlefield 3 Gameplay/Commentary)#!

Vind tot nu toe deze ook de beste. Levels zijn heel vet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond even Aftermath gespeeld. Scavenger op Talah Market. Ik ben best tevreden, ik ben niet zo een fan van die snelle speelstijl maar heb me aardig vermaakt... Wel véél last van rubberbanding, had ik eerst nooit maar hoeft niet perse aan BF te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Tsurany schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:26:
[...]

Fun > Medipack :) Mis hem wel maar een crossbow kill is te leuk ;)
Dat is dan wel weer waar. Ik kan niet wachten tot ik hem unlocked heb. (hopelijk vanavond weer ffies)
Gister tijdens een scavanger ronde wel mijn eerste kills ermee gemaakt, liep precies 2 man achter elkaar...Pfiew.....1 grote shish kebab >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Laatst online: 18:45
Pykow schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:51:
[...]
Soms ? ik ben al 3x gespawned bij de tegenstander, staan er opeens 10 man voor je neus.
deze bug zat er ook al in Strike at karkand, waarbij ik een keer spawnde bij G een tank pakte en gelijk vlag G kon overnemen omdat iederen gespawned was verder op A. na de cap kreeg ik een ban met reason, speedhacking :S
Al 3x zelfs :O

Dat weegt toch hopelijk wel op tegen de lol die je tot nu hebt gehad?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:51:
[...]

Volgens mij is dat niet zozeer een bug in Battlefield, als wel in van die achterlijke plugins* die op steeds meer servers gedraaid worden.

Als je dan te snel spawnt, verplaatst de plugin je tijdens het spawnen naar het andere team en voilá.

*: met achterlijke plugins bedoel ik plugins die:
- puntentelling per kill in de chat gooien ("User 1 has killed User 2 and now has 2 points! Only 8 points remaining to gain e-penis status XYZ!")
- balanceren, maar dan op een enorm gare manier: bij het joinen al meteen naar het ander team keilen, waarna je dus niet meer kunt switchen omdat BF3 dit blokkeert ("Try not to switch teams too often")
- balanceren op basis van diverse parameters waardoor switchen alsnog onmogelijk wordt gemaakt ("User X tried to switch to the winning|losing|larger|smaller team. Shame on you, User X!")
- enzovoorts.

Ik zou heel graag zelf eens een plugin schrijven of aanpassen, maar ja, tijd...

[ Voor 34% gewijzigd door CodeCaster op 05-12-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Was even wennen voor mij weer van BO2 naar BF3, stuk mooiere graphics uiteraard maar voelt ineens of alles zich in slow motion af speelt. Xbow vind ik cool, vind het alleen lastig om de drop off in te schatten. Er is niet een tracer of iets dergelijks waar je jezelf aan kan vasthouden. Wat mij alleen opviel: Van een overkill aan blauw naar een overkill aan geel? Of is dit een gevolg van de FXAA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:56:
Was even wennen voor mij weer van BO2 naar BF3, stuk mooiere graphics uiteraard maar voelt ineens of alles zich in slow motion af speelt. Xbow vind ik cool, vind het alleen lastig om de drop off in te schatten. Er is niet een tracer of iets dergelijks waar je jezelf aan kan vasthouden. Wat mij alleen opviel: Van een overkill aan blauw naar een overkill aan geel? Of is dit een gevolg van de FXAA?
Nee dit klopt. markaz is een erg gele map om te spelen. epicenter is wel de mooiste map van de 4 als je het mij vraagt. goede kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:19:
[...]

Ik heb ervaring met Aftermath op ps3, geïnteresseerd?
Zekers! Ik maakte mijn opmerking vooral omdat ik het pas in februari kan gaan spelen (zit tot die tijd in het buitenland), maar de masochist in mij erg benieuwd is naar wat Scavenger gaat toevoegen en hoe het allemaal is uitgewerkt (ongeacht platform). Dus ik was blij verrast dat er 5 nieuwe pagina's waren met reacties, maar dat bleek uiteindelijk bijna alleen maar geklaag te zijn over trage of niet startende downloads - beetje een deceptie dus ;)
Maar ik heb inmiddels al heel wat interessants voorbij zien komen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:54:
[...]

Zekers! Ik maakte mijn opmerking vooral omdat ik het pas in februari kan gaan spelen (zit tot die tijd in het buitenland), maar de masochist in mij erg benieuwd is naar wat Scavenger gaat toevoegen en hoe het allemaal is uitgewerkt (ongeacht platform). Dus ik was blij verrast dat er 5 nieuwe pagina's waren met reacties, maar dat bleek uiteindelijk bijna alleen maar geklaag te zijn over trage of niet startende downloads - beetje een deceptie dus ;)
Maar ik heb inmiddels al heel wat interessants voorbij zien komen.
Ja klopt, als je tussen de klagende posts doorleest vind je goede ervaringen! Al met al is het een goede dlc met mooie maps, over de xbow weet ik nog niet veel. De verschillende gamemodes spelen lekker weg! Zeker de moeite waard in mijn ogen! (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mja,scav is nog niet helemaal mijn ding,maar zal kwestie van gewenning zijn en de mappen leren kennen. ben zo goed als iedere map nu langsgeweest even snel en heb 2 (lange) potjes conquest gedaan op markaz waardoor je de mappen goed leert kennen en die is inderdaad wat geel ja :P maar beviel me wel.veel opties om ergens te komen/te flanken. ook weer erg vermaakt met tanks etc terwijl daarnaast de inf ook erg goed te doen is. ik mis de overmacht aan air echt niet :)

komende dagen de rest van de mappen maar even goed spelen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:27

superwashandje

grofheid alom

Was even wennen voor mij weer van BO2 naar BF3, stuk mooiere graphics uiteraard maar voelt ineens of alles zich in slow motion af speelt.
inderdaad zeg! ik heb/had precies hetzelfde gevoel. heb gister 4 potjes scavenger gespeeld maar het ging supertraaaaag....
eerste potje binnengekomen in het winnende team (100vs20 tickets) vervolgens door de autobalance overgezet maar er viel niets meer te redden. volgende 3 potjes 2xmvp en 1xmvp2 gehaald: spelen er nu slechtere mensen of ben ik gewoon zo snel door de laatste tijd BO2 te hebben gespeeld? (hint: ik denk niet het tweede :+ )
heb in ieder geval binnen 4 potjes de crossbow gehaald en ga daar vanavond maar even mee klooien :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Record_Play
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Gister een paar rondjes zitten spelen en het is niet altijd even soepel om over die puinhopen te klauteren.. Paar keer echt dom gekilled omdat ik simpelweg klem zat en op de spatiebalk aan het rammen was om verder te komen.

BF3 ingame naam: Tik_hem_aan_ouwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FXAA maakt het een factor 10 erger. Het is een gele map en met de FXAA injector is het gewoon knal geel. Even uitzetten via pause knop op je tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeoIus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 13:10
Heerlijke DLC hoor. Gisteren toch een paar uurtjes gemaakt en door de vele doorgangen en dekking kun je nog eens lekker alternatieve routes nemen en flanken waarbij je nauwelijks opvalt. Suppressor wordt hierdoor nog meer gebruikt dan ooit volgens mij.

XBow is inderdaad erg krachtig met zijn one hit kill, maar is erg traag en toch al een paar keer meteen dood omdat je niet op tijd kunt switchen voor de volgende tegenstander de hoek om komt.

Scavenger vond ik verrassend leuk, maar ook omdat je inderdaad keer op keer met een ander wapen moet spelen. Ik houd daar wel van. Dit was wel een een 32 player server, maar daarvoor waren enkele maps eigenlijk al te groot. Zsm ook maar eens op een 64 man server aan de slag.

Beste DLC tot nu toe omdat ik alles wel geslaagd lijk te vinden; maps + scavenger. Maar inderdaad nog eens afwachten hoe de maps spelen over een paar maanden als iedereen ze echt kent. Het was voor de meesten nog erg onwennig merkte je, maar daardoor extra leuk.

Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 01:45
??? word opeens steeds door Punkbuster gekicked.
Heb de PB setup al gedraaid om naar nieuwe update te zoeken maar dit helpt dus niet??
Iemand een oplossing?? (in het problemen topic duurt het altijd zo lang).

Zoek eerst zelf nog wel even.

[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 05-12-2012 14:33 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik weet niet wat het is sinds de patch, maar ik ga telkens met 1 of 2 kogels dood. Net door een M1911 een aantal keer, of een standaard assault rifle.

Hitboxes zijn ook slechter geworden, schoot net met een M98b op scavenger iemand vol in z'n hoofd, hit maar geen kill, zelfde met crossbow. Soms geen hits.

Gaat heel stroef ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M1911 heeft double damage gekregen en ze hebben een if statement toegevoegd waarbij users met jouw level kleinere hitboxen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Tsurany schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:31:
M1911 heeft double damage gekregen en ze hebben een if statement toegevoegd waarbij users met jouw level kleinere hitboxen krijgen.
Bron?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:50

Noq

Ga er maar vanuit dat het een grap is.

Ben nu de game aan het updaten. Zelf geen Aftermath, even kijken aankomende dagen of ik het ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Talah Market is echt een hele mooie map. Voor scavenger vind ik het tot nu toe de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:31:
M1911 is een tijdje terug geupdate samen met de Rex en Magnum (Volgens mij bij Armored kill)
dus het klopt inderdaad dat de M1911 meer damage doet dan ieder andere pistol (op de magnum en rex na)
alleen de downside is dat je minder kogels hebt, dan bijvoorbeeld in een M9 of mp443.

van je hitboxen is een grap, want dat is zeker niet het geval, tenminste ik heb het nergens gelezen.
Winst schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:31:
[...]

Al 3x zelfs :O

Dat weegt toch hopelijk wel op tegen de lol die je tot nu hebt gehad?
ow zeker, zo erg irriteer ik me er ook weer niet aan, want dit gebeurd al vanaf dag 1 in BF3, ook in TDM heb je regelmatig of dezelfde spawn of je spawned tussen 4 tegenstanders.
skip-5 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:43:
Klopt :) was 95% mazzel dat ik je had, omdat ik eigenlijk nooit recon speel.
Ja ik had niet verwacht dat je me zou raken, maar je had wat hoogte voordeel waardoor sommige kogels over je heen vlangen ipv in je hoofd en omdat jij vanaf boven schiet, heb je eerder kans op een headshot.
dus was gewoon een keurige kill van je, waar je weinig aan kan doen. Nadat je me in dat gangetje had gekilled spawnde ik op een teammaat en kwam ik erachter dat er stukje naar rechts (voor jou links) nog een gang pad was om te flanken naar B ;)
Noq schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:34:
[...]

Ga er maar vanuit dat het een grap is.

Ben nu de game aan het updaten. Zelf geen Aftermath, even kijken aankomende dagen of ik het ga halen :)
heb je de game eergisteren ook geupdate ? anders krijg je vandaag 2 updates binnen. 2x 3,8GB.
eerst krijg je de 5th patch en daarna de DLC.
rickyy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:46:
Talah Market is echt een hele mooie map. Voor scavenger vind ik het tot nu toe de beste.
Conquest speelt deze map ook geweldig.
large is hij leuker te spelen dan in small mode, door 1 extra vlag onder de snelweg, in small kom je nooit aan die kant van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:50

Noq

Wat is er gebeurd met BF3? (Of het is iets heel anders, waar ik wel van uit ga...)

Mijn server browser geeft maar 5 servers aan met meer dan 10 spelers. Daar zijn alle servers daarna maar maximaal 3 spelers. Ik heb allerlei filters aan/uit gedaan, er komen gewoon niet meer servers tevoorschijn.

Ik heb de game hoogstens 2 weken niet opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
vandaag leuke korting met DLC in origin 50% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:51
Kan helaas nog niet spelen. Mijn game data is volgens BF3 corrupt, meerdere keren geprobeerd te updaten via origin, maar dit mocht niet baten. Ja, ik beschik over de RU versie x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik vind de XBOW best wel veel toevoegen eigenlijk.
Het in-game switchen van ammo maakt de XBOW best wel veelzijdig.
Ik heb nu alleen de BA bolt geunlocked dus heb nog geen ervaring met de explosive en spot-dinges bolt.
De BA bolt is al leuk om te gebruiken dus het wordt alleen maar beter wanneer je de anderen ook unlocked.
Heb net alleen maar met XBOW met BA bolt gespeeld op neushaar TDM en ik eindigde 2e wat me nog best meeviel.

Denk dat ik de XBOW vooral ga gebruiken i.c.m. de support class omdat je dan unlimited ammo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
infidel011 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:46:
Kan helaas nog niet spelen. Mijn game data is volgens BF3 corrupt, meerdere keren geprobeerd te updaten via origin, maar dit mocht niet baten. Ja, ik beschik over de RU versie x)
Hier even kijken, zou het als goed is moeten fixxen.

http://www.cjs-cdkeys.com...origin/bf3lang.html#patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met de xbow trouwens mijnen en C4 laten afgaan?
/me wil de eerste zijn in z'n knalgroep die eebn tank xbowt... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:33:
Kun je met de xbow trouwens mijnen en C4 laten afgaan?
/me wil de eerste zijn in z'n knalgroep die eebn tank xbowt... >:)
Ja, dat kan. Anders kun je natuurlijk ook die explosive bolt gebruiken.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daanieyel schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:36:
[...]
Ja, dat kan. Anders kun je natuurlijk ook die explosive bolt gebruiken.
Het moet natuurlijk zonder explosive bolt. Anders kan iedereen het.
Shotgun kills op tanks zijn bijvoorbeeld ook erg vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Sukkels bij EA! Map packs releasen tijdens de examens 8)7

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:08
Hebben hackers vrij spel nu? Meerdere per server op beide teams..
Terwijl ze stil staan en reloaden krijg je ze niet dood.
Zie deze bijv: https://battlelog.battlef...er/meyek/stats/795879963/

De nieuwe maps in rush...VIND IK GEWELDIG! _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Bwlian op 05-12-2012 19:04 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwlian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:04:
Sorry, that page doesn't exist
Try going back or Home :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Hier werkt het wel. Anders deze: https://battlelog.battlefield.com/bf3/user/meyek/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:17
Bwlian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:04:

De nieuwe maps in rush...VIND IK GEWELDIG! _/-\o_
er is een glitch waarbij je bulletproof word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Oh...bedankt zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
hey, misschien een domme vraag.. maar hoe krijg ik m'n server zover dat ie de aftermath maps op conquest draait?
@ gameservers.com 'novice' controlepaneel kan ik sowieso alleen (squad)rush, (team/squad)deathmatch, gunmaster en scavenger kiezen, en als ik handmatig bv. "XP4_Rubble ConquestLarge0 1" in maplist.txt drop, draait ie opeens metro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:56

fynrd1

Fooled by Randomness

yes heb beide crossbows :*)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een lange periode van DayZ ga ik eens de nieuwe aftermath maps proberen :) Crossbow lijkt me wel gaaf iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Tsurany schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:31:
[...]

FXAA maakt het een factor 10 erger. Het is een gele map en met de FXAA injector is het gewoon knal geel. Even uitzetten via pause knop op je tobo.
Thanks Tsurany, ik was in de veronderstelling dat het de scroll knop was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

shit, ik denk, ik doe ff snel een potje (tijd geleden) en gaat het ding ff 2x 3,8 gig binnenhalen.
thank god for fiber!

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, heb al een paar kills met die XBOW in scavenger en ik vind m wel nice :p Is die instakill of hoeveel dmg doet die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:54:
Mja, heb al een paar kills met die XBOW in scavenger en ik vind m wel nice :p Is die instakill of hoeveel dmg doet die?
Is lang niet altijd instakill.
Speelde net een potje neushaar met BA arrows en bij medium range moet je daarmee toch echt wel headshots maken om de vijand met 1 pijl neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
User321 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:41:
hey, misschien een domme vraag.. maar hoe krijg ik m'n server zover dat ie de aftermath maps op conquest draait?
@ gameservers.com 'novice' controlepaneel kan ik sowieso alleen (squad)rush, (team/squad)deathmatch, gunmaster en scavenger kiezen, en als ik handmatig bv. "XP4_Rubble ConquestLarge0 1" in maplist.txt drop, draait ie opeens metro?
XP4_Quake ConquestLarge0 2
XP4_Parl ConquestLarge0 2
XP4_FD ConquestLarge0 2
XP4_Rubble ConquestAssaultLarge0 2

Wellicht dat het daar fout gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Even een aantal rondes AM gespeeld, moet toch wel wennen aan de nieuwe maps. Hoop ook dat ze snel beetje onder de knie zijn, ook voor mijn teamgenoten, want vanavond was het nog veel verrast worden en rondrennen als een kip zonder kop van flag naar flag :P Aankomende week ook maar de scan bolt unlocken dan is de Xbow compleet, iemand enig idee of die scan bolt onbeperkt doorgaat zoals de T-UGS of dat ie stopt na een X aantal seconden/minuten?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Pagina: 1 ... 139 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.