hmm. ik voel een challenge aankomen om dat in zoveel mogelijk schoten te doen. In plaats van messen, in de nek schieten met de xbowbeuker19 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:23:
[...]
Om te beginnen goed lezen![]()
totaal 150m aan headshots met de xbow
Hoe kan ik de download herstarten? Hij blijft op 1% staan, heel vaag.
Edit: Hij doet het al
Edit: Hij doet het al
[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 04-12-2012 17:28 ]
En ik pas volgende week...
Bij mij wil hij maar niet downloaden, uitbreiding zie ik ook nog niet in mijn libary staan.
Origin al meerdere keren opnieuw opgestart, geen succes.
An a day keeps the doctor away.
Ze hadden wat mij part onderscheid mogen maken in Veteran Status m.b.t. het beschikbaar stellen van downloadable content. Daarnaast zouden ze ook pre-load mogelijkheden moeten aanbieden, dan voorkom je dat iedereen massaal op Day 1 nog alles moet downloaden...zzz
na uitloggen inloggen uitloggen inloggen kwam hij eindelijk binnen. Hier met die xbow
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Net thuis en het werkt. Nu nog ruim een uur wachten.
Stupid pauperinternet, lijkt België wel...
Stupid pauperinternet, lijkt België wel...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbow?Donnie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:34:
na uitloggen inloggen uitloggen inloggen kwam hij eindelijk binnen. Hier met die xbox
Mijn F5 is niet meer...
Nu staat er in Origin "Slow Network" ...blablablabla
Zelfde issue hier!Holland1994 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:36:
[...]
Mijn F5 is niet meer...
Nu staat er in Origin "Slow Network" ...blablablabla
Dan had je al een week lang kunnen spelen
Lol liggen de servers er nou serieus uit? -.-
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Vreemd. Twee teksen die elkaar tegespreken.
1. x-TecTo-x now has access toe Aftermaht for Bf3
2. (bij joinen) you need to download and install this expansion
Downloaden ho maar.... Zie wel alles in de browser.
Downloaden ho maar.... Zie wel alles in de browser.
Best vet! Net 1 level gespeeld in de modes scavenger
Moet je nou nog iets downloaden of is het gewoon doorklikken in BL?Versteegrob schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:45:
Verwijderd
TRAAG NETWERK
Helaas, de gamebibliotheek kan niet worden geladen. Probeer het over een paar minuten opnieuw.
EDIT: Inmiddels is het downloaden begonnen.
Helaas, de gamebibliotheek kan niet worden geladen. Probeer het over een paar minuten opnieuw.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 17:48 ]
WTf is dit voor een ongein.... De helft heeft hem wel en de andere helft niet. Ik zie een kerel die denk ik vorige week premium heeft gehaald ( zon premium edition) die aftermath al wel heeft en ik heb sinds release premium maar ik kan hem nog niet downloaden.
Zijn goed bezig daar bij DICE. normaal is het toch dat ze netjes het rijtje afwerken nou niet dus.....
Zijn goed bezig daar bij DICE. normaal is het toch dat ze netjes het rijtje afwerken nou niet dus.....
[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 04-12-2012 17:50 ]
We blijven gewoon lekker herstarten en herstarten. Maar tot dusver wienig succes. Echt lekker is 't natuurlijk niet haha. Dat controleren op update is al zo tergend langzaam
[ Voor 19% gewijzigd door Mu.siQ op 04-12-2012 17:50 ]
Waar kwam die download er bij jou voor dan?Versteegrob schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:45:
Ryzen 3600 - GTX1060
Na de herstart van Origin. Downloaden begon langzaam met 3mb/s later gelukkig 16mb/s. Na het downloaden kon ik direct gamen.
Haha sukkels jullie weten niet wat je missen!
De maps zijn vet en scavenger is leuk.
Herstart en de download begon bij mij.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:47:
TRAAG NETWERK
De nieuwe gamemode scavenger is echt heel vet
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Wrijf het er lekker nog even in.Pazienza schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:55:
Haha sukkels jullie weten niet wat je missen!

Moet nog minimaal een uur wachten...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
And why is that?DanielWW2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:57:
[...]
Wrijf het er lekker nog even in.![]()
Bij mij staat er nog steeds geen Aftermath, zucht. En dan nog downloaden
.
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Waardeloos internet.
Als je al begonnen bent met downloaden? Ik ben nog niet begonnen. Ik kom er blijkbaar nog niet doorheen, lol. Echt elke keer zelfde verhaal en telkens hopen we dat het beter gaat
Verwijderd
/me kan nog veel langer wachten. Ik zit op kantoor en ben hier tot een uur of negen verplicht aanwezig omdat een stel droeftoeters in Zweden "vergeten" is even e licenties te installeren die we nodig hadden voor vanavond. En omdat er vanmiddag rook uit een access point kwam moet ik morgen hier zijn, en niet in mijn home-office... 
Stelletje huilkuikens. Ga eten koken, voor je je grut in de vaatwasser gesmeten hebt is het binnen en kun je aan de bak.

Stelletje huilkuikens. Ga eten koken, voor je je grut in de vaatwasser gesmeten hebt is het binnen en kun je aan de bak.
Niet getreurd, ik ook niet.Mu.siQ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:59:
[...]
Als je al begonnen bent met downloaden? Ik ben nog niet begonnen. Ik kom er blijkbaar nog niet doorheen, lol. Echt elke keer zelfde verhaal en telkens hopen we dat het beter gaat
Ik ga nu maar even tv kijken, over een uurtje moet ie er wel zijn...toch?
Gisteren de 4GB patch gedownload en nu is ie opnieuw aan het downloaden.

Mijn Aftermath is al een kwartiertje geleden geïnstalleerd, maar ik kan nog geen games joinen, net als de rest van de wereld (op een paar Duitsers na): http://answers.ea.com/t5/...-this/td-p/244618/page/17
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Knettergek word knettergek.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:02:
/me kan nog veel langer wachten. Ik zit op kantoor en ben hier tot een uur of negen verplicht aanwezig omdat een stel droeftoeters in Zweden "vergeten" is even e licenties te installeren die we nodig hadden voor vanavond. En omdat er vanmiddag rook uit een access point kwam moet ik morgen hier zijn, en niet in mijn home-office...
Oh en misschien moet er iets minder over de downloads worden geproken. Mods zullen zo wel boos binnenvallen omdat ze ook niet kunnen spelen.
Tuurlijk! Inwrijven was het hele idee achter mijn post.DanielWW2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:57:
[...]
Wrijf het er lekker nog even in.![]()
Als je al wel kunt spelen wil ik wel graag weten hoe je hebt gedaan... (PC natuurlijk)
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Ik join een vanile game en krijg prompt de melding dat er een update is
probeer het ook zou ik zeggen
Er staat toch duidelijk op Battlelog te lezen waarom men nog geen update ontvangt?
"UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience."
Hij wordt dus voor iedereen in delen uitgerold. Als iedereen tegelijkertijd zou downloaden liggen die Origin servers weer zo plat.
"UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience."
Hij wordt dus voor iedereen in delen uitgerold. Als iedereen tegelijkertijd zou downloaden liggen die Origin servers weer zo plat.
Dat liggen ze nu ook voor het grootste gedeelteQlii256 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:12:
Er staat toch duidelijk op Battlelog te lezen waarom men nog geen update ontvangt?
Heeft iemand al iets inhoudelijks te melden? Hoe speelt Scavenger, wat is de eerste indruk van de nieuwe maps, hoe staat het met de 'klassieke' game modi op de nieuwe maps? Überhaupt iets relevants?
Lees nu al ruim 5 pagina's niets anders dan gemiep en gemekker, varierend van niet startende downloads en download-snelheden tot mensen die helemaal geen benul lijken te hebben wat er gebeurt danwel gedaan moet worden. Zou dit nou de dagelijkse kost zijn waar de EA helpdesk nonstop mee te maken heeft? De arme zielen.....
Lees nu al ruim 5 pagina's niets anders dan gemiep en gemekker, varierend van niet startende downloads en download-snelheden tot mensen die helemaal geen benul lijken te hebben wat er gebeurt danwel gedaan moet worden. Zou dit nou de dagelijkse kost zijn waar de EA helpdesk nonstop mee te maken heeft? De arme zielen.....

---
Ben de laatste update aan het downloaden
now the waiting game begins xD
kreeg eerst slow network meldingen,daarna her en der wat doorgeklikt en op downloaden geklikt waar je alle dlc's naast elkaar ziet staan
gaat hier btw met mijn volle lijn naar binnen
kreeg eerst slow network meldingen,daarna her en der wat doorgeklikt en op downloaden geklikt waar je alle dlc's naast elkaar ziet staan
[ Voor 57% gewijzigd door mrsar op 04-12-2012 18:17 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Duitse server joinen?deraco96 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:08:
Als je al wel kunt spelen wil ik wel graag weten hoe je hebt gedaan... (PC natuurlijk)
Verwijderd
Ik heb ervaring met Aftermath op ps3, geïnteresseerd?w00t00w schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:13:
Heeft iemand al iets inhoudelijks te melden? Hoe speelt Scavenger, wat is de eerste indruk van de nieuwe maps, hoe staat het met de 'klassieke' game modi op de nieuwe maps? Überhaupt iets relevants?
Iemand een tip. Snap er niets meer van Kan niet downloaden en ook niet spelen. zie onder.
Vet, heel vet! Iedereen begint met een standaard 93R en dan moet je bepaalde punten veroveren.w00t00w schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:13:
Overliggen wapens maar met weinig munitie en ze zijn moeilijk te vinden.
Pas 2 twee levels gespeeld.
Een update met niet zo veel dingen in. In elk geval zeer veel kleiner dan de vorige updates (patches). En die was 3.8 GB. Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Het lijkt wel of ze telkens de vorige patches er nog eens in verwerken. En nu Aftermath nog eens 3.8 GB.
Gelukkig download ik aan 3 MB/sec (volgens Origin).
Gelukkig download ik aan 3 MB/sec (volgens Origin).
Shit...
Als ik battlelog open, krijg ik nog steeds de meldeng
Dus geen download knop te bekennen in Battlelog. Ook in Origin geeft het spel aan up-to-date te zijn.UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience.

Jij kunt tenminste nog Downloaden. You Lucky Bastard!Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:28:
Ik ben hem nu aan het downloaden. duurt hier gewoon 1 uur !!! rot kpn met zijn 1mbit lijntje
[ Voor 25% gewijzigd door Indy91 op 04-12-2012 18:29 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 09:38
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
Ik ben hem nu aan het downloaden. duurt hier gewoon 1 uur !!! rot kpn met zijn 1mbit lijntje
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zucht, ik ga Gulf of Oman nog maar even onveilig maken dan

[ Voor 4% gewijzigd door Murphy op 04-12-2012 18:29 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Rechtermuisknop controlleren op updates, met geluk krijg je de updateIndy91 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:26:
Shit...
[...]
Dus geen download knop te bekennen in Battlelog. Ook in Origin geeft het spel aan up-to-date te zijn.
of
een server joinen met aftermath en op de knop continue klikken
na 3x proberen begon hij te downloaden (ergens op de achtergrond)
Ben hem ook aan het binnen halen 17 min.Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:28:
Eerste indruk is dat de wapens veels te moeilijk vindbaar zijn in scavenger. Als je al is een wapen vindt zit er bijna geen munitie in. Verder kan je geen wapens oppakken van mensen die dood zijn. Oftewel je speelt bijna alleen maar met de 93R.
Als iemand een wapen op pakt is het wapen op die plek (tijdelijk) weg.
Als iemand een wapen op pakt is het wapen op die plek (tijdelijk) weg.
En ik Alborz Mountains...Murphy schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:29:
Zucht, ik ga Gulf of Oman nog maar even onveilig maken dan

Nou doe ik nog maar een potje Canals
* Sypher facepalmsUPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience.
Natuurlijk heb ik die nog niet, ook al heb je wel toegang. Like WTF.
Verwijderd
Wordt met DT jongêh!
(Toch geen fuck te doen, wachten op de licentie files en tot de Zweden weer opduiken uit hun extended dinner break... niet dat ik wat te vreten heb op kantoor. Beetje taalnaziën houdt me wakker.)
17:30 uur thuis..u moet een update downloaden... 19 minuten verder en dus net ff geprobeerd voor 5 minuten. Markaz Monolith, eerste wat me opviel was meer kleur. Al boeit dat me voor de rest niet, map zelf zag er leuk uit.
Hallo
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Ben dyslectisch, you no nice.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:39:
[...]
Wordt met DT jongêh!
(Toch geen fuck te doen, wachten op de licentie files en tot de Zweden weer opduiken uit hun extended dinner break... niet dat ik wat te vreten heb op kantoor. Beetje taalnaziën houdt me wakker.)
Haha.
Waar blijft die update nou, zou iemand 'm kunnen uploaden zodat wij de files ook hebben om de uitbreiding te kunnen spelen? Of moet ik die lui op Spotnet vragen?
Mijn eerste indrukken zijn erg positief. Heb op alle maps een rondje Scavenger gespeeld en het is erg tof. De map met de in elkaar gestorte moskee is mijn favoriet.
Helaas moet ik nu rijmen.
nog 5minuutjes.. hopen dat het een beetje een recon vriendelijke mappen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 04-12-2012 18:49 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Doet die updatecontrole het eigenlijk, krijg ik "battlefield 3 tm is actueel"

Mag ik je account dan ff lenen om de files binnen te slepen?Pazienza schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:47:
Mijn eerste indrukken zijn erg positief. Heb op alle maps een rondje Scavenger gespeeld en het is erg tof. De map met de in elkaar gestorte moskee is mijn favoriet.
Succes!
Waar kun je de game laten controleren op updates?Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:48:
Doet die updatecontrole het eigenlijk, krijg ik "battlefield 3 tm is actueel"
In je Origin library, rechtermuisknop, controleren op updates. Bij mij geeft hij ook de hele tijd de melding dat hij 'actueel' is. Geen idee wat ik moet doen afgezien van geduldig zijn.iApp schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:49:
[...]
Waar kun je de game laten controleren op updates?
In Origin, rechtermuisknop op bf3 en dan "Check for Update"iApp schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:49:
[...]
Wel triest om te zien dat iedereen in mijn vriendenlijst nu Aftermath aan het doen is en ik niet
In Origin, MIJN GAMES -> rechtsklik op Battlefield.iApp schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:49:
[...]
Hij update nu hier

Ik had een volle server in Battlelog opgezocht voor Aftermath, toen stond ik in de queue, en toen ik aan de beurt was begon hij met downloaden.
Voor degenen die mij nog niet begrepen, ik heb Aftermath al lang gedownload en geïnstalleerd, Origin kwam er gewoon zelf mee aanzetten. Ik kan alleen nog niet spelen:
Dit dusTecTo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:20:
Iemand een tip. Snap er niets meer van Kan niet downloaden en ook niet spelen. zie onder.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
ach jongens BF3 is dus na deze update 27GB groot
Bedankt voor de uitleg, maar helaas is ook mijn Battlefield versie actueel. 
@Pykow, 27GB groot!? Mijn arme 128GB SSD'tje gaat dat niet meer trekken... ik heb nog maar 9GB over.

@Pykow, 27GB groot!? Mijn arme 128GB SSD'tje gaat dat niet meer trekken... ik heb nog maar 9GB over.
wat dacht je van mijn 74,5GB SSD waar ook nog eens Windows op staat..iApp schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:52:
Is dat niet de patch? Ik heb gisterochtend ook zo'n 3,8 gig gedownload maar naar mijn weten was dat niet aftermath.deraco96 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:51:
Voor degenen die mij nog niet begrepen, ik heb Aftermath al lang gedownload en geïnstalleerd, Origin kwam er gewoon zelf mee aanzetten. Ik kan alleen nog niet spelen:
[...]
Dit dus
Zonder Update is dat nog maar 24, dus dat gaat toch wel lukken?iApp schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:52:
Mijn ssd van 80gb heeft het moeilijk, 6gb over, daar moet Aftermath en end game nog op kunnen passen
Precies dat had ik ook, maar lijkt mij sterk dat dat Aftermath is, aangezien de BF3 toen amper groter was geworden (100 mb ofzo)zjeery schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:53:
[...]
Is dat niet de patch? Ik heb gisterochtend ook zo'n 3,8 gig gedownload maar naar mijn weten was dat niet aftermath.
Ik heb gewoon een 512 GB SSD in mijn pc zitten (2x 256 GB in RAID0). Werkt gewoon super snel! En ruimte zat!
Voor iedereen die de update nog niet krijgt:
Battlelog opstarten, vervolgens een Scavenger server proberen te joinen. Dan krijg je die mooie pop-up en dan klikken op Open in Origin.
Bij de eerste poging hier begon hij meteen met downloaden.
Wel erg leuk trouwens, 2x 3,8 gb in 24 uur...
Battlelog opstarten, vervolgens een Scavenger server proberen te joinen. Dan krijg je die mooie pop-up en dan klikken op Open in Origin.
Leuk, ik herstart Origin nog maar eens om te kijken of dat dan misschien helpt, geeft dat programma weer eens aan dat mijn wachtwoord onjuist is.
Ik had die foutmeldingen een jaar geleden ook al. Wat een superprogramma is het toch ook...
1. Close everthing ( browsers and origin )
2. Open battlelog from browser ( not from origin. which means manually open battlelog )
3. find AM servers, and join. and a popup screen will say you need to download AM.
4. theres a yellow button and it says "open in origin" . right biyatch, SPAM on it.
-origin will refreshed ( black lightbox with refresh icon in the middle )
- spam spam spam spam spam that button.
5. somehow after a few spamming sessions, go to origin and then right click on BF3 and check for updates.
6. after that spam again ( step 3 and 4 ).
7. and if you get lucky, origin will push out the latest update. another 3.8gb or 2.4gb ( it depends )
2. Open battlelog from browser ( not from origin. which means manually open battlelog )
3. find AM servers, and join. and a popup screen will say you need to download AM.
4. theres a yellow button and it says "open in origin" . right biyatch, SPAM on it.
-origin will refreshed ( black lightbox with refresh icon in the middle )
- spam spam spam spam spam that button.
5. somehow after a few spamming sessions, go to origin and then right click on BF3 and check for updates.
6. after that spam again ( step 3 and 4 ).
7. and if you get lucky, origin will push out the latest update. another 3.8gb or 2.4gb ( it depends )
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Werkt de hele dag al niet. Er staat wel op http://battlelog.battlefield.com/bf3/about/game/aftermath dat ik het spel in bezit heb, maar in Orgin niet, ook als ik kijk bij spel informatie, dan staat Aftermath er niet bij als DLC.Crusher77 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:01:
Voor iedereen die de update nog niet krijgt:
En dat spammen, tja dat heb ik 2 minuten lang geprobeerd, het heeft geen effect.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Blijven proberen. bij mij werkte het wel zo. gelijk na het eten de download aan gezet.Holland1994 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:06:
[...]
Werkt de hele dag al niet. Er staat wel op http://battlelog.battlefield.com/bf3/about/game/aftermath dat ik het spel in bezit heb, maar in Orgin niet, ook als ik kijk bij spel informatie, dan staat Aftermath er niet bij als DLC.
En dat spammen, tja dat heb ik 2 minuten lang geprobeerd, het heeft geen effect.
nog 15 minuten wachten en dan kan ik spelen RAGE ADSL !!!
En dat is dus nog maar de vraag. Het is nog erger dan je denkt helaas. Ik heb die download al lang binnen en kan niet spelen.Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:08:
...en dan kan ik spelen...
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
nou er zijn genoeg mensen op teamspeak nou die gewoon spelen.deraco96 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:11:
[...]
En dat is dus nog maar de vraag. Het is nog erger dan je denkt helaas. Ik heb die download al lang binnen en kan niet spelen.
Blijf gewoon van battlelog af
Je moet 2x 3.8 GB downloaden. De eerste is een update/patch, de 2e is pas de expansion...deraco96 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:11:
[...]
En dat is dus nog maar de vraag. Het is nog erger dan je denkt helaas. Ik heb die download al lang binnen en kan niet spelen.
\Electronic Arts\Battlefield 3\Update <-- Zolang hier nog geen map Xpack4 staat heb je Aftermath nog niet binnen.
Ik las iets over dat de wapens op vaste plekken liggen maar dat de wapens random gegenereerd worden zodat de wapens niet altijd hetzelfde zijn op een bepaalde plek.Versteegrob schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:20:
[...]
Vet, heel vet! Iedereen begint met een standaard 93R en dan moet je bepaalde punten veroveren.
Overliggen wapens maar met weinig munitie en ze zijn moeilijk te vinden.
Pas 2 twee levels gespeeld.
Na een tijdje ken je alle plekken wel.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
- DaniëlWW2
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Kan spelen. Duurde maar 2 uur.
Bye suckaz.
Bye suckaz.
Wat een zootje. Gisteren bij het opstarten werd er automatisch een bestandje gedownload wat nu de melding geeft ready for aftermath. Bij joinen melding dat ik de AM expansion moet downloaden. Wat niet wil lukken. Ook bij controle updates melding; actueel. grrrrrrrrrrr
Bestand BF3 is 24gb groot dus niks nakkes nada. Ga er nu direct mee kappen want na weken dit spel niet meer gespeeld te hebben, per direct de buik vol van het aanhoudende gekloot bij diece. Kunnen geen fatsoenlijk update uitvoeren.
Bestand BF3 is 24gb groot dus niks nakkes nada. Ga er nu direct mee kappen want na weken dit spel niet meer gespeeld te hebben, per direct de buik vol van het aanhoudende gekloot bij diece. Kunnen geen fatsoenlijk update uitvoeren.
Aah. Zal het gaan proberen!Crusher77 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:13:
[...]
Je moet 2x 3.8 GB downloaden. De eerste is een update/patch, de 2e is pas de expansion...
\Electronic Arts\Battlefield 3\Update <-- Zolang hier nog geen map Xpack4 staat heb je Aftermath nog niet binnen.
tot nu toe vind ik Markaz Monolith de leukste map van AM
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Je hebt gister ook geen AM gedownload en ze rollen nu gefaseerd uit. MaarTecTo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:25:
Wat een zootje. Gisteren bij het opstarten werd er automatisch een bestandje gedownload wat nu de melding geeft ready for aftermath. Bij joinen melding dat ik de AM expansion moet downloaden. Wat niet wil lukken. Ook bij controle updates melding; actueel. grrrrrrrrrrr

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Iemand al de fix voor de RU versie gezien?
---RAWE CEEK!!!---
HOLY MOLY! Hij werkt nu gewoon, ik ben nu een server aan het joinen. Ik snap dit ook niet meer... Later meer!
Editje: Ik dacht dat ik een server ging joinen, maar hij gaat idd eerst nog downloaden. 't Is nu wel gelukt, gewoon Battlelog opnieuw aanmelden.
Editje: Ik dacht dat ik een server ging joinen, maar hij gaat idd eerst nog downloaden. 't Is nu wel gelukt, gewoon Battlelog opnieuw aanmelden.
[ Voor 40% gewijzigd door deraco96 op 04-12-2012 19:57 ]
DIT INDIVIDU BEGRIJPT HET.goosche schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:13:
DIKKE ACTIE MAN GVD GRUWELIJK SHIT
Hier ookderaco96 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:56:
HOLY MOLY! Hij werkt nu gewoon, ik ben nu een server aan het joinen. Ik snap dit ook niet meer... Later meer!
Me too, al heeft ze Ziggo de snelheid ineens verhoogd van 8 naar 10 Mbit, dus ik klaag niet! Toch is 60 Mbit maar een tientje in de maand duurder volgens mij, ach ja er komt toch glasvezel binnen een paar weekjesBartske schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:59:
[...]
Hier ook, wel nog 1 uur downloaden met mijn langzame internetsnelheid
Kom net thuis van school (ja, school tot half 8 ), en begin de update te downloaden. Waarom download ik er nu twee?
Er lopen twee balken. Een van Aftermath en een va premium. Je gaat me niet vertellen dat de patch ook 3,8 gig is?
Aftermath is zelf 3,9. Battlefield was al 25 ofzo dus dit wordt nu zo'n 39 gig?
Ik hou niet veel ruimte meer over op mn 128gb ssd'tje...
Snelheid is ook om te janken 1,8 MB/sec per stuk
Er lopen twee balken. Een van Aftermath en een va premium. Je gaat me niet vertellen dat de patch ook 3,8 gig is?
Aftermath is zelf 3,9. Battlefield was al 25 ofzo dus dit wordt nu zo'n 39 gig?
Ik hou niet veel ruimte meer over op mn 128gb ssd'tje...
Snelheid is ook om te janken 1,8 MB/sec per stuk
[ Voor 6% gewijzigd door rickyy op 04-12-2012 20:16 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Verwijderd
Wapens liggen inderdaad op vaste plekken, maar er komen elke keer andere wapens voor terug. Ook moet je zuinig zijn ammo, het is zo op.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:24:
[...]
Ik las iets over dat de wapens op vaste plekken liggen maar dat de wapens random gegenereerd worden zodat de wapens niet altijd hetzelfde zijn op een bepaalde plek.
Na een tijdje ken je alle plekken wel.
Dat busje is lastig te raken met een RPG. Hij ging via de achterruit erin en kwam via de voorruit er weer uit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.