Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik wil ook AM spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-03 21:16
Bij werkt het gelukkig nog wel :) ,Zonder vindt ik het er niet uit zien :'(
Nu is het wachten op de AM. Vond BF3 al wat saai worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razor punk schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:28:
[...]

Bij werkt het gelukkig nog wel :) ,Zonder vindt ik het er niet uit zien :'(
Nu is het wachten op de AM. Vond BF3 al wat saai worden
For real? :9~

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:56
Leuke throll :)

edit : http://battlelog.battlefi...view/2832654348342509838/ _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Kepro op 03-12-2012 22:42 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... trollen, zonder H, is wat anders dan vaststellen dat de FXAA injector nog gewoon z'n werk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Wat een kneuzen bende bij dice, glitches, bugs en andere onzin wordt niet gepatcht maar zo iets als color tweaker weten ze wel te patchen.

Als realmware dit niet kan fixen dan is het vaarwel bf3, was van plan woensdag de premium edition te kopen voor 30 euro op origin maar dat gaat dus nu niet meer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jullie spelen de game allemaal op de PS3 / X360 neem ik aan?

Ik kan AM nog echt niet opstarten!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
Het is toevallig het PC battlefield 3 topic en dus spelen we inderdaad allemaal op de PS3 en Xbox;)

Nee niemand kan hem nog opstarten. Vanaf morgen pas denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

jantje 2 schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:32:
Het is toevallig het PC battlefield 3 topic en dus spelen we inderdaad allemaal op de PS3 en Xbox;)

Nee niemand kan hem nog opstarten. Vanaf morgen pas denk ik.
Er zijn mensen die 'm al spelen, en ik wil 'm ook zo graag spelen!
Dus als iemand een leuke server weet die straks een AM map laad, plaats hem dan hier a.u.b.! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:13
Asgaro schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:54:
[...]

Origin slaat terug door met zijn downloadsnelheid. Die kan gewoon niet kloppen. Ik gebruik een soort trackertje en mijn maximum downloadspeed ligt altijd rond de 500 à 510 KB/sec.
Lijkt me niet mogelijk dat Origin via magic and sorcery mij nu een bijna verdubbelde downloadspeed kan geven. :P

[afbeelding]
Of je bent een beetje onozel en hebt niet door dat Belgacom 10 jaar geleden je 8mbit lijntje geupgrade heeft. :+

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:00:
Wat een kneuzen bende bij dice, glitches, bugs en andere onzin wordt niet gepatcht maar zo iets als color tweaker weten ze wel te patchen.

Als realmware dit niet kan fixen dan is het vaarwel bf3, was van plan woensdag de premium edition te kopen voor 30 euro op origin maar dat gaat dus nu niet meer door.
https://twitter.com/Realmware

Looks like a fuck you for DICE. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Argh, voor de zoveelste keer weer drama met een EA-update. Keurig alle patches gedraaid, maar Battlelog blijft in de veronderstelling dat ik Aftermath niet heb geinstalleerd. Echt elke keer weer drama.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Lister_Storm schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:54:
Argh, voor de zoveelste keer weer drama met een EA-update. Keurig alle patches gedraaid, maar Battlelog blijft in de veronderstelling dat ik Aftermath niet heb geinstalleerd. Echt elke keer weer drama.
Hij is ook nog niet beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aftermath is ook nog niet released.
En volgens mij moeten we die ook nog downloaden. Het staat in ieder geval nog niet in map waar ook de andere drie expansies staan opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Had het gezien, hoop dat ze de veranderde locatie kunnen vinden van de settings, ik ga niet meer met brandende ogen bf3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:08
Snorro schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:58:
[...]

Ik keek flink uit naar GM, heb gungame helemaal kapotgespeeld in CSS. Maar alles wat er leuk was aan GG in CSS zat niet GM. De modbaarheid, diversie in eigenlijk alles (maps, rondes vs blijven spawnen spelen, verschillende wapens en volgordes, wel/geen grenades/knife kills, aantal kills, gevolgen van een knifekill (voor beide partijen), etc.) zorgde ervoor dat ik steeds precies kon spelen waar ik zin in had. In BF3 is het steeds hetzelfde rijtje wapens (met 3.4x scopes op de LMGs, bedankt...), op steeds dezelfde maps, met steeds hetzelfde klotige spawnsysteem. Het had zo mooi kunnen zijn....
Met die nieuwe serverside patch gaat het een stapje de goede kant op. Vooruit, het is nog geen CSS:GG, maar sommige van die andere presets zien er wel geinig uit!
http://battlelog.battlefi...view/2832654788828785695/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke drama, de patch zal einde van de middag / begin van de avond pas beschikbaar komen zoals altijd.
Ze houden gewoon rekening mee met de werkende nederlanders die gewoon moeten werken tot half 6 :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:17
Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:16:
[...]

Welke drama, de patch zal einde van de middag / begin van de avond pas beschikbaar komen zoals altijd.
Ze houden gewoon rekening mee met de werkende nederlanders die gewoon moeten werken tot half 6 :P
Noem eens een tijd gast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Volgens mij is het, net als bij de voorgaande uitbreidingen, om 10 uur. Ik verwacht niet dat het nu ineens anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

10:00 als in, over 50 minuten?? Neehee, ik moet nog zoveel dingen doen vandaag :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:06:
Volgens mij is het, net als bij de voorgaande uitbreidingen, om 10 uur. Ik verwacht niet dat het nu ineens anders is.
Nee ze beweren dat het tussen 10 en 11 s'ochtends geupdate wordt maar:
Close quarters was 2 uur 'smiddags
Armored kill was half 4 smiddags.

op de PS3 kwam aftermath ook rond 5 uur uit in nederland.
dus eind van de middag krijgen we de update.

ik weet nog dat ik bij armored kill aan het wacht was en om 2 uur smiddags was het in heel de wereld de dag van de release en toen duurde het nog 2 uur voordat de game te downloaden was.
Het blijft EA en geen Valve waarbij je weet dat de update of 11 uur in de ochtend komt of de nacht daarvoor om 02:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijken er na de meest recente patch ook zogenoemde "overpowered" wapens te zijn? Ik weet dat dit topic voor pc, en dat ik speel op ps3. Maar ga binnenkort switchen naar pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Wat is dit voor boutzooi.. als ik 50 euro betaal voor premium vind ik dat ze er wel voor kunnen zorgen dat ik gewoon om 00:00 stipt aftermath kan spelen, en niet dat ik de volgende ochtend om 10 uur nog steeds niks kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:28:
Blijken er na de meest recente patch ook zogenoemde "overpowered" wapens te zijn? Ik weet dat dit topic voor pc, en dat ik speel op ps3. Maar ga binnenkort switchen naar pc ;)
Nope, tot dus ver geen wapens die OP zijn. Wel een gigantische UP crossbow ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:37:
Wat is dit voor boutzooi.. als ik 50 euro betaal voor premium vind ik dat ze er wel voor kunnen zorgen dat ik gewoon om 00:00 stipt aftermath kan spelen, en niet dat ik de volgende ochtend om 10 uur nog steeds niks kan...
inderdaad joh ik ben het helemaal met je eens.
je hebt 50 euro betaald om 2 WEKEN (ik weet niet hoeveel uur dat is) eerder te kunnen spelen.
Nee wat een boutzooi dat je ipv 2 volle weken maar 1 week ,6 dagen en paar uurtjes eerder kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:00:
[...]
je hebt 50 euro betaald om 2 WEKEN (ik weet niet hoeveel uur dat is) eerder te kunnen spelen.
Nee wat een boutzooi dat je ipv 2 volle weken maar 1 week ,6 dagen en paar uurtjes eerder kan spelen.
je vergeet de </sarcasm> tag.
En je kunt niet rekenen, want reken er maar niet op dat op de dag dat het plebs AM krijgt zij wel om 0:01 kunnen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dit zegt toch genoeg?
pic.twitter.com/6xEagNNx

*edit* Raar, want dan zou die eigenlijk nu gereleased moeten zijn zie ik nu 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Mu.siQ op 04-12-2012 10:29 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alsof zo'n helpdesk gast dat weet. Die leest wat uit zijn systeem maar weet verder niks van de planning van DICE.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:31:
Alsof zo'n helpdesk gast dat weet. Die leest wat uit zijn systeem maar weet verder niks van de planning van DICE.
Ja gelijk heb je wel. Snap echt niet hoe DICE dit intern verkoopt. Gewoon NIET duidelijk maken hoe laat Aftermath te spelen is. Marketing is niet echt de beste kant, tenzij het om het hypen van een game gaat |:(

Ach ja, dan maar terug naar AC3 totdat de boel speelbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mu.siQ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:27:
Dit zegt toch genoeg?
pic.twitter.com/6xEagNNx

*edit* Raar, want dan zou die eigenlijk nu gereleased moeten zijn zie ik nu 8)7
Ik speel al Aftermath. (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 15:09

frG

Kepro schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:37:
[...]

Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Kepro schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:37:
[...]
Ik heb hier ook weinig succes. Of heb je een eigen server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mu.siQ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:39:
[...]

Nope, origin/battlelog afsluiten. Weer opstarten, en search match etc even aanpassen aan Aftermath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

heb ik gedaan, dan krijg ik het volgende te zien: You need to download and install this expansion

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Kepro schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:40:
[...]
Nope, origin/battlelog afsluiten. Weer opstarten, en search match etc even aanpassen aan Aftermath.
Geen succes. Geloof d'r geen hole van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 16:21
Mu.siQ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:39:
[...]

Ik heb een eigen server, maar dat maakt niets uit helaas. Je kunt er Aftermath geen seconde eerde om spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:52:
[...]

He,he, he,... als in 'überpowered' of 'underpowered'... :)

Ben er gisteravond in ieder geval al een aantal keer door gekilled...lukte me helaas niet er eentje af te pakken... straks maar proberen dan. Het zal volgens mij even 'hip' worden... en daarna is het gewoon weer M416, M16A3, AEK of wat 'snellers' voor in die gangetjes,...

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirtySanchez schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:14:
[...]
UP. Niet ÜP. ;)
Ben er gisteravond in ieder geval al een aantal keer gekilled...lukte me helaas niet er eentje af te pakken... straks maar proberen dan. Het zal volgens mij even 'hip' worden... en daarna is het gewoon weer M416, M16A3, AEK of wat 'snellers' voor in die gangetjes,...
Mwah. Als je de try-hards eruit filtert zal het spelersaantal met een kruisboog wel redelijk blijven. In COD:Black Ops was het ding ook niet bepaald het beste wapen in het spel, maar je zag het ding toch vaak en opvallend vaak kundig gebruikt worden. Iemand z'n ass kicken kan leuk zijn, maar iemand kontschoppen met pijl en boog terwijl hij beschikt over volautomatische wapens met digitale scopes en allerhande levensverbeterende accessoires is véél toffer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mu.siQ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:42:
[...]

Geen succes. Geloof d'r geen hole van 8)7
Elke expansion zijn er weer van die droeftoeters die "Bij mij doet 'ie het lekker wel!" posten terwijl de rest van de wereld wanhopig Battlelog aan het F5'en is, en dit fenomeen is absoluut niet voorbehouden aan BF3.

Ik geloof niks meer zonder screenshots. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 04-12-2012 11:29 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik weet niet eens of het werkt :P niet eens geprobeerd.
Zal vanavond wel ff BF3 aanswengelen om hem binnen te halen.

Zit momenteel gespijkert in FC3, man wat een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtySanchez schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:14:
[...]

Ben er gisteravond in ieder geval al een aantal keer door gekilled...lukte me helaas niet er eentje af te pakken... straks maar proberen dan. Het zal volgens mij even 'hip' worden... en daarna is het gewoon weer M416, M16A3, AEK of wat 'snellers' voor in die gangetjes,...
Eigenlijk als in "fucking useless crap" maar dat zou minder leuk over komen ;)

Vergeet niet dat de crossbow in plaats van de medipack komt, niet in plaats van je assault rifle. Het kan op voertuig mappen ideaal zijn als wapen tegen tanks/heli's die erg dichtbij komen (range suckt hard). Achterop een tank doet aardig wat damage.
En je hoeft van te voren geen munitie keuze te maken, dat kan via fire selection knop. Dus je kan on the run wisselen tussen normale bolt en HE bolt.

Ook als sniper leuk, lekker HE bolts afschieten :D Of lekker op een groepje schieten, ding kan mensen doorboren voor multikills :D Ga vanavond de lange afstand bolt unlocken, benieuwd hoe dat ding bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik ben iig niet de enigste zonder AM zie ik :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:46:
[...]

Vergeet niet dat de crossbow in plaats van de medipack komt, niet in plaats van je assault rifle. Het kan op voertuig mappen ideaal zijn als wapen tegen tanks/heli's die erg dichtbij komen (range suckt hard). Achterop een tank doet aardig wat damage.
En je hoeft van te voren geen munitie keuze te maken, dat kan via fire selection knop. Dus je kan on the run wisselen tussen normale bolt en HE bolt.

Ook als sniper leuk, lekker HE bolts afschieten :D Of lekker op een groepje schieten, ding kan mensen doorboren voor multikills :D Ga vanavond de lange afstand bolt unlocken, benieuwd hoe dat ding bevalt.
Daarom...denk dat weinig mensen, als assault in ieder geval, er hun medipack voor willen inruilen! Kom de M320 niet zo vaak meer tegen, af en toe een underslung M26,...maar vooral medipacks. Helaas zie je dan soms ook dat je hele squad uit assaults bestaat met allen een medipack... ;w

Denk dat de XBOW vooral voor de Recon klasse leuk is. Niet voor niets de 'scanbolt' etc. Main weapon een lekker PDWtje of shottie en voor erbij een 'silenced' XBOW met wat leuke pijltjes. Was volgens mij ook de bedoeling van DICE,... de Recon klasse wat 'interessanter' te maken.

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:00:
[...]

Wat een onzin :') het boeit me niks dat ik eerder dan anderen kan spelen, ik vind het gewoon raar dat ze dat niet stipt 00:00 open kunnen gooien op de dag dat ik toegang hoor te hebben. De servers zijn online, AM is gedownload, Battlelog is er klaar voor, maar het werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:13
Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:14:
[...]

Wat een onzin :') het boeit me niks dat ik eerder dan anderen kan spelen, ik vind het gewoon raar dat ze dat niet stipt 00:00 open kunnen gooien op de dag dat ik toegang hoor te hebben. De servers zijn online, AM is gedownload, Battlelog is er klaar voor, maar het werkt gewoon niet.
Er wordt een release dag genoemd, geen bepaalde tijd.
Daarnaast zit je ook met tijdsverschillen.
Als de DLC hier om 00:00 online gaat, en het is in een ander land 6 uur later gaan ze daar ook zeuren dat ze het niet om 00:00 kunnen spelen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:57
Het zal niet meer lang duren.

Op battlelog staat dit

We are working on releasing Aftermath for all of our PC Premium members. Stay tuned on Battlelog for updates. Thanks for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
[...]
De crossbow komt dus in het 2e item gedeelte van je klasse?

Da's dan mooi, kan ik in de airmaps de Stinger meenemen en heb dan toch wat anti-armor (HE bolt) spul bij me. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gasemans schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:21:
Het zal niet meer lang duren.

Op battlelog staat dit

We are working on releasing Aftermath for all of our PC Premium members. Stay tuned on Battlelog for updates. Thanks for your patience.
Als dit er staat dan vrees ik met grote vrezen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:31:
[...]

De crossbow komt dus in het 2e item gedeelte van je klasse?

Da's dan mooi, kan ik in de airmaps de Stinger meenemen en heb dan toch wat anti-armor (HE bolt) spul bij me. :)
Nee, bij de engineer komt hij dan weer in plaats van de stinger. Die class is een uitzondering. Bij de support is het in plaats van je C4/claymore/mortar,... en bij de sniper is het in plaats van de Soflam/MAV/,...

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 04-12-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:36:
[...]

Nee, bij de engineer komt hij dan weer in plaats van de stinger. Die class is een uitzondering. Bij de support is het in plaats van je C4/claymore/mortar,... en bij de sniper is het in plaats van de Soflam/MAV/,...
engi is dan geen uitzondering. medpack en stinger zitten beiden onder dezelfde knop en in hetzelfde slot ;)
support is de uitzondering - de rest krijgt hem in slot3 en support in slot 4

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:52:
[...]

Haha, beter! Wat vindt je van de crossbow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 11:38
Even 1 ding duidelijk maken volgens mij begrijpt niet iedereen het..

Je hebt AM nog NIET gedownload. De patch heb je gedownload... Waarom zit de crossbow in de update? Omdat iedereen het wapen kan gebruiken ongeacht of je de dlc hebt.. Anders zou je heb niet buiten AM mappen kunnen gebruiken..

[ Voor 10% gewijzigd door Sinus_rhythm op 04-12-2012 12:47 . Reden: Zin anders gemaakt.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:42:
Even 1 ding erger me er compleet aan:

Je hebt AM nog NIET gedownload. De patch heb je gedownload... Waarom zit de crossbow in de update? Omdat iedereen het wapen kan gebruiken ongeacht of je de dlc hebt.. Anders zou je heb niet buiten AM mappen kunnen gebruiken..
? Waar erger je je nu aan?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:39:
[...]Haha, beter! Wat vindt je van de crossbow?
:|
[...]

read();

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Laatst online: 11:38
Ik heb het iets anders geformuleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
zoek de verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:36:
[...]
Jammer, ik verwacht dat de engineers de crossbow dan nauwelijks zullen gaan gebruiken.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Sinus_rhythm schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:42:
Even 1 ding duidelijk maken volgens mij begrijpt niet iedereen het..

Verschilt dat bij premium en non-premium dan? Ik heb gisteren 8 GB gedownload, dat is zonder meer niet alleen een paar gewijzigde regels code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Laatst online: 19-05-2023
[...]

Hier kwam ik gisteren ook op een plezierige manier achter na een Triple Kill :D Verder ben ik het volledig eens met bovenstaande uiteenzetting.

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:48:
[...]
Ik heb het iets anders geformuleerd :)
1. Ik zie geen verandering,
2. Ik zie geen verbetering,
3. Ik snap nog steeds niet wat nu het feit is waaraan je je ergert...

Je zin is trouwens pari gelijk aan je oude - zit je gewoon een beetje lomp te trollen? Ga dat ergens anders doen?
Indy91 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:01:
[...]
Jammer, ik verwacht dat de engineers de crossbow dan nauwelijks zullen gaan gebruiken.
Mjah, dit is niet heel zinvol. Voor long-range kun je een AS Val met scope nemen en hem op 1-shot zetten (daar kunnen maar weinig wapens tegenop), voor multikills neem je diezelfde VAL zonder scope en op volauto, voor dingen die boem moeten doen had je de RPG al en die scanbolt heb je niet nodig als je een Q hebt op je toetsenbord.
Ik zie vooral nut op Support, Recon en Assault - lange-afstands C4 gaat een puntenpakker worden, zeker als je met vier man tegelijk een schot op een tank lost, daar wordt hij aardig stuk van. :+ De scan bolt kan handig zijn om en gebouw te scannen voor je het binnenvalt (hetzelfde principe als de gooibare motionsensor in BFBC2) en de sniper- en normale bolts gebruikt geen hond.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 11:25

fynrd1

Fooled by Randomness

ik krijg gamedata corrupt..

edit: ach ik zie het al.. Ru version |:(

[ Voor 44% gewijzigd door fynrd1 op 04-12-2012 14:11 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Damnit, had verwacht dat ik Aftermath nu al kon spelen; niet dus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:31:
[...]

Als dit er staat dan vrees ik met grote vrezen! 8)7
Het zal eens 1x tijd worden de halve wereld loopt met zon xbow, EA go fuck your self.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Yes ! zie in eens een update van bijna 4GB :) Binnen 4 min is die binnen ,ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:04:
Yes ! zie in eens een update van bijna 4GB :) Binnen 4 min is die binnen ,ben benieuwd.
Deze update was er gister al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:04:
3.8 GB is alleen maar de patch waarbij ze de assaignments al actief hebben gemaakt, medals generfed zijn en de xbow al te gebruiken is met een glitch.

vandaag krijgen we ook een patch van 4GB voor de DLC.

ik verwacht hem over 1 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:09:
Ik zie vooral nut op Support, Recon en Assault - lange-afstands C4 gaat een puntenpakker worden, zeker als je met vier man tegelijk een schot op een tank lost, daar wordt hij aardig stuk van. :+ De scan bolt kan handig zijn om en gebouw te scannen voor je het binnenvalt (hetzelfde principe als de gooibare motionsensor in BFBC2) en de sniper- en normale bolts gebruikt geen hond.
Lange afstand C4 is niet echt lange afstand. Ik vond het flink tegen vallen. Als je op Seine Crossing speelt is het water over schieten met C4 al zo lastig dat je echt moet schieten met een gigantische hoek. Zelfs vanaf het midden van de brug schieten is al iets wat enige oefening vergt en waar je flink hoog voor moet mikken. C4 heeft amper range en is enkel nuttig als je echt dicht bij staat. Beetje hetzelfde idee als met een granaat maar dan lastiger snel af te vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die in de Tweakers BF3 clan zitten? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:35:
Zijn er hier mensen die in de Tweakers BF3 clan zitten? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb er een tijdje ingezeten maar naar wat voor ervaringen zoek je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:36:
[...]

Ik heb er een tijdje ingezeten maar naar wat voor ervaringen zoek je precies?
Ervaringen van een groep die hecht en competatief is en die clanmatches speelt en waar je een goed gevoel bij kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Daar kan ik niets over vertellen, niet lang genoeg bij gezeten en zelf ook niet bijster actief in clan verband ;-)

Ik denk trouwens niet dat we 1600 gaan halen qua release tijd van AM :(

[ Voor 24% gewijzigd door Mu.siQ op 04-12-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:49:
[...]

Ervaringen van een groep die hecht en competatief is en die clanmatches speelt en waar je een goed gevoel bij kan hebben.
Tweakers zelf heeft geen clan, alleen een groep gamers die vaak samen spelen en op teamspeak zitten.

heel eerlijk, Battlefield 3 is niet geschikt voor competief gameplay.
je hebt namelijk geen opneem functie in de game zelf zitten (fraps of andere tools zijn niet geschikt altijd)
hit registratie is client side dus kan in iemands voordeel zijn.dus geen gelijke kansen
weinig toernooien, weinig competities.

EDIT:
Jongens hebben jullie dit al gelezen ?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jg9Ac.jpg

dat betekend dus vanavond om 10 uur pas de update in nederland op zijn vroegst !!!
voor de meeste betekend dat sommige morgen pas aan aftermath kunnen beginnen. ik heb nog geen enkele software /hardware of game gehad die zo laat pas een grote update doorvoert !!

[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 04-12-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:50:
Daar kan ik niets over vertellen, niet lang genoeg bij gezeten en zelf ook niet bijster actief in clan verband ;-)

Ik denk trouwens niet dat we 1600 gaan halen qua release tijd van AM :(
Oké, in ieder geval bedankt voor het reageren! (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:03:
[...]
EDIT:
[afbeelding]

dat betekend dus vanavond om 10 uur pas de update in nederland op zijn vroegst !!!
voor de meeste betekend dat sommige morgen pas aan aftermath kunnen beginnen. ik heb nog geen enkele software /hardware of game gehad die zo laat pas een grote update doorvoert !!
Ik dacht toch dat wij hier leefden in GMT+1. Dus dat is 10AM hier. Dat is dus 8 uur geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:03:
[...]

Tweakers zelf heeft geen clan, alleen een groep gamers die vaak samen spelen en op teamspeak zitten.

je hebt namelijk geen opneem functie in de game zelf zitten (fraps of andere tools zijn niet geschikt altijd)
hit registratie is client side dus kan in iemands voordeel zijn.dus geen gelijke kansen

Misschien in dat opzicht niet, maar het spelen met vrienden en ondertussen skype/teamspeak is super! En ook dat kan competatief zijn, dat ligt alleen aan je instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:03:
[...]

EDIT:
[afbeelding]

Bron: Battlelog
UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:20:
[...]

UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience.
Dat kan dus ook om 23:59 uur zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Rustig, haal adem, relax, alles komt goed. Zij het op 5 december pakjesavond :P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor informatie over GoTBF3 moet je even op GoTLike.nl kijken. GoTLike is een aparte community puur gericht op samen gamen, deze stelt een forum en Teamspeak server beschikbaar en daar mag iedereen gebruik van maken mits ze de regels volgen.
GoTBF3 is een groep die gebruik maakt van de GoTLike Teamspeak server en daarnaast zijn eigen gameservers onderhoud en betaald. De gameservers zijn gescheiden van GoTLike.

Zoek je mensen om mee samen te spelen of wil je met een groepje spelen maar heb je geen eigen Teamspeak server kan je sowieso op de GoTLike Teamspeak server terecht. Wil je echt onderdeel zijn van een clan die actief in competities speelt is GoTBF3 sowieso niet echt iets voor jou, die spelen niet meer competitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:25:
Voor informatie over GoTBF3 moet je even op GoTLike.nl kijken. GoTLike is een aparte community puur gericht op samen gamen, deze stelt een forum en Teamspeak server beschikbaar en daar mag iedereen gebruik van maken mits ze de regels volgen.
GoTBF3 is een groep die gebruik maakt van de GoTLike Teamspeak server en daarnaast zijn eigen gameservers onderhoud en betaald. De gameservers zijn gescheiden van GoTLike.

Zoek je mensen om mee samen te spelen of wil je met een groepje spelen maar heb je geen eigen Teamspeak server kan je sowieso op de GoTLike Teamspeak server terecht. Wil je echt onderdeel zijn van een clan die actief in competities speelt is GoTBF3 sowieso niet echt iets voor jou, die spelen niet meer competitief.
Oke, bedankt! Ik zal de website even bekijken en verder rond kijken! (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:21
Bij mij is hij aan het downloaden! Weer een update van net iets minder dan 4 GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:24:
[...]

Dat kan dus ook om 23:59 uur zijn. 8)7
Dat zou kunnen gebeuren als DICE haar zaakjes niet op orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
my bad
Aftermath is volgens mij nu een half uurtje uit http://battlelog.battlefi...how/49964598/1/279468843/

mensen kunnen hem nu downloaden. weer 3,8 GB

een maat van mij geeft aan dat hij hem kan spelen

[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 04-12-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zie 'm nog niet als download staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 'm nu aan het downen, dat kan ik zien bij gamedetails (uitbreidingen) in orgin voor BF3. Helaas moet ik nog even ww met spelen, moet nog eten koken, hond uitlaten, pffffffffffffffffffffffffffffff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Krijjg steeds de melding dat ik de AM expansion moet downloaden maar kan nergens vinden waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Laatst online: 17:37
TecTo schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:05:
Krijjg steeds de melding dat ik de AM expansion moet downloaden maar kan nergens vinden waar.
BF3 afsluiten, origin afsluiten en opnieuw opstarten.

Dat werkte bij mij ook.

Download hem nu met 8 MB/s :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
Hier gebeurt ook nog niks hoor. Is het normaal dat ze batchgewijs uitrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Laatst online: 06-09 13:50
Vreselijke communicatie bij Dice/EA. Er werd gewoon verwacht dat je het na middernacht kon spelen, desnoods 00:00 GMT.
En dat ze pas sinds 13:00/14:00 GMT+1(onze tijd) een melding geven dat het de hele dag kan duren, zucht.
Pazienza schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:06:
[...]

BF3 afsluiten, origin afsluiten en opnieuw opstarten.

Dat werkte bij mij ook.

Download hem nu met 8 MB/s :).
Nope, werkt alleen als hij al aan je account is toegevoegd, anders kan je het maar blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Misschien dat de mensen die niet zo goed in het spel zijn langer moeten wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Pazienza schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:09:
Misschien dat de mensen die niet zo goed in het spel zijn langer moeten wachten. :+
shit dan kan ik pas vrijdag spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:20:
[...]

Die melding hebben ze ook maar weer weggehaald _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
bij mij staat deze melding nog hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
rows schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:12:
bij mij staat deze melding nog hoor....
CPU wat traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Oh, hij staat alleen bij HOME. :P Eerst ook bij server browser volgens mij. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

F5 F5 F5 :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 11:25

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik snap die assignment voor de crossbow niet zo goed.. moet je nou 150 meter headshots x 150 doen, of minimaal 150 x 150 meter headshots?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
Ik heb hem hoor, ik ga lekker spelen!

Tot kijk jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:21:
[...]
Lange afstand C4 is niet echt lange afstand. Ik vond het flink tegen vallen. Als je op Seine Crossing speelt is het water over schieten met C4 al zo lastig dat je echt moet schieten met een gigantische hoek. Zelfs vanaf het midden van de brug schieten is al iets wat enige oefening vergt en waar je flink hoog voor moet mikken. C4 heeft amper range en is enkel nuttig als je echt dicht bij staat. Beetje hetzelfde idee als met een granaat maar dan lastiger snel af te vuren.
OK, prima eigenlijk want anders worden voertuigen geheel en volkomen genaaid door die xbows. Maar wij hebben nu een beetje de techniek dat we één iemand met een javelin of SOFLAM de tank op citymaps laten locken, zodat hij smoket, en dan als de sodeflikkerseweerga er met C4 op af stormen omdat hij ons niet ziet, volplakken, gaan liggen, allahu akbar in de chat zetten en afdrukken.
Dus als je ineens over een meter of vijftien zo'n bolt kunt aanbrengen is dat echt wel een fijn detail - zeker bij bewegende doelen, want het gebeurt echt te vaak dat je blind de rook inrent, je C4 rondstrooit en op goed geluk afdrukt en niets hebt dan jezelf. en op HC servers, je mede-c4-spammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:09

beuker19

Killerbeuker is so OP

fynrd1 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:17:
Ik snap die assignment voor de crossbow niet zo goed.. moet je nou 150 meter headshots x 150 doen, of minimaal 150 x 150 meter headshots?
Om te beginnen goed lezen ;)
totaal 150m aan headshots met de xbow

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Pagina: 1 ... 137 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.