• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:44
Ik ben weer terug van weggeweest in BF3 land, is het normaal dat ik nu al aftermath heb op de PC? Ik zit niet op mn eigen PC met origin dus ik kan t nie checken...

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:58
tobitronics schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:21:
Ik ben weer terug van weggeweest in BF3 land, is het normaal dat ik nu al aftermath heb op de PC? Ik zit niet op mn eigen PC met origin dus ik kan t nie checken...
Waarschijnlijk heb je het al gedownload maar kun je geen servers joinen.
Was met de vorige DLC's ook zo.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Net een heerlijke epic kill. Zo'n verlamde tank uitgeschakeld met één RPG-shot. Zaten 2 man IN de tank maar mijn RPG raakte eerst een infantry-dewd. Aparte triple kill!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Pykow schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:26:
[...]

in 1 leven of in totaal ?

2x mcom neerhalen is 1000 punten.
4x vlaggen cappen is 1000 punten.

speel 1 potje close quarters en je hebt zo 4 vlaggen gecapped.
4x mcom disarm 2000 punten gehaald in een game maar krijg ze er niet bij, bij bettter battelog assigment WTF bedoelen ze dan?
smoothz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:46:
[...]

4x mcom disarm 2000 punten gehaald in een game maar krijg ze er niet bij, bij bettter battelog assigment WTF bedoelen ze dan?
Heb jij better battlelog geinstalleerd ofzo ?
want ik ken hem helemaal niet. kan de assaignment niet eens vinden in mijn lijst.

EDIT: ben nu bezig met de m11 k0 ofzo iets vrij te spelen en dan heb ik bijna alle unlocks op de laatste MAA, Mobile artiliry en die laatste SKS camo

[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 29-11-2012 20:58 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Soms denk ik dat we het 'Funny BF3 video's topic' weer in leven moeten roepen...

'Looks like I'm pissing....' _/-\o_

YouTube: Mobile Squad

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:20:
[...]

Waarschijnlijk heb je het al gedownload maar kun je geen servers joinen.
Was met de vorige DLC's ook zo.
Nog niet gedownload. Dat had ik wel gemerkt met me pauper internet. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:31:
[...]

Nog niet gedownload. Dat had ik wel gemerkt met me pauper internet. :+
Ik kan het niet zien, heb geen Origin op m'n laptop staan...
Gelukkig heb ik sinds kort een minder verpauperde internet verbinding.
Zat eerst met een 8 Mbit lijntje (1 Mbit upload) en nu is het 60 down/20 up, echt een wereld van verschil.
Ik kan nu eindelijk fatsoenlijk een potje BF3 spelen (als m'n PC zou werken... |:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
[quote]Pykow schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:55:

want ik ken hem helemaal niet. kan de assaignment niet eens vinden in mijn lijst.

[...]

Ja ik heb Better Battlelog geinstalleerd en die heeft 11 assaignments.

[ Voor 3% gewijzigd door smoothz op 30-11-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoothz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:48:
Ja, en degene die jij doet moet je in één ronde (dus niet één leven) die verschillende onderdelen voor halen. en dan staat er nog een stukje tekst boven de assignments waarin beschreven staat dat dit een add-on stukje van BBlog is en dat je dingen moet doen om het werkend te krijgen. Lees dat even grondig en probeer daar eens wat mee, wellicht helpt het.
volgens mij moet je trouwens ook meer dan één van die dingen doen in één ronde anders pakt ie ze niet, want individueel heb ik al die dingen wel een keer gedaan in de laatste twee weken, maar hij heeft alleen <10 deaths en level>40 genomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:40:
[...]

Ik kan het niet zien, heb geen Origin op m'n laptop staan...
Gelukkig heb ik sinds kort een minder verpauperde internet verbinding.
Zat eerst met een 8 Mbit lijntje (1 Mbit upload) en nu is het 60 down/20 up, echt een wereld van verschil.
Ik kan nu eindelijk fatsoenlijk een potje BF3 spelen (als m'n PC zou werken... |:( ).
* DaniëlWW2 heeft nog steeds 8/1 en speelt BF3 als een baas. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:06:
[...]

* DaniëlWW2 heeft nog steeds 8/1 en speelt BF3 als een baas. 8)
DanielWW2 heeft waarschijnlijk geen broer die alle 8 Mbits opzuigt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:14:
[...]

DanielWW2 heeft waarschijnlijk geen broer die alle 8 Mbits opzuigt. :+
Zusje die nog wel eens films download. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
smoothz schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:48:
[quote]Pykow schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:55:

[...]

Bij mij staat alles in dat lijstje van die assignment op 0/1 maar toch heb ik 1/4 deel van dat balkje zwart.
Hoe is dat balkje bij jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 15:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel ik na een aantal weken weer een keertje, schiet ik 3 keer een gastje van colonel 100 die continue met een m16a3 rondloopt dood, kickt ie me zonder reden. Lache joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:24:
[...]

Zusje die nog wel eens films download. ;)
60/10 maar soms nog een ping van 100+. Mensen doen graag aan torrents hier. ;( Ik heb QoS ingesteld, maar de router trekt het gewoon niet.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:50:
[...]

60/10 maar soms nog een ping van 100+. Mensen doen graag aan torrents hier. ;( Ik heb QoS ingesteld, maar de router trekt het gewoon niet.
Zwaardere QoS instellen. :+
Dus jij 59/0.99 (in theorie) en de rest verdelen. >:)
Soms overweeg ik dat ook om te doen. Gelukkig gebeurt het niet extreem vaak dat ik echt enorme lag krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 15:09

frG

Erg jammer dat 2 GoT servers alleen maar TDM Canals draaien, ik had graag een goede nederlandse ''Rush' server gezien, meestal staan de GoT servers leeg, dit is zonde, terwijl Rush (mixed met CQ) erg populair is.

Hoe denken jullie hier over? Wordt er nog wat aan de servers veranderd met de komst van Aftermath ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frG schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 10:49:
Erg jammer dat 2 GoT servers alleen maar TDM Canals draaien, ik had graag een goede nederlandse ''Rush' server gezien, meestal staan de GoT servers leeg, dit is zonde, terwijl Rush (mixed met CQ) erg populair is.

Hoe denken jullie hier over? Wordt er nog wat aan de servers veranderd met de komst van Aftermath ?
GoT heeft 4 servers dus ze kunnen het volgende doen, Ik ga dit nog bespreken met de jongens of ze er intresse in hebben, maar daar is een andere topic voor van GoTLike.nl

Server 1 = Aftermath Conquest 64man
Server 2 = Aftermath Rush 32 man
Server 3 = Aftermatch Scavanger 32 man
Server 4 = Canals TDM (zoals deze nu is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Misschien ook weer eens Vanilla + B2K doen, die worden uiteindelijk nog steeds het meest gespeeld?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:28:
Misschien ook weer eens Vanilla + B2K doen, die worden uiteindelijk nog steeds het meest gespeeld?
Zijn te veel servers voor, dus die strijd win je niet meer.
Mensen hebben allemaal wel wensen over servers, maar 9 van de 10x blijven ze leeg staan.
Nieuwe DLC maps of 32 man city maps zijn eerder vol te krijgen dan de grote vanilla maps.

EDIT: lol gekicked omdat ik de AEK gebruikte :S

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 01-12-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40

Dat is de speelstijl van Gotters, en daarom blijven de andere GoT servers ook leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Jovas schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:49:
[...]

Dat is de speelstijl van Gotters, en daarom blijven de andere GoT servers ook leeg
Men kiest inderdaad graag voor TDM ja en ik speel het ook graag, daar niet van. Niemand heeft echter ooit zin om een grote Conquest server op te starten maar joined dan liever een andere server die al wat gevulder is... Jammer, maar helaas.

Voorstel van Pykow klinkt wel goed, verdere discussie kan hier aub.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:49:
[...]

ik speel alleen maar conquest of tdm en nooit rush omdat de maps niet leuk zijn om te spelen, behalve damavand peak en metro.

en ook al doe je zo je best, paar noobs in je team die steeds dood gaan, zorgen ervoor dat je meestal verliest.
bij conquest kan je nog winnen door meer vlaggen dat het andere team te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
NLsandman schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:33:
[...]

Bij mij staat alles in dat lijstje van die assignment op 0/1 maar toch heb ik 1/4 deel van dat balkje zwart.
Hoe is dat balkje bij jouw?
Bij mij is hij 6/7 vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eindelijk de Mobile Anti air vrij gespeeld in mijn laatste potje in firestorm:
http://battlelog.battlefi...how/49784093/1/172685289/

nu nog 25 laser painten (gaat nooit gebeuren want niemand gebruikt tegenwoordig een jevalin)
en nog 8 kills met de Mobile Artillery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

Heb de servers een beetje aangepast GoTbf3 server 4 draait nu rush de leukste maps.
Server 1 draait nu capspian/firestorm en kharg en server 2 karkand only 48p :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 06:59

WR.

Zijn hier nog mensen die eigenlijk alleen compacte maps spelen zonder vlieggerij? Zoek nog buddy's voor squad om mee te fraggen. Ben eigenlijk altijd alleen op pad op de publics zonder met bekenden te spelen:?
Bazaar/Metro/Seine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

WR. schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:17:
Zijn hier nog mensen die eigenlijk alleen compacte maps spelen zonder vlieggerij? Zoek nog buddy's voor squad om mee te fraggen. Ben eigenlijk altijd alleen op pad op de publics zonder met bekenden te spelen:?
Bazaar/Metro/Seine...
zeker wel kom maar eens op gotlike.nl TS de meesten zijn wel in voor een beetje city maps en dinsdag natuurlijk Aftermath :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 21-09 22:36
WR. schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 20:17:
Bazaar/Metro/Seine...
Ik speel meestal seine, bazaar en karkand, metro als het in de roulatie zit of ik moet er voor in de stemming zijn, metro is mij te veel een gehakt molen vooral bij 64 spelers, wie het hardst granaten spamt wint meestal.
Grote mappen speel ik ook wel eens maar ik ben van orgine een infantry only speler, dan hoef ik niet op wat er in de lucht zit te letten ;)

AoB, AnR zijn leuke inf servers, AoB geen snipers en explosives, tanks spawnen maar 1 keer, AnR is inf only alleen houd er rekening mee dat het niveau hoog is, veel esl spelers warmen daar op voordat ze hun scrims gaan spelen.

Je zou ook een clan kunnen gaan joinen of vriend worden van een clan en met hun leden spelen, speel nog geregeld met oud clan leden of leden van andere clans die ik ken uit het verleden.

Wat is je naam op battlelog? De mijne is zelfde als hier op het forum.

[ Voor 6% gewijzigd door NLsandman op 02-12-2012 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:30:
[...]

Heb de servers een beetje aangepast GoTbf3 server 4 draait nu rush de leukste maps.
Server 1 draait nu capspian/firestorm en kharg en server 2 karkand only 48p :)
wacht even ik schrijf wel even een pissig berichtje op gotlike, want deze indeling slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:19:
[...]

wacht even ik schrijf wel even een pissig berichtje op gotlike, want deze indeling slaat nergens op.
hoezo ? het is maar tot dinsdag >:)

Edit : Aangepast
:)

[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 02-12-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 23-09 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

[sarcasme]Je snapt toch dat het Pykow z'n prive servers zijn, die moet je ook indelen zoals hij het wilt![/sarcasme]

Mooie indeling zo beuker, als ik vandaag tijd heb zal ik ook weer is op de GoT servers gaan kijken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:17:
[sarcasme]Je snapt toch dat het Pykow z'n prive servers zijn, die moet je ook indelen zoals hij het wilt![/sarcasme]

Mooie indeling zo beuker, als ik vandaag tijd heb zal ik ook weer is op de GoT servers gaan kijken.
nee vondt het gewoon een erg domme zet om server 4 aan te passen.
een server die goed draait moet je niet aanpassen, als got geen lege server wil krijgen, moet je er voor zorgen dat je de servers die het goed doen, niet zomaar aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Hier ook een fanatiek BF3 speler die het gezeik op de game ook neit helemaal begrijpt, al word ik soms ook echt ziek van iets hoor.

Als ik alleen speel doe ik vaak AK of metro (No explosives dan is er nog wat mee te halen.) als ik met een team ben ben ik overal voor in, speel zo'n beetje alle klasses en alle wapens met natuurlijk wat uitschieters.

M'n IGN is Aufklavelli-nl (dont ask me why) mocht iemand het interesseren :)

[ Voor 5% gewijzigd door douwe.nl op 02-12-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pykow schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:33:
[...]

een server die goed draait moet je niet aanpassen, als got geen lege server wil krijgen, moet je er voor zorgen dat je de servers die het goed doen, niet zomaar aanpassen
Verleden tijd met dt. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Pykow schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:33:
[...]

Wij hebben zelf ook een aantal servers staan en kan je vertellen dat hier wel een kern van waarheid in zit. Als je gevulde servers wilt, dan kan je niet altijd de server instellen naar eigen wens. Zeker als je al een vaste groep met terugkerende spelers hebt. Als je die groep gaat kwijt raken dan kan je weer helemaal vanaf 0 beginnen en iedereen weet dat servers vullen alles behalve prettig is. Zeker als je zelf maar een korte tijd hebt om te spelen, dan wil je niet vullen maar knallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Mijn video voor deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Dat wordt weer een vredelievende kerst zo te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als we alle taal fouten gaan bekijken dan kan je in nederland niet meer over straat met al die wanna bee ali-B figuren die hier alleen zitten voor de poen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:59

Phntm

Tlingelingeling

Pykow schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:40:
[...]

als we alle taal fouten gaan bekijken dan kan je in nederland niet meer over straat met al die wanna bee ali-B figuren die hier alleen zitten voor de poen.
Dus dat

[ Voor 9% gewijzigd door Phntm op 02-12-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
Finish top5 in gunmaster round, wat is de bedoeling? 1x eerste paar keer tweede en derde maar krijg geen ribbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
smoothz schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:19:
Finish top5 in gunmaster round, wat is de bedoeling? 1x eerste paar keer tweede en derde maar krijg geen ribbon.
Je moet eerste worden. :)
Maar ik ben het met je eens, ze hadden het wel wat duidelijker mogen verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk149 schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:45:
[...]

Je moet eerste worden. :)
Maar ik ben het met je eens, ze hadden het wel wat duidelijker mogen verwoorden.
Da's niet waar. Ben één keer 3e geworden en kreeg direct de ribbon. Er staat letterlijk: finish bij de eerste vijf.

Er zit op dit moment een bug in die ribbons sinds ze aftermath hebben toegevoegd aan Battlelog. Je krijgt bijv ook geen ribbon meer voor finish a conquest domination / tank superiority round.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Hmm, ik heb hem een week of 2/3 geleden gekregen, maar moest toch echt eerste worden om hem te krijgen.
De tweede plaats was toen niet genoeg om hem te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

....en als je dan niet zo héél erg goed bent in Infantry Only zit je wel effe te juichen als je eindelijk een Gunmaster wint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murphy schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:05:
....en als je dan niet zo héél erg goed bent in Infantry Only zit je wel effe te juichen als je eindelijk een Gunmaster wint :D
Gunmaster zou een stuk leuker zijn als ze de m320 LVG aanpassen naar de M320 normaal.
ik heb de gamemode ongeveer 5x gespeeld en daarbij 3x tweede plaatst en 2x eerste plaats met geluk.

die mode met die tanks heb ik nog nooit gespeeld en ga ik ook niet doen ook, slechtste mode in de game.
scavanger ga ik ook 3x snel winnen en dan links laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scavenger gaat leuk zijn omdat dan niet iedereen de instant win wapens gebruikt en maar gaat sproeien als een malle :) Dan komt het echt op skill met alle wapens aan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:00

d_star

Maharadja of the Year :-/

Welnee, het is een kwestie van tijd voordat iedereen alle wapen spawnplekken kent (volgens mij zijn die niet random) en dan sprint iedereen naar de sterkste wapens toe.

Je succes in Scavenger gaat dan mede afhangen van de plek waar je spawnt (dichtbij/veraf van een hoge tier weapon spawn), gekoppeld aan je skill met dat sterke wapen.

Naar mijn idee is het zoals Pykow zegt: 3x winnen die mode en dan die crossbow lekker in andere modi gebruiken.

Ik kijk meer uit naar conquest op de nieuwe maps, volgens mij wordt dat wel tof!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Battlelog ligt plat..... GRRRRRRRR :(

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:37:
Scavenger gaat leuk zijn omdat dan niet iedereen de instant win wapens gebruikt en maar gaat sproeien als een malle :) Dan komt het echt op skill met alle wapens aan.
^^ Dit inderdaad :9
En in tegenstelling tot Frustfest Gunmaster, wat ik alleen win als ik mazzel heb met de LVG (waar ik in zowat de helft van alle GM potjes wel als eerste bij ben, maar waar ik dan geen kills meer mee krijg) hoef je niet puur mazzel te hebben qua wapens: als je team of minstens je squad goed samenwerkt kunnen de goed bewapende spelers de verse spawns begeleiden naar de fijne guns en zo je winkansen verbeteren. In plaats van in de weg lopen, je kills afpakken en je vijand kills gunnen zodat die in drie tellen op de volautomaten belandt.
Dirk149 schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:22:
Hmm, ik heb hem een week of 2/3 geleden gekregen, maar moest toch echt eerste worden om hem te krijgen.
De tweede plaats was toen niet genoeg om hem te krijgen.
Minimaal 16 spelers, anders doet de top5 het niet en moet je inderdaad hoger uit komen (winnen?)
Ik heb de mijne destijds direct gefarmed (gunmaster server met max 4 spelers... >:) ) en een week of twee geleden met een knalmattie hem nog even geholpen om GM te top5-en en dat werkte ook niet met 12 spelers - tot hij een rondje won nadat ik onder het uitkramen van Hollywood clichés plat op z'n LVG granaat ging liggen om m'n squad mates te "beschermen". :+
Niet al te lang ervoor op een 16 speler server heeft een andere knalamigo hem wel gewoon gehaald door vierde te worden.
Ik denk dus dat het aantal spelers de reden is dat het niet werkt - of ze hebben die challenge gepatched omdat in de top5 eindigen op 8 speler servers te makkelijk is, kan ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hoppa, downloading aftermath =)

er lijken al wel wat AM servers te vullen?

[ Voor 42% gewijzigd door Mu.siQ op 03-12-2012 11:46 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

.... Die het pas morgen doet! 8)7

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:42:
Welnee, het is een kwestie van tijd voordat iedereen alle wapen spawnplekken kent (volgens mij zijn die niet random) en dan sprint iedereen naar de sterkste wapens toe.
Mag toch hopen dat dit wel random is?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
Tsurany schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:35:
[...]

Mag toch hopen dat dit wel random is?
Weapon spawns with randomized weapons appear in predetermined locations all over the map.

Wel random wapens maar op vaste locaties, we zullen het morgen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:00

d_star

Maharadja of the Year :-/

OK, I stand corrected.. Dank Petertje750! Ben benieuwd of het wat wordt dan, scavenger...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
http://battlelog.battlefi...lleT/awards/377078265/pc/

Die persoon heeft al 3x de Scavenger ribbon (rechtsonder), dat vind ik toch wel knap. :o

Hij is toch als het goed is nog nergens speelbaar?

Oh de servers waarin spelers zitten laten ook geen scores zien en hebben of nog 100% van de tickets, of 0%. Blijkbaar spelen ze dus niet echt.

[ Voor 24% gewijzigd door Lennardnl op 03-12-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je nu al gebruik maken van de xbow?

zoals:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ExtremeAntoran/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Als je serveradmin bent kun je map switchen naar een Aftermath map, hierdoor verlies je de connectie naar de server. Als je dan via procon winnende team selecteerd krijg je de scavenger ribbon erbij zonder te spelen. 3x doen en je hebt ook de XBOW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom ik mijn game niet kan downloaden in origin?
Er staat niks om te downloaden.. Heb een halfuur geleden via Ideal afgerekend via de online origin store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:16:
Er staat niks om te downloaden.. Heb een halfuur geleden via Ideal afgerekend via de online origin store..
Geen key gekregen via mail of op factuur die je kan verzilveren in Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope....

''Serienummer: No Unlock Code Needed''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, maar even een nieuwe monitor gekocht voor Aftermath, hopelijk morgen binnen als er dan iemand thuis is. Eindelijk van 1280*1024 naar 1920*1080, toch leuke upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:21:
Nope....

Geen idee eigenlijk hoe lang dat normaliter duurt, maar je kunt wellicht een ea chat openen om te vragen of er iets is mis gegaan.

https://help.ea.com/contact-us?product=origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:21:
Nope....

Origin even afsluiten en opnieuw starten al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:16:
Wat heb je precies gekocht? De game zelf, premium, los expansion pack?

Premium of expansion packs worden automatisch toegepast op je account als ik me niet vergis, zolang deze gelijk is aan Origin/Battelog login zou dat gewoon goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:40:
[...]

Er is wel een verschil tussen "normale taalfouten" en dan de ernstige "hoe kom je erbij?!"-taalfouten zoals vondt... :+

Origin slaat terug door met zijn downloadsnelheid. Die kan gewoon niet kloppen. Ik gebruik een soort trackertje en mijn maximum downloadspeed ligt altijd rond de 500 à 510 KB/sec.
Lijkt me niet mogelijk dat Origin via magic and sorcery mij nu een bijna verdubbelde downloadspeed kan geven. :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/originspeed.PNG

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 03-12-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:54:
[...]
Er is wel een verschil tussen "normale taalfouten" en dan de ernstige "hoe kom je erbij?!"-taalfouten zoals vondt... :+

Origin slaat terug door met zijn downloadsnelheid.
En dan zelf Belgistaans gaan zitten schrijven... :X
Die kan gewoon niet kloppen. Ik gebruik een soort trackertje en mijn maximum downloadspeed ligt altijd rond de 500 à 510 KB/sec.
Lijkt me niet mogelijk dat Origin via magic and sorcery mij nu een bijna verdubbelde downloadspeed kan geven. :P
Dat noemen we nou "datacompressie", iets wat al sinds jaar en dag gemeengoed is. Origin laat je zien dat het toale pakket straks een kleine 4GB gaat zijn, en om je op te vrolijken of te verwarren is dat de grootte ná downloaden en uitpakken, waardoor je verbinding heel snel lijkt.
Ben je vrolijk dat je link snel is of verbaasd dat er een raar getal staat? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
En met dank aan een dergelijke server heeft ondergetekende de Xbow inmiddels binnen :D

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
Thr!lls schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:26:
En met dank aan een dergelijke server heeft ondergetekende de Xbow inmiddels binnen :D
Haha leuke statpadding for dice tot official release

If xbow <> 1 permaban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

De color correction tool is er ook uit gepatched _O- _O-

http://battlelog.battlefi...view/2832654625343197032/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hoe werkt dit nou? Het lukt me niet.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Laatst online: 19-05-2023
Petertje750 schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:30:
[...]

Haha leuke statpadding for dice tot official release

If xbow <> 1 permaban
Haha dat zie ik niet gebeuren. M26 exploit werd hetzeflde over gezegd dus heel bang ben ik er niet voor :)
Daanieyel schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:39:
[...]

Hoe werkt dit nou? Het lukt me niet.
Het lastige is een server vinden die het doet, zelf zat ik op een server met iets van AFFE in de naam, Canals TDM. Wanneer zij aangeven dat ze 'het' gaan doen stopt de ronde, je krijgt de normale punten tot dat moment, scherm springt op zwart en je krijgt Loading onderin, 15 minuten laten staan, controleren op Battlelog, game sluiten en Voila :)

[ Voor 45% gewijzigd door Thr!lls op 03-12-2012 17:53 ]

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:26

Bluebe

Roar

Pfff een update van 4 GB :s kost gewoon dik 3 uur downloaden hier, woon in een dorp waar ze nog steeds internet uit het jaar 2005 hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Maakt een van de GoT-servers al gebruik van de nieuwe Gun Master mogelijkheden? Ik zou namelijk graag even een aantal van die nieuwe wapenlijsten uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou fuck you DICE.
Dat kunnen we wel maar geen TV missle fix, camo fix, jet nerf.
Echt WTF is er mis met die mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:22
Meh, als ik via Battelog een server wil joinen zeurt ie dat ik AM moet hebben. 8)7 En ja die heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sypher schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:05:
[...]

Meh, als ik via Battelog een server wil joinen zeurt ie dat ik AM moet hebben. 8)7 En ja die heb ik.
Klopt.

Truuk werkt zo:
Stap 1: Normale map kiezen
Stap 2: Iedereen in hetzelfde team plaatsen
Stap 3: Volgende map is een Aftermath map, toevoegen nadat iedereen gejoined is
Stap 4: Volgende map forceren
Stap 5: Winst forceren voor het team waar iedereen in zit
Stap 6: Scavenger winner ribbon
Stap 7: Aftermath map verwijderen
Stap 8 Ga naar stap 1

Bij stap 8 moet ook iedereen disconnecten en reconnecten. Bij stap 4 moet iedereen het zwarte loadscreen uitzitten tot de message in Battlelog erbij komt dat je gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:16:
[...]

Klopt.

Truuk werkt zo:
Stap 1: Normale map kiezen
Stap 2: Iedereen in hetzelfde team plaatsen
Stap 3: Volgende map is een Aftermath map, toevoegen nadat iedereen gejoined is
Stap 4: Volgende map forceren
Stap 5: Winst forceren voor het team waar iedereen in zit
Stap 6: Scavenger winner ribbon
Stap 7: Aftermath map verwijderen
Stap 8 Ga naar stap 1

Bij stap 8 moet ook iedereen disconnecten en reconnecten. Bij stap 4 moet iedereen het zwarte loadscreen uitzitten tot de message in Battlelog erbij komt dat je gewonnen hebt.
Dus dat deden jullie allemaal?
Zit ik weer te wachten op die stomme download...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Ik heb 'm nou ook :o

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Aftermath nog niet te spelen toch? Hier geeft battlelog aan dat ik de expansion niet heb, ik heb premium dus lijkt me sterk...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ikko7.png

Grappige bijwerking van de laatste battlelog-update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:59:
Aftermath nog niet te spelen toch? Hier geeft battlelog aan dat ik de expansion niet heb, ik heb premium dus lijkt me sterk...
expension had ik vorige week al gehad, maar niet speelbaar.
Vandaag hebben ze geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Ik heb al 60 kills met de xbow :) Dat ding is awesome.

[ Voor 24% gewijzigd door Daanieyel op 03-12-2012 20:38 ]

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 09:35
Klopt, hoef meteen geen B2K meer te spelen nu. :|

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol in 1 potje 4 keer pdw medal gekregen en dus iets van 40k xp waarmee ik nu lvl 90 ben DAFUQ is going on ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Neem aan dat AM gewoon om 00:01 te spelen is? Ff snel wat troep unlocken en wat spelen =)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Mu.siQ schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:15:
Neem aan dat AM gewoon om 00:01 te spelen is? Ff snel wat troep unlocken en wat spelen =)
Vergeet het maar, morgenavond ergens als de servers van EA niet plat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:11:
lol in 1 potje 4 keer pdw medal gekregen en dus iets van 40k xp waarmee ik nu lvl 90 ben DAFUQ is going on ? :P
Ze hebben de vereisten voor verschillende ribbons en medals aangepast. Zodra je een keer speelt krijg je die hele zooi er waarschijnlijk meteen bij aan het eind van de ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik kreeg bij elke pdw ribbon een medal ... kan het zijn dat het verrekend wordt ofzo nu dat aangepast is? ik heb 2015 ribbons en nu 50 medals, maar op basis van 30 ribbon = medal zou het iets van 67 moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Servicestar voor m'n XBOW :)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:35:
nee ik kreeg bij elke pdw ribbon een medal ... kan het zijn dat het verrekend wordt ofzo nu dat aangepast is? ik heb 2015 ribbons en nu 50 medals, maar op basis van 30 ribbon = medal zou het iets van 67 moeten zijn...
Ik kreeg een SQDM medal ter beloning van een potje Conquest, dus ze verrekenen gewoon in een keer alle veranderingen in de score van de 1e game die je speelt na de update blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe medailles tellen mee. Nu al een volle rank erbij gehaald. :D
En ik heb denk ik al de eerste bug ontdekt. Het lijkt erop dat als je gerezzed word en er ligt een andere dode vlak bij dat je wapens gewisseld worden...

Oh en wat ziet BF3 er toch verschrikkelijk uit zonder kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Qlii256 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:16:
[...]

Vergeet het maar, morgenavond ergens als de servers van EA niet plat liggen.
Hehe, ik had net nog zo gehoopt dat ik AM over 2 uurtjes kon spelen. :/

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb 4 xbow kills, lekker de xbow gejat van killerbeuker haha :D nog 1 voor de dogtag.
Ach morgen kunnen we lekker zelf halen door gewoon scavenger te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 15:09

frG

DanielWW2 schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:52:
De nieuwe medailles tellen mee. Nu al een volle rank erbij gehaald. :D
En ik heb denk ik al de eerste bug ontdekt. Het lijkt erop dat als je gerezzed word en er ligt een andere dode vlak bij dat je wapens gewisseld worden...

Oh en wat ziet BF3 er toch verschrikkelijk uit zonder kleur...
Heb je toevallig comparison screenshots van die tool? ben wel benieuwd nu.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XBOW valt tegen, grappige extra maar nuttig is het verre van. Hoogstens als anti voertuig wapen voor infantry maar dan is de range alsnog echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frG schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:02:
[...]

Heb je toevallig comparison screenshots van die tool? ben wel benieuwd nu.. :)
Nooit screenshots gemaakt maar er is genoeg op YT. ;)

Pagina: 1 ... 136 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.