Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Pykow schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:50:
[...]

ik speel meestal op de vlaggen centraal en je zal me weinig zien aan de vlaggen aan de buitenkant van de map, want die zijn meestal overbodig of staan te ver weg van de overige vlaggen, waardoor je gaat verliezen.
ik speel dus defensief om alle belangrijke punten te behouden en ga dus agressief wanneer 1 van deze vlaggen niet van mijn team is. Ook denk ik altijd vanuit achteren en vindt ik het veel belangrijker om vlaggen voor mijn eigen basis in bezit te hebben , dan de vlaggen aan de andere kant (bijvoorbeeld kharg island heb ik liever vlag A dan vlag E)
Mijn tactiek is anders, voor een tegenstander is de manier van jouw tactiek makkelijker te bespelen omdat de main battle zich rondom een paar vlaggen afspeelt.
Wat belangrijk is dat je de vijand laat spreiden doordat 1 squad probeert de verst mogelijke vlag te pakken, de vijand gaat dan twijvelen en de druk op je vlaggen bij de basis wordt minder.
Als het team mee werkt dan kun je zelfs verder pushen.
Dit heb ik over gehouden aan het spelen van bf2 en het voordeel dat je een commander had die precies zag wat de vijand van plan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

NLsandman schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:00:
[...]
Wat belangrijk is dat je de vijand laat spreiden doordat 1 squad probeert de verst mogelijke vlag te pakken, de vijand gaat dan twijvelen en de druk op je vlaggen bij de basis wordt minder.
Als het team mee werkt dan kun je zelfs verder pushen.
Dat doe ik inderdaad ook, als het kan. Het is ontluisterend om te zien hoe veel spelers blind weer in een chokepoint of rape-situatie spawnen of als een kip zonder kop er heenrennen, om vervolgens in no-time afgeknald te worden en weer van voren af aan te mogen beginnen (is dat niet de definitie van insanity: telkens weer hetzelfde onmogelijke proberen hopende op een andere uitkomst? Het zou een hoop verklaren... :D )
Juist wanneer je het moeilijk hebt en wanneer de tegenstander in de gelegenheid is om alle vuurkracht op één of twee punten te concentreren is het nuttig om die status quo te doorbreken door de vijand te dwingen zich op meerdere zaken tegelijkertijd te concentreren: dat biedt je team mates de broodnodige respijt, en zou, mits je over een enigszins capabel team beschikt, zelfs de balans al dan niet tijdelijk kunnen doen omkiepen. Heb al meerdere keren meegemaakt dat een team (zowel mijn eigen als de tegenstander) in een tijdspanne van slechts een paar minuten van rapist in rape victim veranderde (wat niet verwonderlijk is gezien de hoeveelheid spelers die de eerste de beste gelegenheid aangrijpen om als een stel volleerde autisten de vijandelijke base met alles wat los en vast zit te bestoken, terwijl ze of aan terminale tunnelvisie lijken te leiden danwel hun minimap geheel uitgeschakeld lijken te hebben), en dat het spel ineens een hele andere wending neemt.
Mijn grootste beef met BF3 is dan ook niet de niet zuinige hoeveelheid bugs, glitches en andere eigenaardigheden, maar de instelling van een groot deel van de spelers: zij verneuken het spel harder dan welke door Dice veroorzaakte issue ooit zou kunnen. En ja, het is mijn stelligste overtuiging dat iedere betalende speler het recht heeft zo te spelen als hij/zij wil, maar daar staat wel tegenover dat ik als betalend speler ook het recht heb om daar zo nu en dan eens hartgrondig over te kankeren.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

w00t00w schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:47:
[...]
Mijn grootste beef met BF3 is dan ook niet de niet zuinige hoeveelheid bugs, glitches en andere eigenaardigheden, maar de instelling van een groot deel van de spelers: zij verneuken het spel harder dan welke door Dice veroorzaakte issue ooit zou kunnen. En ja, het is mijn stelligste overtuiging dat iedere betalende speler het recht heeft zo te spelen als hij/zij wil, maar daar staat wel tegenover dat ik als betalend speler ook het recht heb om daar zo nu en dan eens hartgrondig over te kankeren.
+1: eens, en niet alleen bj BF3 maar bjina elk online spel/community kan dit wel over gezegd worden.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

Zo er komt een nieuw patch

Hier de patch notes:

We have been busy making some welcome fixes for our PlayStation 3 players, fine tuning a lot of weapons based on your feedback, and tweaking some gameplay mechanics. This update goes live November 27 on consoles, and no later than December 4 on PC. Full details below, including how to download this essential multiplayer update once it is live on your platform.

1) Addressed “input lag” on PS3
If you have been experiencing “input lag” playing Battlefield 3 on PlayStation 3, we now believe we have significantly improved this situation for all players.

2) Improved audio stability on PS3
The audio dropouts reported by some PlayStation 3 gamers playing Battlefield 3 should now be fixed for the majority of players .

3) Weapons balancing
Based on detailed community feedback and data analysis we have made some minor weapon tweaks to recoil and accuracy. The goal of these tweaks, and the overall goal in Battlefield 3, is to give each weapon a unique feel and competitive performance to other weapons of a similar type.

M416: First shot and horizontal recoil slightly increased. This should make the choice between M16 and M416 more interesting again.

L85A2: Slightly reduced horizontal recoil.

AUG: first shot recoil slightly to increase weapon controllability.

FAMAS: Slightly reduced horizontal recoil.

G53: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.

QBZ-95B: Slightly reduced horizontal recoil.

LSAT: Hip accuracy has been increased to highlight the weapon’s role as a highly mobile LMG.

Type88 LMG: Recoil has been decreased to make it a viable option when compared to the M249.

M5K: Increased horizontal recoil and decreased vertical recoil to focus this weapon as a high damage, low control PDW.

UMP45: Decreased fully automatic fire to differentiate this weapon from the PP2000.

MP412: Increased its accuracy to better distinguish it from the .44 Magnum.

M26: Increased aimed accuracy to be in line with the other shotguns.

4) Weapons bug fixes
Fixed the MTAR’s range not being correctly reduced when equipped with the sound suppressor.

Fixed a bug where suppressive fire had reduced effect on the M16 and M5K when compared with other weapons.

Fixed a bug where the M5K’s Flash Suppressor had no effect on accuracy.

Fixed the L86A2 Heavy Barrel’s hip accuracy penalty being far larger than other weapons.

Fixed an issue with the Mk3 shotgun’s ACOG being low resolution.

5) M-COM disarm fix
Fixed an issue where M-COM stations couldn’t be disarmed from the left side while standing up.

6) Alborz Mountains rock fix
Rocks and stones collision tweaked on Armored Kill maps. Players should no longer be able to exploit a collision issue that allowed them to hide inside rock formations.

7) Operation Shield/Alborz Mountains Tank Superiority area fix
Tank Superiority visual combat areas fixed on Operation Shield and Alborz Mountains. There was earlier a 10×10 meter patch on the mountain that became out of combat for US. This was technically already fixed server side, however this will update the actual visuals to be correct.

8) Death Valley collision fix
Collision tweaked on the railroad tunnel roof. This fix prevents players from being able to hide inside the railroad tunnel roof.

9) Sharqi Squad Rush spawn fix
Players would sometimes spawn out of combat if spawning shortly after the first M-COM explodes on Squad Rush on Sharqi Peninsula. With this fix, spawn points have been moved back to prevent this from happening.

10) Alborz Mountains Squad Rush fix
Cameras were incorrect in the spawn menu, pointing to old locations and not where you would actually spawn in. This has now been fixed.

11) Gunship balancing changes
We have now removed the gunship FLIR view (the position is still available, just not the black/white view) and decreased the damage radius of cannon explosions. This was done because of balancing reasons. Previously it was too easy for the gunner to get visual contact on enemy soldiers on the maps, and the splash damage is reduced to make it harder to kill infantry from the cannon seat.

12) Mobile Artillery spawn bug fixed
Two players can no longer spawn into the Mobile Artillery. This was a spawn-in-menu bug on the Operation Shield map which has now been fixed.

13) Tweaked hard to get medals
Looking at the persistence system, we could see that a number of the hard to get medals were actually too hard to achieve (in our opinion based on our intended design). While we never meant for all medals to have an equal distribution, the hardest ones were still intended to be more achievable than they have proven to be so far. Therefore, we have slightly decreased the prerequisites to achieve a number of the hardest to get medals in the game. One positive side effect (if you like playing Recon) is that we will likely see a slight bump in the Recon kit’s average Score Per Minute overall.

How to download the latest update (Multiplayer Update 5)
PLAYSTATION 3 SPECIFIC INFO
Patch goes live: November 27
How to download patch once it is live: When starting the game, the patch will automatically download. It is mandatory to accept this download if you want to play the game.

XBOX 360 SPECIFIC INFO
How to download patch once it is live: When starting the game, you will get a popup notifying you that Multiplayer Update 5 is available. It is not mandatory to accept this, but we advise you to do so. Otherwise, you can find Multiplayer Update 5 both on Xbox Live Marketplace and in our in-game store as a manual download.

PC SPECIFIC INFO
Patch goes live: No later than December 4
How to download patch once it is live: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie update, irritante gunship is weg. Misschien weer AK spelen dan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Nee alleen de FLIR is weg. Maar goed dat is inderdaad wel een heftige fix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En damage reductie dus dat ding is praktisch weggenerfd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
DICE kennende... zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3) Weapons balancing
Based on detailed community feedback and data analysis we have made some minor weapon tweaks to recoil and accuracy. The goal of these tweaks, and the overall goal in Battlefield 3, is to give each weapon a unique feel and competitive performance to other weapons of a similar type.

M416: First shot and horizontal recoil slightly increased. This should make the choice between M16 and M416 more interesting again.
Lees: de M16A3 word gewoon weer de godgun...
L85A2: Slightly reduced horizontal recoil.
Lijkt me goed.
AUG: first shot recoil slightly to increase weapon controllability.
Geen idee wat ze nou willen. :Y)
FAMAS: Slightly reduced horizontal recoil.
Dus nog steeds de grootste hoop stront in BF3...
G53: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.
Deze is wel leuk, kan die weer meedoen tegen de M4A1 en de G36C.
QBZ-95B: Slightly reduced horizontal recoil.
Deze mag ook wel wat meer range ja.
LSAT: Hip accuracy has been increased to highlight the weapon’s role as a highly mobile LMG.
Nog steeds totaal outclassed door zo ongeveer alles maar wel leuk om te gebruiken. ;)
Type88 LMG: Recoil has been decreased to make it a viable option when compared to the M249.
ROF liegt niet. 800 wint het gewoon van 650, zeker met een bipod. Geen idee waar deze op slaat behalve dat de T88 altijd al slecht was.
M5K: Increased horizontal recoil and decreased vertical recoil to focus this weapon as a high damage, low control PDW.
Dus geen range, wel maximale kill. Lijkt me goed.
UMP45: Decreased fully automatic fire to differentiate this weapon from the PP2000.
Dus, de UMP45 was eindelijk acceptabel en nu nerven ze die omdat de PP2000 nu wel heel erg slecht is. Ze hadden beter de PP2000 kunnen buffen, is wel nodig.
MP412: Increased its accuracy to better distinguish it from the .44 Magnum.
Dus nu is de MP412 niet alleen sneller te schieten, feitelijk net zo dodelijk binnen effectief bereik en sneller te herladen maar ook nog eens preciezer dan de .44 magnum. DICE is weer lekker aan het opletten...
M26: Increased aimed accuracy to be in line with the other shotguns.
Kan me officieel niks schelen. Health pack > all others.
4) Weapons bug fixes
Fixed the MTAR’s range not being correctly reduced when equipped with the sound suppressor.

Fixed a bug where suppressive fire had reduced effect on the M16 and M5K when compared with other weapons.
Eindelijk, feel the suppresion M16 whores. :+
Fixed a bug where the M5K’s Flash Suppressor had no effect on accuracy.

Fixed the L86A2 Heavy Barrel’s hip accuracy penalty being far larger than other weapons.
En nu is de L86A2 echt de beste LMG.
Fixed an issue with the Mk3 shotgun’s ACOG being low resolution.
Who the hell uses an ACOQ on a MK3? :P
11) Gunship balancing changes
We have now removed the gunship FLIR view (the position is still available, just not the black/white view) and decreased the damage radius of cannon explosions. This was done because of balancing reasons. Previously it was too easy for the gunner to get visual contact on enemy soldiers on the maps, and the splash damage is reduced to make it harder to kill infantry from the cannon seat.
Eerst zien, dan geloven. Aangezien dat klereding nog steeds in Rush zit wacht ik het af.
13) Tweaked hard to get medals
Looking at the persistence system, we could see that a number of the hard to get medals were actually too hard to achieve (in our opinion based on our intended design). While we never meant for all medals to have an equal distribution, the hardest ones were still intended to be more achievable than they have proven to be so far. Therefore, we have slightly decreased the prerequisites to achieve a number of the hardest to get medals in the game. One positive side effect (if you like playing Recon) is that we will likely see a slight bump in the Recon kit’s average Score Per Minute overall.
Krijgen die rotcampers nog meer punten ook. Belachelijk DICE. :+
Verder kan het me niet echt wat schelen. Het is wat simpeler om medailles te halen dus wat eerder puntjes.
How to download the latest update (Multiplayer Update 5)
PLAYSTATION 3 SPECIFIC INFO
How to download patch once it is live: When starting the game, the patch will automatically download. It is mandatory to accept this download if you want to play the game.

XBOX 360 SPECIFIC INFO
How to download patch once it is live: When starting the game, you will get a popup notifying you that Multiplayer Update 5 is available. It is not mandatory to accept this, but we advise you to do so. Otherwise, you can find Multiplayer Update 5 both on Xbox Live Marketplace and in our in-game store as a manual download.

PC SPECIFIC INFO
Patch goes live: No later than December 4
How to download patch once it is live: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.
En de zoveelste f*ck you van DICE voor de PC. Nee we gaan patches alleen maar tegelijkertijd uitbrengen voor alle platformen, dat is eerlijk. Dat verklaart waarom de PC nog effen een week mag wachten...

Al met al vind ik het toch een redelijke floppatch. Ze doen een paar dingen goed maar een aantal dingen zijn gewoon totaal ondoordacht. Verder blijven de jets gewoon OP, heb ik nauwelijks vertrouwen dat AK rush nu wel speelbaar zal zijn en blijf ik uit de buurt van de meeste mappen met jets. En natuurlijk de M16A3 die helemaal weer in zal gaan worden omdat het enige alternatief nu generft word...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu weer ademhalen Daniël.......... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:25:
En nu weer ademhalen Daniël.......... ;-)
Sinds wanneer ben ik hier de gestreste mad person?
Daar zijn nog genoeg andere, beter geschikte kandidaten voor. :+
Van rustig blijven speel je ook veel beter. :Y)

Ik wijs gewoon direct aan wat ik er van vind en ik vind het redelijk slecht.
Heb gewoon mijn kleurtjes in BF3 en verwacht niet dat DICE daar iets aan doet en ik gebruik nog steeds mijn M416/AK-74M om de horde aan M16A3 users af te schieten, in stijl. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dus de m416 krijgt een nerf terwijl deze nu net goed gebalanceerd was met de m16a3,nee klinkt logisch.

btw de m16 is nooit weg geweest al altijd het beste wapen gebleven, zelfs de recoil die ze hadden toegevoegd zorgde even voor probleempjes op afstand, maar na 1 week was het weer heerlijk om te gebruiken.

ik wacht op de ultieme update, maar ik denk dat ik moet wachten op Battlefield 4.
No Jets and No Shotguns

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik dacht dat er zoals gewoonlijk weer een grote patch zou komen? Dit is een lijstje van niets. Wat hebben ze dan (buiten Aftermath) al die tijd gedaan? Die collision bugs enzo vind ik wel goed, maar ik had toch bugfixes als de RPG reload bug en de scoreboard bug in CQ maps gezien. En een optie om blue filter uit te schakelen of te verminderen (met een slider?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zoals gewoonlijk alleen map fixes en balance tweaks. Echte bugs waarvan ze weten dat ze er zijn lees je niks over...

Ben benieuwd of we nog een complete patch notes krijgen, en welke balances we zullen uitvinden nadat de patch live is gegaan. Compleet waren ze toch nooit :P.

Die G53 en Rex updates vind ik trouwens wel belachelijk, waren al vrij goed.

Zal maar zwijgen over het wederom ontbrekende tv missile fix :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Xant0r schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:15:
Zal maar zwijgen over het wederom ontbrekende tv missile fix :P.
Wat is daar stuk aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht eens, ik mis er een. Waar is de soldier camo fix die ze zouden doen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
DanielWW2 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:18:
Bij mij worden die soldier camo's voor bij wonder toch al een aantal weken onthouden (die zwarte ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:20:
[...]

Bij mij worden die soldier camo's voor bij wonder toch al een aantal weken onthouden (die zwarte ;))
Ik ben nog nooit gespwant in het zwart dus daar heb ik geen bal aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
quote: cmazza
When this game first came out it was my favorite game ever. No exaggeration. Now I cant even enjoy it because all the things I loved about the game are slowly being removed with each patch. Choppers + AC 130, probably the most feared vehicles in combat, are now just a flying target with absolutely no cause for alarm. When someone sees a chopper they should run away in fear and work with their team to take it down. Now it's as simple as switching to your secondary if you have a stinger on, and taking it down easier than you would some infantry units. As for the AC-130, "too easy to get kills?" Seriously? It's a goddamn AC-130. Either go all out with it or take it out of the game. With the next patch you'll probably have it firing nerf rockets.
Ook al deel ik wel de gedachte dat er een goede balans in gamemoet zijn, deze cmazza (pagina 25 van de comments op het battlelog bericht) maakt hier wel een punt.
Zou het niet beter zijn om de balans te herstellen met een extra stationairy of een extra ant-air wagentje dan de air vehicles te verzwakken tot ze niets meer waard zijn?
Balanceren is belangrijk, maar de manier die DICE nu toepast is misschien wel de makkelijkste maarook de minst doordachte. Een beetje meer of minder power is niet het enige wat er aan de balans gedaan kan worden.

Wel jammer inderdaad dat ze opnieuw niet met een lading bug fixes komen.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

geen aug a3 met underslung m26 fix :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skydream schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:03:
[...]

Ook al deel ik wel de gedachte dat er een goede balans in gamemoet zijn, deze cmazza (pagina 25 van de comments op het battlelog bericht) maakt hier wel een punt.
Zou het niet beter zijn om de balans te herstellen met een extra stationairy of een extra ant-air wagentje dan de air vehicles te verzwakken tot ze niets meer waard zijn?
Balanceren is belangrijk, maar de manier die DICE nu toepast is misschien wel de makkelijkste maarook de minst doordachte. Een beetje meer of minder power is niet het enige wat er aan de balans gedaan kan worden.

Stationary AA moet sowieso in zo'n spel. Mits goed uitgewerkt loopt infantry er niet meer kansloos bij en kunnen vlaggen en/of strategische punten verdedigt worden tegen helikopters. Op Wake Island had je er ook een aantal, dat zou in BF3 ideaal zijn aangezien AA rockets opzich goed werken maar je meer man nodig hebt. Met zo'n stationary AA heb je dat dus, meer man die rockets afschieten en heli's en vliegtuigen zijn meer bezig met dodgen dan met vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skydream schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:03:
[...]

Hij heeft wel een punt. Ik heb er geen probleem mee als een AC-130 zo sterk is als nu bijvoorbeeld alleen moet die gewoon uit rush blijven omdat een team een belachelijk voordeel heeft. Als de defenders een MAA hadden gehad dan was het nog een beetje uit te houden hoewel de AC-130 dan alsnog OP zou zijn geweest denk ik. En dan bedoel ik de MAA van voordat die generfd werd tegen de AC-130 want dat was ook best wel BS.

De heli nerf met de gunner flare was wel terecht. Een counter measure en dan wegwezen of dood. Stingers en IGLA's zijn toch voornamelijk bedoelt tegen heli's en de meeste heli's overleven de eerste niet eens. Die dingen zijn enorm snel, te snel voor counter measures IRL. Zo erg hoeft het niet maar dit is eerlijker.
De heli is nu goed. Je zoekt nu echt wel dekking als je er een hoort aankomen maar je kan er ook wat aan doen met de stingers als je team een beetje samenwerkt.

Jets moeten wel een nerf hebben. Ze vliegen te langzaam en de rockets hebben geen drop. Dit maakt strafing op lange afstand veel te makkelijk en ze kunnen veel te makkelijk heli's slopen op deze manier.

Het probleem zit hem ook in de jets zelf. Die dingen zijn bijzonder lastig te balanceren. Ze moeten voor authenticiteit gewoon top dog zijn maar ze mogen niet in de buurt komen van wat ze in het echt zijn. Dat is pas OP.

En het laatste probleem is dat visie niet echt lijkt te bestaan binnen DICE wat onzin is. Patches zijn altijd of nerf of buff, geen toevoegingen of verwijdering van voertuigen. Wapen nerfs gaan meestal nergens over. Bijvoorbeeld de FAMAS vond ik bij lange na niet OP toen die er net was. Nu is het een waardeloos stuk stront en er word niks of nauwelijks wat aan gedaan. DICE luistert gewoon nooit naar de community en wat hun voorstellen. Ze doen gewoon eigenwijs hun eigen ding en als het niet werkt dat mogen we gewoon twee maanden wachten en dan maar hopen dat ze het oplossen. Als ze nou ooit eens zouden vragen wat de community wil en daar eens de balans van zouden opmaken (dus iedereen die OP of UP scheewt zonder fundering negeren) dan komt er misschien nog wat uit.

Dat is iets waar DICE nog echt van kan leren van Treyarch. Treyarch aan de andere kant moet toch eens wat geld loskrijgen bij Activision voor die engine. Dan nog even de meeste BS eruit en dan word CoD misschien weer acceptabel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:58
Dan kun jij ongestoort doorgaan met je sinistere praktijken... :-(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Krijg steeds meer het idee dat nog 1 persoon wat probeert te fixen met patches, 3 maanden werk en dit als resultaat is zeer triest.

Snap ook al dat balancen van de wapens bij elke patch niet, na 1 jaar moet men toch wel instaat zijn om de balance te perfectioneren, nu krijg je weer rare veranderingen met als resultaat de komende tijd weer gezeur over OP wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Mbt de patch
One positive side effect (if you like playing Recon) is that we will likely see a slight bump in the Recon kit’s average Score Per Minute overall.
Een behoolijk aantal medals is gedowngrade van 50 naar 30 of zelfs 20 ribbons...
Hopelijk wordt dit verschil ook in punten uitgekeerd?
heb bijvoorbeeld 617 surveillance ribbons wat in de oude situatie 12 medals oplevert.
Als ik na de patch connect, krijg ik er dan 8 bij (617 / 30 = 20 medals)?

Want dan wordt t wel een leuk potje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:18:
who the hell cares about camo... geen fix voor de voertuig classe sdie ELKE FUCKING REBOOT weer helemaal door de war zijn :( -O- 7(8)7 }:| :X |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:18:
Mbt de patch

[...]

Een behoolijk aantal medals is gedowngrade van 50 naar 30 of zelfs 20 ribbons...
heb bijvoorbeeld 617 surveillance ribbons wat in de oude situatie 12 medals oplevert.

Double XP? :P
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:48:
[...]

who the hell cares about camo... geen fix voor de voertuig classe sdie ELKE FUCKING REBOOT weer helemaal door de war zijn :( -O- 7(8)7 }:| :X |:( :'(
Elke reboot?
Ik heb het alleen maar bij patches en af en toe random. Het is wel irritant omdat het steeds waardeloze dingen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:18:
Mbt de patch

[...]

nee die patch waar jij het overhebt is al uitgebracht vorige week.
de medals krijg je er volgens mij er gewoon bij maar de punten niet natuurlijk.
zo ben ik ook regelmatig een assault star omhoog gegaan, maar geen punten.

Hopelijk kunnen we de assaigments al vrij spelen net als bij de vorige 2 dlc's :D
voor de release al premium dogtags en zelfs unlocks voor de voertuigen.

De update is alleen nog niet uitgekomen.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:48:
[...]

ik heb het nooit bij iedere reboot alleen bij een patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 16:30

Mon0lith

Yes Herr Flick

Had de launch trailer van Aftermath gepost in het PS3/XBOX topic.
Voor de geïnteresseerde pc gamers, bij deze :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mon0lith op 27-11-2012 15:46 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:58

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:12:
[...]

nee die patch waar jij het overhebt is al uitgebracht vorige week.
de medals krijg je er volgens mij er gewoon bij maar de punten niet natuurlijk.
zo ben ik ook regelmatig een assault star omhoog gegaan, maar geen punten.

Hopelijk kunnen we de assaigments al vrij spelen net als bij de vorige 2 dlc's :D
voor de release al premium dogtags en zelfs unlocks voor de voertuigen.

De update is alleen nog niet uitgekomen.

[...]

ik heb het nooit bij iedere reboot alleen bij een patch
nee je hebt de medals nog niet alleen in battlelog wel maar dan moet eerst de patch uitkomen voor de gameservers en dan syncen :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zijn er meer dan op 1 hand te tellen, alleen komt niet elke bug even vaak voor. 3 vervelendste en voor mij meest voorkomende op een rijtje:

- tv suicide/knalt tegen je eigen chopper aan
- tv 'slaat' chopper opzij waar je 9 van de 10x niet meer recht krijgt en dus de grond in stort. Beetje het idee van een misplaatste jet ram.
- hitdetectie op voertuigen met reactive armor (reactive armor lijkt random af te gaan op tv missile waardoor zelfde kant raken voor een vehicle disable altijd maar een loterij is - werkt wel als reactive met rpg is kapot geschoten), maar dit kan ook aan reactive armor zelf liggen die is namelijk ook min of meer bugged als je met volle snelheid geraakt word. Shell vliegt door je tank heen en slaat tegen je andere zijde kapot. Als je van voren beschoten word heb je kans dat je gelijk disabled bent.

Overigens helemaal geen probleem dat een vehicle niet 1x disabled is met reactive armor als die een tv missile op zich krijgt, maar ga er wel vanuit dat als ik de achterkant beschiet met een TV missile, en tweede valt op zelfde plek dat je dan wel een disable hoort te krijgen omdat je de reactive armor op die plek al hebt weggeschoten. Maar goed in de praktijk werkt dat dus zo niet, en een tank van voren, van boven of indirect via de grond raken helpt in dit soort gevallen ook niet...

Heb het zelf al paar keer mogen meemaken hoe een gunner continue TV's liep te schieten op me MAA zonder dat zijn pilot hielp, dus elke keer als ik een TV op me MAA had gekregen stapte ik uit om me reactive armor te repairen, geen 1 schot die op me kwam deed me disablen mede omdat zijn pilot niet hielp en ik dus gewoon kon ontwijken met 100% health :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Tanks en apc in de release trailer, zijn de mappen toch groter dan ik gedacht had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Mon0lith schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:45:
....de launch trailer van Aftermath .....
Hell,... Scavenger lijkt wel een soort Arena gevecht te worden (veel mensen op een kluitje, klein gebied...)... of lijkt dat zo? Bovendien zag ik een Abrams tank in de clip,.. dacht niet dat we die zouden zien in Aftermath. Misschien Rush....

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is belachelijk dat we nog niets te zien krijgen van de ps3 gameplay en dat de update nog steeds niet uitgekomen is. het wordt steeds later met DiCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40
Live AM stream PS3:

http://nl.twitch.tv/Macusercom1

Epicenter zag er cool uit, wel klein..

De characters zien er ook cool uit, alleen jammer dat ze dezelfde stemmen hebben als de vorige haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 16:02
Jovas schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:23:
De characters zien er ook cool uit, alleen jammer dat ze dezelfde stemmen hebben als de vorige haha..
Zijn het niet gewoon dezelfde characters maar dan met veel minder/bij elkaar geschraapte gear?
Helmen etc. verloren in de chaos van de aardbeving, makes sense.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

De tering wat lagged alles de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...ew/2832654625331121777/1/

Deze komt eigenlijk uit het MoH topic maar is ook heel erg relevant voor BF3.
Zeker omdat nota bene een mod het zegt. EA sloopt MOH gewoon en ook BF met onmogelijke deadlines om CoD maar te snel af te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo, this thread is still alive. :+

Anyway, hier wat AFTERMATH GAMEPLAY IN GLORIOUS BLURRY +-25 FPS SUB 720P RESOLUTION WITH INACCURATE CONTROLLER MOVEMENT AND AUTO AIM.

edit: en ook zonder FXAA Injector of File Tweaker.
DanielWW2, bedek je ogen dus maar, dit wil jij echt niet zien. ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HM0yWAtKw_s&hd=1]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KYyW_fjN3-0&hd=1]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PBoP19R5HuI&hd=1]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PnF3z9-cVqM&hd=1]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nr-wQYPtrkE&hd=1]

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 27-11-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Scavenger is waarschijnlijk ook weer zo'n mode die ik een weekje speel en daarna volledig links laat liggen (net zoals GM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:42:
Zozo, this thread is still alive. :+

Anyway, hier wat AFTERMATH GAMEPLAY IN GLORIOUS BLURRY +-25 FPS SUB 720P RESOLUTION WITH INACCURATE CONTROLLER MOVEMENT AND AUTO AIM.

edit: en ook zonder FXAA Injector of File Tweaker.
DanielWW2, bedek je ogen dus maar, dit wil jij echt niet zien. ;)
De kleurverkrachting lijkt een beetje mee te vallen hoewel het wel erger is dan AK. Ik verwacht verder ook redelijk snel een update van die leuke colour tweaker om het probleem op te lossen. ;)
Oh en aim assist, niet auto aim. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik hope by scavenger dat de weapon placements dynamisch zijn zoals bij Left4Dead. Als dat niet zo is dan rent iedereen zodra de ronde start naar de M416 toe natuurlijk. En als iedereen weet waar die ligt wordt het daar bwvs een clusterfuck.

Elke keer andere placements zou top zijn. Is dit ook zo?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 07:11

Eagle Creek

Breathing security

Ik heb nu sinds januari of zo niet meer gespeeld. Ik heb nog geen enkel uitbreidingspakket m.u.v. karkand.
Is BF3 nog enigszins te vergelijken met wat het was toen ik gestopt ben met spelen of kan ik het maar beter weer van vooraf gaan beoordelen :)?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op woensdag 28 november 2012 @ 06:05:
Ik heb nu sinds januari of zo niet meer gespeeld. Ik heb nog geen enkel uitbreidingspakket m.u.v. karkand.
Is BF3 nog enigszins te vergelijken met wat het was toen ik gestopt ben met spelen of kan ik het maar beter weer van vooraf gaan beoordelen :)?
close quarters is zaad, AK is verpest door constante airrape door jets, door de vele aanbiedingen is het spel voor 80% gevuld met idioten die niet weten dat ze geen tetris spelen en voor 15% met try-hard crybabies die schelden schreeuwen en anderszins aan het eikelen zijn.

En je enige alternatieven zijn COD:BO2 (volkomen klote) en MoH (zo slecht dat het nu al nauwelijks meer gespeeld wordt).
Dus de vraag is "wil je multiplayer FPS spelen?" zo ja, BF3, zo nee, geen BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:54:
Scavenger is waarschijnlijk ook weer zo'n mode die ik een weekje speel en daarna volledig links laat liggen (net zoals GM).
Het zag er opzich leuk uit, zorgt er voor dat je echt met diverse soorten wapens moet leren omgaan ipv standaard voor de beste kit te gaan. Het is ook een modifier voor conquest, geen mode waarbij het verzamelen van wapens het doel is. Dat maakt ook wel het verschil met Gun Master.

Aftermath gaat voor mij een succes worden, mappen lijken erg sterk op de mappen die ik nu al fantastisch vind, more of the same dus en dat is geen slechte zaak.
Als ze deze mappen ook released hadden gelijk met Battlefield 3 was het nog een stuk succesvoller geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 28-11-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik zie geen na schokken in de filmpjes van scavenger mode, ik had begrepen dat de naschokken in de game zouden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 16:30

Mon0lith

Yes Herr Flick

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:54:
Het is precies wat je zegt!
Heb gister Scavenger gespeeld op de PS3 en het zuigt, Iedereen loopt als een kip zonder kop rond opzoek naar de beste wapens, alleen maar om
de ander neer te knallen ipv objectives te pakken, 9 van de 10 keer ben je volkomen kansloos als je net
begint en geen wapens weet te vinden.

Moet wel zeggen dat de nieuwe maps awesome zijn! Maps zijn groot maar niet té groot, mooie gedetailleerde maps allemaal beetje in de stijl van Grand Bazaar (mijn favo map)

[ Voor 13% gewijzigd door Mon0lith op 28-11-2012 08:39 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Ik zit soms met een glimlach dit topic te lezen. Wát kunnen sommige mensen zeiken zeg! "CQ is zaad", " blabla Ak bla jetrape, niks aan" Ik speel BF3 al een jaar lang gemiddeld een uurtje per dag en ik vermaak me nog steeds prima. En dat voor een paar tientjes. AK is gaaf als je een beetje met vehicles overweg kunt. CQ is fantastisch als je van snelle actie houdt. Pas je tactiek aan en speel slim, let niet alleen op je KDR maar PTFO en STFU.

En please hou eens op over die kleuren. Hoe ultra gay zeg.
"Boehoehoe kleuren, color tweaker" ga lekker een trui breien, kun je je eigen kleuren wol lekker uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murphy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:37:
iedereen die klaagt is zielig en moet z'n mond houden
en dan weet je gelijk weer waarom jouw mening genegeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zit soms met een glimlach dit topic te lezen. Wát kunnen sommige mensen zeiken zeg! "CQ is zaad", " blabla Ak bla jetrape, niks aan" Ik speel BF3 al een jaar lang gemiddeld een uurtje per dag en ik vermaak me nog steeds prima. En dat voor een paar tientjes. AK is gaaf als je een beetje met vehicles overweg kunt. CQ is fantastisch als je van snelle actie houdt. Pas je tactiek aan en speel slim, let niet alleen op je KDR maar PTFO en STFU.

"Boehoehoe kleuren, color tweaker" ga lekker een trui breien, kun je je eigen kleuren wol lekker uitkiezen.
Eens :D

Voor concrete gameplay tips of tactieken is dit inderdaad niet de juiste plek.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 28-11-2012 09:56 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie de link niet tussen kleuren in een spel niet mooi vinden en seks met mannen willen hebben. Zou je dit kunnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
ik lolde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

_/-\o_ 100% Eens.

Die autisten die in Delta Force 1 zijn blijven hangen moeten niet zo zeiken en hun ballen laten indalen zodat ze met de echte mannen dynamisch kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Oeh, gemengde reacties :D

Waar het op neer komt is dat dit topic grotendeels gevuld is met posts over wat er volgens iedereen wel niet allemaal mankeert aan het spel, in plaats van dat we hier lullen over het spelen van het spel zelf! Het zou op hetzelfde neerkomen als iedereen in het [Grote Packmantopic] zou gaan klagen over dat Packman te geel is en dat de spookjes overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murphy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:03:
Oeh, gemengde reacties :D

Waar het op neer komt is dat dit topic grotendeels gevuld is met posts over wat er volgens iedereen wel niet allemaal mankeert aan het spel, in plaats van dat we hier lullen over het spelen van het spel zelf! Het zou op hetzelfde neerkomen als iedereen in het [Grote Packmantopic] zou gaan klagen over dat Packman te geel is en dat de spookjes overpowered zijn.
Nuff said +1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murphy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:03:
Dit is een discussietopic. Als je een blog wilt lezen over elk gespeelde rondje, moet je DICE even bellen en vragen of ze een battlerecorder-functie toevoegen.
Kun je hier komen bitchen dat ie er niet inzit en heb je wat bij te dragen, in plaats van een beetje te komen trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

AdmiralSnipe schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:43:
[...]

Dan kun jij ongestoort doorgaan met je sinistere praktijken... :-(
lolwut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:16:
[...]

Dit is een discussietopic. Als je een blog wilt lezen over elk gespeelde rondje, moet je DICE even bellen en vragen of ze een battlerecorder-functie toevoegen.
Kun je hier komen bitchen dat ie er niet inzit en heb je wat bij te dragen, in plaats van een beetje te komen trollen.
ZIjn post gaat over dat er allemaal geklaag is in dit forum, ik als (oud) fanatiek bf3 speler pluk hier namelijk ook vrijwel niks nuttigs of zinnigs meer uit. Naast de bekende posters hier lezen ook best veel mensen dit topic en ik kan hier een lijst met namen van posters noemen en daarachter wat ze altijd posten want dat bevat vrijwel altijd dezelfde content: rape, battlelog brag en jet imba.

Dit is feitelijk wel discussie maar met negatieve ondertoon altijd en niet intressant voor de meeste lezers hiervan. Aan de reactie op de starter van dit onderwerp is ook wel te zien dat er veel zijn die er zo over denken.

maargoed nu ik overna denk, alle battlefield topics waren zo, dus carry on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:15

d_star

Maharadja of the Year :-/

Aangezien dit een discussietopic is, is het toch logisch dat hier over alles wat BF3-related is (afgezien van problemen, daar is aan apart topic voor) wordt gepraat? Of dat nou -in Murhpy's ogen- whining is over kleuren, imbalance, maps of wat dan ook, of gepraat over wat de beste kits zijn: naar mijn bescheiden mening hoort het allemaal thuis in dit topic.

Dat bepaalde dingen eruit worden gepikt en er een discussie over wordt gevoerd, tsja: mensen praten graag over wat hen interesseert. Aangezien het spel nu al meer dan een jaar uit is, gaan de discussies vaak niet meer zoals in het begin over welke kits nu de beste zijn want dat is allang uitgekauwd (balance patches daargelaten). De discussies gaan nu vaak over dingen die na vaak tientallen, zo niet honderden uren spelen opvallen. Want dat is de staat van de die-hard community nu, die hebben er zoveel tijd in gestoken dat hen dingen opvalt.

Deal with it zou ik zeggen, het hoort hier imho allemaal thuis. Wil je het toch over kits hebben of die ene opvallende pot, zou dat imho ook mogen. Maar verwacht niet al teveel reactie, want mensen hebben het allemaal al wel meegemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door d_star op 28-11-2012 14:41 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
d_star schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:40:
Aangezien het spel nu al meer dan een jaar uit is
Dat zal het wel zijn, gespreks stof is op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 11:38

fynrd1

Fooled by Randomness

evilpin0 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:49:
[...]

En niet te vergeten de rage richting recons :+ Ik ben zelf wel heel er tevreden met dit spel, voor 70 euro (bf3 + premium) heb ik er wel heel erg veel plezier van, en net als de mappen een beetje beginnen te vervelen staan de nieuwe dlc's al om de hoek.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:49:
[...]

Precies, wat valt er nog te dicussieren wat nieuw is? Wapens kent iedereen al, voertuigen kent iedereen al, maptactics zijn niet boeiend meer. Dan kan je enkel nog braggen of zeiken over features die je niks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:33:
[...]
maargoed nu ik overna denk, alle battlefield game topics waren zo, dus carry on :)
Als je alles kent blijft alleen het zeiken over. Dus nooit trouwen :+

Maar speciaal voor jou, omdat je niet kansloos loopt te trollen mar een keurig stukje discussie schrijft, zla ik je een anekdote "only in BF3" voorschotelen, kijken of je dat boeiender vindt.

Seine, softcore, twee knalmaten in het andere team (de honden) en minj team word tamelijk fenomenaal onder de voet gelopen. Met enig geluk en het feit dat knalmaat1 niet zo goed kan rijden en dus de tank het water in lazert kom ik geheel in m'n eentje als recon (start the hate!) op Echo terecht, alwaar ik in mijn dooie eendje probeer de vlag in te nemen. Dat lukt nog verbazingwekkend goed omdat mensen op E komen staan, en dan rond gaan kijken waar ik zit. Achter een krat, met een M39 met ACOG... 4 kills :+
Als ik de vlag bijna heb komen daar Mussert en Judas aanrijden in hun vers opgedroogde tank, zo van de spawn volgas E op. Als de verraders aankomen is de eerste bruinjas direct uit de tank gehupst zodat hij me neer kan halen "met je eigen M60, weet je ook eens hoe dat voelt". Zulke vrienden moet je hebben...
Helaas voor de overloper met de M60 zat ik ondertussen in de brandende bus in plaats van achter een kistje in de steeg, dus *headshot* en renrenren langs de tank die over mijn schouder een op mij spawnende squadmate in z'n gezicht schiet met canister... en denkt mij te hebben. Terwijl hij breed zit te juichen in op Skype grijp ik de support kit, vind tot mijn grote opluchting wat C4, plak er de tank mee vol en...
Vehicle disabled 100
Vehicle destroyed 50
Kill 100
Kill 100
Double kill 40
Knettergek7878 SUICIDE

...en doodse stilte op Skype, waar na enkele seconden een ietwat verbaasde tanklamer de in mijn oren zoet klinkende woorden "zeg me dat je me niet geällahu-akbart* hebt..." sprak.

Is dat meer in lijn met wat je hoopt te vinden in dit topic dan? Maar wie boeit dit behalve degenen die erbij waren en het meegemaakt hebben? Niemand verder toch?

* - "allahu akbar" is een traditioneel Arabisch gezegde dat men uitspreekt nét voor een ontploffing. zoiets als "fire in the hole" voor Amerikanen
** We zijn nerds, geen taalkundigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
Over verhalen gesproken, het volgende overkwam me laatst:

Rondje rush defender met een waardeloos team aan't spelen.
Onze MCOM wordt gearmed.
Eindelijk rent er eens iemand met me mee
Hij rent naar de MCOM, ik knal even een paar mensen af
Hij disarmt, ik geef hem wat dekking
OP HET MOMENT VOORDAT DE DISARM KLAAR IS lijkt hij een muntje op de grond te zien liggen en rent weg.
MCOM gaat boem
.... wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het wel weer leuk om te zien hoe het menselijk brein werkt. Goede dingen worden vergeten en als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent dan heb je het gedaan, en hoe ook. Het enige dat ik hier doe is natuurlijk klagen over de kleur. Ik heb natuurlijk nooit wat bijgedragen aan discussies over balans, tactieken, mapkennis, voertuiggebruik etc. Ben natuurlijk alleen maar aan het klagen, zeg nooit eens wat positiefs en ik help hier nooit iemand ergens mee.

Kennelijk verdien ik het dus om een "ulta gay autist" genoemd te worden. Fair enough, bedenk je alleen wel dat dit topic vrij toegankelijk is voor IEDEREEN. Dus ook voor autisten en mensen met andere seksuele voorkeuren. Als je echt zo bekrompen bent om maar willekeurig mensen te gaan beledigen omdat ze een andere mening hebben dan moet je jezelf serieus gaan afvragen wat je hier nog doet.

En omdat ik toch al de klager van het topic ben kan er best nog wel wat meer vanaf zoals een leuke invincible glitch die DICE niet heeft gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:57:
[...]

Blablabla.... bla..blabla... Met enig geluk en het feit dat knalmaat1 niet zo goed kan rijden en dus de tank het water in lazert kom ik geheel in m'n eentje als recon (start the hate!) op Echo terecht, alwaar ik in mijn dooie eendje probeer de vlag in te nemen.
Woah! zijn er mods voor BF3 verschenen??? Kun je vertellen waar je die kunt downloaden?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:09:
[...]

Precies, wat valt er nog te dicussieren wat nieuw is? Wapens kent iedereen al, voertuigen kent iedereen al, maptactics zijn niet boeiend meer. Dan kan je enkel nog braggen of zeiken over features die je niks vind.
Of gewoon je mond houden. :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn toe aan de laatste DLC: End game. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe leuk kan BF3 af en toe zijn.
rijd een tank naar mij toe en staat die boven ze "Friendly"mines en schiet ik met mijn SVD op de mine onder hem en BAM Tank destroy with SVD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Die kleuren zijn bij automatisch wat minder nep met f.lux, maar ik denk dat dat al is gezegd... Ik vind dit wel een leuk topic, maar teveel geklaag is jammer. Ook jammer is dat ik eigenlijk helemaal niet zo goed ben. :/

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had weer een "privé" hater ingame.
Dag is weer helemaal goed. :+

Voor wie geïnteresseerd is, het was cHill_druese.
http://battlelog.battlefi...how/49635025/1/184991456/

En dan ook nog een mede GoTter in de server die mooi de 3de plek pakte achter helaas wel meneer hacks. Moet eigenlijk toch beter. Hack schreeuwers hebben geen recht op een mvp ribbon laat staan nummer 2. :Y)

Volgende keer beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:44:

En dan ook nog een mede GoTter in de server die mooi de 3de plek pakte achter helaas wel meneer hacks. Moet eigenlijk toch beter. Hack schreeuwers hebben geen recht op een mvp ribbon laat staan nummer 2. :Y)

Volgende keer beter. ;)
En geeneens een tank aangeraakt??
Knap hoor Daniël! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:46:
En geeneens een tank aangeraakt??
Knap hoor Daniël! ;)
Best wel slecht van me, I know.
Het was alleen zo zielig geweest voor het andere team. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
DanielWW2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:44:

Volgende keer beter. ;)
Haha hij had inderdaad flinke rage zeg, kwam geen einde aan :P Liep bij mij niet helemaal lekker, constant geswitched tussen M416 en M417 maar kon m'n draai niet vinden, maar al met al niet een heel slecht resultaat :)

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thr!lls schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:58:
[...]

Haha hij had inderdaad flinke rage zeg, kwam geen einde aan :P Liep bij mij niet helemaal lekker, constant geswitched tussen M416 en M417 maar kon m'n draai niet vinden, maar al met al niet een heel slecht resultaat :)
Vandaag nog de M417 gebruikt en volgens mij is die bugged. Dit dacht ik al langer maar nu ben ik er redelijk zeker van. Als je ook maar een beetje suppressed word dan word je spread zo belachelijk hoog dat je nooit meer wat kan raken...

M416 is beter, zeker voor de nieuwe nerf die er aankomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:44:
[...]
Woah! zijn er mods voor BF3 verschenen??? Kun je vertellen waar je die kunt downloaden?? :+
Nooit Black Ops gespeeld?
Eéns een eendje, altijd een eendje. Anyway, ik kreeg door dat je accountnaam je spelersnaam was net ná dat ik m'n account gemaakt had en heb geen zin gehad om dat aan te passen.
DanielWW2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:01:
[...]
Vandaag nog de M417 gebruikt en volgens mij is die bugged. Dit dacht ik al langer maar nu ben ik er redelijk zeker van. Als je ook maar een beetje suppressed word dan word je spread zo belachelijk hoog dat je nooit meer wat kan raken...
Dat is toch met alle snipers zo dat je spread veel woester wordt door suppression, meer dan bij andere wapens? Als m'n M60 gesuppd wordt dan moet ik kortere bursts doen maar als ik met m39 gesuppd ben dan blijf ik ergens achter schuilen tot het over is omdat je toch niets raakt zo.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:22
DanielWW2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:01:
[...]

Als je ook maar een beetje suppressed word dan word je spread zo belachelijk hoog dat je nooit meer wat kan raken...
Dit geldt in principe voor elke semi auto sniper rifle. Als jij als eerste raakt lutk het meestal wel maar als er eerst op je geschoten wordt zijn ze haast niet meer dood te krijgen door de scheefheid van je gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:26:

Nooit Black Ops gespeeld?
Eéns een eendje, altijd een eendje. Anyway, ik kreeg door dat je accountnaam je spelersnaam was net ná dat ik m'n account gemaakt had en heb geen zin gehad om dat aan te passen.
Ah, nu snap ik 'm.
Wat een epische eend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:37:
[...]
Ah, nu snap ik 'm.
Wat een epische eend.
offtopic:
Het ging eigenlijk Bunny of Death worden (aangezien we voorheen als collectief speelden als bunny of death, bunny of pestilence, bunny of war, bunny of famine en bunny of tubing (COD:MW2, en we hadden vijf spelers) maar ik kreeg het konijn nie tgevonden bij Black Ops dus werden het eendjes. een week, tot iedereen andere namen had.

maar ik hou van badeendjes dus de mijne blijft :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jantje 2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:32:
[...]

Dit geldt in principe voor elke semi auto sniper rifle. Als jij als eerste raakt lutk het meestal wel maar als er eerst op je geschoten wordt zijn ze haast niet meer dood te krijgen door de scheefheid van je gun.
Maar de M417 lijkt wel een slagje erger. Op een meter raak je daar al niks meer mee. Je kan zo ongeveer de loop in iemands hoofd boren maar geen hit.

Zo erg zijn de SVD en de MK11 nou ook weer niet. (scheelt niet veel) :+

En nog een laatste opmerking voordat het bedtijd is. :Y)

I used to kill everybody, then I took a SMAW to the knee. :+
Gebeurde dus net echt. Game ook kansloos verloren. :/
http://battlelog.battlefi...how/49642424/1/184991456/

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-11-2012 00:59 ]

DanielWW2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:55:
[...]

Maar de M417 lijkt wel een slagje erger. Op een meter raak je daar al niks meer mee. Je kan zo ongeveer de loop in iemands hoofd boren maar geen hit.
Leer mikken muts :+

Verwijderd

hey ik zie net bij de load out de xbow bij engineer gadget 1 staan... wordt toch geen engineer weapon only mag ik hopen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 09:34 . Reden: typo ]

Oh wacht jij maar. >:)
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:34:
hey ik zie net bij de load out de xbow bij engineer gadget 1 staan... wordt toch geen engineer weapon only mag ik hopen?
Nope, voor alle klassen. Word recon misschien nog nuttig met de explosive bolt...

• geldermalsen
  • Laatst online: 01:42
Ik heb sinds een update last dat als ik dood ga mijn scherm 1 sec zwart wordt, hebben meer mensen hier last van?

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Aangezien ik op mijn nieuwe PC zit te wachten en daarom maar vrij heb genomen van het werk om die met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen, zit ik in de tussentijd weer eens dit topic door te nemen. Heel lang had ik het niet meer gevolgd aangezien het inderdaad zich voor 99% beperkt tot het afzeiken van het spel: de gamemodes, de patches, de wapens, de vehicles, de tweaks, het gunship, de slechte medespelers, de jets die zo OP zijn, het feit dat de PC versie pas een week later speelbaar is met de DLC's, de camo's en upgrades die niet vastgehouden worden, de DLC die niet goed is (CQ en AK), de slechte mappen (op een paar na), DICE die alles verkloot, paaaaaaaaaaaaagina's (!) lang ge-post over die kleurensettings en zo kan ik nog wel even doorgaan...

Werkelijk NIETS lijkt goed te zijn in dit spel. En toch blijven we het allemaal spelen (en nog fanatiek ook gezien de uren die de meesten er al ingestoken hebben) :) Met dit verschil dat ik me net als Murphy ongeveer 1 a 1,5 uur per dag heerlijk vermaak met dit briljante spel en ik die paar bugs e.d. voor lief neem en het speel puur voor ontspanning.

Dus die reactie van Murphy... _/-\o_ :D

Steam || Diablo 3

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Mij hoor je niet klagen :+
Tuurlijk kunnen er dingen beter... Maar ik vermaak me wel :)

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
.....

Terwijl hij breed zit te juichen in op Skype grijp ik de support kit, vind tot mijn grote opluchting wat C4, plak er de tank mee vol en...
Vehicle disabled 100
Vehicle destroyed 50
Kill 100
Kill 100
Double kill 40
Knettergek7878 SUICIDE

...en doodse stilte op Skype, waar na enkele seconden een ietwat verbaasde tanklamer de in mijn oren zoet klinkende woorden "zeg me dat je me niet geällahu-akbart* hebt..." sprak.
Zo duurde even, maar dan ben ik toch weer bij het einde van dit topic gekomen. (1000 posts doorlezen is eigenlijk ook wel een medal waard toch?)

Bovenstaande post was heerlijk om te lezen! Al is het alleen maar omdat ik niet altijd de helderheid van geest heb om vergelijkbare acties te doen, hulde! _/-\o_

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

• priemt
  • Niet online
eh...
premium pc users hebben toch op 4 dec pas toegang tot Aftermath?

Bij mij staat ie sinds 3 minuten beschikbaar op mijn battlelog?
kan ik m dan ook al spelen (zit op mn werk)? Hebben jullie dit ook?

kan in multiplayer trouwens geen servers vinden...

Verwijderd

skip-5 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:18:
[...]
Al is het alleen maar omdat ik niet altijd de helderheid van geest heb om vergelijkbare acties te doen,
Dat is ook bij mij puur paniekvoetbal van het kaliber "ohfuckeentankohfuckohfuckohfu... hee een m60!"
Als hij claymores of en mortar gehad had was het verhaal heel anders afgelopen.
priemt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:24:
nee je kunt hem niet spelen, ja wij hebben dit ook, en al wat langer dan die paar minuten? eergisteren ofzo stond ie er al bij bij de serverfilter.
Was met CQ en AK ook, hij staat in je filter voor hij released is, en je ziet wellicht wat servers maar je kunt niet joinen nog.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 14:46 ]

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Alles kwam dus even perfect samen, dat zijn voor mij de leukste momenten in bf3 :)

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

priemt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:24:
eh...
premium pc users hebben toch op 4 dec pas toegang tot Aftermath?

Bij mij staat ie sinds 3 minuten beschikbaar op mijn battlelog?

kan in multiplayer trouwens geen servers vinden...
Ze hebben hem alvast vrij gegeven in battlelog voor iedere premium user.
Alleen er zijn ook nieuwe premium dogtags aangekondigd, maar zelfs de console spelers kunnen die nog niet unlocken ?

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
At least 1000 Points for Objectives, iemand een idee hoe je dit krijgt?
smoothz schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:07:
At least 1000 Points for Objectives, iemand een idee hoe je dit krijgt?
in 1 leven of in totaal ?

2x mcom neerhalen is 1000 punten.
4x vlaggen cappen is 1000 punten.

speel 1 potje close quarters en je hebt zo 4 vlaggen gecapped.

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Viel mij wel op gisteren bij het customize menu dat er weapon camo's voor de M416 stonden (Airman camo en nog één), uiteraard nog niet te gebruiken dus wellicht dat ook bij Aftermath?

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Pykow schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:26:
[...]

Close Quarters geeft maar de helft aan punten vergeleken met Conquest voor flag capping.

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Pykow schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:26:
[...]

Het is voor assignments, Thnx Pykow :-)
Pagina: 1 ... 135 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.