Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Van de mortar, clay en laser vind ik het wel enigszins terecht dat die omlaag zijn gehaald. Die medailles kosten relatief veel tijd om te halen. PDW naar 30 vind ik maar vreemd, want die haal je in principe net zo makkelijk als een assault, carbine of shotgun ribbon. Mcom attacker naar 10... dat is wel heel laag. Dat heb je binnen 10 rondes gehaald...

Het lijkt wel of Dice geen tussenstap kent. Sommigen zouden beter van 50 naar 40 kunnen ipv van meteen naar 30.

Voor de punten hoef ik het overigens niet meer te doen, maaar ik vind het wel leuk om alles een keer te halen. Het moet ook niet te makkelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand dan al van die nieuwe ribbons gehaald? leuk dat ze het er in stoppen maar verwachten dat het dan ook werkt hoef je (volgens de inmiddels befaamde dice logica) dus niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:46:
heeft iemand dan al van die nieuwe ribbons gehaald? leuk dat ze het er in stoppen maar verwachten dat het dan ook werkt hoef je (volgens de inmiddels befaamde dice logica) dus niet te doen
Ik denk dat die (plus de nieuwe assignments) gelockt zijn tot aftermath er is.

[ Voor 3% gewijzigd door Lennardnl op 20-11-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:59

Phntm

Tlingelingeling

Lennardnl schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:52:
[...]

Ik denk dat die (plus de nieuwe assignments) gelockt zijn tot aftermath er is.
Ik heb al moeite met de premium assignments unlocken op dit moment. Weet niet of ik uberhaupt me best ervoor ga doen nog, gaat zo kut met al die campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Phntm schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:47:
[...]

Ik heb al moeite met de premium assignments unlocken op dit moment. Weet niet of ik uberhaupt me best ervoor ga doen nog, gaat zo kut met al die campers.
Mja als je een beetje tijd ervoor uittrekt dan vind ik ze wel te doen opzich.

Ik vind alleen "Destroy 25 attack or scout helicopters with jets" erg overdreven omdat dat zo lastig is als je niet goed kan vliegen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:59

Phntm

Tlingelingeling

Lennardnl schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:22:
[...]

Mja als je een beetje tijd ervoor uittrekt dan vind ik ze wel te doen opzich.

Ik vind alleen "Destroy 25 attack or scout helicopters with jets" erg overdreven omdat dat zo lastig is als je niet goed kan vliegen ;(
This.

Het is te doen, maar het lijkt alsof tegenwoordig elke heli snel kan manouvreren wanneer je ze shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Een heli navigeert met momentum of potentiële energie. Een stilhangende heli laten duiken kost tijd, een duikvlucht beëindigen door op te trekken kost ook tijd. In die tijd is de heli log en kwetsbaar. Als je zelf enige uurtjes in de heli hebt doorgebracht, kun je goed zien wanneer een heli die jij ziet op een dood punt hangt en bezig is met in beweging komen.

Dit is natuurlijk lastig te zien vanuit een jet, omdat je als je volgas op een heli afvliegt, je misschien een halve duikvlucht kunt aanschouwen, maar als je een bepaalde heli in de gaten blijft houden kun je zien of je patronen kunt herkennen in het vlieggedrag van de helipiloot.

Als je daar geen zin in hebt, kun je at random uren rondjes blijven vliegen, maar dan duurt de assignment wel even.

@Arfman, Knettergek: see you on the battlefield. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2012 10:18 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Phntm schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:47:
[...]

This.

Het is te doen, maar het lijkt alsof tegenwoordig elke heli snel kan manouvreren wanneer je ze shit.
Gewoon zo hoog mogelijk vliegen tot je het plafond aan raak, zo langzaam mogelijk naar beneden vliegen en een topdown atack doen. Grotere hitbox en de chopper kan het moeilijker ontwijken want hij weet waarschijnlijk niet waar het vandaan komt. Ook kan je niet locken ect

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:20:
[...]

Gewoon zo hoog mogelijk vliegen tot je het plafond aan raak, zo langzaam mogelijk naar beneden vliegen en een topdown atack doen. Grotere hitbox en de chopper kan het moeilijker ontwijken want hij weet waarschijnlijk niet waar het vandaan komt. Ook kan je niet locken ect
Of, as je geleerd hebt te mikken met jets, van voor- of zijkant en ietsje van boven en dan de cockpit rijkelijk besprenkelen met heet lood. Meermaals er al in geslaagd de beide heren inzittenden kletskleddernat te sproeien zo, en dan valt de heli vanzelf uit de lucht en heb je de destroy ook.
en als het mis gaat ontploft de heli voor je de kereltjes erin dood hebt, wat in dit geval ook geen straf is :+

Wel opletten dat de heli de crash niet leeg overleeft, want dan gaan er potentieel teammates mee vandoor en duurt het echt weken voor die heli een keer plat gaat en dan heb jij de destroy niet.

Op Bandar Desert zijn trouwens veel helis - en scout helis tellen ook en zijn makkelijker om neer te halen (vooral omdat je er makkelijk per ongeluk mensen uitschiet... dat ding heeft verwaarloosbaar pantser).

Verder kun je tegen zowel jets als helis prima met heat seekers werken - één afvuren, wachten op de flare, de volgende afvuren en ietsje bijspuiten met het kanon. Beam Scanning is we prettig voor de snelle lock, tegen helis heb je geen radar nodig omdat die toch traag zijn en jij dus bepaalt waar en hoe je ze aanvalt. als je zonder air radar een jet op je staart krijgt ben je wel vrij serieus de fraggle.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:41:
...rijkelijk besprenkelen met heet lood...kletskleddernat sproeien...vrij serieus de fraggle...
+1 taalverrijking d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:51

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Holy mikmak, gaaf! Jammer dat we dit soort stunts zelf nooit meer proberen... Wie heeft er zin om dit (of iets dergelijks) eens na te doen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik speel nu al 110 uur ofso maa rik heb nog steeds geen flares of wat dan ook in vliegtuigen ik kan niet eens 1 kill voor elkaar krijgen..

Hoe kan je in godesnaam dingne unlocken als overal mensen met 50 ster generaal vliegen met alles er op en eraan? Als ik 3 seconde vlieg word ik al neergehaald door een raket 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 21-11-2012 20:16 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Op een lege server op Caspian Border van de US base naar A toe rijden (!), dan vlag capturen. Vragen of een vriend in RU wil gaan en dan die vlag terug wil cappen, zo verdien je wat punten en kun je een beetje weerstand bieden.

(kom er maar in met de haatposts)

[ Voor 7% gewijzigd door Lennardnl op 21-11-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Mwoa speel het alleen, maar ik vind het spel eigenlijk te ingewikkeld.. aangezien ik het niet zo veel speel en iedereen dik hoog gelvld is.

is het uberhaupt wel aan te raden om zon spel te spelen als je het vroeger nooit hebt gespeeld?
Als ik met voertuigen speel etc. word ik van alle kanten neergaahdl en haal ik hooguit 400 punten in een potje van 30 minuten ofso ;(

[ Voor 77% gewijzigd door A87 op 21-11-2012 21:07 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:43

beuker19

Killerbeuker is so OP

A87 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:05:
Mwoa speel het alleen, maar ik vind het spel eigenlijk te ingewikkeld.. aangezien ik het niet zo veel speel en iedereen dik hoog gelvld is.

is het uberhaupt wel aan te raden om zon spel te spelen als je het vroeger nooit hebt gespeeld?
Als ik met voertuigen speel etc. word ik van alle kanten neergaahdl en haal ik hooguit 400 punten in een potje van 30 minuten ofso ;(
Dat is wel heel weinig 1 vlag cappen is als 450 punten maar wat voor modus speel je?
Met welke class en met welk wapen speel je het liefst.
Tuurlijk kun je het wel spelen als je nog nooit bf hebt gespeeld.
Ga bijvoorbeeld met je squad mates wat vlaggen cappen paar kills maken beetje medpacks/ammopacks strooien wat reviven en de punten stromen binnen.
BF3 is best wel noob friendly
Join bijv. een keer Teamspeak(gotlike)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Lennardnl schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:21:
Op een lege server op Caspian Border van de US base naar A toe rijden (!), dan vlag capturen. Vragen of een vriend in RU wil gaan en dan die vlag terug wil cappen, zo verdien je wat punten en kun je een beetje weerstand bieden.

(kom er maar in met de haatposts)
Dat kan dus niet meer sinds server update R33, je hebt nu 4 personen nodig om een rank server te laten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik heb sinds maandag Telenet FiberNet 60 Mbps download. Nu zit ik met een probleem dat mijn ping na een aantal minuten spelen plots omhoog schiet naar 100 - 150 ms. Voor jullie beginnen zeggen dat het waarschijnlijk te maken heeft met mijn router, programma's die nog open staan etc. Dat is het niet en ik ben niet de enigste Telenet-klant met dit probleem. Zijn er hier nog Telenet-klanten met dit probleem of die Battlefield 3 spelen? Ik zoek namelijk iemand met Fibernet en een Modem-only toestel om te kunnen kijken of het dan ook is. Meer info vindt je op volgende link: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=5&t=15444.

Ik hoop dat ik dit bericht hier mag posten want het zou mij en vele anderen vooruit kunnen helpen bij het zoeken naar dit probleem! Van Telenet zelf moeten we niet veel hulp verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:59

InFamous

excommunicado

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

Zoals in de topic warning staat, er is een apart topic voor problemen die gerelateerd zijn aan Battlefield 3.

Maar met zo weinig informatie komen we nergens, wat voor servers speel je? Uit welk land komen deze servers? Wat als je een aantal keer test bij speedtest.net? 3 of 4 keer achter elkaar gaat je ping dan ook omhoog. Wat gebeurt er als je de server pinged?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
InFamous schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:16:
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.

Zoals in de topic warning staat, er is een apart topic voor problemen die gerelateerd zijn aan Battlefield 3.

Maar met zo weinig informatie komen we nergens, wat voor servers speel je? Uit welk land komen deze servers? Wat als je een aantal keer test bij speedtest.net? 3 of 4 keer achter elkaar gaat je ping dan ook omhoog. Wat gebeurt er als je de server pinged?
Ik weet dat dit geen problementopic is en dat daarvoor een apart topic is. Dat is juist de reden dat ik hier bijna geen informatie gegeven heb. Je kan alles lezen op de link die ik geplaatst heb naar Tik.be. Daar vind je alle informatie omtrent dit probleem. Ik wil er in dit topic dan ook niet teveel over praten anders zullen de mod's onze posts toch verwijderen. Wel wil ik gewoon vragen wie BF3 speelt en Telenet heeft, en dan vooral mensen met een modem-only toestel.

Bedankt alvats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:24

Anders join je een keer een server waar een aantal GoTters in zitten en join je hun squad.
Vervolgens loop je achter ze aan zodat je kunt zien hoe zei de game spelen en wat voor tactieken ze gebruiken, wellicht dat je hier wat van op kunt steken.
Er zijn hier genoeg GoTters die menen te weten hoe je dit spel moet spelen dus misschien dat het je kan helpen...

Verder lees ik in je post dat je van alle kanten wordt neergehaald wanneer je in vehicles zit.
Dit klinkt alsof je overal gewoon in rijdt of vliegt.
Als dit het geval is kun je proberen wat rustiger aan te doen met vehicles dus als je bijvoorbeeld in een tank zit om dan niet gelijk vijandelijk gebied in te racen.
Als je wat rustiger aandoet en wat meer afstand neemt heb je veel beter overzicht over waar de vijand zit en kun je vaak nog omkeren en terug gaan naar vriendschappelijk gebied als het te heet onder de voeten wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-11-2012 22:27 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Qlii256 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:18:
[...]

Ik weet dat dit geen problementopic is en dat daarvoor een apart topic is. Dat is juist de reden dat ik hier bijna geen informatie gegeven heb. Je kan alles lezen op de link die ik geplaatst heb naar Tik.be. Daar vind je alle informatie omtrent dit probleem. Ik wil er in dit topic dan ook niet teveel over praten anders zullen de mod's onze posts toch verwijderen. Wel wil ik gewoon vragen wie BF3 speelt en Telenet heeft, en dan vooral mensen met een modem-only toestel.

Bedankt alvats!
BTW speel je wireless of bedraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
InFamous schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:21:
[...]

BTW speel je wireless of bedraad?
Bedraad, maar ook wireless is dit probleem. Ik wil hier nu a.u.b. niet verder over praten in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ik heb je even een DM gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl

Speel eens een keer samen met iemand, iemand van hier bijvoorbeeld, dan doe je gewoon een beetje mee en komt het vanzelf wel.

Als je nog nooit shooters hebt gespeeld (?) en net begonnen bent en weinig speelt dan kan ik me voorstellen dat er weinig aan is indd, maar als je op een leuke manier samenwerkt met iemand dan kun je ook wel lol hebben. :)

• NLsandman
A87 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:15:
Ik speel nu al 110 uur ofso maa rik heb nog steeds geen flares of wat dan ook in vliegtuigen ik kan niet eens 1 kill voor elkaar krijgen..

Hoe kan je in godesnaam dingne unlocken als overal mensen met 50 ster generaal vliegen met alles er op en eraan? Als ik 3 seconde vlieg word ik al neergehaald door een raket 8)7
Het moet ook in je zitten om te kunnen vliegen, Ik heb duizenden uren bf2 gespeeld, 1000+ uur bc2 en nu bijna 500 uur bf3 en ik heb misschien 50 vlieg uur ervaring in heli en jets :9
Ik laat het vliegen gewoon aan anderen over en doe mijn job wel op de grond.

Verwijderd

Nieuw wapen staat ook al onderin de lijst. De xbow.

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:34

d_star

Maharadja of the Year :-/

NLsandman schreef op donderdag 22 november 2012 @ 02:48:
[...]

Het moet ook in je zitten om te kunnen vliegen, Ik heb duizenden uren bf2 gespeeld, 1000+ uur bc2 en nu bijna 500 uur bf3 en ik heb misschien 50 vlieg uur ervaring in heli en jets :9
Ik laat het vliegen gewoon aan anderen over en doe mijn job wel op de grond.
Eensch. Heb gemerkt dat ik het niveau van de gemiddelde jet/chopper speler niet zo snel ga halen, daarbij vind ik de infantry play veel leuker.

De laatste tijd probeer ik wel iets meer te spelen met de heli's, best tof als je een beetje leert smijten met die heli om 'm een andere koers op te krijgen.. Al moet ik zeggen dat je als piloot wel vaak een vrij ondankbare taak uitvoert, veel punten pak je niet in een potje als je alleen bestuurt..

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• evilpin0
d_star schreef op donderdag 22 november 2012 @ 07:40:
[...]

Eensch. Heb gemerkt dat ik het niveau van de gemiddelde jet/chopper speler niet zo snel ga halen, daarbij vind ik de infantry play veel leuker.

De laatste tijd probeer ik wel iets meer te spelen met de heli's, best tof als je een beetje leert smijten met die heli om 'm een andere koers op te krijgen.. Al moet ik zeggen dat je als piloot wel vaak een vrij ondankbare taak uitvoert, veel punten pak je niet in een potje als je alleen bestuurt..
Als je in dezelfde squad als je gunner is en goed raakt met je raketjes hark je gewoon veel punten binnen. Op maps met weinig voertuigen zal je gunner wel altijd boven staan, op maps met veel armor en jeeps kun je als pilot toch wel kwa score goed meekomen jmet e gunner, zoniet zelfs er boven staan.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:32
evilpin0 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:50:
[...]

Als je in dezelfde squad als je gunner is en goed raakt met je raketjes hark je gewoon veel punten binnen. Op maps met weinig voertuigen zal je gunner wel altijd boven staan, op maps met veel armor en jeeps kun je als pilot toch wel kwa score goed meekomen jmet e gunner, zoniet zelfs er boven staan.
Ach ik haal als chopper piloot nooit meer punten als mijn gunner. Dit komt meer door mijn gebrek aan ervaring & skills als chopper pilot denk ik. Als jet piloot ben ik dan wel weer goed en sta ik vaak in de top 3 aan het eind van de ronde :) . (160 uur gespeeld waarvan 45 in een jet :7 )

Verwijderd

Terrz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:49:
[...]
Ach ik haal als chopper piloot nooit meer punten als mijn gunner. Dit komt meer door mijn gebrek aan ervaring & skills als chopper pilot denk ik.
Dat denk ik ook, want als ik een ronde met m'n vaste piloot heb zitten gunnen heeft hij altijd meer punten dan ik. Per kill van mij krijgt hij 70 punten, en ik 100, maar per equip destroy kill krijgt hij er ook 70 en ik 20, en hij krijgt voor tank disables een bak punten, tank destroy is een bak punten, dat zijn vaak multikills, die een bak punten zijn, en als ik een tank of jet uitschakel is dat vaak en vrijwel altijd (in die volgorde) met de guided missile die achter zijn laserpainter aangaat, dat levert hem dan bijvoorbeeld 70 punten squad driver assist op en 80 punten designated target hit en 10 punten spot bonus. En mij 100 voor een disable.

Als ik vlieg (guided rockets ipv laser painter, en hij gebruikt de TV missile) is de score vaak wat meer in zijn voordeel, deels vanwege het ontbreken van laserpainterpuntjes en deels omdat we als ik gunner ben close-in rellen en veel infanterie en voertuigjes platwalsen, terwijl als ik vlieg we de periferie wat meer aanhouden en ik vooral zorg dat hij zijn TV missiles optimaal kan inzetten op lange afstand. Ik moet het dan vooral hebben van de assistpunten en af en toe een korte expeditie om mensen met stingers op hun lazer te geven voor het verstoren van mijn rust.

Een goeie piloot die lekker met z'n gunner samenwerkt kan echt fors punten harken.
Als jet piloot ben ik dan wel weer goed en sta ik vaak in de top 3 aan het eind van de ronde :) . (160 uur gespeeld waarvan 45 in een jet :7 )
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!!! >:)

• NLsandman
Wat ik vaak humor vind als er al iemand in de chopper wacht en als je dan instapt diegene snel de gunner seat neemt, ik heb dan geen moeite om weg te vliegen en dan te crashen, hahaha
Je wilt niet weten wat er in de chat wordt geroepen dan.

Verwijderd

NLsandman schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:36:
Wat ik vaak humor vind als er al iemand in de chopper wacht en als je dan instapt diegene snel de gunner seat neemt, ik heb dan geen moeite om weg te vliegen en dan te crashen, hahaha
Waarom zou je dat doen, behalve om moedwillig een beetje te gaan zitten trollen? Iemand die niet kan vliegen maar wel kan gunnen doet er toch juist goed aan om niet in de pilot seat te gaan zitten prutskutten?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

why you little

Dat is iemand die aangeeft niet te willen of kunnen vliegen, maar die wel graag gunner wil spelen (ik doe dat wel eens als ik van een biertje zit te genieten. Eén hand om de muis, één om een pilsje. :+). Als jij dan ook geen zin hebt of gewoon niet kunt vliegen, heb dan de hoffelijkheid om gewoon weer uit te stappen in plaats van het plezier van een ander te vergallen.

[/mening]

[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 22-11-2012 15:10 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• evilpin0
Ik doe altijd als ik een zuig gunner heb die niks raakt of iemand waarvan ik weet dat die niks gaat raken: Vlieg naar een vlag, land voor een jeep, exit chopper, race weg met jeep. Terwijl de gunner verbaast om zich heen kijkt en zich afvraagt waarom de pilot liever een jeep pakt.

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Gek genoeg wilt vriendelijk vragen vaak ook helpen, meen ik serieus. Sommige zijn wel hardnekkig en heb dan ook 0,0 problemen om die aan een extra death te helpen als ze weten dat ik er al sta met een squadbuddy. Uiteraard heb je ook nog de echte trolls, dan teamswitchen en dan uiteraard even de uierzalf aanbieden voor de opkomende rape. :Y)

• NLsandman
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:56:
[...]

Waarom zou je dat doen, behalve om moedwillig een beetje te gaan zitten trollen? Iemand die niet kan vliegen maar wel kan gunnen doet er toch juist goed aan om niet in de pilot seat te gaan zitten prutskutten?
Het is toch raar dat je een wachtende chopper met draaiende motor ziet en ik mij dan aanbied als gunner en ik in stap diegene snel naar gunner switched, dat is mijn ogen mij lopen trollen :+
Als die nu op een piloot wacht stap ik niet in en als die op zijn maatje wacht vind ik het ook geen probleem om uit te stappen.
Xant0r schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:44:
Gek genoeg wilt vriendelijk vragen vaak ook helpen, meen ik serieus. Sommige zijn wel hardnekkig en heb dan ook 0,0 problemen om die aan een extra death te helpen als ze weten dat ik er al sta met een squadbuddy. Uiteraard heb je ook nog de echte trolls, dan teamswitchen en dan uiteraard even de uierzalf aanbieden voor de opkomende rape. :Y)
Ik heb ze al gezien die naar het andere team switchen en steeds de tank behangen met c4, je rijdt je basis uit en tank gaat kapot na 1 shot met de rpg, trieste figuren.
De nummers 1 en 2 op de tank rank list hebben daar nogal eens een handje van.

[ Voor 35% gewijzigd door NLsandman op 22-11-2012 19:20 ]

• Xant0r
NLsandman schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:15:
[...]

Het is toch raar dat je een wachtende chopper met draaiende motor ziet en ik mij dan aanbied als gunner en ik in stap diegene snel naar gunner switched, dat is mijn ogen mij lopen trollen :+
Als die nu op een piloot wacht stap ik niet in en als die op zijn maatje wacht vind ik het ook geen probleem om uit te stappen.

[...]

Ik heb ze al gezien die naar het andere team switchen en steeds de tank behangen met c4, je rijdt je basis uit en tank gaat kapot na 1 shot met de rpg, trieste figuren.
De nummers 1 en 2 op de tank rank list hebben daar nogal eens een handje van.
Kom gelukkig nooit op Damavand Peak dus heb er weinig last van, die twee durven geen air maps te spelen in tank :P

• NLsandman
Xant0r schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:38:
[...]

Kom gelukkig nooit op Damavand Peak dus heb er weinig last van, die twee durven geen air maps te spelen in tank :P
Ik kom ze wel eens tegen op karkand en seine, ging het gevecht eerst altijd aan maar verlaat nu de server als ze binnen komen, ze zijn gewoon zwaar irritant, ik heb niets tegen goede spelers maar zij respecteren andere mindere spelers niet en vergallen het plezier van anderen.
Een goede speler hoor je niet in de chat drammen hoe goed die is.

Gelukkig zijn er genoeg servers waar ze niet welkom zijn.

Wait Wut ? maar 400 punten in 30 minuten hoe krijg je dat voor elkaar ?
Ammo of health droppen g eeft je al paar 100 punten zonder iets te doen.
4 kills maken in 30 minuten is toch ook niet lastig ?

De voertuigen zijn geen moster machines die alles aan kunnen.
Vooral in een tank moet je niet in je eentje naar voren rijden, maar blijf je in de buurt van je infantry om goede support te leveren in een tank, schiet gebouwen plat en de brok stukken killen ook soms 6 man in een gangetje.

Alle voertuigen kennen hun minpunten en de meeste voertuigen zijn makkelijk neer te halen, tank,jeeps, LAV's, MAA zijn goed neer te halen en leverd je ook veel punten op.
Heli's en jets is een ander verhaal. Heli's kan je meestal wel goed neerhalen, maar iemand in een jet neerhalen is alleen mogelijk als er een matige piloot in zit. Sterker nog ik heb van de 500 uur in de game maar 16 uur in de jet en zelfs ik kan lang in de lucht blijven zonder dood te gaan, met iets meer tijd en trainingen kan je makkelijk gaan airrapen (grootste probleem van BF3 zijn de jets die overpowerd zijn en alleen neer te halen zijn als je met een hele squad gaat locken of wanneer hij niet in de gaten heeft waar de MAA staat)

Speel gewoon met wat gotters op een server en kijk hoe zei lopen, dan zul je zien dat je meer punten gaan halen.
Sterker nog stap in een tank samen met killerbeuker of mij. gun lekker mee, repair ons en je punten vliegen binnen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

jammer dat die nieuwe dog tag challenge dan weer op armored kill maps moet zijn, vind er geen zak aan al die vehicles, doe mij maar tdm of cqd

ben wel benieuwd of dat die uberhaupt gehaald gaat / kan worden

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
CodeCaster schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:03:
[...]

[afbeelding]

Dat is iemand die aangeeft niet te willen of kunnen vliegen, maar die wel graag gunner wil spelen (ik doe dat wel eens als ik van een biertje zit te genieten. Eén hand om de muis, één om een pilsje. :+). Als jij dan ook geen zin hebt of gewoon niet kunt vliegen, heb dan de hoffelijkheid om gewoon weer uit te stappen in plaats van het plezier van een ander te vergallen.

[/mening]
Hoewel ik het het niet met je mening onees ben in zekere zin, kan ik NLSandman ook begrijpen. De meesten die meteen erin springen en naar gunner switchen doen dit alleen voor de puntjes:
quote: d_star
d_star schreef op donderdag 22 november 2012 @ 07:40:Al moet ik zeggen dat je als piloot wel vaak een vrij ondankbare taak uitvoert, veel punten pak je niet in een potje als je alleen bestuurt.
Hoewel er best wat punten te pakken zijn overigens, heb ik toch vaak (gehad) dat m'n gunner meer punten had. Dat is niet erg als je met een vast gunner speelt en plezier hebt, maar iemand die puur en alleen op puntenjacht is, en dus vaak niet voor survival in de chopper of alles doet om net dat ene puntje meer te pakken, dat vind ik dan weer vaak gewoon jammer.
En daarom speel ik veel liever met een vast gunner (of gewoon iemand op Teamspeak) dan een willekeurige speler die in een chopper springt op de gunner positie, puur uit xp belangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Skydream op 22-11-2012 22:55 ]

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:37

Cheezus

Luiaard

10 keer liever dat ze in de gunner-seat gaan zitten om passief wat in het rond te schieten dan dat ze als piloot de heli binnen een paar seconden crashen of neer laten schieten.. Dan kun je als gunner alleen maar met lede ogen het gepruts aanzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Pykow schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:02:
[...]

...

...
...
Speel gewoon met wat gotters op een server en kijk hoe zei lopen, dan zul je zien dat je meer punten gaan halen.
Sterker nog stap in een tank samen met killerbeuker of mij. gun lekker mee, repair ons en je punten vliegen binnen.
Tenzij je net zoals mij gaat lopen... Dan ga je alleen maar heel vaak dood :+
Net zo als je bij mij in een tank stapt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb een limited edition...dacht ga de premium edition kopen...kan ik hem niet kopen...vanwege mijn limited edition?

"Je hebt dit artikel al gekocht. Verwijder het artikel om door te gaan met de aankoop." vervolgens kan ik hem niet verwijderen? geen knopje voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:50:
Ik heb een limited edition...dacht ga de premium edition kopen...kan ik hem niet kopen...vanwege mijn limited edition?

"Je hebt dit artikel al gekocht. Verwijder het artikel om door te gaan met de aankoop." vervolgens kan ik hem niet verwijderen? geen knopje voor...
Premium Edition is BF3 + Premium. Dat is niet wat je kopen wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:51:
[...]

Premium Edition is BF3 + Premium. Dat is niet wat je kopen wilt.
Wat moet ik dan hebben om alle content te krijgen, alles los gaan toevoegen? Dacht dat Premium betekende dat je alle content kreeg (ook toekomstige)

laat maar, ging op de manier waarop je hem in je winkelmand stopte....via de hoofdpagina van de shop gaat ie automatisch BF3 + premium doen...shop je via de BF3_>Uitbreidingen(rechtsklik op je game) en voeg je hem dan in je winkelmand gaat het wel goed...lekker krom...

[ Voor 28% gewijzigd door ReQuiem83 op 23-11-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

In BF2 noemden we dat "alvast opwieken" maar dat is blijkbaar niet gewenst in BF3 ?!?! :X |:( :N :F

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:50:

Als je de limited edition hebt van BF3 ( dan heb je dus BF3 + Back to karkand (DLC) )
Wanneer je premium wilt aanschaffen moet je opzoek gaan naar BF3 Premium en niet BF3 Premium edition.

BF3 premium los kopen is duurder dan de BF3 premium edition (vraag me niet waarom, het blijft EA)
Mensen die BF3 al hebben gekocht, kunnen alleen premium los aanschaffen en volgens mij betaal je dan nogsteeds 50 euro in de store van origin.

BF3 Premium EDITION is later uitgekomen voor spelers die paar maanden terug de game wilde aanschaffen.
Deze editie bevat namen BF3 game + Premium versie(dus alle DLC's en extra content krijg je steeds) + Shortcuts (hierdoor krijg je al wat unlocks van DiCE om goed mee te kunnen gaan met de spelers die er al langer inzitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Pykow schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:35:
[...]

Als je de limited edition hebt van BF3 ( dan heb je dus BF3 + Back to karkand (DLC) )
Wanneer je premium wilt aanschaffen moet je opzoek gaan naar BF3 Premium en niet BF3 Premium edition.

BF3 premium los kopen is duurder dan de BF3 premium edition (vraag me niet waarom, het blijft EA)
Mensen die BF3 al hebben gekocht, kunnen alleen premium los aanschaffen en volgens mij betaal je dan nogsteeds 50 euro in de store van origin.

BF3 Premium EDITION is later uitgekomen voor spelers die paar maanden terug de game wilde aanschaffen.
Deze editie bevat namen BF3 game + Premium versie(dus alle DLC's en extra content krijg je steeds) + Shortcuts (hierdoor krijg je al wat unlocks van DiCE om goed mee te kunnen gaan met de spelers die er al langer inzitten)
Had het al gevonden. Hij was maar 29 euro , aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:57:
[...]
In BF2 noemden we dat "alvast opwieken" maar dat is blijkbaar niet gewenst in BF3 ?!?! :X |:( :N :F
NLSandman is niet gewenst in BF3 denk ik eerder. Wij noemen het pre-spinning, en als dit door iemand met teamkills beloond wordt,
Sommige zijn wel hardnekkig en heb dan ook 0,0 problemen om die aan een extra death te helpen als ze weten dat ik er al sta met een squadbuddy.
Of dit trouwens, net alsof die chopper van jou is, wie 't eerst komt 't eerst maalt,

dan heeft hij de rest van de ronde jets tegen z'n heli, c4 op z'n tanks, en lege jeepjes op z'n tenen. :r trollende **********************ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://battlelog.battlefi...how/49281883/1/186401280/

Idiote chaos, 64 man in Rush. Toch dapper stand gehouden, M320 LVG en grenades zijn de oplossing.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:21:
[...]

. :r trollende **********************ers.
Volgens mij heb ik hier genoeg over jouw troll acties gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Is er ooit een xp reset geweest ofzo? Ik was toch zeker lvl 50...ben nu weer lvl11 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:03:
Is er ooit een xp reset geweest ofzo? Ik was toch zeker lvl 50...ben nu weer lvl11 :o
Ja die is er ooit wel geweest, waarbij je meer punten nodig had om rank omhoog te gaan.
maar dat hadden ze halve maand later opgelost, waardoor ik weer lvl 100 was ipv lvl 99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:08
Pykow schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:03:
[...]

Ja die is er ooit wel geweest, waarbij je meer punten nodig had om rank omhoog te gaan.
maar dat hadden ze halve maand later opgelost, waardoor ik weer lvl 100 was ipv lvl 99
Lolwut, wanneer? Ik speel bijna dagelijks, maar heb hier niks van meegekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snorro schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:40:
[...]

Lolwut, wanneer? Ik speel bijna dagelijks, maar heb hier niks van meegekregen..
Tijdens de eerste update van de AC-130.
ik was toen level 99, maar had wel goude colonel lvl 100 logo.

EDIT: Is er al meer info over de footage dat uit zou gaan komen ?
Premium Video 6: Exclusive Aftermath Gameplay
AVAILABLE 2012-11-23 ?
vindt het al vrij laat worden

[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 23-11-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:21:

dan heeft hij de rest van de ronde jets tegen z'n heli, c4 op z'n tanks, en lege jeepjes op z'n tenen. :r trollende **********************ers.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Pykow schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:51:
[...]
EDIT: Is er al meer info over de footage dat uit zou gaan komen ?
Premium Video 6: Exclusive Aftermath Gameplay
AVAILABLE 2012-11-23 ?
vindt het al vrij laat worden
Ja,

Aftermath Premium Video 6

Met Scavanger gameplay!! ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:07
Iemand zin in B2K heb een leuke server, gaat ook lekker nu.

http://battlelog.battlefi...ehicle-spawn-High-Ticket/

Join me EliteWaRRioR22

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40
loewie1984 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:21:

Join me EliteWaRRioR22
Cool, heb hem aan favs toegevoegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
loewie1984 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:21:

Join me EliteWaRRioR22
You got to be Joking... 8)7

Zojuist gespeeld aan Russische zijde op Gulf of Oman. Wat een bagger server is dat......Spawnrape tot en met!
De chopper en planes worden gewoon op de landingsbaan kapot geschoten.
Ga je te voet dan wordt je kapotgeschoten door een Tank,APC of een legertje snipers.
Geweldige server dit! :X

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:07
Indy91 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:56:
[...]

You got to be Joking... 8)7

Zojuist gespeeld aan Russische zijde op Gulf of Oman. Wat een bagger server is dat......Spawnrape tot en met!
De chopper en planes worden gewoon op de landingsbaan kapot geschoten.
Ga je te voet dan wordt je kapotgeschoten door een Tank,APC of een legertje snipers.
Geweldige server dit! :X
Ach als je aan de goede kant zit is er niets aan het handje, trouwens vaak genoeg kansen gehad om weg te komen. Dat de tegenstander niet creatief is kan men niets aan doen. Daarnaast als je team er boven op zit wordt het altijd lastig. Enfin, dat is een potje, heb vaak zat gespeeld om op die server om te weten dat het niet altijd zo is.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
loewie1984 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:10:
[...]

Ach als je aan de goede kant zit is er niets aan het handje, trouwens vaak genoeg kansen gehad om weg te komen. Dat de tegenstander niet creatief is kan men niets aan doen. Daarnaast als je team er boven op zit wordt het altijd lastig. Enfin, dat is een potje, heb vaak zat gespeeld om op die server om te weten dat het niet altijd zo is.
Ja, als je aan de goede kant zit wel ja...
Maar de grotere vehicle maps zijn meestal hartstikke unbalanced dus ik speel momenteel eigenlijk liever infantry only maps (als ik kon spelen i.i.g. |:( ).

Was dit filmpje trouwens al gepost??
Wat meer info over de maps in Aftermath:

[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 24-11-2012 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
Eigenlijk ben ik wel blij verrast door die Scavenger mode, inclusief zoeken naar wapens en met gelimiteerde ammo rondlopen.
Maar toch voorzie ik straks nogal wat camping, omdat de maps daar ideaal voor zijn. Het lijkt niet te lonen om rond te gaan rennen, omdat overal wel iemand verstopt kan zitten in kapotgeschoten gebouwen.
Verder zal straks iedereen met een kruisboog rondrennen waarschijnlijk, maar ben benieuwd hoeveel ammo je krijgt met bijvoorbeeld de explosieven aan de pijltip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
Jorn1986 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:17:
Eigenlijk ben ik wel blij verrast door die Scavenger mode, inclusief zoeken naar wapens en met gelimiteerde ammo rondlopen.
Maar toch voorzie ik straks nogal wat camping, omdat de maps daar ideaal voor zijn. Het lijkt niet te lonen om rond te gaan rennen, omdat overal wel iemand verstopt kan zitten in kapotgeschoten gebouwen.
Verder zal straks iedereen met een kruisboog rondrennen waarschijnlijk, maar ben benieuwd hoeveel ammo je krijgt met bijvoorbeeld de explosieven aan de pijltip.
Ik ben bij die kruisboog vooral benieuwd hoe deze gepositioneerd wordt qua specificaties en balans ten opzichte van de sniperrifles, in zowel hardcore als softcore.
Ik kan me namelijk bijna niet voorstellen dat deze kruisboog beter is dan een gemiddelde sniper.

Verder ben ik ook benieuwd of die kruisboog metscope een hele losse versie is van degene zonderr scope of dat het gewoon als attachment gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is wel het laagste van het laagste. M320 verbieden maar jezelf op een whitelist zetten waardoor je zelf het ding wel mag gebruiken, wat een trieste server :')

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skydream schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:51:
[...]

Ik ben bij die kruisboog vooral benieuwd hoe deze gepositioneerd wordt qua specificaties en balans ten opzichte van de sniperrifles, in zowel hardcore als softcore.
Ik kan me namelijk bijna niet voorstellen dat deze kruisboog beter is dan een gemiddelde sniper.

Verder ben ik ook benieuwd of die kruisboog metscope een hele losse versie is van degene zonderr scope of dat het gewoon als attachment gezien wordt.
Over 3 dagen weten we het en een week later kunnen we zelf aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:49
Open Steam eens voor de gein om wat aanbiedingen te bekijken, ik zag CoD, ik dacht BF3, niet op Steam, wel op Origin. Hey een aanbieding! En nog een best interessante ook voor een BF leek als ik. Ik heb dan wel alle BF's gespeeld maar ben er niet zo goed in, afijn, BF3 heb ik dus op de XBox en dat zuigt gewoon hard. Nja, voor €30,- wil ik het niet links laten liggen en heb zelfs mijn vader zo ver gekregen om hem te kopen! Ben benieuwd >:) (Mijn vader zijn BF ontgroening was Bad Company 2 en vond die echt geweldig, dus ik hoop dat dit 'm ook wel kan porren)

Ga hem dus op de PC spelen overigens. Ben benieuwd...... :o

Even een tussendoor vraag, ik zo overal wel Co-op staan, maar dit is ook daadwerkelijk single player campaign co-op?

[ Voor 8% gewijzigd door Streskip op 24-11-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
[b][message=39341414,noline]
Even een tussendoor vraag, ik zo overal wel Co-op staan, maar dit is ook daadwerkelijk single player campaign co-op?
De single player campaign is in je eentje. Er zijn daarnaast een aantal co-op missies beschikbaar die je met twee man kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40
Dit ziet er heerlijk uit, AM wordt de shizle:

http://blogs.battlefield....inside-dice-map-overview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Yup, die kaarten zien er veelbelovend uit, mooi vormgegeven en aangekleed ook. Ben ook erg benieuwd naar Scavenger: hopelijk is het niet geschikt/aantrekkelijk voor farmers en stat wankers, en trekt het een beetje intelligente spelers.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Poeh hé!
BF3 zou toch maar 40% van de frostbite 2 engine gebruiken waar BF4 80% gaat gebruiken.
Dan wil ik wel eens zien hoe die game eruit gaat zien!
Ik vind BF3 ondanks dat de game alweer meer dan een jaar oud is nog steeds 1 van de mooiste, zo niet dé mooiste game die op dit moment uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
AdmiralSnipe schreef op zondag 25 november 2012 @ 01:46:
[...]

Poeh hé!
BF3 zou toch maar 40% van de frostbite 2 engine gebruiken waar BF4 80% gaat gebruiken.
Dan wil ik wel eens zien hoe die game eruit gaat zien!
Ik vind BF3 ondanks dat de game alweer meer dan een jaar oud is nog steeds 1 van de mooiste, zo niet dé mooiste game die op dit moment uit is.
Grafisch gezien is bf3 het beste wat er op dit moment is, jammer dat ze niet meer tijd aan de rest besteed hebben zoals gameplay, het had nog veel mooier kunnen zijn.

Mijn favoriete engine blijft cry engine, dat is in mijn ogen de beste engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
NLsandman schreef op zondag 25 november 2012 @ 02:28:
[...]

Grafisch gezien is bf3 het beste wat er op dit moment is, jammer dat ze niet meer tijd aan de rest besteed hebben zoals gameplay, het had nog veel mooier kunnen zijn.

Mijn favoriete engine blijft cry engine, dat is in mijn ogen de beste engine.

[video]
Ja de Cry engine ziet er ook niet verkeerd uit!
Toch vond ik Crysis 2 er niet zo mooi uitzien maar ik ben benieuwd hoe Crysis 3 er uiteindelijk uit gaat zien.

Aftermath komt al best snel trouwens om maar weer even terug op het topic te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

CQ en AK vielen me zwaar tegen, dus ik hoop weer op leuke mappen.
CQ was te veel COD en AK is voor air-junkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik heb aan CQ best wat tijd besteed en plezier beleefd, maar het heeft imo. niet echt een lange houdbaarheidsdatum: het wordt toch wel vrij snel repetitief, plus dat het vaak een nogal vervelend soort spelers aantrekt. Gun Master was geinig voor een paar potjes, het idee is best aardig en de rondjes soms erg spannend (in ieder geval bloeddruk- en hartslagverhogend), maar het mankeerde toch wat aan de uitwerking (instant wapenwissel, de gebruikte wapens): er had meer ingezeten is mijn overheersende gevoel bij GM. Jammer dat er niet nog een paar extra kleine gamemodi bijgevoegd waren aan CQ.

AK heb ik weinig gespeeld: ben vooral infanterie-speler, afgewisseld met wat rijdend materiaal, maar de overmacht van air maakte AK voor mij zelden leuk. Daarnaast waren de maps wel erg groot, en had ik vaak het gevoel een beetje voor Jan Doedel rond te lopen, zonder een echt doel (kan me daarentegen wel weer voorstellen dat AK een stuk leuker is en beter tot zijn recht komt in een vaste squad met TS of Skype).

Kijk wel erg uit naar Aftermath: niet alleen zien de maps er veelbelovend uit en lijkt me de Scavenger-mode een aardige toevoeging, het draait ook om het type maps en gameplay waar ik de voorkeur aan geef (infantry-based in een urban setting). Jammer dat er geen nieuwe wapens zijn (van die kruisboog kan ik niet echt warm of koud worden), maar wie weet kunnen de nieuwe voertuigen voor een hoop lol zorgen. We'll find out soon enough (alhoewel, ikzelf kan pas in februari beginnen, omdat ik vanaf overmorgen 2 maanden in het buitenland zit, zonder gaming rig).

[ Voor 6% gewijzigd door w00t00w op 25-11-2012 15:45 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben ik het mee eens, kijk ook wel uit naar AM. Wacht wel even af tot de meeste hem hier hebben, want grote kans dat er natuurlijk weer een lading bugs mee komt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

NoFearCreations schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:39:
Ben ik het mee eens, kijk ook wel uit naar AM. Wacht wel even af tot de meeste hem hier hebben, want grote kans dat er natuurlijk weer een lading bugs mee komt.
Waar ik vooral bang voor ben zijn glitches, zoals een aantal maps hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Ik ben zo bang dat AM en teleurstelling gaat worden wat betreft grote, tot nu heb ik alleen kleine gebieden gezien in de preview.
Seine en karkand grote is niet verkeerd maar 4 bazaar grote mappen dat hoeft van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
NLsandman schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:43:
Ik ben zo bang dat AM en teleurstelling gaat worden wat betreft grote, tot nu heb ik alleen kleine gebieden gezien in de preview.
Seine en karkand grote is niet verkeerd maar 4 bazaar grote mappen dat hoeft van mij niet.
Maar er zitten wel scout heli's in dus er zullen vast wel wat grotere maps tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
AdmiralSnipe schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:46:
[...]

Maar er zitten wel scout heli's in dus er zullen vast wel wat grotere maps tussen zitten.
Nog 2 dagen en dan gaan we het zien op ps3, ben benieuwd of dice het bewegen over destruction wat beter heeft gemaakt, blijf vaak vast zitten op stukken met een berg met stenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

NLsandman schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:15:
[...]

Nog 2 dagen en dan gaan we het zien op ps3, ben benieuwd of dice het bewegen over destruction wat beter heeft gemaakt, blijf vaak vast zitten op stukken met een berg met stenen.
Ben ik het mee eens: hoe vaak ik wel niet doodgeschoten ben omdat ik niet snel genoeg dekking kon vinden door die kl&*#e obstakels (meervoudig moeten vaulten om over één hekje of kiezelsteen te geraken, speler die vast komt te zitten, dat soort brakke collision detection-gerelateerde ongein |:( )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Afgelopen weekend paar potjes gespeeld na 1 jaar afwezigheid. (toen kon je nog tot rank 50 ofzo) vind nog wel raar dat ik nu weer rank 11 ben(was 50 toen ik stopte)...dus als je lange tijd niet speelt verlies je ranks? Meeste al geunlocked op de nieuwe assignments na. Moet wel weer inkomen zeg. Soms heb ik echt nog van de wtf momenten waarom sommigen gewoon niet dood willen.

Euhm..rank 57 (http://battlelog.battlefi...eQuiem83/stats/234386732/) maar ingame rank 12?

[ Voor 14% gewijzigd door ReQuiem83 op 26-11-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

ReQuiem83 schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:36:
Afgelopen weekend paar potjes gespeeld na 1 jaar afwezigheid. (toen kon je nog tot rank 50 ofzo) vind nog wel raar dat ik nu weer rank 11 ben(was 50 toen ik stopte)...dus als je lange tijd niet speelt verlies je ranks? Meeste al geunlocked op de nieuwe assignments na. Moet wel weer inkomen zeg. Soms heb ik echt nog van de wtf momenten waarom sommigen gewoon niet dood willen.

Euhm..rank 57 (http://battlelog.battlefi...eQuiem83/stats/234386732/) maar ingame rank 12?
Je bent ook rank 57, en dat heet dan Colonel Service Star 12. Zo heb ik rank 71, oftewel Colonel Service Star 26.
Bij level 45 houdt het op met de fancy titels en krijg je de titel 'Colonel Service Star x'. Verwarrend, maar logisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Murphy schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:48:
[...]

Je bent ook rank 57, en dat heet dan Colonel Service Star 12. Zo heb ik rank 71, oftewel Colonel Service Star 26.
Bij level 45 houdt het op met de fancy titels en krijg je de titel 'Colonel Service Star x'. Verwarrend, maar logisch :+
Ja maar mijn icoon klopt niet? Silver adelaartje met 12 eronder....(of snap ik nu iets niet :P)

Edit: Snap hem al. Niet helemaal wakker nog. Die 12 staat dus voor 12 Colonel Service Star's :P

[ Voor 9% gewijzigd door ReQuiem83 op 26-11-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:46:
[...]

ik had begrepen dat de maps bijna net zo groot zijn als strike at karkand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:48:
Ik heb aan CQ best wat tijd besteed en plezier beleefd, maar het heeft imo. niet echt een lange houdbaarheidsdatum: het wordt toch wel vrij snel repetitief, plus dat het vaak een nogal vervelend soort spelers aantrekt. Gun Master was geinig voor een paar potjes, het idee is best aardig en de rondjes soms erg spannend (in ieder geval bloeddruk- en hartslagverhogend), maar het mankeerde toch wat aan de uitwerking (instant wapenwissel, de gebruikte wapens): er had meer ingezeten is mijn overheersende gevoel bij GM. Jammer dat er niet nog een paar extra kleine gamemodi bijgevoegd waren aan CQ.
Ik heb een paar uur CQ gespeeld all in all, en het viel me eigenlijk niet veel harder tegen dan ik verwacht had; wat wil zeggen dat ik vermoedde dat het echt bagger ging zijn en dat is het wat mij betreft ook. Zeer slechte COD remake in een engine die op zo'n kleine schaal duidelijk honderden kilometers achterloopt op COD. En ik was met COd gestopt omdat de gameplay me niet beviel.
AK heb ik weinig gespeeld: ben vooral infanterie-speler, afgewisseld met wat rijdend materiaal, maar de overmacht van air maakte AK voor mij zelden leuk. Daarnaast waren de maps wel erg groot, en had ik vaak het gevoel een beetje voor Jan Doedel rond te lopen, zonder een echt doel (kan me daarentegen wel weer voorstellen dat AK een stuk leuker is en beter tot zijn recht komt in een vaste squad met TS of Skype).
AK, wat voor de meeste van mijn vaste knalmatties onze hoop in bange dagen was (na de ellende van Metro64 servers en CQ eindelijk een DLC die het Battlefield gevoel terug zou brengen) was ook voor ons, als vehicle-oriented samenwerkend Skypeteam een totale flop. De berg is mooi maar volstrekt zinloos om op te spelen, Armored Shield is tof, Death Valley zou tof zijn als er geen jets in zaten en Bandar is vooral heel erg leeg behalve waar de jets zitten daar word je geraped.
AK bevat jets, jets zijn fucking overpowered en niet te stoppen waardoor iedereen die een beetje kan vliegen KDRs in de 30~100 range weet te halen op 800 ticket servers. De rest van de spelers is er uitsluitend om die kills te bewerkstelligen. De beperkende factor bij goeie (niet bizar goeie, gewoon goeie) jetpiloten is de rondetijd die bepaalt hoeveel kills je maken kunt en of je tegenstander kan jetten, dat bepaalt of je dood gaat.
Armored Kill was een typisch voorbeeld van hoe DICE een perfect spel om zeep weet te helpen. Bijgevolg spelen we van de AK maps alleen Armoured Shield en alleen als we een DegC jetpiloot kunnen leasen begeven we ons op jetkaarten. Dan wordt er nog wel geairraped maar dan zijn wij in elk geval niet degenen die geraped worden. :/
Het héle spel op air kaarten draait om de jets, niets anders maakt uit. De denkwijze "maar je wint toch als de tegenstander alleen goeie jets heeft maar geen vlaggen capt" is onzin: niemand speelt voor de lol als hij 0-70 een ronde afsluit die hij gewonnen heeft op punten. BF3 is daarmee tot een multiplayer arcade flightsim verworden op alle kaarten met jets erin. -O-
Kijk wel erg uit naar Aftermath: niet alleen zien de maps er veelbelovend uit en lijkt me de Scavenger-mode een aardige toevoeging, het draait ook om het type maps en gameplay waar ik de voorkeur aan geef (infantry-based in een urban setting).
Ik kijk er ook wel naar uit, maar vooral omdat mijn favoriete maps (door het gebrek aan jets) Seine, Bazaar, Karkand, Sharqi, Damavand en Armoured Shield zijn. Noshar is ook wel leuk mits de tegenstander geen capabele jetpiloot heeft.
We zullen wel zien. Eerlijk gezegd heb ik de hoop opgegeven dat DICE nog een keer balance in het spel gaat brengen door de jets te nerfen dus zijn we veroordeeld tot deze urban kaarten omdat daar niet te jetten valt, maar eigenlijk zou ik blijer zijn als ze AK ontdeden van de jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het met veel punten met je eens, vooral over de overpowerd jets die erg veel voordeel hebben op de grote AK maps. Je melding over de engine ben ik het totaal niet mee eens.
Ja de hit registratie is niet zo goed als die van CoD, maar verder zit er veel meer kracht in de engine van BF3, dus snap ik niet waarom je een verouderde engine 100km voorsprong geeft op een nieuwe Engine die volgens bronnen 40% gebruikt van alle kracht (console problems). CQ DLC is wel leuk om te spelen op servers met maximaal 24 spelers, geen C4 en geen shotguns.

AK probleem zit hem inderdaad in de jets en de AC-130. Als ze de jets uit de game halen, was het veel leuker om te spelen. ik speel geen AK meer om de reden dat jets voertuigen zo neer halen en dat de AC-130 ook nog eens heel vervelend is (er zit teveel power in de lucht)

Jou lijstje met maps die je leuk vindt, speel ik ook allemaal. Ik speel ook nog steeds caspian border,firestrom en kharg island, maar zodra er een jet whore is, ben ik gelijk weg.

Nu komt een nieuwe DLC AM en ik moet het allemaal nog eens zien.
de maps zien er leuk uit, de crossbow zullen ze denk ik wel goed balanceren, na paar weken na de release (want wapen balance is in BF3 bijna goed op Shotguns na)
Alleen ik ben zeer benieuwd wat ze doen met de shocks. ik vindt het al rot als er een granaat ontploft en me scherm trilt, waardoor ik niks kan raken op lange afstand, hoe zal dat straks zijn met de shocks.

morgen avond zien we vast wel de eerste gameplay beelden verschijnen van de maps en dan hebben we echt een idee hoe het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:32:
[...]
Je melding over de engine ben ik het totaal niet mee eens.
Ja de hit registratie is niet zo goed als die van CoD, maar verder zit er veel meer kracht in de engine van BF3, dus snap ik niet waarom je een verouderde engine 100km voorsprong geeft op een nieuwe Engine die volgens bronnen 40% gebruikt van alle kracht (console problems).
Dan zou het leuk zijn als ze die overgebleven 60% eens gingen inzetten om het laggy gevoel eruit te halen, de hitboxen op orde te brengen, te zorgen dat je niet continue aan de meest onzinnige onzin blijft hangen met je tenen of de schaduw van je voertuig.
Ja het ziet er mooier uit, maar qua gameplay is deze engine écht geen wereldverbeteraar en juist op de kleine schaal, waar elke centimeter telt en je wilt dat de kogels die in dingen gaan ook als kill tellen (wat overigens met m'n tank shells op air kaarten nog vaak zat gebeurt, dat je de heli raakt, de ontploffing ziet en geen punten hebt en de heli niet dood is) en waar je dat heen-en-weer gestuiter van mensen en voorwerpen absoluut neit kunt hebben, is deze engine daarmee lichtjaren achter de COD engine gebleven. Niet dat die engine nou een stukje meesterlijke techniek is, maar het voelt niet zo laggy, het springt niet zo, hits zijn hits en de hitboxen lijken over het algemeen vrij redelijk op het doel waar je op schoot. (Of dat bij BO2 nog zo is weet ik niet trouwens, die koop ik niet).
CQ DLC is wel leuk om te spelen op servers met maximaal 24 spelers, geen C4 en geen shotguns.
Beperkingen op wapens zijn suf en als er geen C4 in mag is het écht geen leuk spelletje.
AK probleem zit hem inderdaad in de jets en de AC-130. Als ze de jets uit de game halen, was het veel leuker om te spelen. ik speel geen AK meer om de reden dat jets voertuigen zo neer halen en dat de AC-130 ook nog eens heel vervelend is (er zit teveel power in de lucht)
Amoured Shield dus alleen. Die is wel tof, daar zitten geen jets in én je kunt mensen uit de cockpit van de Little Bird snipen vanaf B. Voel de haat als de vers opgestegen heli vol optimisten bij hun eerste vlag al direct brandend en met lijkendelen strooiend over de grond rolt omdat de piloot er plotseling niet meer was en degene die de kist ging overnemen te laat was om de botsing met het huisje te vermijden. O-)
Jou lijstje met maps die je leuk vindt, speel ik ook allemaal. Ik speel ook nog steeds caspian border,firestrom en kharg island, maar zodra er een jet whore is, ben ik gelijk weg.
Die maps zijn het leukste... MITS er geen jetwhores zijn. Ik vind het veel leuker op die kaarten samen te werken met tanks en helis en SOFLAMs en javelins en supporters met C4 en af en toe even grandioos rellen als infantry op een vlag waarvan het eigendom ter discussie staat.
Maar 9 van de 10 keer zit er een jetwhore in, dus we beginnen er al niet eens meer aan :/
Nu komt een nieuwe DLC AM en ik moet het allemaal nog eens zien.
de maps zien er leuk uit, de crossbow zullen ze denk ik wel goed balanceren, na paar weken na de release (want wapen balance is in BF3 bijna goed op Shotguns na)
Alleen ik ben zeer benieuwd wat ze doen met de shocks. ik vindt het al rot als er een granaat ontploft en me scherm trilt, waardoor ik niks kan raken op lange afstand, hoe zal dat straks zijn met de shocks.

morgen avond zien we vast wel de eerste gameplay beelden verschijnen van de maps en dan hebben we echt een idee hoe het gaat worden.
Ik hou m'n hart vast. Het heeft zóveel potentieel, maar het gaat vrees ik zó hard tegenvallen straks, dat ze als bij Bazaar of die BC2 map wiens naam ik vergeten ben weer maar één weg uit de base gemaakt hebben waardoor je fenomenaal geraped wordt ofzo. Maar ik hoop ook dat het tof wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Laatst online: 16:08
w00t00w schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:48:
Gun Master was geinig voor een paar potjes, het idee is best aardig en de rondjes soms erg spannend (in ieder geval bloeddruk- en hartslagverhogend), maar het mankeerde toch wat aan de uitwerking (instant wapenwissel, de gebruikte wapens): er had meer ingezeten is mijn overheersende gevoel bij GM.
Ik keek flink uit naar GM, heb gungame helemaal kapotgespeeld in CSS. Maar alles wat er leuk was aan GG in CSS zat niet GM. De modbaarheid, diversie in eigenlijk alles (maps, rondes vs blijven spawnen spelen, verschillende wapens en volgordes, wel/geen grenades/knife kills, aantal kills, gevolgen van een knifekill (voor beide partijen), etc.) zorgde ervoor dat ik steeds precies kon spelen waar ik zin in had. In BF3 is het steeds hetzelfde rijtje wapens (met 3.4x scopes op de LMGs, bedankt...), op steeds dezelfde maps, met steeds hetzelfde klotige spawnsysteem. Het had zo mooi kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Snorro schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:58:
[...]

Ik keek flink uit naar GM, heb gungame helemaal kapotgespeeld in CSS. Maar alles wat er leuk was aan GG in CSS zat niet GM. De modbaarheid, diversie in eigenlijk alles (maps, rondes vs blijven spawnen spelen, verschillende wapens en volgordes, wel/geen grenades/knife kills, aantal kills, gevolgen van een knifekill (voor beide partijen), etc.) zorgde ervoor dat ik steeds precies kon spelen waar ik zin in had. In BF3 is het steeds hetzelfde rijtje wapens (met 3.4x scopes op de LMGs, bedankt...), op steeds dezelfde maps, met steeds hetzelfde klotige spawnsysteem. Het had zo mooi kunnen zijn....
Precies - een gemiste kans. Pluspunt vind ik wel dat ik in GM - weliswaar gedwongen, maar toch - attachments moet gebruiken die ik normaliter nooit zou aanraken (Heavy barrel, en op een heel enkel wapen de foregrip, zijn de enigen die ik gebruik: tripod, suppressors, taclight, laser, scopes behalve de Kobra/Red Dot, ze zijn niet aan mij besteed). Hetzelfde met wapens: de meesten raak ik buiten GM niet of op zijn best nauwelijks aan (uitgezonderd de Magnum en ACR-W). Niet dat ik heel blij wordt van die wapens of attachments, maar het bevestigd in ieder geval waarom ik die zooi niet aanraak.
Ik hoop dat Dice de herkansing in de vorm van Scavenger wel goed aanpakt, maar ja, hun talent om toffe dingen te doen is minstens net zo prominent als hun talent om dingen te verneuken beyond repair :+

Overigens snap ik de opmerking van iets eerder over schuddend beeld en de gevolgen voor je aim in Aftermath niet echt: dat is toch precies datgene wat aardbevingen doen, de boel door elkaar schudden :? Ja, ik snap dat het vervelend kan zijn (heb je net iemand in je vizier, begint de boel te shaken als een malle, en blijk je ineens dakpannen te suppressen :D ), maar iedereen heeft er last van, en de positivo in mij hoopt juist dat het goed wordt uitgewerkt en een extra uitdaging toevoegt (niet zelden lijkt een potje BF3 meer op kleiduiven schieten dan oorlogje spelen, dus een beetje extra moeilijkheidsgraad kan imo. geen kwaad).

Weet iemand trouwens hoe het qua wapens zit in Scavenger: zijn het altijd dezelfde (ik zeg maar wat) 10 wapens in een vaste setup? Het zou wel tof zijn als er per ronde per type at random een selectie wordt gemaakt, zodat je vantevoren nooit weet waar je mee opgezadeld wordt. Ik vrees echter dat het een standaard-set gaat worden, en dan vast in ieder geval die wapens waarvoor Camo-Assigments zijn uitgebracht.

[ Voor 12% gewijzigd door w00t00w op 26-11-2012 13:32 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:25:
[...]
Overigens snap ik de opmerking van iets eerder over schuddend beeld en de gevolgen voor je aim in Aftermath niet echt: dat is toch precies datgene wat aardbevingen doen, de boel door elkaar schudden :? Ja, ik snap dat het vervelend kan zijn (heb je net iemand in je vizier, begint de boel te shaken als een malle, en blijk je ineens dakpannen te suppressen :D ), maar iedereen heeft er last van, en de positivo in mij hoopt juist dat het goed wordt uitgewerkt en een extra uitdaging toevoegt (niet zelden lijkt een potje BF3 meer op kleiduiven schieten dan oorlogje spelen, dus een beetje extra moeilijkheidsgraad kan imo. geen kwaad).
Je voorkomt ook dat snipers* in hoekjes gaan liggen campen en ongestoord een gang dicht kunnen zetten. Ikzelf zie hier wat tegenop, omdat het mijn beproefde Metro/Bazaar "You shall not pass unless I am reloading!" techniek wat moeilijker maakt tijdens het verdedigen en mijn aanvallende speelstijl (rustig bedaard en voorzichtig ratatata-end wandelen terwijl mijn squad van zoveel mogelijk kanten tegelijk de door mij gesuppresste en verwonde kereltjes uitschakelt en de vlag rusht) ook zwaar lijdt onder een onstabiel beeld (de M60 schiet te langzaam om goed te kunnen compenseren voor gemiste kogels, dus als je ernaast schiet ga je dood).

Aan de andere kant, in een schuddende wereld is het moeilijker de C4, claymores en antitankmijnen te vinden zonder er op te gaan staan, gaat de kans dat ze je C4 van je jeepje af snipen dramatisch omlaag en kunnen de RPGs wat vaker je voertuig missen.
Nu side-step ik als infantry RPGs graag één stapje, zodat je koel en stijlvol de RPG over je schouder laat vliegen terwijl je de engineer onder vol-auto vuur legt. De vraag is een beetje of dat nog werkt als de wereld schudt. Als het ding sowieso een meter of tien over je kop ging heb je niets aan stijl. /FWP

* Snipers, niet Recons. /me snipet met de M60E4. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GM is niet te vergelijken met GG in Counter-strike.
je gaat van slechte wapens naar goede wapens en dan weer naar iets mindere wapens ook heb je veel meer maps en 38 wapens die je gebruikt. Er zitten inderdaad wapens in die ik nooit gebruik, maar ik kom ze toch regelmatig tegen, zoals de mtar of m417.
op de LMG's gebruik ik een holo en op andere wapens altijd de kobra en op de meeste sniper rifles maximaal 4x zoom of kobra/rds

als je te veel last gaat krijgen van de aardbeving, dan wordt de DLC een flop. Ben je net aan het flanken, krijg je een aardbeving en ben ontdekt omdat mensen cover gaan zoeken of zich eigen omdraaien, dat lijkt me echt erg.

Ik ben ook heel erg benieuwd naar de spawnbasis of het niet zo erg wordt als in Bazaar of seine crossing. ik heb liever veel ruimte om vanuit mijn base te komen om dan een stad in te lopen waar alle vlaggen zitten die van meerdere kanten te benaderen zijn. krijgen we spawns als in grand bazaar , dan wordt het niet echt leuk om te spelen, want er zijn zoveel lui online die gewoon niet begrijpen dat je de vlag voor je spawn in bezit moet houden ipv gelijk door te rennen naar het midden of zelfs hun vlag af te pakken, terwijl je eigen vlag aan jou kant geen kans meer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Ik snap nog steeds niet waarom dat gebeef zo'n issue of zelfs een gamebreaker zou moeten zijn: een aardbeving is heftig, en houdt geen rekening met individuele wensen of intenties. Het is natuurgeweld, en als ze het inbouwen, dan ook maar meteen goed (niet een beetje lafjes het beeld laten schudden: het gaat niet om een langsdenderende vrachtwagen). Dat het je plannen in de war gooit, jammer dan: het vereist een andere denkwijze en improvisatie-talent: heb je dat niet, dan ben je blijkbaar toch gemiddelder als speler dan gedacht. Skills als richten, schieten en een beetje heen en weer rennen/flanken kan elke randdebiel zich na verloop van tijd wel aanleren, omgaan met een continue veranderende situatie en inspringen op en het in je voordeel gebruiken van een dynamische omgeving is daarentegen niet voor iedereen weggelegd. Ik vind het wel wat hebben, mits goed uitgewerkt - zo niet, dan kan het inderdaad een drama worden. Maar ik ga sowieso niet nu al roepen dat indien dingen zus en zo zijn, dat het een fail gaat worden - eerst ervaren, dan pas oordelen.

Het hangt er natuurlijk wel van af hoe vaak zo'n naschok optreedt: ik heb liever een lage frequentie en hoge intensiteit dan omgekeerd. Helemaal cool zou het zijn als stukken gebouw verder kunnen instorten, want laten we wel wezen: bij een aardbeving/naschok laat iedereen meteen alles voor wat het is en zoekt een veilige plek - voor soldaten is dat niet anders, ook al zitten ze midden in een stand-off (de problemen gelden immers voor beide kanten - of je nu een kogel in, of een balkon op je knar krijgt, dood is dood). De toekomst zal het gaan uitwijzen, maar ik hoop in ieder geval dat de nieuwe realiteit in Aftermath iets meer intelligentie vereist dan datgene waarop we nu doorgaans getrakteerd worden.

Overigens denk ik niet dat ik zelf mijn speelstijl echt hoef aan te passen: ook in de huidige maps speel ik vooral behoedzaam agressief, oftewel waar mogelijk doelgericht maar wel koppie derbij. Aangezien ik veel met de G3A3 en Scar-H speel (mid-range), zit ik vaak iets achter de voorste linie, en hou de voortgang in de gaten en spot of mol baddies waar mogelijk, en hou ze anders in bedwang door ze te supressen. Of ik ruk wel mee op, maar niet als point man: ik speel meestal Assault, dus als mijn mates worden neergeknald weet ik waar de baddies zitten, kan ik hun lichtje doven en dan mijn mates reviven, zodat we uiteindelijk toch met de hele club rond een kampvuurtje gebak kunnen eten in onze net gecapturede flag. Blijf ik echter wat verder achter en kunnen m'n mates doorstoten, dan volg ik alsnog om mijn welverdiende Capture Assist punten te cashen... In hoeverre aardbevingen daar invloed op gaan hebben: mogelijk wordt het wat lastiger om op enige afstand te ondersteunen, maar wie weet valt het allemaal ook mee - we gaan het allemaal wel meemaken.

[ Voor 23% gewijzigd door w00t00w op 26-11-2012 14:46 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
w00t00w schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:23:
Het hangt er natuurlijk wel van af hoe vaak zo'n naschok optreedt: ik heb liever een lage frequentie en hoge intensiteit dan omgekeerd. Helemaal cool zou het zijn als stukken gebouw verder kunnen instorten, want laten we wel wezen: bij een aardbeving/naschok laat iedereen meteen alles voor wat het is en zoekt een veilige plek - voor soldaten is dat niet anders, ook al zitten ze midden in een stand-off (de problemen gelden immers voor beide kanten - of je nu een kogel in je knar of een balkon op je knar krijgt, dood is dood). De toekomst zal het gaan uitwijzen, maar ik hoop in ieder geval dat de nieuwe realiteit in Aftermath iets meer intelligentie vereist dan datgene waarop we nu doorgaans getrakteerd worden.

Overigens denk ik niet dat ik zelf mijn speelstijl echt hoef aan te passen: ook in de huidige maps speel ik vooral behoedzaam agressief, oftewel waar mogelijk doelgericht maar wel koppie derbij. Aangezien ik veel met de G3A3 en Scar-H speel (mid-range), zit ik vaak iets achter de voorste linie, en hou de voortgang in de gaten en spot of mol baddies waar mogelijk, en hou ze anders in bedwang door ze te supressen. Of ik ruk wel mee op, maar niet als point man: ik speel meestal Assault, dus als mijn mates worden neergeknald weet ik waar de baddies zitten, kan ik hun lichtje doven en dan mijn mates reviven, zodat we uiteindelijk toch met de hele club rond een kampvuurtje gebak kan eten in onze net gecapturede flag. Blijf ik echter wat verder achter en kunnen m'n mates doorstoten, dan volg ik alsnog om mijn welverdiende Capture Assist punten te cashen... In hoeverre aardbevingen daar invloed op gaan hebben: mogelijk wordt het wat lastiger om op enige afstand te ondersteunen, maar wie weet valt het allemaal ook mee - we gaan het allemaal wel meemaken.
ik speel meestal op de vlaggen centraal en je zal me weinig zien aan de vlaggen aan de buitenkant van de map, want die zijn meestal overbodig of staan te ver weg van de overige vlaggen, waardoor je gaat verliezen.
ik speel dus defensief om alle belangrijke punten te behouden en ga dus agressief wanneer 1 van deze vlaggen niet van mijn team is. Ook denk ik altijd vanuit achteren en vindt ik het veel belangrijker om vlaggen voor mijn eigen basis in bezit te hebben , dan de vlaggen aan de andere kant (bijvoorbeeld kharg island heb ik liever vlag A dan vlag E)

Speel altijd met de M4A1,M16A3, zijn toch de beste allround wapens voor de classes.support speel ik vrijwel nooit of iemand moet vragen om ammo (meestal jat ik gewoon iemands wapen) en recon speel ik heeeeeel soms.

ik denk dat de shocks het alleen verpesten als je gaat flanken en dan opeens last ervan gaat krijgen of dat het misschien te veel gebeurd en dat een heli er geen last van heeft, maar infantry wel (logisch, maar wel ongebalanceerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Het zou wel wat zijn als ook een heli ineens woest begint te schudden tijdens een naschok - sterker nog, ik zie Dice er wel voor aan :+
En natuurlijk is het lastig dat je plannen in de war geschud worden door een quake, maar ik persoonlijk zie dat niet als een nadeel, maar als een potentieel tactisch voordeel: de kaarten worden opnieuw geschud (no pun intended), en het voordeel is aan diegene(n) die daar het beste mee om kan gaan. Bovendien weten we nog niet wat zo'n quake precies inhoudt: gaat alleen het beeld een tijdje woest schudden, krijg je wat stofwolken en rondvliegend stucwerk (en is die debris gevaarlijk of niet?) en paperassen, en is het daarna weer business as usual, of wordt de layout van de map echt fysiek veranderd en verdwijnen bestaande en ontstaan nieuwe doorgangen? In het eerste geval is het niet meer dan een forced time-out (time to drink, smoke or pee), in de tweede scenario moet je echt je plannen aanpassen en op de veranderende omstandigheden inspelen. Ik hoop juist wel op dat tweede, want dan krijg je echt een eerste aanzet naar een dynamisch slagveld waarin externe factoren een tactische rol spelen (iets dat imo. in BF3 volstrekt ontbreekt), en dat biedt weer een hele rits aan nieuwe mogelijkheden om je vijand te slim af te zijn en je objectives te behalen. Mits goed uitgewerkt uiteraard, want helaas biedt het ook de mogelijkheid om het spel tot op de laatste byte te ruineren, mocht het de balans beslissend laten doorslaan naar één partij, of een half team ineens met eerder niet doodlopende weg te confronteren.

Zoals ik al zei, ik ga niet nu al een list of demands opstellen waaraan Aftermath moet voldoen om te slagen: ik wacht totdat ik kan spelen (in februari pas :'( ), en ga dan wel op empirische wijze mijn oordeel vaststellen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
w00t00w schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:10:
Het zou wel wat zijn als ook een heli ineens woest begint te schudden tijdens een naschok - sterker nog, ik zie Dice er wel voor aan :+
Ik zie Dice er ook voor aan 8)7

Een vliegende heli die last heeft van een aardbeving _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

priemt schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:21:
[...]

Ik zie Dice er ook voor aan 8)7

Een vliegende heli die last heeft van een aardbeving _/-\o_
Of het ding wordt door de hele kaart geschud als hij op de grond stond tijdens de kweek, natuurlijk. Wel een mooie manier om dat gewacht bij voertuigspawns op te vangen: als je kans hebt dat de heli spawnt en over je heen rolt leer je dat wel af, zou je zeggen :+

Van 't weekend trouwens de heren vaste knalmaten gedwongen mee te spelen op HC met urban en air maps. Dat beviel de meesten goed, afgezien van het teamkillen (onze tanklamer moest nog even wennen aan het duale gevoel van "woehoe, c4-jeepje geschoten en drie kills" gecombineerd met "terwijl hij naast een tank van ons stond, nog eens drie kills, dit keer van 't eigen team". Ook dat er na de tweede faalactie een admin begon te vragen of ie nou toch niet eens uit z'n doppen wilde gaan loeren hielp het niet dat z'n volgende guided shell insloeg op een voertuig waar ik net C4 op geplakt had... ik moes tnog best snel in de chat zijn om aan te geven dat dat mijn eigen fout was anders waren we ineens nog maar met z'n vieren geweest.
Wat de ronde erop alsnog op het programma kwam te staan toen ik vol enthousiasme mijn c4 jeep tegen de verkeerde tank aan beukte, met diezelfde admin erin. :X
Pagina: 1 ... 134 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.