SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3 Close Quarters
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar met 50 tickets gewonnen hoor.Tsurany schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:23:
Pff ben je lekker aan het spelen kom je opeens in een loser team. Dan maar andere server en weer zo'n loser team. Dan gaat de fun er toch wel flink uit.
En het werd ook zo gezellig toen je weg was. Shotgun noob dit, laggernoob dat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Tankwhore.Tsurany schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:35:
Met mijn private repair sletje bvk
http://battlelog.battlefi...how/48869917/1/186401280/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://battlelog.battlefi...how/48871322/1/542837036/
Deze begrijp ik niet helemaal... Als ik vragen mag, is het niet juist de bedoeling van het spel dt het ene team wint en het andere verliest?Tsurany schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:23:
Pff ben je lekker aan het spelen kom je opeens in een loser team. Dan maar andere server en weer zo'n loser team. Dan gaat de fun er toch wel flink uit.
In ieder geval, je kunt niet altijd winnen. Persoonlijk maak ik me ook helemaal niet druk om het zogenaamde W/L ratio dan wel K/D ratio.
Het lijkt me dat, als je tegen een sterker team speelt dan het team waar je zelf in zit, je er nog wat van kan leren.
In ieder geval lijkt me leaven omdat je team aan het verliezen is een beetje nutteloos. Als je alleen maar op zoek gaat naar servers waar je kunt winnen, wordt je namelijk amper beter in het spelletje. Dat hoeft niet erg te zijn, als je gewoon plezier in het spel hebt (hoe dan ook). Maar dat is natuurlijk ook maar de vraag, als iemand alleen maar winnen wilt.
Natuurlijk, alleen maar verliezen is niet leuk, zeker niet als je alleen maar in Metro (Conquest) zit, waar je link gespawnkillt kunt worden. Desondanks zou ik dan zeggen, speel door aan de verliezende kant en roep er bijvoorbeeld een paar vrienden / clanmaten bij om ook jouw team wat ingespeelder op elkaar te krijgen.
Even in darkest of time, there will always be light.
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
Als je dat moet vragen begrijp je het inderdaad niet.Skydream schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:06:
Deze begrijp ik niet helemaal... Als ik vragen mag, is het niet juist de bedoeling van het spel dt het ene team wint en het andere verliest?
Haha... grapje? Leren doe je van mensen die daadwerkelijk beter spelen en daardoor winnen. Niet van mensen die in grote groepen op je afstormen terwijl je team in hoekjes duikt en vlucht. Ik leer niks als ik tegen een team speel dat individueel vergelijkbaar of zwakker is maar wint doordat ik de enige ben die tegenstand bied. Als ik zie dat we bij de derde set MCOM's zijn en mijn halve team zonder kills rondloopt is dat geen situatie waar je van kan leren.In ieder geval, je kunt niet altijd winnen. Persoonlijk maak ik me ook helemaal niet druk om het zogenaamde W/L ratio dan wel K/D ratio.
Het lijkt me dat, als je tegen een sterker team speelt dan het team waar je zelf in zit, je er nog wat van kan leren.
Ik wil niet winnen, ik wil een kans hebben om te winnen. Moeten vechten voor elke meter en de tegenstander elke meter duur laten bekopen. Niet afgeslacht worden omdat je halve team nog aan het uitzoeken is welke knop nodig is om een wapen af te vuren.In ieder geval lijkt me leaven omdat je team aan het verliezen is een beetje nutteloos. Als je alleen maar op zoek gaat naar servers waar je kunt winnen, wordt je namelijk amper beter in het spelletje. Dat hoeft niet erg te zijn, als je gewoon plezier in het spel hebt (hoe dan ook). Maar dat is natuurlijk ook maar de vraag, als iemand alleen maar winnen wilt.
Waarom zou ik vrienden naar zo'n server toe lokken? Dan pakken we met z'n allen gewoon een andere server waar de teams al eerlijk zijn. Ik ga niet op zo'n server spelen en proberen er wat van te maken als ik een server kan joinen waar al een goede pot gaande is.Natuurlijk, alleen maar verliezen is niet leuk, zeker niet als je alleen maar in Metro (Conquest) zit, waar je link gespawnkillt kunt worden. Desondanks zou ik dan zeggen, speel door aan de verliezende kant en roep er bijvoorbeeld een paar vrienden / clanmaten bij om ook jouw team wat ingespeelder op elkaar te krijgen.
M'n PC doet nu echt raar!
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik kijk nu naar de tickets op een server, als die ongelijk is join ik niet eens, kom toch in het verliesende team dat geraped wordt en dat is slecht voor mijn bloed druk en hardwareTsurany schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:23:
Wat is raar?AdmiralSnipe schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:54:
Dat wordt even geen BF3 dit weekend...
M'n PC doet nu echt raar!
[ Voor 53% gewijzigd door NLsandman op 17-11-2012 17:29 ]
Zo'n leuke had ik nog niet gehoord
Hij wou niet meer opstarten en fouthertel bij boot werkte ook niet.
Heb 'm toch nog aan gekregen maar toen waren er een aantal bestanden weg zodat programma's niet meer werkten.
Heb de PC teruggezet naar een paar dagen geleden en nu werken de meeste dingen weer (BF3 iig
Had al een half jaar lang last van spontane reboots maar het werd steeds erger dus ik denk dat de voeding nu bijna helemaal deaud is...
Ontopic:
Wat een drama zeg als je no-life colonel 100 shitbucket bent.
Deed een paar potjes TDM op neushaar en gelijk komen er termen als "lvl 100 and DAO looooooool", "lvl 100 shotgun noob" in de chat voorbij.
Als je dan vervolgens van wapen switched is heel toevallig dat wapen ook weer noob.
Heb waarschijnlijk weer een paar reports erbij, tenminste dat zeiden ze...
Ronde later op een duitse server begint er zo'n Duitser te ragen dat ik een huhrensohn ben (wat dat ook mag betekenen...
Is er geen manier om je rang te verbergen??? Zou een hoop kindergerage voorkomen (maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk die kids).
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Je hebt geen idee hoe graag ik colonel 100 wil zijn.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:19:
Ontopic:
Wat een drama zeg als je no-life colonel 100 shitbucket bent.
Deed een paar potjes TDM op neushaar en gelijk komen er termen als "lvl 100 and DAO looooooool", "lvl 100 shotgun noob" in de chat voorbij.
Als je dan vervolgens van wapen switched is heel toevallig dat wapen ook weer noob.
Heb waarschijnlijk weer een paar reports erbij, tenminste dat zeiden ze...
Ronde later op een duitse server begint er zo'n Duitser te ragen dat ik een huhrensohn ben (wat dat ook mag betekenen...) en nog wat vage Duitse zinnen over dat ie me wou ophangen aan de buurman ofzo. O.o
Is er geen manier om je rang te verbergen??? Zou een hoop kindergerage voorkomen (maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk die kids).

Moet nog 35 levels.
Verwijderd
Hoe krijg jij 20 hitmarkers uit 4 magnum kogels?unfor schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:18:
Net iets vaags, zeker 20 hitmarkers op een kerel die vlakbij me staat, na de 4e rake magnum gaat ie pas neer..
Wie zegt dat ik alleen 4 magnum kogels schoot? de andere ~16 kwamen uit m'n m27.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:28:
[...]
Hoe krijg jij 20 hitmarkers uit 4 magnum kogels?
Dus jij schoot eerst het magazijn van je primary op hem leeg, deed een weapon switch, en toen nog 4 kogels van je secundary voordat-ie neerging? Die gast was niet echt bij de les, volgens mijunfor schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:29:
[...]
Wie zegt dat ik alleen 4 magnum kogels schoot? de andere ~16 kwamen uit m'n m27.
---
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 22-09 22:21
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 18-11-2012 11:02 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Dat verklaart een hoopunfor schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:29:
[...]
Wie zegt dat ik alleen 4 magnum kogels schoot? de andere ~16 kwamen uit m'n m27.
Wat jij beschrijft heb ik de afgelopen dagen ook een paar keer gehad. Een vol magazijn van mijn F2000 op < 10 meter, continu hitmarkers en maar gewoon niet doodgaan. Hebben ze wat verandert aan de hitreg met de laatste patch? Het viel me overigens wel op dat het voorkwam in een bottleneck van de map met een heleboel drukte.
Daarom vind ik vliegen in jets meestal niet veel aan.Pykow schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:02:
Ik heb net gewoon 4 minuten lang zitten rondjes te draaien met een jet voordat ik hem eindelijk kon neerhalen, echt waar slaat dit op. Hopelijk krijgt BF4 G krachten en dat je zo misselijkwordt na 30 rondjes dat je jet minder bestuurbaar wordt of wat dan ook. Echt zwaar irritant om maar steeds rondjes te vliegen voor die ene kill die dan waarschijnlijk toch wel weer zou bailen, uiteindelijk gaf hij op en vloog hij weg en kon ik hem gelijk neerhalen.
Als de tegenpartij nog slechtere jet piloten dan ikzelf heeft kan het nog wel leuk zijn om neer te halen.
Echter, wanneer de piloten van de tegenpartijd ongeveer evengoed zijn dat zit je soms 5 minuten lang wat rondjes omelkaar heen te draaien en dan is de lol er voor mij snel af.
Vooral omdat ze dan, zoals jij al zei op het laatste moment snel uit de jet springen (ookal geeft het wel veel voldoening als ze dan tegen je voorruit uitelkaar splatten.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Al het werk aan het doen en dan in de laatste 5 minuten wordt je geswitch.
Daarna probeer je terug te switchen, krijg je de melding auto balance
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 18-11-2012 15:11 ]
Die keek gewoon naar het aantal punten.
Teams ongelijk en je speelt ruk dan mag je kleiduif spelen in het andere team
Verwijderd
Het voelt nu echt zwaar lomp aan allemaal met vliegen.
Ik hoop vooral ook dat de apparatuur in de jet eens gaat werken. Zeker in Hardcore. Daarnaast hoop ik dat er wat mappen (/ een map) komt met net iets meer air vehicles dan maximaal 2 vliegtuigen en één attack helicopter per kant.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:24:
Bij BF4 mogen ze sowieso de besturing van jets wel aanpassen inderdaad.
Het voelt nu echt zwaar lomp aan allemaal met vliegen.
Ik heb dit een maand geleden gehad en het bleek dat ik nog een oude PB versie draaide, na het updaten was het crashen weg.infidel011 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:14:
Iemand anders trouwens nog technische problemen met BF3? Ik heb sinds gister/eergister dat battlefield crashed na ongeveer een half uur spelen met telkens de zelfde melding. "Battlefield 3 is onverwachts gestopt". Zwaar irritant dit.
Wat ook wel eens wil helpen is een reparatie van bf3.
Nog meer air rape?Skydream schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:32:
[...]
Ik hoop vooral ook dat de apparatuur in de jet eens gaat werken. Zeker in Hardcore. Daarnaast hoop ik dat er wat mappen (/ een map) komt met net iets meer air vehicles dan maximaal 2 vliegtuigen en één attack helicopter per kant.
[ Voor 26% gewijzigd door NLsandman op 18-11-2012 16:24 ]
Dit mocht helaas niet baten. Spel was up to date, net weer even geprobeerd maar ik hield het dit keer maar 5 minuten vol voordat het spel weer crashde. Lijkt erop dat het begon nadat ik mijn hardware over heb gezet naar een andere behuizing, maar dit kan volgens mij niet de oorzaak zijn.NLsandman schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:23:
[...]
Ik heb dit een maand geleden gehad en het bleek dat ik nog een oude PB versie draaide, na het updaten was het crashen weg.
Wat ook wel eens wil helpen is een reparatie van bf3.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dan mogen de Stinger/IGLA en de MAA ook wel wat meer functionaliteit krijgen.Skydream schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:32:
Ik hoop vooral ook dat de apparatuur in de jet eens gaat werken. Zeker in Hardcore. Daarnaast hoop ik dat er wat mappen (/ een map) komt met net iets meer air vehicles dan maximaal 2 vliegtuigen en één attack helicopter per kant.
Dus dan gaan de stinger/IGLA raketten z'n 2500km per uur met een bereik van 5km waardoor laag vliegen een insta kill death. Verder worden de snelvuurkannonnen van de MAA's dan radargestuurd waardoor deze niet missen.
Laten we voornamelijk meer functionaliteit toevoegen. Dat word een hel voor de jets.
Heb dit al enkele weken,met name eerst met de AC130,als die explodeerde crashte mijn pc volledig,nu sinds enkele dagen dat BF3 crasht maar dat ik wel terug kan komen naar m'n desktop,pb up to date,oudere nvidia drivers erop....maakt niks uit.infidel011 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:14:
Iemand anders trouwens nog technische problemen met BF3? Ik heb sinds gister/eergister dat battlefield crashed na ongeveer een half uur spelen met telkens de zelfde melding. "Battlefield 3 is onverwachts gestopt". Zwaar irritant dit.
Ik heb zojuist de nieuwe drivers maar verwijderd. ( 310.xx BETA ofzo ) en de oude 306.xx er weer opgezet en het lijkt nu weer verholpen.Fern schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:38:
[...]
Heb dit al enkele weken,met name eerst met de AC130,als die explodeerde crashte mijn pc volledig,nu sinds enkele dagen dat BF3 crasht maar dat ik wel terug kan komen naar m'n desktop,pb up to date,oudere nvidia drivers erop....maakt niks uit.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Dat was al bekend dat de beta drivers niet goed werken in BF3.infidel011 schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:00:
[...]
Ik heb zojuist de nieuwe drivers maar verwijderd. ( 310.xx BETA ofzo ) en de oude 306.xx er weer opgezet en het lijkt nu weer verholpen.
Je moet ook eingelijk nooit beta drivers downloaden, dan heb je nooit problemen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
12.11 beta draait toch wel als een baas op mijn PC.Pykow schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:11:
[...]
Dat was al bekend dat de beta drivers niet goed werken in BF3.
Je moet ook eingelijk nooit beta drivers downloaden, dan heb je nooit problemen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
TDM is een leuke opwarmer op z'n tijd hoor.Jovas schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:21:
Dus daar zitten alle Gottertjes tegenwoordig, TDM...
Daarna gewoon rush voor mij.
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
had 1 leuke kill met de jet rocket pods een heli neergehaald met 7 spelers erin.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dat is wel erg pro aangezien er maar 5 mensen in een transport heli kunnen, 4 in een scout en 2 in een attack heli.Pykow schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:30:
Nee hoor vanavond nog Firestorm gespeeld met de gotters en 2 leuke matches.
had 1 leuke kill met de jet rocket pods een heli neergehaald met 7 spelers erin.
Nee hoor voor mij geen TDM meerJovas schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:21:
Dus daar zitten alle Gottertjes tegenwoordig, TDM...
Waardeloze game mode doe mij maar maps met voertuigen en af en toe een city map .
CQ is ook niets meer aan ik speel voor de lol en niet om mij te irriteren aan snipers/shotgun noobs
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
i lolledXDDanielWW2 schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:37:
[...]
Dat is wel erg pro aangezien er maar 5 mensen in een transport heli kunnen, 4 in een scout en 2 in een attack heli.
Formerly known as Ragdoll
Ik voel me vereerdPykow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:41:
[...]
kijk eindelijk iemand die me begrijpt.
switch naar het sterke team, slaat gewoon nergens op. je moet maar gewoon je best doen en als het niet lukt moet je quiten en niet zielig wisslen naar het winnende team.
[...]
het verschil tussen een mening en een feit is voor jou vrij lastig volgens mij.
Geef mij eens een reden om van team te wisselen die sterker is, juist om te winnen. tuurlijk is je fun terug dan, maar in mijn ogen blijf je gewoon in het slechte team of leave je de server als het oneerlijke matches zijn.
[...]
Do i care ?
[...]
Kan gerust, ik kan ook niet met iedereen opschieten ingame. als ik niet aan het gamen ben kan ik met iedereen lachen en goede discussies houden over dingen uit het dagelijkse leven, maar ingame wil ik niet opgeschept zitten met spelers die er niks van bakken of teveel solo spelen en not reviven.
Soms kom ik awsem-o tegen op de TDM van GoTBF3 en dan heb ik dikke lol als hij in mijn team zit of aan de andere kant, omdat hij begrijpt hoe de game werkt en mij zelfs nog tips heeft gegeven laatst met me forgrip.Deze mensen respecteer ik enorm, mensen die weten waar ze over praten en tips delen en aanvaren.
ipv lui die gaan teamswitchen omdat ze anders verliezen. AUB ga terug naar CoD.
zijn ook nog genoeg mensen op TS waar ik wel goed mee om kan gaan of waar ik gewoon respect voor heb zoals
Killerbeuker
gwar
bal130
bvk
lampuhkap
gert-jan
gradjuh
peirt
Alsomahler
anubis-offline
kadavertje
en ik vergeet vast nog wat mensen op dit tijdstip.
Gasten waar je altijd mee kan lachen en die helpen om servers op te starten.
tips geven en variaties in games kunnen brengen. rondjes in een tank, TDM, rush altijd wel wat te doen en spelers die samen willen spelen ipv praten over koeitjes en kalfjes tijdens het gamen. Stats boeien dan niet het gaat om je inzet in het team, want spotten en roepen dat er gedaan moet worden is goed.
Wat een kutmap is dat trouwens zeg

[ Voor 11% gewijzigd door Lennardnl op 19-11-2012 10:45 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Dan heb ik er dus twee daaronder ook nog neergehaald, want de transport heli vloog heel erg laag boven hun basis en ik kwam van heel erg laag met me jet met rocketpods en kreeg 950 punten, waarbij 100 voor disable moet zijn en 150 punten voor destroy.DanielWW2 schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:37:
[...]
Dat is wel erg pro aangezien er maar 5 mensen in een transport heli kunnen, 4 in een scout en 2 in een attack heli.
gisteravond even Cod II gespeeld.
Haha merkte zelf op dat ik de q button steeds bij contact in zat te drukken
en btw voor de spelers die zitten te twijfelen over Cod..... gewoon niet doen....
weet is erg off topic maar wat een teleurstelling. grafisch niet te doen.. alsof je terug gaat in de tijd
en waar bv een kratje in bf3 gewoon wordt weg geschopt en je kunt doorlopen,als je er in cod tegen aanloopt zit je vast en moet je toch echt springen
Verwijderd
Multikill is ook nog eens 100 punten, maar destroy is maar 50 punten.Pykow schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:47:
[...]
Dan heb ik er dus twee daaronder ook nog neergehaald, want de transport heli vloog heel erg laag boven hun basis en ik kwam van heel erg laag met me jet met rocketpods en kreeg 950 punten, waarbij 100 voor disable moet zijn en 150 punten voor destroy.
Super irritant is dat, heb ik alleen maar met voertuigen.
Wordt dat nou niet per map onthouden?Lennardnl schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:33:
Ik heb trouwens wel eens dat BF random loadouts voor me verzint... dan speel ik al een paar maanden met als gunner weapon voor de attack heli met een tv missile, en dan ineens heb ik een guided missile en is m'n loadout aangepast.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook erg veel last van heb.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Vooral vervelend vind ik dat het beginnen op die map een drama is. Als je iemand met een béétje verstand in de chopper hebt zitten gaat het goed, anders word je direct dermate anaal verwend dat je maar beter de server kunt verlaten.
Van die mensen die een meter opstijgen en daarna naar beneden duiken en gaan zitten te stofzuigeren boven het water, alsof ze niet doorhebben dat er een heli RECHT BOVEN JE vliegt. Na de eerste TV-missile die je kopt kan de tegenstander dan een minuut lang alles rapen wat je basis probeert te verlaten.
Dat vernachelen ze nogal eens bij een server-update, vermoed ik. Zodra ik m'n filters weer eens kwijt ben in Battlelog, kan ik er donder op zeggen dat ik m'n camo's en voertuigen weer opnieuw kan instellen.Lennardnl schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:33:
Ik heb trouwens wel eens dat BF random loadouts voor me verzint... dan speel ik al een paar maanden met als gunner weapon voor de attack heli met een tv missile, en dan ineens heb ik een guided missile en is m'n loadout aangepast.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dat m'n loadouts veranderen heb ik nog niet gezien.
Misschien staat je loadout in battlelog anders dan ingame?
En laad hij met een update de loadout van battlelog.
Verwijderd
Nee hij reset ze echt. De loadout op B-log heb ik expres gelijkgetrokken met die ingame maar desondanks is het minstens ééns per wek prijs en heeft m'n tank weer proximity sensors en een LMG, mijn IFV heeft ineens stealth en een TOW en m'n helis zijn all fucked up.mukkel schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:08:
idd na elke update van origin of iets dergelijk springt hier m'n filter + camo's weer op standaard.
Dat m'n loadouts veranderen heb ik nog niet gezien.
Misschien staat je loadout in battlelog anders dan ingame?
En laad hij met een update de loadout van battlelog.
Hij reset ook naar een load-out die geen zinnig mens ooit zou gebruiken, met IR flares ipv ECM en Zoom optics op de gunner seat

- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Elke clientpatch.
Een aantal keer bij serverpatches.
Totaal random.
* DaniëlWW2 kiest altijd voor zoom optics in de heli.
ik had ook zoom opticsDanielWW2 schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:56:
Tot dusver heb ik de volgende resets gezien:
Elke clientpatch.
Een aantal keer bij serverpatches.
Totaal random.![]()
* DaniëlWW2 kiest altijd voor zoom optics in de heli.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dus nu is het ook nog baserape met een jet.Pykow schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:47:
[...]
Dan heb ik er dus twee daaronder ook nog neergehaald, want de transport heli vloog heel erg laag boven hun basis en ik kwam van heel erg laag met me jet met rocketpods en kreeg 950 punten, waarbij 100 voor disable moet zijn en 150 punten voor destroy.
Soms kan je maar beter je mond houden.

ook een punkbuster update gedaan, maar geen oplossing.
wat nu
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
BF3 repairen? Wie weet werkt het welNickrsd schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:21:
mijn game crasht ook regelmatig nu.
ook een punkbuster update gedaan, maar geen oplossing.
wat nu
'I reject your reality and substitute my own'
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Nee was geen baserape. ik had net een andere jet neergehaald en toen vloog ik richting hun basis (ik zat nog boven vlag E) en vanaf daar haalde ik hun chopper neer die terug aan het vliegen was toen hij/zij mij zag aan komen vliegen. Baserape is als ik er boven blijf hangen, maar dat had geen zinm want hun AA en MAA stonden daar.DanielWW2 schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:29:
[...]
Dus nu is het ook nog baserape met een jet.
Soms kan je maar beter je mond houden.
theburninglink schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:15:
[...]
BF3 repairen? Wie weet werkt het wel
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
In origin, rechtsklik op battlefield en dan repareren.
[ Voor 5% gewijzigd door muppet99 op 19-11-2012 16:24 ]
Carpe Diem
Je kunt daar zelf ook niks aan doen, behalve in de chat schreeuwen dat ze moeten Jav'ven en telkens overal voertuigen painten. Als je die DPV-achievement moet halen, kun je uren rondjes scheuren in je buggy, da's tenminste nog actief.
[ Voor 36% gewijzigd door CodeCaster op 19-11-2012 17:30 ]
als ik je 4 keer mag overrijden schiet ik javelins voor je afCodeCaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:29:
Ruilen? Ik ben al een maand bezig met die SOFLAM, maar niemand wil Javelins meenemen of gebruiken. Heb nu 20 van de 25 laser designated kills. Ik weet nog steeds niet of kills dankzij een paint vanuit de CITV-seat ook tellen.
Je kunt daar zelf ook niks aan doen, behalve in de chat schreeuwen dat ze moeten Jav'ven en telkens overal voertuigen painten. Als je die DPV-achievement moet halen, kun je uren rondjes scheuren in je buggy, da's tenminste nog actief.
Ga ik nu toch nog even proberen de buggy-kills te halen.
edit, heb ze gewoon
[ Voor 18% gewijzigd door Lennardnl op 19-11-2012 19:05 ]
Premium Bonus Content November
AVAILABLE 2012-11-20
With this bonus content drop, Battlelog visitors will be able to enjoy 8 new wallpapers from Battlefield 3: Aftermath, new soldier profile images for use on Battlelog, and new Premium exclusive Platoon emblems. You can download the wallpapers from the bonus content section here on Battlelog, and access the additional images in their normal sections on Battlelog.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Dus net iets minder waardeloos dan de eerste bonus content drop.
Wallpapers zijn leuk, maar die staan natuurlijk gelijk op internet.
Die platoon emblems en battlelog profile dingen klinken wel interessant trouwens!
Ja de CITV-Seat tellen ook mee bij de laser designator kill assist. Dit vind ik persoonlijk veel makkelijker omdat soflam statisch is en tank kan rond rijden, en het beste is natuurlijk als je met iemand op VOIP zit.CodeCaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:29:
Ik weet nog steeds niet of kills dankzij een paint vanuit de CITV-seat ook tellen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=x0f3P-fwQZ0]
[ Voor 7% gewijzigd door NLsandman op 20-11-2012 04:02 ]
Ziet er inderdaad goed uit, toch grotere map(s/?) dan ik verwacht had. Een beetje Bazaar/Seine x2 aangezien er nog aardig wat armor in zit (tank, scout heli).NLsandman schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 04:00:
Game play filmpje van aftermath en vindt het niet verkeerd wat ik zie, hou wel van city maps.
...
Verwijderd
Voor mij het enige relevante feit: GEEN JET RAPENLsandman schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 04:00:
Game play filmpje van aftermath en vindt het niet verkeerd wat ik zie, hou wel van city maps.
[video]

Ben benieuwd, battlelog wordt ook geüpdate as we speak.
Verwijderd
Lennardnl schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:23:
pff, moet nog 4 kills in de DPV Jeep, maar dat lukt me echt niet
Och arm, kinderkes toch. De DPV kills maak je op Gulf of Oman, US-capped punten hebben die dingen. Instappen, volgas naar een andere vlag, in een bssje parkeren, op de gunner seat springen, en de eerste de beste die komt kijken wie zijn vlag aan het cappen is vol lood sproeien. Alle 5 in één ronde moet echt geen probleem zijnCodeCaster schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:29:
Ruilen? Ik ben al een maand bezig met die SOFLAM, maar niemand wil Javelins meenemen of gebruiken. Heb nu 20 van de 25 laser designated kills. Ik weet nog steeds niet of kills dankzij een paint vanuit de CITV-seat ook tellen.
SOFLAM designation assists krijg je het beste op Hardcore servers, gek genoeg.
Ik wil je beide wel even helpen trouwens - ik heb sowieso Guided Shells op m'n tank en Guided Missiles op m'n heli-gunner spot (mijn piloot vliegt met laser painter) dus als je die designation assist wilt kom je maar even bij mij spelen. (de laserpainter op je heli zetten is wel handig dan ;-) ) - qua DPV jeeps... als jij d'r in gaat zitten kom ik wel even koplampkoppen hoor, als je daar blij van wordt. Maar ik kan ook rijden, terwijl jij gunt, en dan gewoon vlaggen af en kerels ommaaien. Dat doe ik regelmatig met een vriend die de Transport Warfare medal wil farmen, en dat werkt nog best goed
Moeten we dan wat van Teamspeak of Skype afspreken trouwens? Lijkt me slim.
Ja dat dacht ik dus ookVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:44:
Och arm, kinderkes toch. De DPV kills maak je op Gulf of Oman, US-capped punten hebben die dingen. Instappen, volgas naar een andere vlag, in een bssje parkeren, op de gunner seat springen, en de eerste de beste die komt kijken wie zijn vlag aan het cappen is vol lood sproeien. Alle 5 in één ronde moet echt geen probleem zijn
Maar het heeft m'n KD wat verpest maar inmiddels heb ik ze al.
Moet nog:
31 L85A2 headshots
4 C4 voertuig-destroys
9 enemy equipment met EoD bot uitschakelen
32 jet kills
22 heli destroys in de jet
en dan heb ik allesss
Die Jet meuk kan ik wel vergeten, probeer op het moment die MK3A1 assignment te doen.. maar valt toch tegen die dpv kills te krijgen. Laser assist dingen waren simpel op karkand rush.Lennardnl schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:51:
[...]
Ja dat dacht ik dus ookmaar dan bots je continu tegen enemy tanks of andere gare wagens aan waar je op dat moment niet tegen aan wil botsen.
Maar het heeft m'n KD wat verpest maar inmiddels heb ik ze al.
Moet nog:
31 L85A2 headshots
4 C4 voertuig-destroys
32 jet kills
22 heli destroys in de jet
en dan heb ik allesss
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
En 5 nieuwe gewone assignments.
[ Voor 41% gewijzigd door Lennardnl op 20-11-2012 10:11 ]
Verwijderd
Cookie.
Die doe ik letterlijk meermaals per week in één ronde, dus dat is geen probleem toch? Je DPV volplakken, volgas op de vijand af, op het laatste moment op F3 drukken en afdrukken terwijl je er zelf nog in zit voor het Al Qaeda gevoel - of uitstappen, kijken hoe je hummer tegen een IFV opbeukt en afdrukken van een afstandje, als je geen behoefte hebt aan maagden.4 C4 voertuig-destroys
zó kut dat. Je mag mijn SOFLAMS en spawn beacon wel een keer komen slopen dan.
Koekie. Gewoon rocket pods en air radar erop, en tanks en infantry rapen. Die dingen zijn zó overpowered32 jet kills

Té makkelijk. Zelfs zonder rocket pods.22 heli destroys in de jet
Tot bij de volgende DLC er nieuwe challenges komen.en dan heb ik allesss
die nieuwe challenges zien er trouwens tof uit, die ga ik wel doen denk ik. Die van AK en Premium vond ik zo kut dat ik die lekker gelaten heb (maar ik vond, in tegenstelling tot wat ik verwachtte, Armored Kill ook gewoon echt ruk door de jet rape).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 10:43 ]
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
is er een nieuwe gamemode aangekondigd (zie hem niet in de server browser staan)
Of is dit Team DM 16 players van close quarters ?
OJA M416 heeft een camo gekregen. geen idee hoe ik hem moet unlocken, maar hij staat erbij
[ Voor 21% gewijzigd door Pykow op 20-11-2012 12:50 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik trouwens ook hoor! Moet er nog 2 van CQ, 2 van B2K en nu dus opeens nog 20 voor Premium
Assignments zijn niet goed voor je KDR
Dit deed ik één keer samen met iemand die de kills nodig had en die werd misselijk van mij rijstijlVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:44:
qua DPV jeeps... als jij d'r in gaat zitten kom ik wel even koplampkoppen hoor, als je daar blij van wordt. Maar ik kan ook rijden, terwijl jij gunt, en dan gewoon vlaggen af en kerels ommaaien. Dat doe ik regelmatig met een vriend die de Transport Warfare medal wil farmen, en dat werkt nog best goed

Skype tijdens het gamen ?!Moeten we dan wat van Teamspeak of Skype afspreken trouwens? Lijkt me slim.
TS3/Ventrilo/Mumble lijkt me toch echt beter
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Assignments zijn fun, kan me die eod bot assignment de eerste keer nog herinneren, overal zag je in eens eod bots rijden.
Van het weekend werd ik gek van iemand met mortar, de hele game op seine bleef die mortars schieten, gaf een comment in de chat dat hij eens moest kappen met noob mortar, kreeg ik als antwoord, let me get my mortar assignment, after that I will slice your throat,lol
wel dus

Verwijderd
Skype werkt voor ons, met een groep van tot 7 spelers, beter dan TS3 en Ventrilo. Minder kwaliteitsproblemen (TS3 is écht een ramp om correct ingesteld te krijgen), minder gezeik met dingen die niet werken of mensen die niet snappen hoe het moet (Skype is simpel te gebruiken - dat kan je oma ook, moet ze met TS3 eens proberen), en gek genoeg juist op de trage verbindingen minder lagstoten. Bovendien heb je door een constante verbinding ipv PTT ook nooit half afgebroken stukken tekst omdat mensen aan het zoeken zijn naar de praatknop of omdat de voice-activation zo afgesteld is dat je "... rijdt bij bravo" meekrijgt en nóg moet vragen "wat rijdt er bij bravo"? "... zeg ik toch!" "eh, ik ga wel even zelf kijken"nero355 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:51:
Skype tijdens het gamen ?!
TS3/Ventrilo/Mumble lijkt me toch echt beter
Skype is de shit, TS3 is gewoon shit. Ik gebruik uitsluitend TS als het moet omdat ik wat anders speel wat m'n vrienden niet spelen en het dan zinnig is. Maar dan nog speel ik dan eigenlijk net zo lief zonder.
Battlelog voice heb ik helemaal uitstaan - nooit gebruikt.
Dat ken ik, maar als ik rij om m'n gunner kills te gunnen (en niet om zo snel mogelijk van A naar B te komen) dan rij ik wel netjes rustig zodat hij tijd heeft om te schieten, en spot ik en kijk ik ook mee op de kaart naar extra doelen, en geef ik van te voren aan dat we een hoek omgaan enzo.nero355 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:51:
[...]
Dit deed ik één keer samen met iemand die de kills nodig had en die werd misselijk van mij rijstijl![]()
LOL!
Kotsmisselijkmakend rijden kan ik ook overigens ook hoor - de korste weg tussen twee punten is een rechte lijn tenslotte, en die jeepjes kunnen best wat hebben. Dóór schuttingen, bosjes, randjes, kiezels en afgronden volgas in een rechte lijn en powerslidend door bochten. Ik rij in BF3 ondertussen beter met de jeepjes dan in Carmageddon - en ik haal bijna evenveel roadkills
I was in the war!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 14:47 ]
Kort samengevat : Je speelt met n00bs samenVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:39:
Skype werkt voor ons, met een groep van tot 7 spelers, beter dan TS3 en Ventrilo. Minder kwaliteitsproblemen (TS3 is écht een ramp om correct ingesteld te krijgen), minder gezeik met dingen die niet werken of mensen die niet snappen hoe het moet (Skype is simpel te gebruiken - dat kan je oma ook, moet ze met TS3 eens proberen), en gek genoeg juist op de trage verbindingen minder lagstoten. Bovendien heb je door een constante verbinding ipv PTT ook nooit half afgebroken stukken tekst omdat mensen aan het zoeken zijn naar de praatknop of omdat de voice-activation zo afgesteld is dat je "... rijdt bij bravo" meekrijgt en nóg moet vragen "wat rijdt er bij bravo"? "... zeg ik toch!" "eh, ik ga wel even zelf kijken"
Skype is de shit, TS3 is gewoon shit. Ik gebruik uitsluitend TS als het moet omdat ik wat anders speel wat m'n vrienden niet spelen en het dan zinnig is. Maar dan nog speel ik dan eigenlijk net zo lief zonder.
Als ik merk dat iemand zijn TS3 client niet goed heeft ingesteld dan zeur ik er net zo lang over, totdat het goed is
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Zeker. Afgezien van m'n piloot zit er niet één bij die nerdig, technisch of halfwegs capabel is in het spel. Ik speel met IRL vrienden en gek genoeg zitten daar verdomd weinig gamers tussen... causaal verband?nero355 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:36:
[...]
Kort samengevat : Je speelt met n00bs samen
Pff. de mijne zijn al twintig jaar dood en die kunnen het nóg...Mijn oma is über 1337 namelijk
![]()
Als ik te lang zeur over audiokwaliteit hangen ze op en gaan ze voetbal kijken... dan is Skype zeker handiger, want je hoeft minder te zeuren. Overigens negeer je de netwerkproblemen, kwaliteitsproblemen die ook bij goeie instellingen optreden en het feit dat mensen Skype sowieso al hebben en TS3 weer wat extras is waar je bovendien zelf een server voor moet hosten.Als ik merk dat iemand zijn TS3 client niet goed heeft ingesteld dan zeur ik er net zo lang over, totdat het goed is
Allemaal waar behalve dat "client instellen" wat anders is dan "goeie geluidskwaliteit verkrijgen".prutser001 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:39:
TS3 server opzetten en draaiende houden is wel erg makkelijk tegenwoordig, client instellen is ook zo simpel als wat...
Klinkt alsof niemand moeite doet om TS3 fatsoenlijk in te stellen. Ik kan mijn oma ook TS3 laten zien en dan zal ze het na 10 min. ook wel snappen. Je volgt die wizard, stelt je spul in, dubbelklikt op een kanaal en voila je zit er in. Al weet ik natuurlijk niet wat jij nog meer in wilt stellen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:39:
[...]
Skype werkt voor ons, met een groep van tot 7 spelers, beter dan TS3 en Ventrilo. Minder kwaliteitsproblemen (TS3 is écht een ramp om correct ingesteld te krijgen), minder gezeik met dingen die niet werken of mensen die niet snappen hoe het moet (Skype is simpel te gebruiken - dat kan je oma ook, moet ze met TS3 eens proberen), en gek genoeg juist op de trage verbindingen minder lagstoten. Bovendien heb je door een constante verbinding ipv PTT ook nooit half afgebroken stukken tekst omdat mensen aan het zoeken zijn naar de praatknop of omdat de voice-activation zo afgesteld is dat je "... rijdt bij bravo" meekrijgt en nóg moet vragen "wat rijdt er bij bravo"? "... zeg ik toch!" "eh, ik ga wel even zelf kijken"
Halve brokken tekst dankzij de praatknop is gewoon stupid van die persoon zelf
Maar goed, ieder zijn voorkeur. Al denk ik dat Battlelog voice voor niemand snel een optie is
'I reject your reality and substitute my own'
Verwijderd
Ik heb het echter nog nooit gebruikt? Ben benieuwd naar de bonus content, straks even kijken als ik thuiskom
- Tsurany
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
[ Voor 81% gewijzigd door Sn0wblind op 20-11-2012 21:10 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 20-11-2012 21:10 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
[ Voor 26% gewijzigd door iop op 20-11-2012 18:46 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Hij brengt het niet erg charmant, maar hij heeft wel een punt IMHO. De setup wizard is prima en simpel en met een goede headset (incl. drivers) kan er eigenlijk weinig mis gaan.
Mensen die op TS niet goed doorkomen hebben toch best vaak een budget headset....
On topic: Wat moeten we toch met al die camo??? Ik zie liever dat ze de ontwikkeltijd daarvan besteden aan de algemene spelverbetering...
Helemaal mee eens. De meerderheid van die camo's gebruik ik toch nooit, omdat ze meer opvallen dan dat ze zorgen voor camouflage. Echter bestaat het systeem voor de camouflages wel al natuurlijk en zal de algemene spelverbetering door een ander (deel)team gedaan worden dan dit 'design'. Ondanks dat heb je nog altijd gelijk en zou ik dat ook liever zien.bvk schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:26:
[...]
On topic: Wat moeten we toch met al die camo??? Ik zie liever dat ze de ontwikkeltijd daarvan besteden aan de algemene spelverbetering...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
Maar nu komt er camo voor een wapen dat gebruikt word door meer dan vijf mensen.bvk schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:26:
[...]
Hij brengt het niet erg charmant, maar hij heeft wel een punt IMHO. De setup wizard is prima en simpel en met een goede headset (incl. drivers) kan er eigenlijk weinig mis gaan.
Mensen die op TS niet goed doorkomen hebben toch best vaak een budget headset....
Verder word er toch allang niet meer ontwikkeld aan BF3 en die camo's zijn nou ook niet zo moeilijk te maken. Nieuwe features of daadwerkelijk bugs fixen kost wel wat meer tijd.
Maar minder tijd als die medewerker daaraan meehelpt in plaats van die nutteloze camouflage te makenDanielWW2 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:49:
[...]
Nieuwe features of daadwerkelijk bugs fixen kost wel wat meer tijd.
Ik moest nog 26 minuten voor de helicopter service medal nu heb ik hem maar geen dogtag en 10000 punten.
Claymore idem dito.
Ik moest nog 8 ribbons voor de pdw medal nu moet ik er nog 28
En de indeling van de dog tags is ook waardeloos .
Dit is voor mij wel een deal breaker ik vond het leuk om medals te halen de 1 makelijk de andere wat meer uitdagend maar nu hoef je er niets meer voor te doen
hier de lijst met aanpassingen :
Mortar medal: kills 300->150
Claymore medal: kills: 300->150
Laser Designator medal: designations: 300->150 (oke deze snap ik )
Melee medal: ribbons: 30->20
PDW medal: ribbons: 50->30
Handgun medal: ribbons: 50->30
Sniper medal: l: ribbons: 50->30
MVP1/2/3 medal: ribbons: 50->30
Transport warfare medal: ribbons: 30->10 (WTF)
Air warfare medal: ribbons: 30->20 (goed idee geef de jet noobs nog meer medals/punten )
Mcom attacker: ribbons: 30->10
Maintenance medal: ribbons: 50->30
Squad DM medal: ribbons: 50->20
Squad rush medal: ribbons: 50->20
TDM medal: ribbons:50->30 (hahaha of is black ops 2 uit )
Surveillance Medal: ribbons: 50->30 (nu metro/tdm noobs ook nog meer punten )
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.