Die ene kill geeft voor hun meer voldoening dan voor ons een potje lang goed spelen! Ik snap ze ook niet...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:59:
[...]
Gisteravond ook, was er een kerel in m'n squad die besloot voor spawn beacon te spelen, die lag zonder problemen 30 minuten stil met C4 op de mcom in de aanslag maar de vijand kwam in de verste verte niet in de buurt. Ligt gewoon 30 minuten lang niets te doen, wel actief chattend dus niet afk en dan denk ik echt.... HOE hou je dat vol? HOE is dat uberhaubt leuk? Wat is die kronkel?
Verwijderd
Dát snap ik an sich nog wel. Als je een tegenstander hebt die in de chat erg lomp is of gewoon ongehoord de TryHard pants aan heeft (ik noem geen namen...) dan is zo iemand vuil en venijnig wat aandoen best leuk. Het kan zelfs de suicide waard zijn om je heli op hun runway te planten, mijnen voor de jets te strooien en dan te hopen dat je nog op tijd weg bent voor hun SAA je door heeft. Of je C4 jeepje volgas ergens op af sturen en in plaats van uitstappen in de bijrijdersstoel hupsen en af te drukken terwijl je er nog in zit voor dat échte Al Qaeda gevoel.Tk55 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:02:
[...]
Die ene kill geeft voor hun meer voldoening dan voor ons een potje lang goed spelen!
Maar een ronde lang ergens liggen? Nee. Dat snap ik ook niet. Tenzij je ergens ligt te soflammen, te snipen en te beaconen en je ook daadwerkelijk iets doet (je solfam verooraakt assist-punten, je beacon veroorzaakt airdrops, je sniperrifle veroorzaakt kills en assists en je aanwezigheid op een kraan veroorzaakt afleiding voor een stelletje sterk gefrusteerde mensen die nu alles op alles stellen om jou van je kraan af te knallen, ongeacht of ze daar hun tea mee helpen).
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:19:
[...]
Dát snap ik an sich nog wel. Als je een tegenstander hebt die in de chat erg lomp is of gewoon ongehoord de TryHard pants aan heeft (ik noem geen namen...) dan is zo iemand vuil en venijnig wat aandoen best leuk. Het kan zelfs de suicide waard zijn om je heli op hun runway te planten, mijnen voor de jets te strooien en dan te hopen dat je nog op tijd weg bent voor hun SAA je door heeft. Of je C4 jeepje volgas ergens op af sturen en in plaats van uitstappen in de bijrijdersstoel hupsen en af te drukken terwijl je er nog in zit voor dat échte Al Qaeda gevoel.
Maar een ronde lang ergens liggen? Nee. Dat snap ik ook niet. Tenzij je ergens ligt te soflammen, te snipen en te beaconen en je ook daadwerkelijk iets doet (je solfam verooraakt assist-punten, je beacon veroorzaakt airdrops, je sniperrifle veroorzaakt kills en assists en je aanwezigheid op een kraan veroorzaakt afleiding voor een stelletje sterk gefrusteerde mensen die nu alles op alles stellen om jou van je kraan af te knallen, ongeacht of ze daar hun tea mee helpen).
Ja, maar dat is nog steeds te snappen, als het een principe kwestie wordt om specifiek 1 kerel te pakken en je daar een half uur voor uit trekt om het goed te doen, dikke prima!Tk55 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:02:
[...]
Die ene kill geeft voor hun meer voldoening dan voor ons een potje lang goed spelen! Ik snap ze ook niet...
Maar die knakker die ik beschreef heeft geen 1 kill gemaakt in een 500 ticket rush server als defender, hoe krijg je dat voor elkaar.
Verwijderd
Die moeten gewoon dood dan. IP opzoeken, emailtje met rootkit linkje sturen, en vanuit zijn PC wat hatemail aan de regionale bikerbendes, bomvestislamieten en woonwagenkampers sturen met de uitnodiging om eerdaags "hier te komme jonge!"A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:29:
[...]
[...]
Maar die knakker die ik beschreef heeft geen 1 kill gemaakt in een 500 ticket rush server als defender, hoe krijg je dat voor elkaar.Plus er zjin nog tientallen dergelijke voorbeelden te verzinnen.
De rest gaat vanzelf.
Ik moest wel lachen... Maar is dit niet een béétje extreem? Een teamkill met een jeep werkt ook erg goed.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:40:
[...]
Die moeten gewoon dood dan. IP opzoeken, emailtje met rootkit linkje sturen, en vanuit zijn PC wat hatemail aan de regionale bikerbendes, bomvestislamieten en woonwagenkampers sturen met de uitnodiging om eerdaags "hier te komme jonge!"
De rest gaat vanzelf.
Ryzen 3600 - GTX1060
Haha je doet echt je naam eer aanVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:40:
[...]
Die moeten gewoon dood dan. IP opzoeken, emailtje met rootkit linkje sturen, en vanuit zijn PC wat hatemail aan de regionale bikerbendes, bomvestislamieten en woonwagenkampers sturen met de uitnodiging om eerdaags "hier te komme jonge!"
De rest gaat vanzelf.
Is er geen manier om spelers te weren die je squad willen joinen.
Zat net in een potje karkand en er zat een irritante dude de hele tijd om me te spawnen om vervolgens m'n tank te jatten als ik aan het repairen was.
Als ik 'm uit m'n squad gooide keerde hij steeds terug, echt super irritant.
Later ook nog een andere teammate die er met m'n tank vandoor ging...
Erger me echt aan dat soort spelers want ze rijden dat ding ook gelijk over een paar AT mines heen of ze rijden vol een vijandelijke basis in waar het vol staat met AT enemies.
Zat net in een potje karkand en er zat een irritante dude de hele tijd om me te spawnen om vervolgens m'n tank te jatten als ik aan het repairen was.
Erger me echt aan dat soort spelers want ze rijden dat ding ook gelijk over een paar AT mines heen of ze rijden vol een vijandelijke basis in waar het vol staat met AT enemies.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Je kan je squad private maken, dan kan er niemand meer bij. Of je moet zelf uit een squad gaan, maar dan heb je dus ook geen squadmates meer.AdmiralSnipe schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:54:
Zou handiger zijn als je gewoon een bepaald persoon kon blocken.Lennardnl schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:55:
[...]
Je kan je squad private maken, dan kan er niemand meer bij. Of je moet zelf uit een squad gaan, maar dan heb je dus ook geen squadmates meer.
True; gewoon als je uit een squad wordt gegooid dat je die niet meer opnieuw kunt joinen. Is best logisch ook.AdmiralSnipe schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:06:
[...]
Zou handiger zijn als je gewoon een bepaald persoon kon blocken.
Andere oplossing is natuurlijk een nieuwe squad starten of van team en desnoods server switchen.
[ Voor 14% gewijzigd door Lennardnl op 14-11-2012 16:08 ]
Yup of private maken of een squad joinen met 3 man zodat die vol zit. Irritant als het gebeurd, nog irritanter als er echt iemand de hele tijd op je gaat spawnen om je tank te jatten.AdmiralSnipe schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:06:
[...]
Zou handiger zijn als je gewoon een bepaald persoon kon blocken.
Wat een hoop schijt ventjes spelen toch bf3, je moet altijd maar zo denken: laat ze maar hun online lolletje hebben, waarschijnlijk hebben ze dat in het echt niet.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Vroegah... in BF2... Lock op de Squad en Invites sturen naar spelers die je WEL erbij wil hebben

Zoo handig dat het ook in BF3 zit !! Oh... wacht... toch niet

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:19:
[...]
Of je C4 jeepje volgas ergens op af sturen en in plaats van uitstappen in de bijrijdersstoel hupsen en af te drukken terwijl je er nog in zit voor dat échte Al Qaeda gevoel.

Battlelog geeft al (weer
) een tijd geen battlefeeds weer.
Wanneer ik iets "share" komt het wel in de battlefeed te staan.
Gaat wel lekker weer...

Wanneer ik iets "share" komt het wel in de battlefeed te staan.
Gaat wel lekker weer...

Net ook weer een paar van die chopper retards zitten pesten in mijn team. Continu op het ding staan te wachten in de spawn. Dus of met een tank ze kapot schieten/overrijden. Terwijl ze op willen stijgen met een jeep er tegen aan crashen. Als laatst maar met een tank op de chopper spawn blijven staan, of hij komt niet, of insta-destroyed.
Krijg je zo'n comment: Decent chopper player kan win or lose a match! Ze stonden 25 en 26 met ze tweeen...
---RAWE CEEK!!!---
Je doet er wel lacherig over, maar de persoon in kwestie heeft zelf voor het spel betaald en mag ook helemaal zelf weten hoe hij het speelt. Ergeren mensen zich aan slechte team mates, dan moet je maar met je clan gaan spelen. Anders take it or leave itVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:40:
[...]
De rest gaat vanzelf.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
"Het ik heb betaald, dus ik bepaal 100% zelf wat ik er mee wil" klinkt in theorie fantastisch, de praktijk is anders wanneer het een 'publieke' ruimte betreft want hebben ze de server ook betaald? Die redenatie van jouw (toegegeven, een beetje overdreven) doortrekkende is cheaten ook volkomen toegestaan, want ja, voor betaald dus ze anderen kunnen zich ergeren wat ze een ons wegen.fynrd1 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:37:
[...]
Je doet er wel lacherig over, maar de persoon in kwestie heeft zelf voor het spel betaald en mag ook helemaal zelf weten hoe hij het speelt. Ergeren mensen zich aan slechte team mates, dan moet je maar met je clan gaan spelen. Anders take it or leave it
Dan zit je al snel op glijdende schaal. Het is duidelijk dat je met je fiets/auto alles mag doen wat je wilt, maar niet op de openbare weg, idem met wangedrag in een bioscoop bijvoorbeeld. Met online multiplayer is dat al een heel stuk vager. Dat cheaters het spelplezier van anderen (waar zij OOK voor betaald hebben) verzieken en daardoor moet worden gestopt is duidelijk, bewust lamballen om je eigen teamgenoten dwars te zitten kan het spelplezier van anderen even goed vergallen. Goed, drastische maatregelen zoals Knetter die voorsteld zijn misschien een tikkeltje overdreven, maar de meesten denken dat wel eens.
Belabberde spelers krijgen van iedereen de ruimte om een spel te leren lijkt me, maar als je na een paar honderd uur nog steeds HELEMAAL niets van een spelletje begrepen hebt en met je gedrag het spelplezier van anderen vergalt, mag eenieder zich daar terecht kapot aan ergeren en idd met frisse tegenzin een andere server opzoeken....
Hmmm dat is vaag.NoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:35:
Ik krijg ze wel meteen netjes, ligt dus denk aan jouw kant. Chrome met Win8 en BBlog.
Ik krijg wel battlereports (was laatst ook kapot) maar ik krijg geen ribbons etc in m'n battlefeed.
Ik gebruik Firefox op W7 zonder BBlog.
Iemand anders die ook geen battlefeeds krijgt of doet Blog alleen bij mij vaag?
Werkt hier prima, de logs en ribbons komen keurig binnen.
Anders ff Chrome proberen?
---RAWE CEEK!!!---
Hmmm, dan zal het wel aan mij liggen.
Sprong trouwens net uit een jet terwijl ik op hetzelfde moment een popup van Malwarebytes kreeg dat een scan klaar was, waardoor ik suïcidaal tegen de grond kletterde...
Sprong trouwens net uit een jet terwijl ik op hetzelfde moment een popup van Malwarebytes kreeg dat een scan klaar was, waardoor ik suïcidaal tegen de grond kletterde...
Net ff een pot Rush op Tehran, waar ik 5x achter elkaar de mcom armde door de Amtrac te gebruiken, en niemand van mijn retard team hem defende. Uiteindelijk maar team switch gedaan en ze maar gruwelijk in gemaakt.
-edit-
Moet trouwens zeggen dat de UMP-45 mij laatste paar potjes wel lekker ligt
-edit-
[ Voor 17% gewijzigd door NoFearCreations op 14-11-2012 19:33 ]
---RAWE CEEK!!!---
Mensen die de hele tijd bezig zijn eigen team ''een lesje te leren'' daar heeft een team echt wat aan.NoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:35:
Ik krijg ze wel meteen netjes, ligt dus denk aan jouw kant. Chrome met Win8 en BBlog.
Net ook weer een paar van die chopper retards zitten pesten in mijn team. Continu op het ding staan te wachten in de spawn. Dus of met een tank ze kapot schieten/overrijden. Terwijl ze op willen stijgen met een jeep er tegen aan crashen. Als laatst maar met een tank op de chopper spawn blijven staan, of hij komt niet, of insta-destroyed.
Krijg je zo'n comment: Decent chopper player kan win or lose a match! Ze stonden 25 en 26 met ze tweeen...
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Ik heb echt zin om volgende maand hard te gaan samenwerken, ik zoek al heel lang mensen die goed communiceren via TS en lekker samenwerken. Ik heb mij tot nu toe altijd veel gefocussed op lone wolfen.. gaat me best goed af, maar als ik af en toe samenspeel is het wel echt 10x leuker.
- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 22-09 22:21
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium Edition
- Battlefield 3, End Game (Add-On)
- Battlefield 3 Premium
- Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3 Close Quarters
- Battlefield 3 Back To Karkand
- Battlefield 3
- Battlefield 3: Limited Edition
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
/u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community)
team switch om je W/L Ratio omhoog te krijgen echt, HELD mag ik je aanrakenNoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:30:
Net ff een pot Rush op Tehran, waar ik 5x achter elkaar de mcom armde door de Amtrac te gebruiken, en niemand van mijn retard team hem defende. Uiteindelijk maar team switch gedaan en ze maar gruwelijk in gemaakt.
-edit-

Kicken of een slot erop zetten en anders zelf van squad wisselen.AdmiralSnipe schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:54:
Ik wis regelmatig van squad om een betere respawn te krijgen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Die hitdetection faalt nog steeds.
Net raak ik een chopper vol met een tank shell, dikke explosie BAM.
Dat ding had geen schrammetje en schiet me zo neer.
Kunnen ze dat niet eens fixen???
nero355 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:49:
Vroegah... in BF2... Lock op de Squad en Invites sturen naar spelers die je WEL erbij wil hebben![]()
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Merk de hele dag al niets anders, met die gekke 'network smoothing' bezig geweest... maakt het wat 'hakkelig' animaties enzo zijn niet echt super, zeker knife kills verdienen dan de schoonheids prijs niet.AdmiralSnipe schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:05:
Zat op een conquest large map 2schepen, olive (a), veteran iets (b) geen idee wat de map naam was. Vijandelijke tank was druk bezig met iemand uit een gebouw knallen ik kom aan in tank, schiet... ~5 meter afstand niets.. boem maar geen schade, nog 3 keer geschoten en 2 x javelin maakte niet uit. Bug? geen idee.
Andere server TeamDM noshahr canals, USAS12 sta in de tunnel komt iemand de hoek om ziet mij niet 3 schoten op z'n mik en niet dood.. keert om ik blijf doorschieten hij schiet 1 kogel met z'n m16a3 en ik ben dood... ik heb 11 schoten in m'n USAS12 buckshot of flechette maar dat moet niet uitmaken. Of ik krijg niet 1 vijand dood of ik leg er 5 om met ieder 1 schot. Gaat echt nergens over.
Vraagje voor de helikopter piloten hier, hoe in de ^%& stel ik m'n joystick goed in? Ik heb een Logitech Freedom 2.4, werkt in b.v. RoF/DCS/Aerofly FS super, niets op aan te merken maar in BF3.. mijn god wat een drama... Helikopter vliegen is 1 groot crash festijn. Ik kan b.v. niet stil hangen op een hoogte dat gekke ding moet en zal een kant op gaan maakt niet uit welke. Landen is geen probleem gewoon eruit springen voordat ik de grond raak...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Pykow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:49:
[...]
team switch om je W/L Ratio omhoog te krijgen echt, HELD mag ik je aanraken
als ik in een team zit wat totaal niet samenwerkt dan probeer ik ook een ander team hoor, heeft niks met WL opkrikken te maken
Who F#cking cares about W/L or K/D. Mijn team was een bunch of retards, en dat maakt het spelen niet leuk. Teamswitch en de fun was terug...Pykow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:49:
[...]
Ga jij je emmer nou maar legen en weer verder spelen...

---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Zo maak je het spel echt leuk voor je ex-teammates die wel samen wilden werken. Dé reden om ook team te switchen, de Venom vol te plakken met C4 (rondom) en hem dan vol te laden met baserapers en een stinger te gaan koppen. (ja, dat werktLennardnl schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:30:
[...]
als ik in een team zit wat totaal niet samenwerkt dan probeer ik ook een ander team hoor, heeft niks met WL opkrikken te maken

Blijkbaar zitten zij er niet mee, anders hadden ze ook wel geswitcht ofweetikwat.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:32:
[...]
Zo maak je het spel echt leuk voor je ex-teammates die wel samen wilden werken.
Ik ga niet uit medeleven in een team zitten hoor.
Lol gast, waarom denk je toch altijd dat jouw ideeen, feiten zijn ? Je neemt de game veel te serieus...Pykow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:49:
[...]
[...]
Kicken of een slot erop zetten en anders zelf van squad wisselen.
Ik wis regelmatig van squad om een betere respawn te krijgen.
Er zijn zoveel mensen die geen ZIER geven om W/L. Het is een spelletje gast...
Volgens mij heeft Pykow het stokje van Tsu overgenomen.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Ik vrees het ook - zeker gezien de tryhard pants die hij sowieso al aanhad (in TDM nota beneNoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:11:
Maar goed, zulke mensen gaan vaak in November COD spelen, dus wie weet
http://massively.joystiq....cked-ea-denies-intrusion/
Origin mogelijk gehackt.
Origin mogelijk gehackt.
[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 14-11-2012 21:39 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Moderator General Chat
Dyslectic history cynic
- Ea showcase
- Dice
- Battlefield 3
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Pc's
- Electronic Arts
- Battlefield
- Shooter
- Multiplayer
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tsu was veel minder erg. Just saying.NoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:11:
Met Tsu kan je ook nog lachen en plezier hebben in de game.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kan co-op niet launchen, hij cancelled het de hele tijd.. Iemand ervaring ermee?
Ja.Ircghost schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:54:
Ik kan co-op niet launchen, hij cancelled het de hele tijd.. Iemand ervaring ermee?
Haha thanks xD En wat heb jij eraan gedaan?
Niks, het werkt soms wel en soms niet ofzo, heel raar...Ircghost schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:57:
Haha thanks xD En wat heb jij eraan gedaan?
Hmm..ja het heeft altijd gewerkt voor mij. Vanavond is pas de eerste keer dat ik dit heb, bij mijn collega is dat hetzelfde.
Terug naar COD aub. Speel daar de "held".NoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:30:
-edit-
Jij ook, terug naar COD aub. Daar is teamplay niet belangrijk.Lennardnl schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:30:
[...]
Haha, teamswitchen goedpraten.KillerAce_NL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:08:
[...]
Lol gast, waarom denk je toch altijd dat jouw ideeen, feiten zijn ? Je neemt de game veel te serieus...
Voor mij zijn jullie even groot krapuul als cheaters: jullie bederven de fun on purpose met jullie kinderachtig teamswitch gedoe.
ja want iedereen die niet speelt zoals jij dat wil moet CoD gaan spelen natuurlijk, een buiging voor uAsgaro schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:30:
[...]
Terug naar COD aub. Speel daar de "held".
[...]
Jij ook, terug naar COD aub. Daar is teamplay niet belangrijk.
[...]
Haha, teamswitchen goedpraten.
Voor mij zijn jullie even groot krapuul als cheaters: jullie bederven de fun on purpose met jullie kinderachtig teamswitch gedoe.
Welja, jullie willen duidelijk altijd in een team zitten dat wint. Als je echt zo nodig nood hebt aan bevestiging en voldoening, dan is COD je game. Daar worden er met beloningen om je oren gesmeten gedurende de hele match.Lennardnl schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:31:
[...]
ja want iedereen die niet speelt zoals jij dat wil moet CoD gaan spelen natuurlijk, een buiging voor u
Er is niets mis met in een server te komen en in het verliezende team te belanden. Maar ofwel speel je verder in dat team, ofwel verlaat je gewoon de server.
Switchen naar het winnende team, maakt de imbalance gewoon nog erger. Uiteindelijk zitten jullie dus te klagen over zaken waar jullie deels zélf de oorzaak van zijn.

Ik hoef helemaal niet altijd in het winnende team te zitten; als we verliezen dan is dat jammer maar ga ik echt niet switchen hoor.Asgaro schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:38:
[...]
Welja, jullie willen duidelijk altijd in een team zitten dat wint. Als je echt zo nodig nood hebt aan bevestiging en voldoening, dan is COD je game. Daar worden er met beloningen om je oren gesmeten gedurende de hele match.
Er is niets mis met in een server te komen en in het verliezende team te belanden. Maar ofwel speel je verder in dat team, ofwel verlaat je gewoon de server.
Switchen naar het winnende team, maakt de imbalance gewoon nog erger. Uiteindelijk zitten jullie dus te klagen over zaken waar jullie deels zélf de oorzaak van zijn.
Ik switch als er totaal niet samengespeeld wordt, als iedereen maar wat ligt te campen overal of als een malle rondrent zonder doel. Daar erger ik me aan, en ik wil gewoon en leuk potje spelen dus hoop ik dat het andere team het beter doet. 't Kan ook best zo zijn dat ik switch als ik in het winnende team zit, die statistieken boeien me echt totaal niks hoor.
+1Lennardnl schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:40:
[...]
Ik hoef helemaal niet altijd in het winnende team te zitten; als we verliezen dan is dat jammer maar ga ik echt niet switchen hoor.
Ik switch als er totaal niet samengespeeld wordt, als iedereen maar wat ligt te campen overal of als een malle rondrent zonder doel. Daar erger ik me aan, en ik wil gewoon en leuk potje spelen dus hoop ik dat het andere team het beter doet. 't Kan ook best zo zijn dat ik switch als ik in het winnende team zit, die statistieken boeien me echt totaal niks hoor.
Als je team geen ene reet uitvoert, en niet eens probeert de MCOM te armen, ben ik er snel klaar mee.
Dus ook voor jouw Asgaro, emmer verschonen en doorgaan met spelen. Alleen typen als er wat zinnigs uitkomt.
---RAWE CEEK!!!---
Het probleem is denk ik, er is geen penalty, je gaat 'dood' en revived/medic (ook bullshit trouwens... denk niet dat een shotgun/rpg op je kop geneesbaar is) en dat is dat. Ze/we gaan gewoon weer verder, mogelijk naar diezelfde plek om die persoon te zoeken die je dood maakte...
In b.v. Mass Effect 3 MP (team game voor diegene die het niet kennen) dan wel alleen vs bots maar je kan maar zo vaak dood gaan en zonder medigel is er geen 'respawn', niemand in leven = game over, objective niet gehaald binnen 2 minutes = game over.. BF3 heeft gewoon geen penalty zoals b.v. bij mmo's (wat ook minder is tegenwoordig) dat er XP afgehaald wordt, rank negatief ofzo.
Ja dat je die MCOMS niet kapot maakt, laatst ook Operation Metro 'rush'. Dit spreekt denk ik boekdelen : http://battlelog.battlefi...lereport/show/48677758/1/ (ik ben Silence81)
Als het 'echt' zou zijn, ga je dan ook 100 x voor diezelfde ingang liggen om een granaat/rpg/eod bot op je kop te krijgen? Ik zou zeggen bekijk het maar en ga naar huis gooi er maar een nuke op ofzo.
Je hebt nogsteeds die 'punten' die je weg moet branden...
In b.v. Mass Effect 3 MP (team game voor diegene die het niet kennen) dan wel alleen vs bots maar je kan maar zo vaak dood gaan en zonder medigel is er geen 'respawn', niemand in leven = game over, objective niet gehaald binnen 2 minutes = game over.. BF3 heeft gewoon geen penalty zoals b.v. bij mmo's (wat ook minder is tegenwoordig) dat er XP afgehaald wordt, rank negatief ofzo.
Ja dat je die MCOMS niet kapot maakt, laatst ook Operation Metro 'rush'. Dit spreekt denk ik boekdelen : http://battlelog.battlefi...lereport/show/48677758/1/ (ik ben Silence81)
Als het 'echt' zou zijn, ga je dan ook 100 x voor diezelfde ingang liggen om een granaat/rpg/eod bot op je kop te krijgen? Ik zou zeggen bekijk het maar en ga naar huis gooi er maar een nuke op ofzo.
Je hebt nogsteeds die 'punten' die je weg moet branden...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Sorry, dat is een hele kortzichtige reactie. Valspelen is een ongewenst verschijnsel, waarmee je bewust het spel plezier van anderen bederft die dat niet doen. Je ontneemt met cheaten ook de kans voor de eerlijke spelers om competitief te zijn met hetzelfde materieel. Ik erger mij ook vaak aan team mates die niet voor ammo, revives, healthpacks, repaires etc zorgen. Maar ik klaag er niet over, ik irriteer me meer aan mensen die medespelers niet in hun waarden laten. Het gaat hier alleen maar over hoe goed je zelf wel niet bent en hoe slecht de anderen wel niet zijn.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:28:
[...]
"Het ik heb betaald, dus ik bepaal 100% zelf wat ik er mee wil" klinkt in theorie fantastisch, de praktijk is anders wanneer het een 'publieke' ruimte betreft want hebben ze de server ook betaald? Die redenatie van jouw (toegegeven, een beetje overdreven) doortrekkende is cheaten ook volkomen toegestaan, want ja, voor betaald dus ze anderen kunnen zich ergeren wat ze een ons wegen.
Dan zit je al snel op glijdende schaal. Het is duidelijk dat je met je fiets/auto alles mag doen wat je wilt, maar niet op de openbare weg, idem met wangedrag in een bioscoop bijvoorbeeld. Met online multiplayer is dat al een heel stuk vager. Dat cheaters het spelplezier van anderen (waar zij OOK voor betaald hebben) verzieken en daardoor moet worden gestopt is duidelijk, bewust lamballen om je eigen teamgenoten dwars te zitten kan het spelplezier van anderen even goed vergallen. Goed, drastische maatregelen zoals Knetter die voorsteld zijn misschien een tikkeltje overdreven, maar de meesten denken dat wel eens.
Belabberde spelers krijgen van iedereen de ruimte om een spel te leren lijkt me, maar als je na een paar honderd uur nog steeds HELEMAAL niets van een spelletje begrepen hebt en met je gedrag het spelplezier van anderen vergalt, mag eenieder zich daar terecht kapot aan ergeren en idd met frisse tegenzin een andere server opzoeken....
Voor het betere werk zet je een clan op, of ga je een sim spelen, of sluit jij je echt aan bij het leger. Besef dat dit een spelletje is, en ook niet iedereen 120fps haalt, en ook niet iedereen een 5400dpi muis heeft, en de game opstart omdat ie zich een paar uurtjes wilt vermaken.
De Suicide squads gaan bewust mensen pesten omdat anderen het spel op hun eigen manier willen spelen, zij dragen dan evengoed helemaal niks bij aan het team belang, en hebben er dan ook schik in. Eerlijk gezegd vind ik het vermakelijk als ik iemand zo ver heb gekregen om dat bij mij te doen.
Nou nou, het word hier met de dag ook gezelliger. Laat iedereen lekker zijn eigen spel spelen, bemoei je met jezelf. Staat het je niet aan wat je team doet dan heb je Alt=F4 om daar vanaf te komen. Laat ieder in ze waarde, een camper, een noob of whatever. Mensen teamkillen omdat ze niet PTFO spelen nou sorry hoor maar dat is gewoon zwak, mensen teamkillen omdat ze vaak in de chopper zitten net zo zwak. Ieder speelt ze eigen spel, zolang ze niet cheaten, glitchen of hacken is er niks aan de hand.
Formerly known as Ragdoll
Het hockey stickje bedoel je dan... LOLNoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:11:
Hoe draait bf3 met een extra 5970? Zit je niet nog altijd met de 1gb bottleneck?InFamous schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:12:
Nou nou, het word hier met de dag ook gezelliger. Laat iedereen lekker zijn eigen spel spelen, bemoei je met jezelf. Staat het je niet aan wat je team doet dan heb je Alt=F4 om daar vanaf te komen. Laat ieder in ze waarde, een camper, een noob of whatever. Mensen teamkillen omdat ze niet PTFO spelen nou sorry hoor maar dat is gewoon zwak, mensen teamkillen omdat ze vaak in de chopper zitten net zo zwak. Ieder speelt ze eigen spel, zolang ze niet cheaten, glitchen of hacken is er niks aan de hand.
Ik ben het wel met je eens ragdoll-csr, lang niet iedereen is even goed of evenveel zin om goed te spelen. Ik speel meestal behoorlijk goed (al zeg ik zelf
) maar ik heb ook genoeg potjes waar ik wil gaan aankloten met een saiga 12 of alleen de revolver .. Voor het echte goede werk moet je bij een clan gaan en lekker gaan teamwerken
.
Ik wilde alleen wel even zeggen dat alt=F4 niks doet, die vergelijking is erg raar xD
Ik wilde alleen wel even zeggen dat alt=F4 niks doet, die vergelijking is erg raar xD
Wijze woorden. Ik wordt er ook regelmatig suicidaal dankzij m'n 'team' mates, maar er zullen vast ook hele volkstammen zijn die zich kapot irriteren aan mijn Interpretatie van de Rules of Engagement. Die and let die, simple as that!fynrd1 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:05:
[...]
Sorry, dat is een hele kortzichtige reactie. Valspelen is een ongewenst verschijnsel, waarmee je bewust het spel plezier van anderen bederft die dat niet doen. Je ontneemt met cheaten ook de kans voor de eerlijke spelers om competitief te zijn met hetzelfde materieel. Ik erger mij ook vaak aan team mates die niet voor ammo, revives, healthpacks, repaires etc zorgen. Maar ik klaag er niet over, ik irriteer me meer aan mensen die medespelers niet in hun waarden laten. Het gaat hier alleen maar over hoe goed je zelf wel niet bent en hoe slecht de anderen wel niet zijn.
Voor het betere werk zet je een clan op, of ga je een sim spelen, of sluit jij je echt aan bij het leger. Besef dat dit een spelletje is, en ook niet iedereen 120fps haalt, en ook niet iedereen een 5400dpi muis heeft, en de game opstart omdat ie zich een paar uurtjes wilt vermaken.
De Suicide squads gaan bewust mensen pesten omdat anderen het spel op hun eigen manier willen spelen, zij dragen dan evengoed helemaal niks bij aan het team belang, en hebben er dan ook schik in. Eerlijk gezegd vind ik het vermakelijk als ik iemand zo ver heb gekregen om dat bij mij te doen.
---
Ik speel met 2x HD5970 op 2560x1440 Dell Ultrasharp 27" en ik draai alles op high met fxaa injector en colourtweaker, alles 60fps door v-sync ( vind ik fijner spelen ), enigste waar ik af en toe een lagje heb is boven op de berg in Alborz.fynrd1 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:26:
[...]
Hoe draait bf3 met een extra 5970? Zit je niet nog altijd met de 1gb bottleneck?
Ja inderdaad ik ben een casual gamer, als ik lone wolf bf3 ga spelen, ga ik wat andere wapens uitproberen of als ik wel zin heb om te gamen en niet rond te rennen ga ik campen. Maakt mij dat een slechte speler? Blijkbaar volgens sommigen wel. Ik heb niet altijd zin om voor objectives te gaan etc. Ik wil ook me eigen weg kunnen gaan en niet die van een ander, hebben ze daar problemen mee, tja jammer hun irriteren zich dood terwijl ik me opperbest vermaak. Laatste tijd speel ik meer TDM minder teamplay maar toch fun rondjes met me SKS en holo. Als ik een potje ga spelen met goeie squadmembers dan ga ik er ook voor en dan help ik ze ook. Ik speel niet voor de fancy lvl 100 of een k/d ratio van 10 of accuracy van 20%. Ik speel het spel omdat het een spel is en ik me prima vermaak ermee. Ik heb ook wel eens een klote squad achter me of medics die niet reviven, dan zeg ik dat in chat " common revive " doen ze het dan nog niet dan ga ik zelf medic spelen om anderen te reviven. Het is een spel en bij een spel hoort lol en een goede tijd, mensen die zich alleen maar ergeren aan andere mensen omdat ze niet volgens HUN wil spelen, die kunnen maar beter chagerijnig op de bank gaan zitten. Iedereen heeft ze eigen ding respecteer dat dan ook. Als ik me heel erg erger aan andere mensen bijvoorbeeld karkand waar ze in dat gebouw "glitchen" ja dan ga ik na een tijd vanzelf weg, raak ik er door opgefokt? Nee totaal niet, er zijn andere dingen waarbij je je beter kan ergeren. Dit is een spel en een spel zonder lol is geen spel.Ircghost schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:36:
Ik ben het wel met je eens ragdoll-csr, lang niet iedereen is even goed of evenveel zin om goed te spelen. Ik speel meestal behoorlijk goed (al zeg ik zelf) maar ik heb ook genoeg potjes waar ik wil gaan aankloten met een saiga 12 of alleen de revolver .. Voor het echte goede werk moet je bij een clan gaan en lekker gaan teamwerken
.
Oja, goed gezien moet natuurlijk Alt+F4 zijn

Enne nog wat, voor al die mensen die roepen dat noobs/campers/vul maar in, hun spel plezier bederven, Ga singleplayer spelen
Daarnaast wat die mensen zogenaamd bij jullie doen het bederven van het spel, gebeurt hier in het forum ook, de mensen die constant lopen te zeuren dat ze weer noobs tegen kwamen. Jullie verpesten mijn plezier op dit forum, willen jullie hier dan ook mee ophouden

- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
kijk eindelijk iemand die me begrijpt.Asgaro schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:30:
[...]
Terug naar COD aub. Speel daar de "held".
[...]
Jij ook, terug naar COD aub. Daar is teamplay niet belangrijk.
[...]
Haha, teamswitchen goedpraten.
switch naar het sterke team, slaat gewoon nergens op. je moet maar gewoon je best doen en als het niet lukt moet je quiten en niet zielig wisslen naar het winnende team.
het verschil tussen een mening en een feit is voor jou vrij lastig volgens mij.KillerAce_NL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:08:
[...]
Lol gast, waarom denk je toch altijd dat jouw ideeen, feiten zijn ? Je neemt de game veel te serieus...
Geef mij eens een reden om van team te wisselen die sterker is, juist om te winnen. tuurlijk is je fun terug dan, maar in mijn ogen blijf je gewoon in het slechte team of leave je de server als het oneerlijke matches zijn.
Do i care ?NoFearCreations schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:11:
Kan gerust, ik kan ook niet met iedereen opschieten ingame. als ik niet aan het gamen ben kan ik met iedereen lachen en goede discussies houden over dingen uit het dagelijkse leven, maar ingame wil ik niet opgeschept zitten met spelers die er niks van bakken of teveel solo spelen en not reviven.DanielWW2 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:52:
[...]
Tsu was veel minder erg. Just saying.![]()
Met Tsu kan je ook nog lachen en plezier hebben in de game.
Soms kom ik awsem-o tegen op de TDM van GoTBF3 en dan heb ik dikke lol als hij in mijn team zit of aan de andere kant, omdat hij begrijpt hoe de game werkt en mij zelfs nog tips heeft gegeven laatst met me forgrip.Deze mensen respecteer ik enorm, mensen die weten waar ze over praten en tips delen en aanvaren.
ipv lui die gaan teamswitchen omdat ze anders verliezen. AUB ga terug naar CoD.
zijn ook nog genoeg mensen op TS waar ik wel goed mee om kan gaan of waar ik gewoon respect voor heb zoals
Killerbeuker
gwar
bal130
bvk
lampuhkap
gert-jan
gradjuh
peirt
Alsomahler
anubis-offline
kadaverte
en ik vergeet vast nog wat mensen op dit tijdstip.
Gasten waar je altijd mee kan lachen en die helpen om servers op te starten.
tips geven en variaties in games kunnen brengen. rondjes in een tank, TDM, rush altijd wel wat te doen en spelers die samen willen spelen ipv praten over koeitjes en kalfjes tijdens het gamen. Stats boeien dan niet het gaat om je inzet in het team, want spotten en roepen dat er gedaan moet worden is goed.
[ Voor 12% gewijzigd door Pykow op 15-11-2012 01:50 ]
Vandaar dat er zo veel onbalans in de servers is, 1 team lage ranks en weinig ervaring, het andere team hoge ranks en heel veel uren ervaring, dit gebeurt niet van zelf maar gebeurt door dat goede spelers een server joinen, in het team terecht komt dat verliest en meteen probeert te switchen naar het winnende team.Lennardnl schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:30:
[...]
Wat ik helemaal triest vind is dat ze dan gaan rapen en zich zelf op de borst slaan hoe goed ze zijn.
Als mijn team echt slecht is en het wordt niet beter na 1 ronde dan verlaat ik de server op zoek naar servers die wel balans hebben, het spelen op gebalanceerde servers is veel leuker en heeft spanning tot aan het eind.
Ik raakte gisteren een chopper met HE en hij was alleen disabled??? Het is zover ik weet ook met een HE shell altijd een one hit kill.AdmiralSnipe schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:05:
Zeer irritant idd om een chopper vol te raken, hit marker te krijgen en dat er vervolgens niks gebeurt. Volgens mij gebeurt het vaak op bepaalde server, gewoon mijden dus
http://www.twitch.tv/jannustitannus
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Nee dat horen we wel jaPykow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:41:
Kan gerust, ik kan ook niet met iedereen opschieten ingame. als ik niet aan het gamen ben kan ik met iedereen lachen en goede discussies houden over dingen uit het dagelijkse leven, maar ingame wil ik niet opgeschept zitten met spelers die er niks van bakken of teveel solo spelen en not reviven.
Nee precies.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik snap die hele rage om w/l of k/d en winnende team switchen echt helemaal niet..
het gaat toch gewoon om de lol en de effort die je samen met je team in een potje stopt?
ik vind het vaak zelfs leuk om in het verliezende team team te zitten, motiveert om nog beter je best te doen, en je team bij te staan
hoewel ik niet echt goed ben ofzo
het gaat toch gewoon om de lol en de effort die je samen met je team in een potje stopt?
ik vind het vaak zelfs leuk om in het verliezende team team te zitten, motiveert om nog beter je best te doen, en je team bij te staan
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Ik vind het helemaal niet erg om in het verliezende team te zitten, zolang het maar een spannende pot is. Als ik de MCOM keer op keer kan armen, of dezelfde vlag keer op keer kan gaan cappen, is de lol er gewoon snel af.
Leuk dat er dat een paar hier roepen, dan probeer ik het nog harder, maar na een tijdje ben je er gewoon klaar mee. Bij base rape quit ik meteen, of het nou mijn team is of de tegenstander, op die manier hoeft ik me punten niet te halen.
Leuk dat er dat een paar hier roepen, dan probeer ik het nog harder, maar na een tijdje ben je er gewoon klaar mee. Bij base rape quit ik meteen, of het nou mijn team is of de tegenstander, op die manier hoeft ik me punten niet te halen.
---RAWE CEEK!!!---
Ik ben de rode draad ook kwijt hoor....aron225 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:53:
ik snap die hele rage om w/l of k/d en winnende team switchen echt helemaal niet..
Als ik de laatste pagina samen moet vatten:
-Je mag je in team-oriented modes zoals conquest en rush wél ergeren aan gebrek aan teamplay, maar niet zeiken, want dan moet je maar single player spelen.
-Als je graag PTFO'd hoef je niet te verwachten dat je teamgenoten dat ook doen, je zoekt maar een andere server net zolang tot je toevallig mensen tegen komt die dat ook doen.
-WTJ is tegenwoordig volkomen normaal en acceptabel.
-Als je niet snapt wat iemand aan het doen is (duidelijk niet ptfo, team oriented én duidelijk niet een beetje voor de lol aan het kloten is), moet je niet zeuren want dan ben je een k/d of w/l hoer.
-Het is normaal dat je na een paar 100 uur gametime nog steeds moet leren hoe je bij moet dragen aan een teamwinst of uberhaubt welke kant je op moet lopen om de vijand tegen te komen.
Let wel, dit is NIET een feit maar PERSOONLIJKE, subjectieve interpretatie.
Enfin, ik hou er over op, maar het respecteren van andermans meningen gaat twee kanten op he? Ik zie veel reacties van posters die anderen vol aanvallen op het niet in het waarde laten van spelers maar zelf in dezelfde post precies hetzelfde doen.
Verwijderd
thanks, ik wou het net gaan lezen maar ik hoef nu niet meer. Ik geloof dat je me vijf minuten van m'n leven gespaard hebt.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:21:
[...]
PERSOONLIJKE, subjectieve interpretatie.
Graag gedaan, maar kon je niet even 5 seconden langer wachten tot ik dat spelfoutje verbeterd had?Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:24:
[...]
thanks, ik wou het net gaan lezen maar ik hoef nu niet meer. Ik geloof dat je me vijf minuten van m'n leven gespaard hebt.
Ach het blijft een spel, als ik ptfo speel en 5 keer door een sniper op een berg een kogel door me kop word gejaagd vergeet ik wel is ptfo en ga ik sniper hunten ..... waar ik ook plezier mee heb
Verwijderd
welk spelfoutje?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:31:
[...]
Graag gedaan, maar kon je niet even 5 seconden langer wachten tot ik dat spelfoutje verbeterd had?
Petertje750 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:33:
Ach het blijft een spel, als ik ptfo speel en 5 keer door een sniper op een berg een kogel door me kop word gejaagd vergeet ik wel is ptfo en ga ik sniper hunten ..... waar ik ook plezier mee heb
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2012 11:36 ]
[...]
zekers. Idem met alle andere soorten campers trouwens - ook helis die aan de randen van de kaart blijven hangen.
[/quote]
Heb jij vast nog leuke oplossingen voor bedacht net zoals je spwanrape oplossingen
Ik hoor ze graag en leuk leesvoer
[/quote]
Heb jij vast nog leuke oplossingen voor bedacht net zoals je spwanrape oplossingen
Ik hoor ze graag en leuk leesvoer
Als de mogelijkheid ervoor is, JihadJet. Mis je die kan je het nog altijd afmaken met C4.
---RAWE CEEK!!!---
Pykow! Jij bent sleeeeeecht!Pykow schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:41:
Kan gerust, ik kan ook niet met iedereen opschieten ingame. als ik niet aan het gamen ben kan ik met iedereen lachen en goede discussies houden over dingen uit het dagelijkse leven, maar ingame wil ik niet opgeschept zitten met spelers die er niks van bakken of teveel solo spelen en not reviven.
zijn ook nog genoeg mensen op TS waar ik wel goed mee om kan gaan of waar ik gewoon respect voor heb zoals
Killerbeuker
gwar
bal130
bvk
lampuhkap
gert-jan
gradjuh
peirt
Alsomahler
anubis-offline
kadaverte
en ik vergeet vast nog wat mensen op dit tijdstip.
Gewoon mij vergeten in je lijstje
Maar goed ik ben dan ook nooit meer op TS
Enne "en not reviven."... Doe jij dat wel eens? Als aggresive recon?
[ Voor 45% gewijzigd door Fonta op 15-11-2012 12:40 ]
Hey, nieuwe geluidjes als je in de wachtrij staat en er is een plekje vrij (al een paar dagen btw). Schrok me kapot toen ik dat voor het eerst hoorde.
Verwijderd
Je jihadjet vliegt altijd weg als ik aan het plakken ben. Maar ALS je er één kunt beplakken kan hij tegen gunships wel werken. Tegen de heli is gewoon een tankje of een stinger het handigst. (of drie stingers, een tank, een soflam en vijf javelins... maar die kerel had he took heel hard verdiend).NoFearCreations schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:17:
Als de mogelijkheid ervoor is, JihadJet. Mis je die kan je het nog altijd afmaken met C4.
De leukste (en fucking ondoenlijkste) manier om een campheli te grijpen die mij ooit gelukt is is er met je jet mijlen ver overheen scheren, uitstappen, je zakdoek uitvouwen, en terwijl je over de heli heen zeilt pleur je wat C4 naar beneden. twee blijven plakken, en die druk je af als je voor de cockpit langs fladdert.
Gezien de camper minj vaste piloot was (in het verkeerde team, de verrader) en met me op Skype zat heb ik de minuten durende tirade met volle teugen kunnen genieten. Kost een beetje moeite en is meer geluk dan wijsheid, maar áls het werkt...
Vinkje zetten en je hebt er nooit meer last vanLennardnl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:58:
Hey, nieuwe geluidjes als je in de wachtrij staat en er is een plekje vrij (al een paar dagen btw). Schrok me kapot toen ik dat voor het eerst hoorde.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Het was half 2 heFonta schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:39:
[...]
Pykow! Jij bent sleeeeeecht!
Gewoon mij vergeten in je lijstje![]()
Maar goed ik ben dan ook nooit meer op TS
Enne "en not reviven."... Doe jij dat wel eens? Als aggresive recon?![]()
ik moest nog 3 wapens unlocken, maar de QBU ofzo iets is echt een drama zodra je supressed bent, raak
je echt niks mee. Weer het bewijs dat ik niet alleen met de M16 speel, zoals sommige beweren
Ben nu wel TDM moe geworden en speel nu liever grotere maps
vorig weekend ben ik al 3 cheaters tegengekomen die een score haalfde van 79-2 op een 200 tickets TDM server en in zo'n korte tijd en deze week ook al meer tegen gekomen.Tsurany schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:42:
[...]
Nee dat horen we wel jaNoobs dit, cheaters dat. Kan echt nooit wat anderen doen, allemaal cheaters. Win je zelf eens en noemen mensen je een cheater moet je dat ook weer uitgebreid overal verkondigen.
Nee precies.
Als ik zeg dat kan niet, dan bedoel ik ermee te zeggen dat ik iemand gewoon niet begrijp.
zoals in Grand bazaar A overnemen terwijl je spawned bij de C vlag, dan vraag je gewoon om een base rape.
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 15-11-2012 17:01 ]
What The Jeuk?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:21:
[...]
-WTJ is tegenwoordig volkomen normaal en acceptabel.
Maar inderdaad, zoveel spelers, zoveel meningen...
Ik bekijk het ook vanuit admin perspectief, wat sta je wel en wat sta je niet toe. De discussie die we binnen GotBf3 wel niet gehad hebben over het al dan niet toestaan van baserape, zo ongeveer evenveel tegen als medestanders...
Of hoe de balancer in te richten, krijg je weer klachten dat men niet naar het verliezende team kan switchen "om ze te helpen en voor de uitdaging".
Laat staan voor kicken op taalgebruik, de een is het roerend eens, de ander vindt het onzin. En ga zo maar door, het lijkt onmogelijk te zijn alle spelers tevreden te krijgen en tegelijkertijd een goede en faire gameplay te kunnen waarborgen.
Ik zei pas ergens 'ik heb dit nodig voor mijn assignment', en kreeg er een warn voor m'n taalgebruik voor.
Blijkt ie op 'ass' af te gaan.
Echt kansloos zulke automatische systemen. Ik kom zelden tegen dat het taalgebruik echt te grof is.
Echt kansloos zulke automatische systemen. Ik kom zelden tegen dat het taalgebruik echt te grof is.
Even 4 meter vooruit rijden met jet, kunnen ze er ook niet meer in spawnen via het spawnmenuVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:04:
[...]
Je jihadjet vliegt altijd weg als ik aan het plakken ben. Maar ALS je er één kunt beplakken kan hij tegen gunships wel werken. Tegen de heli is gewoon een tankje of een stinger het handigst. (of drie stingers, een tank, een soflam en vijf javelins... maar die kerel had he took heel hard verdiend).
De leukste (en fucking ondoenlijkste) manier om een campheli te grijpen die mij ooit gelukt is is er met je jet mijlen ver overheen scheren, uitstappen, je zakdoek uitvouwen, en terwijl je over de heli heen zeilt pleur je wat C4 naar beneden. twee blijven plakken, en die druk je af als je voor de cockpit langs fladdert.
Gezien de camper minj vaste piloot was (in het verkeerde team, de verrader) en met me op Skype zat heb ik de minuten durende tirade met volle teugen kunnen genieten. Kost een beetje moeite en is meer geluk dan wijsheid, maar áls het werkt...
Voor het geval je niet sarcastisch was: Winning team joiningbvk schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:03:
[...]
What The Jeuk?
Maar inderdaad, zoveel spelers, zoveel meningen...
Ik bekijk het ook vanuit admin perspectief, wat sta je wel en wat sta je niet toe. De discussie die we binnen GotBf3 wel niet gehad hebben over het al dan niet toestaan van baserape, zo ongeveer evenveel tegen als medestanders...
Of hoe de balancer in te richten, krijg je weer klachten dat men niet naar het verliezende team kan switchen "om ze te helpen en voor de uitdaging".
Laat staan voor kicken op taalgebruik, de een is het roerend eens, de ander vindt het onzin. En ga zo maar door, het lijkt onmogelijk te zijn alle spelers tevreden te krijgen en tegelijkertijd een goede en faire gameplay te kunnen waarborgen.
Maar vanuit een admin perspectief is het altijd lastig om een server in te richten, voor balancers is er ook geen 'beste' optie. In een game zelf spelers switchen is vervelend, maar ook na afloop van de ronde want er vertrekken altijd weer een aantal.
Zelf vind ik dat je altijd moet kunnen switchen naar een verliezend team, maar ja, wat is verliezend? Ticket achterstand van 100 zegt niet zoveel met 500 of duizend tickets, maar op een count van 180 wel weer. Rank en skill kan je ook niets mee.
Ik mis wel de opties die BC2 nog wel had, bijvoorbeeld maar 4 sniper rifles per team toestaan, maar BF3 rcon is nog vrij beperkt wat dat betreft helaas.
Iedereen heeft ook andere favorite servers en een ander idee hoe BF gespeeld moet te worden. Kicken voor taalgebruik heb ik zelf niets mee, je zal me niet horen ranten in een chat maar ik voel me ook geen seconde aangesproken of aangevallen door gescheld van een of andere knakker die ik toch niet ken. Het zijn maar woorden en alleen de context bepaalt naar mijn idee of iets kwetsend is of niet.
Baserape idem, ik vecht me er meestal wel uit, maar ook als dat niet lukt en mijn team totaal niet pushed, kan ik dat het andere team niet aanrekenen. Baserape regels verschuiven de linie alleen maar (jets/heli's die in base alle voertuigen gelijk kapot maken daargelaten).
Wat de interne discussies betreft, benijd ik je niet.
Enfin, ik ga weer eens een rush servertje opzoeken.
Ik ken datLennardnl schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:30:
Ik zei pas ergens 'ik heb dit nodig voor mijn assignment', en kreeg er een warn voor m'n taalgebruik voor.

---
hoe kan ik de GoT server joinen dan (ik tdm graag) ??
ik ben echt totaal noob op dat gebied
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Even een server zoeken met got in de search tekst. Vink tdm even aan en je vindt de juiste server...aron225 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 07:01:
hoe kan ik de GoT server joinen dan (ik tdm graag) ??
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Zijn er nog mensen hier die samen de assingments willen halen?
Nieuwe pc komt pas over aantal weekjes, wachten is niet te houden, dus;
Kan ik deze game spelen op de volgende pc:
Intel Core Duo E8400 @3.2ghz
ATI Radeon HD5770
4GB RAM
Op YouTube staan wel filmpjes met de ATI Radeon HD5770, maar zij hebben dan weer wel een betere CPU. Ook zijn er filmpjes met de E8400 processor, maar zij hebben weer een betere videokaart!
Ik zal spelen op meest low settings en misschien wat tweaks, zolang ik maar boven de ~30fps blijf.
ATI Radeon HD5770
4GB RAM
Op YouTube staan wel filmpjes met de ATI Radeon HD5770, maar zij hebben dan weer wel een betere CPU. Ook zijn er filmpjes met de E8400 processor, maar zij hebben weer een betere videokaart!
Ik zal spelen op meest low settings en misschien wat tweaks, zolang ik maar boven de ~30fps blijf.
Heb BF3 prima kunnen spelen op low met zelfde processor en een HD 4850...
Processor liep wel al jaren op 3,6
Geheugen ook 4GB
Processor liep wel al jaren op 3,6
Geheugen ook 4GB
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
resolutie is wel zo belangrijk om mede te delen.Noq schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:21:
ATI Radeon HD5770
4GB RAM
Op YouTube staan wel filmpjes met de ATI Radeon HD5770, maar zij hebben dan weer wel een betere CPU. Ook zijn er filmpjes met de E8400 processor, maar zij hebben weer een betere videokaart!![]()
ik denk dat je rond de 30FPS zit op low settings met je setup, verwacht er niet te veel van het kan net zo goed niet draaien, want een Core duo E8400 is niet echt al te best en ook niet meer van deze tijd.
youtube moet je niet altijd vertrouwen. ik kan met mijn GTX670 opnemen en screenshots en tekst toevoegen dat ik met een slechte videokaart aan het spelen ben.
ik moet nog 3 assingments, maar het gaat maar om een lelijke dog tag.InFamous schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:05:
Zijn er nog mensen hier die samen de assingments willen halen?
ik heb 2x hulp gehad. EOD bot tank destroy en 350M headshot.
na de assignments heb ik al heel wat tanks disabled met de EOD bot en ook nog eens headshots gemaakt van een langere afstand, dus volgens mij kan je de meeste wel zelf halen of wat vrienden uit nodigen, waar je bf3 altijd mee samenspeelt (tenminste ga er vanuit dat je wel vrienden of kennisse hebt die het spel spelen, anders is het saai)
Verwijderd
Het is wel te doen met een E8400. Bij grote maps (64 spelers) heeft de CPU het soms wel zwaar. De settings op 'Low' of 'Medium' maakt nauwelijks verschil.Noq schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:21:
ATI Radeon HD5770
4GB RAM
Op YouTube staan wel filmpjes met de ATI Radeon HD5770, maar zij hebben dan weer wel een betere CPU. Ook zijn er filmpjes met de E8400 processor, maar zij hebben weer een betere videokaart!![]()
Nog meer mensen die last hebben van de 'reload bug'? Heb namelijk vaak dat ik een kogel te weinig krijg na een reload. Kan dus twee keer reloaden wat eigenlijk in één reload moet gebeuren.

Weet niet of het een antwoord op je vraag is (mij is geen reload-bug bekend, behalve de animatie-fuckups - schieten terwijl iemand midden in een reload-animatie zit), maar wanneer je je hele magazijn leegschiet en dan reload, dan heb je na het reloaden de magazijn-grootte aan kogels tot je beschikking. Reload je voordat je je hele magazijn hebt leeggeschoten, dan heb je de magazijn-grootte plus 1 extra kogel (welke reeds gechambered was voordat je ging reloaden) tot je beschikking.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:10:
[...]Nog meer mensen die last hebben van de 'reload bug'? Heb namelijk vaak dat ik een kogel te weinig krijg na een reload. Kan dus twee keer reloaden wat eigenlijk in één reload moet gebeuren.Bij shotguns is dat best vervelend.
---
En dat is dus een groot misverstand: die 350 meter headshot mag ook opgeteld 350 meter zijn, d.w.z. dat je vandaag een headshot van 50 meter maakt, morgen geen een, overmorgen een van 200 meter, en daarna een van 100 meter; dan is het ook goed.Pykow schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:50:
[...]
en ook nog eens headshots gemaakt van een langere afstand
Over het FPS gebeuren: ik heb de intel Q6600 (quadcore, 2.4Ghz) met de club3d Radeon HD 6870, 6GB RAM en een SSD waar BF3 op staat, en draai meestal rond de 30 fps op 1680 * 1050, met soms een dipje naar 20 fps.
Ik heb 2 monitoren aan mijn pc hangen (2x 1680 * 1050); met BF3 staat er uiteraard maar één aan, maar ik kan me voorstellen dat de videokaart het toch zwaarder heeft omdat die andere monitor ook nog aangesloten is.
[ Voor 42% gewijzigd door Lennardnl op 16-11-2012 15:39 ]
Ik zou ze ook zelf kunnen halen ja, maar als er hier mensen zijn die nog een bepaalde assignment moeten halen is dat wel leuk om samen te doen. Ja ik speel vaak met vrienden, maar die hebben of alle assignments al of die spelen niet voor assignments.Pykow schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:50:
[...]
ik moet nog 3 assingments, maar het gaat maar om een lelijke dog tag.
ik heb 2x hulp gehad. EOD bot tank destroy en 350M headshot.
na de assignments heb ik al heel wat tanks disabled met de EOD bot en ook nog eens headshots gemaakt van een langere afstand, dus volgens mij kan je de meeste wel zelf halen of wat vrienden uit nodigen, waar je bf3 altijd mee samenspeelt (tenminste ga er vanuit dat je wel vrienden of kennisse hebt die het spel spelen, anders is het saai)
- Pykow
Angelo OTR
- Battlefield 3 Premium
- Uitbreiding
- Ea showcase
- Shooter
- Battlefield 3
- Multiplayer
- Electronic Arts
- Dice
- Pc's
- Battlefield
Sinds wanneer is dat zo ? als ik een headshot maakte van 50 meter en daarna een headshot van 100 meter, stond er gewoon 100 meter. hij laat het hoogste getal zien dat je hebt gehaald.Lennardnl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:33:
[...]
En dat is dus een groot misverstand: die 350 meter headshot mag ook opgeteld 350 meter zijn, d.w.z. dat je vandaag een headshot van 50 meter maakt, morgen geen een, overmorgen een van 200 meter, en daarna een van 100 meter; dan is het ook goed.
Over het FPS gebeuren: ik heb de intel Q6600 (quadcore, 2.4Ghz) met de club3d Radeon HD 6870, 6GB RAM en een SSD waar BF3 op staat, en draai meestal rond de 30 fps op 1680 * 1050, met soms een dipje naar 20 fps.
Ik heb 2 monitoren aan mijn pc hangen (2x 1680 * 1050); met BF3 staat er uiteraard maar één aan, maar ik kan me voorstellen dat de videokaart het toch zwaarder heeft omdat die andere monitor ook nog aangesloten is.
Sterker nog ik had 2x een headshot van rond de 200 meter en me assaignment stond op 223 meter en in 1 potje maak je toch tig headshots als sniper op grote afstand..
Dus de assaigment is aangepast in de laatste patch ? want ik dacht eerst ook dat dit zo werkte, maar na 2 headshots van 200 meter moet ik al over de 350 hebben gezeten.
het leek te stegen toen ik van 50 meter naar 100 meter ging, maar dat was dus gewoon niet zo.
Ik speel het met een Ati 5750 1GB en een phenom X3 @ 3ghz en 8GB geheugen met alles op high op 1920x1080 en de FPS schommelen tussen de 30 en 40 prima speelbaar naar mijn idee.Noq schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:21:
ATI Radeon HD5770
4GB RAM
Hiervoor had ik een ati 4850 512MB en die speelde het met tussen de 25 en 30 fps. settings stonden naar mijn weten hetzelfde.
Denk dat je processor wat te traag is maar moet wel speelbaar zijn denk ik zo.
[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 16-11-2012 15:49 ]
Toen ik de achievement haalde, was dit niet zo. M'n eerste lange headshot was zo'n 329 meter (of zoiets), en daar bleef 'ie heel lang op staan terwijl ik ondertussen toch echt wel een aantal headshots heb gemaakt.Lennardnl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:33:
[...]
En dat is dus een groot misverstand: die 350 meter headshot mag ook opgeteld 350 meter zijn, d.w.z. dat je vandaag een headshot van 50 meter maakt, morgen geen een, overmorgen een van 200 meter, en daarna een van 100 meter; dan is het ook goed.
Pas toen ik op Oman de carrier onder vuur ging nemen heb ik de achievement gehaald, met een headshot van om en nabij de kilometer.
Lijkt me ook erg nutteloos als een headshot-achievement zo werkt. Dan ga ik wel met m'n pistool voor je staan en 35 keer op 10 meter afstand door je kop knallen.
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 16-11-2012 15:52 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ooh, het zou wel kunnen dat hij indd de hoogste laat zien.
Ik had er een van 150 meter ofzo en toen stond er 150/350 dus ik dacht; oh, nog 200 meter totaal, maar dan is dat het dus.

Ik had er een van 150 meter ofzo en toen stond er 150/350 dus ik dacht; oh, nog 200 meter totaal, maar dan is dat het dus.
Download is klaar over goed uurtje. Ik zal later vandaag mijn ervaring posten, omdat ik weet dat er veel mensen zijn die met soortgelijke computers zitten en hierdoor niet de game kopen.
Denk ik ff een lekker potje op de Got server te spelen is het in de chat alleen maar ***** jood ***** homo..... Ik dacht dat er beschaafde mensen op de got server speelde, helaas. Was trouwens een bekend lid die hier vaak post.
Ow hij zal het wel doen, maar hou er rekening mee dat je vaak op 'vreemde manieren' afgeschoten gaat worden op manieren die onmogelijk lijken. BF3 is behoorlijk CPU intensief en je krijgt er waarschijnlijk vaak grote framedrops waarin je niet tijdig kan reageren. Sowieso is het met 30 fps al erg lastig om partij te bieden met mensen die snel bewegen en goed schieten die wel op 60+ fps draaien. Ook zal je vaker jumps missen etc.Noq schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:02:
Download is klaar over goed uurtje. Ik zal later vandaag mijn ervaring posten, omdat ik weet dat er veel mensen zijn die met soortgelijke computers zitten en hierdoor niet de game kopen.
Maar het verschilt ook per map en hoeveel destruction er plaats vindt, Strike at Karkand met 64p die totaal kapot geschoten is krijgt elke pc aan het zweten.
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
- Dice
- Shooter
- Battlefield 3
- Electronic Arts
- Multiplayer
- Battlefield
- Ea showcase
- Battlefield 3 Premium
- Pc's
- Games
- Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Ja dat soort volk is wel schandalig eigenlijkBarcafan schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:21:
Denk ik ff een lekker potje op de Got server te spelen is het in de chat alleen maar ***** jood ***** homo..... Ik dacht dat er beschaafde mensen op de got server speelde, helaas. Was trouwens een bekend lid die hier vaak post.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Klopt en dan maken mensen zich daar druk om crane campers. GoT plsTsurany schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:44:
[...]
Ja dat soort volk is wel schandalig eigenlijk

Daarom speel ik geen TDM meer trekt idioten aan.
Doe maar maar lekker firestorm of caspian met de g3a3 en dan lachen om de chat hacker/cheater en dat soort flauwekul
of gewoon ouderwets tank whoren
Doe maar maar lekker firestorm of caspian met de g3a3 en dan lachen om de chat hacker/cheater en dat soort flauwekul
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
JA! De game loopt top! 3 Verschillende maps gehad en zowel in een 16 man server gezeten en een 32 man server. Loopt gewoon vloeiend en soms... echt 1 keer in de 15minuten misschien een fps schokje, maar niet te merken.
Wachtend op nieuwe pc en dan nog beter genieten. Top game. Ik heb ook op Platoon 3 geapplied. Ik speel wel graag in groepen i.c.m. VoIP.
Wachtend op nieuwe pc en dan nog beter genieten. Top game. Ik heb ook op Platoon 3 geapplied. Ik speel wel graag in groepen i.c.m. VoIP.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.