Dat settings op low dit soort voordelen op levert in games is zo oud als de weg naar Rome.Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:03:
[...]
Laatst gaf iemand aan, dat we niet meer over de color tweakers en FPS moesten praten, maar meer van je leuke momenten in game en als je dat dan weer post is het ook weer niet goed.
ok, ik kan wel een tip geven die de meeste mensen onder ons nog niet gebruiken, Zelfs mijn clanmaten kwamen weten niet eens hoeveel voordeel je kan hebben door 1 setting aan te passen.
Namelijk: MESH QUALITY op LOW zetten op Grand bazaar,seine crossing, Noshar canals TDM, Metro, Karkand.
Nu vragen jullie je waarschijnlijk af waarom. Test het even uit zou ik zeggen.
In Noshar canals TDM kan je het vrij snel ontdekken.
1. Spawn op de treinrails (Eindtrein)
2. Spring naar de rode containers aan de linkerkant
3. ga naast de rode container staan of naar de groene blokken daarvoor (de U vorm)
4. Kijk in de richting van de loads langs het water, zodat je achter de loads kijkt (Behind L2)
5. Kijk eerst ZONDER ADS (door je vizier kijken)
6. Beweeg niet en ga nu WEL ADS (door je vizier kijken)
7. TADA blokken komen te voorschijn en verdwijnen als je op afstand bent.
Of te wel je hebt de mogelijkheid om iedereen te zien die achter de blokjes verschuilen.
Ook in metro heb je dit effect met bloembakken, waarbij de soms alleen nog de plant erin ziet staan, maar de bloembak daaronder niet en er dus doorheen kan kijken of iemand op afstand met een bipod ligt te campen.
Als je met voertuigen speelt, dan moet je hem op medium zetten, omdat je dan de meeste FPS haalt en de objecten gewoon blijft zien. vooral in een jet is het handig, want soms vergeet ik het om te zetten en vlieg ik zo tegen een paal op (hoe langer je er mee speelt en aan en uit zet, hoe meer profeit je er van hebt)
Sterker nog het is een ingebouwde wallhack, alleen je moet wel weten dat je er niet doorheen kan schieten en je moet wel weten welke blokken verdwijnen om er voordeel van te hebben.
een betere tip kan ik niet geven en dit is zelfs iets wat ik al vanaf dag 1 gebruik en dus een groot voordeel heb op andere gamers die de game op Hoge settings willen spelen.
JA IK CHEAT MET SETTINGS, JA DIT IS LEGAAL WANT HET IS EEN BF3 SETTING.
Nu snap je ook waarom ik je eerder heb gezien en waarom ik langer in leven blijf
Dat heeft er puur en alleen mee te maken dat ik Mesh quality op low heb gezet.
Tip 2. zet je brightness omhoog (bij mij staat hij bijna op zijn hoogst) je ziet alles veel eerder op afstand en donkere ruimtes. vooral de Loads in TDM Canals worden ligt en je ziet alles en iedereen in de loads van midrange afstanden.
Geniet ervan zou ik zeggen...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2