Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:03:
[...]

Laatst gaf iemand aan, dat we niet meer over de color tweakers en FPS moesten praten, maar meer van je leuke momenten in game en als je dat dan weer post is het ook weer niet goed.

ok, ik kan wel een tip geven die de meeste mensen onder ons nog niet gebruiken, Zelfs mijn clanmaten kwamen weten niet eens hoeveel voordeel je kan hebben door 1 setting aan te passen.
Namelijk: MESH QUALITY op LOW zetten op Grand bazaar,seine crossing, Noshar canals TDM, Metro, Karkand.

Nu vragen jullie je waarschijnlijk af waarom ;). Test het even uit zou ik zeggen.
In Noshar canals TDM kan je het vrij snel ontdekken.
1. Spawn op de treinrails (Eindtrein)
2. Spring naar de rode containers aan de linkerkant
3. ga naast de rode container staan of naar de groene blokken daarvoor (de U vorm)
4. Kijk in de richting van de loads langs het water, zodat je achter de loads kijkt (Behind L2)
5. Kijk eerst ZONDER ADS (door je vizier kijken)
6. Beweeg niet en ga nu WEL ADS (door je vizier kijken)
7. TADA blokken komen te voorschijn en verdwijnen als je op afstand bent.

Of te wel je hebt de mogelijkheid om iedereen te zien die achter de blokjes verschuilen.
Ook in metro heb je dit effect met bloembakken, waarbij de soms alleen nog de plant erin ziet staan, maar de bloembak daaronder niet en er dus doorheen kan kijken of iemand op afstand met een bipod ligt te campen.

Als je met voertuigen speelt, dan moet je hem op medium zetten, omdat je dan de meeste FPS haalt en de objecten gewoon blijft zien. vooral in een jet is het handig, want soms vergeet ik het om te zetten en vlieg ik zo tegen een paal op (hoe langer je er mee speelt en aan en uit zet, hoe meer profeit je er van hebt)
Sterker nog het is een ingebouwde wallhack, alleen je moet wel weten dat je er niet doorheen kan schieten en je moet wel weten welke blokken verdwijnen om er voordeel van te hebben.

een betere tip kan ik niet geven en dit is zelfs iets wat ik al vanaf dag 1 gebruik en dus een groot voordeel heb op andere gamers die de game op Hoge settings willen spelen.
JA IK CHEAT MET SETTINGS, JA DIT IS LEGAAL WANT HET IS EEN BF3 SETTING.

Nu snap je ook waarom ik je eerder heb gezien en waarom ik langer in leven blijf ;)
Dat heeft er puur en alleen mee te maken dat ik Mesh quality op low heb gezet.

Tip 2. zet je brightness omhoog (bij mij staat hij bijna op zijn hoogst) je ziet alles veel eerder op afstand en donkere ruimtes. vooral de Loads in TDM Canals worden ligt en je ziet alles en iedereen in de loads van midrange afstanden.
Dat settings op low dit soort voordelen op levert in games is zo oud als de weg naar Rome.

Geniet ervan zou ik zeggen... :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Laatst gaf iemand aan, dat we niet meer over de color tweakers en FPS moesten praten, maar meer van je leuke momenten in game en als je dat dan weer post is het ook weer niet goed.

ok, ik kan wel een tip geven die de meeste mensen onder ons nog niet gebruiken, Zelfs mijn clanmaten kwamen weten niet eens hoeveel voordeel je kan hebben door 1 setting aan te passen.
Namelijk: MESH QUALITY op LOW zetten op Grand bazaar,seine crossing, Noshar canals TDM, Metro, Karkand.
Apart, in de lucht en op grote maps heb je juist deze weer op hoog nodig. Aardig broken setting dan

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:37:
[...]

Dat settings op low dit soort voordelen op levert in games is zo oud als de weg naar Rome.

Geniet ervan zou ik zeggen... :O
Inderdaad maar niet iedereen staat erbij stil, dat het ook zoveel nut heeft in BF3.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nu vragen jullie je waarschijnlijk af waarom ;). Test het even uit zou ik zeggen.
In Noshar canals TDM kan je het vrij snel ontdekken.
1. Spawn op de treinrails (Eindtrein)
2. Spring naar de rode containers aan de linkerkant
3. ga naast de rode container staan of naar de groene blokken daarvoor (de U vorm)
4. Kijk in de richting van de loads langs het water, zodat je achter de loads kijkt (Behind L2)
5. Kijk eerst ZONDER ADS (door je vizier kijken)
6. Beweeg niet en ga nu WEL ADS (door je vizier kijken)
7. TADA blokken komen te voorschijn en verdwijnen als je op afstand bent.

Of te wel je hebt de mogelijkheid om iedereen te zien die achter de blokjes verschuilen.
Ook in metro heb je dit effect met bloembakken, waarbij de soms alleen nog de plant erin ziet staan, maar de bloembak daaronder niet en er dus doorheen kan kijken of iemand op afstand met een bipod ligt te campen.

Als je met voertuigen speelt, dan moet je hem op medium zetten, omdat je dan de meeste FPS haalt en de objecten gewoon blijft zien. vooral in een jet is het handig, want soms vergeet ik het om te zetten en vlieg ik zo tegen een paal op (hoe langer je er mee speelt en aan en uit zet, hoe meer profeit je er van hebt)
Sterker nog het is een ingebouwde wallhack, alleen je moet wel weten dat je er niet doorheen kan schieten en je moet wel weten welke blokken verdwijnen om er voordeel van te hebben.

een betere tip kan ik niet geven en dit is zelfs iets wat ik al vanaf dag 1 gebruik en dus een groot voordeel heb op andere gamers die de game op Hoge settings willen spelen.
JA IK CHEAT MET SETTINGS, JA DIT IS LEGAAL WANT HET IS EEN BF3 SETTING.

Nu snap je ook waarom ik je eerder heb gezien en waarom ik langer in leven blijf ;)
Dat heeft er puur en alleen mee te maken dat ik Mesh quality op low heb gezet.

Tip 2. zet je brightness omhoog (bij mij staat hij bijna op zijn hoogst) je ziet alles veel eerder op afstand en donkere ruimtes. vooral de Loads in TDM Canals worden ligt en je ziet alles en iedereen in de loads van midrange afstanden.
Voila dit vind ik dus leuke posts om te lezen! Bedankt ik ga dit vanavond zeker eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Zo kan het ook, maar opzich wel zonde.

Je koopt geen ubergame om alles op low te spelen, tenminste ik niet :)
ik wil graphics, details, the full package.

Maar dit soort geintjes zijn er al sinds begin FPS games.
Kijk bv destijds naar mohaa, detail op low en je ziet amper bosjes.

Of landsharken :) good old days. Geen cheat, gewoon gebruik maken van de bugs.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vGfUD2qhjeU]

Bij cod 4 kun je ook erg veel gebruik maken van de standaard glitches.
.

[ Voor 18% gewijzigd door mukkel op 12-11-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35
Hoe quitten jullie de game? :+
Ik doe altijd alt-tab en dan kruisje. Dat stomme quit-weetje-zeker-ja-ik-weet-zeker-duurt-lang-denk-nog-even-na-toch-maar-quit duurt me te lang :P

Weer 's wat anders.. quitten van de game ;)

Overigens ben ik een ouwe rot in het game-vak, speel al van voor Wolfestein 3D spelletjes en lach me al jaren rot om mensen die het serieus nemen. Verder speel ik voor mijn vermaak en niet die van een ander - dus waar sommigen het rage-quitten vinden als je geraped wordt en dan weg gaat, vind ik het zonde van m'n spaarzame tijd om te blijven. Doe dus ook geen statpadding of andere onzin om m'n score voor het zicht op te fluffen, ik speel voor mijn plezier. Veel assignments die alleen maar zo'n dogtag of camo dingetje opleveren doe ik niets mee. Ben dus ook nergens goed in, maar ook nergens slecht in :)

Zijn er nog meer mensen die louter voor de fun spelen? :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ouwe rot weet je dan ook wel van t alt+f4 bestaan af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

haahah ik herken me helemaal, als ik plezier heb blijf ik in de server.
maar meestal ben ik ook andere dingen aan het doen en dan quit ik vaak.

M'n quits volgend bf3 stats is 48% dus dan weet je het wel.
Elke keer na een update springen die pokke zoek functies weer op default.
=> normal mode => instant quit
=> rush, bleh => resulteert bijn altijd in een quit.
Dus servers met een random gameplay zijn niet m'n ding.
=> CQ mappen => boeit me niet, COD wannabe mapjes => quit
=> AK mappen, mwah soms gaat het, maar als er z'n no life jet / chopper freak in zit, ben ik meestal
snel weg. Dan ben je gewoon een sitting duck.
=> Een klote team 80% sniper / camper of teamkillen voor voertuigen... en die zijn er verdomd veel.
Dan ben ik ook vrij snel weg.

Ik speel voor de lol :D en ben meestal nog in Caspian Conquest 64 slots te vinden.
Caspian / firestorm / metro / kharg / seine crossing en karkland zijn tot nu toe de enige mappen die ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiGeLaToR schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:14:
Hoe quitten jullie de game? :+
Ik doe altijd alt-tab en dan kruisje. Dat stomme quit-weetje-zeker-ja-ik-weet-zeker-duurt-lang-denk-nog-even-na-toch-maar-quit duurt me te lang :P

Weer 's wat anders.. quitten van de game ;)

Overigens ben ik een ouwe rot in het game-vak, speel al van voor Wolfestein 3D spelletjes en lach me al jaren rot om mensen die het serieus nemen. Verder speel ik voor mijn vermaak en niet die van een ander - dus waar sommigen het rage-quitten vinden als je geraped wordt en dan weg gaat, vind ik het zonde van m'n spaarzame tijd om te blijven. Doe dus ook geen statpadding of andere onzin om m'n score voor het zicht op te fluffen, ik speel voor mijn plezier. Veel assignments die alleen maar zo'n dogtag of camo dingetje opleveren doe ik niets mee. Ben dus ook nergens goed in, maar ook nergens slecht in :)

Zijn er nog meer mensen die louter voor de fun spelen? :)
in windows kan je gewoon de vetrouwde combinatie Alf + F4 gebruiken om een applicatie af te sluiten. is sneller dat alt + tab en dan op kruisje klikken of op de quit button.

Daar ben ik het met je eens. Rage-quit doe je wanneer iets niet lukt. dus als ik alles mis schiet en ik ga steeds dood, dan gaan mensen rage quiten. ik quit wanneer ik gebaseraped wordt, wanneer er een goede jet piloot op de server is en wanneer ik het gevoel heb dat we gaan verliezen (en dan heb ik het over HARD verliezen, dat weer lijd tot een baserape).

Iedereen gamed voor Fun, tenminste iedereen die gewoon op public servers spelen.
Als je geen fun hebt in BF3, dan speel je de game ook niet meer.
mukkel schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:37:
Zo kan het ook, maar opzich wel zonde.

Je koopt geen ubergame om alles op low te spelen, tenminste ik niet :)
ik wil graphics, details, the full package.

Maar dit soort geintjes zijn er al sinds begin FPS games.
Kijk bv destijds naar mohaa, detail op low en je ziet amper bosjes.

Of landsharken :) good old days. Geen cheat, gewoon gebruik maken van de bugs.
[video]

Bij cod 4 kun je ook erg veel gebruik maken van de standaard glitches.
[video].
Als ik een game koop, dan vindt ik het allemaal heel erg prachtig eruit zien, maar uiteindelijk ga ik toch tweaken aan me game. ik wil altijd 60FPS halen alles daaronder merk ik lag bij shooters.
GTA IV speelde ik vroeger gewoon op 40 FPS en was daar al tevrede mee, maar shooters die mij het gevoel geven of mij uitdagen om er beter in te worden, wil ik boven de 60FPS draaien. een tik van mij die er nooit meer uit gaat. Net zo goed dat ik mijn games op low draai om voordeel te hebben op ander spelers.

Leuk dat de game er mooi uit kan zien, maar met lage graphics kan ik wel beter spele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Pff, ik moet 20 kills met mijnen halen, maar waar ik m'n mijnen ook neerleg, echt IEDEREEN ziet ze altijd maar liggen ;(

Meestal leg ik ze al in de schaduw oid zodat je ze slechter ziet, maar zelfs dan zien ze ze nog. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:52:

in windows kan je gewoon de vetrouwde combinatie Alf + F4 gebruiken om een applicatie af te sluiten. is sneller dat alt + tab en dan op kruisje klikken of op de quit button.

Daar ben ik het met je eens. Rage-quit doe je wanneer iets niet lukt. dus als ik alles mis schiet en ik ga steeds dood, dan gaan mensen rage quiten. ik quit wanneer ik gebaseraped wordt, wanneer er een goede jet piloot op de server is en wanneer ik het gevoel heb dat we gaan verliezen (en dan heb ik het over HARD verliezen, dat weer lijd tot een baserape).

Iedereen gamed voor Fun, tenminste iedereen die gewoon op public servers spelen.
Als je geen fun hebt in BF3, dan speel je de game ook niet meer.
Alt-f4 .. welke smoes heb ik dat ik die niet gebruik.. weet het niet, wellicht omdat ik meestal als ik moet wachten ingame al zit te browsen op de achtergrond. Ik vind die pauzes met map-wissel te lang, dus ben dan altijd weer wat anders aan het doen :P

Toch als ik soms die mensen tekeer zie gaan in de chat dan verbaast het me dat ze voor hun plezier spelen :+ Maar fijn dat ik niet de enige ben die het als vermaak ziet.
mukkel schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:43:
haahah ik herken me helemaal, als ik plezier heb blijf ik in de server.
maar meestal ben ik ook andere dingen aan het doen en dan quit ik vaak.

M'n quits volgend bf3 stats is 48% dus dan weet je het wel.
Elke keer na een update springen die pokke zoek functies weer op default.
=> normal mode => instant quit
=> rush, bleh => resulteert bijn altijd in een quit.
Dus servers met een random gameplay zijn niet m'n ding.
=> CQ mappen => boeit me niet, COD wannabe mapjes => quit
=> AK mappen, mwah soms gaat het, maar als er z'n no life jet / chopper freak in zit, ben ik meestal
snel weg. Dan ben je gewoon een sitting duck.
=> Een klote team 80% sniper / camper of teamkillen voor voertuigen... en die zijn er verdomd veel.
Dan ben ik ook vrij snel weg.

Ik speel voor de lol :D en ben meestal nog in Caspian Conquest 64 slots te vinden.
Caspian / firestorm / metro / kharg / seine crossing en karkland zijn tot nu toe de enige mappen die ik leuk vind.
Ben zelf een echt CounterStrike veteraan (incl EU ladder notering vroegah O+ ) en kan nog steeds goed uit de voeten in CQ maps. Voertuigen vind ik wel leuk, maar moet ik wel langer zoeken naar een server waar niet alle andere tankbestuurders al zesvoudige upgrade armour enzo hebben, aangezien ik die nog altijd niet heb en dan erg kort kan rijden elke keer :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op zondag 11 november 2012 @ 23:33:
[...]

Dus niet en levert je een account ban op, er zijn er genoeg die een ban hebben doordat ze op pistol en knife servers of flag run servers speelden.
Dat EA het aanmerkt als illegaal betekend nog niet automatisch dat het dat dan ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Lennardnl schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:35:
Pff, ik moet 20 kills met mijnen halen, maar waar ik m'n mijnen ook neerleg, echt IEDEREEN ziet ze altijd maar liggen ;(

Meestal leg ik ze al in de schaduw oid zodat je ze slechter ziet, maar zelfs dan zien ze ze nog. :')
Lichten ze ook in hardcore modus nog steeds op?
Waarom moet je eigenlijk die kills halen? Camouflage op je mijnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
NiGeLaToR schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:40:
[...]

Lichten ze ook in hardcore modus nog steeds op?
Waarom moet je eigenlijk die kills halen? Camouflage op je mijnen? :P
Ik zal eens kijken in hardcore, thanks!

Ja dan kun je bruine mijnen, die zijn veel mooier dan die legergroene. :o
nee ik wil die assignments halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39

In de schaduw leggen heeft op zich niet zo heel veel zin omdat het probleem meestal is dat ze gespot worden ipv 'gezien'. Ik leg ze dan ook eerder op plekjes neer waar de vijand ze ofwel niet verwacht (niet in de buurt van vlaggen maar op de routes ertussen waar men de neiging heeft om vol gas naar de volgende vlag te racen) of waar er normaliter geen line of sight is van waar de vijand vandaan komt. Dus net achter een aflopend heuveltje of net om het hoekje. Op Caspian bijv. leggen de meesten ze altijd neer in de stad bij E,beter leg je ze in de buurt van het riviertje waar de russen volgas zonder nog echt alert te zijn richting E crossen.

vwb ragequiten, ik ga natuurlijk niet zeggen dat je niet zou mogen ragequiten maar lame is het natuurlijk wel. Als er iets is wat onbalans veroorzaakt is het het ragequiten van al die statwhores die hun W/L hoog willen houden of gewoon slechte verliezers zijn. Opvallend is ook dat het vaak dezelfde types zijn die continu zeiken over onbalans, gebalanced worden vlak voor het einde, of geraped worden door air. Desnoods ga je bij baserape lekker snipen vanuit de base (of voor de verandering is in de FAA zitten en die jetters nog iets van tegenstand bieden), liever dat dan ragequiters wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:43

of je legt ze neer op Karkand als je bij F spawned en dan in het water bij tussen C en F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-P schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:54:
[...]

In de schaduw leggen heeft op zich niet zo heel veel zin omdat het probleem meestal is dat ze gespot worden ipv 'gezien'. Ik leg ze dan ook eerder op plekjes neer waar de vijand ze ofwel niet verwacht (niet in de buurt van vlaggen maar op de routes ertussen waar men de neiging heeft om vol gas naar de volgende vlag te racen) of waar er normaliter geen line of sight is van waar de vijand vandaan komt. Dus net achter een aflopend heuveltje of net om het hoekje. Op Caspian bijv. leggen de meesten ze altijd neer in de stad bij E,beter leg je ze in de buurt van het riviertje waar de russen volgas zonder nog echt alert te zijn richting E crossen.

vwb ragequiten, ik ga natuurlijk niet zeggen dat je niet zou mogen ragequiten maar lame is het natuurlijk wel. Als er iets is wat onbalans veroorzaakt is het het ragequiten van al die statwhores die hun W/L hoog willen houden of gewoon slechte verliezers zijn. Opvallend is ook dat het vaak dezelfde types zijn die continu zeiken over onbalans, gebalanced worden vlak voor het einde, of geraped worden door air. Desnoods ga je bij baserape lekker snipen vanuit de base (of voor de verandering is in de FAA zitten en die jetters nog iets van tegenstand bieden), liever dat dan ragequiters wmb.
Waarom zou je op een server spelen, waarbij je niks anders kan doen dan dood gaan ?
je WL veranderd niet, je blijft het verlies behouden.

ik heb 16% quit percentage en dat is niet zo gek veel.
per avond 1 a 2 quits, omdat ik of een maat ga joinen of iemand valt me lastig en moet ik er iets tussendoor doen.
opperdoes schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:56:
[...]

of je legt ze neer op Karkand als je bij F spawned en dan in het water bij tussen C en F.
Gisteren ben ik zelf 3x dood gegaan door mijnen in 1 potje in seine crossing rush over de brug van C.
Ik reed er langzaam overheen en kreeg damage. ik snapte er niks van en reed door. BOEM M15 mine.
Vervolgens respawn ik en ga ik via dezelfde brug en BOEM daar lagen er nog een paar.
Daarna een teammaat stapt in de LAV we rijden door naar de mcom en BOEM weer mijnen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 12-11-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog op een tip: leg ze in een driehoek neer met ongeveer één meter tussen de mijnen, dit is bijna altijd een instant kill en voorkomt dat je niet alleen een 'Vehicle Disabled' bonus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gooi een buggy vol met mijnen rij op een tank af en stap uit als je tegen de tank aan zit ,
want als je uitstapt ontploft de boel pas

ps. het is altijd een suicide :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou nou flink wat frustratie hiero, het enige dat ik zou willen zien veranderen is server side hit detection en blijvende claymores :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:09:
[...]

Waarom zou je op een server spelen, waarbij je niks anders kan doen dan dood gaan ?
je WL veranderd niet, je blijft het verlies behouden.

ik heb 16% quit percentage en dat is niet zo gek veel.
per avond 1 a 2 quits, omdat ik of een maat ga joinen of iemand valt me lastig en moet ik er iets tussendoor doen
Je WL ratio veranderd wel degelijk, ja je zal hem nog wel terug zien in je battlefeed maar hij telt niet mee als loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:26
NiGeLaToR schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:14:
ik speel voor mijn plezier. Zijn er nog meer mensen die louter voor de fun spelen? :)
ik zou zeggen voeg me toe :) ik ben de laatste tijd ook veel van de achmed de zelfmoordterrorist. Tanks slopen met een repair torch, jeeps volplakken met c4 en dat soort zaken :) Gewoon genieten met een pilske erbij. Even de frustraties van de dag wegknallen

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:52:

Als ik een game koop, dan vindt ik het allemaal heel erg prachtig eruit zien, maar uiteindelijk ga ik toch tweaken aan me game. ik wil altijd 60FPS halen alles daaronder merk ik lag bij shooters.
GTA IV speelde ik vroeger gewoon op 40 FPS en was daar al tevrede mee, maar shooters die mij het gevoel geven of mij uitdagen om er beter in te worden, wil ik boven de 60FPS draaien. een tik van mij die er nooit meer uit gaat. Net zo goed dat ik mijn games op low draai om voordeel te hebben op ander spelers.

Leuk dat de game er mooi uit kan zien, maar met lage graphics kan ik wel beter spele
Dat is dan een mooie reden om een hardware upgrade aan te schaffen :+
Ik heb afgelopen jaren stiekem te veel uitgegeven aan hardware >:)
Maar ach, komende tijd hoef ik niets meer te vervangen.
BF3 zit tussen de min85-125max op ultra, maar draai nu met vsync aan op 60.
Voor MOH / COD heb je geen super systeem nodig en ga er van uit dat BF4 volgend jaar niet veel zwaarder is als BF3.

Edit: = mukkel_nl in BF3, "vrienden" zijn altijd welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

muppet99 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:59:
[...]

ik zou zeggen voeg me toe :) ik ben de laatste tijd ook veel van de achmed de zelfmoordterrorist. Tanks slopen met een repair torch, jeeps volplakken met c4 en dat soort zaken :) Gewoon genieten met een pilske erbij. Even de frustraties van de dag wegknallen
Op zich speel ik ook voor het plezier en om de frustraties van de dag weg te knallen, maar er zijn van die rondjes dat alles wat je probeert faalt, de een na de andere keer neergeschoten wordt in een shoot-out door iemand met nog 1% health over, je per ongeluk met medikits of ammo loopt te smijten in plaats van je secundary te trekken, geen rugdekking krijgt, alleen maar bushwookies en LMG campers in je team hebt, team mates die zich keer op keer doodrennen in een chokepoint in plaats van eens wat anders te proberen en/of hun medikits of ammoboxes bij zich houden alsof het om een baar goud gaat, dat soort ongein. Resultaat: in plaats van frustraties afbouwen worden het alleen maar meer :D Ik probeer me er meestal wel doorheen te slepen, maar elk maat is ooit een keer vol (en de laatste tijd sneller dan voorheen: het lijkt soms wel alsof het simpele zielen-gesticht BF3 heeft ontdekt).

Gebaseraped worden vindt ik in principe niet zo'n drama (ja, het is dodelijk saai, maar dat is de andere partij baserapen net zozeer) - zolang ik een beetje met een sniper rifle kan kutten vind ik het allemaal wel best - gaat dat niet, dan ben ik weg.

Airmaps speel ik inmiddels weinig meer, omdat ik te veel slechte ervaringen heb met totaal dominerende jets en helicopters, maar heel af en toe waag ik me er nog wel eens aan. Is de luchtmacht echter overpowered, dan ben ik sneller weg dan je 'Blueberry pie' kunt zeggen.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:14:
[...]

Airmaps speel ik inmiddels weinig meer, omdat ik te veel slechte ervaringen heb met totaal dominerende jets en helicopters, maar heel af en toe waag ik me er nog wel eens aan. Is de luchtmacht echter overpowered, dan ben ik sneller weg dan je 'Blueberry pie' kunt zeggen.
tip: Probeer hard-core.

Heli/jets hebben veel minder vrij spel.
-Geen 3d-spotting, dus je licht als tanker/infantry niet meer op zoals een kerstboom vanaf een kilometer hoog. Je zal merken dat je (veel!) minder last hebt van alles wat vliegt.
-Geen auto repair, dus heli's/jets moeten landen om te repairen, waardoor de meeste van hun repairs falen, in tegenstelling tot tank-repairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:46:
[...]

-Geen 3d-spotting, dus je licht als tanker/infantry niet meer op zoals een kerstboom vanaf een kilometer hoog. Je zal merken dat je (veel!) minder last hebt van alles wat vliegt.
-Geen auto repair, dus heli's/jets moeten landen om te repairen, waardoor de meeste van hun repairs falen, in tegenstelling tot tank-repairs.
Klinkt als het proberen waard - thanks for the tip!

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:46:
[...]

Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, maar dan zit je weer met de ellende dat teammates over je heen rijden en dat je zelf ook niet auto-healt en je teamleden enkel zo'n health-box droppen als ze zelf op sterven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
haha :')

Welke specialisatie moet ik trouwens kiezen om veel mijnen te krijgen? Soms heb ik er ineens 6, maar als ik zelf ammo of frag kies dan heb ik er toch gewoon maar 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Lennardnl schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:32:
[...]
haha :')

Welke specialisatie moet ik trouwens kiezen om veel mijnen te krijgen? Soms heb ik er ineens 6, maar als ik zelf ammo of frag kies dan heb ik er toch gewoon maar 3...
squad explosives volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Dat klopt, squad explosives geeft je meer C4 en Mines. Als je ammo kiest heb je enkel meer ammo de wapens op slots 1 en 2 (main en sidearm), frag geeft je dubbel aantal grenades --> 2 dus

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Oh, thanks! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mukkel schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:07:
[...]

Dat is dan een mooie reden om een hardware upgrade aan te schaffen :+
Ik heb afgelopen jaren stiekem te veel uitgegeven aan hardware >:)
Maar ach, komende tijd hoef ik niets meer te vervangen.
BF3 zit tussen de min85-125max op ultra, maar draai nu met vsync aan op 60.
Voor MOH / COD heb je geen super systeem nodig en ga er van uit dat BF4 volgend jaar niet veel zwaarder is als BF3.

Edit: = mukkel_nl in BF3, "vrienden" zijn altijd welkom :P
Als ik BF3 op ultra speel, heb ik op Bandar desert soms 45 fps als het heel druk wordt en dat vindt ik niet fijn.
daarom speel ik voornamelijk low met vsync aan, want zonder vsync haal ik soms meer dan 200 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-08 10:46

wth

Wat doet vsync dan precies, wat is het dan het voordeel van vsync aan of uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Vsync altijd uit en je FPS cappen op 60 als je 60hz monitor hebt, en met 120hz eventueel op 120. Maar als je dat haalt in BF3 is vrij knap.
Met vsync heb je vrijewel / meestal input lag met je muis, en dat wil je niet in multiplayer gameplay ;)

Op google zijn hier veel forum post over, anders wordt het hier zo'n vsync topic. :+

[ Voor 41% gewijzigd door QPeter op 12-11-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
wth schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:08:
Wat doet vsync dan precies, wat is het dan het voordeel van vsync aan of uit
Het zorgt ervoor dat als je browser 60hz is, dat je videokaart ook max 60fps levert.
Het schijnt nadelig te kunnen zijn als je videokaart > 60fps levert bij een 60hz scherm, maar geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Vsync altijd aan => Als je FPS contant hoger is als je beeldfrequentie :

Als je FPS hoger is als de frequentie van je beeldscherm kun je tearing krijgen.
Het niet synchroon lopen van je fps en beeldscherm.
Hierdoor krijg je gescheurde beelden als je bv draait.

Leesvoer:
Wikipedia: Tearing

Vsync synchroniseert je fps met frequentie zodat je geen gescheurde beelden krijgt.

Eventuele inputlag kun je verkomen door je beelscherm frequentie op 59 te zetten :)
Maar je hebt gene input lag in BF3 & Vsync

[ Voor 22% gewijzigd door mukkel op 12-11-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:19
Serieuze lag pieken + gebrek aan battle reports op het moment :/

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:45
Sta ik net op het punt om m'n poepemmer uit de schuur te halen heb ik opeens 4 spontane reboots elke keer als ik net in een potje zit...
Vraag me af hoelang m'n PC het nog vol houdt. :(

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:29:
Sta ik net op het punt om m'n poepemmer uit de schuur te halen heb ik opeens 4 spontane reboots elke keer als ik net in een potje zit...
Welkom bij de club van me oude pc :) precies hetzelfde gezeik.
Nieuwe voeding erin zetten is hoogwaarschijnlijk de oplossing.

Ik heb zelf mijn GTX460 eruit gehaald en me 2x DVD Speler en nu draait mijn systeem weer als een zonnetje, maar niet om te gamen, maar wel voor programmeren. Heb de pc op de zaak staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
Snap het vsync zooitje ook niet, als ik vsync uit heb met alle mogelijk middelen op een i7 en GTX580 blijf ik tearing houden midden in het scherm alleen met vsync aan is het weg
Het ook de user.cfg gestookt met van alles incl cap op 59/tm65 (ivm 60 scherm) en ga zo maar verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Petertje750 schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:40:
Snap het vsync zooitje ook niet, als ik vsync uit heb met alle mogelijk middelen op een i7 en GTX580 blijf ik tearing houden midden in het scherm alleen met vsync aan is het weg
Het ook de user.cfg gestookt met van alles incl cap op 59/tm65 (ivm 60 scherm) en ga zo maar verder
Dat is toch precies het idee van vsync, dat ie tearing voorkomt als je het aan zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:29:
Je computer probeert je te zeggen dat je een leven moet gaan zoeken. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyXboxGotBanned
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-09 12:57
Yo mijn battlelog is gehacked...
Wat nu?
Via de battlelog app kan ik er nog in maar daar heb ik weinig aan. Hij heeft mijn naam van BlauweEekhoorn naar BlauweEekhoorn41 veranderd. En mijn e-mail ook. Kan er iemand mij helpen?

Bedankt,

Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 10:00
Contact opnemen met EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren

Ik heb een nieuwe pc in elkaar gestoken en wil BF3 opnieuw installeren

Origin wil dan de serial kennen van het spel maar als de serial ingegeven wordt zegt hij dat die al gebruikt is?

Kan ik BF3 op men nieuwe SSD installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:40:
[...]

Welkom bij de club van me oude pc :) precies hetzelfde gezeik.
Nieuwe voeding erin zetten is hoogwaarschijnlijk de oplossing.

Ik heb zelf mijn GTX460 eruit gehaald en me 2x DVD Speler en nu draait mijn systeem weer als een zonnetje, maar niet om te gamen, maar wel voor programmeren. Heb de pc op de zaak staan nu.
Hahah ben dus niet de enigste. :P
Ligt denk ik inderdaad aan m'n voeding, heb al een half jaar lang dat m'n PC op random momenten opnieuw opstart maar het wordt steeds erger dus ik moet er maar eens achteraan... :+
DanielWW2 schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:53:
[...]

Je computer probeert je te zeggen dat je een leven moet gaan zoeken. :Y)
Ik voel me op de een of andere manier wel opeens een dikke no-lifer..
Was een paar minuten geleden nog niet zo. O-)

[ Voor 19% gewijzigd door AdmiralSnipe op 12-11-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
MyXboxGotBanned schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:54:
Yo mijn battlelog is gehacked...
Wat nu?
Via de battlelog app kan ik er nog in maar daar heb ik weinig aan. Hij heeft mijn naam van BlauweEekhoorn naar BlauweEekhoorn41 veranderd. En mijn e-mail ook. Kan er iemand mij helpen?

Bedankt,

Joris
ea contacten en zij helpen je dan direct.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:02:
[...]

Hahah ben dus niet de enigste. :P
Ligt denk ik inderdaad aan m'n voeding, heb al een half jaar lang dat m'n PC op random momenten opnieuw opstart maar het wordt steeds erger dus ik moet er maar eens achteraan... :+

[...]

Ik voel me op de een of andere manier wel opeens een dikke no-lifer..
Was een paar minuten geleden nog niet zo. O-)
ik heb er een half maar mee gezeten en uit eindelijk kreeg ik mijn pc alleen maar aan dmv hardware te vervangen, ondertussen een nieuwe pc gekocht waarmee ik alles op ultra kan draaien als ik dat wil ;)

De nieuwe Nvidia driver zal zelfs nog een 13% beter presteren dan de vorige driver.dus van 80 FPS op ultra 1920x1080 ga je dan waarschijnlijk naar 100 fps :D

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 12-11-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:05:
[...]

ik heb er een half maar mee gezeten en uit eindelijk kreeg ik mijn pc alleen maar aan dmv hardware te vervangen, ondertussen een nieuwe pc gekocht waarmee ik alles op ultra kan draaien als ik dat wil ;)
Ja dat is wel luxe, heb alleen geen geld om zo maar even een nieuwe PC in mekaar te zetten.
Een voedingkje daarentegen kan er vast wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:08:
[...]

Ja dat is wel luxe, heb alleen geen geld om zo maar even een nieuwe PC in mekaar te zetten.
Een voedingkje daarentegen kan er vast wel af.
Veel werken, weinig uitgeven en dan kan je uit eindelijk wel een pc halen haha.
heb in 1 jaar tijd me nieuwe auto afbetaald en nieuwe pc gehaald even paar duizend euro uitgeven, maar kan nu wel weer 2 jaar vooruit minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:11:
[...]

Veel werken, weinig uitgeven en dan kan je uit eindelijk wel een pc halen haha.
heb in 1 jaar tijd me nieuwe auto afbetaald en nieuwe pc gehaald even paar duizend euro uitgeven, maar kan nu wel weer 2 jaar vooruit minimaal.
Zo kan het ook.
Ik wacht eerst wel tot er een game komt die ik echt graag wil spelen en mn PC echt niet kan draaien.
BF3 op Low ziet er nog niet eens zo slecht uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:05:

De nieuwe Nvidia driver zal zelfs nog een 13% beter presteren dan de vorige driver.dus van 80 FPS op ultra 1920x1080 ga je dan waarschijnlijk naar 100 fps :D
Tot 13%. NVIDIA vermeld het nooit goed vanwege marketing redenen. :+
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:00:
Heren

Ik heb een nieuwe pc in elkaar gestoken en wil BF3 opnieuw installeren

Origin wil dan de serial kennen van het spel maar als de serial ingegeven wordt zegt hij dat die al gebruikt is?

Kan ik BF3 op men nieuwe SSD installeren?
Start de download van BF3 en zorg dat die in de juiste map op de SSD begint. Meteen de download stoppen en de files erin kopiëren en spelen maar. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:25:
[...]

Zo kan het ook.
Ik wacht eerst wel tot er een game komt die ik echt graag wil spelen en mn PC echt niet kan draaien.
BF3 op Low ziet er nog niet eens zo slecht uit...
nieuwe drivers van nvidia even getest. ik kan nu BF3 Armored kill op ultra draaien met een fps drop naar 57 ipv 45 fps, dat is toch een mooie winst die van ultra settings houden op 1080p met de GTX670.
Daarna even weer me settings terug gezet naar low, want op ultra krijg ik hoofdpijn van de waas die over heel de game hangt om de randen mooi af te ronden, ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:29:
[...]
Daarna even weer me settings terug gezet naar low, want op ultra krijg ik hoofdpijn van de waas die over heel de game hangt om de randen mooi af te ronden, ziet er niet uit.
das ingame fxaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:29:
[...]

nieuwe drivers van nvidia even getest. ik kan nu BF3 Armored kill op ultra draaien met een fps drop naar 57 ipv 45 fps, dat is toch een mooie winst die van ultra settings houden op 1080p met de GTX670.
Dat klinkt als AA defered. Dat is gewoon bagger. ;)
FXAA maar dan voornamelijk blur en nauwelijks AA,

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-11-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Jay-P schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:54:
[...]

Ik rage quit geregeld en ik houd mij ook niet stil in de chat en ook switch ik naar het zwakkere team als er on balans is, het is gewoon niets aan om een ander team dat te zwak is vast te zetten in hun basis en dan lekker te gaan rapen.
Dat is voor mij het zelfde als dat je single player games op easy mode gaat spelen.
Daarom is mijn W/L maar 0,76

De reden dat ik vaak rage is dat ik in mijn eentje een vlag probeer te pakken aan de andere kant van de map om het gevecht te spreiden.
Ik zit dan mijn best te doen terwijl de rest van het team switched naar sniper kit en dom in base blijven hangen.

Ook heeft kritiek op een admin al diverse bans op geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor.

Je kunt het niet laten hé? :X

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
http://battlelog.battlefi...0-4287-bb1d-49af6ea7b6bd/

Ik wil die server even als favoriet aanmerken :) is niet mijn server (want ik ben niet Pools :P ) maar de balance is vaak erg goed, ik zie echt zelden dat er bijvoorbeeld een ticketscore van 900-200 ofzo is (hij begint op 1000), al zul je zien dat dat nu net weer het geval gaat zijn als ik dit hier post. :')

En met een beetje geluk heb je nog wat teamplay ook.

Is trouwens wel Caspian met conquest large only.

[ Voor 5% gewijzigd door Lennardnl op 13-11-2012 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w

w00t00w

Derp

Exploderende auto's zijn cool: zojuist een voltallige squad met één granaat uit de weg geruimd (multikill :o )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t00w schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:22:
Exploderende auto's zijn cool: zojuist een voltallige squad met één granaat uit de weg geruimd (multikill :o )
Als je je C4-jeepje tussen twee vriendelijke tanks parkeert, uitstapt en je javelin-gebruikende tegenstander via voce meldt waar hij staat kan hij 6 kills, twee vehicle destroys, 6x destroyed explosives en multikill halen met één raket.
/me helpt z'n knalmaten even uit de spawnrape op Death Valley O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:08:
[...]

Als je je C4-jeepje tussen twee vriendelijke tanks parkeert, uitstapt en je javelin-gebruikende tegenstander via voce meldt waar hij staat kan hij 6 kills, twee vehicle destroys, 6x destroyed explosives en multikill halen met één raket.
/me helpt z'n knalmaten even uit de spawnrape op Death Valley O-)
_O- er zullen hier ongetwijfeld gasten zijn die dit niet kunnen waarderen maar ik vind hem masterlijk..!!

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

DanielWW2 schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:26:
[...]

Tot 13%. NVIDIA vermeld het nooit goed vanwege marketing redenen. :+

[...]

Start de download van BF3 en zorg dat die in de juiste map op de SSD begint. Meteen de download stoppen en de files erin kopiëren en spelen maar. ;)
Niet moeilijk doen, in origin kun je gewoon aangeven wat de download directory is en waar games ge-installeerd moeten worden. 1x goed instellen en gaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeagaShira schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:37:
[...]
_O- er zullen hier ongetwijfeld gasten zijn die dit niet kunnen waarderen maar ik vind hem masterlijk..!!
Onze nieuwe en beproefde manier een spawnrape te breken is één iemand over te laten stappen en liberaal explosieven te strooien, voertuigen te rammen en anderszins irritant te zijn. C4 op tanks plakken en dan een RPG bestellen, of mijnen strooien en laten snipen. Als je geluk hebt met spawnen kun je een jet grijpen en je eigen heli de grond inbeuken of je eigen heli de vijandelijke basis insneaken en doneren aan je gerapede homies. Op veel kaarten kan dit ook met landvoertuigen, met name op Bazaar is het al meermaals gelukt de IFV te schenken. Dan wordt het baserapen vrij snel beëindigd.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:26:
[...]

Onze nieuwe en beproefde manier een spawnrape te breken is één iemand over te laten stappen en liberaal explosieven te strooien, voertuigen te rammen en anderszins irritant te zijn. C4 op tanks plakken en dan een RPG bestellen, of mijnen strooien en laten snipen. Als je geluk hebt met spawnen kun je een jet grijpen en je eigen heli de grond inbeuken of je eigen heli de vijandelijke basis insneaken en doneren aan je gerapede homies. Op veel kaarten kan dit ook met landvoertuigen, met name op Bazaar is het al meermaals gelukt de IFV te schenken. Dan wordt het baserapen vrij snel beëindigd.
Heel erg slecht dit...... _O-
Ik word nu al pissed als iemand uit een tank stapt en weg rent.
Nu ga je een voertuig schenken aan de enemy....haha de eerst volgende keer als ik geraped word ga ik dit ook doen. Teamswitchen en terugrapen die zooi.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:26:
[...]

Robin Hood I presume???

Wel briliant dat je daar opkomt... in de regel is een potje van 500 tickets winnen met 20 tickets verschil nog altijd leuker dan die mega baserape waarbij je hele team ligt te snipen naar die arme sukkels in de enemy base etc. en het volgende potje ook al unbalanced is vanwege de vele ragequitters etc. Hmmm... vehicles doneren.... nieuwe uitdaging ;)

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And that's how we like it. :Y)
Teamswitchen en terugrapen die zooi.
Dat inderdaad. En als je het een beetje lekker doet en je ex-team niet ál te klote is komt het baserapen ook ten einde.
DirtySanchez schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:55:
Hmmm... vehicles doneren.... nieuwe uitdaging ;)
Vooral omdat als je tegenstanders niet meewerken je van twee kanten onder vuur komt. Een paar weken terug op Caspian de spawnlock geprobeerd te breken door een heli, een jet en wat tanks te doneren en ik heb die heli wel vijf keer moeten brengen omdat allerhande mensen hem sloopten in plaats van over te nemen. De jet ging beter omdat ik landde op de nitwit met de stinger (roadkill :D ) - zijn kwartje viel toen hij in z'n killcam zag dat ik hem lag te humpen terwijl iemand anders met mijn jet opsteeg. De donatie van twee tanks was ook flink lastig omdat iemand me bleef SOFLAMmen en het dus wat moeite kostte ongemerkt het ding van eigenaar te doen wisselen. Ik heb uiteindelijk ook de AA nog gedoneerd maar toen was het al niet meer nodig. Maar mijn voormalige baserapende teammates hadden door wat er aan de hand was en deden allemaal onvriendelijk tegen me, dus toen iemand mij uit m'n heli beukte met een jet besloot ik dat het wellicht goed was te zorgen dat de jetlamer in kwestie niet kon vliegen.

Geen geweldig rondje voor de score, of de kills, maar het baserapen was grondig over en we hebben collectief tóch een leuk rondje gehad ondanks de baserape aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat lijkt me echt heerlijk om te doen, en dan vooral om de rage van je teammates te zien op de chat. Ik zou echt helemaal dubbel liggen :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Ja inderdaad dit word gewoon mijn ultieme troll moment.......
Als de avond kut is, sluit ik hier mee af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net even de SP van BLOPSII zitten spelen, maar man o man wat is dat lelijk. Merk wel dat we erg verwend worden met BF3, wat zelfs of low er nog mijlenver bovenuit steekt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:35:
Crane camping kick op GoTBF3, kansloos :')
Bad cranecamp wookie is bad.
Waarom laat je je nou kicken? Moest nog uitgebreid wraak nemen omdat je me steeds afschoot. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:36:
[...]

Dan blijf je toch gewoon van de server, bye bye zwaai zwaai
Dat zal ook gebeuren, is ook een stuk rustiger voor m'n oren ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:37:
[...]

Bad cranecamp wookie is bad.
Waarom laat je je nou kicken? Moest nog uitgebreid wraak nemen omdat je me steeds afschoot. :+
Leuk potje zeg. 8 spelers die nog niet eens 20 uur in de game hebben zitten, tegen jou en admiral. instant lose. man wat is het toch irritant als er beginners in je team zitten die doeloos rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Ik snap serieus het probleem niet het probleem als iemand op die kraan zit, die gasten krijg je er zo gemakkelijk af. Mensen die tryhard pants rond rennen op TDM die zouden ze moeten kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:
Ik snap serieus het probleem niet het probleem als iemand op die kraan zit, die gasten krijg je er zo gemakkelijk af. Mensen die tryhard pants rond rennen op TDM die zouden ze moeten kicken :)
Je kan ook echt geen killing spree krijgen. Ja met granaten en M320 kan je wel grappig bezig zijn maar verder?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:39:
[...]

Leuk potje zeg. 8 spelers die nog niet eens 20 uur in de game hebben zitten, tegen jou en admiral. instant lose. man wat is het toch irritant als er beginners in je team zitten die doeloos rondlopen.
Je had toch echt wel Tsu aan je kant. Hij heeft een ongekend talent om mij te killen. :+ (Tsu, you bastard)
Wat natuurlijk ook niet helpt is de halve game als een bushwookie rondlopen. Dat maakt het zo makkelijk. En ik had nog niet eens mijn tryhard pants aan. Vandaar de AK-74M i.p.v de M416. ;)

Verder zit er aan de kraan ook gewoon twee kanten. Je gaat het er niet lang uithouden maar het is wel irritant als je steeds terugspawnt met een beacon. I blame DICE for the crane. :Y)

Het potje in kwestie voor wie geïnteresseerd is. ;)
http://battlelog.battlefi...how/48688909/1/184991456/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Die glitch in de toren op Caspian vind ik veel irritanter, temeer ook omdat daar een soort onzichtbare muur omheen zit waardoor je ze er moeilijk af kan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Die lui op de toren heb je er zo af met een RPG, en dan is de rage op de chat hilarisch :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
[...]

We zijn allemaal zo begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12

InFamous

excommunicado

[...]

Zo is er altijd wel wat, om alles op te gaan noemen is teveel werk. Maar mensen kopen dit spel nu omdat het goedkoper is, vandaar dat er veel zullen zijn die nog maar weinig gespeeld hebben. So what, laat hun lekker gaan, speel je eigen spel en leer ze het een beetje. Laat zien wat ze moeten doen en ze volgen je vanzelf.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
MeagaShira schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:37:
[...]

Nee tk wordt alleen gewaardeerd door een bepaalde groep spelers, zitten hier maar enkele van.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:27:
[...]
Nee tk wordt alleen gewaardeerd door een bepaalde groep spelers, zitten hier maar enkele van.
Nou, door veel spelers die kei- en keihard gebaseraped worden en dat zat zijn - en daar zitten er wellicht meer van "hier" dan jij zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Merk wel dat er een hoop elitism is, deed net een potje Conquest Karkand... en ik was ineens een noob omdat ik met een javelin een tank kapot schoot.. maak je een kill met de Scar-H ben je ook een noob kennelijk.. En dat terwijl de rest van de server met een M16A3 loopt te ownen...

Maar ja moet wel zeggen dat het lekker gaat zo met dat 2 x xp gedoe.. gister in 1 potje meer dan 130000 punten gehaald.. maarja dat ging nergens over 32 vs 32 metro rush... was gewoon een granaat festijn.. ammo box neerleggen, granaten gooien en laat de punten maar binnen stromen. Er waren er bij met 200k+ punten.. wel comisch hoe sommige reageren als je met een EOD bot die trap af racet en gewoon een killstreak maakt van 5 :) .

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

als er nog wat mensen zijn die regelmatig spelen..? je mag je gerust adden!
ik speel regelmatig mee dan... Nicko_NL

Beetje beu om elke x alleen te spelen

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:31:
Merk wel dat er een hoop elitism is, deed net een potje Conquest Karkand... en ik was ineens een noob omdat ik met een javelin een tank kapot schoot.. maak je een kill met de Scar-H ben je ook een noob kennelijk.. En dat terwijl de rest van de server met een M16A3 loopt te ownen...
Glimlachen, biertje doppen en méér javelins die kant op slingeren!

Maar aux serieux, verwar je elitism niet met kinderachtig hier? Als je de chat mag geloven vindt bijna de helft van de spelers BF3 maar een rukspel. :)

Uberhaubt het hele noob gebeuren blijft lachen, als je keer op keer wordt doodgeschoten door een noob, wat zegt dat dan over jezelf?

De enige 'noobs' waar ik mijzelf enorm aan kan irriteren zijn teamgenoten die vanaf de start zich in onze eigen spawn ingraven met bipods, claymores en snipers om zich alvast voor te bereiden op een baserape zonder zichzelf een seconde te realiseren dat ze daarmee de kans op een baserape redelijk vergroten als je al vanaf de start een kwart van je team mist.

Iedereen mag van mij BF3 spelen hoe ze zelf willen, maar er zitten me toch een paar apparaten tussen die op een manier spelen waarvan ik in de verste verte me niet kan voorstellen wat de logica daarachter zou kunnen zijn.

Er zit op een of andere manier nog een heel gebied tussen PTFO en dom rammen/trolling die ik niet kan bedenken.

[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-11-2012 11:11 . Reden: toevoeging! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nee weet ik wel, ging gewoon vrolijk door met javelins knallen maar dit was niet de eerste keer dat ik opmerkingen zie in chat, 'shotgun noob' 'm16 noob' 'claymore noob' 'rpg noob' en de gebruikelijke camper/cheater/botter gaat zo maar door...

Mijn biertje smaakt er echt niet minder om :P ik ga juist voor diegene die het hardst klagen, knifen is dan eeeerrrggg leuk :P En lekker met de USAS knallen daar maak je ook fans mee :P

Maak me er ook niet echt druk om, maar het is wel irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

evilpin0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:27:
[...]

Het is geen teamkill. Ben gewoon een noob die niet weet wat ie met c4 en mijnen moet doen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:59:
[...]

Glimlachen, biertje doppen en méér javelins die kant op slingeren!

Maar aux serieux, verwar je elitism niet met kinderachtig hier? Als je de chat mag geloven vindt bijna de helft van de spelers BF3 maar een rukspel. :)

Uberhaubt het hele noob gebeuren blijft lachen, als je keer op keer wordt doodgeschoten door een noob, wat zegt dat dan over jezelf?

De enige 'noobs' waar ik mijzelf enorm aan kan irriteren zijn teamgenoten die vanaf de start zich in onze eigen spawn ingraven met bipods, claymores en snipers om zich alvast voor te bereiden op een baserape zonder zichzelf een seconde te realiseren dat ze daarmee de kans op een baserape redelijk vergroten als je al vanaf de start een kwart van je team mist.

Iedereen mag van mij BF3 spelen hoe ze zelf willen, maar er zitten me toch een paar apparaten tussen die op een manier spelen waarvan ik in de verste verte me niet kan voorstellen wat de logica daarachter zou kunnen zijn.

Er zit op een of andere manier nog een heel gebied tussen PTFO en dom rammen/trolling die ik niet kan bedenken.
Jup, ben ik het mee eens. Iedereen speelt met welk wapen hij/zij wil. Ik kan al wel eens vloeken op de sniper of shotguns maar so be it. Elk wapen heeft zijn voor EN nadeel. Maar die snipers die de hele ronde op éénzelfde plaats blijven staan of zoals gezegd, in de base blijven staan, pffff. Als squad members zijn dat de ergste om te hebben. Als ik squad leader ben vliegen die er ook gelijk uit! Wat betreft het gehaat in de chat daar heb ik geen last van, bij het begin van elk rondje druk ik tweemaal op de H :) chat hidden and problem solved.

Wat ook ergerlijk kan zijn is wanneer je iemand gaat flanken, enkele noobs volgen je en schieten doodleuk even op de muur of weet ik veel wat. Komen ze voor niets mooi tevoorschijn op de minimap, bye bye surprise ... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:11:
[...]Wat betreft het gehaat in de chat daar heb ik geen last van, bij het begin van elk rondje druk ik tweemaal op de H :) chat hidden and problem solved.
Dit is dé oplossing om het overgrote deel van de 16-jarigen te onlopen. In COD had ik een config tweak om de chat weg te halen en die maakte mijn leven echt zó veel beter - alleen teamchat en adminberichtjes waren te zien, de rest niet. Héérlijk. Lekker M60-sproeien door muren in hoofdjes, claymores plaatsen bij doorgangen en keihard tuben als er gelamed wordt.
Wat dat betreft de beste feature in elke multiplayer game: verbergen dat je met 13-jarigen (van 12 tot 75 jaar oud) speelt.

Nou nog eens wat doen aan die schofterig overpowerde jets en het wordt nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:11:
[...]

Wat ook ergerlijk kan zijn is wanneer je iemand gaat flanken, enkele noobs volgen je en schieten doodleuk even op de muur of weet ik veel wat. Komen ze voor niets mooi tevoorschijn op de minimap, bye bye surprise ... zucht.
Herkenbaar. Denk dat veel spelers niet weten dat ze op die manier ook in vehicles op de radar verschijnen. Zit je lekker in de tank te stalken op Seine, zit je gunner alle ramen te besproeien alsof die graffiti er van af moet!!! Of probeer je met je jeepje in Armored Shield aan de omsingeling te ontsnappen, gaat die gunner achterin proberen de Attack Chopper uit de lucht te schieten... soms is het beter als je niemand bij je hebt.

Nu snap ik waarom mensen mijn chatboodschappen "Gunner in my tank,... be quiet please, don't want to be a mortar magnet!!!" niet lezen... die gast heeft natuurlijk ook 2 keer op H gedrukt :)

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:23:
[...]

Dit is dé oplossing om het overgrote deel van de 16-jarigen te onlopen.
* CodeCaster : KNET HELI LINKS
<insert vijandelijke TV-missile op onze heli>
KnetterGek, halve minuut later: "Oh, ik lees geen chat".

}:| :P

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 14-11-2012 14:20 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, mensen die die chat verbergen kunnen minstens zo vervelend zijn. :)

Helemaal als ze ronde na ronde met dubbele of compleet nutteloze perks rondlopen (extra explosives op een no explosives server etc) en ik maar tervergeefs die squad chat vol spammen.

"do not shoot at the beacons position please" ratel ratel

[ Voor 20% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 14-11-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:59:
Ik begin elk potje met een 'missie', als ik daar zin in heb tenminste. Om deze missie te bepalen kijk ik eerst even naar m'n upcoming unlocks en naar wat ik nog moet doen voor eventuele achievements (nog 8 laser desginated kill assists, dan heb ik ze weer allemaal *O*), en dan ga ik een nieuwe server of nieuwe ronde in.

Als ik dan aan het begin van een potje binnenkom, of de vorige ronde is net afgelopen, dan ga ik niet met mijn 'missie' beginnen: ik ga dan eerst het team helpen vlaggen te veroveren (huh, zijn er andere gamemodes dan?), wat vaak neerkomt op een paar minuten tank- of chopperwhoren. Als ik dan eindelijk gekilld word én we staan voor, dan ga ik verder met mijn 'missie'. Behalve als ik weer een leeg voertuig van formaat op of vlakbij een van onze vlag zie staan, dan pak ik die uiteraard. Of als ik een vlag zie knipperen, dan spawn ik daarop, enfin, je begrijpt mijn speelwijze. Deze 'missie' van mij is niet altijd nuttig; soms wil ik ook gewoon oefenen of spelen met een wapen, stuk equipment, voertuig of klasse die ik minder vaak gebruik.

Dit lijkt mij een efficiënte combinatie van fun en PTFO. Nu kan ik me dus voorstellen dat er mensen zijn, laat ik ze minder begaafde spelers noemen, die een potje met hun eigen missie beginnen en die missie, wat er ook gebeurt, absoluut nooit uit het oog verliezen. Naïviteit ten top. Die mensen hebben zich dus voorgenomen om in het komende potje tien tanks op te blazen met C-4, en als ze dan een server joinen en meteen in een basis staan met twee tanks en vier jeeps, dan voelen ze zich een beetje als deze hond:

Vehicles! Vehicles everywhere!

En spontaan gaan ze dan alles beplakken met C-4. Dat die voertuigen van hun teammates zijn en dat deze voertuigen nu met één welgemikte sniperkogel van de tegenstander kunnen worden opgeblazen, ontgaat ze of boeit ze niet.

Ditzelfde euvel (rücksichtslosheid, zeg maar) geldt voor snipers. Normaal is het reuze onhandig om je met je geweer van anderhalve meter lang diep in de bossen of binnenstad te begeven, omdat je die loop maar niet om het hoekje gevouwen krijgt zonder een half magazijn van de tegenstander in je gezicht te krijgen (vanwege die loop, snap je). Als zo iemand, met zijn missie ("Vandaag ga ik eens even lekker tien headshots maken!"), dan aan het begin van een potje joint en in de verte (zeg, een kilometer verderop) enkele pixeltjes ziet bewegen terwijl tussen hem en die vijand nog vijf onaangeroerde vlaggen liggen, dan is hun natuurlijke reflex om metéén op de buik te gaan liggen en die 12x-scope eens goed op te poetsen. Die vlaggen cappen zichzelf namelijk wel.

Enfin, ik dénk tenminste dat zulke zaken zich in de hoofden van dat soort mensen afspelen. Hun missie is hen heilig, en het team noch de stand van zaken boeit ze iets.

Er is maar één remedie: de server verlaten. Of ja, je kunt proberen te spelen als God, maar mijn hart kan dat na een paar potjes niet meer aan. Als ik dus zie dat er tijdens de start-countdown al te veel mensen hun mortier of sniperrifle vast hebben, dan druk ik sneller dan m'n schaduw op Alt+F4 en bespaar ik mezelf een hoop ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:19:
[...]

* CodeCaster : KNET HELI LINKS
<insert vijandelijke TV-missile op onze heli>
KnetterGek, halve minuut later: "Oh, ik lees geen chat".

}:| :P
Het is je nog steeds niet duidelijk waar Skype toe dient? :+
Hielp gisteren trouwen echt geen zak. Eerste server had een hacker in een tank - 100% headshots en spawntrap op Seine.
Tweede server had een klein clannetje die goed waren in jets en echt niet neer te krijgen waren. Dat ging snel genoeg irriteren dat we daar uitgingen, volgende server begon met Caspian wel redelijk (hun jet piloot suckte nogal dus was goed te doen) maar omdat iedereen wat voor zichzelf aan het doen was had ik er geen lol in en de laatste ronde, waar jij bij kwam zag ik achteraf, verging de lol me vrij snel weer odat mijn squaddies een beetje met zichzelf gingen spelen en we weer twee jets tegen hadden die gewoon zóveel beter zijn dan normaal dat er geen houden aan was. Alt F4, vier rondes meegedaan vier rondes geen seconde lol gehad. :| Only in Battlefield 3

Ik begin behoorlijk spijt te hebben van Premium - CQ is sowieso kut (dat wist ik van te voren) maar AK is ook volkomen b0rked vanwege de OP jets en het hele spel lijdt echt zwáár onder de enorme hoeveelheid randmongolen die het spelen alsof het een free-for-all shooter was danwel een snipingsimulator, inplaats van iets objective-achtigs te doen of teamplay te ambiëren. Behoorlijk bah. En alternatieven heb je momenteel ook niet echt want alle andere shooters doen Call of Duty na, ook niet bepaald het beste en meest vooruitstrevende, goed gebalanceerde en door volwassenen gespeelde spel ter wereld.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb geen Skype, wel TeamSpeak. Kijken of we wat kunnen regelen de volgende keer dat we elkaar tegenkomen. :)

Ik joinde jou bij de US gisteren toen je op Seine zat, maar toen had ons team nog maar een kwart van de tickets over terwijl de tegenstander alle vlaggen had. Met die drie lullige straatjes om in die map uit de base te komen was er inderdaad geen redden meer aan, na een paar pogingen om A te cappen was jij inderdaad ineens weg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:50:
Ik heb geen Skype, wel TeamSpeak. Kijken of we wat kunnen regelen de volgende keer dat we elkaar tegenkomen. :)

Ik joinde jou bij de US gisteren toen je op Seine zat, maar toen had ons team nog maar een kwart van de tickets over terwijl de tegenstander alle vlaggen had. Met die drie lullige straatjes om in die map uit de base te komen was er inderdaad geen redden meer aan, na een paar pogingen om A te cappen was jij inderdaad ineens weg. :P
Ow ja, klopt, we hebben na die ronde op Death Valley nog een andere server gejoined in de hoop een rondje Seine of Bazaar te kunnen spelen, wat ik gezien de baserape maar gewoon direct opgegeven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja precies, soms wil je gewoon op een bepaalde manier spelen (lekker fun dom rammen met lmgs, shotguns etc.) maar je wil toch wel echt iets 'leuks' te doen hebben lijkt me. (ja, ja ik weet dat leuk subjectief is maar toch.....)

Gisteravond ook, was er een kerel in m'n squad die besloot voor spawn beacon te spelen, die lag zonder problemen 30 minuten stil met C4 op de mcom in de aanslag maar de vijand kwam in de verste verte niet in de buurt. Ligt gewoon 30 minuten lang niets te doen, wel actief chattend dus niet afk en dan denk ik echt.... HOE hou je dat vol? HOE is dat uberhaubt leuk? Wat is die kronkel?

Ondertussen qua aantal squad spanwn nog niet onderaan staan ook haha, wat een held.
Pagina: 1 ... 131 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.