Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtySanchez schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:58:
[...]
Ik snap je overwegingen, maar ik trek er andere conclusies uit. Ik denk velen met mij. Unbalanced gameplay komt voor in alle games waarin twee - redelijk random - teams het tegen elkaar moeten opnemen. Niemand zit graag in het team dat geraped wordt. Zeker niet als het keer op keer gebeurt. Ik wil nog wel eens het rondje uitzitten en hopen dat de volgende beter wordt. Squads worden gereshuffled en ik maak weer kans denk ik dan... bovendien heb je zelf invloed. Zoals Pykow ook vaak zegt, pakt eerst en vooral je eigen vlag.. die het dichts bij je eigen basis. Als die burnt, als een gek terug naar die vlag etc. Nooit die vlag verliezen!

Als goed georganiseerd squad (paar GoTters bij elkaar, de jongens van [BEL] of die maniakken van \[123]) kan je al behoorlijk wat impact hebben op nagenoeg elke map / elke game mode. Zoek eens een paar van die gasten op en join ze in de game. Vraag of je in het squad mag komen en loop eens lekker mee. Ik luister vaak ook nog eens mee via TeamSpeak.

Wat dat betreft snap ik ook niet dat je geen andere gamemodi probeert. TDM? Daar bestaat spawnrape nauwelijks. Scavenger is ook redelijk equal als je het mij vraagt. En dan zijn er nog genoeg mappen waar baserapes of spawnlocks nauwelijks voorkomen. Wat denk je van Rush? Als je maar agressief genoeg bent in een goed squad is het zowel als attacker of defender genieten geblazen.

Kortom, kijk wat verder dan je neus lang is en misschien ontdek je iets wat je wel leuk vindt. Om elke acht maanden op basis van één potje en één leven een prachtgame als BF3 af te schrijven kan ik in ieder geval niet begrijpen.
Amen.

BF3 is en blijft gewoon teamwerk, zelfs de allerbeste spelers ter wereld kunnen helemaal niets alleen zodra een groepje aan de andere kant goed en intensief samenwerkt (lees: communiceert).

Geef gewoon het goede voorbeeld, met andere woorden speel engi/medic (afhankelijk van de game mode) en vlam vol in de aanval. Revive, repair, strooi kistjes en er komen vaak nog wel een paar met je mee. Ow en quit aub pas aan het eind van een ronde, niet halverwege. Er is weinig zo vervelend als je gespawnlocked wordt of heel snel op achterstand staat als team omdat een (groot) deel quit nadat duidelijk is dat dit geen positieve K/D ronde gaat worden.

(Al moet ik toegeven, er zijn echt een onvoostelbare hoeveelheid knuppels die BF3 spelen die niet op of om kijken als hun teamgenoten om hun heen neergeschoten worden. Of mensen die denken dat als ze maar genoeg in eigen base blijven snipen ze dan vanzelf NIET gespawnlocked worden. etc. etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09 21:02
Ik heb je toegevoegd!
Battlelog is nu: FAN4T1X heb hem even gewijzigd. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
DanielWW2 schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:49:
Waarschuwing, rage post:
Echt waarom is 90% van de mensen die dit spel speelt te achterlijk om eens op de f*cking minimap te kijken waar de f*cking vijand is?
Waarom gaat de helft altijd een MCOM verdedigen als deze gearmt is en zitten ze daarvoor in hun spawn te campen?
Waarom kan niemand ooit eens op f*cking Q drukken?
Waarom kan nooit eens iemand repareren?
Waarom kan niemand ooit eens mikken?
Waarom staat iedereen altijd als een stelletje schapen op een kluitje granaten van de tegenpartij op de vangen?

Ik kan zo nog wel even doorgaan.

BFBC2 was af en toe al verschrikkelijk maar BF3 is echt hopeloos op z'n tijd. En het heeft niet echt wat te maken met de game zelf. Het zijn gewoon de spelers die zo achterlijk zijn. Klote EA en EA's klote moet elke CoD speler naar BF halen onzinstrategie...

En morgen is het kerst dus weer een lading totaal waardeloze spelers. :')
So true! _/-\o_

Ik erger mij soms kapot aan mijn teamgenoten. Het is niet zozeer dat zij bijv een slechtere aim hebben of een langzamer reactiesnelheid, maar gewoon simpele handelingen die zij niet eens kunnen uitvoeren. Hoe vaak ik wel niet weinig health heb en dat een groepje medics niet eens een medpack dropt. De support mensen zijn net zo erg met hun ammopacks. Het spel bestaat al meer dan een jaar en toch krijgen je squadgenoten het voor elkaar om precies dezelfde squadperks kiezen als die van jou |:( . Hoe compleet achterlijk ben je dan wel niet? Het kost 3 seconden om kijken welke perks actief zijn en zelf een andere perk te kiezen. Om maar niet te spreken als je aanneemt dat je teamgenoten wel je rug dekken aangezien ze daar staan met z'n vijven staan en even later je mooi een mes in je rug krijgt omdat al je teamgenoten doodgaan door een simpele granaat.

Als je in een competent team zit en ook tegen een competent team speelt, is er geen spel vetter dan Battlefield 3. Het gevoel van teamwork en de strijd die je levert is in geen enkel spel terug te vinden. Helaas vind je zulke potjes zowat bijna nooit meer. Het is misschien not done, maar stiekem geniet ik wel van potjes waarbij mijn team de tegenstander steamrollt :X . Vaak zie je in dat soort potjes toch elementen van teamwork terug. Je wordt continu gerevived, ammopacks liggen voor het oprapen en het team zet met z'n allen druk op de tegenstander. Oftewel je helpt elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:41:
[...]
Dat mensen dat voor lief nemen en als vanzelfsprekend zien vind ik echt heel erg. Het is voor mij iig teveel gedoe en levert genoeg irritatie op om het spel niet te spelen
Je zou helemaal gelijk hebben, ware het niet dat je voor je een server joint kan zien wat de scores zijn - twee seconden doppen open en je ziet of je in een baserape of in een eerlijke pot stapt. stap gewoon geen baserape rondjes in (en vermijd vooralsnog de kaarten met jets erin inderdaad) en het wordt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatix schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:52:
[...]

Ik heb je toegevoegd!
Battlelog is nu: FAN4T1X heb hem even gewijzigd. ;)
Ik kan morgenmiddag/avond accepteren en spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:49:
[...]

Amen.

BF3 is en blijft gewoon teamwerk, zelfs de allerbeste spelers ter wereld kunnen helemaal niets alleen zodra een groepje aan de andere kant goed en intensief samenwerkt (lees: communiceert).

Geef gewoon het goede voorbeeld, met andere woorden speel engi/medic (afhankelijk van de game mode) en vlam vol in de aanval. Revive, repair, strooi kistjes en er komen vaak nog wel een paar met je mee. Ow en quit aub pas aan het eind van een ronde, niet halverwege. Er is weinig zo vervelend als je gespawnlocked wordt of heel snel op achterstand staat als team omdat een (groot) deel quit nadat duidelijk is dat dit geen positieve K/D ronde gaat worden.

(Al moet ik toegeven, er zijn echt een onvoostelbare hoeveelheid knuppels die BF3 spelen die niet op of om kijken als hun teamgenoten om hun heen neergeschoten worden. Of mensen die denken dat als ze maar genoeg in eigen base blijven snipen ze dan vanzelf NIET gespawnlocked worden. etc. etc.)
Zoooo herkenbaar.

Verschrikkelijk als je zelf steeds voorwaarts gaat en dan door weet te breken maar niemand volgt en je het dus weer aflegt tegen 2/3 vijanden terwijl je ze makkelijk had kunnen hebben als je met meer/actievere spelers was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Hoe vaak ik dood ga terwijl er dekking in je rug is en vaak ook nog een medic die diegene in mijn rug killed en mij dood laat liggen.

Vroeger in bf2 gingen goede spelers nog wel eens naar het zwakkere team om de server wat te balanceren maar tegenwoordig zie ik goede spelers van het zwakke naar het sterkere team switchen.
Niets is toch mooier als de potjes heftig en lang duren omdat de teams aan elkaar gewaagd zijn?

Van de week op een server met een ongebalanceerd rondje aftermath was het binnen 10 minuten voorbij en waren er misschien nog maar 5 spelers over in het verliesende rondje.
Server is dus binnen 1 rondje dood, misschien dat er toch een soort rank/skill balance systeem moet komen alleen zal dit ook weer ten koste kunnen gaan van spelen met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 00:27:
misschien dat er toch een soort rank/skill balance systeem moet komen alleen zal dit ook weer ten koste kunnen gaan van spelen met vrienden.
er izjn admintools die dit keurig oplossen (squads en/of clans bij elkaar houden maar wel naar skill balanceren zodat er elke ronde maximale kans is op goeie verdeling van punten) maar dat inrichten schijnt een kunst te zijn, want ik word best vaak uit m'n squad met knalamigos gegooid en dan zijn we de server zó uit.
Ook is het vaak zo dat één of twee samenwerkende squads in een team dat team vrijwel onverslaanbaar kunnen maken, want omdat die goed samenwerken hebben de lone wolfs het makkelijker. Zeker als je als squad een beetje in de gaten houdt wat er om je heen gebeurt kan dat in z'n eentje ronde na ronde winst opleveren, ongeacht wat de autobalancer er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig zit dice alleen aan bf3 en niet aan de feestdagen;-)
Jammer maar helaas blijven er nieuwe spelers komen die dan gaan klagen terwijl ze zelf slecht zijn.

Ach ja het is nu kerst en het is hier een traditie om me van me games af te houden.
Twee dagen zonder noobs HEERLIJK !!!!!!!!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 27-09 21:13
Reageer aub normaal, trollen is ook ver van de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 27-12-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me totaal niet herineren waar jij het over hebt.
Markaz is zo klein dat je altijd bezig bent met de vlaggen.
Ik ga altijd voor 3 vlaggen en die verdedig ik dan ook zodra er 1knipperd

Als mijn team a b en c heeft. Dan sta ik meestap tussen b en e te vechten. Want als je daar langs komt heb je zo b en a en zakt mijn team zo ver terug dat.
je c ook gaat verliezen. Dot heeft niets met tdm te maken maar gewoon meer vlaggen houden dan de tegenstander en de flank dicht zetten. 1vlag meer dan de tegenstander en iedereen afmaken die probeery te flanken win je ook.

Vraag maar aan de mensen op ts dat ik altijd voor vlaggen speel.

Kills farmen lukt niet altijd nee anders had ik veelvhogere kdr dan 2.3. Soms zit ik op 1.6 en andere potje kan ik weer op 6.6 zitten. Farmen is bullshit het gaat om vlaggen en tickets
Wat ik me nog wel herinner op markaz was een nederlandse sniper die steefs dood ging en rage dat ik die noob niet revivde. Terwijl ik ricky van got steeds aan het reviven wasen nog veel meer lui.
Ik weet nog dat rick die sniper een eikel vond en dat die maar beter zijn best moet doen ipv rage ip mij.
Echt grappig dat als een speler vaak dood gaat dat de medic dan de schuld krijgt.
Dit gebeurde allemaal tussen b en e waar ze steeds aan het doorbreken waren en ricky en ik aan het blokkeren waren. Heb wel in een deuk gelegen van die speler die zo slecht was en steeds dood ging haha

[ Voor 39% gewijzigd door Pykow op 25-12-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deman.nl
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:02
AquaSheep schreef op maandag 24 december 2012 @ 19:05:
[...]

So true! _/-\o_

Ik erger mij soms kapot aan mijn teamgenoten. Het is niet zozeer dat zij bijv een slechtere aim hebben of een langzamer reactiesnelheid, maar gewoon simpele handelingen die zij niet eens kunnen uitvoeren. Hoe vaak ik wel niet weinig health heb en dat een groepje medics niet eens een medpack dropt. De support mensen zijn net zo erg met hun ammopacks. Het spel bestaat al meer dan een jaar en toch krijgen je squadgenoten het voor elkaar om precies dezelfde squadperks kiezen als die van jou |:( . Hoe compleet achterlijk ben je dan wel niet? Het kost 3 seconden om kijken welke perks actief zijn en zelf een andere perk te kiezen. Om maar niet te spreken als je aanneemt dat je teamgenoten wel je rug dekken aangezien ze daar staan met z'n vijven staan en even later je mooi een mes in je rug krijgt omdat al je teamgenoten doodgaan door een simpele granaat.

Als je in een competent team zit en ook tegen een competent team speelt, is er geen spel vetter dan Battlefield 3. Het gevoel van teamwork en de strijd die je levert is in geen enkel spel terug te vinden. Helaas vind je zulke potjes zowat bijna nooit meer. Het is misschien not done, maar stiekem geniet ik wel van potjes waarbij mijn team de tegenstander steamrollt :X . Vaak zie je in dat soort potjes toch elementen van teamwork terug. Je wordt continu gerevived, ammopacks liggen voor het oprapen en het team zet met z'n allen druk op de tegenstander. Oftewel je helpt elkaar.
Precies, Gimmi ammo!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

In plaats van zo vreselijk te zeuren over slechte teams... is het niet awesome als je wél in een goeie squad zit?
Ik herinner mij het laatste rondje nog goed, in groepjes de straat oversteken en allemaal sprintend van vlag tot vlag, om een geweldige overwinning neer te zetten.

Het andere team vond het waarschijnlijk vreselijk, maar wat is het toch o-zo'n-fijn gevoel om met zulk teamwork te winnen :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:49
Net Armored Kill aangeschaft voor 7,50 via origin! Gister was deze nog 15 euro. Gelukkig heb ik een dag gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Leuke pot op een 64 player no explosives metro server gespeeld net, teams goed aan elkaar gewaagd en continue getouwtrek tussen A en B, uiteindelijk wel A in moeten leveren helaas maar iig goed vermaakt :)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/51630165/1/368389260/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Knip.

[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 27-12-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Haha, dan kijk je toevallig eens op de Medal of Honor Battlelog bij server browser, zijn er maar twee servers met 20 spelers op. Dat betekent dat er nu dus 40 spelers online zijn over de hele wereld op MOH: W op pc. Wat een fail game is dat toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:35:
[...]
Ik was support, ha ha ha

Maar wat jij wil jongen, wat jij wil(TDM dus)
LOL.... Dat was jij dus haha.
Kijk eerst naar je eigen en ga dan klagen. Je gaat dood omdat je een slecht potje hebt en geeft een medic dan de schuld haha.
En leg eens uit wat tdm hiermee te maken heeft?
Ik verdedig 3 vlaggen en win en jij gaat steeds dood en geeft onzze tickets weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

*O* e-Penis contest oOo

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:47:
Haha, dan kijk je toevallig eens op de Medal of Honor Battlelog bij server browser, zijn er maar twee servers met 20 spelers op. Dat betekent dat er nu dus 40 spelers online zijn over de hele wereld op MOH: W op pc. Wat een fail game is dat toch...
Er zijn nu z'n 30 mensen BF3 aan het spelen op Antarctica. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen met het aanpassen van de avatar aka gravatar? Plots was mijn avatar weg, ik heb die dan terug upgeload en dat is nu al meer dan een week geleden en nog steeds heb ik nu de default avatar...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ecl1px/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 17:20:
Hebben jullie ook problemen met het aanpassen van de avatar aka gravatar? Plots was mijn avatar weg, ik heb die dan terug upgeload en dat is nu al meer dan een week geleden en nog steeds heb ik nu de default avatar...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ecl1px/
This presentation has been hidden by battlelog administrators.
Of te wel je hebt iets doms gedaan en nu mag je er niet meer aankomen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dunno of dat altijd klopt, als je in de battlelog server browser 4x refresht krijg je vaak ook 3 of 4x andere/verschillende servers te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Ik zelf vind Alborz Mountainz wel heel vet en leuk . :)
( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
★ ̿̿'̿'\̵͇̿̿\=((•̪●))=/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿ ̿̿★ ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)

[ Voor 50% gewijzigd door MurBur38 op 25-12-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die game doet het idd niet goed.
Als je met BF3 vergelijkt:
BF3 PC online 52674
http://bf3stats.com/
Warfighter PC online 1752
http://mohwstats.com/

Toch een verschilletje... :+ Vind het wat zonde, want ik was eigenlijk van plan om de game toch eens te kopen als die voor 15 euro komt in een sale over een jaartje ofzo. Maarja, tegen die tijd is de game echt helemaal dood dus dan is er ook niets meer aan als je geen low-ping servers met genoeg volk vindt...

Langs de andere kant ben ik dan weer tevreden dat BF3 het zo goed doet in vergelijking met MOH Warfighter: het toont dat online shooters met kleine maps niet automatisch méér verkopen dan online shooters met grote maps.
Want veel developers dachten dat dit wel zo was en daardoor zie je de laatste jaren ontzettend veel games die op de CoD-kar springen door te focussen op kleine maps. Crysis bv: in Crysis 1 had je nog grote maps, kon je vliegen met heli's en VTOLs, etc. Echt Battlefield-style! Maar bij Crysis 2 zijn ze - zoals alle andere shooter developers buiten DICE - overgeschakeld naar de zogezegde "winning COD combination":
- kleine maps
- perks
- alles draait om de ik-ik-ik mentaliteit en teamplay wordt niet aangemoedigd

Als developers nu eens allemaal naar de "Battlefield combination" zouden overschakelen, dan zou er is een frisse wind in het shooter genre zijn!
De "Battlefield combo" betekent in mijn ogen namelijk = grote maps + expliciet geen perks + geen focus op ik-ik-ik maar op teamplay door het hebben van squads en de specifieke rol van elke class.

(En voordat ik commentaar krijg op die laatste zin: ja, ik weet dat veel BF3 gamers toch meer lonewolf zijn en nooit ammo geven en shit, maar zulke gasten zal je altijd hebben. Ik ben al blij dat er elementen in BF3 zitten die teamplay aanmoedigen zoals dus reviven en geven van health/ammo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik word helemaal schijtkachel van die auto balancers. Heb vandaag nog geen fatsoenlijke ronde kunnen voltooien in hetzelfde team.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:19
Stel dat ik voor 1 weekend een bf3 account zou willen lenen, zou iemand dat tegen een vergoeding overwegen? Ga met wat vrienden spelen maar 1 vriend heeft geen bf3 en wil ik dan dat weekend met dat account laten spelen. Niet gehecht zijn aan je stats dus, dat wordt vast niet beter.
Of hij nu 45,- uitgeeft en het spel daarna niet speelt of ik geef iemand 20,- bijvoorbeeld en het is ook geregeld :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

NiGeLaToR schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:47:
Stel dat ik voor 1 weekend een bf3 account zou willen lenen, zou iemand dat tegen een vergoeding overwegen? Ga met wat vrienden spelen maar 1 vriend heeft geen bf3 en wil ik dan dat weekend met dat account laten spelen. Niet gehecht zijn aan je stats dus, dat wordt vast niet beter.
Of hij nu 45,- uitgeeft en het spel daarna niet speelt of ik geef iemand 20,- bijvoorbeeld en het is ook geregeld :)
Dan kan je net zo goed gewoon ff een BF3 key kopen...
Voor 10-15 euro max heb je al een keytje :-)

http://www.kinguin.net/ba...ield-3-ea-origin-key.html

Of ga desnoods effe dit topic door (het lijstje met webshops) Online Gamekeys kopen - Deel II

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 14:24

Rub3s

+3 , omdat het kan

Vandread schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:05:
Fuckers.... BF3 + premium kost nu 39 euro, Premium los kost nu... 39 euro....
Misschien toch maar bij intkeys scoren ofzo...
http://www.intkeys.com/in...&cPath=82&products_id=362
Van die link, is dat alleen premium, of zit daar ook bf3 bij?

Ik heb eerst wat dlc's gekocht voordat ik erachter kwam dat sommige server premium only zijn :( (de grootste bullshit ever). Uiteindelijk wil ik dus ook premium erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welke map zou dit geweest zijn?

Longest Headshot 3,668,670 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixie100
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 21:40
Geen idee een hacker?

66 servicestars voor recon maar geen enkel wapen boven de 1000 kills?
SPM van boven de 3000?
77 uur speeltijd rank 105?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:19
sysmatic schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:59:
[...]

Of ga desnoods effe dit topic door (het lijstje met webshops) Online Gamekeys kopen - Deel II
Is dat dan incl premium, had de indruk dat die duurder is?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Mixie100 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:56:
Geen idee een hacker?

SPM van boven de 3000?
Is te doen als je gaat overgooien met kogels op die afstand met een maat en dat de hele dag blijft doen.

Je moet er maar zin in hebben.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Pykow schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 16:33:
[...]

LOL.... Dat was jij dus haha.
Kijk eerst naar je eigen en ga dan klagen. Je gaat dood omdat je een slecht potje hebt en geeft een medic dan de schuld haha.
En leg eens uit wat tdm hiermee te maken heeft?
Ik verdedig 3 vlaggen en win en jij gaat steeds dood en geeft onzze tickets weg
Je had me kunnen reviven, net zoals ik jou van ammo voorzag..

Maar luister ik ga geen ruzie met je maken, misschien kunnen we ooit als we nog een keer samenwerken kijken wat we kunnen doen?

Als jij ziet dat je medic ergens achter een flat op een trap vijanden staat te farmen buiten een objective terwijl je ligt te creperen dan word je toch ook niet vrolijk? Ik spawn dan op iemand anders, of join een ander squad of server..

En dat heb ik dan ook gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:37

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mixie100 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 22:56:
Geen idee een hacker?

SPM van boven de 3000?
hij heeft al 4 maand niet gespeelt

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:25:
[...]
Je had me kunnen reviven, net zoals ik jou van ammo voorzag..

Maar luister ik ga geen ruzie met je maken, misschien kunnen we ooit als we nog een keer samenwerken kijken wat we kunnen doen?

Als jij ziet dat je medic ergens achter een flat op een trap vijanden staat te farmen buiten een objective terwijl je ligt te creperen dan word je toch ook niet vrolijk? Ik spawn dan op iemand anders, of join een ander squad of server..

En dat heb ik dan ook gedaan.
Ik revive iedereen die ik zie. Als je druk bezig bent zie je niet wat er achter je gebeurd.
Het ging mij meer om de reactie dat ik niks deed. Terwijl het super druk daar was en was bezig met mensen op teamspeak. Als ik niet gerivived wordt dan speel ik zelf wel medic en anders pech. Als je solo speelt moet je er ook vanuit gaan dat je er alleen voorstaat. Ach volgende keer beter ipv denk dat het farmen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysmatic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 01:41

sysmatic

Freelance Digital Artist

NiGeLaToR schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:02:
[...]

Is dat dan incl premium, had de indruk dat die duurder is?
Daar zit helaas geen premium bij.

De BF3 Premium edition kan vanaf 40 krijgen (dat is dus BF3 + Alle mappacks).
BF3 zelf is gewoon los vanaf vanaf 10, en dan kan je Premium zelf er nog los bij kopen vanaf 25. (opgeteld zo net wat cheaper).
Maar dat zijn de prijzen volgens Kinguin. Neem maar ff een kijkje daaro onder "B".

Mijn portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Zijn er mensen hier die net als mij het liefst Metro op 64 man spelen op normal?
Anders kunnen we misschien een keer samen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:52

WR.

Defqonwolf schreef op woensdag 26 december 2012 @ 09:44:
Zijn er mensen hier die net als mij het liefst Metro op 64 man spelen op normal?
Ik meld me wel als chaos verslaafde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:52

WR.

Pykow schreef op woensdag 26 december 2012 @ 00:55:
[...]

Ik revive iedereen die ik zie. Als je druk bezig bent zie je niet wat er achter je gebeurd.
Het ging mij meer om de reactie dat ik niks deed. Terwijl het super druk daar was en was bezig met mensen op teamspeak. Als ik niet gerivived wordt dan speel ik zelf wel medic en anders pech. Als je solo speelt moet je er ook vanuit gaan dat je er alleen voorstaat. Ach volgende keer beter ipv denk dat het farmen is
Ik zag je laatst nog op Bazaar-only.de, spreek je aan maar je was te druk met je scheld-offensief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Paws schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:04:
Ik meld me ook maar.
Speel al een hele tijd op de xbox en heb het spel nu dan met Premium erbij voor de pc gekocht. Dat is dus dubbel nieuw; toetsenbord en muis, en al die nieuwe DLC. Tot nu toe vind ik het enorm tof. Ben ook nog een beetje zoekende naar mensen om samen mee te spelen, dat is toch het leukst. ;)
Dit geldt nog steeds, stuur even een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
WR. schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:37:
[...]

Ik meld me wel als chaos verslaafde :+
Heb je toegevoegd op battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Normal dus ook explosives ?

Ik speel wel no explosives 64 man, geen zin in 30 min nade-m320 feest namelijk.

IGN: Aufklavelli-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
douwe.nl schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:50:
[...]

Normal dus ook explosives ?

Ik speel wel no explosives 64 man, geen zin in 30 min nade-m320 feest namelijk.

IGN: Aufklavelli-nl
met of zonder explosives idc xD
Vind met een LVG op zijn tijd eens schieten wel leuk maar geen explosives is mooi om gewone weapon kills op te schroeven, ook makkelijker met reviven wordt je niet telkens opgeblazen xD

Misschien dat ik vanavond heel even speel (moet eerst uit eten naar de griek) en anders wordt het pas zaterdagmiddag + avond en zondag middag + avond (dan moet de vriendin werken xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoothz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08-2022
Probeer al een paar maanden Co op te spelen, maar elke keer als ik een missie probeer te laden krijg ik dit Co op game was canceled.
Iemand een idee waar het aan kan liggen in het verleden nooit problemen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
ZIjn er hier mensen die bij de Alborz Mountainz spelen ?
( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)

[ Voor 29% gewijzigd door MurBur38 op 26-12-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MurBur38 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:25:
ZIjn er hier mensen die bij de Alborz Mountainz spelen ?
( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
Jup! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
Okey
★ ̿̿'̿'\̵͇̿̿\=((•̪●))=/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿ ̿̿★ ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WR. schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:41:
[...]

Ik zag je laatst nog op Bazaar-only.de, spreek je aan maar je was te druk met je scheld-offensief >:)
Dat is normaal bij mij. Ik rage snel tegen blinde spelers. Jets en shotgun noobs haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Pykow schreef op woensdag 26 december 2012 @ 14:39:
[...]

Dat is normaal bij mij. Ik rage snel tegen blinde spelers. Jets en shotgun noobs haha
Ik ga vanavond weer even spelen, Hypnotr0n..

We rellen gewoon de hele server leeg.. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw, ik blijf me er over verbazen hoe vaak, zelfs na zoveel uren speeltijd, BF3 nog steeds té gave nieuwe momenten oplevert. Op TDM, jaja doodzonde volgens sommigen hier, spawn ik met m'n FAMAS op een beacon in een container die 5 man proberen te slopen. Even die spawn protection gebruiken en die trekker over halen met als gevolg: 5 kills in 1 FAMAS clip en er levend mee wegkomen. Helaas de trekker even losgelaten dus geen multikill, maar toch, dit had ik niet eerder meegemaakt.

Voor eenieder die nog steeds twijfelt over de FAMAS:

http://battlelog.battlefi...how/51705428/1/351973533/

Dit ding neigt echt naar OP in combinatie met HB en foregrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:05:
Wauw, ik blijf me er over verbazen hoe vaak, zelfs na zoveel uren speeltijd, BF3 nog steeds té gave nieuwe momenten oplevert. Op TDM, jaja doodzonde volgens sommigen hier, spawn ik met m'n FAMAS op een beacon in een container die 5 man proberen te slopen. Even die spawn protection gebruiken en die trekker over halen met als gevolg: 5 kills in 1 FAMAS clip en er levend mee wegkomen. Helaas de trekker even losgelaten dus geen multikill, maar toch, dit had ik niet eerder meegemaakt.

Gisterochtend even voor de kerst echt ging beginnen hier ook nog even wezen spelen.
Laatste tijd met wat andere wapens aan het spelen om het weer een beetje interessant te houden, men zeikt wel over de M16 maar denk dat de AN-94 ook wel een erg mooi wapen is. :+ Wilde eigenlijk met de AK74M spelen maar had de an gekozen en uiteindelijk maar mee doorgespeeld toen de unlocks bleven komen :P

http://battlelog.battlefi...how/51636798/1/170549906/

Trieste admin trouwens die PUUMA, kickte elke keer mensen als ze hem neerschoten en op laatste tickets wilde die mij ook bannen maar hij deed Xantor ipv Xant0r lol >:). Denk dat ik sowieso mazzel had dat ik zijn team zat en heb revivede... Gelijk in de server radar gepleurt.

Om nog even terug te komen op de discussie van teams die altijd op een kluitje staan en denken dat ze metro spelen ongeacht welke map...
Kennen jullie dat gevoel dat als je dan bij een clubje terecht kom van een man of 4-5 en er komt dan even een toevallig een tegenstander voorbij dat ie ALTIJD jouw als eerste moet hebben terwijl er nog 4 anderen staan die echt geen reet uitvoeren :P Dan heb ik echt zoiets van waarom ik? Waarom? ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Famas is niet verkeerd als je rekening houdt met de recoil naar boven.
Als je better battlelog gebruikt kun je wapen statestieken zien en zie je dat de kogels van de famas een stukje boven het hoofd eindigen als je op het hoofd mikt.

Edit: hij heeft wel veel spread opzij dus op afstand is het geen fijn wapen.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/wtx4c4.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door NLsandman op 26-12-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

het is wel beetje slecht dat het gewoon http is.. iedereen kan je inloggegevens meelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Als ze netwerk verkeer kunnen onderscheppen kunnen ze inderdaad je inlog gegevens zien als een hash geloof ik maar of ze wat met die hash kunnen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:04:
[...]
Ik ga vanavond weer even spelen, Hypnotr0n..

We rellen gewoon de hele server leeg.. LOL
Met kerst speel ik niet achter me pc. Alleen op me telefoon.
Morgen avond ben ik er weer. Vanavond nog ff uit eten met de fam.

Ze moeten heel het jaar mijn rage aanhoren boven en gun ze 2 dagen rust haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 15:05:

OP zou ik niet zeggen omdat de meeste mensen echt niet die recoil aan zullen kunnen om nog maar te zwijgen over de reload. Wel belachelijk dodelijk als je er mee om kan gaan op de juiste mappen.

Verder gebruik ik juist de silencer voor de FAMAS en ook de AEK omdat beide toch eigenlijk voor close range zijn en mensen geen idee hebben wat ze overkomt als je een silencer gebruikt. Alleen twijfel ik wel over beide met silencers omdat het 1% "syndroom" ook nog wel eens voorkomt waarna je toch even raged. :P

Oh en een K/D van 4.4 is niks. Een week geleden tegen jou en Knijnemans 7 K/D met de FAMAS en de meeste kills met de FAMAS. Dit was dan wel met foregrip/HB. Beat that met je M16tje. :+
Battlelog is helaas al weg. :/

edit:
Dit is pas een K/D. :Y)
http://battlelog.battlefi...how/51712415/1/184991456/

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-12-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 02:53
Hey mensen ..

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?
Ik heb BF3 eerder gehad, maar zowel evenbalance als ea games konden niet uitvinden waarom ik met dat account niet meer kon spelen.

heb nu sinds 18 december de volledige package (dus bf3 + alle uitbreidingen + premium) en kon normaal spelen. totaal geen problemen, nergens mee.

vanmiddag dacht ik van, héy, laat ik eens die Ultimate Shortcuts package kopen á 30 euro, DLC dus.

Nou geweldig. Direct na de betaling begonnen mijn problemen. Een en al doffe ellende. Continue 'can't connect to server', of 'game disconnected' of 'no reply from server'. Wát ik ook probeer.

EA Games support ben ik niet erg happig op, gezien het voorval met mijn eerste account, dus heb maar een videootje gemaakt van wat er nou precies gebeurt.

Hopelijk hebben jullie de oplossing, want ben inmiddels al 3u verder en nog niets :(

YouTube: [BF3] Disconnect-issue after purchasing Ultimate Shortcut DLC \[26-12-2012]

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,
Youri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indifstublatia schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:01:
Hey mensen ..

Ik heb BF3 eerder gehad, maar zowel evenbalance als ea games konden niet uitvinden waarom ik met dat account niet meer kon spelen.

heb nu sinds 18 december de volledige package (dus bf3 + alle uitbreidingen + premium) en kon normaal spelen. totaal geen problemen, nergens mee.

vanmiddag dacht ik van, héy, laat ik eens die Ultimate Shortcuts package kopen á 30 euro, DLC dus.

Nou geweldig. Direct na de betaling begonnen mijn problemen. Een en al doffe ellende. Continue 'can't connect to server', of 'game disconnected' of 'no reply from server'. Wát ik ook probeer.

EA Games support ben ik niet erg happig op, gezien het voorval met mijn eerste account, dus heb maar een videootje gemaakt van wat er nou precies gebeurt.

Hopelijk hebben jullie de oplossing, want ben inmiddels al 3u verder en nog niets :(

YouTube: [BF3] Disconnect-issue after purchasing Ultimate Shortcut DLC \[26-12-2012]

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,
Youri
Zet eens je firewall uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Indifstublatia schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:01:
Hey mensen ..

Alvast dank.

Met vriendelijke groet,
Youri
Even de supportchat in gaan en je probleem uitleggen. Zij kunnen in elk geval nagaan of je account normaal werkt, in ergste geval schrappen ze de DLC omdat opnieuw te activeren om problemen te verhelpen (zou niet de eerste zijn waar dat gebeurd).

Ook al geprobeerd om alle DLC packs en BF3 manueel te updaten door rechts te klikken en 'controleren op update' te drukken en/of gameinstallatie te reparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had net weer een leuke. Speel rush defender op damavand en ik grijp de vijandelijke humvee. Deze zet ik op een leuke plek om iedereen neer te maaien die van de heuvel afkomt. Vervolgens komt er een genie die deze wegrijd van een goede plek vol in een muur, gevolgd door nog een genie die de humvee achter een gebouw parkeert rijd en dan weggaat omdat de humvee vast zat, gevolgd door nog een genie die het ding loskrijgt en vervolgens weer ergens anders naartoe rijd waar je ook niks kan raken...

Echt idioten, blijf af. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
Soms als ik bij Alborz Mountainz speel dan is het echt kut als de GUNSHIP opeens jou kilt zomaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:09
Dit spel zit vol met idioten en bugs.

Zo, dat moest ik even kwijt.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Die staat uit :P by default ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Xant0r schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:50:
[...]

Even de supportchat in gaan en je probleem uitleggen. Zij kunnen in elk geval nagaan of je account normaal werkt, in ergste geval schrappen ze de DLC omdat opnieuw te activeren om problemen te verhelpen (zou niet de eerste zijn waar dat gebeurd).

Ook al geprobeerd om alle DLC packs en BF3 manueel te updaten door rechts te klikken en 'controleren op update' te drukken en/of gameinstallatie te reparen?
Hey, thnx voor de heads-up. Maar eh, die support chat is toch verdwenen ? De enige manier om contact te leggen die ik hier zie, is een email sturen waarbij je mag hopen binnen 3 werkdagen antwoord te krijgen.

Ik denk dat ik morgen EA Games maar eens opbel, heb het nummer (020) wel in de foon staan, na de 11 keer dat ik met ze gebeld heb omtrent mijn vorige account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:38

InFamous

excommunicado

Indifstublatia schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:23:
[...]

Hey, thnx voor de heads-up. Maar eh, die support chat is toch verdwenen ? De enige manier om contact te leggen die ik hier zie, is een email sturen waarbij je mag hopen binnen 3 werkdagen antwoord te krijgen.

Ik denk dat ik morgen EA Games maar eens opbel, heb het nummer (020) wel in de foon staan, na de 11 keer dat ik met ze gebeld heb omtrent mijn vorige account.
Gewoon naar EA.com gaan en de amerikaanse chat gebruiken, werkt hier altijd prima.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
InFamous schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:27:
[...]

Gewoon naar EA.com gaan en de amerikaanse chat gebruiken, werkt hier altijd prima.
En dat staat waar ? Want ik zit daar nu op te kijken en ik zie geen chat .. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsooh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-08 23:34
Vaak speel ik wel Metro, zowel met als zonder explosives :) battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ea.com

Op de amerikaanse site blijven

Dan naar tabblad help naar EA help gaan, dan rechts onderin staat contact us
Daar je spel in voeren en het gerelateerde topic en voila, keuze uit email, telefoon ( USA en Canada only) en live chat.

[ Voor 33% gewijzigd door InFamous op 26-12-2012 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

https://help.ea.com/contact-us?product=battlefield-3#

Dat doe ik dus, maar de link wil bij mij niet laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
InFamous schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:31:
Ea.com

Op de amerikaanse site blijven

Dan naar tabblad help naar EA help gaan, dan rechts onderin staat contact us
Daar je spel in voeren en het gerelateerde topic en voila, keuze uit email, telefoon ( USA en Canada only) en live chat.
Ben ingelogd, maar om een of andere reden is die link 'greyed out', zoals dat heet.
Als ik uitlog en vervolgens weer inlog, dan gebeurt er helemaal niets meer. staat nu al 2mins dat ie aan het inloggen is.

Achterlijk bedrijf .. het lijkt Atari wel .. *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Je moet wel een category kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zit in de caty battlefield 3, er staat daar log in om contact op te nemen of registreer hier.. ik ben al ingelogd en ik wil er op klikken maar het kan gewoon niet (zowel in chrome als ie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ircghost schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:37:
Ik zit in de caty battlefield 3, er staat daar log in om contact op te nemen of registreer hier.. ik ben al ingelogd en ik wil er op klikken maar het kan gewoon niet (zowel in chrome als ie)
Ja je moet je wel inloggen op de EA help website, rechts boven in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

De register here link werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ircghost schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:39:
De register here link werkt ook niet..
Dat is vreemd, hier werkt het wel zowel in Chrome, IE 9, Firefox, Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Zij het via Chrome, Firefox of Internet Explorer (wat ik eigenlijk nooit gebruik), hij wil daar niét inloggen. Blíjft op 'logging in' staan .. zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.digi-fish.nl/images/prive-yhl/bf3stuff/loginissue.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Zit nu gewoon in de chat met iemand:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het werkt nu wel bij mij als ik helemaal opnieuw begin in IE (ik gebruikte eerst de directe link).. vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Never mind, nu net (minuutje geleden) logde hij ineens in.
Ik log in via mijn pc hoor, maar op mijn chromebook heb ik zo'n programmaatje genaamd WebStatPro en die geeft aan dat er op dit moment iets meer dan 1.4 miljoen bezoekers en net iets minder dan 230.000 ingelogde gebruikers op ea.com zijn. Denk dat de website server overloaded begint te raken haha :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Het is maar goed dat ik een Grolschje naast me heb staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

DUBBELPOST! TOPIC REPORT :P

Maar goed, lekker hoor! Ik heb een lekkere zachte Glenn Talloch. Ik ben nu aan het wachten op een game advisor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Mja ik ook .. Er staat nu :

code:
1
2
3
Thank you for contacting EA
Please wait while we connect you to the next available advisor.
Your approximate wait time is between 5 - 10 minutes.

Dus ...

En topic report ?? Ik ben de Kerstman hoor !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 26-09 14:24

Rub3s

+3 , omdat het kan

sysmatic schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 21:59:
[...]

Super bedankt voor die site!

Snel ff premium gekocht van die site, hopelijk is de key morgen binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn op dit moment 3 (!) hackers tegelijk actief op de server van GoT.
Je ziet ze draaien als een malle en je vraagt je af of dat wel menselijk is....
nou deze screenshot zegt wel anders.

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/765Hackersss_tn.jpg
Ik zat ff te kloten met de foto posten, rechtermuisknop en openen in een nieuw tabblad werkt blijkbaar.

http://www.freebits.nl/images/765Hackersss.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

je screenshot werkt niet, even de tags goed plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
InFamous schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:49:
je screenshot werkt niet, even de tags goed plaatsen.
Rechtermuisknop op dat plaatje, openen in nieuw tabblad .. doet wonderen :D 8)7

Heb overigens ook wel eens 109 kills gehad.
Echter dan ook 60 deaths :P en niet 11..

[ Voor 14% gewijzigd door Indifstublatia op 26-12-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ja zover was ik ook XD maar niet iedereen snapt dat en als je zoiets wil laten zien doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Indifstublatia schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:47:
Mja ik ook .. Er staat nu :

code:
1
2
3
Thank you for contacting EA
Please wait while we connect you to the next available advisor.
Your approximate wait time is between 5 - 10 minutes.

Dus ...

En topic report ?? Ik ben de Kerstman hoor !!
Waar zijn je rendieren dan!?

EDIT: duurt wel langer dan 10min :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ircghost op 26-12-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Gestorven op alborz mountains, gecrashed op een berg topXD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
This server is amazing. :D
Het is knife en crossbow only en het is geweldig. Geen suppressie BS, campers hebben geen schijn van kans, geen explosive spam etc. Gewoon iedereen met een shot. Raak, dood, epic knifebattle to the dead. :P

http://battlelog.battlefi...er-Noobs-XBOW-KNIFE-ONLY/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
Ircghost schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:53:
[...]

Waar zijn je rendieren dan!?

EDIT: duurt wel langer dan 10min :P
Nou, mijn rendieren moesten een F16 uit de brand helpen ergens in de lucht:

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/409425_10151202865727672_147540138_n.jpg

En de échte Kerstman heb ik ergens boven een winters El Alamein (échte BF diehards weten wat ik bedoel) gedropt:

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/557416_10151245783079550_338083434_n.jpg

--

Ik ben overigens al in de Live Chat bezig met ene 'Harmon Heinrich de'.
Op de vraag of ie Duits spreekt (spreek ik vloeiend) zei hij niets. Toen ik 'überoberestführermeinschatzeleinderb' zei, reageerde hij met 'nicht hier' :P

Anyways .. hij zegt niet veel. Heb heel m'n verhaal verteld en het enige wat hij tot nu toe gezegd heeft is:
HarmonHeinrich de :
Thank you.
HarmonHeinrich de :
I understand how you feel, and I'm sorry that your having issues with playing the game. Don't worry ill do everything I can to assist you with your concern.
HarmonHeinrich de :
May I have your email address please.
Hier deed hij 5 minuten over om te vragen:
HarmonHeinrich de :
May I have 2 minutes please while I check my resources.
Het duurt lang en hij zal vast met 20 man tegelijk in de chat zitten, maar ben allang blij dat er tóch nog een Live Chat blijkt te zijn bij EA !! Want die is sinds September 2012 ofzo weg van Battelog.

[ Voor 45% gewijzigd door Indifstublatia op 26-12-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik sprak net met diezelfde persoon ja haha, ik moest van hem een clean boot doen om te kijken of dat mijn coop connectie probleem zou verhelpen. Nou niet dus, maar ik vroeg hem of ik weer in contact kon komen met hem na me reboot omdat ik geen zin heb om weer 15 min te wachten...
Maar dat kan dus niet, nu maar me laptop erbij gepakt en ben weer aan het wachten.

EDIT: de wachttijd is nu ook 10-20 minuten overigens.

[ Voor 86% gewijzigd door Ircghost op 26-12-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
lol .. heb het chattranscript naar mijn email laten verzenden maar raad eens ? is niet overgekomen :( ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

fynrd1 schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:19:
Mijn beste rondje ooit, en dan helaas in de allerlaatste seconde toch een death :/
http://battlelog.battlefi...how/51576029/1/336110632/
Als sniper... |:(
:p

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Xant0r
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:49:
Er zijn op dit moment 3 (!) hackers tegelijk actief op de server van GoT.
Je ziet ze draaien als een malle en je vraagt je af of dat wel menselijk is....
nou deze screenshot zegt wel anders.

[afbeelding]
Ik zat ff te kloten met de foto posten, rechtermuisknop en openen in een nieuw tabblad werkt blijkbaar.

http://www.freebits.nl/images/765Hackersss.jpg
http://bf3-fap.com/#WeihnachtsmannIl
http://bf3-fap.com/#x-mas_R4g3
http://bf3-fap.com/#fr0heweihnachten

KDR is niet zozeer cheaterlike op de screenshot, maar deze gasten cheaten wel degelijk. Damagemodifiers en hoogstwaarschijnlijk wel aimbotje erbij ook, maar goed ben er niet bij geweest.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/21991168/ScreenshotWin32-0006.png

Even een nofly zone opzetten vanaf de ground, 50 om 2 staan en dan uitgedaagd worden door een butthurt speler die wilt 1vs1en. Vraag ik waar in.....nou dat antwoord 8)7 ;(

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:26
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jjGsK.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Indifstublatia
lol, is dat van Counterstrike ('99) ofzo ?

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:56:
This server is amazing. :D
Het is knife en crossbow only en het is geweldig. Geen suppressie BS, campers hebben geen schijn van kans, geen explosive spam etc. Gewoon iedereen met een shot. Raak, dood, epic knifebattle to the dead. :P

http://battlelog.battlefi...er-Noobs-XBOW-KNIFE-ONLY/
toevallig gisteren nog op gespeeld. met mij erin (c4 pijlen...) is het echt wel explosies galore hoor :+

• NLsandman
Xant0r schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:43:
[...]

http://bf3-fap.com/#WeihnachtsmannIl
http://bf3-fap.com/#x-mas_R4g3
http://bf3-fap.com/#fr0heweihnachten

KDR is niet zozeer cheaterlike op de screenshot, maar deze gasten cheaten wel degelijk. Damagemodifiers en hoogstwaarschijnlijk wel aimbotje erbij ook, maar goed ben er niet bij geweest.

[afbeelding]

Even een nofly zone opzetten vanaf de ground, 50 om 2 staan en dan uitgedaagd worden door een butthurt speler die wilt 1vs1en. Vraag ik waar in.....nou dat antwoord 8)7 ;(
AA is weer actief, ff showen dat hun aimbot niet gedetecteerd word.
Zijn vaak steeds dezelfde cheaters alleen met andere accounts.
Die 3 ben ik wel vaker tegen gekomen, al sinds bc2.

kwam deze tegen op phx

http://battlelog.battlefi...how/51745966/1/198422417/

Zelfs votekicken schijnt voor velen moeilijk te zijn en dat je !yes moet zetten in de chat en niet yes.
Wat ik helemaal grappig vind is dat er ook nog reacties zijn van who is cheating,LOL

[ Voor 3% gewijzigd door NLsandman op 27-12-2012 02:58 ]

Pagina: 1 ... 146 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.