Amen.DirtySanchez schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:58:
[...]
Ik snap je overwegingen, maar ik trek er andere conclusies uit. Ik denk velen met mij. Unbalanced gameplay komt voor in alle games waarin twee - redelijk random - teams het tegen elkaar moeten opnemen. Niemand zit graag in het team dat geraped wordt. Zeker niet als het keer op keer gebeurt. Ik wil nog wel eens het rondje uitzitten en hopen dat de volgende beter wordt. Squads worden gereshuffled en ik maak weer kans denk ik dan... bovendien heb je zelf invloed. Zoals Pykow ook vaak zegt, pakt eerst en vooral je eigen vlag.. die het dichts bij je eigen basis. Als die burnt, als een gek terug naar die vlag etc. Nooit die vlag verliezen!
Als goed georganiseerd squad (paar GoTters bij elkaar, de jongens van [BEL] of die maniakken van \[123]) kan je al behoorlijk wat impact hebben op nagenoeg elke map / elke game mode. Zoek eens een paar van die gasten op en join ze in de game. Vraag of je in het squad mag komen en loop eens lekker mee. Ik luister vaak ook nog eens mee via TeamSpeak.
Wat dat betreft snap ik ook niet dat je geen andere gamemodi probeert. TDM? Daar bestaat spawnrape nauwelijks. Scavenger is ook redelijk equal als je het mij vraagt. En dan zijn er nog genoeg mappen waar baserapes of spawnlocks nauwelijks voorkomen. Wat denk je van Rush? Als je maar agressief genoeg bent in een goed squad is het zowel als attacker of defender genieten geblazen.
Kortom, kijk wat verder dan je neus lang is en misschien ontdek je iets wat je wel leuk vindt. Om elke acht maanden op basis van één potje en één leven een prachtgame als BF3 af te schrijven kan ik in ieder geval niet begrijpen.
BF3 is en blijft gewoon teamwerk, zelfs de allerbeste spelers ter wereld kunnen helemaal niets alleen zodra een groepje aan de andere kant goed en intensief samenwerkt (lees: communiceert).
Geef gewoon het goede voorbeeld, met andere woorden speel engi/medic (afhankelijk van de game mode) en vlam vol in de aanval. Revive, repair, strooi kistjes en er komen vaak nog wel een paar met je mee. Ow en quit aub pas aan het eind van een ronde, niet halverwege. Er is weinig zo vervelend als je gespawnlocked wordt of heel snel op achterstand staat als team omdat een (groot) deel quit nadat duidelijk is dat dit geen positieve K/D ronde gaat worden.
(Al moet ik toegeven, er zijn echt een onvoostelbare hoeveelheid knuppels die BF3 spelen die niet op of om kijken als hun teamgenoten om hun heen neergeschoten worden. Of mensen die denken dat als ze maar genoeg in eigen base blijven snipen ze dan vanzelf NIET gespawnlocked worden. etc. etc.)