Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:23:
FU gisteren m'n 2de hardcore barbarian verloren. Afgelopen weekend al m'n lvl 36 barb gewoon door stompzinnigheid (geen geduld, niet wachten op cd's en gewoon midden in mobs jumpen zonder ruimte om weg te lopen met een waller+mortar.
en gisteren m'n lvl 40 barb ook door zo'n domme fout. Elite mobs met chains & molten ik werd redelijk afgemaakt.. ging de dungeon uit.. en besloot toen m'n cds er weer waren terug in te springen, wetend dat ze allemaal bij de entrance stonden maar ik dacht dat ik ze met de cds wel kon afmaken voordat ik dood ging, en zo niet dan kon ik zo de dungeon weer uit.. tenminste, dat was de theorie.. in de praktijk nam ik veel meer dmg voordat mn ignore pain/pain supression (of hoe dit skill ook heet) activeerde en toen die bijna van afgelopen was kon ik de dungeon niet uit omdat ik niet op de exit kon klikken door alle mobs
fu fu fu
R.I.P.
Ben nu met 2 HC chars aan het spelen.
DH + Monk, Voordeel is het uit wisselen van gear
Mijn Monk was ook geripped en deze nieuwe is nu lvl 35 na het killen van Diablo.
Kan je aan raden om +EXP gear te kopen van de AH zodat je snel door normal bent en door kan gaan waar je gebleven ben.
Heb nu 2 Mules (lvl 1 chars) 1tje met all low lvl +EXP / Dex gear en 1 mule met alle +EXP en What ever stat.
Liep op een gegeven moment met +160 Exp rond en als je een Helm met socket neem en een Hoge Ruby gem in gooit er nog meer EXP per mob uit krijg.
Act's skippen kan nu nog maar dan ben je vaak te laag lvl en kan je stukken overnieuw doen zoals Wortham Run > Magda Runs > Kulle Runs enz enz.
Ben nu gewoon van Act 1 naar act 4 gegaan, af en to AH op voor upgrades in +EXP en weer verder gaan.