Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:50:
[...]

Waarom zetten ze niet gelijk alle levels vanaf het begin open? [/sarcastic]

Ik vind het persoonlijk niet meer dan correct... Dit is net het nut van een spel, level per level uitspelen om vorderingen te maken. Lijkt me een vrij standaard spel principe 8)7
mee eens. mensen worden lui en willen te snel endgame spelen. zelfde gezeur bij WoW destijds (en wellicht nog steeds)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08 15:11
Ik denk dat ze vooralsnog de uitdaging van Inferno erin willen laten zitten voor iedereen die gaat roepen "fix this fix that". Ik ben het eens met de personen die zeggen dat barb/monk misschien wat minder bedeeld zijn tegenover Wizard/DH in inferno maar dan nog :)

En het acts skippen vind ik persoonlijk een goed idee. Natuurlijk kan je niet zomaar meer je maatje joinen maar dit gaat vooral om de mensen die op inferno mee willen doen aan farm runs en weetikveel. Het houdt het allemaal een beetje in balans :)

Life goes on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:50:
Ik vind het stom van Blizzard dat ze geen level 60 + ubergear meeleveren met Diablo 3. Nu moet ik zelf de game spelen... 8)7
Inderdaad, mensen worden lui van dit soort games volgens mij... ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobyBE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Dit klopt en ik hoop dat het gaan aanpassen in de toekomst.
Het is misschien wat omslachtig, maar misschien even een screentje maken van je item dat je gaat verkopen? :p
Het zou inderdaad wel handig zijn als je dit kon terugzien, maar langs de andere kant wordt dit na x-aantal tijd waarschijnlijk ook onoverzichtelijk als je +250 items hebt verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:48:
[...]

Omdat ie dan nog eerst lvl 30 moet worden :+
Sure? Dacht dat het vanaf level 25 al kon.
[...]

Ik vind het persoonlijk niet meer dan correct... Dit is net het nut van een spel, level per level uitspelen om vorderingen te maken. Lijkt me een vrij standaard spel principe 8)7
Leuk voor je eerste character maar wanneer ik een alt ga levellen wil ik gewoon zo snel mogelijk level 60 zijn en zo snel mogelijk door het spel heen rollen. Normal en Nightmare zijn niet boeiend genoeg om nogmaals uit te gaan spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:34:

◦It is no longer possible to skip entire Acts in a multiplayer game•Classes
Er staat dat het niet meer mogelijk is om complete Acts over te slaan, zou het wel mogelijk blijven gewoon Quests (missies of hoe het het noemen wil) over te slaan, vervolgens de eind boss (of alle bosses in de Act) te verslaan om dan naar de volgende act te gaan?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je downed gewoon de boss van de vorige act en je gaat naar de volgende act. Snap 't probleem niet?
Ja het kost je iets meer moeite, je moet iedere final boss van de act killen maar dat kan nog niet zo gek veel moeite zijn. Of zie ik het hier nou verkeerd? :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:31:
Oh ik hoef er vrij weinig voor. Zou 10 gold per tome redelijk zijn?
Heb je ze nog? Dan help ik je wel even om er van af te komen :)

Ik zit veel te craften voor o.a. me alts, dus heb er wel veel aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb er nog 700, geef je Battletag maar en dan zal ik je toevoegen. Als het kan wel even met een level 60 joinen want zit in inferno te farmen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:56
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:50:
Ik vind het stom van Blizzard dat ze geen level 60 + ubergear meeleveren met Diablo 3. Nu moet ik zelf de game spelen... 8)7
Je vergeet dat er een coop modus inzit... de bedoeling is om dan samen lekker te hakken.

Voorbeeld,
Huidig:
Speler in act 3 wordt gejoined door speler uit act 1.
Resultaat: Spel wordt moeilijker voor beide spelers.

Morgen:
Speler uit act 3 joined speler in act 1.
Resultaat: Spel wordt makkelijker voor beide.

Welk van de twee opties geeft daadwerkelijk uitdaging?
Edit: en vergeet niet dat er gewoon level eisen zijn voor de verschillende moeilijkheidsgraten.

[ Voor 7% gewijzigd door Sneezzer op 06-06-2012 10:57 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:55:
Heb er nog 700, geef je Battletag maar en dan zal ik je toevoegen. Als het kan wel even met een level 60 joinen want zit in inferno te farmen :)
Zit nu op werk, maar kan wel even inloggen via Teamviewer, Hatsjoe#2142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypr
  • Laatst online: 07-08 15:11
Ik wil ook gaan farmen! maar zit helaas op werk. Vanavond een DH starten die vol op Att Speed gericht zal zijn (tijdens het levelen) met een maat rond 6 uur. Voordietijd met mn Barb Inferno farmen voor wat cash :)

Life goes on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Brummetje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:48:
[...]
Met hem ˆ

Omdat je voor nightmare level 30 moet zijn :)
Nightmare is vanaf 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Je vergeet dat er een coop modus inzit... de bedoeling is om dan samen lekker te hakken.

Voorbeeld,
Huidig:
Speler in act 3 wordt gejoined door speler uit act 1.
Resultaat: Spel wordt moeilijker voor beide spelers.

Morgen:
Speler uit act 3 joined speler in act 1.
Resultaat: Spel wordt makkelijker voor beide.

Welk van de twee opties geeft daadwerkelijk uitdaging?
De 3e, met een maat (of meerdere) spelen die ongeveer dezelfde level zijn als jou... en samen het spel doorlopen.

In geen van jou beschrijvingen hebben beide spelers een uitdaging:

Huidig, de speler uit Act 1 loopt er bij als versiering
Morgen, de speler uit Act 1 loopt er nog steeds bij als versiering

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Zit nu op werk, maar kan wel even inloggen via Teamviewer, Hatsjoe#2142
Teamviewer, held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En toen waren m'n Tomes op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 20:22
Werkt teamviewer zo goed dat je soepel kan spelen? Zit thuis slechts op 3 of 5 mbit upload.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Nogmaals bedankt he :)
Werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Oggy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:01:
Werkt teamviewer zo goed dat je soepel kan spelen? Zit thuis slechts op 3 of 5 mbit upload.
Nee, heel schokkerig, maar goed genoeg voor auctions e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Nogmaals bedankt he :)

[...]

Werkt perfect :D
Niet te geloven dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht :P
Hier op m'n werk gebruiken we het programma vet veel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Je kan ook altijd even Logmein checken, vind ik persoonlijk iets handiger :p Zeker de Pro versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
[...]

Wel moet je dan in Diablo even windowed mode aanzetten (of Fullscreen Windowed Mode, wat ik altijd standaard heb.) want Teamviewer vind Fullscreen niet leuk :P

Windowed Full Screen werkt trouwens echt perfect, heel snel alt tabben, game blijft op achtergrond gewoon normaal doorlopen (in tegenstelling tot Full Screen + Alt Tab) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kan ook altijd even Logmein checken, vind ik persoonlijk iets handiger :p Zeker de Pro versie
Dat zou best kunnen maar jammer genoeg werk ik vanuit een server en daar heb je nog een aantal rechten nodig om dingen te kunnen installeren en dergelijke. Heel gedoe om alles te veranderen :P
Teamviewer staat er al op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:53:
[...]

Leuk voor je eerste character maar wanneer ik een alt ga levellen wil ik gewoon zo snel mogelijk level 60 zijn en zo snel mogelijk door het spel heen rollen. Normal en Nightmare zijn niet boeiend genoeg om nogmaals uit te gaan spelen.
Koop wat gear en rol er in een paar uur doorheen? Levelen moet je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:05:
[...]

Dat zou best kunnen maar jammer genoeg werk ik vanuit een server en daar heb je nog een aantal rechten nodig om dingen te kunnen installeren en dergelijke. Heel gedoe om alles te veranderen :P
Full Screen Windowed gebruik ik altijd :). Werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:05:
[...]

Wel moet je dan in Diablo even windowed mode aanzetten (of Fullscreen Windowed Mode, wat ik altijd standaard heb.) want Teamviewer vind Fullscreen niet leuk :P

Windowed Full Screen werkt trouwens echt perfect, heel snel alt tabben, game blijft op achtergrond gewoon normaal doorlopen (in tegenstelling tot Full Screen + Alt Tab) :)
Ja klopt ik speel ook all tijd fullscreen windowed mode, ook handig als je dan skype aan hebt, je zit de bel uitnodigingen enzo ook gewoon ingame en af en toe willen mensen meekijken hoe ik speel dus dan deel ik het scherm via skype en zonder windowed mode ziet de kijker anders alleen zwart beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Idd maar levelen gaat sneller op hogere niveaus. Op level 25 even langs Diablo en dan in Act 4 Nightmare gaan farmen met een buddy.
En zelfs al zou je dat niet doen, ik heb niet veel zin met iemand CoOp te spelen in Act 2 als ik al in Act 3 zit. Waarom zou hij dan niet even in Act 3 mee mogen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Madstorm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:53:
[...]

Er staat dat het niet meer mogelijk is om complete Acts over te slaan, zou het wel mogelijk blijven gewoon Quests (missies of hoe het het noemen wil) over te slaan, vervolgens de eind boss (of alle bosses in de Act) te verslaan om dan naar de volgende act te gaan?
Volgens mij blijft het bovenstaande gewoon mogelijk! Of kan iemand dit ontkrachten?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:06:
[...]

Ben nu met een DH bezig en koop om de 5 levels ofzo een up to date bow. Gaat retesnel zo. Verd check ik regelmatig de vendors of ze upgrades hebben. Een bow met een square gem erin geeft je op normal een enorme boost in damage.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:45:
Gaat weer eens negens over. Mensen verplichten bepaalde Acts te completen terwijl ze weten dat sommige stukken echt fucked zijn en dat juist samen spelen het leukste is. Waarom mag iemand op level 25 niet alvast met een mattie Diablo verslaan zodat ze samen in Nightmare verder kunnen?
Omdat die persoon dan niet ineens 5 levels omhoog schiet, en NM minimaal 30 is.

Anders zou je (potentieel) vanaf lvl 1 mee kunnen wandelen met een ander en diablo blijven killen, leuk voor de credits enzo, maar niet de bedoeling (volgens blizzard dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Madstorm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Volgens mij blijft het bovenstaande gewoon mogelijk! Of kan iemand dit ontkrachten?
Dat werkt inderdaad gewoon. Zelf ook nog gedaan. Of ze moeten het deze week veranderd hebben.

EDIT: Natuurlijk moet je wel het juiste level hebben voor NM, Hell en Inferno.

[ Voor 12% gewijzigd door Hatsjoe op 06-06-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:10:
Omdat die persoon dan niet ineens 5 levels omhoog schiet, en NM minimaal 30 is.
25 :)
Anders zou je (potentieel) vanaf lvl 1 mee kunnen wandelen met een ander en diablo blijven killen, leuk voor de credits enzo, maar niet de bedoeling (volgens blizzard dan).
Maar is het werkelijk zo erg? Na de eerste twee characters heb ik weinig zin het hele verhaal nog door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Hatsjoe schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:11:
[...]

Dat werkt inderdaad gewoon. Zelf ook nog gedaan. Of ze moeten het deze week veranderd hebben.

EDIT: Natuurlijk moet je wel het juiste level hebben voor NM, Hell en Inferno.
Kan nu inderdaad nog, maar ook wanneer de patch morgen uitkomt? dat was eigenlijk mijn vraag.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:05:
[...]

Logmein werkt gewoon via je browser hoor, enkel op je eigen pc moet je een clientje installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:08:
[...]

Idd maar levelen gaat sneller op hogere niveaus. Op level 25 even langs Diablo en dan in Act 4 Nightmare gaan farmen met een buddy.
En zelfs al zou je dat niet doen, ik heb niet veel zin met iemand CoOp te spelen in Act 2 als ik al in Act 3 zit. Waarom zou hij dan niet even in Act 3 mee mogen spelen?
Dat is volgens mij vrij lastig te implementeren qua progress per character. Dan zou je progress volledig uit moeten zetten in coop, wat natuurlijk ook niet kan. Of progress alleen uitzetten in coop als iemand boven zijn persoonlijke act speelt.. etc

Wordt aardig ingewikkeld en, denk ik, onwenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Waar mogelijk, misschien.

Probleem is dat zo een beetje elke eindbaas scripted is op de main questline, dus je moet die wel doorlopen als je hem wilt afmaken (en je er nog niet bent geweest).

Wat ik me wel kan indenken is dat mensen dan anderen gaan joinen om uitsluitend de eindbazen af te maken op basis van de andere persoon zijn of haar progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:11:
[...]

25 :)

[...]

Maar is het werkelijk zo erg? Na de eerste twee characters heb ik weinig zin het hele verhaal nog door te spelen.
ah 25 :)

ja ik ben het er mee eens dat ik het ook wel zat ben na 5 keer 4 acts door te moeten lopen... Maarja, misschien gaan we wel een beetje te snel voor Blizzard he, de release is nog niet zo lang geleden en ze hebben andere problemen gehad die er voor zorgden dat ze niet aan dit soort dingen al te veel tijd kunnen besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Jullie hebben het voornamelijk over powerlevelling...
Maar voor coop is het toch ook van wezenlijk belang om acts te kunnen skippen.
Ik speel met 3 vrienden en we zitten in de lvl range 51 t/m 56, het is echt geen lol om dan weer met zijn allen in de cathedral rond te moeten lopen..

Ik zie het probleem ook niet, het is een solo spel met een coop modus, het is niet zo dat je de hele spelwereld benadeeld door gezellig samen te spelen op een uitdagend niveau (ja ook uitdagend voor de lvl 51, aangezien het voor hem extra lastig is om te blijven leven).

edit: verder is er ook geen sub. waarvoor ze de levelduur moeten rekken... het spel is al volledig betaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Sneezzer op 06-06-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:13:
[...]

Logmein werkt gewoon via je browser hoor, enkel op je eigen pc moet je een clientje installeren ;)
Oh, dan zal ik het eens proberen! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:10:
[...]

Ben nu met een DH bezig en koop om de 5 levels ofzo een up to date bow. Gaat retesnel zo. Verd check ik regelmatig de vendors of ze upgrades hebben. Een bow met een square gem erin geeft je op normal een enorme boost in damage.
T/m NM heb ik bijna alles van de vendor gehaald. Die hebben vaak prima upgrades voor kleine prijsjes.

Ben pas AH gaan gebruiken bij Hell.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:18:
[...]

T/m NM heb ik bijna alles van de vendor gehaald. Die hebben vaak prima upgrades voor kleine prijsjes.

Ben pas AH gaan gebruiken bij Hell.
Could you get any more Tell Sell on this? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
FU gisteren m'n 2de hardcore barbarian verloren. Afgelopen weekend al m'n lvl 36 barb gewoon door stompzinnigheid (geen geduld, niet wachten op cd's en gewoon midden in mobs jumpen zonder ruimte om weg te lopen met een waller+mortar.

en gisteren m'n lvl 40 barb ook door zo'n domme fout. Elite mobs met chains & molten ik werd redelijk afgemaakt.. ging de dungeon uit.. en besloot toen m'n cds er weer waren terug in te springen, wetend dat ze allemaal bij de entrance stonden maar ik dacht dat ik ze met de cds wel kon afmaken voordat ik dood ging, en zo niet dan kon ik zo de dungeon weer uit.. tenminste, dat was de theorie.. in de praktijk nam ik veel meer dmg voordat mn ignore pain/pain supression (of hoe dit skill ook heet) activeerde en toen die bijna van afgelopen was kon ik de dungeon niet uit omdat ik niet op de exit kon klikken door alle mobs :(

fu fu fu

[ Voor 3% gewijzigd door Helza op 06-06-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:45
Fuck dit, ben ik er toch in getrapt. Nieuwe PC besteld omdat mijn huidige (laptop) D3 absoluut niet meer trok. Zelfs op de laagste settings was het vooral in multiplayer een diashow. Drama...

Hopelijk wordt ie morgen geleverd en zie ik vanaf dan de lijken eindelijk vloeiend door de lucht vliegen met alles op max ;) Ik geloof wel (en hoop!) dat het m'n spelplezier wel een beetje gaat verhogen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik vind trouwens het repairen van je spullen echt slecht uitgewerkt...
Ik bedoel, je gear gaat stuk, je betaald een lage prijs (sinkhole voor gold... ja vast?) en bent binnen een minuut weer waar je was.

Zou pas leuk zijn dat ze geen waarschuwing tonen, dus dat je zelf moet checken, en bij echte schade het niet gemaakt kan worden ;-) . Of het gewoon helemaal uit het spel halen. Nu is het echt een stukje van niets in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Sneezzer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:25:
Ik vind trouwens het repairen van je spullen echt slecht uitgewerkt...
Ik bedoel, je gear gaat stuk, je betaald een lage prijs (sinkhole voor gold... ja vast?) en bent binnen een minuut weer waar je was.

Zou pas leuk zijn dat ze geen waarschuwing tonen, dus dat je zelf moet checken, en bij echte schade het niet gemaakt kan worden ;-) . Of het gewoon helemaal uit het spel halen. Nu is het echt een stukje van niets in het spel.
of het teleporteren naar town om de skills te wisselen zodat je geen CD krijgt (vooral op inferno).. wat heeft het voor een nut om teleport zo snel/makkelijk te maken en dan geen cd te hebben. Haal dat hele cd verhaal eruit, of verkort het en laat het ook in town gebeuren (en onthoud of de skill "echt" op cd was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
Denman schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:23:
Fuck dit, ben ik er toch in getrapt. Nieuwe PC besteld omdat mijn huidige (laptop) D3 absoluut niet meer trok. Zelfs op de laagste settings was het vooral in multiplayer een diashow. Drama...

Hopelijk wordt ie morgen geleverd en zie ik vanaf dan de lijken eindelijk vloeiend door de lucht vliegen met alles op max ;) Ik geloof wel (en hoop!) dat het m'n spelplezier wel een beetje gaat verhogen :)
ik rag nog even lekker door op mn 5 jaar oude dualcore :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:23:
FU gisteren m'n 2de hardcore barbarian verloren. Afgelopen weekend al m'n lvl 36 barb gewoon door stompzinnigheid (geen geduld, niet wachten op cd's en gewoon midden in mobs jumpen zonder ruimte om weg te lopen met een waller+mortar.

en gisteren m'n lvl 40 barb ook door zo'n domme fout. Elite mobs met chains & molten ik werd redelijk afgemaakt.. ging de dungeon uit.. en besloot toen m'n cds er weer waren terug in te springen, wetend dat ze allemaal bij de entrance stonden maar ik dacht dat ik ze met de cds wel kon afmaken voordat ik dood ging, en zo niet dan kon ik zo de dungeon weer uit.. tenminste, dat was de theorie.. in de praktijk nam ik veel meer dmg voordat mn ignore pain/pain supression (of hoe dit skill ook heet) activeerde en toen die bijna van afgelopen was kon ik de dungeon niet uit omdat ik niet op de exit kon klikken door alle mobs :(

fu fu fu
Totaal offtopic maar....

Eindelijk iemand die "m'n barb" gebruikt inplaats van het achterlijke "me barb" _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:27:
[...]

of het teleporteren naar town om de skills te wisselen zodat je geen CD krijgt (vooral op inferno).. wat heeft het voor een nut om teleport zo snel/makkelijk te maken en dan geen cd te hebben. Haal dat hele cd verhaal eruit, of verkort het en laat het ook in town gebeuren (en onthoud of de skill "echt" op cd was)
Als je een beetje logisch er over na had gedacht dan had je deze reactie natuurlijk niet geplaatst.

Als je geen CD zou hebben kun je dus skill swappen als je aan het spelen ben. Dit is natuurlijk niet te balanceren voor blizzard en dan is iedereen OP. Als je dan toch je skills net voor een boss wilt swappen ga je snel naar town en wissel je alles, waarnaar je weer snel terug kan met de portal naar waar je was.

Niet zo moeilijk toch om dit zelf te bedenken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:27:
[...]

Op inferno wil je eigenlijk toch je skills niet switchen omdat je dan de buff verliest. :)

En had gisteren ook iemand in mijn groep waar repair bugged was. Alles red, maar repairen kon niet. Moest hem een damaged item geven zodat ie die kon equippen en toen werkte repair wel. :s

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:34

xiD

12345

Weet iemand of er nog (Nederlandse) webwinkels zijn waar je een gamekey kan kopen en ze je de key via email toesturen? (Behalve Blizzard zelf)

De meeste fysieke winkels zijn uitverkocht.

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Wie heeft zin om vanavond Act1 op Inferno te farmen? DM me met je Battle net account of ID zodat ik je vanavond kan toevoegen.

Ik ben een lvl 60 Barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Roshnak schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:38:
Wie heeft zin om vanavond Act1 op Inferno te farmen? DM me met je Battle net account of ID zodat ik je vanavond kan toevoegen.

Ik ben een lvl 60 Barb.
Kom even langs op de TS3 server, het sinds rond prime-time altijd wel vol ;)
En het is altijd gezellig ;) of niet Ellendras :D

[ Voor 6% gewijzigd door True op 06-06-2012 11:39 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

True schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:39:
[...]

Kom even langs op de TS3 server, het sinds rond prime-time altijd wel vol ;)
En het is altijd gezellig ;) of niet Ellendras :D
Zal wel ff komen op de TS server, ik heb zelf nog geen headset deze komt eerdaags binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:23:

fu fu fu
R.I.P.

Ben nu met 2 HC chars aan het spelen.
DH + Monk, Voordeel is het uit wisselen van gear ;)

Mijn Monk was ook geripped en deze nieuwe is nu lvl 35 na het killen van Diablo.

Kan je aan raden om +EXP gear te kopen van de AH zodat je snel door normal bent en door kan gaan waar je gebleven ben.

Heb nu 2 Mules (lvl 1 chars) 1tje met all low lvl +EXP / Dex gear en 1 mule met alle +EXP en What ever stat.
Liep op een gegeven moment met +160 Exp rond en als je een Helm met socket neem en een Hoge Ruby gem in gooit er nog meer EXP per mob uit krijg.

Act's skippen kan nu nog maar dan ben je vaak te laag lvl en kan je stukken overnieuw doen zoals Wortham Run > Magda Runs > Kulle Runs enz enz.

Ben nu gewoon van Act 1 naar act 4 gegaan, af en to AH op voor upgrades in +EXP en weer verder gaan.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

Denniz0229 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:50:
[...]

blijkbaar hele slechte ICT-ers dan 8)7

ontopic: hier de nieuwe patch.
wel beter dat ik niet elke keer een game snel in moet om alles te reparen voordat ik kan bekijken wat het ook alweer was in de AH.
en je kan geen hele acts meer skippen, dat is dan wel weer jammer. moet je met je alt verplicht alles langs... :X
Zie ook de vorige pagina. . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:45
Bartjeuhz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:27:
[...]

ik rag nog even lekker door op mn 5 jaar oude dualcore :)
Mijn desktop was 6 jaar oud en half opgerookt :+

M'n laptop is recenter en kon 3 jaar terug nog aardig meekomen, maar ik kan uit ervaring vertellen dat een Mobility Radeon 4650 icm 4gig geheugen en een P6500 Dual Core processor de grootste moeite heeft met D3, alle settings op low en dus ook niet lekker wegspeelt. Helaas dus een investering moeten doen maar ik had toch een desktop nodig anders staat mijn scherm ook maar te verstoffen :P

Binnenkort zullen wat vrienden mij qua level aardig naderen en kunnen we samen inferno gaan doen. Dan kan ik het me niet veroorloven dat ik op 10fps speel in drukke gebieden...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb zelf helaas niet de tijd om Inferno te farmen... maar gelukkig een oud-guildie in m'n friendlist die wel obsessed fanatiek is... ook een Barbarian. Krijg al z'n gear zodra hij iets afdankt :P En dat zijn meestal pieces die hij voor veel op AH heeft gekocht. Zo maak ik goeie progressie zonder al te veel tijd er in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zou toch zweren dat er een Diablo 3 topic was op dit forum.

Kan iemand mij de Diablo 3 Deel 24 topic even linken kan hem niet meer vinden, de link naar dat topic op GoT linkt naar de verkeerde topic toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Gatverdamme, ik log net in weg items, weg geld. Dacht bijmezelf: zal toch niet waar zijn, gehacked zelfs met authenticator? M'n level 60 monk ook zomaar verdwenen, ben ik automatisch op de US servers beland :? best wel raar...

dat terzijde, ken een aantal "it-ers", die totaal geen verstand van hebben van PC's of het beveiligen ervan. maar wel verdomd goede programmeurs zijn :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een boog van een Miljoen of twee op overschot liggen die ik even mag lenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:42:
[...]

R.I.P.

Mijn Monk was ook geripped en deze nieuwe is nu lvl 35 na het killen van Diablo.

Kan je aan raden om +EXP gear te kopen van de AH zodat je snel door normal bent en door kan gaan waar je gebleven ben.

Heb nu 2 Mules (lvl 1 chars) 1tje met all low lvl +EXP / Dex gear en 1 mule met alle +EXP en What ever stat.
Liep op een gegeven moment met +160 Exp rond en als je een Helm met socket neem en een Hoge Ruby gem in gooit er nog meer EXP per mob uit krijg.

Act's skippen kan nu nog maar dan ben je vaak te laag lvl en kan je stukken overnieuw doen zoals Wortham Run > Magda Runs > Kulle Runs enz enz.

Ben nu gewoon van Act 1 naar act 4 gegaan, af en to AH op voor upgrades in +EXP en weer verder gaan.
:)

Ik ben nu maar een Monk begonnen, gewoon om dat eens te proberen (softcore DH tot lvl20 geprobeert 10x niks, softcore Wiz tot lvl 40+ ergens, wel ok, maar teveel gekite en SC is boring), maar ik moet zeggen dat tot nu toe Barb het fijnst vind spelen, maarja m'n monk is ook nog maar level 10 ofzo.. dus dan heb je ook nog niet echt veel skills.

Zit alleen heel erg te twijfelen of ik toch niet een barb moet nemen, ook idd vanwege de oude strength gear dat ik nog heb en omdat het toch fijner speelde :P heb helaas maar 100k dus kan niet al teveel "ah'en" maar ga ik zeker doen op de low levels, zat er idd aan te denken om veel xp gear te gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ja hoor, je spul is dus niet weg, je pakt de verkeerde regio |:( .
Terryb47 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:58:
Gatverdamme, ik log net in weg items, weg geld. Dacht bijmezelf: zal toch niet waar zijn, gehacked zelfs met authenticator? M'n level 60 monk ook zomaar verdwenen, ben ik automatisch op de US servers beland :? best wel raar...

dat terzijde, ken een aantal "it-ers", die totaal geen verstand van hebben van PC's of het beveiligen ervan. maar wel verdomd goede programmeurs zijn :+

[ Voor 80% gewijzigd door Sneezzer op 06-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Log je wel in op Europa ?
Terryb47 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:58:

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:58:
heeft iemand een boog van een Miljoen of twee op overschot liggen die ik even mag lenen?
Je mag de mijne wel 'lenen', als ik dan even 2 mil van jou mag 'lenen'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:59:
[...]

Je mag de mijne wel 'lenen', als ik dan even 2 mil van jou mag 'lenen'!
hen nog wel een witte bow die HEEEL mooi is, wel 2mil mooi vind ik.. mag je zo hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:42:
[...]

R.I.P.

Helm met socket en flawless square ruby of beter schiet echt heel erg op. +EXP in vaste getallen doet alleen de eerste ~15 levels nog wat, daarna is het hiermee ook bijna afgelopen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Yup, ik ben idd op de US servers beland, hoe weet ik niet want ik heb de afgelopen week alleen maar op EU servers gespeeld. Heb het zelf ook niet aangepast, waarom kiest m'n client dan automatisch voor een US server? Best vaag.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:58:
[...]

:)

Ik ben nu maar een Monk begonnen, gewoon om dat eens te proberen (softcore DH tot lvl20 geprobeert 10x niks, softcore Wiz tot lvl 40+ ergens, wel ok, maar teveel gekite en SC is boring), maar ik moet zeggen dat tot nu toe Barb het fijnst vind spelen, maarja m'n monk is ook nog maar level 10 ofzo.. dus dan heb je ook nog niet echt veel skills.

Zit alleen heel erg te twijfelen of ik toch niet een barb moet nemen, ook idd vanwege de oude strength gear dat ik nog heb en omdat het toch fijner speelde :P heb helaas maar 100k dus kan niet al teveel "ah'en" maar ga ik zeker doen op de low levels, zat er idd aan te denken om veel xp gear te gebruiken :P
Ik heb minder gold ;)

Die +EXP gear is een eenmalige inverstering, deze items op low lvl hoeven echt niet duur te zijn.
Ben nu net op NM, ben in Act 2 dood gegaan op lvl 43 bij de Kulle quests in een van zijn dungeons waar je zijn Blood moet vinden.

De nieuwe monk gaat nu gewoon de normale gearing process in, Dex+Vit als main stats de rest is mooi mee genomen. Heb nog wel +EXP gear aan in NM maar iets minderm, denk dat ik nog +120 EXP overheb van de +160 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 14:57
Wat doen mensen die Inferno wel min of meer down hebben?
Ik heb nu een dag of drie met een vriend het pony level lopen farmen op inferno, en heb net voor 15 miljoen wat equipment gekocht. Nu vroeg een vriend aan me: waarom? Ik had niet echt een antwoord. Om nog sneller het pony level te farmen? Het lijkt een beetje zinloos.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
DeadKennedy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:06:
Ik heb nu een dag of drie met een vriend het pony level lopen farmen op inferno, en heb net voor 15 miljoen wat equipment gekocht. Nu vroeg een vriend aan me: waarom? Ik had niet echt een antwoord. Om nog sneller het pony level te farmen? Het lijkt een beetje zinloos.
HC ftw :)
probeer hem daar maar eens op inferno te farmen

[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 06-06-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Gearen voor het pvp straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Nou je kunt de volgende dingen doen (Diablowise dan).
-Level een alt
-Level een alt in HC
-Farmen
-Wacht op een uitbreiding.

ps. Hoe kom je in het pony level (google werkt hier vandaag niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:07:
[...]

HC ftw :)
probeer hem daar maar eens op inferno te farmen
Veel respect voor mensen die dat doen (Kungen!), maar dat is écht helemaal niks voor mij :)
doncuomo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:08:
[...]

Gearen voor het pvp straks!
Ik vraag me heel erg af wanneer dat komt, en hoe dat precies gaat werken. Ik verwacht er niet al teveel van eerlijk gezegd.
Sneezzer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:09:
[...]

Nou je kunt de volgende dingen doen (Diablowise dan).
-Level een alt
-Level een alt in HC
-Farmen
-Wacht op een uitbreiding.

ps. Hoe kom je in het pony level (google werkt hier vandaag niet).
  • Alt geleveld.
  • HC trekt mijn hart niet, vrees ik :)
  • Veel gefarmd al, en met welk doel?
  • Wachten, goeie tip ;)
Hoe je in pony level komt: YouTube: Diablo 3 - Whimsyshire Guide (FULL)

[ Voor 67% gewijzigd door DeadKennedy op 06-06-2012 12:14 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Mensen met een beetje fatsoenlijke gear die af en toe zin hebben om Act 2 inferno goblins te farmen?

no00wa#2512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Wat is er zo bijzonder aan het pony level? Gaat het om het geld, of de items? Ik ben er nog niet geweest.. maar lees dit op diablowiki:

"The secret level is not going to be a major portion of the gameplay; it's a fun treat and am amusement, but the developers didn't want to recreate the Diablo II Secret Cow Level, which was literally the most profitable area to play in during some early game patches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Gewoon mensen helpen en items gratis weggeven.
Als ik in een game zit en zie dat iemand wat mindere items heeft en heb wat over wat ik kan missen
geef ik die graag weg.
En gaat om items die sell value 100 of 2000 hebben.
maar als je het toch niet gaat gebruiken kan je net zo goed een ander blij mee maken.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
True schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Helm met socket en flawless square ruby of beter schiet echt heel erg op. +EXP in vaste getallen doet alleen de eerste ~15 levels nog wat, daarna is het hiermee ook bijna afgelopen.
Klopt, maar +160 exp is nog steeds +160 exp :)
Op normal boeit het niet wat je neem en dit geld ook op HC zolang er maar je Primairy stat op zit (Dex/Int of Str.). Bij NM kan je de +EXP gear inderdaad gewoon rustig aan vervangen als je de Ruby Gem maar in je helm heb als je sneller EXP wil.

Ik was namelijk al lvl 30 toen ik bij Azmodan kwam en was 34 en nog iets bij diablo en de kill bracht me op lvl 35. Ben gewoon normaal door het spel gelopen, heb er zeker nu een paar uur korter overgedaan om lvl 35 te halen vergeleken met mijn ander monk of mijn SC's chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Wat voor class speel je? Op een wizard is inferno pony level best lastig :(:(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
DeadKennedy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:09:
[...]

Veel respect voor mensen die dat doen (Kungen!), maar dat is écht helemaal niks voor mij :)

[...]

Ik vraag me heel erg af wanneer dat komt, en hoe dat precies gaat werken. Ik verwacht er niet al teveel van eerlijk gezegd.
heeft hij al een nieuwe barb dan ?
Hij heeft zijn babr geripped op de Inferno boss "named Alt Tabbed in Fire place with BAt's" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:10:
[...]

Klopt, maar +160 exp is nog steeds +160 exp :)
Op normal boeit het niet wat je neem en dit geld ook op HC zolang er maar je Primairy stat op zit (Dex/Int of Str.). Bij NM kan je de +EXP gear inderdaad gewoon rustig aan vervangen als je de Ruby Gem maar in je helm heb als je sneller EXP wil.

Ik was namelijk al lvl 30 toen ik bij Azmodan kwam en was 34 en nog iets bij diablo en de kill bracht me op lvl 35. Ben gewoon normaal door het spel gelopen, heb er zeker nu een paar uur korter overgedaan om lvl 35 te halen vergeleken met mijn ander monk of mijn SC's chars.
Diablo heb ik tot nu toe beiden keren op lvl 30-31 gedaan :)
Barb, lvl 36 was ik in 14 uur,
Barb (2de) lvl 40 in 12 uur :) heb wel gigantisch zitten pushen/rennen op barb door normal heen :)

Op NM liepen mensen om me heen met 11-13k health op gelijke lvl terwijl ik met 8k rondliep :P voelde ook iets minder fijn aan op Act II

[ Voor 3% gewijzigd door Helza op 06-06-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:12:
[...]

Hij heeft zijn babr geripped op de Inferno boss "named Alt Tabbed in Fire place with BAt's" ;)
Nadat hij dood ging op zijn barb, heeft hij even gespeeld met een WD, waarschijnlijk beviel het hem niet, want toen ik gisteren nog even ging kijken speelde hij volgens mij weer op een barb inderdaad.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Madstorm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:15:
[...]

Nadat hij dood ging op zijn barb, heeft hij even gespeeld met een WD, waarschijnlijk beviel het hem niet, want toen ik gisteren nog even ging kijken speelde hij volgends mij weet op een barb inderdaad.
Kungen? yep barb alt-tab dood, ook zijn lvl 60 Monk is al dood gegaan door een DC terwijl ze Act II goblins aan het farmen waren. (en dirge, is ook al dood op zn WD, en volgens mij ook z'n monk van daarna, maar dat weet ik niet zeker). Hij was gisteren druk bezig met een nieuwe barb, level 45 toen ik het laatste checkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
yinx84 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:09:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan het pony level? Gaat het om het geld, of de items? Ik ben er nog niet geweest.. maar lees dit op diablowiki:

"The secret level is not going to be a major portion of the gameplay; it's a fun treat and am amusement, but the developers didn't want to recreate the Diablo II Secret Cow Level, which was literally the most profitable area to play in during some early game patches."
Wat er speciaal aan is, is dat het de hoogste level loot in de game kan droppen (net als in act 4), en een stuk beter te hanteren is dan de verschillende mob types in act 4.
Raoul.TLS schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:09:
Gewoon mensen helpen en items gratis weggeven.
Als ik in een game zit en zie dat iemand wat mindere items heeft en heb wat over wat ik kan missen
geef ik die graag weg.
En gaat om items die sell value 100 of 2000 hebben.
maar als je het toch niet gaat gebruiken kan je net zo goed een ander blij mee maken.

[...]
Al mijn vrienden en huisgenoten hebben al een bezoekje gehad van Sinterbugenhagen ;) Erg leuk om die reacties te zien als je ze een wapen geeft met 5x zoveel DPS als ze hadden!
no00waa schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:12:
[...]

Wat voor class speel je? Op een wizard is inferno pony level best lastig :(:(:(:(:(
Wizard nu, al is het met Demon Hunter wel érg veel makkelijker. Ik doe het vaak samen met een DH vriend.
Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:12:
[...]

Nee een monk nu. Toen ik keek was hij gebugged bij Diablo (Diablo in shadow form mollen als je gegripped bent = bugged gripped naar de volgende fase) en moest hij HEEL snel op een andere computer inloggen om zichzelf insta uit BNet te gooien, anders was hij WEER dood :)
Zoals ik al zei, dat zijn echt geen grappen die geschikt zijn voor mij.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
DeadKennedy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:09:
[...]

[...]

[...]
  • Alt geleveld.
  • HC trekt mijn hart niet, vrees ik :)
  • Veel gefarmd al, en met welk doel?
  • Wachten, goeie tip ;)
Hoe je in pony level komt: YouTube: Diablo 3 - Whimsyshire Guide (FULL)
Ik kom zelf Softcore niet eens door, zo saai.. ik rende gewoon groepen in en hoop dat zij eerder doodgingen dan ik zoniet dan respawn en maak je de paar mobs af die overbleven.. ik vond er geen fluit aan.

Nu op HC vermaak ik me goed, ga alleen dood door m'n eigen stompzinnigheid. Maar het is gewoon geweldig elke keer als je het gevoel hebt dat je bijna dood gaat. Je hart die ineens harder begint te slaan en de adrenaline die door je heen gaat op zulke momenten... softcore diablo is echt te saai voor mij.. hc vind ik leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
DeadKennedy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Wat er speciaal aan is, is dat het de hoogste level loot in de game kan droppen (net als in act 4), en een stuk beter te hanteren is dan de verschillende mob types in act 4.
Kan dus erg goed helpen bij mensen die vast zitten in Act 1 en 2? Hoe is deze plek te farmen als Barbarian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
yinx84 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:21:
[...]

Kan dus erg goed helpen bij mensen die vast zitten in Act 1 en 2? Hoe is deze plek te farmen als Barbarian?
Niet. Normale mobs hitten voor 85k.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Kort vraagje, moet je lvl 60 zijn voor het pony level, en hoe kom je er?

(google is niet te bereiken vanaf werk hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
bah begin weer een hekel te krijgen aan Blizzard, gisteren had vrouwtje staff of herding (voor pony lvl) geupgraded naar inferno voor 1 miljoen, gaan erin en weg staf .... kijk op forums, blijkt dus een onverklaarbare probleem te zijn voor Blizzard en ze kunnen niks doen ?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:20:
[...]
Nu op HC vermaak ik me goed, ga alleen dood door m'n eigen stompzinnigheid. Maar het is gewoon geweldig elke keer als je het gevoel hebt dat je bijna dood gaat. Je hart die ineens harder begint te slaan en de adrenaline die door je heen gaat op zulke momenten... softcore diablo is echt te saai voor mij.. hc vind ik leuk :P
Hoop van mijn vrienden spelen SC helaas, loop/liep dan wel eens mee en vind wel leuk om dan te klieren of skill te testen. Wizard WoF met Random teleport is geweldig hiervoor :)

Maar tegenwoordig loop ik op SC ook niet meer mee, een paar zijn lvl 60 en op Inferno bezig terwijl mijn hoogste SC char (lvl 43 Wizard) pas bij Kulle is, en mijn lvl 31 DH net aan NM begint op SC.

Beide chars al weken niet aangeraakt :)

Gelukkig is er een die nu ook HC speelt en doet dit samen met mijn DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Sneezzer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:28:
Kort vraagje, moet je lvl 60 zijn voor het pony level, en hoe kom je er?

(google is niet te bereiken vanaf werk hier).
je krijgt een recipe dat heet staff of herding die je kan upgraden van normaal -> nighthmare hell en inferno je moet de materials bij elkaar zoeken van chests tot mobs die random spawnen en droppen. Voor hell kost het 350k en upgrade voor inferno 1M , het is zeker de moeite waard, al dan niet de staf opeens kan verdwijnen door een of andere bug... Gisteren de eerste keer inferno gedaan dropte een lvl 55 2 handed crossbow met 550 dps en een 906 1 handed sword (blauw ) binnen een uur voor 500k verkocht. youtube het maar eens :) whymsyshire

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AwesomE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:31:
[...]

je krijgt een recipe dat heet staff of herding die je kan upgraden van normaal -> nighthmare hell en inferno je moet de materials bij elkaar zoeken van chests tot mobs die random spawnen en droppen. Voor hell kost het 350k en upgrade voor inferno 1M , het is zeker de moeite waard, al dan niet de staf opeens kan verdwijnen door een of andere bug... Gisteren de eerste keer inferno gedaan dropte een lvl 55 2 handed crossbow met 550 dps en een 906 1 handed sword (blauw ) binnen een uur voor 500k verkocht. youtube het maar eens :) whymsyshire
nightmare upgrade is 200k en hell upgrade is 500k hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
hoeveel spelers hadden hier op tweakers last van dat alle items and gold gestolen waren? heb nu toch maar die autenticator aangezet.

beetje vaag dat het zo makkelijk gaat, heb naar mijn weten niks raars gedaan. op blizzard forums is er een topic van 26 pagina's over, allemaal na een game update.

ben lv48 en had wat leuke items, ik zoek wel weer wat leuke items op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

laurensxeon schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:37:
hoeveel spelers hadden hier op tweakers last van dat alle items and gold gestolen waren? heb nu toch maar die autenticator aangezet.

beetje vaag dat het zo makkelijk gaat, heb naar mijn weten niks raars gedaan. op blizzard forums is er een topic van 26 pagina's over, allemaal na een game update.

ben lv48 en had wat leuke items, ik zoek wel weer wat leuke items op
Je kan gewoon een rollback van je items aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Ik heb net eindelijk mijn eerste legendary gevonden! Een maximus 2handed sword met de volgende dingen:
691 dps
+31% damage
+138 vitality
+ 18 resistance to all elements
+ 8% damage to demons
2.90% of damage dealt is converted to life

Wil iemand hier een bod doen? En heb je anders een idee van de waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Hoop van mijn vrienden spelen SC helaas, loop/liep dan wel eens mee en vind wel leuk om dan te klieren of skill te testen. Wizard WoF met Random teleport is geweldig hiervoor :)

Maar tegenwoordig loop ik op SC ook niet meer mee, een paar zijn lvl 60 en op Inferno bezig terwijl mijn hoogste SC char (lvl 43 Wizard) pas bij Kulle is, en mijn lvl 31 DH net aan NM begint op SC.

Beide chars al weken niet aangeraakt :)

Gelukkig is er een die nu ook HC speelt en doet dit samen met mijn DH.
Dedl, waarom speel je niet meer met je oude GoT-maatjes :'( . Mis een "ik kom Tollo redden" Monk o.i.d.)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NACBreda schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:40:
Ik heb net eindelijk mijn eerste legendary gevonden! Een maximus 2handed sword met de volgende dingen:
691 dps
+31% damage
+138 vitality
+ 8% damage to demons

Met 50K mag je al blij zijn :P

[ Voor 87% gewijzigd door Angeloonie op 06-06-2012 12:41 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

691 dps
+31% damage
+138 vitality
+ 8% damage to demons

Ik denk dat 'ie zo'n 50-100K waard is. Is het misschien Doombringer? Dan is 'ie inderdaad ongeveer 50-100K waard, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
691 dps
+31% damage
+138 vitality
+ 8% damage to demons

Leuke stats. Hoge vit, life on hit (nou ja, komt er op neer) en res to all doet het goed op AH. Damage is wel heel erg laag helaas voor een two-hander. Zitten er geen sockets op?
Pagina: 1 ... 9 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging