Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
yinx84 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:41:
[...]

Leuke stats. Hoge vit, life on hit (nou ja, komt er op neer) en res to all doet het goed op AH. Damage is wel heel erg laag helaas voor een two-hander. Zitten er geen sockets op?
Helaas niet. Maar het viel me op dat ik niet kan zoeken op 'All resistance' bij een wapen. Of ligt dat aan mij?

Het is een maximus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
tollo71 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:40:
[...]

Dedl, waarom speel je niet meer met je oude GoT-maatjes :'( . Mis een "ik kom Tollo redden" Monk o.i.d.)...
Wat is jouw battletag dan, heb alleen Don_Holio en Kwakke :D

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
NACBreda schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:40:
Ik heb net eindelijk mijn eerste legendary gevonden! Een maximus 2handed sword met de volgende dingen:
691 dps
+31% damage
+138 vitality
+ 18 resistance to all elements
+ 8% damage to demons
2.90% of damage dealt is converted to life

Wil iemand hier een bod doen? En heb je anders een idee van de waarde?
Helaas wil je op level 60 niet meer gezien worden met een 691dps 2hander..

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Laatst online: 27-07 09:56
DeadKennedy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Helaas wil je op level 60 niet meer gezien worden met een 691dps 2hander..
Ja, dat vreesde ik al. Eigenlijk maakt dat het gelijk niet zo waardevol meer. Maar voor een eerste legendary is het niet zo slecht volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik aan met 6 mid-level legendaries :) wel grappig om ze te krijgen maar mid-level heb je er gewoon niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
NACBreda schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Ja, dat vreesde ik al. Eigenlijk maakt dat het gelijk niet zo waardevol meer. Maar voor een eerste legendary is het niet zo slecht volgens mij :P
Ja dat vind ik ook wel jammer, de meeste legendaries zijn waardeloos helaas. Maakt het gelijk minder legendarisch.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik heb al 3 legendaries zien droppen. Waarvan er 2 kut stats hebben :( Eergisteren viel in pony level (normal) een leuke Barb legendary. Leuk voor levellen.
Hoe lang duurt het nog voordat armory er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Is het eenvoudig om Act1 Normal zo goed als te skippen (ben nu level 4)? Ik heb me niet heel erg bezig gehouden met boosts etc, maar ik wil nu ook een Sorcje naar Level60 brengen, maar Act1 Normal wordt ondertussen zooo boring en heb ondertussen zoveel low end gear dat ik alles omver blaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
yinx84 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:41:
[...]

Leuke stats. Hoge vit, life on hit (nou ja, komt er op neer) en res to all doet het goed op AH. Damage is wel heel erg laag helaas voor een two-hander. Zitten er geen sockets op?
nee, geen life on hit. dat is bruikbaar in inferno... life leach is waardeloos op inferno.. life leach geeft per moeilijkheidsgraag minder health, op inferno krijg je maar 20% van die 2%, hier heeft life on hit geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:50:
Is het eenvoudig om Act1 Normal zo goed als te skippen (ben nu level 4)? Ik heb me niet heel erg bezig gehouden met boosts etc, maar ik wil nu ook een Sorcje naar Level60 brengen, maar Act1 Normal wordt ondertussen zooo boring en heb ondertussen zoveel low end gear dat ik alles omver blaas.
als je zoveel low end gear hebt ben je binnen een uurtje van lvl 1 naar 15 en dus door normal heen. ik zou dat uurtje voor lief nemen en gewoon doorspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Loev schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:49:
Ik heb al 3 legendaries zien droppen. Waarvan er 2 kut stats hebben :( Eergisteren viel in pony level (normal) een leuke Barb legendary. Leuk voor levellen.
Hoe lang duurt het nog voordat armory er is?
Ik heb gisteren ook eindelijk m'n eerste legendary 2h bow, hoge dmg ilvl iets van 35, maar geen resists helaas, gelukkig had ik hem direct in m'n stash gedaan, want kort daarna verloor ik m'n barb :P (hc). Hij staat nu op de ah voor 300k, geen idee of het verkoopt, ik zal wel zien vanavond

[ Voor 10% gewijzigd door Helza op 06-06-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik ben opzoek naar een high DPS barb 1 handed weapon , misschien dat iemand deze voor een leuke prijs heeft ? doe echt dmg tekort , act 2 inferno gaat zeer moeizaam kiten als een gek .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik moet toch eens wat meer tijd besteden aan de AH denk ik. Heb er nu al 2x een item opgezet voor 25k wat binnen een uur verkocht was... oeps. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:50:
Ik heb op elke difficulty level act 2 geskipped, dat kan ik iedereen wel aanraden :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

OkkE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:58:
Ik moet toch eens wat meer tijd besteden aan de AH denk ik. Heb er nu al 2x een item opgezet voor 25k wat binnen een uur verkocht was... oeps. :)
Mijn ervaring is dat dingen OF binnen een uur verkocht worden OF helemaal niet. Binnen een uur is niets mis mee, als het binnen 2 minuten gebeurt heb je inderdaad te laag ingezet.

Als ik 1d12h remaining zie, koop ik vaak bijna blind ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door M_V op 06-06-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Ja heb ik ook last van het is erg moeilijk inschatten wat de items waard zijn , ondanks vergelijkingen , sommigen vragen voor de meest slechte items bizar hoge prijzen waardoor schatten erg moeilijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Alwinonline schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:53:
[...]

als je zoveel low end gear hebt ben je binnen een uurtje van lvl 1 naar 15 en dus door normal heen. ik zou dat uurtje voor lief nemen en gewoon doorspelen...
Ik heb Act1 ondertussen al 9x gespeeld (5x in beta, 1x in beta hardcore, 3x in final) dus zeker catacombs level 4 komt mijn neus uit.
DeadKennedy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Ik heb op elke difficulty level act 2 geskipped, dat kan ik iedereen wel aanraden :)
Hoe doet u dat?

[ Voor 21% gewijzigd door M_V op 06-06-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:01:
[...]

Ik heb Act1 ondertussen al 9x gespeeld (5x in beta, 1x in beta hardcore, 3x in final) dus zeker catacombs level 4 komt mijn neus uit.
Weet niet of je alles uitpluist, maar Act 1 kun je echt heel snel doorheen rennen. Je hoeft niet alles te clearen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Laatst online: 08-03-2024
[...]

[...]

Hoe doet u dat?
act 1 in beta. zozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Mijn ervaring is dat dingen OF binnen een uur verkocht worden OF helemaal niet. Binnen een uur is niets mis mee, als het binnen 2 minuten gebeurt heb je inderdaad te laag ingezet.
Misschien was het ook wel binnen 15 minuten. Ik zet maar 1 of 2 items op de AH meestal en kijk er daarna minimaal een uur niet meer naar. :)

Maar mijn gevoel "ik had er meer voor moeten vragen" was dus niet perse waar, zo werkt de AH in Diablo 3 gewoon. Het verkoopt (vrijwel direct) of het verkoopt helemaal niet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:02:
[...]

Weet niet of je alles uitpluist, maar Act 1 kun je echt heel snel doorheen rennen. Je hoeft niet alles te clearen he :P
Idd gewoon gaan met die banaan, je moet er toch door heen.
Gewoon minder exploren en meer raggen :)

Ik explore nog wel want sommige achievements hebben requirements van random dungeon spawns :)
of van die Lore Boekjes, moet er nog 3 a 4 per act :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
[...]

[...]

Hoe doet u dat?
Ik denk niet dat diablo dan echt jou spel is want op lvl 60 bestaat het spel alleen maar uit het her-spelen van bestaande gebieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47
AwesomE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:28:
bah begin weer een hekel te krijgen aan Blizzard, gisteren had vrouwtje staff of herding (voor pony lvl) geupgraded naar inferno voor 1 miljoen, gaan erin en weg staf .... kijk op forums, blijkt dus een onverklaarbare probleem te zijn voor Blizzard en ze kunnen niks doen ?
dat is wel heel ziek :s volgens mij kunnen hun echt wel na gaan of jij 1mill heb betaalt voor een upgrade hoor. Dat kunnen ze echt wel zien. Minste wat ze kunnen doen is al dat gold terug geven.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:05:
[...]

Idd gewoon gaan met die banaan, je moet er toch door heen.
Gewoon minder exploren en meer raggen :)

Ik explore nog wel want sommige achievements hebben requirements van random dungeon spawns :)
of van die Lore Boekjes, moet er nog 3 a 4 per act :(
Ok, alternatieve vraag: Ik ben altijd mega lang bezig in Catacombs 4, om de een of andere manier snap ik die dungeon niet en ik ben dus altijd een eeuw bezig voordat ik de uitgang vind. Is daar een truc voor? 1,2 en 3 ben ik altijd binnen een halve minuut doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Ok, alternatieve vraag: Ik ben altijd mega lang bezig in Catacombs 4, om de een of andere manier snap ik die dungeon niet en ik ben dus altijd een eeuw bezig voordat ik de uitgang vind. Is daar een truc voor? 1,2 en 3 ben ik altijd binnen een halve minuut doorheen.
Gewoon blijven rennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:04
Mini-map donders goed in de gaten houden. Soms zie je een glimps van de "ping" waar de exit zit wat het zoeken een stuk makkelijker maakt.

Ik moet me altijd inhouden in de party om tegen de wizard te zeggen: go tele, sorc! :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Alwinonline schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Ik denk niet dat diablo dan echt jou spel is want op lvl 60 bestaat het spel alleen maar uit het her-spelen van bestaande gebieden ;)
Ik vrees dat u daar ongelijk in heeft, ik heb waarschijnlijk meer lvl99s op mijn naam staan dat dit hele topic bij elkaar :-D. Helaas kan ik mij door tijdgebrek nauwelijks meer dagen doortrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Joarie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:09:
Mini-map donders goed in de gaten houden. Soms zie je een glimps van de "ping" waar de exit zit wat het zoeken een stuk makkelijker maakt.

Ik moet me altijd inhouden in de party om tegen de wizard te zeggen: go tele, sorc! :)
eerst baba bo :-P

Maar moraal van het verhaal: er is dus geen slimmigheidje?

[ Voor 7% gewijzigd door M_V op 06-06-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige reden waarom ik de wizard nam..... teleporten/mfen in D2x
Helaas, 1 seconde is te weinig en je kan ook niet door muren heen... terwijl een monk wel instant door een deur kan aanvallen.... bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

gister ook mijn eerste legendary gevonden.
was een lvl 52 helmet
stats waren slechter als mijn huidige helm

Even op de AH gekeken wat de laagste BO prijs was en voor 2,5k minder erop gezet
na 3 uur was hij verkocht :D
voor 29,7k :)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Vandread schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:16:
Enige reden waarom ik de wizard nam..... teleporten/mfen in D2x
Helaas, 1 seconde is te weinig en je kan ook niet door muren heen... terwijl een monk wel instant door een deur kan aanvallen.... bleh.
DH kan in D3 het beste door een map heen, ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat wizard dat beter zou kunnen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
Is er toevallig iemand die er een high dps 1 handed weapon heeft voor barb ?! ik betaal goed (A) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:58:
Als het niet binnen het uur verkoopt is je kans dat het nog verkocht geraakt ook gedaald met 80% ofzo, dus dat is op zich geen slechte zaak. Na 1-2 minuten, ja dan was het under-priced ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
JayJay schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:20:
Is er toevallig iemand die er een high dps 1 handed weapon heeft voor barb ?! ik betaal goed (A) hehe
Het auction house? Daar houden ze wel van mensen die goed betalen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Sfinx- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:21:
[...]

Als het niet binnen het uur verkoopt is je kans dat het nog verkocht geraakt ook gedaald met 80% ofzo, dus dat is op zich geen slechte zaak. Na 1-2 minuten, ja dan was het under-priced ;)
Hoeft niet per sé. De kans is dan wel groot ja, maar je kan natuurlijk ook gewoon de juiste koper op het juiste moment tegenkomen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Ik vrees dat u daar ongelijk in heeft, ik heb waarschijnlijk meer lvl99s op mijn naam staan dat dit hele topic bij elkaar :-D. Helaas kan ik mij door tijdgebrek nauwelijks meer dagen doortrekken.
Ik vrees dat u in het diablo 3 topic zit ipv diablo 2. ;)

Daarnaast een gewaagde uitspraak... ik had in diablo 2 ook 5 accounts vol lvl 90+ characters en mules.

[ Voor 12% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-06-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:15
Tuurlijk kun je hele stukken skippen.

Gewoon iemand die het al gespeeld heeft ingame laten gaan op het stuk waar je naartoe wilt, een invite laten sturen en accepteren. Dan ben je dus bijvoorbeeld in 1x in act 4 ipv 1 :)

Had eigenlijk aangenomen dat jullie dat al wisten

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
boombes schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:31:

Gewoon iemand die het al gespeeld heeft ingame laten gaan op het stuk waar je naartoe wilt, een invite laten sturen en accepteren. Dan ben je dus bijvoorbeeld in 1x in act 4 ipv 1 :)

Dit weten we wel, maar ze gaan dit juist onmogelijk maken in de nieuwe patch :P

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
CobyBE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:32:
[...]

KAK!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
CobyBE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:32:
[...]

Oei, kunnen we maar beter alle waypoints snel aanmaken ;)

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

ik ben eigenlijk ook iemand die de AH afspeurt naar BO prijzen.
ik ben bijvoorbeeld op zoek naar een nieuwe off hand.
ik bedenk , dat ik ongeveer 75k wil uitgeven aan BO en dan zoek ik die op.

ik ben dus zo'n koper die gewoon voor de volle mep gaat :D

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

PizZa_CalZone schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Ik vrees dat u in het diablo 3 topic zit ipv diablo 2. ;)

Daarnaast een gewaagde uitspraak... ik had in diablo 2 ook 5 accounts vol lvl 90+ characters en mules.
I know, het zal me ook niet gaan lukken, maar het was even chargerend :). Maar dan nog, een level 90 char was je binnen 2 uur (in de UT tijd), level 99 was 3 weken 24/7 (of keihard botten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Had aangenomen dat je dit wel wist ? :P

Zou nog steeds mogelijk zijn, waarschijnlijk werkt het wel als je een high lvl de butcher killed voor je in act 1 als lvl 1 zijnde. Maar dan nog, als lvl 4 ofzo heb je nog niets te zoeken in act2 ;)

Voordeel is alleen dat je dan effectiever van Wortham > Magda > Kull enz enz runs kan doen voor exp.
Dat is niet alleen effectief, maar ook erg saai >.>

Baalruns waren nou ook niet echt de meest geweldige runs om te doen, na een jaar of 2 :P
pas van af lvl 25 kreeg je exp in act5 op normal bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
Helza schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:53:
[...]

nee, geen life on hit. dat is bruikbaar in inferno... life leach is waardeloos op inferno.. life leach geeft per moeilijkheidsgraag minder health, op inferno krijg je maar 20% van die 2%, hier heeft life on hit geen last van
hoe kom je aan die info als ik vragen mag?
want heb het nergens gezien, weet wel dat het inderdaad downscaled hogere nivo's

tis sowieso eigenlijk wel logisch want je DPS gaat ook flink omhoog, dus met 5% leech zou je continu volledig HP zitten als je goeie DPS hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:38:
[...]

Baalruns waren nou ook niet echt de meest geweldige runs om te doen, na een jaar of 2 :P
pas van af lvl 25 kreeg je exp in act5 op normal bijv.
Vanaf lvl1 kreeg je prima experience in Act 4 Hell :D. En ook in UT. :D

Maar ik moet dus een WP truc toepassen... gaan we doen! (liefst vanavond :P)

[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 06-06-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
R.plas schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:37:
ik ben eigenlijk ook iemand die de AH afspeurt naar BO prijzen.
ik ben bijvoorbeeld op zoek naar een nieuwe off hand.
ik bedenk , dat ik ongeveer 75k wil uitgeven aan BO en dan zoek ik die op.

ik ben dus zo'n koper die gewoon voor de volle mep gaat :D
ligt erg aan de tijdstip en item.
is het een item met nog 4 uur te gaan en is het 01:00 dan doe ik gewoon BID de kans is groot dat ik het dan ook win :D

Maakt me nie uit wel lvl het is, soms zie je items met een buyout van 150k maar de bid loopt op 15k.
Dan gok ik er op doe een bid die dan iets hoger is, bijv 25k (als de item het echt waard is) en dan lekker na bed en de volgende dag als ik thuis kom van werk ff kijken of ik hem gewonnen heb. Dan die zelfde item ipv. 150k buyout voor een buyout dat wel de echt waarde reflecteer :P

Zo kan je leuke winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Denniz0229 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:38:
[...]

hoe kom je aan die info als ik vragen mag?
want heb het nergens gezien, weet wel dat het inderdaad downscaled hogere nivo's

tis sowieso eigenlijk wel logisch want je DPS gaat ook flink omhoog, dus met 5% leech zou je continu volledig HP zitten als je goeie DPS hebt.
1 van de filmpjes op YouTube: Kripparrian leggen ze het uit. Die waren al in de closed beta bezig met testen van allerlei zaken. Ik dacht toch ook dat zij de eerste waren die nightmare uitgespeeld hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Diablo 3 nog ergens te verkrijgen (behalve via Blizzard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:09
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:56:
Is Diablo 3 nog ergens te verkrijgen (behalve via Blizzard)?
Stel anders je retorische vragen in een chatkanaal. Google gewoon en je komt er vanzelf achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:39:
[...]

Vanaf lvl1 kreeg je prima experience in Act 4 Hell :D. En ook in UT. :D

Maar ik moet dus een WP truc toepassen... gaan we doen! (liefst vanavond :P)
Klopt maar ik deed niet veel UT (zelf geen enkele char gehad die hierdoor heen is gegaan lol) en Diablo Classic lvl 1 naar Hell porten dan Char converten naar een LoD char deed ik ook niet :)

Ik deed gewoon Cow Runs, Tombs, Baal Runs tot lvl 40 of hoger, dan laten rushen in NM en Baalruns tot lvl 75 en vanaf daar Solo door Hell om mijn Build te testen :D

Had ook maar 1 account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:51
Heb laatst m'n eerste Legendary gevonden: Frostburn Gauntlets. Vind ze niet erg bijzonder en ze zijn volgens mij alleen voor een low-level Wizard enigszins interessant. Maar dan zie ik sites waar ze voor geld aangeboden worden: $19,90 of € 10,64 en dan denk ik: WTF? Dat zijn ze toch ECHT niet waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Haay schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:08:
Heb laatst m'n eerste Legendary gevonden: Frostburn Gauntlets. Vind ze niet erg bijzonder en ze zijn volgens mij alleen voor een low-level Wizard enigszins interessant. Maar dan zie ik sites waar ze voor geld aangeboden worden: $19,90 of € 10,64 en dan denk ik: WTF? Dat zijn ze toch ECHT niet waard!
Daar worden ze voor AANGEBODEN. Dat is inderdaad héél iets anders als verkocht! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:43:
[...]

ligt erg aan de tijdstip en item.
is het een item met nog 4 uur te gaan en is het 01:00 dan doe ik gewoon BID de kans is groot dat ik het dan ook win :D

Maakt me nie uit wel lvl het is, soms zie je items met een buyout van 150k maar de bid loopt op 15k.
Dan gok ik er op doe een bid die dan iets hoger is, bijv 25k (als de item het echt waard is) en dan lekker na bed en de volgende dag als ik thuis kom van werk ff kijken of ik hem gewonnen heb. Dan die zelfde item ipv. 150k buyout voor een buyout dat wel de echt waarde reflecteer :P

Zo kan je leuke winst maken.
Hoe werkt dat bieden eigenlijk? Was ook wat aan het proberen, maar als ik bid deed kreeg ik regelmatig de melding "Your bid was too low to be the winning bid". Terwijl het item op 40k staat, en ik bijv 45k bid? Hij zegt dus minimaal bod, maar ik nam eigenlijk aan dat dat de suggestie was die er default staat wanneer je op "bid" klikt. Dat is dus blijkbaar niet zo. Hoe weet ik dan wat een minimum bod is???

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:11:
[...]

Hoe werkt dat bieden eigenlijk? Was ook wat aan het proberen, maar als ik bid deed kreeg ik regelmatig de melding "Your bid was too low to be the winning bid". Terwijl het item op 40k staat, en ik bijv 45k bid? Hij zegt dus minimaal bod, maar ik nam eigenlijk aan dat dat de suggestie was die er default staat wanneer je op "bid" klikt. Dat is dus blijkbaar niet zo. Hoe weet ik dan wat een minimum bod is???
Volgens mij krijg je die melding als er iemand anders inmiddels al een hoger bid heeft gedaan, doe de search nog eens op het item en dan zie je dat het bid inmiddels hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Wel grappig dat de prijzen voor D3 items zo bizar veel (andy face voor 250 euro) boven die van D2 items liggen. 1 week na de ladder reset kost een SOJ daar niet meer dan 15 euro oid en na een maand heb je een shako voor 25 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
[...]

(Volgens mij) heeft er iemand dan hoger geboden terwijl jij aan het zoeken was en is het AH nog niet 'gerefresht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Haay schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:08:
Haha daar wordt een boog aangeboden:
"Rare Bow 700+dps" voor €67,75 :F

die troep salvage ik als ik het tegenkom

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

[...]

Het minimumbod móet hoger zijn als het bod wat op dat moment staat, dat is alles wat dat betekend.

Verder werkt het zo: Item staat voor bieden vanaf 1000G op de auction house. Iemand vult in 5000 te bieden (hij is eerste bieder), auction house bied automatisch voor hem 1000G. Als iemand anders nu meer bied als 1000G, bijvoorbeeld 2000G, word het bod van de eerste bieder verhoogd naar 2001G.
Werkt precies hetzelfde als Ebay, je vult een maximum bod in en betaald uiteindelijk als je het hoogste bod hebt het bod van de één na hoogste bieder + 1G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik persoonlijk vind het eignelijk veel leuker om alles zelf te ontdekken ipv aan te kopen via AH, koop een game om zelf de items te vinden en alles uit te diepen, niet om dat van andere te kopen.. Maar das hoe ik het zie. Vanavond ga ik dan ook pas Normal afronden met m'n DH, en dan een niveautje hoger, ben benieuwd...

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:13:
Wel grappig dat de prijzen voor D3 items zo bizar veel (andy face voor 250 euro) boven die van D2 items liggen. 1 week na de ladder reset kost een SOJ daar niet meer dan 15 euro oid en na een maand heb je een shako voor 25 cent.
Tja er is nu nog schaarste aan hoge level items en er is nog een grote hype gaande. Het aanbod is dus nog redelijk krap en het aantal spelers en dus de vraag nog hoog. Daarnaast kent het spel nog geen lange historie zoals D2 en dus zijn mensen niet zo op de hoogte van het prijsverloop van items. Men weet dus niet goed wat een 'correcte' prijs is. De prijzen zullen vanzelf omlaag gaan vermoed ik als aanbod groeit en vraag daalt. Toch weer een stukje economie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:13:
Worden dingen daar ook voor verkocht? Ik heb nog wel een Andariel's Visage liggen die je zó mag hebben voor €250. Vriendenprijsje €150 ;)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren mijn 2e legendary gevonden. Helaas was mijn rare die ik al droeg net iets beter.

http://us.battle.net/d3/en/item/giant-skull

Weet de stats niet uit mijn hoofd maar was 12% magic find & hoge armor & strenght. Volgens prijzen op Auction House zou hij rond de 250K op moeten leveren. Misschien maar verkopen omdat ik ergens gelezen heb dat ze later een patch uit gaan brengen waarbij nieuw gedropte legendaries beter gaan worden. Mijn insziens moeten ze legendaries gewoon meer properties geven dan rares en dan is het probleem van "mijn legendary is slechter dan mijn rare" opgelost.

Ik vraag me af, volgens mij zag ik op een van de laadschermen dat als je een item meerdere malen maakt bij de blacksmith, dat de stats beter worden of iets in die trend. Iemand enig idee of dit zo is of heb ik het verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

DeadKennedy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:17:
[...]

Worden dingen daar ook voor verkocht? Ik heb nog wel een Andariel's Visage liggen die je zó mag hebben voor €250. Vriendenprijsje €150 ;)
De beste rares worden op dit moment voor 100M igg verkocht (heb ze voorbij zien komen), dat is ongeveer 2000 euro. Ik vind dat significant veel als je ziet dat de eerste tal armor/vipermagi op d2jsp normaal gesproken voor ongeveer 25 euro wordt verkocht (1000 fg)

[ Voor 16% gewijzigd door M_V op 06-06-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_V schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:20:
[...]

De beste rares worden op dit moment voor 100M igg verkocht (heb ze voorbij zien komen), dat is ongeveer 2000 euro. Ik vind dat significant veel als je ziet dat de eerste tal armor/vipermagi op d2jsp normaal gesproken voor ongeveer 25 euro wordt verkocht (1000 fg)
mother of god, dan heb je echt geen leven als je er 2000 voor gaat betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
teupje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:15:
Ik persoonlijk vind het eignelijk veel leuker om alles zelf te ontdekken ipv aan te kopen via AH, koop een game om zelf de items te vinden en alles uit te diepen, niet om dat van andere te kopen.. Maar das hoe ik het zie. Vanavond ga ik dan ook pas Normal afronden met m'n DH, en dan een niveautje hoger, ben benieuwd...
AH gebruik ik voornamelijk voor verkoop, ik speel HC en dood is dood en kan je opnieuw beginnen.
Om sneller op NM te komen heb ik op de AH +EXP gear gekocht, vind ook liever mijn eigen gear maakt het leuker. Soms ook erg frustrerend als je op NM weer een lvl 25 rare find.

AH items kopen en verkopen is gewoon erg lucratief, maakt mij niets uit welk lvl het is.
Heb nog geen lvl 40+ char op het moment (still sad R.I.P. Zil (v1) ) maar items van lvl 40 of hoger koop ik gewoon als de bid laag is en verkopen voor meer.

Voordeel van HC, Low lvl items verkopen altijd wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee joh, absoluut niet. Gold kan je nu, mits je een beetje onderhandeld en zoekt, makkelijk inkopen voor 5-6 euro per uur. Je moet niet bij de goldsellers kopen, hun marges zijn belachelijk, je moet bij de botters zelf kopen. Die sellen nu, als ze geluk hebben, voor 6-7 dollar per miljoen. Als jij 100 miljoen wilt inkopen kan je dat voor 700 dollar gedaan hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Een beetje off-topic:
Ik zie nu vaker links naar de US versie van b.net staan. Is bij jullie ook de EU battle.net geblocked op het werk of waarom gebruiken jullie die?

On-topic: Wie 2000 euro betaald voor een item in een SPEL is inderdaad niet goed wijs :D

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
boombes schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:31:

Je kunt het zelfs in je eentje doen, zolang je normal hebt doorlopen. Stel je wilt naar act 4 quest 2 inferno:

- Change quest naar Act 4 quest 2 normal (of hell of nightmare, maakt niet uit)
- Start het spel, en ga eruit.
- Join nu een public game, je zult zien dat je een public game voor Act 4 quest 2 inferno kan joinen.
- Ga er weer uit.

Vanaf dat moment kan je ook solo die quest doen.

Het probleem dat ik allen heb, is dat mijn progress niet opgeslagen wordt. Dus als ik later weer van quest verander ben de vooruit gesprongen quest weer kwijt. Ook al ren ik als een gestoorde in inferno meerdere checkpoints en waypoints voorbij. (Helaas heb ik dat probleem ook voortdurend wanneer ik het spel netjes in volgorde speel. Hoe vaak ik op normal/nightmare/hell niet die Act 3 arreat crater van voren af aan opnieuw heb moeten doen voordat mijn voortgang eindelijk gesaved werd...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 19:04
CobyBE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:23:
Een beetje off-topic:
Ik zie nu vaker links naar de US versie van b.net staan. Is bij jullie ook de EU battle.net geblocked op het werk of waarom gebruiken jullie die?

On-topic: Wie 2000 euro betaald voor een item in een SPEL is inderdaad niet goed wijs :D
Ughe Ughe..Second Life

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
V1ncam schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:13:
[...]

(Volgens mij) heeft er iemand dan hoger geboden terwijl jij aan het zoeken was en is het AH nog niet 'gerefresht'.
(overigens ook antwoord op andere 2 posters):

Dat is dus het gekke, dat dacht ik al meteen, dus ik refreshen - oude prijs. Nog eens een bod, 2k meer, WEER te laag?! Weer refreshen, nog steeds zelfde prijs. Wtf? Vervolgens bij 2 andere items gedaan, WEER zelfde. Ik moest echt anderhalf keer zo veel bieden dan de huidige prijs op een gegeven moment om hem het bod uberhaubt te laten accepteren... prima als het onder de 100k is maar daarboven ga ik niet ff met 10tallen k's lopen smijten, daar ben ik nog te arm voor :P

Is het soms zo dat ie de prijzen cached oid? En je dan steeds dezelfde view geeft, tot weet ik het een bepaalde timestamp verlopen is ofzo?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:22:
Nee joh, absoluut niet. Gold kan je nu, mits je een beetje onderhandeld en zoekt, makkelijk inkopen voor 5-6 euro per uur. Je moet niet bij de goldsellers kopen, hun marges zijn belachelijk, je moet bij de botters zelf kopen. Die sellen nu, als ze geluk hebben, voor 6-7 dollar per miljoen. Als jij 100 miljoen wilt inkopen kan je dat voor 700 dollar gedaan hebben.
Als je je account kwijt wil raken moet je dat vooral doen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Tis een veelgestelde vraag, maar nergens vind ik echt een sluitend antwoord:
De SSS(Seven Sides Strike)-ability van de Monk met de Fulminating Onslaught Rune, stelt dat 'Each strike explodes, dealing 111% weapon damage as Holy in a 7 yard radius around the target.', oftewel, elke keer dat je raakt ontploft te boel en deal je meer damage.

Maar doet deze rune nu ook méér damage aan de primary targets(aannemende dat ze nog leven)? (ie. 222% damage: 111% van de SSS-kick, plus de onslauight explosion)? Ik gebruik de SSS nl. vaak als finisher(en in het begin ook als softener :+) bij elites en bosses, maar dat zijn er doorgaans minder dan 7 en als het er maar één is, heeft deze rune dan nog wel zin? Doe je daadwerkelijk 222% dmg per strike als je maar 1 target hebt?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rey Nemaattori schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:28:
De SSS(Seven Sides Strike)-ability van de Monk met de Fulminating Onslaught Rune, stelt dat 'Each strike explodes, dealing 111% weapon damage as Holy in a 7 yard radius around the target.', oftewel, elke keer dat je raakt ontploft te boel en deal je meer damage.

Maar doet deze rune nu ook méér damage aan de primary targets(aannemende dat ze nog leven)? (ie. 222% damage: 111% van de SSS-kick, plus de onslauight explosion)? Ik gebruik de SSS nl. vaak als finisher(en in het begin ook als softener :+) bij elites en bosses, maar dat zijn er doorgaans minder dan 7 en als het er maar één is, heeft deze rune dan nog wel zin? Doe je daadwerkelijk 222% dmg per strike als je maar 1 target hebt?
Heb em maar 1x heel ff geprobeerd maar meen dat ie geen 222% dmg meer doet op 1 target maar 111% dus op alle targets binnen 7y van je target. Het wordt dus een AoE hit, voor groepjes mobs. Maarre kan zijn dat het inmiddels veranderd is ofzo gebruik 7SS niet meer :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Rey Nemaattori schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:28:

Deze specifieke rune bij SSS heb ik nooit gebruikt, daar kan ik niet mee helpen. SSS heb ik wel voor een aardig gedeelte van het spel gebruikt. Het doet best wat damage, en is ook een survivability skill omdat je tijdens gebruik niet geraakt kan worden en potions kan nemen. Op een gegeven moment ben ik er toch vanaf gestapt, zowel damage en survivability die deze skill biedt is te beperkt vanwege de hoge cooldown. Inruilen voor Breath of Heaven met Blazing Wrath leverde voor mij een veel betere build op qua damage en survivability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hydra schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:28:
[...]

Als je je account kwijt wil raken moet je dat vooral doen.
Waarom zou je je account kwijtraken? Dat iemand jou geld geeft ingame kan Blizzard niks mee. Ze moeten dan die transacties van PayPal gaan linken aan Diablo 3 gebeurtenissen. Dat is handwerk en kost ze veel te veel tijd. Ze bannen gewoon alle botters die door Warden gedetecteerd worden en gaan wellicht achter wat grote goldsellers aan.

Echter verdien je in twee dagen genoeg om je bot en je game terug verdiend te hebben. Daarna is het pure winst. En de banwaves zijn niet frequent genoeg om gevaar op te leveren.

Nee, goud kopen is veilig en botten is hardstikke rendabel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Vanavond ga ik met mijn Barb naar Hell niveau. Waar moet ik rekening mee houden qua gear? Moet ik een schild gaan dragen of is dat pas op Inferno? Ik snap dat hoge resist to all en vit raadzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zo, net Act 1 Hell klaar door de Butcher te verslaan :). Lvl 53 Wizard nu, heb mn Vit wat geboost. Bijna 6K DPS, armor is 3.5K met Energy Armor aan. Dat scheelt best :p. Best wel paar keer doodgegaan. Vooral die chain groepjes met fast en arcane zijn lastig voor mn wizard. Is ie net te langzaam voor... Veel Hydra gebruiken en rondje rennen (niet handig als er daardoor nog meer achter me aankomen) en als Diamond Skin beschikbaar is die aanzetten en Desintegrate beam erop. Archon helpt ook wel :).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:34:
[...]

Hoeveel gold/uur haal je dan op met een bot en waar bot je dan? Ik ben niet zo van het botten (wil mijn CE niet kwijt) maar kan wel wat gold gebruiken :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:20:
Gisteren mijn 2e legendary gevonden. Helaas was mijn rare die ik al droeg net iets beter.

http://us.battle.net/d3/en/item/giant-skull

Weet de stats niet uit mijn hoofd maar was 12% magic find & hoge armor & strenght. Volgens prijzen op Auction House zou hij rond de 250K op moeten leveren. Misschien maar verkopen omdat ik ergens gelezen heb dat ze later een patch uit gaan brengen waarbij nieuw gedropte legendaries beter gaan worden. Mijn insziens moeten ze legendaries gewoon meer properties geven dan rares en dan is het probleem van "mijn legendary is slechter dan mijn rare" opgelost.

Ik vraag me af, volgens mij zag ik op een van de laadschermen dat als je een item meerdere malen maakt bij de blacksmith, dat de stats beter worden of iets in die trend. Iemand enig idee of dit zo is of heb ik het verkeerd begrepen?
Ik heb mijn Giant Skull gekocht voor 75k. Wellicht niet de beste statts maar zeker niet de slechtste.Ik zou zeggen, even checken/vergelijken in de AH en baseer daar dan je startbid en buyout op.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Is gold globaal in je account als in elk character heeft toegang tot hetzelfde goud? Als dit zoiets is stel een set samen die veel extra gold geeft. Nooit meer tekort aan goed als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:34:
[...]

Waarom zou je je account kwijtraken? Dat iemand jou geld geeft ingame kan Blizzard niks mee. Ze moeten dan die transacties van PayPal gaan linken aan Diablo 3 gebeurtenissen. Dat is handwerk en kost ze veel te veel tijd. Ze bannen gewoon alle botters die door Warden gedetecteerd worden en gaan wellicht achter wat grote goldsellers aan.

Echter verdien je in twee dagen genoeg om je bot en je game terug verdiend te hebben. Daarna is het pure winst. En de banwaves zijn niet frequent genoeg om gevaar op te leveren.

Ik mis bij jou een beetje het besef hoe hard botten het spel kan verpesten voor iedereen die het spel wel normaal wil spelen. Iedereen die normaal speelt heeft namelijk geen miljoenen gefarmed en daardoor is handelen vrijwel buiten bereik. Hoe meer mensen botten hoe groter dit probleem. Spontaan is er daardoor 10-100x meer gold in omloop dan normaal beschikbaar zou zijn, waardoor items evenredig veel duurder worden, geld dat 'normale' spelers dan niet hebben.

Ik heb genoeg spellen kapot zien gaan door bots om hier nog onverschillig over te zijn. Gelukkig heb je ze een stuk minder op HC, waardoor dit een stuk leuker blijft.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:40:
Is gold globaal in je account als in elk character heeft toegang tot hetzelfde goud? Als dit zoiets is stel een set samen die veel extra gold geeft. Nooit meer tekort aan goed als je het mij vraagt.
Wow, ik snap echt helemaal niets van wat je net zegt.
En komop zeg, af en toe lijkt het hier de kleuterschool wel. Is het nou zo moeilijk om met een 2e char een game te starten en te kijken of gold geshared is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cypr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-08 15:11
Loev schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:34:
Vanavond ga ik met mijn Barb naar Hell niveau. Waar moet ik rekening mee houden qua gear? Moet ik een schild gaan dragen of is dat pas op Inferno? Ik snap dat hoge resist to all en vit raadzaam is.
Let vooral op je skillset.

Zoek naar wapens met -level requirement. Ik had met mijn barb een 500 dps wapen met -8 level req op level 52 dan (oorspronkelijk is het een level 60 wapen dan).

Voor de skills:
Frenzy
Rend met Healing

1: Ground stomp met de rune die de mobs naar je toetrekt
2: Revenge met healing en later meer kans om te proccen
3: War Cry met healing over time en later resistance
4: WoTB met meer damage.

Je main aanval is Revenge en gewoon rond frenzy'en. Als je merkt dat hij te weinig proct kun je Frenzy vervangen door Cleave om meer stabiele damage te doen.

Zo zag ik er aan het einde van Hell uit en ik sneed door de mobs heen als boter!

EDIT: En ga voor een schild ja. Werkt super fijn!

Life goes on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Zoo! eindelijk Butcher op inferno gekilled. Was echt een stressvolle kill!
Toen ik the butcher op ongeveer 20% had stond de vloer non-stop in vuur en vlam. en heb dus zeker nog een minuut of 2 vol in het vuur gelopen. Gelukkig heb ik 900 life regen p/s en kon ik elke keer op tijd de health pools gebruiken... maar dat was effe heeeeeeeeel dicht op t puntje van me stoel zitten!

Vanavond dan maar ACT 2 doen, iemand die kan vertellen of die drops daar al wat beter worden, of moet ik nog wachten tot act 3 of 4? Denk trouwens niet dat ik het daar ga redden met 35k HP en 270 Resist all. 8k dps en 7k armor :(

Maar we zien wel!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:42:
[...]

Wow, ik snap echt helemaal niets van wat je net zegt.
En komop zeg, af en toe lijkt het hier de kleuterschool wel. Is het nou zo moeilijk om met een 2e char een game te starten en te kijken of gold geshared is?
Ik gaf antwoord op een vraag en zit op me werk dus kan het nu niet checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ik heb een uurtje geleden deze gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KFvow.png

Is bijna 10M waard, weet nog niet zo goed wat ik ermee ga doen... (de random property vitality is niet slecht, maar +dex had nog leuker geweest :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren voor het eerst het spel op normal uitgespeeld. Ja ik ben traag. Wel benieuwd waar de expansion nu mee gaat komen en hoe het met Leah afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Tharulerz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:43:

[afbeelding]

Is bijna 10M waard, weet nog niet zo goed wat ik ermee ga doen... (de random property vitality is niet slecht, maar +dex had nog leuker geweest :) )
Je link werkt niet :( (edit nu wel) Ik vraag me af of er mensen zijn die daarwerkelijk dat bedrag voor hun items gekregen hebben. Ik bedoel, iets neerzetten voor 10.000.000 is wat anders dan het verkopen voor die prijs :P

Die lijkt mij geen 10M waard :|

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan1981 op 06-06-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

[afbeelding]

Ik zou verbaasd zijn als je er meer dan 250k-500k voor krijgt... Heb voor 300k een betere gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door ormagon op 06-06-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan1981 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:45:
[...]

Je link werkt niet :( Ik vraag me af of er mensen zijn die daarwerkelijk dat bedrag voor hun items gekregen hebben. Ik bedoel, iets neerzetten voor 10.000.000 is wat anders dan het verkopen voor die prijs :P
Ik zou het voor een krappe 500K neer zetten, vooral <60 items kunnen volgens mij niet meer dan 1M opleveren, beetje idioot die prijzen soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02

[afbeelding]

10m ja? vind ze niet zo heel bijzonder eigenlijk :X

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

TrailBlazer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:45:
gisteren voor het eerst het spel op normal uitgespeeld. Ja ik ben traag. Wel benieuwd waar de expansion nu mee gaat komen en hoe het met Leah afloopt.
Spoiler tag ;)

spoiler:
Ja ik ben ook benieuwd... verhaal is kort maar wel erg goed en sterk vind ik persoonlijk. Ben ook benieuwd wat er met Diablo en de andere gaat gebeuren want ze zitten nog steeds in de Black soulstone (die niet kapot is zoals je ziet op het laatste filmpje).

@Hierboven, mee eens, atk speed is leuk en de stats maar hij is zeker geen 10M waard (ook al vinden mensen van wel en staat die er zo duur op)

[ Voor 11% gewijzigd door Brummetje op 06-06-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007

[afbeelding]

Voor alle DH's in inferno is deze UBER!

[ Voor 43% gewijzigd door Oggy op 06-06-2012 14:49 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Oggy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:49:
[...]

Wat zie ik dan over het hoofd? Armor waarde is niet bijzonder. Dex en Vit stats niet. + Attack speed is natuurlijk wel erg fijn. Maar ik mis een resist to all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Oggy schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:49:
[...]

Er zijn genoeg hoofddeksels met betere stats. En 10miljoen uitgeven voor een lvl 58 is ook wat onzinnig, als je dus bijna lvl 60 bent en stukken betre gear kunt dragen/krijgen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
ormagon schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Ik zou verbaasd zijn als je er meer dan 250k-500k voor krijgt... Heb voor 300k een betere gekocht.
Kijk gerust even op AH of D2JSP... De 13% attackspeed samen met 123 dex maakt dit ziek veel dps voor elke DH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Iedereen die zegt dat hij minder als 1 mil waard is weet sowieso niet waar hij het over heeft. Andariel's visage is praktisch best in slot voor een demonhunter en deze heeft een hele aardige roll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
inderdaad, die helm is hartstikke goed.

128dex +13% asp 3% crit is enige wat telt.
De rest kan gestolen worden want elke DH wordt toch ge-oneshot.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het eens dat die helm hartstikke veel poen waard is
viel al achterover dat er Attspd op zat
mijn DH zou er goed mee staan

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 15:00 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging