Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
hoeveel miljoen spelers zijn er nu die dag in dag uit farmen?heuveltje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:43:
[...]
Zeldzaam ?
Mijn eerste drop ooit op inferno was een legendary belt (ik heb in mijn 60 uur trouwens ook al een leg broek schoenen en zwaard gevonden, dus misschien heb ik gewoon geluk)
Even op de AH kijken, Op pagina 1 kosten ze nog 3 Milj. op pagina 24 !! waren ze 3 ton.
Weet ff niet hoeveel regels per pagina's de AH laat zien, maar 24 pagina;s vind ik niet echt zeldzaam
Daarnaast zijn ze idd saai, het heeft niets bijzonders tov rare's en zelfs de stats zijn meestal MEH.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Tip: Zoek niet naar een wapen met att speed, dit wordt namelijk doorgerekend in de dps. Koop een wapen van 1k dps zonder att speed en regel dat juist in je armor pieces. Beter voor je statsXtr3me4me schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:01:
Nog steeds zoekende naar een 1k 1-handed mace/Axe wapen met rond de 22% attack speed! Helaas die kut dingen liggen allemaal rond de 4milj. Absurd hoog!
Ach binnen kort 100€ op me battlenet account en straks real life auction house en dan zooitje goud inslaan
Ignorance Is Bliss
1k DPS wapens zijn zo gigantisch duur geworden. Al helemaal als je Life on Hit wil hebben.D3ft0n3 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:05:
[...]
Tip: Zoek niet naar een wapen met att speed, dit wordt namelijk doorgerekend in de dps. Koop een wapen van 1k dps zonder att speed en regel dat juist in je armor pieces. Beter voor je stats
Life goes on!
Ik heb toch echt wel een koopje gemaakt gisteren danCypr schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:07:
[...]
1k DPS wapens zijn zo gigantisch duur geworden. Al helemaal als je Life on Hit wil hebben.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
XBL; Yippiekajee
Dan heb je inderdaad een koopje. Ik heb nu een 600dps wapen (barb) met 560 life on hit. Samen met frenzy & wrath of the beserker gaat mn attack speed naar 3.04 toe. Moet alleen nog hogere DPS hebben maar wel met evenveel life on hitCobyBE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:11:
[...]
Ik heb toch echt wel een koopje gemaakt gisteren dan450k voor 1k dps, 100+ int, 100+ vit en 250+ life on hit
Zelfs tegen champions in inferno hou ik me goed staande nu. (act 1 dan he)
Life goes on!
naja ze spreken daar niet van een definitieve lijst met patches voor 1.0.3 maar wel mogelijkheden die er in toekomstige patches komen. De volledige definitieve lijst is er nog niet althans niet dat ik kon vindenGuardMoony schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:36:
[...]
http://us.battle.net/d3/e...ign_Update-5_28_2012#blog
Dit lijkt mij toch deels op een officiële site te staan ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dan moet je je rechter ALT knop ingedrukt houden, dan zie je de tooltips voor je offhand. Even zo met het wisselen van ringen naar je rechthand, normaal switch ie met RMB naar je linkerhand, hou je rALT ingedrukt (linker alt werkt bij mij niet) en RMB dan switch ie naar de rechter slot.Hydra schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:54:
[...]
Bewijs het maar eens. Ik vind het een leuke theorie maar mijn 'ervaring' met game-bots is dat ze over het algemeen behoorlijk dom zijn en het nut puur is dat ze unattended werken. Ik zie graag een youtube filmpje van een dergelijke bot die efficienter geld verdient dan een mens, tot die tijd geloof ik je niet.
[...]
Helemaal niet als je 2 1-handers hebt en 1 2-hander in je inv hebt. Dan ga je kwa DPS waarschijnlijk achteruit. Die tooltip kijkt zo te zien alleen naar je mainhand.
Bij mij werkt de linkeralt ook.BodyHammeR schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:29:
[...]
Dan moet je je rechter ALT knop ingedrukt houden, dan zie je de tooltips voor je offhand. Even zo met het wisselen van ringen naar je rechthand, normaal switch ie met RMB naar je linkerhand, hou je rALT ingedrukt (linker alt werkt bij mij niet) en RMB dan switch ie naar de rechter slot.
gister 54 geworden op mijn WD. Wat een verademing zijn die beren zeg. Heb een lvl 60 wapen gekocht met -6lvl requirement. Mn dps zit nu op 8.6k. Wals overal dus gigantisch doorheen. Op een enkele rare na dan.Wimploo schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:26:
Gister level 60 geworden met mijn WD, heb nu rond de 26k HP en bijna 6k DPS. Zit in act 3 van Hell en moet zeggen dat alles nog prima neer gaat. Elite packs zijn wel erg lastig vaak, maar gelukkig kan een WD makkelijk vluchten en later weer terug komen.
Wil hell zo snel mogelijk afronden en aan het 'serieuze' werk beginnen.
Steam: CatBearCow
In het options menu en dan gameplay kan je ook gewoon advanced tooltips aanvinken dan zie je altijd de uitgebreide beschrijvingen incl. eventuele modifiers, ik persoonlijk vind dit beter dan de samengevatte tooltips.BodyHammeR schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:29:
[...]
Dan moet je je rechter ALT knop ingedrukt houden, dan zie je de tooltips voor je offhand. Even zo met het wisselen van ringen naar je rechthand, normaal switch ie met RMB naar je linkerhand, hou je rALT ingedrukt (linker alt werkt bij mij niet) en RMB dan switch ie naar de rechter slot.
Ben een level 60 wizard met:
26k hp
39k dps buffed
+/- 150 resist
2k armor
Kwam daar aan met paar vrienden, 3 zijn er 60 en 1tje was 56. We zouden diablo wel even neerleggen, nouja diablo ging wel. Maar toen kwamen we bij de shadow clones... Die hebben volgensmij dezelfde DPS als jezelf, dus dat pakte nogal verkeerd uit. Iedereen dood bij de shadow clones. Anderhalf uur geprobeerd toen maar opgegeven. Vanavond nog maar een keer solo proberen dan :x.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Vanaf het begin meteen proberen die shadow clones te stunnen, dat is de sleutel tot dat stuk. Gewoon kapot CC-enXentor schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:33:
Denk je dat je overpowered bent voor act 4 hell, faal je nog hard bij diablo.
Ben een level 60 wizard met:
26k hp
39k dps buffed
+/- 150 resist
2k armor
Kwam daar aan met paar vrienden, 3 zijn er 60 en 1tje was 56. We zouden diablo wel even neerleggen, nouja diablo ging wel. Maar toen kwamen we bij de shadow clones... Die hebben volgensmij dezelfde DPS als jezelf, dus dat pakte nogal verkeerd uit. Iedereen dood bij de shadow clones. Anderhalf uur geprobeerd toen maar opgegeven. Vanavond nog maar een keer solo proberen dan :x.
XBL; Yippiekajee
0,2 ofzo ?hexta schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:02:
[...]
hoeveel miljoen spelers zijn er nu die dag in dag uit farmen?
Maar dat de dropkans ontzettend laag is geef ik meteen toe, maar juist omdat er zoveel gefarmd word zijn die dingen dus niet zeldzaam meer
A1
Ben nog tot de skelleton king gekomen, maar daar zal het ook wel stoppen
Ben tot daar gekomen met maar 1 keer de AH te gebruiken en zonder echt te farmen.
Maar blijkbaar is dit het punt waar dat niet meer gaat werken. Dus dan moet ik ofwel a4 hel gaan farmen, wat gewoon te simpel is om leuk te zijn of gaan farmen in inferno zelf.
maar ik zie nu al dat ik elke mob met desecrator,molten,plagued en firechains zou moeten gaan omzeilen, en dan is de lol er ook snel af !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Zul je nog altijd eerst lvl 60 moeten worden als je aan het 'serieuze' werk wilt beginnenBartjeuhz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:32:
[...]
gister 54 geworden op mijn WD. Wat een verademing zijn die beren zeg. Heb een lvl 60 wapen gekocht met -6lvl requirement. Mn dps zit nu op 8.6k. Wals overal dus gigantisch doorheen. Op een enkele rare na dan.
ik verwacht dat ook wel te zijn als ik aan inferno begin..zit pas in act1 van hellVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:37:
[...]
Zul je nog altijd eerst lvl 60 moeten worden als je aan het 'serieuze' werk wilt beginnen
Dat gevoel had ik ook in Hell, maar nu in Inferno aangekomen merk ik dat mijn build niet optimaal is (lees: ga heel snel dood). Zelfs met 42k life en 300+ res word ik vaak ge-oneshot. Ook is mijn Gargantuan vaak levensmoe en legt te snel het loodje.Bartjeuhz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:32:
[...]
gister 54 geworden op mijn WD. Wat een verademing zijn die beren zeg. Heb een lvl 60 wapen gekocht met -6lvl requirement. Mn dps zit nu op 8.6k. Wals overal dus gigantisch doorheen. Op een enkele rare na dan.
Met name champion packs zijn op dit moment haast niet te doen voor mijn solo-WD. Eens kijken wat die patch zal gaan brengen
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
je moet niet denken dat je gelijk zodra je diablo op hell gekilled heb je gelijk door inferno kan rushen ;pBartjeuhz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:42:
[...]
ik verwacht dat ook wel te zijn als ik aan inferno begin..zit pas in act1 van hell
waar zie je mij dat zeggen?Ricmaniac schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:46:
[...]
je moet niet denken dat je gelijk zodra je diablo op hell gekilled heb je gelijk door inferno kan rushen ;p
Verwijderd
En dat is vrij spijtig. Vind imo dat ook melee dps een viable build moet kunnen zijn, en tot dusver loop je qua dps altijd achter op de ranged classes die gewoon uitermate veel damage kunnen doen + je gaat vrij snel dood.
Hoop dat daar ook verbetering in komt.
Ik zit nog niet op inferno maar ik denk dat je veel meer gebruik moet gaan maken van DoTs en skills die je hp terug geven zoals haunt. Misschien nog grasp en wall of zombies voor iets meer control.Joarie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:43:
[...]
Dat gevoel had ik ook in Hell, maar nu in Inferno aangekomen merk ik dat mijn build niet optimaal is (lees: ga heel snel dood). Zelfs met 42k life en 300+ res word ik vaak ge-oneshot. Ook is mijn Gargantuan vaak levensmoe en legt te snel het loodje.
Met name champion packs zijn op dit moment haast niet te doen voor mijn solo-WD. Eens kijken wat die patch zal gaan brengen
Waarom pak je whites/normal meuk op? Levert niks op en je hebt er niks aanMaximusTG schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:01:
Dit zijn de stats van mijn lvl 51 wizard:
[afbeelding]
Act I, Hell. Merk dat het nu toch wel lastiger begint te worden. Hoe krijg ik mn armor en resistance omhoog, zonder in te leveren op Intelligence? Meeste van mn gear heeft wel +-100 Int...
Lekker laten liggen en alleen blauw/geel/uniq pakken, krijg je tenminste wat voor.
Zie dat je vrij arm bent, res-all gear met int/vit is vrij prijzig, zorg gewoon dat je een beetje res hebt en zoveel mogelijk INT, op lvl 60 zorgen dat je centen hebt voor een flinke 1h (800dps min)
En wellicht je schild ditchen voor een offhand...
En geen ruby's meer in je armor zetten
edit: hoe de hell krijg je het voor elkaar je strengt en dex hoger te krijgen dan je vit, je hebt way meer vit nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 06-06-2012 09:52 ]
Een full summoner build is op dit moment nog niet haalbaar op Inferno. Jammer...snif...
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Ik zit nog niet op inferno, ben nu bij act 4 op Hell, maar als monk vind ik evasion spec helemaal niet verkeerd hoor, ik dodge gewoon alles, ook omdat je main stat Dex is, wat weer extra dodge geeft.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:48:
Mja wat ik spijtig vind is dat je als Melee (Monk/Barbarian) eigenlijk verplicht wordt tanky te gaan en niet echt kunt DPS. Het resulteert voornamelijk in een death aangezien je bij sommige packs niet eens in de buurt kunt komen, je offert namelijk survivability op voor DPS. En de DPS van een monk niet eens in de buurt komt van bijv. een DH of een Wizard met 60K DPS. En mijn gear is vrij goed, maar mijn DPS zit op 22K. En wordt vrij vaak zeg maar rustig altijd wel ge-oneshot aangezien je als melee gewoon niet in de buurt kunt komen als je niet tanky gaat.
En dat is vrij spijtig. Vind imo dat ook melee dps een viable build moet kunnen zijn, en tot dusver loop je qua dps altijd achter op de ranged classes die gewoon uitermate veel damage kunnen doen + je gaat vrij snel dood.
Hoop dat daar ook verbetering in komt.
Geloof dat ik nu op krap 65% dodge zit.
Heb het idee dat ik iets verkeerd doe, maar zou niet weten waar ;-)
Ben een DH en heb pas rond 280damage, is dat normaal? ook heb ik pas 90k ofso. Nu vraag ik me af of ik echt iets fout of zijn het normale aantallen voor normal Act IV?
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Spirit walk is een must have, die gebruik ik eigenlijk al sinds nightmare en heb hem niet meer ingewisseld.Joarie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:51:
Grasp heb ik gisteren ook maar gepakt ipv Acid Cloud. Het was idd de bewuste keuze om een slowing skill erin te gooien ipv eentje die voornamelijk damage doet. Wellicht gooi ik Fetish army er ook uit voor Spirit Walk (+heal).
Een full summoner build is op dit moment nog niet haalbaar op Inferno. Jammer...snif...
Verwijderd
Das heel normaal, maak je daar maar niet druk om.teupje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:54:
Ben een leek qua Diablo ben nu ook pas Act IV van normal, simpelweg wegens tijdgebrek.
Ben een DH en heb pas rond 280damage, is dat normaal? ook heb ik pas 90k ofso. Nu vraag ik me af of ik echt iets fout of zijn het normale aantallen voor normal Act III?
Dat is prima. Sowieso moet je je om stats niet al te druk maken, op normal kan je alles facerollen!teupje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:54:
Ben een leek qua Diablo ben nu ook pas Act IV van normal, simpelweg wegens tijdgebrek.
Ben een DH en heb pas rond 280damage, is dat normaal? ook heb ik pas 90k ofso. Nu vraag ik me af of ik echt iets fout of zijn het normale aantallen voor normal Act III?
Ik zit zelf in act 3 inferno en dit is ook voornamelijk met dodge gedaan, 45 % dodge met mantra, 55 % zodra de mantra geactiveerd wordt. Slechts 300-450 resists en geen life on hit.. dus het is best te doen als monkVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:52:
[...]
Ik zit nog niet op inferno, ben nu bij act 4 op Hell, maar als monk vind ik evasion spec helemaal niet verkeerd hoor, ik dodge gewoon alles, ook omdat je main stat Dex is, wat weer extra dodge geeft.
Geloof dat ik nu op krap 65% dodge zit.
Zoveel lijk je me niet fout te doen , ik zit dicht bij eind Act 3 met men monk en heb een 350 dps en 150k gold , geen mega verschillen ...teupje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:54:
nergens. k zei het gewoon. zijn nog steeds mensen die het niet weten
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verwijderd
iemand enig idee wat dat was?
ok ik ben dan wel een DH met slechts beetje HP maar vind het toch niet erg normaal dat er een soort aura was waarvan ik gewoon doodging binnen 3-5 sec
zie:
One of 2 Magic Properties (varies)
- Attack Speed Increased by 10-11%
- Increases Attack Speed by 10-11%
Item:
http://eu.battle.net/d3/en/item/tasker-and-theo
Item is gewoon een voorbeeld. Maar is toch krom dat ze 2x de zelfde magic property maken die anders genoemd wordt?
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Life leech aura? Als je muis op een mob houd kan je onder zn naam ook zien wat zn skills zijnVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:02:
ik ben gisteren in inferno een elite pack tegen gekomen en er verscheen telkens een doodshoofdje boven een van de minions en mij als ik in de buurt kwam en zonder dat hij ook maar iets deed begon ik heel snel te sterven door gewoon in de buurt te zijn
ok ik ben dan wel een DH met slechts beetje HP maar vind het toch niet erg normaal dat er een soort aura was waarvan ik gewoon doodging binnen 3-5 sec
Verwijderd
Ben als WD ook maar gestopt met proberen verder te komen. Zit in de Terminus op Act2 Inferno, maar er is weinig plezier aan te beleven. Echt compleet kansloos bij veel elitepacks. En vitality/all resist doen niet veel, je blijft veel te squishy. Koppel dat met bijna onoverwinnelijke elitepacks en ik ga wel iets anders doen met mijn vrije tijdJoarie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:43:
[...]
Dat gevoel had ik ook in Hell, maar nu in Inferno aangekomen merk ik dat mijn build niet optimaal is (lees: ga heel snel dood). Zelfs met 42k life en 300+ res word ik vaak ge-oneshot. Ook is mijn Gargantuan vaak levensmoe en legt te snel het loodje.
Doodskopjes houd in dat de elite / rare ge 'enraged' is, dus heb je te lang over de mob gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:02:
ik ben gisteren in inferno een elite pack tegen gekomen en er verscheen telkens een doodshoofdje boven een van de minions en mij als ik in de buurt kwam en zonder dat hij ook maar iets deed begon ik heel snel te sterven door gewoon in de buurt te zijn
Als je dan bij deze in de buurt komt verlies je constant HP
EDIT: Verkeerde doodshoofdje in mn gedachteVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:02:
En inferno is gewoonweg moeilijk. En HP is niet alles binnen Inferno. Resists etc maken ook veel meer uit
[ Voor 10% gewijzigd door Cypr op 06-06-2012 10:04 ]
Life goes on!
Het lijkt hetzelfde te doen maar om eerlijk te zijn was het me nog nooit opgevallen tot jij het net zei.Xentor schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:02:
Ohja weet iemand wat het verschil is tussen de attack speeds?
zie:
Item:
Item is gewoon een voorbeeld. Maar is toch krom dat ze 2x de zelfde magic property maken die anders genoemd wordt?
Wees gewaarschuwd:ShadowBumble schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:06:
[...]
Het lijkt hetzelfde te doen maar om eerlijk te zijn was het me nog nooit opgevallen tot jij het net zei.
Increased attack speed werkt NIET op armor. Het kan wel op legendary's voorkomen, maar werkt daarop niet. Dit is een bekende bug. Increase attack speed werkt alleen op wapens !
Ik klik alle drops gewoon bij mekaar, en dan om de zoveel tijd verkopen bij de vendor. Om dat nu ook te sorteren. Als een witte ver weg ligt pak ik em ook niet hoor, alleen in een hoopje.Vandread schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:51:
[...]
Waarom pak je whites/normal meuk op? Levert niks op en je hebt er niks aan
Lekker laten liggen en alleen blauw/geel/uniq pakken, krijg je tenminste wat voor.
Zie dat je vrij arm bent, res-all gear met int/vit is vrij prijzig, zorg gewoon dat je een beetje res hebt en zoveel mogelijk INT, op lvl 60 zorgen dat je centen hebt voor een flinke 1h (800dps min)
En wellicht je schild ditchen voor een offhand...
En geen ruby's meer in je armor zetten
edit: hoe de hell krijg je het voor elkaar je strengt en dex hoger te krijgen dan je vit, je hebt way meer vit nodig.
Arm, tja, heb al het nodige gekocht zeg maar.
Dex heb ik niet op gelet, dat zit in sommige gear die ik vanwege de Int gekocht heb. Had net wat meer gear met meer Armor gekocht, omdat die zo laag was. En Strength komt toch ook bij mn armor? Maakt toch niet zo zeer uit of je nu de inkomende damage vermindert of dat je je HP verhoogd, dat heeft toch hetzelfde effect? Mn Life per second is wel 360..
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
De een is global, de ander alleen op dat wapen. In geval van dualwield geeft dit dus verschil.Xentor schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:02:
Ohja weet iemand wat het verschil is tussen de attack speeds?
zie:
Item:
bronThis is the result of a current bug in the way Diablo III Handles Attack Speed enchants, as of version 1.0.1.9558. Essentially, there are two different enchants that increase attack speed, which work slightly differently.
The first kind, which displays on tooltips as Increases Attack Speed by x, is supposed to only show up on weapons. When this Affix is on a weapon, it increases the attack speed of that weapon, but it does not increase the speed of your other weapon if dual wielding. Most importantly, if this verbiage is found an item other than a weapon, it does nothing at all.
The second kind displays it's tooltip as Attack Speed Increased by x. This affix applies it's modifier globally, and will always work, no matter what item it's on. If this affix is found on a weapon, it will even apply to your other weapon while dual wielding.
bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5568804571DO NOT buy items that have the modifier "Increases Attack Speed by", as this currently does not provide its attack speed bonus. Only items that say "Attack Speed Increased by" will properly increase your attacks per second. I'm assuming they're planning a fix for this (hopefully in 1.03), but I have heard nothing on whether or not it will be retroactive and affect items looted before the patch. In the meantime I highly advise against making these purchases.
---
Weapons are the exception to the rule.
ALL weapons with IAS or ASI will work.
ALL ARMOUR will not (ALL, not just legend/set.
If it is ATACK SPEED INCREASED BY X% it will work, armour and weapons.
ONLY ON WEAPONS does X% INCREASED ATTACK SPEED work
Daar in ieder geval even op letten.
[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 06-06-2012 10:12 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik richt me nu maar wat meer op party-play in Inferno met de totempaal, confuse, wall of zombies/grasp.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:04:
[...]
Ben als WD ook maar gestopt met proberen verder te komen. Zit in de Terminus op Act2 Inferno, maar er is weinig plezier aan te beleven. Echt compleet kansloos bij veel elitepacks. En vitality/all resist doen niet veel, je blijft veel te squishy. Koppel dat met bijna onoverwinnelijke elitepacks en ik ga wel iets anders doen met mijn vrije tijd
Dus volledig support. Maar de vraag is of de rest van het team daar wel bij gebaat is aangezien zij dan de damage moeten doen die ik had moeten doen.
Misschien toch maar eens tijd om die wizard of barb te gaan maken.
Een white verkoopt voor 1 tot 10 gold, het scheelt je zo onwijs veel tijd als je alleen terug naar town hoeft als je vol blues/yellows zit!MaximusTG schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:10:
[...]
Ik klik alle drops gewoon bij mekaar, en dan om de zoveel tijd verkopen bij de vendor. Om dat nu ook te sorteren. Als een witte ver weg ligt pak ik em ook niet hoor, alleen in een hoopje.
Arm, tja, heb al het nodige gekocht zeg maar.
Dex heb ik niet op gelet, dat zit in sommige gear die ik vanwege de Int gekocht heb. Had net wat meer gear met meer Armor gekocht, omdat die zo laag was. En Strength komt toch ook bij mn armor? Maakt toch niet zo zeer uit of je nu de inkomende damage vermindert of dat je je HP verhoogd, dat heeft toch hetzelfde effect? Mn Life per second is wel 360..
Er is een optie die je aan kan zetten waardoor je de namen van items op de grond altijd ziet, zo kan je makkelijk zien of er gekleurde items op de grond liggen of niet.
Verwijderd
Ben zelf ook wat andere poppetjes begonnen om iets meer kans te maken in Inferno, hopelijk zorgt de patch voor beter schalende pets en wat gebalanceerdere gameplay. Volgens mij zijn de enige soort-van werkende Inferno builds een petloze splinter build, maar dan ben je als WD vind ik toch een soort gegimpte DH als je zo speelt.. Of zorgen dat je tijdens je Spirit Walk onkwetsbaarheid imba zombie bears spamt en zo dingen sloopt, daar zie ik de lol ook niet van in.Joarie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:11:
[...]
Ik richt me nu maar wat meer op party-play in Inferno met de totempaal, confuse, wall of zombies/grasp.
Dus volledig support. Maar de vraag is of de rest van het team daar wel bij gebaat is aangezien zij dan de damage moeten doen die ik had moeten doen.
Misschien toch maar eens tijd om die wizard of barb te gaan maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 10:16 ]
Verwijderd
Ik dacht namelijk dat je items (zoals bij de meeste games) een minimum character level moet hebben voor een bepaald item. En dat het item level dan ook gelijk is aan dat minimum character level.
Bvb: Je hebt een 'apprentice broad axe' die kan gebruiken van level 6, is dan je item level ook level 6?
Ik was wat aan het rondneuzen op de blizzard site en ik kwam wapens tegen tot item level 63 (met een level requirement van character level 60). Dus hier gaat mijn eerdere logica niet meer op
Logischerwijze zal deze wapen beter zijn dan een ilevel 60 wapen. Maakt dit veel verschil? Is er officieel al iets bekend van ilevels?
PS: geen Google flames aub want ik heb daar reeds gezocht evenals op de D3 site van Blizzard...
Owja daar heb ik niet meer bij nagedacht, ga ik zeker even doenbrama schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:18:
Tip: zoek in ah op level 60 wapens met reduced level = 8. Je zult van je stoel vallen van verbazing
Zelf zo voor mijn (inmiddels lvl53) barb mooi zo een wapen met 465dps gekocht en +150 life on hit voor 20kEn die had nog een level reducation van 16 ook, dus beschikbaar vanaf lvl44. Die life on hit lijkt best nuttig, zeker icm frenzy.
Gisteren 2 mooie helmets gezien voor aardige prijs maar precies op het moment dat ik ze wilde kopen waren ze helaas weg. Gelukkig gisteravond zelf een iets betere gevonden en die is goed genoeg voor nu.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik kan dit togglen met Left-Alt.remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:13:
[...]
Een white verkoopt voor 1 tot 10 gold, het scheelt je zo onwijs veel tijd als je alleen terug naar town hoeft als je vol blues/yellows zit!
Er is een optie die je aan kan zetten waardoor je de namen van items op de grond altijd ziet, zo kan je makkelijk zien of er gekleurde items op de grond liggen of niet.
Ik heb hem inderdaad ook zo ingesteld, alleen dan de toggle op ] omdat ik hem toch altijd aan heb staan!
Hoever ben je in act III? Ik word met dezelfde stats (hogere resist en waarschijnlijk armor) nogal vaak ge-oneshot. En ik heb 1000 LoH. Maar vandaag niet veel spelen, moet documentatie maken voor school QQ.Sabrac schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:55:
[...]
Ik zit zelf in act 3 inferno en dit is ook voornamelijk met dodge gedaan, 45 % dodge met mantra, 55 % zodra de mantra geactiveerd wordt. Slechts 300-450 resists en geen life on hit.. dus het is best te doen als monk
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hihi, thanks voor de tip. Van 2514 dps naar 7276 voor 15k. Heb nu wel wat minder life on hit, maar volgens mij wordt dat wel gecompenseerd door het verschil in dps. En zo niet, ach, gokje voor 15k moet kunnen.brama schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:18:
Tip: zoek in ah op level 60 wapens met reduced level = 8. Je zult van je stoel vallen van verbazing
Zelf zo voor mijn (inmiddels lvl53) barb mooi zo een wapen met 465dps gekocht en +150 life on hit voor 20kEn die had nog een level reducation van 16 ook, dus beschikbaar vanaf lvl44. Die life on hit lijkt best nuttig, zeker icm frenzy.
Verwijderd
Items hebben geen 'budget' zoals bij WoW.. Ze zijn veel meer random. Hogere level drops hebben wel meer kans om betere stats op te leveren. Maar de beste (hoog gerold op de random generator en leuke combo van stats) level 40 rares zijn beter dan subpar (slecht gerold op de random generator of slechte combo van stats) level 60 rares, bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:16:
Een vraagje betreffende item levels; Hoe gaan ze dit precies aanpakken? Is dit puur voor Inferno? ...
Ik dacht namelijk dat je items (zoals bij de meeste games) een minimum character level moet hebben voor een bepaald item. En dat het item level dan ook gelijk is aan dat minimum character level.
Bvb: Je hebt een 'apprentice broad axe' die kan gebruiken van level 6, is dan je item level ook level 6?
Ik was wat aan het rondneuzen op de blizzard site en ik kwam wapens tegen tot item level 63 (met een level requirement van character level 60). Dus hier gaat mijn eerdere logica niet meer op
Logischerwijze zal deze wapen beter zijn dan een ilevel 60 wapen. Maakt dit veel verschil? Is er officieel al iets bekend van ilevels?
PS: geen Google flames aub want ik heb daar reeds gezocht evenals op de D3 site van Blizzard...
"The breached keep" , waar je Ghom moet vermoorden, alleen de elites / rares daar hakken me echt in de pan dus ik farm op het moment "Dragus" (de quest met de catapults / 1e boss op de lift)MrVegeta schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:20:
[...]
Hoever ben je in act III? Ik word met dezelfde stats (hogere resist en waarschijnlijk armor) nogal vaak ge-oneshot. En ik heb 1000 LoH. Maar vandaag niet veel spelen, moet documentatie maken voor school QQ.
http://nl.twitch.tv/poisinivy/b/320378656
Wat hebben jullie (zij die met gemak voorbij act 2 spelen)
Klopt, het wordt nogal eenzijdig dan qua WD build. De WD's die ik tegenkom gebruiken idd bijna allemaal dezelfde skillsets. Heb nog geen WD gezien die actief de kikkerbuild gebruikte op Hell en verderVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:15:
[...]
Ben zelf ook wat andere poppetjes begonnen om iets meer kans te maken in Inferno, hopelijk zorgt de patch voor beter schalende pets en wat gebalanceerdere gameplay. Volgens mij zijn de enige soort-van werkende Inferno builds een petloze splinter build, maar dan ben je als WD vind ik toch een soort gegimpte DH als je zo speelt.. Of zorgen dat je tijdens je Spirit Walk onkwetsbaarheid imba zombie bears spamt en zo dingen sloopt, daar zie ik de lol ook niet van in.
Wat ik graag zou willen zien is dat de CD van wall of zombies omlaag wordt gegooid (meer richting Grasp). Op dit moment heeft WoZ een paar leuke runes (pile of zombies bijv) maar die zijn bijna ontbruikbaar door de lange cooldown.
Verwijderd
Volgens mij is Inferno (voor alle classes?) eerder zorgen dat je bizar hoge dps hebt en voorkomen dat je geraakt wordt dan zorgen dat je veel klappen kan vangen, want zelfs met ontzettend veel vit/resist/armor wordt je nog zeer vaak ge-1shot.Raoul.TLS schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:24:
Zit in inferno resistence 400 a 500 + maar is niet genoeg.
Wat hebben jullie (zij die met gemak voorbij act 2 spelen)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 10:26 ]
Verwijderd
Cypr schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:04:
[...]
EDIT: Verkeerde doodshoofdje in mn gedachte
En inferno is gewoonweg moeilijk. En HP is niet alles binnen Inferno. Resists etc maken ook veel meer uitZou eerst even hell gaan farmen als ik jou was.
ja lezen kan ik en life leech had ie nietSabrac schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:04:
[...]
Doodskopjes houd in dat de elite / rare ge 'enraged' is, dus heb je te lang over de mob gedaan.
Als je dan bij deze in de buurt komt verlies je constant HP
en inferno kan ik aan, toch act 1, maai het meeste neer met mn DH maar we waren met 2 bezig en het waren skelletjes vlak voor de drowned temple
met fast electricity plagued molten arcane enchanted en mn maat die Barbarian speelde kon ze geen 10 sec tanken en dat wil zeggen dat ik ze helemaal niet kan tanken maar doordat ze fast waren konden we ze amper kiten
waardoor het wel lang duurde dus enrage timer zal inderdaad verstreken zijn, is goed om te weten
met de meeste elite en rare packs hebben we niet zoveel problemen maar soms is de combo net iets te veel
en mn maat heeft echt veel gold nodig om zn gear beter te maken
ik heb nog een paar koopjes kunnen doen aan het begin van inferno
15K voor een boog met 670 DPS met 200 dex en 300LoH maar ik ben aan het sparen nu voor een boog met 1K dps
ondertussen de AH in de gaten houden voor wat profit te maken met koopjes
Verwijderd
Ok, dit snap ik, maar ik zie op de blizzard site effectief een vermelding van ilvl VoorbeeldjeVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:23:
[...]
Items hebben geen 'budget' zoals bij WoW.. Ze zijn veel meer random. Hogere level drops hebben wel meer kans om betere stats op te leveren. Maar de beste (hoog gerold op de random generator en leuke combo van stats) level 40 rares zijn beter dan subpar (slecht gerold op de random generator of slechte combo van stats) level 60 rares, bijvoorbeeld.
Wat doet dit ilvl precies?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Monk en barb moeten in melee range komen, dus die moeten sowieso vit/res/armor stacken.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:25:
[...]
Volgens mij is Inferno (voor alle classes?) eerder zorgen dat je bizar hoge dps hebt dan zorgen dat je veel klappen kan vangen, want zelfs met ontzettend veel vit/resist/armor wordt je nog zeer vaak ge-1shot.
Demon hunters en wizards kunnen er mee weg komen om full damage te gaan, maar dan ga je ook echt ALTIJD dood als je door iets geraakt word.
Verwijderd
Zorgen dat de best mogelijke drop van dat ilvl net wat beter is dan de best mogelijke drop van een lager ilvl.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:26:
[...]
Ok, dit snap ik, maar ik zie op de blizzard site effectief een vermelding van ilvl Voorbeeldje
Wat doet dit ilvl precies?
Enkel de kans op meer blauwe/gele/legendary.Sneezzer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:27:
Vergroot magic find enkel de kans op meer blauwe en gele items, of vergroot het ook de kans op goede stats (lees hogere nummers op je stats)?
(nog) niet geloof ikmanii schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:26:
waar kan je op de diablo site je eigen char zien ?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zit nu op 25 K life maar denk dat het niet genoeg is
Wat heeft de Gemiddelde DH die goed op inferno kan overleven..(voorbij act 1)
Ik heb A2 gecleared met 25K hp, 300 all res ongeveer.Raoul.TLS schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:28:
Hmm Ga kijken voor Vit items of % life.
Zit nu op 25 K life maar denk dat het niet genoeg is
Wat heeft de Gemiddelde DH die goed op inferno kan overleven..(voorbij act 1)
Farm het nu met 33K HP 400-500 res, maar ga nog steeds af en toe wel dood!
Verwijderd
Ok, dus het is niet per sé end-game?Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:27:
[...]
Zorgen dat de best mogelijke drop van dat ilvl net wat beter is dan de best mogelijke drop van een lager ilvl.
Je kan dus bvb ook op character level 40 een wapen vinden van ilvl 43 met char level requirement 40?
Dit is niet zo belangrijk als in WoW en dit gebeurd eigenlijk gewoon achter de schermen voor de random generator?
Edit: never mind, ik heb idd ook lvl 3 items gezien met een ilvl 6
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 10:31 ]
Hangt van de prijs afTsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:28:
Kan ik iemand blij maken met Tomes of Secrets? Heb er nu ~800 maar doe er zelf niks mee.
gisteren maat van me maar even laten helpen met butcher inferno, ik kreeg hem gewoon niet stuk
steeds bijna, maar 1 fout en ik ben stuk, charge is 1-shot, grabhook overleef ik mits ik ss kan gebruiken
Maar act 2 is andere koek :x
Ik ga maar hell act 3 en 4 farmen, want solo inferno act1 schiet ook niet op, teveel uniques die ik moet skippen vanwege de combinatie van hun abilities

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Maar Monk en Barb hebben 't toch erg zwaar daardoor in Inferno? Zeker solo?remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:27:
[...]
Monk en barb moeten in melee range komen, dus die moeten sowieso vit/res/armor stacken.
Demon hunters en wizards kunnen er mee weg komen om full damage te gaan, maar dan ga je ook echt ALTIJD dood als je door iets geraakt word.
Witch Doctors hebben 't probleem dat ze kwa DPS niet in de buurt van Demon Hunter/Wizard komen, maar daar veel control en nuttige pets voor terugkrijgen. Helaas gaat die vlieger later in Inferno niet meer op en zijn ze squishy + relatief lage dps.
iLvl is gewoon een indicator van de kwaliteit van het item. Een hoger ilvl zal hogere/betere stats erop hebben dan een lager ilvl. een blauw item met ilvl 20 heeft misschien +10 strength terwijl een blauw item van ilvl 50 +20 strength heeft. Maar een voorbeeldje.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:30:
[...]
Ok, dus het is niet per sé end-game?
Je kan dus bvb ook op character level 40 een wapen vinden van ilvl 43 met char level requirement 40?
Dit is niet zo belangrijk als in WoW en dit gebeurd eigenlijk gewoon achter de schermen voor de random generator?
Magic find verhoogt de kans dat de loot die dropt van betere kwaliteit is. Als er normaal 4 items zouden droppen is de kans groter dat alle 4 blauw zijn ipv. wit of dat er meerdere rares tussen zitten.
Act 1 Inferno kan ik prima tanken met mn monk, maar ben nou bij Act 2 aangekomen, en daar word ik echt genadeloos ingemaaktremsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:27:
[...]
Monk en barb moeten in melee range komen, dus die moeten sowieso vit/res/armor stacken.
M'n AH taktiek van koopjes jagen begint nu ook spaak te lopen helaas; van de hogere dps wapens weten mensen toch wel enigszins wat ze waard zijn
Of het echt zin heeft voor veel dps te gaan weet ik ook ff niet. Zo hoog als de ranged classes kom je toch niet, en da's toch ook weer in balans met de native damage reduction die je als tank al krijgt
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Hmm damage van mij is 15K jij zit op het dubbleremsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:29:
[...]
Ik heb A2 gecleared met 25K hp, 300 all res ongeveer.
Farm het nu met 33K HP 400-500 res, maar ga nog steeds af en toe wel dood!
Wat voor Wapen gebruik je
Zie vetgedrukt: dat betekend dus geen farming meer in A3 voor chest of A2 voor goblins voor mensen die dat nog niet hebben unlocked volgens mij!Diablo III Patch 1.0.2b - v.1.0.2.9950
The latest client patch notes can be found here.
Visit our Bug Report forum for a list of known issues.
Hotfixes made in addition to changes in patch 1.0.2b can be found here.
General
•When logging into Diablo III, the "Cancel" button which appears in the login checkbox will now be grayed out for 30 seconds after a Battle.net account name and password are entered. This is to reduce server load during the login process.
Auction House
•Damaged items can now be sold on the auction house
◦Once sold, damaged items will be repaired automatically when moved from the purchasing player's Completed tab to their stash
◦Please note that unsold damage items will not be automatically repaired when returned to the seller's stash
•Description messages for several auction house-related errors have been added
Mac
•Several Mac performance improvements have been made
Bug Fixes
•General
◦It is no longer possible to skip entire Acts in a multiplayer game•Classes
◦Barbarian
■Active Skills
■Fixed a bug that was allowing certain barbarian skills to continuously trigger each other's critical strikes, to the point of causing the player to crash. To address this crash, the following skill and skill rune combinations can no longer be triggered by each other's critical strikes:
■Battle Rage (Skill Rune – Bloodshed)
■Cleave (Skill Rune – Rupture and Skill Rune – Scattering Blast)
■Hammer of the Ancients (Skill Rune – Thunder Strike)
■Wrath of the Berserker (Skill Rune – Slaughter)
•Followers
◦Monsters who are charmed by the Enchantress’s skill “Mass Confusion” can no longer kill event NPCs
Diablo.incgamers (vind ik zelf altijd fijner dan diablofans).remsporus schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:22:
Weet iemand nog goede Diablo 3 forums / sites?
Ik ben bekend met diablofans (Blizztracker ftw).
Zojuist nav Brama meteen maar even gaan kijken in de AH voordat ik het weer vergeet.
Sword met 380 dps, xx-xx dmg, 94 str en een socket voor 20k, schiet dan mooi op
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik gok dat deze lijst wel langer is, zou je de andere classes er ook bij kunnen kopieren? (Blizzard is hier geblokkeerd
Maar interessant dat je idd dan niet meer een Act kan skippen, wat op zich ook wel logisch is. Maar wellicht is het ook beter om van die farmplekken aan te pakken.
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Nee dit is inderdaad de gehele lijst. (link is geblokkeerd voor je, ik weet hetJoarie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:37:
Ik gok dat deze lijst wel langer is, zou je de andere classes er ook bij kunnen kopieren? (Blizzard is hier geblokkeerd)
[ Voor 6% gewijzigd door Brainstorm op 06-06-2012 10:42 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Yeah, ik wil best wat voor je verzinnen maar dit is het!Brainstorm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:41:
[...]
Nee dit is inderdaad de gehele lijst. (link is geblokkeerd voor je, ik weet het). Dus voor de andere classes zijn er geen aanpassingen.
Verwijderd
Houd gewoon in dat je niet Act 3 kan doen als je act 1 en 2 nog niet completed hebt op die moeilijkheid. Ik vind het meer dan redelijk, omdat er nu mensen zijn die vrolijk mee lopen in farm rondjes van anderen die in act 4 zitten.CobyBE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:39:
Vind het wel stom dat ze het "act skippen" gaan fixen morgenDat wilt zeggen, vanavond nog snel snel naar act 3 en daar even proberen een quest te completen in een public game. Volgens mij zou de quest dan wel enabled moeten zijn, toch?
Nu kun je niet meer een maat joinen die een act hoger zit en gezellig een avondje moeilijke mobs aanvallen, nu moet de maat een stapje terug doen (dus komt niet verder en is tevens OP, wat het saai maakt) (waar je wellicht solo toch nog niet echt lekker spelen kunt en je waarschijnlijk weer terug stapt naar je eigen act).
Verder verpest je niemands spel door zelf een stapje moeilijker te proberen als je er wel zin in hebt (lees meer uitdaging wilt).
[ Voor 17% gewijzigd door Sneezzer op 06-06-2012 10:46 ]
Inderdaad, maar ik denk dat ze gewoon niet willen dat iedereen act 2 gaat skippen om direct beter gear in act 3 te vindenSneezzer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:44:
Hmmm stom dat ze het act skippen tegen gaan.
Nu kun je niet meer een maat joinen die een act hoger zit (waar je wellicht solo toch nog niet echt lekker spelen kunt en je waarschijnlijk weer terug stapt naar je eigen act).
Verder verpest je niemands spel door zelf een stapje moeilijker te proberen als je er wel zin in hebt (lees meer uitdaging wilt).
Alhoewel het natuurlijk wel correct is vind ik het gewoon jammer dat ik er niet vroeger van wist net zoals al die mensen wat hierdoor een groot voordeel op de AH hadden
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Eensch, nu moet je maat, om samen te spelen, zijn eigen voortgang stoppen om vervolgens breinloos op een lager niveau OP rond te lopen.... daar is ook geen uitdaging aan.Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:45:
Gaat weer eens negens over. Mensen verplichten bepaalde Acts te completen terwijl ze weten dat sommige stukken echt fucked zijn en dat juist samen spelen het leukste is. Waarom mag iemand op level 25 niet alvast met een mattie Diablo verslaan zodat ze samen in Nightmare verder kunnen?
Verwijderd
Omdat ie dan nog eerst lvl 30 moet wordenTsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:45:
Gaat weer eens negens over. Mensen verplichten bepaalde Acts te completen terwijl ze weten dat sommige stukken echt fucked zijn en dat juist samen spelen het leukste is. Waarom mag iemand op level 25 niet alvast met een mattie Diablo verslaan zodat ze samen in Nightmare verder kunnen?
Met hem ˆTsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:45:
Omdat je voor nightmare level 30 moet zijn
Soms vergeet ik compleet wat voor een item ik nu verkocht heb, maar wil ik wel graag even terug zien.
Dit klopt en ik hoop dat het gaan aanpassen in de toekomst.SaphuA schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:49:
Klopt het dat je, als je een item verkocht hebt in de auction, niet meer terug kunt zien welke stats dit item heeft?
Soms vergeet ik compleet wat voor een item ik nu verkocht heb, maar wil ik wel graag even terug zien.
Verwijderd
Waarom zetten ze niet gelijk alle levels vanaf het begin open? [/sarcastic]Tsurany schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:45:
Ik vind het persoonlijk niet meer dan correct... Dit is net het nut van een spel, level per level uitspelen om vorderingen te maken. Lijkt me een vrij standaard spel principe

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging