Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:11:
[...]

Klopt, de verkoopprijs is van 15 euro per miljoen al gezakt naar 4,5 euro per miljoen. De inkoopprijs is ook al gehalveerd en de inflatie in het spel zal zeker merkbaar worden. Veel meer gold betekent meer gold voor dure items vragen en dat betekent inflatie. Voor de gewone spelers wordt het lastiger dat bij te benen.
Maar aan de andere kant; de prijs moet ergens stabiliseren, want er zit natuurlijk een maximum aan de hoeveelheid goud/uur die je kan farmen. En als de prijs te diep zakt dan is het voor de goudhandelaren ook niet meer interessant lijkt me?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Bedankt voor al die gold tips. Vanavond eens proberen. Mijn huidige technieken gaan te langzaam. Ik zit vast in de honderd duizenden, tot om richting de miljoen te gaan. Een beetje gear op de AH dropt in prijs, maar kost nog steeds aardig wat.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43

Bob

MaximusTG schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:41:
[...]

Maar aan de andere kant; de prijs moet ergens stabiliseren, want er zit natuurlijk een maximum aan de hoeveelheid goud/uur die je kan farmen. En als de prijs te diep zakt dan is het voor de goudhandelaren ook niet meer interessant lijkt me?
Normaal gezien zou de prijs moeten blijven zakken. De hoeveelheid goud in het spel blijft namelijk altijd toenemen. Het zakken gaat wel steeds trager en trager waardoor het na een tijd wel min of meer lijkt te stabiliseren. Wat ook helpt om de prijs te stabiliseren is wanneer Blizzard extra gold sinks creeert, waardoor er extra geld uit het spel gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij WoW was het na een maand of twee gestabiliseerd. Het was geen vetpot maar je kon in ieder geval winst maken als je bot goed werkte. Zelfs als je elke maand een nieuw spel moest kopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:38:
[...]

Ik ben nog op 't werk, hoor. Ik wil wel naar huis om verder te spelen, maar ik moet ook nog uit eten :(
Dat heb ik gister al gehad. Niet kunnen spelen, want ik was jarig, dus lekker uiteten met mn vriendin en daarna de season finale van Game of Thrones gekeken.

Vanavond hopelijk wel even flink aan de bak :+

Lastigste is om wat energie over te houden voor 's avonds, als je van 8 tot 8 de deur uit bent..

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Betreffende het Botten.

Waarom is Blizzard zo idioot geweest om indestructable items te laten droppen? (hoeven nooit gerepaired te worden) Geen enkel persoon wil dat hebben... m.u.v. de botters...

Erg dom imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Junia schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:49:
Betreffende het Botten.

Waarom is Blizzard zo idioot geweest om indestructable items te laten droppen? (hoeven nooit gerepaired te worden) Geen enkel persoon wil dat hebben... m.u.v. de botters...

Erg dom imo.
:? alsof dat nou zon belemmering is.
een bot om de x minuten alles laten repareren zal vast niet zo moeilijk te programeren zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 05-06-2012 17:52 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan gewoon instellen na hoeveel rondes een bot z'n equipment moet gaan repairen. Sterker nog, je kan precies instellen welke items hij moet kopen en wanneer hij ze moet verkopen. Je bot kan legendary's en goede rares farmen hoor :) Bekijk eens zo'n filmpje van een bot, weet je al vrij snel hoe ze werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met dit botten is het feit dat gold nogmaals daalt in value terwijl items hierdoor steeds duurder zullen worden .... *sigh* Net alsof Barbarian gear nog niet duur genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:55:
Probleem met dit botten is het feit dat gold nogmaals daalt in value terwijl items hierdoor steeds duurder zullen worden .... *sigh* Net alsof Barbarian gear nog niet duur genoeg is
Dit heeft weer een voordeel ook:
Als je gewoon items gaat farmen verdien je meer in verhouding als anders! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:55:
*sigh* Net alsof Barbarian gear nog niet duur genoeg is
Er zit meer belasting op, daarom.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 11:28
Hoeveel MF krijg je van MF items op je follower, wanneer je solo speelt? Kon dit zou gauw niet vinden op de mechanics page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Komt direct bij jou erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grimmie187 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:24:
Hoeveel MF krijg je van MF items op je follower, wanneer je solo speelt? Kon dit zou gauw niet vinden op de mechanics page.
20% geloof ik.
Gevonden: http://www.diablowiki.net...Magic_Find_with_Followers

[ Voor 14% gewijzigd door Jerry op 05-06-2012 18:29 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.C.A.1989
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:43
Aangezien Diablo 3 voorlopig nergens meer te krijgen is dacht ik slim te zijn een digitale versie te kopen via Blizzard. Niets is minder waar, ik heb een half uur geleden betaald met iDeal en nu staat mijn order status op 'Queued' :-( !
Ik begreep uit de FAQ dat een digitale download gelijk verzonden werd :?
Weet iemand hoelang dit nog kan duren? Of is het omdat ik na 5 uur heb besteld dat ik tot morgen moet wachten -.-?

Edit: Hijs binnen, duurde wel lang!

[ Voor 4% gewijzigd door L.C.A.1989 op 05-06-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
L.C.A.1989 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:31:
Aangezien Diablo 3 voorlopig nergens meer te krijgen is dacht ik slim te zijn een digitale versie te kopen via Blizzard. Niets is minder waar, ik heb een half uur geleden betaald met iDeal en nu staat mijn onder status op 'Queued' :-( !
Weet iemand hoelang dit nog kan duren? Of is het omdat na 5 uur heb besteld dat ik tot morgen moet wachten -.-?
bij mij stond status ook op queued, maar kon gelijk verder spelen - kijk eens in battlenet naar je game list?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

L.C.A.1989 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:31:
Aangezien Diablo 3 voorlopig nergens meer te krijgen is dacht ik slim te zijn een digitale versie te kopen via Blizzard. Niets is minder waar, ik heb een half uur geleden betaald met iDeal en nu staat mijn order status op 'Queued' :-( !
Weet iemand hoelang dit nog kan duren? Of is het omdat ik na 5 uur heb besteld dat ik tot morgen moet wachten -.-?
Als je betaald hebt met iDeal, kan het idd even duren. Bij mij duurde het ongeveer 45 min.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik ben nu in hell aangeland, maar dat is toch erg lastig.. Ik heb nu een lvl 51 wizard met 14k HP en 1.6k dps.. Erg weinig voor hell lijkt me, maar ik heb in zowel act 3 als act 4 van Nightmare geen fatsoenlijke upgrades gevonden.. Maar ik blijf nog weg van de AH.. ik kan kleine delen van act 1 farmen, maar moet erg voorzichtig zijn met (met name snelle) elite en champion packs..

Ik wissel vaak af welke class ik gebruik.. En ga nu met mijn monk in NM beginnen en met de andere classes moet ik nog door normal komen.. Ik zie wel met welke class ik het verst kom..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
"[...]I have investigated the issue, and it appears that your account has been compromised using a key logger or trojan virus, or through an e-mail or website phishing scam. The first thing you should do before logging in again, is follow the Security Checklist on our Account Security Site[...]"

Smerig van blizzard, de schuld op de klant zetten terwijl het bekend is dat er een lek is in hun security.
account rolled back dus dat valt wel mee, misschien 2h ofzo spelen voor dat ik op hetzelfde punt dan pre-hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06
Jeanski schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:07:

Smerig van blizzard, de schuld op de klant zetten terwijl het bekend is dat er een lek is in hun security.
account rolled back dus dat valt wel mee, misschien 2h ofzo spelen voor dat ik op hetzelfde punt dan pre-hack.
Je krijgt genoeg mogelijkheden om je account te beschermen, dat jij te laks bent om deze te gebruiken is wat anders.
Wel smerig van ze dat ze al je spullen teruggeven terwijl het je eigen schuld is.

source voor het bekende lek btw?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
Bad Brains schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:10:
[...]

Je krijgt genoeg mogelijkheden om je account te beschermen, dat jij te laks bent om deze te gebruiken is wat anders.
Wel smerig van ze dat ze al je spullen teruggeven terwijl het je eigen schuld is.

source voor het bekende lek btw?
Ik ken genoeg mensen die niet dom genoeg zijn om op phising sites te gaan en toch gehackt zijn geweest, er waren enorm veel posts op elk gameforum en ik ben in geen 11 jaar van online gamen gehackt geweest voordien. Ik run minstens om de 2 dagen een full scan, phising sites ruik ik op kilometers afstand en toch is er iemand aan mijn 16 character (met nummers & tekens) passwoord gekomen net als ik level 60 haal.

Waarom denk je dat de $$ AH nog niet uit is? er is een lek maar dat mag de consument niet weten.

Edit:
YouTube: The Force Feed - DIABLO 3 ACCOUNTS HACKED! (May 22nd 2012)
http://www.examiner.com/article/accounts-on-diablo-3-hacked
YouTube: Diablo 3 Accounts Hacked & Wii-U's New Controller! - IGN Daily Fix 05.21.12

[ Voor 16% gewijzigd door Jeanski op 05-06-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad Brains schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:10:

Joh wat een onzin zeg, ik keur niet per se goed wat hij zegt, daarvoor weet ik niet genoeg van het verhaal af, maar wat jij zegt slaat natuurlijk he-le-maal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
CobyBE schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:33:
[...]

Ik meen mij ook te herinneren dat de drops pas bepaalt worden vanaf de laatste hit die je doet.
Ikzelf gebruik geen MF build maar het lijkt mij toch wel goed om dit mee te nemen, enkel al voor de schatkisten.
Ik heb vaak het gevoel dat m'n MF voor geen reet werkt, ik vind echt zelden waardevolle items en heb ook nog nooit een legendary gevonden. Ik wil graag inferno uitspelen maar nog niet genoeg geld voor goeie gear om dat te bereiken, alleen Act1 is wel te doen op enkele unique/rare packs na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Tja, als je de laatste maanden de frontpage hier wat gevolgd heb, zag je om de paar dagen wel een melding dat de userdatabase van site/forum/game x of y gehackt was en daar zaten héél grote jongens tussen.

Vaak zijn die dan ook nog eens gewoon geupload zodat deze publiek te bekijken waren. Iemand die zich er aan zet en al die databases in 1 bestand giet heeft echt wel een indrukwekkende dictionnary om een aanval mee uit voeren. Want zeg nu zelf hoeveel verschillende wachtwoorden hou je er echt op na?

Volgens mij is bovenstaand scenario een stuk waarschijnlijk dan al die paranoia rond trojans en keyloggers.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Leuke reclame ook bij dit topic:

D3 gold uit Nederland
€1.99 per 100K. Snelle levering. Betaal o.a. met iDeal. Nr1 in NL!

Dergelijke goldselling praktijken zijn rechtstreeks verbonden aan alle spam, bots en hacks in Diablo 3, ik vind het niet netjes om hier reclame voor te maken.

Over de hacks: Ik ben het er niet mee eens dat Blizzard genoeg mogelijkheden biedt je account te beschermen. Laat ze maar eens beginnen met onderscheid maken tussen kleine/hoofdletters en de mogelijkheid bieden voor verificatie per sms of tan-code zoals google dat ook doet. Wellicht ook een e-mail verificatie wanneer vanaf een vreemde pc of uit een vreemd land verbonden wordt zoals bij Steam, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb een attack speed van 1,95 maar sinds vandaag een legendary broek gekocht met 15% attack speed erop maar me attack speed blijft dood leuk op 1,95 en ik zie de dps ook niet omhoog gaan maar juist 900dps lager dan me vorige broek die alleen 80str heeft.

Enig idee iemand?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:31
Er is een stat die niet werkt, volgens mij geld dit voor runspeed+attackspeed, zal even thread op blizzard forums voor je zoeken.

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211046100

[ Voor 17% gewijzigd door kevz op 05-06-2012 19:43 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jeanski schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:16:
[...]

Ik ken genoeg mensen die niet dom genoeg zijn om op phising sites te gaan en toch gehackt zijn geweest, er waren enorm veel posts op elk gameforum en ik ben in geen 11 jaar van online gamen gehackt geweest voordien. Ik run minstens om de 2 dagen een full scan, phising sites ruik ik op kilometers afstand en toch is er iemand aan mijn 16 character (met nummers & tekens) passwoord gekomen net als ik level 60 haal.

Waarom denk je dat de $$ AH nog niet uit is? er is een lek maar dat mag de consument niet weten.

Edit:
YouTube: The Force Feed - DIABLO 3 ACCOUNTS HACKED! (May 22nd 2012)
http://www.examiner.com/article/accounts-on-diablo-3-hacked
YouTube: Diablo 3 Accounts Hacked & Wii-U's New Controller! - IGN Daily Fix 05.21.12
Het zelfde verhaal weer als gister?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

uqrax schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:34:
Leuke reclame ook bij dit topic:

D3 gold uit Nederland
€1.99 per 100K. Snelle levering. Betaal o.a. met iDeal. Nr1 in NL!

Dergelijke goldselling praktijken zijn rechtstreeks verbonden aan alle spam, bots en hacks in Diablo 3, ik vind het niet netjes om hier reclame voor te maken.
Probleem is dat die reclames op individuele basis geblokkeerd moeten worden. Het is al een keer bij de GoT crew geopperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:44:
[...]

Het zelfde verhaal weer als gister?
Hoezo? Nacht van zondag-maandag gehackt geweest, vandaag bericht+reroll, vond het gewoon straf van dat bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:30:
[...]

Das het ratio van de hoogte x breedte van je resolutie. Daar is niets beter aan. Gewoon een andere verhouding. Dit kun je zelf ook niet aanpassen als je de juiste resolutie van je beeldscherm gebruikt. Mijn beeldscherm is 1920x1080 en daarom dus 16:9.
Naar wat ik van andere games weet maakt het wel eens uit hoor. 16:9 op een 16:10 scherm kan voordeel geven. De verhouding is anders, en soms is dit wel eens geimplementeerd als meer pixels breed, ipv zelfde beeld schalen.

//edit
net even voor je getest, en 16:9 laat idd veel meer zien :).

// edit2
En de screenshots (didnt move)
16:10
Afbeeldingslocatie: http://www.bastijn.nl/zooi/16_10.jpg

16:9
Afbeeldingslocatie: http://www.bastijn.nl/zooi/16_9.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Flapmo op 05-06-2012 19:56 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Melee is echt broken. Zit nu in Act II Inferno en heb 0,0% progress.
Ik zit met vrij deftige gear maar wipe toch maar keer op keer.
Heb warden/butcher runs al zo'n 100x gedaan maar allemaal bullshit drops. (level 51 items anyone?)
Heb echt tips nodig want de frustratie is aan het overkoken, zin om D3 er gewoon af te gooien.

Specs atm:

29500 HP; 9K DPS; 568 allres; dodge 28 damage reduction 65
Pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Tomski1986 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:54:
Melee is echt broken. Zit nu in Act II Inferno en heb 0,0% progress.
Ik zit met vrij deftige gear maar wipe toch maar keer op keer.
Heb warden/butcher runs al zo'n 100x gedaan maar allemaal bullshit drops. (level 51 items anyone?)
Heb echt tips nodig want de frustratie is aan het overkoken, zin om D3 er gewoon af te gooien.

Specs atm:

29500 HP; 9K DPS; 568 allres; dodge 28 damage reduction 65
Pffffff
Zowel je HP als je DPS zijn gewoon aan de lage kant. Ik speel samen met iemand die nog maar net door act II kwam en die heeft het dubbele.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Precies op één van de dagen dat ik (en blijkbaar de andere mods ook) tot laat in de avond bezig ben voor onderzoek wordt er een relevante maar voor dit topic niet interessante discussie gestart. Eentje die zelfs op een gegeven moment over gaat op op de man spelen ook.

Nu ben ik veel tijd kwijt geweest om al die onzin eruit te filteren en heb zelfs de moeite genomen om daar een nieuw topic voor te plaatsen: [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging. Laat ik vanaf nu dan ook niet weer die discussie hier terug zien komen anders wordt de hele zooi gewoon getrashed.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MaximusTG schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:41:
Er zit alleen geen maximum aan de hoeveelheid mensen die dat aan het doen zijn.
Ik krijg het idee dat jij heel stellig dingen beweert waarvan jij denkt dat ze zo zijn zonder dat dat enige basis heeft. Dat is dus gewoon niet zo.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hydra schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:25:
Ik krijg het idee dat jij heel stellig dingen beweert waarvan jij denkt dat ze zo zijn zonder dat dat enige basis heeft. Dat is dus gewoon niet zo.
Wat jij denkt interesseert me vrij weinig. En insgelijks, dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Wat jij denkt interesseert me vrij weinig. En insgelijks, dat ook.
Behalve dat jij in dit geval ongelijk hebt.

Anyway, ik heb geprobeerd wat progressie te maken in act III maar is nog te moeilijk, hopelijk kan ik van Belial wat leuke drops krijgen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MrVegeta schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:31:
[...]

Behalve dat jij in dit geval ongelijk hebt.

Anyway, ik heb geprobeerd wat progressie te maken in act III maar is nog te moeilijk, hopelijk kan ik van Belial wat leuke drops krijgen.
Ja, iemand kan er naast zitten. Maar om dan op zo'n manier te zeiken vind ik ook vrij idioot. Kerel moet dan gewoon normaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
D3ft0n3 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:04:
[...]

Zowel je HP als je DPS zijn gewoon aan de lage kant. Ik speel samen met iemand die nog maar net door act II kwam en die heeft het dubbele.
Wat moet ik dan doen om progress te maken? Goldfarmen? Nee laat maar, saaier kan niet volgens mij.
Inferno is belachelijk en mag wat gebalanced worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09
Kan iemand me uitleggen hoet het zit met lifesteal en life on hit op inferno?

ik heb nu een wapen met 3% lifesteal. echter ik zie bijna geen leven terugkomen. Nu las ik ergens dat lifesteal op inferno met 80% verminderd wordt waardoor er dus 0,6% overblijft... ik vind dat erg vreemd aangezien je damage etc ook al minder wordt door armor etc van de hogere level monsters?

hoe zit het met life on hit, is dat ook veel minder op inferno? ik kan hier niets over vinden. (vind 0.6% echte lifesteal niet de moeite waard).

en ik heb nu als barb ook 20% lifesteal bij mijn ignore pain. Vind het een beetje vreemd dat dit op inferno dan ook nog maar 4% is, oftewel nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Net klaar met Nightmare, op naar Hell! Kom ik de eerste elite mob tegen, gelijk tig keer dood gegaan. Ben toch wel wat teleurgesteld in mn Barbarian. Tegen Diablo ging het prima, maar nu kom ik de eerst de beste 'gouden' zombie tegen en ik ga gelijk dood.

20k HP, 5500k armor, 3k dps. Dat moet toch wel genoeg zijn voor het begin van Hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

(rant over gehackte account, verplaatst naar juiste topic)

[ Voor 98% gewijzigd door RMB op 05-06-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 21:43

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Weet iemand of er nog ergens een hard copy te krijgen is ?
Wil het spel graag met doosje en al hebben.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
Elp schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:40:
Net klaar met Nightmare, op naar Hell! Kom ik de eerste elite mob tegen, gelijk tig keer dood gegaan. Ben toch wel wat teleurgesteld in mn Barbarian. Tegen Diablo ging het prima, maar nu kom ik de eerst de beste 'gouden' zombie tegen en ik ga gelijk dood.

20k HP, 5500k armor, 3k dps. Dat moet toch wel genoeg zijn voor het begin van Hell?
Amai 5 500 000 armor?! ;)
ja dat moet zeker genoeg zijn voor act1, aan het einde van hell heb ik 3.3K armor 6.6K dps en 26K hp als monk met amper 130 in elke resist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
Inferno Act 1 net gehaald: Probeer wat meer Resistance te krijgen. Zit nu rond de 52%
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29d8n0y.png

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

Jeanski schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:52:
[...]

Amai 5 500 000 armor?! ;)
ja dat moet zeker genoeg zijn voor act1, aan het einde van hell heb ik 3.3K armor 6.6K dps en 26K hp als monk met amper 130 in elke resist
yep, ik vond een amulet met 5.500.000 armor. Dus, daar kan het niet aan liggen :P

(uiteraard foutje, factor 1.000 ernaast :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
Wat betreft de problemen op Inferno wat betreft karakters (en zeker melee karakters) , Blizzard heeft al lang in de gaten dat Inferno niet zo werkt als dat ze zouden willen. ze zijn van plan om Inferno dan ook aan te passen , niet nerfen maar aanpassen. zodat de incoming damage veel minder spiky wordt maar wel constanter. ze zullen denk ik ook nog wel wat aan de barb doen. tevens is er sowieso een grote balance patch op komst die het e.a recht gaat zetten wat nu krom is (als een hoepel) , even geduld dus nog :) het *zou* kunnen zijn dat ie morgen er al is , maar heb hier geen informatie over.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-

Link je build/gebruikte skills eens?

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

-AzErTy- schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:00:
[...]

Link je build/gebruikte skills eens?
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WcXVkP!bdV!ZZaaaZ

Tactiek: erin springen en hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als iemand trouwens nog gems of tomes moet, ik heb nog 500 tomes of secrets en van elke gem soort wel een stuk of 20 flawless. Mocht je ze nodig hebben kunnen we wel wat regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Advies: Probeer je HP nog een beetje op te drijven zeker naar 30k proberen te gaan. Amulet met 140 vit en 70 strength is ideaal en relatief goedkoop, zorg dat je een zo hoog mogelijke roze gem met +%life in je helm socket hebt.

Als je nog geen shield hebt, vanaf Hell toch maar shield+ 1h gaan, belangrijkste hierbij zorg dat je er 1 hebt met 19-20% block. Dit maakt een wereld van verschil.

Naar skills toe:sidearm als rune is naar mijn gevoel beter op frenzy
Rend kan je swappen voor ignore pain icbm iron hide. Dit activeer je direct nadat leap is uitgewerkt tegen champs. Dan zit je al aan 11 sec met 80% damage reduction.
Voor War Cry is invigorate of veteran's warning een betere rune.

Als passive superstition ipv bloodthirst. Die 3% is irrelevant.

Hopelijk kan je hier wat mee ;)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Mijn launcher is zojuist geüpdatet, maar ik zie geen verschillen. Voorbode voor een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51

Je dps is waardeloos.. Zelf ook net begonnen op hell, zit in act 2 nu.

Maar heb en had toen ik begon @ hell 7.5k dps en 11k hp (is idd weinig, dat is momenteel mn zwakte)

Koop een goed wapen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 22-08 19:30
Op dit moment heb ik net Butcher neer gehaald op inferno. Ik ben een Demon Hunter. Het was wel erg makkelijk. Nu wil ik alleen nog wat gear gaan farmen. Wat kan als eerste het beste gaan kopen? Gewoon meteen sparen voor een wapen van een paar miljoen of hele goede ringen/amulet met dex en attackspeed enzo? Of gewoon je gear hier en daar iets beter?

Daarnaast vraag ik me ook af waar je het beste gold farmt. Ik zie flink wat op youtube enzo. Butcher lijkt me aardig goed, maar mensen in de general chat zeiden dat het farmen van zo'n treasure goblin in Act 2 veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

HertogJack schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:24:
[...]

Maar heb en had toen ik begon @ hell 7.5k dps en 11k hp (is idd weinig, dat is momenteel mn zwakte)

Net hell gefinished met 7.1K dps aan het begin van a3 was dat nog geen 4.
volgens mij zat ik net aan de 3 ofzo toen ik aan hell begon.
Niet alles hoeft te worden opgelost door overpowered gear te kopen ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Hmmmzzz zit nu voor Diablo in Nightmare met m'n hardcore Barb... Ben erg aan t twijfelen of ik t ga doen. 15K HP, 2K DPS, 20-30% op resistances en 66% van armor. Zou op zich moeten lukken lijkt me als ik geen stomme fouten maak :) Misschien eerst ff breakje en nog even AH doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

-AzErTy- schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:23:
[...]

Advies: Probeer je HP nog een beetje op te drijven zeker naar 30k proberen te gaan. Amulet met 140 vit en 70 strength is ideaal en relatief goedkoop, zorg dat je een zo hoog mogelijke roze gem met +%life in je helm socket hebt.

Als je nog geen shield hebt, vanaf Hell toch maar shield+ 1h gaan, belangrijkste hierbij zorg dat je er 1 hebt met 19-20% block. Dit maakt een wereld van verschil.

Naar skills toe:sidearm als rune is naar mijn gevoel beter op frenzy
Rend kan je swappen voor ignore pain icbm iron hide. Dit activeer je direct nadat leap is uitgewerkt tegen champs. Dan zit je al aan 11 sec met 80% damage reduction.
Voor War Cry is invigorate of veteran's warning een betere rune.

Als passive superstition ipv bloodthirst. Die 3% is irrelevant.

Hopelijk kan je hier wat mee ;)
Thanks! Ik ga ff wat skills wisselen en kijken of ik wat leuks kan vinden op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Morrar schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:49:
Hmmmzzz zit nu voor Diablo in Nightmare met m'n hardcore Barb... Ben erg aan t twijfelen of ik t ga doen. 15K HP, 2K DPS, 20-30% op resistances en 66% van armor. Zou op zich moeten lukken lijkt me als ik geen stomme fouten maak :) Misschien eerst ff breakje en nog even AH doorspitten.
Zorg dat je uit zijn bonetraps blijft en dat gevecht stelt imho echt niets voor, de weg er naar toe is een stuk lastiger !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Morrar schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:49:
Wel wat weinig HP. DPS en armor zou prima moeten zijn. Zorg dat je geen cutscenes skipt tijdens het gevecht, anders kan er een bug komen dat je erg lang gestunned wordt (wat ik vanmiddag met mijn hc barb ondervonden heb en ternauwernood heb overleefd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een beetje normale dps voor een level 37 wizard? ik zit nu in act 2 nightmare met 1164dps maar vraag me af of dat een beetje normaal is (rond de 3,2k life volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Hoe werkt dat farmen nou? Ik zit in act 2, hoe kan ik iets farmen in act 1? Ik weet dat ik terug kan naar act 1 via change quest, maar dan ben ik toch mijn hele voorgang kwijt in act 2? Of kan ik daarna alsnog terug via change quest naar act 2?

Speel hardcore en wil ff wat goud farmen. Als ik niet terug kan zonder alles te verliezen, wie weet er een leuke farmplek in act 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
heuveltje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:53:
[...]

Zorg dat je uit zijn bonetraps blijft en dat gevecht stelt imho echt niets voor, de weg er naar toe is een stuk lastiger !
Zo... viel inderdaad erg mee. Ging best snel neer. Wel een paar kleine foutjes gemaakt (2x trapped) maar nooit onder 50% HP gekomen.
Goron schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:18:
[...]

Wel wat weinig HP. DPS en armor zou prima moeten zijn. Zorg dat je geen cutscenes skipt tijdens het gevecht, anders kan er een bug komen dat je erg lang gestunned wordt (wat ik vanmiddag met mijn hc barb ondervonden heb en ternauwernood heb overleefd)
HP is inderdaad wat laag, daar ga ik aan werken. Heb me misschien erg gericht op resistances.

Nu door naar Hell, joepie! :D

[ Voor 38% gewijzigd door Morrar op 05-06-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:11
Apocalyptus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:24:
Hoe werkt dat farmen nou? Ik zit in act 2, hoe kan ik iets farmen in act 1? Ik weet dat ik terug kan naar act 1 via change quest, maar dan ben ik toch mijn hele voorgang kwijt in act 2? Of kan ik daarna alsnog terug via change quest naar act 2?

Speel hardcore en wil ff wat goud farmen. Als ik niet terug kan zonder alles te verliezen, wie weet er een leuke farmplek in act 2?
Je kan wel terug, maar je verliest je progress in de huidige quest. Je kunt dus prima switchen nadat je je huidige quest heb af gemaakt. Als je een quest kiest in je "change quest" lijstje begin je dus aan het begin van die quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Apocalyptus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:24:

Je kunt altijd weer terug naar de quest waar je bent gebleven, zelfs als je teruggaat naar Act 1 Normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
Ok dan. Bedankt voor de reacties. Valt allemaal dus mee. Dacht dat ik mijn hele progress kwijt zou raken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Apocalyptus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:29:
Ok dan. Bedankt voor de reacties. Valt allemaal dus mee. Dacht dat ik mijn hele progress kwijt zou raken :)
Niemand zou farmen als je alles kwijtraakte =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Elp schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:51:
[...]

Thanks! Ik ga ff wat skills wisselen en kijken of ik wat leuks kan vinden op de AH.
Laatste tip: bij de aankoop van een nieuw wapen, kijk eens of je een wapen kan vinden met +strength en +vitality ipv gewoon te gaan voor de hoogste DPS. Deze worden geregeld met korting verkocht omdat ze niet zo'n hoge dps hebben. Naar survivability zijn die stats echt van goudwaarde voor een barb.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zit nu met 17k health en 3.2k DPS en iets van 2600 armor in act 1 van Hell op me Monk. Net na de Skeleton nu.

Dit is mijn build: http://us.battle.net/d3/en/calculator/monk#UijXgh!YbX!bZbZaa

Heb 2 heals. En 20% extra armor van de Mantra. De Wind Ally is erg lekker samen met mijn Sweeping Wind op packs.
Passives zijn leuk met mijn main attack die me ook healed, en wat extra spirit en armor dus.
Heb gekozen voor de rune Fist of Fury op de skill Way of Hundred Fists. Leuke extra punch en die dash naar targets toe is handig op ranged.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
lekker is dat...... mijn laptop bevriest zomaar voor een kleine 30 sec precies op het moment dat er een championspack aankomt (op normal :P) en bam, mijn lvl 22 barb voor altijd dood :( Ik was zo goed bezig. Had veel goud en was veel te goed ge-equipped (305 dps en bijna 5k hp)

Geen idee of ik nu weer overnieuw moet beginnen met hardcore.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Apocalyptus schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:56:
lekker is dat...... mijn laptop bevriest zomaar voor een kleine 30 sec precies op het moment dat er een championspack aankomt (op normal :P) en bam, mijn lvl 22 barb voor altijd dood :( Ik was zo goed bezig. Had veel goud en was veel te goed ge-equipped (305 dps en bijna 5k hp)

Geen idee of ik nu weer overnieuw moet beginnen met hardcore.....
Die haperingen heb ik ook af en toe.
Met name als het spel net start en de eerste battle in ga moet ie altijd even flink zijn best doen, net alsof het spel niet alles heeft gepreload ofzo. Tis geen 20 sec freeze, maar wel 5-10 sec 1-2 FPS en onbestuurbare chars.

Ik wacht zelf met hardcore wel even tot de servers het fatsoenlijk doen zonder lagspikes, op het moment vind ik het net wat te laggy om HC te gaan doen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:24:
[...]

Voor mijn lvl 52 Barb zijn er nauwelijks betere wapens te verkrijgen, verschil in dps is minimaal en ik zit op dit moment op de 3.2k (Battle Rage: 4.2k).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook regelmatig dat mijn character opeens alles misslaat. Na een aantal seconden verspringt dan opeens de plek waar 'ie staat, en blijkt dat je in het luchtledige stond te hakken.
psychoclown schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:18:
[...]

Voor mijn lvl 52 Barb zijn er nauwelijks betere wapens te verkrijgen, verschil in dps is minimaal en ik zit op dit moment op de 3.2k (Battle Rage: 4.2k).
Tip: zoek in ah op level 60 wapens met reduced level = 8. Je zult van je stoel vallen van verbazing :)

Zelf zo voor mijn (inmiddels lvl53) barb mooi zo een wapen met 465dps gekocht en +150 life on hit voor 20k 8)7 En die had nog een level reducation van 16 ook, dus beschikbaar vanaf lvl44. Die life on hit lijkt best nuttig, zeker icm frenzy.

[ Voor 67% gewijzigd door brama op 05-06-2012 23:20 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

act 2 inferno is wel hard hoor 2 hits dood wel te doen door gewoon alerter te zijn . Gaat opzich wel lekker als WD 38k dps 31%crit en 313% crit damage. Poison dart ownt em wel met een 1.6 wapen en wat atack speed.
Hou ze op afstand met grasp en voor de spike damage een paar beren tegen aan gooien. Had geprobeert in het begin om res en vit wat hoger te doen maar dat heeft echt geen zin. Gewoon damage hoog houden en overleven met je skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Nogmaals een analyse van de slecht ontworpen set/uniques in Diablo 3: http://diablo.incgamers.c...is-legendaries#more-21579

Het artikel is van Brother Laz, beter bekend als de maker van de Diablo 2 mod Median XL. Ook deze post geeft mijn mening over de uniques in Diablo 3 perfect weer. Uniques in Diablo 3 zijn zwak en wellicht te zeldzaam, dat is jammer maar makkelijk te fixen. Maar veel belangrijker is het feit dat de uniques en sets totaal fantasieloos en verschikkelijk saai zijn. Dat is ook te fixen, maar het is de vraag of Blizzard hier genoeg creativiteit voor heeft aangezien ik overwegend fantasieloze items destijds al als kritiek op WoW vanilla aanvoerde, begin 2005.

Itemization via incrementeel steeds iets verbeterde stats zoals in WoW/Diablo 3 is lekker verslavend, makkelijk te ontwerpen en balanceren maar het levert uiteindelijk geen leuk spel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 15:06
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:32:
act 2 inferno is wel hard hoor 2 hits dood wel te doen door gewoon alerter te zijn . Gaat opzich wel lekker als WD 38k dps 31%crit en 313% crit damage. Poison dart ownt em wel met een 1.6 wapen en wat atack speed.
Hou ze op afstand met grasp en voor de spike damage een paar beren tegen aan gooien. Had geprobeert in het begin om res en vit wat hoger te doen maar dat heeft echt geen zin. Gewoon damage hoog houden en overleven met je skills
38k??? Hoe de f...
Ben zelf net 60 met 16k dps
en ik dacht dat ik wel een klein beetje in de buurt kwam :P
Hoe lang ben je al bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Zo.. De hele tijd géén legendaries gezien, droppen er vanavond twee binnen 10 minuten.. Waaronder: http://us.battle.net/d3/en/item/hammer-jammers

Voor degenen die de verwijzing niet zo snel herkennen: YouTube: MC Hammer - U Can't Touch This :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
RIP mijn level 54 Barbarian :'( . Gedood door een dark moon clan impaler met Frozen, Vortex en Arcane Enchanted in act1 hell. Ik zat niet op mijn life te letten en werd toen gevortexed en daarna bevroren. GG! En ik had een half uur geleden nog zitten twijfelen of ik niet moest stoppen lol. Had al een paar ren-voor-je-leven momentjes gehad, maar dit keer was ik te sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
Wel de eerste Inferno Act 2 clear op Hardcore is sinds vandaag ook een feit!
En dit was een echte clear, dus geen mobs of champs skippen.

http://nl.twitch.tv/nl_kripp/b/320397012

Rond 10:32:55 begint de fight vs Belial

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb best wel een aantal mooie plans gevonden voor BS

verder heb ik een (volgens mij veel zeldzamer) jeweler design gevonden om tier 11 topaz te maken
deze kosten:
100k gold
12 tomes of secret
3 star topaz

misschien is het leuk om de namen van mensen die bepaalde gems kunnen maken in de OP te zetten zodat mensen goedkoper aan deze gems kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:28:
ik heb best wel een aantal mooie plans gevonden voor BS

verder heb ik een (volgens mij veel zeldzamer) jeweler design gevonden om tier 11 topaz te maken
deze kosten:
100k gold
12 tomes of secret
3 star topaz

misschien is het leuk om de namen van mensen die bepaalde gems kunnen maken in de OP te zetten zodat mensen goedkoper aan deze gems kunnen komen :)
Wow, mooie vondst. En duur... Ik zou zoveel mogelijk even wachten met maken van jewels trouwens, aangezien dit goedkoper gaat worden in een van de volgende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

shalaka schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:40:
[...]

38k??? Hoe de f...
Ben zelf net 60 met 16k dps
en ik dacht dat ik wel een klein beetje in de buurt kwam :P
Hoe lang ben je al bezig?
Kijk eens voor de grap op twitch.tv. Zitten gasten bij met 150-180k inmiddels 200+k (!!) poppetjes. Echt niet normaal meer.

Check deze gast eens: http://nl.twitch.tv/shinauri

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 06-06-2012 01:27 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gaan zelf wel instant dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
-AzErTy- schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 00:17:
Wel de eerste Inferno Act 2 clear op Hardcore is sinds vandaag ook een feit!
En dit was een echte clear, dus geen mobs of champs skippen.

http://nl.twitch.tv/nl_kripp/b/320397012

Rond 10:32:55 begint de fight vs Belial
Heb het gisteren live gezien, mooie kill. :) Volgens mij idd de eerste die legit aan Act 3 begint (Inferno, HC).

Zelf net Azmodan neergelegd! Op Hell dan. Ging erg gemakkelijk en heb er, naast de kill achievement, nog drie andere achievements aan over gehouden: Be Cool, Hot Foot en No Reinforcements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

Magic666

No one's neighbour!

Heb net toch maar eens het boek van Cain gekocht :P

Ik lees dat ze de Barb aan gaan passen? Dat zou mooi zijn :)
Ik ben nu lvl56 Barb, Act2 Hell, en het gaat opzich nog prima. Erin springen en hakken heeft wel plaats moeten maken voor meer defense skills (ignore pain en war cry en threatening shout), dit in combinatie met revenge, bash en hammer of the ancients gaat nog prima. Dual wield wel te verstaan.

Passive skills: nerves of steel, relentless en tough as nails
DPS: 6728
Armor: 5595

Bij mobs en elites en die gelinkte mobs moet ik wel meer kiten en ga ik 1 of twee keer dood, maar voor de rest prima te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Magic666 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 06:52:
Heb net toch maar eens het boek van Cain gekocht :P

Ik lees dat ze de Barb aan gaan passen? Dat zou mooi zijn :)
Ik ben nu lvl56 Barb, Act2 Hell, en het gaat opzich nog prima. Erin springen en hakken heeft wel plaats moeten maken voor meer defense skills (ignore pain en war cry en threatening shout), dit in combinatie met revenge, bash en hammer of the ancients gaat nog prima. Dual wield wel te verstaan.

Passive skills: nerves of steel, relentless en tough as nails
DPS: 6728
Armor: 5595

Bij mobs en elites en die gelinkte mobs moet ik wel meer kiten en ga ik 1 of twee keer dood, maar voor de rest prima te doen :)
Waar heb je dat gelezen dat ze barb gaan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
Met dank aan jullie heeft mn lvl52 monk nu 7500 DPS. Daarnaast heeft hij 22k HP met 3000 armor. Doormiddel van de nieuwe items heb ik als bonus 500hp per sec regeneration en geven health globes 8000 extra health. Hulde!! Thanks voor de reduced lvl req tip :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:21:
wat is een beetje normale dps voor een level 37 wizard? ik zit nu in act 2 nightmare met 1164dps maar vraag me af of dat een beetje normaal is (rond de 3,2k life volgens mij)
Lvl 37 wiz hier. ~1300 dps & 4.9k hp.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:32:
netjes hoor die dps, ikzelf ben gestopt met mijn wd in act1 van inferno met rond de 20k dps en 30k hp ,rond de 4k armor werd ik echt gesloopt daar. speel nu met een lvl 56 monk en ren door hell alsof het niks is ,zit nu in act 2 met 20k hp,6k dps 4k armor en resist to all nog laag ik denk zo`n 70 maar het is echt makkelijk.
ben erg benieuwd hoe mijn monkie zich houd in inferno :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gisteren Butcher op inferno down gekregen na enkele pogingen met m'n Wizard, had toch een specifieke build nodig om te overleven. Venom hydra voor constante dmg + crystal shell/teleport zodat ik kon overleven. Even geprobeerd met +40% resistance maar zonder force armor ging ik in 1 klap dood :P

Dan act II : wat is me dat zeg, die sand wasps --> daar werkt force armor dus niet bij :/ Ik veronderstel dat m'n resistances omhoog moeten, zit nu op 170 ofzo. Dat wordt dus farmen/shoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

uqrax schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:40:
Nogmaals een analyse van de slecht ontworpen set/uniques in Diablo 3: http://diablo.incgamers.c...is-legendaries#more-21579

Het artikel is van Brother Laz, beter bekend als de maker van de Diablo 2 mod Median XL. Ook deze post geeft mijn mening over de uniques in Diablo 3 perfect weer. Uniques in Diablo 3 zijn zwak en wellicht te zeldzaam, dat is jammer maar makkelijk te fixen. Maar veel belangrijker is het feit dat de uniques en sets totaal fantasieloos en verschikkelijk saai zijn. Dat is ook te fixen, maar het is de vraag of Blizzard hier genoeg creativiteit voor heeft aangezien ik overwegend fantasieloze items destijds al als kritiek op WoW vanilla aanvoerde, begin 2005.

Itemization via incrementeel steeds iets verbeterde stats zoals in WoW/Diablo 3 is lekker verslavend, makkelijk te ontwerpen en balanceren maar het levert uiteindelijk geen leuk spel op.
Zeldzaam ?
Mijn eerste drop ooit op inferno was een legendary belt (ik heb in mijn 60 uur trouwens ook al een leg broek schoenen en zwaard gevonden, dus misschien heb ik gewoon geluk)
Even op de AH kijken, Op pagina 1 kosten ze nog 3 Milj. op pagina 24 !! waren ze 3 ton.
Weet ff niet hoeveel regels per pagina's de AH laat zien, maar 24 pagina;s vind ik niet echt zeldzaam :P

Daarnaast zijn ze idd saai, het heeft niets bijzonders tov rare's en zelfs de stats zijn meestal MEH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:33

Mikromanic

Onder de titel

heuveltje schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:43:
[...]

Zeldzaam ?
Mijn eerste drop ooit op inferno was een legendary belt (ik heb in mijn 60 uur trouwens ook al een leg broek schoenen en zwaard gevonden, dus misschien heb ik gewoon geluk)
Even op de AH kijken, Op pagina 1 kosten ze nog 3 Milj. op pagina 24 !! waren ze 3 ton.
Weet ff niet hoeveel regels per pagina's de AH laat zien, maar 24 pagina;s vind ik niet echt zeldzaam :P

Daarnaast zijn ze idd saai, het heeft niets bijzonders tov rare's en zelfs de stats zijn meestal MEH.
welke act zit je? :>

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:32
Ik zie regelmatig voorbij komen dat een character voor altijd dood is? Hoe zit dit? Ik revive gewoon altijd als ik dood ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46
funkylicious schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:54:
Ik zie regelmatig voorbij komen dat een character voor altijd dood is? Hoe zit dit? Ik revive gewoon altijd als ik dood ga...
Als je hardcore speelt heb je maar een leven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Ik heb nadat ik klaar was met Nightmare half act III en heel act IV nog is overnieuw gedaan voordat ik aan Hell begon. moet zeggen dat dat best scheelt met de progress in Hell. Ik kill makkelijker blue en yellow groups. alhoewel ik me zelf nog steeds erg squishy vind als demon hunter. ik weet gewoon nooit echt de juiste build voor mij te kiezen ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:44
funkylicious schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:54:
Zodra je een karakter op lvl 10 hebt krijg je de mogelijkheid om een nieuw karakter aan te maken op de 'hardcore' modus. Als je sterft op hardcore is dat permanent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Gisteren avond laat nog een heel mooi item voor mijn wizard kunnen oppikken :D

Ik was aan't kijken voor goeie one-handers met veel DPS maar voor rond de 500k lag dat nog maar rond de 600dps en waren de meeste wapens een regelrechte DOWNgrade :P

Toen dacht ik van , fuck it kijk even naar de 2-handers, staat daar helemaal bovenaan de lijst ineens een 2-hander met 1k dmg, 124 int, 100 vit en 250 life on hit ^_^ Nu is mijn dps, unbuffed, 20k :D

Gisteren even nog wat gefarmed op act 1 en goh wat gaat dat STUKKEN beter ineens :D Zelfs mijn armor ging omhoog door dit wapen (en mijn block chance :o). Nu heb ik met Energy Armor(FA) 62% damage reduction.

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al een Diablo 3 Armory? Waar ik m'n character buiten de game om kan bekijken en die van andere mensen?

Ben overigens een Monk, lvl 60. Bezig met Act 1 op Inferno, richting The Butcher.
- 22K DPS unbuffed
- 30K HP
- 170 resist all
- 4-5K armor

(Cijfers zijn een blind gokje, aangezieni k dus geen armory oid kan vinden en op stage natuurlijk geen Diablo 3 op de PC heb staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nog steeds zoekende naar een 1k 1-handed mace/Axe wapen met rond de 22% attack speed! Helaas die kut dingen liggen allemaal rond de 4milj. Absurd hoog!

Ach binnen kort 100€ op me battlenet account en straks real life auction house en dan zooitje goud inslaan

Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging