Niet aan te prijzen, echter ik stel wel dat een bot zeer effectief kan farmen.
De snelheid waarmee een bot menu's door is, abilities kan uitvoeren en kan rondlopen is door een mens niet te evenaren. Het eerste uur wel, daarna verliest een mens het door uitputting.
Krijg nogal het idee dat je pro-botting bent. Je hebt het er nogal veel over.
Ik ben niet anti botten maar ik vind het interessant om te zien hoe je aardig wat kan bij verdienen puur door zoiets als een bot rond te laten lopen.
TRG schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:20:
Verklaar U nader? Ik zie niet in hoe een bot 10k per minuut kan doen.
Ik heb wel een beetje ervaring met standaard scripten, en wat ik me voorstel is dat een handige jongen een soort van omgebouwde aimbot gebruikt om in een level een geautomatiseerde speler vervolgens monsters en destructible items te laten slopen waarbij hij erover heen loopt en items 'aanklikt' om deze te farmen. Maar dure items zullen toch met de hand verkocht moeten worden...
Dit is zonder verkopen, puur goldfind. Je neemt 200% goldfind, 25% movement speed en 30 gold find radius. Dan kan je rondlopen en objects slopen en hij pakt automatisch de gold op. Ik heb de filmpjes gezien en het werkt erg effectief.
Ik zit nu in Act IV van Hell, en als ik wat farm (voor zover ik goed ben in farmen, waarschijnlijk niet aangezien ik dit voor het eerst doe), dan ben ik blij met 100k per uur denk ik. Misschien als ik geluk heb het dubbele als er dikke loot tussen zit..
Act 3 hell, laatste stuk voor Azmodan. Daar kan je makkelijk 200 a 300k per uur halen. Je speelt een niveau lager waardoor je kan facerollen en dus veel goldfind gear kan gebruiken.
[
Voor 37% gewijzigd door
Tsurany op 05-06-2012 16:25
]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N